На колико места сте имали записнике?
Јесте ли их потписали?
Зашто СРС, ДСС и СНС не говоре о изборној крађи?
Је ли њих зовете на тај ваш протест?
Препоруке:
44
54
2
среда, 09 мај 2012 14:55
Мирослав
Основно је следеће:
1) Да ли сте имали контолоре на изборима?
2) Да ли су ти контолори потписали листе са пребројаним гласовима на изборним местима?
3) Зашто не објавите резултате избора на основу ваше интерне евиденције?
Нигде не видех тако нешто.
Ако, пак није реч о крађи приликом пребројавања гласова, већ о неправилностима током гласања, онда треба пријавити неправилности са тачним навођењем гласачких места на којима су се неправилности десиле и о каквим неправилностима је реч.
То је озбиљан и аргументован приступ, а не ово инфатилно запомагање. Ово овако ми некако личи протестима руске опозиције против Путина. Али, ко зна, можда и двераче у овоме инструирају исти они који су инструисали и руску опозицију?
Препоруке:
44
68
3
среда, 09 мај 2012 15:18
Misa
Ako je neko zadnjih 20 godina osteno brojao glasove onda je to SRS. Uvek su objavljivali tacne rezultate ma kako nepovoljni po njih bili. Oni kazu da su ovi izbori bili posteni i da se njihova evidencija slaze sa RIK-om.
Zato nemojte da se bunite bez dokaza o kradji. Doduse ima i ona ko gubi ima pravo da se ljuti.
Препоруке:
25
69
4
среда, 09 мај 2012 15:20
фристајло
Пре него што се ико одазове томе, нека размисли- да ли би ишта изменило то што Двери нису у Парламенту? Постоје ли докази о тој крађи? И зашто се Двери не жале и због листе НОПО, која је такође, како неки тврде, оштећена?
Толико смо пута преварени, да је тешко веровати више иком; изборите се за то сами, и тако заслужите подршку народа.
Препоруке:
34
45
5
среда, 09 мај 2012 15:30
A L Mollari
4.57% неважећих листића? 4.57%?
Хоће неко да ми каже даје 320.000 људи случајно или намерно, поништило свој гласачки листић?
Лаж људи, лаж!
Најлакше је од важећег листића направити неважећи. Приликом бројања (или боље да кажем "бројања") само га прецртате, или заокружите још
једну
или
две
опције на већ легитимно изабрану од стране правог гласача.
Демократија у овом облику је отворен позив на превару.
Ко је моралан тај се позиву не одазове.
А ко је моралан?
ОВИ?
Препоруке:
71
5
6
среда, 09 мај 2012 15:39
Сока
Нису у питању ДВЕРИ, да ли су или нису прешли цензус. Овде се ради о принципу - ако причамо о демократији, онда је прва и основна ствар да се не краде на изборима. YouTube обилује материјалима о крађи - Зајечар, Видовданско насеље, гласачки листићи са КиМ су трпани у вреће а да их комисија није пребројала... И сам концерт Балашевића био је темпиран дан уочи избора, а жути су циркулисали кроз масу нудећи 2.000дин за глас. Ја сам сведок. Нажалост, и бирачки одбори су учествовали у крађи. Нека им је на част демократија!
Препоруке:
86
5
7
среда, 09 мај 2012 15:43
Marina
Na zalost, ovaj tekst ne daje kompletnu izjavu Dveri o izbornoj kradji i savetujem komentatiorima da, pre nego sto krenu da prozivaju Dveri, procitaju ili cuju njihove izjave na pres konferencijama (mogu se naci na njihovom web sajtu).
Cinjenica da u dijaspori zivi vise miliona ljudi, a da je samo nesto vise od hiljadu uopste moglo da glasa govori mnogo za sebe. Zatim, glasanje na KiM, ko je kontrolisao na licu mesta, ko je kontrolisao u transportu glasacke kutije, ko je kontrolisao prebrojavanje i gde itd. Sta je sa nevazecim listicima kojih ima 4-5% ? Zasto ne moze da se ima uvid u te listice pa da se vidi da su nevazeci oni listici na kojima su zaokruzeni jednom pa onda (oooops greskom) jos jednom bas Dveri, SRS...
Препоруке:
76
2
8
среда, 09 мај 2012 15:49
Milenković
Više detalja od ove šture TANJUG-ove vesti imate na http://www.dverisrpske.com/sr-CS/dveri-na-delu/2012/maj/poziv-drugim-pokradenim-strankama.php
Protest je zakazan za 18h, ispred zgrade nekadašnje Skupštine Srbije, u Kralja Milana (Srpskih vladara). Tu se nalazi sedište RIK. Pozvane su sve stranke koje imaju dokaze da su izbori bili neregularni i pokradeni.
Препоруке:
69
1
9
среда, 09 мај 2012 15:52
Istok
Posle svega sto se desilo u Srbiji za poslednjih par godina, bilo bi pravo cudo da narod na izborima glasa za iste koji su ga doveli do same ivice provalije. Sada se vidi ponovo ko je ko, i Kostunica i Nikolic, o Tadicu da ne govorim. Sta reci o Dacicu? reklo bi se da su svi lepo saradjivali sa velikim bratom. Ne, ne mogu toliko da potcenim svoj narod.Narod sigurno nije za njih glasao vec se veliki brat potrudio da stvari ostanu iste, jer ovako sve ide po planu, zar ne. Sada Borko moze da nastavi sa "pregovorima" a Tadic da prica o Evropi, koja by the way, sve vise tone. Cak i Englezi priznaju da je kriza mnogo ozbiljnija nego sto su mislili, a nasi politicari tvrde da se u EU ide zbog gradjana i njihovog boljeg zivota!!!
Препоруке:
55
0
10
среда, 09 мај 2012 15:53
трагач
Не знам да ли је било крађе или није. Ако људи из Двери знају о чему се тачно ради, онда о томе треба да проговоре на озбиљнији и утемељенији начин. Овако, бунећи се, а не рекавши ништа конкретно остављају неозбиљан утисак за неког ко претендује да замени постојеће, који су углавном заиста "сви исти", мање више.
Оваквим калимеровским приступом, недокументованим, Двери губе моје симпатије, а заокруживао сам НОПО и њих. Губим веру да су вреднији од досадашњих "истих".
Јесу ли имали контролоре на свим местима? Ако јесу, нека дају било какав документован приговор. Ако их нису имали, зашто нису? Ако немају никакав конкретан доказ и нису у стању да дају никакво смислено објашњење, ништа конкретно, боље би било да се не оглашавају.
Препоруке:
8
58
11
среда, 09 мај 2012 16:10
olga
Slažem se.Kralo se verovatno preko biračkih spiskova,a ni CESID nije nezavisan posmatrač.
Препоруке:
56
1
12
среда, 09 мај 2012 16:36
dr Sokrates@ tragac i ostali koji ne veruju da je bila kradja
Samo krajnje naivan ili zlonameran covek moze da veruje da na ovim izborima nije bilo kradje i da trazi dokaze.Pa pogledajte samo snimke iz Zajecara sta se radi i kako se pakuju i pecate i listici,bez zapisnik i izborne komisije u hodnicima i coskovima! Takodje pogledajte zapisnike gde pojedini kandidati vladajuceg rezima imaju po 150 i 200 posto glasova(izaslo 130 biraca a on dobio 250 glasova)Sta tek reci o izborima na Kosmetu gde se 6 sati uopste ne zna sta je sa glasackim kutijama i gde na volseban nacin najvise glasova dobija SPS(ciji ministar in blokira puteve i prebija narod) i URS????? Tek izbori u dijaspori su posebna prica i sve je cinjeno da nasi ljudi ne glasaju(pomesani biracki spiskovi,brisanje sa spiskova iako su se ljudi prijavili,slanje u udaljena mesta i po 600km da glasaju itd)Ogroman broj nevazecih listica je ogrmna prevara i zato Dveri traze da se oni otvore!!! I ovi ovde moralisti poput Tragaca i ostalih se prave naivni i pitaju se otkud kradje???strasno
Препоруке:
55
1
13
среда, 09 мај 2012 16:50
Vojin@tragac
Ako hoces ocite dokaze odes na YouTube i ukucas IZBORNA KRADJA 2012 i dobices savrsene video dokaze kako se krade pred kamerama!!! Ne znam sta se previs naivan i kao glasao si za Dveri,a sada ti smeta sto se ljudi bore protiv lopovluka i zele da stvari isteraju na cistinu! Dobro da nisi spomenuo u komentaru da ih finansira Djilas i da su fasisti
Препоруке:
46
2
14
среда, 09 мај 2012 17:02
pitanje
Da li su se čalanovi današnjih "Dveri" pitali kolika je bila izborna krađa 5. oktobra i zašto su glasački listići spaljeni zajedno sa Skupštinom?
A možda im tadašnja "demonkratska" krađa nije smetala...
Препоруке:
13
38
15
среда, 09 мај 2012 17:06
Владимир НС
Коментатори, хајде погледајте конференцију за јавност па расуђујте.
http://www.youtube.com/watch?v=GcymYSMEZ2U&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=nC1f82UbeHk&feature=plcp
Иначе, на YouTube имате много видео записа са бирачких места у Србији (Нови Сад, Зајечар) који су доказ о КРАЂИ и КУПОВИНИ ГЛАСОВА од стране ИЗДАЈНИЧКОГ РЕЖИМА.
Гласање на територији КиМ је СКАНДАЛ на који "ОПОЗИЦИЈА" из 90-их никад не би пристала.
Интересантно је како НИТИ ЈЕДНА ТВ и НИТИ ЈЕДНА ОПОЗИЦИОНА СТРАНКА нема нити коментар око целе КРАЂЕ и не може НИШТА чути јер је ЦЕНЗУРА ДВЕРИ најгора (највећа) у протеклих 20 година.
Препоруке:
42
0
16
среда, 09 мај 2012 17:06
Misa
Ja sam bio posmatrac na izborima i mislim da je bilo jos najmanje 20 posmatraca iz svih mogucih stranaka, na mom mestu nije bilo kradje, u u SRS kazu isto.
Sta vi hpocete da dokazete: da smo svi mi posmatraci ludi i nismo videli kradju, ili da smo svi ucestvovali u kradji. U Srbiji je bilo preko 300000 posmatraca iz svih stranaka i niko nije prijavio nikakvu kradju, nego su samo Dveri pokradene. Smesno!
Препоруке:
10
50
17
среда, 09 мај 2012 17:07
gradjanka a pravoslavka
Moze li neko is nspm da nam objavi teks u kome bi napravio analizu broja nevazecih listica kroz izbore.
Ove godine je bilo zaista neverovatnih 200.000 glasova, ali bih molila da nam kao sto rekoh neko napise koliko ih je bilo u proslim izborima.
Препоруке:
28
1
18
среда, 09 мај 2012 17:10
СУМОРНА ОЗБИЉНОСТ
среда, 09 мај 2012 16:53
трагач
Не знам да ли је било крађе или није.
имате на "Стандард" сведочанство Воје Илића нешто у вези за џаком попуњених листића које су нашли, и пун вам је Јутубе снимака изборних крађа, као у Зајечар нпр.
Препоруке:
32
1
19
среда, 09 мај 2012 17:11
Znamo svi
Glasovi za DVERI, SRS i DSS kradjom su otisli PREOKRET-u. Da li neko moze da veruje da Ceda i Preokret ima isti broj mandata kao DSS, a da DVERI nisu ni cenzis presli. Cista kradja.
Препоруке:
42
1
20
среда, 09 мај 2012 17:13
Владимир НС
Занимљиво је и што РЕЖИМУ не смета ни 70-ак Томиних посланика, ни 40-ак посланика "мрачних сила 90-их", нити 20-ак посланика "необавештеног", али му смета и САМО ЈЕДАН посланик Двери.
Препоруке:
45
1
21
среда, 09 мај 2012 17:18
ГУСАРСКИ ПОДУХВАТ
сматрам да је потребно демонстрирати испред РИК-а, па макар и годину дана-и захтевати поновне изборе!
наиван је ко мисли да је икаква "расправа" са таквима сврсисходна...
Препоруке:
37
1
22
среда, 09 мај 2012 17:27
Срђан Ђурић
Злоба према Дверима, коју уочавам код не тако малог броја коментатора, вређа и срце и разум. Па зар се не може гледати ван свога комшијског, рођачког, страначког, навијачког, шићарџијског? Па зар баш све треба да буде прљаво? Има ли још ичег доброг и племенитог у Србији?
И да није ништа друго, борба за младост и породицу чиста је као две укрштене линије под којима, и у Србији ваљда, још почива људски живот; и оно после њега. Позивам све слабо обавештене да оду на сајт Двери и погледају говор млађаног Обрадовића. Из њега избија честитост, мудрост, смиреност и снага. Створили су нешто ни из чега и то у овој и оваквој Србији. И јамачно имају будућност.
Препоруке:
50
3
23
среда, 09 мај 2012 17:31
НЕПАТВОРЕНЕ ЧИЊЕНИЦЕ
среда, 09 мај 2012 18:13
Владимир НС Занимљиво је и што РЕЖИМУ не смета ни 70-ак Томиних посланика, ни 40-ак посланика "мрачних сила 90-их", нити 20-ак посланика "необавештеног", али му смета и САМО ЈЕДАН посланик Двери.
мислим да то није толико битно, а може да се тумачи и као ствар перцепције, субјективног гледишта-итд.
у суштини, постоје ДОКАЗИ о изборној крађи - и избори морају да се (ако изузмемо казнени прогон извесних), у најбољем случају, ПОНОВЕ !
И зар неко да чека наредне четири године на нову "шансу"?!
Па само сви медији су у њиховим рукама, одн. њихових ментора.
Препоруке:
29
1
24
среда, 09 мај 2012 17:37
Alo bre
Govoriti samo o krađi na izborima a ne spomenuti izbornu trku bilo bi poprilično naivno. Postavljam pitanje odakle na primer URS-u pare za onoliku količinu reklama i bilborda. Da li će neka komisija to proveriti. Izbori su pokradeni između ostalog i našim parama i to perfidno. Naime, komšija član DS koji je po ulici agitovao za njih zaposlio ženu u Opštini baš sad pred izbore. U osnovnoj školi profesorima direktor pretio da se mora glasati za DS. Neki frizer se preko stranke zaposlio u gradskoj hali, na 3 meseca za 20.000 dinara. Radi od 9 do 14 h, ali pošto ima i frizerski salon skraćeno mu radno vreme do 12 h. Mesne zajednice baš pred izbore angažovale gomilu ljudi po Ugovoru o delu na iznose od 10.000 do 16.000 din. To je ono što ja znam a znam ih sve imenom i prezimenom. A ko zna šta sve još ima. Dajmo šansu Dverima. Nikome oni ništa nisu oduzimali i ničiji glasači nisu večni. Novi ljudi sa novim idejama. Lično znam dvojicu iz mog mesta i voleo bih da oni vode ovu državu.
Препоруке:
41
0
25
среда, 09 мај 2012 17:42
ivan3012
Svaki drugi narod ne u evropi vec u svetu bi izasao na ulice i trazio nove izbore...I da se sudi svima koji su ucestvovali u kradji..Samo sto mi nismo narod,nego krdo..Ds ne kazem nesto gore,a pribliznije istini.Ono sto mi gutamo ne bi ni pas progutao.Dno dna!
Препоруке:
41
1
26
среда, 09 мај 2012 17:45
СТРАДИЈА
Када имате 4,5%,свака вест о манипулацијама се мора детаљно испитати,треба да истрају на томе.
Препоруке:
40
1
27
среда, 09 мај 2012 18:07
Милан
Иштван Пастор: Жестоко смо покрадени на изборима
И шта сад, само Двери лажу, а?
Препоруке:
42
2
28
среда, 09 мај 2012 18:23
GIJA
Pljacka je bila dogovorena odmah po raspisivanju izbora,stari operativci iz koalicije sps-ds su prvo uspeli da "srede" da dijaspora ima mali broj glasaca,da na Kosmetu glasaju preminulu,a oni koji dodju do biralista ne mogu da glasaju jer ih neme u spisku(2008g. su bili).Verujem da su Dveri opljackane na izborima,zajedno sa SRS !!!!
Препоруке:
38
1
29
среда, 09 мај 2012 18:32
фристајло
Нису покрадени само ови избори; краду нас годинама. Краду нам животе, послове, куће, будућност, права, и све што се сете; не спорим ја да су крали.
Спорим право ДВЕРИ да у своју борбу увлаче и нас, који не знамо ко је све покраден; чини ми се да Дверима смета крађа њихових мандата, а не све остале крађе које овде теку неометано, из дана у дан.
Мене нису уверили; то не значи да не подржавам њихов захтев да се преиспита случај- то подржавам. То не значи ни да их сутра нећу здушно подржати, ако докажу делом да мисле оно што говоре.
После свега што смо доживели последњих 20 година- не пада ми на памет да иком више верујем на реч; само дело признајем.
Можда се то некима не допада; но, више се не осврћем на оне који политичку странку схватају као секту, а морам да приметим да мног присталице Двери баш тако звуче.
Срећно вам било; ако сте у праву- то и докажите.
Препоруке:
9
30
30
среда, 09 мај 2012 19:07
БУНТОВНИ МАЛОГРАЂАНИН
среда, 09 мај 2012 19:32фристајло...Срећно вам било; ако сте у праву- то и докажите.не знам шта дотични подразумева под доказима?!ако му не вреде очити докази - ВИДЕО снимци, сведочанства, итд....онда се видимо испред седишта РИК-а!!! Изгледа једини језик којег слични разуму !ЦЕСИД (основала га нека филијала, која по Ноаму Ломском ради за ЦИА) није тога ни "вредан".
Препоруке:
27
1
31
среда, 09 мај 2012 19:24
SLOBODAN
A kako mislis da se dokazu delima ako im se ne dozvoljava da udju u skupstinu i svojim delanjem pokazu da politicar ne mora da bude lopov i lazov. Bojim se da se celokupan politicki establisment upravo toga boji. Ja ih podrzavam u njihovoj borbi da isteraju na cistac mnoge sumnjive stvari.Prosto je indikativno da gotovo svi javni mediji ignorisu nekog ko je dobijo skoro 200000 glasova. Verujem da ce se u narednim danimo stosta otkriti.
Препоруке:
23
1
32
среда, 09 мај 2012 19:25
трагач
(Кога занима, један мој коментар на текст: http://www.nspm.rs/politicki-zivot/djordje-i-nspm-u-medijskom-klincu.html)
Тамо сам написао пре избора да (сем странака мањина) једине које заслужују да уђу у скупштину су НОПО и Двери. Тако сам и гласао. И био депримиран објављеним резултатима, због више разлога, па и тиме што су Двери испод цензуса.
И сад би ме обрадовало да се испостави да су Двери добиле нпр. >50%.
Али Обрадовић у 10 минута не каже једну конкретну ствар. Нпр. : "РИК каже да смо добили толико гласова, а ми смо пребројали толико и толико..." итд и томе слично. Онда је то нешто због чега мора да се иде на улицу ако другачије не иде. Објављено саопштење не садржи ништа конкретно (сем локалне скупштине Ужица, а гађа се РИК). Овакав позив на протест без утемељене листе конкретних прекршаја је неозбиљан и неодговоран.
Моја нада је била да су Двери, поред осталог, у стању да буду језгро будућег моралног препорода Срба и Србије. Ово не личи на то.
Препоруке:
12
9
33
среда, 09 мај 2012 20:11
Aleksa
Opozicija se ujedinjuje. To su najavili i Dveri i Nikolic. Sad sam pogledao njihov izvestaj i zvuci mi jako dobro i posteno.
Препоруке:
15
1
34
среда, 09 мај 2012 20:12
Aleksa
Уједињена опозиција против крађе избора!http://www.youtube.com/watch?v=nC1f82UbeHk&feature=player_embedded
Препоруке:
9
0
35
среда, 09 мај 2012 20:14
Relja
Jasno je ko dan da su primili pare od kabineta doticnog beogradskog politicara,ali isto tako jasno je ko dan da su te pare pametno ulozili u podizanje svoje organizacije. I dobro su uradili. Naravno da su presli cenzus to bi bila pogresna investicija onih koji su te pare dali. No,i ovaj rezultat govori da Srbija vapi za jednom zdravom desnicarskom idejom. Prostor postoji,neko ga mora popuniti...Voja Kostunica je direktni krivac zasto taj prostor nije zauzeo DSS.
Препоруке:
6
11
36
среда, 09 мај 2012 20:51
Вид
Просто је невероватно колико Двери неким патриотама сметају!? на овим изборима добили су мој глас, а помогао сам им колико сам могао и на друге начине. Не слажем се у свему са њима, али су у праву када кажу нпр. да цео овај систем треба размонтирати. Да ли су покрадени на изборима? Не знам, али итекако има разлога за сумњу и не видим зашто се то не би испитало. Видим сада исти талас покушавају да узјашу и СНС, СВМ, можда још неко, видећемо. Видећемо и да ли Тома стварно има доказе о крађи. Питање је какву рачуницу има, с обзиром да губи изборе. Све у свему желим да кажем драго ми је да су се укључили само из разлога што су вапаји дверјана били под тешком цензуром, што је евидентно. иначе сам против било каквих договора са СНС, јер они су део целог овог политичког позоришта. Они су део проблема, а не део решења. Подршка Дверима и желим им да истрају и дођу до истине, па макар и не прешли цензус. Желим им и да се клоне трулих коалиција са политичким трулежом...
Препоруке:
23
4
37
среда, 09 мај 2012 21:05
Сока
09.мај, у 21.59 поново је оборен сајт ДВЕРИ. Исто се десило и 6.маја, у исто време. Невидљива, ЖУТА рука.
Препоруке:
22
2
38
среда, 09 мај 2012 22:48
Марко Дарковић
Упозоравао сам на могућност да Двери и СРС добију 4% и то се обистинило. СРС је добио 4,6%, а Двери 4,3%. То је некоме одговарало.
Препоруке:
14
0
39
четвртак, 10 мај 2012 00:14
Најмањи
@трагач
... али им нису дозволили. Зато и захтевају да јавност стекне увид у те записнике и реалне гласове, затим у неважеће листиће. Што се ови потоњих тиче, јасно је да у огромној већини у питању гласови за опозиционе странке.
Ето, то су само неки од примера како су изиграли народну вољу.
Ја сам сутра испред граде РИК-а, Боже здравља.
Препоруке:
4
0
40
четвртак, 10 мај 2012 04:23
Cesid-ov Rik
Prboblem nije u Dverima nego u mom nazivu, aktivistima DS mutanata koji zasipaju ovo i ostale strane i u lakovernim budalama koje veruju u price Borisa Tadica i Ivice Dacica. Izbori su pokradeni a i to se moze preziveti buduci da nema ko da se zali, a ne zna se ni na koju ambasadu adresirati zalbu.
Препоруке:
4
0
41
четвртак, 10 мај 2012 04:29
Ultravisitor
Obratite paznju na nick-ove kao Misa. Taj se pojavio pred same izbore. Njihov posao je da diskvalifikuju Dveri pricom o tome kako razjedinjuju patriotske glasove. DS placenici rade danonocno, ali ne za kintu iz Srbije nego za kintu koja ulazi u Srbiju za rad marionetkog rezima Borisa Tadica. Dacic je njihov igrac jos iz vremen Milosevica. Taj ga je prvi izdao. Ako, doce im kraj do Vidovdana.
Препоруке:
7
0
42
четвртак, 10 мај 2012 08:14
alkar
1:249
Препоруке:
0
3
43
четвртак, 10 мај 2012 11:20
s.p.Lajković
Eto da je CIA umešala svoje prste već bi stotine hiljada gradjana šetalo ulicama zbog izborne kradje i tražila smenu vlasti ali CIA sada štiti vlast pa nikome ne pada na pamet bilo kakva protestna šetnja !!!
Препоруке:
1
0
44
четвртак, 10 мај 2012 11:59
Slavko
Kradja glasova je uradjena na državnom nivou uz svesrdnu pomoć svetskih manipulanata Amerikanaca i nekih Evropskih država.Ovde postoje dve strane ;Narod i svi ostali...Razni statističari,psiholozi,agencije za proučavanje koječega su radili dugo godina(plaćeni narodskim parama) na davanju profila Srpskog naroda i njihovog ponašanja posle izbora.Na osnovu njihovih "istraživanja" dato je zeleno svetlo za izbornu kradju jer su utvrdili da Srpski glasači još uvek nisu voljni da se ne bune i da prihvataju situaciju onakva kakva je.Nešto se u svesti ovog naroda se mora promeniti a za to ,očigledno,treba još vremena,dotle će nas "oni" svadjati deleći nas na "fašiste","komuniste","četnike" itd.
Јесте ли их потписали?
Зашто СРС, ДСС и СНС не говоре о изборној крађи?
Је ли њих зовете на тај ваш протест?
1) Да ли сте имали контолоре на изборима?
2) Да ли су ти контолори потписали листе са пребројаним гласовима на изборним местима?
3) Зашто не објавите резултате избора на основу ваше интерне евиденције?
Нигде не видех тако нешто.
Ако, пак није реч о крађи приликом пребројавања гласова, већ о неправилностима током гласања, онда треба пријавити неправилности са тачним навођењем гласачких места на којима су се неправилности десиле и о каквим неправилностима је реч.
То је озбиљан и аргументован приступ, а не ово инфатилно запомагање. Ово овако ми некако личи протестима руске опозиције против Путина. Али, ко зна, можда и двераче у овоме инструирају исти они који су инструисали и руску опозицију?
Zato nemojte da se bunite bez dokaza o kradji. Doduse ima i ona ko gubi ima pravo da se ljuti.
Толико смо пута преварени, да је тешко веровати више иком; изборите се за то сами, и тако заслужите подршку народа.
Хоће неко да ми каже даје 320.000 људи случајно или намерно, поништило свој гласачки листић?
Лаж људи, лаж!
Најлакше је од важећег листића направити неважећи. Приликом бројања (или боље да кажем "бројања") само га
прецртате, или заокружите још- једну
илиопције на већ легитимно изабрану од стране правог гласача.
Демократија у овом облику је отворен позив на превару.
Ко је моралан тај се позиву не одазове.
А ко је моралан?
ОВИ?
Cinjenica da u dijaspori zivi vise miliona ljudi, a da je samo nesto vise od hiljadu uopste moglo da glasa govori mnogo za sebe. Zatim, glasanje na KiM, ko je kontrolisao na licu mesta, ko je kontrolisao u transportu glasacke kutije, ko je kontrolisao prebrojavanje i gde itd. Sta je sa nevazecim listicima kojih ima 4-5% ? Zasto ne moze da se ima uvid u te listice pa da se vidi da su nevazeci oni listici na kojima su zaokruzeni jednom pa onda (oooops greskom) jos jednom bas Dveri, SRS...
Protest je zakazan za 18h, ispred zgrade nekadašnje Skupštine Srbije, u Kralja Milana (Srpskih vladara). Tu se nalazi sedište RIK. Pozvane su sve stranke koje imaju dokaze da su izbori bili neregularni i pokradeni.
Оваквим калимеровским приступом, недокументованим, Двери губе моје симпатије, а заокруживао сам НОПО и њих. Губим веру да су вреднији од досадашњих "истих".
Јесу ли имали контролоре на свим местима? Ако јесу, нека дају било какав документован приговор. Ако их нису имали, зашто нису? Ако немају никакав конкретан доказ и нису у стању да дају никакво смислено објашњење, ништа конкретно, боље би било да се не оглашавају.
A možda im tadašnja "demonkratska" krađa nije smetala...
http://www.youtube.com/watch?v=GcymYSMEZ2U&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=nC1f82UbeHk&feature=plcp
Иначе, на YouTube имате много видео записа са бирачких места у Србији (Нови Сад, Зајечар) који су доказ о КРАЂИ и КУПОВИНИ ГЛАСОВА од стране ИЗДАЈНИЧКОГ РЕЖИМА.
Гласање на територији КиМ је СКАНДАЛ на који "ОПОЗИЦИЈА" из 90-их никад не би пристала.
Интересантно је како НИТИ ЈЕДНА ТВ и НИТИ ЈЕДНА ОПОЗИЦИОНА СТРАНКА нема нити коментар око целе КРАЂЕ и не може НИШТА чути јер је ЦЕНЗУРА ДВЕРИ најгора (највећа) у протеклих 20 година.
Sta vi hpocete da dokazete: da smo svi mi posmatraci ludi i nismo videli kradju, ili da smo svi ucestvovali u kradji. U Srbiji je bilo preko 300000 posmatraca iz svih stranaka i niko nije prijavio nikakvu kradju, nego su samo Dveri pokradene. Smesno!
Ove godine je bilo zaista neverovatnih 200.000 glasova, ali bih molila da nam kao sto rekoh neko napise koliko ih je bilo u proslim izborima.
трагач
Не знам да ли је било крађе или није.
имате на "Стандард" сведочанство Воје Илића нешто у вези за џаком попуњених листића које су нашли, и пун вам је Јутубе снимака изборних крађа, као у Зајечар нпр.
наиван је ко мисли да је икаква "расправа" са таквима сврсисходна...
И да није ништа друго, борба за младост и породицу чиста је као две укрштене линије под којима, и у Србији ваљда, још почива људски живот; и оно после њега. Позивам све слабо обавештене да оду на сајт Двери и погледају говор млађаног Обрадовића. Из њега избија честитост, мудрост, смиреност и снага. Створили су нешто ни из чега и то у овој и оваквој Србији. И јамачно имају будућност.
Владимир НС
Занимљиво је и што РЕЖИМУ не смета ни 70-ак Томиних посланика, ни 40-ак посланика "мрачних сила 90-их", нити 20-ак посланика "необавештеног", али му смета и САМО ЈЕДАН посланик Двери.
мислим да то није толико битно, а може да се тумачи и као ствар перцепције, субјективног гледишта-итд.
у суштини, постоје ДОКАЗИ о изборној крађи - и избори морају да се (ако изузмемо казнени прогон извесних), у најбољем случају, ПОНОВЕ !
И зар неко да чека наредне четири године на нову "шансу"?!
Па само сви медији су у њиховим рукама, одн. њихових ментора.
И шта сад, само Двери лажу, а?
Спорим право ДВЕРИ да у своју борбу увлаче и нас, који не знамо ко је све покраден; чини ми се да Дверима смета крађа њихових мандата, а не све остале крађе које овде теку неометано, из дана у дан.
Мене нису уверили; то не значи да не подржавам њихов захтев да се преиспита случај- то подржавам. То не значи ни да их сутра нећу здушно подржати, ако докажу делом да мисле оно што говоре.
После свега што смо доживели последњих 20 година- не пада ми на памет да иком више верујем на реч; само дело признајем.
Можда се то некима не допада; но, више се не осврћем на оне који политичку странку схватају као секту, а морам да приметим да мног присталице Двери баш тако звуче.
Срећно вам било; ако сте у праву- то и докажите.
Тамо сам написао пре избора да (сем странака мањина) једине које заслужују да уђу у скупштину су НОПО и Двери. Тако сам и гласао. И био депримиран објављеним резултатима, због више разлога, па и тиме што су Двери испод цензуса.
И сад би ме обрадовало да се испостави да су Двери добиле нпр. >50%.
Али Обрадовић у 10 минута не каже једну конкретну ствар. Нпр. : "РИК каже да смо добили толико гласова, а ми смо пребројали толико и толико..." итд и томе слично. Онда је то нешто због чега мора да се иде на улицу ако другачије не иде. Објављено саопштење не садржи ништа конкретно (сем локалне скупштине Ужица, а гађа се РИК). Овакав позив на протест без утемељене листе конкретних прекршаја је неозбиљан и неодговоран.
Моја нада је била да су Двери, поред осталог, у стању да буду језгро будућег моралног препорода Срба и Србије. Ово не личи на то.
... али им нису дозволили. Зато и захтевају да јавност стекне увид у те записнике и реалне гласове, затим у неважеће листиће. Што се ови потоњих тиче, јасно је да у огромној већини у питању гласови за опозиционе странке.
Ето, то су само неки од примера како су изиграли народну вољу.
Ја сам сутра испред граде РИК-а, Боже здравља.