Eto Nemacka je dobila Grcku vladu kakvu je zelela. A Dojce Banka je 2011 godine zaradila najveci profit u svojoj istoriji, naplacujuci zelenaske "krizne" kamate Grcima i drugima u njenoj milosti.
Zato je Siriza pametno odbila da sastavlja vladu - za dobrobit Grcke. Da je Siriza pobedila na izborima Nemci bi je krivili za propast Grcke. Sada kad imaju svoju vlast u Grckoj, da vidimo da li ce nastaviti da je peljese.
Препоруке:
45
1
2
понедељак, 18 јун 2012 14:59
thinking maize@ о условљавању
Аутор говори о "кампањи застрашивања", коју ми у Србији ТРПИМО не задњих 12, већ 22 године, МОЖДА и ДУЖЕ! Да РАЗМОТРИМО ту чињеницу, која се МИРНЕ ДУШЕ може сврстати у психолошке механизме УСЛОВЉАВАЊА, први пут откривене од славног руског физиолога Ивана Павлова још крајем 19-тог века! Познато је да је Стаљин, БАШ због УСЛОВЉАВАЊА форсирао Павловљеву концепцију у биолошким истраживањима у Совјетском Савезу, где је СВАКИ СТАВ о КОНЗЕРВАТИВНОСТИ биолошких структура и ПОСТЕПЕНОСТИ мењања истих био ОДБАЦИВАН као "назадан" зато што то НИЈЕ БИЛО "на линији партије"! Тако су у тој великој земљи, која се тад БУРНО РАЗВИЈАЛА, биле одбачене теорије важне у генетици и еволуцији (важне И ДАНАС у биологији), што је довело, између осталог и до ЗАОСТАЈАЊА СОВЈЕТСКЕ ПОЉОПРИВРЕДЕ! Русија, вековима највећи светски произвођач хране, не само да је имала "голодоморе" 20-тих (револуција и револуционарни рат) и 30-тих (индустријализација) година, већ је и у постстаљинском периоду заостајала у пољопривреди!
Препоруке:
11
2
3
понедељак, 18 јун 2012 15:19
thinking maize@ о условљавању, наставак
Тако је Стаљинова СИРОВА политика УСЛОВЉАВАЊА можда допринела да се Совјетски Савез индустријализује и ПРИПРЕМИ за неизбежни судар са немачким нацизмом, као крајњим изданком пруског милитаризма и немачке малограђанштине. Но, та политика НИЈЕ могла да припреми Совјетски Савез за сукоб са Америком, као крајњим изразом англосаксонског схватања света, ergo рационализма доведеног до крајњих консеквенци, тј. прагматизма. Прагматизам је тој великој нацији омогућио да се БЕЗ ПРЕДРАСУДА односи према теоријама рођеним у Европи, теоријама, које су често ту и умирале, због климе ИДЕОЛОШКЕ и/или КЛАСНЕ ИСКЉУЧИВОСТИ! Тако су америчку генетику засновали руски и немачки научници, њихова атомска истраживања у потпуности дугују Хитлеровој нетолеранцији, а и аеронаутичка истраживања много тога дугују Немцима, а и Русима (Сикорски)! Многи талентовани Европљани су своје идеје без проблема могли да РЕАЛИЗУЈУ у Америци, УПРАВО због америчког прагматизма! Па се тако у Америци део и Фројдов сестрић и на...
Препоруке:
7
2
4
понедељак, 18 јун 2012 15:31
thinking maize@ о условљавању, још мало...
Па се тако у Америци део и Фројдов сестрић и на основу ујкиних теорија основао АДВЕРТАЈЗИНГ, тј. реклами дао њену НАУЧНУ ОСНОВУ! Искористио је сва ујкина сазнања о КОНЗЕРВАТИВНОСТИ и СЛОЈЕВИТОСТИ људског душевног живота да заснује ПРОГРАМ КОМЕРЦИЈАЛНОГ ИСКОРИШЋАВАЊА подљудских елемената људске душе! Који се своди на УСЛОВЉАВАЊЕ, не тако БРУТАЛНО ФИЗИОЛОШКО, као што је практиковао Стаљин, већ много профињеније! Па су тако у самој Америци веома брзо БУКВАЛНО ПРОЦВАЛЕ многе психолошке школе, што од дођоша, што од самих "нативних" Американаца (читај: WASP!) и, као што је одлика прагматизма, врло брзо се "увезале" са "праксом"! Та сазнања, уз невероватан МАТЕРИЈАЛНИ НАПРЕДАК, омогућила су Америци да (упркос потенцијалном САМОУБИЛАЧКОМ КАРАКТЕРУ тог истог АМЕРИЧКОГ прагматизма: 1929 г.!) да 1945 постане ВЛАДАЈУЋА ДРЖАВА СВЕТА, слично својевремено римском царству! Тако је те 1945 Запад зашао, сагласно Тојнбију, у империјалну фазу! (Која ето, полако прелази у фазу РАСПАДА!) Но, условљавање...
Препоруке:
8
2
5
понедељак, 18 јун 2012 15:39
Nauka u službi ideologije
A kako bi bilo da je taj američki pragmatizam, možda, doveo i do najnovijeg sunovrata na finansijskim berzama? Sve u traženju adekvatnog odgovora na tendencijski pad profitne stope. A možda vas i sopstveni pragmatizam dovodi do biofilosofskog buncanja i slepila u kome ne vidite da se kao nikada do sada ovaraju klasne podele a klasna borba ključa u svakom kutku zemaljske kugle. Zaboraviste da pragmatizam ima dva kraja. Primitivno i banalno i nadasve "pragmatično" da ne kažem real-političko tumačenje koncepta uslovljavanja dovodi i do ovakvih jednostranih i uveliko ideologizovanih stavova. Odgovorite, najzad, i čime je bio "uslovljen" nemački nacizam sem, kako površno zaključiste, malograđanštinom. BIće, ipak, da je bio uslovljen imperijalističkom pljačkom od strane demokratskih država i pokušajem izgladnjivanja nemačkih masa. Uostalom, taj nacizam podržavali su i neki od najviđenijih glavara i tajkuna demokratskog Zapada. To, naravno, mudro ali i vrlo vidno prećutkujete gosn. Tinkering
Препоруке:
8
4
6
понедељак, 18 јун 2012 15:43
Bilogija u službi ideologije
Majstor površnog umovanja/Tinkering maize/ opet na daskama! Sada mu Lisenko ne smeta!
Препоруке:
4
8
7
понедељак, 18 јун 2012 15:46
thinking maize@ о условљавању, сад ће...
Но, условљавање у Америци, није било вулгарно, као код Стаљина, већ врло лепо "упаковано", прво у Маршалов план, са све "Трумановим јајима", па онда "Бал на води" и..., наставак већ знате! А све захваљујући ЧИЊЕНИЦИ да је УСЛОВЉАВАЊЕ МНОГО ЈАЧЕ, ако делује на СУБЛИМИНАЛНОМ, исподразумском нивоу! Баш како неко овде цитира песму "Хлеб" Бране Црнчевића: "Ухватих своју главу да ми се удвара стомаку"! Или како оно стоји у "Горском вијенцу": "Ој Стамболу КУПО од ШЕЋЕРА!" Само што је та Холивудска и Западна "купа од шећера" имала и своје "хурије" и још много тога, као сваки РЕАЛИЗОВАНИ РАЈ на ЗЕМЉИ! Но, као што знамо РАЈ је ИДЕАЛ, не реално стање, па је свака таква прича гарантовано превара! А знамо да је ОБАВЕЗНИ УСЛОВ да бисмо ЗАДОБИЛИ "рајске квалитете" да НЕШТО и ДАМО, баш како УЧИ Свето Писмо! Но, да не љутим наше атеисте, да се вратим на тему Грчке, овде ћу Вас подсетити на сјајну представу "Битеф театра", на "Мастер клас", у којој је маестрална Сека Сабљић тумачила лик Марије Калас!
Препоруке:
5
1
8
понедељак, 18 јун 2012 15:55
thinking maize@ о условљавању,
Наиме, крајем 60-тих, почетком 70-тих, после раскида са Оназисом Марија Калас држала је у Њујорку консултативне часове ЗА СВАКОГ ко жели да се бави певањем. За пет долара би га саслушала како пева, дала савете или критике и... то је то! Наравно, долазили су људи са разним представама о певању и животним причама, које је, ПОРЕД ПЕВАЊА, бесмртна Марија немилосрдно "пречешљавала"! Из те сјајне представе, поред много тога, у сећању ми је остала следећа реплика: У једном од тих консултација, Каласова је затражила од младе певачице да обрати пажњу на то-и-то, тј. да ЖРТВУЈЕ ту-и-ту навику, да би БОЉЕ ПЕВАЛА, нашта је млада УМИШЉЕНИЦА одговорила: "Како Ви мислите да ја то могу да урадим!?" Каласова је одговорила: "Драга моја, свој мастер-клас сам имала у Атини окупираној од Немаца. Тада је све било скупо и мало га је било. Много се умирало. Знали смо да упркос тој оскудици можемо да ПРЕЖИВИМО ако поред нешто хлеба будемо имали и наранџе, због витамина! Много сам волела наранџе! Али за...
Препоруке:
3
2
9
понедељак, 18 јун 2012 16:06
thinking maize@ о условљавању, вруће, вруће!
" ... Али за мастер-клас су ми требале оловке, да записујем ноте. Знате, тад су оловке биле много лошије, лако су се ломиле и биле врло скупе, али су ми ТРЕБАЛЕ због МОЈЕ УМЕТНОСТИ! Па сам се ОДРЕКЛА НАРАНЏИ које сам ОБОЖАВАЛА! Ето, г-ђице, због УМЕТНОСТИ морате СВЕГА да се ОДРЕКНЕТЕ, иначе нема УМЕТНОСТИ, НИ УМЕТНИКА!" Тако је говорила бесмртна Марија, која НИЈЕ ДОПУСТИЛА да јој се ГЛАВА УДВАРА СТОМАКУ! Која је била ТЕЖАК "ЕРГАСТОС", тј. по српски РАДНИК! И знала је да се САМО РАДОМ и ОДРИЦАЊЕМ досежу неке висине! Али само мали број људи то може да појми, за разлику од светине... Баш на светину рачунају сви ови ЛУКАВИ ПРАКТИЧАРИ УСЛОВЉАВАЊА! Грци су тај наук своје велике сународнице испустили из вида и ПРИСТАЛИ да буду УСЛОВЉЕНИ! Знате, упркос свим бројкама, 30% за "Нову демократију" није мало! Зато позивам српске ПРОТИВНИКЕ УСЛОВЉАВАЊА да РАЗМИСЛЕ шта би, сем ВУЛГАРНОГ ОСВАЈАЊА ВЛАСТИ, могли да ПРЕДУЗМУ ПРОТИВ тог СУБЛИМИНАЛНОГ УСЛОВЉАВАЊА Империје!? Тј. да ли се ПОЗИВОМ на РАЗУМ...
Препоруке:
9
2
10
понедељак, 18 јун 2012 16:08
MIševi i ljudi....
Pa da, zato se 1789, 1917. i brojne druge oslobodilačćke revolucije nikako ne uklapaju u taj evolutivni koncept uslovljavanja. Otuda i averzija prema fenomenima koji se ne uklapaju u smišljenu i ideologizovanu sliku sveta i pojava, koja, naravno, odgovara zadatim ciljevima neoromantizovanog pravoslavlja i konzervišućeg pogleda na istoriju. U modi su ponovo Bonal i de Mestr a evo pridružuje im se užurbano i ovdašnje gore list, Tinkering maize. Miševi se zbiraju kad maca zamakne......
Препоруке:
8
3
11
понедељак, 18 јун 2012 16:14
thinking maize@ о условљавању, КРАЈ!
Тј. да ли се ПОЗИВОМ на РАЗУМ (да већ не набрајам све те -изме, који "НАПРЕДАК ЉУДСКОГ ДРУШТВА" везују ИСКЉУЧИВО за разум!?) можемо ИЗБОРИТИ са свим овим "УСЛОВЉАВАЧИМА" Империје!? Прихватам да је ЕТАТИЗАМ врло јако средство за БОРБУ против УСЛОВЉАВАЊА, али КАКАВ ЕТАТИЗАМ!? Молим Вас да РАЗМИСЛИТЕ о томе, јер, ОЧИГЛЕДНО ниједна шема САМА-за-СЕБЕ не помаже против Империје! Да повучем паралелу, Империја је слична неком борцу далекоисточних борилачких дисциплина, који користи ВЕШТИНУ да нас ПОБЕДИ НАШОМ СОПСТВЕНОМ СНАГОМ!? А његова вештина је ВЕШТИНА УСЛОВЉАВАЊА НАШИХ СТРАСТИ и не можемо чекати да се наша "СВЕСТ" "дигне" до довољно високог нивоа, јер Империја УСАВРШАВА њене "ВЕШТИНЕ" УСЛОВЉАВАЊА! Јуче "демократија", данас "људска права", сутра можда "глобалне климатске промене", а СВЕ ДО ЈЕДНОГА ПОЛУИСТИНЕ!? Размислите!?
Препоруке:
10
2
12
понедељак, 18 јун 2012 17:05
thinking maize@ JOŠ JEDNOM "mini razmišljanja o maksi stvarima"!
Sećam se onog čuvenog vica o Muji i papagaju, kada budu obojica izbačeni iz aviona zbog nedoličnosti prema stjuardesi. Tada Mujo upita papagaja: "A šta ćemo da radimo!?" Papagaj odgovara: "Ja ću da letim, a ti, jel znaš da letiš!?" "Ne znam, nemam bolan ni krila!" Papagaj poentira: "Pa što se k....., kad ne znaš da letiš!" Pa pošto OBOJICA "NEMAMO KRILA" i pošto je za GRADNJU "aviona" (kao alegorije anti-Imperijalnog SREDSTVA!) potrebno ZNANJE i to VEOMO RAZNOLIKO ZNANJE, logično bi bilo kad bi se NEKO sa mnom UDRUŽIO u "gradnji" pomenutog "aviona"!? No, da li će!? Za moju poljoprivredu NIJE mi potrebna BILO KAKVA IDEOLOGIJA, ali je ZA BILO KAKVU IDEOLOGIJU, veoma potrebno da NAHRANI LJUDE!? Prema tome Prijatelju, ZNAŠ LI DA LETIŠ!?
Препоруке:
8
2
13
понедељак, 18 јун 2012 17:19
oxi
Grcka je bankrotirala ali sto "svetina"ne veruje svojim ocima to je druga stvar i verovatno problem sa kojim ce se pre ili kasnije suociti.Nadala sam se da ce pobediti Cipras ali nije mi prvi put da se razocaram,tako je bilo dok sam zivela u Srbiji pa je tako sad i ovde u Grckoj.
Propaganda i svakodnevno zastrasivanje da ce posle izbora da zavlada glad i nemastina, su bili ravni "divljenju".Sad su dobili ono sto su trazili ili hteli.Na zalost nisu Grci ni hrabri ni dostojanstveni a ni pametni,barem ne vise nego sto su Srbi,zato nek gledaju nas i nek se uce i lupaju glavom o zid za propustenom sansom.
Препоруке:
15
1
14
понедељак, 18 јун 2012 19:00
Mufljuz
Za letenje su sigurno potrebna krila ali za preletanje sa jedne gluposti na drugu nisu. Potrebno je nešto drugo, ono što svaka beskarakternost ima. A tu je široko polje kao što isami pokazujete. S jedne na drugu granu, od jedne do druge kurtizane.....
Препоруке:
5
1
15
понедељак, 18 јун 2012 19:32
фристајло
Знајући Грке и грчки народ- није овде још ништа решено.
Препоруке:
7
3
16
понедељак, 18 јун 2012 19:41
Драгославић
thinkingmaze....stavi svoju e-mail adresu na sajt
Препоруке:
5
1
17
понедељак, 18 јун 2012 20:42
thinking maize@ Dragoslavić
Znate g-dine, ne bih, pošto već ima dosta mojih "fanova", znate onih što me MNOGO "vole", al "reš pečenog"! Pa ne bih da i PRIVATNO, dajući e-mail, budem njihova žrtva! Ipak, da bih zadovoljio Vašu radoznalost, "glede" nekih mojih originalnijih stavova, potrudiću se da do kraja leta KONAČNO ponudim NSPM uredništvu moj pregled jednog starog novinskog članka (izašlo u "Glasu Nedelje", novembra 1998), a sa naslovom "Da li će propasti Amerika?" Mada naslov zvuči prilično "gromopucatelno", sam tekst je VRLO OZBILJAN, istina potpisan pod pseudonimom "Kuzma Požarski", a verovatno proistekao iz kruga oko akademika Panarina. Uostalom, videćete! Svako dobro!
Препоруке:
6
4
18
понедељак, 18 јун 2012 22:37
Razigrani neuroni
Tinkering maize
Neukusno je mahati sopstvenim značajem te to navoditi kao razlog nedavanja elektronske adrese. Jedva verujem da bi ste bili od značaja u tom smislu. Vi ste samo jedan od bezbroj ovdašnjih umišljenika koji misle da nadmašuju sopstvenu pamet. Na to, svakako, imate pravo, ali, koga bi to trebalo interesovati. Vaša "širina" pa još "dubina" su vrlo sumnjivog kvaliteta i često puta "ne stoje na nogama". To što se sami sebi divite je činjenica da se ne razlikujete od većine srbijanskih malovarošana. A rekoste da su oni "namirisali" nacizam. Možda ste i u pravu....
Препоруке:
1
12
19
понедељак, 18 јун 2012 23:00
Eliniki Demono-krat
Ovi se sve vishe i vishe "grche".
Препоруке:
1
0
20
уторак, 19 јун 2012 03:19
pinokio
Gospodin misleci je u pravu,zovu to domestikacija,vrlo preporucljivo zurnuti u knjigu Cetiri sporazuma,gde se isto lepo obrazlaze,malo drugcijim nacinom,tematici.Mogu samo dodati da su analize gos.thinking maise briljantne,posto ziveh u neposrednoj blizini jednog od vodecih kreatora istog .Netko je mozda cuo za eye tracking on the commputer,e pa to je bilo 2006.Uglavnom posle toga su promenili oblik web sranica,nazalost licno poznam autora studije.Gos.tekstovi su vam osvezenjei i uzivanje ih je citati ,ali kad budete imali vremena objasnite sta znaci Otaskani,pitah na nekoliko strana ali nema odgovora.
Препоруке:
2
2
21
уторак, 19 јун 2012 07:50
thinking maize@ "mini razmišljanja o maksi stvarima" POST SCRIPTUM!
Neko reče: "To što se sami sebi divite je činjenica da se ne razlikujete od većine srbijanskih malovarošana." Kaže naš SRBIJANSKI svet: "Ako sam sebe ne hvališ niko te neće hvaliti!" Pošto smo mi Srbi iz Srbije KONAČNO DOČEKALI da imamo za predsednika jednog Šumadinca "sa dna kace", valjda možemo malo i da se baškarimo, ako ništa drugo, a ono bar kao naša braća iz Republike Srpske (vidi pod Svetislav Kostić, zadnja pošta Banjaluka), koji su PONOSNI na njihovu (ali i našu) OSLOBODILAČKU BORBU i njihovog (i našeg) predsednika g-dina Milorada Dodika! Znate, LEPO je BITI SVOJ na SVOME! Tj. sad bar OSEĆAMO da MOŽEMO da DOĐEMO na to STANJE! Pruža nam se šansa! Vi, ako hoćete sa nama, Vašom sabraćom, Srbima iz Srbije, možete, ali to je Vaš IZBOR, niko Vas na njega ne primorava! No, kao GRAĐANIN Srbije MORATE da POŠTUJETE Zakone i Ustav Srbije! Znate, drug Tito je UMRO pre 32 godine! Red je da se TA ČINJENICA POŠTUJE! Prema tome u Srbiji DOŠLO VREME da se opet "DRŽIMO ZAKONA KAO PIJAN PLOTA"!
Препоруке:
5
2
22
уторак, 19 јун 2012 10:03
thinking maize@ "pinokio"
Rekoh "OTAKŠANI", a ne "Otaskani"! A "OTAKŠANO" jeste jedan moravsko-šumadijski lokalizam, a znači "istanjeno", "umanjene snage", eventualno i "ispotiha", tj. znači nešto što je POSTALO "TAKŠE", tj. "TANJE", "UMANJENE SNAGE"!? U svakom slučaju reč sa PRETEŽNO NEGATIVNIM ili NEPOVOLJNIM PREDZNAKOM. E, to Vam je trenutno stanje ove Srbije! "OTAKŠANE" zemlje! Na našu sreću, SVE VIŠE Srba postaje SVESNO tog stanja i GLEDA šta ćemo DALJE!? Za ostalo, zaključite sami!
Препоруке:
4
2
23
уторак, 19 јун 2012 16:43
Maroje za @thinking maize
poštujem vaša inteligentna razmišljanja, očito ste načitani a takvih ima u Srbiji sasvim dosta.
Ono što ne mogu shvatiti da ste kao inteligentna osoba PONOSNI na vašu OSLOBODILAČKU borbu i da je lijepo BITI SVOJ NA SVOME, a ta borba je kao rezultat očistila sve nesrbe iz RS, da ne govorim o drugim još gorim rezultatima.
Ono što me zanima je kako inteligentni i načitani Srbin vidi tuđu nesreću kao nešto na što može biti ponosan, bez obzira na naciju. Da li je nacionalizam stanje gdje prestaje moć inteligencije i počinje nekritičko razmišljanje, gdje su 'drugi' manje vrijedni.
Drugo pitanje, zaista vjerujem da je u Srbiji dosta inteligentnih i načitanih ljudi poput vas, kako to da Srbija ne uspijeva iskoristiti taj potencijal već se da kažem vuče po dnu. Politika je surova djelatnost, ali je li moguće da inteligentni ljudi izvan nje ne mogu utjecati na prosperitet naroda i države.
Ova pitanja su iskrena a nije provokacija. Hvala
Препоруке:
2
1
24
уторак, 19 јун 2012 17:52
rod rođeni
Eh, taj vaš srbijanski svet. Pa on je srbijanski baš po tom srbijanstvu, bolje reći malovarošanskom pijanstvu. A pre će biti da je u pitanju polusvet. I ni po jada tome što njemu nominalno pripadaju i takvi delovi inteliogencije kakav je i ovaj Tinkering maize. U Srbijanaca nikada nije povučena ona fina linijica koja deli otmenost od banalnosti. Vidljivo je to pri običnim radnjama, ishrani, odevanju, ponašanju na javnim mestima, u razgovoru, polemici te otuda i pitanje Maroja kako je moguće da jedan srbijanski inteligent ne primećuje neke stvari. Odgovoriće vam, ne bojte se, ne stidi se on toga....a uz to će te dobiti i obilnu porciju srbijanskog umovanja. Taj, na primer ume prvo da vas nazove prijateljem a onda da vas nazove najpogrdnijim imenima. On iz toga, kao i većina Srbijanaca, izvlači ćar! To je srbijanstvo. Zlo je kome rod rođeni.
Препоруке:
1
1
25
уторак, 19 јун 2012 18:58
Neodgovoreno pitanje
Gospodo, dižete gos. Tinkering maize-a visoko. A pokazaću vam da on leti sasvim nisko. Svojevremeno sam mu postavio pitanje kako može da objasni opšteprihvaćenu jednačinu robne vrednosti koja se pri prostoj reprodukciji robe a u kapitalističkom okruženju volšebno pretvara u svojevrsnu nejednačinu. Jednačina glasi R=c+v+m. Do dana današnjeg ni da zucne o tome. Intelektualac zapravo beži od neugodnog pitanja. Ima li smilsa zvati ga i dalje takvim. Možda i može ali sa podsmešljivim prizvukom!
Препоруке:
1
2
26
уторак, 19 јун 2012 20:28
primera ko pleve.....
@Tinkering maize
A to kako se Srbijanci drže ZAKONA KO PIJAN PLOTA najbolje o tome svedoči Arči Rajs koji je zbog takvog jednog domaćeg primerka Srbijanca, izvesnog Kapetanovića, ratnog profitera kome je zakon bio zadnja rupa na svirali kao i interes za svoje sunarodnike, slično današnjim pravoslavnim popovima pa i aktuelnom komentatoru, otišao svevišnjem na razgovor. Eto gde završava i kakvog je kvaliteta sarkazam ovog srbijanskog moral-ideološkog kontrolora. Zbijanje šala na sopstveni račun. Ima tu štofa.....
Препоруке:
1
1
27
среда, 20 јун 2012 07:35
thinking maize@ Maroje, pa prijatelj/"prijatelj" (neka sam DRUG izabere šta hoće da bude! To je NJEGOVA sloboda!)
G-dine Maroje, ako Vam smeta sintagma "srpska oslobodilačka borba" razmislite o hrvatskom "Domovinskom ratu"!? Da ne bi bilo samo kontriranje, upućujem Vas na Andrićevu pripovetku o satovima sa katoličke katedrale, stare pravoslavne crkve i džamije sa sarajevske Baš-čaršije, koji otkucavaju RAZLIČITO VREME! Tu se pominje i vreme Jevreja. Andrić, katolik rođenjem, Srbin izborom, NE ISTIČE čije je vreme pravo, već da se ta VREMENA RAZLIKUJU! O "srbijanstvu" i njegovoj NEDOVRŠENOSTI nema boljih redova (da izbegnemo OBIMNA izlaganja Cvijića, Dvornikovića i Rebeke Vest) od izlaganja Vladimira Velmar-Jankovića (oca Svetlane Velmar-Janković) u "Pogledu sa Kalemegdana"!
Препоруке:
1
0
28
среда, 20 јун 2012 07:38
skromno pitanje
Pitanje je krajnje jednostavno. Kako u uslovima pada realne nednice i dalje može važiti jednačina robne vrednosti? Molim gospodina Tinkering maize-a da odgovori na postavljeno pitanje. Dopuštam i mogućnost pomoći sa strane njegovih obožavalaca! Odgovor me strašno zanima a nikako da ga dobijem od strane "veselih intelektualaca". Zašto?
Препоруке:
0
0
29
среда, 20 јун 2012 07:48
thinking maize@ Maroje, pa prijatelj/"prijatelj" (neka sam DRUG izabere šta hoće da bude! To je NJEGOVA sloboda!), nastavak
Zašto Vam ovo govorim!? Da biste shvatili to "srbijanstvo", koje se ODUVEK sa Zapada (sada sa celog, a ranije sa nemačko-jezičkog Zapada i od zemalja u tom kulturnom krugu) tretiralo sa NIPODAŠTAVANJEM, a kao svojevrsni odeljak "rusijanstva" i "vizantinizma". Međutim, rusijanstvo i vizantinizam UOPŠTE nisu DRUGORAZREDNI, već SAMO DRUGAČIJI kulturni sistemi odnosno kulturnog kruga Zapada! Samim tim, da biste uopšte i mogli da uđete u razmatranje "srbijanstva" morate da mu priđete bez predrasuda! A to će uraditi tako što ćete SLIČNO Arnoldu Tojnbiju pokušati da DEFINIŠETE taj "vizantinizam", "rusijanstvo" ili "srbijanstvo" JEDNOM REČJU! Pogledajte Tojnbijevo "Istraživanje istorije"! Pomoći ću Vam, "srbijanstvo" se definiše u JEDNOJ REČI sa: INAT! Da, "INAT"! ZAŠTO INAT? Podsetiću Vas na sintagmu Dobrice Ćosića o "KUĆI NASRED DRUMA" i sve će Vam biti jasno! A za širu elaboraciju ovoga vratite se na "Pogled sa Kalemegdana" Vladimira Velmar-Jankovića! I još nešto ovo NIJE...
Препоруке:
1
0
30
среда, 20 јун 2012 08:01
thinking maize@ Maroje, pa prijatelj/"prijatelj" (neka sam DRUG izabere šta hoće da bude! To je NJEGOVA sloboda!),
I još nešto ovo NIJE OPRAVDANJE, već OBJAŠNJENJE! Da bi Vam stvari bile jasnije ispričaću ispovest nemačkog vojnika o okupiranim narodima u WWII i njihovom odnosu prema Nemcima. Kaže taj nemački vojnik: "Ne volim Srbe! Sa njima NISI NAČISTO! Kada naši momci uđu u holandsku ili dansku kafanu SVI Holanđani ili Danci izlaze, ali od njih NE OČEKUJEM da me PREKOLJU ili BACE BOMBU dok spavam! Međutim, sa Srbima UOPŠTE NISI NAČISTO! Kada uđemo u njihovu kafanu, UVEK će se naći ljudi koji će ostati kada uđemo... Štaviše, biće Srba koji će nas i častiti, ali ZNAM da će JOŠ VIŠE BITI Srba koji će nas PREKLATI ili BACATI BOMBE na nas dok SPAVAMO! Zato ne volim Srbe!" Ali takođe imate i tumačenje onog nemačkog pastora sa njegove POSLEDNJE PROPOVEDI, o Srbima, dojučerašnjim sužnjima konc-logora, koji su držali u krilu nemačku decu, milovali ih i davali im bonbone! Da i to ćete naći o Srbima! Nas ne možete procenjivati golim raciom! Zato nas ne vole RACIONALNI NARODI i LJUDI! Znate, RAZUMEVANJE...
Препоруке:
1
0
31
среда, 20 јун 2012 08:15
thinking maize@ Maroje, pa prijatelj/"prijatelj" (neka sam DRUG izabere šta hoće da bude! To je NJEGOVA sloboda!), sasvim smo blizu...
Znate, RAZUMEVANJE stvari, ljudi, događaja UVEK je NAJTEŽE, ne zato što ne postoje elementi za procenjivanje, već zato što UVEK moramo IZOSTAVITI neki od tih elemenata zbog SLOŽENOSTI samog procesa! Još više zato što neki od tih elemenata NISU podložni KVANTIFIKACIJI, tj. proračunu (cost-benefit-debt analiza), već SAMO KVALITATIVNOJ, ergo u slučaju ljudi, ETIČKOJ OCENI! Da pojednostavim, da li možete pretpostaviti da li je npr. nekom muslimanu od BILO KAKVOG ETIČKOG značaja npr. naša hrišćanska DOGMA o Hristovom VASKRSENJU ili Marijinom BEZGREŠNOM ZAČEĆU! Isti će PRIZNATI Isusa za VELIKOG ČOVEKA, PROROKA, a Mariju za njegovu majku, ali VASKRSENJE i BEZGREŠNO ZAČEĆE odbaciće kao običan non-sense! I NEĆE POGREŠITI sa stanovišta islama! Mi mu tu ne možemo išta zameriti! Jer jedno je da on POŠTUJE hrišćanske rituale, a drugo je da prihvata hrišćansku dogmu!? U prvom slučaju musliman OSTAJE muslimanom, a u drugom PRESTAJE da bude musliman! Zato je u pitanjima civilizacije, ergo kulture...
Препоруке:
1
0
32
среда, 20 јун 2012 08:25
thinking maize@ Maroje, pa prijatelj/"prijatelj" (neka sam DRUG izabere šta hoće da bude! To je NJEGOVA sloboda!), vruće, vruće...
Zato je u pitanjima civilizacije, ergo kulture UVEK BOLJI KOMPLEMENTARISTIČKI pristup koji je u npr. fiziku iz dalekoistočne filosofije uveo Nils Bor, dok je u zapadnoj (i vizantijskoj) humanisti takav pristup oduvek postojao, istina kao paralelni tok VLADAJUĆEM ISTORIJSKOM FINALIZMU, koji je ipak bio podnošljiv zbog ODLAGANJA realizacije tog finalizma u područje ESHATONA! Međutim, sa UVOĐENJEM MODERNIZMA tj. uvođenjem ČOVEKA kao GLAVNOG SUBJEKTA ISTORIJE, stvari se POGORŠAVAJU, a ne poboljšavaju! Imate nekoliko KONKURENTSKIH denominacija na Zapadu i susednom vizantijskom i islamskom kulturnom krugu, pa finalizam, BEZ KOMPLEMENTARISTIČKOG PARALELIZMA denominacija vodi sukobima! Tu se npr. srpski nacionalizam NE RAZLIKUJE od ostalih! Ovde imamo, u ovom istorijskom trenutku samo ARBITRARNU PROCENU MODERNOG "Rima" (čitaj: Amerike) da su Srbi opet nešto počeli da "mute" slično Jevrejima Bar Kohbe 135-te g.! Uostalom, pročitajte "Hadrijanove memoare" od Margerit Jursenar i BIĆE Vam jasno!
Препоруке:
1
0
33
среда, 20 јун 2012 09:09
Manipulativna ideologija
@Tinkering maizeOslobodite se tog srbijanizma o kome tako široko raspredate rapredate a tako neubedljivo kazujete po kome sam vam ja prijatelj ili "prijatelj" ili eventualno drug. Ja sam ovde običan učesnik diskusije. Sem toga, ovde vam se obraćam kao gospodinu a vi, shodno srbijanizmu, nađite odgovarajuću formulaciju. O srbijanizmu toliko ma da bih imao mnogo više od rečenog. Osta, međutim, gorak utisak da gospodinu Maroju niste odgovorili na suštinsko pitanje na koje vas nije red podsećati. Oslovljavaju vas ovde vrlim intelektualcem a dovoljno ste nepažljivi da ne odgovarate na direktno postavljeno pitanje, razmičući odgovor do neslućenih širina. Naravno da se time relativizuje ono suštinsko u pitanju. Ako je to taj srbijanizam sadržan u vašem intelektualizmu onda je, ipak, samo u pitanju manipulativna ideologija.
Препоруке:
0
2
34
среда, 20 јун 2012 09:20
thinking maize@ Maroje, pa prijatelj/"prijatelj" (neka sam DRUG izabere šta hoće da bude! To je NJEGOVA sloboda!), sasvim blizu!
Da, Maroje, situacije UOPŠTE NIJE JEDNOSTAVNA, kako nam prezentuju CNN i ini TELALI Imperije! Sad, što se sad "zalomilo" na Srbima, a ne na npr. Hrvatima, razmislite o npr. (primer, radi izbegavanja ulaska u beskrajne srpsko-hrvatske sporove!) eventualnom hrvatskom učešću u npr. projektu "Južni tok"!? Recimo da Rusi USPEJU da OBRLATE Bugare i POMOGNU Srbe, RAZMISLITE KAKO ĆE SE TAD PONAŠATI Ameri, ako trasa "Južnog toka" dođe na hrvatsku granicu!? Pa se OTVORI mogućnost da Vaša posustala "INA" OPET ZADOBIJE regionalni značaj itd. i tsl.!? Da li će TAD Ameri možda izvući TRANSKRIPTE razgovora Slobe i Franje iz Karađorđeva, pa Gotovinino "junaštvo" i PROTERANIH preko 200 000 Srba!? Znate, "bole uvo" Amere za Srbe i Hrvate, ali da neko DIRNE u njegovo "veličanstvo" "ZELEMBAĆ", sa "devizom" "IN PLURIBUS UNUM" iznad PIRAMIDE sa SVEVIDEĆIM OKOM, eee..., TO NE MOŽE!? Prema tome Maroje, pre nego što nastavite sa IŠČUĐAVANJEM oko "neuračunljivosti" Srba/Srbijanaca, RAZMISLITE...
Препоруке:
1
0
35
среда, 20 јун 2012 09:25
thinking maize@ Maroje, pa prijatelj/"prijatelj" (neka sam DRUG izabere šta hoće da bude! To je NJEGOVA sloboda!), KRAJ!
Prema tome Maroje, pre nego što nastavite sa IŠČUĐAVANJEM oko "neuračunljivosti" Srba/Srbijanaca, RAZMISLITE o svim ovim KULTUROLOŠKIM, EKONOMSKIM i GEOSTRATEŠKIM "detaljima"! Vrlo je lako nekog prenebreći, a mnogo teško je imati EMPATIJU prema nekome! I vrlo lako je nekog KRITIKOVATI sa stanovišta nek IDEOLOGIJE (bilo koje ideologije!), a mnogo teško je POKUŠATI NEKOG RAZUMETI! Dobro razmislite, jer, dok ste se Vi Hrvati "gombali" sa nama Srbima u zajedničkoj državi, bili ste POŠTEĐENI Vašeg VEKOVNOG "prepucavanja" sa npr. Italijanim! Zato dobro razmislite! Otvorenog uma! Svako dobro! PS. Ovo važi i za ONOG "drugog", ako ŽELI da RAZUME! A, ako ne želi, njegov izbor!
Препоруке:
1
0
36
среда, 20 јун 2012 09:28
O srbijanizmu i kroatizmu
@Tinkering maize
Da ne bude zabune ili namerno rđavih tumačenja. Srbijanizam je u jednakoj meri rođak kroatizmu. Neko bi rekao u većoj neko u manjoj meri. Pijano srbijanstvo i krvoločno kroatstvo su po meni braća blizanci. No, budući da potičem iz srpske sredine unekoliko bolje mogu ceniti i šta je to pijano srbijanstvo. Ono je istorijski neiživljena forma pojavljujuće varšanske ili palanačke svesti koja je za svoj barjak primila nedozreli nacionalni identitet. Instrumentalizovala je tu formu u političke svrhe a to je neminovno moralo završiti u nacionalnom ekskluzivizmu ljotićevskog, četničkog ili, pak, liberalnog tipa antikomunističke verzije. I svi odreda su finalizovani u nacionalnoj izdaji. Ta magareća ideologija danas predstavlja samo isluženo kljuse koje od izbora do izbora vodaju potomci nacionalističkih ispičutura. A što je najžalosnije, u nekim delovima imaju i podršku Srpske pravoslavne crkve. U Hrvatskoj se kroatizam, pak, bar u jednoj verziji, za mene najpernicioznijoj,
Препоруке:
1
2
37
среда, 20 јун 2012 09:34
O srbijanizmu i kroatizmu
@Tinkering maize.....oslanja na hrvatski građanski elitizam koji, međutim, i dan danas, ima vrlo tanku glazuru. Sve ono ispod je hercegovačko-slavonska zgura kao rezidua nesagorelih ostataka građanskog ekskuzivizma u Hrvata. Ovo tek dah pojašnjenja radi. Po razmerama i posledicama delovanja srbijanizma odnosno kroatizma stvar je slična. kroatizam je iza sebe ostavio milion zaklanih Srba, jevreja i Roma, srbijanizam je doveo do rastura aktuelne države, gubitka Kosova i metohije, opštedruštvenog rasula itd.
Препоруке:
1
1
38
среда, 20 јун 2012 11:44
thinking maize@ Maroje, pa prijatelj/"prijatelj" (neka sam DRUG izabere šta hoće da bude! To je NJEGOVA sloboda!), POST SRIPTUM
Složićete se Maroje da je, nezavisno od SUPROSTAVLJENOSTI srpskog i hrvatskog nacionalizma, da su isti PREŽIVELI socijalističke periode u razvoju svojih nacija, kao i Brozov REŽIM kao medijum u realizaciji tog tipa socijalizma. Znači, PREŽIVELI su, a Brozova verzija socijalizma je NESTALA. To je činjenica. Da li dobra ili loša, svejedno je, ako je njen FAKTICITET da socijalizma NEMA! A za UZROKE nestanka socijalizma na ovim prostorima vrlo je teško govoriti JEDNOSTRANO, a na osnovu "krivi su srbijanizam i kroatizam"! Za PRAVE UZROKE valja pogledati Tojnbija i njegovu analizu opadanja i propasti Osmanskog carstva... Tako valja i sada tumačiti ove procese opadanja Imperije, eda bi se orijentisali, svako za sebe, u ovim procesima. Svakako su se Hrvati u PRVOJ FAZI ovih procesa bolje snašli od Srba, a za dalje, videćemo... No, šta ćete, ne dolaze SVAKOME ove misli na pamet, neko bi da i dalje, PO SVAKU CENU, održava NETAKNUTOM jednu IDEOLOGIJU, umesto da je menja u skladu sa stvarnošću!
Препоруке:
1
0
39
среда, 20 јун 2012 12:18
Šta je srbijanizam
Drsko je to što uradiste. Strpaste u srbijanizam časne i uzvišene postupke srpskih zarobljenika u nacističkoj Nemačkoj. Pokušali ste poturiti priču o tome da se srbijanizam odnosi na svakog Srbijanca posebno kao da tog čoveka isključivo određuje sredina iz koje potiče, kao da istovtremeno ne pripada i ljudskom rodu. Srbijanizam je kada se ove dve stvari namerno pomešaju e bi li se kreirao pojam kojim je politički i ideološki lako manipulisati. Tome vi pribegavate i kada ljude optužujete da su titoisti, staljinisti, komunisti itd. A to je u najčistijem vidu srbijanizam kao što je i kroatizam suludo napadanje pripadnika srpske nacije po etničkom i religioznom principu. U tome ste sličniji svojoj braći Hrvatima ali i ideološkim blizancima, ustašama. A srbijanizam je i kada uporno prećutkujete odgovor na pitanje o jednačini robne vrednosti i njenoj transformaciji u nejednačinu, svakako, pod određenim uslovima. Zašto o tome ćutite, gospodine Tinkering maize?
Препоруке:
0
1
40
среда, 20 јун 2012 12:46
"mini razmišljanja o maksi stvarima" POST POST SCRIPTUM
Jednačina robne vrednosti (R=c+v+m) g-dina Karla Marksa govori samo o odnosu rada, robe i procene njihove vrednosti, na osnovu njihovog međuodnosa, ali i drugih inputa. No, AKO SE TA jednačina upotrebi za ODREĐIVANJE SVIH MEĐULJUDSKIH RELACIJA, od australopitekusa do sada, eee, to je REDUKCIONIZAM par excelance, REDUKCIONIZAM nad REDUKCIONIZMIMA! Za tako nešto potrebna je izuzetna hrabrost (ili "hrabrost"!), koju ja siroma, "sirak tužni bez iđe ikoga", "slamka među vihorove", ne posedujem! Sad, intelektualna hrabrost (ili "hrabrost"!) zavisi od nečeg tako subjektivnog kao što je VOLJA, da stvarno ne znam ZAŠTO se neko TOLIKO POZIVA na RAZUM, na "SVEST LJUDI", koja eto, valja da "dosegne neki (NIKO ne kaže KOLIKI!) nivo", eda bi nam "poteklo med i mleko"! Pa sad kaže da je GARANTOVANI "recept" za DOSEZANJE te "svesti" apsorpcija debelih knjižurina ONOG bradonje (a koje se SVE svode na gorepomenutu formulu!), posle čega će sve MUKE od australopitekusa do danas biti kao rukom odnesene!
Препоруке:
2
0
41
среда, 20 јун 2012 12:56
thinking maize@ "mini razmišljanja o maksi stvarima" POST POST POSTSCRIPTUM
I kad se neko NE SLOŽI sa takvom hrabrošću (ili "hrabrošću"!) i iskaže REZERVU, ne toliko prema toj teoriji o višku EKONOMSKIH vrednosti (sadržanu u gorepomenutoj formuli!), već prema NEDOZVOLJENIM APROKSIMACIJAMA i PRIMENAMA njenim, eee, onda ste "srbijanista", "kroatista", "hedonista", "imperijalista" i... još mnogo toga iz repertoara Andreja Višinskog vrhovnog tužioca SSSR-a! Jednom rečju ANTIPROTIVNI ste i REAKCIJA i šlus! "A mene, ako se sete za Dan Bezbednosti", nastavak dijaloga Ilije Čvorovića znate i sami! Prema tome Gospodine "sajber marksisto" manite me tih Vaših opsesija! Da, Marksova teorija viška robne vrednosti MOŽE se KORISTITI u ekonomiji, šta više POŽELJNA je za analizu NEKIH SITUACIJA u NEKIM VREMENIMA, ali svoditi CELO LJUDSKO DRUŠTVO od australopitekusa do sad na to, ma ajte, DA NIJE TUŽNO, BILO BI SMEŠNO! I još, Vašeg NEISTOMIŠLJENIKA nazivati ovim i onim imenima, a SAMO ZATO što se svojevremeno založio za SAHRANU Lenjinovu... Pa stvarno ste PRETERALI! Što ne...
Препоруке:
2
0
42
среда, 20 јун 2012 13:04
thinking maize@ "mini razmišljanja o maksi stvarima" POST POST POST POST SCRIPTUM
Što ne zatražite da iskopaju Marksa i Engleza i ne sahrane ih kraj Lenjina!? Da bude zajedno to Vaše "sveto trojstvo"! Alo čoveče, borite se za Vaše ideje, ovo je demokratija, uključite se u sindikalnu borbu, pre bi tu trebalo da primenite marksizam, a ne ovde! I uostalom, kakve veze ima ova Vaša OPSESIJA sa Grcima i njihovim izborom!? Da i tamo nisam umešao svoje prste!? Možda kao "počasni član" "Zlatne zore"!? Uostalom, što ne kažete KO SU TI ČUVENI "IMIGRANTI" protiv kojih je ta "neofašistička" "Zlatna zora"!? Da Vam pomognem!? Ajde da budemo BRUTALNO ISKRENI, radi se oko milion ILEGALNIH IMIGRANATA iz Albanije, albanskih DRŽAVLJANA, državljana zemlje KOJA NIJE ČLAN EU!? Ukratko rečeno, Šiptara! Valjda Grci IMAJU PRAVO, na ovaj ili onaj način, da REŠE TAJ PROBLEM!? Ili će da prođu kao mi na Kosovu!? Ako IPAK ostajete na tom "internacionalizmu", objasnite te Vaše "stavove" našima na BARIKADAMA! Ja sam bio, a Vi!? ZBOGOM!
Препоруке:
1
0
43
среда, 20 јун 2012 15:12
U kom grmu leži zec?
@Tinkering maize
Gospodine, učitavate u moje pitanje ono što vama odgovara kako bi ste lakše došli do odgovora. A ne da ga niste dali nego niste ni shvatili samo pitanje. A, vidite, u toj maloj formuli se i krije odgonetka onoga o čemu ovde bezuspešno raspredate mesecima pa i godinama. Pitanje je bilo krajnje jednostavno. Kako objašnjavate transformaciju jednačine u nejednačinu. I o tome muk!!!! Muk jer bi ste morali doći do zaključka da cela trošna zgradurina kapitala zajedno sa popovskom superstukturom sve teže opstaje jer joj se smanjuje m/c+v tj. profitna stopa. Zato su i prisiljeni da trošak varijabilnog kapitala tvrdoglavo smanjuju kako bi održali na podnošljivom nivou svoje profitne stope. To ne znači ništa drugo nego zatvaranje pogona, otpuštanje radnika i stvaranje rezervne armije rada koju je onda lako ucenjivati i plaćati ispod minimuma minimuma. O tome ne progovarate ni reči kao ni vaš gospodin Koštunica koji računa na svoje tajkune koji se takvim poslovima bave.
Препоруке:
0
1
44
среда, 20 јун 2012 15:21
U kom grmu leži zec?
@Tinkering maize
Da, oni bi se bavili upošljavanjem što jeftinije radne snage dok bi Koštunica uz pomoć svojih politikanata u skupštini donosio antiradničke zakone. Iste zakone kojima bi se obezbeđivao visok profit njegovim tajkunima. Bilo bi to otkinuto baš od onog zanemarljivog "v" iz jednačine. Zanemarujete ključnu stvar i to namerno jer ona razobličuje svu pogubnost politike koju zagovarate. Ta politika je duboko protivna interesima ogromnog dela srpskog naroda u ime koga "in abstracto", inače istupate, stvarajući privid i podastirući obmanu da radite za interes Srbije. A nije ni čudno da su vam u toj raboti popovi kao vrhovni ideolozi obmane i prevare jako potrebni. Pričati o Hristu, anđelima i kojekakvim čudima a ne o vrednosti koju stvara radnik a otima mu polit-menadžersko-tajkunska bratija uz intelektualce slične vama. I sve uz pomoć zakona kojih se, naravno, držite ko pijan plota. Kako ne bi kada od toga živi ogromna neradna masa toga sveta. A vi im svesrdno pripomažete.
Препоруке:
1
1
45
среда, 20 јун 2012 15:33
U kom grmu leži zec?
@Tinkering maize
E, zbog tog malog ali dragocenog "v" prema kome se odnosite tako nemarno i nipodaštavajuće a što drži zgradu celog društva pa i ovog trulog u Srbiji, izbijaju širom sveta sukobi, obračuni, ratovi, revolucije. Zbog toga radnici izlaze na ulice Madrida, Rima, Atine, Štutgarta, Londona, kaira, Pariza a ne zbog vaših umišljenih predstava o istoriji sveta i kojekakvim glupostima/Tojnbi i slični..../. Ne znate čak ni da je u pitanju opšpteprihvaćena formula robne vrednosti pa je pripisujete isključivo Marxu što je neznanje "par excellence". No, to ste vi, manipulator i kombinator. Pa, ako uspe! Pitanja vama imaju itekakav značaj i vezu sa onim što se danas dešava u Grčkoj. A vi meni poturate Zlatnu zoru i albanske emigrante. Da nećete, možda, sutra, da mi poturite problem Kineza u Srbiji. To je vaša zadnja namera, čitam vas kao otvorenu knjižicu! Jednom ideološki manipulator, uvek ideološki mufljuz!
Препоруке:
1
1
46
среда, 20 јун 2012 15:47
vodozemac
@Tinkering maize
Podmećete mi da se bavim aproksimacijama i njenim primenama. I tvrdite da živimo u demokratiji!?!?!?!?! Znam da znate šta pišete i zato vam odmah mogu poručiti da obmanjujete. Srbija nema veze sa demokratijom kao ni sva danas poznata društva koja se osnivaju na prevashodnom interesu kapitala. Ako smo već živeli, makar deklarativno, u socijalističkoj demokratiji onda bi trebalo biti bar toliko uviđavan i politički pismen pa utvrditi da živimo u kapitalističkoj demokratiji što je naravno contradictio in adjecto. No, vama je to dobra osnova sa koje, onda, možete množiti vaše fatamorgane i biofilosofske umišljaje. Pričate o društvenim fenomenima a zapetljali ste se ko svaki vodozemac u grmlju.
Препоруке:
0
2
47
среда, 20 јун 2012 17:10
thinking maize@ o tajkunima ili zoologija vs. botanika, odlučite već jednom!
Ad 1. Zec!? Vodozemac!? Mufljuz, nova "vrsta"!? Kao što znate bavim se biljkama, za životinje nisam nadležan! Ad 2. Pre Koštuničinih bilo je i Slobinih tajkuna ili se varam!? Jel Miroslav Mišković (tad SOCIJALISTIČKI direktor kruševačke "Župe", koju posle RAZBUCA!) beše kod Desimira Jevtića, predsednika Izvršnog veća Srbije, POTPREDSEDNIK srpske VLADE!? Jel su ona DVOJICA prebega iz DS-a, Radulović sa drugarom, bili članovi vlade Mirka Marjanovića!? Jel je Karić bio potpredsednik vlade kod "čika" Mirka!? ISTI Karić koji je bio Slobin KOORDINATOR na Kosovu za realizaciju Zajma za privredni preporod Srbije!? Pa, UZ Slobino znanje I PARE od Zajma, OTEO "Bel-pedžet"!? Pa PRISVOJIO "Mobtel", iako je bio SAMO MANJINSKI VLASNIK, opet uz "tatino" znanje!? Pa još MNOGO TOGA! Slažem se da je Sloba HTEO da, AKO MORA, do privatizacije dođe KONTROLISANO, ali da primetim, "NE MOGU JARE i PARE", tj. ne može se ISTOVREMENO SAČUVATI Jugoslavija, socijalizam... A to je PROSTIJE od BRADONJINE formule!?
Препоруке:
1
0
48
четвртак, 21 јун 2012 05:06
Микош ---thinking maise
Разлике стартних позиција су непремостиве а остало произилази из њих.Надам се да су циљеви општег добра неспорни.А.Вајсхаупт је планираним разарањем религије(кохезиони фактор,образац живљења,уверења изнад личног интереса)и атеизацијом створио предуслове за контролисани хаос који сви добро осећамо.Постоје оригинални документи које је баварска полиција запленила 1786 а говоре о убиству Луја 16,Леополда и Густава.Пример условљавања глађу била је вештачки изазвана несташица жита,иза које су стајали војв.од Орлеана и завереници.Маркиз де Сад прави ценовнике бордела,а Конт предлаже обожавање голе жене у Нотр Дам-у као богиње разума.Несретни Мозес Мордекај веру у Бога замењује вером у човека(као биће могућности,огромних а спутаних) и прогрес посејавши НАЈВЕЋУ И НАЈПОДМУКЛИЈУ ПРЕВАРУ.Бунца о свести рад.класе чија су опера видимо фузбал и спорт.Л.Ротшилд је финансијер и почасни гост на оснивању 1.Интернационале 1864г.?!Други несретник 1859 објављује,,О пореклу врста".
Препоруке:
1
0
49
четвртак, 21 јун 2012 05:42
Микош
Неопходни су материјални докази.Проналазач Питекантропуса,Е.Дибоа се одриче свог ,,открића" говорећи да је парче калоте од џин.гибона,али то се више не прихвата.Пропада и Рокфелерово финансирање Синантропуса(Пекиншког човека).Највећи фалсификат у историји науке је еволуциона подметачина Пилтдаунског човека.Лажно нас у школи учили да је претходник човека Неандерталац који има 1750 цм,односно 250цм већу запр.лобање.Не недостаје карика већ читав ланац.Све шеме су апсолутно неутемељене и то је нешто што нема везе с науком.Нико да каже када се наводно усправио неки хоминид?Све што напишу је у смислу обмане маса које не познају основне постулате и човек је сведен на ниво физиолошког рефлекса.Да Симеон бар Кохба(син звезде)али показаће се и лажни месија је повео устанак Хебреја против окупационе власти.побуну је скршио високоумни Публије Елије Адријан,а Јерусалиму променио име у Елија Капитолина.То је најобразованији владар у историји без премца,оновитељ грчких филозофских школа и Атине
Препоруке:
1
0
50
четвртак, 21 јун 2012 06:17
Микош
Створио је најбољи административни апарат у историји,човек који је предњачио умом и енергијом.Том најужем кругу племенитих владара припада пре њега Октавијан Август(27пне--14не) као и Марко Аније Вер,познатији као Марко Аурелије(161--181не)за кога рекоше да је остварио Платонов сан-,,Владар,филозоф".Нешто се може научити од њих а у новије време то је Шарл де Гол.Претпостављам да није спорно да су владе управни одбори олигархије,а полит.партије предузећа која експлоатишу власт и да њима ништа није свето.Неки уважавају Дарвина али им није мио друштвени дарвинизам.Поновићу шта је марксиста Ј.Хабермас рекао:,,ХРИШЋАНСТВО И НИШТА СЕМ ЊЕГА представља главну основу слободе свести,људских права и демократије.До данас се није појавила алтернатива.Настављамо да црпимо инспирацију с тог извора.Све остало је постмодернистичко наклапање."Надам се да ће ово неко уважити.Проблем је што је хришћанство поткопано и што су људи отуђени и усамљеници у мноштву.Унутрашња уређеност је предуслов системске.
Препоруке:
1
0
51
четвртак, 21 јун 2012 07:59
thinking maize@ Микош
"Dok su bili PODČINJENI, zidali su KATEDRALE! Sad, kad su SLOBODNI, zidaju UŽASE!" Emil Sioran o modernim (Zapadno)Evropljanima. Pročitajte i "Vizantijsku filosofiju" Vasilija Tatakisa, dobar pregled. Mada su "Beseda na Gori" iz Jevanđelja po Mateju i "Himna ljubavi" iz Prve poslanice Korinćanima apostola Pavla, esencije JEDINE PRAVE FILOSOFIJE! Svako dobro.
Препоруке:
2
0
52
четвртак, 21 јун 2012 09:36
Микош @ thinking maize
Сиоранов ,,Кратак преглед распадања сам прочитао" пре тридесет година.Слично Вама, за ,,Беседу на гори Маслинској" и ,,О љубави"- апостола Павла је својевремено рекао и Р.Тагоре.Ту је све речено.Ако јесте, истичем-,,љубав никад не престаје."То је дар племенитих,а што би рекао Дучић:,,Више љубави има у једном роману него у једном граду".Моја мисао је да ни више помињане речи ни да нечег мање има.И св.Јустин Филозоф је као ретко образован човек свог времена прошао све филозофске школе и схватио да је једина истина и пут у хришћанству.Тај експлозивни замах градње катедрала красио је заједнички напор племића и патриција.Из Старог завета наводим:,,ИЗГРАДИТЕ ХРАМ У СРЦИМА ВАШИМ,ТЕК ЗА ТИМ У КАМЕНУ." Све најбоље.
Zato je Siriza pametno odbila da sastavlja vladu - za dobrobit Grcke. Da je Siriza pobedila na izborima Nemci bi je krivili za propast Grcke. Sada kad imaju svoju vlast u Grckoj, da vidimo da li ce nastaviti da je peljese.
Propaganda i svakodnevno zastrasivanje da ce posle izbora da zavlada glad i nemastina, su bili ravni "divljenju".Sad su dobili ono sto su trazili ili hteli.Na zalost nisu Grci ni hrabri ni dostojanstveni a ni pametni,barem ne vise nego sto su Srbi,zato nek gledaju nas i nek se uce i lupaju glavom o zid za propustenom sansom.
Neukusno je mahati sopstvenim značajem te to navoditi kao razlog nedavanja elektronske adrese. Jedva verujem da bi ste bili od značaja u tom smislu. Vi ste samo jedan od bezbroj ovdašnjih umišljenika koji misle da nadmašuju sopstvenu pamet. Na to, svakako, imate pravo, ali, koga bi to trebalo interesovati. Vaša "širina" pa još "dubina" su vrlo sumnjivog kvaliteta i često puta "ne stoje na nogama". To što se sami sebi divite je činjenica da se ne razlikujete od većine srbijanskih malovarošana. A rekoste da su oni "namirisali" nacizam. Možda ste i u pravu....
Ono što ne mogu shvatiti da ste kao inteligentna osoba PONOSNI na vašu OSLOBODILAČKU borbu i da je lijepo BITI SVOJ NA SVOME, a ta borba je kao rezultat očistila sve nesrbe iz RS, da ne govorim o drugim još gorim rezultatima.
Ono što me zanima je kako inteligentni i načitani Srbin vidi tuđu nesreću kao nešto na što može biti ponosan, bez obzira na naciju. Da li je nacionalizam stanje gdje prestaje moć inteligencije i počinje nekritičko razmišljanje, gdje su 'drugi' manje vrijedni.
Drugo pitanje, zaista vjerujem da je u Srbiji dosta inteligentnih i načitanih ljudi poput vas, kako to da Srbija ne uspijeva iskoristiti taj potencijal već se da kažem vuče po dnu. Politika je surova djelatnost, ali je li moguće da inteligentni ljudi izvan nje ne mogu utjecati na prosperitet naroda i države.
Ova pitanja su iskrena a nije provokacija. Hvala
A to kako se Srbijanci drže ZAKONA KO PIJAN PLOTA najbolje o tome svedoči Arči Rajs koji je zbog takvog jednog domaćeg primerka Srbijanca, izvesnog Kapetanovića, ratnog profitera kome je zakon bio zadnja rupa na svirali kao i interes za svoje sunarodnike, slično današnjim pravoslavnim popovima pa i aktuelnom komentatoru, otišao svevišnjem na razgovor. Eto gde završava i kakvog je kvaliteta sarkazam ovog srbijanskog moral-ideološkog kontrolora. Zbijanje šala na sopstveni račun. Ima tu štofa.....
Da ne bude zabune ili namerno rđavih tumačenja. Srbijanizam je u jednakoj meri rođak kroatizmu. Neko bi rekao u većoj neko u manjoj meri. Pijano srbijanstvo i krvoločno kroatstvo su po meni braća blizanci. No, budući da potičem iz srpske sredine unekoliko bolje mogu ceniti i šta je to pijano srbijanstvo. Ono je istorijski neiživljena forma pojavljujuće varšanske ili palanačke svesti koja je za svoj barjak primila nedozreli nacionalni identitet. Instrumentalizovala je tu formu u političke svrhe a to je neminovno moralo završiti u nacionalnom ekskluzivizmu ljotićevskog, četničkog ili, pak, liberalnog tipa antikomunističke verzije. I svi odreda su finalizovani u nacionalnoj izdaji. Ta magareća ideologija danas predstavlja samo isluženo kljuse koje od izbora do izbora vodaju potomci nacionalističkih ispičutura. A što je najžalosnije, u nekim delovima imaju i podršku Srpske pravoslavne crkve. U Hrvatskoj se kroatizam, pak, bar u jednoj verziji, za mene najpernicioznijoj,
Gospodine, učitavate u moje pitanje ono što vama odgovara kako bi ste lakše došli do odgovora. A ne da ga niste dali nego niste ni shvatili samo pitanje. A, vidite, u toj maloj formuli se i krije odgonetka onoga o čemu ovde bezuspešno raspredate mesecima pa i godinama. Pitanje je bilo krajnje jednostavno. Kako objašnjavate transformaciju jednačine u nejednačinu. I o tome muk!!!! Muk jer bi ste morali doći do zaključka da cela trošna zgradurina kapitala zajedno sa popovskom superstukturom sve teže opstaje jer joj se smanjuje m/c+v tj. profitna stopa. Zato su i prisiljeni da trošak varijabilnog kapitala tvrdoglavo smanjuju kako bi održali na podnošljivom nivou svoje profitne stope. To ne znači ništa drugo nego zatvaranje pogona, otpuštanje radnika i stvaranje rezervne armije rada koju je onda lako ucenjivati i plaćati ispod minimuma minimuma. O tome ne progovarate ni reči kao ni vaš gospodin Koštunica koji računa na svoje tajkune koji se takvim poslovima bave.
Da, oni bi se bavili upošljavanjem što jeftinije radne snage dok bi Koštunica uz pomoć svojih politikanata u skupštini donosio antiradničke zakone. Iste zakone kojima bi se obezbeđivao visok profit njegovim tajkunima. Bilo bi to otkinuto baš od onog zanemarljivog "v" iz jednačine. Zanemarujete ključnu stvar i to namerno jer ona razobličuje svu pogubnost politike koju zagovarate. Ta politika je duboko protivna interesima ogromnog dela srpskog naroda u ime koga "in abstracto", inače istupate, stvarajući privid i podastirući obmanu da radite za interes Srbije. A nije ni čudno da su vam u toj raboti popovi kao vrhovni ideolozi obmane i prevare jako potrebni. Pričati o Hristu, anđelima i kojekakvim čudima a ne o vrednosti koju stvara radnik a otima mu polit-menadžersko-tajkunska bratija uz intelektualce slične vama. I sve uz pomoć zakona kojih se, naravno, držite ko pijan plota. Kako ne bi kada od toga živi ogromna neradna masa toga sveta. A vi im svesrdno pripomažete.
E, zbog tog malog ali dragocenog "v" prema kome se odnosite tako nemarno i nipodaštavajuće a što drži zgradu celog društva pa i ovog trulog u Srbiji, izbijaju širom sveta sukobi, obračuni, ratovi, revolucije. Zbog toga radnici izlaze na ulice Madrida, Rima, Atine, Štutgarta, Londona, kaira, Pariza a ne zbog vaših umišljenih predstava o istoriji sveta i kojekakvim glupostima/Tojnbi i slični..../. Ne znate čak ni da je u pitanju opšpteprihvaćena formula robne vrednosti pa je pripisujete isključivo Marxu što je neznanje "par excellence". No, to ste vi, manipulator i kombinator. Pa, ako uspe! Pitanja vama imaju itekakav značaj i vezu sa onim što se danas dešava u Grčkoj. A vi meni poturate Zlatnu zoru i albanske emigrante. Da nećete, možda, sutra, da mi poturite problem Kineza u Srbiji. To je vaša zadnja namera, čitam vas kao otvorenu knjižicu! Jednom ideološki manipulator, uvek ideološki mufljuz!
Podmećete mi da se bavim aproksimacijama i njenim primenama. I tvrdite da živimo u demokratiji!?!?!?!?! Znam da znate šta pišete i zato vam odmah mogu poručiti da obmanjujete. Srbija nema veze sa demokratijom kao ni sva danas poznata društva koja se osnivaju na prevashodnom interesu kapitala. Ako smo već živeli, makar deklarativno, u socijalističkoj demokratiji onda bi trebalo biti bar toliko uviđavan i politički pismen pa utvrditi da živimo u kapitalističkoj demokratiji što je naravno contradictio in adjecto. No, vama je to dobra osnova sa koje, onda, možete množiti vaše fatamorgane i biofilosofske umišljaje. Pričate o društvenim fenomenima a zapetljali ste se ko svaki vodozemac u grmlju.