Eto mehanizma koji Klingonsko Pravoslavno Veće stalno ignoriše - tržišnog pritiska.
Stalno dobijam odgovore tipa "Ma mogu oni da imaju dolare, mi imamo čast. I kulturu. I ... šta već treba."
ALi eto sad, iz samih pravoslavnih izvora proizlazi da "Oće Srbin u Vojnike a vojnik oće dnevnicu."
Čim je €10 na astalu, odoše priče o svoj toj "časti" u vetar...
Препоруке:
30
57
2
субота, 08 септембар 2012 15:28
Misa
Ajde da se setimo 99te, dok su oni ratovali, Toma, Vuciv, Jorgovanka su dobijali stanove, ako ima za njihove stanove i popovske plate mora da ima i za one koji su branili zemlju.
Zar posle svakog rata u Srbiji vojnici treba da prose, ko Milunka Savic, a lopovi da se bogate?
Препоруке:
60
10
3
субота, 08 септембар 2012 15:30
Maflin
Veterani su krivi što država nema para???...
Najmanje što država može da učini za te ljude jeste da im plati dnevnice za dane izgubljene u ratu... Oni nisu išli u nadnicu, nego su držali svoju glavu na panju, a sad ih neko proziva za neke dnevnice.
Za razliku od tog patriotizma na internetu, ti ljudi su radili nešto konkretno.
Pozdrav!
Препоруке:
52
10
4
субота, 08 септембар 2012 15:47
Владислав
Ако је било 250000 евра за Стамболиће, и 900000 долара за Ковачевића, има да се нађе и за резервисте...
Препоруке:
66
9
5
субота, 08 септембар 2012 15:52
Svetozar D.
@Maflin
Mafline, drzava, to smo mi. Kazete da su izgubili vreme braneci zemlju? Pa duznost svakog od nas je da branimo zemlju. Onaj koji za sluzenje vojske trazi pare, eto mu legija stranaca.Bravo Mafline! Dok sam citao vas komentar, bilo me je sramota. Sreca sto vas ne cuju oni koji su presli Albaniju, ne biste se dobro proveli!
Препоруке:
36
24
6
субота, 08 септембар 2012 15:54
Svetozar D.
Ah da, zaboravio sam! Taj sud u Strazburu finansiraju oni protiv kojis se Srbija borila. Oni sada dele pravdu?
Препоруке:
36
13
7
субота, 08 септембар 2012 15:57
сељак беземљаш
&бране2
Некада се то звало,турчење.У твом случају би било словенчење.Посрећило ти се,имаш прилику да покажеш ситну пакост.И да докажеш да си се успешно трансформисао,или се то, каже модернизовао и постао словенац.
МОЖДА ЋЕ ОД НАС ДА ОСТАНЕ САМО ПЕПЕО.АЛИ ЋЕ СЕ ЗНАТИ ДА СМО БИЛИ ВАТРА.А ОД ВАС ЋЕ ОСТАТИ САМО БАЛАВ ТРАГ
Ово је Андрић ЗНАКОВИ ПОРЕД ПУТА.
Препоруке:
54
5
8
субота, 08 септембар 2012 15:57
МилошРС
''Све ће то народ позлатити'' иако није баш при парама.
Препоруке:
17
1
9
субота, 08 септембар 2012 16:22
Brane2
@сељак беземљаш:
Некада се то звало,турчење.У твом случају би било словенчење.
Pogrešno. Engleski mi je daleko više u životu od slovenskog.
Možda bi mogli nešto da naučite na slovenskom primeru.
Slovenija se baš ponela za svojim bezumnim nacionalizmom.
I gde je slovenski sad ? Nema ga. Gde su "Slovenci" ?
Prilično sretno spojeni s preostatkom Evrope.
Kod nas se sdnevno pojavljuju teme, koje su bile pre nezamislive.
Da recimo eto neko predloži da ukinemo nacionalnu TV kao "opšte dobro" koga treba plaćati i da to doživi opštu podršku itd itd.
Посрећило ти се,имаш прилику да покажеш ситну пакост.
Ni najmanje. Moj cilj je da preostali deo moje šire familije u njoj zaživi normalnije, bolje.
Da Srbija postane modernija zemlja, u kojoj bi mogao jednog dana da sklopim neki normalan, legalan posao. I da možda počnem da živim u njoj na normalan, bezbrižan način.
Препоруке:
7
44
10
субота, 08 септембар 2012 16:51
kiki
vucicu ne daj pare za ove miloseviceve i kostunicine svetske ratne fantazije
Препоруке:
3
43
11
субота, 08 септембар 2012 17:26
клошар
Србија је требало да пусти низ воду оног Ковачевића..бранио "другарицу" Муслиманку коју је напао Јевреј,ударио му пар шамара или више и онда Србија морала да плати гомилу пара...А за ове ратне ветаре нема пара,како то? класична неправда..Има пара,од пар тајкуна да се узме проценат и да се исплати тим људима..ови људи су прави хероји а не динасија Ђоковић са пребивалиштем у Монаку који језде хрватским морем....
Препоруке:
26
15
12
субота, 08 септембар 2012 18:14
XXX
Ako ovoliko košta povlačenje sa Kosova i gubljenje teritorije, koliko bi tek koštalo "dogodine u Prizrenu" i hoće li i za to trebati pomoć iz Strazbura?!
Препоруке:
10
26
13
субота, 08 септембар 2012 18:15
Бели Орао
Највећи фазон је да су све дневнице у то време изашле из МО, али су се успут погубиле.
Препоруке:
18
2
14
субота, 08 септембар 2012 18:18
Бесмислице
Бране 2, алијас Мисо: Питам се да ли знаш о чему причаш кад без иикакве везе са темом помињеш некакве православне ствари и откуд у твом коментару поповске плате. Не ваља кад неко не уме да беседи, а не уме да ћути, каже наш народ.
Препоруке:
26
4
15
субота, 08 септембар 2012 18:36
Proka
Braćo Srbi, dobili sdte što ste tražili. Zajedno sa iluzijama kako Srbin rado ide u vojnike, kako ste patriote, kako ste druželjubivi, kako ste solidarni. Rasturili ste iz ličnog besa državu, najbolje uređenje na svetu i sada ste ostali na vetrovitom drumu. Neka vas spasavaju iluzije i laži u kojima živite.
Препоруке:
13
32
16
субота, 08 септембар 2012 18:38
Alef
U cemu je problem gospodo?
'91, '92 i '99 je neko ratovao a neko sedeo kuci i gledao svoja posla. Neki su se i krili, neki bezali, "hrabro" se boreci protiv Milosevicevih ratova. Te dnevnice borcima sleduju po zakonu, nismo mi ratovali u turskoj vojsci, o svojoj rani i dzebani. Rezervisti u ratu sleduje plata, i njegova porodica od necega mora da zivi dok se on ne bavi svojim poslom, i dnevnice, da pokriva svoje troskove dok je u jedinici. Ako sam se odazvao pozivu to nije dovoljno, moram jos da ratujem i o svom trosku, da bi mi dezerteri priznali patriotizam? Toliko je para dato raznoj bagri oko politickih stranaka, svake godine se zaduzujemo milijadre dolara da bi drzavni sluzbenici imali velike plate, a sad je problem isplatiti ljudima zaradjeno? Ili je to primer koji, u skladu sa evroatlanskim integracijama, smisljeno dajemo buducim vojnicima i rezervistima?
Препоруке:
58
5
17
субота, 08 септембар 2012 19:03
SuperBad
Ako je prethodna vlada bacila milione evra na "nevladine organzacije" i njihove projekte ima da se nadje i za rezerviste.
Препоруке:
34
1
18
субота, 08 септембар 2012 19:35
Бели Орао
http://pravoslavlje.spc.rs/broj/914/tekst/poklonici-vozda-karadjordja/
...војник не сме да буде фукара, ни на туђој ни на својој територији, а Закон мора да се поштује.
Описујући боравак и живот на Крфу, Љубомир Сарамандић пише да су с војском на Крф дошли Краљ Петар Први, Регент Алекандар, целокупна влада Краљевине Србије на челу с Николом Пашићем, чланови Скупштине (123), министарства и државне установе, тако да је на Крфу функционисала Караљевина Србија као суверена држава. Сликовито описује рад министарстава, међу којима се још тада као финансијски стручњак истакао Милан Стојадиновић, чиновник Министарства финансија који је из банака у Паризу и Лондону извршио трасанкције из српских златних резерви на острво Крф, тако да је Српска влада сопственим средствима исплаћивала плате војсци и чиновништву. Речју, иако на туђој територији, Краљевина Србија је живела и радила у потпуности као самостална држава.
Препоруке:
30
2
19
субота, 08 септембар 2012 20:15
XXX
@Бели Орао
Da, a Pašićev sin naročito!
Препоруке:
17
17
20
субота, 08 септембар 2012 20:17
Смиљански
Лако је позивати друге на патриотизам!Ради се о људима који су часно стали на браник своје домовине,и који су апсолутно заслужили те дневнице.Већина су скоро социјални случајеви,и заиста би био "севап",да се исплате!
Нико не пита шта је са тим људима данас?Многи су рањени,болесни,разведени,са уништеним породицама,са доживотним траумама.
Зашто не поставимо питање официра,који су махом побегли главом без обзира,и оставили војску и цивиле Шиптарима!Само су размишљали како да побегну,и покупе свој намештај!
Препоруке:
34
4
21
субота, 08 септембар 2012 21:04
Дејан С.
Један сам од резервиста који није наплатио тзв.дневнице,када су почели удари западне алијансе налазио сам се у Котору,где су ми говорили не иди узалуд,нисам послушао отишо сам кући,преспаво и отишао у рат.Нисам тражио дневнице све док их неки други нису наплатили,шта сада да радим да их опростим држави која би на запад,у којој за мене нема посла јер нисам ни демократа, ни напредњак ,ни социјалиста,ни радикал,већ сасвим обичан човек који се осећа србином.Не господо,нека смање своје страначке и тајкунске апетите ионако један њихов конгрес или српски давос,да не причамо о изборима кошта много више него та цркавица за оне који су се часно одазвали позиву отаџбине и који је не би ни тражили да се најпре неки мангупи нису досетили.
Препоруке:
47
0
22
субота, 08 септембар 2012 21:13
Misa
@Smiljanski
Niko od oficira nije pobegao sa Kosova, vojska se uredno povukla u roku od 6 dana i ni metak nije ostao na Kosovu.
Jedini koji su bezali sa Kosova su oni "heroji" krusevacka brigada koja je cela zbrisala kuci, posle 2 dana provedena u ratu.
Препоруке:
24
8
23
субота, 08 септембар 2012 21:44
Смиљански
@Миша
Кажеш ,уредно се повукла војска!А ко је остао да брани резервисте са Космета,и цивиле,док су се ови други уз песму повлачили у Централну Србију?Остали су сами,и били препуштени сами себи,до дана данашњег!
Препоруке:
23
2
24
субота, 08 септембар 2012 22:23
Биљана Николић
Збуњена сам текстом. Да ли постоји неки закон који је важио 1999 и који је регулисао одлазак резервиста у рат и које су обавезе државе према онима који су се одазвали позиву? Да ли је предвиђена исплата дневница по том закону? Ако јесте, онда дневнице морају бити испалаћене и СРАМОТА је да наши резервисти морају да туже своју државу да би остварили своје права.
САМО КУКАВИЦЕ могу да омаловажавају патриотизам резервиста због захтева за дневницама! Још ће испасти да су они који се нису одазвали војном позиву 1999. то урадили из патриотизма и да уштеде држави, да се у рат ишло због дневница које су несразмерно велике према малој ратној опасности...
ДА,РАДО ИДЕ СРБИН У ВОЈНИКЕ И УВЕК ЋЕ БИТИ ЧАСНИХ КОЈИ РАДО ИДУ У ВОЈНИКЕ, а кад се рат заврши, ТРЕБА ДА СЕ ИЗБОРЕ ЗА СВОЈЕ ПРАВА КОЈА ЈЕ ДРЖАВА САМА ПРОПИСАЛА ДА ИМ ПРИПАДАЈУ.
Они који помињу прелазак преко Албаније, нека наведу преко чега су они сами прешли за државу Србију, па критикују резервисте.
Препоруке:
35
1
25
субота, 08 септембар 2012 22:42
Ав, ав, ав
Тамо неки, тобожњи, Смиљански, рече како се 1999.-те војска тадашње СРЈ срамно повукла са Косова и оставила тамошње резервисте и цивиле да се сами бране.
Како то лепо звучи, кад то прича човек који је од марта до јула 1999.-те цевчио "зидарско" пиво у свом летњиковцу и превртао на роштиљу крменадле од соје.
Бљак!
Препоруке:
11
5
26
субота, 08 септембар 2012 23:31
Летећа Српска Цокула
@Смиљански
Па наравно да је се војска УРЕДНО ПОВУКЛА.
Али ти ниси никада био у војсци па ти је овај термин непознат. Или си био, можда, код неког "старешине", теби сличног, који не разликује опанке од цокула.
На цокули постоје најмање 4 тешке металне блокеје, хеј, несрећниче, чувај се!
И не чачкај по тешкој рани српскога рода, да л' оној из рата ил' оној из мира!?
Размисли о томе, синовац, што рече покојни Брана Црнчевић.
Препоруке:
10
5
27
субота, 08 септембар 2012 23:47
Misa
@Smiljanski
Za to ne treba kriviti vojsku nego politiku. Vojska je dobila naredjenje i izvrsilaga je, e sad zasto su politicari to naredili, verovatno zato sto smo izgubili rat.
Препоруке:
9
1
28
недеља, 09 септембар 2012 05:47
Proka
Neko ovde uporno ali potpuno bezrazložno pokušava da prikrije kukavičluk velikog dela Srba. Srbi su takvi kakvi su i tu nema ispravki. U tome se naročito ističu seljak bezemljaš i beli orao. U računicu im nikako ne ulazi ono što se stvarno dešavalo nego ono kako oni zamišljaju Srbe i Srbiju.
Препоруке:
2
23
29
недеља, 09 септембар 2012 06:07
Мићуновић
Да је власти, да је српства, да је морала, ДРЖАВА би нашла паре, не само за ове који су тужили, него за све који су бранили Србију, све резервисте, све редовне војнике.
Држава је дужна да финансира своју одбрану, не чекајући Годоа. Наиме, Европски судови увек раде против Србије као државе.Треба наћи начин да се одлуке тих судова уопште не признају, да се унутрашња питања решавају у нашем НОВОМ и независном, од било које власти, судству. Судство одвојити од државе,повезати искључиво са заштитом Уставног поретка закона.
Одлука "Европског" суда је контрадикторна, наше ветеране могли су прогласити ратним злочинцима. "Државу" би то обрадовало. Пошто нисмо имали државу "Чедин суд" (знате да су маршала звали ЧЕДА), уместо ордена изручи у Сибир (Хаг) генерале и официре, да им суди комунистички "европски суд".
Видите - "Западни" судови праве велике обрте у смислу "увек против државе Србије". Плати државо - за Ђиласа и Влаховића то је сића.
Препоруке:
10
2
30
недеља, 09 септембар 2012 08:07
Бели Орао
@XXX. Ја причам о малим, обичним и како каже мој друг незнаним јунацима, али ти то не можеш да разумеш.
Препоруке:
9
0
31
недеља, 09 септембар 2012 08:18
Рајко 55
Није ми јасно до када ће наши политичари да држе главу у песку и мисле да нема признања Косова.Још чудније је што ми такве подржавамо.
Препоруке:
3
7
32
недеља, 09 септембар 2012 10:14
za hrabrog Proku
Ko si ti Proko kad kažeš da su ti Srbi "braća", od koje si fele? Kaži glasno iz kog si "junačkog bratskog naroda" da znamo mi Srbi ko nam je to bratski zlurad i pakostan?
Koju smo to "najbolju državu na svetu rasturili"? Za koga najbolju, objasni nam, nemoj junački da se kriješ.
Препоруке:
16
1
33
недеља, 09 септембар 2012 15:13
Proka
@za hrabrog Proku
Pa šta ti misliš da si neki Srbin ako provokativno pitaš o državi koju smo rasturili. Valjda ti ovo stanje nesreće ljudi i države više odgovara. Ljudi koji umiru od gladi i bolesti, neznanja i predrasuda dok opravdavamo bogatstvo onih koji skidaju kožu sa leđa radnika. Misliš da je to bolje od zemlje u kojoj se živelo. Nisu potrrebna dodatna patriotska razgibavanja.
Препоруке:
4
5
34
недеља, 09 септембар 2012 15:17
Proka
@za hrabrog proku
Pazi ovog....Mi Srbi. A ti...iz kojeg si ti hrabrog plemena. Evo reći ću ti. IZ onog u kome je istina vrednija od svakog praznog busanja u kokošije grudi iz kojih izlaze takve bedne reči. Prvo što čovek mora da zna da kaže kada stane na dve noge na zemlju je istina i samo istina.
Препоруке:
1
7
35
недеља, 09 септембар 2012 15:59
za hrabrog Proku
Evo reći ću ti. IZ onog u kome je istina vrednija od svakog praznog busanja u kokošije grudi iz kojih izlaze takve bedne reči. Prvo što čovek mora da zna da kaže kada stane na dve noge na zemlju je istina i samo istina.
Po tvom pisaniju, ti još nisi naučio prvo što čovek mora da nauči. Teško ti da kažeš ko si i odakle si, ali zato ti lako da iz mraka gađeš uvredama onog na svetlu.
Kod tebe sve neki superlativi - najbolja država, najpleme... što se stidiš da ih napišeš?
Препоруке:
6
1
36
недеља, 09 септембар 2012 17:33
Бели Орао-Станко
@За храброг проку. Хвала ти што си ме ставио у друштво са сељаком беземљашем. Поносан сам са тим.
Свако има свој проблем па тако и ти. Ти си се дружио са пауновима, а сељак и ја са орловима, мада моје овдашње име не води порекло из те приче, али не стидим се.
Ја ћу сада мало сељачки да ти кажем да је најважнија ствар на свету бријање.Ја више не морам да се бријам свако јутро, али то радим као и некад, додуше један сат касније.Сваки пут се погледам у очи и кажем себи,није лоше Станко идемо даље.
Ми добри Срби, домаћини,а домаћин није само онај који има њиве,је онај, како рече мој друг Бата,који има добру породицу, окружење, пријатеље немамо проблем са бријањем.Нама ни последње бријање неће тешко да падне јер знамо где идемо за разлику од вас кукавица.
Сећам се филма "Гвоздени Крст" са Дејвидом Коберном. Видиш ја сам тај пут прошао са Сељаком.
Такви као ти мисле да смо ми демагози.Остани у тој мисли...
Препоруке:
10
0
37
недеља, 09 септембар 2012 17:51
Proka
Zar stvarno smatraš da si vredan baš tebi da saopštim ko sam i šta sam i odakle sam. To nisam tražio od tebe ali ako to već činiš onda se sam moraš predstabviti. Ali, ajde, dosta je takvih moralno problematičnih jedinki u ovom narodu....
Препоруке:
1
11
38
недеља, 09 септембар 2012 18:06
Бели Орао-Станко
@Прока. Пардон било је за тебе.
Препоруке:
3
0
39
недеља, 09 септембар 2012 19:07
Muka mi je od patriota
@beli orao
Muka mi je i od vas i od vašeg prijatelja. Patriotizam pretvarate u nametanje sopstvenih stavova. Zato igrajte to kolo sa nekim drugim, na primer sa onima koji su opljačkali siromašne Srbe. Oni su danas uglavnom i donatori pravoslavne crkve. Valjda im je ona potrebna da bi pojačavali svoj patriotizam. Ja sam običan Srbin, radnik, i pripadam ovom narodu po drugom osnovu. Vašem, sitom i samozadovoljnom, sasvim sigurno ne.
Препоруке:
3
9
40
недеља, 09 септембар 2012 19:23
za hrabrog Proku
Ne mislim da ćeš se predstaviti, UBEĐEN SAM DA NEĆEŠ, jer nemaš čime da se pohvališ, jer bi se otkrilo da si iz naroda koji je u svakom pogledu iza srpskog naroda.
DA, ja sam SRBIN IZ SRBIJE, i nikad neću to sakriti, ni kad nekog hvalim ni kad nekog kudim, jer je to onda ravnopravna situacija i pružam onoj drugoj strani mogućnost da mi odgovori.
Tvoja anonomna hrabrost pokazuje da te određuje ideologija i povlastice a ne nacionalni koreni, koji god da su.
Препоруке:
7
2
41
недеља, 09 септембар 2012 20:31
Proka
@za hrabrog Proku
Jedva skupih smisla da ti odgovorim. Ti i tvoj suvoparni patriotizam nemaju ni ono što bi trebalo makar svaki prilog da imaju. Motivacioni rezon. Suvo i dosadno kao i sve što je pseudopatriotsko. A osećam i da si ti neko ko traži pukog sagovornika. Razgovaraj sa svojom senkom. Imaće više smisla. Laku noć....
Препоруке:
0
7
42
недеља, 09 септембар 2012 20:55
Смиљански
Господо драга,нисам ја цевчио пиво,већ од првог дана бомбардовања био на Космету као резервиста!Није лепо да тако паушално етикетирате,кад не знате истину!За вашу информацију био сам на подручју Дренице,и ово што пишем,је из личног искуства!
Лично сам гледао официре који траже камионе са цирадом да им не покисне намештај,и како остављају саму војску!Наравно да нису сви,али већина јесте.И слажем се да је то због политике, углавном!
Треба да знате да за време бомбардовања војска није имала униформу,нити адекватно наоружање!Виђао сам резервисте са "фармаркама",и блузом М-77,а од наоружања имају пушку М48!
Препоруке:
8
2
43
недеља, 09 септембар 2012 22:12
сељак беземљаш
Штета што ово пишем на брзину. Ако је веровати проки.
Ја и Бели Орао смо:
70 година преко католичког клерикализма развијали верску нетолеранцију која није дозволила развој грађанске државе.
У оквиру КП од 1923.г. били за разбијање Југославије и независну Словенију,Хрватску,Црну Гору,Македонију.
Прикривали геноцид над српским народом 1941-1945.г.у НДХ.
У оквиру КП одржавали везу са тајним службама западних сила ради разбијања Југославије.
1971-1972 у Хрватској спровели генералну пробу 1991 и активирали идеологију и пројекте НДХ.
1974 донели Устав којим је Југославија конфедерализована
1991 заузели царинарнице у Словенији и убијали регруте.
У Хрватској из устава избацили Србе и почели нападе на касарне.Давили војнике у Сплиту.
У БиХ наговорили муслимане да се на референдуму 1 марта 1992 листом са Хрватима изјасне против Југославије бирајући за вођу верског фундаменталисту и повезали се са тајним лужбама западних и исламских земаља. наставак
Препоруке:
13
0
44
недеља, 09 септембар 2012 22:18
Бели Орао-Станко
@мука ми је од патриота.
Кажи ми шта да ти кажем да ти буде лакше. Ево, да је било јајара било је. То важи и за @Смиљанског.
Шта још хоћеш? Хоћеш о томе како је Гаџин Хан дигао 110% резерве? Нећеш. Ајд здраво итд.
Препоруке:
6
4
45
недеља, 09 септембар 2012 22:34
сељак беземљаш
наставак
Повезали западне силе пре свега САД и Немачку са сепаратизмом Словенаца,Хрвата и Муслимана
Кршили безобзирно међународно право и демократске принципе.
Извршили ратни злочи 1999 бомбардујући Србију............................ко ће све то набројати
ОНИ КОЈИ СУ ПРИПРЕМАЛИ И ОТПОЧЕЛИ РАТОВЕ А САДА КО БАЈАГИ ЖАЛЕ ЖРТВЕ И СТРАДАЊА НЕЋЕ БИТИ ОСЛОБОЂЕНИ ИСТОРИЈСКЕ ОДГОВОРНОСТИ
Када се буде анализирало све што је око и о распаду Југославије написано утврдиће се да је то углавном пропагандна активност усмерена на одгајање јавног мнења и нашег и светског против српских националних интереса.
Већ сада се зна колико је пара дато за покретање листова,часописа,телевизија,партија иза којих стоје НЕМОРАЛНИ И ОПСКУРНИ ЉУДИ.
Наши непријатељи не наступају сада топовима већ у форми"демократских"и финансијских притисака.
Садистички нас мрцваре.
Препоруке:
7
0
46
понедељак, 10 септембар 2012 06:25
zabravljeni patriotizam
@Beli orao
Vi valjda smatrate da iznošenjem činjenica činite uslugu istini. Ona je daleko složenija od pukog nabrajanja fakata. IZa njih se jedva mogu naslutiti namere, ciljevi i planina razloga na koje vi računate kada pribegavate ovakvim manipulacijama. Pokušavate činjenicama nakalemiti jezik. Nečasno i nedostojno. Stvar je u tome što pored njih postoje i druge činjenice, ne nužno protivrečne, već one koje bacaju drugo ili jasnije svetlo. A podmetati fakte umesto sopstvenog rezona nije ni za komentar. Ko ne misli kao vi taj, valjda, nije ni Srbin, zar ne, ako sam shvatio poruku. Ni traga o patriotskom licemerju i farizejstvu. Dovoljno je da vi tako smatrate.
Препоруке:
1
7
47
понедељак, 10 септембар 2012 08:48
thinking maize
А да ЗА ПРОМЕНУ ипак "плате" ОНИ, а НЕ МИ!? Макар и "у натури", од њихове "сиротиње"!? Јер, ИМЕНОВАНИ БИВШИ министри Петровић & Цветковић СВЕ СУ, САМО НЕ "СИРОТИЊА"! Па би се од ЊИХОВЕ (и њихових пријатеља, рођака и ортака!) "НАТУРЕ" могло ШТО-ШТА ИЗВУЋИ!? Уосталом, ШТА РЕЋИ него "Deloite& Touch", "Victoria group" и слични "МАЛИ КОЛЕКТИВИ"!? Шта ћете, "ЗАКЛЕЛА се ЗЕМЉА РАЈУ!"
Препоруке:
5
0
48
понедељак, 10 септембар 2012 09:01
Бели Орао-Станко
""заборављени патриотизам.
Поштовани господине, ја сам у друштву са сељаком беземљашем и већином на овом сајту. Наш караван пролази поред вас и одлази. Ми терамо своју ноторно чињеничну истину, а то је Сељак горе мало навео.
Ја знам да кад Србин почне са чињеницама то многе Оморике изнервира. Чињенице су те које вас истинито поражавају и не можете нам ништа осим да нас интензивно не волите. Видите ми смо према вама равнодушни.
Препоруке:
7
1
49
понедељак, 10 септембар 2012 10:22
Смиљански
Кад смо већ код истине,ја управо о томе говорим!
Ниједног момента нисам умањивао број жртава,нити мобилисаних из Централне Србије!Све говорим из искуства,лично сам могао да страдам од мине коју су шиптарски тероисти поставили,а нашли су је у магацинима које су "Крушевачки хероји" оставили на изволте!Ја сам преживео,али многи нису,на жалост и тога сам се нагледао!
Много младих,пре свега из Топличког,и Јабланичког округа је страдало!
Само сам хтео да укажем да су се многи официри показали,као кукавице,свака част изузецима!Чак сам присуствовао састанку, где нас је један пуковник убеђивао како ћемо ми одмах да реагујемо,ако КФОР не буде одговорио задацима!
Препоруке:
9
1
50
понедељак, 10 септембар 2012 10:36
sonda
@Beli orao
Gospodine, i ja sam prema vama ravnodušan. Prema vašim stavovima nisam jer čine štetu. A to ko ste, šta ste kao i vaši prijatelji mene ne interesuje. I to ne bi trebalo da naglašavate. Ali socijalne probleme Srba doživljavati preko sudbine države i nacije je dosta nategnuto da ne kažem problematično. Vi naginjete rešenju koje nije rešenje. Vas interesuje profit, mene nadnica. pripadam većini, vi manjini. To je suština. Vi se borite da većinu obmanete, ja da razotkrijem tu obmanu. I to je sve. Ne ljutite se!
Препоруке:
3
6
51
понедељак, 10 септембар 2012 10:48
za hrabrog Proku (zaboravljeni.....)
Kuc, kuc, da nisi ti kao misionar istine zalutao u Srbiju? Pitanje samo kad i kako, preko roditelja 1944 ili si pobegao sam iz svojih istinoljubivih krajeva jer se u Beogradu bolje živelo?
U čemu i prema čemu se ogleda tvoja istina i patriotizam, osim u IDEOLOGIJI koja ti je omogućavala dobar život? - to je tvoja senka koju bi da sakriješ, ali senka je mnogo duža od tebe, pa te otkriva.
Препоруке:
6
1
52
понедељак, 10 септембар 2012 11:40
thinking maize
Јел бре народе, оћете једни другима "вадити очи чарне", све због тога да ли су се први "снашли" за "ратне дневнице" Куршумличани спрам Нишлија или обрнуто! Оћете ОПЕТ да ПОТВРЂУЈЕТЕ ону СРПСКУ "ДВА Србина ТРИ ПАРТИЈЕ", као и ону "На ВУКА ПОВИКА, а ЛИСИЦЕ МЕСО ЈЕДУ", не примећујући ШТА су СВЕ НАГОМИЛАЛИ ОДГОВОРНИ за ОВАЈ РАСКОЛ МЕЂУ БРАНИТЕЉИМА ДОМОВИНЕ!? Лепо сам НАПИСАО ОДАКЛЕ ПОТИЧЕ и ГДЕ је ПЛАСИРАНА "сиротиња" ДИРЕКТНО ОДГОВОРНИХ за ову фртутму, БИВШИХ МИНИСТАРА Петровића и Цветковића!? ОНИ НЕМАЈУ МНОГО ВРЕМЕНА ни МЕСТА да "ОПЕРУ" ЊИХОВЕ ЛОПОВЛУКЕ, пошто је ЈЕДИНО ИОЛЕ СИГУРНО МЕСТО где могу да га "пласирају" Република Српска. Добро, могу они и на Запад, али Запад је СУВИШЕ ВЕЛИКИ и АЛАВ да би били СИГУРНИ са том "њиховом" (А ОД НАС ОТЕТОМ!) "сиротињом"!? Према томе, ШТО ВИШЕ ВРЕМЕНА ПРОТЕКНЕ у Вашем НАДГОРЊАВАЊУ, то ће они ВИШЕ ТОГА да "ОПЕРУ"! УЗМИТЕ се У ПАМЕТ!
Препоруке:
3
1
53
понедељак, 10 септембар 2012 12:11
брм
патриЈОте не престају да превазилазе сами себе..
колико сам схвазтио поенту текста - ови Нишлије су издајице што траже да им се исплати по закону и што траже да се третирају равноправно као остали грађани државе (резервисти из других региона којима је исплаћено)
Бели орао вам је објаснио како се понашала срПППска држава док је било Србије, а чији сте ви патриЈоте тешко ми је да докучим, пошто оваквих небулоза сигурно нема у вашој мајчици Русији..
Препоруке:
2
6
54
понедељак, 10 септембар 2012 16:16
Бели Орао-Станко
""Сонда.
Да је мене интересовао профит ја се не бих са Вама овде дописивао на столици из 20 века него би седео у фотељи од 300 кг. То што Ви знате ко сам ја је обавештајна непажња мог доброг друга, али опет и то није важно, јер ја се нисам нешто нарочито крио, па сам остао жив. Ваљда има неко ко нас стварно чува.
Ја никад нисам чинио штету него само добро, али Ви то не можете да схватите. Не можете да схватите да постоје Сељаци, Кукурузи, Биљане, Јасне, Џекови. Ту је Ваш проблем. Када би само једном сели са нама, а ми смо преко овог сајта постали пријатељи онда би вероватно бар мало трезвеније размишљали.
П.С.
Немојте Ви да се љутите.Ми само причамо истину и држимо курс.
Препоруке:
2
3
55
понедељак, 10 септембар 2012 16:41
Бели Орао
""брм. Ти стварно ниште не схваташ, јер си површан и не читаш, али само за тебе. Ко је рекао да су Нишлије издајници, а то нису Нишлије него браћа из Куршумлије? Ко је рекао да им не треба дати паре које је неко покрао. Ало бре, не покушавај да фарбаш јер ти слабо иде кичица.
Да завршим са СОНДИРАЊЕМ тебе и теби сличних.
Добиће паре и то са каматом и треба да их добију.
Препоруке:
3
3
56
понедељак, 10 септембар 2012 17:34
sonda
@Beli orao
U zabludi ste. nemam ništa protiv vašeg druženja. Ali ono baš nimalo ne doprinosi nekom dubljem saznanju. To vidim iz vaših tvrdoglavih komentara. Ničeg tu ingenioznog nema. Samo ponavljate dosadne i poznate stvari. Zaključci bajati i dosoljeni sarkazmom. A to šta ja shvatam ostavite meni i ostalima van vašeg kruga. Birate društvo, tako i jaradim. ne zamerite.
Препоруке:
3
4
57
понедељак, 10 септембар 2012 18:24
Бели Орао
""Сонда. Шта би стварно желели да знате?
Препоруке:
2
3
58
понедељак, 10 септембар 2012 19:19
sonda
@Beli orao
Problem sa vama zapravo i nije problem. Pisanje vašeg društvanceta je kao popodnevna čajanka i tu nema ničeg inspirativnog. Ko ga bi uopšte šta interesovalo šta piše neki bornirani krug ljubitelja samozadovoljstva? Vi ste kao Popodne jednog.....u najboljem slučaju debisijevska dosada.
Препоруке:
2
5
59
понедељак, 10 септембар 2012 20:41
Бели Орао
@сонда.Видиш ти имаш један проблем. Промашио си новине. Ово нису не е, а нису ни б.
Залутао си. У паници си, али стварно нема смисла да се приватно препуцавамо. Енде-надам се да ово разумеш.
Препоруке:
2
2
60
уторак, 11 септембар 2012 07:23
Mobilisani
Rezervisti koji su ostavili pune magacine mina,i ostalog naoruzanja,sa kojim su posle ubijani Srbi,su iz Krusevca,a ne Kursumlije!
Препоруке:
6
0
61
уторак, 11 септембар 2012 13:18
patriotski olla potrida
@Beli orao
Primetio sam da konverzaciju sa skoro svakim nastavljaš uz "Vidiš, ti imaš jedan problem". Pa, dobro, ako je tako onda bar otvori ordinaciju pa da država od tebe ima koristi. Ovako,uzalud prodaješ patriotsku frazeologiju i to još sve činiš džaba. Ako je i od tebe mnogo je. krila na kojima letiš odavno su se istopila pa bi bio red da ako već moraš sleteti bar ne padneš i ne razbiješ se.
Препоруке:
2
4
62
уторак, 11 септембар 2012 15:18
Бели Орао
""патриотски.... ало Пожега, енде.
Препоруке:
1
2
63
уторак, 11 септембар 2012 18:48
reči kao omama
Iza patriotizma stoji uvek i svagda kapitalizam i materijalizam a najviše finansijska korist.
Препоруке:
2
0
64
уторак, 11 септембар 2012 20:12
za hrabrog Proku od njegove zemljakinje iz istinoljubivih krajeva
Ona je istakla da je prema promenama i svemu onome što se događalo proteklih desetak godina Kosovo zaslužilo to priznanje.
Ona je ocenila da je se na Kosovu događa jedan drugi proces, učvršćivanja kosovske nezavisnosti, i da je vrlo važno da se Beograd u ovom momentu postavi veoma konstruktivno prema srpskoj zajednici i da ih ohrabri da se i dalje uključuju u kosovske institucije kao i Srbi na jugu Kosova.
Препоруке:
0
0
65
уторак, 18 септембар 2012 15:31
ivan
cujem neke glupe komentare da je to bila obaveza da neko brani drzavu ,ok ali ta drzava je za vreme dok sam ja bio tamo trebalo da brine o mojoj porodici.
Ja sam jedan od ucesnika rata i svim tim pametnim patriotama ne bi pozeleo da prodju kroz ono kroz sta sam ja prosao.
Stalno dobijam odgovore tipa "Ma mogu oni da imaju dolare, mi imamo čast. I kulturu. I ... šta već treba."
ALi eto sad, iz samih pravoslavnih izvora proizlazi da "Oće Srbin u Vojnike a vojnik oće dnevnicu."
Čim je €10 na astalu, odoše priče o svoj toj "časti" u vetar...
Zar posle svakog rata u Srbiji vojnici treba da prose, ko Milunka Savic, a lopovi da se bogate?
Najmanje što država može da učini za te ljude jeste da im plati dnevnice za dane izgubljene u ratu... Oni nisu išli u nadnicu, nego su držali svoju glavu na panju, a sad ih neko proziva za neke dnevnice.
Za razliku od tog patriotizma na internetu, ti ljudi su radili nešto konkretno.
Pozdrav!
Mafline, drzava, to smo mi. Kazete da su izgubili vreme braneci zemlju? Pa duznost svakog od nas je da branimo zemlju. Onaj koji za sluzenje vojske trazi pare, eto mu legija stranaca.Bravo Mafline! Dok sam citao vas komentar, bilo me je sramota. Sreca sto vas ne cuju oni koji su presli Albaniju, ne biste se dobro proveli!
Некада се то звало,турчење.У твом случају би било словенчење.Посрећило ти се,имаш прилику да покажеш ситну пакост.И да докажеш да си се успешно трансформисао,или се то, каже модернизовао и постао словенац.
МОЖДА ЋЕ ОД НАС ДА ОСТАНЕ САМО ПЕПЕО.АЛИ ЋЕ СЕ ЗНАТИ ДА СМО БИЛИ ВАТРА.А ОД ВАС ЋЕ ОСТАТИ САМО БАЛАВ ТРАГ
Ово је Андрић ЗНАКОВИ ПОРЕД ПУТА.
Pogrešno. Engleski mi je daleko više u životu od slovenskog.
Možda bi mogli nešto da naučite na slovenskom primeru.
Slovenija se baš ponela za svojim bezumnim nacionalizmom.
I gde je slovenski sad ? Nema ga. Gde su "Slovenci" ?
Prilično sretno spojeni s preostatkom Evrope.
Kod nas se sdnevno pojavljuju teme, koje su bile pre nezamislive.
Da recimo eto neko predloži da ukinemo nacionalnu TV kao "opšte dobro" koga treba plaćati i da to doživi opštu podršku itd itd.
Посрећило ти се,имаш прилику да покажеш ситну пакост.
Ni najmanje. Moj cilj je da preostali deo moje šire familije u njoj zaživi normalnije, bolje.
Da Srbija postane modernija zemlja, u kojoj bi mogao jednog dana da sklopim neki normalan, legalan posao. I da možda počnem da živim u njoj na normalan, bezbrižan način.
'91, '92 i '99 je neko ratovao a neko sedeo kuci i gledao svoja posla. Neki su se i krili, neki bezali, "hrabro" se boreci protiv Milosevicevih ratova. Te dnevnice borcima sleduju po zakonu, nismo mi ratovali u turskoj vojsci, o svojoj rani i dzebani. Rezervisti u ratu sleduje plata, i njegova porodica od necega mora da zivi dok se on ne bavi svojim poslom, i dnevnice, da pokriva svoje troskove dok je u jedinici. Ako sam se odazvao pozivu to nije dovoljno, moram jos da ratujem i o svom trosku, da bi mi dezerteri priznali patriotizam? Toliko je para dato raznoj bagri oko politickih stranaka, svake godine se zaduzujemo milijadre dolara da bi drzavni sluzbenici imali velike plate, a sad je problem isplatiti ljudima zaradjeno? Ili je to primer koji, u skladu sa evroatlanskim integracijama, smisljeno dajemo buducim vojnicima i rezervistima?
...војник не сме да буде фукара, ни на туђој ни на својој територији, а Закон мора да се поштује.
Описујући боравак и живот на Крфу, Љубомир Сарамандић пише да су с војском на Крф дошли Краљ Петар Први, Регент Алекандар, целокупна влада Краљевине Србије на челу с Николом Пашићем, чланови Скупштине (123), министарства и државне установе, тако да је на Крфу функционисала Караљевина Србија као суверена држава. Сликовито описује рад министарстава, међу којима се још тада као финансијски стручњак истакао Милан Стојадиновић, чиновник Министарства финансија који је из банака у Паризу и Лондону извршио трасанкције из српских златних резерви на острво Крф, тако да је Српска влада сопственим средствима исплаћивала плате војсци и чиновништву. Речју, иако на туђој територији, Краљевина Србија је живела и радила у потпуности као самостална држава.
Da, a Pašićev sin naročito!
Нико не пита шта је са тим људима данас?Многи су рањени,болесни,разведени,са уништеним породицама,са доживотним траумама.
Зашто не поставимо питање официра,који су махом побегли главом без обзира,и оставили војску и цивиле Шиптарима!Само су размишљали како да побегну,и покупе свој намештај!
Niko od oficira nije pobegao sa Kosova, vojska se uredno povukla u roku od 6 dana i ni metak nije ostao na Kosovu.
Jedini koji su bezali sa Kosova su oni "heroji" krusevacka brigada koja je cela zbrisala kuci, posle 2 dana provedena u ratu.
Кажеш ,уредно се повукла војска!А ко је остао да брани резервисте са Космета,и цивиле,док су се ови други уз песму повлачили у Централну Србију?Остали су сами,и били препуштени сами себи,до дана данашњег!
САМО КУКАВИЦЕ могу да омаловажавају патриотизам резервиста због захтева за дневницама! Још ће испасти да су они који се нису одазвали војном позиву 1999. то урадили из патриотизма и да уштеде држави, да се у рат ишло због дневница које су несразмерно велике према малој ратној опасности...
ДА,РАДО ИДЕ СРБИН У ВОЈНИКЕ И УВЕК ЋЕ БИТИ ЧАСНИХ КОЈИ РАДО ИДУ У ВОЈНИКЕ, а кад се рат заврши, ТРЕБА ДА СЕ ИЗБОРЕ ЗА СВОЈЕ ПРАВА КОЈА ЈЕ ДРЖАВА САМА ПРОПИСАЛА ДА ИМ ПРИПАДАЈУ.
Они који помињу прелазак преко Албаније, нека наведу преко чега су они сами прешли за државу Србију, па критикују резервисте.
Како то лепо звучи, кад то прича човек који је од марта до јула 1999.-те цевчио "зидарско" пиво у свом летњиковцу и превртао на роштиљу крменадле од соје.
Бљак!
Па наравно да је се војска УРЕДНО ПОВУКЛА.
Али ти ниси никада био у војсци па ти је овај термин непознат. Или си био, можда, код неког "старешине", теби сличног, који не разликује опанке од цокула.
На цокули постоје најмање 4 тешке металне блокеје, хеј, несрећниче, чувај се!
И не чачкај по тешкој рани српскога рода, да л' оној из рата ил' оној из мира!?
Размисли о томе, синовац, што рече покојни Брана Црнчевић.
Za to ne treba kriviti vojsku nego politiku. Vojska je dobila naredjenje i izvrsilaga je, e sad zasto su politicari to naredili, verovatno zato sto smo izgubili rat.
Држава је дужна да финансира своју одбрану, не чекајући Годоа. Наиме, Европски судови увек раде против Србије као државе.Треба наћи начин да се одлуке тих судова уопште не признају, да се унутрашња питања решавају у нашем НОВОМ и независном, од било које власти, судству. Судство одвојити од државе,повезати искључиво са заштитом Уставног поретка закона.
Одлука "Европског" суда је контрадикторна, наше ветеране могли су прогласити ратним злочинцима. "Државу" би то обрадовало. Пошто нисмо имали државу "Чедин суд" (знате да су маршала звали ЧЕДА), уместо ордена изручи у Сибир (Хаг) генерале и официре, да им суди комунистички "европски суд".
Видите - "Западни" судови праве велике обрте у смислу "увек против државе Србије". Плати државо - за Ђиласа и Влаховића то је сића.
Koju smo to "najbolju državu na svetu rasturili"? Za koga najbolju, objasni nam, nemoj junački da se kriješ.
Pa šta ti misliš da si neki Srbin ako provokativno pitaš o državi koju smo rasturili. Valjda ti ovo stanje nesreće ljudi i države više odgovara. Ljudi koji umiru od gladi i bolesti, neznanja i predrasuda dok opravdavamo bogatstvo onih koji skidaju kožu sa leđa radnika. Misliš da je to bolje od zemlje u kojoj se živelo. Nisu potrrebna dodatna patriotska razgibavanja.
Pazi ovog....Mi Srbi. A ti...iz kojeg si ti hrabrog plemena. Evo reći ću ti. IZ onog u kome je istina vrednija od svakog praznog busanja u kokošije grudi iz kojih izlaze takve bedne reči. Prvo što čovek mora da zna da kaže kada stane na dve noge na zemlju je istina i samo istina.
Po tvom pisaniju, ti još nisi naučio prvo što čovek mora da nauči. Teško ti da kažeš ko si i odakle si, ali zato ti lako da iz mraka gađeš uvredama onog na svetlu.
Kod tebe sve neki superlativi - najbolja država, najpleme... što se stidiš da ih napišeš?
Свако има свој проблем па тако и ти. Ти си се дружио са пауновима, а сељак и ја са орловима, мада моје овдашње име не води порекло из те приче, али не стидим се.
Ја ћу сада мало сељачки да ти кажем да је најважнија ствар на свету бријање.Ја више не морам да се бријам свако јутро, али то радим као и некад, додуше један сат касније.Сваки пут се погледам у очи и кажем себи,није лоше Станко идемо даље.
Ми добри Срби, домаћини,а домаћин није само онај који има њиве,је онај, како рече мој друг Бата,који има добру породицу, окружење, пријатеље немамо проблем са бријањем.Нама ни последње бријање неће тешко да падне јер знамо где идемо за разлику од вас кукавица.
Сећам се филма "Гвоздени Крст" са Дејвидом Коберном. Видиш ја сам тај пут прошао са Сељаком.
Такви као ти мисле да смо ми демагози.Остани у тој мисли...
Muka mi je i od vas i od vašeg prijatelja. Patriotizam pretvarate u nametanje sopstvenih stavova. Zato igrajte to kolo sa nekim drugim, na primer sa onima koji su opljačkali siromašne Srbe. Oni su danas uglavnom i donatori pravoslavne crkve. Valjda im je ona potrebna da bi pojačavali svoj patriotizam. Ja sam običan Srbin, radnik, i pripadam ovom narodu po drugom osnovu. Vašem, sitom i samozadovoljnom, sasvim sigurno ne.
DA, ja sam SRBIN IZ SRBIJE, i nikad neću to sakriti, ni kad nekog hvalim ni kad nekog kudim, jer je to onda ravnopravna situacija i pružam onoj drugoj strani mogućnost da mi odgovori.
Tvoja anonomna hrabrost pokazuje da te određuje ideologija i povlastice a ne nacionalni koreni, koji god da su.
Jedva skupih smisla da ti odgovorim. Ti i tvoj suvoparni patriotizam nemaju ni ono što bi trebalo makar svaki prilog da imaju. Motivacioni rezon. Suvo i dosadno kao i sve što je pseudopatriotsko. A osećam i da si ti neko ko traži pukog sagovornika. Razgovaraj sa svojom senkom. Imaće više smisla. Laku noć....
Лично сам гледао официре који траже камионе са цирадом да им не покисне намештај,и како остављају саму војску!Наравно да нису сви,али већина јесте.И слажем се да је то због политике, углавном!
Треба да знате да за време бомбардовања војска није имала униформу,нити адекватно наоружање!Виђао сам резервисте са "фармаркама",и блузом М-77,а од наоружања имају пушку М48!
Ја и Бели Орао смо:
70 година преко католичког клерикализма развијали верску нетолеранцију која није дозволила развој грађанске државе.
У оквиру КП од 1923.г. били за разбијање Југославије и независну Словенију,Хрватску,Црну Гору,Македонију.
Прикривали геноцид над српским народом 1941-1945.г.у НДХ.
У оквиру КП одржавали везу са тајним службама западних сила ради разбијања Југославије.
1971-1972 у Хрватској спровели генералну пробу 1991 и активирали идеологију и пројекте НДХ.
1974 донели Устав којим је Југославија конфедерализована
1991 заузели царинарнице у Словенији и убијали регруте.
У Хрватској из устава избацили Србе и почели нападе на касарне.Давили војнике у Сплиту.
У БиХ наговорили муслимане да се на референдуму 1 марта 1992 листом са Хрватима изјасне против Југославије бирајући за вођу верског фундаменталисту и повезали се са тајним лужбама западних и исламских земаља. наставак
Кажи ми шта да ти кажем да ти буде лакше. Ево, да је било јајара било је. То важи и за @Смиљанског.
Шта још хоћеш? Хоћеш о томе како је Гаџин Хан дигао 110% резерве? Нећеш. Ајд здраво итд.
Повезали западне силе пре свега САД и Немачку са сепаратизмом Словенаца,Хрвата и Муслимана
Кршили безобзирно међународно право и демократске принципе.
Извршили ратни злочи 1999 бомбардујући Србију............................ко ће све то набројати
ОНИ КОЈИ СУ ПРИПРЕМАЛИ И ОТПОЧЕЛИ РАТОВЕ А САДА КО БАЈАГИ ЖАЛЕ ЖРТВЕ И СТРАДАЊА НЕЋЕ БИТИ ОСЛОБОЂЕНИ ИСТОРИЈСКЕ ОДГОВОРНОСТИ
Када се буде анализирало све што је око и о распаду Југославије написано утврдиће се да је то углавном пропагандна активност усмерена на одгајање јавног мнења и нашег и светског против српских националних интереса.
Већ сада се зна колико је пара дато за покретање листова,часописа,телевизија,партија иза којих стоје НЕМОРАЛНИ И ОПСКУРНИ ЉУДИ.
Наши непријатељи не наступају сада топовима већ у форми"демократских"и финансијских притисака.
Садистички нас мрцваре.
Vi valjda smatrate da iznošenjem činjenica činite uslugu istini. Ona je daleko složenija od pukog nabrajanja fakata. IZa njih se jedva mogu naslutiti namere, ciljevi i planina razloga na koje vi računate kada pribegavate ovakvim manipulacijama. Pokušavate činjenicama nakalemiti jezik. Nečasno i nedostojno. Stvar je u tome što pored njih postoje i druge činjenice, ne nužno protivrečne, već one koje bacaju drugo ili jasnije svetlo. A podmetati fakte umesto sopstvenog rezona nije ni za komentar. Ko ne misli kao vi taj, valjda, nije ni Srbin, zar ne, ako sam shvatio poruku. Ni traga o patriotskom licemerju i farizejstvu. Dovoljno je da vi tako smatrate.
Поштовани господине, ја сам у друштву са сељаком беземљашем и већином на овом сајту. Наш караван пролази поред вас и одлази. Ми терамо своју ноторно чињеничну истину, а то је Сељак горе мало навео.
Ја знам да кад Србин почне са чињеницама то многе Оморике изнервира. Чињенице су те које вас истинито поражавају и не можете нам ништа осим да нас интензивно не волите. Видите ми смо према вама равнодушни.
Ниједног момента нисам умањивао број жртава,нити мобилисаних из Централне Србије!Све говорим из искуства,лично сам могао да страдам од мине коју су шиптарски тероисти поставили,а нашли су је у магацинима које су "Крушевачки хероји" оставили на изволте!Ја сам преживео,али многи нису,на жалост и тога сам се нагледао!
Много младих,пре свега из Топличког,и Јабланичког округа је страдало!
Само сам хтео да укажем да су се многи официри показали,као кукавице,свака част изузецима!Чак сам присуствовао састанку, где нас је један пуковник убеђивао како ћемо ми одмах да реагујемо,ако КФОР не буде одговорио задацима!
Gospodine, i ja sam prema vama ravnodušan. Prema vašim stavovima nisam jer čine štetu. A to ko ste, šta ste kao i vaši prijatelji mene ne interesuje. I to ne bi trebalo da naglašavate. Ali socijalne probleme Srba doživljavati preko sudbine države i nacije je dosta nategnuto da ne kažem problematično. Vi naginjete rešenju koje nije rešenje. Vas interesuje profit, mene nadnica. pripadam većini, vi manjini. To je suština. Vi se borite da većinu obmanete, ja da razotkrijem tu obmanu. I to je sve. Ne ljutite se!
U čemu i prema čemu se ogleda tvoja istina i patriotizam, osim u IDEOLOGIJI koja ti je omogućavala dobar život? - to je tvoja senka koju bi da sakriješ, ali senka je mnogo duža od tebe, pa te otkriva.
колико сам схвазтио поенту текста - ови Нишлије су издајице што траже да им се исплати по закону и што траже да се третирају равноправно као остали грађани државе (резервисти из других региона којима је исплаћено)
Бели орао вам је објаснио како се понашала срПППска држава док је било Србије, а чији сте ви патриЈоте тешко ми је да докучим, пошто оваквих небулоза сигурно нема у вашој мајчици Русији..
Да је мене интересовао профит ја се не бих са Вама овде дописивао на столици из 20 века него би седео у фотељи од 300 кг. То што Ви знате ко сам ја је обавештајна непажња мог доброг друга, али опет и то није важно, јер ја се нисам нешто нарочито крио, па сам остао жив. Ваљда има неко ко нас стварно чува.
Ја никад нисам чинио штету него само добро, али Ви то не можете да схватите. Не можете да схватите да постоје Сељаци, Кукурузи, Биљане, Јасне, Џекови. Ту је Ваш проблем. Када би само једном сели са нама, а ми смо преко овог сајта постали пријатељи онда би вероватно бар мало трезвеније размишљали.
П.С.
Немојте Ви да се љутите.Ми само причамо истину и држимо курс.
Да завршим са СОНДИРАЊЕМ тебе и теби сличних.
Добиће паре и то са каматом и треба да их добију.
U zabludi ste. nemam ništa protiv vašeg druženja. Ali ono baš nimalo ne doprinosi nekom dubljem saznanju. To vidim iz vaših tvrdoglavih komentara. Ničeg tu ingenioznog nema. Samo ponavljate dosadne i poznate stvari. Zaključci bajati i dosoljeni sarkazmom. A to šta ja shvatam ostavite meni i ostalima van vašeg kruga. Birate društvo, tako i jaradim. ne zamerite.
Problem sa vama zapravo i nije problem. Pisanje vašeg društvanceta je kao popodnevna čajanka i tu nema ničeg inspirativnog. Ko ga bi uopšte šta interesovalo šta piše neki bornirani krug ljubitelja samozadovoljstva? Vi ste kao Popodne jednog.....u najboljem slučaju debisijevska dosada.
Залутао си. У паници си, али стварно нема смисла да се приватно препуцавамо. Енде-надам се да ово разумеш.
Primetio sam da konverzaciju sa skoro svakim nastavljaš uz "Vidiš, ti imaš jedan problem". Pa, dobro, ako je tako onda bar otvori ordinaciju pa da država od tebe ima koristi. Ovako,uzalud prodaješ patriotsku frazeologiju i to još sve činiš džaba. Ako je i od tebe mnogo je. krila na kojima letiš odavno su se istopila pa bi bio red da ako već moraš sleteti bar ne padneš i ne razbiješ se.
Biserko u Prištini: Kosovo je zaslužilo priznanje
Ona je istakla da je prema promenama i svemu onome što se događalo proteklih desetak godina Kosovo zaslužilo to priznanje.
Ona je ocenila da je se na Kosovu događa jedan drugi proces, učvršćivanja kosovske nezavisnosti, i da je vrlo važno da se Beograd u ovom momentu postavi veoma konstruktivno prema srpskoj zajednici i da ih ohrabri da se i dalje uključuju u kosovske institucije kao i Srbi na jugu Kosova.
Ja sam jedan od ucesnika rata i svim tim pametnim patriotama ne bi pozeleo da prodju kroz ono kroz sta sam ja prosao.