Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Povratak otpisanog

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 21 maj 2012 14:29
Brajan
Ustvari, sjajan lik!
Svaka cast.
Preporuke:
55
12
2 ponedeljak, 21 maj 2012 14:35
vlks
Patriotski glasači su glasali za Nikolića kao manje zlo. Oni su mu doneli pobedu na izborima i ako ne bude znao da ih drži uz sebe Nikolić će izgubiti na sledećim izborima. Na njemu je da odluči da li će biti Tadić posle Tadića ili pravi predsednik svih građana. Zamerka DSS-u za autizam u tekstu stvarno ne stoji. Ako je iko bio autističan u ovoj situaciji, to su radikali i Dveri. DSS je javno podržao jednog kandidata i pozivao članstvo pre i za vreme glasanja da mu da podršku. Može se čak reći da su ti glasovi prevagnuli u korist Nikolića.
Preporuke:
182
13
3 ponedeljak, 21 maj 2012 14:36
Mirko Grbić, Banjaluka
Žarko želim da moj komentar dobije najviše minusa, zato moram reći ISTINU!Mudro je što su građani Srbije smijenivši Tadića dali početni gol ali je nevolja što su izborom Nikolića dali i autogol! Nastala je pat pozicija ...i to je ono najgore stanje! da li ste me razumjeli! Uskoro će novi izbori valja ispraviti grešku, poštovani građani Srbije ! I hvala Vam što ste ukazali na sudbinu Tadićevog prekodrinskog druga....biće da je džabe tabanao zemljom Srbijom !
Preporuke:
126
10
4 ponedeljak, 21 maj 2012 14:39
uporno netolerantan
Vladu bi SNS mogao sastaviti ukoliko bi Putin "okrenuo" Dacica i rekao po koju rec,mislim da bi bila formirana za rekordno vreme.
Preporuke:
110
6
5 ponedeljak, 21 maj 2012 14:39
Vladimir
Ja ne bih pevise slusao kvazianaliticare, posto su se nalupetali za sledecih dvesta godina.
Vecina kvazianaliticara je proizvedena niizcega, prosto da bi doprineli spinu svojim nametnutim medijskim autoritetom, i ispraznom, nicim zasluzenom titulom.
Situacija je jasna kao dan. DS i SPS su u velikom problemu, sta god da urade, ne valja, sahranice ih doticni potez.
Predsednik nece dozvoliti "uterivanje" u nekakve ustavne okvire, posto je doticne okvire razbio Tadic, a sa druge strane, predsednicki izbori su pod velom sumnje u najmanju ruku teske nepravilnosti.
Vucic i Nikolic znaju da apliciraju vlast.
Jasno je da je dosadasnja politika DS+SPS kaznjena. Svako insistiranje na nastavku druzbe, Nikolic, kao direktno izabran predsednik Republike, nece dozvoliti.
Svako pozivanje "gradjanske volje" za osvojene mandate u skupstini je solidno onemoguceno.
Realno je za ocekivanje, da Dacic nastavi jacanje koalicije prilaskom SNS-u, uz, recimo, bar manjinsku podrsku DSS-a.
Preporuke:
83
9
6 ponedeljak, 21 maj 2012 14:40
Baša Mrkalj
"U isto vreme, ovlašćenja predsednika bi bila svedena na ustavni okvir"

Zar ne bi trebalo uvek da bude tako?
Preporuke:
116
1
7 ponedeljak, 21 maj 2012 14:41
Svetozar Dobrovski
Vazno: Tadicu smo videli ledja:)))
Preporuke:
173
3
8 ponedeljak, 21 maj 2012 14:49
Vladimir, drugi deo
Potkrao se lapsus, u prvom delu, ne predsednicki vec parlamentarni..

Elem, Predsednik Nikolic moze normalno da vodi zacrtanu politiku promena i zamisljenog napretka, jedino ako na kljucna mesta postavi svoje eksperte, koji ce provoditi politiku. Takodje, mora obaviti transformaciju veceg dela drzavnog aparata, i izbaciti partijske poslusnike, koji su pre svega lose radili, a naknadno i one koji opstruisu novu politiku.

Ako krene doticnim putem, a dovoljno je iskusan da vidi da drugog puta i nema, imace lepu i jaku perspektivu.
I to moze da traje i vise mandata, ako uspe da izbegne zamku partijaskog oportunizma ili partokratije. Bice mu oprosteni i partijski direktori agencija i javnih preduzeca.

Ako pocne da lici na koaliciju DS+SPS, pocne da lici na Murtu, bahatoscu i osionoscu, stvorice jak front protivnika, koji su poprilicno snazni i koji ce znati da iskoriste priliku i nova nezadovoljstva, da mu "skrate" mandat..
Preporuke:
57
2
9 ponedeljak, 21 maj 2012 15:20
rezervni igrač u prvom timu
Meni to liči na nagodbu. Toma će biti protokolarni "predsednik sa Ustavnim ovlašćenjima", a "europske snage", sa Borisom i njegovim establišmentom će i dalje gaziti cokulama po uništenoj Srbiji.Dokaz za moju tvrdnju je da je EK poslala čestitku Nikoliću 2 sata pre završetka glasanja (kažu "greškom), a Tomi su izbori bili "veličanstveni i srpski", što znači onda može i sa krađom u 1. izboru, samo ako JA Toma prođem u 2. paklenom krugu (ili što bi spikeri rekli na Studiu B - 2. kolu). Izborna krađa, džakovi, glasanje umrlih i sl. se više i ne pominju. To je i bio cilj. Opet smo izigrani. Sada ni Tomini mediji neće primećivati protest Dveri, više ni oni neće potencirati džakove glasačkih listića.Sve su koze na broju i svi su vuci siti. Idemo dalje.
Preporuke:
87
10
10 ponedeljak, 21 maj 2012 15:32
srpska posla
@rezervni igrač u prvom timu
...upravo tako.
Preporuke:
42
9
11 ponedeljak, 21 maj 2012 15:37
u pamet
Toma treba dobro da pazi šta radi: nisu ljudi glasali za njega, već protiv Ustavokršitelja i krađe.
Preporuke:
97
2
12 ponedeljak, 21 maj 2012 15:41
Starac Milija
Prvo staviti pasose "u da akta" nekim ministrima da nam ne pobegnu.Onda oslobadjanje medija:Politika,Blic,Press,Kurir,b92...Onda precesljati Ministarstva Pravde i Kako se ono zove gde je ona Mesaroviceka...
Onda "Kolubara",da iz zatvora izidju neki a novi i zasluzniji da udju.
Onda,izvrsenje obecanja.
Dacic je presao sve mere i treba ga kazniti prvom prilikom. Proveriti aferu "Kofer' i surovanje sa Palmom ,Cecom...Mozda nesto ispliva na povrsinu,pa makar neki sutanovac
Preporuke:
70
3
13 ponedeljak, 21 maj 2012 15:41
Prle i Tihi
Ne zaboraviti Nikolićevu izjavu:
"Ako ja ne pobedim nikada nećete saznati kako su pokradeni izbori".
Preporuke:
115
2
14 ponedeljak, 21 maj 2012 15:44
Đorđe
DS nas je vratio u komunizam, a ne u devedesete. Bolest, da moraš da si član partije da bi imao posao. E, to je bolest. To što sve češće čujem koliko ljudi biva vrbovano u partije da bi dobilo posao - SPS npr. - to je bolest. Taj lebdeći DS marketing koji veze s realnošću nema, to je gadost. To se skupljalo osam godina. Ideš ulicom i misliš da si lud jer nije sve kao u reklami. Naravno, za slučaj da si poverovao u te gluposti. Te miliončine potrošene na laž - to je oteralo DS. Ti bilbordi, reklame. To smaranje, to izbijanje iz frižidera. Nema to veze s transparentnošću, to je ludilo. Da svako mora zna da je Tadić bio u nekoj štali. Ako je Tomislav Nikolić pobedio, kao jedan prevrtljivac, i lažov i ko zna šta još... to vam samo govori koliko je DS razočarao ljude. Ljudi su glasali za Tomu, ako su imali dovoljno herca da strožije kazne Tadića. A oni najrazočaraniji su zapravo ostali kod kuće. Bele listiće nije mrzelo da dođu do biračkog mesta da vam kažu da nemaju za koga.
Preporuke:
114
2
15 ponedeljak, 21 maj 2012 16:05
Misa
Bravo Tomo!!!Narod je rekao svoje, ma kolko ovde neki misle da su pametniji od naroda.I ne razumem pisca i njegovo pominjanje Dveri, pokazali su se kao politicki diletanti i odlaze u zaborav.
Preporuke:
26
36
16 ponedeljak, 21 maj 2012 16:07
Marko Radovanović
Meni ovakav ishod nije iznenađenje. Ljudi su zaboravili da je pre četiri godine, kad se činilo da je DS apsolutni pobednik, Tadić pobedio sa iznenađujuće malom razlikom. Naravno, u međuvremenu je on napravio velike greške, ali i priča oko EU se izjalovila što je moglo samo da znači da će ovoga puta Tomislav pobediti.

To što tako nije izgledalo nakon parlamentarnih izbora je druga stvar. Ključ su ljudi koji su glasali za Dačića videći ga kao snalažljivog patriotu koji zna kad da kaže "ne" birokratama iz Brisela, a koji ni u snu ne bi glasali za Tadića ponovo (što sam i napisao u komentarima na tekst Vladimira Jevtića koji je objavljen u četvrtak). Dačić ih je, zapravo, smao naljutio ponovnom pričom o zajedničkoj vladi sa DS-om, tako da je sad sa jedne strane prinuđen da pravi novu vladu što pre jer mu novi izbori ne bi odgovarali (možda bi se čak vratio na onih 7% od pre 4 godine), a sa druge strane će biti mnogo pametnije da je napravi sa SNS-om i DSS-om.
Preporuke:
46
3
17 ponedeljak, 21 maj 2012 16:21
.......
Važno je da je Tadić odbio da bude premijer (niko mu nije ni predlagao). Biće još lomova. Dačić je glavna osovine oko koje se sve okreće. Da sam umesto Nikolića (ne mogu da ga smislim), predložila bi Dačiću (ni njega) da napravi koaliciju da SNSom, da napiše svoje uslove, a onda - ne čitajući - sve prihvatila. Tako bi došlo do stvarne promene. Ali - svi su nezaježljivi. Svi hoće mnogo ili sve. Posle se svi češu . A Srbija propada. Videćemo šta će da kaže Jorgovanka.
Preporuke:
43
2
18 ponedeljak, 21 maj 2012 16:34
gavrilo
slažem se sa poslednjom rečenicom:ipak je ovo najljepša vijest da nema BT!Pa to niko nije vjerovao!Zaista ovo je pravi politički zemljotres, zemljotres koji je sve ostavio bez riječi!Zaista ako TOMO bude mudar kao što je to naš Narod potvrdio ovim izborom možda Srbija izađnje iz mulja korupcije,lopovluka,prevare,skandala,obmana i sve izražajnijeg kraćenja zemlje ...Tomo Ti si na potezu razuvjeri nas da nisi drugo lice iste medalje!
Preporuke:
65
1
19 ponedeljak, 21 maj 2012 17:25
Ne mogu da verujem
Ne mogu još da verujem da je Boris Tadić oduvan, da se otvorio prozor da sloboda uđe u Srbiju, da svetlost otera mrak Tadićeve zaostavštine, da mediji opet budu slobodni . Setimo se teške sudbine Glasa javnosti i njenog vlasnika Rodića.Prvo, i pre svakog početka, treba smeniti Tadićevu garnituru - u RTS na čelu sa Tijanićem na čelu.Hvala svevišnjem Bogu !!!! Beskonačno havala Bogu i narodu.
Preporuke:
54
1
20 ponedeljak, 21 maj 2012 17:48
Aleksandar
@Djordje

DS nas je vratio u komunizam, a ne u devedesete. Bolest, da moraš da si član partije da bi imao posao.

Slabo vam pamcenje ili ste mladi. Kamo srece da nas je DS vratio u komuizam. Tada nije bila ovakva beda i nezaposlenost i nesto ste kolosalno gradilo. Da li mozete da zamilite DS da izgradi elektranu Obrenovac ili Djerdap itd.? U jednopartijskom sistemu nije cudo da sa partijskom knjizicom covek napreduje, ali DS nam je to domeo u visepartijskom sistemu i nisu napravili nista za razliku od komunista koji su izgradili zemlju razrusenu ratom, kada su besplatne skole dobro funkcionisle, a i zdravstvo, i sport i kultura.... To upste nisu stvari za poredjenje: ozbiljna, uredjena i napredna drzava pod komunistima i totalno unistenje pod DS. Ogromna je lista stvari koje bih imao komunizmu da zamerim ali su komunisti koji su vodili Jugoslaviju genijalci za DS i te stvari se ne smeju brkati.
Preporuke:
58
5
21 ponedeljak, 21 maj 2012 17:55
isak
Ovo je nevjerovatno! Prvo im je bilo grozno sto su oko njih nekakvi zuti,siptari i balije, pa su ih protjerali i pobili, a onda su pali u beznađe. Kako moze biti beznađe tamo gdje su sve sami srbi, jedan veci od drugoga!?Zivio Toma novi kralj svih srba na balkanu!

PS
Zezam se, ne zamjerite, srbi su po sebi beznađe
Preporuke:
7
37
22 ponedeljak, 21 maj 2012 17:59
Milica Srpkinjica
A ne zavaravajte se. Ja nemam posao, niti ću ga po svoj prilici imati, a jel znate zašto? Ne želim da se učlanim ni u jednu stranku, ne želim okaljati obraz što sam dobila u amanet od predaka što su život svoj ostavljali na solunskom frontu i kojekude. A zar da se brukam? Radije ću preturati po kontejnerima. Znate u poslednjih dvadeset i kusur godina gledam kako razni nikogovići prelaze iz stranke u stranku, za posao, za stan, za novac. To je prostitucija. To je bruka i naši se preci u grobu prevrću. Znate kada je Hrist kušan od strane nečastivog na gori, kada mu je pokazan čitav svet koji može dobiti ako mu se prikloni. Bolje dušu sačuvati svoju u ovim poslednjim vremenima i nemati ništa, no prodati čast i obraz. Za Hrista i u Hristu. Amin.
Preporuke:
41
2
23 ponedeljak, 21 maj 2012 18:09
Boki
Interesantno da niko ne zeli da prokomentarise novonastalu situaciju. Ne ulazeci u to ko je za koga i sta je za sta, ostaje da konstatujemo de je Nikolic novi predsednik Srbije. Neko rece da ce uskoro novi izbori. Predsednicki sigurno nece sledecih 5 godina. Ali sta je sad novo? Da je pobedio Tadic, bilo bi moguce napraviti funkcionalnu vladu oko osovine DS-SPS. Takva vlada ne bi bila dovoljno autoritarna za 100% promena koje cekaju Srbiju ali bi mogla da odradi najveci deo posla. Danas, takva vlada vise nije moguca, zapravo ako i bude napravljena ta vlada nece imati dovoljno snage i autoriteta da sprovede zamrzavanje plata, zamrzavanje penzija, otpustanje 20% administracije i JP, gasenje stotinak i vise agencija, te povecanje preza na potrosnju (PDV-a), smanjenje mnogih subvencija... Vlada na osovini SNS-SPS bila bi jos manje sposobna da ovo provede. Ostaje "moguca" vlada SNS-DS, ali cini se da Srbija u svakom slucaju gubi. Bankrot je sve izvesnija bliska buducnost Srbije. Mnogo lose.
Preporuke:
27
3
24 ponedeljak, 21 maj 2012 18:19
Milica Srpkinjica
Evo ja ću prokomentarisati šta će se desiti. Ništa se neće desiti. Samo će drugi ljudi zasesti u funkcije javnih preduzeća i institucija, imovina se i dalje rasprodaje, samo se menjaju pijuni u ovoj predstavi. Tako će biti sve dok u narodu ne preovlada svest da se kradjom i lažima nikud ne stiže. Dokle god se na važne pozicije stavljaju partijski ljudi a ne stručnjaci i nestranačke ličnosti, mi ćemo srljati u još dublji ambis. Živi bili pa videli.
Preporuke:
20
8
25 ponedeljak, 21 maj 2012 18:20
Bob
@isak:

Zato željno čekamo takve kao što si ti, da nam popravite prosek.
[Ne brini, ovo je sarkazam]
Preporuke:
16
1
26 ponedeljak, 21 maj 2012 18:28
Molder
@Misa
Koji narod Miso? 28%? 28% ljudi je odlucilo sudbinu Srbije. Dve najjace stranke ne mogu zajedno da skupe 50% glasova ukupnog glasackog tela. Ja ipak mislim da je to mnogo bitniji zemljotres nego sto je Nikolic pobedio. Velika vecina naroda cuti, ceka, sta, iskreno ne znam. Ali ovo je bila opomena politicarima, svim. Ovde su uglavnom glasali clanovi stranaka, ili neki koji ocekuju neku dobit od tih istih stranaka. U mom gradu mi je prvi covek naprednjaka otvoreno rekao da je dosao u SNS zbog posla i privilegija. Zaista ne zelim da vredjam ali na celo Srbije su nam zaseli diletanti, oportunisti i lesinari. Jedni sisli, drugi dosli. Ovi sto su dosli su gladni, sta mislis sta ce biti dok oni svoje stomake napune? Za Dveri kazes da su diletanti. Pa znas sta, s'obzirom da su im ovo prvi izbori 4,4 uopste nije lose. Za manje od dve godine idemo opet na izbore, pa cemo videti.
Preporuke:
25
5
27 ponedeljak, 21 maj 2012 18:32
Milica Srpkinjica
Sve u svemu, pinkoizacija Srbije traje li traje. Narod koji ne neguje i ne ceni svoju tradicionalnu kulturu, imaće večito ovako živopisne likove na vlasti. Pogledajte na slavljeničkoj slici likove u pozadini, Zorica, Kemiš, producenti najgnusnijih rijaliti emisija, koji su uspeli da degradiraju sve ono izvorno srpsko i recite mi jesu li to predstavnici nacionalnih vrednosti. Meni ne treba turbo-folk-grand-pink Srbija. To nisu moji predstavnici. Moji predstavnici su tradicionalne srpske vrednosti a koje ovde izgleda više niko i ne poštuje.
Preporuke:
36
4
28 ponedeljak, 21 maj 2012 18:36
@bob
Nema tog broja Bob koji bi vama popravio prosjek!
Beznadze traje od raspada Juga a trajat ce i dalje dok se sve ne raspadne.Sarkazam mislim na Srbiju!
Preporuke:
3
12
29 ponedeljak, 21 maj 2012 18:56
Anta
Da li iko moze da zamisli 2017. godinu , a Toma jos uvek predsednik Srbije.... jel da da zvuci neverovatn....Dobili smo predsednika koga u svakom trenutku Goca Susa ili Nadezda Gace mogu da podsete da je kupio diplomu, kupio stan od pola miliona evra, sreo se sa Canetom u Ricu, fimamsirao kampanju tajkunskim novcem.....
Preporuke:
11
25
30 ponedeljak, 21 maj 2012 19:30
Jasna*
Bravo ,odlican,uravnotezen tekst!
Upravo tako,najbolja vest je da Tadic nece biti vise predsednik Srbije i da ce se ipak nesto morati pomeriti s mrtve tacke.
Preporuke:
25
1
31 ponedeljak, 21 maj 2012 19:38
Miroslav Pavlović
Hristos Voskrese!

Da li je Srbija porodila novog Janukoviča?
Razne obaveštajne službe su se "uzmuvale" po Beogradu - Rusi protiv zapada. Ko je sledeća "Timošenkova" ?
Preporuke:
22
1
32 ponedeljak, 21 maj 2012 19:55
Jasna*@Anta
Gde nadjoste takve autoritete kao sto su Goca Susa i Nadezda Gace?Odakle iskopaste te likove da one nekog prozivaju za bilo sta ovde ?
Smesno.
Preporuke:
33
0
33 ponedeljak, 21 maj 2012 20:09
seljak bezemljaš
&MOLDERKažete da dve najjače stranke nisu skupile 50% glasova.Verovatno mislite na dve najjače koalicije.A te dve najjače stranke su zajedno negde oko 25%.Ko bi prebrojao sve koalicione partnere,interesne grupe,zaslužne simpatizere.Gde ono beše onaj sindikat i kako se zvaše.Zamislite tu gužvu i galamu.Ko to da drži pod kontrolom.Zamislite SPS bez koalicionih partnera.A onda sa njima.Meni prvo bilo smešno.Ali posle nije.
Preporuke:
19
0
34 ponedeljak, 21 maj 2012 21:26
mare
Tomsilav Nikolić ako bude loše radio kao predsenik ne piše mu se dobro,a protiv sebe će imati medijsku mašineriju koja će ga samo čekati na "zicer" meriće mu svaku reč,svaku posetu van zemlje.Mora da se pazi hijena i mora da bude lukav.
Preporuke:
11
0
35 ponedeljak, 21 maj 2012 21:33
Šorom šajke, a Dunavom čeze
Jadna Srbijo, kada mnogi pišu o Dačiću i veličaju njegovu ulogu, umjesto da bude istjeran iz politike i ne samo on. Ako Srbija zavisi od SPS i Dačića, bolje je da nestane sa kugle zemaljske. Reći će neko da imam nešto protiv Dačića. Tako mi Boga Nemam. Svi bi oni, da je pameti, trebalo da odu iz politike i zna se gdje.
Preporuke:
10
1
36 ponedeljak, 21 maj 2012 21:49
miroslava
Poslednja recenica u tekstu je ono zbog cega su ljudi koji ne mogu da dozvole da neko drugi odlucuje umesto njih,izasli na ove izbore.
Preporuke:
9
0
37 ponedeljak, 21 maj 2012 22:21
siniša @ Jasna *
Razlika između Tadićevog predsednikovanja i Nikolićevog će biti u tome, što je na unutrašnje političkom planu Tadić zaista vladao. Ni portir u bolnici se nije mogao zaposliti bez njegove saglasnosti, ni svinjac se nije mogao sazidati da on ne odobri. Nikolić se neće pitati ništa.

Ako vi mislite da hoće recite mi molim vas najiskrenije za šta mislite da će se pitati i kako misli da bilo koju svoju političku ideju sprovede.

Koga to on ima i može i sme da nazavo u pravosuđu, sudu ili tužilaštvu, policiji, Narodnoj banci i da im kaže uradite to i to i da ga oni poslušaju. I zašto bi ga poslušali. Nije ih on postavio niti ih može po zakonu smeniti.

Imenovanja u generalštau se vrše na osnovu zakona koje Nikolić nije donosio niti ih može menjati.

On je dobio ništa.
Ili njegov uticaj u Vojvodini. Šta će to on moći tamo da uradi. Kako misli da naredi Pajtiću bilo šta, po kojoj zakonskoj, institucionalnoj ili personalnoj osnovi.

Izbor, odnosno nameštaljka izbora, Nikolića je farsa!
Preporuke:
11
3
38 utorak, 22 maj 2012 08:58
Stane
Odlična analiza. Bravo!
Preporuke:
1
0
39 utorak, 22 maj 2012 09:27
Igor Vida
Smatram da je od Nikolićeve pobede mnogo važnije ko će formirati Vladu. Ubeđen sam da će Dačić ipak ostati uz DS, iz jednog prostog razloga: Vlada DS-SPS je jedna od retkih u istoriji gde se dogodilo da mlađi brat "jede" starijeg, odnosno gde manji partner jača direktno na štetu većeg. Ivici Dačiću to - logično - odgovara, i ne postoji nijedan racionalan razlog da ne nastavi tim putem. A da ne pominjemo, da bi u kombinaci SNS-SPS stariji brat bio taj koji "jede".

Ukoliko ostane u već postojećoj kombinaciji (dogovor sa DS-om), i nastavi na isti način, sa istom retorikom i sa istim stilom, Ivica Dačić ima ogromne šanse da na sledećim predsedničkim izborima stvarno bude u 2. krugu, odnosno da se SPS po broju osvojenih glasova izjednači sa DS-om, pa čak i sa SNS-om. Ubeđen sam da Dačić to jako dobro zna, i da neće propustiti priliku koja mu se pruža.
Preporuke:
2
0
40 utorak, 22 maj 2012 12:19
Vladimir@Anta
Izvini, a ko su doticne G.S. i N.G.?
I sa kojim pravom da ikoga ista piaju. One samo mogu da pitaju svog donatora Sorosa sta ce dalje i kako ce.
Kako se niko nije setio da se pita sta ce nastavnik na mestu predsednika. I u DS-u ima doktora nauka, istina pogresno uposlenih(dr fizike u medjunarodnim poslovima).
A kada se na politickoj pojavi Doktor medjunarodnag prava i profesor, onda je spor i neobavesten:).

Nema nikakvih pitanja niti prava na doticne bezobrazluke, Tomislav NIkolic, ovakav kakav je, Predsednik je, izabrani, Srbije, a iskljucivo od njega zavisi, kakav ce trag ostaviti u istoriji.
Nadam se pozitivniji od traga "bravara" i nastavnika...:)
Preporuke:
2
0
41 utorak, 22 maj 2012 19:39
Jasna*@Sinisa
Citam vase komentare odnedavno i ne mogu da kazem da mi se dopadaju.Mislim da ste slab analiticar,a i slabo ste informisani,.Ako me secanje ne vara vodili ste ovde i nekakvu kampanju protiv Nikolica,i izgubili ste.
A Ako je izbor Nikolica farsa ,kao sto tvrdite,i ako je predsednik Republika jedna tako beznacajna figura,koja se ni za sta ne pita i koju niko nista ne pita , kao sto to proizilazi iz vaseg komentara ,kako onda objasnjavate ukiseljena lica cele bulumente ovih kvazi analiticara i kvazi novinara ,a o zutoj ekipi i vidno uzdrmanom Tadicu da ne govorim.Malo se bolje informisite o nadleznostima predsednika Republike ,ovo je neozbiljno.
Preporuke:
5
1
42 utorak, 22 maj 2012 23:33
Dino Zoranić
Vetar u leđa novom predsedniku Srbije je dunuo iz DSS! Da li će njihovo dosledno demokratsko i nacionalno opredeljenje biti više poštovano kod birača pokazaće vreme.
Preporuke:
0
0
43 sreda, 23 maj 2012 07:56
siniša @ Jasna *
Niste u pravu da sam vodio kampanju protiv Nikolića. Ovde sam komentarisao onako kako u svom životu radim. Ja nisam glasao ni za Tadića ni za Nikolića. Jedino što me je interesovalo tokom ptroglašenja izbora je bilo pitanje kolika je izlaznost. Obzirom da je izlaznost manja od 50% smatram da smo ovakvi kao ja, dakle protiv i Nikolićča i Tadića išpak imali eku većinu. Žao mi e što to nije ubedljivije. Čak i u vreme izborne ćutnje u toku samog gtlasanja nezakonito su forsirali izlaznost.
Moj neizlazak na izbore je moj politički stav.

Važno je da ste vi dobro informisani, pa bih vas još jednom zamolio da nam tako informisani objasnite kako će Nikolić, kao predsednik, izvršiti kontrolu izbora u prvom krugu što je obećao, ako niste zaboravili, jer su navodno, ne bih se začudio, bili pokradeni.
Kako?
Evo da vam ja ovako neinfornmisan kažem; nikako.
Nema nikakve ZAKONSKE, INSTITUCIONALNE I PERSONALNE mogućnosti.
Šta je dobio?
Mislim izborima, ne mislim od Karića i Subotića?
Preporuke:
1
4
44 petak, 25 maj 2012 11:04
Dragan J.
Kratko pamćenje je veliki problem. Da se podsetimo: Tomislav Nikolić je, po odlasku Dr Šešelja u Hag od SRS-a napravio najjaču parlamentarnu stranku. Posle razlaza sa SRS u samo dve godine je od SNS stvorio najjaču parlamentarnu stranku. Da zaključim: očigledno se radi o vrlo sposobnom čoveku i iskusnom političaru. Smešna su, zato mudrovanja i savetovanja šta predsednik Nikolić treba da radi. Zna on to bolje od "mudrih" savetodavaca. Uostalom, izvolite: ponovite njegove rezultate, pokažite tu svoju pamet i sposobnost.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner