Pa videli smo i na svojoj koži osetili i ja i Antonić i NSPM efekte udruženog rada vladajuće i opozicione mašinerije
Slažem se gospodine Vukadinoviću. Izdržite, istina je na vašoj strani
Preporuke:
143
19
2
nedelja, 06 maj 2012 20:37
tačno
Ali, skoro da nisu zaostajali ni turbo i kvazi-patriotski mediji, poput Pečata. E, sad, Pečat se predstavlja kao pro-DSS glasilo. (Što nije problem, mnogi navijaju za razne, kamo sreće da su u DSS-u i ranije malo više brinuli o tome i na vreme obezbedili ili stvorili neke svoje novine i televizije.)
pravo u centar
Preporuke:
98
12
3
nedelja, 06 maj 2012 20:54
jovan
''Da li će ovo navesti kvazi-patriotske opadače da priznaju grešku i da se javno ili privatno izvine?''
neće, Đorđe, neće. Priznati svoju grešku, e to nije princip ljudi iz ovih ''krugova''
Preporuke:
84
10
4
nedelja, 06 maj 2012 21:02
Miloje
Kod dela čitalaca postoji određena briga da li će sada NSPM „promeniti kurs“, u ovom ili onom smeru. Ali samo u poslednjih nekoliko „vrućih“ predizbornih dana, pored ostalog, objavili smo jedan solidan pro-SNS tekst Zorana Avramovića, zatim pro-bojkotaški tekst Pavla Ćosića, koji je direktno suprotstavljen ideji „Nijednog od ponuđenih odgovora“. Plus smo svakodnevno objavljivali mnoštvo SRS, DSS i dverjanskih komentara. I preneli smo neke od (bez)brojnih napada na nas, od Vesne Rakić Vodinelić do preokretaša Basare i naprednjaka-vidovnjaka Balabana.
Promena kursa NSPM-a je i mene plašila, ali sam brzo uvideo da se to ne dešava. Nastavite i dalje tako.
Preporuke:
102
8
5
nedelja, 06 maj 2012 21:12
Rin o-o to
Sve dotle dok Srbi budu služili politici (koja je samodestruktivna) a ne da politika služi Srbima, biće ovako.
Preporuke:
89
3
6
nedelja, 06 maj 2012 21:13
gavrilo
kada slušam Ds i SPS koji su ipak u koaliciji vladali nismo morali ni da raspisujemo izbore jer tek smo sada shvatili da je kod nas SUPER, samo smo malo skliznuli zbog svetske krize.Vama Đorđe kapa dolje,svaka čast izašli ste na crtu aždajama bez obzira na rezultat, bar će Vam savjest biti mirna!BRAVO!
Preporuke:
108
4
7
nedelja, 06 maj 2012 21:23
Marko Gay
Plus smo svakodnevno objavljivali mnoštvo SRS, DSS i dverjanskih komentara.
Ovo se mora priznati.
to je samo jedna od „razlika koja čini razliku“ NSPM-a u odnosu na skoro sve drugo što postoji na našoj medijskoj i političkoj sceni.
I ovo se mora priznati.
Čak su mi, u poslednji čas iz novina ispadale već prelomljene izjave.
Zanimanje politicara u Srbiji podseca na posedovanje go go bara u Tajlandu -- deluje relativno lako, zabavno i unosno -- sve dok se covek u to konkretno ne upusti.
I uporno graditi sopstvenu nezavisnu političku i medijsku mrežu.
S naglaskom na medijsku, posebno televizijsku.
Jer ovi izbori u Srbiji jos jednom pokazuju da s televizijom mozete prakticno sve uraditi, a bez nje nista.
Za osnivanje i opstanak nove srpske nacionalne televizije je potreban novac i politicki pritisak, sto verovatno moze doci samo od ruske vlade -- ali ona sad ima drugacije prioritete.
Preporuke:
84
2
8
nedelja, 06 maj 2012 21:25
Milan
Čestitam pobedu patriotskim snagama Srbije. A PatriJotama (SNS,DVERI,DSS,SRS), više sreće naredni put.
Preporuke:
23
160
9
nedelja, 06 maj 2012 21:28
Bojan
Đorđe, vi i Antonić ste mi lično jedne od malobrojnih svijetlih tačaka na srpskoj medijskoj i intelektualnoj sceni. Ne bih volio nikako da odustanete od onoga što radite, a jako bih volio i želim da u vašim namjerama postanete još uspješniji i djelotvorniji.
E sada što se tiče međusobnih napadanja patriotskih i "patriotskih" subjekata, mene sve to podsjeća na jedan film o Kinezima iz davnih vremena, gdje hrane nije bilo za sve pa su morali međusobno da se ubijaju (Warlords 2007). Jesu li tolika sumnjičenja zaista neophodna? Zar se kod nas ljudi ne mogu dogovoriti oko zajedničkog interesa, ili to uvijek moraju diktatori i spoljni faktori da nam nameću?
Sjećam se prije 10ak godina, Dveri su bile u nastajanju, i meni je u Banjaluku B. Obradović ručno slao malobrojne primjerke koje sam detaljno proučavao. Imaju grešaka sigurno, ali ne vjerujem da su oni instalacija neke ambasade, bar ne kada se prisjetim njihovih početaka i tih ne tako davnih vremena...
Preporuke:
81
13
10
nedelja, 06 maj 2012 21:32
Dr
Svaka čast Đorđe, bez dlake na jeziku. Za razliku od nekih drugih, vas su svi režimski i stranoplaćenički mediji satanizovali ili maksimalno ignorisali, što samo po sebi govori da ste na pravoj strani. Niste imali nijedan bilbord, ni jedan reklamni spot, što govori da nijedan tajkun ne stoji iza vas i da ste pošteni. Nisam se pokajao što sam danas glasao za NOPO, a ubeđen sam da će osvojiti dovoljno glasova da bar Đorđe uđe u skupštinu!
Preporuke:
66
5
11
nedelja, 06 maj 2012 21:39
VITALNA MOĆ
U trenutku dok ovo pišem, na TV se vrti tobože „neutralna“ reklama o uspesima i procvatu Beograda poslednjih godina, a aktivisti SNS-a
ili:
Balašević večeras besplatno u Novom Sadu
Beta
objavljeno: 05.05.2012.
zašto nisu organizovali na 05.05.2012 (!) koncert Milke Todorović?!
treba uporno rasplitati Gordijeve čvorove laži, spinovanja i manipulacije, ma sa koje strane dolazili. I uporno graditi sopstvenu nezavisnu političku i medijsku mrežu.
predlažem "reset", tj. zen budizam ili taoizam ili karate -- izbeći "kuvanje žabe"!
potreban je i ne samodestruktivni prezir, iz kog se crpi snaga protiv žutice!
Preporuke:
44
1
12
nedelja, 06 maj 2012 21:42
Ivan
Đorđe, stoički ste izdržali sve ove napade. Skidam Vam kapu na strpljenu.
Preporuke:
71
5
13
nedelja, 06 maj 2012 21:43
Kaktus
A objavljivanje pohvalnih uvodnika i beskrajnih intervjua sa čelnicima DSS-a služilo je samo daljem anesteziranju Koštunice i njegove stranke, koji su jedini, blagovremenim i odlučnim nastupom, naprednjake mogli isterati na čistinu. (Istoj toj pacifikaciji služila je i priča o „sigurnoj koaliciji SNS-DSS“, od koje, evo, i sada to kažem, sa rizikom da budem demantovan, na kraju verovatno neće biti ništa.)
Potpuno tačno. Koštunica je vodio sramnu kampanju nezameranja naprednjacima. I šta će time postići? Uskoro ćemo videti.
Preporuke:
58
8
14
nedelja, 06 maj 2012 21:55
Milan
Da li ovi rezultati znače da LAŽNE ANKETE u stvari nisu bile laž već su bile ISTINA?
Preporuke:
40
8
15
nedelja, 06 maj 2012 22:07
Žiko
Razočaran načisto...više se ne javljam. Dobro neko reče nisu se trebali ovi izbori ni održavati i trošiti silan novac. Ovaj put se nije desilo ni da sjaše Kurta a uzjaše Murta, sve ostalo isto. Što me najviše brine je odnos SNS prema Republici Srpskoj zbog Tomine i Vučićeve sujete. Tamo će pokušati oboriti Dodika a to znači uništenje RS. Ne zbog Dodika nego što on i tamo ima puno oponenata a čovjek ima čvrst stav prema medjunarodnim faktorima koji nam ne idu na ruku. SDS će tamo opet voditi politiku prepuštanja vlasti iz RS ka unitarnoj BiH kako su to radili do dolaska Dodika i to je kraj balade. Elem bilo kako bilo mi Srbi sve u miru gubimo. Očito imamo kratku pamet. Toliko od Žike...pozdrav za sve iskrene patriote.
Preporuke:
65
4
16
nedelja, 06 maj 2012 22:20
Ne bojša
Kome je do morala u politici, neka dođe u NSPM.
vi ste, kao pesak,čistu vodu propuštate, a rđu na uvid narodu pokazujete.
hvala vam
Preporuke:
65
5
17
nedelja, 06 maj 2012 22:33
Biljana Nikolić
NOPO je u skupštini.
ČESTITAM!
Preporuke:
103
7
18
nedelja, 06 maj 2012 22:33
Rin o-o to
Pola Srbije nije izašlo na izbore u ovim okolnostima? Ej? „Legalna šansa“ je ignorisana. Ilegalni, nazoviživot, ovde dominira. To nije ni siva ekonomija. Kakav je zločin učinjen srpskom narodu u ove dve decenije (otet mu je vitalni rezon), Gospode Bože?!
Preporuke:
73
1
19
nedelja, 06 maj 2012 22:37
seljak bezemljaš
Neda se ali će se dati,učio nas je Vuk Karađić,pa ako moramo strpićemo se.Svaki dan može u klici da nosi veći pad za "pobednike".
Preporuke:
30
2
20
nedelja, 06 maj 2012 22:40
Šešeljevac
Čini mi se da se malo zanemaruje činjenica da jedini koji u ovoj zemlji imaju stalan posao i redovne prihode su zaposleni u državnim ili paradržavnim institucijama. A većina njih je do tih radnih mesta došla na osnovu partijske pripadnosti. Zajedno sa penzionerima oni čine otprilike polovinu biračkog tela. Prvima nije u interesu da se vlast promeni a i penzionerima je lako sugerirati da su im penzije sigurne samo sa ovom garniturom. Zaslepljeni tim trenutnim ličnim interesom mnogi jednostavno ne žele da vide da svi zajedno srljamo u propast.
Preporuke:
112
1
21
nedelja, 06 maj 2012 22:45
Vlada, Srbija
Đorđe, čak ni ovako i ovoliko koliko ste Vi sami ovde opisali predizborne marifetluke - Vi niste njihova najveća žrtva. Možda će to jednom shvatiti i ovdašnji čitaoci, samo se bojim se da će tada biti prekasno za Srbiju kakvu znamo!
Preporuke:
35
2
22
nedelja, 06 maj 2012 22:50
Dečko iz B.
I ja bih hteo da dam još jednom podršku za NSPM ekipu. Čitam vašu internet reprezentaciju već duže vreme (više godina). Od sledeće plate ću da doniram za NSPM i dati mali ali ipak moj doprinos za moju omiljenu Veb stranicu. I ja sam danas dao glas za "inicijativu..." odnosno NOPO. Samo da se plasira bar jedan od NOPO, na sledećim izborima ću dobit sigurno više glasova, ako ne izdaju datu reč Odnosno inicijativu! A neverujem da će ovaj mandat da izdrži 4 godine. Borba znači traje dalje!!! Poštovanje
Preporuke:
51
4
23
nedelja, 06 maj 2012 22:56
Sisoje
NOPO čestitam na jednom mandatu. Za tako malo vremena i uz toliko problema ovo je uspeh.
Preporuke:
62
5
24
nedelja, 06 maj 2012 22:58
ben
Sva sreca sto DSS nema "svoje novine" i "televizije" jer bi se time definitivno prikljucio ostatku "politickih partija" u septickoj jami.
Preporuke:
34
5
25
nedelja, 06 maj 2012 23:01
Andro Lutak
Čestitam. gospodine Đorđe!
NOPO JE PREŠAO CENZUS!
ŽIVELI, I SRETNO ŽELIM U VAŠEM DALjEM RADU!
Preporuke:
74
9
26
nedelja, 06 maj 2012 23:02
@Milan
Ajde čoveče izađi da slaviš sa svojim "patriotama". Vama je u ovakvoj Srbiji dobro, dođe čoveku da vam pozavidi, a onda se seti mozga koji bi morao posedovati da bi slično razmišljao. Zato je u ovakvoj Srbiji bolje biti patriJota gubitnik.
Preporuke:
45
5
27
nedelja, 06 maj 2012 23:14
Marko Darković
Razlika između NSPM-a i Pečata, Vidovdana, B92, Kurira jeste u tome što je NSPM nezavisan, objektivan, nepristrasan.... Dok su Pečat, Vidovdan, B92, Kurir i ostali obični navijači koji od izobra do izbora menjaju dresove i šalove.
Preporuke:
63
6
28
nedelja, 06 maj 2012 23:53
Troglavski
Ako je NOPO usao i sa jednim mjestom, onda bi cestitao Vukadinovicu. Svaka cast.
A kampanja trajala 5 dana.
Preporuke:
64
3
29
ponedeljak, 07 maj 2012 00:03
Anika
Znam puno ljudi koji su glasali za dveri i svi su jednoglasno izjavili da ne bi ni izašli na ove izbore da nije njih. Tako da su u velikoj meri uzele glasove potencijalnih apstinenata. Složila bih se sa jednim komentatorom da ih ne treba sumnjičiti, ne verujem da su strana ekspozitura jer što bi plaćali dvaput, ovi što su pobedili će odraditi sve što im narede. Razočarana sam kako je naš narod glasao, izgleda da još nismo dovoljno nisko pali, ma kako to neverovatno zvučalo.Otrežnjenje će izgleda doći tek kad penzioneri ne budu primili penzije, kad dođe do socijalnih lomova jer je kasa davno ispražnjena a zemlja prezadužena.Jednostavno je uže prezategnuto, mora pući.
Preporuke:
79
9
30
ponedeljak, 07 maj 2012 00:19
Milan @@
@
Nemam razloga da izlazim bilo gde. Nisu pobedili MOJI jer ja nemam moje. Nisam član tog društva. Vidite, nije problem to što Vi i ja različito mislimo, već doza Vaše nerealnosti. Pa pogledajte šta je pisano u komentarima prethodna dva meseca!! Neverovatno. I sad kad se vidi da je sve suprotno od toga, onda mene i slične meni optužujete *da nemam mozga*. Vrlo zanimljivo. Ali pre nego što premerite moj mozak razmislite o Vašim očekivanjima sa jedne i realnošću sa druge strane.
Preporuke:
19
30
31
ponedeljak, 07 maj 2012 00:20
Milić Petar Kecman
Vi ste obraz sačuvali g.Vukadinoviću (to je moje skromno mišljenje), a to danas nije lako (ruku na srce, nikad nije ni bilo -uvek je lakše ići putem kojim svi idu, a ne onim kojim treba).
Kada ste spomenuli izbornu "ćutnju", pomislio sam da ste gledali sinoćnje obraćanje kandidata Tadića u trećem dnevniku HRT-u (ko će kod koga, nego svoj kod svoga).
Kako nam -je tako nam je. I to je od Boga. Istrpili smo mnogo, istrpićemo i ovo. Njihovo je da napadaju -naše da se odbranimo.
Preporuke:
39
2
32
ponedeljak, 07 maj 2012 00:28
F-16
Najiskrenije čestitke za Đorđa i NSPM. Jedno mesto u parlamentu, bez dinara uzetog od ovog gladnog naroda, je ogroman uspeh. Bravo, bravo, bravo!
Preporuke:
67
4
33
ponedeljak, 07 maj 2012 00:34
Ana
Profesore, cestitke na mandatu!
Preporuke:
54
3
34
ponedeljak, 07 maj 2012 00:58
kaća
Čestitam , ušli ste u parlament.Dobro sam predvidela da će Srbije još krmeljati posle uspavanosti iz koje se budi , što su ovi izbori i pokazali .Vreme radi za misleće ljude oko NSPM !
Ostanite na istim pozicijama kao do sada: kritični i analitični jer nam na taj način omogućavate jasnije formiranje političkih i socioekonomskih stavova u ovoj magluštini raznih spinovanih i marketinških gluposti.
Preporuke:
38
3
35
ponedeljak, 07 maj 2012 01:09
Vera Nastasovic
Čestitam vam ulazak u parlament, mada se bojim da je društvo tamo toliko otrovno da će vam biti muka. Gospodine Vukadinoviću, molim vas da nam objasnite kakav narod može da glasa za istu vlast koja je sve devastirala u protekle 4 godine? Šta je to što treba da se desi pa da konačno odu u istoriju i puste nas da živimo? Rezultati su me toliko razočarali da ću zaista da gledam da se što pre iselim negde, ovde više nema šta da se traži.
Preporuke:
42
2
36
ponedeljak, 07 maj 2012 01:12
pinokio
Cestitke za bespostedne borce za Srpska prava[zalosno sto je to u Srbiji,razumljivo u Afganistanu],drzavu i protiv ostalog smeca. Rezultati pokazuju koliko ima mislecih ljudi,sto i nije los procenat,zapravo odlican.To je jezgro koje ce unijeti promene.Nije to tako malo,samo jos malo lovice i bingo.Stulic je vidovito to predvideo;"oni dolaze. k..... sinovi, bez trunke ideje"Tek je pocelo.
Preporuke:
20
2
37
ponedeljak, 07 maj 2012 01:19
ivan f
Cestitam na osvojenom mandatu ako nista ovaj narod ce konacno imati bar jednog svog al stvarno svog predstavnika ! ! ! ! !
Preporuke:
44
2
38
ponedeljak, 07 maj 2012 01:32
Kurir Boško
Dobro je da bude i par normalnih ljudi u skupštini, čestitke za NOPO.
Šteta za Dveri.
A mi, kao narod, nismo se baš bistrima pokazali.
Bez obzira na medijsko ispiranje mozga,
moglo je to mnogo bolje, morale su se patriotske stranke udružiti.
Doduše, u zemlji gde Dinkićevi, posle svega,
pređu cenzus - šta reći ?
Već je 7-mi Maj, prvi dan nove - dobrovoljne - samonametnute kazne.
Nama više ni Bog ne može pomoći, a ja kao da imam kartu za prvi red predstave ``Samoubistvo naroda``
Preporuke:
72
1
39
ponedeljak, 07 maj 2012 02:04
Milan
Uzgred, teško je bilo ne uočiti da su prorežimski mediji, a posebno „žuti“ Kurir i Pres (a bogami i RTS), u završnici kampanje baš svesrdno i gotovo bestidno pomagali Dverima.
Evo ja nisam primetio to bestidno pomaganje. Ovo doživljavam kao tešku optužbu pa bih voleo da se malo šire obrazloži ova teza.
Preporuke:
30
19
40
ponedeljak, 07 maj 2012 02:32
GJ
Zašto se Đorđe branite tako što napade preusmeravate na Dveri, prozivate ih ozbiljno a ne iznosite argumente.Jer vi to znate nešto o njima što mi ne znamo. Pa dajte recite.Ili možda ne umete da se branite drugačije. Čime ste vi to moralniji u svojoj borbi od ljudi iz Dveri. Oni vas nisu ni jednom spomenuli u svojim glasilima. I gde je tu onda sloga patriotskog bloka.Podržavam Inicijativu u potpunosti i nadam se da će te nastaviti da se borite za istu u parlamentu.Čestitam na uspehu
Preporuke:
58
10
41
ponedeljak, 07 maj 2012 03:22
Gordana
CESTITAM!1:240!Nije neka relna sansa ali bar jedan zastupnik normalnog. Za pocetak ili, bojim se kraj, nije zanemarljivo.
Ovih 45% izglasase DS i ponovo: LDP,Canka,Dinkica,Sonju Liht,Natasu Kandic,Pescanik,B92,...Sve sto ova bratija urade ,bojim se, nece vise moci da se popravi!
Dacicu, upamet se ovoga puta sa kim ces da pravis vladu. Nisu ti opcije sjajne, ali ipak imas mogucnost da nesto malo popravis u odnosu na predhodne 4 godine( uz DSS,pa cak i Dveri mozda moze da se usmerava SNS u nekom malo manje pogubnom pravcu).
Onih 55% , koji nehtedose da se DERANZIRAJU, nemaju kome da se zale i nad cim da kukaju.Prepustili su neznam kome da im kroji buducnost.Sta god ih zadesi-zasluzili su!
Preporuke:
32
3
42
ponedeljak, 07 maj 2012 07:08
Mikoš
Već sam citirao Andrića,da kola koja idu nizbrdo teško se mogu zaustaviti.Prođe još jedno emotivno-energetsko pražnjenje,a kod nekih ni naknadne pameti ni oslobađanja zabluda.Kao da g.Vukadinović previđa da mi manje više nismo društvo,već ZBIR KRHOTINA i da u takvoj situaciji ne postoji JAVNO MNjENjE kao korektor vlasti,pa ni odgovornost političara za delo i reč.Postoji samo sopstveni posao i preživljavanje,a sve ostalo je skoro nebitno.Kratko je pamćenje i retki se sećaju suštinske izmene teksta rezolucije o KiM (iza koje nije stajala naša skupština)pred glasanje u Gen.skupš. UN.Samo su čelnici DSS i SNS to kritikovali.Šta je alternativni stožer okupljanja postojećem u vremenu razmaha centrifugalnih sila.Ko je goliji? Beogradu od 270000 stanovnika Gestapo je imao 9000 doušnika,a o sličnom govore i depeše Vikiliksa.U toj crti naroda ima osnova i za kojekakve špijune.Oseća se ogromna praznina nestankom nekadašnjeg NIN-a,ponosa srpskog novinarstva.Da li ima ideja da se pokrene list sličnog koncepta?
Preporuke:
31
1
43
ponedeljak, 07 maj 2012 08:13
Jasna Simonović
Ne znam ko kome treba da kaže "izvini", ali Nikola Tulimirović treba vama da kaže "hvala" ako on uđe u "Parlament", a iz toga bi možda izašli i mnogi mali "hvalići"...
Bilo bi lepo da zakonski postoji "rotirajuće mesto u parlamentu", kao u fudbalu...na primer...
A kada bi to bilo, zamolila bih svojih 5 minuta da prikažem su naši legalni novci i profit...I država svakako...
A vama hvala gdine Djordje što ste pokušali...(Pokušah i ja 2001. ali od malih duša i sitnih džeparoša do dana današnjeg ne može se nigde, pa ni na nspm!)
ps Da, i meni je sa mob. 0643173020 u 16 i 23 h stigla poruka: "Dragi sugradjani, jedino što je potrebno Srbiji su PROMENE. Srpska napredna stranka to može doneti. Zajedno pokrenimo Srbiju. Izadji i glasaj!"
Glasovanje tek počinje....
Preporuke:
21
3
44
ponedeljak, 07 maj 2012 08:32
Dečko iz B.
Čestitam! Sada je pitanje ko će za skromnu vođenu kampanju a zato izuzetan rezultat da uđe u parlament. Ne treba plakati. Sada posao čeka. kako da se promoviše inicijativa? Kako da se dokaže građanima da su ili pogrešno birali ili pogrešili što nisu birali. Dobar rad i nastavak sa usavrsavanje inicjative daće bolje rezultate na sledećim izborima. A ova sledeća vlada neće izgurati 4 godine, bar imam osećaj!
Preporuke:
24
1
45
ponedeljak, 07 maj 2012 08:36
brm
"pored ostalog, objavili smo jedan solidan pro-SNS tekst Zorana Avramovića, zatim pro-bojkotaški tekst Pavla Ćosića, koji je direktno suprotstavljen ideji „Nijednog od ponuđenih odgovora“. Plus smo svakodnevno objavljivali mnoštvo SRS, DSS i dverjanskih komentara."
ali zato niste prenoosili naše tekstove u kojima zdušno (Pavkov i ja) podržavamo ideju NOPO zbog načela a ne ad hominem idolopoklonstva "bravo profesore, svaka čast doktore", uprkos neslaganja s vama ...
ovaj tekst bih i sam potpisao..ali mogli bi hrišćanski da dopišete i jedan dodatak: sve kopi pejst samo umesto pečata stavite nspm, sebe i antonića a umesto NOPO dopišite LDP...
patriJotski intelektualci su učinili sve da spreče nacionalni konsenzus tj. da onemoguće koalciju Tome i Voje zbog nebitne teme EU i Čede sa bilo kim..a Dveri i radikale su upropastili hraneći taštinu tih nedoučenih amatera..I ZATO NAM SAD OPET VLADA BANDA CRVENA I PREDSTOJI DEMOCID VEĆI NEGO ZA VREME MILOŠEVIĆA
Preporuke:
19
16
46
ponedeljak, 07 maj 2012 08:40
Penzioner
@Šešeljevac:
... Prvima nije u interesu da se vlast promeni a i penzionerima je lako sugerirati da su im penzije sigurne samo sa ovom garniturom.
Tačno !
Ali tim nesrećnicima, penzionerima, NIKO DRUGI NIŠTA NIJE PONUDIO ! Ili, što je još gore, i crnje, ima onih koji im priželjkuju "hladnu dobru raku i večiti mir"! I to je ordinarni bezobrazluk svih političkih partija. I očigledan primer rada u korist svoje štete. Radi se, dakle, o ignorisanju oko 25% glasača koji su IZAŠLI na izbore.
Preporuke:
31
3
47
ponedeljak, 07 maj 2012 09:18
Đura
Prekinite sa kukanjem ljudi. Dosta defetizma!
Jeste, i ja sam se nadao boljem, i meni nije jasno kako opet ovi dobiše ovoliko, ali nije to kraj sveta. Borba i dalje traje, a mi koji pratimo NSPM smo na početku nečeg novog. NOPO je ušao u parlament, nešto se ipak desilo i promenilo. Za razliku od prošlih izbora, ovog puta ima malo nade. Držimo se za nju i učinimo i mi nešto. Za 4 godine (a možda i manje) pitaćemo se "Šta smo uradili od prošlih izbora?". Trudite se da se tada ne stidite pred sobom.
Preporuke:
33
1
48
ponedeljak, 07 maj 2012 09:31
Bojan Priština
Čestitam na ulasku u Parlament i nadam se da će Đorđe preuzeti taj mandat koji je NOPO osvojio.
A pozivam i prof. Antonića da se uključi u politiku , zapuši nos i uskoči u ovu Srpsku političku močvaru jer je svako ko vredi potreban inače nam Srbijica ode u nepovrat.
Prvo sam sumnjao u Dveri da su ovo za šta ih Đole optužuje da su DS projekat mada svaka patriotska snaga ili bar ona koja se tako deklariše mi daje nadu koja mi je jedino ostala, tako da ne želim da verujem da je to tako, ostavio sam rezervu da su ih samo medijski magovi sa Andrićevog venca iskoristili za to da DSSu i SRSu skinu glasove.
Preporuke:
24
3
49
ponedeljak, 07 maj 2012 09:34
Danilo
Gospodo,Vukadinovicu,Antonicu i cijela casna ekipo NSPM-a,samo nastavite,nije kraj svijeta,i Sodoma i Gomora su odolijevali,ali,samo do sudnjega dana.
Gledam veceras Dacica na bini,pjeva koliko ga grlo nosi,gledam Tadica,onako arogantnog,kaze da su pobedili i da ce opet pobediti,a glavu zabacio unazad,uozbiljio se,malo se namrstio,pa se upitah cemu se ovi ljudi raduju?
Ili se raduju sto su prolongirali da na sudu dokazuju sve svoje promasaje,ili se raduju sto ce nastaviti sa unistavanjem Srbije?
A,opet pomislih,pa mozda je ovako i bolje.Neka barabe nastave sa unistavanjem drzave,neka,definitivno,priznaju tkz.drzavu Kosovo,neka pokusaju odvojiti Vojvodinu,neka sada,kada imaju mandat naroda,jasno kazu da su za ulazak u NATO.Neka se to sve kaze,jasno i glasno.
Ja samo znam da je ovaj srpski narod i za manje greske kaznjavao svoje vodje,koje je sam birao,naravno.
Mongolska poslovica kaze da kad mislis da ti se nesto lose desilo,moze ispasti najbolje,i obrnuto.
Preporuke:
33
0
50
ponedeljak, 07 maj 2012 09:35
Bojan Priština
I jesu Dveri skinule procente DSSu i SRSu ali budimo realni, skinuli su po procenat ili dva, Tadić i pored svih zala kojima nas je zadužio u ove 4 godine dobio 25% glasova priključi njima glasove LDP i URS i videćeš da ovaj naraštaj srba ne vredi puno, znak pitanja dali sa ovako plitkom pameću uopđte i zaslužujemo da imamo državu.
Čekaju nas teški dani, ali sve što nas čeka sve smo zaslužili.
Preporuke:
60
5
51
ponedeljak, 07 maj 2012 09:57
Drd
NE oduzimaju Dveri nikom glasove, samo za njih bih glasao i ni za koga drugog. Da su sutra opet izbori, opet bih to učinio.
Preporuke:
51
21
52
ponedeljak, 07 maj 2012 10:07
Četnikuša
Najveći dobitnik ovih izbora je Sonja Biserko. Činjenica je da je Sonja godinama radila na rehabilitaciji četništva a nema sumnje da je najznačajniji predstavnik četničke opcije na ovim izborima osvojio najveći broj glasova. U poslednje vreme, Sonji se u apologiji Nikolića pridružila Nataša Kandić tako da je četnička ideologija dobila i svoju žensku, feminističku stranu, što je inače četničkom pokretu nedostajalo kroz istoriju.
Preporuke:
15
23
53
ponedeljak, 07 maj 2012 10:10
Bojan
Da se nadovežem na svoj komentar od juče. Danas imamo malo jasniju (ali ne i kompletnu sliku) izbora.
Ja i dalje vjerujem da Dveri nisu nekakvo kukavičje jaje, ili bar da nisu svjesno ušli u ovo da naškode drugima (SRS/DSS) i Srbiji. Ono negativno što su uradili, po mom mišljenju, rezultat je njihove nepromišljenosti, lošije organizovanosti i neiskustva, a jedan od djelimičnih uzroka za to su i slaba finansijska sredstva na raspolaganju.
Iako postoji šansa da DSS uđe u vladu itd, svi mi znamo da se to neće desiti. Meri Vorlik je danas rekla da očekuje da Srbija "nastavi sa reformama", tj. da se nastavi sa uništavanjem Srbije, i ja vjerujem da će njeni drugari, koji čine većinu srpskog parlamenta, sa novim entuzijazmom i novim ljudima složno prionuti na taj posao.
U svakom slučaju, NOPO budi mali tračak nade. Vidjećemo kako će se ti momci ponašati. Za 4 godine, ili prije, može mnogo toga da se promjeni.
Preporuke:
37
5
54
ponedeljak, 07 maj 2012 10:49
Petar
Milane, ako vi zaista niste primetili kako su Kurir i Pres u završnici podržavali i igrali za Dveri, onda znači da ili niste ni videli te novine, ili da ste beznadežni i ostrašćeni navijač i ne vrdi vam objašnjavati. Deri su bile trojanski konj ove vlasti u obračunu sa ostacima patriotske opozicije.
Preporuke:
25
31
55
ponedeljak, 07 maj 2012 11:08
GJ
Petre, a da su Dveri prošle, šta bi ste onda rekli? Veoma malo im je nedostajalo i sa tim niko nije mogao da se kocka računajići na razbijanje jedne(SRS) a stvaranje druge (Dveri)opcije .Zar vi ne biste iskoristili medijski prostor koji vam se poklanja? SRS gledamo već 20 god. i...?
Preporuke:
34
11
56
ponedeljak, 07 maj 2012 11:12
milica
Dragi gospodine Vukadinovicu, vi ste nesto najbolje sto se pojavilo na politickoj sceni i ako niste politicar nego politicki analiticar i ujedno vam cestitam na hrabrosti kao skoro jedinom coveku koji postenje i snagu uma stavlja na prvo mesto, takodje i cestitost kao i vasi komentatori na sajtu. cestitam vam na pobedi na izborima i jos jednom vam kazem sto se odnosi i na gospodina Antonica sto ste bolji vise vas napadaju ali vi se drzite svi smo uz vas.nedozvolite da vas niko omete u on0me sto ste naumili. veliko hvala a za takozvane demokrate se ne brinite nece dugo,a vaqqljda ce i nas narod da shvati neke stvari. imali bi ste vise glasova na biralistima samo da su ljudi znali sta je nopo ko ga predstavlja i program jer to znam iz prve ruke sa biralista. ljudi su postavljali pitanja ko su ovi nopo ali ne vredi objasnjavati nesto sto je njima bilo nepoznato. ali ipak ste uspeli i svaka cast.
Preporuke:
25
3
57
ponedeljak, 07 maj 2012 11:28
Marina
Cestitam gospodine Vukadinovicu i zelim Vam pre svega dobro zdravlje i mnogo srece u Vasim parlamentarnim aktivnostima ! Moram da dodam da je za mene Vas ulazak u parlament jedini tracak nade posle ovih izbora, a istovremeno iskreno mi je zao sto Dveri nisu uspeli ovoga puta. Isto tako se nadam da ce neko pokrenuti pitanje regularnosti ovih izbora (do sada su to samo Dveri bile uradile)posto ima mnogo indikacija da su manipulacije bile na delu na razne nacine. Ja npr nisam mogla da glasam (niti moja porodica)u Ambasadi posto su bez obrazlozenja odbili da nas stave na spisak "odabranih" kojima je omoguceno da to svoje ustavno pravo ostvare, iako smo blagovremeno i uredno podneli zahtev (napominjem i da smo na predhodnim izborima mogli da glsamo u toj istoj Ambasadi). Moj slucaj nije usamljen, licno znam za jos nekoliko porodica.
Preporuke:
25
2
58
ponedeljak, 07 maj 2012 11:31
Milan
@Petar
Ja Kurir i Pres ne čitam, ali sam zato koliko-toliko pratio televiziju, pa i RTS koji je spomenut, i tu nisam video ništa što bi bilo bestidno podržavanje Dveri. Naprotiv.
A što se tiče trojanskog konja, čak i da je tako, ostaci te opozicije nisu mogli da sakupe ni 20% sa sve Dverima, tako da takva opozicija i trebalo je da doživi poraz.
Preporuke:
32
6
59
ponedeljak, 07 maj 2012 12:19
Nesa
Cestitam na osvojenom jednom poslanickom mestu NOPO za Skupstinu. Posle svih sikaniranja kojima ste bili izlozeni, ipak ste uspeli. Bravo! Smatram da bi bilo dobro da to mesto pripadne g.Vukadinovicu, da bi svojim delovanjem u Skupstini upozoravao na glavna drzavna i nacionalna pitanja.
Preporuke:
17
3
60
ponedeljak, 07 maj 2012 12:28
N.N.
Ko će ući u skupštinu? Vukadinović ili Tulimirović s obzirom da je NOPO osvojio jedan poslanički mandat?
Preporuke:
17
1
61
ponedeljak, 07 maj 2012 12:38
NOPO Republika
1. Predlažem da se nađe/nabavi neki program za komunikaciju svih članova ili simpatizera NOPO (npr.IRC). Sve odluke u NOPO se donose većinski i svi članovi učestvuju u donošenju odluka, koje će jedan poslanik da iznosi u skupštini.
2. Formirati grupe-ekspertske timove po oblastima (kao malu Vladu u senci) koja će stalno da priprema rešenja i daje okvire za dijalog. Sve se odvija na internetu (donošenje odluka, dijalog).
3. Ne treba se predati. Treba iskoristiti na pravi način priliku da mi kao građani, kroz NOPO, postavimo temelje za jedan sasvim novi način predstavljanja u skupštini.
4. Raditi na konkretnim rešenjima i ne pričati prazne priče.
5. Savetovati se sa bivšim oficirima, diplomatama za teme koje se tiču bezbednosti i spoljnje politike. Posebno mislim na one koje je vlast odbacila i zaboravila a koji su imali veliku ulogu u zaštiti nacionalnih interesa ove zemlje.
Preporuke:
26
5
62
ponedeljak, 07 maj 2012 12:55
Sara
Poštovani gospodine Vukadinoviću, i ja Vam čestitam na osvojenom mandatu, samo, ipak, ne liči mi na Vas da ostajete, i to ne po prvi put, nedorečeni u vezi Dveri. Rekli ste skoro da ćete se o njima izjasniti posle izbora. Dakle? Šta je to što ne znamo, a trebali bismo da znamo?
Preporuke:
39
6
63
ponedeljak, 07 maj 2012 13:10
Marija
A šta Srbija ima od tog jednog mandata?
Preporuke:
17
25
64
ponedeljak, 07 maj 2012 13:49
Slavomir Srpski
Naravno da su preterivanja koja guraju NSPM u zute sasvim izvan razuma, i zato Vukadinovic n treba da trosi reci. Ali bi svakako trebao da pogleda stvari sa objektivnije daljine, umesto da svu zizu posveti jednoj nebitnoj "manjinskoj" stranci koja u parlament uvodi samo jedog coveka(koji nece biti Vukadinovic). Gubeci iz vida gro patriotske opozicije tadcievom rezimu. Ne moze se slamka u oku zameniti sumom. To sada jasnije dolazi u uvid, imajuci pred ocima da je samo DSS ostala kao patriorska realna snaga sa koalicionim kapacitetom da MENJE politiku tadicevog rezima. SRS je nestala, a Dveri su samo oduzele glasove (doprinele padu SRS) patriotskom predstavnistvu u Skupstini. Mislim da bi NSPM trebala da da vise prostora ovom glavnom fenomenu, umesto da se kao jez zatvara u NOPO, i da brani neke sporedne stvari umesto glavne procese politike u Srbiji. Tu je problem oko cega ne treba davati Pecatu vise prostora da brani DSS i jedinu preostalu REALNU patriotsku stranku danas u Skupstini.
Preporuke:
17
3
65
ponedeljak, 07 maj 2012 14:22
Ivan K.
A šta Srbija ima od tog jednog mandata?
Čoveka da govori u njenom interesu u Skupštini, izlazeći sa konkretnim predlozima, i to u času kada će poslanika koji to budu radili biti manje od jednog procenta.
Preporuke:
15
3
66
ponedeljak, 07 maj 2012 14:32
Starac Milija
Moze li mi neko objasniti ko je sada definitivno pobedio na pred.izborima:Tadic ili nikolic? Cesid jedno iz casa u cas,RIK drugo....
Cas Toma vodi,cas gubi za pola procenta....
Gledao sam onaj prenos Javnog servisa i analiticare poput Jova bakica. Ono je strasno koliko su ljudi ostrasceni i koliko su navijacki delovali za Tadica....
Moze li to biti ikad u Srbiji posteno,da se kaze istina to sto je istina.
Radikali su doziveli fijasko.Seselj je na putu da proglasi ankrot. Sklonio Martinovica,Todorovica a isprsio Jadranku koja ne zna u sta se nasla. Zao mi je nje...
Dacic je odlepio,kao on je sad neko....Spasi Boze.
Preporuke:
19
1
67
ponedeljak, 07 maj 2012 15:53
Marko Gay
Ako bi Dacic odrzao obecanje da nece s Cedom, to bi automatski znacilo da ce u buducoj srpskoj vladi sedeti ili Kostunica ili Dinkic, zar ne?
Preporuke:
16
1
68
ponedeljak, 07 maj 2012 16:05
Ivan K.
kada će poslanika koji [budu govorili konkretno u srpskim interesima] biti manje od jednog procenta
Pardon, zaboravio sam na DSS. Biće ih manje od 10%, po svemu sudeći.
Preporuke:
5
1
69
ponedeljak, 07 maj 2012 16:11
Rajka s Banovo brdo
@Starac Milija,tako je sve kako kazes.Nije steta za Radikale koliko za Dveri. Seselja znamo iz starog kaputa.RTS je u ocima svakog postenog gradjanina dozivela razocarenje navijajuci za vladajucu stranku. Kada cemo jednom biti spremni da cujemo istinu pa makar kakava je.
Iskren da budem,najvise me je zabrinuo uspeh Socijalista. Sta je Dacic to ucinio veliko za Srbiju ako ne da je hapsio male kriminalce a veliki su ostali ,ili u njegovom sirem okruzenju ili se druzi sa njima...
Preporuke:
20
5
70
ponedeljak, 07 maj 2012 17:53
Vanja
Dobar tekst.
Preporuke:
11
2
71
ponedeljak, 07 maj 2012 18:32
Srecko
Zamislite Skupstinu koja nece imati Radetu Vjericu ,Pop-Lazicku ili Natasu Jovanovic ,pa onda slike koje oneraspolozuju: Krasic,Todorovic,Martinovic....
Seselju zelim povratak iz zatvora uz zelju da se ne bavi vise politikom.
Preporuke:
8
16
72
ponedeljak, 07 maj 2012 20:10
Patriotkinja
@Četnikuša
To što Nataša Kandić i Sonja Biserko podržavaju Tomu Nikolića - najbolji je dokaz da su Sonja i Nataša prave srpske patriotkinje, iskrene nacionalistkinje, borkinje za interese celog srpskog naroda i za njegovo ujedinjenje u budućoj jedinstvenoj velikoj srpskoj državi.
Samo Sonja Srbina spasava!
Preporuke:
8
11
73
ponedeljak, 07 maj 2012 20:22
Jakov
Pošto sam upoznat sa rezultatima izbora ne nekoliko biračkih mesta (nisam posmatrač ispred nijedne opcije) mislim da su ovi izbori organizovana prevara da se SRS i Dveri izbace iz Skupštine. Pogldajte broj nevažećih listića. Statistički je nemoguće da ih je toliko. U ovom organizovanom prekrajanju narodne volje da se Dveri i SRS izbace iz Parlamenta učestvovali su predstavnici pobednika.
Miloševićev režim je bip malo dete za krađu na izborima za ove mahere.
Samo pogledajte nevažeće i videćete da se na većini nalazi zaokruženo Dveri, SRS i još neke opcije koje su u igri za ispadanje jer nisu na EU putu. Videćete nelogičnosti tipa zaokružena neka stranka a onda listić precrtan i slično. Oko 4% nevažećih listića ne može da bude slučajnost.
Preporuke:
34
2
74
ponedeljak, 07 maj 2012 20:24
@ Patriotkinja & Cetnikusa
Simpaticna su vasa karikiranja, ali ne morate sami sebi da odgovarate, preterano je
Preporuke:
14
1
75
ponedeljak, 07 maj 2012 20:26
fristajlo- jedan od nas
I uporno graditi sopstvenu nezavisnu političku i medijsku mrežu. To je pravac kretanja koji preporučujem, i nadam mu se. Drugačije- ne vidim kako...
Prvi korak je učinjen; ma ko ušao (Vukadinović ili Tulimirović)- stvorena je nemogućnost ućutkivanja i pogrešnih interpretacija. Treba nastaviti sa širenjem ovog novog koncepta (ma kako se on nazvao- strankom, pokretom, Inicijativom, Ligom) upoznavati ljude sa osnovnom idejom, ciljevima, stvarati bazu za dalji rad. Treba kanalisati ovo nezadovoljstvo naroda, ali- u pravom smeru; ljudi su ovde "navežbani" da funkcionišu stranački, do sektaštva. Prvo, od čega treba "odučiti" ljude da se politikom bavimo zbog sebe, već- zbog svih, pa time i- sebe... Teško?
Svakako.
Nemoguće?
Možda; ali, možda...
Preporuke:
20
2
76
utorak, 08 maj 2012 01:12
SJ
Najiskrenije cestitke za uspeh! Svaki prvi korak je tezak i neizvestan, ali vama i clanovima NOPO-a je uspelo. Santa leda je probijena. Puno uspeha.
Zao mi je sto SRS su tako prosli, ali me i ne cudi, to je sve namesteno. Takodje sam misljenja da mladim ljudima treba/mora se dati prilika, oni su ti koji nastavljaju "gde smo mi stali", ali kada su u pitanju DVERI nisam bila sigurna u njih. Tu potvrdu sam dobila kada sam e-mail od njih dobila, prvo pod drugim imenom, drugo, najordinarnija laz da su moju adresu dobili od moje familije i prijatelja. Moja e-mail korespodencija je isljucivo ovde. To je za mene dovoljno.
Preporuke:
15
7
77
utorak, 08 maj 2012 08:55
Anonimous
Svaka cast! Uspeh NOPO je najvece iznenadjenje za mene. Sve ostalo se moglo ocekivati. Ovo se moze nazvati pobeda. Tesko nama u celjustima sistema.
Preporuke:
15
0
78
utorak, 08 maj 2012 10:03
Jasna Simonović
Lepo reče jedan komentator, mislim da je na nspm, ali nisam sigurna, a nemam vremena da tražćim...reče na pitanje "šta posle tišine": muk?!...
Ućutaše samonikli, iznikli i pronikli...(Čast izuzecima, naročito onima sa imenom i prezimenom!)....
Svi bi u svoju kućicu, kao kučići, kao papagaji, kao divlje zveri....Samo ne kao ljudi...Šta ono reče Patrijarh Pavle?....
Tudja muka ne boli, ali muk ponekad boli još više...
Nikada izvini, nikada hvala, nikada izvol'te...?
Sitne duše i mali kradljivci vode kolo-naokolo....
Baš tako!
Preporuke:
14
0
79
utorak, 08 maj 2012 10:16
Vlada Parada
Sve čestitke Đorđu uz nadu da će on otići u parlamant!
Takođe, dugujemo vam veliku zahvalnost što ste raskrinkali tzv. patriotski pokret Dveri.
Samo napred!
Preporuke:
11
10
80
utorak, 08 maj 2012 12:36
OKVIR
Vidim Vas ( NSPM ) i Novi Standard na istom delu politickog spektra.
Zao mi je sto izmedju Novog Standarda i NSPM postoje nesuglasice, kojih ne bi smelo da bude u ovom katastroficnom vremenu.
Morao bi da prevlada zajednicki interes a u medjusobnim razlikama - biti tolerantniji - prosto zbog opsteg interesa, kojeg intelektualci ( valjda ) prepoznaju.
Preporuke:
5
4
81
sreda, 09 maj 2012 07:44
Nikola Tulimirović
Ko zna da je pokraden na izborima, ne samo da zna kako je pokraden (pretežno), nego ugrubo može da proceni i broj otetih glasova, na osnovu izvedbe (broj prijavljenih i sprečenih pokušaja), obavesti članstvo, žali se nadležnim ustanovama, ma kakve one bile, i bori se do kraja, za svaki glas. Istina će se saznati. Nama je važno da se sazna na vreme, tj. danas. Nadam se da je i Dverima važno da se sazna pre proglašenja konačnog ishoda izbora i zato im predlažem da više ne glume zaštitnike Srpske radikalne stranke, koja sâma priznaje da je ispod cenzusa (da ne pišem ovde zašto - ne žalim ih), nego da zajedno sa NOPO-om, ma koliko Dverjani nas mrzeli, obave tehnički deo posla, tj. da izvršimo uvid u nevažeće listiće i objavimo jesmo li oštećeni ili nismo i, ako jesmo, koliko smo oštećeni.
Preporuke:
10
2
82
sreda, 09 maj 2012 11:49
brm
"Vidim Vas ( NSPM ) i Novi Standard na istom delu politickog spektra."da li si slep.. pa standard je tako majstorsko spinovanje za režim da će Olja bećković da izgubi posao..:"Za razjedinjavanje i sluđivanje desničara su bili zaduženi patriJotski sajtovi, pogotovo vremenski ograničen (do završetka izbora) jednokratni konceptualni projekt Novi Standard Toliko su uspešno međusobno posvađali Dveri, SRS, DSS i Naprednjake da je svaki zajednički nastup i pre i posle izbora postao nezamisiv. Istovremeno su gajili iluzije o velikoj moći i popularnosti pomenutih stranaka, pogotovo manjih, pa tim izgladnelim mačićima koji su umislili da su tigrovi nije na pamet padala neka koalicija. Time je zvanično oko 10% a prema procenama možda i svih 20% „protivničkih“ glasova završilo u „risajkl binu“. http://branali.blogspot.com/2012/
Preporuke:
4
1
83
sreda, 09 maj 2012 15:49
Šešeljevac @ Nikola Tulimirović
"...da više ne glume zaštitnike Srpske radikalne stranke, koja sâma priznaje da je ispod cenzusa (da ne pišem ovde zašto - ne žalim ih)...".
Zar Vam se ne čini da bi bilo korisno i za radikale i za NOPO i za sve one kojima je stalo do ove zemlje, da napišete ovde, ili na nekom drugom sajtu, zašto ne žalite radikale što više nisu parlamentarna stranka?
Inače ja se iskreno radujem što će NOPO imati poslanika u Skupštini Srbije.
Slažem se gospodine Vukadinoviću. Izdržite, istina je na vašoj strani
pravo u centar
neće, Đorđe, neće. Priznati svoju grešku, e to nije princip ljudi iz ovih ''krugova''
Promena kursa NSPM-a je i mene plašila, ali sam brzo uvideo da se to ne dešava. Nastavite i dalje tako.
Ovo se mora priznati.
I ovo se mora priznati.
Zanimanje politicara u Srbiji podseca na posedovanje go go bara u Tajlandu -- deluje relativno lako, zabavno i unosno -- sve dok se covek u to konkretno ne upusti.
S naglaskom na medijsku, posebno televizijsku.
Jer ovi izbori u Srbiji jos jednom pokazuju da s televizijom mozete prakticno sve uraditi, a bez nje nista.
Za osnivanje i opstanak nove srpske nacionalne televizije je potreban novac i politicki pritisak, sto verovatno moze doci samo od ruske vlade -- ali ona sad ima drugacije prioritete.
E sada što se tiče međusobnih napadanja patriotskih i "patriotskih" subjekata, mene sve to podsjeća na jedan film o Kinezima iz davnih vremena, gdje hrane nije bilo za sve pa su morali međusobno da se ubijaju (Warlords 2007). Jesu li tolika sumnjičenja zaista neophodna? Zar se kod nas ljudi ne mogu dogovoriti oko zajedničkog interesa, ili to uvijek moraju diktatori i spoljni faktori da nam nameću?
Sjećam se prije 10ak godina, Dveri su bile u nastajanju, i meni je u Banjaluku B. Obradović ručno slao malobrojne primjerke koje sam detaljno proučavao. Imaju grešaka sigurno, ali ne vjerujem da su oni instalacija neke ambasade, bar ne kada se prisjetim njihovih početaka i tih ne tako davnih vremena...
ili:
Beta
objavljeno: 05.05.2012.
zašto nisu organizovali na 05.05.2012 (!) koncert Milke Todorović?!
predlažem "reset", tj. zen budizam ili taoizam ili karate -- izbeći "kuvanje žabe"!
potreban je i ne samodestruktivni prezir, iz kog se crpi snaga protiv žutice!
vi ste, kao pesak,čistu vodu propuštate, a rđu na uvid narodu pokazujete.
hvala vam
ČESTITAM!
NOPO JE PREŠAO CENZUS!
ŽIVELI, I SRETNO ŽELIM U VAŠEM DALjEM RADU!
A kampanja trajala 5 dana.
Nemam razloga da izlazim bilo gde. Nisu pobedili MOJI jer ja nemam moje. Nisam član tog društva. Vidite, nije problem to što Vi i ja različito mislimo, već doza Vaše nerealnosti. Pa pogledajte šta je pisano u komentarima prethodna dva meseca!! Neverovatno. I sad kad se vidi da je sve suprotno od toga, onda mene i slične meni optužujete *da nemam mozga*. Vrlo zanimljivo. Ali pre nego što premerite moj mozak razmislite o Vašim očekivanjima sa jedne i realnošću sa druge strane.
Kada ste spomenuli izbornu "ćutnju", pomislio sam da ste gledali sinoćnje obraćanje kandidata Tadića u trećem dnevniku HRT-u (ko će kod koga, nego svoj kod svoga).
Kako nam -je tako nam je. I to je od Boga. Istrpili smo mnogo, istrpićemo i ovo. Njihovo je da napadaju -naše da se odbranimo.
Ostanite na istim pozicijama kao do sada: kritični i analitični jer nam na taj način omogućavate jasnije formiranje političkih i socioekonomskih stavova u ovoj magluštini raznih spinovanih i marketinških gluposti.
Šteta za Dveri.
A mi, kao narod, nismo se baš bistrima pokazali.
Bez obzira na medijsko ispiranje mozga,
moglo je to mnogo bolje, morale su se patriotske stranke udružiti.
Doduše, u zemlji gde Dinkićevi, posle svega,
pređu cenzus - šta reći ?
Već je 7-mi Maj, prvi dan nove - dobrovoljne - samonametnute kazne.
Nama više ni Bog ne može pomoći, a ja kao da imam kartu za prvi red predstave ``Samoubistvo naroda``
Evo ja nisam primetio to bestidno pomaganje. Ovo doživljavam kao tešku optužbu pa bih voleo da se malo šire obrazloži ova teza.
Ovih 45% izglasase DS i ponovo: LDP,Canka,Dinkica,Sonju Liht,Natasu Kandic,Pescanik,B92,...Sve sto ova bratija urade ,bojim se, nece vise moci da se popravi!
Dacicu, upamet se ovoga puta sa kim ces da pravis vladu. Nisu ti opcije sjajne, ali ipak imas mogucnost da nesto malo popravis u odnosu na predhodne 4 godine( uz DSS,pa cak i Dveri mozda moze da se usmerava SNS u nekom malo manje pogubnom pravcu).
Onih 55% , koji nehtedose da se DERANZIRAJU, nemaju kome da se zale i nad cim da kukaju.Prepustili su neznam kome da im kroji buducnost.Sta god ih zadesi-zasluzili su!
Bilo bi lepo da zakonski postoji "rotirajuće mesto u parlamentu", kao u fudbalu...na primer...
A kada bi to bilo, zamolila bih svojih 5 minuta da prikažem su naši legalni novci i profit...I država svakako...
A vama hvala gdine Djordje što ste pokušali...(Pokušah i ja 2001. ali od malih duša i sitnih džeparoša do dana današnjeg ne može se nigde, pa ni na nspm!)
ps Da, i meni je sa mob. 0643173020 u 16 i 23 h stigla poruka: "Dragi sugradjani, jedino što je potrebno Srbiji su PROMENE. Srpska napredna stranka to može doneti. Zajedno pokrenimo Srbiju. Izadji i glasaj!"
Glasovanje tek počinje....
ali zato niste prenoosili naše tekstove u kojima zdušno (Pavkov i ja) podržavamo ideju NOPO zbog načela a ne ad hominem idolopoklonstva "bravo profesore, svaka čast doktore", uprkos neslaganja s vama ...
ovaj tekst bih i sam potpisao..ali mogli bi hrišćanski da dopišete i jedan dodatak: sve kopi pejst samo umesto pečata stavite nspm, sebe i antonića a umesto NOPO dopišite LDP...
patriJotski intelektualci su učinili sve da spreče nacionalni konsenzus tj. da onemoguće koalciju Tome i Voje zbog nebitne teme EU i Čede sa bilo kim..a Dveri i radikale su upropastili hraneći taštinu tih nedoučenih amatera..I ZATO NAM SAD OPET VLADA BANDA CRVENA I PREDSTOJI DEMOCID VEĆI NEGO ZA VREME MILOŠEVIĆA
Ali tim nesrećnicima, penzionerima, NIKO DRUGI NIŠTA NIJE PONUDIO ! Ili, što je još gore, i crnje, ima onih koji im priželjkuju "hladnu dobru raku i večiti mir"! I to je ordinarni bezobrazluk svih političkih partija. I očigledan primer rada u korist svoje štete. Radi se, dakle, o ignorisanju oko 25% glasača koji su IZAŠLI na izbore.
Jeste, i ja sam se nadao boljem, i meni nije jasno kako opet ovi dobiše ovoliko, ali nije to kraj sveta. Borba i dalje traje, a mi koji pratimo NSPM smo na početku nečeg novog. NOPO je ušao u parlament, nešto se ipak desilo i promenilo. Za razliku od prošlih izbora, ovog puta ima malo nade. Držimo se za nju i učinimo i mi nešto. Za 4 godine (a možda i manje) pitaćemo se "Šta smo uradili od prošlih izbora?". Trudite se da se tada ne stidite pred sobom.
A pozivam i prof. Antonića da se uključi u politiku , zapuši nos i uskoči u ovu Srpsku političku močvaru jer je svako ko vredi potreban inače nam Srbijica ode u nepovrat.
Prvo sam sumnjao u Dveri da su ovo za šta ih Đole optužuje da su DS projekat mada svaka patriotska snaga ili bar ona koja se tako deklariše mi daje nadu koja mi je jedino ostala, tako da ne želim da verujem da je to tako, ostavio sam rezervu da su ih samo medijski magovi sa Andrićevog venca iskoristili za to da DSSu i SRSu skinu glasove.
Gledam veceras Dacica na bini,pjeva koliko ga grlo nosi,gledam Tadica,onako arogantnog,kaze da su pobedili i da ce opet pobediti,a glavu zabacio unazad,uozbiljio se,malo se namrstio,pa se upitah cemu se ovi ljudi raduju?
Ili se raduju sto su prolongirali da na sudu dokazuju sve svoje promasaje,ili se raduju sto ce nastaviti sa unistavanjem Srbije?
A,opet pomislih,pa mozda je ovako i bolje.Neka barabe nastave sa unistavanjem drzave,neka,definitivno,priznaju tkz.drzavu Kosovo,neka pokusaju odvojiti Vojvodinu,neka sada,kada imaju mandat naroda,jasno kazu da su za ulazak u NATO.Neka se to sve kaze,jasno i glasno.
Ja samo znam da je ovaj srpski narod i za manje greske kaznjavao svoje vodje,koje je sam birao,naravno.
Mongolska poslovica kaze da kad mislis da ti se nesto lose desilo,moze ispasti najbolje,i obrnuto.
Čekaju nas teški dani, ali sve što nas čeka sve smo zaslužili.
Ja i dalje vjerujem da Dveri nisu nekakvo kukavičje jaje, ili bar da nisu svjesno ušli u ovo da naškode drugima (SRS/DSS) i Srbiji. Ono negativno što su uradili, po mom mišljenju, rezultat je njihove nepromišljenosti, lošije organizovanosti i neiskustva, a jedan od djelimičnih uzroka za to su i slaba finansijska sredstva na raspolaganju.
Iako postoji šansa da DSS uđe u vladu itd, svi mi znamo da se to neće desiti. Meri Vorlik je danas rekla da očekuje da Srbija "nastavi sa reformama", tj. da se nastavi sa uništavanjem Srbije, i ja vjerujem da će njeni drugari, koji čine većinu srpskog parlamenta, sa novim entuzijazmom i novim ljudima složno prionuti na taj posao.
U svakom slučaju, NOPO budi mali tračak nade. Vidjećemo kako će se ti momci ponašati. Za 4 godine, ili prije, može mnogo toga da se promjeni.
Ja Kurir i Pres ne čitam, ali sam zato koliko-toliko pratio televiziju, pa i RTS koji je spomenut, i tu nisam video ništa što bi bilo bestidno podržavanje Dveri. Naprotiv.
A što se tiče trojanskog konja, čak i da je tako, ostaci te opozicije nisu mogli da sakupe ni 20% sa sve Dverima, tako da takva opozicija i trebalo je da doživi poraz.
2. Formirati grupe-ekspertske timove po oblastima (kao malu Vladu u senci) koja će stalno da priprema rešenja i daje okvire za dijalog. Sve se odvija na internetu (donošenje odluka, dijalog).
3. Ne treba se predati. Treba iskoristiti na pravi način priliku da mi kao građani, kroz NOPO, postavimo temelje za jedan sasvim novi način predstavljanja u skupštini.
4. Raditi na konkretnim rešenjima i ne pričati prazne priče.
5. Savetovati se sa bivšim oficirima, diplomatama za teme koje se tiču bezbednosti i spoljnje politike. Posebno mislim na one koje je vlast odbacila i zaboravila a koji su imali veliku ulogu u zaštiti nacionalnih interesa ove zemlje.
Čoveka da govori u njenom interesu u Skupštini, izlazeći sa konkretnim predlozima, i to u času kada će poslanika koji to budu radili biti manje od jednog procenta.
Cas Toma vodi,cas gubi za pola procenta....
Gledao sam onaj prenos Javnog servisa i analiticare poput Jova bakica. Ono je strasno koliko su ljudi ostrasceni i koliko su navijacki delovali za Tadica....
Moze li to biti ikad u Srbiji posteno,da se kaze istina to sto je istina.
Radikali su doziveli fijasko.Seselj je na putu da proglasi ankrot. Sklonio Martinovica,Todorovica a isprsio Jadranku koja ne zna u sta se nasla. Zao mi je nje...
Dacic je odlepio,kao on je sad neko....Spasi Boze.
Pardon, zaboravio sam na DSS. Biće ih manje od 10%, po svemu sudeći.
Iskren da budem,najvise me je zabrinuo uspeh Socijalista. Sta je Dacic to ucinio veliko za Srbiju ako ne da je hapsio male kriminalce a veliki su ostali ,ili u njegovom sirem okruzenju ili se druzi sa njima...
Seselju zelim povratak iz zatvora uz zelju da se ne bavi vise politikom.
To što Nataša Kandić i Sonja Biserko podržavaju Tomu Nikolića - najbolji je dokaz da su Sonja i Nataša prave srpske patriotkinje, iskrene nacionalistkinje, borkinje za interese celog srpskog naroda i za njegovo ujedinjenje u budućoj jedinstvenoj velikoj srpskoj državi.
Samo Sonja Srbina spasava!
Miloševićev režim je bip malo dete za krađu na izborima za ove mahere.
Samo pogledajte nevažeće i videćete da se na većini nalazi zaokruženo Dveri, SRS i još neke opcije koje su u igri za ispadanje jer nisu na EU putu. Videćete nelogičnosti tipa zaokružena neka stranka a onda listić precrtan i slično. Oko 4% nevažećih listića ne može da bude slučajnost.
To je pravac kretanja koji preporučujem, i nadam mu se. Drugačije- ne vidim kako...
Prvi korak je učinjen; ma ko ušao (Vukadinović ili Tulimirović)- stvorena je nemogućnost ućutkivanja i pogrešnih interpretacija. Treba nastaviti sa širenjem ovog novog koncepta (ma kako se on nazvao- strankom, pokretom, Inicijativom, Ligom) upoznavati ljude sa osnovnom idejom, ciljevima, stvarati bazu za dalji rad. Treba kanalisati ovo nezadovoljstvo naroda, ali- u pravom smeru; ljudi su ovde "navežbani" da funkcionišu stranački, do sektaštva. Prvo, od čega treba "odučiti" ljude da se politikom bavimo zbog sebe, već- zbog svih, pa time i- sebe...
Teško?
Svakako.
Nemoguće?
Možda; ali, možda...
Zao mi je sto SRS su tako prosli, ali me i ne cudi, to je sve namesteno. Takodje sam misljenja da mladim ljudima treba/mora se dati prilika, oni su ti koji nastavljaju "gde smo mi stali", ali kada su u pitanju DVERI nisam bila sigurna u njih. Tu potvrdu sam dobila kada sam e-mail od njih dobila, prvo pod drugim imenom, drugo, najordinarnija laz da su moju adresu dobili od moje familije i prijatelja. Moja e-mail korespodencija je isljucivo ovde. To je za mene dovoljno.
Ućutaše samonikli, iznikli i pronikli...(Čast izuzecima, naročito onima sa imenom i prezimenom!)....
Svi bi u svoju kućicu, kao kučići, kao papagaji, kao divlje zveri....Samo ne kao ljudi...Šta ono reče Patrijarh Pavle?....
Tudja muka ne boli, ali muk ponekad boli još više...
Nikada izvini, nikada hvala, nikada izvol'te...?
Sitne duše i mali kradljivci vode kolo-naokolo....
Baš tako!
Takođe, dugujemo vam veliku zahvalnost što ste raskrinkali tzv. patriotski pokret Dveri.
Samo napred!
Zao mi je sto izmedju Novog Standarda i NSPM postoje nesuglasice, kojih ne bi smelo da bude u ovom katastroficnom vremenu.
Morao bi da prevlada zajednicki interes a u medjusobnim razlikama - biti tolerantniji - prosto zbog opsteg interesa, kojeg intelektualci ( valjda ) prepoznaju.
Zar Vam se ne čini da bi bilo korisno i za radikale i za NOPO i za sve one kojima je stalo do ove zemlje, da napišete ovde, ili na nekom drugom sajtu, zašto ne žalite radikale što više nisu parlamentarna stranka?
Inače ja se iskreno radujem što će NOPO imati poslanika u Skupštini Srbije.