Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Završna reč Vojislava Šešelja i profesionalni sumrak Haškog tribunala

Komentari (91) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 21 mart 2012 23:06
DRAGAN
VOJISLAV SESELJ JE OBEZBEDIO MESTO MEDJU NAJVECIM SRBIMA ZA SVA VREMENA.
Preporuke:
286
12
2 sreda, 21 mart 2012 23:08
Eskim
Koliko je u Srbiji onih koji uopšte razumeju veličinu podviga ili makar ovaj tekst. Bojim se veoma malo, a u svakom slučaju nedovoljno. Boli me pomisao na uzaludnost ovakve borbe. Za koje Srbe se bori?
Preporuke:
218
13
3 sreda, 21 mart 2012 23:09
Milašin
Dok je Šešelj iznosio svoju završnu reč svi članovi stvarnog udruženog zločinačkog poduhvata (kompletno osoblje 'aškog tribunala) su izgledali kao pokisle kokoške. To je bio najbolji pokazatelj ko je stvari pobednik, a ko gubitnik.
Preporuke:
264
9
4 sreda, 21 mart 2012 23:17
...
Izvrstan tekst, hvala gospodine Karganoviću.
Preporuke:
201
10
5 sreda, 21 mart 2012 23:22
Aleks
Svaki komentar je suvišan. Potpisujem svaku reč autora teksta. Svaka čast!
Preporuke:
193
10
6 sreda, 21 mart 2012 23:24
Pravi Miloje
Tačno tako, Gospodine Karganoviću ! Mnogo je nas koji potpisujemo Šešeljevu završnu reč, u potpunosti. O haškom "tribunalu" mislimo još gore nego što je Šešelj rekao.
Slava Profesoru dr Vojislavu Šešelju, predstavniku svih Srpskih sužnjeva u NATO mučilištima (pridev Srpski piše se velikim slovom).
Preporuke:
193
8
7 sreda, 21 mart 2012 23:34
fristajlo
Karganovićev komentar završne reči nabijen je emocijom, od koje je "savremeni" čitalac već neko vreme odviknut, i usled društvenog "mejnstrim" reagovanja, lako bi ga svrstao u -navijačke, čak- naivne...
No, ima tu jedan "mali" problem; Karganović je- u pravu. Šamarčina zapadu, koju je Šešelj plasirao preko one farsične tragikomedije od suda, dugo će zvoniti u ušima svih, koji su se ponadali da mogu da ga obeshrabre i ućutkaju. Još kad je otišao, negde sam rekao da će im to presesti; možda ne momentalno, možda čak ne ni uskoro; no, to će efekat učitini još jačim. Ne dosećam se kad ih je neko tako efektno, a sa tako nepovoljne pozicije raskrinkao i prozreo, dao očite dokaze o truleži i zakulisnim radnjama, kojima su pokušavali da ga slome; od ovih dana pa do ko zna kada- mnogi će se pozivati na ovu bruku, i gurati je pod nos zapadu u svakoj prilici.
Živi bili, pa videli; od Šešelja, koji ima mane- napravili su bezgrešnog živog sveca, Mandelu 21. veka...
Preporuke:
210
6
8 sreda, 21 mart 2012 23:35
veca vestica
Ovaj komentar nema potrebe komentarisati,autor je kao maljem udario u METU.
Preporuke:
155
5
9 sreda, 21 mart 2012 23:41
Milan
Prvo veliko HVALA NSPM-u na celom zapisniku sa sudjenja, i ovaj tekst je odlican , na predstojecim izborima glasam za SRS, nije bitno ko sad vodi stranku glasacu za IDEJU, nisam bas imao jasnu predstavu za koga bih glasao, znao sam da cu za neku patriotsku stranku ali posle ovih tekstova definitivno sam prelomio. Idemo narode do OSLOBODJENJA !!!
Preporuke:
174
5
10 sreda, 21 mart 2012 23:44
Usamljeni vegetarijanac
Vojislav Šešelj je nadčovek. Ne u opakom i nadmenom Ničeovskom smislu tog pojma, nego kao plemeniti hrišćanski vitez od slova i vrline.


Napisati ovo znači potpuno izbaciti iz vida nehrišćanske stvari koje je Vojislav Šešelj u svojoj političkoj karijeri javno izrekao, a po kojima je bio poznat. Na sajtu YouTube ukucajte Vojslav Šešelj i dobićete ih, crno na belo.


To što dotični ima običaj da javno iznosti istine o kojima je bolje ćutati, ne čini ga hrišćanskim vitezom. To što sam vodi bitku proziv suda Imperije, ne znači automatski da to čini iz plemenitih pobuda. Ego ovog čoveka je toliki da mu površina USA nije ravna.
Preporuke:
24
211
11 sreda, 21 mart 2012 23:48
Jagoš Moskva
Ovde u našoj Moskvi vlada oduševljenje. Javljaju mi i drugari iz Kosovske Mitrovice da je i tamo veselo. Šešelj je uneo nadu svima koji misle svojom glavom. Ponizio je Evropu, Imperiju. Srbe je izdigao na tron časti, veličine. U Hagu će, uveren sam, biti kad tad podignut spomenik Šešelju. On je visoki gost Haga, došao je u goste odmah čim su ga pozvali. Došao i pokazao svoju snagu, snagu srpskog duha Miloša Obilića. Koliko smo zapazili, kada je Šešelj završio presudu svojim mantijašima, u sudnici je bila tišina kao na groblju. Konačno, Šešelj je ispunio obećanje. Pobednik je, ne samo suda, nego i svih koji na njegovoj energiji hoće da stave lovorike oko svojih pomućenih glava. Nema glasa iz glava srpskih političara. I oni su poraženi snagom i vedrinom duha i raspoloženja Vojislava Šešelja. Tolike godine iscrpljivanja, podmetanja, Markuzeno-pontijskih laži, nasuprot kolosalne snage i uma našeg junaka. Istina je u Hagu dokazana i saopštena. Nasta tišina i sramota što ga nisu oslobodili u sudnici.
Preporuke:
192
8
12 sreda, 21 mart 2012 23:50
N.N.
Do 21. veka najčuveniji proces je bio onaj koji je vođen protiv Sokrata, a danas to mesto zauzima ovaj protiv Šešelja.
Preporuke:
177
10
13 sreda, 21 mart 2012 23:57
Stradija
Prećutkivanje istine je gore od svake laži,npr.ćutanje o genocidu u Jasenovcu u SFRJ je na kraju dovelo do tzv oluje,ili zataškavanje šiptarskog terora na KiM u komunističkom sistemu itd.
Preporuke:
146
2
14 sreda, 21 mart 2012 23:57
Svetozar Dobrovski
Izvanredan clanak, svaka rec je na mestu!
Preporuke:
119
5
15 četvrtak, 22 mart 2012 00:10
Rin o-o to
Autor je nazvao g. Šešelja nadčovekom. Stvarno je teško naći pravu reč za gradaciju njegove veličine. Jedno je primetno i sugurno a to je da su mnogi, naspram njega, izuzetno mali. Postoji samo jedan čovek na ovoj planeti koji nije izgubio nijedan sudski proces od stotinu koji su vođeni protiv njega! Kao što je i sam rekao: on je vojnik Srbije. Tek sada se vide, posle još jedne „odbrane Sokratove“, razmere agresije na srpski narod i državu, posebno one propagandne. Sudbina g. Šešelja je težak zločin protiv čovečnosti i protiv Boga koji je među ljude umetnuo i one koji civilizaciju treba da vode ka istini, nauci i pravdi. Udruženo zlo obrukalo je ljudski rod i istovremeno dalo presek sadašnje „ljudske svesti“ kao i dominacije njene moći. G. Šešelj se samoostvario i on više nema dugova prema sebi. Prema drugima ih nije ni imao. G. Šešelju duguju mnogi. Dužnici ih nikakda i nikako ne mogu vratiti i zato je Šešelj slobodan a oni su večito utamničeni. Hvala junaku srpskog roda!
Preporuke:
157
5
16 četvrtak, 22 mart 2012 00:12
Mićunović
Voja je na čekanju slobode. Treba organizovati MITINGE u čast Šešelja. Manguparija koji su ga izdali učinili su veliku uslugu neprijateljima i okupatorima Srbije. Bog im to neće oprostiti, narod će ih na izborima kazniti. Da Bog da Radikali pobedili. Nadajmo se.
Preporuke:
134
5
17 četvrtak, 22 mart 2012 00:16
Pavle
Hvala Stefane, hvala što postojite i vi i što je vaša duša takođe ustremljena ka istini. Što se borite za ovaj narod.
Isto kao i Vi zadivljen sam maestralnom odbranom Šešelja i podvigom na kojem ću temeljiti ubuduće i svoj život i primerom i rečju na taj način vaspitati i svoje sinove.
Preporuke:
104
4
18 četvrtak, 22 mart 2012 00:17
Željko
Hvala, gospodine Karganoviću. Uz Vaš tekst i na osnovu Šešeljeve reči u transkriptu mogao bi se napisati udžbenik etike.

"Ali gnjide koje su ga isporučile tuđinskim silnicima njegovo moralno prisustvo ni za jedan trenutak dok je tamnovao u Ševeningenu nisu mogle izbeći."

Tek sada neće moći. Treba ih podsećati. Doveka. Hvala još jednom.
Preporuke:
119
5
19 četvrtak, 22 mart 2012 00:56
Lav
Celo vreme suđenja uvodili su ga u raznovrsne lavirinte, on je ušao u svaki i našao put da izađe.

Kvazi pravnička evropska i svetska elita je pošla na otvoreno more... sa g-dinom Šešeljom ali oni ne znaju vezati mornarske čvorove...! Neverovatno znanje , sposobnost, neko napisa ima ego veće od Amerike, e druže, kod pametnog čoveka iza takvog ega mora postojati znanje.

Šešelj nije branio samo sebe i srpski narod, on je u najtežim uslovima haške inkvizicije afirmisao pravnu nauku u Srbiji. Ja sam fasciniran i psihičkom snagom g-dina Šešelja, hipotetički , ko bi od nas izdržao devetogodišnju torturu, najperfidnije opstrukcije tužilaštva, devet godina u takvim uslovima, smatram i za devet ljudi previše.

Genetika je čudo, upoznao sam jednu gospođu u Sarajevu(naselje Osijek), koja je poznavala njegovog oca, ona reče, i otac mu je bio takav.
Odbrana je antologijska priča.
Preporuke:
118
4
20 četvrtak, 22 mart 2012 01:06
Tijana
Hvala Vam gospodine Karganoviću na svemu što činite da se sagleda istina koju tako brižljivo skrivaju, od laži o događajima u Srebrenici, o stvarnim žrtvama u Sarajevu, do sada.
Slušajući briljantni govor Vojislava Šešelja sve vreme se pitam šta je sa svim ostalim suđenjima, koliko je ljudi osuđeno jer nisu imali dobru odbranu ili su, još gore, imali korumpiranu i nezainteresovanu odbranu a sami nisu dovoljno stručni da se brane. Šta se događa sa predlogom grupe međunarodnih intelektualaca da se Haški sud ukine i ponište sve njegove presude. Neman zla je, nažalost, još jaka, dobro je da ostane trag da nismo svi mislili tako, da smo shvatili obmanu.
Preporuke:
108
3
21 četvrtak, 22 mart 2012 01:11
Mikula Mali
Daj Boze da bude vise ovakvih pisaca da sto brze probude srpski narod iz apatije!Nastavite da pisete na tu temu i nadrugim mestima!
Preporuke:
54
1
22 četvrtak, 22 mart 2012 01:14
Slobodan
Šteta je što su bar prema vestima, koje smo mi obični imali, jedino dr Vojislav Šešelj i Slobodan Milošević imali dovoljno psihičke moći i znanja da se samostalno brane i odbrane u neravnopravnoj borbi. Oba pravna i ljudska "slučaja" ući će u istoriju i razne antologije. Šteta je i još više - sramota što smo imali i imamo na vlasti slabije od ove dvojice državnika (i dr.V.Šešelj ima pravo na ovaj epitet, iako je bio u opoziciji na unutrašnjem političkom planu!), te optuženima u Hagu ne dodeliše odgovarajuću podršku, pravnu i moralnu. Šta bi bilo da je jedan Šešelj branio bilo kog nepravedno optuženog Srbina!?
Preporuke:
58
1
23 četvrtak, 22 mart 2012 01:17
Pukovnikov učenik
Nisu ova vremena baš toliko mračna kao što se misli. I dr. Voja, i ceo NSPM, i Vi komentatori, sa svim manama i vrlinama predstavljate Ljude koji još uvek nose svetiljku Istine, Pravde, Časti, Čojstva i Junaštva, onda kada se mnogi smeju na sam pomen vrednosti za koje vredi i Život dati. Onda kada biti Čovek, znači biti proganjan, ismejan i odbačen od građana sveta. Zapamtite:

Težak v'jenac, al' je voće slatko!
Voskresenja ne biva bez smrti.

Budite ponosni, jer ćete moći da pričate svojoj deci, kako ste u jednom odsudnom i teškom istorijskom trenutku, hodali sa Divovima.

Gospode Isuse Hriste, sine Božiji, pomiluj nas grešne.
Preporuke:
84
1
24 četvrtak, 22 mart 2012 01:24
Dare
Zaista je besmisleno reći da neko ko žrtvuje sebe, celu svoju karijeru, i svaki deo života, poput porodice, kojeg se malo ko odriče, ima sujetu veću od Amerike?! Nema ega kod onog ko poslednje trenutke daha životnog daje istini, pravdi i velikoj ljubavi prema srpskom rodu i čoveku uopšte. Da, samo ljubav može čoveka održati prisebnog i jakog. Prema Bogu najpre, no Šešelj to nikad ne ističe ali njegova žrtva to govori. Da nam je svima u Srbiji da makar na dan jedan se vrati, ova zemlja bi plakala od sreće što još postoji neko ko smatra da čovek jedino dostojanstvom može zaslužiti da se nazove čovekom.
Preporuke:
75
1
25 četvrtak, 22 mart 2012 01:31
SrbIN
Koji bi to čovek posle više od 9 godina maltretiranja, pritisaka, torture, kome se uništava zdravlje, ugrožava život na svaki mogući način ... imao snage da sa operacionog stola posle operacije od 2 sata, koji je preživeo 6 elektrošokova koje su izazvali da bi ga ubili, takav čovek dolazi pred dželate Srpskog naroda i 10 sati svojim najačim oružijem ISTINOM, genijalnim umom, neverovatnim znanjem, činjenicama... kao mačem dovršava Hašku aždaju. Kakav vitez, pravi Hristov ratnik, vojnik otadžbine Srbije, ponos svakog čestitog Srbina, svakog čestitog čoveka planeti, NADČOVEK u svakom smislu te reči !

Vojvodo ne mogu ti se nikada odužiti za sve što si uradio za ovaj narod i Srbiju, Gospod Bog će te nagraditi, ali mogu da svoj glas dam tebi i SRS dok sam živ i niko i ništa to ne može promeniti. Ideologija Vojislava Šešelja je besmrtna!

Hvala.
Preporuke:
81
2
26 četvrtak, 22 mart 2012 01:32
Alexander "X"
Postoji izreka da nikada ne treba podcenjivati snagu malog coveka niti obicnog pojedinca, na tome bazira anglo pravo. Dok je ljudi kao sto je Dr Seselj, Karganovic pa i veliki broj komentatora na NSPM Srbiji niko nista nece moci.

Sve ovo polako ali sigurno vraca veru.

Istoriski bilo je i vece fukare od trenutnih koji su se priklanjali sili, nikada im se u Srbiji seme nije primilo, nekima se cak i zatrlo.

Obrenovic odsece i odnese Glavu Vozda u Carigrad
Preporuke:
63
1
27 četvrtak, 22 mart 2012 01:33
Rin o-o to
Pridružio bih se komentaru koji je napisala @Tijana. Pre svega zbog patnje svih onih Srba koji su tamo zatočeni a imali su samo jedan „greh“: branili su otadžbinu od okupacije komponovanog zla (danas očiglednog). Bilansi po Srbe i srpsku državu to govore. Takođe bih, kao i mnogi pre mene, zahvalio g. Karganoviću za ovaj autorski tekst.
Preporuke:
64
1
28 četvrtak, 22 mart 2012 01:37
@Eskim
De Gol je posle Drugog svetskog rata rekao: "Obožavam Francusku i prezirem Francuze".
Preporuke:
71
1
29 četvrtak, 22 mart 2012 01:47
Kristijan
Mene interesuje kako se sve ovo prima u svijetu.Kako se proces na svom kraju ocjenjuje u javnosti drugih zemalja,naročito onih zapadnih. Gospodin Jagoš nam je prenio dio raspoloženja u Moskvi što je vrlo šturo ali ipak mu hvala.Mislim da bi jednim takvim izvještajem ukupna slika bila kompletnija.
Preporuke:
42
1
30 četvrtak, 22 mart 2012 03:13
mimi
zalosno je samo sto ovi sto su na vlasti nemaju ni jedan posto od njegove upornosti da sacuvaju ovo malo zemlje i naroda sto je ostalo.u svakom slucaju uci ce u istoriju pravosudja,bez obzira na presudu tribunala.ovi sadasnji politicari nemaju sansu da budu zapamceni
Preporuke:
43
1
31 četvrtak, 22 mart 2012 04:34
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Cenim patriotizam i mišljenje gospodina Karganovića, ali ipak ostaje da su "dve gnjide" došle do izražaja jer je Šešeljeva stranka postala njegovo vlasništvo tj on se okružio slabim ljudima koji ne mogu ugroziti njegovo vođstvo, i iz te slabosti su "te dve gnjige" i mogle, pod patronatom zapada, uništiti njegovu stranku. Uništenje spolja je samo rezultat bolesti iznutra.
Preporuke:
23
51
32 četvrtak, 22 mart 2012 05:27
Anka Krajina
@ Lav
on je u najtežim uslovima haške inkvizicije afirmisao pravnu nauku u Srbiji

Izvanredna ocena!
Lično mislim da je najveći uspeh njegove završne reči lekcija o osnovama krivičnog prava, koju je održao sudijama i tužilaštvu.
Dokazao im je argumentima da su pljunuli na svoju profesiju:
I zbog toga ste svi razoreni, ... i sudsko veće koje je u raskoraku između onoga što mu nalaže savest, pravničko znanje, i onoga što mu nalažu gazde Haškog tribunala.


U svakom civilizovanom društvu ti ljudi više ne bi smeli raditi u pravnoj struci zbog kršenja Kodeksa.

Ali od svega me je naviše nasmejalo kad im izrecitovao Marseljezu!
Preporuke:
76
3
33 četvrtak, 22 mart 2012 08:39
...
Ceo snimak završne reči Dr Šešelja

http://www.youtube.com/watch?v=H7XFPkSdf50
Preporuke:
20
2
34 četvrtak, 22 mart 2012 08:52
Srbin sa dna kace
Beogradske veštice, koje su mu po nalogu stranih gazda i u saradnji sa prepadnutim domaćim kvislinzima neumorno pripravljale đavolske napitke montirajući lažne dokaze i pripremajući lažne svedoke, sada će morati da ih ispiju same, ili možda u društvu sa činovnicima korumpiranog tužilaštva Haškog tribunala.

Jako, moćno, ubitačno istinito!

Ima još nešto: Ko drugome sprema zlo ili robiju, još gore prođe!
Preporuke:
67
2
35 četvrtak, 22 mart 2012 08:53
covek sa klupe
Ovaj tekst treba deliti deci u skolama,da uce kako je nastala Srbija,kako se brani dostojanstvo i Srpstvo.
Elem,ovde se ne radi da li je neko radikal ili cetnik,ovde se radi o dostojanstvu i moralu.Ja nisam radikal niti sam clan bilo koje stranke,a svoj glas dajem uvek onima koji se bore za istinske interese drzave Srbije.
Kako neko rece,SRS je jedina stranka koja nije pod ,,pokroviteljstvom"masona,tajkuna i zapadnih sluzbi.Ne zelim komentarisati o drugim strankama,ili pak o novonastalimstrankama,cepanjem SRS,cinjenice i argumenti su jasni da su svi komentari suvisni.
Svideo mi se deo teksta gde autor kaze ko je njima neprijatelj to je mnogo opasno,a ko sa njima saradjuje to je ,,fatalno".To je stvarno tako,svi znamo kako oni prodju na kraju.
Dr.pro.Vojislav Seselj sa njegovom zavrsnom recju je otisao u istoriju pravosudja i medjunarodnog prava,naredne generacije ce uciti ovaj proces kao obaveznu materiju.
IN DUBIO PRO REO(Rimsko pravo)-U NEDOSTATKU DOKAZA U KORIST OKRIVLJENOG!!!!
Preporuke:
65
1
36 četvrtak, 22 mart 2012 08:56
Aca
Vojislav Šešelj u Hagu - epska narodna poezija uživo.
Preporuke:
66
2
37 četvrtak, 22 mart 2012 08:57
Vladimir
Hvala Gospodine Karganovicu sto ste se upustili u ovako tezak posao opisujuci velikog srpskog heroja Vojislava Seselja.
Preporuke:
55
2
38 četvrtak, 22 mart 2012 09:07
SVETLANA
Odbrana- za divljenje! Dr Šešelj, kako je i sam rekao, ODLAZI U SLAVU! Svako doba ima svog Sokrata i Jožefa K. Ponosni smo što ima Srba nesalomivog duha koji se ispolji u najtežim trenicima.
HVALA dr ŠEŠELjU, čast je biti njegov savremenik.
Preporuke:
61
2
39 četvrtak, 22 mart 2012 09:08
Nikola Radovanović
Posle viđenog u sudnici sasvim je očekivan ovakav komentar g. Karganovića. Pred onakvnom beskompromisnom demonstracijom vrline čovek se oseti ushićen i na trenutak mali naspram veličine ideje o slobodi, žrtvi, duhovnoj snazi. U takvim okolnostima gde čoveka iole inteligentnog preplave emocije i ne može se i ne treba se očekivati drugačija analiza od ove. Neopisivo mi je drago da je tekst upravo napisao čovek dokazano britke misli i jasnog izraza, a pre svega izuzetnog pravnog znanja. Ono što bih ipak i pored ovog teksta voleo da pročitam, makar nakon donošenja presude, je pravna analiza Šešeljevnog slučaja, onako kako je g. Karganović i ranije pronicljivo radio u slučaju generala Krstića ili u skorije vreme sa analizom Karadžićeve odbrane.
Preporuke:
49
1
40 četvrtak, 22 mart 2012 09:26
siniša br. 1.
Fenomen Šešelj i njegovo "nadčovečno" držanje će sigurno i već je ući u predmete proučavanja ne samo pravnih nauka nego i antropologijskih.

Nikada više niko neće moći da podceni stručnost srpskih pravnika jer je šešelj afirmisao srpsku pravnu školu i pokazao da u smislu poznavanja prava i primene pravnih normi spada u sam svetski vrh.

U antropološkom smislu, već se preduzimaju opsežna istraživanja u smislu "kako on to radi".
Meni je bilo poznato kako su postupali u slučaju Miloševića. Mnogo antropologa raznih profila, psihologa, sociologa, psihijatara i forenzičara su bili angažovani na izradi psihološkog profila i zastali su, kao što će zastati iu slučaju šešelja pred činjenicom da postoji savršena uravnoteženost želja i mogućnosti, potreba i znanja, mišljenja i osećanja.

Ali ni tada neće dobiti odgovor "kako to on radi".

A svaki seljak iz Popovog Polja između Dubrovnika i Trebinja zna o čemu se radi bolje od svih iostraživača nase zajedno.
Preporuke:
52
1
41 četvrtak, 22 mart 2012 09:37
siniša br. 2.
Dakle svaki hercegovački seljak zna da je najbolje i da će te najmanje boleti glava ako radiš ispravno. Ako činiš kako ti pravila zanata nalažu.
To je ta stručna principjelnost. U njegovom slučaju to je primena i poznavanje stručno-pravnih normi. Znaju te propise i njihovu primenu i "gnjide " iz tužilaštva, iz "srpskih" vlasti i srpske "opozicije".

Pa zašto onda neće da rade "ispravno". Neće jer su im karakteri problematični, ili se boje, ili su lenji, ili su oblaporni, ili su neosetljivi.

Drugo pitanje je kako ne greši? I to je jednostavno. Zaključke izvodi samo na osnovu činjenica, a ne svojih sklonosti. Tvrdi samo ono što može i da dokaže.
Ali kako kad se ne može baš sve da zna. Tu koristi moralni princip, ono što ne zna ili nije siguran će radije da uzme kao svoju odgovornost nego da prebaci na drugoga.

Da zaključim, nije teško biti čovek, ali ne može to svako.
Možda Šešelj i nije toliko veliki, koliko su Đinđić, Tadić, Nikolić, tužilaštvo u Hagu i Beogradu sitni.
Preporuke:
52
3
42 četvrtak, 22 mart 2012 09:52
Radosav Stevanović
Ne treba očekivati ništa spektakularno u presudi Šešelju. Haške inkvizitore ne zanimaju argumenti, za njih je zahtev zapadnih imperijalnih sila neprikosnovena svetinja o kojoj se ne diskutuje. Biće osuđen kao i svi drugi Srbi i fizički uništen uz kanonadu zapadnjačke neonacističke propagandne artiljerije.
Srbi se u većem delu sveta, a naročito u onom delu sveta od čije dobre volje zavisi život i smrt na ovoj planeti, smatraju zverima za odstrel. Njihovo fizičko ubijanje i duhovno zatiranje nije kažnjivo već naprotiv, poželjno.
Šešelj je apsolutno svestan takve svoje sudbine.
Ono što zapadni gospodari života i smrti i njihove podaničke haške gnjide nisu bili u stanju da predvide je kolosalna duhovna snaga Vojislava Šešelja koju nisu mogle da slome ni 9 godina tamnice, ni neprekidna psihološka tortura. Poenta njegove odbrane je, po meni, u onom delu govora (pasusu, u tekstu) koji završava rečima:
I ja na osnovu toga odoh odavde direktno u slavu,..
.
Preporuke:
54
1
43 četvrtak, 22 mart 2012 10:22
Sava Savanović
@ siniša br. 2. četvrtak, 22 mart 2012 08:37

Svaki šumadinac će ti reći: kriminalna struktura ličnosti.

Mi od 1903. imamo problema sa kriminalcima.
Preporuke:
6
54
44 četvrtak, 22 mart 2012 10:42
Sceptical Bystander @ Usamljeni vegeterijanac
Napisati ovo znači potpuno izbaciti iz vida nehrišćanske stvari koje je Vojislav Šešelj u svojoj političkoj karijeri javno izrekao...Ego ovog čoveka je toliki da mu površina USA nije ravna.


Šešelj nije hrišćanski svetac, ali jeste arhetip viteza ili epskog junaka koji se bori sam "protiv svih". On zatočen, bez štitonoša sam juriša, i kao David, u sudnici demolira Golijata - ne samo skučene tužioce i smušene eksperte, već ceo jedan korumpitani i truli sistem.

Odlika hrišćanskog (i bilo kog drugog) viteza nije odsustvo ega, već sistem vrednosti u kome operiše, hrabrost sa kojom se suočava sa smrću u odbrani tih vrednosti, kao i samilost prema protivniku. Šešelj je i to jasno pokazao: na svedoke-protivnike se nije nikada obrušio većom silom od one koja je bila neophodna.

Šešelj je sudnici promovisao tradicionalni srpski kodeks časti, možda najbolje sadržan u rečima majke Jevrosime: "Bolje ti je izgubiti glavu, nego svoju ogrešiti dušu", a koji u osnovi jeste hrišćanski.
Preporuke:
73
1
45 četvrtak, 22 mart 2012 10:48
siniša @ Sava Savanović
Poznajem šumadince, žena mi je iz Šumadije i siguran sam da su to inteligentni ljudi koji znaju da ne postoji kriminalna struktura ličnosti, da ne postoji rođeni kriminalac i da iako se svi šumadinci ne bave na primer forenzikom znaju da su te teorije odbačene.

Ima nešto sporno oko naziva "šumadinac".
Naime, 1945 godine Hitler i njegov tim je sastavio plan pod nazivom "Šumadija" o destrukciji Srbije i srpstva koji je za osnovu imao tzv. šumadijski separatizam, odnosno odbacivanje i konfrontacija sa prekodrinskih Srba. Taj plan, pazite samo naziva "Šumadija", je počeo sprovoditi Gestapo, koji su uspeli da se masovno ubace u bezbedonosne strukture Jugoslavije i Srbije. ( Dolanc, herljvić i njihovi repovi u Srbiji ) Pod šifrom "šumadinac" se vode nemački tajni agenti u Srbiji koji razaraju Srbiju i srpstvo.

Moto im je "tri Morave i tri mosta, za mene je i to dosta", ostalo ide Turskoj i Nemačkoj, i ostalima Bugarskoj itd.
Preporuke:
53
2
46 četvrtak, 22 mart 2012 11:33
Srbin agnostik
"Mnoge sile postoje na zemlji, al' nijedna kao čovek silna..."
Sofokle, ANTIGONA

Ne samo ovi, i stihovi koji im slede, nego sama suština Antigonine i Prometejeve drame, izbija punom snagom pred nas, u slučaju "suđenja" Vojislavu Šešelju u Hagu. Ni prosečna ineligencija ne bi imala nikakve šanse u u sdaru sa Šešeljevim sposobnostima, a kamoli natprosečna glupost, pokvarenost, pristrasnost i pretencioznost.
Šešelj je presudio haškom tribunalu, a "gnjide" i "veštice" ostale su bez majke.
p.s.
Hvala i Vama gospodine Stefane Karganoviću, i Vi zaslužujete da se sedeći ne pomenete.
Preporuke:
45
2
47 četvrtak, 22 mart 2012 12:27
Lala
Sumnjam da je vecina komentatora i pratila zavrsnu Seseljevu rec. Pisac clanka verovatno jeste. Ja sam pokusao, ali mi se posle destetak minuta povracalo. Koliko gluposti je isti izrekao za svega nekoliko minuta. Istorijsko "pravo" Srba na izlaz na otvoreno more!! Obecanje predsednika Vilsona 1918 godine da ce Srbija dobiti izlaz na more!! Koga briga sta je bilo pre 100 godina. A otkuda Srbiji i pravo na izlaz na more? Nista mi nije ucinilo vece zadovoljstvo nego kada je Crna Gora postala nezavisna i zauvek zatvorila to pitanje.
P.S. Eto izlaza na more ako Nikolic izgradi kanal Dunav-Solun!
Preporuke:
7
94
48 četvrtak, 22 mart 2012 12:41
@lala
Ja sam pokusao, ali mi se posle destetak minuta povracalo.
Meni se odmah smucio vas komentar i jos uvek povracam.
Preporuke:
76
4
49 četvrtak, 22 mart 2012 12:47
Rogozin R.Srpska
A ono sto napada kuma koji mu je decu na ruke drzao,je li i to viteski cin besmrtnog Srbina?
Za razliku od Slobe ovaj zongler izvodi zabavnjacke igre na zici,optuzujuci cas vojsku,generale,Arkana,kapetana Dragana itd....
Secate li se,Srbi moji,kad je ovaj legendarni Srbin bio na poklonjenje kod Sadama Huseina,a pre toga je ova junacina pretila sa (kumom da ce otseci svakom onom ruku koji podigne turski barjak),rekama prolivenih krvi,a onda dostojno kleknula pred Huseina da udeli nesto iz milosrdja njegovoj praznoj torbi.Ako nije zbog toga,nije valjda isao na vecernje klanjanje...
Zasto se ne ponese kao covek i kaze da je bio sa Slobom uvek u koliziji,a ne postao je prijatelj sa njim u Hagu...
Seselj je tragicna licnost kako XX i XXL veka.
Od svega sto je uspeo,ruseci druge,srusio je sebi zdravlje,satro porodicu,oblatio kumove,vojsku ponizio...
Daleko mu lepa kuca od Srbije.
Preporuke:
5
77
50 četvrtak, 22 mart 2012 12:53
siniša @ Lala
Iz vinograda moje bake se vidi more i može se sići do njega. Na samom moru je živelo mnogo Srba, govorimo o području između Dubrovnika i Splita, na primer na Pelješcu, isključivo Srbi, a tamo oko Makarske je bilo i Hrvata. Oni nisu autentično domaće stanovništvo, to su Dalmatinci politički opredeljeni kao Italijani, a etnički kombinacija starosedeoca Ilira, novopridošlih Slovena Srba i rimskih naseljenika.

Dakle te 1918 se postavljalo opravdano pitanje egzistencijalnog prava na institucionalno prisustvo Srba na moru, zato što ih je na moru mnogo i živelo. Šešelj je poreklom iz mesta koje je udaljeno od mora pet kilometara vazdušne linije. Ako između njegovog mesta i mora niko ne stanuje, ako nema ni jednog naseljenog mesta sa bilo kim pa i Hrvatima zašto je problem da se ne dozvoli institucionalni pristup moru.

Ili obrnuto, da li je uskraćivanje tog prava, prava na prirodne resurse po nacionalnoj liniji u stvari genocidna namera. Kao pravo da se pije izvorska voda.
Preporuke:
52
2
51 četvrtak, 22 mart 2012 13:01
Nebojša Matić
Držati optuženog u pritvoru 9 + godina je prvorazredan skandal, i u tom smislu se može reći da Šešelj ima izuzetan stomak i živce, i da je izuzetan kapacitet, pa čak i da je ”heroj” - u odnosu na ovaj skandal.

Ali ”plementi hrišćanski vitez”? ”Nadčovek”? Govorimo li o istom čoveku, onom koji je na državnoj televiziji pretio da će klati hrvate zarđalom kašikom, proterati albance sa Kosova, itd, itd, i to u trenutku kada je on bio na vrhuncu popularnosti, a narod na vrhuncu zapaljivosti? Ima sve to na YOU TUBE, a i sećamo se.

Da li smo izgubili baš svaki moralni kompas?
Preporuke:
8
67
52 četvrtak, 22 mart 2012 13:09
Kole
Autor teksta cilja na kolumnu Ljiljane Smajlovic. Procitao sam njen tekst pre nekoliko dana i zaista je odraz moralne bede i malodusnosti, prava slika osobe koja je to napisala.
Stefan Karganovic je pogodio poentu.
Preporuke:
35
1
53 četvrtak, 22 mart 2012 13:17
Stanimir
Eto ni haški tužilac ne optužuje Šešelja za "zarđalu kašiku, kojom će Šešelj da kolje Hrvate" ali se nađe Srbin, ili Hrvat, u Srbiji da ga za to optuži. I još, takvu glupost lupi bez imalo stida. Srbima ovo treba da bude za nauk, da Srbija gaji guje u sopstvenim nedrima.
Preporuke:
49
2
54 četvrtak, 22 mart 2012 13:27
Sale za Nebojšu Matića
To sa kašikama je bila najčistija ironija.
Postoji li neka besmislenija optužba od viceva i šala? (čak ih ni haško tužilaštvo ne uzima u obzir)
Preporuke:
42
1
55 četvrtak, 22 mart 2012 13:47
Lav @ Lala
A zašto nam nisi napisao ja sam crveno-crni- kockasti, nego lala da se vlasie ne sete,nego " Zbunjeni" , Srbi i dalje žive u C. Gori , heeeeeee!
Preporuke:
36
2
56 četvrtak, 22 mart 2012 13:56
Anđušić
Hvala milom Bogu da se pojaviše antisrbi "kašikari". Karikature od ljudi, mala deca nedorasla, obdanište. Da su bar iole pismeni. Pročitajte 10 sati razumnog govora, jasnog ko dan. Dajem kašikarima, Kandidatima i karikaturama od ljudi domaći zadatak na zadatu temu. Naslov glasi: - Sram nas bilo dovijeka!
Preporuke:
28
0
57 četvrtak, 22 mart 2012 14:07
siniša @ kolumna Ljiljane Smajlović btr.1.
Ljiljana Smajlović nije samo izveštavala o događajima iz ovog rata nego ih je i kreirala.
Lično sam dao ruskoj ambasadi u jednoj zapadnoevropskoj zemlji strogo poverljivi izveštaj CK SK BiH, odnosno SDP, koji je imao platformu o informativno-propagandnim ciljevima i planovima za period koji dolazi, odnosno raspad Jugoslavije. Tu "platformu" su sačinili članovi idejne komisije tog CK i najistaknutiji novinari BiH, od Ivice Mišića, Ljiljane Smajlović, Srđana i Zlatka Dizdarevića, Hamdije Demirovića, Gordane Ćećez Knežević, Zorana Kurtovića itd.

Dakle Ljiljana je Bila jedna od retkih koji su znali za genocid u Srebrenici i zločine srpskih "agresora" i sve formulacije svih događaja i pre nego što su se desile. Svi su pobrojani u pomenutoj platformi i napisani u knjizi koju sam držao u ruci i dao Rusima, pravo iz CK iz Sarajeva.

Dao bih je ja i Amerikancima, ali oni su je već imali.

Zato njene informacije ne treba podceniti i treba je koristiti kao dobar izvor.
Preporuke:
33
2
58 četvrtak, 22 mart 2012 14:29
AnaBg
Svaka cast i Vojislavu Seselju i gospodinu Karganovicu. Nemam sta dalje da kazem, samo da nisam isla na faks kada je Seselj drzao zavrsnu rec. Sve sto je rekao je tacno. On je svesno odlucio da se zrtvuje zarad ideala. I sta god da bude, a bojim se da nece ziv izaci, on je od jednog obicnog coveka, koga su doduse mnogi postovali, ali i smatrali nekom vrstom ludog genija, postao covek za koga je sada sramota bilo sta lose reci. Ode on u slavu, u pravu je. Zato i mislim da ga nece pustiti. Zamislite sada da se Seselj vrati i pokaze rukom na skupstinu, na Kosovo? Mozete li zamisliti odziv naroda?
Preporuke:
28
3
59 četvrtak, 22 mart 2012 14:36
siniša @ kolumne Ljiljane Smajlović br.2.
Ljiljana Smajlović ima i Hagu dobre veze i mogućnost da Šešelj bude osuđen zbog Vukovara ili Hercegovine i ne pominje. Te optužbe kriju u sebi pravu minu. Ako bi se meritoprno raspravljalo o "Ovčari" moglo bi se poterati vuka, a isterati lisicu, odnosno demistifikovati ulogu generala Vasljevića i hrvatske vlade.
Još gore po Hag i njegove pokrovitelje bi bilo meritorno raspravljanje o Hercegovini. Iza svih "srpskih" paravojnih formacija u Hercegovini i svih zločina tamo stoji ne toliko SPO i Vuk Drašković, kao isturena figura nego istinski gospodar "srpskih" zločina general Grahovac, savetnik Mila Đikanovića, koga trenutno ruši, a pre ga je podržavao jer je bio 1. protiv Miloševića, 2 za evro ATLANTSKE integracije i 3. za Haški tribunal. To klupko će se odmotati, ako se prevare pa ga osude za Vukovar ili Hercegovinu, a tek Sarajevo.

Više se Hag boji da ga osudi nego Šešelj da bude osuđen. Ljiljana to zna.
Preporuke:
30
1
60 četvrtak, 22 mart 2012 14:37
Tatjana
@ sinisa

Znate, ja razne stvari mogu da razumem, ali da ozbiljno polemišete sa stvorenjem koje sebe naziva Sava Savanović, e to mi je nepojmljivo.

Za razliku od onih koji se nazivaju po raznim lukovičastim cvetićima ili sramote toponime Ustanka, ovaj je sam sebe prepoznao i imenovao. Mora da mu nije lako, ali ...
Preporuke:
25
1
61 četvrtak, 22 mart 2012 14:38
apis
Pošto se ništa ne dešava slučajno, kako nas uči Sveto Pismo, trebalo bi da se zapitamo od kuda to da Vojislav Šešelj , već punih 9 godina trpi torturu haških razbojnika, na očigled celog sveta? Šešelj nije pravednik a od sveca je daleko koliko i Zemlja od Sunca, ali je i hrabar i neustrašiv. On može da se hvali junaštvom, ali čojstvom svakako, ne. Šešelj nije visokomoralan čovek, ali nije ni hohštapler i bitanga.Nije ni nadčovek , ali nije ni prosečan čovek. Pa, šta je onda? Hteo je najbolje za Srbe,Srpsku Krajinu, Republiku Srpsku, Srbiju, ne žaleći ni sebe ni druge, a izgubio je sve. I državu (kakvu je on zamišljao) i porodicu i kumove. Šešelj je gubitnik.
Preporuke:
11
43
62 četvrtak, 22 mart 2012 14:46
siniša @ kolumne Ljiljane Smajlović
Svesna je LJilja da jedina mogućnost da se ne napravi cunami i osudi Šešelj je Hrtkovci i govor "mržnje". Čak i da jeste, to je prekršaj ili krivično delo, a nije, ni prekršaj ni krivično delu u većini zemalja koje su osnovale haški tribunal, a pogotovo ratni zločin. Kazne su reda par meseci zatvora do novčane kazne.

Šta im je ostalo? Jedino da ga ubiju. I to je ta zaista kanibalska nada, ne možemo da te osudimo, ne možemo da te ponizimo, ali nećeš živeti.

Upoznao sam kanibale i oni se nikada ne smeju, čak ni kad pojedu svoju žrtvu. Smeh ne pripada kanibalima i zato se haško tužilaštvo neće nikada nasmejati ni prvo ni poslednje.

Podsetio bih na basnu "veverica i vuk" kad vuk pita vevericu zašto je vesela i radosna, a on nikad nije.

Poput Šešelja, on je spokojan jer njegovim bićem vlada mir i spokoj, dao mu Bog, a tužilaštvo žudi, čezne da se nasmeje, da bude samo za sekund sretno, ali ne može, jer su zli i nije im dao Bog da budu nasmejani iskreno ni za sekund.
Preporuke:
36
2
63 četvrtak, 22 mart 2012 14:57
siniša @ Tatjana
Mislite "Sava Savanović" kao prvi srpski vampir.
Nisam pratio njegove komentare ovde na NSPM tako das ne znam šta vam posebno smeta. Ali "nik" mu nije toliko loš. Ja sam priče o vampirima i pogotovo priče o "Savi Savanoviću" uvek shvatao kao neku vrstu crnog humora. To nije moj omiljeni humor, ali nije to samo po sebi ni toliko strašno.

Tatjana, apelujem na blagost prema sagovornicima, čak i kad se ne slažemo, čak i kad su u zabludi. Grešiti je ljudski.
Preporuke:
21
2
64 četvrtak, 22 mart 2012 14:58
Nebojša Matić
Šala, stid i kašike

Vidim da je Haški sud po potrebi dobar reper - čak ni on ne pominje zarđalu kašiku, već se bavi ozbiljnijim stvarima.

A ja izgleda moram da se preispitam kakav sam to čovek i srbin koji ne razume tako prefinjen humor - zaista, kako je smešno, kako elegantno a istovremeno duboko rečeno - klati zarđalom kašikom! Pa gde će mi duša!
Preporuke:
3
41
65 četvrtak, 22 mart 2012 15:05
@Stanimir
Nije to nikakav Hrvat vec crvena banda u Boss-ovim odelima, izbori su sve ovo nije trebalo bas sada.
Preporuke:
11
0
66 četvrtak, 22 mart 2012 15:30
Odgovor za Apisa
Ne brukaj ime coveka koji je proslavio tvoj nadimak
Preporuke:
29
0
67 četvrtak, 22 mart 2012 15:39
The Tao of Groove
@ Usamljeni vegetarijanac
---------------------------------------------------
To što dotični ima običaj da javno iznosti istine o kojima je bolje ćutati, ne čini ga hrišćanskim vitezom. To što sam vodi bitku proziv suda Imperije, ne znači automatski da to čini iz plemenitih pobuda. Ego ovog čoveka je toliki da mu površina USA nije ravna.
---------------------------------------------------
Ne videti sumu od drveta je demokratska vrednost danasnjice. Seselj mozda nije cvecka, ali demontiranje lazi koje provodi ide u prilog istine. Moral i istina su medju osnovnim hriscanskim vrednostima. I sta vi znate koje su njegove pobude sve i da su najgore. Zasto ne pricate o pobudama hegemona i njegovoj okrutnosti i oholosti zbog koje ispastaju milioni na planeti. Od kada je postao antiglobalisticki orator na stetu hegemona Seselj je usao u svetsku istoriju. Naravno da to ne ide u prilog hedonistima, egositima i svima koji rade za kakvu takvu apanazu. Oni ne cene vlastitu slobodu a ne tudju.
Preporuke:
35
1
68 četvrtak, 22 mart 2012 16:55
Filozofija
Za gospodina Nebojšu Matića,
znate, čim čujem da je nekome kriterij za pravdu snimak na youtube-u, od silnog kredibiliteta pomislim da bismo suđenja od sada trebali obavljati umjesto u sudnici- na fejsbuku! Pa, ko više lajkova skupi, dobija oslobođenje.
Drugi momenat je vrlo zanimljivo pominjanje snimaka sa youtube-a u slučaju Divjaka. Taj snimak je presudio da se sarajevska raja uvjeri u Divjakovu bezgrešnost. Ali, gospodine, pobijeni momci na Skenderiji su činjenica i dokazi o odgovornosti postoje i prema njima Divjak je ratni zločinac.
Šešelj je dobitnik, jer je dokazao Istinu. Sve ostalo je prolazno. Biće i proći i ovo carstvo Kesara.
Preporuke:
34
2
69 četvrtak, 22 mart 2012 18:34
Mila
Gospodine Karganoviću,

Vi ste stvarno otkrovenje za mene. I pre nego što sam kroz Vaše tekstove videla da simpatišete i podržavate V.Šešelja, ja sam o Vama stekla izuzetno lep i pozitivan utisak. Iz svake Vaše rečenice izbija čojstvo, duševno zdravlje, velika pamet i razum. Pa i nešto "šešeljevsko"! Inače, kada meni neko kaže da sam "šešeljevski jezičava", ja to primam kao veliki kompliment.

Još odavno sam na ovom sajtu pitala kako je moguće dospeti do Vas.

Živeo Šešelj! Živela Srbija!
Preporuke:
30
3
70 četvrtak, 22 mart 2012 18:54
Nebojsa Matic
Filosofiji: Jel huskao ili nije, u najzapaljiivijim trenucima (i pustite sad Hag, novi svetski poredak, muslimane i ostalo)? Da li je VS - kojem sada nista ne zameram, covek brani svoj zivot - hriscanski vitez ili sovinista koji je s punom svescu raspaljivao najnize strasti u vreme medjunacionalnih konflikata? Ako ne verujete YT, sta je sa pamcenjem?
Preporuke:
3
28
71 četvrtak, 22 mart 2012 19:08
Lala
@sinisa
Vi govorite o prisustvu Srba na moru. Seselj govori o "pravu" DRZAVE SRBIJE na izlaz na more. Ostvarenje tog "prava" moze biti samo na neciju stetu. U periodu, o kome vi govorite, nacije nisu postojale i sasvim je moguce da je na Peljescu ziveo pravoslavni zivalj koji je kasnije presao u katolicanstvo, a kada su nacije pocele da se formiraju on su se izjasnjavali kao Hrvati. Vera nije jedina determinanta nacionalnosti; u danasnje doba je sigurno najmanje vazna.
Preporuke:
6
32
72 četvrtak, 22 mart 2012 19:38
@ Nebojša Matić
Ako ste konzistentni u svojoj pravednosti , zar MESIĆ ne širi šovinističku mržnju prema srpskom narodu i po završetku rata i sada, još ga tzv. evropljani nagrađuju za demokratiju, ostavite svoju mimikriju i farisejstvo !!!
Preporuke:
25
1
73 četvrtak, 22 mart 2012 19:42
Svetozar Dobrovski
@Pukovnikov učenik

FANTASTICNO!!!!
Preporuke:
8
1
74 četvrtak, 22 mart 2012 19:42
Stefan Karganović
@ Mila

Najlepše hvala na lepom mišljenju. Kontakt je vrlo jednostavan: Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
Preporuke:
20
1
75 četvrtak, 22 mart 2012 20:29
CBĐ
Seselj govori o "pravu" DRZAVE SRBIJE na izlaz na more.

Lalo, očigledno ne razumeš srpski jezik, znači, nisi Srbin, te ti s toga bilo šta u srpsku korist smeta. To je više nego očigledno u tvojim, svim do sadašnjim, komentarima. Šešelj to, što mu ti pripisuješ, nije iznosio kao lični plan iz vremena raspada Jugoslavije. Šešljelj je rekao da su to pravo Srbiji garantovali Srbima još Velika Britanija Londonskim paktom i američki predsednik Vilson deklaraciojom američkom Kongresu. Evo tog dela transkripta:
Preporuke:
25
1
76 četvrtak, 22 mart 2012 20:30
siniša @ Lala o dubrovačkom zaleđu br. 1
Kod stanovništva koje je naseljavalo morsku obalu čitavog dubrovačkog dela Jadranskog mor, poštop odatle potičem, srpska nacionalna osećanja su bila jako izražena. Međunarodna zajednica koja je od kraja devetnaestog veka, recimo od Berlinskog kongresa kreirala državne granice, rukovodila se prvenstveno interesima pojedinih zemalja i ljihovom moći i uticajem. Za to područje interesenti su bili, Crna Gora, do Herceg Novog, Srbija od herceg Novog do Splita, Italija celom dužinom jadranske obale do Boke Kotorske i Austro ugarska celom dužinom jadranske obale pa i Boka Kotorska. Govorim od kraja devetnaestog veka. U to vreme ne postoji država Hrvatska niti postoji hrvatski narod na tom podrčji. Postje Italijani, Srbi i slavenizirani Dalmatinci. Srba ima i pravoslavnih većinom i katolika u Konavlima.

Da se koncentrišemo samo na dubrovačku obalu ili rivijeru kako se danas zove i dubrovačko zaleđe, jer sam ja odatle porekom i znam i svaku porodici i svaku stopu tog područja.
Preporuke:
27
2
77 četvrtak, 22 mart 2012 20:32
CBĐ
"Strateški cilj izlaska na Jadransko more – pa to je strateški cilj Srbije odvajkada. Prvo, Velika Britanija je 1915. godine garantovala Srbiji izlazak na Jadransko more. To je 1916. takozvanim Londonskim paktom bilo predviđeno, a 1918. američki predsednik Vilson podnosi deklaraciju Američkom kongresu u 14 tačaka. U 11. tački deklaracije stoji: okupirane teritorije Srbije i Crne Gore moraju se obnoviti, dakle, ono što su Austrougari i Nemci okupirali, a Srbiji se mora obezbediti slobodan i siguran prilaz moru. To je garantovao američki predsednik Vilson 1918. godine. Nama je sad oduzet taj slobodan i siguran prilaz moru."
Preporuke:
24
2
78 četvrtak, 22 mart 2012 20:43
siniša @ Lala " o dubrovačkom zaleđu" br.2
Dubrovačka rivijera i Boka su u državnopravnom smislu pripadale od srednjeg veka nakratko srednjevekovnoj Srbiji, zatim nakratko turskoj i najduže Venciji, mi kažemo Mletačkoj pod vlašću Dužda odnosno današnjoj Italiji. Jedan period tim područjem je vladala i Austro Ugarska. To sve traje do 1918. i formiranja Jugoslavije. To je to vaše državno pravo.
U području od Herceg Novog do ušpća Neretve do Metkovića živeli su samo i jedino i isključivo Srbi, opgromnom većinom pravoslavni, vrlo naglašenih srpskih nacionalnih osećanja. Znam toliko rod su mi najrođeniji. Po dubini od mora hiljadu kilometara do Save i Dunava zaleđe je bilo isključivo srpsko. Ako povučete liniju od ušća Neretve do Save vertikalno na tom prostoru nema ni tada ni sada ni jednog Hrvata. Po širini dvesta kilometara, a po dubini hiljadu sve sami Srbi. Područje uz smo obalu negde dva , a negde pet kilometara pripadalo je Italiji i Austriji, danas Hrvatskoj, protivprirodno, protivistorijski i protivporavno.
Preporuke:
31
2
79 četvrtak, 22 mart 2012 21:41
Svetislav Kostić
Kako to da niko nijednom riječju ne pomene neodgovornog srpskog birača, krivca svih krivaca? Namjeeto toga nekonstruktivna beskonačna lančana filozofiranja o gospođi Smajlović.
Preporuke:
16
8
80 četvrtak, 22 mart 2012 22:21
Lala
@sinisa
Savetovao bih vam da izbrojite katolicke i pravoslavne crkve u primorskim gradovima na Jadranskom moru pa cete videti kojih je vise. I to ne malo vise, vec mnogo, mnogo vise. To sta su zitelji tih gradova etnicki bili (Talijani, Vlasi, Iliri, Srbi, Hrvati itd.) nije uopste bitno. Vecina su bili katolici i od njih je danas nastala hrvatska nacija. A i srpska nacija je nastala na slican nacin. Manje od 30% Srba nosi slovenski DNK. Vecinu Srba danas cine potomci starosedelaca sa prostora sadasnje Srbije (Vlasi, Tracani, Iliri, Grci, Kelti, itd.).
Preporuke:
3
28
81 četvrtak, 22 mart 2012 23:11
siniša @ Lala " narod i vlast u dubrovačkoj obali"
U pravu ste više je katoličkih crkava. Doduše više je pravoslavnih crkvina, ruševina crkava i starije su. Kad su u pitanju gradovi kao na primer Zadar, Rijeka, sva mesta u Istri, Dubrovnik i Split sve crkve starije od sto godina, sve, sagradili su Italijani, ali obratite pažnju, mislim da je interesantno i vrlo instruktivno bez obzira na lični ili politički stav šta se tu dešacvalo i šta se dešava. Pokušajte da osetite istoriju.
Važno je zaleđe. U zaleđu žive Srbi koji se prirodnim putem spuštaju ka moru, iz Hercegovine, ali i iz drugih predela, Crne Gore, pa i Bosne, pa i Šumadije tokom 16.17.18 i 19 veka. Bolje im je pod Mlecima nego pod Turcima. Stanovništvo je srpsko, a vlast talijanska. Trgovinu i zanate drže Jevreji u Dubrovniku i dubrovačkoj obali. Većina crkava jest katolička, ali ima i sinagoga ima i pravoslavvnih crkava, na Pelješcu samo pravoslavna.
Škole su isključivo uz katoličke crkve na italijanskom. To niko ne spori. Vlast je vlast, a to su bili Italijani.
Preporuke:
28
2
82 četvrtak, 22 mart 2012 23:20
siniša @ Lala 2
Bez obzira na ujedinjenje Italije 1871 godine, a možda i baš zbog toga, moć Venecije znatno opada. U prazan prostor se ubacuje Austro Ugarska i nakratko ovladava tim područjem, pa i Bokom. Vlast je vlast, ali i narod je narod.

Talijana je bilo malo, jedan dužd u Dubrovniku i desetak policajaca, zvali su ih manigode, koji su kontrolisale ogromno područje i to lako. Narod, tj Srbi su mogli da biraju između vrlo blagih i krajnje tolerantnih italijanskih vlasti, u Istri nije bilo tako tamo je bilo eksploatacije, ali srbi seljaci pod Mlečanima su uživali i Turaka. Austrijanci nisu imali ni to malo Italijana, a raste snaga srpskih seljaka. Turska svakako slabi.

Da li zbog toga Vatikan treba da prepusti Jadransku obalu pravoslavnim, bili to samo Srbi ili sa njima i Rusi. Neće lako. I kreću u jedan vrlo oštar projekat, prvo uz pomoć Austrije, a kasnije i Hrvatske. Odbacivanje Srba od mora. Sve katolike proglašavaju Hrvatima. Nema mile lale, moralo se, silom i to vrlo oštro.
Preporuke:
22
3
83 četvrtak, 22 mart 2012 23:31
siniša @ Lala 2
U Prvom i Drugom svetskom ratu Srbi su bili proterani i pobijeni sa obale. Postavlja se pitanje ko je to učinio. Odmah posle Berlinskog kongresa Austro Ugarska naseljava u Opuzen, Karaotok, Gabelu i Metkoviće velikim brojem katolika prognanika iz svih delova Austro Ugarske monarhije, računajući tu čak i Ukrajince. Na primer porodica Marčinko, katolici Ukrajinci prognani u mesto Gnjilište 1900 godine iz Moldavije. Kao Lala ste čuli za Tomislava Marčinka. E on je baš iz te porodice iz okoline Opuzena, sve uštaše. Ti proterani kriminalci čine socijalnu osnovu "hrvaćenja" tog dela obale. Naravnmo konfrontiraju ih odmah sa Srbima, naoružavaju i podstiču na genocid nad dubrovačkim Srbima u Prvom svetskom ratu. Posao dovršavaju u Drugom. Usput pobiju i sve dubrovačke Jevreje kojih je bilo 30% u samome gradu.

Tako je učinjena desrbizacija obale i pohrvaćivanje Dubrovnika.
Nasiljem i genocidom.
Preporuke:
27
2
84 petak, 23 mart 2012 00:13
seljak bezemljaš
&LALA
Većina nacija Evrope nastaje na zajednici jezika.Nemci ne pripadaju samo jednoj religiji.Samo 30%su katolici.Srbi osnivaju državu na principu nacije kao multireligiozne zajednice.U dvadecetom veku zbog ogromnih gubidaka i pre svega zbog akcije katoličke crkve gube i naše nacije su religioznog karaktera.Potsećam da Kolo Branka Radičevića nije jugoslovensko već pozdravlja srbe sa svih strana."rvaćane ne od lane" ne odnosi se na Hrvate.Vuk Karađić u delu SRBI SVI I SVUDA govori o srbima različite veroispovesti.Razvojem drugog tipa nacije mnogo godina posle izdanja Hrvati spis ocenjuju kao velikosrpski.To je inače samo propagandna dosetka austrougarska.Nemam ovde ni vremena ni prostora pa ću da dodam sledeće.Konačan trijumf religiozni tip je doživeo pobedom komunista.PROCES IDENTIFIKACIJE NACIJE SA RELIGIJOM I STVARANjE NOIH CRKAVA JE 1945 OBEZBEĐENO.
Preporuke:
23
3
85 petak, 23 mart 2012 11:48
apis
@Odgovor za Apisa
Ne brukaj ime coveka koji je proslavio tvoj nadimak

Nadimak koji nosim, sasvim slučajno se podudara sa puk.Dragutinom Dimitrijevićem Apisom. Za razliku od njega ja sasvim sigurno ne bih pogazio zakletvu datu kralju. A ženu ne bih ubio, ni po cenu da me razapnu na krst. Da je istina, da ko mačem sudi, od mača i gine, ostvarilo se i u njegovom slučaju, kada je streljan 1917-te. Za mene su gadovi uvek bili ženoubice, pa zvali se oni Apisi, Arkani, Lukići ili Caco, Ćelo i Ramo, ili Markač, Luburić ili kako god. Što se ove navijačke predizbone euforije tiče, ja u njoj ne učestvujem. Može biti da sam negde pogrešio u proceni Šešelja, ali ako jesam onda recite gde. Šešelj je nesrećan čovek i njemu ne treba stajati na muku, ali ga ne treba ni veličati kao Miloša Obilića.
Preporuke:
4
18
86 petak, 23 mart 2012 12:10
Stari Vuk
Velicanstvena odbrana, ostaje nam da se nadamo da ce je sto vise ljudi procitati ili pogledati. Njegov um je briljantan.
Preporuke:
17
1
87 petak, 23 mart 2012 13:30
OKVIR
Sa svojom borbom protiv ZLA koje stoji iza sramotne haske politicke farse, SESELJ ce i na polju Medjunarodnog prava zauvek ostati SVETIONIK.
Dokle god bude bilo SRBA, SESELJ ce biti ZIV !!!
Preporuke:
16
1
88 petak, 23 mart 2012 22:36
Al si ih ubio - zastrašujuće
Bez obzira što se veoma često nisam slagao sa potezima koje je povlačio, divim mu se jer smatram da je on nadmašio i pojam genijalnosti. Njegovi protivnici na ovom suđenju su intelektualni i "stručni" šljam ali superiornost i hrabrost sa kojom je vodio ovu bitku su ISTORIJSKO DELO. Pominjaće se dok je sveta i veka.Svaka ti čast i hvala ti. Pokazao si ono što je nekad krasilo ovaj narod. Kakva god presuda bude bila kao odraz sile i moći ovog posrnulog "čovečanstva" tvoje delo ostaje besmrtno.Počinjem da vraćam nadu da pored materijalnih dobara koji su za ovu civilizaciju mera uspeha, ipak postoje postoje i obični smrtnici koji teže nebeskim vrednostima.
Preporuke:
16
1
89 petak, 23 mart 2012 23:29
Zdravko
Profesoru doktoru Vojisalavu Šešelju jedinom u Srba nepogrešivo pristaju proročanske riječi našeka Petra Kočića :"KO ISKRENO I STRASNO LjUBI ISTINU SLOBODU I OTADŽBINU, SLOBODAN JE I NEUSTRAŠIV KAO BOG, A PREZREN I GLADAN KAO PAS". E pa Vojvoda nije prezren, vojvoda je VJEČAN. Hvala mu što nam je svima pokazao kao žrtva na oltaru otadžbine nikad, ali nikad nije zaludna.
Preporuke:
13
1
90 subota, 24 mart 2012 00:12
seljak bezemljaš
&lala
Sad sam pročitao vaš komentar u kome kažete da ste doživeli najveće zadovoljstvo kada je Crna Gora postala samostalna i kako vi kažete zatvorila pitanje izlaska Srbije na more.Obično su velika zadovoljstva vezana za ljubav ...ali hajde prihvatamo i vaše razloge.
Ne bih da vam kvarim to vaše za mene neobično zadovoljstvo.Za dobro shvatanje i sebe i sveta morate imati istorijski pogled. Ne postoji samo danas.Postoji ijuče i sutra.Juče vam je 1918 g kada je Skupština u Podgorici donela odluku o ujedinjenju tog dela srpskog naroda u jednu državu.Komunistisu od 1945.g dosta učinili da potstaknu crnogorski separatizam ali je globalizam učinio da se vi silno radujete danas..Decenijama još stajaće poruke Podgoričke Skupštine.Nezavisno od moje i vaše volje.Na dugoj stazi istorije postoje duboki koreni.To sutra biće nekom danas.
Vama kao lali treba da je poznato da se Vojvodina 1918,1945,i 1988.g.opredlila za Srbiju.Ne kažem da ste to bili vi.To je bila i biće istorijska većina srpskog naroda
Preporuke:
18
2
91 ponedeljak, 26 mart 2012 17:13
mimi
Svojim upornim protivstajanjem haškom Molohu, on je svim mladim ljudima Srbije pokazao šta pojedinac – može. Lekcija nije ograničena na pravnu arenu. Njena primena je univerzalna u svim oblastima života.
da se bar ovo shvati i prihvati
Preporuke:
16
1

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner