Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kandidatura, zaduživanje Srbije i ''dvostruki kolosek''

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 02 mart 2012 22:23
fristajlo
Zato se jasno može zaključiti da status kandidata donosi dalje zaduživanje Republike Srbije i raspad države pod formom pregovora zasnovanih na principu ''dvostrukog koloseka''.
A posle ovakvog teksta može se i jasno zaključiti da bi gospodin Mirović bio mnogo bolji guverner, ako ne i premijer od aktuelnih, kao i to -zašto je opozicija ovoj kvislinškoj vlasti.
Preporuke:
109
1
2 petak, 02 mart 2012 22:24
Prosečan građanin
Molio bih gospodina Mirovića, ili nekoga ko je u to upućen, da objasni da li je moguće i pod kojim uslovima odustati od statusa kandidata. Naime, da li bi neka vlada u budućnosti, koja nije za ulazak Srbije u EU, mogla da predloži Skupštini da usvoji akt kojim se Srbija odriče te kandidature?
Preporuke:
100
1
3 petak, 02 mart 2012 22:32
nikola
Odrekli smo se Kosova i Metohije da bu Tadic u propagandne svrhe istakao plavu EU zastavu.To je skupo placena zastava.U EU cemo uci kada Taci bude imao ambasadu u Beogradu.
Preporuke:
94
1
4 petak, 02 mart 2012 22:59
Mirko Grbić, Banjaluka
Šta uradi jedna fusnota.... najkraća pisana kapitulacija u istoriji !
Preporuke:
104
1
5 petak, 02 mart 2012 23:47
Zdravko
Sjajna analiza gospodina Mirovića! Ovako nastupaju Radikali i u Skupštini Srbije. Tačno i jezgrovito i pravo u glavu. Aleksandar Martinović, Nemanja Šarović i ostala mlada, pametna i poletna ekipa, protkana sa iskusnim vukovima Zoranom Krasićem, generalom Delićem, Vjericom Radetom i ostalim. Bez dlake na jeziku, magle na mozgu i orasima u džepu!
Preporuke:
81
4
6 subota, 03 mart 2012 00:11
XXX
Eto vidiš šta ti je nepravda, Kosovo je od 1999.g, pa do danas bilo naše! Slobodno smo se kretali po Kosmetu, eksploatisali sve prirodne resurse, naplaćivali porez, struju, TV pretplatu, naša vojska je čuvala granice prema Albaniji, naša policija imala kontrolu nad čitavom teritorijom! Sad 2012.g vlast je sve prodala ili poklonila Albancima!

...ili možda grešim negde?!?
Preporuke:
13
66
7 subota, 03 mart 2012 00:30
Iskrenko
Za razliku od gospodina Aleksića,Dejan Mirović nema nimalo ubednjiv skupštinski nastup,ali su mu zato tekstovi vrhunski.Mirovićevi tekstovi su jezgroviti,puni konkretnih brojčanih činjenica.On je jedan od retkih autora koji narodu prikazuje i EKONOMSKU PROPAST ulaska u EU.U nastupima ostalih euroskeptika uglavnom se potencira politička propast ulaska u EU.Po meni što narod bude više znao o ekonomskoj propasti ulaska u EU,to će evroskepticizam biti veći, jer kod naroda još uvek postoji verovanje da EU fondovi donose ekonomsko blagostanje i zapadni standard koji je i na samom zapadu dostupan samo manjini.Otuda je i demagoška rečenica da se patriotizam ne sipa u traktore imala trenutni uspeh kod naroda.
Odlično braćo radikali i samo tako.Možda bi bilo korisniji da se promoviše Mirovićeva knjiga ,,Argumenti protiv EU,, a ne ,,Vikiliks mi javlja,,
Preporuke:
75
0
8 subota, 03 mart 2012 00:37
Zdravko&HHH
Ma ne, 1999. teroristička UČK potpomognuta NATO paktom i Evropskom Unijom okupirala je Kosovo I Metohiju i protjerala svo srpsko stanovništvo južno od Ibra. Dakle, to se valjda zove okupacija! Od tada se zvanične srpske vlasti u Beogradu prisiljavaju da priznaju okupaciju svoje teritorije. Sličan primjer iz istorije nas vodi u 1938. godinu i krizu oko Sudetske oblasti u Čehoslovačkoj, naseljene Nijemcima. Tada su vlasti u Pragu takođe primorane da priznaju okupaciju svoje teritorije od strane Hitlerove zločinačke tvorevine. U istim ulogama danas imamo Srbiju i EU kao ekonomsko krilo NATO mašinerije. Sve do ovih fusnotnih dogovora srpske vlasti su odolijevale pritiscima. Zauzvrat su kao satisfakciju i vjetar u leđa na predstojećim izborima dobile bezvrijedni papir pogodan za medijske i propagandne trikove. Zanimljivo je sad, kako će srpska diplomatija lobirati u svijetu da se ne prizna Kosovska nakazna tvorevina. Ja mislim, vrlo teško! Eto gospodine HHH mislim da Vam je sad malo jasnije!
Preporuke:
67
0
9 subota, 03 mart 2012 01:06
Srđa
Američki državni organi? Koji organi?
Preporuke:
11
0
10 subota, 03 mart 2012 01:34
fristajlo
XXX
...ili možda grešim negde?!?
Da.
No, to nije problem, već to- što grešku braniš.
Preporuke:
32
0
11 subota, 03 mart 2012 01:43
fristajlo
Iskrenko
Za razliku od gospodina Aleksića,Dejan Mirović nema nimalo ubednjiv skupštinski nastup
Ne slažem se sa vama.
Čovek samo neće da praktikuje cirkuzantsko- kursističke veštine sugestivnosti, koje su mnogi drugi uvežbavali. Mirovića treba slušati šta govori, a ne kako govori; on je okrenut suštini i podacima, i jedna je od retkih preostalih normalnih u onom teatru, koji po navici zovemo Skupštinom Srbije.
Dakle, nije problem u njemu, nego u našoj iskrivljenoj ideji da su tamo šoumeni, a ne ljudi koji treba da rade jedan vrlo važan i po malo dosadan posao.
Preporuke:
41
0
12 subota, 03 mart 2012 02:28
XXX
Pa o tome se i radi! Ako već povlačiš paralelu, češke vlasti su 1938.g priznale okupaciju Sudetske oblasti, srpske vlasti su 1999.g priznale okupaciju Kosova (bitan deo te vlasti je bila i stranka gospodina Mirovića). Kakva je sad, 13 godina kasnije, priča o prodaji i izdaji Kosova?
Preporuke:
2
38
13 subota, 03 mart 2012 07:50
Momčilo
Predlažem svima da pogledaju na jutubu intervju sa bivšim profesionalnnim "ekonomskim ubicom" i njegovu ispovjest. zove se John Perkins, a knjiga koju je napisao se zove 'The Confessions Of An Economic Hitman", iliti prevedno na srbski, "Ispovjest Ekonomskog Ubice".
Upravo objašnjava ovaj koncept koji je opisan u ovom članku i koji se vodi nad državom Srbijom odmah poslje 5. Oktobra 2000.Ukratko, radi se o konceptu ubjeđivanja određene države da prihvati ogromne dugove koje nikada neće moći da isplati, pod raznim vidom investicija, izgrađivanja infrastrukture, ekonomije i uopšte privrede te zemlje. Kada uspiju to da urade, zemlja je "osvojena" i postaje njihov(američki vazal) i ispunjava sve ostale zahtjeve. Ako to ne uspije, neposlušni predjednik ili režim se likvidira ili fizički, ili revolucijom. ako ni to ne uspije, na kraju se u zemlju ulazi i vojno(NATO).Naravno sva ta obećanja u vidu investicija i infrastrukture ne donose nikakav boljitak tom narodu ni državi već se kapital domaćina isisava
Preporuke:
31
0
14 subota, 03 mart 2012 08:22
Šćepan
Most na Beškoj kao i na Adi (žuti mostovi) finansiraju se iz Evropskih kredita. Cena kredita i cena mostova nije fiksna, utvrdiće se nakon predaje posla. Znači vropske banke i njihovi sudovi doneće odluku koliko treba da plati Srbija. Sva zaduženja kod Evropskih banaka samo održavaju Evropske vlasti na Balkanu i šire, a uništavaju Bugarsku, Rumuniju, Grčku, Srbiju. Krediti služe da nam zamažu oči, da živimo od nerada i da nas nestane. Da budemo ekonomski, moralno i politički amorfna masa koja nema kud i koja sluša. Znate li da je zbog toga Putin (kandidat za predsednika bratske Rusije) vratio sve kredite MMFu kada je došao na vlast. Svi Evropski krediti su podvala i pljačka. Mirović predlaže i mora se prihvatiti, da treba da počnemo da radimi za sebe i da živimo isključivo od svog rada, a ne od šarene EU laže..
Preporuke:
45
0
15 subota, 03 mart 2012 08:38
Beli Orao
@xxx. Nadam se da će doći dan kada ćeš moći to da ispraviš.
Preporuke:
21
0
16 subota, 03 mart 2012 08:51
svek
Gospodjo ili gospodine Porno (XXX je simbol za porno), ne morate pisati ironicno o svojoj zemlji, ukoliko je Srbija uopste vasa zemlja. Ocito nista niste shvatili o dogadjajima koji se tu desavaju.
Preporuke:
28
0
17 subota, 03 mart 2012 09:15
Aristokratkinja
Mislim da nije baš evropski da se u ovom trenutku, kada bolji deo Srbije slavi najveći uspeh u poslednjih 200 godina srpske istorije, neko razmišlja o tako banalnim stvarima kao što je pitanje kamate na kredit za novi most itd. Taj most je simbol Evrope, evropske kulture, taj most su gradili austrijski inženjeri, a mi znamo koliko je Austrija doprinela evropskoj kulturi. Ja ne kažem da ovaj gospodin koji je napisao ovaj tekst nema pravo da o tome govori, samo naglašavam da je izabrao veoma loš trenutak. Jednostavno, nije otmeno kritikovati vladu u ovom trenutku, kada na zgradi srpske vlade visi evropska zastava!
Preporuke:
3
39
18 subota, 03 mart 2012 09:29
Brane 2
Molim Vas gospodine Miroviću da nekom zgodnom prilikom objasnite kako je petokraka postala zvezdica? Inače tekst je odličan.Mora se dosta činiti protiv prljave i neverovatne propagande kako bi uši manje mrdale magarcima.
Preporuke:
27
0
19 subota, 03 mart 2012 09:58
Danilo
Hvala g-dine Mirovicu na ovim podacima,a zamolio bih vas da pokusate napraviti jednu analizu o svim malverzacijama u privredi Srbije od 05/10/2000 god.pocev od unistenja srpskih banaka,preko privatizacije drzavnih firmi,raznih mafija koje su nemilice krale i o kojima smo ponesto i culi,pa do svih kredita koji su uzeti i u sta su potroseni.
Naravno da bi to bio obiman posao,jer se svasta desavalo,ali,vidim da ste sposobni da to uradite.Sve to bi se trebalo objaviti narodu u predizbornoj kampanji,makar i u vidu letka,posto nemate pristup medijima,koje je zauzela aktuelna vlast.

Pored toga,na sta se grozim je to sto aktuelna vlast prodaje sopstveni narod Siptarima na milost i nemilost.
Znam da u Srbiji postoje zakoni o zastiti zivotinja,pa i onih pasa lutalica,pa vas molim,g-dine Mirovicu,da trazite od g-dje Dejanovic i Skupstine da se donese zakon o zastiti Srba na KosMetu,kako ih vlast ne bi mogla otudjiti,prodati,ili izbrisati iz spiska drzavljana,za tamo neku kandidaturu?
Preporuke:
22
0
20 subota, 03 mart 2012 10:54
Aristokratkinja
Mislim da je ovo pravi trenutak da razmislimo o sledećim koracima na putu evropeizacije Srbije. Danas, kada sa na neoklasičnom balkonu našeg premijera vijori evropska zastava, kada persijskim tepisima na podovima naših bivših dvorova, a danas ministarstava, gaze evropski diplomati, kada u stilskom nameštaju sa skupocenim inkrustacijama u skupocenim firmiranim odelima sedi evropski krem - upravo je danas pravi trenutak da donesemo neke sudbonosne odluke, od kojih će neke biti čak i značajnije od same kandidature. Sve evropske države imaju aristokratiju, bez obzira na to da li su u pitanju monarhije ili republike. Da bismo bili pravi Evropljani, i mi moramo da imamo aristokratiju.
Preporuke:
6
21
21 subota, 03 mart 2012 10:55
Aristokratkinja
Ja mislim da bismo ovaj problem najpravednije mogli da rešimo tako što bismo onima koji su najzaslužniji za evropeizaciju Srbije jednim posebnim zakonom dodelili evropske plemićke titule, ne zaboravljajući pritom da zasluge ne pripadaju samo ovoj vladi. Nemam nameru da ulazim u tehnička pitanja kao što je pitanje protokola - mada sam ubeđena da je španski protokol najlepši - ali samo želim da demonstriram koliko bi otmeno zvučalo ako bi oni najkvalitetniji među nama mogli da nas pred svetom predstavljaju sa titulama ispred imena. Evo primera: markiz Zoran de Živković, grof Goran fon Svilanović, vojvotkinja Borka Vukovna Pavićević, lord Mirko Cvetković, baron Čeda Jovanović itd, itsl... Ne kažem da moramo baš za navedene aristokratske titule da se odlučimo, neka o tome odluče kompetentniji, ali sam sigurna da će i ovi moji predlozi svakoj osobi od stila, ukusa i porekla, zvučati veoma otmeno, očaravajuće!
Preporuke:
26
4
22 subota, 03 mart 2012 11:59
Arsa
U pravu je predsednik Tadić kada je rekao da će se u Srbiji nešto menjati sa dobijanjem kandidature. Ja već vidim promene, umesto njegovog dosadašnjeg pojavljivanja na TV RTS par puta dnevno svakoga dana, sada isključivo celi dan samo njega gledamo na javnom medijskom servisu kako nam objašnjava "veliki uspeh dobijanja kandidature", mada taj "uspeh" niko ne vidi niti ga može videti.
Preporuke:
16
0
23 subota, 03 mart 2012 12:08
Ludi Vanko
Ono što narod zna je sledeće.Gori od nas,ekonomski i društveno Bugari i Rumuni postali su pre nas čalanovi EU,zato što su im sponozori Ameri.Amerima nije važno da li ovi narodi imaju osnova da se nađu u EU.Oni ih protežiraju zato što su namerni da naprave vojne baze protivu Rusije.Kosovo protežiraju iz istog razloga.I uzeće ga da bi održali Bondstil.Mi smo tu kolaterarna šteta.Sve ovo što momak ovde navodi mož da bidne al ne mora da znači.Mi ćemo biti okruženi vojnim bazama.I ako se one bilo kada aktiviraju, niko ne misli šta će to za nas u ovom regionu da znači, kad počne da zrači.
Drugo.Šta ćemo s Hrvatima ,Slovencima, Crnogor cima u novu zajednicu kad su nas u prethodnoj opaljačkali, napravili grbavima pred celim svetom i otišli.Ne samo da Tadić ne zna "benefite" on ne zna ili se pravi lud pred tim što će mu oteti ne samo Kososvo nego i sever i što će taj narod biti pobijen da bi pristao da se nađe pod Šitarima.Šta ćemo u EU kad je Grčka, da bi prodala ostrva, dovedena do kraha..
Preporuke:
17
0
24 subota, 03 mart 2012 12:29
Molder
Dobro, i sta cemo sad? Ako na izborima opet pobede zuti ili bar dodju u mogucnost da prave vladu onda posle nema kukanja. Kao sto sam rekao narod je na potezu. Ipak se na kraju mi pitamo. Ako narod ne preduzme nesto da spase svoju zemlju od propasti, onda to niko drugi nece uraditi, ni politicari niti bilo ko drugi. Ako se sada nesto ne promeni, i ako se posle ovih izbora dalje nastavi vladavina Tadica i kompanije, onda smo zasluzili sve sto ce nas snaci kasnije.
Preporuke:
18
0
25 subota, 03 mart 2012 13:23
banedral
Za aristokratkinju ili kako već bi pseudonim,
S'obzirom na to kako branite Austriju tj. grobnicu naroda, zapitajte se kako su vaši i naši pretci prolazili u toj divnoj ,"kulturnoj" i neverovatno divnoj zemlji koja je toliko "doprinela" evropskoj kulturnoj baštini.Zapitajte se odakle im sva bogatstva i slične stvarčice a opet se zapitajte koliko srpskog naroda tamo ostade tamo za vreme austrougara.Probajte da nađete i pročitate o kakvim gadostima su pisali sami austrijanci na čemu se zasnivalo to carstvo , pa ih posle toga "hvalite" na sva usta.
Preporuke:
11
1
26 subota, 03 mart 2012 13:36
Slavomir Srpski, @Srdja
Citiram vase pitanje: "Američki državni organi? Koji organi?"

Odgovor: Slepo crevo.
Preporuke:
11
0
27 subota, 03 mart 2012 14:09
@ Aristokratkinja
Cenim Vaš humor.
Preporuke:
13
2
28 subota, 03 mart 2012 15:52
@ Aristokratkinja
Vojvotkinja Borka de Kontaminerka?
Preporuke:
22
0
29 subota, 03 mart 2012 20:01
Sceptical Bystander @ Aristokratkinja
Plemenita gospođo, evropska aristokratija je u poslednjih pet-šest vekova popunjavala redove skoro isključivo na dva načina: ratovanjem/pljačkom za račun krune ili pružanjem seksualnih usluga/rađanjem vanbračne dece krunisanim glavama.

Kog porekla je Vaša titula?
Preporuke:
12
2
30 subota, 03 mart 2012 21:03
Olja
@aristoktarkinja

Sjajni kometari! Steta sto su na prvi, ne primecujuci ironiju, stavljali minuse. A temeljna anliza gospodina Mirovica otkrila je sav uzas "kandidature" i eventualnog clanstva. Ima li pomoci? Jesmo li zaista "sirak tuzni bez igdje ikoga" sa ovim aristikratima na vlasti ( i delu opozicije)?
Preporuke:
10
1
31 subota, 03 mart 2012 21:09
Ljakse Bre
Bravo, g-dine Miroviću!

-Sve strane kredite i 'pomoć' opsigovati od odšteta za 1999-tu.
-MMF i ostale lihvare za gušu, pa napolje.
-Sve privatizacije revidirati sa naglaskom na poništaj štetnih.
-Izdajnicima - elektronske bukagije, ali bez suvišne* elektronike.

* Da se opreme svom potrebnom elektronikom za obradu kamenih zvezdica, rozeta i sličnih ukrasa, a bez ikakvog prejudiciranja tehnologije obrade kamena, nezavisno od mišljenja baba-Kurane i ostalih 'prijatelja' iz 'međunarodne zajednice'.
Preporuke:
12
0
32 subota, 03 mart 2012 21:31
Danica Petrović
@Aristokratkinja
Milostiva,ima li nekih prevezija ovih dana?Ne dajte se,milostiva gospoja,nađite si nekaj friškega za popraviti si raspoloženje.Za aristokracijske prstiće nije tastatura ,to nije otmeno,to rade sekretarice.Za vas je forte pijano,puket,koket,sado-mazo,u čemu sirotinja ne može uživat.Ne?
Preporuke:
10
0
33 subota, 03 mart 2012 21:54
Slobodan
Šteta što g.Mirović nije naveo podatke o porastu zaduženosti Mađarske, Rumunije, Bugarske, Hrvatske, kao i Grčke, Španije, Portugalije i dr. u periodu od sticanja kandidature do prijema u EU i od tada do danas. Ti bi podaci bili još uverljiviji i šteta ih je propustiti u praskozorje izbora. I mislim da nije dovoljno naglasio da su štete još veće, jer krediti nisu uloženi u proizvodnju i nisu poslovi povereni domaćim firmama, tako da je novac jednostavno vraćen zajmodavcu.
Preporuke:
12
0
34 subota, 03 mart 2012 22:00
Vlada2
Cestitam Gospodinu Dejanu Mirovicu na sjajnom i analiticnom tekstu. Uostalom ko pati tekstove doticnog gospodina mora da prizna da su mu tekstovi sjajni.
Preporuke:
8
0
35 subota, 03 mart 2012 22:05
Vlada2@Zdravko
Sjajna analiza gospodina Mirovića! Ovako nastupaju Radikali i u Skupštini Srbije. Tačno i jezgrovito i pravo u glavu. Aleksandar Martinović, Nemanja Šarović i ostala mlada, pametna i poletna ekipa, protkana sa iskusnim vukovima Zoranom Krasićem, generalom Delićem, Vjericom Radetom i ostalim. Bez dlake na jeziku, magle na mozgu i orasima u džepu!
Iskena cestitka. Vas komentar je sjajan i ulepsao mi je vece. Veliko hvala!
Preporuke:
8
0
36 subota, 03 mart 2012 22:34
s.p.Lajković
ODGOVOR XXX
Predpostavljam da si pripadnik gej populacije obzirom da se ovako potpisuješ pa ti poručujem da GREŠIŠ i to debelo !
Preporuke:
4
0
37 nedelja, 04 mart 2012 01:53
SJ
Tekst je zastrasujuce stvaran.

@ Aristokratkinja

Citajuci vase komentare, po stilu i sadrzaju, vi vise licite na burzujku (burzoazijku) nego aristokratkinju.

SAMO SMEH SRBINA SPASAVA

Sto se tice "vladajuce" klike tu je u pitanju sizofrenija koja stvarno zasluzuje mesto u svetske anale psihijatrije.
Preporuke:
13
0
38 nedelja, 04 mart 2012 12:54
kroatokratkinja?
subota, 03 mart 2012 09:54 Aristokratkinja

To što pišete bi bilo znatno verodostojnije da je napisano ćirilicom. Ovako ...
Preporuke:
3
0
39 nedelja, 04 mart 2012 17:32
Dragon
Kako se kretao spoljni dug:

Period Iznos

31.12.2000. 11.658,60
31.12.2001. 12.608,80
31.12.2002. 10.767,60
31.12.2003. 10.857,30
31.12.2004. 10.354,50
31.12.2005. 13.064,00
31.12.2006. 14.884,40
31.12.2007. 17.789,40
31.12.2008. 21.800,50
31.01.2009. 21.460,20
31.01.2010. 22.990,00
31.12.2011. 23.840.00

Napomena: Iznosi su u milionima evra,
Izvor NBS


Idemo dalje...
Preporuke:
12
0
40 ponedeljak, 05 mart 2012 09:51
Sava Savanović
Možete pisati i objašnjavati sve nedostatke EU, kada naš narod, pogotovo školovani, ne može to da logički obradi, sabere i stvori sliku sebi u glavi.
Preporuke:
1
0
41 ponedeljak, 05 mart 2012 10:25
mila w.
Pre nekih 15 godina Oto Habzburg odrzao je predavanje na ciriskom univerzitetu o Evropi i rekao: Sve zemlje koje se nalaze do Drine pripadaju kulturnoj Evropi, one preko Drine onoj drugoj.
Preporuke:
1
0
42 ponedeljak, 05 mart 2012 14:19
uporno netolerantan
@dragon

...pa to i nije tako lose...svega 23 miliona ;)
Preporuke:
1
0
43 ponedeljak, 05 mart 2012 20:24
zoran
Ma nevažno koliko su vremena kandidati ili koliko sudužni drugi. Mene zanima da li je ispunjen uslov Lisabona - da kandidat mora imati definisane granice. Kako mi znamo koje su granice Srbije, sve drugo ne važi. Ako hoće da nas tako "vode", džabe nas vode . Dakle: ništa manje i ništa više, nego što smo.
Preporuke:
1
0
44 ponedeljak, 05 mart 2012 22:24
XXX
@s.p.Lajković

Zar stvarno misliš da svako ko misli suprotno tvome mišljenju obavezno mora biti gej, šiptar, hrvat, musliman, član LDP ili bilo šta slično? Kako možeš biti siguran da među "patrijotama" nema bar isto toliko gejeva kao i među "drugosrbijancima?!?
Preporuke:
0
3
45 utorak, 06 mart 2012 14:15
Dragon
@uporno netolerantan

Čitati kako je napisano - 23.840 miliona evra.

;)
Preporuke:
3
0
46 nedelja, 11 mart 2012 23:28
SVETLANA
Shvatila sam da je gospođa sa potpisom "aristokratkinja" bila sarkastična, i nije mi jasno da neki ovde nisu to prepoznali!
Inače, tekst je jedan u nizu koje je pisao G-din. Mirović koji na najpraktičniji način pojašnjava šta nas čeka u "najsrećnijoj zajednici"
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner