A sve je počelo 11. Marta 1981, pobunom u studentskom centru u Prištini.
Preporuke:
34
0
2
subota, 10 mart 2012 17:52
Jasna*
"Sta je ustvari Milosevic hteo?O tome ce se jos raspravljati ,kad prodje istorijska distanca ,ali do tada ce se pisati vise politicki ,a manje cinjenicno",kaze ovaj jos jedan iz plejade postooktobarskih "hrabrih novinara ,pa nastavio o Slobodanu Milosevicu politicki,jer kako bi inace drukcije i pisali "hrabri" i "slobodni" autori i novinari,sem politicki,u "oslobodjenoj" Srbiji ,kojoj je Djindjic udahnuo "novu energiju",opet po kazivanju autora. Jos jedan iz gomile losih tekstova o Slobodanu Milosevicu i nista vise.
Preporuke:
32
14
3
subota, 10 mart 2012 17:57
Istina je Bog
Ne slažem se sa ocenom da je 1. mart pozitivan za Srbe i Srbiju. Članstvo donosi zaduživanje, bez smisla i korisne svrhe, a to je put ka bankrotstvu što je politika EU prema njenim članicama.
Smatram da je to deo okupacije u kojoj se već nalazimo. Potrebe našeg naroda i naše države kao i naše mogućnosti EU ne uzima uobzir, već BIROKRATSKI
traži, zahteva, ucenjuje sankcioniše, rečju vrlo
NEPRIJATELjSKI postupci.
Preporuke:
36
3
4
subota, 10 mart 2012 19:17
DM
Vuk je bio jedan običan "bukač" koji je faktički upropastio te demonstracije i zamalo izazvao uvodjenje vanrednog stanja. Mnogo veću težinu imali su protesti kod Terazijske česme koji su potom usledili. Da je narodna energija tada bolje kanalisana još je i moglo nešto da se uradi - mada treba imati u vidu da je tada Milošević bio na vrhuncu i da je imao podršku većine stanovništva (za razliku od 5. oktobra). Zato su ta dva dogadjaja neuporediva.
Preporuke:
16
4
5
subota, 10 mart 2012 20:09
el ninjo
neverovatna je Vukova transformacija, od vuka do goluba preletača, u poreklu vrsta nema ovakvih primera
Preporuke:
21
0
6
subota, 10 mart 2012 21:31
Anta
Ideja je bila da se 9. marta izazovu ozbiljni sukobi u Srbiji, cime bi se omogucilo odvajanje slovenije, Hrvatske i Bosne bez protivljenja Srbije. Varijanta 2 je bila da Vuk (tada sa sekacem za ruke i barjake) preuzme vlast, napravi srpsku vojsku i da kao drzava Srbija krene da zastitit srpski narod u Hrvatskoj sto bi dovelo do rezolucije UN kojom se Srbija proglasava za agresora, potom bombardovanje i placanje ratnih reparacija zbog agresije. Na zalost(po zapad)desila se varijanta 3 , Sloba i Srbija nije u ratu... Kako je nacionalisticka varijanta sa Vukom propala 9. marta nakon toga Vuk (naravno sa novim instrukcijama) otkriva gradjansku opciju... koje se drzi i do dan danas....
Preporuke:
22
4
7
subota, 10 mart 2012 21:31
Danijela
Ovo je jedna od najboljih analiza koje sam u poslednje vreme imala prilike da vidim. Novinar Svedoka ne samo da je pobrojao mnoge cinjenice koje smo i zaboravili (poput te sa Vukom u skupstini, ili koliko je zaista ljudi podrzavalo Djindjica pred smrt) vec je i veoma ostro razmotrio sve sto nam se desilo. Ne slazem se sa ocenom oko RTS-a, jer ipak ti ljudi nisu morali da budu u toj zgradi, ako se znalo da ce biti bombardovana. Ipak, da je cin bombardovanja televizije nenormalan i nedemokratski, to je neupitno.
Danijela, Nis
Preporuke:
9
4
8
subota, 10 mart 2012 21:53
Miroslav
ODLIČAN OPIS MILOŠEVIĆA I ĐINĐIĆA! Sve je jasno i sažeto rečeno!
Preporuke:
13
11
9
subota, 10 mart 2012 22:21
stefana
U globalu, naše realno ogledalo. U nijansama, dalo bi se šta prigovoriti.
Preporuke:
10
7
10
subota, 10 mart 2012 23:53
ex srbin
Negde nađoh sledeći komentar :
"Ako je jedan SSSR pristao na miran raspad države, Milošević je takođe morao da prihvati plan predsednika Bilderberg grupe Lorda Karingtona. To je bila istorijska nužnost i državnici moraju nekada da povlače nepopularne poteze da bi svoju zemlju i građane sklonili sa poprišta istorijskih bitaka. On je, međutim, na početku karijere olako davao obećanja svetskim moćnicima, a kasnije se inatio i doveo Srbiju na rub katastrofe, razornog bombardovanja, velikog broja ljudskih žrtava i gubljenja Kosova. Pored toga, kao eklaktantan rezultat njegove politike je i više od pola miliona srpskih izbeglica iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i sa Kosova"
Mislim da je realan ....
Preporuke:
3
17
11
nedelja, 11 mart 2012 05:04
Vladan
9.mart 2012. totalna šizofrenija. U masi od 100 ljudi 50 zastava... Evropske srpske... četnik sa oznakama. A onaj nesrećnik sa uvek pretećim kažiprstom viče: No pasaran.
Preporuke:
7
1
12
nedelja, 11 mart 2012 11:31
Godo
Đinđić je istorijski mnogo manje značajan od Miloševića, njegova karijera je svedena na par momenata (izručenje Miloševića, razlaz sa CG, katastrofalna privatizacija, ) i sigurno će kasnije biti revidirana na objektivan (negativan) način.Drašković dokazano potkupljiv i prevrtljiv. Saradnik ino faktora.Milošević daleka najvažnija srpska politička figura 20 veka. Nesporno neostvaren. Republika Srpska najveće dostignuće, problem Kosova neuspešno rešavao, ali ga ipak ostavio nerešenog (nažalost sadašnja generacija odustala od daljeg napora).
Preporuke:
13
4
13
nedelja, 11 mart 2012 11:55
Ljubiša
Novinar Svedoka piše: "Na dan Miloševićeve smrti, osim, možda, Milutina Mrkonjića, verovatno se niko od poznatih socijalista i ljudi Miloševićevog vremena neće pojaviti na njegovom grobu. Njegovi partijski puleni, koji su koristeći njegov govor iz 2000. (u kojem je priznao izborni poraz i dao svoje viđenje šta Srbiju čeka) pridobili glasove, a potom ušli u koaliciju sa onima koje Milošević napada u tom istom govoru, sada će verovatno proceniti da, kao „reformisana stranka“, nije popularno da odu u Požarevac i poklone se senima svog nekadašnjeg vođe. Uostalom, sada grade kult novog vođe, za novo vreme, kako i doliči."
E, ovo je taj dan. Odlično zapažanje! Kao i za sutrašnji dan.
Preporuke:
12
0
14
nedelja, 11 mart 2012 18:16
Živorad
"...jurišali goloruki na tenkove i borna kola..."
Ali na srpske tenkove i na srpska borna kola. Što tako nisu juršali na hrvatske tenkove pa da vidimo koliko bi ih preživelo?
Preporuke:
11
4
15
nedelja, 11 mart 2012 23:22
Lapovac
Najbolje bi bilo da Vuk sam, pošto je živ za razliku od druge dvojice, jednog dana osvetli i objasni sve svoje "preokrete" počev od onog intervjua sa bivšim drugarom Komnenićem datog Švedskoj televiziji pre više od dvadeset godina pa do danas, kako mi ne bi i dalje nagađali i ispredali bajke i druge vrste priča o tim događajima i za čije račune je sve to radio. Inače taj 9 mart 91 je po meni najmanje bio to što nam se preko medija sugeriše svih ovih godina, a napustili su ga i svi koji su tada sa njim bili (osim Dane). Jednog dana će i on sam da poveruje da je to baš tako i bilo - "u slavu demokratije".
Preporuke:
6
1
16
ponedeljak, 12 mart 2012 10:14
thinking maize
A sve je počelo jednim drugim martom,... 27-im i to 1941! A pre toga 1-vim decembrom 1918! (Što bi reko DŽoni Štulić "proljeće je 17-og u decembru"!) I tako se mi Srblji tociljamo i "šetamo" od marta do marta, uz poneki decembar! Sve tako "sa pevanjem, pucanjem" i na kraju plakanjem!
Preporuke:
7
0
17
ponedeljak, 12 mart 2012 10:51
Milica
"O Đinđiću, ili „Zoranu“, kako ga oslovljavaju oni koji se danas predstavljaju kao njegovi najbliži prijatelji i ekskluzivni nastavljači njegove misli, a u „Zoranovo vreme“, koje idealizuju, nisu bili ni u trećem ešalonu, ili ih je on prethodno otkačio, 12. marta 2012. pričaće se mnogo. Ići će se na grob da se zapali sveća, kamere će ubeležiti pogled pun pažnje, zabrinutosti i zamišljenosti, besediće se u „Zoranovu čast“, hvalospeve će mu držati oni koje nije ni poznavao, ili ih je sa mukom gledao..."
Smatram da je to deo okupacije u kojoj se već nalazimo. Potrebe našeg naroda i naše države kao i naše mogućnosti EU ne uzima uobzir, već BIROKRATSKI
traži, zahteva, ucenjuje sankcioniše, rečju vrlo
NEPRIJATELjSKI postupci.
Danijela, Nis
"Ako je jedan SSSR pristao na miran raspad države, Milošević je takođe morao da prihvati plan predsednika Bilderberg grupe Lorda Karingtona. To je bila istorijska nužnost i državnici moraju nekada da povlače nepopularne poteze da bi svoju zemlju i građane sklonili sa poprišta istorijskih bitaka. On je, međutim, na početku karijere olako davao obećanja svetskim moćnicima, a kasnije se inatio i doveo Srbiju na rub katastrofe, razornog bombardovanja, velikog broja ljudskih žrtava i gubljenja Kosova. Pored toga, kao eklaktantan rezultat njegove politike je i više od pola miliona srpskih izbeglica iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i sa Kosova"
Mislim da je realan ....
E, ovo je taj dan. Odlično zapažanje! Kao i za sutrašnji dan.
Ali na srpske tenkove i na srpska borna kola. Što tako nisu juršali na hrvatske tenkove pa da vidimo koliko bi ih preživelo?
Toliko tačno, da nemam reči...