Tko je god za JEDINSTVENU BiH , a taj je ISTOVREMENO i za ISLAMSKU REPUBLIKU BiH .
To opet znači BiH bez kršćana tj s onim brojem kršćana koji je projektirala islamska ideologija opisana u Islamskoj deklaraciji.
A što se tiče RS-a IMA PUNU podršku Hrvata u FBiH barem nas 90 % . Samo naprijed braćo !!
Preporuke:
89
14
2
sreda, 29 februar 2012 16:25
Simo
Ovaj tekst kao da je po mojoj narudžbi.Kada sam čuo američkog ambasadora da lijepo priča o Srpskoj, po inerciji sam se uplašio.Pomislih, šta li se to iza brda valja ? Kada sinoć na TV ugledah Lagumdžiju onako razdraganog u Banjoj Luci u društvu ne manje vedrog Dodika, isto osjećanje straha me snađe.Tim više, kada u Kecmanovićevom tekstu pročitah izjavu ambasadora širu nego što je štura TV vijest.Možda sam ja pretjerano fobičan, nakon svakojakih strahova kojima smo izloženi dugi niz godina,ali ipak, držim da je opreznost u pitanju.NBO mi sve više liči na NLO !? Hvala gospodine Kecmanoviću za komentar.
Preporuke:
70
7
3
sreda, 29 februar 2012 18:13
P_N_Vrangel
@bosna.s
Mi nikad nismo bili niti ćemo biti braća. Sutra će vam isti ti muslimani biti braća, samo ako vetar tako dune
Preporuke:
74
13
4
sreda, 29 februar 2012 18:29
Milojko
Kako gospodine Kecman ne date svoj komentar i viđenje na implamentaciju arbitražne odluke o Brčkom koju je definitivno usvojila i sprovela Vlada RS gdje sada imamo RS razdvojenu na dva fizički odvojena dijela.?
Brčko distrikt kao zajednički dio oba entiteta se sada nalazi između dva fizički odvojena dijela RS.
Preporuke:
38
7
5
sreda, 29 februar 2012 18:45
David Štrbac, Banjaluka
Neka Muslimanima Dodika, ima Amerika suptilna rješenja za to...Otancovaće Dodik kako Amerika zasvira.... stare su to ljubavi !
Preporuke:
20
35
6
sreda, 29 februar 2012 19:06
Bukagija
@ bosna.s
Znam da vam sad nije bas kako ste bili planirali
(dok ste uvezivali sahovnice i uvozili mudzahide
preko Zagreba i Splita).Isto tako znam da cete nama
prvom prilikom zabiti noz u ledja kao nebrojeno puta do sada!
Samo da napomenem da je najmanje 80% svih ubijenih Srba u Konjicu, na pocetku rata ,1992, palo od vase ruke .Prilikom masakra u Bradini 25.i 26.maja 1992, mnogi muslimani su gonjeni kao zivi stit ispred splitske satnije! Da je komandant zloglasnog logora u Celebicu bio Pavo Mucic ( cak osudjen u Hagu, iako je za ne povjerovati, da je Hag osudio nekoga ko nije Srbin)
A kad je tikva pukla u aprilu 1993, onda ste se odjednom sjetili price: Nece kriz na krst, braca smo!
Znamo vas isuvise dobro!
Preporuke:
80
7
7
sreda, 29 februar 2012 19:10
Žiko
Shvatiću oko Brčkog da se radi o vještom političkom manevru i tu temu ne bih otvarao. Dobro se zna linija razgraničenja a fali nam još 1% teritorije koju treba nadoknaditi za RS. Ovo što dr. Kecmanović napisa...stoji. Stoji i to da je ovo možda neki manevarski prostor koji je otvoren kako bismo i mi završili neke svoje poslove na miran način, dijalogom. Smatram i pored neprijateljstava da u BiH niko nebi imao protiv da se podijeli i da svi svakom damo slobodu da misli o sebi. Možda je sada vrijeme za to...možda je ono raspoloženje Dodika i Lagumdžije neki pokazatelj u tom pravcu, zašto nebi bio? Svi peru ruke od BiH, a tako i treba, i kažu da se sami dogovorimo. Zašto to nebismo probali, bez krvi, bez rata. Opekli smo se svi time. Najbolja je podijela. Nisam čak ni za konfederaciju tri naroda jer je i to prostor da se opet neko nekom kači za vrat. Uopšte mislim da sva tri naroda u BiH treba da se dogovore medjusobno bez zlonamjernih sugestija tzv. medjunarodne zajednice.
Preporuke:
39
8
8
sreda, 29 februar 2012 19:27
Filozofija
Odlično!
Efekat leptira se već decenijama manifestovao kod nas. Kada se u Bjeloj kući stvori promaja, kod nas padaju bombe. Vrijeme je da se i mi malo odmorimo.
Preporuke:
32
7
9
sreda, 29 februar 2012 19:37
Mila Niš
Najviše se muči Tadić*. Kako će da ubedi srbe iz Republike srpske da idu malo u ... EU. Kako će srbi iz BeHa bez Tadić*eve politike Ni Ni, ni NATO ni EU. Tadić* i Borko* imaće muke sa narodom u Srbiji* kao i sa srbima sa Kosova* i Metohije. Srbi, na noge, dosta nam je Tadića*, a Kosovo* nije naše, naše je Kosovo i Metohija. Zvezde
na nebo, u fusnotama i na zemlji nam nisu potrebne.
Preporuke:
44
7
10
sreda, 29 februar 2012 19:46
Lav@ Bosna S.
Slažem se sa Vama, ovi komentari su od naših " suncokreta" , znate ono, malo Haso , malo Risto da se vlasi ne sete.
Bosansko proloće ? Ono je obeleženo oštrom propagandnom retorikom koja ne staje oko proslave dana RS, priče o agresorima na domovinu BiH jedinstvenu , jedinu , našu , majku i babu i sl. , vlaška posla genocidni Srbi a pomalo i ustaše Hrvati, u zavisnosti od prilika.Elem , belem agresija na domovinu... ne prestaje, čovek se uvek zapita šta je cilj te propagandne mašinerije.
Naravno lebensraum za naše bivše komšije , mahlena im domovina, Čedo im dao prostor za razmišljanje, tužna li je vizija kad bosanski Mandov vizira pamet našim muslimanima, dakle kažu MI SMO PALESTINCI !
Zato bosanska zima i proleće je spojeno a naša opreznost ne nedostaje.
Pitajte čika Tunju, on će Vam profesore na tenane objasniti poziciju hiljadugodišnjeg stradanja Muslimana, ako Vam ne bude jasno ... možete dobiti još argumentacije od reisa i njegovog portparola izuzetnog efendum Zukorlića.
Preporuke:
42
8
11
sreda, 29 februar 2012 19:48
Odbrana i poslednji dani
Bžežinski je ostario i umorio se.Dok je bio jastreb slušali su njegovu pesmu,ali sada neće.Niko neće da sluša kukavicu,a jastreba hoće.Bez obzira što je Bžežinski u pravu.Nama ostaje da se uzdamo u južni tok i tu liniju.
Preporuke:
37
5
12
četvrtak, 01 mart 2012 00:37
Peter RV
"Amabasador SAD u Sarajevu kaže da je „RS neosporiva i nedodirljiva“, da je „Dodik američki partner sa kojim se o svemu dogovara“.
Ovo ima samo jednu interpretaciju- da je na celu RS-a jedan americki covjek od povjerenja.
Cudi samo sto se neko razbijesni kad to cuje od nekoga drugoga.
Preporuke:
12
9
13
četvrtak, 01 mart 2012 06:50
Danilo
Cuj,SAD ima drugih problema,pa Srpsku ostavila na miru.Ma,bas,za Ameriku je kao,veliki problem Srpska.Ne vjerujem da ne znate,prije ce biti da necete da napisete da je Dodik Srpsku obezbjedio sa dvije tako jake strane da nema sile koja je moze ugroziti.Prva je Rusija,koja Srpskoj daje sigurnost da je niko vise ne smije fizicki napasti,a druga sila su Izrael i Jevreji u SAD koji djeluju na Bijelu kucu i Stejt department tako ubjedljivo da se svi americki cinovnici,ukljucujuci i Patrika Muna,Dodiku obracaju sa nejvecom paznjom i postovanjem.Zato Lagumdzija dolazi Dodiku na noge,gdje je bio prisiljen da gleda srpsku zastavu na stolu izmedju njih dvojice,sto je kod citalaca "Avaza" izazvalo veliki bijes i razocaranje.Muslimani su nadigrani i vide da moraju Dodiku jesti iz ruke,da bi opstala kakva takva BiH i u njoj njihova Frtalj dzamahirija.A,o dogovoru izmedju Dodika i Peresa,drugi put.
Preporuke:
17
7
14
četvrtak, 01 mart 2012 08:55
Lav @ Peter RV
Nisam fan ni jednog političara sa Balkana, ali bih voleo da me instruirate ukratko o zaključivanju, polagao sam ispit metodologiju naučno-istraživačkog rada, poznajem metode u društvenim naukama.
Vi definitivno polazite od pojma kolaboracioniste, mora postojati argumentacija za takvu tvrdnju, sudovi i zaključci, koliko sam pratio političko delovanje Dodika, mojoj percepciji je promaklo da je g-din Dodik američki kolaboracionista, ja sam na stanovištu da bi vi željeli konfrontaciju Republike Srpske sa interesima američke, ruske, nemačke politike, takva politeja je luzerska.
Strategija i strateški cilj građana RS su davno definisani, etablirani, mora postojati kompatibilnost politika koje se vode u RS sa interesima velikih, naravno crvena linija je Dejtonski Ustav, Dodik je do sada to veoma dobro radio, uostalom u jednoj radikalnoj sredini kao što je RS on bi bio odmah poražen na izborima. Profesor Kecmanović je inače par excelance i kao čovek, čitajte šta piše.
Preporuke:
18
8
15
četvrtak, 01 mart 2012 13:50
Milan Stanić 1
Izvanredna analiza"starog" profesora tzv."arapskog proleća". Naravno, malo ko se seća zadnje poste zemljama MAGREB-a i arapskog poluostrva gosp. Kondolize Rajs iz administracije Dž. Buša j.,kada je direktno najavila bez uvijanja u diplomatski kliše razbijanje tradicionalnih arapskih društava i njihovo remodelovanje u smislu zapadne demokratije.Zaista,ovom kondenzovanom analitičkom tekstu nema se šta dodati.Nadam se idućem tekstu koji bi "ex tempore"dao jednu kritičku analizu BiH "kvadrature kruga",jer su potonjim građanskim ratom svi društveni odnosi okrenuti naglavačke( i tako stoje dan i danas). Građanin BiH je odavno prestao biti osnovni subjekt društva.Kao kompenzacija,on se projektuje kroz vjersko - nacionalni princip koji je doveden do perfekcije i mita.Godinama,iza rata pred našim očima stvaraju se"kalifati",sve je fatalno instrumentalizovano po pripadnosti svojoj veri i naciji.Ne postoji ni jedna društvena aktivnost koja nije prožeta vjerskim ritualom,što sve skupa daje...
Preporuke:
6
8
16
četvrtak, 01 mart 2012 14:07
Stanić Milan 2
...vjerskim ritualom,što sve skupa daje morbidnu sliku arhaične društvene svesti zaogrnute plaštom tradicionalnog eshatološkog obrasca.Religija je prekrila čitav duhovni prostor,pa je supstituirala i naciju i državu.Zahvaljujući "Velikom skoku" iz opanaka u cipele ni jedna naša republika nije prošla kroz fazu građanskog društva,jer danas se moderna država može graditi na civilnom društvu,pluralnim društvenim odnosima,mješovitoj privredi i "preovlađujućoj državnoj ideologiji"bar kad je u pitanju strategija jedne države.Umesto toga, dobili smo političku klasu koja se u samom stratu formiranja Dejtonske BiH ponaša kao otuđeni deo društvene moći.Utjecaj građanina na politički život je nikakav.U situaciji, kada sve pol. stranke nose nacionalni predznak,i kada je na levoj strani političkog organizovanja "golet".Gde je radnik? Zarobljen ekonomski i zavisan od poslodavca,njegova politička sloboda se svodi na povremen izlazak na izbore kao"vrhunac"demokratije,transparente i duvanje u pištaljku.
Preporuke:
9
8
17
četvrtak, 01 mart 2012 15:06
Peter RV
@Lav @ Peter RV
Vi ste vec dokazali da je vas jedini kriterijum sto je u korist Izraela, a sto ne. Dodik vam je odlicno posluzio u tome i zbog toga ga dizete u nebesa. Ne znam kako ne vidite koliko ste prozirni.
Preporuke:
10
9
18
četvrtak, 01 mart 2012 16:18
David Štrbac, Banjaluka
21 minus zaradih za tekstić-dijagnozu!E neka sam pogodio !
Preporuke:
6
6
19
četvrtak, 01 mart 2012 16:40
bosna.s
Svima onima koji se ne slažu s mojim gornjim komentarom mogu reći slijedeće:
Upamtite da bez Hrvata u BiH nema niti Srba u BiH, važi i obrnuto !!
Zadjeni te si to za uši !!!
Mi MORAM , ne hoćemo li ili nećemo, nego MORAMO uči u čvrsti SAVEZ ,ako mislimo da BIOLOŠKI opstanemo na sadašnjem prostoru koji se zove BiH, bez obzira što žele BG i ZG jer nas ISKUSTVO uči , a to znači činjenice da se i ZG i BG podkusuravaju s nama zarad svojih interesa.
To MORA prestati , a prestati će samo kada MI ovamo i Srbi i Hrvati to ČVRSTO shvate i na to temelju počnemo živjeti i uređivati međusobne odnose.
Sve drugo na duže pruge vodi u nestajanje i nas i Srba.
Preporuke:
15
11
20
četvrtak, 01 mart 2012 18:10
Petar iz RS
Sumnjam da bi Kecmanovic razumio Tunju, odnonosno prof. Muhameda Filipovica, kada ga nije razumio dok je bio njegov student na Filozofskom fakultetu u Sarajevu. Zajedno smo studirali na odsjeku: filozofija sa sociologijom.Kasnije je Kecmanovic presao na FPN u Sarajevu.
Preporuke:
11
1
21
četvrtak, 01 mart 2012 18:14
Gedža
Profesore Kecmanović, čestitam Vam 1.mart DAN NEZAVISNOSTI vaše domovine Bosne i Hercegovine.
Preporuke:
7
21
22
četvrtak, 01 mart 2012 18:23
Lav
Dodik radi u korist Izraela, sada vršite zamenu teza , no dobro, Izrael i Republika Srpska , šta mislite da će Dodik raditi u korist islamskih fundamentalista, ne nikada, ta tema je stavljena ad akta sa smrču Broza i građanskim ratom u BiH. Dodik vodi politiku prema Izraelu obostrane koristi i prijateljstva, Jevreji to u potpunosti zaslužuju, čak mislim da u kabinetu ima službenika Jevreja osim savetnika, podržavam takvu intenciju g-dina Dodika, vezivanja uz Izrael.
G-dine Staniću slažem se sa Vašim stavovima u vezi bh društva ali nije to ništa novo, uzmite Liban, tamo su sve nacionalne zajednice rigidno odvojene a država ipak postoji. Srž problema je u ovakvim zajednicama ekonomija, zaista smešni likovi su vodeći menadžeri, neki nisu ni za menažerije.Lep pozdrav
Preporuke:
10
5
23
četvrtak, 01 mart 2012 20:13
Filozofija
@Bosna.S.
Ne mislim da neće doći do saradnje i pomaganja Srba i Hrvata, jer i za vrijeme rata je bilo primjera mira u Kiseljaku i drugdje, kao što je i u Janji muslimansko stanovništvo živjelo sasvim normalno sve vrijeme rata (dakle jednako teško kao i srpsko). Mi vas poznajemo, ne vjerujemo vam, ali je po razvoju stvari jesmo jednako ugroženi. Srbi su trenutno nosioci napredne ideje razvoja u Bosni i Hercegovini, ne zamajavaju se šovinizmima, i u tom smislu bismo trebali imati isti cilj. Sarajevo sve više tone u fundamentalizam i neootomanizam, a to je svakako nešto što nas sve više udaljava od ove zajednice naroda. "Jedino" nam je još zajednički genetski kod i porijeklo, ali to u Bosni očigledno ne znači ništa i dobro je što je tako.
Preporuke:
13
6
24
četvrtak, 01 mart 2012 21:09
Peter RV@ Lav
Moj odgovor vama, ostaje - isti.
Preporuke:
4
8
25
petak, 02 mart 2012 10:33
Dragan Đorđević
Neznam zašto me Dodik podseća na onog Živkovića iz Niša. Dodik je imao sreće da je u pravom trenutku izabrao Ruse i Jevreje za saveznike. Tačnije, oni su njega izabrali.
Voleo bih da svi ljudi na svetu žive u slozi i ljubavi. Ali u Starom zavetu, koji je zajednički i nama i katolicima i muslimanima i jevrejima, piše da se grehovi otački pohode do desetog kolena. Mnogo još vremena mora da prođe da se oslobodimo teških rana na našim dušama.
Preporuke:
5
7
26
petak, 02 mart 2012 11:08
Vuk@Peter RV
Vi ili spadate u onu grupu koja se u nasem narodu karakterise sa "Neznalica a ucit' se ne da",ili ste prosto zlonamerni.
Preporuke:
4
5
27
petak, 02 mart 2012 15:36
dodo
u politici je sve u pravom izboru trenutka i odgovarajucih saveznika, kad se to poklopi sve je moguce.Dodik je pogodio i jedno i drugo, i zato je postao pravi drzavnik i vodja Srba
Preporuke:
9
8
28
nedelja, 04 mart 2012 01:15
Peter RV@Vuk@Peter RV
A vi spadate u istu klasu kao i vas car zivitinja @Lav. Pojavite se obicno kad njemu zafale argumenti. Zasto ne podjete na odmor u Izrael i ostavite srpske poslove Srbima?
Preporuke:
3
3
29
nedelja, 04 mart 2012 22:25
Lav@ Peter RV
četvrtak, 01 mart 2012 20:09
Peter RV@ Lav
Moj odgovor vama, ostaje - isti.
__________________________________________________-
Ja ne znam zaista šta ste hteli reči, ako neko zna ,bio bih mu zahvalan .
Kod slovenskih naroda postoje imena Branislav, Miroslav, Borislav, Ninosalav...osim što nemate nikakve argumentacije počinjete govoriti " animalnom retorikom" , zadovoljan vašim odgovorom, "polemika" završena sa vašim gornjim komentarom. P.S.Javite se kad budete imali što reči.
Preporuke:
0
0
30
ponedeljak, 05 mart 2012 08:14
Vuk@Peter RV
Argumenti,e pa to je nesto sto najvise nedostaje vama dragi nas Pero.Nisam jos primetio da koristite tu kategoriju u vasem obracanju nama neukim Srbima koji nismo razvili tu vasu osobinu tako tipicnu za jenkije "Mrzim sve koje imam korist da mrzim a i ostale kad mi se prohte".Ako vasom opaskom da idem/o u Izrael pokusavate da kazete da sam Jevrej onda gresite jer sam 101% Srbin i ponosan na to ali se divim narodu koji je uz sve progone kroz istoriju uspeo da svoju drzavu sacuva i ucini jednom od najprosperitetnijih na Bliskom Istoku iako od prirodnih resursa imaju samo sunceve zrake i pesak.
To opet znači BiH bez kršćana tj s onim brojem kršćana koji je projektirala islamska ideologija opisana u Islamskoj deklaraciji.
A što se tiče RS-a IMA PUNU podršku Hrvata u FBiH barem nas 90 % . Samo naprijed braćo !!
Mi nikad nismo bili niti ćemo biti braća. Sutra će vam isti ti muslimani biti braća, samo ako vetar tako dune
Brčko distrikt kao zajednički dio oba entiteta se sada nalazi između dva fizički odvojena dijela RS.
Znam da vam sad nije bas kako ste bili planirali
(dok ste uvezivali sahovnice i uvozili mudzahide
preko Zagreba i Splita).Isto tako znam da cete nama
prvom prilikom zabiti noz u ledja kao nebrojeno puta do sada!
Samo da napomenem da je najmanje 80% svih ubijenih Srba u Konjicu, na pocetku rata ,1992, palo od vase ruke .Prilikom masakra u Bradini 25.i 26.maja 1992, mnogi muslimani su gonjeni kao zivi stit ispred splitske satnije! Da je komandant zloglasnog logora u Celebicu bio Pavo Mucic ( cak osudjen u Hagu, iako je za ne povjerovati, da je Hag osudio nekoga ko nije Srbin)
A kad je tikva pukla u aprilu 1993, onda ste se odjednom sjetili price: Nece kriz na krst, braca smo!
Znamo vas isuvise dobro!
Efekat leptira se već decenijama manifestovao kod nas. Kada se u Bjeloj kući stvori promaja, kod nas padaju bombe. Vrijeme je da se i mi malo odmorimo.
na nebo, u fusnotama i na zemlji nam nisu potrebne.
Bosansko proloće ? Ono je obeleženo oštrom propagandnom retorikom koja ne staje oko proslave dana RS, priče o agresorima na domovinu BiH jedinstvenu , jedinu , našu , majku i babu i sl. , vlaška posla genocidni Srbi a pomalo i ustaše Hrvati, u zavisnosti od prilika.Elem , belem agresija na domovinu... ne prestaje, čovek se uvek zapita šta je cilj te propagandne mašinerije.
Naravno lebensraum za naše bivše komšije , mahlena im domovina, Čedo im dao prostor za razmišljanje, tužna li je vizija kad bosanski Mandov vizira pamet našim muslimanima, dakle kažu MI SMO PALESTINCI !
Zato bosanska zima i proleće je spojeno a naša opreznost ne nedostaje.
Pitajte čika Tunju, on će Vam profesore na tenane objasniti poziciju hiljadugodišnjeg stradanja Muslimana, ako Vam ne bude jasno ... možete dobiti još argumentacije od reisa i njegovog portparola izuzetnog efendum Zukorlića.
Ovo ima samo jednu interpretaciju- da je na celu RS-a jedan americki covjek od povjerenja.
Cudi samo sto se neko razbijesni kad to cuje od nekoga drugoga.
Vi definitivno polazite od pojma kolaboracioniste, mora postojati argumentacija za takvu tvrdnju, sudovi i zaključci, koliko sam pratio političko delovanje Dodika, mojoj percepciji je promaklo da je g-din Dodik američki kolaboracionista, ja sam na stanovištu da bi vi željeli konfrontaciju Republike Srpske sa interesima američke, ruske, nemačke politike, takva politeja je luzerska.
Strategija i strateški cilj građana RS su davno definisani, etablirani, mora postojati kompatibilnost politika koje se vode u RS sa interesima velikih, naravno crvena linija je Dejtonski Ustav, Dodik je do sada to veoma dobro radio, uostalom u jednoj radikalnoj sredini kao što je RS on bi bio odmah poražen na izborima. Profesor Kecmanović je inače par excelance i kao čovek, čitajte šta piše.
Vi ste vec dokazali da je vas jedini kriterijum sto je u korist Izraela, a sto ne. Dodik vam je odlicno posluzio u tome i zbog toga ga dizete u nebesa. Ne znam kako ne vidite koliko ste prozirni.
Upamtite da bez Hrvata u BiH nema niti Srba u BiH, važi i obrnuto !!
Zadjeni te si to za uši !!!
Mi MORAM , ne hoćemo li ili nećemo, nego MORAMO uči u čvrsti SAVEZ ,ako mislimo da BIOLOŠKI opstanemo na sadašnjem prostoru koji se zove BiH, bez obzira što žele BG i ZG jer nas ISKUSTVO uči , a to znači činjenice da se i ZG i BG podkusuravaju s nama zarad svojih interesa.
To MORA prestati , a prestati će samo kada MI ovamo i Srbi i Hrvati to ČVRSTO shvate i na to temelju počnemo živjeti i uređivati međusobne odnose.
Sve drugo na duže pruge vodi u nestajanje i nas i Srba.
G-dine Staniću slažem se sa Vašim stavovima u vezi bh društva ali nije to ništa novo, uzmite Liban, tamo su sve nacionalne zajednice rigidno odvojene a država ipak postoji. Srž problema je u ovakvim zajednicama ekonomija, zaista smešni likovi su vodeći menadžeri, neki nisu ni za menažerije.Lep pozdrav
Ne mislim da neće doći do saradnje i pomaganja Srba i Hrvata, jer i za vrijeme rata je bilo primjera mira u Kiseljaku i drugdje, kao što je i u Janji muslimansko stanovništvo živjelo sasvim normalno sve vrijeme rata (dakle jednako teško kao i srpsko). Mi vas poznajemo, ne vjerujemo vam, ali je po razvoju stvari jesmo jednako ugroženi. Srbi su trenutno nosioci napredne ideje razvoja u Bosni i Hercegovini, ne zamajavaju se šovinizmima, i u tom smislu bismo trebali imati isti cilj. Sarajevo sve više tone u fundamentalizam i neootomanizam, a to je svakako nešto što nas sve više udaljava od ove zajednice naroda. "Jedino" nam je još zajednički genetski kod i porijeklo, ali to u Bosni očigledno ne znači ništa i dobro je što je tako.
Voleo bih da svi ljudi na svetu žive u slozi i ljubavi. Ali u Starom zavetu, koji je zajednički i nama i katolicima i muslimanima i jevrejima, piše da se grehovi otački pohode do desetog kolena. Mnogo još vremena mora da prođe da se oslobodimo teških rana na našim dušama.
Peter RV@ Lav
Moj odgovor vama, ostaje - isti.
__________________________________________________-
Ja ne znam zaista šta ste hteli reči, ako neko zna ,bio bih mu zahvalan .
Kod slovenskih naroda postoje imena Branislav, Miroslav, Borislav, Ninosalav...osim što nemate nikakve argumentacije počinjete govoriti " animalnom retorikom" , zadovoljan vašim odgovorom, "polemika" završena sa vašim gornjim komentarom. P.S.Javite se kad budete imali što reči.