Poredjenje Njujorka i Beograda u bilo kojoj formi je neumesno. I drugo- nije losa zamisao: prvo bombardujes, a posle dodjes u bombardovan grad da mu savetima pomognes u razvoju. A bomradovanje zaboravi ako zelis da budes uspesan, kako to porucuje Djulijani. I trece: da li je uvazeni gost posetio spomenik sesnaestorici ubijenih ljudi TV Srbije cija se godisnjica poklapala sa njegovom posetom?
Preporuke:
55
10
2
ponedeljak, 23 april 2012 11:43
Nikola
Rudolf Djulijani je covek koga u Americi optuziju da je znao da ce se kule srusiti, ali da nikog nije upozorio na to...
Preporuke:
40
9
3
ponedeljak, 23 april 2012 11:45
Jel može i Klinton?
U vremenu u kome i Vojska Srbije sarađuje sa Nacionalnom gardom Ohaja, pa sa njima obnavlja čak i škole i vrtiće po Srbiji, stvarno ne vidim zašto bi iko imao nešto protiv pomoći Rudija Đulijanija Beogradu.
Ma super! Hajde da pozovemo i Klintona, njegovi saveti će tek biti od odlučujuće pomoći budućem predsedniku Srbije. Kad je bal, nek je bal! Pusti etiku, ko još mari za takve tričarije? To nam poručuju naprednjaci i njihove medijske pristaše.
Preporuke:
54
8
4
ponedeljak, 23 april 2012 12:04
Hrvoje @ u vezi Klintona
Oprostite na primjedbi,ali Clinton je za vas doktor etike! Ima li bar malo moralnosti kod vas da to netko shvati????
Preporuke:
4
71
5
ponedeljak, 23 april 2012 12:08
posteni gradjani
a zar merkelova i sarkozi nisu hteli to isto pa su nas sad uslovljasvali sa svim da bi dobili status kandidata.
Preporuke:
34
1
6
ponedeljak, 23 april 2012 12:10
dragaana
pa zar drugi nisu hteli sve to isto a sad optuzuju djulijanija da je samo on hteo to.
Preporuke:
33
2
7
ponedeljak, 23 april 2012 12:29
Vladimir
Odlican marketinski potez.
Pokazuje da postoje nove ideje, samo jeo SNS da poradi na eventualnoj realizaciji.
Mislim na birokratiju radi birokratije, partijske kadrove u gradskoj upravi i kojekakve diletante i strancarske manekene(i manekenke) koje treba prosto pozdraviti i ohrabriti da se prekvalifikuju za nesto korisno, proizvodno..sta god, samo sto dalje od drzavnih para i uprave.
Preporuke:
13
26
8
ponedeljak, 23 april 2012 12:47
Deda jedan
Da "Njujork" prenesu u "Beograd" pa to je vise nego genijalno.Jos samo da "umru" dr.Seseja.Ne bi bilo kraja sreci tomici i aciki.
Preporuke:
36
5
9
ponedeljak, 23 april 2012 14:04
seljak bezemljaš obrazujte se čitajte srpske narodne pesme.
&HRVOJE
Budite razumljiviji.Napisali ste da "netko shvati"
NETKO je kod nas BANOVIĆ STRAHINjA.
"Netko bješe Strahiniću bane".
Preporuke:
31
0
10
ponedeljak, 23 april 2012 14:29
goran sydney
dovodjenje naprednjaka na vlast je zadnji ekser u srpski kovceg.
Preporuke:
24
3
11
ponedeljak, 23 april 2012 14:48
Marko Radovanović
Vidim ja da su po ponašanju ljudi iz vodećih partija svi stranci stručniji u vođenju Srbije nego što smo to mi. Zato je mnogo pametnije ugostiti čuvenog Đulijanija nego angažovati nekog od domaćih profesora koji su i stručniji (a i jeftiniji) od njega.
Preporuke:
14
3
12
ponedeljak, 23 april 2012 15:07
@Hrvoje
E, ja znam da je kriza i da nema posla, al' 'ajde zabavi se drugim stvarima, tako ti Svetoga Oca Pape. Nađi neki drugi hobi, ovo trolovanje samo budali može da godi.
Da imaš toliki kompleks pa da na svaku vest moraš da kažeš nešto gadno o Srbima, to stvarno ne mogu da ukapiram. To nije zdravo ponašanje. Sutra meteorit nekome da slomi glavu, opet bismo ti mi ovako čoporativno bili krivi. Kakve bre veze ima Đulijani sa tvojim moralnim tiradama protiv Srba? Ako ništa, barem nađi relevantne vesti, kad te molim.
Lep pozdrav i poziv da budemo ljudi.
Preporuke:
25
0
13
ponedeljak, 23 april 2012 15:30
Pukovnikov učenik
Ma sve je to normalno za vas naprednjake i žute demokrate i ljubičaste liberale i ostalu šarenu družinu. Normalno je da firma Medlin Olbrajt sarađuje sa "Kosova" internet provajderima, normalno je da Montgomeri posreduje u kupovini stolica za Beogradsku Arenu, normalno je da Vesli Klark i Vilijam Voker učestvuju u poslovima aerodroma "Nikola Tesla".
Normalno je, jer ste kolege pa se i vi nadate, kao i svaki drugi činovnik Imperije, da ćete dobiti slične poslove možda već sada u Libiji, ili sutra Iranu.
Preporuke:
27
0
14
ponedeljak, 23 april 2012 15:56
Miladin
Seća li se Đilas ove izjave Zorana Đinđića, i da li mu ona smeta?,,Izraelskom listu „Harec“ dao je intervju u kome analizira postojeće stanje i kaže da napad kopnenim trupama i formalno osvajanje Srbije nemaju logike jer bi to vodilo do konflikta između NATO-a sa jedne, i Rusije i Kine sa druge strane, i do internacionalne krize. U nastavku je procenio da je najlogičnije za NATO da nastavi sa vazdušnim ratom koji se pokazao kao veoma efikasan i procenio da Milošević neće moći da vodi rat duže od 10 dana ili dve do tri sedmice. U nastavku teksta sledi njegovo predviđanje mirovnog sporazuma, prilikom čega bi došlo do prekidanja bombardovanja i dolaska mirovnih snaga koje bi predvodili Rusija, Ukrajina i NATO". Preuzeto sa ,,Zoran Đinđić – Vikipedija"
Preporuke:
30
0
15
ponedeljak, 23 april 2012 16:11
saša r.
Iskreno mi je žao Nikolića (po fotografijama vidim da mu nije svejedno), mada mu ne opravdavam izdaju Šešelja. Vučić je odavno pokazivao megalomanski ego, rođenu majku bi prodao za vlast, Srbiju takođe. Ova zemlja, kakva god da je, uvek je imala, a ima i sada ljude na koje bi se mogla ugledati. Mafijaš i Volstritovac Đulijani nikom u Srbiji nije potreban, a kamoli njegovo jadno mišljenje. Ubeđen sam da se niko nije ni pitao da li će taj mafijaš da dođe u Srbiju, jednostavno nam je nametnut, a ova dvojica su samo klimnula glavom, jer za drugo i ne znaju!
Preporuke:
22
4
16
ponedeljak, 23 april 2012 16:26
SM.
@saša p
Verovatno Saša P.imate pravo,jer biti tako efikasan u suzbijanju njujorškog kriminala,može samo onaj koji taj ktiminal poznaje i njemu pripada,ili je pripadao.
Preporuke:
13
1
17
ponedeljak, 23 april 2012 16:57
ej
Baš me briga što je neko pričao pre 13 godina jer je to mora da priča,podržavao je bombardovanje ali samo to.Ali,najveći krivci i izvršioci su ovde dobrodošli,Solana i ekipa.Kod ove posete Djulijanija smo se baš izblamirali,i pokazali smo da smo plitki i malogradjani.
Preporuke:
12
5
18
ponedeljak, 23 april 2012 18:08
senka
Bože spasi Srbiju od dobrotvora!
Preporuke:
14
0
19
ponedeljak, 23 april 2012 20:35
Mladen
Veoma me raduje Rudijeva poseta i njegova naklonost SNS. To su, dakle te "promene" koje ce nas zadesiti, ako sve bude u redu. Stari, isluzeni lisac je jos uvek dobar da odradi "odredjene poslove" i to veoma dobro naplati.(USA ne zaboravljaju zasluzne ljude i neguju obicaj da im poliraju patinu i nakon njihovog zenita, a poslusni decaci nemaju pravo na veto)Neko je napisao da je Rudi znao da ce kule pasti, znaci, imao je i pripremljen plan za vreme nakon toga. Da li se na osnovu pojavljivanja uspesnog "kriznog menadzera" u Beogradu, moze razmisljati o nekim kulama koje tek treba da padnu i ovde kod nas?
P.S. Ispravnije bi bilo Beograd porediti sa Cikagom, ali iz jedne druge epohe...
Preporuke:
8
0
20
ponedeljak, 23 april 2012 21:44
Slobodan
Hrvoje @ u vezi Klintona
Oprostite na primjedbi,ali Clinton je za vas doktor etike!
Preporuke:
6
4
21
utorak, 24 april 2012 01:09
istinić
Da podsetim Hrvoja da je dr. etike Klinton bio pod zakletvom kada je u Kongresu otvoreno lagao (pa se posle pokajnički izvinjavao). Otkad su krivokletnici doktori etike?
Preporuke:
8
0
22
utorak, 24 april 2012 09:32
seljak bezemljaš
&ISTINIĆ
To je tisućljetna etika.Važan deo tisućljetne kulture.
Dučić je napisao pesmu SINU TISUĆLjETNE KULTURE Za Hrvoja i Alkara tri stiha.
KITIO SI CVEĆEM SVAKOG OSVAJAČA
PEVAJUĆ MU HIMNE BESTIDNO I GLASNO
(danke dojčland)
Dučić je napisao i stih
JOŠ BEZBROJNA GROBLjA ZATRAVIO NISI
to je urađeno.
Preporuke:
6
0
23
utorak, 24 april 2012 14:31
mp
Pitam se da li mi imamo uopste izbornu kampanju ili se pliticari samo utrkuju da krivice i grdnje prebacuju jedni na druge. Narodnjake i ne dozivljavam kao stranku koja nesto nudi ...oni ne nude nista, Demokrate su krajnje iskompromitovani, socijalisti ili nesto slicno sta onda preostaje?
Dovodjenje Djulijanija u Beograd kao savetnika vlade bi imalo daleko vise smisla nego dovodjenje dok traje kampanja s ozbirom da je njegovo savetovanje veoma skupo, mozda 100 hiljada dolara na dan mozda i vise zavisi koliko procene da druga strana ima novca da plati. Mislim da je veoma vazno ko je platio njegov dolazak, a nasi mediji nista od toga nisu obradili. Uglavnom se sve svodilo na ponavljane fraze o "zagovaranju bobmardovanja". Dovodjenje skupog savetnika pokazalo je koliko SNS nema osecaj za 80% siromasnih gradjana Srbije i jos milion onih koji nemaju posao. Valjda i kampanja treba da bude skromne kao i vreme u kojem zivimo. Gde je solidarnost prema onima koje SNS zeli da predstavlja?
Preporuke:
3
0
24
utorak, 24 april 2012 17:22
Srbin iz Kanade
Srbe nikako ne shavataju da slusanje govora jednog Djulijanija u trajanju od pola sata vredi vise nego dve godine studiranja na Beogradskom universitetu.
Kakva nam je kolektivna pamet tako smo i napredni.
Dolazak Djulijanija u Srbiju je svetska vest koju su preneli svetski mediji; odlicna stvar za imidz zelje.
"Susret" Tadica sa Merkelovom na onom sajmu, odnosno njegovo slikanje sa njom kao sto se "fanovi" slikaju sa pop zvezdama je beznacajno osim za njegov porodicni album.
I za zasenjivanje srpske prostote.
Jedini nacin da se Srbija pomeri napred je smena aktuelne vlasti i tu sansu objektivno ima jedino Toma Nikolic.
To sigurno nece biti neki veliki korak napred ali je prvi korak.
Sve ostalo je luk i voda i prevrtanje u blatu jos 4 godine.
Preporuke:
2
6
25
utorak, 24 april 2012 19:13
Analiticarka
pa strani mediji su samo pisali da je dosao da savetuje nacionaliste u vrtlogu balkanske politike i da je dobio kritike od gradonacelnika Beograda. Velike SAD novinske kuce su samo malo prosirile vest koju je iz Beograda poslao Asosijejted Pres. Nije samo da vam dodju visoki savetnici, treba i da se ponasate prema njima kako nalaze nivo takvog gosta, a to se u Beogradu nije dogodilo, jer je posle izjavio da se osecao nepozeljnim. Nisam pristalica ni jedne od velikih stranaka u Srbiji, ali bojim se da ce mnogo kostati da Djuliani nauci bilo cemu Vucica i NIkolica; i bice strasno skupo ..a efekti ne zna se. to i jeste nasa tragedija sto nemamo odgovorne i umesne politicare; takvi smo kakave su nam vlade u poslednjih dvadeset godina --nikakvi.
Preporuke:
3
1
26
sreda, 25 april 2012 07:23
TomaS
Čude me neki komentari, a naročito iz redova DS. Da potsetimo na činjenice:
- Đulijani, kao gradonačenik NYC u to vreme, i kao republikanac, nije imao baš nikakav uticaj na Klintona i njegove odluke, koji je izabran kao predstavnik Demokratske stranke SAD.
- Đulijanija bi smo mogli eventualno da kritikujemo za "verbalni delikt", učinjen inače za unutrašnje potrebe. A, koliko je danas raznih "prijatelja" širom sveta koji nas posećuju, a koji su govorili isto ili gore nego pomenuti gospodin?
- Predstavnici DOS-a, uključujući DS, su mnogo puta razgovarali i primali u posetu g.Solanu i njemu slične, koji su, za razliku od Đulijanija, imali direktnu ulogu u bombardovanju. Pa, primali smo i ugošćavali i same pilote koji su nas ubijali i rušili, upravo od strane predstavnika DS.
E, sada smo odjednom postali velike patriote, prinicipijelni i čistunci. Reč je ustvari o čistom licemerju i dvostrukim standardima.
Preporuke:
8
0
27
sreda, 25 april 2012 19:59
Lepi Gagi
Koliko ja znam,
covek je dosao "sluzbeno".
On je businessman koji dolazi ispred agencije
i lepo zaradjuje na konsaltingu.
Zalosno je sto ga neki svojakaju u predizbornoj kampanji.
Vucicu je verovatno potrebniji "kada postane gradonacelnik" ali posto se to nece desiti on je resio da ga dovede ranije. Naravno ima love pa ga je platio (odakle mu ???).
To sto je podrzavao bombardovanje je njegov stav koji treba da razmotre ljudi koji ga dovode.
Putujem Srbijom svaki dan.
Teska je situacija.
Beograd je ipak mesto u kojem se najvise uradilo u predhodnom periodu. To treba ceniti i biti koliko toliko zadovoljan. Ime gradonacelnika je najmanje vazno. Bitni su rezultati i uslovi zivota.
Tvrdim da su u Beogradu mnogo bolji nego bilo gde u Srbiji.
Pokazuje da postoje nove ideje, samo jeo SNS da poradi na eventualnoj realizaciji.
Mislim na birokratiju radi birokratije, partijske kadrove u gradskoj upravi i kojekakve diletante i strancarske manekene(i manekenke) koje treba prosto pozdraviti i ohrabriti da se prekvalifikuju za nesto korisno, proizvodno..sta god, samo sto dalje od drzavnih para i uprave.
Budite razumljiviji.Napisali ste da "netko shvati"
NETKO je kod nas BANOVIĆ STRAHINjA.
"Netko bješe Strahiniću bane".
Da imaš toliki kompleks pa da na svaku vest moraš da kažeš nešto gadno o Srbima, to stvarno ne mogu da ukapiram. To nije zdravo ponašanje. Sutra meteorit nekome da slomi glavu, opet bismo ti mi ovako čoporativno bili krivi. Kakve bre veze ima Đulijani sa tvojim moralnim tiradama protiv Srba? Ako ništa, barem nađi relevantne vesti, kad te molim.
Lep pozdrav i poziv da budemo ljudi.
Normalno je, jer ste kolege pa se i vi nadate, kao i svaki drugi činovnik Imperije, da ćete dobiti slične poslove možda već sada u Libiji, ili sutra Iranu.
Verovatno Saša P.imate pravo,jer biti tako efikasan u suzbijanju njujorškog kriminala,može samo onaj koji taj ktiminal poznaje i njemu pripada,ili je pripadao.
P.S. Ispravnije bi bilo Beograd porediti sa Cikagom, ali iz jedne druge epohe...
Oprostite na primjedbi,ali Clinton je za vas doktor etike!
To je tisućljetna etika.Važan deo tisućljetne kulture.
Dučić je napisao pesmu SINU TISUĆLjETNE KULTURE Za Hrvoja i Alkara tri stiha.
KITIO SI CVEĆEM SVAKOG OSVAJAČA
PEVAJUĆ MU HIMNE BESTIDNO I GLASNO
(danke dojčland)
Dučić je napisao i stih
JOŠ BEZBROJNA GROBLjA ZATRAVIO NISI
to je urađeno.
Dovodjenje Djulijanija u Beograd kao savetnika vlade bi imalo daleko vise smisla nego dovodjenje dok traje kampanja s ozbirom da je njegovo savetovanje veoma skupo, mozda 100 hiljada dolara na dan mozda i vise zavisi koliko procene da druga strana ima novca da plati. Mislim da je veoma vazno ko je platio njegov dolazak, a nasi mediji nista od toga nisu obradili. Uglavnom se sve svodilo na ponavljane fraze o "zagovaranju bobmardovanja". Dovodjenje skupog savetnika pokazalo je koliko SNS nema osecaj za 80% siromasnih gradjana Srbije i jos milion onih koji nemaju posao. Valjda i kampanja treba da bude skromne kao i vreme u kojem zivimo. Gde je solidarnost prema onima koje SNS zeli da predstavlja?
Kakva nam je kolektivna pamet tako smo i napredni.
Dolazak Djulijanija u Srbiju je svetska vest koju su preneli svetski mediji; odlicna stvar za imidz zelje.
"Susret" Tadica sa Merkelovom na onom sajmu, odnosno njegovo slikanje sa njom kao sto se "fanovi" slikaju sa pop zvezdama je beznacajno osim za njegov porodicni album.
I za zasenjivanje srpske prostote.
Jedini nacin da se Srbija pomeri napred je smena aktuelne vlasti i tu sansu objektivno ima jedino Toma Nikolic.
To sigurno nece biti neki veliki korak napred ali je prvi korak.
Sve ostalo je luk i voda i prevrtanje u blatu jos 4 godine.
- Đulijani, kao gradonačenik NYC u to vreme, i kao republikanac, nije imao baš nikakav uticaj na Klintona i njegove odluke, koji je izabran kao predstavnik Demokratske stranke SAD.
- Đulijanija bi smo mogli eventualno da kritikujemo za "verbalni delikt", učinjen inače za unutrašnje potrebe. A, koliko je danas raznih "prijatelja" širom sveta koji nas posećuju, a koji su govorili isto ili gore nego pomenuti gospodin?
- Predstavnici DOS-a, uključujući DS, su mnogo puta razgovarali i primali u posetu g.Solanu i njemu slične, koji su, za razliku od Đulijanija, imali direktnu ulogu u bombardovanju. Pa, primali smo i ugošćavali i same pilote koji su nas ubijali i rušili, upravo od strane predstavnika DS.
E, sada smo odjednom postali velike patriote, prinicipijelni i čistunci. Reč je ustvari o čistom licemerju i dvostrukim standardima.
covek je dosao "sluzbeno".
On je businessman koji dolazi ispred agencije
i lepo zaradjuje na konsaltingu.
Zalosno je sto ga neki svojakaju u predizbornoj kampanji.
Vucicu je verovatno potrebniji "kada postane gradonacelnik" ali posto se to nece desiti on je resio da ga dovede ranije. Naravno ima love pa ga je platio (odakle mu ???).
To sto je podrzavao bombardovanje je njegov stav koji treba da razmotre ljudi koji ga dovode.
Putujem Srbijom svaki dan.
Teska je situacija.
Beograd je ipak mesto u kojem se najvise uradilo u predhodnom periodu. To treba ceniti i biti koliko toliko zadovoljan. Ime gradonacelnika je najmanje vazno. Bitni su rezultati i uslovi zivota.
Tvrdim da su u Beogradu mnogo bolji nego bilo gde u Srbiji.