Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Moskva: Rusija ne isključuje preventivni napad na NATO protivraketni štit

Komentari (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 03 maj 2012 20:41
alkar
ovaj il je glup ili nista ne razumi-oće garancije da se stit neće upotrijebit protiv rusa?pa stit nije sredstvo napada nego obrane od napada.ovo je logičko pitanje-stit sluzi ako rusi napadnu radi obrane-ako neće napadat sta se imaju rusi bojat?
Preporuke:
7
233
2 četvrtak, 03 maj 2012 20:58
G. A. Pečorin
Dobra vest.

Evo odmah se štitobranitelji poiskakaše iz mišjih rupa, da podmetnu alke pod ruske rakete.
Preporuke:
148
4
3 četvrtak, 03 maj 2012 21:04
Filking
Pa nije NATO valjda Srbija? Kakva su to vremena došla,ko ovo može da razume(izbori su im prošli)?
Preporuke:
4
135
4 četvrtak, 03 maj 2012 21:04
Aleksandar
Hvala bogu. Vec bar tri godine u komentarima ovde sugerisem da Rusi moraju staviti tu opciju na sto. Ako SAD mogu da koriste izmisljene nuklearne ambicije Irana za svoje pripreme aghresije na tu zemlju, ili ako je Izrael jos davne '81 mogao da unisti bombama navodni reaktur u Iraku, svakako moze Rusija da kaze politicki dezorjentisanim vlastima u npr. rumuniji, Poljskoj ili Ceskoj da ako na svoju teritoriju stave elemente americkog "stita" ti elementi ce bombama biti unisteni.
Preporuke:
125
2
5 četvrtak, 03 maj 2012 21:20
Stradija
Nezgodno je to,izjedate te sumnja da li si u planovima zacrtan kao meta iskandera,bulava ili satana(nato specifikacija)itd
Preporuke:
74
2
6 četvrtak, 03 maj 2012 21:32
Filking
Eto genijalci,vi biste hteli bar jedan spektakl:ili NATO-iranski ili NATO-ruski,a?
Preporuke:
7
108
7 četvrtak, 03 maj 2012 21:32
fristajlo
Jasna poruka svima koji "ugošćuju" američke rakete na svojoj teritoriji- stradaćete, i ovako, i onako. Potpuno pošten stav, s obzirom na američku doktrinu "preventivnih" udara.
Svi, koji su iole pratili geopolitičko manevrisanje SAD u poslednjim decenijama znaju šta je američki cilj; znali su to i Rusi, ali su tek od skora u mogućnosti da adekvatno odgovore na takve pretnje.
Preporuke:
118
2
8 četvrtak, 03 maj 2012 21:37
Allah Ford
Prijateljski predlog rvatim.
De i vi djetići potecite pa instalirajte nešto od tog "štita".
A za halkara samo podsećanje da je jedino ljudska glupost nemerljiva što on uporno dokazuje.
Preporuke:
102
2
9 četvrtak, 03 maj 2012 21:40
Svetislav Kostić
alkar, alkarović! Samo si mi još ti falija. Sve što je ptravoslavno, ti bi žlicu vode popijo.
Preporuke:
68
3
10 četvrtak, 03 maj 2012 21:53
Aleksandar
@alkar

pa stit nije sredstvo napada nego obrane

Eh, covece zar tolikim neznanjem da se dicis. Tkz "stit" ukoliko bi uspesno blokirao rakete koja Rusija ispali omogucila bi SAD upravo uspesnost prvog nuklearno udra. SAD upravo zato prave stit, ne da se brane od iranskih raketa, kako odvratno i providno lazu, vec prave stit od ruskog kontraudara u slucaju njihovog prvog nuklearnog udara na Rusiju, a to je ono cemu SAD teze.
Preporuke:
108
2
11 četvrtak, 03 maj 2012 22:37
Novak Đoka @ Aleksandar i ostali geostratezi
A jeste li bre svi ovde fudbaleri pa ne znate posledice koje bi u današnje vreme imao čak i ograničeni nuklearni udar ???
Preporuke:
7
94
12 četvrtak, 03 maj 2012 22:55
Anka Krajina
Moskva nema nameru da raspoređuje svoje protivraketne kapacitete izvan teritorije Rusije

A nemate ni potrebu! Odnoj glaz na Kavkaz, vtoroj na Urale! A imate i Kolimu i Vladivostok.
Kad god ovi nuklearci pokrenu "prijateljski dijalog" mene podignu žmarci, setim se Černobila, Fukušime i one naše narodne "tukle se jetrve preko svekrve"!
Daleko vam lepa kuća i jednima i drugima!
Preporuke:
45
6
13 četvrtak, 03 maj 2012 23:11
Kiza
Samo jedna rec:

SIBIR
Preporuke:
47
1
14 četvrtak, 03 maj 2012 23:12
Bosanski dronjo...sa današnje smotre...
Ne, Rusi zbog tebe prave raketni štit¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨!
Preporuke:
2
34
15 petak, 04 maj 2012 00:52
Aleksandar
@Novak Đoka

A da li vi mislite da Ameriku briga za posledice nuklearnog rata ako mogu da sprece Ruse da svojim raketama pogode ciljeve u Americi? U tome je cela poenta kobajagi stita: da omoguci uspesni prvi nuklearni udar bez uspesnog ruskog odgovora jer bi stit pokupio sve ruske rakete ispaljene u protivudaru na nuklerani napad Amerike.

Razmiliste malo Novace, koliko je Ameriku bilo briga da po Jugolsviji razbacuje osiromaseni uranijum, a i osiromasen to je uranijum koji zraci i izaziva rak decenijama. Koliko ih je bilo briga da jos vise tog uranijuma pobacaju po Iraku, Avganistanu, Libiji. Imate li vi svest o kome se ovde govori? Mislite da SAD imaju obzira prema posledicama koje ce naneti svojim zrtvama? Na osnovu cega sudite o americkoj dobroj volji prema ostatku sveta? Je li zato sto su miroljubivi? Sto su dobrocinitelji? Sta?

Posle svih americkig agresija i miliona pobijenih ljudi od Koreje, Vietnama itd. zapanjujuce deluju ovakvi naivci kao vi.
Preporuke:
81
1
16 petak, 04 maj 2012 01:08
Alkar
Za Novak Đoka
Objasni ti to onima koji prave taj"Stit"
Ti mislis da je tim stitonosama stalo do Ceha, Poljaka i Rumuna? Secas li se Budimpeste 56te, Praga 68me, Poljske 80te,ko ih je onda spasavao?
NATO sve ovo radi da bi isprovocirao Ruse na neku glupost kao sto to ovaj Rus sada preti, to bi ujedno bio kraj Rusije jer bi stitonose tada imali ceo svet protiv njih
Preporuke:
4
75
17 petak, 04 maj 2012 03:14
KG(B)
Ne lupetaj, rusi bi u tom slučaju imali celi svet na svojoj strani - osusevljen da se neko usudio da NATO nemani lupi šljagu.
Preporuke:
62
2
18 petak, 04 maj 2012 05:17
Troglavski
Rusi imaju resenje, to je sigurno.

Medjutim u americi je situacija sto se tice elite, ali prave elite: inzinjera koji dizajniraju glavne stvari za vojsku pozitivna. 10% glavnih: sabotiraju, jer vide do koje je tacke ih je dovela oligarhija.
I tu sam 100% siguran da ima nesto pozitivno, to su intelektualne gromade tipa Roberta Openhajmera.

Cak mislim da ukoliko se Rusija i Kina drze uzdrzano tj da ne provociraju prve (a ne rade to), ameri ne mogu da urade nista, jer ce se odredjeni ljudi pobrinuti da taj sistem koji treba da instaliraju u evropi, ne radi.

Kao sto su se pobrinuli da F22 i F35 budu neupotrebljivi.
Preporuke:
35
1
19 petak, 04 maj 2012 07:11
alkar@Alkar
bilo bi pošteno da ne uzimate moj nik i da pišete svoje komantare pod nekin drugin nikon, da se ja moran izvinjavat ...
Preporuke:
18
4
20 petak, 04 maj 2012 07:17
alkar@aleksandar
"ukoliko bi uspešno blokirao rakete koje bi ispalili rusi"..sami sebi skočiste u usta,eto van potvrde da stit sluzi za obranu a ne napad...ne kazen da ameri nebi nakon obrane prisli u napad ali osnovna funkcija stita je obrana.neda bog da se uvjeravamo u ovo sve u praksi
Preporuke:
3
44
21 petak, 04 maj 2012 07:42
Rusija je Velika
Naravno, treba tući zlikovce u ovoj fazi napada, jer posle bi moglo biti kasno. Uništavajte američke NATO zlikovce, proizvođače smrti po Planeti, masovne ubice, dok nisu opkolili Veliku Rusiju. Setite se kako su Amerikanci bili odlučni kada su sovjetske rakete otkrivene na Kubi. Hteli su tada rat, zato, i Rusija mora sada ići do kraja da odbaci NATO zlikovce što dalje od Rusije.
ŽIVELA VELIKA RUSIJA.
Preporuke:
49
2
22 petak, 04 maj 2012 08:23
Sava Savanović
Sada u Zapadnoj Evropi ima oko 18 miliona nezaposlenih.
Sa takozvanim "rušenjem" "Berlinskog zida" 1990. u Istočnoj Evropi za dve godine nastalo je 12 miliona nezaposlenih bez Rusije za koju se nema zvaničnih podataka.

Ove podatke dao sam za ljubitelje zapadne civilizacije, kulture i domoljublja.
Nema većih varvara i ljudoždera od Zapadnih Evropljana.
Pa kako da im verujemo.
Lista je dugačka-Krstaški pohodi Venecijanera i Mlečnjaka, Napoleon, Nemačka, Hitler.
Preporuke:
41
1
23 petak, 04 maj 2012 09:12
Konobar
Evo, da se kladimo da će naša posada T 55 ubrzo da okrene jagnje u Rumuniji u bazi NATO - štit u Deveselu. Posle Vukovara i Kosova, mi jesmo sada treći poziv, ali jagnje ima pozitivan holesterol. Kada se već mora, bolje umreti zdrav nego od bolesti.Srbija čeka Šešelja.
Preporuke:
23
1
24 petak, 04 maj 2012 09:17
Lazar
E, samo da još mi uđemo u Nato, pa ruske rakete mogu da padaju i po našim glavama. za sigurni budućnost, B.T. i B.S.
Preporuke:
26
0
25 petak, 04 maj 2012 09:27
@alkar
Pošto iz vaših prethodnih komentara ne mogu zaključiti da ste glupi, onda ispada da ništa ne razumete. Naime, u sferi NUKLEANROG sukoba, sistemi PVO se smatraju OFANZIVNIM oužjem zato što menjaju opšti nuklearni balans odnosno ravnotežu straha. Stvar je u tome da u tu jednačinu ulazi tzv. drugi nuklearni udar odnosno sposobnost preživljavanja prvog nukleanrog udara, a deo te funkcije ima baš pvo. Podsećam vas na Kubansku raketnu krizu pre pola veka kada umalo nije izbio svetski nuklearni rat kada su Rusi narušili upravo ovaj aspekt nulearne ravnoteže time što su stavili rakete gotovo na granicu SAD, dake isto tako kao što danas rade Amerikanci Rusima, strateški ih okružujući i lažući pri tome svetsko javno mnjenje da je to tobož zbog Irana. Neznalice i lakomisleni ljudi pravi su pacijenti koji se primaju na tu podlu igru. Stoga vas molim ubuduće najpre proučite malo neko pitanje pre nego što izblebećete slične koještarije u javnosti.
Preporuke:
56
1
26 petak, 04 maj 2012 09:31
s.p.Lajković
Ne mogu da verujem da ima toliko "glupih" komentara i to čini se iz okruženja koje želi NATO u svom dvorištu.Žele da se odbrane od Rusa, kao da Rusi idu u osvajačke ratove po planeti...Zna se ko juri resurse i donosi "demo(n)kratiju na silu . Ne Rusi nego AMERIKANCI - koje prosto obožavate .A da li znate Alkari i ostali zašto ih toliko volite ? Zato što ste toliko "mali i bedni" a ovi vam se čine toliko "jaki" da su vam prosto neodoljivi ...A sad zašto vam se Amerikanci i ta NATO "****" čine toliko "jakim"?. To je zato što UVEK NAPADAJU MANJE I SLABIJE od sebe ali zato imaju DOBRU I "sjajnu" PROPAGANDU.A vi volite glamur i ne vidite da ameri rade isto što i životinje - NAPADAJU U ČOPORU zato što su sami slabi ! Jedva su Slobu Miloševića "pobedili" koji nije imao ni oružija ni dovoljno vojnika a hoće Rusiju. A vi ste na njihovoj strani .Tako treba da se zna ko je dobar a ko loš...
Preporuke:
40
1
27 petak, 04 maj 2012 09:48
Gulija
Sve i da Rusi pokusaju da uniste stit, ne bi im poslo za rukom. Naime, efektivnost i efikasnost stita je daleko veca od zastarelog rsukog raketnog naoruzanja..Tzv. krilate rakete presretaci bi jos na teritoriji Rusije unistili sve rakete poslane od strane Batjushki. To su cinjenice! Ruska vojna tehnika je davno prevazidjena, a tehnoloski razvoj je zaustavljen davnih sedamdesetih!
Preporuke:
3
51
28 petak, 04 maj 2012 09:58
subotičanin
NATO bi potpuno razbio Rusiju u nekom eventualnom ratu.
Preporuke:
3
61
29 petak, 04 maj 2012 09:59
gost
Hrvatska pod hitno da ponudi svoju teritoriju za baze gde ce SAD da razmeste rakete iz sistema protiv raketnog stita.Po mogucstvu da to bude u okolici Zagreba.Tako da im glavni grad bude siguran ako mrski Rusi slucajno nesto naume...
Preporuke:
48
0
30 petak, 04 maj 2012 10:16
Stanić Milan
NATO(čitaj američki) raketni štit koji će verovatno biti instalisan u Rumunjskoj,Poljskoj i na severu nije u funkciji odbrambene,već napadne strategije.To nema veze sa iranskim "pretnjama"čiji je propagandi adut u funkciji dimne zavese.Ovo se uklapa u deo američke strategije"posrednog nastupanja," da bi kombinovanim metodama prisili Ruse na veću kooperativnost,jer se radi o 2/5 sirovinskog svetskog bogastva koje ima Rusija,te promene na polju makroekonomske politike Rusije da izvozi što manje sirovina,a što veći broj finalnih proizvoda.Amerima se jako žuri jer su od 1989.u usta uzeli previše velik zalogaj,a ne mogu ga progutati.Uz to su potrošili gomile dolara(zamislite vojni budžet od hiljadu milijardi dol.godišnje,a rezultati nikakvi).Što se tiče Rusije,ne brinimo previše.Ruska vanjska politika od Petra V.je u odnosu na svoje antagoniste uvek je bila viša za koplje.Iskustvo koje su dobili u Velikom otadžbinskom ratu i cenu koju su platili je suviše velika i bolna opomena.
Preporuke:
33
1
31 petak, 04 maj 2012 10:17
Brko
@subotičanin

NATO bi potpuno razbio Rusiju u nekom eventualnom ratu

Naravno historia je puna primeraka. Ne.
Preporuke:
35
2
32 petak, 04 maj 2012 10:35
siniša @ alkar
Nisu Rusi tebe pitali šta će da rade, ali da jesu ti bi im sigurno objasnio.

ego kad smo kod napadačkog i odbrambenog oružja, objasni ti nama alkar kako su to Srbi u Lici, Baniji i Dalmatinskoj Zagori, dakle Republici Srpskoj Krajini koja je ustanovqena Rezolucijom UN, kako su oni napali mladu hrvatsku demokraciju postavljajući balvane po seoskim putevima u Lici i tamo.

A vi na to digli 400 000 vojnika, čitavu Hrvatsku mobilisali, prodali svaki hotel na jadranskoj obali i svaku fabriku što vam je Tito sagradio da bi kupili naoružanje i nasrnuli na stambene objekte.

E vidiš Rusi će ladno porušiti te raketne štitove, a civile gađati neće.

Imate li ideju ko će ih zaustaviti u tome i kako?
Preporuke:
28
0
33 petak, 04 maj 2012 10:35
s.p.Lajković
Pa subotićaninu .Ako NATO napadne Ruse neće ostati ništa ni od Amerike ni od Evropepa a ni od Subotice .Jedino će preživeti jedan deo Rusije .Ne može NATO da postigne ništa i pored toga što ga sačinjava 20 zemalja na jednom RUSKOM kontinentu, koji se prostire na preko pola planete.
Preporuke:
26
1
34 petak, 04 maj 2012 10:43
siniša @ filking
Neće doći do sukoba celog NATO pakta i Rusije.
Taj raketni štit se nalazi u Poljskoj. Dakle Rusi će bubnuti štitove u Poljskoj. Poljaci naravno treba da evakuišu civile iz zone gde će Rusi gađati.
Jes da su Rusi nenadmašni u gađanju, ali uvek postoji mogućnost greške.
Dakle, Rusi će prvo sravniti sa zemljom raketni štit u Poljskoj. U Češkoj i Rimuniji će sami Česi i Rumuni potrčati da ga sami demonteraju i da izbace NATO.

I ta velika priča će se završiti na dvadesetominutnom raketiranju Poljske.

Ne misliš valjda da će samo zbog toga Amerikanci ili Britanci objaviti rat Rusiji. Ne budi fani.
Biće to po gruzijskom scenariju, američki predsednik će reći "nismo ludi da ratujemo sa Rusijom" i priča će se završiti. Nakon mesec dana kad budu sigurni da Rusi više neće da bubaju javiće se nezavisni intelektualci da kažu nekome iz ruskog rukovodstva da je autokrata i da nije demokrata kao oni.

Genijalče, ha!
Preporuke:
35
0
35 petak, 04 maj 2012 10:46
subotičanin@s.p.Lajković
Zbir teritorije Kanade i USA je veći od Rusije, a tek preostalih NATO zemalja ... Da ne pričamo o ostrvima širom planete, rasutim po Pacifiku i drugim okeanima, koja su de facto pod vlašću bilo USA, bilo neke od članica NATO. Prema tome, Rusije bi se vratila u kameno doba sve sa svojim Sibirom od - 50 stepeni...
Preporuke:
1
34
36 petak, 04 maj 2012 11:03
iver i klada
subotičanin,
možda je i tvoj deda verovao da su Nemci najveći i neuništivi. Ako je tako, onda si na njega povukao gen.
Preporuke:
46
1
37 petak, 04 maj 2012 11:10
siniša @ subotičanin
Ako vas je neko učio geografiju, odmah treba da se javi direktoru škole da objasni kakvu je to on ili ona geografiju vama predavao/la.
Ako pak nije, odnosno ako ste geografske odrednice koje ste izneli sami smislili, onda ništa.
Preporuke:
24
1
38 petak, 04 maj 2012 11:13
Gulija
...e moj tata je jachi od tvog i tachka!))
Preporuke:
13
0
39 petak, 04 maj 2012 11:16
OKVIR
Opet se pojavilo nekoliko likova iz kojih izvire neskrivena mrznja prema Rusima.

Ti likovi su ovaj put smesni.

Ta prica o neefikasnosti Ruskih TN/N bojevih glava je iz sfere cistog LUDILA, "malog i ovog puta MALOUMNOG PERICE".

Rusi su pre vise od PEDESET godima isprobali TN bombu oko 50 megatona, najmocnija isprobana u stvarnom pokusu ( ne racunajuci kompjuterske pokuse zasnovane na tehnici simulacija fizickih pojava koje vrse svi i to vrlo intezivno ). amerikanci se do sada nisu upustali u takvo sto, da li iz neznanja ili nisu imali potrebu za ispitivanjem bombe te snage. Tu je u pitanju bomba snage vise od TRI HILJADE puta od one bacene na HIROSIMU ( ~15 kt ).

Dakle samo jedna takva brise bilo koji megapolis sa lica jedine nam Zemlje, i na mestu tog bilo kog megapolisa ostaje samo PRAH I PEPEO. Krater joj je pola kilometra u stenama Novaja Zemlje.
alkarcicu to je ljudska VOLJA koja je to stvorila u svrhu ocuvanja SLOBODE jer SLOBODA NEMA CENU.
Preporuke:
28
0
40 petak, 04 maj 2012 11:24
don
Na jednoj strani imamo Rusiju,na drugoj strani moćni NATO po logici zdravog razuma bolje da se držimo "natovaca" nije da ih volim,mi smo skroz nebitni ali ako trebamo nekom da se priklonimo nek to bude jači.Ne očekujte Kinu i Indiju na strani Rusije u tom geopolitčkom obračunu,glavni cilj je Rusija zbog svojih bogatstava,neka im je Bog u pomoći ne piše im se dobro.
Preporuke:
2
35
41 petak, 04 maj 2012 11:30
Jagnatije Krkobabic
Razocaracu mnoge,ali sve ce biti kako Amerika kaze.Dokle,ne znam,ali sve sto su rekli bilo je tako.Ako primecujete,Amerikanci su vodeci u svemu i pitaju se svuda.Neposlusne kaznjavaju jer imaju lepezu raznoraznih mogucnosti od Mon.fonda,Svetske banke......
Gledajte sta ce do kraja biti sa Sirijcima koje Rusi brane.
Irak je slomljen,Libija,dolazi Sirija...Iran ce biti uvucen u rat a onda vec znate.Bliski Istok je na kolenima.
Rusija je na redu.Protiv Kine ce prvo finajsiski rat,ogranicenje izvoza,pa onda Tibet,pa rat izmedju dve Koreje....
Vidite,Amerikanci su bombardovali Srbe,i sad krem vlasti jedva ceka da ode na molitveni dorucak i to smatra nesvakidasnjim uspehom.
Ko osvoji Jone taj ce upravljati svetom.Amerikancima ne fali puno.
Rusijo,trula si (iznutra) ko moja Srbija.Ni Sutanovac ti nebi pomogao koji je magistrairao,niko ne zna na cemu,ali on i Toma dovoljni su zlo koje zivi u nasem skolstvu
Preporuke:
1
32
42 petak, 04 maj 2012 11:37
XXX
Opet se ložite? Ovo je priča da bi sledeća uplata dolara sa zapada Putinu bila još malo veća! Rusi takođe rade na dolare, ceo svet radi na dolare.
Preporuke:
3
28
43 petak, 04 maj 2012 11:54
Decko iz B.
Za mene Rusi su izabrali pravi nacin da upozore celu Planetu da ce poceti (otvoreni) 3. sv. rat ako Ameri i NATO ne daju garancije da taj stit nije protiv njihovih vitalnih strateskih potencijala. Problem je u tome da posle postavljanja te PRO (Protiv Raketne Odbrane) od strane NATOa, svaki clan tog "saveza" bi mogao da pocne sa nuklearnom napadu na Rusiju. A odgovor Rusa bi mogao biti "umanjenj" od strane te PRO. To znaci da je taj "stit" u funkciji za prvog napada na Ruse. Izgleda da je bar percepcija Rusa takva. A g. Albright kao i drugi "stratezi" Amerike je rekal, da Rusi u njihovoj Rusiji sedu na resurse koje pripadaju Amerima. I pitala se sto da se vojna nadmoc Amera ne upotrebi da se zgrabi resurse na celoj planeti (itreceno 90´tih). I to ima dosta desnicara Amerikanaca koji iza toga stoje. Znaci takvi izgovori i zapadni pohodi na druge Zemlje za resurse i ustrasivanje u zadnjih 20 godina idu u prilog te ruske percepcije! Znaci ako moraju Rusi da ginu, ginecu svi ostali snjima.
Preporuke:
17
0
44 petak, 04 maj 2012 12:18
subotičanin@siniša
USA 9.5 miliona km2, Kanada 9.9 miliona km2. Saberite, to je preko 19.4 miliona km2. Rusija je 17.1 miliona km2. Prema tome, ne znam o čemu govorite. A o broju stanovnika sume NATO zemalja bolje da i ne govorimo. Ukupnu površinu SVIH NATO zemalja izračunajte sami ...
Preporuke:
1
27
45 petak, 04 maj 2012 12:20
Nemac
Ovako ostre izjave lice na one iz Kubanske krize, ali sada se stvari dogadjaju u Evropi. Ko prezivi, ako dodje do necega, pricace. Nije bas za navijanje.
Preporuke:
14
0
46 petak, 04 maj 2012 12:36
Pele
Možda su Rusi glupi, ali ćemo sada videti koliko su nacisti pametni.

Računajući po stavovima njihovih simpatizera nisu baš mnogo. Međutim, svi znamo da su simpatizeri samo topovsko meso. Njihovo mišljenje nije, uopšte, relevantno. Ako dobiju naredbu puzaće do ruskih močvara iz kojih se, po ko zna koji put, neće vratiti. Svako ludilo ima svoj lek i cenu.
Preporuke:
21
0
47 petak, 04 maj 2012 13:29
OKVIR
@don
Na jednoj strani imate Rusiju i Kinu i jos njih a na drugoj ono sto napisaste.
Idete protiv logike svesno ili ne znate da ista postoji, evo: U slucaju da bude pokrenut rat protiv Rusije od strane "nato-a", Kina i jos neke ozbiljne drzave ne mogu da ostanu po strani i cekaju u redu da ih predatori mlate jedne po jedne.
Tu nece biti neutralnih - PITANJE OPSTANKA!

@ Jagnatije Krkobabac
Vreme kratkotrajne americke dominacije je za dosta decenija proslo i verovatno ga vise nikad nece biti. Tolika kolicina slepih poteza na svetskoj pozornici sa tolikom kolicinom destrukcije uz kratkovido unistenje veceg dela industrije u samoj americi - je potkopalo temelje americke moci.
Selidba kapitala ih vodi na ivicu provalije - a dodatno ce imati probleme zbog nerazumevanja situacije u kojoj su se nasli. Unutrasnji oporavak ce im biti dug i tezak.
Poseban su im problem ( i ne samo njihov ) KRVOPIJE iz finansijskog supertrusta!!!
Preporuke:
13
1
48 petak, 04 maj 2012 13:33
Dejan
Čitam komentare na američkim sajtovima.

Zapazio sam da je njihova javnost kao hipnotisana, ne vide greške svoje vlade, svesrdno podržavaju svaku ratobornost u spoljnoj politici, i pokazuju potpuno odsustvo kajanja za postupke svoje vojske.

Čitao sam komentare na članak o američkom vojniku koji je poslao slike iz Avganistana gde se vide njihovi vojnici koji drže raskomadane delove tela talibana da bi se slikali sa "trofejima".

Nijednog negativnog komentara ili osude.

Ova priča o napadu na protivraketni štit je odjednom pokazala racionalnu stranu Amerikanaca, malo je jastrebova, a mnogo onih koji pozivaju na razum. Znaju da više nije šala, i da sami mogu da nastradaju.

Ne treba da nas raduje ruski napad na te instalacije, jedna je u Rumuniji, par stotina kilometara od naše granice. Rusi bi verovatno ispalili nuklearne rakete da unište te baze.

Javnost u Americi i Evropi bi u panici tražila mir. Nastao bi novi hladni rat.
Preporuke:
19
0
49 petak, 04 maj 2012 14:15
siniša @ subotičanin
Sedi jedan.
Nije tako.
O čemu govorim? Jeste li ikada bili u Americi, znate li išta o prerijama koje su tu temperature, ili znate li koje su zimske temperature u Nu Jorku, a koje u Torontu, a koje u Nu Meksiku.

Površina SAD je 9,631418, a Kanade 9,846 670, a Ruske Federacije 19 000 000. Veća je Rusija.

Ali ostavimo površinu. Znate li da reprezentacija Zagarače Gornje u šahu je jača od reprezentacije SAD svih vremena. A teki Rusije.

Da poredite ruski genij sa pustošima prostora i duha.
Sa koje ste vi kruške pali.

Vaš komentar i vama sličnih uglavnom Hrvata koji se zalažu za političku opciju koja je izvorno nemačka, ali u Nemačkoj je ta opcija zabranjena. Opcija konfrontacije sa Rusima. Mnogo ste oštriji i od generalnog sekretara Rasmunsena. On je ostao nem, paf, a vi bi golim grudima na Bulave i Iskendere. Jeste li normalni? Sila je sila ima da se pokoravate. Ako nije hoće li biti jasno?
Preporuke:
16
0
50 petak, 04 maj 2012 15:14
Peter RV
Ovo je samo 'preventivno' upozorenje Nato-satrapima, dok ce stvarni preventivni napad, logicno doc- bez predhodnog upozorenja.
Ocekujmo komentar Sutanovca o koristi ulaska u Nato.
Preporuke:
15
0
51 petak, 04 maj 2012 15:37
Svavomir Srpski
Bas lepo za Poljsku i Rumuniju, nekadasnji savznici Varsavskog pakta, koji ce eto preventivno dobiti po golom dupetu. Lepo su globalni imperatori umesto svoje podmetnuli tidja gola dupeta sa svojim "stitovima" da Rusija prevntivno eksperimentise svoja ubojna sredstva na tim americkim stitovima: za dobrobit americkih vojnih industrija, koje ce izvuci korisne podatke posle takvih eksperimenata na domacim jevro-kunicima.

Ali ko je kriv kada imamo toliko jevro-ovaca spremni da zrtvuju svoje golo dupe za prekookeanske gazde? Da li i Serbija zeli da postane jevro-ovca?
Preporuke:
13
0
52 petak, 04 maj 2012 15:49
rope
SAD prodaje Kinezima dosta od svoje npr.automobilske industrije,pa nisu ludi da ih napadaju,u Kinu se preseljenje velike američke kompanije,zbog jeftine radn.Drugo,Rusiji sad treba još 10 godina konstantnog mira kako bi reorganizovali,ojačali srednju klasu,u ovom trenutku Rusiji ne odgovora neki žešći konflikt,oni su opkoljeni a tek će biti kad ovi osvoje Iran.
Preporuke:
1
10
53 petak, 04 maj 2012 15:58
KPS
Najzad sam cuo glas razuma, kratko i jasno.
Preporuke:
8
0
54 petak, 04 maj 2012 16:47
Ludi Vanko
Nažalost to je jedinhi način.Ubice naroda za druge opcije nemaju sluha.Providan izgovor da se tim raketama oko Rusije brane od Irana je koješta.Oni nikog ne zarezuju i probaju da ceo svet stave pod svoju kontrolu.Tu nema cile mile.Idite na silu , protivu sile.Ali bih voleo da to ne činite sami.Morate imati moćne svaznike, svejedno koliko ste veliki i moćni.
Preporuke:
14
0
55 petak, 04 maj 2012 18:18
allah ford @ subotičanin
Evo lepo ću da te preporučim Harperu (kanadski predsednik vlade) baš traži mlade i perspektivne kadrove za polovne britanske podmornice na koje se čuvena kanadska armada oslanja u kontroli teritorijalnih voda.
Ah da rebaće ti samo dobro vatrostalno odelo u slućaju da se samozapali kao čuveni "Čikutamin".
Sa srećom kapetane Nemo iz Subituce i pozdravi dedu.
Preporuke:
10
0
56 petak, 04 maj 2012 18:53
OKVIR
Svojevremeno ne tako davno sam ovde ismevan po pitanju uloge TN/N oruzja, kazu da je to samo u svrhu strasenja a ne upotrebe.
Ti "komentatori" pojma nemaju sta je real politika jer ne razumeju svu pozadinu - zasto je to oruzje nastalo kao sto i nemaju pojma o ljudskoj prirodi a posebno nemaju pojma o prirodi ljudskog drustva koje se postavlja NASUPROT "interesa pojedinca za opstankom".
U toj smo fazi!!!

Ovo sto Rusi kazu, pokazuje celom svetu sta sledi ako ne bude razuma od strane onih koji misle da su pobednici. Rusi jasno kazu da il ce biti cvrst dogovor ili ce da bude ONO STO BITI MORA!!!
Ovo nije farsa vec je stvarno stanje.
Ko ne razume to, taj je lud ( mislim na one kojima je poruka upucena )!!!
OPASNO STANJE - DOLAZI!!!

NEUPUCENIMA: Za vreme Kubanske krize sovjeti su prisilili amerikance da povuku svo nuklearno oruzje iz Turske ( koje su onde imali postavljeno godinama pre postavljanja sovjetskih na Kubu ). Tada je to bila Ruska pobeda a amerikancima publicitet.
Preporuke:
13
1
57 petak, 04 maj 2012 19:20
OKVIR
E, sad se postavlja pitanje "prijateljstva amerike" sa poljacima, rumunima i inima, da ne nabrajam dalje, a da ne bude nesporazuma, dakle i dUsmanlijama koji jasu ovaj narod ovde!
Postavlja se pitanje americke doslednosti u sticenju "svojih prijatelja" kad ovi dobiju odgovarajucu megatonazu na mesta gde bi da postave taj tzv. stit. Apsolutno sam siguran da bi posle tog amerikanci podvili rep ( i primirili se ), kao sto su ga podvili i primirili se, posle Kubanske krize.
Nadam se da ce ti "americki prijatelji" svatiti sta im Rusi porucuju, jer je pre svega to njima namenjeno!!!
BICE LUDI AKO NE POVERUJU RUSIMA!!!
Rusija im je za vratom a amerika daleko i vremenom slabi.
Preporuke:
10
2
58 petak, 04 maj 2012 19:30
DR Holandija
Pitanje je koliko ce Rusija uspeti da odrzi pod kontrolu bivse sovetske republike sa vecinskim muslimanskim stanovnistvom(u sta sumnjam da je sposobna)a kad se prenese arapsko prolece i nemiri na taj postsovjetski prostor mnoge stvari ce biti jasne.Sadasnje rusko naslanjanje na Kinu I Indiju kao saveznike u buducnosti bi mogle da se vrate kao bumerang ruskoj drzavi jer ni jedna od ove dve navedene drzave nema nameru da stane kao zastitnik ruskoj politici iz prostog razloga sto su pojedini delovi teritorije Kine bile pod vlascu zapadnih zemalja kao sto je Hong Kong(UK)ili Makao koji je bio u sastavu Potugalije,dok Indija i dan danas je jedna od uvazenih clanica drzava komovelta.(Bivse kolonije pod UK vlascu).Sve u svemu sto se Rusije tice stvari stoje ovako:Tresla se gora rodio se mis.
Preporuke:
0
16
59 petak, 04 maj 2012 22:54
@@alkar, @Allah Ford
ne mojte se toliko truditi da oplemenite "alkara".
U nuklearnom ratu imate kakvu-takvu sansu da prezivite u nekom sklonistu, a od "alkara" ne mozete pobeci, ne postoji odbrana od gluposti i neznanja! To su najstrasnija i najmocnija oruzja na ovom svetu.
Preporuke:
2
1
60 subota, 05 maj 2012 01:28
ivan f
Ja ipak mislim da bi najbolje bilo da rusi isti takav stit instaliraju na granici amerike recimo grenland, kuba,sibir, svuda gde mogu u blizini amerike naravno pod isto tako ubedljivim izgovorom da pokusavaju da sprece napad marsovaca ili da su to u stvari protiv-gradne rakete ......
Preporuke:
2
0
61 subota, 05 maj 2012 08:03
alkar@sinisa@alah ford@ @@
e pa stvarno gledate sve kroz mrznju i velikosrpske naočale.pa da ja kazen da je danas subota vi bi rekli - A JASENOVAC?uopće ne čitate sta ja pišen već je dovoljan nik alkar da vi pljunete u mom pravcu.sinša,poštovani siniša nisu krajišnici balvanima napali hrvatsku već velikosrpskom politikom i oruzjem sta je stajala iza tih balvana.tkz krajina nije dobila blagoslov un-a na način kako vi tumačite,rezolucija ja tribala smirit stanje do političkog dogovora i nije priznavala status krajine ka drzave ali vi ste i dalje etnički čistili krajinu i cementirali granice,odbijali sve planove za mirno riješenje;čak i famozni z4 koji van je dava drzavu u drzavi jer ste se osjećali jakima da bi vas oluja naučila pameti pa ste istočnu slavoniju pridali bez borbe..sta odma niste bili pametni i danas bi van bilo bolje a ne po izbjegličkin kampovima.kako sijali tako i želi.amerika i rusija imaju istu politiku-snaga i interes-samo sta je ruski medo na umoru a isto bi i oni da mogu.a dugo moć neće.
Preporuke:
0
6
62 subota, 05 maj 2012 08:05
Beli Orao
@subotičanin. Sedi bre ispred Gradske kuće na onoj gvozdenoj ogradi koja je dobila ime zahvaljujući takvim pametnjakovićima. U opšetm sukobu svi bi nadrljali, a Ameri posebno.

P.S.
Štit je "štit" isto kao što je i Anđeo "Milosrdan".
Preporuke:
5
0
63 subota, 05 maj 2012 12:54
OKVIR
@alkarMa kad i ma sta da kazete i o ma cemu da mislite - ono sta ste sa pavelicem zapoceli to ste `95 dovrsili, uz zapadni blagoslov.Bolje vam je buducnosti radi, da proucite STA STE TO URADILI!!!SUOCITE SE SA CINJENICAMA!!!Skupite cinjenice, pa se pocnite preslisavati kako i sta dalje, jer zivimo jedni pored drugih. Besramno je da Vi pominjanjem JASENOVCA na vas bezobrazan nacin, pokusavate ovde nekom cepiti usta!!!
Preporuke:
4
0
64 subota, 05 maj 2012 13:24
gost
Hello alkar, kad bum instalirate one amerikanske rakete u okolici zagreba?Tribat ce vam!Neviruj Rusima.Kak su se vasi stari samo borili pod Moskvom!A kak su samo divno letili u onim zrakoplovima nad Rusijom!Znas Rusi bum vam dosli zahvalit jednom.
Preporuke:
6
0
65 nedelja, 06 maj 2012 09:06
OKVIR
@Nemac
Iako kratak, dali ste dobar komentar!

Oni koji navijaju nemaju nikakvo znanje o tom NAJVAZNIJEM podrucju - pitanju opstanka, i po pravilu ne svataju da u ovom vremenu nema jace strane. Istupaju ostrasceno, ne poznajuci cinjenice. Takvo njihovo istupanje dodatno pokazuje - sta bi isti cinili kad bi stvarno bili u takvoj poziciji.
Opasna je cinjenica da postoje ljudi na visokim pozicijama i na zapadu koji imaju slicne "LUTKE" u glavi!!!
Npr. tako misli i jedan od komandanata ( bivsih ) americkih strateskih TN/N snaga - gledao i slusao sam ga na History kanalu kod jednog prijatelja.
Uz to posebno je opasna ta igra sa tim navodnim antiraketnim stitom sto je batina sa dva kraja ( posebno imajuci u vidu nezanemarivu verovatnocu neefikasnosti istog - sto bi lovca moglo dovesti u poziciju lovine ). Dakle i glavni tok zapadne politike je usmeren u pravcu - ELIMINACIJE RUSIJE ( na bilo koji nacin ) kao ozbiljnog faktora u svetu. Ako tako ostane TN/N rat je siguran.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner