Ako je TANJUG drzavna agencija koju placaju svi gradjani Srbije onda bi buduci premijer Srbije morao da pokrene postupak za smenu ovih manipulanata. Naravno ako zeli da ima ikakav legitimitet i da pocne da vraca poverenje koje je prokockao imenovanjem neinteligentnih, pokvarenih i stranackih ulizica na sve vaznije funkcije u drustvu.
Preporuke:
158
4
2
sreda, 23 maj 2012 17:26
Goran
Svaka cast na reakciji,jos jednom pokazujete da Vam je stalo do svake reci koju kazete a agancije jos jednom pokazuju strah od bivseg Predsednika i ogromnu kolicinu pespotrebnog spinovanja i autocenzure,verovatno prouzrokovanih tim strahom!
Ovako treba da reaguje svaki Srpski intelektualac i patriota!
Preporuke:
138
8
3
sreda, 23 maj 2012 17:30
Žiko
U našoj štampi i medijima se sve spinuje još od 1990. Nije bilo dovoljno što su mediji permanentno doljevali ulje na vatru po pitanju ratova nego se i ovaj trend nastavlja i dalje. Sve to nam samo šteti i zaista bi se neko trebao pozabaviti medijima i njihovim pisanjem bar kada to pisanje očito nekog diskredituje i nanosi mu štetu.
Preporuke:
75
2
4
sreda, 23 maj 2012 17:34
jovan
Bez nervoze. U ovoj kampanji su očigledno sva sredstva dozvoljena. Očekivano od Tanjuga
Preporuke:
94
3
5
sreda, 23 maj 2012 17:36
void
Dobro je. Taman smo se bili prepali da je gospodin Vukadinovic malo reterirao.
Preporuke:
106
3
6
sreda, 23 maj 2012 17:53
AV
Tadićevo zamračivanje pro-srskih mu medija je toliko temeljito da me hišta ne može iznenaditi. Dadoh komentar na onaj (verujem isto tako spinovani) tekst sa RTS, u kome mise činilo da je samo Đorđevo ime zloupotrebljeno kako bi se navukla voda na DS-ovski mlin. Jedino šta pročitam od TANjUGA jeste ono što se prenese na ovom sajtu. A i to je bilo više nego dovoljno da čoveku bude jasno o kakvoj novinskoj agenturi se ovde radi. Dobro je Đorđe da ste reagovali i samo se nadam da su oni koji prate situaciju mogli to da sami zaključe. No, znaju ovi spin-šarlatani (ne bi da ih zovem doktorima, ne pristaje uz toliku providnost) da većina i ne čita dalje od naslova. Nagledasmo se toga posebno za vreme izborne šutnje. Verujem da je sve išlo na usaglašavanje sa ljihovim demo(no)kratskim tvorcem.
Preporuke:
67
3
7
sreda, 23 maj 2012 17:55
fdsa
Ono što je strašno je to da su taj tekst preneli i ostali mediji,a da je narod previše lenj da proveri glavni izvor.Tako se uništava kredibilitet nekog analitičara i kao što je primer ,,Blic'',Vukadinović se izjednačava sa sonjom liht.
Preporuke:
80
2
8
sreda, 23 maj 2012 18:12
Srđa
To su TOTALITARNI MEDIJI, što domaći, što posuđeni iz susjedstva.
Ima jedna tv, što se SRPSKOM naziva, a ništa dalje od toga nije.
Preporuke:
70
2
9
sreda, 23 maj 2012 18:14
Simić Manojlo
Poštovani Đorđe,U Srbiji je na sceni, u času dok ja ovo kuckam,ukrupnjavanje snaga kojima nije uspelo(u potpunosti)da 6.maja pokradu Izbore, i njihovo udruživanje uzajednički poduhvat, kako bi se nasilnim putemizmenila volja Naroda iskazana na Izborima i zaParlament i za Predsednika.Prepoznatljive su "leve"snage( ali u onom titoističkom,totalitarnom smislu,a ne evropskom-tu postoje bitne razlike),koje, nebirajući sredstva žele da nametnu svoju volju,diametralno različitu od volje Naroda iskazane naIzborima.Ako Tomislav Nikolić ćuteći proprati ovajteror koji se odvija na medijima, onda je i on deoproblema, a ne deo rešenja.Ove naše "leve" partije,(DS,SPS,LDP sa prirepcima),više liče na miksovanjeboljševizma i ekstremne desnice, nego na bilo kakvu strankudemokratske orijentacije. Pomozite Đorđe, da sezaustavi ovaj kovitlac terora nad narodnom voljom.
Preporuke:
62
6
10
sreda, 23 maj 2012 18:20
bravo
Đorđe Vukadinović je jedna od malobrojnih "institucija" u ovoj zemlji u koje se čovek može pouzdati. Samo nastavite da se borite i neka vas Bog čuva.
Preporuke:
71
10
11
sreda, 23 maj 2012 18:21
cenzura
Da li neko ima hrabrosti da napiše realan tekst o stanju medija u Srbija.Kod Slobe su imao gomilu opozicionih glasila,a danas? Na prste jedne ruke mogu da ih nabrojim.Da su novinari slobodni kao što nisu i da pišu istinu verujem da ova garnitura DS-SPS-LDP-URS ne bi imalo zajedno ni 20%.Mali broj ljudi se služi internetom,šta zna neki selejak iz Šumadije pa on ne zna ni da upali kompijuter.On jadan čovek gleda RTS-ov Dnevnik 2 gde ga oni novinari sramno lažu.Svi plaćamo RTS a oni samo podržavaju jednu opciju,čak i kad prave političke emisije tu mora da bude dvoje,troje iz vlasti i jedan iz opozicije i plus voditelj koji im namešta pitanja.Mediji moraju da budu slobodni kako bi mi kao društvo napredovali.
Preporuke:
63
2
12
sreda, 23 maj 2012 18:24
Nenad
Pratio sam tok ove vesti po internet medijima i znao sam odmah da su reči g. Vukadinovića izvrnute, pogotovo kada sam video da je Blic objavio ovu izjavu kao prvu među analizama analitičara.
Mediji koji na sve načine pokušavaju da spasu Tadića od političke provalije u koju su se on i njegova stranka sunovratili ne biraju sredstva.
Preporuke:
55
3
13
sreda, 23 maj 2012 18:26
G.Vukadinovicu
Prilikom davanja intervijua Tanjugu sada morate biti obazrivi kao i kada je dajete Kuriru mozda,cak i obazriviji.Procitao sam danas tu izjavu i zaista se nasao u cudu ovo saopstenje joj sada daje drugaciji karakter.
Preporuke:
57
3
14
sreda, 23 maj 2012 18:35
Simić Manojlo
& ABSasvim ste u pravu AB. TANJUG nije agencija, negoagentura brozomornog jugoslavenstva,nakoje se u Srbiji (jedino u njoj), još uvek gledasa blagonaklonošću. U Srbiji nije izvršena lustracija po nju pogubnih titoističkih kadrova,čija je druga generacija upravo na sceni.Srbija je definitivno, sudeći po ideološkom blatuu kojem se praćaka, najzaostalija Država u Evropi.
Preporuke:
52
5
15
sreda, 23 maj 2012 18:53
Nebojša
Gospodine Vukadinoviću, agencija Tanjug sa kojom imate višegodišnju dobru saradnju, iskoristila je vašu izjavu i suštinski je montirala i pustila u etar.Ako je bivši predsednik, u postizbornom obraćanju javnosti rezignirano odbio mogućnost da uskoči u fotelju premijera, a sutradan kad se probudio onako rashlađen shvatio da drugog izlaza nema. Počelo je organizovano umoljavanje njegove visosti da ipak promeni odluku i preuzme to po ustavu najbitnije kormilo u ovoj državi. Ova spinovana manipulacija traje od ponedeljka, a danas su i vašu izjavu umetnuli, tako da ispada da na čelu sa ostalim političkim analitičarima, onako esnafski prizivate na mesto premijera jednog otužnog kralja Ibija. Više sreće i pronicljivosti sa dotičnom agecijom u budućnosti gospodine Vukadinoviću.
Preporuke:
70
2
16
sreda, 23 maj 2012 18:53
Vlada Kanada
Vestima Tanjuga niko normalan ne veruje, čak i kada citiraju strana glasila, jer ne znaju ni strane jezike na potrebnom nivou. Tanjug je sličan svim svim svetskim javnim medijima, jer služi za širenje propagande, lažnih i nameštenih vesti. Tanjug se razlikuje od ostalih po nivou svoje gluposti, shodno novinarima i žutokratama koji njime upravljaju. Tanjug nema srpsku tradiciju i istoriju kao okupirana Politika. Tanjug je došao sa komunistima 1944. godine i sa njima treba da ode na đubrište istorije. Širio je propagandu komunista i tita, sada širi propagandu žutokrata krvnih i ideoloških potomaka prethodnih.
Preporuke:
59
6
17
sreda, 23 maj 2012 18:56
old fashion Srbin
mene tanjug nimalo ne iznenađuje. Juče sam na ovom sajtu na tu tanjugovu "vest" dao komentar:Iskreno, ali najiskrenije, nadam se da su Vukadinovićeve reči istrgnute iz konteksta, što me i ne bi mnogo iznenadilo kada je u pitanju tanjug.Tanjug je odavno provaljen i lako ih je provaliti, samo imate želju da provalite ko radi za ovu zemlju a ko protiv nje. Ali tu je ključ sve naše nevolje: previše je ljudi u ovoj zemlji koje takve dileme uopšte ne zanimaju. Njih tanjug, beta, b92 i ostali najlakše vozaju svojim "vestima". Ja razumem da se NSPM zalaže za pluralizam informacija, ali to znači pravih INFORMACIJA, a ne očiglednih laži. Molim vas, poštedite nas bar onoga za šta je očigledno da je laž. Mada, bih bih srećan i kad bi nas poštedeli kompletnih "sabranih dela" tanjuga, blica, danasa i bete.
Preporuke:
50
4
18
sreda, 23 maj 2012 18:56
Lalica
Treba će "mlogo"vode Dunavom,Tisom i Moravom da proteče kako bi se proprala sva medijska "elita".Dugo vremena instalirani su pogodni partijski kadrovi bivšeg režima.Bojim se da će mediji uspeti, u svojim namerama, da ponovo isforsiraju svoje mentore.Narod,glasači su želeli promene,a na kraju dobićemo ponavljače.Ponavljači mogu samo da pokvare uspeh u razredu,posebno ako u njemu već nešto škripi.Korenite promene, makar u medijima koji se finansiraju iz budžeta,moraju što pre da se izvrše.Bilo bi verovatno dreke i vike,zbog "gušenja medijskih sloboda",ali čišćenje medijskog prostora je neophodno.
Đorđe Vi ste jedan od retkih,doslednih i pravičnih ljudi iz medijske svere.Čitaoci Vas smatraju za pravog predstavnika novinarskog poziva.Zbog toga ostanite i kontrolor vlasti u parlamentu.SREĆNO!
Preporuke:
36
3
19
sreda, 23 maj 2012 19:01
seljak bezemljaš NAČELAN STAV
&ĐOKO
Nemojte da me pogrešno razumete.Ruganje ulizicama nije pravi put.Ostavlja i čak utvrđuje zatečeno stanje.Napadamo slabog.Znam da je njegovo ponašanje i ružno i štetno. Hajte malo da požalimo nesretne ulizice.Niko se nije rodio kao poltron.Ulizištvo je društveni odnos.Neko je stavio ljude u taj ružan položaj.
Ko je taj.Njega treba izvrći ruglu.I onemogućiti ga koliko je to moguće.
Ne mislim da je to jedan čovek ili jedna partija.Da su odgovorniji od drugih za stanje u kome je naraslo ulizištvo.JESU.
Preporuke:
27
2
20
sreda, 23 maj 2012 19:02
fristajlo
Eto, razreši se "dilema", kojom smo se nekoliko nas bavili, komentarišući taj Tanjugov tekst, juče i danas; Tanjug laže.
Savet Đorđu, kao "mladom i neiskusnom": njima, u buduće, intervjue dajte snimljene, ili uz prisustvo dva svedoka...
:-)
Šalu na stranu- zaista ružan pokušaj; no- i razumljiv.
Vukadinovićeve analize imaju ogromnu težinu; "Žuti" su u situaciji da više ne prezaju ni od čega. Ako nekom uspeju da podvale kako Đorđe sugeriše Tadića za premijera- - to bi moglo da pomogne takvoj ideji.
Zato su to i uradili. Nemaju kud- stesnilo, sa svih strana.
Preporuke:
42
2
21
sreda, 23 maj 2012 19:14
Vasilije Kleftakis
Šta drugo očekivati od novinske agencije koja još uvek nosi avetinjsko ime: “Telegrafska Agencija Nove Jugoslavije“? Skoro da nema vesti koja odande izlazi, a da u najmanju ruku ne vrvi nepreciznostima, dvosmislenostima, direktnim falsifikatima, pa i potpunim kretenizmom! Ja sam, tako, baš na samom NSPM-u (http://www.nspm.rs/kulturna-politika/genealogija-plava-krv-i-patka-za-novinare.html) izvrgao ruglu podužu TANJUG-ovu vest (patku): “Preminula princeza Marija Jelisavet Karađorđević Jusupov“ ( i “najstariji dnevni list na Balkanu“ – POLITIKA je tu Tanjugovu patku bez ikakve provere progutao i objavio je). Osnovni problem te vesti je bio da se pomenuta “pokojna“ princeza Karađorđević nikada nije ni bila rodila! Obratio sam direkciji TANJUGA pažnju na taj bezobrazluk i zatražio objašnjenje. Ako mislite da su ikada išta odgovorili – naravno da se varate. I ovaj falsifikat sa izjavom gospodina Vukadinovića je samo prirodni nastavak njihovog stila “novinarskog rada“.
Preporuke:
45
3
22
sreda, 23 maj 2012 19:16
Turas
Gosp.Vukadinoviću ništa nije slučajno.Pa to traje od 1945.Dali je u Eu demokratijama moguće da stranka koja je pobedila na parlamentarnim i predsedničkim izborima ne dobija ponudu da sama konstituiše vlast.Plašim se da Toma Nikolić na početku ne napravi grešku i stavi sebe i DSS u drugi plan.I sve to zbog čuvenog srbskog manira;ne bi mi bili Srbi ako ne zeznemo stvar.
Preporuke:
33
2
23
sreda, 23 maj 2012 19:17
Evroskeptik
Poštovani g.Bukadinoviću,
Hvala Vam što se razjasnili ovo TANjUG-ovo izvrtanje Vaših riječi. Izvinjavam se što sam bio pomalo razočaran (i komentarisao sam) 'Vašom' analizom. U vjerodostojnost sam povjerovao zato što je Tanjugov članak bio ovjavljen na sajtu prije Vaše reakcije (otvorenog pisma).
Uglavnom, znate kako kažu: "Za dobrim se konjima prašina diže", pa je logično da su razni mediji jedva dočekali da Vam 'imputiraju' svoje verzije i želje.
Šta ćete, 'sve ide u rok službe'. Bar ste Vi navikli na raznorazne kritike.
Srdačan pozdrav Vama i redakciji NSPM
Preporuke:
28
4
24
sreda, 23 maj 2012 19:18
Ziva Zezin
Nekoliko stvari:
Samo ime Tanjug je kao i JAT (ruzni) ostatak davno propale i skupo placene ideje o Jugoslaviji. Dok su se svi nivsi 'Jugosi' oslobodili i otarasili takvih gorkih tereta proslosti, u Srbiji se ti tereti odrzavaju na vestacko disanje (velike stimulacije iz budzeta koji pada na pleca svih poreskih obveznika).
Tanjug je 'drzavna firma'. Ode bivsi gazda i ne shvataju da je to proslost. Umesto da bude sevis svih gradjana a ne jednog gazde, kao da im je sat stao i ne shvataju da je stari voz prosao i nepovratio se vise.
Preporuke:
27
2
25
sreda, 23 maj 2012 19:19
Beli Orao
Žutima je stavljen magnet ispod kompasa. Ne znaju više šta će.
U svim novinama koje stoje pored karavana NSPM otprilike uče narod šta su zadaci Predsednika, a šta Predsednika vlade.
Te Toma neće moći ovo, te ono. Samo polako.
Preporuke:
34
2
26
sreda, 23 maj 2012 19:21
Jasna*
Pa sta reci u Srbiji nevidjena propaganda se nastavlja.Zutim medijima nije prosla kampanja "Tadica za predsednika",pa zato sad bar pokusavaju da ga uguraju za premijera.Zbog ovoga se palila skupstina? U Milosevicevom rezimu nije bilo ovakvog medijskog horskog pevanja.Ovi se samo sa Brozom mogu porediti po propagandi ,a u svemu drugom su daleko neuspesniji cak i od njega.
Preporuke:
33
2
27
sreda, 23 maj 2012 19:27
!
Tanjug je tanjug, srbija nema nikakvo ime neke agencije tako vazne a da ima zavrsetak ili pocetak sa "srb", mora da bude sa "jug"....da ne duzim, kad sam procitao vest bio sam zapanjen ceo dan...nisam znao sta da mislim, sad je sve bolje, tanjug me ne iznenadjuje, ali me raduje vukadinovicev protest...pa sta bi da i on ode...:) ja ovde visim, novine ne kupujem, tv kad gledam, informacije proveravam ovde...razumite me :)
Preporuke:
26
2
28
sreda, 23 maj 2012 19:33
Mila Niš
Đorđe,
hvala Bogu da se javiste. Bila sam u panici zbog "vaše" podrške gubitnicima. Suze mi udarile. Ubuduće, kada dobijete informaciju o podvali, vaš otvoreni odgovor objavite zajedno sa tom informaciojm. Inače, svako kašnjenje izaziva sumrak poštenog naroda. Pokrenite nešto protiv takvih bezobrazluka, otvoreno pismo nije dovoljno.
Preporuke:
33
2
29
sreda, 23 maj 2012 19:34
Evroskeptik
Izvinjavam se zbog greške u kucanju. Nije Bukadinović nego Vukadinović.
Preporuke:
20
2
30
sreda, 23 maj 2012 19:36
Andro Lutak
Za mene jeste jedino logično rešenje da Tadić bude premijer.
Preporuke:
6
64
31
sreda, 23 maj 2012 19:40
Zahvalan
Pročitao sam danas vest i mislio da je kritikujem (sreća, pa nisam). Izjava mi je bila krajnje čudna. Hvala na razjašnjenju.
P.S. Vidim da je tema legitimiteta vrlo popularna među režimskim analitičarima. Tadić je dobio glasove na predsedničkim izborima čiji je epilog bio NE Tadiću. Mešanje tih rezultata sa onih 22%, koliko je dobio DS koaliciono na parlamentarnim izborima, je čist spin.
Preporuke:
27
2
32
sreda, 23 maj 2012 19:41
Covek sa klupe
Postovani gospodine Vukadinovicu,
-Meni je zao sto sam naseo na podvalu i iskritikovao Vas nastup.Irtum je nastao jer je Vas sajt tu vest i preneo bez provere i vase saglasnosti,bar ja tako mislim.
-Nadam se da moj nas glas koji smo vama dali ostaje opravdan i dosledan onome za sta se vi zalazete u sve one navedene tacke,koje su same po sebi unikatne na politickoj sceni Srbije.
-Nisam analiticar niti sam prorok niti narikaca,ali jednostavno me boli kada neko laze krade i obmanjuje,a taj neko je bio DOS u poslednjih 12 godina,a jedan od njegovih koovodja je bio Boris Tadic.
-Ja ne vidim ni jedan razlog da se vodi tolika polemika o ,,gradjaninu"Borisu Tadicu,koji je kao presednik drzave do pre mesec dana,pravio drasticne prestupe i krsenje Ustava najveceg zakonodavnog tela jedne suverene drzave.
-Zar nije poenta d se pokrene tema ,,odgovornosti"Borisa Tadica a ne polemika oko premijerskog mesta.
-Koliko se ja razumem u politicku sliku Srbije on je bio sve,pa cak i ,,patrijah"...
Preporuke:
26
2
33
sreda, 23 maj 2012 19:46
Beli Orao
@Andro Lutak. To sam i ja mislio. Čovek je stvarno najnaj...,
a i rekao je novinarima da se vide u nekom drugom filmu.
Preporuke:
24
2
34
sreda, 23 maj 2012 19:49
Covek sa klupe
nastavak...-Elem znaci on je bio nesta ,,gore"od Milosevica,a opasnije od Tita-Hajde malo da tumacimo Ustav i zakon,sta neko sme a sta nesme,sta je on to radio dok je bio na funkcijama od ministra do presednika.Da li je radio po zakonu...-Danas citam da je Tadic stigao na korak do priznanja Kosova,pa mu je zato svejedno jer je loptu bacio kod Nikolica!??Hm hm,aha,kao su pisane deklaracije,kako je prosla mapa puta(albanci Kosova sa Kosovskim pasosima putuju kroz Srbiju)itd itd.itd.-To su teme a ne da li on hoce ili zeli biti premijer,to je apsurd.-Njemu slede privilegije zagarantovane ustavom,ali da li mu sleduje i rezidencija koja je privatno vlasnistvo,sleduje li ga i mercedes od 600.000€,koji je placen od narodnih para.Koliko su se zaduzili....
Preporuke:
13
2
35
sreda, 23 maj 2012 19:52
NSPM web
@ old fashion Srbin
Ja razumem da se NSPM zalaže za pluralizam informacija, ali to znači pravih INFORMACIJA, a ne očiglednih laži. Molim vas, poštedite nas bar onoga za šta je očigledno da je laž. Mada, bih bih srećan i kad bi nas poštedeli kompletnih "sabranih dela" tanjuga, blica, danasa i bete.
Poštovani,
Mi bismo vam rado izašli u susret, ali (praktično) nema drugih relevantnih agencija od kojih bismo preuzeli informacije. A na još veću žalost - nemamo sredstava da sami pokrivamo događaje u zemlji i svetu.
pozdravi od
(super)moderatora
Preporuke:
35
3
36
sreda, 23 maj 2012 20:09
Peter RV
Ovo samo dokazuje da je neophodno- i hitno, ocistit zvanicne informativne medije od zutice.Dok Nikolic to ne uradi, on se nece dugo osjecat kao predsjednik.
Preporuke:
33
3
37
sreda, 23 maj 2012 20:25
Danilo
A ja se baš iznenadio toj rečenici... Sad je ok :-))
Preporuke:
18
3
38
sreda, 23 maj 2012 20:27
Mikula Mali
Bilo bi glupo da Tadic prihvati da bude premijer!Lideri svih politickih partija treba da definisu prvo zajednicki imenilac na osnovu kojih ce biti definisan akcioni plan nove Vlade.Tada treba da izaberu najpostenije,i ljude sa znanjem da vode resorna ministarstva bez obzira da li su ili nisu iz neke od politickih stranaka.Moraju biti sa znanjem normalno potvrdjenim iskustvom i rezultatima.Srbija ima takvih ljudi i krajnje je vreme da ih ukljuci, pre svega u stvaranju drzave sa vladavinom prava, jer samo takva Srbija ima perspektivu,
Boris Tadic treba da ostane samo u stranci i da je rekonstruise tj ocisti od onih koji su je korumpirali i tih istih koji su glasali protiv njega!
Ako je cist kako se predstavljao u predizbornoj kampanji onda treba da se ukljuci aktivno da se definise najmanji zajednicki imenitelj koji ce biti sadrzan u opredeljenjima i ciljevima sto vece parlamentarne vecine a sa ciljem najveceg nacionalnog interesa Srbije i njene ekonomije.
Preporuke:
18
2
39
sreda, 23 maj 2012 20:36
Dragon
G-dine Đorđe, sada i sami uviđate da je neophodno da Vi, lično, uđete u Skupštinu.
U ovom trenutku svi srpski britki umovi moraju biti tamo i osujećivati svaku "njihovu" podmetačinu još u nastajanju.
Ovo je vreme kada skromnost nije vrlina.
S poštovanjem,
Dragon
Preporuke:
37
3
40
sreda, 23 maj 2012 20:41
covek sa klupe
Zahvaljujem se svim onim ,,udaracima"minusa koji su regenerisani iz spin kuhinja pa se tako i ponasaju.Hajde mangupe,obrazlozi svoj minus,reci sta to nije tacno sto sam napisao,sta je to u mom izlaganju laz.Najlakse je klepiti minus i aj cus cao papa,nije to demokratski nemoramo ja i ti imati iste stavove i politicko opredeljenje,ali zato postoji ovaj portal gde mozemo razmeniti nase stavove.-Ja ostajem pri svom stavu i pri svojoj malenkosti nisamclan nijedne partije ali simpatisem i podrzavam pojedine programe,od odredjenih grupacija ili stranaka.Ja sam zakleti Srpski nacionalista,koji voli svoje a postuje tudje,ne voli lazi obmane i kradje pa tama bio to i moj tata.-DOS- je najvece zlo vece nego ono sto smo pot Turcima izdrzali 500 godina.
Preporuke:
23
8
41
sreda, 23 maj 2012 21:59
Puk. Ernst Šicer
Dovođenje tadića za mandatara bilo bi izrugivanje volji većine građana. Ako je popio korpu na predsedničkim izborima gde se birala ličnost, to znači da ne treba da bude više na vlasti - tačka! Cela priča me asocira na to kako je đinđić na mala vrata provučen da bude premijer u vreme kad je Koštunica pobedio Miloševića na predsedničkim izborima. Još više mi se čini da je to "sjaši kurta da uzjaši murta" metodologija izvrnuta u ogledalu, gde tadić prelazi sa mesta predsednika gde je faktički bio faraon, na mesto premijera što je potentna pozicija, uz paralelno, iznenadno i ničim izazvano izvlačenje iz naftalina ideja o figurativnim i simboličnim ingerencijama predsedničke funkcije. To šta piše tanjug i kako je interpretirana, citirana i spinovana Vukadinovićeva izjava samo je igla u plastu sena.
Preporuke:
29
1
42
sreda, 23 maj 2012 22:06
seljak bezemljaš
Čitanje novina i suda.Dve grozote na početku dvadeset prvog veka.
Preporuke:
13
1
43
sreda, 23 maj 2012 22:19
Ludi Vanko
Neobično je da se čovek koji je upropastio državu i načinio mali milion gafova na štetu ovog naroda , uopšte stavlja u neki poseban položaj pa mu se daju neka prava na vladalačke šanse, kojih bi sam, da ima časti, posle ličnog debakla na izborima, morao da se liši.Pitam se zašto je g.Vukadinović u svom članku bio tako blizu mogućnosti da bude falsifikovan.On im je svojim tekstom u kome postulira Tadića kao premijera umesto eksperata, ako sam dobro razumeo, dao šansu da mu napis modifikuju i da to bude približno.Tadić nije čovek podoban da bude kandidat za predsednika vlade u bilo kojoj varijanti .Tu treba radirti a ne pričati lagarije.Imati ideje a ne soliti pamet onima koji ih realizuju.A onda štelovanja, ili zabrane kojih ima i ovde među nama.Samo jedna pamet i jedna ideja nikada kod nas nisu prava mogućnost , niti apsolut.Iz velikog obima ideja jedna izađe i bude najbolja.
Preporuke:
21
1
44
sreda, 23 maj 2012 22:29
Željko
Poštovani Đorđe, zašto trošite svoje vreme u "rvanju" s prevarantima, falš novinarima i nečasnim "intelektualcima" koji tobože znaju nešto što bi nam moglo pomoći da se izvučemo iz ove situacije? Bez ambicije da dociram o svemu tome, samo ću reći da smatram da je najbolje da se politički sasvim aktivirate. Smatram da ste sposbniji od onih koji "haraju" političkom scenom u Srbiji.
Preporuke:
15
1
45
sreda, 23 maj 2012 22:33
Vladan Nenadić
Pa nije baš neki veliki problem dati izjavu za ovakve "medije" kakav je Tanjug, a da ona ne bude pogrešno preneta. Dovoljno je reći pravu istinu, ili što bi naš narod rekao reći "popu pop, a bobu bob".
U konkretnom slučaju trebalo je reći da bi odluka da se Tadić, kao gubitnik na predsedničkim izborima i lider stranke koja je bila najveći gubitnik na skupštinskim izborima, kandiduje za predsednika vlade bila vrhunac političkog beščašća.
Uostalom, kako žuti vole da se pozivaju na narod, dovoljna bi bila argumentacija da se narod na izborima izjasnio šta misli i o Tadiću i o Demokratskoj stranci.
Ovako, zavijanjem svog mišljenja u nedorečene fraze poput "nelogično bi bilo...", "ne mislim da je nemoguće..." itd, naravno da je prof. Vukadinović dao povod "novinarima" Tanjuga da zloupotrebe njegovu izjavu.
Preporuke:
17
4
46
sreda, 23 maj 2012 22:42
Dušan
@ Ludi Vanko
On im je svojim tekstom u kome postulira Tadića kao premijera umesto eksperata, ako sam dobro razumeo...
Niste dobro razumeli. Vukadinović je samo tvrdio da "premijer treba da bude politička ličnost". On nigde nije rekao da ta politička ličnost treba da bude Boris Tadić.
Preporuke:
22
2
47
sreda, 23 maj 2012 23:03
Ludi Vanko Dušanu.
Hvala. Ako je tako taj deo svog komenara povlačim.
Preporuke:
17
1
48
sreda, 23 maj 2012 23:03
Ceca Lazinica
E tako se to radi pa još kad bi uletila i tužba pa nanesena šteta pa bi svaki novinar pre nego što nešto kaže tri puta razmislio.Već sam pomislila da se okrećete i naginjete na stranu.Pravac pa kom obojci a kom opanci.
Preporuke:
16
1
49
sreda, 23 maj 2012 23:04
Dušan
@ Vladan Nenadić
Đorđe Vukadinović je nezavisni analitičar a ne portparol ili aktivista opozicione stranke. To što vi očekujete priliči drugom, a ne prvom. Analitičari treba da imaju odmerenost u izražavanju i ocenjivanju, čak i ako su kritički prema vlasti. Da je Vukadinović kritičan prema vlasti, to pokazuju njegovi tekstovi, izjave i čitav ovaj sajt čiji je urednik. Nema potrebe da se on dokazuje nekom dodatnom strastvenošću. Takvi su upravo režimski analitičari čija je zavisnost od vlasti iz aviona vidljiva. Vukadinović treba da se ponosi što je sačuvao svoj angažman od nečasnog apologetisanja vlasti.
Preporuke:
22
1
50
sreda, 23 maj 2012 23:07
Sve N
Pa Tadic onomad rece novinarima da ce se videti u nekom drugom filmu. Mozda je to mislio u filmu gde on zaista glumi premijera. Sad nije vise Kluni, al na e asmo ako boris odluci da bude cak noris.
Preporuke:
15
2
51
sreda, 23 maj 2012 23:58
Nikola
Ukoliko zaista dodje do toga da DS i SPS i njihova koalicija zaista "proguraju " Tadica na mesto premijera to bi onda znacilo da u Srbiji uopste i nije doslo ni do onih najminimalnijih promena ...! ? TO BI ONDA BIO NASTAVAK OVE " AGONIJE U ZUTOM " i to bi bio status kvo...! ? Sa obzirom na tezinu sadasnje situacije i na katastrofalnu privredno-ekonomsku situaciju... tu bi se cekao neki tezak i mucan dogadjaj koji bi odjeknuo u narodu i koji bi najverovatnije bio " okidac " posle koga bi doslo i do spontanog okupljanja gradjana i do opstenarodne pobune I TO GENERALNO PROTIV SVIH POLITICARA IZ SVIH STRANAKA ! ! ! LJUDI VEC VISE NEMAJU STA DA IZGUBE OSIM GOLOG ZIVOTA ...! ? POLITICARA I TAJKUNA IMA NEKOLIKO HILJADA , A NAS ...NARODA IMA 7 - 8 MILIONA KO SU BRE SVI ONI PA DA NAS OVAKO RASTURAJU I TO 20 GODINA ! ? NARAVNO TU JE I POLICIJA I LJUTA ZANDARMERIJA ...UVEK SPREMNI DA RASPALE PO SOPSTVENOM NARODU...( ! ? )
Preporuke:
18
1
52
sreda, 23 maj 2012 23:59
Nikola
A ZA RACUN VLASTI PA MA KAKO ONA LOSA BILA...( ! ? ) MADA ...KO ZNA... I ONI SU PAR PUTA STRAJKOVALI I PROTESTOVALI... KO ZNA KOLIKO SU I ONI VISE SPREMNI DA BESOBUCNO I BESTIJALNO PREBIJAJU SOPSTVENI NAROD ZARAD SVIH TIH POLITICARA I TAJKUNA KOJI SU PRAKTICNO SVE PRODALI , IZDALI I UNISTILI ...OJADILI I UPROPASTILI..A I SAMI U SVOM OPERATIVNOM POLICIJSKOM POSLU IMAJU I INFORMACIJE I ODREDJENE JASNE DOKAZE DA BI ZAPRAVO MNOGI OD TIH POLITICARA I TAJKUNA TREBALI DA BUDU ZAPRAVO U NAJMANJU RUKU U ISTRAZNOM ZATVORU ! ? UKOLIKO DS I SPS ZAISTA FORMIRAJU TU " KOHABITACIONU ZUTO -CRVENU VLADU " TO SAMO MOZE DA BUDE PROTUMACENO KAO NAJNOVIJA PREVARA OD STRANE SVIH POLITICARA I TU CE NA KRAJU NAJVEROVATNIJE DA DODJE DO SVEGA I SVACEGA I TO VRLO SKORO...( ! ? ) ZATO JER JE SITUACIJA PRAKTICNO NEIZDRZIVA...! ! ! ? Nikola Zoranovic Beograd Srbija
Preporuke:
15
1
53
četvrtak, 24 maj 2012 00:14
Ent
Šta ste bre svi napali Tanjug kao da je najgora agencija na svetu. Svako može da pogreši. Gospodin Vukadinović ima pravo da se ljuti na Tanjug i da traži ispravu objavljene vesti ali šta ste se vi komentatori našli povređeni i uvređeni. U Tanjugu rade časni i pošteni novinari za male pare, koji nemaju veze sa uređivačkom politikom pojedinaca koji vode agenciju. Da nema Tanjuga ostali bi uskraćeni za mnoge vesti koje ne govore o politici,a važne su za društvo u celini od meteorološke prognoze, kulture, nauke do sportskih događaja. Uporedite malo vesti Foneta i Bete sa Tanjugovim vestima i videćete da je Tanjug pouzdaniji i tačniji u svojim izveštajima.
Preporuke:
7
22
54
četvrtak, 24 maj 2012 01:22
NIKOLA NIKOLIC
Gospodine Vukadinovicu,kada Vi govorite privatno,to je Vasa licna stvar,ali kada se oglasite javnosti i Vi ste izlozeni ocenama te iste javnosti.Zato sto Vas izuzetno cenim,tesko sam prihvatio Vas stav da i Tadic moze da bude predsednik vlade Srbije.Molim Vas gospodine Vukadinovicu,da li sam ja to sanjao,ili je gospodin Tadic izgubio na izborima za predsednika Srbije.Ako mu gradjani nisu dali poverenje da vrsi, kako kaze vecina Vasih kolega protokolarnu funkciju(predsednika Srbije)kako mislite da ce gradjani reagovati da ga DS predlozi za predsednika vlade Srbije.Da li i Vi mislite da nije vazno sta misli vecina gradjana Srbije.Ajd sad da cujem na cemu ste.
Preporuke:
6
12
55
četvrtak, 24 maj 2012 02:45
Dušan
@ Nikola Nikolic
Jedno je šta MOŽE da se desi a drugo šta TREBA, odnosno šta je dobro za Srbiju. Vukadinović je povodom Tadića govorio o ovom prvom, ne o drugom. Zar je nemoguće da Tadić bude premijer? Naravno da nije. Ne bi postojale spekulacije te vrste da je nemoguće. Sasvim je drugo pitanje da li je to dobro za Srbiju. Vukadinović ni na jednom mestu, ni indirektno, nije sugerisao tako nešto. Kao što nije sugerisao ni da je loše. Čovek se prosto, kao autentični nezavisni analitičar, bavio procenom razvoja situacije a ne vrednosnim ocenama.
Preporuke:
14
1
56
četvrtak, 24 maj 2012 04:11
Siniša
Sve su ovo nebitne stvari. Nema vlade, premijera dok se ne utvrdi da li je bilo izborne krađe 500.000 glasova, kako su tvrdili Nikolić i Vučić. Ako jeste onda onaj ko je toliko glasova ukrao mora da ide u zatvor i da se izbori ponove, a ako je to bila gruba laž(a jeste) onaj ko je klevetao-lagao mora da odgovara. Kako je moguće da ste svi vi prešli preko ovoga olako i da više niko to ne spominje, da se ne spominje zastrašivanje birača pred drugi krug pričama da će biti tuče na biračkim mestima...a sve to je smišljeno da se napravi haos, da izlaznost bude mala, da se ljudima ogadi glasanje...a sve kako bi Nikolić pobedio. Najgore od svega je što je Tadić rekao da su izbori bili ,,fer'', ja kažem da je to bio neviđeni cirkus i da se cirkus nastavio i nakon izbora.
Preporuke:
11
2
57
četvrtak, 24 maj 2012 04:43
Svetislav Kostić
Osjećam se potvrđen u svojim gnjevnim kritikama na račun Tanjuga i moje ocjene da je Tanjug već odavna zamjenio Betu u funkciji Tadićeve dvorske agenture. Da agenture, a ne agencije, naziv kakav Tangug više ne zaslužuje.
Preporuke:
15
2
58
četvrtak, 24 maj 2012 05:25
kristina
"Voleo bih da verujem da je u pitanju bila samo puka greška usled brzine koja ide uz agencijsko novinarstvo. Ali, avaj, pomenuta izjava se u Tanjugu „kiselila“ i izgleda malo prepravljala i „dopisivala“ gotovo 24 časa, iako mi je rečeno da će biti puštena još juče popodne."
Uz sve postovanje koje imam prema vama, gospodine Vukadinovicu, ovo vase "polupesnicko" obracanje medijima koji su vas ocigledno zloupotrebili govori manje o vama kao umerenom i ozbiljnom analiticaru, a vise o tome kao coveku koji bi radije da ne skoci, a kaze "hop"!
Preporuke:
6
11
59
četvrtak, 24 maj 2012 06:34
Miloš Kikić
" ja zaista ne mislim da je nemoguće da gospodin Tadić bude kandidat DS za predsednika vlade, ali svakako ne mislim – niti bi iko normalan to mogao reći – da bi „svako drugo rešenje bilo u velikoj meri nelogično“.
Ali šta mislite baš o toj ideji da Tadić bude predsednik vlade? Nemojte se vaditi ovakvim pitijskim proročanstvima!Da li bi bilo dobro ili loše da Tadić bude premijer. Ne mora kratko, ali da bude jasno.
Preporuke:
10
1
60
četvrtak, 24 maj 2012 06:48
pedjauae
@Vlada Kanada
Da, potpisujem i ja, hvala.
Preporuke:
2
1
61
četvrtak, 24 maj 2012 08:09
Vide Daničić
"Premijer treba da bude politička ličnost, jer je to politička funkcija, a eksperimenti koji se ponovo lansiraju u javnost da se na čelo vlade ponovo dovede ekspertska ličnost - jesu opasni nedemokratski eksperimenti, koji ni u Grčkoj ni u Italiji nisu dali rezultate", objasnio je Vukadinović za Tanjug.
Iz Vašeg teksta proizilazi, ipak, da je B. T. politička ličnost i da kao takav može biti izabran za novog premijera. To logički jeste tako, ali od Vas kao vrsnog anlitičara, posle svega, ja sam očekivao da se ogradite od činjenice da bi to bilo loše rešenje za Srbiju. Ja, naravno, nisam upućen u ovu problematiku kao Vi, ali ne znam ko je i kada utvrdio da je premijer politička ličnost po definiciji i da ekspertsko rešenje za premijera nije dalo dobre rezultate. Naprotiv, u Srbiji stranačke vlade u prethodna dva izborna mandata dovele su Srbiju u ćorsokak!
Preporuke:
9
2
62
četvrtak, 24 maj 2012 08:19
Somborac
Osnovni stav - poruku treba uvek jasno, glasno i kratko saopstiti. Pogotovo Tanjugu. Telegrafski.
To nije lako sad kad veliki brat budno posmatra, a kao ne mesa se.
Preporuke:
7
1
63
četvrtak, 24 maj 2012 09:24
Konobar
Nije čudo što su četnici zvali TANJUG - Teroristička Agencija Nove Jugoslavije.
Preporuke:
12
3
64
četvrtak, 24 maj 2012 09:50
Bojan Priština
Pogledajte samo znak Tanjuga, slovo T sa crvenom kockicom u dnu na desnoj strani, prosto je nemoguće ne povezati to sa znakom Hrvatske radio televizije, jad i čemer da nema dalje ...
Preporuke:
15
3
65
četvrtak, 24 maj 2012 10:28
Miroslav
Na Vašem primjeru sam vidio da je demanti ipak veoma važan. Kada sam pročitai vijest TANJUGA, poznavajući Vaš stil izražavanja i ideje koje Vašim pisanjem zastupate, iznenadilo me je da ste mogli dati takvu izjavu. Ali sam isto pomislio da vrijedi i ona narodna "Da bi nekog upoznao, moraš sa njim vreću soli pojesti". Hvala za Vaše reagovanje.
P.S. Naučih nešto novo.
Preporuke:
11
1
66
četvrtak, 24 maj 2012 10:53
Bivši novinar
Poznajem lično gospodina Vukadinovića i više puta smo saradjivali dok sam radila u tom istom Tanjugu, a ovaj epitet bivši stoji uz novinar baš zbog ovakvih stvari zbog kojih sam i otišla iz Tanjuga. Svako ko poznaje gospodina Vukadinovića zna da on čovek priča biranim rečima i vrlo analitično , a njegov demanti jasno pokazuje dokle je spremno da ide rukovodstvo agencije, koja sebe naziva nacionalnom. Profesionalizam treba da bude maksima svakog novinara, ali na žalost to je u kućama, kakav je Tanjug sa ovim rukovodstvom , velo teško izvodljivo. Ne spadam u ljude koji pljuju u bunar iz koga su pili vodu, ali spadam u one koji imaju neki profesionalni i moralni kredibilitet i sramota me je kao novinara zbog ovoga. Gospodine Vukadinovicu, hvala Vam na ovom demantiju, ja s s vama nikada nisam imala problema, ali nisam dozvoljavala da se u tekstovima koje sam potpisivala menja smisao onoga sto sagovornik kaze. Cena toga je da sam "nepodoban" novinar za Tanjug.
Preporuke:
19
3
67
četvrtak, 24 maj 2012 12:08
Đorđe Vukadinović redakciji TANJUG-a
Poštovani,
Nakon razgovora sa Vašim novinarom Dejanom Erakovićem i direktorkom Brankom Đukić, posle iskrenog izvinjenja i uveravanja koje sam dobio da je u pitanju nenamerna greška usled sastavljanja integralnog teksta od niza pojedinačnih izjava, smatram da je nesporazum razrešen i da neće biti prepreka za našu dalju saradnju.
U nadi da se slični nesporazumi više neće dešavati i time biti izbegnuta obostrana šteta,
Srdačno,
Đorđe Vukadinović
Preporuke:
13
12
68
četvrtak, 24 maj 2012 14:10
Rada
Gospodine Vukadinovicu, Vasim stavom vratili ste nadu da ce poceti mediji da vode racuna sta pisu i ne zloupotrebljavaju sagovornike i sumnjam da ste i sami poverovali da je rec o "slucajnom" incidentu i da Vase reci nisu izvrnute s namerom, ako znamo kakava je medijska slika danas. Zato Vas molim da budete dosledni i dostojnsveni kao sto ste uvek bili i da ne nasedate na njihove podmetacine i manipulacije. Taj isti Tanjug gori je danas nego u doba Milosevica, to cak misli i ono malo novinara sto je u ovoj zemlji ostalo, a da nisu preuzeli ulogu društveno-političkih radnika i besplatnih ili plaćenih portparola DS-a i bivšeg predsednika.
Preporuke:
5
2
69
četvrtak, 24 maj 2012 16:14
Mrgud
Retki su koji imaju iluziju o tobož objektivnosti "Nacionalne agencije!.
Vukadinović nije prvi koji se žali da mu je smisao onoga što je rekao izokrenut. Često se dešava da delovi izjava "nestanu" u prilježnoj uredničkoj proceduri.
Problem je, koliko vidimo, "izgladjen" izmedju Vukadinovća i direktorke Tanjuga.
Vukadinovć je pristao na "slučajnu grešku".
Ko će izgladiti stotine takvih nepodopština!?
Preporuke:
6
2
70
četvrtak, 24 maj 2012 18:01
Mavrokordata
Najžalosnije od svega je to - što je biviš predsednik pustio otrovne kandže u sve pore i institucije države.Pretio,uništavao sve one koji su umeli i smeli da ne misle isto kao on i njegovi pajtaši.
Tanjug i RTS su naši odnosno naroda Srbije i trbalo je nama da služe a ne Tadiću.Pa zbog toga Tadić i Tijanić bi trebali pod hitno biti pozvani na odgovornost da ne kažem procesuirani...
Preporuke:
2
2
71
četvrtak, 24 maj 2012 20:00
pop
Postovani g-dine Vukadinovicu,moram da vam se izvinim jer sam vas besomucno opanjkavao dva sata u kafani,i navodio kao eklatantan primer ljudske prevrtljivosti!Izvinite jos jednom,ali sva stampa je prenela vest preuzetu od Tanjuga!
Preporuke:
4
0
72
četvrtak, 24 maj 2012 20:19
kafanski čovek @pop
Sada možete tri sata da ga hvalite :)
Preporuke:
5
0
73
četvrtak, 24 maj 2012 23:19
Jasna Simonović
Da li je izvinjenje Tanjuga bilo pismeno ili samo usmeno?
Preporuke:
7
0
74
petak, 25 maj 2012 09:31
Nikita Panin
Ako Osnovni sud u Beogradu za pravosnažnu oslobađujuću presudu nakon krivičnog gonjenja, po službenoj dužnosti, donese Rešenje o naknadi troškova lažno optuženog u kome piše "da naknada izgubljene zarade ne spada u troškove krivičnog postupka", iako ZKP RS nedvosmisleno kaže suprotno, znači da se Sud ponaša mangupski te više ne važi izreka "ozbiljan kao Sud".
Gospodine Vukadinoviću, nije ništa strašno da se i Tanjug ponaša mangupski, to treba očekivati. Ljudi znaju da je TANjUG. NETAČNO (a može i nafilovano, tendenciozno, navodi vodu na jednu vodenicu itd.)
Lep pozdrav!
Ovako treba da reaguje svaki Srpski intelektualac i patriota!
Ima jedna tv, što se SRPSKOM naziva, a ništa dalje od toga nije.
Mediji koji na sve načine pokušavaju da spasu Tadića od političke provalije u koju su se on i njegova stranka sunovratili ne biraju sredstva.
Đorđe Vi ste jedan od retkih,doslednih i pravičnih ljudi iz medijske svere.Čitaoci Vas smatraju za pravog predstavnika novinarskog poziva.Zbog toga ostanite i kontrolor vlasti u parlamentu.SREĆNO!
Nemojte da me pogrešno razumete.Ruganje ulizicama nije pravi put.Ostavlja i čak utvrđuje zatečeno stanje.Napadamo slabog.Znam da je njegovo ponašanje i ružno i štetno. Hajte malo da požalimo nesretne ulizice.Niko se nije rodio kao poltron.Ulizištvo je društveni odnos.Neko je stavio ljude u taj ružan položaj.
Ko je taj.Njega treba izvrći ruglu.I onemogućiti ga koliko je to moguće.
Ne mislim da je to jedan čovek ili jedna partija.Da su odgovorniji od drugih za stanje u kome je naraslo ulizištvo.JESU.
Savet Đorđu, kao "mladom i neiskusnom": njima, u buduće, intervjue dajte snimljene, ili uz prisustvo dva svedoka...
:-)
Šalu na stranu- zaista ružan pokušaj; no- i razumljiv.
Vukadinovićeve analize imaju ogromnu težinu; "Žuti" su u situaciji da više ne prezaju ni od čega. Ako nekom uspeju da podvale kako Đorđe sugeriše Tadića za premijera- - to bi moglo da pomogne takvoj ideji.
Zato su to i uradili. Nemaju kud- stesnilo, sa svih strana.
Hvala Vam što se razjasnili ovo TANjUG-ovo izvrtanje Vaših riječi. Izvinjavam se što sam bio pomalo razočaran (i komentarisao sam) 'Vašom' analizom. U vjerodostojnost sam povjerovao zato što je Tanjugov članak bio ovjavljen na sajtu prije Vaše reakcije (otvorenog pisma).
Uglavnom, znate kako kažu: "Za dobrim se konjima prašina diže", pa je logično da su razni mediji jedva dočekali da Vam 'imputiraju' svoje verzije i želje.
Šta ćete, 'sve ide u rok službe'. Bar ste Vi navikli na raznorazne kritike.
Srdačan pozdrav Vama i redakciji NSPM
Samo ime Tanjug je kao i JAT (ruzni) ostatak davno propale i skupo placene ideje o Jugoslaviji. Dok su se svi nivsi 'Jugosi' oslobodili i otarasili takvih gorkih tereta proslosti, u Srbiji se ti tereti odrzavaju na vestacko disanje (velike stimulacije iz budzeta koji pada na pleca svih poreskih obveznika).
Tanjug je 'drzavna firma'. Ode bivsi gazda i ne shvataju da je to proslost. Umesto da bude sevis svih gradjana a ne jednog gazde, kao da im je sat stao i ne shvataju da je stari voz prosao i nepovratio se vise.
U svim novinama koje stoje pored karavana NSPM otprilike uče narod šta su zadaci Predsednika, a šta Predsednika vlade.
Te Toma neće moći ovo, te ono. Samo polako.
hvala Bogu da se javiste. Bila sam u panici zbog "vaše" podrške gubitnicima. Suze mi udarile. Ubuduće, kada dobijete informaciju o podvali, vaš otvoreni odgovor objavite zajedno sa tom informaciojm. Inače, svako kašnjenje izaziva sumrak poštenog naroda. Pokrenite nešto protiv takvih bezobrazluka, otvoreno pismo nije dovoljno.
Bukadinović nego Vukadinović.P.S. Vidim da je tema legitimiteta vrlo popularna među režimskim analitičarima. Tadić je dobio glasove na predsedničkim izborima čiji je epilog bio NE Tadiću. Mešanje tih rezultata sa onih 22%, koliko je dobio DS koaliciono na parlamentarnim izborima, je čist spin.
-Meni je zao sto sam naseo na podvalu i iskritikovao Vas nastup.Irtum je nastao jer je Vas sajt tu vest i preneo bez provere i vase saglasnosti,bar ja tako mislim.
-Nadam se da moj nas glas koji smo vama dali ostaje opravdan i dosledan onome za sta se vi zalazete u sve one navedene tacke,koje su same po sebi unikatne na politickoj sceni Srbije.
-Nisam analiticar niti sam prorok niti narikaca,ali jednostavno me boli kada neko laze krade i obmanjuje,a taj neko je bio DOS u poslednjih 12 godina,a jedan od njegovih koovodja je bio Boris Tadic.
-Ja ne vidim ni jedan razlog da se vodi tolika polemika o ,,gradjaninu"Borisu Tadicu,koji je kao presednik drzave do pre mesec dana,pravio drasticne prestupe i krsenje Ustava najveceg zakonodavnog tela jedne suverene drzave.
-Zar nije poenta d se pokrene tema ,,odgovornosti"Borisa Tadica a ne polemika oko premijerskog mesta.
-Koliko se ja razumem u politicku sliku Srbije on je bio sve,pa cak i ,,patrijah"...
a i rekao je novinarima da se vide u nekom drugom filmu.
Poštovani,
Mi bismo vam rado izašli u susret, ali (praktično) nema drugih relevantnih agencija od kojih bismo preuzeli informacije. A na još veću žalost - nemamo sredstava da sami pokrivamo događaje u zemlji i svetu.
pozdravi od
(super)moderatora
Boris Tadic treba da ostane samo u stranci i da je rekonstruise tj ocisti od onih koji su je korumpirali i tih istih koji su glasali protiv njega!
Ako je cist kako se predstavljao u predizbornoj kampanji onda treba da se ukljuci aktivno da se definise najmanji zajednicki imenitelj koji ce biti sadrzan u opredeljenjima i ciljevima sto vece parlamentarne vecine a sa ciljem najveceg nacionalnog interesa Srbije i njene ekonomije.
U ovom trenutku svi srpski britki umovi moraju biti tamo i osujećivati svaku "njihovu" podmetačinu još u nastajanju.
Ovo je vreme kada skromnost nije vrlina.
S poštovanjem,
Dragon
U konkretnom slučaju trebalo je reći da bi odluka da se Tadić, kao gubitnik na predsedničkim izborima i lider stranke koja je bila najveći gubitnik na skupštinskim izborima, kandiduje za predsednika vlade bila vrhunac političkog beščašća.
Uostalom, kako žuti vole da se pozivaju na narod, dovoljna bi bila argumentacija da se narod na izborima izjasnio šta misli i o Tadiću i o Demokratskoj stranci.
Ovako, zavijanjem svog mišljenja u nedorečene fraze poput "nelogično bi bilo...", "ne mislim da je nemoguće..." itd, naravno da je prof. Vukadinović dao povod "novinarima" Tanjuga da zloupotrebe njegovu izjavu.
Niste dobro razumeli. Vukadinović je samo tvrdio da "premijer treba da bude politička ličnost". On nigde nije rekao da ta politička ličnost treba da bude Boris Tadić.
Đorđe Vukadinović je nezavisni analitičar a ne portparol ili aktivista opozicione stranke. To što vi očekujete priliči drugom, a ne prvom. Analitičari treba da imaju odmerenost u izražavanju i ocenjivanju, čak i ako su kritički prema vlasti. Da je Vukadinović kritičan prema vlasti, to pokazuju njegovi tekstovi, izjave i čitav ovaj sajt čiji je urednik. Nema potrebe da se on dokazuje nekom dodatnom strastvenošću. Takvi su upravo režimski analitičari čija je zavisnost od vlasti iz aviona vidljiva. Vukadinović treba da se ponosi što je sačuvao svoj angažman od nečasnog apologetisanja vlasti.
Jedno je šta MOŽE da se desi a drugo šta TREBA, odnosno šta je dobro za Srbiju. Vukadinović je povodom Tadića govorio o ovom prvom, ne o drugom. Zar je nemoguće da Tadić bude premijer? Naravno da nije. Ne bi postojale spekulacije te vrste da je nemoguće. Sasvim je drugo pitanje da li je to dobro za Srbiju. Vukadinović ni na jednom mestu, ni indirektno, nije sugerisao tako nešto. Kao što nije sugerisao ni da je loše. Čovek se prosto, kao autentični nezavisni analitičar, bavio procenom razvoja situacije a ne vrednosnim ocenama.
Uz sve postovanje koje imam prema vama, gospodine Vukadinovicu, ovo vase "polupesnicko" obracanje medijima koji su vas ocigledno zloupotrebili govori manje o vama kao umerenom i ozbiljnom analiticaru, a vise o tome kao coveku koji bi radije da ne skoci, a kaze "hop"!
Ali šta mislite baš o toj ideji da Tadić bude predsednik vlade? Nemojte se vaditi ovakvim pitijskim proročanstvima!Da li bi bilo dobro ili loše da Tadić bude premijer. Ne mora kratko, ali da bude jasno.
Da, potpisujem i ja, hvala.
Iz Vašeg teksta proizilazi, ipak, da je B. T. politička ličnost i da kao takav može biti izabran za novog premijera. To logički jeste tako, ali od Vas kao vrsnog anlitičara, posle svega, ja sam očekivao da se ogradite od činjenice da bi to bilo loše rešenje za Srbiju. Ja, naravno, nisam upućen u ovu problematiku kao Vi, ali ne znam ko je i kada utvrdio da je premijer politička ličnost po definiciji i da ekspertsko rešenje za premijera nije dalo dobre rezultate. Naprotiv, u Srbiji stranačke vlade u prethodna dva izborna mandata dovele su Srbiju u ćorsokak!
To nije lako sad kad veliki brat budno posmatra, a kao ne mesa se.
P.S. Naučih nešto novo.
Nakon razgovora sa Vašim novinarom Dejanom Erakovićem i direktorkom Brankom Đukić, posle iskrenog izvinjenja i uveravanja koje sam dobio da je u pitanju nenamerna greška usled sastavljanja integralnog teksta od niza pojedinačnih izjava, smatram da je nesporazum razrešen i da neće biti prepreka za našu dalju saradnju.
U nadi da se slični nesporazumi više neće dešavati i time biti izbegnuta obostrana šteta,
Srdačno,
Đorđe Vukadinović
Vukadinović nije prvi koji se žali da mu je smisao onoga što je rekao izokrenut. Često se dešava da delovi izjava "nestanu" u prilježnoj uredničkoj proceduri.
Problem je, koliko vidimo, "izgladjen" izmedju Vukadinovća i direktorke Tanjuga.
Vukadinovć je pristao na "slučajnu grešku".
Ko će izgladiti stotine takvih nepodopština!?
Tanjug i RTS su naši odnosno naroda Srbije i trbalo je nama da služe a ne Tadiću.Pa zbog toga Tadić i Tijanić bi trebali pod hitno biti pozvani na odgovornost da ne kažem procesuirani...
Gospodine Vukadinoviću, nije ništa strašno da se i Tanjug ponaša mangupski, to treba očekivati. Ljudi znaju da je TANjUG. NETAČNO (a može i nafilovano, tendenciozno, navodi vodu na jednu vodenicu itd.)
Lep pozdrav!