Патриотски гласачи су гласали за Николића као мање зло. Они су му донели победу на изборима и ако не буде знао да их држи уз себе Николић ће изгубити на следећим изборима. На њему је да одлучи да ли ће бити Тадић после Тадића или прави председник свих грађана. Замерка ДСС-у за аутизам у тексту стварно не стоји. Ако је ико био аутистичан у овој ситуацији, то су радикали и Двери. ДСС је јавно подржао једног кандидата и позивао чланство пре и за време гласања да му да подршку. Може се чак рећи да су ти гласови превагнули у корист Николића.
Препоруке:
182
13
3
понедељак, 21 мај 2012 14:36
Мирко Грбић, Бањалука
Жарко желим да мој коментар добије највише минуса, зато морам рећи ИСТИНУ!Мудро је што су грађани Србије смијенивши Тадића дали почетни гол али је невоља што су избором Николића дали и аутогол! Настала је пат позиција ...и то је оно најгоре стање! да ли сте ме разумјели! Ускоро ће нови избори ваља исправити грешку, поштовани грађани Србије ! И хвала Вам што сте указали на судбину Тадићевог прекодринског друга....биће да је џабе табанао земљом Србијом !
Препоруке:
126
10
4
понедељак, 21 мај 2012 14:39
uporno netolerantan
Vladu bi SNS mogao sastaviti ukoliko bi Putin "okrenuo" Dacica i rekao po koju rec,mislim da bi bila formirana za rekordno vreme.
Препоруке:
110
6
5
понедељак, 21 мај 2012 14:39
Vladimir
Ja ne bih pevise slusao kvazianaliticare, posto su se nalupetali za sledecih dvesta godina.
Vecina kvazianaliticara je proizvedena niizcega, prosto da bi doprineli spinu svojim nametnutim medijskim autoritetom, i ispraznom, nicim zasluzenom titulom.
Situacija je jasna kao dan. DS i SPS su u velikom problemu, sta god da urade, ne valja, sahranice ih doticni potez.
Predsednik nece dozvoliti "uterivanje" u nekakve ustavne okvire, posto je doticne okvire razbio Tadic, a sa druge strane, predsednicki izbori su pod velom sumnje u najmanju ruku teske nepravilnosti.
Vucic i Nikolic znaju da apliciraju vlast.
Jasno je da je dosadasnja politika DS+SPS kaznjena. Svako insistiranje na nastavku druzbe, Nikolic, kao direktno izabran predsednik Republike, nece dozvoliti.
Svako pozivanje "gradjanske volje" za osvojene mandate u skupstini je solidno onemoguceno.
Realno je za ocekivanje, da Dacic nastavi jacanje koalicije prilaskom SNS-u, uz, recimo, bar manjinsku podrsku DSS-a.
Препоруке:
83
9
6
понедељак, 21 мај 2012 14:40
Баша Мркаљ
"У исто време, овлашћења председника би била сведена на уставни оквир"
Зар не би требало увек да буде tako?
Препоруке:
116
1
7
понедељак, 21 мај 2012 14:41
Svetozar Dobrovski
Vazno: Tadicu smo videli ledja:)))
Препоруке:
173
3
8
понедељак, 21 мај 2012 14:49
Vladimir, drugi deo
Potkrao se lapsus, u prvom delu, ne predsednicki vec parlamentarni..
Elem, Predsednik Nikolic moze normalno da vodi zacrtanu politiku promena i zamisljenog napretka, jedino ako na kljucna mesta postavi svoje eksperte, koji ce provoditi politiku. Takodje, mora obaviti transformaciju veceg dela drzavnog aparata, i izbaciti partijske poslusnike, koji su pre svega lose radili, a naknadno i one koji opstruisu novu politiku.
Ako krene doticnim putem, a dovoljno je iskusan da vidi da drugog puta i nema, imace lepu i jaku perspektivu.
I to moze da traje i vise mandata, ako uspe da izbegne zamku partijaskog oportunizma ili partokratije. Bice mu oprosteni i partijski direktori agencija i javnih preduzeca.
Ako pocne da lici na koaliciju DS+SPS, pocne da lici na Murtu, bahatoscu i osionoscu, stvorice jak front protivnika, koji su poprilicno snazni i koji ce znati da iskoriste priliku i nova nezadovoljstva, da mu "skrate" mandat..
Препоруке:
57
2
9
понедељак, 21 мај 2012 15:20
резервни играч у првом тиму
Мени то личи на нагодбу. Тома ће бити протоколарни "председник са Уставним овлашћењима", а "еуропске снаге", са Борисом и његовим естаблишментом ће и даље газити цокулама по уништеној Србији.Доказ за моју тврдњу је да је ЕК послала честитку Николићу 2 сата пре завршетка гласања (кажу "грешком), а Томи су избори били "величанствени и српски", што значи онда може и са крађом у 1. избору, само ако ЈА Тома прођем у 2. пакленом кругу (или што би спикери рекли на Студиу Б - 2. колу). Изборна крађа, џакови, гласање умрлих и сл. се више и не помињу. То је и био циљ. Опет смо изиграни. Сада ни Томини медији неће примећивати протест Двери, више ни они неће потенцирати џакове гласачких листића.Све су козе на броју и сви су вуци сити. Идемо даље.
Препоруке:
87
10
10
понедељак, 21 мај 2012 15:32
srpska posla
@резервни играч у првом тиму
...upravo tako.
Препоруке:
42
9
11
понедељак, 21 мај 2012 15:37
у памет
Тома треба добро да пази шта ради: нису људи гласали за њега, већ против Уставокршитеља и крађе.
Препоруке:
97
2
12
понедељак, 21 мај 2012 15:41
Starac Milija
Prvo staviti pasose "u da akta" nekim ministrima da nam ne pobegnu.Onda oslobadjanje medija:Politika,Blic,Press,Kurir,b92...Onda precesljati Ministarstva Pravde i Kako se ono zove gde je ona Mesaroviceka...
Onda "Kolubara",da iz zatvora izidju neki a novi i zasluzniji da udju.
Onda,izvrsenje obecanja.
Dacic je presao sve mere i treba ga kazniti prvom prilikom. Proveriti aferu "Kofer' i surovanje sa Palmom ,Cecom...Mozda nesto ispliva na povrsinu,pa makar neki sutanovac
Препоруке:
70
3
13
понедељак, 21 мај 2012 15:41
Прле и Тихи
Не заборавити Николићеву изјаву:
"Ако ја не победим никада нећете сазнати како су покрадени избори".
Препоруке:
115
2
14
понедељак, 21 мај 2012 15:44
Ђорђе
ДС нас је вратио у комунизам, а не у деведесете. Болест, да мораш да си члан партије да би имао посао. Е, то је болест. То што све чешће чујем колико људи бива врбовано у партије да би добило посао - СПС нпр. - то је болест. Тај лебдећи ДС маркетинг који везе с реалношћу нема, то је гадост. То се скупљало осам година. Идеш улицом и мислиш да си луд јер није све као у реклами. Наравно, за случај да си поверовао у те глупости. Те милиончине потрошене на лаж - то је отерало ДС. Ти билборди, рекламе. То смарање, то избијање из фрижидера. Нема то везе с транспарентношћу, то је лудило. Да свако мора зна да је Тадић био у некој штали. Ако је Томислав Николић победио, као један превртљивац, и лажов и ко зна шта још... то вам само говори колико је ДС разочарао људе. Људи су гласали за Тому, ако су имали довољно херца да строжије казне Тадића. А они најразочаранији су заправо остали код куће. Беле листиће није мрзело да дођу до бирачког места да вам кажу да немају за кога.
Препоруке:
114
2
15
понедељак, 21 мај 2012 16:05
Misa
Bravo Tomo!!!Narod je rekao svoje, ma kolko ovde neki misle da su pametniji od naroda.I ne razumem pisca i njegovo pominjanje Dveri, pokazali su se kao politicki diletanti i odlaze u zaborav.
Препоруке:
26
36
16
понедељак, 21 мај 2012 16:07
Марко Радовановић
Мени овакав исход није изненађење. Људи су заборавили да је пре четири године, кад се чинило да је ДС апсолутни победник, Тадић победио са изненађујуће малом разликом. Наравно, у међувремену је он направио велике грешке, али и прича око ЕУ се изјаловила што је могло само да значи да ће овога пута Томислав победити.
То што тако није изгледало након парламентарних избора је друга ствар. Кључ су људи који су гласали за Дачића видећи га као сналажљивог патриоту који зна кад да каже "не" бирократама из Брисела, а који ни у сну не би гласали за Тадића поново (што сам и написао у коментарима на текст Владимира Јевтића који је објављен у четвртак). Дачић их је, заправо, смао наљутио поновном причом о заједничкој влади са ДС-ом, тако да је сад са једне стране принуђен да прави нову владу што пре јер му нови избори не би одговарали (можда би се чак вратио на оних 7% од пре 4 године), а са друге стране ће бити много паметније да је направи са СНС-ом и ДСС-ом.
Препоруке:
46
3
17
понедељак, 21 мај 2012 16:21
.......
Важно је да је Тадић одбио да буде премијер (нико му није ни предлагао). Биће још ломова. Дачић је главна осовине око које се све окреће. Да сам уместо Николића (не могу да га смислим), предложила би Дачићу (ни њега) да направи коалицију да СНСом, да напише своје услове, а онда - не читајући - све прихватила. Тако би дошло до стварне промене. Али - сви су незајежљиви. Сви хоће много или све. После се сви чешу . А Србија пропада. Видећемо шта ће да каже Јоргованка.
Препоруке:
43
2
18
понедељак, 21 мај 2012 16:34
гаврило
слажем се са последњом реченицом:ипак је ово најљепша вијест да нема БТ!Па то нико није вјеровао!Заиста ово је прави политички земљотрес, земљотрес који је све оставио без ријечи!Заиста ако ТОМО буде мудар као што је то наш Народ потврдио овим избором можда Србија изађње из муља корупције,лоповлука,преваре,скандала,обмана и све изражајнијег краћења земље ...Томо Ти си на потезу разувјери нас да ниси друго лице исте медаље!
Препоруке:
65
1
19
понедељак, 21 мај 2012 17:25
Не могу да верујем
Не могу још да верујем да је Борис Тадић одуван, да се отворио прозор да слобода уђе у Србију, да светлост отера мрак Тадићеве заоставштине, да медији опет буду слободни . Сетимо се тешке судбине Гласа јавности и њеног власника Родића.Прво, и пре сваког почетка, треба сменити Тадићеву гарнитуру - у РТС на челу са Тијанићем на челу.Хвала свевишњем Богу !!!! Бесконачно хавала Богу и народу.
Препоруке:
54
1
20
понедељак, 21 мај 2012 17:48
Aleksandar
@Djordje
ДС нас је вратио у комунизам, а не у деведесете. Болест, да мораш да си члан партије да би имао посао.
Slabo vam pamcenje ili ste mladi. Kamo srece da nas je DS vratio u komuizam. Tada nije bila ovakva beda i nezaposlenost i nesto ste kolosalno gradilo. Da li mozete da zamilite DS da izgradi elektranu Obrenovac ili Djerdap itd.? U jednopartijskom sistemu nije cudo da sa partijskom knjizicom covek napreduje, ali DS nam je to domeo u visepartijskom sistemu i nisu napravili nista za razliku od komunista koji su izgradili zemlju razrusenu ratom, kada su besplatne skole dobro funkcionisle, a i zdravstvo, i sport i kultura.... To upste nisu stvari za poredjenje: ozbiljna, uredjena i napredna drzava pod komunistima i totalno unistenje pod DS. Ogromna je lista stvari koje bih imao komunizmu da zamerim ali su komunisti koji su vodili Jugoslaviju genijalci za DS i te stvari se ne smeju brkati.
Препоруке:
58
5
21
понедељак, 21 мај 2012 17:55
isak
Ovo je nevjerovatno! Prvo im je bilo grozno sto su oko njih nekakvi zuti,siptari i balije, pa su ih protjerali i pobili, a onda su pali u beznađe. Kako moze biti beznađe tamo gdje su sve sami srbi, jedan veci od drugoga!?Zivio Toma novi kralj svih srba na balkanu!
PS
Zezam se, ne zamjerite, srbi su po sebi beznađe
Препоруке:
7
37
22
понедељак, 21 мај 2012 17:59
Milica Srpkinjica
A ne zavaravajte se. Ja nemam posao, niti ću ga po svoj prilici imati, a jel znate zašto? Ne želim da se učlanim ni u jednu stranku, ne želim okaljati obraz što sam dobila u amanet od predaka što su život svoj ostavljali na solunskom frontu i kojekude. A zar da se brukam? Radije ću preturati po kontejnerima. Znate u poslednjih dvadeset i kusur godina gledam kako razni nikogovići prelaze iz stranke u stranku, za posao, za stan, za novac. To je prostitucija. To je bruka i naši se preci u grobu prevrću. Znate kada je Hrist kušan od strane nečastivog na gori, kada mu je pokazan čitav svet koji može dobiti ako mu se prikloni. Bolje dušu sačuvati svoju u ovim poslednjim vremenima i nemati ništa, no prodati čast i obraz. Za Hrista i u Hristu. Amin.
Препоруке:
41
2
23
понедељак, 21 мај 2012 18:09
Boki
Interesantno da niko ne zeli da prokomentarise novonastalu situaciju. Ne ulazeci u to ko je za koga i sta je za sta, ostaje da konstatujemo de je Nikolic novi predsednik Srbije. Neko rece da ce uskoro novi izbori. Predsednicki sigurno nece sledecih 5 godina. Ali sta je sad novo? Da je pobedio Tadic, bilo bi moguce napraviti funkcionalnu vladu oko osovine DS-SPS. Takva vlada ne bi bila dovoljno autoritarna za 100% promena koje cekaju Srbiju ali bi mogla da odradi najveci deo posla. Danas, takva vlada vise nije moguca, zapravo ako i bude napravljena ta vlada nece imati dovoljno snage i autoriteta da sprovede zamrzavanje plata, zamrzavanje penzija, otpustanje 20% administracije i JP, gasenje stotinak i vise agencija, te povecanje preza na potrosnju (PDV-a), smanjenje mnogih subvencija... Vlada na osovini SNS-SPS bila bi jos manje sposobna da ovo provede. Ostaje "moguca" vlada SNS-DS, ali cini se da Srbija u svakom slucaju gubi. Bankrot je sve izvesnija bliska buducnost Srbije. Mnogo lose.
Препоруке:
27
3
24
понедељак, 21 мај 2012 18:19
Milica Srpkinjica
Evo ja ću prokomentarisati šta će se desiti. Ništa se neće desiti. Samo će drugi ljudi zasesti u funkcije javnih preduzeća i institucija, imovina se i dalje rasprodaje, samo se menjaju pijuni u ovoj predstavi. Tako će biti sve dok u narodu ne preovlada svest da se kradjom i lažima nikud ne stiže. Dokle god se na važne pozicije stavljaju partijski ljudi a ne stručnjaci i nestranačke ličnosti, mi ćemo srljati u još dublji ambis. Živi bili pa videli.
Препоруке:
20
8
25
понедељак, 21 мај 2012 18:20
Bob
@isak:
Zato željno čekamo takve kao što si ti, da nam popravite prosek.
[Ne brini, ovo je sarkazam]
Препоруке:
16
1
26
понедељак, 21 мај 2012 18:28
Molder
@Misa
Koji narod Miso? 28%? 28% ljudi je odlucilo sudbinu Srbije. Dve najjace stranke ne mogu zajedno da skupe 50% glasova ukupnog glasackog tela. Ja ipak mislim da je to mnogo bitniji zemljotres nego sto je Nikolic pobedio. Velika vecina naroda cuti, ceka, sta, iskreno ne znam. Ali ovo je bila opomena politicarima, svim. Ovde su uglavnom glasali clanovi stranaka, ili neki koji ocekuju neku dobit od tih istih stranaka. U mom gradu mi je prvi covek naprednjaka otvoreno rekao da je dosao u SNS zbog posla i privilegija. Zaista ne zelim da vredjam ali na celo Srbije su nam zaseli diletanti, oportunisti i lesinari. Jedni sisli, drugi dosli. Ovi sto su dosli su gladni, sta mislis sta ce biti dok oni svoje stomake napune? Za Dveri kazes da su diletanti. Pa znas sta, s'obzirom da su im ovo prvi izbori 4,4 uopste nije lose. Za manje od dve godine idemo opet na izbore, pa cemo videti.
Препоруке:
25
5
27
понедељак, 21 мај 2012 18:32
Milica Srpkinjica
Sve u svemu, pinkoizacija Srbije traje li traje. Narod koji ne neguje i ne ceni svoju tradicionalnu kulturu, imaće večito ovako živopisne likove na vlasti. Pogledajte na slavljeničkoj slici likove u pozadini, Zorica, Kemiš, producenti najgnusnijih rijaliti emisija, koji su uspeli da degradiraju sve ono izvorno srpsko i recite mi jesu li to predstavnici nacionalnih vrednosti. Meni ne treba turbo-folk-grand-pink Srbija. To nisu moji predstavnici. Moji predstavnici su tradicionalne srpske vrednosti a koje ovde izgleda više niko i ne poštuje.
Препоруке:
36
4
28
понедељак, 21 мај 2012 18:36
@bob
Nema tog broja Bob koji bi vama popravio prosjek!
Beznadze traje od raspada Juga a trajat ce i dalje dok se sve ne raspadne.Sarkazam mislim na Srbiju!
Препоруке:
3
12
29
понедељак, 21 мај 2012 18:56
Anta
Da li iko moze da zamisli 2017. godinu , a Toma jos uvek predsednik Srbije.... jel da da zvuci neverovatn....Dobili smo predsednika koga u svakom trenutku Goca Susa ili Nadezda Gace mogu da podsete da je kupio diplomu, kupio stan od pola miliona evra, sreo se sa Canetom u Ricu, fimamsirao kampanju tajkunskim novcem.....
Препоруке:
11
25
30
понедељак, 21 мај 2012 19:30
Jasna*
Bravo ,odlican,uravnotezen tekst!
Upravo tako,najbolja vest je da Tadic nece biti vise predsednik Srbije i da ce se ipak nesto morati pomeriti s mrtve tacke.
Препоруке:
25
1
31
понедељак, 21 мај 2012 19:38
Мирослав Павловић
Христос Воскресе!
Да ли је Србија породила новог Јануковича?
Разне обавештајне службе су се "узмувале" по Београду - Руси против запада. Ко је следећа "Тимошенкова" ?
Препоруке:
22
1
32
понедељак, 21 мај 2012 19:55
Jasna*@Anta
Gde nadjoste takve autoritete kao sto su Goca Susa i Nadezda Gace?Odakle iskopaste te likove da one nekog prozivaju za bilo sta ovde ?
Smesno.
Препоруке:
33
0
33
понедељак, 21 мај 2012 20:09
сељак беземљаш
&МОЛДЕРКажете да две најјаче странке нису скупиле 50% гласова.Вероватно мислите на две најјаче коалиције.А те две најјаче странке су заједно негде око 25%.Ко би пребројао све коалиционе партнере,интересне групе,заслужне симпатизере.Где оно беше онај синдикат и како се зваше.Замислите ту гужву и галаму.Ко то да држи под контролом.Замислите СПС без коалиционих партнера.А онда са њима.Мени прво било смешно.Али после није.
Препоруке:
19
0
34
понедељак, 21 мај 2012 21:26
mare
Tomsilav Nikolić ako bude loše radio kao predsenik ne piše mu se dobro,a protiv sebe će imati medijsku mašineriju koja će ga samo čekati na "zicer" meriće mu svaku reč,svaku posetu van zemlje.Mora da se pazi hijena i mora da bude lukav.
Препоруке:
11
0
35
понедељак, 21 мај 2012 21:33
Шором шајке, а Дунавом чезе
Јадна Србијо, када многи пишу о Дачићу и величају његову улогу, умјесто да буде истјеран из политике и не само он. Ако Србија зависи од СПС и Дачића, боље је да нестане са кугле земаљске. Рећи ће неко да имам нешто против Дачића. Тако ми Бога Немам. Сви би они, да је памети, требало да оду из политике и зна се гдје.
Препоруке:
10
1
36
понедељак, 21 мај 2012 21:49
miroslava
Poslednja recenica u tekstu je ono zbog cega su ljudi koji ne mogu da dozvole da neko drugi odlucuje umesto njih,izasli na ove izbore.
Препоруке:
9
0
37
понедељак, 21 мај 2012 22:21
синиша @ Jasna *
Разлика између Тадићевог председниковања и Николићевог ће бити у томе, што је на унутрашње политичком плану Тадић заиста владао. Ни портир у болници се није могао запослити без његове сагласности, ни свињац се није могао сазидати да он не одобри. Николић се неће питати ништа.
Ако ви мислите да хоће реците ми молим вас најискреније за шта мислите да ће се питати и како мисли да било коју своју политичку идеју спроведе.
Кога то он има и може и сме да назаво у правосуђу, суду или тужилаштву, полицији, Народној банци и да им каже урадите то и то и да га они послушају. И зашто би га послушали. Није их он поставио нити их може по закону сменити.
Именовања у генералштау се врше на основу закона које Николић није доносио нити их може мењати.
Он је добио ништа.
Или његов утицај у Војводини. Шта ће то он моћи тамо да уради. Како мисли да нареди Пајтићу било шта, по којој законској, институционалној или персоналној основи.
Избор, односно намештаљка избора, Николића је фарса!
Препоруке:
11
3
38
уторак, 22 мај 2012 08:58
Stane
Odlična analiza. Bravo!
Препоруке:
1
0
39
уторак, 22 мај 2012 09:27
Igor Vida
Smatram da je od Nikolićeve pobede mnogo važnije ko će formirati Vladu. Ubeđen sam da će Dačić ipak ostati uz DS, iz jednog prostog razloga: Vlada DS-SPS je jedna od retkih u istoriji gde se dogodilo da mlađi brat "jede" starijeg, odnosno gde manji partner jača direktno na štetu većeg. Ivici Dačiću to - logično - odgovara, i ne postoji nijedan racionalan razlog da ne nastavi tim putem. A da ne pominjemo, da bi u kombinaci SNS-SPS stariji brat bio taj koji "jede".
Ukoliko ostane u već postojećoj kombinaciji (dogovor sa DS-om), i nastavi na isti način, sa istom retorikom i sa istim stilom, Ivica Dačić ima ogromne šanse da na sledećim predsedničkim izborima stvarno bude u 2. krugu, odnosno da se SPS po broju osvojenih glasova izjednači sa DS-om, pa čak i sa SNS-om. Ubeđen sam da Dačić to jako dobro zna, i da neće propustiti priliku koja mu se pruža.
Препоруке:
2
0
40
уторак, 22 мај 2012 12:19
Vladimir@Anta
Izvini, a ko su doticne G.S. i N.G.?
I sa kojim pravom da ikoga ista piaju. One samo mogu da pitaju svog donatora Sorosa sta ce dalje i kako ce.
Kako se niko nije setio da se pita sta ce nastavnik na mestu predsednika. I u DS-u ima doktora nauka, istina pogresno uposlenih(dr fizike u medjunarodnim poslovima).
A kada se na politickoj pojavi Doktor medjunarodnag prava i profesor, onda je spor i neobavesten:).
Nema nikakvih pitanja niti prava na doticne bezobrazluke, Tomislav NIkolic, ovakav kakav je, Predsednik je, izabrani, Srbije, a iskljucivo od njega zavisi, kakav ce trag ostaviti u istoriji.
Nadam se pozitivniji od traga "bravara" i nastavnika...:)
Препоруке:
2
0
41
уторак, 22 мај 2012 19:39
Jasna*@Sinisa
Citam vase komentare odnedavno i ne mogu da kazem da mi se dopadaju.Mislim da ste slab analiticar,a i slabo ste informisani,.Ako me secanje ne vara vodili ste ovde i nekakvu kampanju protiv Nikolica,i izgubili ste.
A Ako je izbor Nikolica farsa ,kao sto tvrdite,i ako je predsednik Republika jedna tako beznacajna figura,koja se ni za sta ne pita i koju niko nista ne pita , kao sto to proizilazi iz vaseg komentara ,kako onda objasnjavate ukiseljena lica cele bulumente ovih kvazi analiticara i kvazi novinara ,a o zutoj ekipi i vidno uzdrmanom Tadicu da ne govorim.Malo se bolje informisite o nadleznostima predsednika Republike ,ovo je neozbiljno.
Препоруке:
5
1
42
уторак, 22 мај 2012 23:33
Дино Зоранић
Ветар у леђа новом председнику Србије је дунуо из ДСС! Да ли ће њихово доследно демократско и национално опредељење бити више поштовано код бирача показаће време.
Препоруке:
0
0
43
среда, 23 мај 2012 07:56
синиша @ Jasna *
Нисте у праву да сам водио кампању против Николића. Овде сам коментарисао онако како у свом животу радим. Ја нисам гласао ни за Тадића ни за Николића. Једино што ме је интересовало током птроглашења избора је било питање колика је излазност. Обзиром да је излазност мања од 50% сматрам да смо овакви као ја, дакле против и Николићча и Тадића ишпак имали еку већину. Жао ми е што то није убедљивије. Чак и у време изборне ћутње у току самог гтласања незаконито су форсирали излазност.
Мој неизлазак на изборе је мој политички став.
Важно је да сте ви добро информисани, па бих вас још једном замолио да нам тако информисани објасните како ће Николић, као председник, извршити контролу избора у првом кругу што је обећао, ако нисте заборавили, јер су наводно, не бих се зачудио, били покрадени.
Како?
Ево да вам ја овако неинфорнмисан кажем; никако.
Нема никакве ЗАКОНСКЕ, ИНСТИТУЦИОНАЛНЕ И ПЕРСОНАЛНЕ могућности.
Шта је добио?
Мислим изборима, не мислим од Карића и Суботића?
Препоруке:
1
4
44
петак, 25 мај 2012 11:04
Dragan J.
Kratko pamćenje je veliki problem. Da se podsetimo: Tomislav Nikolić je, po odlasku Dr Šešelja u Hag od SRS-a napravio najjaču parlamentarnu stranku. Posle razlaza sa SRS u samo dve godine je od SNS stvorio najjaču parlamentarnu stranku. Da zaključim: očigledno se radi o vrlo sposobnom čoveku i iskusnom političaru. Smešna su, zato mudrovanja i savetovanja šta predsednik Nikolić treba da radi. Zna on to bolje od "mudrih" savetodavaca. Uostalom, izvolite: ponovite njegove rezultate, pokažite tu svoju pamet i sposobnost.
Svaka cast.
Vecina kvazianaliticara je proizvedena niizcega, prosto da bi doprineli spinu svojim nametnutim medijskim autoritetom, i ispraznom, nicim zasluzenom titulom.
Situacija je jasna kao dan. DS i SPS su u velikom problemu, sta god da urade, ne valja, sahranice ih doticni potez.
Predsednik nece dozvoliti "uterivanje" u nekakve ustavne okvire, posto je doticne okvire razbio Tadic, a sa druge strane, predsednicki izbori su pod velom sumnje u najmanju ruku teske nepravilnosti.
Vucic i Nikolic znaju da apliciraju vlast.
Jasno je da je dosadasnja politika DS+SPS kaznjena. Svako insistiranje na nastavku druzbe, Nikolic, kao direktno izabran predsednik Republike, nece dozvoliti.
Svako pozivanje "gradjanske volje" za osvojene mandate u skupstini je solidno onemoguceno.
Realno je za ocekivanje, da Dacic nastavi jacanje koalicije prilaskom SNS-u, uz, recimo, bar manjinsku podrsku DSS-a.
Зар не би требало увек да буде tako?
Elem, Predsednik Nikolic moze normalno da vodi zacrtanu politiku promena i zamisljenog napretka, jedino ako na kljucna mesta postavi svoje eksperte, koji ce provoditi politiku. Takodje, mora obaviti transformaciju veceg dela drzavnog aparata, i izbaciti partijske poslusnike, koji su pre svega lose radili, a naknadno i one koji opstruisu novu politiku.
Ako krene doticnim putem, a dovoljno je iskusan da vidi da drugog puta i nema, imace lepu i jaku perspektivu.
I to moze da traje i vise mandata, ako uspe da izbegne zamku partijaskog oportunizma ili partokratije. Bice mu oprosteni i partijski direktori agencija i javnih preduzeca.
Ako pocne da lici na koaliciju DS+SPS, pocne da lici na Murtu, bahatoscu i osionoscu, stvorice jak front protivnika, koji su poprilicno snazni i koji ce znati da iskoriste priliku i nova nezadovoljstva, da mu "skrate" mandat..
...upravo tako.
Onda "Kolubara",da iz zatvora izidju neki a novi i zasluzniji da udju.
Onda,izvrsenje obecanja.
Dacic je presao sve mere i treba ga kazniti prvom prilikom. Proveriti aferu "Kofer' i surovanje sa Palmom ,Cecom...Mozda nesto ispliva na povrsinu,pa makar neki sutanovac
"Ако ја не победим никада нећете сазнати како су покрадени избори".
То што тако није изгледало након парламентарних избора је друга ствар. Кључ су људи који су гласали за Дачића видећи га као сналажљивог патриоту који зна кад да каже "не" бирократама из Брисела, а који ни у сну не би гласали за Тадића поново (што сам и написао у коментарима на текст Владимира Јевтића који је објављен у четвртак). Дачић их је, заправо, смао наљутио поновном причом о заједничкој влади са ДС-ом, тако да је сад са једне стране принуђен да прави нову владу што пре јер му нови избори не би одговарали (можда би се чак вратио на оних 7% од пре 4 године), а са друге стране ће бити много паметније да је направи са СНС-ом и ДСС-ом.
ДС нас је вратио у комунизам, а не у деведесете. Болест, да мораш да си члан партије да би имао посао.
Slabo vam pamcenje ili ste mladi. Kamo srece da nas je DS vratio u komuizam. Tada nije bila ovakva beda i nezaposlenost i nesto ste kolosalno gradilo. Da li mozete da zamilite DS da izgradi elektranu Obrenovac ili Djerdap itd.? U jednopartijskom sistemu nije cudo da sa partijskom knjizicom covek napreduje, ali DS nam je to domeo u visepartijskom sistemu i nisu napravili nista za razliku od komunista koji su izgradili zemlju razrusenu ratom, kada su besplatne skole dobro funkcionisle, a i zdravstvo, i sport i kultura.... To upste nisu stvari za poredjenje: ozbiljna, uredjena i napredna drzava pod komunistima i totalno unistenje pod DS. Ogromna je lista stvari koje bih imao komunizmu da zamerim ali su komunisti koji su vodili Jugoslaviju genijalci za DS i te stvari se ne smeju brkati.
PS
Zezam se, ne zamjerite, srbi su po sebi beznađe
Zato željno čekamo takve kao što si ti, da nam popravite prosek.
[Ne brini, ovo je sarkazam]
Koji narod Miso? 28%? 28% ljudi je odlucilo sudbinu Srbije. Dve najjace stranke ne mogu zajedno da skupe 50% glasova ukupnog glasackog tela. Ja ipak mislim da je to mnogo bitniji zemljotres nego sto je Nikolic pobedio. Velika vecina naroda cuti, ceka, sta, iskreno ne znam. Ali ovo je bila opomena politicarima, svim. Ovde su uglavnom glasali clanovi stranaka, ili neki koji ocekuju neku dobit od tih istih stranaka. U mom gradu mi je prvi covek naprednjaka otvoreno rekao da je dosao u SNS zbog posla i privilegija. Zaista ne zelim da vredjam ali na celo Srbije su nam zaseli diletanti, oportunisti i lesinari. Jedni sisli, drugi dosli. Ovi sto su dosli su gladni, sta mislis sta ce biti dok oni svoje stomake napune? Za Dveri kazes da su diletanti. Pa znas sta, s'obzirom da su im ovo prvi izbori 4,4 uopste nije lose. Za manje od dve godine idemo opet na izbore, pa cemo videti.
Beznadze traje od raspada Juga a trajat ce i dalje dok se sve ne raspadne.Sarkazam mislim na Srbiju!
Upravo tako,najbolja vest je da Tadic nece biti vise predsednik Srbije i da ce se ipak nesto morati pomeriti s mrtve tacke.
Да ли је Србија породила новог Јануковича?
Разне обавештајне службе су се "узмувале" по Београду - Руси против запада. Ко је следећа "Тимошенкова" ?
Smesno.
Ако ви мислите да хоће реците ми молим вас најискреније за шта мислите да ће се питати и како мисли да било коју своју политичку идеју спроведе.
Кога то он има и може и сме да назаво у правосуђу, суду или тужилаштву, полицији, Народној банци и да им каже урадите то и то и да га они послушају. И зашто би га послушали. Није их он поставио нити их може по закону сменити.
Именовања у генералштау се врше на основу закона које Николић није доносио нити их може мењати.
Он је добио ништа.
Или његов утицај у Војводини. Шта ће то он моћи тамо да уради. Како мисли да нареди Пајтићу било шта, по којој законској, институционалној или персоналној основи.
Избор, односно намештаљка избора, Николића је фарса!
Ukoliko ostane u već postojećoj kombinaciji (dogovor sa DS-om), i nastavi na isti način, sa istom retorikom i sa istim stilom, Ivica Dačić ima ogromne šanse da na sledećim predsedničkim izborima stvarno bude u 2. krugu, odnosno da se SPS po broju osvojenih glasova izjednači sa DS-om, pa čak i sa SNS-om. Ubeđen sam da Dačić to jako dobro zna, i da neće propustiti priliku koja mu se pruža.
I sa kojim pravom da ikoga ista piaju. One samo mogu da pitaju svog donatora Sorosa sta ce dalje i kako ce.
Kako se niko nije setio da se pita sta ce nastavnik na mestu predsednika. I u DS-u ima doktora nauka, istina pogresno uposlenih(dr fizike u medjunarodnim poslovima).
A kada se na politickoj pojavi Doktor medjunarodnag prava i profesor, onda je spor i neobavesten:).
Nema nikakvih pitanja niti prava na doticne bezobrazluke, Tomislav NIkolic, ovakav kakav je, Predsednik je, izabrani, Srbije, a iskljucivo od njega zavisi, kakav ce trag ostaviti u istoriji.
Nadam se pozitivniji od traga "bravara" i nastavnika...:)
A Ako je izbor Nikolica farsa ,kao sto tvrdite,i ako je predsednik Republika jedna tako beznacajna figura,koja se ni za sta ne pita i koju niko nista ne pita , kao sto to proizilazi iz vaseg komentara ,kako onda objasnjavate ukiseljena lica cele bulumente ovih kvazi analiticara i kvazi novinara ,a o zutoj ekipi i vidno uzdrmanom Tadicu da ne govorim.Malo se bolje informisite o nadleznostima predsednika Republike ,ovo je neozbiljno.
Мој неизлазак на изборе је мој политички став.
Важно је да сте ви добро информисани, па бих вас још једном замолио да нам тако информисани објасните како ће Николић, као председник, извршити контролу избора у првом кругу што је обећао, ако нисте заборавили, јер су наводно, не бих се зачудио, били покрадени.
Како?
Ево да вам ја овако неинфорнмисан кажем; никако.
Нема никакве ЗАКОНСКЕ, ИНСТИТУЦИОНАЛНЕ И ПЕРСОНАЛНЕ могућности.
Шта је добио?
Мислим изборима, не мислим од Карића и Суботића?