Isto govore i mađari da im je nestalo 30-000 glasova.od ove vladajuće većine može se svašta očekivati.Ja sam kao građanin ubeđena da su izbori pokradeni kako parlamentarni tako i predsednički.
Препоруке:
106
2
2
среда, 09 мај 2012 17:44
Мирко Грбић, Бањалука
Када је Ивица -кофрче доио одлуку ушла вода у уши !
Препоруке:
59
1
3
среда, 09 мај 2012 17:44
Goran P.
Ma nije valjda ?!!!
Препоруке:
5
41
4
среда, 09 мај 2012 17:45
Веља
Изгледа да креће кампања "против покрадених избора". Ту су укључени за сад Двери, СНС, Пастор и Весна Пешић. Очекују се и остале патриотске личности и организације. Медијски ову кампању највише подржавају е-новине, које како видим више подржавају Николића, него Ч. Јовановића. Ко ли је диригент?
Препоруке:
21
54
5
среда, 09 мај 2012 17:46
наука
Немаш ништа боље?
Препоруке:
6
47
6
среда, 09 мај 2012 17:47
СТРАДИЈА
Требали сте те доказе их већ изнети.
Препоруке:
57
8
7
среда, 09 мај 2012 17:55
Најмањи
Па наравно.
Двери сутра организују протест испред зграде РИК-а.
Препоруке:
90
3
8
среда, 09 мај 2012 17:57
Žiko
Ista priča od prošli put.....jbg.
Препоруке:
8
40
9
среда, 09 мај 2012 17:58
Александар М
Исто као што је изнео доказе ко је из власти упозорио оног криминалца ( како се оно зваше ) да побегне из земље? То је најављивао данима па на крају ништа - и сад се сви праве да се то није десило...
А да су жути крали, то верујем. Тј желим да верујем да није могуће да такви добију 22% гласова након што су урнисали земљу...
Препоруке:
74
1
10
среда, 09 мај 2012 17:59
old fashion Србин
можда се неће поновити сезона 96/97 када су десетине хиљада људи марширале Београдом због крађе на локалним изборима, али ће се нешто ипак десити. Осећа се како се полако захуктава још једна драматична прича о српској наивности и лоповлуку. Интересантно је којим редом су се ствари одвијале до сада:
1. недеља - УРС прво објављује да је испод цензуса, а пар сати касније прославља "прелазак" цензуса
2. понедељак - Двери протествују због велике крађе
3. уторак - ниједна странка се не оглашава поводом тврдњи Двери.
4. среда - Двери позивају на велики протест у четвртак 10. маја у 18 сати испед просторија РИК
5. среда - тадић и дачић експресно постижу договор о влади, пре него што су проглашени званични резултати избора.
6. среда - тома и снс схватају да су избачени из игре и брзопотезно се оглашавају како и они имају "шта да кажу" о крађи на изборима. Шта то имају да кажу - не изјашњавају се.
7. среда - и представници СВМ се укључују у игранку и помињу велику изборну крађу.
8....
Препоруке:
98
2
11
среда, 09 мај 2012 18:02
Шћепан
Ипак, идете на председничко такмичење. Упознаћете ДС? Да пониште изборе? Нека твој баштеник Тома не уђе у други круг, нека тражи да народ изађе на улице, да народ реши? Свака част радикалима. Они признају изборе јер не желе више да се са вама у Скупштини гомбају и замлаћују. Тамо опозиције више неће бити. Тано ће да владају Сребреничке и друге издајничке Декларације. Остали отпораши из Монтгомери клуба добиће оно што ставе на списак. Ко шиша Коштуницу, његови и онако ћуте.
Препоруке:
40
5
12
среда, 09 мај 2012 18:04
Милан
Како сте се тога сетили тек сада када су Двери преузеле вођство опозицијом пошто већ три дана говоре о крађи?
Готови сте, сви!
Препоруке:
71
3
13
среда, 09 мај 2012 18:08
Misa Rasin
Hm, a ja mislio da cemo u septembru na ulice, posle dogovora Dacic i Tadic.
Препоруке:
34
2
14
среда, 09 мај 2012 18:12
Jasna*
I Dveri tvrde isto,preduzmite nesto !!!
CIA je 5. oktobra finansirala i organizovala demonstracije zbog navodne kradje glasova,sada morate sami ,jer Amerikanci nisu vise zainteresovani i Tadic i Dacic,kao i ostala ekipa im verno sluze.
Препоруке:
76
3
15
среда, 09 мај 2012 18:14
Jasna*@AleksandarM
Izvinite dadoh vam greskom minus.
Препоруке:
21
2
16
среда, 09 мај 2012 18:19
Lajavi
Moj dobronameran savet. Ako je SNS stalo da dobije izbore za predsednika, onda bi pod hitno trebali Aleksandru Vučiću (koji je do nogu potučen u Beogradu i kome prosečan građanin ne veruje), ZABRANITI DA DAJE bilo kakve izjave. Sve važne vesti, saopštenja trebao bi da prenese neko drugi- npr. Jorgovanka Tabaković.
Препоруке:
50
5
17
среда, 09 мај 2012 18:38
Веља
@Jasna*
А јеси ли сигурна ти снајка да Ција и сада није организатор? И онда смо са све српским, патриотским набојем протестовали против "комунистичког" милошевићевг режима, против "банде црвене". Сваки протест је почињао са "Боже правде", вијориле су се српске тробојке и све је деловало некако патриотски. Кад оно испаде на крају да су нас Амери манипулисали. Некако ми ово све мирише слично. Још више ми мирише на нека арапска и руска пролећа. И тамо су протестанти били углавном са националним предзнаком.
Није ово теорија завере, али озбиљни играчи углавном играју игру која није увек транспарента.
Препоруке:
23
24
18
среда, 09 мај 2012 19:04
siniša @ Velja, Jasna*
I Mubarak je bio čovek CIA-e, pa su ipak organizovali "arapsko proleće".
Moguće da nije u pitanju personalno rešenje Toma ili Boris ili Marko ili Janko. Moguće da je u pitanju sistematsko uništavanje države i naroda, ono što nije pošlo za rukom 5. oktobra, i ranije, da se sad sprema krvavo kolo u Srbiji.
Što se mene tiče to zadovoljstvo, krv na ulicama Beograda i "arapsko proleće u Beogradu" ja u tom crnom cirkusu učestvovati neću, ali da se zlo kuva, kuva se.
Препоруке:
24
4
19
среда, 09 мај 2012 19:14
Jasna*@Velja
Pa ne vidim nikakvu slicnost izmedju rezima Milosevica ,koji su hteli da uklone i u cemu su uspeli ,sa rezimom Borisa Tadica i Ivice Dacica koji su servilni do kraja i savrsene sluge.Uklanjanjem neposlusnog Milosevica doveli su poslusni DOS,uklanjanjem poslusnog Tadica koga bi doveli?
Nemojte mi samo reci nekog jos poslusnijeg ,jer ovi savrseno slusaju,tako da nemaju potrebe da ih menjaju.Ne vidim zasto bi?
Vasa teza ne pije vodu,jednostavno nema logike.
Препоруке:
29
6
20
среда, 09 мај 2012 19:16
Гента — За старомодног Србина ”Енглеза”
Срби читају вести с пола главе. И онда пишу сценарије, и то унатраг. А радња се већ одвила, и то на другу страну. Вучић и Николић су баш толико наивни да нису одмах знали да неће бити у влади, него су се освестили у среду! Нисте обратили пажњу да је Вучић рекао да има доказе и да ће их представити, и то
врло лукаво, ДСС-у. Другим народима било би доста то што је свима одмах јасно о крађи ових избора, чим изађу на улицу. И одмах би изјурили на улицу да се буне. Срби хоће доказе, нојевске главе гурнуте у песак. А утубе и видео снимци, куповина гласова на јавним местима уочи избора, превоз гласова с Косова у џаковима, без контроле, одузето гласачко право нама у дијаспори, то наравно није ништа. Па, нема на РТС-у и у новинама.
Е, добри мој Арчибалде Рајсу; џабе си нам писао и све рекао о нашем карактеру. Нема ко да прочита...
Препоруке:
34
2
21
среда, 09 мај 2012 19:28
Андро Лутак @ Веља
Нећете веровати, али диригент је извесни чика Звонко, специјализовани "политички аналитичар" за све операције у циљу дестабилизације Србије, још од осамдесетих година прошлог века.
Препоруке:
15
2
22
среда, 09 мај 2012 19:37
Небески шетач
Чули смо пре извесног времена како је у Русији 1995.комуниста Зјуганов победио на председничким изборима, а Борис Јељцин остао председник и после тога. Американци су покрадене изборе прогласили тријумфом демократије
Препоруке:
29
0
23
среда, 09 мај 2012 19:38
vlaja
U nedelju uveče napisao sam da sam poslao poslednji politički komentar na bilo kojem sajtu, jer sam bio razočaran kako je Srbija glasala. E pa, povlačim reč.Još jedna stvar. Svim nevernim Tomama u vezi Dveri. Ako su Dveri režimski projekat, zašto obaraju izbore????????
Препоруке:
39
0
24
среда, 09 мај 2012 19:41
Alo bre
Alo bre
Govoriti samo o krađi na izborima a ne spomenuti izbornu trku bilo bi poprilično naivno. Postavljam pitanje odakle na primer URS-u pare za onoliku količinu reklama i bilborda. Da li će neka komisija to proveriti. Izbori su pokradeni između ostalog i našim parama i to perfidno. Naime, komšija član DS koji je po ulici agitovao za njih zaposlio ženu u Opštini baš sad pred izbore. U osnovnoj školi profesorima direktor pretio da se mora glasati za DS. Neki frizer se preko stranke zaposlio u gradskoj hali, na 3 meseca za 20.000 dinara. Radi od 9 do 14 h, ali pošto ima i frizerski salon skraćeno mu radno vreme do 12 h. Mesne zajednice baš pred izbore angažovale gomilu ljudi po Ugovoru o delu na iznose od 10.000 do 16.000 din. To je ono što ja znam a znam ih sve imenom i prezimenom. A ko zna šta sve još ima. Dajmo šansu Dverima. Nikome oni ništa nisu oduzimali i ničiji glasači nisu večni. Novi ljudi sa novim idejama. Lično znam dvojicu iz mog mesta i voleo bih da oni vode ovu državu.
Препоруке:
31
1
25
среда, 09 мај 2012 19:41
Милутин Пољанац
Нетом завршени избори су у озбиљној мери били нерегуларни, непоштени па и покрадени. Камиони са пакетима робних резерви су кружили Војводином (претпостављам и читавом Србијом)под строгим надзором ДС-а, а дистрибуција државне имовине је дељења "неопредељеним" бирачима (углавном сиротињи, али и осталима)по бројним насељеним местима тако што су их чланови ДС-а, међу којима је било и полицијских инспектора, државних службеника (шефови месних канцеларија, али и локалних мафијаша, делили људима уз обавезно прегледање личне карте и бележење личних података и матичног броја.
Крађе су вршене на многим местима где ДСС, СНС и остале опозиционе странке, али и странке националних мањина нису имале квалификоване чланове, или их уопште није ни било. Рецимо, јуче је у ПИК је стигао материјал из Суботице са једним јединим (збирним) записником са свих гласачких места. Срамота за државу, пре свега за ДС.
Препоруке:
32
0
26
среда, 09 мај 2012 19:49
Гента — за коментатора Влају
Мада ми још фале твоја браћа Гаја и Раја, и ваш ујка Паја, срећан сам што си се вратио. Био сам се уплашио да ће нам недостајати знаци питања.
Препоруке:
6
5
27
среда, 09 мај 2012 20:05
Zormil
Zar ne mogu da nas ujedine ocigledne prevare?Zar nije u pitanju opstanak nase male nesretne zemlje u kojoj zivi mnogo njih gladno, nesrecno,ali opet ostaje i opstaje?Pobogu,kakav pokret, kakva partija !!!???Drzimo se zajedno,svi pokradeni,zajedno!Ko je rekao prvi sutra skup ispred rik-a?Nije vazno ko!SVI!Dosta je!Ovaj narod nema hrastovu koru umesto obraza a precesto su crveneli.
Препоруке:
22
0
28
среда, 09 мај 2012 20:17
Влајa — за коментатора Генту
Хвала Гента и мени је необично драго.
Препоруке:
8
0
29
среда, 09 мај 2012 20:35
За радозналог Влају
Могући одговор бр.1
Зато што нису ушли у Скупштину. Ово у случају да је задатак дефинитивног растурања Србије постављен дугорочно.
Могући одговор бр.2
Зато што треба да изазову нереде по већ опробаном сценарију. Ово у случају да је задатак дефинитивног растурања Србије постављен краткорочно.
Препоруке:
2
12
30
среда, 09 мај 2012 20:50
кружи Србијом утисак
Од двоје троје обичних људи, не много политички мотивисаних, чуо сам да кажу да су избори вероватно покрадени!
Мора да има ту нешто ... увек се испоставило да народ зна ...
Препоруке:
22
0
31
среда, 09 мај 2012 20:54
не кудите грађане, нису криви они!
Изгледа да грађани нису лоше гласали (ЛДП и УРС испод цензуса, 4 посто непрописних листића, ДС вероватно око 15 посто, Двери изнад цензуса ...), само што су службе и РИК опет одрадиле посао, па се то у званичним резултатима не види.
Препоруке:
32
0
32
среда, 09 мај 2012 21:10
Влаја за За радозналог Влају
Не сумњам у твоје добре намере, али мислим да претерујеш. Успех Двери у народу најлакше се може описати следећом причом. Наиме, дођу неки секташи код српског домаћина и сложе му причу од неких сат времена. Те зашто су они у праву, те зашто "традиционална" црква није у праву и тако то...
Пошто их је све лепо саслушао он им каже: "Не разумем шта причате, али знам да нисте у праву".
Код људи који воде Двери се види из авиона да нису фолиранти, а то ће приметити и сви српски домаћини чим их чују.
А ако се у међувремену полакоме, мењаћемо, као и до сад и сад.
Све најбоље!
Препоруке:
17
1
33
среда, 09 мај 2012 21:23
old fashion Србин
@Гента — За старомодног Србина ”Енглеза"
поштовани, "хвала" вам за оно о размишљању са пола главе. Међутим, видим да имам баш много плусева, па изгледа да читаоци сајта осећају да сам погодио суштину. За оне који коментаре читају пребрзо и површно, да појасним како ја схватам шта се десило:
1. избори су штимовани, а видело се да је крађа припремана месецима унапред и није изведена само лажним бројањем, већ и преко лажних спискова, лажних анкета, застрашивања, поткупљивања гласача, спречавања дијаспоре да гласа итд.
2. упркос томе, многи су гласали уверени у снагу народне воље за променом.
3. крађа у бројању се десила. Двери су је прве приметиле.
4. СНС је тактички припретио тек након што су тадић и дачић објавили свој договор. Ја мислим да је то само изнуђен СНС-ов одговор и покушај притиска на дачића да их укључи у преговоре.
5. мислим да су Двери вештачки спуштене испод цензуса. Сутра је прилика да народ покаже шта мисли о томе. Искрено, а не на "арапски" начин.
Препоруке:
22
1
34
среда, 09 мај 2012 21:40
Кокола
Има ли логике да близу 10% грађана изађе на изборе да "не гласају", да им се гласови не урачунају? Значи да су само повећали број изашлих, а уствари су остали код куће.
Крађа се види из Брисела и Вашингтона. Москва се никад није мешала. Европа са Кациним задовољна, сви окупатори задржали позиције. Борко ће да наступи за пар дана да откине фусноту што пре. Николића ће да плате да ћути, а чланство СНС ће доживети судбину чланства СРС, опет ће бити заједно.
Препоруке:
18
0
35
среда, 09 мај 2012 21:56
Опет за радозналог Влају
Први човек Двери, Владан Глишић, радио је у Министарству финансија код Динкића као правни саветник, а сада је заменик јавног правобраниоца у општини Раковица. Завршио сам права пре 5 година са просечном оценом 8,9 и из личног искуства знам да таква радна места могу да добију само људи од поверења овог режима, чланови или симпатизери партија против чије политике се Двери наводно боре. После 4 године узалудног конкурисања коначно сам се запослио у очевој адвокатској канцеларији.
Препоруке:
8
15
36
среда, 09 мај 2012 22:43
@Опет за радозналог Влају
Не тамбурај. Мој добар другар се запослио у истом том министарству, такође дипл. правник, само по препоруци, имао је просечну оцену преко 9, нема везе ни са једном странком. И шта сад?
Препоруке:
10
4
37
среда, 09 мај 2012 23:30
За Влају
Па зашто онда Двери "тамбурају" против ове екипе на власти? Колико видим доста вас има државни посао што је данас привилегија.
Препоруке:
4
0
38
среда, 09 мај 2012 23:41
@ Влаја
"Не тамбурај. Мој добар другар се запослио у истом том министарству, такође дипл. правник, само по препоруци, имао је просечну оцену преко 9, нема везе ни са једном странком. И шта сад?"
И шта сад? Па сад значи да су се Дверјани добро угнездили у администрацији жутих. (Што ме, узгред речено, не чуди).
А што се тиче великог броја минуса за сваки покушај критике Двери - или су они ангажовали своје активисте или је наш свет непоправљиво наиван.
Препоруке:
6
3
39
среда, 09 мај 2012 23:48
@Влаја
П.С.
Пошто морам прилично да црнчим да бих зарадио за живот јер нисам Дверјанин и нисам запослен у државној служби код жутих,онда ипак морам и да спавам ноћу па ти Влајо нећу више одговарати.
Препоруке:
3
1
40
четвртак, 10 мај 2012 00:26
@ за Влају
Да ли може и мене да препоручи за неки државни послић тај што је препоручио твог доброг другара?
Препоруке:
3
1
41
четвртак, 10 мај 2012 09:04
Влаја
Само да не буде забуне. Мој последњи коментар је прошао у 22:10. Што ће рећи, нисам се препуцавао ни са ким.
Препоруке:
1
1
42
четвртак, 10 мај 2012 12:10
ових дана
Што се тиче породице Глишића, која има председничког кандидата, прочачкајте у каквој је вези с именом Ребека Мекдоналд (српско име: Убавка Митић) и којим је поводом она из Канаде дошла у Београд после 25 година.
Препоруке:
1
1
43
четвртак, 10 мај 2012 12:24
њима је супер
Нема везе, Дача ће добити још једно коферче, Тома још један стан, и сви задовољни!
Препоруке:
2
0
44
четвртак, 10 мај 2012 14:37
Радознали адвокатски приправник
На мој коментар од 9. маја у 22:56 у коме сам изнео податке o Владану Глишићу преузете из Википедије, 15 коментатора је ставило минус. Заиста бих био захвалан некоме од њих ако би под било којим именом објаснио зашто ставља минус на податке које ни Владан Глишић не оспорава.
Или можда оспорава ноторну ствар да је данас скоро немогуће запослити се у државној служби без подршке неке од владајућих партија?
Укратко, заиста бих волео да знам зашто неко ставља минус на коментар у коме су изнете само чињенице.
Препоруке:
1
0
45
четвртак, 10 мај 2012 14:39
ДРаган
Слободан Милошевић је умро,
али његов дух и методе владавине још живе.
Двери сутра организују протест испред зграде РИК-а.
А да су жути крали, то верујем. Тј желим да верујем да није могуће да такви добију 22% гласова након што су урнисали земљу...
1. недеља - УРС прво објављује да је испод цензуса, а пар сати касније прославља "прелазак" цензуса
2. понедељак - Двери протествују због велике крађе
3. уторак - ниједна странка се не оглашава поводом тврдњи Двери.
4. среда - Двери позивају на велики протест у четвртак 10. маја у 18 сати испед просторија РИК
5. среда - тадић и дачић експресно постижу договор о влади, пре него што су проглашени званични резултати избора.
6. среда - тома и снс схватају да су избачени из игре и брзопотезно се оглашавају како и они имају "шта да кажу" о крађи на изборима. Шта то имају да кажу - не изјашњавају се.
7. среда - и представници СВМ се укључују у игранку и помињу велику изборну крађу.
8....
Готови сте, сви!
CIA je 5. oktobra finansirala i organizovala demonstracije zbog navodne kradje glasova,sada morate sami ,jer Amerikanci nisu vise zainteresovani i Tadic i Dacic,kao i ostala ekipa im verno sluze.
А јеси ли сигурна ти снајка да Ција и сада није организатор? И онда смо са све српским, патриотским набојем протестовали против "комунистичког" милошевићевг режима, против "банде црвене". Сваки протест је почињао са "Боже правде", вијориле су се српске тробојке и све је деловало некако патриотски. Кад оно испаде на крају да су нас Амери манипулисали. Некако ми ово све мирише слично. Још више ми мирише на нека арапска и руска пролећа. И тамо су протестанти били углавном са националним предзнаком.
Није ово теорија завере, али озбиљни играчи углавном играју игру која није увек транспарента.
Moguće da nije u pitanju personalno rešenje Toma ili Boris ili Marko ili Janko. Moguće da je u pitanju sistematsko uništavanje države i naroda, ono što nije pošlo za rukom 5. oktobra, i ranije, da se sad sprema krvavo kolo u Srbiji.
Što se mene tiče to zadovoljstvo, krv na ulicama Beograda i "arapsko proleće u Beogradu" ja u tom crnom cirkusu učestvovati neću, ali da se zlo kuva, kuva se.
Nemojte mi samo reci nekog jos poslusnijeg ,jer ovi savrseno slusaju,tako da nemaju potrebe da ih menjaju.Ne vidim zasto bi?
Vasa teza ne pije vodu,jednostavno nema logike.
врло лукаво, ДСС-у. Другим народима било би доста то што је свима одмах јасно о крађи ових избора, чим изађу на улицу. И одмах би изјурили на улицу да се буне. Срби хоће доказе, нојевске главе гурнуте у песак. А утубе и видео снимци, куповина гласова на јавним местима уочи избора, превоз гласова с Косова у џаковима, без контроле, одузето гласачко право нама у дијаспори, то наравно није ништа. Па, нема на РТС-у и у новинама.
Е, добри мој Арчибалде Рајсу; џабе си нам писао и све рекао о нашем карактеру. Нема ко да прочита...
Govoriti samo o krađi na izborima a ne spomenuti izbornu trku bilo bi poprilično naivno. Postavljam pitanje odakle na primer URS-u pare za onoliku količinu reklama i bilborda. Da li će neka komisija to proveriti. Izbori su pokradeni između ostalog i našim parama i to perfidno. Naime, komšija član DS koji je po ulici agitovao za njih zaposlio ženu u Opštini baš sad pred izbore. U osnovnoj školi profesorima direktor pretio da se mora glasati za DS. Neki frizer se preko stranke zaposlio u gradskoj hali, na 3 meseca za 20.000 dinara. Radi od 9 do 14 h, ali pošto ima i frizerski salon skraćeno mu radno vreme do 12 h. Mesne zajednice baš pred izbore angažovale gomilu ljudi po Ugovoru o delu na iznose od 10.000 do 16.000 din. To je ono što ja znam a znam ih sve imenom i prezimenom. A ko zna šta sve još ima. Dajmo šansu Dverima. Nikome oni ništa nisu oduzimali i ničiji glasači nisu večni. Novi ljudi sa novim idejama. Lično znam dvojicu iz mog mesta i voleo bih da oni vode ovu državu.
Крађе су вршене на многим местима где ДСС, СНС и остале опозиционе странке, али и странке националних мањина нису имале квалификоване чланове, или их уопште није ни било. Рецимо, јуче је у ПИК је стигао материјал из Суботице са једним јединим (збирним) записником са свих гласачких места. Срамота за државу, пре свега за ДС.
Зато што нису ушли у Скупштину. Ово у случају да је задатак дефинитивног растурања Србије постављен дугорочно.
Могући одговор бр.2
Зато што треба да изазову нереде по већ опробаном сценарију. Ово у случају да је задатак дефинитивног растурања Србије постављен краткорочно.
Мора да има ту нешто ... увек се испоставило да народ зна ...
Пошто их је све лепо саслушао он им каже: "Не разумем шта причате, али знам да нисте у праву".
Код људи који воде Двери се види из авиона да нису фолиранти, а то ће приметити и сви српски домаћини чим их чују.
А ако се у међувремену полакоме, мењаћемо, као и до сад и сад.
Све најбоље!
поштовани, "хвала" вам за оно о размишљању са пола главе. Међутим, видим да имам баш много плусева, па изгледа да читаоци сајта осећају да сам погодио суштину. За оне који коментаре читају пребрзо и површно, да појасним како ја схватам шта се десило:
1. избори су штимовани, а видело се да је крађа припремана месецима унапред и није изведена само лажним бројањем, већ и преко лажних спискова, лажних анкета, застрашивања, поткупљивања гласача, спречавања дијаспоре да гласа итд.
2. упркос томе, многи су гласали уверени у снагу народне воље за променом.
3. крађа у бројању се десила. Двери су је прве приметиле.
4. СНС је тактички припретио тек након што су тадић и дачић објавили свој договор. Ја мислим да је то само изнуђен СНС-ов одговор и покушај притиска на дачића да их укључи у преговоре.
5. мислим да су Двери вештачки спуштене испод цензуса. Сутра је прилика да народ покаже шта мисли о томе. Искрено, а не на "арапски" начин.
Крађа се види из Брисела и Вашингтона. Москва се никад није мешала. Европа са Кациним задовољна, сви окупатори задржали позиције. Борко ће да наступи за пар дана да откине фусноту што пре. Николића ће да плате да ћути, а чланство СНС ће доживети судбину чланства СРС, опет ће бити заједно.
И шта сад? Па сад значи да су се Дверјани добро угнездили у администрацији жутих. (Што ме, узгред речено, не чуди).
А што се тиче великог броја минуса за сваки покушај критике Двери - или су они ангажовали своје активисте или је наш свет непоправљиво наиван.
Пошто морам прилично да црнчим да бих зарадио за живот јер нисам Дверјанин и нисам запослен у државној служби код жутих,онда ипак морам и да спавам ноћу па ти Влајо нећу више одговарати.
Или можда оспорава ноторну ствар да је данас скоро немогуће запослити се у државној служби без подршке неке од владајућих партија?
Укратко, заиста бих волео да знам зашто неко ставља минус на коментар у коме су изнете само чињенице.
али његов дух и методе владавине још живе.