Александар Вучић: Тешко да ће опстати влада ако не иде ка ЕУ
Teško da će opstati narod i država ako idu ka EU!
Препоруке:
87
6
2
четвртак, 09 август 2012 09:57
Ружичасти пантер
Па ваљда је питање у којим условима ће опстати Србија а не влада.
Препоруке:
91
2
3
четвртак, 09 август 2012 09:58
Kiza
Jos jedan bez-alternativac.
"Тешко да ће опстати влада ако не иде ка ЕУ..."
A zasto?
Ja poceo da citam clanak da nadjem odgovor, ali nema nigde odgovora. Samo prazna izjava i neka zvaka o vrednostima ...
Pa Srbija nikome nija otela zemlju, kako onda deli vrednosti "Evrope" koja to cini Srbiji?
Ja bih rekao, hvala bogu, da Srbija nije nikada imala i nikad nece imati iste vrednosti kao (kolonijalisticka, rasisticka, plackaska) "Evropa".
Srbiji Evropa ne treba, a nekima na vlasti treba evropsko mito da nastave da predaju nasu zemlju u ralje tih kriminalaca.
Препоруке:
64
2
4
четвртак, 09 август 2012 10:06
veca vestica
Ove izjave su gore nego bombardovanje,ako se ide u tom pravcu H1N1 ce biti maciji kasalj.
Препоруке:
52
2
5
четвртак, 09 август 2012 10:07
Vućić se igra vatrom......
I dok se glavni inspiratori velikih pljački i afera uglavnom oslanjaju na očekivanu podršku iz inostranstva i to pre svega i najviše sa Zapada ovaj nas sada uverava da nijedna srpska vlada koja misli na svoj legitimitet ne može bez oslona upravo na takav faktor. Dakle u borbi protiv kriminala moramo baš računati na one koji to izdaleka i podržavaju. Aleksandre Vučiću, ne igraj se sa narodnim strpljenjem jer ćeš pre ili kasnije i ti upasti u sopstvenu zamku. A onda te više niko neće oprati od ionako postojećih sumnji u sopstvene namere. Balansiraš na žici a izgubio si štap kojim održavaš ravnotežu.
Препоруке:
53
3
6
четвртак, 09 август 2012 10:07
Јово
Мука ми је од ових наших политичара. Пуна им уста "евроатланскх интеграција и страних инвестиција." Само чекау да им нешто падне одозго.
Препоруке:
43
2
7
четвртак, 09 август 2012 10:09
Ivan Hajdukovic
"„Наставићемо одличну сарадњу са Министарством одбране САД, .." sta ce Srbiji ovo?Izgleda Sutanovac je jos politicki ziv u liku ovoga, NEVEROJATRNO!Kakvu veze ima opstanak vlade i i put Srbije u EU?Vecu nebulozu nisam cuo.Izgleda da i ovi ce da budu kao i prethodni.Jadna Srbijo, nikako da dobijes prave ljude.
Препоруке:
50
4
8
четвртак, 09 август 2012 10:24
САМО ТАКО
БЕОГРАД - Потпредседник Владе Србије Александар Вучић изјавио је да Влада мора ићи европским путем или ће тешко опстати.
дела...само ви наставите да причате једно (пожељна реторика), а радите друго.
тако се то данас ради !!!
а видим да неки још увек само суде по речима !
Препоруке:
22
5
9
четвртак, 09 август 2012 10:26
Hocemo postenu i detaljnu istragu
Vucicu,neka Evropa za sad...da bi lakse usli u nju,trebamo rascistiti prvo kriminal i povratiti ukradene milione...Budzet nam je prazan...Hajde da prvo i jednom zaustavimo buku mocnih masina (u podnozju hrama Sv.Save) koji paraju usi stanovnicima Vracara .Kad ce krenuti taj proces preispitivanja rada vojske i njenih najodgovornijih?????
Vucicu,cinjenicu da ministar vojni je mogao kupiti stan za kes od pola miliona evra i zapocne gradnju u elitnom delu Beograda od nekoliko miliona evra,ne ostavlja nikog mirnog u ovoj opljackanoj Srbiji.
Agrobanka,odlican potez i on ce nam reci mnogo o postenjacinama iz prosle vlasti.Poslovanje vojsle,po misljenju mnogih,trebalo bi da nadvisi cifru iz Agrobanke.
Zivim za taj tren da dodjemo i do kuma koji se hvalio postenjem,a neki izvori nagovestavaju...(stvar dalje istrage).
Vucicu,vazno je da pokrenemo neke stvari,ali i da pazimo na one koji bi mogli da pobegnu.
Препоруке:
25
2
10
четвртак, 09 август 2012 10:26
Jordan
Dakle, nema nam spasa. Isto. Još gore, jer smo se nadali promeni. Užassssss.
Препоруке:
25
2
11
четвртак, 09 август 2012 10:28
Th' Legendary Shack Shakers
Pitanje/prijedlog gos'in Vučiću i ostalim srb(ijansk)im eu-fanaticima... a u svjetlu skorašnjeg glasanja "našeg" ambasadora pri UN-u ZA NATO-ovsku/američku/EU rezoluciju o Siriji.
"Sukladno" proklamovanim načelima Vaše vlade, a "glede" bezalternativno eu-ropskog puta Srbijice u "jevropu", ne mislite li da bi bilo od osobitog značaja i ogromne koristi za narečeni eu-ropski put da se za "našeg" stalnog ambasadora pri Ujedinjenim Narodima umjesto "štovanog" g-dina FEDORA STARČEVIĆA postavi "naša" super iskusna i istaknuta borkinja za eu-ropski put, demokraCi(a)u i ljuCka prava, turbo-veleštovana, omiljena i voljena drugarica BISERKO SONJA.
Koliki li bi tek to bio "poticaj" za eu-ropski put u "jevropu"?
Препоруке:
23
0
12
четвртак, 09 август 2012 10:28
Светислав Костић
Сасвим супротно је тачно од тога што тај превртљивац Вучић тврди. Јер да је гласачком тијелу у Србији приоритет била Србија у ЕУ, онда би задржали Тадића и ДС на власти. Србији се попели на главу ЕУ фанатици и без Вучића, Николића, Дачића и њима сличних ЕУ слугана.
Препоруке:
29
1
13
четвртак, 09 август 2012 10:29
Једина нада
Да тако прича, знајући да ће се ЕУ распасти пре него ми и почнемо преговоре.
Препоруке:
16
11
14
четвртак, 09 август 2012 10:31
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
Mora se priznati da Toma i Vucic odlicno i uigrano igraju. Najpre, uz sve te price o EU, priznanju KiM,od kojih naravno nece biti nista, postaje ocigledno da Toma postaje poput Dodika, sto je najaca pozicija u srpskoj politici, tj. zapad im je pomagao da dodju na tu poziciju, a onda kada se tom istom zapadu dozirano odupru, on nema jak potez jer nema alternativu koju moze da dovede na vlast. Postali su umetnici dezinformisanja i privida. U Vucicevom slucaju, ma sta pisao Milovan Brkic i ostali, dosta je to jak potez ostaviti Djilasa u BG i na taj nacin snazno destabilizovati DS, Djilas postaje lider polako, drzi na vezi Pajtica, DS je fakticki pred raspadom ako nekog od vecih riba uhapse.
Sve u svemu, ako Toma i Vucic namaknu i neke pare, tj. investicije i slicno, postaju sve simpaticnije lukavshtine.
Препоруке:
14
11
15
четвртак, 09 август 2012 10:34
Evropska orijentacija
Ni vi, kao ni prosli, ne dovodite u pitanje evr. orijentaciju, ali mi, narod, ne zelimo u EU ako poklanjate KiM na direktan ili indirektan nacin.
Ako vlada padne zbog clanstva u EU ili ne, onda i niste bas neka jaka i pozeljna vlada.
Препоруке:
22
1
16
четвртак, 09 август 2012 10:34
ћ55
А да се спроведе РЕФЕРЕНДУМ за или против еу ?
Препоруке:
29
0
17
четвртак, 09 август 2012 10:37
Th' Legendary Shack Shakers
Apropos "našeg" (srpskog, jel'te) ambasadora pri UN, "štovanog" nam FEDORA STARČEVIĆA, Wikipedia "izviešćuje":
Feodor Starčević (born 30 June 1942) is a Serbian ('ajdeee!) diplomat and United Nations official.
Starčević was born in Split, Croatia. Beginning in the late 1960s, Starčević worked as a diplomat for Yugoslavia, including time at the Yugoslav embassy in the United Kingdom and at the United Nations in New York. From 1992 to 1995, Starčević was United Nations Chief Representative in Tbilisi, Georgia and from 1995 and 2004 he was Director of the United Nations Information Centre for India and Bhutan in New Delhi.
In May 2009, Starčević became the Permanent Representative of Serbia to the United Nations in New York. He is concurrently the non-resident ambassador of Serbia to Benin, Burkina Faso, Cape Verde, Central African Republic, Comoros, Equatorial Guinea, Eritrea, Côte d'Ivoire, Liberia, Madagascar, Mauritania, Mauritius, Niger, ...
Препоруке:
23
0
18
четвртак, 09 август 2012 10:37
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
Slazem se sa komentarom Samo tako. Mic po mic, uz pozeljnu retoriku, moze se mnogo toga uraditi. Odrastao covek, a kamoli politicar, mora da pruzi ruku nekome kome inace to ne bi uradio, cak da se poljubi sa njim, sto ne znaci da on u toga ima poverenje ili da ga voli. Samo studenti, izdrzavana lica i naivnjaci misle drugacije. Obratiti paznju na Tominu izjavu od pre par dana da nikad nece priznati KiM... Dosta on to solidno i okretno radi, za sada.
Препоруке:
5
11
19
четвртак, 09 август 2012 10:39
Само смрт нема алтернативу
"Наставићемо одличну сарадњу са Министарством одбране САД, успоставићемо и сарадњу са Русијом"
Са Министартвом одбране САД ће наставити одличну сарадњу (еј, одличну!) а са Русијом ће тек успоставити сарадњу!??
""Људи, морамо са нашим убицама и непријатељима јер нам нема алтернативе. Ничега неће бити без ЕУ и САД, ни државе, ни дрвећа, ни животиња ни нас ни вас. Не окрећите главу док вам причам, пратите ме! Нема алтернативе. Нема другог. Једна страна је САД и ЕУ а друга је мрак и провалија! Будимо разумни и изаберимо живот уместо смрти. Ко год ово не схвата он је непријатељ Србије и Срба.
Схватите, нема избора, ми не можемо да бирамо, САД ил никад!""
Препоруке:
19
4
20
четвртак, 09 август 2012 10:41
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
za Th' Legendary Shack Shakers
Ma kakva evropa.Niko pametan 45e nije isao u cetnike. To je slatka pricica.
Препоруке:
6
6
21
четвртак, 09 август 2012 10:43
giga
Ova izjava g.Vučića je preslikana iz "arsenala"DS-a.Zašto?Da li postoji nešto što narod,po bilo koju cenu ne sme da zna?Uzgred :šta će biti ako se EU "reformiše" i odluči da više nikakav prijem nije moguć(sve katoličke zemlje su unutra).
Препоруке:
16
0
22
четвртак, 09 август 2012 10:50
молер
Европски пут - значи лопови настављају да делују, вама се запушавају уста, јер ћете да летите са власти. Главну идеологију у држави и даље ће да спроводе Наташа Кандић и Соња Лихт. Децентализацију ће вам спроводити Бојан Пајтић, Сулејман Угљанин и Хашим Тачи, главни економиста ће бити Млађа...Џаба сте кречили.
Препоруке:
22
0
23
четвртак, 09 август 2012 10:50
Decko iz B.
Covek je absolutno u pravu. Cim se ide protiv zakucanog puta ka EU iskocicu svi Pro EU stranke iz te Koalicije koje cine vladu. Stime opstanka te vlade nema. A najodgovornije za to je glasac koj je birao kako je birao. A medije necu do dana danas da informisu gradjana koje koristi i koje obaveze taj put ima. Sta Srbiji vrede te fondove ako mora prvo da unisti samu sebe da dobije posle po neki dinar?
Препоруке:
14
0
24
четвртак, 09 август 2012 10:52
Th' Legendary Shack Shakers ... посрбљено
Феодор Старчевић (рођен 30. јуна 1942) је "српски" (опет, 'ајдеее!, прим.) дипломата и званичник Уједињених Нација.
Старчевић je рођен у Сплиту, Хрватска. Почевши од касних 1960-их ради као југословенски дипломата, укључујући и вријеме проведено у југословенској амбасади у Великој Британији и у Уједињеним Нацијама у Њујорку.
Од 1992. до 1995., Старчевић је био главни представник Уједињених Нација у Тбилисију (Грузија), а од 1995. и 2004. био је директор Информативног центра УН за Индију и Бутан у Њу Делхију.
У мају 2009., Старчевић је постао стални представник Србије при Уједињеним Нацијама у Њујорку. Истовремено обавља и функцију нерезидентног амбасадора Србије за Бенин, Буркину Фасо, Кејп Верде, Централноафричку Републику, Коморе, Екваторијалну Гвинеју, Еритреју, Обалу Слоноваче, Либерију, Мадагаскар, Мауританију, Маурицијус, Нигер, Сао Томе и Принципе, Сијера Леоне, Сомалију и Того.
Препоруке:
14
0
25
четвртак, 09 август 2012 11:00
Th' Legendary Shack Shakers
...
Дипломирао је на Правном факултету Универзитета у Београду, а такође је похађао и школу новинарства у дневним новинама "Вјесник" (ма, 'ајдеее, БРЕ!, прим.прев.) у Загребу. Старчевић говори енглески и француски.
(Wikipedia, Feodor Starčević)
Аферим, "jevropljani"!
"јевропа" или смрт!
Препоруке:
18
0
26
четвртак, 09 август 2012 11:15
САМО ТАКО
четвртак, 09 август 2012 11:37
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
Slazem se sa komentarom Samo tako. Mic po mic, uz pozeljnu retoriku, moze se mnogo toga uraditi.
"дела" - старинска реч, да наставиш нешто што ваља,....
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
za Th' Legendary Shack Shakers
Ma kakva evropa.Niko pametan 45e nije isao u cetnike. To je slatka pricica.
Чини ми се, ПетровграЏанине, да ти иронију не би препознао ни када би Бегејом текла, а ти пливао у њој.
Препоруке:
12
0
30
четвртак, 09 август 2012 11:44
драгу мг
Не знам ко је више шизофрен, ови подвојени који су до јуче били безкомпромисни анти-западњаци а данас им пуна уста запада или они који гласају за њих и којима је то све у реду. Нема везе, јуче су нам причали једну причу, као Шешељ их приморавао, а данас причају другу само нико да се запита ко им сада дошаптава. Нажалост, то више говори о нама.
Препоруке:
18
1
31
четвртак, 09 август 2012 12:01
Dragan
Он је казао да током разговора са званичницима из Брисела, Берлина и Вашингтона није никада чуо да је улазак у НАТО услов за пријем у ЕУ и поручио да Србије неће бити део било којег војног савеза.
U, bre, što si naivan, ko francuska sobarica... Pa pričali su iz tog tvog Brisela, vašingtona i berlina da su Kosovo i Evropske integracije dva odvojena pitanja, pa sada nisu ni dva ni odovjena nego jedno pitanje.
Препоруке:
16
0
32
четвртак, 09 август 2012 12:16
prostakluk
neki su verovali da kada kažeš srp.evropa to znači bar kultura,kad'ono najevropljani zatvoriše muzeje,prodali se za kusur,nesiti,ostavili ovoliko dug svima nama,opljačkali,unazadili,sebi napravili diznilend od života a nama nepovratno oduzeli 15 godina,tek tako...hoće li neko da odgovara za taj planirani,projektovani zločin iz nehata,skoro pa savršen zločin ako niko ne bude odgovarao?gde su sada ti najevropljani?ako već govorimo o evropi na čijoj kulturi i civilizaciji smo obrazovani nije evropa njihova nekultura i prostakluk.ne zaboravimo najbolje od evrope i,uopšte,od svetske kulture.ako ovi novopridošli naši evropljani uspeju da naprave diskontinuitet sa petookkobarskim mućkovima,secikesama,skorojervićima,onda postoji šansa za poverenje u kreativni um evropske kulture i znanja.jer,nije evropa,na sreću,samo ono pred čim su klečali za kusur-petooktobarci.da nije bilo njihovog snishodljivog ulizištva(ne zaboravimo medije podrepaše)i pristanka na silu ni sila ne bi bila tako brutalna.
Препоруке:
11
0
33
четвртак, 09 август 2012 12:26
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
za Th' Legendary Shack Shakers
Nema tu nikave ironije. Ironija je po definiciji igranje sa sobom, dok je cinizam igranje sa drugim. Mozda si hteo da kazes da sam cinican, hoce to, cesto se ne znaju osnovna znacenja. Samo sam hteo da kazem, sto bi se neko pridrizivao EU kad se ona raspada. Mozda EU nije losa ideja, gore dole, mozda i cetnicki pokret isto tako, levo desno, ali sto bi neko prilazio gubitniku. Retorski moze, istinski ne. To je moj stav.
Препоруке:
7
5
34
четвртак, 09 август 2012 13:42
ДС = СНС
Обичне марионете.
Препоруке:
15
0
35
четвртак, 09 август 2012 14:16
Београђанин
Европсу оријентацију не доводи у питање нико итз валде, али доводи све већи број грађана Србије. Проверите на референдуму, ако не верујете.
Препоруке:
15
0
36
четвртак, 09 август 2012 14:18
п.с.
На крају, Војо је био у праву. Онај из Хага Војо. Ко једном изда, издаће поново.
Препоруке:
21
0
37
четвртак, 09 август 2012 14:20
Nina
Pa prirodno je i sasvim ocekivano da se SNS,Vucic i
Nikolic okrecu Evropi,zapadu i SAD,jer bez njihovog pristanka ne bi bilo ni nove stranke ni njenog nelegitimnog ulaska u parlament,bez prethodnog ucesca na izborima i osvojenih mandata.
Sta mislite da su oni zazmurili na oba oka da bi sad SNS vodio nezavisnu politiku,kao prvo pobedio
i oduvao sa vlasti DS koji je bio njihov slepi poslusnik i izvodjac radova osmisljenih u Briselu i Vasingtonu?Pa naravno NE,ovi sadasnji moraju da nastave bar u istoj meri kao DS da sprovode njihove zelje i planove da bi se odrzali na vlasti
inace moja baba bi rekla:"litnuce ti kraci"-
naleteces na led a onda odose prvo noge u vis a
glava na tle-sto ce reci ode sa vlasti a to je
tragedija.Zato najbolji recept je:"igraj kako ti se svira" i bices na vlasti!Izvinite,ali ovako bi i moja baba mogla da vlada.Vecna slava i hvala Nusicu koji je uvek aktuelan jer je bezgresno
opisao nas mentalitet kad je vlast u pitanju.
Препоруке:
13
0
38
четвртак, 09 август 2012 14:37
@ prostakluk
једино можда што иде Европи признати-то је Ренесанс. Мада и он има свој корен у шпанским исламским Маурима (град Cordoba.
Мада је и тај Рнесанс представљао великог непријаеља, за оне који су данас вероватно потомци Млетачких банкара, који су и "shaped"Енглеску.
Више о томе: Webster Tarply
ДАКЛЕ, САМО ИМ МРАК ОДГОВАРА !
Препоруке:
5
0
39
четвртак, 09 август 2012 14:39
Виде Даничић
Е Вучићу, Вучићу, добро је за нас, стварно добро, што ти не знаш ону народну да је каткад боље за појас заденути. Јер да је ти за појас задену, ми бисмо још били у недоумици о суштини твоје политике. А опстанак те ваше јевропске владе доводите у питање управо ви из СНС! Како? Па, изјавама које су до те мере контрадикторне да просто човек после свега не зна шта да мисли. Мада сам ја лично од почетка сумњао у вашу србску оријентацију. А навешћу вам само неке од ваших изјава које су неспојиве за еврофанатизмом (тачно, ви сте у ствари еврофанатици на потпуно исти начин као и ваши претходници досманлије): Космет у Србији и "идење ка ЕУ" - не иде никако!; ког смисла има "идење" ка ЕУ ако европски званичници већ дуже време тврде да нема пријема нових чланица у наредних 10 година најмање; јевропски еулекс од почетка примењује дивљи Ахтисаријев план за формализовање независне Косове; не можете се правити толико луди да као не знате да је основни ЕУ-услов за пријем признавање независне Косове
Препоруке:
7
0
40
четвртак, 09 август 2012 15:02
Мене на власт
Тешко да ће опстати влада ако не иде ка ЕУ
Ја би се више бринуо за Србију и народ него за фотељу.
Препоруке:
5
0
41
четвртак, 09 август 2012 15:14
Th' Legendary Shack Shakers VS zrenjaninski jaran petrovgraDŽanin
Idemo ispočetka. Kao što rekoh, ti ironiju (sarkazam) ne bi prepoznao ni da te "opauči" preko nosa. Ko je uopšte pominjao tvoj "cinizam, ironiji" ili šta već? Moj komentar, koji si ti prepoznao kao "proeuropski" je bio ironičan, sarkastičan.
Tako ti 300 "tisuća" Đinđićevih, Tadićević, Čedinih, Čankovih, Vukovih, Mlađanovih, Palminih, Biserkinih, Ivičinih, Acinih & Tominih "europskih" puteva, "temeljem kojih čimbenika" iz mog komentara si ti "dao zaključiti" da se ja zalažem za priključenIE "europi" i "gubitničkoj" EU? Prosvlijetli me, veselniče "vilozovski", tako ti Allaha.
Izgleda da ti je IQ (od prevelike količine "sigranja" sa samim sobom) poprilično "ofalio" ovih dana. Sunčanica, šta li? Gore, desno, dole, lijevo nigdje moga stana - oj, "jevropo", alaj si pijana!
Whatever? "Bolje je ćutati i pustiti druge da misle da si glup, nego progovoriti ("propisati") i time otkloniti sve nedoumice." Precjenjuješ sebe, "hairlijo". Nisi ti ni ciničan, niti ironičan, već groteskan.
Препоруке:
4
0
42
четвртак, 09 август 2012 15:31
Th' Legendary Shack Shakers
Поздрав Легендарном Српском Војводи Војиславу Шешељу, хашком сужњу империјалне Инквизиције 4. Америчког NATO-ЕU Рајха и његових конвертитских, квислиншких марионета и гаулајтера у ОКУПИРАНОЈ, еу-РОПСКОЈ Србијици.
Војиславе, Српски Сине, ти си дика ОТАЏБИНЕ!
ПРЕ СВАЧИЈИ СУЖЊИ, НЕГ' ИЧИЈЕ СЛУГЕ!
Препоруке:
9
0
43
четвртак, 09 август 2012 16:23
гаврило
Додаје се да је Косово тако стављено у позицију да тражи нормализацију односа са Србијом у нади да ће ти "нови односи" довести до тога да чланице ЕУ које не признају Косово промене своју позицију према статусу Косова. ..изгледа да су шиптари отворенији него наша сопствена влада!а ви само "безалтернативно" срљајте као и Манекен!
Препоруке:
6
0
44
четвртак, 09 август 2012 19:08
Mutagen
Ovo mu dođe kao izvanredan primer spinovaja...
Čovek je dao interviju NIN-u (na 3 strane), a ovo što je plasirano kao vest (u 3 pasusa) je izvađeno iz konteksta.
Briga mene da branim 1. podpredsednika Vlade RS, al' ajde bar da prenosite korektne informacije.
Препоруке:
1
3
45
четвртак, 09 август 2012 20:18
Vlado
Daj boze da vasa vlada sto krace potraje po Srbiju.
Препоруке:
10
0
46
четвртак, 09 август 2012 23:04
Светислав Костић
@ Th' Legendary Shack Shakers! Добро си потпрашио тог политдилетанта из српске ссјеверне покрајине.
Препоруке:
5
1
47
петак, 10 август 2012 00:04
s.p.Lajković
Šta nas briga za vladu .Briga nas za Srbiju .Srbija će preživeti samo ako NE ide ka EU !
Препоруке:
2
0
48
петак, 10 август 2012 04:03
plitko oranje
Pa jedini odgovr na to je smeniti vladu.
Препоруке:
2
0
49
петак, 10 август 2012 08:29
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
za Th' Legendary Shack Shakers
Nije me dobro potprasio, nego ne visim ceo dan na netu. Nisam ja iz tvojih reci zakljucio nista specijalno sem da mutis vodu da izgledas dublji. Cemu te halucinacije, kao Seselj ima neki izlaz i slicno. Sta, kao Seselj bi mogao bez medjunarodne trgovine, medjunarodnog finansijskog sistema... Moze to, ali kao u Sev. Koreji i ti tada Shejkeru ne bi imao taj net po kome pises. Ja licno ne zagovaram nikakvu kapitulantsku politiku i najvise mi se svidja politika koju vodi Milorad Dodik. Mislim da ce takvu istu politiku, nakon godinu/dve pozeljne retorike, voditi i nova vlast u Srbiji... Da se ti Sheki ne bi razmetao, smatram Hag inkvizicijom i smatram Seseljovu odbranu odlicnom, ali ne smatram da oni ima bilo kakvo resenje za trenutnu situaciju. Zato je vanparlamentaran, prepoznato je to. Amin.
Препоруке:
0
2
50
петак, 10 август 2012 08:48
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
Za Legendary Shack ShakersDa dodam i da ne ostane da nisam rekao. Nisam ja tebe prozvao i rekao gde ces 45e u cetnike zbog pominjanja tog Fedora, nego zbog toga sto si ti na strani gubitnika koji nemaju resenje, niti su ga realno ikad imali. Neko je mozda dobar analiticar situacije, sto Seselj na neki nacin jeste, ali on da ima aposlutnu v last na svim nivoima, raspala bi nam se drzava za pola godine. Najopsaniji su ljudi koji misle da sve znaju, tj. on koji ne postuju onu sentencu> bolje je biti u gresci nego u zbrci.
Уколико нова влада почне полако да демонтира полуге жуте власти и инструменте које је ЕУ/САД убацила у политички систем, не смета ми да сваки дан изјављују како су за европску унију.
Препоруке:
0
1
52
петак, 10 август 2012 10:19
Za @Србин црнац, атеиста, муслиман, католик, комуниста...
Bravo za priloženi OKSIMORON, ili gledaćemo kako sami sebe deinstaliraju.
Препоруке:
0
0
53
петак, 10 август 2012 10:20
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
Na konto ovog zadnjeg komentara. Jeste, sto ne bi mogao Srbin da bude npr. deista. Estremisti medju nama su uvek mislili da pravoslavlje ima monopol u nasoj naciji. Tako misli i ovaj sa kojim sam do sada polemisao. Nacionalni ekstremisti samo jacaju druge ekstremiste, LSV, LDP i ostale, to je toliko prozirno. Jacaju jedni druge. Mislim da je dosta sa guslanjem. Ja sam npr cenio Ratka Mladica dok se nije predao radio penzije i ne moze meni niko vise da prica da je on junak i slicno. Taj Mladic je koriscen kao uslov u nekakvim pregovorima, a zapravo da je ranije resen, videlo bi se da on postoji samo da bi zakrio glavno pitanje, a to je da li ce Srbija prinati KiM da bi usla u EU. I to se teglilo deset godina, umesto da je pitanje otvoreno jos za vreme Djindjica. Gusle su opevale Marka Kraljevica kao heroja a Vuka Brankovica kao izdajnika. A bilo je obratno. Dok god Toma i Ivica ne priznaju KiM, prihvatljivi su.
Teško da će opstati narod i država ako idu ka EU!
"Тешко да ће опстати влада ако не иде ка ЕУ..."
A zasto?
Ja poceo da citam clanak da nadjem odgovor, ali nema nigde odgovora. Samo prazna izjava i neka zvaka o vrednostima ...
Pa Srbija nikome nija otela zemlju, kako onda deli vrednosti "Evrope" koja to cini Srbiji?
Ja bih rekao, hvala bogu, da Srbija nije nikada imala i nikad nece imati iste vrednosti kao (kolonijalisticka, rasisticka, plackaska) "Evropa".
Srbiji Evropa ne treba, a nekima na vlasti treba evropsko mito da nastave da predaju nasu zemlju u ralje tih kriminalaca.
дела...само ви наставите да причате једно (пожељна реторика), а радите друго.
тако се то данас ради !!!
а видим да неки још увек само суде по речима !
Vucicu,cinjenicu da ministar vojni je mogao kupiti stan za kes od pola miliona evra i zapocne gradnju u elitnom delu Beograda od nekoliko miliona evra,ne ostavlja nikog mirnog u ovoj opljackanoj Srbiji.
Agrobanka,odlican potez i on ce nam reci mnogo o postenjacinama iz prosle vlasti.Poslovanje vojsle,po misljenju mnogih,trebalo bi da nadvisi cifru iz Agrobanke.
Zivim za taj tren da dodjemo i do kuma koji se hvalio postenjem,a neki izvori nagovestavaju...(stvar dalje istrage).
Vucicu,vazno je da pokrenemo neke stvari,ali i da pazimo na one koji bi mogli da pobegnu.
"Sukladno" proklamovanim načelima Vaše vlade, a "glede" bezalternativno eu-ropskog puta Srbijice u "jevropu", ne mislite li da bi bilo od osobitog značaja i ogromne koristi za narečeni eu-ropski put da se za "našeg" stalnog ambasadora pri Ujedinjenim Narodima umjesto "štovanog" g-dina FEDORA STARČEVIĆA postavi "naša" super iskusna i istaknuta borkinja za eu-ropski put, demokraCi(a)u i ljuCka prava, turbo-veleštovana, omiljena i voljena drugarica BISERKO SONJA.
Koliki li bi tek to bio "poticaj" za eu-ropski put u "jevropu"?
Sve u svemu, ako Toma i Vucic namaknu i neke pare, tj. investicije i slicno, postaju sve simpaticnije lukavshtine.
Ako vlada padne zbog clanstva u EU ili ne, onda i niste bas neka jaka i pozeljna vlada.
Feodor Starčević (born 30 June 1942) is a Serbian ('ajdeee!) diplomat and United Nations official.
Starčević was born in Split, Croatia. Beginning in the late 1960s, Starčević worked as a diplomat for Yugoslavia, including time at the Yugoslav embassy in the United Kingdom and at the United Nations in New York. From 1992 to 1995, Starčević was United Nations Chief Representative in Tbilisi, Georgia and from 1995 and 2004 he was Director of the United Nations Information Centre for India and Bhutan in New Delhi.
In May 2009, Starčević became the Permanent Representative of Serbia to the United Nations in New York. He is concurrently the non-resident ambassador of Serbia to Benin, Burkina Faso, Cape Verde, Central African Republic, Comoros, Equatorial Guinea, Eritrea, Côte d'Ivoire, Liberia, Madagascar, Mauritania, Mauritius, Niger, ...
Са Министартвом одбране САД ће наставити одличну сарадњу (еј, одличну!) а са Русијом ће тек успоставити сарадњу!??
""Људи, морамо са нашим убицама и непријатељима јер нам нема алтернативе. Ничега неће бити без ЕУ и САД, ни државе, ни дрвећа, ни животиња ни нас ни вас. Не окрећите главу док вам причам, пратите ме! Нема алтернативе. Нема другог. Једна страна је САД и ЕУ а друга је мрак и провалија! Будимо разумни и изаберимо живот уместо смрти. Ко год ово не схвата он је непријатељ Србије и Срба.
Схватите, нема избора, ми не можемо да бирамо, САД ил никад!""
Ma kakva evropa.Niko pametan 45e nije isao u cetnike. To je slatka pricica.
Старчевић je рођен у Сплиту, Хрватска. Почевши од касних 1960-их ради као југословенски дипломата, укључујући и вријеме проведено у југословенској амбасади у Великој Британији и у Уједињеним Нацијама у Њујорку.
Од 1992. до 1995., Старчевић је био главни представник Уједињених Нација у Тбилисију (Грузија), а од 1995. и 2004. био је директор Информативног центра УН за Индију и Бутан у Њу Делхију.
У мају 2009., Старчевић је постао стални представник Србије при Уједињеним Нацијама у Њујорку. Истовремено обавља и функцију нерезидентног амбасадора Србије за Бенин, Буркину Фасо, Кејп Верде, Централноафричку Републику, Коморе, Екваторијалну Гвинеју, Еритреју, Обалу Слоноваче, Либерију, Мадагаскар, Мауританију, Маурицијус, Нигер, Сао Томе и Принципе, Сијера Леоне, Сомалију и Того.
Дипломирао је на Правном факултету Универзитета у Београду, а такође је похађао и школу новинарства у дневним новинама "Вјесник" (ма, 'ајдеее, БРЕ!, прим.прев.) у Загребу. Старчевић говори енглески и француски.
(Wikipedia, Feodor Starčević)
Аферим, "jevropljani"!
"јевропа" или смрт!
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
Slazem se sa komentarom Samo tako. Mic po mic, uz pozeljnu retoriku, moze se mnogo toga uraditi.
"дела" - старинска реч, да наставиш нешто што ваља,....
од ДЕЛА (факта)?
za Th' Legendary Shack Shakers
Ma kakva evropa.Niko pametan 45e nije isao u cetnike. To je slatka pricica.
Чини ми се, ПетровграЏанине, да ти иронију не би препознао ни када би Бегејом текла, а ти пливао у њој.
U, bre, što si naivan, ko francuska sobarica... Pa pričali su iz tog tvog Brisela, vašingtona i berlina da su Kosovo i Evropske integracije dva odvojena pitanja, pa sada nisu ni dva ni odovjena nego jedno pitanje.
Nema tu nikave ironije. Ironija je po definiciji igranje sa sobom, dok je cinizam igranje sa drugim. Mozda si hteo da kazes da sam cinican, hoce to, cesto se ne znaju osnovna znacenja. Samo sam hteo da kazem, sto bi se neko pridrizivao EU kad se ona raspada. Mozda EU nije losa ideja, gore dole, mozda i cetnicki pokret isto tako, levo desno, ali sto bi neko prilazio gubitniku. Retorski moze, istinski ne. To je moj stav.
Nikolic okrecu Evropi,zapadu i SAD,jer bez njihovog pristanka ne bi bilo ni nove stranke ni njenog nelegitimnog ulaska u parlament,bez prethodnog ucesca na izborima i osvojenih mandata.
Sta mislite da su oni zazmurili na oba oka da bi sad SNS vodio nezavisnu politiku,kao prvo pobedio
i oduvao sa vlasti DS koji je bio njihov slepi poslusnik i izvodjac radova osmisljenih u Briselu i Vasingtonu?Pa naravno NE,ovi sadasnji moraju da nastave bar u istoj meri kao DS da sprovode njihove zelje i planove da bi se odrzali na vlasti
inace moja baba bi rekla:"litnuce ti kraci"-
naleteces na led a onda odose prvo noge u vis a
glava na tle-sto ce reci ode sa vlasti a to je
tragedija.Zato najbolji recept je:"igraj kako ti se svira" i bices na vlasti!Izvinite,ali ovako bi i moja baba mogla da vlada.Vecna slava i hvala Nusicu koji je uvek aktuelan jer je bezgresno
opisao nas mentalitet kad je vlast u pitanju.
Мада је и тај Рнесанс представљао великог непријаеља, за оне који су данас вероватно потомци Млетачких банкара, који су и "shaped"Енглеску.
Више о томе: Webster Tarply
ДАКЛЕ, САМО ИМ МРАК ОДГОВАРА !
Ја би се више бринуо за Србију и народ него за фотељу.
Tako ti 300 "tisuća" Đinđićevih, Tadićević, Čedinih, Čankovih, Vukovih, Mlađanovih, Palminih, Biserkinih, Ivičinih, Acinih & Tominih "europskih" puteva, "temeljem kojih čimbenika" iz mog komentara si ti "dao zaključiti" da se ja zalažem za priključenIE "europi" i "gubitničkoj" EU? Prosvlijetli me, veselniče "vilozovski", tako ti Allaha.
Izgleda da ti je IQ (od prevelike količine "sigranja" sa samim sobom) poprilično "ofalio" ovih dana. Sunčanica, šta li? Gore, desno, dole, lijevo nigdje moga stana - oj, "jevropo", alaj si pijana!
Whatever? "Bolje je ćutati i pustiti druge da misle da si glup, nego progovoriti ("propisati") i time otkloniti sve nedoumice." Precjenjuješ sebe, "hairlijo". Nisi ti ni ciničan, niti ironičan, već groteskan.
Војиславе, Српски Сине, ти си дика ОТАЏБИНЕ!
ПРЕ СВАЧИЈИ СУЖЊИ, НЕГ' ИЧИЈЕ СЛУГЕ!
Čovek je dao interviju NIN-u (na 3 strane), a ovo što je plasirano kao vest (u 3 pasusa) je izvađeno iz konteksta.
Briga mene da branim 1. podpredsednika Vlade RS, al' ajde bar da prenosite korektne informacije.
Nije me dobro potprasio, nego ne visim ceo dan na netu. Nisam ja iz tvojih reci zakljucio nista specijalno sem da mutis vodu da izgledas dublji. Cemu te halucinacije, kao Seselj ima neki izlaz i slicno. Sta, kao Seselj bi mogao bez medjunarodne trgovine, medjunarodnog finansijskog sistema... Moze to, ali kao u Sev. Koreji i ti tada Shejkeru ne bi imao taj net po kome pises. Ja licno ne zagovaram nikakvu kapitulantsku politiku i najvise mi se svidja politika koju vodi Milorad Dodik. Mislim da ce takvu istu politiku, nakon godinu/dve pozeljne retorike, voditi i nova vlast u Srbiji... Da se ti Sheki ne bi razmetao, smatram Hag inkvizicijom i smatram Seseljovu odbranu odlicnom, ali ne smatram da oni ima bilo kakvo resenje za trenutnu situaciju. Zato je vanparlamentaran, prepoznato je to. Amin.