jeftino brate...plata 200evra a kola 16000evra...a obratite paznju, to je pocetna cena...znaci, ako mu se dodaju tockovi i vrata, bice jos skuplji...navali narode, ima se, moze se! :)
Препоруке:
92
4
2
понедељак, 16 април 2012 14:51
petar veliki
Pre cetri godine isto pre izbora mediji su se gađali ciframa 200000,300000, 400000 i 500000 automobila a u kragojevcu će se proizvoditi tolko automobila kao što su građani dobili 1000 evra za akcije.Šta misle mediji da niko u Srbiji nema kompjuter i da nemogu da provere sve nihove laži pred svake izbore pa ne živimo mi svi u pećinama.
Препоруке:
80
2
3
понедељак, 16 април 2012 15:02
Сока
Овим "пројектом" влада Србије финансира члана "Црног племства" Ањелија, једног од најбогатијих људи.
Препоруке:
87
3
4
понедељак, 16 април 2012 15:15
Милутин
У заједничком привредном друштву, гигант из Торина има 67, а држава Србија 33 одсто удела.
А Држава Србија је уложила преко 900 милиона евра, и још повластице за царине, дажбине, порезе.... а има само 30% удела!???
То је фабрика Државе Србије и то већински део, преко 70%... то је фабрика ЗАСТАВА, а не нова фабрика, опрему је купила држава Србија!
Препоруке:
86
2
5
понедељак, 16 април 2012 15:23
;
Da samo se treba podsetiti prosle izborne kampanje i uloge Fiata u istoj kao i sta smo dobili u naredne cetiri godine od srpskog Detroita.Slican komentar sam ostavio na sajtu ministarstva propagande odakle je preuzet ovaj clanak ali nista od njegovog objavljivanja pa se nadam da ce ovde proci
Препоруке:
58
1
6
понедељак, 16 април 2012 15:38
Arčibald Rajs
Fiat je bio na prošlim izborima tema, vidim da je i sad. Verovatno će da otvaraju fabriku ponovo za 4 godine.
Препоруке:
81
2
7
понедељак, 16 април 2012 15:50
Peter RV
Bas pred izborima, kakva sreca!
Do izbora je garantovana proizvodnja.
Препоруке:
76
2
8
понедељак, 16 април 2012 16:20
besposleni politikolog
Pa koliko puta oni misle da otvaraju tu fabriku? Malo, malo pa je otvore!
Препоруке:
80
2
9
понедељак, 16 април 2012 16:29
Милан
Не функционише само српска политика у четворогодишњем такту. Видимо да се и Фијатов биолошки сат поклапа с истим тим сатом српских политичара па све остварују тачно пред изборе.
Препоруке:
55
1
10
понедељак, 16 април 2012 17:00
Смешно и жалосно
И за прошле изборе су искористили "отварање фијатове фабрике у Крагујевцу", и УВЕК ОТВАРАЈУ БАШ ПРЕД ГЛАСАЊЕ.ЈАДНО И ПРЕВАРАНТСКИ ДА ЈАДНИЈЕ НЕ МОЖЕ БИТИ!Шта су до сада чекали? Ако остану на власти све ће бити исто, поново ће отварати пред следеће гласање, а народа ће бити мање.
А стотине хиљада радно способног становништва Србије су оставили без посла. Њихове ЛАЖИ нису обичне него ДРСКЕ И ЦИНИЧНЕ. Знам људе који су за време ове "демократске" владавине остали без посла и буквално бауљају улицама и путевима Србије, не знају шта ће са собом, а пут без посла и хлеба води их у безнађе и нестанак на један или други начин.ОВИМА ШТО ОТВАРАЈУ ФАБРИКЕ ЈЕ НЕБЕСКИ ДОБРО И ЛЕПО
Препоруке:
59
1
11
понедељак, 16 април 2012 17:07
Милоје
Нека не дају саопштења "шта ће бити" НЕГО ШТА СУ УРАДИЛИ У ОВОМЕ ПЕРИОДУ ИЗМЕЂУ ПОНОВЉЕНОГ ОТВАРАЊА ИСТЕ ФАБРИКЕ. Знам докле ће они тако: све док их народ не смени.
НИШТА НОВО, ТАКО ДА И СТАРЕ ПРЕВАРЕ ПОНАВЉАЈУ.
Препоруке:
51
1
12
понедељак, 16 април 2012 17:08
Konobar
U pogledu cene, žuti mudraci kažu da je 500L predviđen i za izvoz u Ameriku ( tamo je kažu 16.000 evra cena - sitnica ).U prošlom veku imali smo posao stoleća "YUGO Amerika" u ovom veku imaćemo posao stoleća "FAS Amerika". Nažalost, ima sve da se završi kao sa "stojadinom" da će sve državne službe, javna preduzeća, policija i onaj ostatak od vojske biti obavezni da se vozaju u FAS 500 L. Izgleda Punto im bio mali i jevtin.
Препоруке:
41
2
13
понедељак, 16 април 2012 17:16
zlatni
Svi u svetu nam se smeju za ove subvencije za jedno radno mesto,to nema nigde.
Nema svaki nemac za novog BMW-a pa se to proizvodi tamo,isto i za ovaj FIAT kupovaće ko ima para a kažu 200.000,300.000 vozila godišnje?,nemam pojma sve je ovo neka muljaža.
Ima u KG nečega sigurno,otvorili su skoro jedan šoping mol a prprima se i drugi ne bi to stranci otvarali da ne znaju da će biti nečeg
IZBORI 2012
Препоруке:
34
1
14
понедељак, 16 април 2012 17:36
Dr.Rade Pajovic,Florida
Ja samo zelim da kazem da je Serdjo Markione veoma ozbiljan i uspesan covek.Potpuno je preporodio gotovo propalu auto-industriju "Krajzler!"Bila je na ivici propasti a sada joj gotovo nema premca.Nadam se da ce nesto slicno da ucini i u Srbiji.Milo mi je bilo da ga vidim u Kragujevcu!Ponavljam,covek je veoma ozbiljan i ne treba sumnjati u njega unapred!Da ne misli ozbiljno nebi se tamo nikada pojavio.
Препоруке:
10
41
15
понедељак, 16 април 2012 17:47
FORum LIvii
Posle vise decenija i vise odlaganja , Premijer Italije Mario Monti je posetio Srbiju , pre jedno mesec dana .
Cudno je da ta poseta , mozemo reci istoriska , nije iskoriscena za promociju najveceg ceda srpsko-italijanske saradnje ?
Taj ADUT je sacuvan za izbore , jer je bio uspesan i u proslim izborima .
Samo deca i nezrele i ogranicene osobe se daju DVA PUTA . prevariti na istu caku !!!!!!!!! ( Izvinite Deco ! )
Препоруке:
54
1
16
понедељак, 16 април 2012 17:48
zoranSan
za sve to bi trebao neko da odgovara.Kome sad trebaju automobili i to ne baš kvalitetni od 16 000 evra.U Srbiji u najboljem slučaju će se prodati 10 posto od proizvedenih a ostalih 90 posto kome .
Samo treba staviti na papir kako ide prodaja ovakvih automobila kod nas i u okruženju i biće jasno da je ovo samo politički marketing koji će mnogo koštati ovaj narod a naročito građane Kragujevca.I na kraju gde su rezultati proizvodnje prošlog modela koliko je plaćeno Fijatu ,koliko prodato automobila i koliko je bio profit za državu Srbiju.
Препоруке:
30
1
17
понедељак, 16 април 2012 17:54
FORum LIvii
Treba sacekati !
Uskoro dolaze kineski automobili iz Bugarske .
KNikad se nezna !!!!
Препоруке:
25
2
18
понедељак, 16 април 2012 17:55
Страдија
Предизборна фабрика(неизвесно постизборна),пошто има доста аутомобила те класе који су практичнији,међутим овде бих напоменуо само два примера планског уништавања домаће озбиљније производње,Икарбус и ИМТ мислите о томе!
Препоруке:
34
1
19
понедељак, 16 април 2012 18:07
СВЕШТЕНИЧКИ СИН
Италија: Демонстрације због реформе пензионог система
субота, 14. април 2012.
РИМ - Више десетина хиљада Италијана изашло је јуче на улице Рима у знак протеста због реформе пензионог система коју је усвојила влада Марија Монтија.
субота, 14 април 2012 11:15
FORum LIvii
Због реформе пензионог систама многи Италијани су остали без личних доходака, пошто су пред одлазак у пензију отпуштени, уз претходни уговор према којем је требало да примају редовне месечне дохотке док не стекну право на пензију.
Italijanska Vlada tvrdi da ih je 65 000 , dok Sindikati tvrde da je u takvoj situaciji preko 200 000 radnika .
Pad industriske proizvodnje je - 8 % , nezaposlenost 10 % , dug iznosi 2 000 MILIJARDI Eura ili svaki Italijan oko 30 000 Eura !
Situacija je dramaticna za naseg NAJVECEG I NAJVAZNIJEG privrednog partnera ??????
Препоруке:
23
0
20
понедељак, 16 април 2012 19:25
FORum LIvii
@ СВЕШТЕНИЧКИ СИН
Danas je na sindikalnom sastanku , nas poverenik iz najveceg italijanskog Sindikata CIGL izneo podatak da Vladin plan tzv. Liberizacije trzista rada , izmedju ostalih ,, novina,, predvidja da milione radnika iz sektora poljoprivrede , ugostiteljstva , gradjevinarstva, itd . , ,, izbaci,, iz penzionog sistema . Kako ? Tako sto ce radnici dobijati posao pod uslovom da prihvate da rade samo za novac a bez ostalih ptava . Za svaki sat rada, dobijace BON u vrednosti od 10 Eura za koji ce pri naplati dobijati 7 Eura neto . Penzije ce moci da uplacuju kod privatnih penzionih fondova .Kako ce to izgledati , samo Bog dragi zna.Inace sada se u penziju ide pod formulom 40/65 a uvodi se 42/67 .
Za 20. April predvidjeni su strajkovi po granama rada i Regionima a 27 .Aprila je Generalni strajk u celoj Italiji .
Kada se probude uljuljkani italijanski radnici , bice kasno !
Препоруке:
27
0
21
понедељак, 16 април 2012 20:01
FORum LIvii
@ СВЕШТЕНИЧКИ СИН
Italijani imaju najskuplji benzin u Evropi , najskuplje bankarske usluge , osiguranje , lekove, ...
Plan tehnicke Vlade predvidja povecanje poreza na imovinu sto ce dovesti do drasticnog povecanja , ionako najvisih u Evropi , stanarina .
Predvidjeno je povecanje svih poreza i doprinosa .
Javni radivi i otvaranje novih radnih mesta nisu predvidjeni vec ce do novih radnih mesta doci LAKSIM OTPUSTANJEM RADNIKA ,ukidanjem clana 18 Ugovora ( drzava-sindikat-poslodavci).
Plan tehnicke Vlade je pozitivno ocenjen od strane evropske Komisije , evropdke Banke i raznih medjunarodnih eksperata .Svi su slozni u jednom:
ITALIJA CE SIGURNO PREZIVETI !
Za Italijane , ne znam? Niko nije dao garanciju !
Препоруке:
27
0
22
понедељак, 16 април 2012 20:12
Љаксе Бре
Хоћемо ли до јубиларног 15. (словима:петнаестог) отварања Заставе да се спасемо ове пошасти?
Препоруке:
37
0
23
понедељак, 16 април 2012 20:46
аца
брука и срамота
Препоруке:
19
0
24
понедељак, 16 април 2012 21:02
Корлеоне
Треба само прочитати критике озбиљних светских сајтова и часописа о аутомобилизму, о изгледу и карактеристикама Фиата 500Л као и коментаре њихових читалаца.
Препоруке:
19
0
25
понедељак, 16 април 2012 21:18
СВЕШТЕНИЧКИ СИН
понедељак, 16 април 2012 21:01
FORum LIvii
Italijani imaju najskuplji benzin u Evropi , najskuplje bankarske usluge , osiguranje , lekove, ...
Plan tehnicke Vlade predvidja povecanje poreza na imovinu sto ce dovesti do drasticnog povecanja , ionako najvisih u Evropi , stanarina .
зато су им вазали и добродошли; дају им земљиште, субвенције, уништавају домаћу конкуренцију,...итд.
већ ме заболе рука...може и неко други да настави....
Препоруке:
15
0
26
понедељак, 16 април 2012 23:19
Драган Ужице
Нешто ми није јасно у овом послу са Фијатом. Србија уложила 700 милона евра, Фијат 200 милиона. Србија дала гаранције за кредите. Србија власник 33%, Фијат 67% предузећа, вероватно се тако дели и профит. Колико губи Србија а колико Фијат ако, не дај Боже, посао пропадне? Ово је "генијално" урађено у "корист" Србије.
Препоруке:
11
0
27
уторак, 17 април 2012 06:54
Пре 4 године
Tanjug | 01. 05. 2008 |Blic
MINISTAR EKONOMIJE MLAĐAN DINKIĆ I POTPREDSEDNIK "FIJATA" AFREDO ALTAVILA POTPISALI SU JUČE U BEOGRADU MEMORANDUM O RAZUMEVANJU, STRATEŠKOJ SARADNJI I ZAJEDNIČKOM ULAGANJU.
"Fijat", prema potpisanom memorandumu, namerava da u Kragujevcu do kraja 2009.godine otpočne proizvodnju potpuno novog modela automobila A klase, a planiran obim proizvodnje je 200.000 automobila godišnje. U drugoj fazi, do kraja 2010. godine "Fijat" bi trebalo da počne proizvodnju još jednog modela B klase, čime bi ukupna proizvodnja u "Zastavi" porasla na 300.000 vozila godišnje.
Препоруке:
14
0
28
уторак, 17 април 2012 07:06
Пре 4 године
7.05.2008.
Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da je povratak „Fijata“ u kragujevačku „Zastavu“ samo početak procvata čitave srpske industrije i svim građanima Srbije poručio da će se uskoro radovati onako kako se danas raduju Kragujevčani. „Moj posao je da otvaram vrata, a ministri treba da drže ta vrata otvorenim, predsednici opština treba da uđu na ta vrata i uspostave odnose, a direktori firmi treba da te odnose održavaju“, kazao je Tadić.
Potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić je juče u Kragujevcu izjavio da je konačno „ostvaren san za koji se demokratska vlada borila proteklih sedam godina“ i da se neće odustati sve dok Srbija, do 2010. godine, ne bude zemlja s tri velika proizvođača automobila u kojoj će se praviti milion vozila godišnje.
Препоруке:
14
0
29
уторак, 17 април 2012 07:10
Пре 4 године
07.05.2008. Blic
Predsednik u „fići“
Predsednik Srbije Boris Tadić je juče došao u centar Šumadije na potpisivanje memoranduma s „Fijatom“. On se na strateški važan događaj, koji je najvažniji korak ka podizanju cele privrede Srbije, dovezao „fijatom 500“, ili redizajniranim „fićom“. Vozio se u koloni, odmah iza glumca Dragana Nikolića, koji je vozio crvenog „fiću“ starog 40 godina, kao u filmu „Nacionalna klasa“.
Препоруке:
14
0
30
уторак, 17 април 2012 07:32
Jeremija
Ovo je promasena investicija i naravno predizborni marketing za DS.Jedan od najbitnijih razloga koji upucuje na to da fijatov auto nece slavno proci na trzistu je previsoka cena ipored toga sto imaju nisku cenu radne snage.Dokaz tome je da Fijat 500 u SAD ima izuzetnu slab plasman,prodajna cena mu je 16.000 dolara a sa punom opremom je20.00 dolara. Za taj novac vi mozete da kupite neuporedivo bolji i udobniji auto,zato ga skoro niko i nekupuje.
Препоруке:
9
0
31
уторак, 17 април 2012 08:08
коњарник
Боѕе каква плјацка, лаж и обмана, који пут! На лици Региони и ДС, браво за вас!!!
Препоруке:
5
0
32
уторак, 17 април 2012 08:44
Агент
Кад почиње производња спејс-шатла?
Препоруке:
12
1
33
уторак, 17 април 2012 12:41
Бранислав Г. Ромчевић
Откуд МИЛИЈАРДУ евра, кад укупан уписани капитал не прелази тристо милиона?
Препоруке:
5
0
34
уторак, 17 април 2012 12:56
SJ
U Holandiji opala prodaja automobila za 7%. Za koga ih prave i ko ce ih kupovati? Holandjani koji mrze sve sto pocinje na SRBSKO, ili ce nemci da "okrenu" ledja svojim fabrikama? Malo morgen!Talijani, spanci, poznato je svima kako stoje stvari kod njih. Rusi i kinezi "sigurno"!!
Koliko li su Cvetkovic i ostala bratija "omrsili brk i bradu" a narod ce ovu njihovu salu da isplacuje?
Narode cuvajte se novih smicalica.
jeftino brate...plata 200evra a kola 16000evra...a obratite paznju, to je pocetna cena...znaci, ako mu se dodaju tockovi i vrata, bice jos skuplji...navali narode, ima se, moze se! :)
А Држава Србија је уложила преко 900 милиона евра, и још повластице за царине, дажбине, порезе.... а има само 30% удела!???
То је фабрика Државе Србије и то већински део, преко 70%... то је фабрика ЗАСТАВА, а не нова фабрика, опрему је купила држава Србија!
Do izbora je garantovana proizvodnja.
А стотине хиљада радно способног становништва Србије су оставили без посла. Њихове ЛАЖИ нису обичне него ДРСКЕ И ЦИНИЧНЕ.
Знам људе који су за време ове "демократске" владавине остали без посла и буквално бауљају улицама и путевима Србије, не знају шта ће са собом, а пут без посла и хлеба води их у безнађе и нестанак на један или други начин.ОВИМА ШТО ОТВАРАЈУ ФАБРИКЕ ЈЕ НЕБЕСКИ ДОБРО И ЛЕПО
Знам докле ће они тако: све док их народ не смени.
НИШТА НОВО, ТАКО ДА И СТАРЕ ПРЕВАРЕ ПОНАВЉАЈУ.
Nema svaki nemac za novog BMW-a pa se to proizvodi tamo,isto i za ovaj FIAT kupovaće ko ima para a kažu 200.000,300.000 vozila godišnje?,nemam pojma sve je ovo neka muljaža.
Ima u KG nečega sigurno,otvorili su skoro jedan šoping mol a prprima se i drugi ne bi to stranci otvarali da ne znaju da će biti nečeg
IZBORI 2012
Cudno je da ta poseta , mozemo reci istoriska , nije iskoriscena za promociju najveceg ceda srpsko-italijanske saradnje ?
Taj ADUT je sacuvan za izbore , jer je bio uspesan i u proslim izborima .
Samo deca i nezrele i ogranicene osobe se daju DVA PUTA . prevariti na istu caku !!!!!!!!! ( Izvinite Deco ! )
Samo treba staviti na papir kako ide prodaja ovakvih automobila kod nas i u okruženju i biće jasno da je ovo samo politički marketing koji će mnogo koštati ovaj narod a naročito građane Kragujevca.I na kraju gde su rezultati proizvodnje prošlog modela koliko je plaćeno Fijatu ,koliko prodato automobila i koliko je bio profit za državu Srbiju.
Uskoro dolaze kineski automobili iz Bugarske .
KNikad se nezna !!!!
субота, 14. април 2012.
РИМ - Више десетина хиљада Италијана изашло је јуче на улице Рима у знак протеста због реформе пензионог система коју је усвојила влада Марија Монтија.
nspm.rs/hronika/italija-demonstracije-zbog-reforme-penzionog-sistema.html
FORum LIvii
Због реформе пензионог систама многи Италијани су остали без личних доходака, пошто су пред одлазак у пензију отпуштени, уз претходни уговор према којем је требало да примају редовне месечне дохотке док не стекну право на пензију.
Italijanska Vlada tvrdi da ih je 65 000 , dok Sindikati tvrde da je u takvoj situaciji preko 200 000 radnika .
Pad industriske proizvodnje je - 8 % , nezaposlenost 10 % , dug iznosi 2 000 MILIJARDI Eura ili svaki Italijan oko 30 000 Eura !
Situacija je dramaticna za naseg NAJVECEG I NAJVAZNIJEG privrednog partnera ??????
Danas je na sindikalnom sastanku , nas poverenik iz najveceg italijanskog Sindikata CIGL izneo podatak da Vladin plan tzv. Liberizacije trzista rada , izmedju ostalih ,, novina,, predvidja da milione radnika iz sektora poljoprivrede , ugostiteljstva , gradjevinarstva, itd . , ,, izbaci,, iz penzionog sistema . Kako ? Tako sto ce radnici dobijati posao pod uslovom da prihvate da rade samo za novac a bez ostalih ptava . Za svaki sat rada, dobijace BON u vrednosti od 10 Eura za koji ce pri naplati dobijati 7 Eura neto . Penzije ce moci da uplacuju kod privatnih penzionih fondova .Kako ce to izgledati , samo Bog dragi zna.Inace sada se u penziju ide pod formulom 40/65 a uvodi se 42/67 .
Za 20. April predvidjeni su strajkovi po granama rada i Regionima a 27 .Aprila je Generalni strajk u celoj Italiji .
Kada se probude uljuljkani italijanski radnici , bice kasno !
Italijani imaju najskuplji benzin u Evropi , najskuplje bankarske usluge , osiguranje , lekove, ...
Plan tehnicke Vlade predvidja povecanje poreza na imovinu sto ce dovesti do drasticnog povecanja , ionako najvisih u Evropi , stanarina .
Predvidjeno je povecanje svih poreza i doprinosa .
Javni radivi i otvaranje novih radnih mesta nisu predvidjeni vec ce do novih radnih mesta doci LAKSIM OTPUSTANJEM RADNIKA ,ukidanjem clana 18 Ugovora ( drzava-sindikat-poslodavci).
Plan tehnicke Vlade je pozitivno ocenjen od strane evropske Komisije , evropdke Banke i raznih medjunarodnih eksperata .Svi su slozni u jednom:
ITALIJA CE SIGURNO PREZIVETI !
Za Italijane , ne znam? Niko nije dao garanciju !
FORum LIvii
Italijani imaju najskuplji benzin u Evropi , najskuplje bankarske usluge , osiguranje , lekove, ...
Plan tehnicke Vlade predvidja povecanje poreza na imovinu sto ce dovesti do drasticnog povecanja , ionako najvisih u Evropi , stanarina .
зато су им вазали и добродошли; дају им земљиште, субвенције, уништавају домаћу конкуренцију,...итд.
већ ме заболе рука...може и неко други да настави....
MINISTAR EKONOMIJE MLAĐAN DINKIĆ I POTPREDSEDNIK "FIJATA" AFREDO ALTAVILA POTPISALI SU JUČE U BEOGRADU MEMORANDUM O RAZUMEVANJU, STRATEŠKOJ SARADNJI I ZAJEDNIČKOM ULAGANJU.
"Fijat", prema potpisanom memorandumu, namerava da u Kragujevcu do kraja 2009.godine otpočne proizvodnju potpuno novog modela automobila A klase, a planiran obim proizvodnje je 200.000 automobila godišnje. U drugoj fazi, do kraja 2010. godine "Fijat" bi trebalo da počne proizvodnju još jednog modela B klase, čime bi ukupna proizvodnja u "Zastavi" porasla na 300.000 vozila godišnje.
Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da je povratak „Fijata“ u kragujevačku „Zastavu“ samo početak procvata čitave srpske industrije i svim građanima Srbije poručio da će se uskoro radovati onako kako se danas raduju Kragujevčani. „Moj posao je da otvaram vrata, a ministri treba da drže ta vrata otvorenim, predsednici opština treba da uđu na ta vrata i uspostave odnose, a direktori firmi treba da te odnose održavaju“, kazao je Tadić.
Potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić je juče u Kragujevcu izjavio da je konačno „ostvaren san za koji se demokratska vlada borila proteklih sedam godina“ i da se neće odustati sve dok Srbija, do 2010. godine, ne bude zemlja s tri velika proizvođača automobila u kojoj će se praviti milion vozila godišnje.
Predsednik u „fići“
Predsednik Srbije Boris Tadić je juče došao u centar Šumadije na potpisivanje memoranduma s „Fijatom“. On se na strateški važan događaj, koji je najvažniji korak ka podizanju cele privrede Srbije, dovezao „fijatom 500“, ili redizajniranim „fićom“. Vozio se u koloni, odmah iza glumca Dragana Nikolića, koji je vozio crvenog „fiću“ starog 40 godina, kao u filmu „Nacionalna klasa“.
Koliko li su Cvetkovic i ostala bratija "omrsili brk i bradu" a narod ce ovu njihovu salu da isplacuje?
Narode cuvajte se novih smicalica.