neko je neuspešno pokušao da zavara trag, tj. da prikrije da većinu komentara piše jedan isti čovek.
p.s. lepo sam vam ja govorio da e-neuroze nastaju kod seksualno neostvarenih osoba (siroti mali propali pornografi...)
Preporuke:
238
9
2
četvrtak, 22 mart 2012 15:12
Branislav
Tisućljetna kultura...
Preporuke:
240
4
3
četvrtak, 22 mart 2012 15:14
udruženi zločinački poduhvat
Komentari su prava slika tih e-Novina, duhovno dno, antisrpski ekstremizam ravan, ako ne i veći od ustaškog (ono sa iznajmljivanjem "uživanja" u prebijanju nekoga još ustaše nisu dostigle, pa se nadajmo i tome u nekom budućem ratu). Našli se istomišljenici koji dele iste vrednosti, pa se jedni drugima hrane.
Preporuke:
209
7
4
četvrtak, 22 mart 2012 15:23
Rambam
Želim da vjerujem da ovakve komentare pišu dva, najviše tri čovjeka pod raznim pseudonimima. Ali i da to nije slučaj, i da ih ima daleko više njihovi komentari nemaju težinu jer su prostački, prepuni ad hominem argumenata i direktnih uvreda. Ovakav vid diskursa mora da doživi imploziju.
Preporuke:
180
5
5
četvrtak, 22 mart 2012 15:24
Stradija
Kada vas uhvati jugo-nostalgija samo odete na sajtove e-novina,avaza,hrt-a,itd i odmah se otreznite.
Preporuke:
201
3
6
četvrtak, 22 mart 2012 15:28
simeon
Što bi rekao pesnik "lepota je u oku posmatrača..."
Jesta rodna zemlja Srbija, pa bila ona i "druga"! Pa ono što tu može da se rodi ni Hičkok ne moža da smisli
Preporuke:
120
6
7
četvrtak, 22 mart 2012 15:29
Sado Marksista
Pa gospodo treba da budete ponosni,znajte da ste na pravom putu,problem će biti kada vas više nebudu pljuvali.Ovo mi liči na duel Dragana Dzajića i Bertija Foksa,jadni Foks je pasao travu Marakane u nedostatku fudbalskih argumenata,isti slučaj je i sa ovim,nazovi E novinama,u nedostaku agrumenata,pribegavaju vređanju i to je dobar znak,znači da su pukli,hvata ih nervoza i bes.
Preporuke:
113
4
8
četvrtak, 22 mart 2012 15:32
Dušan
Morbidni talog balkanskog društva. Gde su NVO da kažu nešto o ovom govoru mržnje? Država u kojoj je moguće nekažnjeno objavljivati ovakve gadosti, nije država. A narod koji toleriše ovakve sajtove i njihove urednike i pisce je ozbiljno bolestan narod...
Preporuke:
137
6
9
četvrtak, 22 mart 2012 15:32
Deda jedan
Tomson je za ove mala beba u pelenama.Ima ih sa svih strana oko Srbije.Pa moze li neko vise reci da Vukadinovic i Antonic nisu upravu kada je rec o N(nazovi)-novinama.Ovde su probijeni svi limiti europske demokratske slobode govora,koja za jedne trazi desetine godina robije a druge tretira kao slobodoumne.
Preporuke:
110
4
10
četvrtak, 22 mart 2012 15:40
Grobar, Niksic
Srecom, bilo sta od onoga Lukovica i njegovih jedino citam ovdje. I da cestitam urednicima NSPM na dostojanstvu. Uvijek treba biti gospodin, cak i kad je u pitanju onaj Lukovic. Nikako se ne treba spustati na nivo hulje, ako hulja osjeti da si mozda tu, uvesce te u borbu gdje on odredjuje pravila i jednostavno se nema sansi.
Preporuke:
115
3
11
četvrtak, 22 mart 2012 15:42
nemaju kod kuće, pa dolaze u goste
Jednom u više meseci svratim na sajt E-novina, B92, Blica i drugih. Uvek na osnovu komentara zaključim da je većina njihovih čitalaca (ili, bar, komentatora) iz Hrvatske, muslimansko-hrvatskog dela BiH i s Kosmeta. I to onaj primitivan svet, jer normalniji i prosvećeniji valjda i ne čitaju takve.
Uglavnom, kakvi čitaoci, takve novine. I obrnuto.
Preporuke:
140
5
12
četvrtak, 22 mart 2012 15:43
Nikola
A sto je najgore/najsmesnije upravo se ti i takvi pozivaju na odbranu ljudskih prava, demokratije, liberalizma... Koji apsurd, kako sa njima, ja stvarno ne znam vise...
Preporuke:
103
4
13
četvrtak, 22 mart 2012 15:47
apis
"Budalama kad bi vjerovali,
poete su pokoljenje ludo.
Našu sferu da noć ne polazi,
bi l' ovako lice neba sjalo?
Bez ostrijeh zubah ledne zime,
bi l' toplote blagost poznavali?
Bez budalah tupoga pogleda,
bi l' umovi mogli blistat sv'jetli?
Svemogućstvo svetom tajnom šapti
samo duši plamena poete."
P.P.Njegoš, Luča mikrokozma
Preporuke:
110
3
14
četvrtak, 22 mart 2012 15:49
The Tao of Groove
Neoustaski medij sa nacistickim napisima kojih se ne bi postideli ni Pavelicevi obozavatelji i osoblje radnih logora Neovisne Drzave Hrvatske.
Preporuke:
111
4
15
četvrtak, 22 mart 2012 15:50
thinking maize
Recimo ovako: Kada dođe do IOLE NEKIH PROMENA u našoj Srbijici, da OVE, sa sve Perom Lukovićem, pošaljete kod mene, a na NjIVU, pa da vide ŠTA JE LEPOTA FIZIČKOG RADA! (Naravno i ja barabar sa njima radim, nisam nacista!) Pod dva, kad onako ZDRAVO "pocrkaju" šaljemo ih na "kurs" kod mog DRUGARA "sajber marksiste"! Mislim da bi kurs FORMALNE LOGIKE (kao NAUKE o pravilnom MIŠLjENjU i ZAKLjUČIVANjU, znate već silogizmi i ostala Aristotelova "buranija"!) kod prof. Antonića bio PRESLABA TERAPIJA za ove "POSRNULE", pa zato PREDLAŽEM da dođu na INTENZIVAN "kurs" DIJALEKTIKE kod mog DRUGARA "sajber marksiste"! Zna se, NA LjUTU RANU "drugosrbijanske" ZABLUDELOSTI, LjUTA TRAVA LOGIKE i DIJALEKTIKE, a kod PRAVOG PROFESORA! Pa kad se POPRAVE, FIZIČKI i MENTALNO, onda idu malo da obavljaju "društveno-korisne" poslove, da KONAČNO POSTANU KORISNI ČLANOVI NAŠE ZAJEDNICE!
Preporuke:
108
4
16
četvrtak, 22 mart 2012 15:51
pedjauae
Hmmm, zaista bih voleo da na neku foru uspem da shvatim mentalni sklop "komentatora" sa e-novina, ako ga uopste imaju? Koji je njihov plan, "vredjanjem, promenicemo svet" verovatno!? U prvi mah me malo zacudilo da je NSPM preneo ovakve bljuvotine na svom sajtu, al' kad bolje razmislim, nije lose podsetiti se povremeno kakvih sve dileja u ovoj zemlji ima.
Preporuke:
96
3
17
četvrtak, 22 mart 2012 15:53
Milić Petar Kecman
NSPM smatram oazom zdravog razuma. Zato opet (posle one novokomponovane pevačice -u najširem smislu te reči) molim: pustite ih. Znamo mi da oni postoje, ali ne damo im da nam okupiraju i ovo malo slobode i vremena koje imamo. Ovako samo pokušavaju da nas spuste na svoj nivo, pa da dobiju na iskustvo.
Jedan od njih je uspeo, konačno je došao na mesto koje svojim ponašanjem zaslužuje: sada je učesnik regionalnog rialiti šoua sa raznim marginalcima čije su zvanične kvalifikacije starleta, fešn guru, pa čak i fejsbuk senzacija. I među takvima je samo jedan koji je obavljao odgovornu javnu funkciju -i to baš u ovoj napaćenoj zemlji. Pustimo ih, sami su sebi najveći neprijatelji, a kad u obesti pređu liniju opletimo ih tamo gde ih najviše boli -po džepu.
PS. Primetiste li da već dugo nema Teofila?
Preporuke:
95
4
18
četvrtak, 22 mart 2012 15:54
Pera
Može li mi neko objasniti poreklo izraza Republika Šumska, koji se koristi u E-novinama kada se govori o Republici Srpskoj?
Preporuke:
77
4
19
četvrtak, 22 mart 2012 15:54
Srbin agnostik
Koprolalija, medicinski je naziv boljke od koje pate ovi "komentatori", mada teško je verovati da ih je ovde više od, maksimum, dvojice - i tu se slažem delimično sa "čika Sigmundom".
Međutim, nevolja nije u tome što nekolicina "brabonja" na sajtu koji niko živi ne posećuje. Nevolja jeste u tome što u srpskoj javnosti, a pre svega kulturi i umetnosti, glavnu reč vode osobe sklone ovakvom izražavanju, a neki su dobitnici uglednih književnih priznanja - sve do Legije časti.
Preporuke:
85
3
20
četvrtak, 22 mart 2012 16:05
Miloš Kikić
@ Pera: "Može li mi neko objasniti poreklo izraza Republika Šumska, koji se koristi u E-novinama kada se govori o Republici Srpskoj?"
To je inače blaži oblik koji se tamo koristi. Inače, u upotrebi su još Republika Smrtska i Republika Genocidna. A kada im čovek na najkulturniji način skrene pažnju da to nije u redu, komentatori ga proglase četnikom ili fašistom, a urednici mu zabrane dalji pristup na sajt.
Preporuke:
101
4
21
četvrtak, 22 mart 2012 16:07
Ne bojša
kao što dva tri čoveka piše,toliko i čita tE.....
Preporuke:
89
5
22
četvrtak, 22 mart 2012 16:22
Skeptik Roberto
Fini neki svet. Narocito me je dirnula filigranska istancanost i suptilnost izraza. U kojoj li se skoli stice toliko bogatstvo jezika. Nadam se da nam doticne novine nece uskratiti zadovoljstvo da se sa doticnim komentarima sretnemo i u obliku sabranih dela. U okviru promocije, bi bilo krajnje pozeljno da se i neki od komentatora pojave na tribini. Evo ja sam upravo pronasao svescicu u koju su se mojoj cerki, pre par godina u Diznilendu, potpisali maskirani Miki, Paja, Silja itd. Ostalo je jos par praznih stranica gde bi mi se mogli potpisati ovi komentatori. Slicnost sa Diznilendom je uocljiva. I oni su maskirani, ali iza raznih pseudonima. U stvarnosti su verovatno mirni susedi (komsije) koji kod kuce ne smeju ni da trepnu, tako da svoje frustracije prenose preko mreze, kad svi kod kuce vec odavno spavaju.
Preporuke:
72
5
23
četvrtak, 22 mart 2012 16:48
Beli Orao
@Milić Petar Kecman. Kad čovek dobije ime obično mu i život ide u tom pravcu pa je nekom Gorak i sav je u Gorčini, a nekom lep. Međutim, greota je kad čoveku nadenu ime blisko Bogu pa mu i prezime raste blizu neba, a on sve radi suprotno. Ili recimo čovek ima prezime planine? Psuje, hoće da se svađa, bije, a ne zna za "rutav nos". Na njega svi nalete.
Preporuke:
54
4
24
četvrtak, 22 mart 2012 16:58
Dragan
U vreme Slobe ovakvi tipovi su se krili po mišijim rupama, a sad su ispuzali iz svojih jazbina i razgalimili se... posve nesvesni vlasite infinitezimalnosti.
Preporuke:
69
6
25
četvrtak, 22 mart 2012 17:22
s.p.Lajković
Neka pišeu šta hoće, njih i onako nema više od 1 do 2 posto u svakoj populaciji,.Pitanje je , zašto mi ostali - NORAMLNI moramo da znamo za svaku .. u ovoj zemlji ?
Preporuke:
55
3
26
četvrtak, 22 mart 2012 17:23
gavrilo
Nadam ako dođe do smijene režima da će neko tim novinama stati na put bar kada su komentari u pitanju!
Preporuke:
55
3
27
četvrtak, 22 mart 2012 17:26
Beograđanka
Ja mislim da ovi ljudi sa e-Novina, kao i sam Pera, kao i Borka, Sonja, Čeda - govore jednim normalnim narodnim jezikom. Zbog čega Pera Luković ili Sonja Biserko ne bi mogli da se izražavaju onako kako se izražavaju - spontano, narodski, kako im leži na duši? Zbog čega od cele Srbije očekujete da prihvati vaše standarde? Obični ljudi, koji se voze autobusom i redovno odlaze na pijacu, dobro razumeju jezik Borke Pavićević, Sonje Biserko i Pere Lukovića. Samo intelektualci koji su se otuđili od sopstvenog naroda mogu da imaju problem sa spontanim, emotivnim načinom izražavanja običnog srpskog čoveka i žene. Vi, gospodo, imate obrazovanje, ali nemate dušu!
Preporuke:
3
119
28
četvrtak, 22 mart 2012 17:28
Peter RV
Ovo bjesnilo e-novina samo znaci da Antonic i Vukadinovic nisane odlicno. Paljbu nastavit.
Preporuke:
83
3
29
četvrtak, 22 mart 2012 18:18
AntiNWO
E-novine su septička jama interneta. Leglo separatista i antisrba. Samo da bi se preletelo pogledom po naslovima potreban je jak stomak.
Preporuke:
73
3
30
četvrtak, 22 mart 2012 18:19
saša r.
Gospodo Vukadinoviću i Antoniću, svaka čast, dobro ste ih izludeli. Sa koliko ljubavi i topline odišu njihovi komentari, kako su samo prožeti nadahnutošću i jedinstvenom erudicijom, maštom i kreativnošću, oni su svakako ponos i perjanica današnje EU.
Preporuke:
62
2
31
četvrtak, 22 mart 2012 18:28
Dr
Pavelić bi sigurno bio ponosan na žesetinu i zanos s kojim pišu njegovi ideološki potomci iz E novina, i to u sred Beograda.
Preporuke:
70
3
32
četvrtak, 22 mart 2012 18:32
Dejan
Uz klasične primere hrvatskog fašizma i muslimanskog fundamentalizma, ovde se vide i bolesne razmere srpskog autošovinizma.
Preporuke:
67
3
33
četvrtak, 22 mart 2012 18:42
Ludi Vanko
Uh kakao će Eu da miriše kad ovi uđu u nju.
A mi ovde ne smemeo da beknemo.
Jasenovac prirodno niče iz ove svesti.Ono jedan posto drugih treba zanemariti.Čuvajte se Srbi da ne budete blizu.Ovi su zaraženi klicom ubica.A reče im Hilari da su vodeća nacija na Balkanu.Nemojte se čuditi što na slici ne nosi masku protivu ružnih zadaha ovih komentatora.Ni njen vazduh nije bolji.
Preporuke:
52
2
34
četvrtak, 22 mart 2012 19:09
Boris
Ogavno, jadno, plitko....
Preporuke:
43
2
35
četvrtak, 22 mart 2012 19:16
Marko Gay
Onog casa kad u Srbiji zabranite uvrede i govor mrznje, mozete zaboraviti na slobodu govora.
Jer svaka ideja i misljenje su za nekog uvredljivi.
Ako suzbijate uvrede i mrznju, sve postaje moguce.
Pa cak i da izrucujete svoje gradane Hagu samo zato sto su pozivali na rat.
Preporuke:
17
52
36
četvrtak, 22 mart 2012 19:26
Dr@ Ludi Vanko
Niste najbolje shvatili strukturu posetioca tog portala. Hrvatskih i bošnjački ekstrmisti ukupno možda čine trećinu posetilaca, ostalo su Srbi po rođenju, verovali ili ne.
To je ono što je strašno i poražavajuće za ovu zemlju, jer tako nešto - bolesna mržnja prema sopstvenom narodu - ne postoji praktično ni u jednoj naciji na svetu, bar ne tako masovno. To je produkt pedesetogodišnje komunističke vladavine, trauma rata devedestih i zapadne propagande koja preko medija koje kontroliše u Srbiji, satanizuje srpski narod.
Preporuke:
63
4
37
četvrtak, 22 mart 2012 19:29
@ Marko Gey
A Alijini sekli glave pa nisu , piši , piši češće tvoji oksimoroni nam nedostaju... čeznem za tobom !
Preporuke:
24
7
38
četvrtak, 22 mart 2012 19:33
Lav
Ja kad napišem komentar o E-novinama vi gospodo sa NSPM smatrate da je "pregrejan" dobro, biću blag prema Peri ... i društvu, "Od pamtiveka se znalo ko kosi a ko vodu nosi", šta se jede na istinu !
Preporuke:
27
2
39
četvrtak, 22 mart 2012 19:43
Simić Manojlo
Glupost ovih komentatora ni Petar Luković nije
dostigao.
Preporuke:
40
3
40
četvrtak, 22 mart 2012 20:23
Milutin
Ja, zaista, nisam mogao da verujem sopstvenim ocima citajuci ove komentare.
Boze sacuvaj. Tim ljudima je zaista potrebna pomoc, oni nisu za osudu. To je za zaljenje.
Preporuke:
51
3
41
četvrtak, 22 mart 2012 20:48
Živorad
Ne čitam e- novine jer je to najgori sajt koji sam video.
Preporuke:
40
4
42
četvrtak, 22 mart 2012 21:07
Predrag, Holandija
Komentatori pozivaju cak i na nasilje. U Holandiji bi neko za ovakve pretnje odgovarao...
Preporuke:
38
5
43
četvrtak, 22 mart 2012 21:07
Jasna*
Ovi komentari su proizvod jedne do dve bolesne glave.
Preporuke:
39
4
44
četvrtak, 22 mart 2012 21:26
a(u brate!)
Moguce je, vrlo lako da ovakve... "stvari" pise manji br ljudi, ali nikako mi to ne mozemo znati... meni je zanimljivije ono sto zasigurno znamo: ko "puni" taj sajt sadrzajem, te dobija i objavljuje ovakve komentare. u sta to oni gledaju i kako rezonuju, kad im ovo nije znak i razlog da stave prst na celo - ne znam... Pozivati se na Bog zna kakva dostignuca savremenog drustva i civilizacije, pa kao glavni argument koristiti psovanje necije majke (kao cetvrti stepen poredjenja valjda, sta li)i to pod pseudonimom... za to stvarno treba biti gadno sludjen (ko zna kakvom frustracijom) i gadno zaludjen(neznanjem). Ja recimo, zivim u iskrenom uverenju da je moja majka najcasnija zena na svetu, ali imam utisak da ni ja njenu cast ne bih branio sa takvim zarom i odsustvom sposobnosti da uopste cujem drugacije misljenje (o razmatranju argumenata i prenosu price na taj teren da ne pricam) na nacin na koji ti nesretnici "brane" fiks ideju o RS kao "genocidnoj tvorevini". Kao da im od toga
Preporuke:
34
2
45
četvrtak, 22 mart 2012 21:35
a(u brate!)
... najdirektnije i bukvalno zivot zavisi! Ne znam, svakava mi poredjenja i podaci sad padaju na pamet, ali, probacu da ih sazmem jenom mislju iz (necete verovati) serije Grlom u jagode (vrlo slobodan citat) .. "tada sam shvatio kakve se sve divne stvari mogu roditi iz ljubavi, ali i kako se najnizi porivi i najperfidnije lazi i necovestvo takodje mogu skriti iza velikih reci i ciljeva "..... Pokusaj zakljucka: u pravu je postovani komentator negde s pocetka: to su gadne, ali stvarno gadne frustracije....
Preporuke:
37
1
46
četvrtak, 22 mart 2012 21:36
Ala
Elem,na redu je RRA i onih njenih 100 sluzbenika!
Mislim da je g.Porfirije na celu.
Vredjanje licnosti,vulgarnosti,zabranjeni su svim vazecim zakonima u Srbiji.
Posebno Zakonom o medijima.
Ako ih ne kazne,znaci odobravaju ovakve prostakluke.
Onda ih treba listom smeniti.
Preporuke:
43
2
47
četvrtak, 22 mart 2012 21:36
Goran
Citam Dnevni Avaz svakodnevno i ubjedjen sam da su komentatori, tamo i na e novinama iste osobe.Sablonski pisane uvrede, isti nevjerovatno pogani izrazi, mrznja itd.
Tako da se ne brinem puno, smatram da tu Srba nema, mozda pokoji placenik ili medicinski slucaj.Nsp me je i privukao upravo zbog kulture dijaloga, iako ima slucajeva konstantne provokacije (Marko,Senad,Alkar..), jos nisam primjetio da se neko spusta na taj nivo komunikacije i zbog toga hvala svima, i komentatorima i redakciji.
E sad upravo zbog toga i smatram da ovaj tekst nije potreban na nsp, to mi dodje kao da Tajms pise kako rade neke lokalne novine.Najgore bi bilo da jos navucemo te izgubljene duse na ovaj sajt.Poz
Preporuke:
45
2
48
četvrtak, 22 mart 2012 21:46
Beli Orao
@Beograđanka. Imam i dušu i srce tolike da bih i Vas tu stavio. Ne smetate mi.
Preporuke:
41
1
49
četvrtak, 22 mart 2012 21:54
jbgbgd
Mislio sam da ne komentarišem ono što čine Luković i njegovi sledbenici. Na prvi pogled čini se da se ne bi se trebalo mnogo uzbuđivati zbog onoga što izlazi na stranama pomenutog portala.
Stvari postaju mnogo jasnije i ozbiljnije kada se uoče detalji koji ukazuju na finansijere i "prijatelje demokratije" koji zdušno podržavaju ovakve i slične operacije ispiranja mozga.
Naravno, Luković koji nikada nije objasnio prirodu svojih razgranatih veza sa institucijama arkanskog tipa zadržava najveći deo kolača za sebe, a nešto minimalno je namenjeno i pojedinim polutreznim članovima njegovog tima snova.
Preostali saradnici su mahom studenti koji, nažalost, svoje prve korake u medijima pokušavaju da naprave pod patronatom davnašnjeg pornografa, rok kritičara u pokušaju i direktora programa "Pinka" za BiH.
Deco, bežite dok nije kasno, loša vam je rabota!
Preporuke:
45
3
50
četvrtak, 22 mart 2012 22:03
Milodan
Dobro je da se na ovom portalu pojavi, osim najvećeg Srbina Petra Lukovića i moje malenkosti, još neko ko ima veze sa E-novinama.U principu ne poznajem ogoromnu većinu stalnih komentatora E-novina, niti lokaciju njihovog življenja niti, pak, nacionalnu pripadnost a slabo me to i zanima.Sasvim slučajno znam da je @hercog96 rođeni Mostarac, ne znam da li he Hrvat ili Bošnjak, koji je izbegao u Australiju i odatle piše komentare za E-novine. Ako vi očekujete od takvih da bude blagonaklon prema srpskim nacionalistima onda ste se grdno prevarili.
Preporuke:
16
44
51
četvrtak, 22 mart 2012 22:11
alkar@goran
ja se s vama i velikom većinom velikosrba sa ovog sajta ne slazem jer nismo isto dozivjeli devedesete i nisu nam isti motivi ni iskustva ni povijest ni puno toga,naročito se ne slazem s gospodom vukadinovićem i antonićem. ali to nije razlog da se onako na e-novinama izrazavaju njihovi ljuti protivnici,vulgarno i bestijalno i ne uvazavajući ih kao novinare-političare-kolumniste i njihovo pravo na stav.ja imam stav i ne slazem se sa stavovima velikosrba ali takvom vriđanju gospode vukadinovića i antonića nema mista na nspm a nebi tribalo bit ni na e-novinama.rasprava da,provokacija da,argumenti da ali vriđanje na ovoj bazi,dehumanizacija osobe to je za mene debelo bez veze.
Preporuke:
29
36
52
četvrtak, 22 mart 2012 22:17
Srpkinja iz Beograda za beograđanku
Lepa reč i gvozdena vrata otvara
Od domaćeg lopova teško je kuću sačuvati
Obraz nema više od dva prsta, ali vredi više od dva sveta
Obraz ide sa glavom
Nikad zao na gorega neće
Ovo su umotvorine nepismenog ali mudrog i kulturnog naroda.
Preporuke:
62
1
53
četvrtak, 22 mart 2012 22:38
Ban
Kako god, meni kao Hrvatu draži ste mi vi na ovom portalu nego liberali i bošnjaci
Preporuke:
66
2
54
četvrtak, 22 mart 2012 22:58
Jasna Simonović
Mislim da je neozbiljno objavljivati ovakav tekst u rubrici Politicki zivot...Ovo je eventualno moglo da ide u Samo smeh Srbiju spasava...
Preporuke:
37
2
55
četvrtak, 22 mart 2012 23:05
fristajlo
Ovo su prosečni proevropski Srbi, građani sveta i kosmopolite, demokratski nastrojeni...
Meni je ovo zanimljivo; odakle izvire ova mržnja?
Preporuke:
43
2
56
četvrtak, 22 mart 2012 23:13
Arčibald Rajs
Za Milodana
I Vi bi ste psovali i vređali kao Vaši istomišljenici koje branite na e-novinama, ali ovde postoje civilizacijski standardi, tako da sav primitivizam možete da pokazujete samo na stranama e-smeća, zato i shvatam Vaše ''razumevanje'' za primitivizam i prostakluk. Ali neka, ovom sajtu trebaju takvi kao Vi, pa i primeri kao u tekstu, čisto da čovek zna sa kim ima posla.
Preporuke:
44
2
57
četvrtak, 22 mart 2012 23:27
srpkinja
Umeo je nekad Gospodin Luković da me od Srca nasmeje,u svojim lucidnim sagledavanjima.No, to je vreme prošlo.Ja se plašim ovakve energije nad Srbijom.Ovo je vreme velike tragedije,raspali smo se u najsitnije komade,imam utisak da se nikad nećemo sastaviti.Ljudi mi smo svi zajedno propali.Jadna naša deca,kakvu smo im to Majku Srbiju stvorili,ovo je metafizička propast.Izgubili smo Dušu.
Preporuke:
32
4
58
četvrtak, 22 mart 2012 23:28
seljak bezemljaš
Pre mnogo godina sam razumeo da čovek tokom celog života priča samo jednu priču.ŠTA GOD I O ČEMU KOD ČOVEK PRIČAO ON U STVARI PRIČA O SEBI.I tu nema izuzetka. Tako i ovi pričajući o gospodinu Antoniću i GOSPODINU Vukadinoviću pričaju ko su ,šta su i kakvi su.
&MILODAN
Za bolje razumevanje pojma "veliki"poklanjam ti citat Lava Nikolajeviča Tolstoja iz dela RAT I MIR.
"Za lakeja nema velikog čoveka,zato što lakej ima svoj pojam o veličini.
Uzgred te obaveštavan da prostakluk nije nacionalna osobina.
Preporuke:
40
2
59
petak, 23 mart 2012 00:08
Danica Petrović
Ovo je lična karta vremena u kom dve decenije živimo.Energija rasula koje teži da se samoproglasi normalnim ponašanjem i koja čak pronalazi u sluđenim ljudskim glavama opravdanje za svoje postojanje.To čak nisu sporadične pojave i toga svako ko danas živi mora da bude svestan.Leksika ovog tipa u problematičnim vremenima eskalira gotovo redovno u fizičko razračunavanje.U tome nema svesti.To je kao komatozno stanje tokom kog čovek može da se kreće kao mašina i da čini zlo kao mašina.Tipična ratna psihoza.Na žalost,ratne psihoze su zarazne.Neophodna je protivteža ovakvim pojavama jer bi njihovo jačanje značilo neminovan sunovrat u haos.Ishodi haosa su nepredvidivi.
Preporuke:
26
1
60
petak, 23 mart 2012 00:21
Miloš Marić
Ovo je ipak civilizovan medij, a sajt sadržine prikazane u navedenim komentarima je klasičan (nasilno ekaviziran) purgerski primitivizam. Taj primitivizam privremeno je prešao liniju istočno od Virovitice i Karlovca, a kako stvari stoje, pošto su počeli da inficiraju i Beograd, moraćemo hitno da ga vratimo u prapostojbinu.
Preporuke:
29
1
61
petak, 23 mart 2012 00:33
!!!
Komentari su im na birtijskom nivou.
Preporuke:
28
1
62
petak, 23 mart 2012 00:42
Milodan @Arčibald Rajs
tako da sav primitivizam možete da pokazujete samo na stranama e-smeća
Nikada ni ovde ni tamo nisam vređao svoje sagovornike, komenttore pa i kada sam imao razloga. Tačka.
@seljak bezemljaš! Zašto je veliki? Zbog toga što zbog njega ni jedna majka nije zakukala i zbog toga, da je bilo njegove pameti, što bi ova Srbije sasvim drugačije izgledala.
Da li sam lakej ili ne govori deo komentara od sinoć na E-novinama:
Kad sam već tu, nije imalo smisla u ponedeljak da podsećam redakciju na jedan propust, a ja bih rekao i greh, prema Verici Barać kada nisu E-novine objavile izveštaj Saveta za borbu protiv korupcije o stanju medija u Srbiji na čemu smo instistirali @floyd (on posebno) i moja malenkost.
Zahtevi su izrečeni na tekstu o donacijama E-novinama. Odgovor @bjelic-a je bio nemušt, za mene nerazumljiv, posebno što taj Izveštaj ni jednom jedinom rečju nije pominjao E-novine, kako u negativnom tako i pozitivnom kontekstu.
Preporuke:
2
34
63
petak, 23 mart 2012 00:53
Turas
Zabrinjavajuće da se uredništvo E-novina identifikuje sa ovima.To potvrđuje da su isti modus.
Preporuke:
30
3
64
petak, 23 mart 2012 01:07
fristajlo
Beograđanka Samo intelektualci koji su se otuđili od sopstvenog naroda mogu da imaju problem sa spontanim, emotivnim načinom izražavanja običnog srpskog čoveka i žene. Vi, gospodo, imate obrazovanje, ali nemate dušu! Ako budete imali puno, puno sreće- shvatićete nekad da vo što rekoste treba da okrenete za 180 stepeni, da bi bili u pravu.
Nije ovde ton i rečnik uvredljiv; to bi bilo tako, da ti ljudi imaju neko mišljenje sa specifičnom težinom.
Problem je u tome što Vi istrajno uspevate da previdite tu nestrpljivu mržnju, taj bes od nedostatka argumenata.
Nije dovoljno da vam se nešto sviđa, da bi to bilo i istina. To nešto- treba da ima supstancu, smisao i dokaze; kolosalno lupetate, od kad učestvujete svojim komentarima na ovom sajtu, i prilično nas uveseljavate svojim idejama.
Mislim da Vam to nikako nije cilj, pa Vam predlažem da usvojite bilo koji sistem vrednosti, jer je i to bolje od ovoga što branite, vrlo trapavo...
Preporuke:
36
1
65
petak, 23 mart 2012 01:12
Veljko
Ne znam da li je u istoriji, izuzimajući NDH i Treći rajh, bilo nečeg nalik na ove političke nepodobe. Ljudi su sebi na čelu napisali: Ja sam dobar, a ti si zao, pa zato imam pravo da te likvidiram. I tako idu po zemlji, a ona ih trpi i ne otvara se.
Preporuke:
30
1
66
petak, 23 mart 2012 01:32
@Milodan
Jedno je biti neblagonaklon a sasvim drugo biti prostačina.
Preporuke:
29
1
67
petak, 23 mart 2012 01:53
Rin o-o to
Ovde nema koherencije u ideji i mišljenju već je u pitanju fleš slabijeg ili jačeg intenziteta kada prostakluk teče niz reku a mozak s mnogobrojnim rupama radi na preskok. Utrkivanje i berza halucinacija ovde dominira a obavezno su prožete „duhovitošću i humorom pod vešalima“. Ulazak droge na prostor bivše SFRJ umnogome je doprineo devastaciji ljudskih, porodičnih i nacionalnih vrednosti. Droga je pobedila kao i oni koji su je uneli. Ovde se demonstrira i reklamira proizvod toga.
Preporuke:
25
1
68
petak, 23 mart 2012 01:58
Usputni čitalac
Neverovatno. Samo dva komentara su gramatički tačno napisana.
Preporuke:
15
20
69
petak, 23 mart 2012 02:48
Mikula Mali
Mora da ih jako boli kad su se ovako nisko spustili sa komentarima!Zasto te i takve komenare e-novine objavljiju.?Zato sto ih oni fabrikuju!Tuzite ih!
Mogucnost davanja komentara je dobra i treba da se odnosi na komenatar o clanku i isto toliko mora biti analitican a ne pisan poganim jezikom!Zato je odgovoran onaj koji to kaci na sajt.
To je rezultat ne pravne drzave!
Preporuke:
16
1
70
petak, 23 mart 2012 03:20
Seka
Za vreme bombardovanja Srbije 1999god. procitala
sam u jednom nasem nedeljniku(NIN,DUGA,INTERVJU),
ne secam se vise kom intervju sa nasom knjizevnicom Svetlanom Velmar Jankovic,koga se i danas rado secam."teska vremena od dobrih ljudi
naprave jos bolje ljude a od losih ljudi jos gore ljude".Ovo nije citat vec sam ja prepricala njenu
izjavu ciji mi je smisao ostao u pamcenju.Mnogo je
zlih ljudi koji potvrdjuju staru izreku:"covek je
coveku vuk".Nesporno je srpski narod preziveo mnogo teskih godina pogodjen sankcijama,nepravdom i
bez prijatelja u svetu ali ovakvu eroziju morala i
izopacenih vrednosti,nejedinstva i samodestruktivnosti je tesko razumeti,obzirom da se kaze da nesreca zblizava ljude.Zivim u Svedskoj
vec par decenija i gledajuci kako svedjane nesreca
zblizi i mobilise da se munjevitom brzinom okupe sa jedinim ciljem da pruze svu pomoc ugrozenima,
bude mi zao da i moj narod ne krase te vrline nego ga iznutra razaraju razne NVO.
Preporuke:
26
1
71
petak, 23 mart 2012 05:41
Svetislav Kostić
Samo jedan dokaz više da sa društvom u Srbiji mnogo toga nije u redu i da na bolesnim psihama ne manjka. Pri svemu tom jedno je pouzdano, da društvo u srbiji nema nikakve sličnosti sa onim kakav sam doživjeo u Martu 2000 godine.
Ne mogu razumjeti da uopšte neko u jednoj takvoj nakaradnoj sredsini može da izdrži, a da ne poludi ili sav gnjev iskali na prvom reprezentantu tog nemoralnog društva koji mu dođe u šake i dočepa se murije gdje se nalazi koliko toliko normalan svijet. Pa ipak, Srbi će ponovo da glasaju za istu vladajućiu garnitiru koja sve ranije vrijednosti postavila nagallavačke.
Preporuke:
21
3
72
petak, 23 mart 2012 06:49
REKAPITULATIVNI ZAKLJUCK
Ovakve nizerazredne sajtove nikada ne citamo, mada smo znli da se slicne stvari proturaju putem interneta. U proteklom ratu 90-tih deo izrazaja su pored skrojenih politika bili svi negativci da i oni daju svoj ogavni smek uspostavljenom haosu i nasilnistvima. Taj se konglomerat sastojao od pustenih kriminalaca, dokazanih ekstremistickih devijanata, religioznih maloumnika i jednom recju nepismenih gramzljivih primitivnih profitera rata. Od rata su prosle godine i danas imamo situaciju da su svi ti neobrazovani vecinom pod zemljom ili oni izuzetno srecni na zasluzenom odmoru u cetiri zida. Jednostavno skoro svi su likvidirani kao glupi. Danas jos postoji jedna klasa "boraca", bez ikakvog obrazovanja i kratke pameti, kojima strucno manipulisu verske organizacije. Eto ko finansira te i takve publiciste. Mozda bogati Vatikan i bogata Saudi. Da bi zaradili te pare glupi moraju nesto da pisu, pa bilo sta, jezikom koji nije pismen i nesposobnoscu da ista razumno kazu.
Preporuke:
13
2
73
petak, 23 mart 2012 06:56
D.
Stramota jedna neviđena. Đorđe Vukadinović i Slobodan Antonić su ljudi koje zaista svako ko ima mrvu mozga mora da poštuje. Ja se često i ne slažem sa njihovim stavovima, ali poštujem njihove argumente. Ni ne dozvoljavam sebi da ispod njihovih tekstova ostaljam komentare, ili da sa njima polemišem. Samo sam jednom ostavila kratak komentar ispod teksta Đorđa Vukadinovića i on se odnosio na NSPM. Savršeno mi je jasno koliko su oni kompetentniji od mene. Ja bih propisala svakome kome je danas dozvoljeno da piše kolumne da prvo pročita njihove tekstove da tek da shvati kako se piše, bez da se prostači, vređa ili proriče u Vanginom stilu.
Preporuke:
22
3
74
petak, 23 mart 2012 09:55
Tvrdoglava
Ovakvi komentari, pisani ovako vulgarnim jezikom, pokazuje samo nisku, prenisku kulturu, odnosno neklturu njihovih autora. U nedostatku argumenata oni koriste najruznije reci, a to ne govori o gg. Vukadinovicu i Antonicu, vec o bednom inteketuaklnom nivou autora ovih komentara.Neka se suprotstave arumentima ako misle da su u pravu, a ne psovkama. Odvratno.
Preporuke:
18
1
75
petak, 23 mart 2012 10:28
seljak bezemljaš
&MILODAN.
Mislio sam da se šegačiš.A ti ozbiljno o "veličini".Primenićemo opšte važeće pravilo na tvoj primer.Kada pričaš(pišeš)o tome ko je veliki ti u stvari govoriš (pišeš)o svojoj veličini.
Primetio sam u tvojim ranijim komentarima da je SVETOLjUB u tebi potisnuo RODOLjUBA i dodatno ti napravio zbrku.Ali o tome možda drugi put.
Preporuke:
19
1
76
petak, 23 mart 2012 10:39
Bob
Na en-novine odem kad mi nije dobro, fizički ili psihički. Ili kad se pitam da li je sve u redu sa mnom. I dovoljna su 2 minuta da ozdravim!
Preporuke:
15
1
77
petak, 23 mart 2012 10:39
Dragoslavić
Autore i komentatore članaka na sajtu e-novina uopšte ne treba komentarisati već treba proslediti klinici "Dr Laza Lazarević" na Guberevcu.
Preporuke:
20
3
78
petak, 23 mart 2012 11:21
@ Usputni čitalac
Ispuni sadržajem svoju leksičku znanost ali bolje idi ti svom pismenom... jatu, nemoj ni usput, znaš šta je se jednoj usput dogodilo....! MaKSUZ SELAM PISMEENI!
Preporuke:
5
17
79
petak, 23 mart 2012 11:44
Saša
Muslimani nisu hteli da sa Srbima zajedno žive u Jugoslaviji.Iako po ustavu BiH nisu imali pravo da preglasavaju Srbe (jedan od tri konstitutivna naroda)oni su to uradili i proglasili nezavisnost. Interesantno je kako sada "žele da žive" sa Srbima i nezavisnoj BiH.Srbi imaju pravo na zaštitu svojih nacionalnih interesa kao i svaki drugi narod.Svako ima prava da se naziva i oseća kako hoće, (pa i deo naroda koji je u prošlosti promenio veru), ali nema prava da drugome to uskraćuje.
Preporuke:
23
3
80
petak, 23 mart 2012 12:38
thinking maize@ o komentarima E-komentara i mala dopuna
Doprineo sam OPRAVDANOJ INDIGNACIJI spram E-smeća, pa iako neki komentatori POKUŠAVAJU da RELATIVIZUJU E-smeće (tipa: "neće SMRDETI", ako uzmete "Glade" OSVEŽIVAČ za kupatilo! Što je "strategija" baroka i Luja 14-tog, koji UMESTO da se OKUPA troši HEKTOLITRE PARFEMA!), POHVALIO bih g-dina "alkara", koji (kako sam kaže) se vrlo malo slaže sa stavovima NSPM autora i komentatora, ali se VRLO PROTIVI ZLOUPOTREBI SLOBODE, čijom su žrtvom ispali g-da Vukadinović& Antonić! Drugo, komentar g-dina "Boba" je MAESTRALAN, a komentar g-đe "Seke" o stavovima Svetlane Velmar-Janković bih nadopunio misli poznatog američkog pisca Frensisa Skota Ficdžeralda ("Veliki Getsbi") iz jedne njegove pripovetke: "Amerikanac se NAJVIŠE GROZI, PLAŠI i PREZIRE mogućnosti da bude SELjAK, SELjAČINA! Pre će PRISTATI da bude i SLUGA, SAMO da ne bude SELjAK! Da ne zavisi od zemlje i rada na njoj!" Čini mi se da su "žutokrate" i "drugosrbijanci" USVOJILI tu "mudrost" "moderniteta" i da je ispovedaju! Zaključak izvedite sami!
Preporuke:
18
1
81
petak, 23 mart 2012 13:32
Nina
Nema dileme da su ovi komentari nedopustivo agresvni i, neki od njih, govor mrznje. Govor mrznje, na zalost, vi ne osudjujete ako dolazi od ljudi vama bliskih politickih ubedjenja. Tako osoba koja je preteca govora mrznje na ovim prostorima, koja je pozivala na klanje LJUDI zardjalim kasikama, osoba koja je pretila ljudima pistoljem, tukla svoje sagovornike u TV studiju dobija ogroman prostor za iskazivanje svojih politickih stavova na vasem portalu. Komentari koji njega slave vas ne brinu. Na zalost to pokazuje da vas govor mrznje brine samo kada je vama upucen. Sto je, naravno, legitimno za vase privatne zivote. U javnom dijalogu neprincipijelna osuda nema veliku vrednost.
Preporuke:
4
31
82
petak, 23 mart 2012 14:33
seljak bezemljas
^Thinking maize
Lepo ste se setili Skota Ficdžeralda i VELIKOG GETSBIJA.Mada se meni čini da im je bliži Judžin O'Nil i njegovo DUGO PUTOVANjE U NOĆ.Doduše u toj drami junaci troše morfijum umesto kokaina.
Preporuke:
9
2
83
petak, 23 mart 2012 15:07
thinking maize@ seljak bezemljas
Poštovani, pomenuta misao Skota Ficdžeralda (navedena prema sećanju, ali tačna u biti!) nalazi se u zbirci njegovih pripovedaka, koje su prevedene na srpski. Verujte, nisu ništa lošije nego "papa" Hemingvejeve! Toliko o književnosti. Što se tiče MRŽNjE ODROĐENIH i "modernizovanih" "Srba" prema svemu TRADICIONALNOM, ona se možda najbelodanije vidi u njihovoj MRŽNjI PREMA SELU! Zato sam i naveo pomenutu misao Skota Ficdžeralda. A koja se ukratko, na KOLOKVIJALNOM srpskom može sažeti u: "LjAKSE DŽIBERI mrze selo i tradiciju!" Uzgred, reč "džiber" povezana je značenjski sa "džibrom", tj. OSTATKOM od vrenja voća i grožđa pri proizvodnji vina ili rakije! A zna se da su vino i rakoja, a posebno RAKIJA ŠLjIVOVICA MATERIJALNI ANALOG DUŠE Srbinove! Znači, DŽIBRA je OTPADAK od voća, a DŽIBER otpadak od duše! Koji PLIVA po POVRŠINI društva, kao što džibra pliva po površini rakije i vina i kao što "ZNA SE ŠTA JOŠ PLIVA PO POVRŠINI"! Toliko i svako Vam dobro!
Preporuke:
17
0
84
petak, 23 mart 2012 15:44
milica
E da sam juce umrla ovako nesto new procitati pa to je ne za smejanje nego za plakanje i ridanje. Da li je moguce da ovakvi ljudi postoj i jos znaju da pisu. Sacuvaj nas boze ovakvih ljudi koji nisu ni u sumu da se puste pobili bi sve ptice i zivotinje po gori.
Preporuke:
14
1
85
petak, 23 mart 2012 17:03
Branko
Koliko vidim po komentarima, tamo sve vrvi od pristojnosti, tolerancije, politicke korektnosti, postovanja ljudskih prava, demokratije, prava na razlicitost... i ostalih oblika fasizma
Izvinjavam se javno NSPM jer pustanjem pojedinih komentara sam bio skeptik prema uredjivackoj politici ovog casopisa.Ovi komentari sa E-novina ne zasluzuju ni komentar. Ovo su slucajevi za MEDICINU kao nauku...
Preporuke:
15
2
88
petak, 23 mart 2012 21:53
zamena teze
Ta kreatura koja nije u stanju da ispravno upotrebi toalet papir, ne bi u normalnijoj sredini bio ni asistent-pripravnik, a ovde je kao neka velicina. Sto pokazuje i gde je nase drustvo, a posebno gde mu je tzv. nauka o drustvu (tj. kvazinauka sociologija).
A u kojem si ti društvu čoveče? Ovo gde se ti javljaš normalna je sredina? Ovoj tvojoj ekipi ni konzilijum neuropsihijatara ne bi bio od pomoći.
Preporuke:
11
0
89
petak, 23 mart 2012 22:49
a
@Nina
Poštovana,
što se mene tiče,svoj komentar ste "obezvredili" pozivanjem na milion puta prežvakanu priču o Šešelju i zarđalim kašikama.. on,naravno mnogo više govori o Vama i vašim predubeđenjima,jer ceo snimak sa spornim rečima postoji odavno na internetu i svako može sam da proveri o čemu se tu radi (ako želi).Da bih skratio,na ostatak Vašeg komentara osvrnuću se kroz par pitanja: da li Vi tvrdite da na sajtu NSPM Šešelj govorom mržnje promoviše svoje ideje? Da li tvrdite da poštovaoci njegovi,a na sajtu NSPM, koriste govor mržnje u odavanju počasti njemu? Smatrate li da ovaj sajt i posetioci koji se bave raznim temama i ljudima treba da preuzmu odgovornost(?!?!?!) za sve što su ti ljudi rekli, učinili ili pomislili od postanka sveta do danas?...i td.. U dva poteza ste, sve nas ostale stavili, najpre u isti koš, a onda gurnuli na drugu stranu, suprotno od vaše,po pravilu "prave".Tu ste slični sa "majstorima" iz E-novina. Ali, to nikako ne znači
Preporuke:
19
2
90
petak, 23 mart 2012 23:00
a
..to nikako ne znači da ja sad primenjujem istu logiku i Vas poistovećujem sa P.Lukovićem i ostalima.. To nikako ne mogu jer se ovde govori o nečemu vrlo konkretnom, o (što neko reče) nestrpljivoj mržnji, besu od nedostatka argumenata koji se manifestuje kroz vređanje nečije majke i nazivanje nekog kopiletom. Molim Vas, pokažite mi gde ste na ovom sajtu naišli na bilo šta slično? Svako dobro..
Preporuke:
13
0
91
subota, 24 mart 2012 01:07
Zdravko
Ljudi ovo je toliko bolesno da su mi se nakon prvih pročitanih redova ukazale ustaške satnije i udruge domoljubaca koji poslije treće koljačke smjene u alkoholu traže razum i razgovaraju međusobno. Hoće li se iko osmjeliti da proguli ovu tišinu uzvikom "Juriš!" da razbucamo ovu bolesnu kopilad.
Preporuke:
7
2
92
subota, 24 mart 2012 08:14
Realista
ENovine - najobičnija septička jama Srbije. Morlano profesionalni šljam, indiferentan otpad koji nema šta drugo da radi sem da vređa i omalovažava, samoproglašavajući se demokratskim i modernim. A običan šljam nikada nije bio moderan i neće moći ostvariti svoje zapaljive ideje.
Preporuke:
11
1
93
subota, 24 mart 2012 08:19
Nina
@a
Mislim da imamo odgovornost za ono sto podrzavamo. Licnu i eticku. Narocito ako je ono sto smo podrzali proizvelo nasilje i smrt. Narvano tu, kada je Seselj u pitanju, pocinju razlike u interpretaciji koje nas nikuda ne bi odvele . Ali zamislimo nekoga ko je podrzavao Bila Klintona u odluci da NATO bombarduje Srbiju. Bez ijedne ruzne reci izgovorene. Mozda i inteligentno. Ja verujem da ta osoba ima eticku odgovornost zbog posledica koje je ta akcija proizvela. I sigurna sam da se time mora baviti makar u svojim mislima. U ljudskoj je prirodi da odlucije sta je dobro a sta zlo i procenuje sopstveno delovanje. Ne mislim da imam pravo da bilo kog pojedinca, pa ni ljude koji slave Seselja, pozivam na odgovornost. Druga je stvar sa javnim glasilima i javnim licnostima. Odgovornost kreatora i NSPM i e-novina treba da bude predmet javne rasprave.
Preporuke:
3
12
94
subota, 24 mart 2012 14:24
seljak bezemljaš
&NINA
Da Nina Znamo da si ti dobro dete.Govori nam to i sam pseudonim koji koristiš.Ah to skraćivanje,podsecanje i doterivanje imena.Da zvuče obezličeno.Pa verujemo da će mo se lakše prometnuti kroz svet i vek.I uzeti odmor od istorije.Da Nina razumem.Ti si dobro dete i svi treba da budemo dobra deca.Ali uvek ima onih koji neće ili nemogu da podetinje.Slažem se oni su baš nemogući.Oni veruju da svaka kruna zarđa,a svaka čizma strune.I da će i ovo proći.Baš lepo ste napisali to o odgovornosti.Na prvi pogled.Ali na drugi ništa vam to ne valja.
Preporuke:
7
1
95
subota, 24 mart 2012 17:53
Nina
@seljak bezemljas.
ŠTA GOD I O ČEMU KOD ČOVEK PRIČAO ON U STVARI PRIČA O SEBI.I tu nema izuzetka.
Sa ovim se potpuno slazem.Tako Vas sarkastican i omalovazavajuci ton Vi ne upucujete meni nego aspektu sebe koji Vi vidite kao "detinjast" i iz nekih razloga Vam je neprihvatljiv.
Preporuke:
3
3
96
subota, 24 mart 2012 20:42
Beli Orao
@Nina. S obzirom da je ""seljak bezemljaš ovde inače poznat kao grubijan, za Vas važi isto što i za Beograđanku.
Preporuke:
4
0
97
nedelja, 25 mart 2012 06:18
a
@Nina
Poštovana,
Da bismo imali odgovornost za ono sto podržavamo, moramo prvo imati pravo i mogućnost da to učinimo!
Pa svi mi ovde smo svesni te odgovornosti, zato i pokušavamo da svoj stav odbranimo i obrazložimo na sve moguće načine - kako već ko ume i može - ali bez vulgarnosti, psovki i primitivnog vređanja iz čistog besa zbog nedostatka argumenata. Ne shvatam, da li vi to podrazumevate postojanje nekog super-moderatora sa božanskim osobinama (i ovlašćenjima) koji će onda da određuje proričući budućnost, šta sme a šta ne sme u etar? Ni na jedno moje pitanje niste odgovorili. Indikativno je sa kakvom lakoćom previđate stvari koje vam ruše koncepciju. Pazite šta ste napisali: Govor mrznje, na zalost, vi ne osudjujete ako dolazi od ljudi vama bliskih politickih ubedjenja. Gde ste to videli na sajtu NSPM? I hajde da se konačno dogovorimo pričamo li o komentarima ili sajtukao javnom glasilu.Pa onda ide:Tako osoba koja je preteca govora mrznje na ovim prostorima,..
Preporuke:
9
1
98
nedelja, 25 mart 2012 06:37
a
koja je pozivala na klanje LJUDI zardjalim kasikama, osoba koja je pretila ljudima pistoljem, tukla svoje sagovornike u TV studiju dobija ogroman prostor za iskazivanje svojih politickih stavova na vasem portalu. Komentari koji njega slave vas ne brinu.Ja Vas opet pitam gde ste videli da je na ovom sajtu pomenuti (ili neko drugi) bilo šta iskazivao govorom mržnje, da je njegov govor mržnje podržavan ili govorom mržnje veličan on sam od strane komentatora? U interpretacije nekih njegovih postupaka se namerno, po Vašem savetu, ne upuštam.I onda naravno: Na zalost to pokazuje da vas govor mrznje brine samo kada je vama upucen.E draga Nina,tako to ide kad se lepo probere od činjenica ono što nam odgovara i uklapa se u zaključak koji smo već izveli.Plus malo sumnjive logičke tranzitivosti i nema promašaja,zar ne?Ostaje nejasno ŠTA TO POKAZUJE I KAKO POKAZUJE i gde su dokazi za paralelu koju ste napravili? Odgovornost kreatora i NSPM i e-novina treba da bude predmet javne rasprave - pa zar nije:))
Preporuke:
8
2
99
nedelja, 25 mart 2012 15:10
seljak bezemljaš
&NINA
Ono što nazivate sarkazmom samo je metod da vam pokažem koliko su vaši stavovi blago rečeno konfuzni i problematični.Pa sam ih uporedio sa detinjarijama.Nisam mislio da će se to shvatiti kao omalovažavanje.Povlačim reč.Vi ste odrasli.
Ali me odmah asocirate na jedan slučaj u vreme stradanja Jana Husa borca za prava češkog naroda. KADA SU SPALjIVALI JANA HUSA U PRAGU POTPALjIVAČI LOMAČE SU PRIČEKALI JEDNU NINU DA I ONA STAVI SVOJU GRANČICU NA LOMAČU.Doduše istorija nije zabeležila ime te bakice.To sam ja dodao ali morate priznati da je lepo leglo.Istorija je zabeležila šta je tom prilikom rekao Jan Hus.Kako kada Česi nisu imali NSPM pitate se vi.
P.S.Na e- novine gledam ovako.Koliko treba da potone i posrne država,društvo,nacija i pojedinac da bi se pojavilo nešto kao e-novine.
Preporuke:
4
1
100
ponedeljak, 26 mart 2012 08:36
thinking maize@ "seljak bezemljaš"
Poštovani, ne ulazeću u formalije Vaše rasprave sa g-đom "Ninom", ovde bih Vas ČINjENIČKI ispravio. Jan Hus je spaljen na lomači 1415 u Konstancu, gradu u tadašnjoj (i sadašnjoj) Nemačkoj, koji se nalazi na Bodenskom jezeru. Spaljen je, NOMINALNO zbog jeresi, a STVARNO zato što se zalagao za OGRANIČENjE PAPSKE VLASTI u katoličanstvu (tj. bio je REFORMATOR katoličanstva) i za propovedanje Reči Božje na NARODNOM JEZIKU! Koristio je argumente engleskog teologa DŽona Vitklifa, ali ih je NADOGRADIO boreći se za VERSKU AUTONOMIJU Slovena u bogosluženju. Što je za pozni srednji vek MNOGO! Iz tog učenja, a i inspirisan njegovom žrtvom, razvio se husitski pokret, kao svojevrsna češka REFORMACIJA, koja je DIREKTNO INSPIRISALA Kalvina i Lutera! Naravno, sam Hus nikad se ne bi složio sa takvim razvojem događaja, jer je ipak bio katolik, ali njegovo INSISTIRANjE na PRAVU za ISPOVEDANjE VERE na NARODNOM JEZIKU, otvorilo je put modernom nacionalizmu. Npr. pod njegovim uplivom Karlov univerzitet postao je ČEŠKI!
Preporuke:
4
0
101
ponedeljak, 26 mart 2012 13:55
seljak bezemljaš
&Thinking maize
Nisam ni mogao da se upuštam u detalje.Cilj mi je bio da slikovito istaknem naviku onih koji kada primete lomaču trče da dodaju svoje palidrvce.Nina je samo dobar povod.Nisam mogao da se upuštam u detalje.Nehotice sam napisao Prag umesto Konstanz.
Preporuke:
3
0
102
ponedeljak, 26 mart 2012 14:10
seljak bezemljaš
&Thinking maize
Greškom mi je otišlo pola komentara.Stoji da je Jan Hus bio ono što se danas zove borac za prava naroda.I da se pojavila ta žena(ja sam napisao bakica)da stavi drvo na lomaču.I da je Jan Hus uzviknuo O sancta simplicitas.(o sveta prostoto).I da je to ostalo zabeleženo iako nije bilo NSPM.Ovo kao odgovor onima koji misle da netreba prenositi neke tekstove i da će tako ugasiti poruke teksta.
P.S.Ja imam i dosta grešaka u kucanju.A tekst ne pregledam pre slanja.
Preporuke:
2
0
103
ponedeljak, 26 mart 2012 19:03
thinking maize@ seljak bezemljaš
Hvala Vam, što moju dopunu niste shvatili kao zlonamernu. To je česta KARAKTERNA GREŠKA nas Srba! Valja nam da KULTIVIŠEMO KARAKTERE i NARAVI! Ergo, VRATITI LOGIKU i ETIKU u srednješkolske programe i to za sve smerove! Ovo izjavljujem kao "usmerenjak"! Svako dobro!
Preporuke:
2
0
104
četvrtak, 29 mart 2012 13:20
Nina
@a
Imam utisak da napor da se sacuva ideologija onemogucava istinoljubivost. I evo vam dokaza. To nasilje prema homoseksualcima NSPM ne brine . Jer se politicki ne slazu sa javnim nastupima homoseksualaca. Lako je zastupati prava onih sa kojima se slazemo. Boriti se za prava onih sa kojima se politicki i ideoloski ne slazemo je, ne mera nase demokraticnosti vec mera nase covecnosti.
Ps hvala sto ste se slozili da izbegnemo temu koja bi neminovno vodila u konflikt i onemogucila nam komunikaciju. To je, na ovim prostorima, retkost.
p.s. lepo sam vam ja govorio da e-neuroze nastaju kod seksualno neostvarenih osoba (siroti mali propali pornografi...)
Jesta rodna zemlja Srbija, pa bila ona i "druga"! Pa ono što tu može da se rodi ni Hičkok ne moža da smisli
Uglavnom, kakvi čitaoci, takve novine. I obrnuto.
poete su pokoljenje ludo.
Našu sferu da noć ne polazi,
bi l' ovako lice neba sjalo?
Bez ostrijeh zubah ledne zime,
bi l' toplote blagost poznavali?
Bez budalah tupoga pogleda,
bi l' umovi mogli blistat sv'jetli?
Svemogućstvo svetom tajnom šapti
samo duši plamena poete."
P.P.Njegoš, Luča mikrokozma
Jedan od njih je uspeo, konačno je došao na mesto koje svojim ponašanjem zaslužuje: sada je učesnik regionalnog rialiti šoua sa raznim marginalcima čije su zvanične kvalifikacije starleta, fešn guru, pa čak i fejsbuk senzacija. I među takvima je samo jedan koji je obavljao odgovornu javnu funkciju -i to baš u ovoj napaćenoj zemlji. Pustimo ih, sami su sebi najveći neprijatelji, a kad u obesti pređu liniju opletimo ih tamo gde ih najviše boli -po džepu.
PS. Primetiste li da već dugo nema Teofila?
Međutim, nevolja nije u tome što nekolicina "brabonja" na sajtu koji niko živi ne posećuje. Nevolja jeste u tome što u srpskoj javnosti, a pre svega kulturi i umetnosti, glavnu reč vode osobe sklone ovakvom izražavanju, a neki su dobitnici uglednih književnih priznanja - sve do Legije časti.
To je inače blaži oblik koji se tamo koristi. Inače, u upotrebi su još Republika Smrtska i Republika Genocidna. A kada im čovek na najkulturniji način skrene pažnju da to nije u redu, komentatori ga proglase četnikom ili fašistom, a urednici mu zabrane dalji pristup na sajt.
A mi ovde ne smemeo da beknemo.
Jasenovac prirodno niče iz ove svesti.Ono jedan posto drugih treba zanemariti.Čuvajte se Srbi da ne budete blizu.Ovi su zaraženi klicom ubica.A reče im Hilari da su vodeća nacija na Balkanu.Nemojte se čuditi što na slici ne nosi masku protivu ružnih zadaha ovih komentatora.Ni njen vazduh nije bolji.
Jer svaka ideja i misljenje su za nekog uvredljivi.
Ako suzbijate uvrede i mrznju, sve postaje moguce.
Pa cak i da izrucujete svoje gradane Hagu samo zato sto su pozivali na rat.
To je ono što je strašno i poražavajuće za ovu zemlju, jer tako nešto - bolesna mržnja prema sopstvenom narodu - ne postoji praktično ni u jednoj naciji na svetu, bar ne tako masovno. To je produkt pedesetogodišnje komunističke vladavine, trauma rata devedestih i zapadne propagande koja preko medija koje kontroliše u Srbiji, satanizuje srpski narod.
dostigao.
Boze sacuvaj. Tim ljudima je zaista potrebna pomoc, oni nisu za osudu. To je za zaljenje.
Mislim da je g.Porfirije na celu.
Vredjanje licnosti,vulgarnosti,zabranjeni su svim vazecim zakonima u Srbiji.
Posebno Zakonom o medijima.
Ako ih ne kazne,znaci odobravaju ovakve prostakluke.
Onda ih treba listom smeniti.
Tako da se ne brinem puno, smatram da tu Srba nema, mozda pokoji placenik ili medicinski slucaj.Nsp me je i privukao upravo zbog kulture dijaloga, iako ima slucajeva konstantne provokacije (Marko,Senad,Alkar..), jos nisam primjetio da se neko spusta na taj nivo komunikacije i zbog toga hvala svima, i komentatorima i redakciji.
E sad upravo zbog toga i smatram da ovaj tekst nije potreban na nsp, to mi dodje kao da Tajms pise kako rade neke lokalne novine.Najgore bi bilo da jos navucemo te izgubljene duse na ovaj sajt.Poz
Stvari postaju mnogo jasnije i ozbiljnije kada se uoče detalji koji ukazuju na finansijere i "prijatelje demokratije" koji zdušno podržavaju ovakve i slične operacije ispiranja mozga.
Naravno, Luković koji nikada nije objasnio prirodu svojih razgranatih veza sa institucijama arkanskog tipa zadržava najveći deo kolača za sebe, a nešto minimalno je namenjeno i pojedinim polutreznim članovima njegovog tima snova.
Preostali saradnici su mahom studenti koji, nažalost, svoje prve korake u medijima pokušavaju da naprave pod patronatom davnašnjeg pornografa, rok kritičara u pokušaju i direktora programa "Pinka" za BiH.
Deco, bežite dok nije kasno, loša vam je rabota!
Od domaćeg lopova teško je kuću sačuvati
Obraz nema više od dva prsta, ali vredi više od dva sveta
Obraz ide sa glavom
Nikad zao na gorega neće
Ovo su umotvorine nepismenog ali mudrog i kulturnog naroda.
Meni je ovo zanimljivo; odakle izvire ova mržnja?
I Vi bi ste psovali i vređali kao Vaši istomišljenici koje branite na e-novinama, ali ovde postoje civilizacijski standardi, tako da sav primitivizam možete da pokazujete samo na stranama e-smeća, zato i shvatam Vaše ''razumevanje'' za primitivizam i prostakluk. Ali neka, ovom sajtu trebaju takvi kao Vi, pa i primeri kao u tekstu, čisto da čovek zna sa kim ima posla.
&MILODAN
Za bolje razumevanje pojma "veliki"poklanjam ti citat Lava Nikolajeviča Tolstoja iz dela RAT I MIR.
"Za lakeja nema velikog čoveka,zato što lakej ima svoj pojam o veličini.
Uzgred te obaveštavan da prostakluk nije nacionalna osobina.
Nikada ni ovde ni tamo nisam vređao svoje sagovornike, komenttore pa i kada sam imao razloga. Tačka.
@seljak bezemljaš!
Zašto je veliki? Zbog toga što zbog njega ni jedna majka nije zakukala i zbog toga, da je bilo njegove pameti, što bi ova Srbije sasvim drugačije izgledala.
Da li sam lakej ili ne govori deo komentara od sinoć na E-novinama:
Zahtevi su izrečeni na tekstu o donacijama E-novinama. Odgovor @bjelic-a je bio nemušt, za mene nerazumljiv, posebno što taj Izveštaj ni jednom jedinom rečju nije pominjao E-novine, kako u negativnom tako i pozitivnom kontekstu.
Samo intelektualci koji su se otuđili od sopstvenog naroda mogu da imaju problem sa spontanim, emotivnim načinom izražavanja običnog srpskog čoveka i žene. Vi, gospodo, imate obrazovanje, ali nemate dušu!
Ako budete imali puno, puno sreće- shvatićete nekad da vo što rekoste treba da okrenete za 180 stepeni, da bi bili u pravu.
Nije ovde ton i rečnik uvredljiv; to bi bilo tako, da ti ljudi imaju neko mišljenje sa specifičnom težinom.
Problem je u tome što Vi istrajno uspevate da previdite tu nestrpljivu mržnju, taj bes od nedostatka argumenata.
Nije dovoljno da vam se nešto sviđa, da bi to bilo i istina. To nešto- treba da ima supstancu, smisao i dokaze; kolosalno lupetate, od kad učestvujete svojim komentarima na ovom sajtu, i prilično nas uveseljavate svojim idejama.
Mislim da Vam to nikako nije cilj, pa Vam predlažem da usvojite bilo koji sistem vrednosti, jer je i to bolje od ovoga što branite, vrlo trapavo...
Mogucnost davanja komentara je dobra i treba da se odnosi na komenatar o clanku i isto toliko mora biti analitican a ne pisan poganim jezikom!Zato je odgovoran onaj koji to kaci na sajt.
To je rezultat ne pravne drzave!
sam u jednom nasem nedeljniku(NIN,DUGA,INTERVJU),
ne secam se vise kom intervju sa nasom knjizevnicom Svetlanom Velmar Jankovic,koga se i danas rado secam."teska vremena od dobrih ljudi
naprave jos bolje ljude a od losih ljudi jos gore ljude".Ovo nije citat vec sam ja prepricala njenu
izjavu ciji mi je smisao ostao u pamcenju.Mnogo je
zlih ljudi koji potvrdjuju staru izreku:"covek je
coveku vuk".Nesporno je srpski narod preziveo mnogo teskih godina pogodjen sankcijama,nepravdom i
bez prijatelja u svetu ali ovakvu eroziju morala i
izopacenih vrednosti,nejedinstva i samodestruktivnosti je tesko razumeti,obzirom da se kaze da nesreca zblizava ljude.Zivim u Svedskoj
vec par decenija i gledajuci kako svedjane nesreca
zblizi i mobilise da se munjevitom brzinom okupe sa jedinim ciljem da pruze svu pomoc ugrozenima,
bude mi zao da i moj narod ne krase te vrline nego ga iznutra razaraju razne NVO.
Ne mogu razumjeti da uopšte neko u jednoj takvoj nakaradnoj sredsini može da izdrži, a da ne poludi ili sav gnjev iskali na prvom reprezentantu tog nemoralnog društva koji mu dođe u šake i dočepa se murije gdje se nalazi koliko toliko normalan svijet. Pa ipak, Srbi će ponovo da glasaju za istu vladajućiu garnitiru koja sve ranije vrijednosti postavila nagallavačke.
Mislio sam da se šegačiš.A ti ozbiljno o "veličini".Primenićemo opšte važeće pravilo na tvoj primer.Kada pričaš(pišeš)o tome ko je veliki ti u stvari govoriš (pišeš)o svojoj veličini.
Primetio sam u tvojim ranijim komentarima da je SVETOLjUB u tebi potisnuo RODOLjUBA i dodatno ti napravio zbrku.Ali o tome možda drugi put.
Lepo ste se setili Skota Ficdžeralda i VELIKOG GETSBIJA.Mada se meni čini da im je bliži Judžin O'Nil i njegovo DUGO PUTOVANjE U NOĆ.Doduše u toj drami junaci troše morfijum umesto kokaina.
Maestro, Vaš komentar (odgovor za Beograđanku)- zaslužuje stojeće ovacije! :)) Pozdrav!
A u kojem si ti društvu čoveče? Ovo gde se ti javljaš normalna je sredina? Ovoj tvojoj ekipi ni konzilijum neuropsihijatara ne bi bio od pomoći.
Poštovana,
što se mene tiče,svoj komentar ste "obezvredili" pozivanjem na milion puta prežvakanu priču o Šešelju i zarđalim kašikama.. on,naravno mnogo više govori o Vama i vašim predubeđenjima,jer ceo snimak sa spornim rečima postoji odavno na internetu i svako može sam da proveri o čemu se tu radi (ako želi).Da bih skratio,na ostatak Vašeg komentara osvrnuću se kroz par pitanja: da li Vi tvrdite da na sajtu NSPM Šešelj govorom mržnje promoviše svoje ideje? Da li tvrdite da poštovaoci njegovi,a na sajtu NSPM, koriste govor mržnje u odavanju počasti njemu? Smatrate li da ovaj sajt i posetioci koji se bave raznim temama i ljudima treba da preuzmu odgovornost(?!?!?!) za sve što su ti ljudi rekli, učinili ili pomislili od postanka sveta do danas?...i td.. U dva poteza ste, sve nas ostale stavili, najpre u isti koš, a onda gurnuli na drugu stranu, suprotno od vaše,po pravilu "prave".Tu ste slični sa "majstorima" iz E-novina. Ali, to nikako ne znači
Mislim da imamo odgovornost za ono sto podrzavamo. Licnu i eticku. Narocito ako je ono sto smo podrzali proizvelo nasilje i smrt. Narvano tu, kada je Seselj u pitanju, pocinju razlike u interpretaciji koje nas nikuda ne bi odvele . Ali zamislimo nekoga ko je podrzavao Bila Klintona u odluci da NATO bombarduje Srbiju. Bez ijedne ruzne reci izgovorene. Mozda i inteligentno. Ja verujem da ta osoba ima eticku odgovornost zbog posledica koje je ta akcija proizvela. I sigurna sam da se time mora baviti makar u svojim mislima. U ljudskoj je prirodi da odlucije sta je dobro a sta zlo i procenuje sopstveno delovanje. Ne mislim da imam pravo da bilo kog pojedinca, pa ni ljude koji slave Seselja, pozivam na odgovornost. Druga je stvar sa javnim glasilima i javnim licnostima. Odgovornost kreatora i NSPM i e-novina treba da bude predmet javne rasprave.
Da Nina Znamo da si ti dobro dete.Govori nam to i sam pseudonim koji koristiš.Ah to skraćivanje,podsecanje i doterivanje imena.Da zvuče obezličeno.Pa verujemo da će mo se lakše prometnuti kroz svet i vek.I uzeti odmor od istorije.Da Nina razumem.Ti si dobro dete i svi treba da budemo dobra deca.Ali uvek ima onih koji neće ili nemogu da podetinje.Slažem se oni su baš nemogući.Oni veruju da svaka kruna zarđa,a svaka čizma strune.I da će i ovo proći.Baš lepo ste napisali to o odgovornosti.Na prvi pogled.Ali na drugi ništa vam to ne valja.
ŠTA GOD I O ČEMU KOD ČOVEK PRIČAO ON U STVARI PRIČA O SEBI.I tu nema izuzetka.
Sa ovim se potpuno slazem.Tako Vas sarkastican i omalovazavajuci ton Vi ne upucujete meni nego aspektu sebe koji Vi vidite kao "detinjast" i iz nekih razloga Vam je neprihvatljiv.
Poštovana,
Da bismo imali odgovornost za ono sto podržavamo, moramo prvo imati pravo i mogućnost da to učinimo!
Pa svi mi ovde smo svesni te odgovornosti, zato i pokušavamo da svoj stav odbranimo i obrazložimo na sve moguće načine - kako već ko ume i može - ali bez vulgarnosti, psovki i primitivnog vređanja iz čistog besa zbog nedostatka argumenata. Ne shvatam, da li vi to podrazumevate postojanje nekog super-moderatora sa božanskim osobinama (i ovlašćenjima) koji će onda da određuje proričući budućnost, šta sme a šta ne sme u etar? Ni na jedno moje pitanje niste odgovorili. Indikativno je sa kakvom lakoćom previđate stvari koje vam ruše koncepciju. Pazite šta ste napisali: Govor mrznje, na zalost, vi ne osudjujete ako dolazi od ljudi vama bliskih politickih ubedjenja. Gde ste to videli na sajtu NSPM? I hajde da se konačno dogovorimo pričamo li o komentarima ili sajtukao javnom glasilu.Pa onda ide:Tako osoba koja je preteca govora mrznje na ovim prostorima,..
Ono što nazivate sarkazmom samo je metod da vam pokažem koliko su vaši stavovi blago rečeno konfuzni i problematični.Pa sam ih uporedio sa detinjarijama.Nisam mislio da će se to shvatiti kao omalovažavanje.Povlačim reč.Vi ste odrasli.
Ali me odmah asocirate na jedan slučaj u vreme stradanja Jana Husa borca za prava češkog naroda. KADA SU SPALjIVALI JANA HUSA U PRAGU POTPALjIVAČI LOMAČE SU PRIČEKALI JEDNU NINU DA I ONA STAVI SVOJU GRANČICU NA LOMAČU.Doduše istorija nije zabeležila ime te bakice.To sam ja dodao ali morate priznati da je lepo leglo.Istorija je zabeležila šta je tom prilikom rekao Jan Hus.Kako kada Česi nisu imali NSPM pitate se vi.
P.S.Na e- novine gledam ovako.Koliko treba da potone i posrne država,društvo,nacija i pojedinac da bi se pojavilo nešto kao e-novine.
Nisam ni mogao da se upuštam u detalje.Cilj mi je bio da slikovito istaknem naviku onih koji kada primete lomaču trče da dodaju svoje palidrvce.Nina je samo dobar povod.Nisam mogao da se upuštam u detalje.Nehotice sam napisao Prag umesto Konstanz.
Greškom mi je otišlo pola komentara.Stoji da je Jan Hus bio ono što se danas zove borac za prava naroda.I da se pojavila ta žena(ja sam napisao bakica)da stavi drvo na lomaču.I da je Jan Hus uzviknuo O sancta simplicitas.(o sveta prostoto).I da je to ostalo zabeleženo iako nije bilo NSPM.Ovo kao odgovor onima koji misle da netreba prenositi neke tekstove i da će tako ugasiti poruke teksta.
P.S.Ja imam i dosta grešaka u kucanju.A tekst ne pregledam pre slanja.
Imam utisak da napor da se sacuva ideologija onemogucava istinoljubivost. I evo vam dokaza. To nasilje prema homoseksualcima NSPM ne brine . Jer se politicki ne slazu sa javnim nastupima homoseksualaca. Lako je zastupati prava onih sa kojima se slazemo. Boriti se za prava onih sa kojima se politicki i ideoloski ne slazemo je, ne mera nase demokraticnosti vec mera nase covecnosti.
Ps hvala sto ste se slozili da izbegnemo temu koja bi neminovno vodila u konflikt i onemogucila nam komunikaciju. To je, na ovim prostorima, retkost.