jeftino brate...plata 200evra a kola 16000evra...a obratite paznju, to je pocetna cena...znaci, ako mu se dodaju tockovi i vrata, bice jos skuplji...navali narode, ima se, moze se! :)
Preporuke:
92
4
2
ponedeljak, 16 april 2012 14:51
petar veliki
Pre cetri godine isto pre izbora mediji su se gađali ciframa 200000,300000, 400000 i 500000 automobila a u kragojevcu će se proizvoditi tolko automobila kao što su građani dobili 1000 evra za akcije.Šta misle mediji da niko u Srbiji nema kompjuter i da nemogu da provere sve nihove laži pred svake izbore pa ne živimo mi svi u pećinama.
Preporuke:
80
2
3
ponedeljak, 16 april 2012 15:02
Soka
Ovim "projektom" vlada Srbije finansira člana "Crnog plemstva" Anjelija, jednog od najbogatijih ljudi.
Preporuke:
87
3
4
ponedeljak, 16 april 2012 15:15
Milutin
U zajedničkom privrednom društvu, gigant iz Torina ima 67, a država Srbija 33 odsto udela.
A Država Srbija je uložila preko 900 miliona evra, i još povlastice za carine, dažbine, poreze.... a ima samo 30% udela!???
To je fabrika Države Srbije i to većinski deo, preko 70%... to je fabrika ZASTAVA, a ne nova fabrika, opremu je kupila država Srbija!
Preporuke:
86
2
5
ponedeljak, 16 april 2012 15:23
;
Da samo se treba podsetiti prosle izborne kampanje i uloge Fiata u istoj kao i sta smo dobili u naredne cetiri godine od srpskog Detroita.Slican komentar sam ostavio na sajtu ministarstva propagande odakle je preuzet ovaj clanak ali nista od njegovog objavljivanja pa se nadam da ce ovde proci
Preporuke:
58
1
6
ponedeljak, 16 april 2012 15:38
Arčibald Rajs
Fiat je bio na prošlim izborima tema, vidim da je i sad. Verovatno će da otvaraju fabriku ponovo za 4 godine.
Preporuke:
81
2
7
ponedeljak, 16 april 2012 15:50
Peter RV
Bas pred izborima, kakva sreca!
Do izbora je garantovana proizvodnja.
Preporuke:
76
2
8
ponedeljak, 16 april 2012 16:20
besposleni politikolog
Pa koliko puta oni misle da otvaraju tu fabriku? Malo, malo pa je otvore!
Preporuke:
80
2
9
ponedeljak, 16 april 2012 16:29
Milan
Ne funkcioniše samo srpska politika u četvorogodišnjem taktu. Vidimo da se i Fijatov biološki sat poklapa s istim tim satom srpskih političara pa sve ostvaruju tačno pred izbore.
Preporuke:
55
1
10
ponedeljak, 16 april 2012 17:00
Smešno i žalosno
I za prošle izbore su iskoristili "otvaranje fijatove fabrike u Kragujevcu", i UVEK OTVARAJU BAŠ PRED GLASANjE.JADNO I PREVARANTSKI DA JADNIJE NE MOŽE BITI!Šta su do sada čekali? Ako ostanu na vlasti sve će biti isto, ponovo će otvarati pred sledeće glasanje, a naroda će biti manje.
A stotine hiljada radno sposobnog stanovništva Srbije su ostavili bez posla. Njihove LAŽI nisu obične nego DRSKE I CINIČNE. Znam ljude koji su za vreme ove "demokratske" vladavine ostali bez posla i bukvalno bauljaju ulicama i putevima Srbije, ne znaju šta će sa sobom, a put bez posla i hleba vodi ih u beznađe i nestanak na jedan ili drugi način.OVIMA ŠTO OTVARAJU FABRIKE JE NEBESKI DOBRO I LEPO
Preporuke:
59
1
11
ponedeljak, 16 april 2012 17:07
Miloje
Neka ne daju saopštenja "šta će biti" NEGO ŠTA SU URADILI U OVOME PERIODU IZMEĐU PONOVLjENOG OTVARANjA ISTE FABRIKE. Znam dokle će oni tako: sve dok ih narod ne smeni.
NIŠTA NOVO, TAKO DA I STARE PREVARE PONAVLjAJU.
Preporuke:
51
1
12
ponedeljak, 16 april 2012 17:08
Konobar
U pogledu cene, žuti mudraci kažu da je 500L predviđen i za izvoz u Ameriku ( tamo je kažu 16.000 evra cena - sitnica ).U prošlom veku imali smo posao stoleća "YUGO Amerika" u ovom veku imaćemo posao stoleća "FAS Amerika". Nažalost, ima sve da se završi kao sa "stojadinom" da će sve državne službe, javna preduzeća, policija i onaj ostatak od vojske biti obavezni da se vozaju u FAS 500 L. Izgleda Punto im bio mali i jevtin.
Preporuke:
41
2
13
ponedeljak, 16 april 2012 17:16
zlatni
Svi u svetu nam se smeju za ove subvencije za jedno radno mesto,to nema nigde.
Nema svaki nemac za novog BMW-a pa se to proizvodi tamo,isto i za ovaj FIAT kupovaće ko ima para a kažu 200.000,300.000 vozila godišnje?,nemam pojma sve je ovo neka muljaža.
Ima u KG nečega sigurno,otvorili su skoro jedan šoping mol a prprima se i drugi ne bi to stranci otvarali da ne znaju da će biti nečeg
IZBORI 2012
Preporuke:
34
1
14
ponedeljak, 16 april 2012 17:36
Dr.Rade Pajovic,Florida
Ja samo zelim da kazem da je Serdjo Markione veoma ozbiljan i uspesan covek.Potpuno je preporodio gotovo propalu auto-industriju "Krajzler!"Bila je na ivici propasti a sada joj gotovo nema premca.Nadam se da ce nesto slicno da ucini i u Srbiji.Milo mi je bilo da ga vidim u Kragujevcu!Ponavljam,covek je veoma ozbiljan i ne treba sumnjati u njega unapred!Da ne misli ozbiljno nebi se tamo nikada pojavio.
Preporuke:
10
41
15
ponedeljak, 16 april 2012 17:47
FORum LIvii
Posle vise decenija i vise odlaganja , Premijer Italije Mario Monti je posetio Srbiju , pre jedno mesec dana .
Cudno je da ta poseta , mozemo reci istoriska , nije iskoriscena za promociju najveceg ceda srpsko-italijanske saradnje ?
Taj ADUT je sacuvan za izbore , jer je bio uspesan i u proslim izborima .
Samo deca i nezrele i ogranicene osobe se daju DVA PUTA . prevariti na istu caku !!!!!!!!! ( Izvinite Deco ! )
Preporuke:
54
1
16
ponedeljak, 16 april 2012 17:48
zoranSan
za sve to bi trebao neko da odgovara.Kome sad trebaju automobili i to ne baš kvalitetni od 16 000 evra.U Srbiji u najboljem slučaju će se prodati 10 posto od proizvedenih a ostalih 90 posto kome .
Samo treba staviti na papir kako ide prodaja ovakvih automobila kod nas i u okruženju i biće jasno da je ovo samo politički marketing koji će mnogo koštati ovaj narod a naročito građane Kragujevca.I na kraju gde su rezultati proizvodnje prošlog modela koliko je plaćeno Fijatu ,koliko prodato automobila i koliko je bio profit za državu Srbiju.
Preporuke:
30
1
17
ponedeljak, 16 april 2012 17:54
FORum LIvii
Treba sacekati !
Uskoro dolaze kineski automobili iz Bugarske .
KNikad se nezna !!!!
Preporuke:
25
2
18
ponedeljak, 16 april 2012 17:55
Stradija
Predizborna fabrika(neizvesno postizborna),pošto ima dosta automobila te klase koji su praktičniji,međutim ovde bih napomenuo samo dva primera planskog uništavanja domaće ozbiljnije proizvodnje,Ikarbus i IMT mislite o tome!
Preporuke:
34
1
19
ponedeljak, 16 april 2012 18:07
SVEŠTENIČKI SIN
Italija: Demonstracije zbog reforme penzionog sistema
subota, 14. april 2012.
RIM - Više desetina hiljada Italijana izašlo je juče na ulice Rima u znak protesta zbog reforme penzionog sistema koju je usvojila vlada Marija Montija.
subota, 14 april 2012 11:15
FORum LIvii
Zbog reforme penzionog sistama mnogi Italijani su ostali bez ličnih dohodaka, pošto su pred odlazak u penziju otpušteni, uz prethodni ugovor prema kojem je trebalo da primaju redovne mesečne dohotke dok ne steknu pravo na penziju.
Italijanska Vlada tvrdi da ih je 65 000 , dok Sindikati tvrde da je u takvoj situaciji preko 200 000 radnika .
Pad industriske proizvodnje je - 8 % , nezaposlenost 10 % , dug iznosi 2 000 MILIJARDI Eura ili svaki Italijan oko 30 000 Eura !
Situacija je dramaticna za naseg NAJVECEG I NAJVAZNIJEG privrednog partnera ??????
Preporuke:
23
0
20
ponedeljak, 16 april 2012 19:25
FORum LIvii
@ SVEŠTENIČKI SIN
Danas je na sindikalnom sastanku , nas poverenik iz najveceg italijanskog Sindikata CIGL izneo podatak da Vladin plan tzv. Liberizacije trzista rada , izmedju ostalih ,, novina,, predvidja da milione radnika iz sektora poljoprivrede , ugostiteljstva , gradjevinarstva, itd . , ,, izbaci,, iz penzionog sistema . Kako ? Tako sto ce radnici dobijati posao pod uslovom da prihvate da rade samo za novac a bez ostalih ptava . Za svaki sat rada, dobijace BON u vrednosti od 10 Eura za koji ce pri naplati dobijati 7 Eura neto . Penzije ce moci da uplacuju kod privatnih penzionih fondova .Kako ce to izgledati , samo Bog dragi zna.Inace sada se u penziju ide pod formulom 40/65 a uvodi se 42/67 .
Za 20. April predvidjeni su strajkovi po granama rada i Regionima a 27 .Aprila je Generalni strajk u celoj Italiji .
Kada se probude uljuljkani italijanski radnici , bice kasno !
Preporuke:
27
0
21
ponedeljak, 16 april 2012 20:01
FORum LIvii
@ SVEŠTENIČKI SIN
Italijani imaju najskuplji benzin u Evropi , najskuplje bankarske usluge , osiguranje , lekove, ...
Plan tehnicke Vlade predvidja povecanje poreza na imovinu sto ce dovesti do drasticnog povecanja , ionako najvisih u Evropi , stanarina .
Predvidjeno je povecanje svih poreza i doprinosa .
Javni radivi i otvaranje novih radnih mesta nisu predvidjeni vec ce do novih radnih mesta doci LAKSIM OTPUSTANJEM RADNIKA ,ukidanjem clana 18 Ugovora ( drzava-sindikat-poslodavci).
Plan tehnicke Vlade je pozitivno ocenjen od strane evropske Komisije , evropdke Banke i raznih medjunarodnih eksperata .Svi su slozni u jednom:
ITALIJA CE SIGURNO PREZIVETI !
Za Italijane , ne znam? Niko nije dao garanciju !
Preporuke:
27
0
22
ponedeljak, 16 april 2012 20:12
Ljakse Bre
Hoćemo li do jubilarnog 15. (slovima:petnaestog) otvaranja Zastave da se spasemo ove pošasti?
Preporuke:
37
0
23
ponedeljak, 16 april 2012 20:46
aca
bruka i sramota
Preporuke:
19
0
24
ponedeljak, 16 april 2012 21:02
Korleone
Treba samo pročitati kritike ozbiljnih svetskih sajtova i časopisa o automobilizmu, o izgledu i karakteristikama Fiata 500L kao i komentare njihovih čitalaca.
Preporuke:
19
0
25
ponedeljak, 16 april 2012 21:18
SVEŠTENIČKI SIN
ponedeljak, 16 april 2012 21:01
FORum LIvii
Italijani imaju najskuplji benzin u Evropi , najskuplje bankarske usluge , osiguranje , lekove, ...
Plan tehnicke Vlade predvidja povecanje poreza na imovinu sto ce dovesti do drasticnog povecanja , ionako najvisih u Evropi , stanarina .
zato su im vazali i dobrodošli; daju im zemljište, subvencije, uništavaju domaću konkurenciju,...itd.
već me zabole ruka...može i neko drugi da nastavi....
Preporuke:
15
0
26
ponedeljak, 16 april 2012 23:19
Dragan Užice
Nešto mi nije jasno u ovom poslu sa Fijatom. Srbija uložila 700 milona evra, Fijat 200 miliona. Srbija dala garancije za kredite. Srbija vlasnik 33%, Fijat 67% preduzeća, verovatno se tako deli i profit. Koliko gubi Srbija a koliko Fijat ako, ne daj Bože, posao propadne? Ovo je "genijalno" urađeno u "korist" Srbije.
Preporuke:
11
0
27
utorak, 17 april 2012 06:54
Pre 4 godine
Tanjug | 01. 05. 2008 |Blic
MINISTAR EKONOMIJE MLAĐAN DINKIĆ I POTPREDSEDNIK "FIJATA" AFREDO ALTAVILA POTPISALI SU JUČE U BEOGRADU MEMORANDUM O RAZUMEVANJU, STRATEŠKOJ SARADNJI I ZAJEDNIČKOM ULAGANJU.
"Fijat", prema potpisanom memorandumu, namerava da u Kragujevcu do kraja 2009.godine otpočne proizvodnju potpuno novog modela automobila A klase, a planiran obim proizvodnje je 200.000 automobila godišnje. U drugoj fazi, do kraja 2010. godine "Fijat" bi trebalo da počne proizvodnju još jednog modela B klase, čime bi ukupna proizvodnja u "Zastavi" porasla na 300.000 vozila godišnje.
Preporuke:
14
0
28
utorak, 17 april 2012 07:06
Pre 4 godine
7.05.2008.
Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da je povratak „Fijata“ u kragujevačku „Zastavu“ samo početak procvata čitave srpske industrije i svim građanima Srbije poručio da će se uskoro radovati onako kako se danas raduju Kragujevčani. „Moj posao je da otvaram vrata, a ministri treba da drže ta vrata otvorenim, predsednici opština treba da uđu na ta vrata i uspostave odnose, a direktori firmi treba da te odnose održavaju“, kazao je Tadić.
Potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić je juče u Kragujevcu izjavio da je konačno „ostvaren san za koji se demokratska vlada borila proteklih sedam godina“ i da se neće odustati sve dok Srbija, do 2010. godine, ne bude zemlja s tri velika proizvođača automobila u kojoj će se praviti milion vozila godišnje.
Preporuke:
14
0
29
utorak, 17 april 2012 07:10
Pre 4 godine
07.05.2008. Blic
Predsednik u „fići“
Predsednik Srbije Boris Tadić je juče došao u centar Šumadije na potpisivanje memoranduma s „Fijatom“. On se na strateški važan događaj, koji je najvažniji korak ka podizanju cele privrede Srbije, dovezao „fijatom 500“, ili redizajniranim „fićom“. Vozio se u koloni, odmah iza glumca Dragana Nikolića, koji je vozio crvenog „fiću“ starog 40 godina, kao u filmu „Nacionalna klasa“.
Preporuke:
14
0
30
utorak, 17 april 2012 07:32
Jeremija
Ovo je promasena investicija i naravno predizborni marketing za DS.Jedan od najbitnijih razloga koji upucuje na to da fijatov auto nece slavno proci na trzistu je previsoka cena ipored toga sto imaju nisku cenu radne snage.Dokaz tome je da Fijat 500 u SAD ima izuzetnu slab plasman,prodajna cena mu je 16.000 dolara a sa punom opremom je20.00 dolara. Za taj novac vi mozete da kupite neuporedivo bolji i udobniji auto,zato ga skoro niko i nekupuje.
Preporuke:
9
0
31
utorak, 17 april 2012 08:08
konjarnik
Boѕe kakva pljacka, laž i obmana, koji put! Na lici Regioni i DS, bravo za vas!!!
Preporuke:
5
0
32
utorak, 17 april 2012 08:44
Agent
Kad počinje proizvodnja spejs-šatla?
Preporuke:
12
1
33
utorak, 17 april 2012 12:41
Branislav G. Romčević
Otkud MILIJARDU evra, kad ukupan upisani kapital ne prelazi tristo miliona?
Preporuke:
5
0
34
utorak, 17 april 2012 12:56
SJ
U Holandiji opala prodaja automobila za 7%. Za koga ih prave i ko ce ih kupovati? Holandjani koji mrze sve sto pocinje na SRBSKO, ili ce nemci da "okrenu" ledja svojim fabrikama? Malo morgen!Talijani, spanci, poznato je svima kako stoje stvari kod njih. Rusi i kinezi "sigurno"!!
Koliko li su Cvetkovic i ostala bratija "omrsili brk i bradu" a narod ce ovu njihovu salu da isplacuje?
Narode cuvajte se novih smicalica.
jeftino brate...plata 200evra a kola 16000evra...a obratite paznju, to je pocetna cena...znaci, ako mu se dodaju tockovi i vrata, bice jos skuplji...navali narode, ima se, moze se! :)
A Država Srbija je uložila preko 900 miliona evra, i još povlastice za carine, dažbine, poreze.... a ima samo 30% udela!???
To je fabrika Države Srbije i to većinski deo, preko 70%... to je fabrika ZASTAVA, a ne nova fabrika, opremu je kupila država Srbija!
Do izbora je garantovana proizvodnja.
A stotine hiljada radno sposobnog stanovništva Srbije su ostavili bez posla. Njihove LAŽI nisu obične nego DRSKE I CINIČNE.
Znam ljude koji su za vreme ove "demokratske" vladavine ostali bez posla i bukvalno bauljaju ulicama i putevima Srbije, ne znaju šta će sa sobom, a put bez posla i hleba vodi ih u beznađe i nestanak na jedan ili drugi način.OVIMA ŠTO OTVARAJU FABRIKE JE NEBESKI DOBRO I LEPO
Znam dokle će oni tako: sve dok ih narod ne smeni.
NIŠTA NOVO, TAKO DA I STARE PREVARE PONAVLjAJU.
Nema svaki nemac za novog BMW-a pa se to proizvodi tamo,isto i za ovaj FIAT kupovaće ko ima para a kažu 200.000,300.000 vozila godišnje?,nemam pojma sve je ovo neka muljaža.
Ima u KG nečega sigurno,otvorili su skoro jedan šoping mol a prprima se i drugi ne bi to stranci otvarali da ne znaju da će biti nečeg
IZBORI 2012
Cudno je da ta poseta , mozemo reci istoriska , nije iskoriscena za promociju najveceg ceda srpsko-italijanske saradnje ?
Taj ADUT je sacuvan za izbore , jer je bio uspesan i u proslim izborima .
Samo deca i nezrele i ogranicene osobe se daju DVA PUTA . prevariti na istu caku !!!!!!!!! ( Izvinite Deco ! )
Samo treba staviti na papir kako ide prodaja ovakvih automobila kod nas i u okruženju i biće jasno da je ovo samo politički marketing koji će mnogo koštati ovaj narod a naročito građane Kragujevca.I na kraju gde su rezultati proizvodnje prošlog modela koliko je plaćeno Fijatu ,koliko prodato automobila i koliko je bio profit za državu Srbiju.
Uskoro dolaze kineski automobili iz Bugarske .
KNikad se nezna !!!!
subota, 14. april 2012.
RIM - Više desetina hiljada Italijana izašlo je juče na ulice Rima u znak protesta zbog reforme penzionog sistema koju je usvojila vlada Marija Montija.
nspm.rs/hronika/italija-demonstracije-zbog-reforme-penzionog-sistema.html
FORum LIvii
Zbog reforme penzionog sistama mnogi Italijani su ostali bez ličnih dohodaka, pošto su pred odlazak u penziju otpušteni, uz prethodni ugovor prema kojem je trebalo da primaju redovne mesečne dohotke dok ne steknu pravo na penziju.
Italijanska Vlada tvrdi da ih je 65 000 , dok Sindikati tvrde da je u takvoj situaciji preko 200 000 radnika .
Pad industriske proizvodnje je - 8 % , nezaposlenost 10 % , dug iznosi 2 000 MILIJARDI Eura ili svaki Italijan oko 30 000 Eura !
Situacija je dramaticna za naseg NAJVECEG I NAJVAZNIJEG privrednog partnera ??????
Danas je na sindikalnom sastanku , nas poverenik iz najveceg italijanskog Sindikata CIGL izneo podatak da Vladin plan tzv. Liberizacije trzista rada , izmedju ostalih ,, novina,, predvidja da milione radnika iz sektora poljoprivrede , ugostiteljstva , gradjevinarstva, itd . , ,, izbaci,, iz penzionog sistema . Kako ? Tako sto ce radnici dobijati posao pod uslovom da prihvate da rade samo za novac a bez ostalih ptava . Za svaki sat rada, dobijace BON u vrednosti od 10 Eura za koji ce pri naplati dobijati 7 Eura neto . Penzije ce moci da uplacuju kod privatnih penzionih fondova .Kako ce to izgledati , samo Bog dragi zna.Inace sada se u penziju ide pod formulom 40/65 a uvodi se 42/67 .
Za 20. April predvidjeni su strajkovi po granama rada i Regionima a 27 .Aprila je Generalni strajk u celoj Italiji .
Kada se probude uljuljkani italijanski radnici , bice kasno !
Italijani imaju najskuplji benzin u Evropi , najskuplje bankarske usluge , osiguranje , lekove, ...
Plan tehnicke Vlade predvidja povecanje poreza na imovinu sto ce dovesti do drasticnog povecanja , ionako najvisih u Evropi , stanarina .
Predvidjeno je povecanje svih poreza i doprinosa .
Javni radivi i otvaranje novih radnih mesta nisu predvidjeni vec ce do novih radnih mesta doci LAKSIM OTPUSTANJEM RADNIKA ,ukidanjem clana 18 Ugovora ( drzava-sindikat-poslodavci).
Plan tehnicke Vlade je pozitivno ocenjen od strane evropske Komisije , evropdke Banke i raznih medjunarodnih eksperata .Svi su slozni u jednom:
ITALIJA CE SIGURNO PREZIVETI !
Za Italijane , ne znam? Niko nije dao garanciju !
FORum LIvii
Italijani imaju najskuplji benzin u Evropi , najskuplje bankarske usluge , osiguranje , lekove, ...
Plan tehnicke Vlade predvidja povecanje poreza na imovinu sto ce dovesti do drasticnog povecanja , ionako najvisih u Evropi , stanarina .
zato su im vazali i dobrodošli; daju im zemljište, subvencije, uništavaju domaću konkurenciju,...itd.
već me zabole ruka...može i neko drugi da nastavi....
MINISTAR EKONOMIJE MLAĐAN DINKIĆ I POTPREDSEDNIK "FIJATA" AFREDO ALTAVILA POTPISALI SU JUČE U BEOGRADU MEMORANDUM O RAZUMEVANJU, STRATEŠKOJ SARADNJI I ZAJEDNIČKOM ULAGANJU.
"Fijat", prema potpisanom memorandumu, namerava da u Kragujevcu do kraja 2009.godine otpočne proizvodnju potpuno novog modela automobila A klase, a planiran obim proizvodnje je 200.000 automobila godišnje. U drugoj fazi, do kraja 2010. godine "Fijat" bi trebalo da počne proizvodnju još jednog modela B klase, čime bi ukupna proizvodnja u "Zastavi" porasla na 300.000 vozila godišnje.
Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da je povratak „Fijata“ u kragujevačku „Zastavu“ samo početak procvata čitave srpske industrije i svim građanima Srbije poručio da će se uskoro radovati onako kako se danas raduju Kragujevčani. „Moj posao je da otvaram vrata, a ministri treba da drže ta vrata otvorenim, predsednici opština treba da uđu na ta vrata i uspostave odnose, a direktori firmi treba da te odnose održavaju“, kazao je Tadić.
Potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić je juče u Kragujevcu izjavio da je konačno „ostvaren san za koji se demokratska vlada borila proteklih sedam godina“ i da se neće odustati sve dok Srbija, do 2010. godine, ne bude zemlja s tri velika proizvođača automobila u kojoj će se praviti milion vozila godišnje.
Predsednik u „fići“
Predsednik Srbije Boris Tadić je juče došao u centar Šumadije na potpisivanje memoranduma s „Fijatom“. On se na strateški važan događaj, koji je najvažniji korak ka podizanju cele privrede Srbije, dovezao „fijatom 500“, ili redizajniranim „fićom“. Vozio se u koloni, odmah iza glumca Dragana Nikolića, koji je vozio crvenog „fiću“ starog 40 godina, kao u filmu „Nacionalna klasa“.
Koliko li su Cvetkovic i ostala bratija "omrsili brk i bradu" a narod ce ovu njihovu salu da isplacuje?
Narode cuvajte se novih smicalica.