Eto mehanizma koji Klingonsko Pravoslavno Veće stalno ignoriše - tržišnog pritiska.
Stalno dobijam odgovore tipa "Ma mogu oni da imaju dolare, mi imamo čast. I kulturu. I ... šta već treba."
ALi eto sad, iz samih pravoslavnih izvora proizlazi da "Oće Srbin u Vojnike a vojnik oće dnevnicu."
Čim je €10 na astalu, odoše priče o svoj toj "časti" u vetar...
Preporuke:
30
57
2
subota, 08 septembar 2012 15:28
Misa
Ajde da se setimo 99te, dok su oni ratovali, Toma, Vuciv, Jorgovanka su dobijali stanove, ako ima za njihove stanove i popovske plate mora da ima i za one koji su branili zemlju.
Zar posle svakog rata u Srbiji vojnici treba da prose, ko Milunka Savic, a lopovi da se bogate?
Preporuke:
60
10
3
subota, 08 septembar 2012 15:30
Maflin
Veterani su krivi što država nema para???...
Najmanje što država može da učini za te ljude jeste da im plati dnevnice za dane izgubljene u ratu... Oni nisu išli u nadnicu, nego su držali svoju glavu na panju, a sad ih neko proziva za neke dnevnice.
Za razliku od tog patriotizma na internetu, ti ljudi su radili nešto konkretno.
Pozdrav!
Preporuke:
52
10
4
subota, 08 septembar 2012 15:47
Vladislav
Ako je bilo 250000 evra za Stamboliće, i 900000 dolara za Kovačevića, ima da se nađe i za rezerviste...
Preporuke:
66
9
5
subota, 08 septembar 2012 15:52
Svetozar D.
@Maflin
Mafline, drzava, to smo mi. Kazete da su izgubili vreme braneci zemlju? Pa duznost svakog od nas je da branimo zemlju. Onaj koji za sluzenje vojske trazi pare, eto mu legija stranaca.Bravo Mafline! Dok sam citao vas komentar, bilo me je sramota. Sreca sto vas ne cuju oni koji su presli Albaniju, ne biste se dobro proveli!
Preporuke:
36
24
6
subota, 08 septembar 2012 15:54
Svetozar D.
Ah da, zaboravio sam! Taj sud u Strazburu finansiraju oni protiv kojis se Srbija borila. Oni sada dele pravdu?
Preporuke:
36
13
7
subota, 08 septembar 2012 15:57
seljak bezemljaš
&brane2
Nekada se to zvalo,turčenje.U tvom slučaju bi bilo slovenčenje.Posrećilo ti se,imaš priliku da pokažeš sitnu pakost.I da dokažeš da si se uspešno transformisao,ili se to, kaže modernizovao i postao slovenac.
MOŽDA ĆE OD NAS DA OSTANE SAMO PEPEO.ALI ĆE SE ZNATI DA SMO BILI VATRA.A OD VAS ĆE OSTATI SAMO BALAV TRAG
Ovo je Andrić ZNAKOVI PORED PUTA.
Preporuke:
54
5
8
subota, 08 septembar 2012 15:57
MilošRS
''Sve će to narod pozlatiti'' iako nije baš pri parama.
Preporuke:
17
1
9
subota, 08 septembar 2012 16:22
Brane2
@seljak bezemljaš:
Nekada se to zvalo,turčenje.U tvom slučaju bi bilo slovenčenje.
Pogrešno. Engleski mi je daleko više u životu od slovenskog.
Možda bi mogli nešto da naučite na slovenskom primeru.
Slovenija se baš ponela za svojim bezumnim nacionalizmom.
I gde je slovenski sad ? Nema ga. Gde su "Slovenci" ?
Prilično sretno spojeni s preostatkom Evrope.
Kod nas se sdnevno pojavljuju teme, koje su bile pre nezamislive.
Da recimo eto neko predloži da ukinemo nacionalnu TV kao "opšte dobro" koga treba plaćati i da to doživi opštu podršku itd itd.
Posrećilo ti se,imaš priliku da pokažeš sitnu pakost.
Ni najmanje. Moj cilj je da preostali deo moje šire familije u njoj zaživi normalnije, bolje.
Da Srbija postane modernija zemlja, u kojoj bi mogao jednog dana da sklopim neki normalan, legalan posao. I da možda počnem da živim u njoj na normalan, bezbrižan način.
Preporuke:
7
44
10
subota, 08 septembar 2012 16:51
kiki
vucicu ne daj pare za ove miloseviceve i kostunicine svetske ratne fantazije
Preporuke:
3
43
11
subota, 08 septembar 2012 17:26
klošar
Srbija je trebalo da pusti niz vodu onog Kovačevića..branio "drugaricu" Muslimanku koju je napao Jevrej,udario mu par šamara ili više i onda Srbija morala da plati gomilu para...A za ove ratne vetare nema para,kako to? klasična nepravda..Ima para,od par tajkuna da se uzme procenat i da se isplati tim ljudima..ovi ljudi su pravi heroji a ne dinasija Đoković sa prebivalištem u Monaku koji jezde hrvatskim morem....
Preporuke:
26
15
12
subota, 08 septembar 2012 18:14
XXX
Ako ovoliko košta povlačenje sa Kosova i gubljenje teritorije, koliko bi tek koštalo "dogodine u Prizrenu" i hoće li i za to trebati pomoć iz Strazbura?!
Preporuke:
10
26
13
subota, 08 septembar 2012 18:15
Beli Orao
Najveći fazon je da su sve dnevnice u to vreme izašle iz MO, ali su se usput pogubile.
Preporuke:
18
2
14
subota, 08 septembar 2012 18:18
Besmislice
Brane 2, alijas Miso: Pitam se da li znaš o čemu pričaš kad bez iikakve veze sa temom pominješ nekakve pravoslavne stvari i otkud u tvom komentaru popovske plate. Ne valja kad neko ne ume da besedi, a ne ume da ćuti, kaže naš narod.
Preporuke:
26
4
15
subota, 08 septembar 2012 18:36
Proka
Braćo Srbi, dobili sdte što ste tražili. Zajedno sa iluzijama kako Srbin rado ide u vojnike, kako ste patriote, kako ste druželjubivi, kako ste solidarni. Rasturili ste iz ličnog besa državu, najbolje uređenje na svetu i sada ste ostali na vetrovitom drumu. Neka vas spasavaju iluzije i laži u kojima živite.
Preporuke:
13
32
16
subota, 08 septembar 2012 18:38
Alef
U cemu je problem gospodo?
'91, '92 i '99 je neko ratovao a neko sedeo kuci i gledao svoja posla. Neki su se i krili, neki bezali, "hrabro" se boreci protiv Milosevicevih ratova. Te dnevnice borcima sleduju po zakonu, nismo mi ratovali u turskoj vojsci, o svojoj rani i dzebani. Rezervisti u ratu sleduje plata, i njegova porodica od necega mora da zivi dok se on ne bavi svojim poslom, i dnevnice, da pokriva svoje troskove dok je u jedinici. Ako sam se odazvao pozivu to nije dovoljno, moram jos da ratujem i o svom trosku, da bi mi dezerteri priznali patriotizam? Toliko je para dato raznoj bagri oko politickih stranaka, svake godine se zaduzujemo milijadre dolara da bi drzavni sluzbenici imali velike plate, a sad je problem isplatiti ljudima zaradjeno? Ili je to primer koji, u skladu sa evroatlanskim integracijama, smisljeno dajemo buducim vojnicima i rezervistima?
Preporuke:
58
5
17
subota, 08 septembar 2012 19:03
SuperBad
Ako je prethodna vlada bacila milione evra na "nevladine organzacije" i njihove projekte ima da se nadje i za rezerviste.
Preporuke:
34
1
18
subota, 08 septembar 2012 19:35
Beli Orao
http://pravoslavlje.spc.rs/broj/914/tekst/poklonici-vozda-karadjordja/
...vojnik ne sme da bude fukara, ni na tuđoj ni na svojoj teritoriji, a Zakon mora da se poštuje.
Opisujući boravak i život na Krfu, Ljubomir Saramandić piše da su s vojskom na Krf došli Kralj Petar Prvi, Regent Alekandar, celokupna vlada Kraljevine Srbije na čelu s Nikolom Pašićem, članovi Skupštine (123), ministarstva i državne ustanove, tako da je na Krfu funkcionisala Karaljevina Srbija kao suverena država. Slikovito opisuje rad ministarstava, među kojima se još tada kao finansijski stručnjak istakao Milan Stojadinović, činovnik Ministarstva finansija koji je iz banaka u Parizu i Londonu izvršio trasankcije iz srpskih zlatnih rezervi na ostrvo Krf, tako da je Srpska vlada sopstvenim sredstvima isplaćivala plate vojsci i činovništvu. Rečju, iako na tuđoj teritoriji, Kraljevina Srbija je živela i radila u potpunosti kao samostalna država.
Preporuke:
30
2
19
subota, 08 septembar 2012 20:15
XXX
@Beli Orao
Da, a Pašićev sin naročito!
Preporuke:
17
17
20
subota, 08 septembar 2012 20:17
Smiljanski
Lako je pozivati druge na patriotizam!Radi se o ljudima koji su časno stali na branik svoje domovine,i koji su apsolutno zaslužili te dnevnice.Većina su skoro socijalni slučajevi,i zaista bi bio "sevap",da se isplate!
Niko ne pita šta je sa tim ljudima danas?Mnogi su ranjeni,bolesni,razvedeni,sa uništenim porodicama,sa doživotnim traumama.
Zašto ne postavimo pitanje oficira,koji su mahom pobegli glavom bez obzira,i ostavili vojsku i civile Šiptarima!Samo su razmišljali kako da pobegnu,i pokupe svoj nameštaj!
Preporuke:
34
4
21
subota, 08 septembar 2012 21:04
Dejan S.
Jedan sam od rezervista koji nije naplatio tzv.dnevnice,kada su počeli udari zapadne alijanse nalazio sam se u Kotoru,gde su mi govorili ne idi uzalud,nisam poslušao otišo sam kući,prespavo i otišao u rat.Nisam tražio dnevnice sve dok ih neki drugi nisu naplatili,šta sada da radim da ih oprostim državi koja bi na zapad,u kojoj za mene nema posla jer nisam ni demokrata, ni naprednjak ,ni socijalista,ni radikal,već sasvim običan čovek koji se oseća srbinom.Ne gospodo,neka smanje svoje stranačke i tajkunske apetite ionako jedan njihov kongres ili srpski davos,da ne pričamo o izborima košta mnogo više nego ta crkavica za one koji su se časno odazvali pozivu otadžbine i koji je ne bi ni tražili da se najpre neki mangupi nisu dosetili.
Preporuke:
47
0
22
subota, 08 septembar 2012 21:13
Misa
@Smiljanski
Niko od oficira nije pobegao sa Kosova, vojska se uredno povukla u roku od 6 dana i ni metak nije ostao na Kosovu.
Jedini koji su bezali sa Kosova su oni "heroji" krusevacka brigada koja je cela zbrisala kuci, posle 2 dana provedena u ratu.
Preporuke:
24
8
23
subota, 08 septembar 2012 21:44
Smiljanski
@Miša
Kažeš ,uredno se povukla vojska!A ko je ostao da brani rezerviste sa Kosmeta,i civile,dok su se ovi drugi uz pesmu povlačili u Centralnu Srbiju?Ostali su sami,i bili prepušteni sami sebi,do dana današnjeg!
Preporuke:
23
2
24
subota, 08 septembar 2012 22:23
Biljana Nikolić
Zbunjena sam tekstom. Da li postoji neki zakon koji je važio 1999 i koji je regulisao odlazak rezervista u rat i koje su obaveze države prema onima koji su se odazvali pozivu? Da li je predviđena isplata dnevnica po tom zakonu? Ako jeste, onda dnevnice moraju biti ispalaćene i SRAMOTA je da naši rezervisti moraju da tuže svoju državu da bi ostvarili svoje prava.
SAMO KUKAVICE mogu da omalovažavaju patriotizam rezervista zbog zahteva za dnevnicama! Još će ispasti da su oni koji se nisu odazvali vojnom pozivu 1999. to uradili iz patriotizma i da uštede državi, da se u rat išlo zbog dnevnica koje su nesrazmerno velike prema maloj ratnoj opasnosti...
DA,RADO IDE SRBIN U VOJNIKE I UVEK ĆE BITI ČASNIH KOJI RADO IDU U VOJNIKE, a kad se rat završi, TREBA DA SE IZBORE ZA SVOJE PRAVA KOJA JE DRŽAVA SAMA PROPISALA DA IM PRIPADAJU.
Oni koji pominju prelazak preko Albanije, neka navedu preko čega su oni sami prešli za državu Srbiju, pa kritikuju rezerviste.
Preporuke:
35
1
25
subota, 08 septembar 2012 22:42
Av, av, av
Tamo neki, tobožnji, Smiljanski, reče kako se 1999.-te vojska tadašnje SRJ sramno povukla sa Kosova i ostavila tamošnje rezerviste i civile da se sami brane.
Kako to lepo zvuči, kad to priča čovek koji je od marta do jula 1999.-te cevčio "zidarsko" pivo u svom letnjikovcu i prevrtao na roštilju krmenadle od soje.
Bljak!
Preporuke:
11
5
26
subota, 08 septembar 2012 23:31
Leteća Srpska Cokula
@Smiljanski
Pa naravno da je se vojska UREDNO POVUKLA.
Ali ti nisi nikada bio u vojsci pa ti je ovaj termin nepoznat. Ili si bio, možda, kod nekog "starešine", tebi sličnog, koji ne razlikuje opanke od cokula.
Na cokuli postoje najmanje 4 teške metalne blokeje, hej, nesrećniče, čuvaj se!
I ne čačkaj po teškoj rani srpskoga roda, da l' onoj iz rata il' onoj iz mira!?
Razmisli o tome, sinovac, što reče pokojni Brana Crnčević.
Preporuke:
10
5
27
subota, 08 septembar 2012 23:47
Misa
@Smiljanski
Za to ne treba kriviti vojsku nego politiku. Vojska je dobila naredjenje i izvrsilaga je, e sad zasto su politicari to naredili, verovatno zato sto smo izgubili rat.
Preporuke:
9
1
28
nedelja, 09 septembar 2012 05:47
Proka
Neko ovde uporno ali potpuno bezrazložno pokušava da prikrije kukavičluk velikog dela Srba. Srbi su takvi kakvi su i tu nema ispravki. U tome se naročito ističu seljak bezemljaš i beli orao. U računicu im nikako ne ulazi ono što se stvarno dešavalo nego ono kako oni zamišljaju Srbe i Srbiju.
Preporuke:
2
23
29
nedelja, 09 septembar 2012 06:07
Mićunović
Da je vlasti, da je srpstva, da je morala, DRŽAVA bi našla pare, ne samo za ove koji su tužili, nego za sve koji su branili Srbiju, sve rezerviste, sve redovne vojnike.
Država je dužna da finansira svoju odbranu, ne čekajući Godoa. Naime, Evropski sudovi uvek rade protiv Srbije kao države.Treba naći način da se odluke tih sudova uopšte ne priznaju, da se unutrašnja pitanja rešavaju u našem NOVOM i nezavisnom, od bilo koje vlasti, sudstvu. Sudstvo odvojiti od države,povezati isključivo sa zaštitom Ustavnog poretka zakona.
Odluka "Evropskog" suda je kontradiktorna, naše veterane mogli su proglasiti ratnim zločincima. "Državu" bi to obradovalo. Pošto nismo imali državu "Čedin sud" (znate da su maršala zvali ČEDA), umesto ordena izruči u Sibir (Hag) generale i oficire, da im sudi komunistički "evropski sud".
Vidite - "Zapadni" sudovi prave velike obrte u smislu "uvek protiv države Srbije". Plati državo - za Đilasa i Vlahovića to je sića.
Preporuke:
10
2
30
nedelja, 09 septembar 2012 08:07
Beli Orao
@XXX. Ja pričam o malim, običnim i kako kaže moj drug neznanim junacima, ali ti to ne možeš da razumeš.
Preporuke:
9
0
31
nedelja, 09 septembar 2012 08:18
Rajko 55
Nije mi jasno do kada će naši političari da drže glavu u pesku i misle da nema priznanja Kosova.Još čudnije je što mi takve podržavamo.
Preporuke:
3
7
32
nedelja, 09 septembar 2012 10:14
za hrabrog Proku
Ko si ti Proko kad kažeš da su ti Srbi "braća", od koje si fele? Kaži glasno iz kog si "junačkog bratskog naroda" da znamo mi Srbi ko nam je to bratski zlurad i pakostan?
Koju smo to "najbolju državu na svetu rasturili"? Za koga najbolju, objasni nam, nemoj junački da se kriješ.
Preporuke:
16
1
33
nedelja, 09 septembar 2012 15:13
Proka
@za hrabrog Proku
Pa šta ti misliš da si neki Srbin ako provokativno pitaš o državi koju smo rasturili. Valjda ti ovo stanje nesreće ljudi i države više odgovara. Ljudi koji umiru od gladi i bolesti, neznanja i predrasuda dok opravdavamo bogatstvo onih koji skidaju kožu sa leđa radnika. Misliš da je to bolje od zemlje u kojoj se živelo. Nisu potrrebna dodatna patriotska razgibavanja.
Preporuke:
4
5
34
nedelja, 09 septembar 2012 15:17
Proka
@za hrabrog proku
Pazi ovog....Mi Srbi. A ti...iz kojeg si ti hrabrog plemena. Evo reći ću ti. IZ onog u kome je istina vrednija od svakog praznog busanja u kokošije grudi iz kojih izlaze takve bedne reči. Prvo što čovek mora da zna da kaže kada stane na dve noge na zemlju je istina i samo istina.
Preporuke:
1
7
35
nedelja, 09 septembar 2012 15:59
za hrabrog Proku
Evo reći ću ti. IZ onog u kome je istina vrednija od svakog praznog busanja u kokošije grudi iz kojih izlaze takve bedne reči. Prvo što čovek mora da zna da kaže kada stane na dve noge na zemlju je istina i samo istina.
Po tvom pisaniju, ti još nisi naučio prvo što čovek mora da nauči. Teško ti da kažeš ko si i odakle si, ali zato ti lako da iz mraka gađeš uvredama onog na svetlu.
Kod tebe sve neki superlativi - najbolja država, najpleme... što se stidiš da ih napišeš?
Preporuke:
6
1
36
nedelja, 09 septembar 2012 17:33
Beli Orao-Stanko
@Za hrabrog proku. Hvala ti što si me stavio u društvo sa seljakom bezemljašem. Ponosan sam sa tim.
Svako ima svoj problem pa tako i ti. Ti si se družio sa paunovima, a seljak i ja sa orlovima, mada moje ovdašnje ime ne vodi poreklo iz te priče, ali ne stidim se.
Ja ću sada malo seljački da ti kažem da je najvažnija stvar na svetu brijanje.Ja više ne moram da se brijam svako jutro, ali to radim kao i nekad, doduše jedan sat kasnije.Svaki put se pogledam u oči i kažem sebi,nije loše Stanko idemo dalje.
Mi dobri Srbi, domaćini,a domaćin nije samo onaj koji ima njive,je onaj, kako reče moj drug Bata,koji ima dobru porodicu, okruženje, prijatelje nemamo problem sa brijanjem.Nama ni poslednje brijanje neće teško da padne jer znamo gde idemo za razliku od vas kukavica.
Sećam se filma "Gvozdeni Krst" sa Dejvidom Kobernom. Vidiš ja sam taj put prošao sa Seljakom.
Takvi kao ti misle da smo mi demagozi.Ostani u toj misli...
Preporuke:
10
0
37
nedelja, 09 septembar 2012 17:51
Proka
Zar stvarno smatraš da si vredan baš tebi da saopštim ko sam i šta sam i odakle sam. To nisam tražio od tebe ali ako to već činiš onda se sam moraš predstabviti. Ali, ajde, dosta je takvih moralno problematičnih jedinki u ovom narodu....
Preporuke:
1
11
38
nedelja, 09 septembar 2012 18:06
Beli Orao-Stanko
@Proka. Pardon bilo je za tebe.
Preporuke:
3
0
39
nedelja, 09 septembar 2012 19:07
Muka mi je od patriota
@beli orao
Muka mi je i od vas i od vašeg prijatelja. Patriotizam pretvarate u nametanje sopstvenih stavova. Zato igrajte to kolo sa nekim drugim, na primer sa onima koji su opljačkali siromašne Srbe. Oni su danas uglavnom i donatori pravoslavne crkve. Valjda im je ona potrebna da bi pojačavali svoj patriotizam. Ja sam običan Srbin, radnik, i pripadam ovom narodu po drugom osnovu. Vašem, sitom i samozadovoljnom, sasvim sigurno ne.
Preporuke:
3
9
40
nedelja, 09 septembar 2012 19:23
za hrabrog Proku
Ne mislim da ćeš se predstaviti, UBEĐEN SAM DA NEĆEŠ, jer nemaš čime da se pohvališ, jer bi se otkrilo da si iz naroda koji je u svakom pogledu iza srpskog naroda.
DA, ja sam SRBIN IZ SRBIJE, i nikad neću to sakriti, ni kad nekog hvalim ni kad nekog kudim, jer je to onda ravnopravna situacija i pružam onoj drugoj strani mogućnost da mi odgovori.
Tvoja anonomna hrabrost pokazuje da te određuje ideologija i povlastice a ne nacionalni koreni, koji god da su.
Preporuke:
7
2
41
nedelja, 09 septembar 2012 20:31
Proka
@za hrabrog Proku
Jedva skupih smisla da ti odgovorim. Ti i tvoj suvoparni patriotizam nemaju ni ono što bi trebalo makar svaki prilog da imaju. Motivacioni rezon. Suvo i dosadno kao i sve što je pseudopatriotsko. A osećam i da si ti neko ko traži pukog sagovornika. Razgovaraj sa svojom senkom. Imaće više smisla. Laku noć....
Preporuke:
0
7
42
nedelja, 09 septembar 2012 20:55
Smiljanski
Gospodo draga,nisam ja cevčio pivo,već od prvog dana bombardovanja bio na Kosmetu kao rezervista!Nije lepo da tako paušalno etiketirate,kad ne znate istinu!Za vašu informaciju bio sam na području Drenice,i ovo što pišem,je iz ličnog iskustva!
Lično sam gledao oficire koji traže kamione sa ciradom da im ne pokisne nameštaj,i kako ostavljaju samu vojsku!Naravno da nisu svi,ali većina jeste.I slažem se da je to zbog politike, uglavnom!
Treba da znate da za vreme bombardovanja vojska nije imala uniformu,niti adekvatno naoružanje!Viđao sam rezerviste sa "farmarkama",i bluzom M-77,a od naoružanja imaju pušku M48!
Preporuke:
8
2
43
nedelja, 09 septembar 2012 22:12
seljak bezemljaš
Šteta što ovo pišem na brzinu. Ako je verovati proki.
Ja i Beli Orao smo:
70 godina preko katoličkog klerikalizma razvijali versku netoleranciju koja nije dozvolila razvoj građanske države.
U okviru KP od 1923.g. bili za razbijanje Jugoslavije i nezavisnu Sloveniju,Hrvatsku,Crnu Goru,Makedoniju.
Prikrivali genocid nad srpskim narodom 1941-1945.g.u NDH.
U okviru KP održavali vezu sa tajnim službama zapadnih sila radi razbijanja Jugoslavije.
1971-1972 u Hrvatskoj sproveli generalnu probu 1991 i aktivirali ideologiju i projekte NDH.
1974 doneli Ustav kojim je Jugoslavija konfederalizovana
1991 zauzeli carinarnice u Sloveniji i ubijali regrute.
U Hrvatskoj iz ustava izbacili Srbe i počeli napade na kasarne.Davili vojnike u Splitu.
U BiH nagovorili muslimane da se na referendumu 1 marta 1992 listom sa Hrvatima izjasne protiv Jugoslavije birajući za vođu verskog fundamentalistu i povezali se sa tajnim lužbama zapadnih i islamskih zemalja. nastavak
Preporuke:
13
0
44
nedelja, 09 septembar 2012 22:18
Beli Orao-Stanko
@muka mi je od patriota.
Kaži mi šta da ti kažem da ti bude lakše. Evo, da je bilo jajara bilo je. To važi i za @Smiljanskog.
Šta još hoćeš? Hoćeš o tome kako je Gadžin Han digao 110% rezerve? Nećeš. Ajd zdravo itd.
Preporuke:
6
4
45
nedelja, 09 septembar 2012 22:34
seljak bezemljaš
nastavak
Povezali zapadne sile pre svega SAD i Nemačku sa separatizmom Slovenaca,Hrvata i Muslimana
Kršili bezobzirno međunarodno pravo i demokratske principe.
Izvršili ratni zloči 1999 bombardujući Srbiju............................ko će sve to nabrojati
ONI KOJI SU PRIPREMALI I OTPOČELI RATOVE A SADA KO BAJAGI ŽALE ŽRTVE I STRADANjA NEĆE BITI OSLOBOĐENI ISTORIJSKE ODGOVORNOSTI
Kada se bude analiziralo sve što je oko i o raspadu Jugoslavije napisano utvrdiće se da je to uglavnom propagandna aktivnost usmerena na odgajanje javnog mnenja i našeg i svetskog protiv srpskih nacionalnih interesa.
Već sada se zna koliko je para dato za pokretanje listova,časopisa,televizija,partija iza kojih stoje NEMORALNI I OPSKURNI LjUDI.
Naši neprijatelji ne nastupaju sada topovima već u formi"demokratskih"i finansijskih pritisaka.
Sadistički nas mrcvare.
Preporuke:
7
0
46
ponedeljak, 10 septembar 2012 06:25
zabravljeni patriotizam
@Beli orao
Vi valjda smatrate da iznošenjem činjenica činite uslugu istini. Ona je daleko složenija od pukog nabrajanja fakata. IZa njih se jedva mogu naslutiti namere, ciljevi i planina razloga na koje vi računate kada pribegavate ovakvim manipulacijama. Pokušavate činjenicama nakalemiti jezik. Nečasno i nedostojno. Stvar je u tome što pored njih postoje i druge činjenice, ne nužno protivrečne, već one koje bacaju drugo ili jasnije svetlo. A podmetati fakte umesto sopstvenog rezona nije ni za komentar. Ko ne misli kao vi taj, valjda, nije ni Srbin, zar ne, ako sam shvatio poruku. Ni traga o patriotskom licemerju i farizejstvu. Dovoljno je da vi tako smatrate.
Preporuke:
1
7
47
ponedeljak, 10 septembar 2012 08:48
thinking maize
A da ZA PROMENU ipak "plate" ONI, a NE MI!? Makar i "u naturi", od njihove "sirotinje"!? Jer, IMENOVANI BIVŠI ministri Petrović & Cvetković SVE SU, SAMO NE "SIROTINjA"! Pa bi se od NjIHOVE (i njihovih prijatelja, rođaka i ortaka!) "NATURE" moglo ŠTO-ŠTA IZVUĆI!? Uostalom, ŠTA REĆI nego "Deloite& Touch", "Victoria group" i slični "MALI KOLEKTIVI"!? Šta ćete, "ZAKLELA se ZEMLjA RAJU!"
Preporuke:
5
0
48
ponedeljak, 10 septembar 2012 09:01
Beli Orao-Stanko
""zaboravljeni patriotizam.
Poštovani gospodine, ja sam u društvu sa seljakom bezemljašem i većinom na ovom sajtu. Naš karavan prolazi pored vas i odlazi. Mi teramo svoju notorno činjeničnu istinu, a to je Seljak gore malo naveo.
Ja znam da kad Srbin počne sa činjenicama to mnoge Omorike iznervira. Činjenice su te koje vas istinito poražavaju i ne možete nam ništa osim da nas intenzivno ne volite. Vidite mi smo prema vama ravnodušni.
Preporuke:
7
1
49
ponedeljak, 10 septembar 2012 10:22
Smiljanski
Kad smo već kod istine,ja upravo o tome govorim!
Nijednog momenta nisam umanjivao broj žrtava,niti mobilisanih iz Centralne Srbije!Sve govorim iz iskustva,lično sam mogao da stradam od mine koju su šiptarski teroisti postavili,a našli su je u magacinima koje su "Kruševački heroji" ostavili na izvolte!Ja sam preživeo,ali mnogi nisu,na žalost i toga sam se nagledao!
Mnogo mladih,pre svega iz Topličkog,i Jablaničkog okruga je stradalo!
Samo sam hteo da ukažem da su se mnogi oficiri pokazali,kao kukavice,svaka čast izuzecima!Čak sam prisustvovao sastanku, gde nas je jedan pukovnik ubeđivao kako ćemo mi odmah da reagujemo,ako KFOR ne bude odgovorio zadacima!
Preporuke:
9
1
50
ponedeljak, 10 septembar 2012 10:36
sonda
@Beli orao
Gospodine, i ja sam prema vama ravnodušan. Prema vašim stavovima nisam jer čine štetu. A to ko ste, šta ste kao i vaši prijatelji mene ne interesuje. I to ne bi trebalo da naglašavate. Ali socijalne probleme Srba doživljavati preko sudbine države i nacije je dosta nategnuto da ne kažem problematično. Vi naginjete rešenju koje nije rešenje. Vas interesuje profit, mene nadnica. pripadam većini, vi manjini. To je suština. Vi se borite da većinu obmanete, ja da razotkrijem tu obmanu. I to je sve. Ne ljutite se!
Preporuke:
3
6
51
ponedeljak, 10 septembar 2012 10:48
za hrabrog Proku (zaboravljeni.....)
Kuc, kuc, da nisi ti kao misionar istine zalutao u Srbiju? Pitanje samo kad i kako, preko roditelja 1944 ili si pobegao sam iz svojih istinoljubivih krajeva jer se u Beogradu bolje živelo?
U čemu i prema čemu se ogleda tvoja istina i patriotizam, osim u IDEOLOGIJI koja ti je omogućavala dobar život? - to je tvoja senka koju bi da sakriješ, ali senka je mnogo duža od tebe, pa te otkriva.
Preporuke:
6
1
52
ponedeljak, 10 septembar 2012 11:40
thinking maize
Jel bre narode, oćete jedni drugima "vaditi oči čarne", sve zbog toga da li su se prvi "snašli" za "ratne dnevnice" Kuršumličani spram Nišlija ili obrnuto! Oćete OPET da POTVRĐUJETE onu SRPSKU "DVA Srbina TRI PARTIJE", kao i onu "Na VUKA POVIKA, a LISICE MESO JEDU", ne primećujući ŠTA su SVE NAGOMILALI ODGOVORNI za OVAJ RASKOL MEĐU BRANITELjIMA DOMOVINE!? Lepo sam NAPISAO ODAKLE POTIČE i GDE je PLASIRANA "sirotinja" DIREKTNO ODGOVORNIH za ovu frtutmu, BIVŠIH MINISTARA Petrovića i Cvetkovića!? ONI NEMAJU MNOGO VREMENA ni MESTA da "OPERU" NjIHOVE LOPOVLUKE, pošto je JEDINO IOLE SIGURNO MESTO gde mogu da ga "plasiraju" Republika Srpska. Dobro, mogu oni i na Zapad, ali Zapad je SUVIŠE VELIKI i ALAV da bi bili SIGURNI sa tom "njihovom" (A OD NAS OTETOM!) "sirotinjom"!? Prema tome, ŠTO VIŠE VREMENA PROTEKNE u Vašem NADGORNjAVANjU, to će oni VIŠE TOGA da "OPERU"! UZMITE se U PAMET!
Preporuke:
3
1
53
ponedeljak, 10 septembar 2012 12:11
brm
patriJOte ne prestaju da prevazilaze sami sebe..
koliko sam shvaztio poentu teksta - ovi Nišlije su izdajice što traže da im se isplati po zakonu i što traže da se tretiraju ravnopravno kao ostali građani države (rezervisti iz drugih regiona kojima je isplaćeno)
Beli orao vam je objasnio kako se ponašala srPPPska država dok je bilo Srbije, a čiji ste vi patriJote teško mi je da dokučim, pošto ovakvih nebuloza sigurno nema u vašoj majčici Rusiji..
Preporuke:
2
6
54
ponedeljak, 10 septembar 2012 16:16
Beli Orao-Stanko
""Sonda.
Da je mene interesovao profit ja se ne bih sa Vama ovde dopisivao na stolici iz 20 veka nego bi sedeo u fotelji od 300 kg. To što Vi znate ko sam ja je obaveštajna nepažnja mog dobrog druga, ali opet i to nije važno, jer ja se nisam nešto naročito krio, pa sam ostao živ. Valjda ima neko ko nas stvarno čuva.
Ja nikad nisam činio štetu nego samo dobro, ali Vi to ne možete da shvatite. Ne možete da shvatite da postoje Seljaci, Kukuruzi, Biljane, Jasne, DŽekovi. Tu je Vaš problem. Kada bi samo jednom seli sa nama, a mi smo preko ovog sajta postali prijatelji onda bi verovatno bar malo trezvenije razmišljali.
P.S.
Nemojte Vi da se ljutite.Mi samo pričamo istinu i držimo kurs.
Preporuke:
2
3
55
ponedeljak, 10 septembar 2012 16:41
Beli Orao
""brm. Ti stvarno nište ne shvataš, jer si površan i ne čitaš, ali samo za tebe. Ko je rekao da su Nišlije izdajnici, a to nisu Nišlije nego braća iz Kuršumlije? Ko je rekao da im ne treba dati pare koje je neko pokrao. Alo bre, ne pokušavaj da farbaš jer ti slabo ide kičica.
Da završim sa SONDIRANjEM tebe i tebi sličnih.
Dobiće pare i to sa kamatom i treba da ih dobiju.
Preporuke:
3
3
56
ponedeljak, 10 septembar 2012 17:34
sonda
@Beli orao
U zabludi ste. nemam ništa protiv vašeg druženja. Ali ono baš nimalo ne doprinosi nekom dubljem saznanju. To vidim iz vaših tvrdoglavih komentara. Ničeg tu ingenioznog nema. Samo ponavljate dosadne i poznate stvari. Zaključci bajati i dosoljeni sarkazmom. A to šta ja shvatam ostavite meni i ostalima van vašeg kruga. Birate društvo, tako i jaradim. ne zamerite.
Preporuke:
3
4
57
ponedeljak, 10 septembar 2012 18:24
Beli Orao
""Sonda. Šta bi stvarno želeli da znate?
Preporuke:
2
3
58
ponedeljak, 10 septembar 2012 19:19
sonda
@Beli orao
Problem sa vama zapravo i nije problem. Pisanje vašeg društvanceta je kao popodnevna čajanka i tu nema ničeg inspirativnog. Ko ga bi uopšte šta interesovalo šta piše neki bornirani krug ljubitelja samozadovoljstva? Vi ste kao Popodne jednog.....u najboljem slučaju debisijevska dosada.
Preporuke:
2
5
59
ponedeljak, 10 septembar 2012 20:41
Beli Orao
@sonda.Vidiš ti imaš jedan problem. Promašio si novine. Ovo nisu ne e, a nisu ni b.
Zalutao si. U panici si, ali stvarno nema smisla da se privatno prepucavamo. Ende-nadam se da ovo razumeš.
Preporuke:
2
2
60
utorak, 11 septembar 2012 07:23
Mobilisani
Rezervisti koji su ostavili pune magacine mina,i ostalog naoruzanja,sa kojim su posle ubijani Srbi,su iz Krusevca,a ne Kursumlije!
Preporuke:
6
0
61
utorak, 11 septembar 2012 13:18
patriotski olla potrida
@Beli orao
Primetio sam da konverzaciju sa skoro svakim nastavljaš uz "Vidiš, ti imaš jedan problem". Pa, dobro, ako je tako onda bar otvori ordinaciju pa da država od tebe ima koristi. Ovako,uzalud prodaješ patriotsku frazeologiju i to još sve činiš džaba. Ako je i od tebe mnogo je. krila na kojima letiš odavno su se istopila pa bi bio red da ako već moraš sleteti bar ne padneš i ne razbiješ se.
Preporuke:
2
4
62
utorak, 11 septembar 2012 15:18
Beli Orao
""patriotski.... alo Požega, ende.
Preporuke:
1
2
63
utorak, 11 septembar 2012 18:48
reči kao omama
Iza patriotizma stoji uvek i svagda kapitalizam i materijalizam a najviše finansijska korist.
Preporuke:
2
0
64
utorak, 11 septembar 2012 20:12
za hrabrog Proku od njegove zemljakinje iz istinoljubivih krajeva
Ona je istakla da je prema promenama i svemu onome što se događalo proteklih desetak godina Kosovo zaslužilo to priznanje.
Ona je ocenila da je se na Kosovu događa jedan drugi proces, učvršćivanja kosovske nezavisnosti, i da je vrlo važno da se Beograd u ovom momentu postavi veoma konstruktivno prema srpskoj zajednici i da ih ohrabri da se i dalje uključuju u kosovske institucije kao i Srbi na jugu Kosova.
Preporuke:
0
0
65
utorak, 18 septembar 2012 15:31
ivan
cujem neke glupe komentare da je to bila obaveza da neko brani drzavu ,ok ali ta drzava je za vreme dok sam ja bio tamo trebalo da brine o mojoj porodici.
Ja sam jedan od ucesnika rata i svim tim pametnim patriotama ne bi pozeleo da prodju kroz ono kroz sta sam ja prosao.
Stalno dobijam odgovore tipa "Ma mogu oni da imaju dolare, mi imamo čast. I kulturu. I ... šta već treba."
ALi eto sad, iz samih pravoslavnih izvora proizlazi da "Oće Srbin u Vojnike a vojnik oće dnevnicu."
Čim je €10 na astalu, odoše priče o svoj toj "časti" u vetar...
Zar posle svakog rata u Srbiji vojnici treba da prose, ko Milunka Savic, a lopovi da se bogate?
Najmanje što država može da učini za te ljude jeste da im plati dnevnice za dane izgubljene u ratu... Oni nisu išli u nadnicu, nego su držali svoju glavu na panju, a sad ih neko proziva za neke dnevnice.
Za razliku od tog patriotizma na internetu, ti ljudi su radili nešto konkretno.
Pozdrav!
Mafline, drzava, to smo mi. Kazete da su izgubili vreme braneci zemlju? Pa duznost svakog od nas je da branimo zemlju. Onaj koji za sluzenje vojske trazi pare, eto mu legija stranaca.Bravo Mafline! Dok sam citao vas komentar, bilo me je sramota. Sreca sto vas ne cuju oni koji su presli Albaniju, ne biste se dobro proveli!
Nekada se to zvalo,turčenje.U tvom slučaju bi bilo slovenčenje.Posrećilo ti se,imaš priliku da pokažeš sitnu pakost.I da dokažeš da si se uspešno transformisao,ili se to, kaže modernizovao i postao slovenac.
MOŽDA ĆE OD NAS DA OSTANE SAMO PEPEO.ALI ĆE SE ZNATI DA SMO BILI VATRA.A OD VAS ĆE OSTATI SAMO BALAV TRAG
Ovo je Andrić ZNAKOVI PORED PUTA.
Pogrešno. Engleski mi je daleko više u životu od slovenskog.
Možda bi mogli nešto da naučite na slovenskom primeru.
Slovenija se baš ponela za svojim bezumnim nacionalizmom.
I gde je slovenski sad ? Nema ga. Gde su "Slovenci" ?
Prilično sretno spojeni s preostatkom Evrope.
Kod nas se sdnevno pojavljuju teme, koje su bile pre nezamislive.
Da recimo eto neko predloži da ukinemo nacionalnu TV kao "opšte dobro" koga treba plaćati i da to doživi opštu podršku itd itd.
Posrećilo ti se,imaš priliku da pokažeš sitnu pakost.
Ni najmanje. Moj cilj je da preostali deo moje šire familije u njoj zaživi normalnije, bolje.
Da Srbija postane modernija zemlja, u kojoj bi mogao jednog dana da sklopim neki normalan, legalan posao. I da možda počnem da živim u njoj na normalan, bezbrižan način.
'91, '92 i '99 je neko ratovao a neko sedeo kuci i gledao svoja posla. Neki su se i krili, neki bezali, "hrabro" se boreci protiv Milosevicevih ratova. Te dnevnice borcima sleduju po zakonu, nismo mi ratovali u turskoj vojsci, o svojoj rani i dzebani. Rezervisti u ratu sleduje plata, i njegova porodica od necega mora da zivi dok se on ne bavi svojim poslom, i dnevnice, da pokriva svoje troskove dok je u jedinici. Ako sam se odazvao pozivu to nije dovoljno, moram jos da ratujem i o svom trosku, da bi mi dezerteri priznali patriotizam? Toliko je para dato raznoj bagri oko politickih stranaka, svake godine se zaduzujemo milijadre dolara da bi drzavni sluzbenici imali velike plate, a sad je problem isplatiti ljudima zaradjeno? Ili je to primer koji, u skladu sa evroatlanskim integracijama, smisljeno dajemo buducim vojnicima i rezervistima?
...vojnik ne sme da bude fukara, ni na tuđoj ni na svojoj teritoriji, a Zakon mora da se poštuje.
Opisujući boravak i život na Krfu, Ljubomir Saramandić piše da su s vojskom na Krf došli Kralj Petar Prvi, Regent Alekandar, celokupna vlada Kraljevine Srbije na čelu s Nikolom Pašićem, članovi Skupštine (123), ministarstva i državne ustanove, tako da je na Krfu funkcionisala Karaljevina Srbija kao suverena država. Slikovito opisuje rad ministarstava, među kojima se još tada kao finansijski stručnjak istakao Milan Stojadinović, činovnik Ministarstva finansija koji je iz banaka u Parizu i Londonu izvršio trasankcije iz srpskih zlatnih rezervi na ostrvo Krf, tako da je Srpska vlada sopstvenim sredstvima isplaćivala plate vojsci i činovništvu. Rečju, iako na tuđoj teritoriji, Kraljevina Srbija je živela i radila u potpunosti kao samostalna država.
Da, a Pašićev sin naročito!
Niko ne pita šta je sa tim ljudima danas?Mnogi su ranjeni,bolesni,razvedeni,sa uništenim porodicama,sa doživotnim traumama.
Zašto ne postavimo pitanje oficira,koji su mahom pobegli glavom bez obzira,i ostavili vojsku i civile Šiptarima!Samo su razmišljali kako da pobegnu,i pokupe svoj nameštaj!
Niko od oficira nije pobegao sa Kosova, vojska se uredno povukla u roku od 6 dana i ni metak nije ostao na Kosovu.
Jedini koji su bezali sa Kosova su oni "heroji" krusevacka brigada koja je cela zbrisala kuci, posle 2 dana provedena u ratu.
Kažeš ,uredno se povukla vojska!A ko je ostao da brani rezerviste sa Kosmeta,i civile,dok su se ovi drugi uz pesmu povlačili u Centralnu Srbiju?Ostali su sami,i bili prepušteni sami sebi,do dana današnjeg!
SAMO KUKAVICE mogu da omalovažavaju patriotizam rezervista zbog zahteva za dnevnicama! Još će ispasti da su oni koji se nisu odazvali vojnom pozivu 1999. to uradili iz patriotizma i da uštede državi, da se u rat išlo zbog dnevnica koje su nesrazmerno velike prema maloj ratnoj opasnosti...
DA,RADO IDE SRBIN U VOJNIKE I UVEK ĆE BITI ČASNIH KOJI RADO IDU U VOJNIKE, a kad se rat završi, TREBA DA SE IZBORE ZA SVOJE PRAVA KOJA JE DRŽAVA SAMA PROPISALA DA IM PRIPADAJU.
Oni koji pominju prelazak preko Albanije, neka navedu preko čega su oni sami prešli za državu Srbiju, pa kritikuju rezerviste.
Kako to lepo zvuči, kad to priča čovek koji je od marta do jula 1999.-te cevčio "zidarsko" pivo u svom letnjikovcu i prevrtao na roštilju krmenadle od soje.
Bljak!
Pa naravno da je se vojska UREDNO POVUKLA.
Ali ti nisi nikada bio u vojsci pa ti je ovaj termin nepoznat. Ili si bio, možda, kod nekog "starešine", tebi sličnog, koji ne razlikuje opanke od cokula.
Na cokuli postoje najmanje 4 teške metalne blokeje, hej, nesrećniče, čuvaj se!
I ne čačkaj po teškoj rani srpskoga roda, da l' onoj iz rata il' onoj iz mira!?
Razmisli o tome, sinovac, što reče pokojni Brana Crnčević.
Za to ne treba kriviti vojsku nego politiku. Vojska je dobila naredjenje i izvrsilaga je, e sad zasto su politicari to naredili, verovatno zato sto smo izgubili rat.
Država je dužna da finansira svoju odbranu, ne čekajući Godoa. Naime, Evropski sudovi uvek rade protiv Srbije kao države.Treba naći način da se odluke tih sudova uopšte ne priznaju, da se unutrašnja pitanja rešavaju u našem NOVOM i nezavisnom, od bilo koje vlasti, sudstvu. Sudstvo odvojiti od države,povezati isključivo sa zaštitom Ustavnog poretka zakona.
Odluka "Evropskog" suda je kontradiktorna, naše veterane mogli su proglasiti ratnim zločincima. "Državu" bi to obradovalo. Pošto nismo imali državu "Čedin sud" (znate da su maršala zvali ČEDA), umesto ordena izruči u Sibir (Hag) generale i oficire, da im sudi komunistički "evropski sud".
Vidite - "Zapadni" sudovi prave velike obrte u smislu "uvek protiv države Srbije". Plati državo - za Đilasa i Vlahovića to je sića.
Koju smo to "najbolju državu na svetu rasturili"? Za koga najbolju, objasni nam, nemoj junački da se kriješ.
Pa šta ti misliš da si neki Srbin ako provokativno pitaš o državi koju smo rasturili. Valjda ti ovo stanje nesreće ljudi i države više odgovara. Ljudi koji umiru od gladi i bolesti, neznanja i predrasuda dok opravdavamo bogatstvo onih koji skidaju kožu sa leđa radnika. Misliš da je to bolje od zemlje u kojoj se živelo. Nisu potrrebna dodatna patriotska razgibavanja.
Pazi ovog....Mi Srbi. A ti...iz kojeg si ti hrabrog plemena. Evo reći ću ti. IZ onog u kome je istina vrednija od svakog praznog busanja u kokošije grudi iz kojih izlaze takve bedne reči. Prvo što čovek mora da zna da kaže kada stane na dve noge na zemlju je istina i samo istina.
Po tvom pisaniju, ti još nisi naučio prvo što čovek mora da nauči. Teško ti da kažeš ko si i odakle si, ali zato ti lako da iz mraka gađeš uvredama onog na svetlu.
Kod tebe sve neki superlativi - najbolja država, najpleme... što se stidiš da ih napišeš?
Svako ima svoj problem pa tako i ti. Ti si se družio sa paunovima, a seljak i ja sa orlovima, mada moje ovdašnje ime ne vodi poreklo iz te priče, ali ne stidim se.
Ja ću sada malo seljački da ti kažem da je najvažnija stvar na svetu brijanje.Ja više ne moram da se brijam svako jutro, ali to radim kao i nekad, doduše jedan sat kasnije.Svaki put se pogledam u oči i kažem sebi,nije loše Stanko idemo dalje.
Mi dobri Srbi, domaćini,a domaćin nije samo onaj koji ima njive,je onaj, kako reče moj drug Bata,koji ima dobru porodicu, okruženje, prijatelje nemamo problem sa brijanjem.Nama ni poslednje brijanje neće teško da padne jer znamo gde idemo za razliku od vas kukavica.
Sećam se filma "Gvozdeni Krst" sa Dejvidom Kobernom. Vidiš ja sam taj put prošao sa Seljakom.
Takvi kao ti misle da smo mi demagozi.Ostani u toj misli...
Muka mi je i od vas i od vašeg prijatelja. Patriotizam pretvarate u nametanje sopstvenih stavova. Zato igrajte to kolo sa nekim drugim, na primer sa onima koji su opljačkali siromašne Srbe. Oni su danas uglavnom i donatori pravoslavne crkve. Valjda im je ona potrebna da bi pojačavali svoj patriotizam. Ja sam običan Srbin, radnik, i pripadam ovom narodu po drugom osnovu. Vašem, sitom i samozadovoljnom, sasvim sigurno ne.
DA, ja sam SRBIN IZ SRBIJE, i nikad neću to sakriti, ni kad nekog hvalim ni kad nekog kudim, jer je to onda ravnopravna situacija i pružam onoj drugoj strani mogućnost da mi odgovori.
Tvoja anonomna hrabrost pokazuje da te određuje ideologija i povlastice a ne nacionalni koreni, koji god da su.
Jedva skupih smisla da ti odgovorim. Ti i tvoj suvoparni patriotizam nemaju ni ono što bi trebalo makar svaki prilog da imaju. Motivacioni rezon. Suvo i dosadno kao i sve što je pseudopatriotsko. A osećam i da si ti neko ko traži pukog sagovornika. Razgovaraj sa svojom senkom. Imaće više smisla. Laku noć....
Lično sam gledao oficire koji traže kamione sa ciradom da im ne pokisne nameštaj,i kako ostavljaju samu vojsku!Naravno da nisu svi,ali većina jeste.I slažem se da je to zbog politike, uglavnom!
Treba da znate da za vreme bombardovanja vojska nije imala uniformu,niti adekvatno naoružanje!Viđao sam rezerviste sa "farmarkama",i bluzom M-77,a od naoružanja imaju pušku M48!
Ja i Beli Orao smo:
70 godina preko katoličkog klerikalizma razvijali versku netoleranciju koja nije dozvolila razvoj građanske države.
U okviru KP od 1923.g. bili za razbijanje Jugoslavije i nezavisnu Sloveniju,Hrvatsku,Crnu Goru,Makedoniju.
Prikrivali genocid nad srpskim narodom 1941-1945.g.u NDH.
U okviru KP održavali vezu sa tajnim službama zapadnih sila radi razbijanja Jugoslavije.
1971-1972 u Hrvatskoj sproveli generalnu probu 1991 i aktivirali ideologiju i projekte NDH.
1974 doneli Ustav kojim je Jugoslavija konfederalizovana
1991 zauzeli carinarnice u Sloveniji i ubijali regrute.
U Hrvatskoj iz ustava izbacili Srbe i počeli napade na kasarne.Davili vojnike u Splitu.
U BiH nagovorili muslimane da se na referendumu 1 marta 1992 listom sa Hrvatima izjasne protiv Jugoslavije birajući za vođu verskog fundamentalistu i povezali se sa tajnim lužbama zapadnih i islamskih zemalja. nastavak
Kaži mi šta da ti kažem da ti bude lakše. Evo, da je bilo jajara bilo je. To važi i za @Smiljanskog.
Šta još hoćeš? Hoćeš o tome kako je Gadžin Han digao 110% rezerve? Nećeš. Ajd zdravo itd.
Povezali zapadne sile pre svega SAD i Nemačku sa separatizmom Slovenaca,Hrvata i Muslimana
Kršili bezobzirno međunarodno pravo i demokratske principe.
Izvršili ratni zloči 1999 bombardujući Srbiju............................ko će sve to nabrojati
ONI KOJI SU PRIPREMALI I OTPOČELI RATOVE A SADA KO BAJAGI ŽALE ŽRTVE I STRADANjA NEĆE BITI OSLOBOĐENI ISTORIJSKE ODGOVORNOSTI
Kada se bude analiziralo sve što je oko i o raspadu Jugoslavije napisano utvrdiće se da je to uglavnom propagandna aktivnost usmerena na odgajanje javnog mnenja i našeg i svetskog protiv srpskih nacionalnih interesa.
Već sada se zna koliko je para dato za pokretanje listova,časopisa,televizija,partija iza kojih stoje NEMORALNI I OPSKURNI LjUDI.
Naši neprijatelji ne nastupaju sada topovima već u formi"demokratskih"i finansijskih pritisaka.
Sadistički nas mrcvare.
Vi valjda smatrate da iznošenjem činjenica činite uslugu istini. Ona je daleko složenija od pukog nabrajanja fakata. IZa njih se jedva mogu naslutiti namere, ciljevi i planina razloga na koje vi računate kada pribegavate ovakvim manipulacijama. Pokušavate činjenicama nakalemiti jezik. Nečasno i nedostojno. Stvar je u tome što pored njih postoje i druge činjenice, ne nužno protivrečne, već one koje bacaju drugo ili jasnije svetlo. A podmetati fakte umesto sopstvenog rezona nije ni za komentar. Ko ne misli kao vi taj, valjda, nije ni Srbin, zar ne, ako sam shvatio poruku. Ni traga o patriotskom licemerju i farizejstvu. Dovoljno je da vi tako smatrate.
Poštovani gospodine, ja sam u društvu sa seljakom bezemljašem i većinom na ovom sajtu. Naš karavan prolazi pored vas i odlazi. Mi teramo svoju notorno činjeničnu istinu, a to je Seljak gore malo naveo.
Ja znam da kad Srbin počne sa činjenicama to mnoge Omorike iznervira. Činjenice su te koje vas istinito poražavaju i ne možete nam ništa osim da nas intenzivno ne volite. Vidite mi smo prema vama ravnodušni.
Nijednog momenta nisam umanjivao broj žrtava,niti mobilisanih iz Centralne Srbije!Sve govorim iz iskustva,lično sam mogao da stradam od mine koju su šiptarski teroisti postavili,a našli su je u magacinima koje su "Kruševački heroji" ostavili na izvolte!Ja sam preživeo,ali mnogi nisu,na žalost i toga sam se nagledao!
Mnogo mladih,pre svega iz Topličkog,i Jablaničkog okruga je stradalo!
Samo sam hteo da ukažem da su se mnogi oficiri pokazali,kao kukavice,svaka čast izuzecima!Čak sam prisustvovao sastanku, gde nas je jedan pukovnik ubeđivao kako ćemo mi odmah da reagujemo,ako KFOR ne bude odgovorio zadacima!
Gospodine, i ja sam prema vama ravnodušan. Prema vašim stavovima nisam jer čine štetu. A to ko ste, šta ste kao i vaši prijatelji mene ne interesuje. I to ne bi trebalo da naglašavate. Ali socijalne probleme Srba doživljavati preko sudbine države i nacije je dosta nategnuto da ne kažem problematično. Vi naginjete rešenju koje nije rešenje. Vas interesuje profit, mene nadnica. pripadam većini, vi manjini. To je suština. Vi se borite da većinu obmanete, ja da razotkrijem tu obmanu. I to je sve. Ne ljutite se!
U čemu i prema čemu se ogleda tvoja istina i patriotizam, osim u IDEOLOGIJI koja ti je omogućavala dobar život? - to je tvoja senka koju bi da sakriješ, ali senka je mnogo duža od tebe, pa te otkriva.
koliko sam shvaztio poentu teksta - ovi Nišlije su izdajice što traže da im se isplati po zakonu i što traže da se tretiraju ravnopravno kao ostali građani države (rezervisti iz drugih regiona kojima je isplaćeno)
Beli orao vam je objasnio kako se ponašala srPPPska država dok je bilo Srbije, a čiji ste vi patriJote teško mi je da dokučim, pošto ovakvih nebuloza sigurno nema u vašoj majčici Rusiji..
Da je mene interesovao profit ja se ne bih sa Vama ovde dopisivao na stolici iz 20 veka nego bi sedeo u fotelji od 300 kg. To što Vi znate ko sam ja je obaveštajna nepažnja mog dobrog druga, ali opet i to nije važno, jer ja se nisam nešto naročito krio, pa sam ostao živ. Valjda ima neko ko nas stvarno čuva.
Ja nikad nisam činio štetu nego samo dobro, ali Vi to ne možete da shvatite. Ne možete da shvatite da postoje Seljaci, Kukuruzi, Biljane, Jasne, DŽekovi. Tu je Vaš problem. Kada bi samo jednom seli sa nama, a mi smo preko ovog sajta postali prijatelji onda bi verovatno bar malo trezvenije razmišljali.
P.S.
Nemojte Vi da se ljutite.Mi samo pričamo istinu i držimo kurs.
Da završim sa SONDIRANjEM tebe i tebi sličnih.
Dobiće pare i to sa kamatom i treba da ih dobiju.
U zabludi ste. nemam ništa protiv vašeg druženja. Ali ono baš nimalo ne doprinosi nekom dubljem saznanju. To vidim iz vaših tvrdoglavih komentara. Ničeg tu ingenioznog nema. Samo ponavljate dosadne i poznate stvari. Zaključci bajati i dosoljeni sarkazmom. A to šta ja shvatam ostavite meni i ostalima van vašeg kruga. Birate društvo, tako i jaradim. ne zamerite.
Problem sa vama zapravo i nije problem. Pisanje vašeg društvanceta je kao popodnevna čajanka i tu nema ničeg inspirativnog. Ko ga bi uopšte šta interesovalo šta piše neki bornirani krug ljubitelja samozadovoljstva? Vi ste kao Popodne jednog.....u najboljem slučaju debisijevska dosada.
Zalutao si. U panici si, ali stvarno nema smisla da se privatno prepucavamo. Ende-nadam se da ovo razumeš.
Primetio sam da konverzaciju sa skoro svakim nastavljaš uz "Vidiš, ti imaš jedan problem". Pa, dobro, ako je tako onda bar otvori ordinaciju pa da država od tebe ima koristi. Ovako,uzalud prodaješ patriotsku frazeologiju i to još sve činiš džaba. Ako je i od tebe mnogo je. krila na kojima letiš odavno su se istopila pa bi bio red da ako već moraš sleteti bar ne padneš i ne razbiješ se.
Biserko u Prištini: Kosovo je zaslužilo priznanje
Ona je istakla da je prema promenama i svemu onome što se događalo proteklih desetak godina Kosovo zaslužilo to priznanje.
Ona je ocenila da je se na Kosovu događa jedan drugi proces, učvršćivanja kosovske nezavisnosti, i da je vrlo važno da se Beograd u ovom momentu postavi veoma konstruktivno prema srpskoj zajednici i da ih ohrabri da se i dalje uključuju u kosovske institucije kao i Srbi na jugu Kosova.
Ja sam jedan od ucesnika rata i svim tim pametnim patriotama ne bi pozeleo da prodju kroz ono kroz sta sam ja prosao.