neko je neuspešno pokušao da zavara trag, tj. da prikrije da većinu komentara piše jedan isti čovek.
p.s. lepo sam vam ja govorio da e-neuroze nastaju kod seksualno neostvarenih osoba (siroti mali propali pornografi...)
Препоруке:
238
9
2
четвртак, 22 март 2012 15:12
Бранислав
Тисућљетна култура...
Препоруке:
240
4
3
четвртак, 22 март 2012 15:14
удружени злочиначки подухват
Коментари су права слика тих е-Новина, духовно дно, антисрпски екстремизам раван, ако не и већи од усташког (оно са изнајмљивањем "уживања" у пребијању некога још усташе нису достигле, па се надајмо и томе у неком будућем рату). Нашли се истомишљеници који деле исте вредности, па се једни другима хране.
Препоруке:
209
7
4
четвртак, 22 март 2012 15:23
Рамбам
Желим да вјерујем да овакве коментаре пишу два, највише три човјека под разним псеудонимима. Али и да то није случај, и да их има далеко више њихови коментари немају тежину јер су простачки, препуни ад хоминем аргумената и директних увреда. Oвакав вид дискурса мора да доживи имплозију.
Препоруке:
180
5
5
четвртак, 22 март 2012 15:24
Страдија
Када вас ухвати југо-носталгија само одете на сајтове е-новина,аваза,хрт-а,итд и одмах се отрезните.
Препоруке:
201
3
6
четвртак, 22 март 2012 15:28
simeon
Što bi rekao pesnik "lepota je u oku posmatrača..."
Jesta rodna zemlja Srbija, pa bila ona i "druga"! Pa ono što tu može da se rodi ni Hičkok ne moža da smisli
Препоруке:
120
6
7
четвртак, 22 март 2012 15:29
Sado Marksista
Pa gospodo treba da budete ponosni,znajte da ste na pravom putu,problem će biti kada vas više nebudu pljuvali.Ovo mi liči na duel Dragana Dzajića i Bertija Foksa,jadni Foks je pasao travu Marakane u nedostatku fudbalskih argumenata,isti slučaj je i sa ovim,nazovi E novinama,u nedostaku agrumenata,pribegavaju vređanju i to je dobar znak,znači da su pukli,hvata ih nervoza i bes.
Препоруке:
113
4
8
четвртак, 22 март 2012 15:32
Душан
Морбидни талог балканског друштва. Где су НВО да кажу нешто о овом говору мржње? Држава у којој је могуће некажњено објављивати овакве гадости, није држава. А народ који толерише овакве сајтове и њихове уреднике и писце је озбиљно болестан народ...
Препоруке:
137
6
9
четвртак, 22 март 2012 15:32
Deda jedan
Tomson je za ove mala beba u pelenama.Ima ih sa svih strana oko Srbije.Pa moze li neko vise reci da Vukadinovic i Antonic nisu upravu kada je rec o N(nazovi)-novinama.Ovde su probijeni svi limiti europske demokratske slobode govora,koja za jedne trazi desetine godina robije a druge tretira kao slobodoumne.
Препоруке:
110
4
10
четвртак, 22 март 2012 15:40
Grobar, Niksic
Srecom, bilo sta od onoga Lukovica i njegovih jedino citam ovdje. I da cestitam urednicima NSPM na dostojanstvu. Uvijek treba biti gospodin, cak i kad je u pitanju onaj Lukovic. Nikako se ne treba spustati na nivo hulje, ako hulja osjeti da si mozda tu, uvesce te u borbu gdje on odredjuje pravila i jednostavno se nema sansi.
Препоруке:
115
3
11
четвртак, 22 март 2012 15:42
немају код куће, па долазе у госте
Једном у више месеци свратим на сајт Е-новина, Б92, Блица и других. Увек на основу коментара закључим да је већина њихових читалаца (или, бар, коментатора) из Хрватске, муслиманско-хрватског дела БиХ и с Космета. И то онај примитиван свет, јер нормалнији и просвећенији ваљда и не читају такве.
Углавном, какви читаоци, такве новине. И обрнуто.
Препоруке:
140
5
12
четвртак, 22 март 2012 15:43
Nikola
A sto je najgore/najsmesnije upravo se ti i takvi pozivaju na odbranu ljudskih prava, demokratije, liberalizma... Koji apsurd, kako sa njima, ja stvarno ne znam vise...
Препоруке:
103
4
13
четвртак, 22 март 2012 15:47
апис
"Будалама кад би вјеровали,
поете су покољење лудо.
Нашу сферу да ноћ не полази,
би л' овако лице неба сјало?
Без остријех зубах ледне зиме,
би л' топлоте благост познавали?
Без будалах тупога погледа,
би л' умови могли блистат св'јетли?
Свемогућство светом тајном шапти
само души пламена поете."
П.П.Његош, Луча микрокозма
Препоруке:
110
3
14
четвртак, 22 март 2012 15:49
The Tao of Groove
Neoustaski medij sa nacistickim napisima kojih se ne bi postideli ni Pavelicevi obozavatelji i osoblje radnih logora Neovisne Drzave Hrvatske.
Препоруке:
111
4
15
четвртак, 22 март 2012 15:50
thinking maize
Рецимо овако: Када дође до ИОЛЕ НЕКИХ ПРОМЕНА у нашој Србијици, да ОВЕ, са све Пером Луковићем, пошаљете код мене, а на ЊИВУ, па да виде ШТА ЈЕ ЛЕПОТА ФИЗИЧКОГ РАДА! (Наравно и ја барабар са њима радим, нисам нациста!) Под два, кад онако ЗДРАВО "поцркају" шаљемо их на "курс" код мог ДРУГАРА "сајбер марксисте"! Мислим да би курс ФОРМАЛНЕ ЛОГИКЕ (као НАУКЕ о правилном МИШЉЕЊУ и ЗАКЉУЧИВАЊУ, знате већ силогизми и остала Аристотелова "буранија"!) код проф. Антонића био ПРЕСЛАБА ТЕРАПИЈА за ове "ПОСРНУЛЕ", па зато ПРЕДЛАЖЕМ да дођу на ИНТЕНЗИВАН "курс" ДИЈАЛЕКТИКЕ код мог ДРУГАРА "сајбер марксисте"! Зна се, НА ЉУТУ РАНУ "другосрбијанске" ЗАБЛУДЕЛОСТИ, ЉУТА ТРАВА ЛОГИКЕ и ДИЈАЛЕКТИКЕ, а код ПРАВОГ ПРОФЕСОРА! Па кад се ПОПРАВЕ, ФИЗИЧКИ и МЕНТАЛНО, онда иду мало да обављају "друштвено-корисне" послове, да КОНАЧНО ПОСТАНУ КОРИСНИ ЧЛАНОВИ НАШЕ ЗАЈЕДНИЦЕ!
Препоруке:
108
4
16
четвртак, 22 март 2012 15:51
pedjauae
Hmmm, zaista bih voleo da na neku foru uspem da shvatim mentalni sklop "komentatora" sa e-novina, ako ga uopste imaju? Koji je njihov plan, "vredjanjem, promenicemo svet" verovatno!? U prvi mah me malo zacudilo da je NSPM preneo ovakve bljuvotine na svom sajtu, al' kad bolje razmislim, nije lose podsetiti se povremeno kakvih sve dileja u ovoj zemlji ima.
Препоруке:
96
3
17
четвртак, 22 март 2012 15:53
Милић Петар Кецман
НСПМ сматрам оазом здравог разума. Зато опет (после оне новокомпоноване певачице -у најширем смислу те речи) молим: пустите их. Знамо ми да они постоје, али не дамо им да нам окупирају и ово мало слободе и времена које имамо. Овако само покушавају да нас спусте на свој ниво, па да добију на искуство.
Један од њих је успео, коначно је дошао на место које својим понашањем заслужује: сада је учесник регионалног риалити шоуа са разним маргиналцима чије су званичне квалификације старлета, фешн гуру, па чак и фејсбук сензација. И међу таквима је само један који је обављао одговорну јавну функцију -и то баш у овој напаћеној земљи. Пустимо их, сами су себи највећи непријатељи, а кад у обести пређу линију оплетимо их тамо где их највише боли -по џепу.
PS. Приметисте ли да већ дуго нема Теофила?
Препоруке:
95
4
18
четвртак, 22 март 2012 15:54
Пера
Може ли ми неко објаснити порекло израза Република Шумска, који се користи у Е-новинама када се говори о Републици Српској?
Препоруке:
77
4
19
четвртак, 22 март 2012 15:54
Србин агностик
Копролалија, медицински је назив бољке од које пате ови "коментатори", мада тешко је веровати да их је овде више од, максимум, двојице - и ту се слажем делимично са "чика Сигмундом".
Међутим, невоља није у томе што неколицина "брабоња" на сајту који нико живи не посећује. Невоља јесте у томе што у српској јавности, а пре свега култури и уметности, главну реч воде особе склоне оваквом изражавању, а неки су добитници угледних књижевних признања - све до Легије части.
Препоруке:
85
3
20
четвртак, 22 март 2012 16:05
Miloš Kikić
@ Pera: "Може ли ми неко објаснити порекло израза Република Шумска, који се користи у Е-новинама када се говори о Републици Српској?"
To je inače blaži oblik koji se tamo koristi. Inače, u upotrebi su još Republika Smrtska i Republika Genocidna. A kada im čovek na najkulturniji način skrene pažnju da to nije u redu, komentatori ga proglase četnikom ili fašistom, a urednici mu zabrane dalji pristup na sajt.
Препоруке:
101
4
21
четвртак, 22 март 2012 16:07
Не бојша
као што два три човека пише,толико и чита тЕ.....
Препоруке:
89
5
22
четвртак, 22 март 2012 16:22
Skeptik Roberto
Fini neki svet. Narocito me je dirnula filigranska istancanost i suptilnost izraza. U kojoj li se skoli stice toliko bogatstvo jezika. Nadam se da nam doticne novine nece uskratiti zadovoljstvo da se sa doticnim komentarima sretnemo i u obliku sabranih dela. U okviru promocije, bi bilo krajnje pozeljno da se i neki od komentatora pojave na tribini. Evo ja sam upravo pronasao svescicu u koju su se mojoj cerki, pre par godina u Diznilendu, potpisali maskirani Miki, Paja, Silja itd. Ostalo je jos par praznih stranica gde bi mi se mogli potpisati ovi komentatori. Slicnost sa Diznilendom je uocljiva. I oni su maskirani, ali iza raznih pseudonima. U stvarnosti su verovatno mirni susedi (komsije) koji kod kuce ne smeju ni da trepnu, tako da svoje frustracije prenose preko mreze, kad svi kod kuce vec odavno spavaju.
Препоруке:
72
5
23
четвртак, 22 март 2012 16:48
Бели Орао
@Милић Петар Кецман. Кад човек добије име обично му и живот иде у том правцу па је неком Горак и сав је у Горчини, а неком леп. Међутим, греота је кад човеку надену име блиско Богу па му и презиме расте близу неба, а он све ради супротно. Или рецимо човек има презиме планине? Псује, хоће да се свађа, бије, а не зна за "рутав нос". На њега сви налете.
Препоруке:
54
4
24
четвртак, 22 март 2012 16:58
Dragan
U vreme Slobe ovakvi tipovi su se krili po mišijim rupama, a sad su ispuzali iz svojih jazbina i razgalimili se... posve nesvesni vlasite infinitezimalnosti.
Препоруке:
69
6
25
четвртак, 22 март 2012 17:22
s.p.Lajković
Neka pišeu šta hoće, njih i onako nema više od 1 do 2 posto u svakoj populaciji,.Pitanje je , zašto mi ostali - NORAMLNI moramo da znamo za svaku .. u ovoj zemlji ?
Препоруке:
55
3
26
четвртак, 22 март 2012 17:23
гаврило
Надам ако дође до смијене режима да ће неко тим новинама стати на пут бар када су коментари у питању!
Препоруке:
55
3
27
четвртак, 22 март 2012 17:26
Beograđanka
Ja mislim da ovi ljudi sa e-Novina, kao i sam Pera, kao i Borka, Sonja, Čeda - govore jednim normalnim narodnim jezikom. Zbog čega Pera Luković ili Sonja Biserko ne bi mogli da se izražavaju onako kako se izražavaju - spontano, narodski, kako im leži na duši? Zbog čega od cele Srbije očekujete da prihvati vaše standarde? Obični ljudi, koji se voze autobusom i redovno odlaze na pijacu, dobro razumeju jezik Borke Pavićević, Sonje Biserko i Pere Lukovića. Samo intelektualci koji su se otuđili od sopstvenog naroda mogu da imaju problem sa spontanim, emotivnim načinom izražavanja običnog srpskog čoveka i žene. Vi, gospodo, imate obrazovanje, ali nemate dušu!
Препоруке:
3
119
28
четвртак, 22 март 2012 17:28
Peter RV
Ovo bjesnilo e-novina samo znaci da Antonic i Vukadinovic nisane odlicno. Paljbu nastavit.
Препоруке:
83
3
29
четвртак, 22 март 2012 18:18
AntiNWO
Е-новине су септичка јама интернета. Легло сепаратиста и антисрба. Само да би се прелетело погледом по насловима потребан је јак стомак.
Препоруке:
73
3
30
четвртак, 22 март 2012 18:19
саша р.
Господо Вукадиновићу и Антонићу, свака част, добро сте их излудели. Са колико љубави и топлине одишу њихови коментари, како су само прожети надахнутошћу и јединственом ерудицијом, маштом и креативношћу, они су свакако понос и перјаница данашње ЕУ.
Препоруке:
62
2
31
четвртак, 22 март 2012 18:28
Др
Павелић би сигурно био поносан на жесетину и занос с којим пишу његови идеолошки потомци из E новина, и то у сред Београда.
Препоруке:
70
3
32
четвртак, 22 март 2012 18:32
Дејан
Уз класичне примере хрватског фашизма и муслиманског фундаментализма, овде се виде и болесне размере српског аутошовинизма.
Препоруке:
67
3
33
четвртак, 22 март 2012 18:42
Луди Ванко
Ух какао ће Еу да мирише кад ови уђу у њу.
А ми овде не смемео да бекнемо.
Јасеновац природно ниче из ове свести.Оно један посто других треба занемарити.Чувајте се Срби да не будете близу.Ови су заражени клицом убица.А рече им Хилари да су водећа нација на Балкану.Немојте се чудити што на слици не носи маску противу ружних задаха ових коментатора.Ни њен ваздух није бољи.
Препоруке:
52
2
34
четвртак, 22 март 2012 19:09
Boris
Ogavno, jadno, plitko....
Препоруке:
43
2
35
четвртак, 22 март 2012 19:16
Marko Gay
Onog casa kad u Srbiji zabranite uvrede i govor mrznje, mozete zaboraviti na slobodu govora.
Jer svaka ideja i misljenje su za nekog uvredljivi.
Ako suzbijate uvrede i mrznju, sve postaje moguce.
Pa cak i da izrucujete svoje gradane Hagu samo zato sto su pozivali na rat.
Препоруке:
17
52
36
четвртак, 22 март 2012 19:26
Др@ Луди Ванко
Нисте најбоље схватили структуру посетиоца тог портала. Хрватских и бошњачки екстрмисти укупно можда чине трећину посетилаца, остало су Срби по рођењу, веровали или не.
То је оно што је страшно и поражавајуће за ову земљу, јер тако нешто - болесна мржња према сопственом народу - не постоји практично ни у једној нацији на свету, бар не тако масовно. То је продукт педесетогодишње комунистичке владавине, траума рата деведестих и западне пропаганде која преко медија које контролише у Србији, сатанизује српски народ.
Препоруке:
63
4
37
четвртак, 22 март 2012 19:29
@ Marko Gey
A Alijini sekli glave pa nisu , piši , piši češće tvoji oksimoroni nam nedostaju... čeznem za tobom !
Препоруке:
24
7
38
четвртак, 22 март 2012 19:33
Lav
Ja kad napišem komentar o E-novinama vi gospodo sa NSPM smatrate da je "pregrejan" dobro, biću blag prema Peri ... i društvu, "Od pamtiveka se znalo ko kosi a ko vodu nosi", šta se jede na istinu !
Препоруке:
27
2
39
четвртак, 22 март 2012 19:43
Симић Манојло
Глупост ових коментатора ни Петар Луковић није
достигао.
Препоруке:
40
3
40
четвртак, 22 март 2012 20:23
Milutin
Ja, zaista, nisam mogao da verujem sopstvenim ocima citajuci ove komentare.
Boze sacuvaj. Tim ljudima je zaista potrebna pomoc, oni nisu za osudu. To je za zaljenje.
Препоруке:
51
3
41
четвртак, 22 март 2012 20:48
Живорад
Не читам е- новине јер је то најгори сајт који сам видео.
Препоруке:
40
4
42
четвртак, 22 март 2012 21:07
Predrag, Holandija
Komentatori pozivaju cak i na nasilje. U Holandiji bi neko za ovakve pretnje odgovarao...
Препоруке:
38
5
43
четвртак, 22 март 2012 21:07
Jasna*
Ovi komentari su proizvod jedne do dve bolesne glave.
Препоруке:
39
4
44
четвртак, 22 март 2012 21:26
a(u brate!)
Moguce je, vrlo lako da ovakve... "stvari" pise manji br ljudi, ali nikako mi to ne mozemo znati... meni je zanimljivije ono sto zasigurno znamo: ko "puni" taj sajt sadrzajem, te dobija i objavljuje ovakve komentare. u sta to oni gledaju i kako rezonuju, kad im ovo nije znak i razlog da stave prst na celo - ne znam... Pozivati se na Bog zna kakva dostignuca savremenog drustva i civilizacije, pa kao glavni argument koristiti psovanje necije majke (kao cetvrti stepen poredjenja valjda, sta li)i to pod pseudonimom... za to stvarno treba biti gadno sludjen (ko zna kakvom frustracijom) i gadno zaludjen(neznanjem). Ja recimo, zivim u iskrenom uverenju da je moja majka najcasnija zena na svetu, ali imam utisak da ni ja njenu cast ne bih branio sa takvim zarom i odsustvom sposobnosti da uopste cujem drugacije misljenje (o razmatranju argumenata i prenosu price na taj teren da ne pricam) na nacin na koji ti nesretnici "brane" fiks ideju o RS kao "genocidnoj tvorevini". Kao da im od toga
Препоруке:
34
2
45
четвртак, 22 март 2012 21:35
a(u brate!)
... najdirektnije i bukvalno zivot zavisi! Ne znam, svakava mi poredjenja i podaci sad padaju na pamet, ali, probacu da ih sazmem jenom mislju iz (necete verovati) serije Grlom u jagode (vrlo slobodan citat) .. "tada sam shvatio kakve se sve divne stvari mogu roditi iz ljubavi, ali i kako se najnizi porivi i najperfidnije lazi i necovestvo takodje mogu skriti iza velikih reci i ciljeva "..... Pokusaj zakljucka: u pravu je postovani komentator negde s pocetka: to su gadne, ali stvarno gadne frustracije....
Препоруке:
37
1
46
четвртак, 22 март 2012 21:36
Ala
Elem,na redu je RRA i onih njenih 100 sluzbenika!
Mislim da je g.Porfirije na celu.
Vredjanje licnosti,vulgarnosti,zabranjeni su svim vazecim zakonima u Srbiji.
Posebno Zakonom o medijima.
Ako ih ne kazne,znaci odobravaju ovakve prostakluke.
Onda ih treba listom smeniti.
Препоруке:
43
2
47
четвртак, 22 март 2012 21:36
Goran
Citam Dnevni Avaz svakodnevno i ubjedjen sam da su komentatori, tamo i na e novinama iste osobe.Sablonski pisane uvrede, isti nevjerovatno pogani izrazi, mrznja itd.
Tako da se ne brinem puno, smatram da tu Srba nema, mozda pokoji placenik ili medicinski slucaj.Nsp me je i privukao upravo zbog kulture dijaloga, iako ima slucajeva konstantne provokacije (Marko,Senad,Alkar..), jos nisam primjetio da se neko spusta na taj nivo komunikacije i zbog toga hvala svima, i komentatorima i redakciji.
E sad upravo zbog toga i smatram da ovaj tekst nije potreban na nsp, to mi dodje kao da Tajms pise kako rade neke lokalne novine.Najgore bi bilo da jos navucemo te izgubljene duse na ovaj sajt.Poz
Препоруке:
45
2
48
четвртак, 22 март 2012 21:46
Бели Орао
@Београђанка. Имам и душу и срце толике да бих и Вас ту ставио. Не сметате ми.
Препоруке:
41
1
49
четвртак, 22 март 2012 21:54
јбгбгд
Мислио сам да не коментаришем оно што чине Луковић и његови следбеници. На први поглед чини се да се не би се требало много узбуђивати због онога што излази на странама поменутог портала.
Ствари постају много јасније и озбиљније када се уоче детаљи који указују на финансијере и "пријатеље демократије" који здушно подржавају овакве и сличне операције испирања мозга.
Наравно, Луковић који никада није објаснио природу својих разгранатих веза са институцијама арканског типа задржава највећи део колача за себе, а нешто минимално је намењено и појединим полутрезним члановима његовог тима снова.
Преостали сарадници су махом студенти који, нажалост, своје прве кораке у медијима покушавају да направе под патронатом давнашњег порнографа, рок критичара у покушају и директора програма "Пинка" за БиХ.
Децо, бежите док није касно, лоша вам је работа!
Препоруке:
45
3
50
четвртак, 22 март 2012 22:03
Милодан
Добро је да се на овом порталу појави, осим највећег Србина Петра Луковића и моје маленкости, још неко ко има везе са Е-новинама.У принципу не познајем огоромну већину сталних коментатора Е-новина, нити локацију њиховог живљења нити, пак, националну припадност а слабо ме то и занима.Сасвим случајно знам да је @hercog96 рођени Мостарац, не знам да ли хе Хрват или Бошњак, који је избегао у Аустралију и одатле пише коментаре за Е-новине. Ако ви очекујете од таквих да буде благонаклон према српским националистима онда сте се грдно преварили.
Препоруке:
16
44
51
четвртак, 22 март 2012 22:11
alkar@goran
ja se s vama i velikom većinom velikosrba sa ovog sajta ne slazem jer nismo isto dozivjeli devedesete i nisu nam isti motivi ni iskustva ni povijest ni puno toga,naročito se ne slazem s gospodom vukadinovićem i antonićem. ali to nije razlog da se onako na e-novinama izrazavaju njihovi ljuti protivnici,vulgarno i bestijalno i ne uvazavajući ih kao novinare-političare-kolumniste i njihovo pravo na stav.ja imam stav i ne slazem se sa stavovima velikosrba ali takvom vriđanju gospode vukadinovića i antonića nema mista na nspm a nebi tribalo bit ni na e-novinama.rasprava da,provokacija da,argumenti da ali vriđanje na ovoj bazi,dehumanizacija osobe to je za mene debelo bez veze.
Препоруке:
29
36
52
четвртак, 22 март 2012 22:17
Српкиња из Београда за београђанку
Лепа реч и гвоздена врата отвара
Од домаћег лопова тешко је кућу сачувати
Образ нема више од два прста, али вреди више од два света
Образ иде са главом
Никад зао на горега неће
Ово су умотворине неписменог али мудрог и културног народа.
Препоруке:
62
1
53
четвртак, 22 март 2012 22:38
Ban
Kako god, meni kao Hrvatu draži ste mi vi na ovom portalu nego liberali i bošnjaci
Препоруке:
66
2
54
четвртак, 22 март 2012 22:58
Jasna Simonović
Mislim da je neozbiljno objavljivati ovakav tekst u rubrici Politicki zivot...Ovo je eventualno moglo da ide u Samo smeh Srbiju spasava...
Препоруке:
37
2
55
четвртак, 22 март 2012 23:05
фристајло
Ово су просечни проевропски Срби, грађани света и космополите, демократски настројени...
Мени је ово занимљиво; одакле извире ова мржња?
Препоруке:
43
2
56
четвртак, 22 март 2012 23:13
Арчибалд Рајс
За Милодана
И Ви би сте псовали и вређали као Ваши истомишљеници које браните на е-новинама, али овде постоје цивилизацијски стандарди, тако да сав примитивизам можете да показујете само на странама е-смећа, зато и схватам Ваше ''разумевање'' за примитивизам и простаклук. Али нека, овом сајту требају такви као Ви, па и примери као у тексту, чисто да човек зна са ким има посла.
Препоруке:
44
2
57
четвртак, 22 март 2012 23:27
srpkinja
Umeo je nekad Gospodin Luković da me od Srca nasmeje,u svojim lucidnim sagledavanjima.No, to je vreme prošlo.Ja se plašim ovakve energije nad Srbijom.Ovo je vreme velike tragedije,raspali smo se u najsitnije komade,imam utisak da se nikad nećemo sastaviti.Ljudi mi smo svi zajedno propali.Jadna naša deca,kakvu smo im to Majku Srbiju stvorili,ovo je metafizička propast.Izgubili smo Dušu.
Препоруке:
32
4
58
четвртак, 22 март 2012 23:28
сељак беземљаш
Пре много година сам разумео да човек током целог живота прича само једну причу.ШТА ГОД И О ЧЕМУ КОД ЧОВЕК ПРИЧАО ОН У СТВАРИ ПРИЧА О СЕБИ.И ту нема изузетка. Тако и ови причајући о господину Антонићу и ГОСПОДИНУ Вукадиновићу причају ко су ,шта су и какви су.
&МИЛОДАН
За боље разумевање појма "велики"поклањам ти цитат Лава Николајевича Толстоја из дела РАТ И МИР.
"За лакеја нема великог човека,зато што лакеј има свој појам о величини.
Узгред те обавештаван да простаклук није национална особина.
Препоруке:
40
2
59
петак, 23 март 2012 00:08
Даница Петровић
Ово је лична карта времена у ком две деценије живимо.Енергија расула које тежи да се самопрогласи нормалним понашањем и која чак проналази у слуђеним људским главама оправдање за своје постојање.То чак нису спорадичне појаве и тога свако ко данас живи мора да буде свестан.Лексика овог типа у проблематичним временима ескалира готово редовно у физичко разрачунавање.У томе нема свести.То је као коматозно стање током ког човек може да се креће као машина и да чини зло као машина.Типична ратна психоза.На жалост,ратне психозе су заразне.Неопходна је противтежа оваквим појавама јер би њихово јачање значило неминован суноврат у хаос.Исходи хаоса су непредвидиви.
Препоруке:
26
1
60
петак, 23 март 2012 00:21
Милош Марић
Ово је ипак цивилизован медиј, а сајт садржине приказане у наведеним коментарима је класичан (насилно екавизиран) пургерски примитивизам. Тај примитивизам привремено је прешао линију источно од Вировитице и Карловца, а како ствари стоје, пошто су почели да инфицирају и Београд, мораћемо хитно да га вратимо у прапостојбину.
Препоруке:
29
1
61
петак, 23 март 2012 00:33
!!!
Коментари су им на биртијском нивоу.
Препоруке:
28
1
62
петак, 23 март 2012 00:42
Mилодан @Арчибалд Рајс
тако да сав примитивизам можете да показујете само на странама е-смећа
Никада ни овде ни тамо нисам вређао своје саговорнике, коментторе па и када сам имао разлога. Тачка.
@сељак беземљаш! Зашто је велики? Због тога што због њега ни једна мајка није закукала и због тога, да је било његове памети, што би ова Србије сасвим другачије изгледала.
Да ли сам лакеј или не говори део коментара од синоћ на Е-новинама:
Kad sam već tu, nije imalo smisla u ponedeljak da podsećam redakciju na jedan propust, a ja bih rekao i greh, prema Verici Barać kada nisu E-novine objavile izveštaj Saveta za borbu protiv korupcije o stanju medija u Srbiji na čemu smo instistirali @floyd (on posebno) i moja malenkost.
Zahtevi su izrečeni na tekstu o donacijama E-novinama. Odgovor @bjelic-a je bio nemušt, za mene nerazumljiv, posebno što taj Izveštaj ni jednom jedinom rečju nije pominjao E-novine, kako u negativnom tako i pozitivnom kontekstu.
Препоруке:
2
34
63
петак, 23 март 2012 00:53
Турас
Забрињавајуће да се уредништво Е-новина идентификује са овима.То потврђује да су исти модус.
Препоруке:
30
3
64
петак, 23 март 2012 01:07
фристајло
Beograđanka Samo intelektualci koji su se otuđili od sopstvenog naroda mogu da imaju problem sa spontanim, emotivnim načinom izražavanja običnog srpskog čoveka i žene. Vi, gospodo, imate obrazovanje, ali nemate dušu! Ако будете имали пуно, пуно среће- схватићете некад да во што рекосте треба да окренете за 180 степени, да би били у праву.
Није овде тон и речник увредљив; то би било тако, да ти људи имају неко мишљење са специфичном тежином.
Проблем је у томе што Ви истрајно успевате да превидите ту нестрпљиву мржњу, тај бес од недостатка аргумената.
Није довољно да вам се нешто свиђа, да би то било и истина. То нешто- треба да има супстанцу, смисао и доказе; колосално лупетате, од кад учествујете својим коментарима на овом сајту, и прилично нас увесељавате својим идејама.
Мислим да Вам то никако није циљ, па Вам предлажем да усвојите било који систем вредности, јер је и то боље од овога што браните, врло трапаво...
Препоруке:
36
1
65
петак, 23 март 2012 01:12
Вељко
Не знам да ли је у историји, изузимајући НДХ и Трећи рајх, било нечег налик на ове политичке неподобе. Људи су себи на челу написали: Ја сам добар, а ти си зао, па зато имам право да те ликвидирам. И тако иду по земљи, а она их трпи и не отвара се.
Препоруке:
30
1
66
петак, 23 март 2012 01:32
@Милодан
Једно је бити неблагонаклон а сасвим друго бити простачина.
Препоруке:
29
1
67
петак, 23 март 2012 01:53
Рин о-о то
Овде нема кохеренције у идеји и мишљењу већ је у питању флеш слабијег или јачег интензитета када простаклук тече низ реку а мозак с многобројним рупама ради на прескок. Утркивање и берза халуцинација овде доминира а обавезно су прожете „духовитошћу и хумором под вешалима“. Улазак дроге на простор бивше СФРЈ умногоме је допринео девастацији људских, породичних и националних вредности. Дрога је победила као и они који су је унели. Овде се демонстрира и рекламира производ тога.
Препоруке:
25
1
68
петак, 23 март 2012 01:58
Успутни читалац
Невероватно. Само два коментара су граматички тачно написана.
Препоруке:
15
20
69
петак, 23 март 2012 02:48
Mikula Mali
Mora da ih jako boli kad su se ovako nisko spustili sa komentarima!Zasto te i takve komenare e-novine objavljiju.?Zato sto ih oni fabrikuju!Tuzite ih!
Mogucnost davanja komentara je dobra i treba da se odnosi na komenatar o clanku i isto toliko mora biti analitican a ne pisan poganim jezikom!Zato je odgovoran onaj koji to kaci na sajt.
To je rezultat ne pravne drzave!
Препоруке:
16
1
70
петак, 23 март 2012 03:20
Seka
Za vreme bombardovanja Srbije 1999god. procitala
sam u jednom nasem nedeljniku(NIN,DUGA,INTERVJU),
ne secam se vise kom intervju sa nasom knjizevnicom Svetlanom Velmar Jankovic,koga se i danas rado secam."teska vremena od dobrih ljudi
naprave jos bolje ljude a od losih ljudi jos gore ljude".Ovo nije citat vec sam ja prepricala njenu
izjavu ciji mi je smisao ostao u pamcenju.Mnogo je
zlih ljudi koji potvrdjuju staru izreku:"covek je
coveku vuk".Nesporno je srpski narod preziveo mnogo teskih godina pogodjen sankcijama,nepravdom i
bez prijatelja u svetu ali ovakvu eroziju morala i
izopacenih vrednosti,nejedinstva i samodestruktivnosti je tesko razumeti,obzirom da se kaze da nesreca zblizava ljude.Zivim u Svedskoj
vec par decenija i gledajuci kako svedjane nesreca
zblizi i mobilise da se munjevitom brzinom okupe sa jedinim ciljem da pruze svu pomoc ugrozenima,
bude mi zao da i moj narod ne krase te vrline nego ga iznutra razaraju razne NVO.
Препоруке:
26
1
71
петак, 23 март 2012 05:41
Светислав Костић
Само један доказ више да са друштвом у Србији много тога није у реду и да на болесним психама не мањка. При свему том једно је поуздано, да друштво у србији нема никакве сличности са оним какав сам доживјео у Марту 2000 године.
Не могу разумјети да уопште неко у једној таквој накарадној средсини може да издржи, а да не полуди или сав гњев искали на првом репрезентанту тог неморалног друштва који му дође у шаке и дочепа се мурије гдје се налази колико толико нормалан свијет. Па ипак, Срби ће поново да гласају за исту владајућиу гарнитиру која све раније вриједности поставила нагаллавачке.
Препоруке:
21
3
72
петак, 23 март 2012 06:49
REKAPITULATIVNI ZAKLJUCK
Ovakve nizerazredne sajtove nikada ne citamo, mada smo znli da se slicne stvari proturaju putem interneta. U proteklom ratu 90-tih deo izrazaja su pored skrojenih politika bili svi negativci da i oni daju svoj ogavni smek uspostavljenom haosu i nasilnistvima. Taj se konglomerat sastojao od pustenih kriminalaca, dokazanih ekstremistickih devijanata, religioznih maloumnika i jednom recju nepismenih gramzljivih primitivnih profitera rata. Od rata su prosle godine i danas imamo situaciju da su svi ti neobrazovani vecinom pod zemljom ili oni izuzetno srecni na zasluzenom odmoru u cetiri zida. Jednostavno skoro svi su likvidirani kao glupi. Danas jos postoji jedna klasa "boraca", bez ikakvog obrazovanja i kratke pameti, kojima strucno manipulisu verske organizacije. Eto ko finansira te i takve publiciste. Mozda bogati Vatikan i bogata Saudi. Da bi zaradili te pare glupi moraju nesto da pisu, pa bilo sta, jezikom koji nije pismen i nesposobnoscu da ista razumno kazu.
Препоруке:
13
2
73
петак, 23 март 2012 06:56
D.
Stramota jedna neviđena. Đorđe Vukadinović i Slobodan Antonić su ljudi koje zaista svako ko ima mrvu mozga mora da poštuje. Ja se često i ne slažem sa njihovim stavovima, ali poštujem njihove argumente. Ni ne dozvoljavam sebi da ispod njihovih tekstova ostaljam komentare, ili da sa njima polemišem. Samo sam jednom ostavila kratak komentar ispod teksta Đorđa Vukadinovića i on se odnosio na NSPM. Savršeno mi je jasno koliko su oni kompetentniji od mene. Ja bih propisala svakome kome je danas dozvoljeno da piše kolumne da prvo pročita njihove tekstove da tek da shvati kako se piše, bez da se prostači, vređa ili proriče u Vanginom stilu.
Препоруке:
22
3
74
петак, 23 март 2012 09:55
Tvrdoglava
Ovakvi komentari, pisani ovako vulgarnim jezikom, pokazuje samo nisku, prenisku kulturu, odnosno neklturu njihovih autora. U nedostatku argumenata oni koriste najruznije reci, a to ne govori o gg. Vukadinovicu i Antonicu, vec o bednom inteketuaklnom nivou autora ovih komentara.Neka se suprotstave arumentima ako misle da su u pravu, a ne psovkama. Odvratno.
Препоруке:
18
1
75
петак, 23 март 2012 10:28
сељак беземљаш
&МИЛОДАН.
Мислио сам да се шегачиш.А ти озбиљно о "величини".Применићемо опште важеће правило на твој пример.Када причаш(пишеш)о томе ко је велики ти у ствари говориш (пишеш)о својој величини.
Приметио сам у твојим ранијим коментарима да је СВЕТОЉУБ у теби потиснуо РОДОЉУБА и додатно ти направио збрку.Али о томе можда други пут.
Препоруке:
19
1
76
петак, 23 март 2012 10:39
Bob
Na en-novine odem kad mi nije dobro, fizički ili psihički. Ili kad se pitam da li je sve u redu sa mnom. I dovoljna su 2 minuta da ozdravim!
Препоруке:
15
1
77
петак, 23 март 2012 10:39
Драгославић
Ауторе и коментаторе чланака на сајту е-новина уопште не треба коментарисати већ треба проследити клиници "Др Лаза Лазаревић" на Губеревцу.
Препоруке:
20
3
78
петак, 23 март 2012 11:21
@ Usputni čitalac
Ispuni sadržajem svoju leksičku znanost ali bolje idi ti svom pismenom... jatu, nemoj ni usput, znaš šta je se jednoj usput dogodilo....! MaKSUZ SELAM PISMEENI!
Препоруке:
5
17
79
петак, 23 март 2012 11:44
Саша
Муслимани нису хтели да са Србима заједно живе у Југославији.Иако по уставу БиХ нису имали право да прегласавају Србе (један од три конститутивна народа)они су то урадили и прогласили независност. Интересантно је како сада "желе да живе" са Србима и независној БиХ.Срби имају право на заштиту својих националних интереса као и сваки други народ.Свако има права да се назива и осећа како хоће, (па и део народа који је у прошлости променио веру), али нема права да другоме то ускраћује.
Препоруке:
23
3
80
петак, 23 март 2012 12:38
thinking maize@ о коментарима Е-коментара и мала допуна
Допринео сам ОПРАВДАНОЈ ИНДИГНАЦИЈИ спрам Е-смећа, па иако неки коментатори ПОКУШАВАЈУ да РЕЛАТИВИЗУЈУ Е-смеће (типа: "неће СМРДЕТИ", ако узмете "Glade" ОСВЕЖИВАЧ за купатило! Што је "стратегија" барока и Луја 14-тог, који УМЕСТО да се ОКУПА троши ХЕКТОЛИТРЕ ПАРФЕМА!), ПОХВАЛИО бих г-дина "alkara", који (како сам каже) се врло мало слаже са ставовима НСПМ аутора и коментатора, али се ВРЛО ПРОТИВИ ЗЛОУПОТРЕБИ СЛОБОДЕ, чијом су жртвом испали г-да Вукадиновић& Антонић! Друго, коментар г-дина "Boba" је МАЕСТРАЛАН, а коментар г-ђе "Seke" о ставовима Светлане Велмар-Јанковић бих надопунио мисли познатог америчког писца Френсиса Скота Фицџералда ("Велики Гетсби") из једне његове приповетке: "Американац се НАЈВИШЕ ГРОЗИ, ПЛАШИ и ПРЕЗИРЕ могућности да буде СЕЉАК, СЕЉАЧИНА! Пре ће ПРИСТАТИ да буде и СЛУГА, САМО да не буде СЕЉАК! Да не зависи од земље и рада на њој!" Чини ми се да су "жутократе" и "другосрбијанци" УСВОЈИЛИ ту "мудрост" "модернитета" и да је исповедају! Закључак изведите сами!
Препоруке:
18
1
81
петак, 23 март 2012 13:32
Nina
Nema dileme da su ovi komentari nedopustivo agresvni i, neki od njih, govor mrznje. Govor mrznje, na zalost, vi ne osudjujete ako dolazi od ljudi vama bliskih politickih ubedjenja. Tako osoba koja je preteca govora mrznje na ovim prostorima, koja je pozivala na klanje LJUDI zardjalim kasikama, osoba koja je pretila ljudima pistoljem, tukla svoje sagovornike u TV studiju dobija ogroman prostor za iskazivanje svojih politickih stavova na vasem portalu. Komentari koji njega slave vas ne brinu. Na zalost to pokazuje da vas govor mrznje brine samo kada je vama upucen. Sto je, naravno, legitimno za vase privatne zivote. U javnom dijalogu neprincipijelna osuda nema veliku vrednost.
Препоруке:
4
31
82
петак, 23 март 2012 14:33
seljak bezemljas
^Thinking maize
Лепо сте се сетили Скота Фицџералда и ВЕЛИКОГ ГЕТСБИЈА.Мада се мени чини да им је ближи Јуџин О'Нил и његово ДУГО ПУТОВАЊЕ У НОЋ.Додуше у тој драми јунаци троше морфијум уместо кокаина.
Препоруке:
9
2
83
петак, 23 март 2012 15:07
thinking maize@ seljak bezemljas
Поштовани, поменута мисао Скота Фицџералда (наведена према сећању, али тачна у бити!) налази се у збирци његових приповедака, које су преведене на српски. Верујте, нису ништа лошије него "папа" Хемингвејеве! Толико о књижевности. Што се тиче МРЖЊЕ ОДРОЂЕНИХ и "модернизованих" "Срба" према свему ТРАДИЦИОНАЛНОМ, она се можда најбелоданије види у њиховој МРЖЊИ ПРЕМА СЕЛУ! Зато сам и навео поменуту мисао Скота Фицџералда. А која се укратко, на КОЛОКВИЈАЛНОМ српском може сажети у: "ЉАКСЕ ЏИБЕРИ мрзе село и традицију!" Узгред, реч "џибер" повезана је значењски са "џибром", тј. ОСТАТКОМ од врења воћа и грожђа при производњи вина или ракије! А зна се да су вино и ракоја, а посебно РАКИЈА ШЉИВОВИЦА МАТЕРИЈАЛНИ АНАЛОГ ДУШЕ Србинове! Значи, ЏИБРА је ОТПАДАК од воћа, а ЏИБЕР отпадак од душе! Који ПЛИВА по ПОВРШИНИ друштва, као што џибра плива по површини ракије и вина и као што "ЗНА СЕ ШТА ЈОШ ПЛИВА ПО ПОВРШИНИ"! Толико и свако Вам добро!
Препоруке:
17
0
84
петак, 23 март 2012 15:44
milica
E da sam juce umrla ovako nesto new procitati pa to je ne za smejanje nego za plakanje i ridanje. Da li je moguce da ovakvi ljudi postoj i jos znaju da pisu. Sacuvaj nas boze ovakvih ljudi koji nisu ni u sumu da se puste pobili bi sve ptice i zivotinje po gori.
Препоруке:
14
1
85
петак, 23 март 2012 17:03
Branko
Koliko vidim po komentarima, tamo sve vrvi od pristojnosti, tolerancije, politicke korektnosti, postovanja ljudskih prava, demokratije, prava na razlicitost... i ostalih oblika fasizma
Izvinjavam se javno NSPM jer pustanjem pojedinih komentara sam bio skeptik prema uredjivackoj politici ovog casopisa.Ovi komentari sa E-novina ne zasluzuju ni komentar. Ovo su slucajevi za MEDICINU kao nauku...
Препоруке:
15
2
88
петак, 23 март 2012 21:53
замена тезе
Ta kreatura koja nije u stanju da ispravno upotrebi toalet papir, ne bi u normalnijoj sredini bio ni asistent-pripravnik, a ovde je kao neka velicina. Sto pokazuje i gde je nase drustvo, a posebno gde mu je tzv. nauka o drustvu (tj. kvazinauka sociologija).
А у којем си ти друштву човече? Ово где се ти јављаш нормална је средина? Овој твојој екипи ни конзилијум неуропсихијатара не би био од помоћи.
Препоруке:
11
0
89
петак, 23 март 2012 22:49
а
@Нина
Поштована,
што се мене тиче,свој коментар сте "обезвредили" позивањем на милион пута прежвакану причу о Шешељу и зарђалим кашикама.. он,наравно много више говори о Вама и вашим предубеђењима,јер цео снимак са спорним речима постоји одавно на интернету и свако може сам да провери о чему се ту ради (ако жели).Да бих скратио,на остатак Вашег коментара осврнућу се кроз пар питања: да ли Ви тврдите да на сајту НСПМ Шешељ говором мржње промовише своје идеје? Да ли тврдите да поштоваоци његови,a на сајту НСПМ, користе говор мржње у одавању почасти њему? Сматрате ли да овај сајт и посетиоци који се баве разним темама и људима треба да преузму одговорност(?!?!?!) за све што су ти људи рекли, учинили или помислили од постанка света до данас?...и тд.. У два потеза сте, све нас остале ставили, најпре у исти кош, а онда гурнули на другу страну, супротно од ваше,по правилу "праве".Ту сте слични са "mајсторима" из Е-новина. Али, то никако не значи
Препоруке:
19
2
90
петак, 23 март 2012 23:00
а
..то никако не значи да ја сад примењујем исту логику и Вас поистовећујем са П.Луковићем и осталима.. То никако не могу јер се овде говори о нечему врло конкретном, о (што неко рече) нестрпљивој мржњи, бесу од недостатка аргумената који се манифестује кроз вређање нечије мајке и називање неког копилетом. Молим Вас, покажите ми где сте на овом сајту наишли на било шта слично? Свако добро..
Препоруке:
13
0
91
субота, 24 март 2012 01:07
Здравко
Људи ово је толико болесно да су ми се након првих прочитаних редова указале усташке сатније и удруге домољубаца који послије треће кољачке смјене у алкохолу траже разум и разговарају међусобно. Хоће ли се ико осмјелити да прогули ову тишину узвиком "Јуриш!" да разбуцамо ову болесну копилад.
Препоруке:
7
2
92
субота, 24 март 2012 08:14
Реалиста
ЕНовине - најобичнија септичка јама Србије. Морлано професионални шљам, индиферентан отпад који нема шта друго да ради сем да вређа и омаловажава, самопроглашавајући се демократским и модерним. А обичан шљам никада није био модеран и неће моћи остварити своје запаљиве идеје.
Препоруке:
11
1
93
субота, 24 март 2012 08:19
Nina
@a
Mislim da imamo odgovornost za ono sto podrzavamo. Licnu i eticku. Narocito ako je ono sto smo podrzali proizvelo nasilje i smrt. Narvano tu, kada je Seselj u pitanju, pocinju razlike u interpretaciji koje nas nikuda ne bi odvele . Ali zamislimo nekoga ko je podrzavao Bila Klintona u odluci da NATO bombarduje Srbiju. Bez ijedne ruzne reci izgovorene. Mozda i inteligentno. Ja verujem da ta osoba ima eticku odgovornost zbog posledica koje je ta akcija proizvela. I sigurna sam da se time mora baviti makar u svojim mislima. U ljudskoj je prirodi da odlucije sta je dobro a sta zlo i procenuje sopstveno delovanje. Ne mislim da imam pravo da bilo kog pojedinca, pa ni ljude koji slave Seselja, pozivam na odgovornost. Druga je stvar sa javnim glasilima i javnim licnostima. Odgovornost kreatora i NSPM i e-novina treba da bude predmet javne rasprave.
Препоруке:
3
12
94
субота, 24 март 2012 14:24
сељак беземљаш
&НИНА
Да Нина Знамо да си ти добро дете.Говори нам то и сам псеудоним који користиш.Ах то скраћивање,подсецање и дотеривање имена.Да звуче обезличено.Па верујемо да ће мо се лакше прометнути кроз свет и век.И узети одмор од историје.Да Нина разумем.Ти си добро дете и сви треба да будемо добра деца.Али увек има оних који неће или немогу да подетиње.Слажем се они су баш немогући.Они верују да свака круна зарђа,а свака чизма струне.И да ће и ово проћи.Баш лепо сте написали то о одговорности.На први поглед.Али на други ништа вам то не ваља.
Препоруке:
7
1
95
субота, 24 март 2012 17:53
Nina
@seljak bezemljas.
ШТА ГОД И О ЧЕМУ КОД ЧОВЕК ПРИЧАО ОН У СТВАРИ ПРИЧА О СЕБИ.И ту нема изузетка.
Sa ovim se potpuno slazem.Tako Vas sarkastican i omalovazavajuci ton Vi ne upucujete meni nego aspektu sebe koji Vi vidite kao "detinjast" i iz nekih razloga Vam je neprihvatljiv.
Препоруке:
3
3
96
субота, 24 март 2012 20:42
Бели Орао
@Нина. С обзиром да је ""сељак беземљаш овде иначе познат као грубијан, за Вас важи исто што и за Београђанку.
Препоруке:
4
0
97
недеља, 25 март 2012 06:18
a
@Nina
Поштована,
Да бисмо имали одговорност за оно сто подржавамо, морамо прво имати право и могућност да то учинимо!
Па сви ми овде смо свесни те одговорности, зато и покушавамо да свој став одбранимо и образложимо на све могуће начине - како већ ко уме и може - али без вулгарности, псовки и примитивног вређања из чистог беса због недостатка аргумената. Не схватам, да ли ви то подразумевате постојање неког супер-модератора са божанским особинама (и овлашћењима) који ће онда да одређује проричући будућност, шта сме а шта не сме у етар? Ни на једно моје питање нисте одговорили. Индикативно је са каквом лакоћом превиђате ствари које вам руше концепцију. Пазите шта сте написали: Govor mrznje, na zalost, vi ne osudjujete ako dolazi od ljudi vama bliskih politickih ubedjenja. Где сте то видели на сајту НСПМ? И хајде да се коначно договоримо причамо ли о коментарима или сајтукао јавном гласилу.Па онда иде:Tako osoba koja je preteca govora mrznje na ovim prostorima,..
Препоруке:
9
1
98
недеља, 25 март 2012 06:37
а
koja je pozivala na klanje LJUDI zardjalim kasikama, osoba koja je pretila ljudima pistoljem, tukla svoje sagovornike u TV studiju dobija ogroman prostor za iskazivanje svojih politickih stavova na vasem portalu. Komentari koji njega slave vas ne brinu.Ја Вас опет питам где сте видели да је на овом сајту поменути (или неко други) било шта исказивао говором мржње, да је његов говор мржње подржаван или говором мржње величан он сам од стране коментатора? У интерпретације неких његових поступака се намерно, по Вашем савету, не упуштам.И онда наравно: Na zalost to pokazuje da vas govor mrznje brine samo kada je vama upucen.Е драга Нина,тако то иде кад се лепо пробере од чињеница оно што нам одговара и уклапа се у закључак који смо већ извели.Плус мало сумњиве логичке транзитивости и нема промашаја,зар не?Остаје нејасно ШТА ТО ПОКАЗУЈЕ И КАКО ПОКАЗУЈЕ и где су докази за паралелу коју сте направили? Odgovornost kreatora i NSPM i e-novina treba da bude predmet javne rasprave - па зар није:))
Препоруке:
8
2
99
недеља, 25 март 2012 15:10
сељак беземљаш
&НИНА
Оно што називате сарказмом само је метод да вам покажем колико су ваши ставови благо речено конфузни и проблематични.Па сам их упоредио са детињаријама.Нисам мислио да ће се то схватити као омаловажавање.Повлачим реч.Ви сте одрасли.
Али ме одмах асоцирате на један случај у време страдања Јана Хуса борца за права чешког народа. КАДА СУ СПАЉИВАЛИ ЈАНА ХУСА У ПРАГУ ПОТПАЉИВАЧИ ЛОМАЧЕ СУ ПРИЧЕКАЛИ ЈЕДНУ НИНУ ДА И ОНА СТАВИ СВОЈУ ГРАНЧИЦУ НА ЛОМАЧУ.Додуше историја није забележила име те бакице.То сам ја додао али морате признати да је лепо легло.Историја је забележила шта је том приликом рекао Јан Хус.Како када Чеси нису имали НСПМ питате се ви.
П.С.На е- новине гледам овако.Колико треба да потоне и посрне држава,друштво,нација и појединац да би се појавило нешто као е-новине.
Препоруке:
4
1
100
понедељак, 26 март 2012 08:36
thinking maize@ "сељак беземљаш"
Поштовани, не улазећу у формалије Ваше расправе са г-ђом "Нином", овде бих Вас ЧИЊЕНИЧКИ исправио. Јан Хус је спаљен на ломачи 1415 у Констанцу, граду у тадашњој (и садашњој) Немачкој, који се налази на Боденском језеру. Спаљен је, НОМИНАЛНО због јереси, а СТВАРНО зато што се залагао за ОГРАНИЧЕЊЕ ПАПСКЕ ВЛАСТИ у католичанству (тј. био је РЕФОРМАТОР католичанства) и за проповедање Речи Божје на НАРОДНОМ ЈЕЗИКУ! Користио је аргументе енглеског теолога Џона Витклифа, али их је НАДОГРАДИО борећи се за ВЕРСКУ АУТОНОМИЈУ Словена у богослужењу. Што је за позни средњи век МНОГО! Из тог учења, а и инспирисан његовом жртвом, развио се хуситски покрет, као својеврсна чешка РЕФОРМАЦИЈА, која је ДИРЕКТНО ИНСПИРИСАЛА Калвина и Лутера! Наравно, сам Хус никад се не би сложио са таквим развојем догађаја, јер је ипак био католик, али његово ИНСИСТИРАЊЕ на ПРАВУ за ИСПОВЕДАЊЕ ВЕРЕ на НАРОДНОМ ЈЕЗИКУ, отворило је пут модерном национализму. Нпр. под његовим упливом Карлов универзитет постао је ЧЕШКИ!
Препоруке:
4
0
101
понедељак, 26 март 2012 13:55
сељак беземљаш
&Thinking maize
Нисам ни могао да се упуштам у детаље.Циљ ми је био да сликовито истакнем навику оних који када примете ломачу трче да додају своје палидрвце.Нина је само добар повод.Нисам могао да се упуштам у детаље.Нехотице сам написао Праг уместо Konstanz.
Препоруке:
3
0
102
понедељак, 26 март 2012 14:10
сељак беземљаш
&Thinking maize
Грешком ми је отишло пола коментара.Стоји да је Јан Хус био оно што се данас зове борац за права народа.И да се појавила та жена(ја сам написао бакица)да стави дрво на ломачу.И да је Јан Хус узвикнуо O sancta simplicitas.(о света простото).И да је то остало забележено иако није било НСПМ.Ово као одговор онима који мисле да нетреба преносити неке текстове и да ће тако угасити поруке текста.
П.С.Ја имам и доста грешака у куцању.А текст не прегледам пре слања.
Препоруке:
2
0
103
понедељак, 26 март 2012 19:03
thinking maize@ сељак беземљаш
Хвала Вам, што моју допуну нисте схватили као злонамерну. То је честа КАРАКТЕРНА ГРЕШКА нас Срба! Ваља нам да КУЛТИВИШЕМО КАРАКТЕРЕ и НАРАВИ! Ergo, ВРАТИТИ ЛОГИКУ и ЕТИКУ у средњешколске програме и то за све смерове! Ово изјављујем као "усмерењак"! Свако добро!
Препоруке:
2
0
104
четвртак, 29 март 2012 13:20
Nina
@a
Imam utisak da napor da se sacuva ideologija onemogucava istinoljubivost. I evo vam dokaza. To nasilje prema homoseksualcima NSPM ne brine . Jer se politicki ne slazu sa javnim nastupima homoseksualaca. Lako je zastupati prava onih sa kojima se slazemo. Boriti se za prava onih sa kojima se politicki i ideoloski ne slazemo je, ne mera nase demokraticnosti vec mera nase covecnosti.
Ps hvala sto ste se slozili da izbegnemo temu koja bi neminovno vodila u konflikt i onemogucila nam komunikaciju. To je, na ovim prostorima, retkost.
p.s. lepo sam vam ja govorio da e-neuroze nastaju kod seksualno neostvarenih osoba (siroti mali propali pornografi...)
Jesta rodna zemlja Srbija, pa bila ona i "druga"! Pa ono što tu može da se rodi ni Hičkok ne moža da smisli
Углавном, какви читаоци, такве новине. И обрнуто.
поете су покољење лудо.
Нашу сферу да ноћ не полази,
би л' овако лице неба сјало?
Без остријех зубах ледне зиме,
би л' топлоте благост познавали?
Без будалах тупога погледа,
би л' умови могли блистат св'јетли?
Свемогућство светом тајном шапти
само души пламена поете."
П.П.Његош, Луча микрокозма
Један од њих је успео, коначно је дошао на место које својим понашањем заслужује: сада је учесник регионалног риалити шоуа са разним маргиналцима чије су званичне квалификације старлета, фешн гуру, па чак и фејсбук сензација. И међу таквима је само један који је обављао одговорну јавну функцију -и то баш у овој напаћеној земљи. Пустимо их, сами су себи највећи непријатељи, а кад у обести пређу линију оплетимо их тамо где их највише боли -по џепу.
PS. Приметисте ли да већ дуго нема Теофила?
Међутим, невоља није у томе што неколицина "брабоња" на сајту који нико живи не посећује. Невоља јесте у томе што у српској јавности, а пре свега култури и уметности, главну реч воде особе склоне оваквом изражавању, а неки су добитници угледних књижевних признања - све до Легије части.
To je inače blaži oblik koji se tamo koristi. Inače, u upotrebi su još Republika Smrtska i Republika Genocidna. A kada im čovek na najkulturniji način skrene pažnju da to nije u redu, komentatori ga proglase četnikom ili fašistom, a urednici mu zabrane dalji pristup na sajt.
А ми овде не смемео да бекнемо.
Јасеновац природно ниче из ове свести.Оно један посто других треба занемарити.Чувајте се Срби да не будете близу.Ови су заражени клицом убица.А рече им Хилари да су водећа нација на Балкану.Немојте се чудити што на слици не носи маску противу ружних задаха ових коментатора.Ни њен ваздух није бољи.
Jer svaka ideja i misljenje su za nekog uvredljivi.
Ako suzbijate uvrede i mrznju, sve postaje moguce.
Pa cak i da izrucujete svoje gradane Hagu samo zato sto su pozivali na rat.
То је оно што је страшно и поражавајуће за ову земљу, јер тако нешто - болесна мржња према сопственом народу - не постоји практично ни у једној нацији на свету, бар не тако масовно. То је продукт педесетогодишње комунистичке владавине, траума рата деведестих и западне пропаганде која преко медија које контролише у Србији, сатанизује српски народ.
достигао.
Boze sacuvaj. Tim ljudima je zaista potrebna pomoc, oni nisu za osudu. To je za zaljenje.
Mislim da je g.Porfirije na celu.
Vredjanje licnosti,vulgarnosti,zabranjeni su svim vazecim zakonima u Srbiji.
Posebno Zakonom o medijima.
Ako ih ne kazne,znaci odobravaju ovakve prostakluke.
Onda ih treba listom smeniti.
Tako da se ne brinem puno, smatram da tu Srba nema, mozda pokoji placenik ili medicinski slucaj.Nsp me je i privukao upravo zbog kulture dijaloga, iako ima slucajeva konstantne provokacije (Marko,Senad,Alkar..), jos nisam primjetio da se neko spusta na taj nivo komunikacije i zbog toga hvala svima, i komentatorima i redakciji.
E sad upravo zbog toga i smatram da ovaj tekst nije potreban na nsp, to mi dodje kao da Tajms pise kako rade neke lokalne novine.Najgore bi bilo da jos navucemo te izgubljene duse na ovaj sajt.Poz
Ствари постају много јасније и озбиљније када се уоче детаљи који указују на финансијере и "пријатеље демократије" који здушно подржавају овакве и сличне операције испирања мозга.
Наравно, Луковић који никада није објаснио природу својих разгранатих веза са институцијама арканског типа задржава највећи део колача за себе, а нешто минимално је намењено и појединим полутрезним члановима његовог тима снова.
Преостали сарадници су махом студенти који, нажалост, своје прве кораке у медијима покушавају да направе под патронатом давнашњег порнографа, рок критичара у покушају и директора програма "Пинка" за БиХ.
Децо, бежите док није касно, лоша вам је работа!
Од домаћег лопова тешко је кућу сачувати
Образ нема више од два прста, али вреди више од два света
Образ иде са главом
Никад зао на горега неће
Ово су умотворине неписменог али мудрог и културног народа.
Мени је ово занимљиво; одакле извире ова мржња?
И Ви би сте псовали и вређали као Ваши истомишљеници које браните на е-новинама, али овде постоје цивилизацијски стандарди, тако да сав примитивизам можете да показујете само на странама е-смећа, зато и схватам Ваше ''разумевање'' за примитивизам и простаклук. Али нека, овом сајту требају такви као Ви, па и примери као у тексту, чисто да човек зна са ким има посла.
&МИЛОДАН
За боље разумевање појма "велики"поклањам ти цитат Лава Николајевича Толстоја из дела РАТ И МИР.
"За лакеја нема великог човека,зато што лакеј има свој појам о величини.
Узгред те обавештаван да простаклук није национална особина.
Никада ни овде ни тамо нисам вређао своје саговорнике, коментторе па и када сам имао разлога. Тачка.
@сељак беземљаш!
Зашто је велики? Због тога што због њега ни једна мајка није закукала и због тога, да је било његове памети, што би ова Србије сасвим другачије изгледала.
Да ли сам лакеј или не говори део коментара од синоћ на Е-новинама:
Zahtevi su izrečeni na tekstu o donacijama E-novinama. Odgovor @bjelic-a je bio nemušt, za mene nerazumljiv, posebno što taj Izveštaj ni jednom jedinom rečju nije pominjao E-novine, kako u negativnom tako i pozitivnom kontekstu.
Samo intelektualci koji su se otuđili od sopstvenog naroda mogu da imaju problem sa spontanim, emotivnim načinom izražavanja običnog srpskog čoveka i žene. Vi, gospodo, imate obrazovanje, ali nemate dušu!
Ако будете имали пуно, пуно среће- схватићете некад да во што рекосте треба да окренете за 180 степени, да би били у праву.
Није овде тон и речник увредљив; то би било тако, да ти људи имају неко мишљење са специфичном тежином.
Проблем је у томе што Ви истрајно успевате да превидите ту нестрпљиву мржњу, тај бес од недостатка аргумената.
Није довољно да вам се нешто свиђа, да би то било и истина. То нешто- треба да има супстанцу, смисао и доказе; колосално лупетате, од кад учествујете својим коментарима на овом сајту, и прилично нас увесељавате својим идејама.
Мислим да Вам то никако није циљ, па Вам предлажем да усвојите било који систем вредности, јер је и то боље од овога што браните, врло трапаво...
Mogucnost davanja komentara je dobra i treba da se odnosi na komenatar o clanku i isto toliko mora biti analitican a ne pisan poganim jezikom!Zato je odgovoran onaj koji to kaci na sajt.
To je rezultat ne pravne drzave!
sam u jednom nasem nedeljniku(NIN,DUGA,INTERVJU),
ne secam se vise kom intervju sa nasom knjizevnicom Svetlanom Velmar Jankovic,koga se i danas rado secam."teska vremena od dobrih ljudi
naprave jos bolje ljude a od losih ljudi jos gore ljude".Ovo nije citat vec sam ja prepricala njenu
izjavu ciji mi je smisao ostao u pamcenju.Mnogo je
zlih ljudi koji potvrdjuju staru izreku:"covek je
coveku vuk".Nesporno je srpski narod preziveo mnogo teskih godina pogodjen sankcijama,nepravdom i
bez prijatelja u svetu ali ovakvu eroziju morala i
izopacenih vrednosti,nejedinstva i samodestruktivnosti je tesko razumeti,obzirom da se kaze da nesreca zblizava ljude.Zivim u Svedskoj
vec par decenija i gledajuci kako svedjane nesreca
zblizi i mobilise da se munjevitom brzinom okupe sa jedinim ciljem da pruze svu pomoc ugrozenima,
bude mi zao da i moj narod ne krase te vrline nego ga iznutra razaraju razne NVO.
Не могу разумјети да уопште неко у једној таквој накарадној средсини може да издржи, а да не полуди или сав гњев искали на првом репрезентанту тог неморалног друштва који му дође у шаке и дочепа се мурије гдје се налази колико толико нормалан свијет. Па ипак, Срби ће поново да гласају за исту владајућиу гарнитиру која све раније вриједности поставила нагаллавачке.
Мислио сам да се шегачиш.А ти озбиљно о "величини".Применићемо опште важеће правило на твој пример.Када причаш(пишеш)о томе ко је велики ти у ствари говориш (пишеш)о својој величини.
Приметио сам у твојим ранијим коментарима да је СВЕТОЉУБ у теби потиснуо РОДОЉУБА и додатно ти направио збрку.Али о томе можда други пут.
Лепо сте се сетили Скота Фицџералда и ВЕЛИКОГ ГЕТСБИЈА.Мада се мени чини да им је ближи Јуџин О'Нил и његово ДУГО ПУТОВАЊЕ У НОЋ.Додуше у тој драми јунаци троше морфијум уместо кокаина.
Маестро, Ваш коментар (одговор за Београђанку)- заслужује стојеће овације! :)) Поздрав!
А у којем си ти друштву човече? Ово где се ти јављаш нормална је средина? Овој твојој екипи ни конзилијум неуропсихијатара не би био од помоћи.
Поштована,
што се мене тиче,свој коментар сте "обезвредили" позивањем на милион пута прежвакану причу о Шешељу и зарђалим кашикама.. он,наравно много више говори о Вама и вашим предубеђењима,јер цео снимак са спорним речима постоји одавно на интернету и свако може сам да провери о чему се ту ради (ако жели).Да бих скратио,на остатак Вашег коментара осврнућу се кроз пар питања: да ли Ви тврдите да на сајту НСПМ Шешељ говором мржње промовише своје идеје? Да ли тврдите да поштоваоци његови,a на сајту НСПМ, користе говор мржње у одавању почасти њему? Сматрате ли да овај сајт и посетиоци који се баве разним темама и људима треба да преузму одговорност(?!?!?!) за све што су ти људи рекли, учинили или помислили од постанка света до данас?...и тд.. У два потеза сте, све нас остале ставили, најпре у исти кош, а онда гурнули на другу страну, супротно од ваше,по правилу "праве".Ту сте слични са "mајсторима" из Е-новина. Али, то никако не значи
Mislim da imamo odgovornost za ono sto podrzavamo. Licnu i eticku. Narocito ako je ono sto smo podrzali proizvelo nasilje i smrt. Narvano tu, kada je Seselj u pitanju, pocinju razlike u interpretaciji koje nas nikuda ne bi odvele . Ali zamislimo nekoga ko je podrzavao Bila Klintona u odluci da NATO bombarduje Srbiju. Bez ijedne ruzne reci izgovorene. Mozda i inteligentno. Ja verujem da ta osoba ima eticku odgovornost zbog posledica koje je ta akcija proizvela. I sigurna sam da se time mora baviti makar u svojim mislima. U ljudskoj je prirodi da odlucije sta je dobro a sta zlo i procenuje sopstveno delovanje. Ne mislim da imam pravo da bilo kog pojedinca, pa ni ljude koji slave Seselja, pozivam na odgovornost. Druga je stvar sa javnim glasilima i javnim licnostima. Odgovornost kreatora i NSPM i e-novina treba da bude predmet javne rasprave.
Да Нина Знамо да си ти добро дете.Говори нам то и сам псеудоним који користиш.Ах то скраћивање,подсецање и дотеривање имена.Да звуче обезличено.Па верујемо да ће мо се лакше прометнути кроз свет и век.И узети одмор од историје.Да Нина разумем.Ти си добро дете и сви треба да будемо добра деца.Али увек има оних који неће или немогу да подетиње.Слажем се они су баш немогући.Они верују да свака круна зарђа,а свака чизма струне.И да ће и ово проћи.Баш лепо сте написали то о одговорности.На први поглед.Али на други ништа вам то не ваља.
ШТА ГОД И О ЧЕМУ КОД ЧОВЕК ПРИЧАО ОН У СТВАРИ ПРИЧА О СЕБИ.И ту нема изузетка.
Sa ovim se potpuno slazem.Tako Vas sarkastican i omalovazavajuci ton Vi ne upucujete meni nego aspektu sebe koji Vi vidite kao "detinjast" i iz nekih razloga Vam je neprihvatljiv.
Поштована,
Да бисмо имали одговорност за оно сто подржавамо, морамо прво имати право и могућност да то учинимо!
Па сви ми овде смо свесни те одговорности, зато и покушавамо да свој став одбранимо и образложимо на све могуће начине - како већ ко уме и може - али без вулгарности, псовки и примитивног вређања из чистог беса због недостатка аргумената. Не схватам, да ли ви то подразумевате постојање неког супер-модератора са божанским особинама (и овлашћењима) који ће онда да одређује проричући будућност, шта сме а шта не сме у етар? Ни на једно моје питање нисте одговорили. Индикативно је са каквом лакоћом превиђате ствари које вам руше концепцију. Пазите шта сте написали: Govor mrznje, na zalost, vi ne osudjujete ako dolazi od ljudi vama bliskih politickih ubedjenja. Где сте то видели на сајту НСПМ? И хајде да се коначно договоримо причамо ли о коментарима или сајтукао јавном гласилу.Па онда иде:Tako osoba koja je preteca govora mrznje na ovim prostorima,..
Оно што називате сарказмом само је метод да вам покажем колико су ваши ставови благо речено конфузни и проблематични.Па сам их упоредио са детињаријама.Нисам мислио да ће се то схватити као омаловажавање.Повлачим реч.Ви сте одрасли.
Али ме одмах асоцирате на један случај у време страдања Јана Хуса борца за права чешког народа. КАДА СУ СПАЉИВАЛИ ЈАНА ХУСА У ПРАГУ ПОТПАЉИВАЧИ ЛОМАЧЕ СУ ПРИЧЕКАЛИ ЈЕДНУ НИНУ ДА И ОНА СТАВИ СВОЈУ ГРАНЧИЦУ НА ЛОМАЧУ.Додуше историја није забележила име те бакице.То сам ја додао али морате признати да је лепо легло.Историја је забележила шта је том приликом рекао Јан Хус.Како када Чеси нису имали НСПМ питате се ви.
П.С.На е- новине гледам овако.Колико треба да потоне и посрне држава,друштво,нација и појединац да би се појавило нешто као е-новине.
Нисам ни могао да се упуштам у детаље.Циљ ми је био да сликовито истакнем навику оних који када примете ломачу трче да додају своје палидрвце.Нина је само добар повод.Нисам могао да се упуштам у детаље.Нехотице сам написао Праг уместо Konstanz.
Грешком ми је отишло пола коментара.Стоји да је Јан Хус био оно што се данас зове борац за права народа.И да се појавила та жена(ја сам написао бакица)да стави дрво на ломачу.И да је Јан Хус узвикнуо O sancta simplicitas.(о света простото).И да је то остало забележено иако није било НСПМ.Ово као одговор онима који мисле да нетреба преносити неке текстове и да ће тако угасити поруке текста.
П.С.Ја имам и доста грешака у куцању.А текст не прегледам пре слања.
Imam utisak da napor da se sacuva ideologija onemogucava istinoljubivost. I evo vam dokaza. To nasilje prema homoseksualcima NSPM ne brine . Jer se politicki ne slazu sa javnim nastupima homoseksualaca. Lako je zastupati prava onih sa kojima se slazemo. Boriti se za prava onih sa kojima se politicki i ideoloski ne slazemo je, ne mera nase demokraticnosti vec mera nase covecnosti.
Ps hvala sto ste se slozili da izbegnemo temu koja bi neminovno vodila u konflikt i onemogucila nam komunikaciju. To je, na ovim prostorima, retkost.