Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ivica Dačić: Rezultat predsedničkih izbora neće promeniti dogovor o vladi

Komentari (25) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 20 maj 2012 22:10
fristajlo
Bolje bi mu bilo da "legne na rudu"; jer, ako dođe do novih izbora (a i to je opcija!) on bi mogao da bude kažnjen zbog nekooperativnog stava prema Nikoliću, kao izabranom predsedniku.
Još ako Nikolić izdejstvuje nove parlamentarne izbore, u svetlu svoje pobede- eto patriotskih snaga mnogo, mnogo jačih...
Preporuke:
76
8
2 nedelja, 20 maj 2012 22:20
Pečorin
Teško da neće.
Preporuke:
47
2
3 nedelja, 20 maj 2012 22:20
SP
... sumnjam .Ivica ne zeli da se pomiri sa stvarnoscu ... moja je zelja da gospodina (?) Dacica i gospo'ju Djukic-Dejanovic nekakav medij suoci sa preostalom porodicom upokojenog S.Milosevica .Da se razumemo - jasam anarhista , politicki neprostrasan . Voleo bih da vidim da se gospoda zacrvene i postide , to je sve .
Preporuke:
49
3
4 nedelja, 20 maj 2012 22:25
Svetozar
Njegov "demokratski" potencijal se video u noci 6. maja, kada se je promovisao u premijera.
I to ce biti kad tad kaznjeno.
Preporuke:
51
2
5 nedelja, 20 maj 2012 22:28
Vera Nastasovic
Pa Nikolic je veceras izjavio da ce traziti nezavisnu komisiju za ponovno brojanje glasova. Dacic bi mogao malo da se uzdrzi, bespotrebno se izlece, a morace da apusti nos. Uostalom njegovi biraci su mu rekli sta misle o Tadicu i njegovoj stranci, inace bi Boris pobedio zar ne?
Preporuke:
53
3
6 nedelja, 20 maj 2012 22:30
Filking
Ko bre može Vas da razume:čovek priča o mogućnosti destabilizacije,a sve prošlo bez ikakve krađe...pa šta može Vas da stabilizuje??
Preporuke:
25
9
7 nedelja, 20 maj 2012 22:31
Jakov
Drugim rečima ništa od konstituisanja Parlamenta.
Idemo na nove izbore.
Pa kom obojci a kom opanci.
Preporuke:
50
2
8 nedelja, 20 maj 2012 22:42
Turas
Kohabitacija najlošije rešenje,može se reći gubljenje političke fizonomije Nikolića.Slažem se sa "fristajlom"na novim izborima koncentrisale bi se patriotske snage.Smatram da Toma ipak zna koliko su dva i dva i da neće da nasedne Tadić-Dačić kombinatorici.
Preporuke:
36
2
9 nedelja, 20 maj 2012 22:44
@fristajlo
neka ga neka prica, pre dve nedelje je hteo da prsne od prepotentnosti, sad nastavlja, videcemo, samo budimo strpljivi, sve ce doci na svoje mesto...Strpljenje, molim, a on neka prica...

N.B.nisam glasao Nikolica, ja sam glasao protiv Tadica!
Preporuke:
41
2
10 nedelja, 20 maj 2012 22:47
Srbin agnostik
Dačić je već čuven po "lažnim simptomima".
Preporuke:
32
1
11 nedelja, 20 maj 2012 22:50
old fashion Srbin
da se malo odmorimo od plaćenih agitatora sa rts-a i da probamo malo političke analize iz ugla običnog građanina:
1. Jedina verovatna rešenja za Vladu su varijante DS+SPS+LDP ili SNS+SPS+DSS. Prvo rešenje je 90% sigurno, jer su dačić i tadić saučesnici u njihovom poduhvatu izbornih "radnji" i sad moraju da se drže jedan drugog. Onih preostalih 10% nesigurnosti ostavljam zbog već dokazane prevrtljivosti dačića i teoretske mogućnosti da on ipak preleti ka Tomi, lakom na vlast i uplašen da će bez iste ostati. A mogao bi se uplašiti ako mu se učini mogućom neka neverovatna varijanta, na primer SNS+DSS+URS+manjine+eventualni prebezi iz PUPS kojima bi Toma ponudio da učestvuju u njegovoj vladi. Uostalom, sada je svako vlasnik svog mandata, zar ne?
2. Pošto će biti teško spojiti SPS i LDP u istu vladu, nije nemoguće da na kraju dođe i do pat pozicije koju sam ja lično predviđao svih ovih meseci. A onda idemo na nove izbore na kojima bi evroopcija sigurno bila potučena. Dakle, nije sve gotovo!
Preporuke:
35
2
12 nedelja, 20 maj 2012 22:51
Nesa
Gradjani su poverenje dali drugim ljudima.Sad sto je tebi lepo u ljubavi sa Tadicem,tvoj problem.Dacicu bolje cuti,dok nevidis sta ce da bude.Ako napravite vladu sa DS om za 6 meseci imamo nove izbore, a vi po 5% sa demokratama.Necemo lopove na vlasti,dal je tebi to jasno.
Preporuke:
32
1
13 nedelja, 20 maj 2012 22:54
aleksandar dimitrijevic
i ja mislim da od parlamenta nece biti nista.i siguran sam u nove izbore.samo ne znam kada.parlament jedna politika a predsednik druga.to mi malo cudno.
Preporuke:
20
4
14 nedelja, 20 maj 2012 22:58
s.p.Lajković
Promenićeš ploču dačiću već sutra prekosutra ...videće se tvoj pravi ljudski potencijal tek onda odnosno koliko ti nedostaje .
Preporuke:
25
1
15 nedelja, 20 maj 2012 23:05
XXX
Dačiću, pa tebi je svejedno, ostaješ gde jesi u svim kombinacijama! Tebe svakako ništa drugo ni ne zanima, par ministarstava, par upravnih odbora i tebi je ok!
Preporuke:
21
1
16 nedelja, 20 maj 2012 23:19
Gavrilo
Da se razumemo - jasam anarhista , politicki neprostrasan . Voleo bih da vidim da se gospoda zacrvene i postide , to je sve .


  • Anarhizam je Sloboda
    Sloboda je Anarhizam
Preporuke:
6
7
17 nedelja, 20 maj 2012 23:24
@@fristajlo
N.B.nisam glasao Nikolica, ja sam glasao protiv Tadica!

Da, znam. Ni NATO nije bio za Tačija, on je bio protiv Miloševića.
Preporuke:
10
3
18 nedelja, 20 maj 2012 23:27
...
A ko uopste pita nesto Dacica, Tadica, Nikolica i kompaniju, bice onako kako gazde narede. A narod ko narod, voli spanske serije sa prekoretima, zapletima... a EU kao dobar reziser zna kako sve to treba da se izrezira.

Srbija je i dalje pod okupacijom EU, i tu promene nema. Ko to do sad nije shvatio sledi mu bolno otreznjenje vrlo brzo, kad Tomi stigne lista zelja od gazda.
Preporuke:
12
5
19 nedelja, 20 maj 2012 23:32
Poleksija
SPS ipak mora da napravi još koji krug.. Pa, nonsens nisu oni tako laka roba..
Preporuke:
11
3
20 ponedeljak, 21 maj 2012 06:34
Konobar
Ovo je kao ona Tadićeva dernjava 2008 godine "JA neću dozvoliti da se vrate mračne snage 90-tih". Onda sledi deklaracija o pomirenju i prijem SNS u Socijalističku Internacionalu kao posmatrača pored SPS. Naravno, Toma će dobiti titulu "najevropljanin" i trčimo počasni krug dok lađa tone polako ali sigurno.
Preporuke:
4
0
21 ponedeljak, 21 maj 2012 07:02
taliban
Samo da ti ne izgubiš vlast i da te niko ne pita za kofrče!
Preporuke:
7
0
22 ponedeljak, 21 maj 2012 07:43
ID
Imam utisak da su "patriotske" snage takođe na tragu arogantnog ponašanja, koje istovremeno spočitavaju Dačiću. Ja sam 2000. glasao za SPS, ali ne i za Miloševića. I sada sam glasao za SPS, ali nisam podržao Tadića. Kao i velika većina glasača SPS, koji imaju više savesti nego što drugi to misle. Činjenica je da je i Dačić toga bio svestan, zato je i "podrška" Tadiću delovala kao iznuđena, a ne iskrena. I dokle više da mi koji razmišljamo na drugačiji način, živimo u strahu od "patriota". Ili od "demokrata", kako god? Mislim da Srbi treba da shvate da postoje tri, a ne dve Srbije. Treća je Srbija, zemlja predratne sirotinje kojoj je kumunizam omogućio dostojanstveniji život od onoga koji bi im ponudili "patriote" i "demokrate" željne samo svog ličnog prosperiteta merljivim kakvom "valutom". Neće Dačić ostati slab jer ima ljude koji znaju zašto su tu. Iskreno najviše bih voleo da se formira vlada ovih "filantopskih" grupacija, pa da na sledećim izorima pobedi treća Srbija...
Preporuke:
1
1
23 ponedeljak, 21 maj 2012 08:00
covek sa klupe
Da se ne zanosimo gos.Dacicu,po Ustavu Srbij,formiranje vlade kao prvo pripada onoj politickoj opciji koja je osvojila najvise glasova,pa tek posle toga dolaze ostali zar ne???
Preporuke:
4
1
24 ponedeljak, 21 maj 2012 08:31
Roj Renk
Imaš pravo da dokažeš da si dosledan i da popraviš utisak od prošli put. Imaj petlju i održi obećanje.
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 21 maj 2012 08:39
Ludi Vanko
Nije mnogo mudro da se pravi ražanj pre no što stigne jagnje.Iz više razloga.Prvo zato što je Dačić na izborima dobio veći broj glasova zato što se služio Miloševićevim govorom i stavom.Drugo zato što se tokom predizborne kampanje suprotstavljao gresima Tadićeve vladavine.Treće zato što je on bio jedan od najboljih ministara loše vlade a DS nije imala nijednog s kim može da se pohvali.A onda zašto zatvarati vrata pre no što su načinjena, zašto se obavezivati tamo gde za bilo kakve obaveze mesta nema.Sem ako postoje tajne stavke koje bi novi režim mogao da demaskira.
Nikolić pokazuje određenu fleksibilnost, on oseća da je za Srbiju pre svega potrebno da bude jedinstvena i to treba iskoristiti.Četvrto , šta ako to natera Nikolića da paktira sa Tadićem i njega iz kombinacije isključe.Mnogo je više lošeg u ovoj ishitrenoj izjavi nego dobrog.Dobro ide na moralnu stranu, ja sam verni saveznik .U Politici to ne igra.Što se mene tiče ja sam protivu Krkobabića ali mi je žao što nema veće sloge.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner