"Boris Tadić, da se ne zavaravamo, pobediće u drugom krugu – na žalost naše zemlje i naroda."
Ne nužno, mi još uvek ne znamo kako će reagovati glasači SPS-a. To što Dačić misli da ih kontroliše 100% je (možda) samo njegova iluzija, jer ih je, možda, čak okrenuo protiv sebe nakon priča o novoj Vladi sa Tadićem.
Preporuke:
47
8
2
četvrtak, 17 maj 2012 00:12
TsarPlaninac
Eh,gorke li istine...
Preporuke:
35
0
3
četvrtak, 17 maj 2012 00:22
Rin o-o to
4,6%!
Preporuke:
19
0
4
četvrtak, 17 maj 2012 00:30
fristajlo
Na ovim izborima pravi poraz doživela je proruska opcija i proruski orijentisana Srbija. I gubiće ih, dok god ta strana ne uspe da napravi neku medijsku kuću, u koju bi imala pristup. Ovako- dok god sve medije u zemlji drži zapad ili oni koji su naklonjeni zapadu, ta istina, o kojoj autor govori, biće privilegija samo šačice nas, spremnih da se malo i pomučimo da do istine dođemo.
To je fakat, koji je svakom upućenom u mehanizme politike danas poznat; kada će i da li će se to desiti- ostaje da se vidi.
Paradoks je u tome, što bi se na takvom projektu čak i dobro zaradilo; čitanost/gledanost/slušanost takvog jednog medija brzo bi postala ogromna, budući da takvog medija nema, a publike- veoma mnogo...
Preporuke:
61
1
5
četvrtak, 17 maj 2012 00:42
...
Da li je Srbija najveći gubitnik izbora?
DA
Preporuke:
58
2
6
četvrtak, 17 maj 2012 01:14
!
na svu nasu zalost, sve je ovo tacno, ali kakav narod, takva vlast...ne slazite se sa ovim koliko vam volja, ali pogledajte zadnje izbore i videcete da je narod totalno izgubio kompas, koliko god to bilo oavko ili onako, nama tesko da ima spasa oavkvi kakvi smo.
Preporuke:
42
1
7
četvrtak, 17 maj 2012 01:15
HlaoRu
Interesantna razmišljanja ali imaju jedan veliki propust kada govorite o tome da su birači u Srbiji propustili priliku da kazne dosadašnju nesposobnu i korumpiranu vlast. Razlika između nas i Francuza je u tome što ne postoji srpski Fransoa Oland. Ovde jedina prava alternativa dosadašnjoj vlasti je Vojislav Koštunica, a on je čovek praktično digao ruke od politike.
Preporuke:
32
4
8
četvrtak, 17 maj 2012 01:37
Sado Marksista
Naivan tekst
Preporuke:
13
44
9
četvrtak, 17 maj 2012 03:54
veca vestica
Neka se tekstopisac ne sekira,sve ce ovaj narod izvarati.Pa kad ponestane drzava za varanje,krenucemo po vasioni da varamo.?
Preporuke:
15
5
10
četvrtak, 17 maj 2012 04:46
Zoran
Da je moglo bolje, bilo bi. To znači da Srbija nema ili neće bolje. Nema tu neka velika filozofija:
Si dobio keca?
Jesam.
Sedi uči.
Preporuke:
29
0
11
četvrtak, 17 maj 2012 06:27
Svetislav Kostić
"Ukoliko prevlada neodgovorna glupost prostog sveta, koju zloupotrebljavaju moralno neodgovorne stranačke vođe, demokratija se preobraća u ohlokratiju, vladavinu ološa". (Kosta Čavoski)
Konačno da poslije Čavoskog progovori ovdje jedan majstor pera i u upre prstom u neodgovornog i lakoumnog srpskog birača koji ne raspolaže ni minumumom moći zdravog rasuđivanja u poređenju sa većinom birača u zapadnoj Evropi gdje birači glasačkim listićima otjeraju sa vlasti neodgovorne i nesposdobne politižare.
U kojoj mjeri mora da bude blentav srski birač u Srbiji kada duže od jedne decenije bira najgore ljudsko politikantsko smeće iz svojih redova? Krajnje vrijeme da i jedan od srpskih čitalaca iz Srbije stvari nazove pravim imenom kada je Srpski birač u Srbiji u pitanju.
Ja sam jedni od korisnika NSPM koji ovdašnjeg srpskog birača ni malo ne štedi od kritike i za to dobivam minuse, što me ne tangira jer za razliku od srpskog birača u Srbiji priroda ne podarila sposobnočšu rasuđivanja.
Preporuke:
44
5
12
četvrtak, 17 maj 2012 06:31
Soka
Moglo bi se zaključiti da nešto nije u redu sa ovim narodom. Međitim, ja bih pre toga da se ponovo prebroje glasački listiće, provere zapisnici i ceo izborni materijal. Verujem da bi se na ponovljenim, ali regularnim izborima, pokazalo da neko pokušava da ovaj narod učini ludim.
Preporuke:
36
2
13
četvrtak, 17 maj 2012 07:11
Tvrdoglava
Potpuno tačno!
Preporuke:
24
1
14
četvrtak, 17 maj 2012 07:14
Betelgeuse
E pa, ko nam je kriv? Da smo, kao sto su predlagali neki (i moja malenkost) pred parlamentarne izbore, zaboravili nasa sitnicarenja, i napravili patriotski "DOS" (izvinjavam se zbog negativne konotacije te reci), danas bi u Skupstini makar imali sve patriotske mandate. Ne vredi ako uz misice nemamo i zrnce pameti. Ne postize se sve na misice, cak ponajmanje. Mi cak ni sada, pred drugi krug predsednickih izbora ne mozemo skrajnuti nasu sujetu, pa ce rezultat biti ravan ulozenom trudu.
Preporuke:
29
0
15
četvrtak, 17 maj 2012 07:19
Gordana
Ovo je PRAVO U CENTAR PROBLEMA!Medjutim, da se sve ovo razume, mora se malo informisati,ponesto procitati,saznati, sagledati...Nemoze se ziveti kao biljka i saznavati stvari sa nasih necasnih medija.Normalno drustvo , kada mu nije dobro - kao nama, pokusava da sagleda uzrok i mogucnosti. Sta mi radimo?!
Niko u Srbiji nije srecan ali smo PONOVO izabrali svoje upropastitelje?!Opet ce da nam pricaju neistinu da nam RUSIJA nikada nije pomogla. Valda, za razliku od Engleske, sta li?!
Da me ne boli, mogla bi da kazem ZASLUZILI SMO!
Preporuke:
23
2
16
četvrtak, 17 maj 2012 07:33
milica
Ja uvek tvrdim i tvrdicu da je sajt NSPM okupio najbolje mlade ljude veoma pametne i racionalne i veoma inteligentne, i steta sto tako mladi ljudi nemaju izlaz iz ove krize koja ce da traje do kraja i unistenja Srpskog naroda. Slazem se sa licnim stavom komentatora i kazem GLASNO da je u pravu, jer narod ne vidi ili nece da vidi kuda ide ovaj nas put koji je nametnut od strane DS,SPS koja ima samo takav naziv i od drugih stranaka koje gledaju samo svoje propfiterstvo, a puna su im usta srpstva i gladnog naroda koji je za njih bio i ostao na zadnjem mestu. I ja sam takodje razocarana dosadasnjim izborima i videcemo kako ce biti u nedelju samo se plasim kao i mladi autor da se nista nece promeniti tj. samo na gore ako biracko telo ne glasa za drugu opciju koja nam bar daje nadu da ce i Rusija biti ukljucena u nas zivot i prosperitet ako ga bude. Izuzetan clanak koji govori i ume mladih i nezadovoljnih ljudi koji su nasa buducnost. NSPM drzi se i opstani u ovim kriznim vremenima.Bravo.
Preporuke:
27
2
17
četvrtak, 17 maj 2012 07:44
Đurađ
Srbija je najveći gubitnik izbora. Narod glasa samoubilački. Primitivizam i neobrazovanost naroda i povođenje za demagozima tipa Tome skupo su nas koštali. SNS je najveće zlo u novijoj istoriji Srbije. Sada imamo katastrofalnu vlast i lažnu opoziciju. Prava opozicija više nije u parlamentu. Raspad Srbije i nestanak Srba kao naroda sada su vrlo realne opcije. Zapad zadovoljno trlja ruke.
Preporuke:
33
6
18
četvrtak, 17 maj 2012 07:53
Moze
Da krenem od kraja, svidja mi se i smirujuce deluje mogucnost Evroazijske Unije.
Bez obzira na verovatnu pobedu Tadica, Dveri i NOPO bi trebali da, bez kalkulacija, podrze Nikolica i tako izvrse pritisak na nametnuti rezim.
Preporuke:
31
1
19
četvrtak, 17 maj 2012 08:17
NEBOJŠA STRUGAR
Odlična analiza sa kojom se u potpunosti slažem. Nažalost, na minulim izborima, Srbija je glasala protiv sebe, protiv svojih nacionalnih i državnih interesa.
Preporuke:
25
1
20
četvrtak, 17 maj 2012 08:30
Dimitrije
Srbija jeste gubitnik izbora.Ala lažu ovi na Politici i što je još gore lagaće još četiri godine.Spremite se da izdržite ovu strahovladu.Ne treba se plašiti ali treba izdržati manipulacije,laži i kada se to jednog dana sruši i mi se osvestimo.Videćemo da smo još dublje i još više posrnuli još siromašniji a pri tome i osramoćeni.Prognoze nisu lepe ali ako se makar jedan požali na novog starog predsednika treba mu suditi jer smo mogli da biramo i to još samo dva tri dana a posle je kraj(zatvorite oči i potonite u beznadje).
Preporuke:
26
1
21
četvrtak, 17 maj 2012 08:42
efendi Dragić
Ako vaše dete ode u inostranstvo nemojte se ljutiti vi ste birali svih ovih godina njegovu budućnost(neuredjenu državu),ako vam propadne firma nemojte se ljutiti vi ste plaćali kampanju(onima koji su na vlasti),ako vam grad obere letinu nemojte se ljutiti(tako ste glasaliza DS),ako vam je penzija smanjena nemojte se ljutiti vi ste krivac (glasali ste za SPS).....
Nemojte se ljutiti nego se spremite da trpite i mučite se .
Kada postanete očajnik bez nade ,posla ,para, dece biće vam još gore jer ćete silom svrgnuti one koji su vas doveli do očaja.
Zato birajte u nedelju makar malu promenu i malu kontrolu loših nad gorima.
Preporuke:
37
2
22
četvrtak, 17 maj 2012 08:49
Dragoslavić
Sve je to, moj gospodine, opisao Domanović u svojim delima. Vođa, Stradija, sve je to već viđeno...a mi, koji verujemo u Rusiju treba polako da stvaramo enklave unutar Srbije i da budemo spremni da ih branimo svojim životima!
Preporuke:
27
2
23
četvrtak, 17 maj 2012 08:51
Vuk
S obzirom na to kako je narod glasao taj narod ne zasluzuje ni ovakvu drzavu kakva je Srbija.
I ovo je dokaz da svaki narod ima tacno onakvu vlast kakvu zasluzuje.
Preporuke:
35
2
24
četvrtak, 17 maj 2012 09:28
Lav
Poznajem i imam u Srbiji izvanrednih prijatelja , intelektualaca par excelance , koji vole Srbiju i njene građane a živi praktično na margini, u pravu ste, Srbija je najveći gubitnik na izborima, neshvatljivo.
Preporuke:
31
2
25
četvrtak, 17 maj 2012 09:36
Miroslav
A zašto se ustežemo da kažemo istinu. Boli me ta istina, jer govori o mom narodu. Ne govorim ovo iz bijesa. Nisam ni razočaran, nego mi je samo teško. Srbi su glup narod. Činjenica sa kojom se valja pomiriti.
Preporuke:
32
2
26
četvrtak, 17 maj 2012 09:53
Mrak u Srbiji
Kaže pisac teksta da "srpsko biračko telo nije prepoznalo..." ispuštajući iz vida da je to biračko telo u mračnoj Srbiji pod ZAGLUŠUJUĆOM BUKOM LAŽI I DEBILIZACIJE. Ovakav medijski mrak nije ni u jednoj od nabrojanih država (Francuska, Nemačka, Grčka). Srpski narod i Srbija je sistematskom akcijom NATO Zapada doveden u ovakvo stanje. Srbija i Srbi neće moći da se oslobode bez pomoći sa strane, jer su u ovako zabetonirano mračno stanje, stanje bede i očaja, stanje progona, stanje straha- dovedeni silom sa strane, dovedeni najačom silom NATO-EU agresora.NATO-EU agresori su Srbe i Srbiju zavezali u čvor na kojem sedi Boris Tadić sa NATO-EU pljačkaškom mafijom sa neograničenim "pravima" i mogućnostima da unište svakog pobunjenog roba u porobljenoj Srbiji. Ipak, sačekajmo rezultate drugog izbornog kruga za Predsednika Srbije. Samo da im se ne dozvoli krađa.
Preporuke:
30
0
27
četvrtak, 17 maj 2012 10:01
alkar
srbija jedino u eu i natou moze bit slobodna zemlja,mislim slobodna od povijesti devedesetih i nazadne ideje o velikoj srbiji koja ju je ratovima i dovela di je-razjedinjena,umanjena i bez perspektive ako ode u savez s rusijon koja će je uvik pumpat pravoslavnim mitovima i ideju velike srbije odrzavat na zivotu jer joj triba nestabilni balkan da se ponovo vrati na njega.sada je daleko i nema utjecaja.triba joj srbija za povratak.mislite li da srbija triba rusiji za ista osin navedenog?ne.ni u eu srbiji neće cvitat ruze ali će bar imat sansu za raskrstit za politikon devedesetih i politikon ratovanja i mitomanije.srbija mora naprid u nepredak i asocijaciju sa naprednim zemljama,rusija to nije kad dozvoljava da im se ona dva A JE TO minjaju već dvadeset god na čelu ,čas jedan čas drugi,a narod kruva nema dok oni sanjaju povratak vojne slave za vrime crvene armije.
Preporuke:
1
54
28
četvrtak, 17 maj 2012 10:34
NADA AP
Postovani gospodine Jefticu, apsolutno se slazem sa svakom Vasom reči , rečenicom , KONSTATACIJOM stanja u kome smo ,ali nam ne dadoste ni jednu jedinu reč objašnjena ili "dijagnozu"zašto smo mi taka narod kakav smo ?!!! Da li je moguće da smo gluplji , naivniji, lakoverniji ,povodljiviji i od Francuza i od Nemaca i od Grka , a objektivno živimo daleko lošije od svih njih?!!! Da li je moguće da su naši pojedini političari do te mere genijalni isuperirni u odnosu na svoju naciju da joj već treći put na iste prazne priče i lažna obećanja uspevaju da "Isperu" mozak.?!!!Sta se to sa nama dogadja?!!PO meni su vćina naših političara koji su i ovog puta odlučivali o našoj sudbini, mediokriteti osim jednog koji je maesttralno izigrao sopstveni narod izigravajući svo vreme u kampanji opoziciju pričajući mu ono što je narod želeo da čuje da bi i prvi prišao onima koji su nas i doveli u ovu situaciju . Taj čovek je po meni najružnije izigrao volju birača.Ustvari POKRAO NAS JE!
Preporuke:
14
1
29
četvrtak, 17 maj 2012 10:34
Blaža
A da se ukine tajnost izbora?
Lepo, da svako potpiše za koga glasa pa da vidimo ko je vjera a ko nevjera.
Preporuke:
12
1
30
četvrtak, 17 maj 2012 10:34
Coca
More, pući će Tadić
kada se najmanje nada!
To bi moglo, ako Bog da,
biti već sada u nedelju!
A ako ne, brzijeh dana svakako!
Svako dobro dragi moji prijatelji.
U se, i u RUSE!
Preporuke:
19
1
31
četvrtak, 17 maj 2012 10:36
jojo
Srpsko izborno telo nije bilo u stanju da razume globalna svetska kretanja i promene koje se dešavaju.
Nikakvo čudo!
Srbija je zemlja većinski neobrazovanih ljudi koji ne umeju da razmišljaju svojom glavom, već prihvataju zdravo za gotovo ono što im se servira preko medija, kao što je "javni servis za zamlaćivanje građana evropske srbije" i svih ostalih redom.
Opozicionih medija nema.
Ovakvo stanje će se zadržati sve dok se ne stvori kritična masa gladnih građana na koje popovanje i propaganda više neće imati nikakav uticaj.
Preporuke:
14
2
32
četvrtak, 17 maj 2012 10:49
Lapovac
Ma to se znalo još nekoliko meseci pre izbora. Sad se vidi da su bili u pravu oni koji su zagovarali apstinenciju ili nevažeće listiće, kad već ne umemo da biramo. Time bi se BAREM NEŠTO pokazalo, ovako ostalo je sve isto i moraćemo da slušamo kralja Borisa još četiri godine, kako nam uz nos govori da je za to što nam radi dobio mandat od nas (naroda). A koju alternativu je narod sebi ostavio, da glasa za Tomu i da mu ispuni životnu želju da jednom i on bude predsednik. Da je barem alternativa bio Koštunica pa i da zažmurimo.
Preporuke:
18
1
33
četvrtak, 17 maj 2012 11:17
Dragan
Ako je moguće narod sluditi ovako kako je sluđen - onda takav narod po svojim psihološko-moralno-duhovnim osobinama, ni ne zaslužuje bolje nego da na vlastitoj koži (kad već ne može unapred inteligencijom da shvati, vidi i razume) oseti loše posledice svojih izbora, pa ako se prizove pameti-prizove, a ako se ne prizove nek nastavi da ispašta, po vlastitom izboru. Šta se tu može učiniti ako neko po slobodi volje radi u koris svoje štete?! Takvi ni ne za služuju bolje, tako i valja i treba da bude. A ko ne shvata ni na vlastitoj patnji-tome pomoći nema, taj je i usamljen i izgubljen. To nije nešto što bi se bilo kome poželelo i pobuđuje tugu u srcu, ali to je prosto tako.
Preporuke:
10
2
34
četvrtak, 17 maj 2012 11:24
Pobunjenik
Sve je onako kako treba da bude,nazalost.Da li je bilo kradje,verovatno,na nacin da su nekim partijama opozicije spustani a rezimskim i prorezimskim partijama dizani procenti.Da li je to moguce dokazati i ispraviti?Ne jer rezim kontrolise sistem i ima apsolutnu podrsku tzv.medjunarodne zajednice da ako treba i silom ocuva svoje pozicije.Dakle ako mislimo da protestima bilo sta postignemo oni moraju biti masovni i svaki ucesnik mora biti spreman da na njega i pucaju u krajnjem slucaju.Koliko je takvih?Mislim ne mnogo.Opozicija je platila konacnu cenu svojih podela i nista nije naucila od DOS-a,a naravoucenije glasi da je bolje biti poslednji medju pobednicima nego prvi medju gubitnicima.To su DS i njihovi saveznici dobro naucili i tako vladaju i pored svih sukoba i suprotnosti.Sta reci za opoziciju koja je medju glavne ciljeve stavila medjusobno unistenje i borbu za isto biracko telo(mislim na SNS,SRS i Dveri).Pa onda posle svih prica o kradji izadju u drugi krug,sta to onda znaci.
Preporuke:
16
1
35
četvrtak, 17 maj 2012 11:37
Pobunjenik-nastavak
To je onda potpuna kompromitacija tih istih partija i sludjivanje njihovih glasaca sto ce u krajnjoj istanci dalje oslabiti patriotski blok a osnaziti rezimske bezalternativce.Ne vredi sada upadati u zamke u koje su se ranije hvatali drugosrbijanci kako je narod kriv,neobrazovan i primitivan to bas i nije tako.Narod je zrtva straha,potpune medijske kontrole i tako stvorenih laznih nada o EU obecanoj zemlji.U ovakvoj situaciji rezimske svemoci i opozicione nemoci i podela rezultat je jednostavno ocekivan.Nisam defetista po prirodi ali mislim da moramo preziveti jos teze trenutke da bi naucili.Bojim se da smo jednostavno sada toliko truli kao drustvo,da moramo propasti na isti nacin kao u srednjem veku a onda graditi nasu drzavnu kucu izpocetaka.Pod uslovom da nam se desi novi Karadjordje.
Preporuke:
15
1
36
četvrtak, 17 maj 2012 12:33
Vlade
Izbori su bili slobodni i demokratski, verovatno je bilo i kradje ali to u sustini ne menja mnogo krajnji rezultat, sve se svodi na onu poslovicu "kakav narod-takva drzava".
Preporuke:
6
7
37
četvrtak, 17 maj 2012 13:08
Ljakse Bre
AMIN!
Preporuke:
11
1
38
četvrtak, 17 maj 2012 14:23
Agent
Mislim da ima dosta istine u rečima Dr.Šešelja:"Srpski narod boluje od dve teške bolesti, jugoslovenstva i komunizma."
Preporuke:
20
4
39
četvrtak, 17 maj 2012 15:16
posmatrac
"Sado Marksista
Naivan tekst"-Ajde bre ne lupetaj!Kroz tvoj komentar vidi se da likujes nad porazom ovog nesrecnog naroda!Samim tim perepoznatljivo je i tvoje "patriotsko opredeljenje!Zbog takvih likova ovaj narod je i doveden u ovakvo stanje.Vama nije do otreznjavajuce istine jer posle nje sledi budjenje.Ti i tebi slicni bi da ovakvo stanje potraje.Na razaranju Srbije radi se vec dugo.Od onog dana kada se Srbija oslobodila turskog jarma.Ovo sada je kontiutet razaranja.Po necijim bolesnim umovima Srbe treba zatrti.I sve one koji se trude da narodu ukazu na opasnost treba omalovaziti da bi njihova rec bila bezvredna.Cinjenica je da su Srbi pali u kolektivnu letargiju da su klonuli duhom.Potrebno je da se sve patriotske snage ujedine da bi pomogle.Nema puno vremena.Da je srece ovi izbori su bili jedinstvena prilika za zajednicki nastup.
Preporuke:
14
2
40
četvrtak, 17 maj 2012 16:50
Svetislav Kostić
@ alkar! Morao se baš ti, potomak ustaškog bojnika Duje Alkarića naći što ga 1945 prijeki sud u Sloveniji osudi na smrt streljanjem zbog zločina u banjalučkoj krajini da ti popuješ Sebima i pristaješ na muku u ovom ionako strašnom vremenu.
Preporuke:
18
2
41
četvrtak, 17 maj 2012 20:59
Jasna*
A Sta drugo ocekivati,od neobrazovanog ,nepismenog naroda ,koji nista ne pamti duze od tri dana.
Preporuke:
11
5
42
četvrtak, 17 maj 2012 21:52
Turas
Sve što je logički gosn.Jeftiću ne mora da bude istina.A istina je da ne pomenuste Tomu,srbsku uzdanicu i spasitelja,nas koji verujemo u osvešćenje naroda serbskoga 20 maja.2012 leta Gospodnjeg.
Preporuke:
3
8
43
četvrtak, 17 maj 2012 22:44
Turas
Ako nekim slučajem pobedi Boris ne mogu a da ne pomislim da nema Srba,tačnije da više ima drugih koji Tomi uskraćuju svoj glas.Čak smatram da Tadić i na to računa i na one koji su bili za Tomu a ne izađu 20 maja.Takvi glasači nisu svesni da će takvo njihovo glasanje da dovede Srbiju u socijalni i društveni kolaps za ne punih godinu dana.
Preporuke:
6
0
44
četvrtak, 17 maj 2012 22:46
Rin o-o to (anketa)
Da je Milošević živ, šta bi vam poručio povodom predstojećeg glasanja? Glasajte za:
A) Tadića,
B) Nikolića,
V) Obojicu,
G) Ni za jednog
G) Nijedan od ponuđenih odgovora.
Da je Đinđić živ ponuda bila bi ista. Ali pošto je velikomučenik Šešelj još uvek živ, Srbi sram vas bilo!
Preporuke:
7
3
45
petak, 18 maj 2012 21:21
PFC
U svakoj 'normalnoj' drzavi bi rezim koji je drzavu srozao na dno dna u svakom pogledu, lagano bio pregazen na izborima. Potpuno se slazem sa ocjenama autora i poredjenjima sa Franckuskom, Grckom i Njemackom. Ali sam misljenja da tu nista nije kriv narod. Mislim da je doslo vrijeme da prestanemo da pricamo bajke i da se pogledamo u oci i da kazemo da, u ovom trenutku, u Srbiji ne postoji normalna opozicija. Da je za ove cetiri godine ova Vlada radila samo za nijansu manje katastrofalno, to jest, da se nije ovoliko ogadila narodu, GARANTUJEM da ni DSS ne bi presao cenzus, a da bi LDP imao minimum 10% glasova, uz naravno, koji procenat vise i na strani DS. Mnogo ljudi je za DSS i SNS glasalo ne sto oni nesto vole Voju ili Tomu nego upravo zato sto im se toliko ogadio Boris. Dakle, da se ne lazemo - "tunjavi" Voja, "preletac" i "vjecni gubitnik" Toma, Seselj ali Jadranka, debitanti Dveri (Preokret i URS nema potrebe ni da pominjem) i za koga tu normalan covjek da glasa?
Preporuke:
2
3
46
nedelja, 20 maj 2012 10:45
Andro Lutak
Srbija je dobitnik ovih izbora samim tim što je Socijalistička partija Srbije duplirala svoj rezultat iz 2008 godine.
Srbija se vraća sebi.
Preporuke:
1
5
47
ponedeljak, 21 maj 2012 08:32
Aleksandar Petkovic
O kako bejaste u krivu!
na svu srecu!
Preporuke:
1
2
48
ponedeljak, 21 maj 2012 10:39
milica
nije komentator u krivu!!!!!!!!sve je moguce da izigraju Tomu, a meni se cini da je autori isao na srpski inat da glasa kako mu drugi kaze i to je ispunjena misija. jos jednom bravo srpski narod ume da iznenadi
Preporuke:
6
0
49
četvrtak, 24 maj 2012 03:14
Bianca
Srbija je u vise navrata bila gubitnik. Ali je cekala da dodje do samog dna --- i jos se nada da to nije zaista dno. Srbija je jos uvijek u fazi lazne nade. EU, cak i ocigledno narusena unija sa teskom strukturalnom krizom, jos uvijek je u ocima mnogih kondicionirani refleks. Ne moze se shvatiti svijet, ako ne kroz EU. Imamo dobar primjer Turske. Turska je bila ekonomska katastrofa dok je imala generalsku vladu, koja se sve nade stavila u EU. A kada je dobila konacno nacionalisticku vladu (zovite je islamistima ako hocete), stvari su se promjenile --- drasticno. To je sada privreda sa godisnjim rastom od 8%, tj. jednim od najvecih na svijetu. I u cemu je tajna? Nacionalisti se jos uvijek zaklinju privrzenosti EU, dok su se otvorili svijetu. Od trgovine, do investicija, od gradjevinarstva do energije --- to je nova zemlja. Njihova politika je: Dok cekamo na Evropu, sami cemo se pobrinuti za svoj razvoj. Nema financijske krize u Rusiji, Aziji niti Latinskoj Americi.
Ne nužno, mi još uvek ne znamo kako će reagovati glasači SPS-a. To što Dačić misli da ih kontroliše 100% je (možda) samo njegova iluzija, jer ih je, možda, čak okrenuo protiv sebe nakon priča o novoj Vladi sa Tadićem.
I gubiće ih, dok god ta strana ne uspe da napravi neku medijsku kuću, u koju bi imala pristup. Ovako- dok god sve medije u zemlji drži zapad ili oni koji su naklonjeni zapadu, ta istina, o kojoj autor govori, biće privilegija samo šačice nas, spremnih da se malo i pomučimo da do istine dođemo.
To je fakat, koji je svakom upućenom u mehanizme politike danas poznat; kada će i da li će se to desiti- ostaje da se vidi.
Paradoks je u tome, što bi se na takvom projektu čak i dobro zaradilo; čitanost/gledanost/slušanost takvog jednog medija brzo bi postala ogromna, budući da takvog medija nema, a publike- veoma mnogo...
DA
Si dobio keca?
Jesam.
Sedi uči.
Konačno da poslije Čavoskog progovori ovdje jedan majstor pera i u upre prstom u neodgovornog i lakoumnog srpskog birača koji ne raspolaže ni minumumom moći zdravog rasuđivanja u poređenju sa većinom birača u zapadnoj Evropi gdje birači glasačkim listićima otjeraju sa vlasti neodgovorne i nesposdobne politižare.
U kojoj mjeri mora da bude blentav srski birač u Srbiji kada duže od jedne decenije bira najgore ljudsko politikantsko smeće iz svojih redova? Krajnje vrijeme da i jedan od srpskih čitalaca iz Srbije stvari nazove pravim imenom kada je Srpski birač u Srbiji u pitanju.
Ja sam jedni od korisnika NSPM koji ovdašnjeg srpskog birača ni malo ne štedi od kritike i za to dobivam minuse, što me ne tangira jer za razliku od srpskog birača u Srbiji priroda ne podarila sposobnočšu rasuđivanja.
Niko u Srbiji nije srecan ali smo PONOVO izabrali svoje upropastitelje?!Opet ce da nam pricaju neistinu da nam RUSIJA nikada nije pomogla. Valda, za razliku od Engleske, sta li?!
Da me ne boli, mogla bi da kazem ZASLUZILI SMO!
Bez obzira na verovatnu pobedu Tadica, Dveri i NOPO bi trebali da, bez kalkulacija, podrze Nikolica i tako izvrse pritisak na nametnuti rezim.
Nemojte se ljutiti nego se spremite da trpite i mučite se .
Kada postanete očajnik bez nade ,posla ,para, dece biće vam još gore jer ćete silom svrgnuti one koji su vas doveli do očaja.
Zato birajte u nedelju makar malu promenu i malu kontrolu loših nad gorima.
I ovo je dokaz da svaki narod ima tacno onakvu vlast kakvu zasluzuje.
Ipak, sačekajmo rezultate drugog izbornog kruga za Predsednika Srbije. Samo da im se ne dozvoli krađa.
Lepo, da svako potpiše za koga glasa pa da vidimo ko je vjera a ko nevjera.
kada se najmanje nada!
To bi moglo, ako Bog da,
biti već sada u nedelju!
A ako ne, brzijeh dana svakako!
Svako dobro dragi moji prijatelji.
U se, i u RUSE!
Nikakvo čudo!
Srbija je zemlja većinski neobrazovanih ljudi koji ne umeju da razmišljaju svojom glavom, već prihvataju zdravo za gotovo ono što im se servira preko medija, kao što je "javni servis za zamlaćivanje građana evropske srbije" i svih ostalih redom.
Opozicionih medija nema.
Ovakvo stanje će se zadržati sve dok se ne stvori kritična masa gladnih građana na koje popovanje i propaganda više neće imati nikakav uticaj.
Naivan tekst"-Ajde bre ne lupetaj!Kroz tvoj komentar vidi se da likujes nad porazom ovog nesrecnog naroda!Samim tim perepoznatljivo je i tvoje "patriotsko opredeljenje!Zbog takvih likova ovaj narod je i doveden u ovakvo stanje.Vama nije do otreznjavajuce istine jer posle nje sledi budjenje.Ti i tebi slicni bi da ovakvo stanje potraje.Na razaranju Srbije radi se vec dugo.Od onog dana kada se Srbija oslobodila turskog jarma.Ovo sada je kontiutet razaranja.Po necijim bolesnim umovima Srbe treba zatrti.I sve one koji se trude da narodu ukazu na opasnost treba omalovaziti da bi njihova rec bila bezvredna.Cinjenica je da su Srbi pali u kolektivnu letargiju da su klonuli duhom.Potrebno je da se sve patriotske snage ujedine da bi pomogle.Nema puno vremena.Da je srece ovi izbori su bili jedinstvena prilika za zajednicki nastup.
A) Tadića,
B) Nikolića,
V) Obojicu,
G) Ni za jednog
G) Nijedan od ponuđenih odgovora.
Da je Đinđić živ ponuda bila bi ista. Ali pošto je velikomučenik Šešelj još uvek živ, Srbi sram vas bilo!
Srbija se vraća sebi.
na svu srecu!