Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Jat ervejz, ili sve će to narod finansirati

Komentari (17) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 23 januar 2012 13:48
Jasna Simonović
Samo da podsetim na Dragana Marića, privatnog biznismena koga je, kako tvrdi, JAT upropastio:

http://www.nspm.rs/komentar-dana/na-rubu-pameti.html
Preporuke:
18
0
2 ponedeljak, 23 januar 2012 14:19
Ludi Vanko
Od kako su Vukovi, jednom posle petog oktobra, zaseli u JATu sve je krenulo nizbrdo.U Daninim trezorima moglo bi se ući u trag svim tim parama koje je Vuk, bez zazora, gde god je bio u prilici da omasti brke, dizao i kapom i šakom.To je trebalo odavno da napipa bajbokanu.Za njega narodno blago nije ništa drugo nego alajbegova slama.Kad on veli "Vlast to je slast", on to bukvalno shvata.Narod treba lagati i pare mu mažnjavati kad je blesav.I sada kad se sve zna i sve vidi, taj Vuk bi morao da plati sve što je od stanova razdelio po Beogradu ili rasprodao kakao kome i kako zbog čega za male pare.Vreme je da se sve to istraži i ohrabre ovi njegovi koji pojkušavajku da dignu dževap prptivu njegove lopušeničke naravi i dela i da ga konačno stigne narodna kletva,
Preporuke:
41
0
3 ponedeljak, 23 januar 2012 14:50
David Novaković
Aeroflot je takođe jedini mogao da reši problem veoma nepovoljnog ugovora o kupovini aviona sa francuskim „Erbasom“, ali mogućnost da Rusi uđu na tržište EU izazvala je reakciju Evropske komisije, koja je 2007. tadašnjoj srpskoj vladi preporučila da Jat ervejz proda nekom evropskom prevozniku.


Još jedan dokaz da su interesi Srbije i EU različiti. Zbog poltronske politike stotine porodica su ostale, a mnoge će ostati, bez posla!
Preporuke:
45
0
4 ponedeljak, 23 januar 2012 15:31
Srđa
Komunistički pljačkaši i ubice, i dalje insistiraju na svom nasilju, pa im nije dovoljno što su narod doveli do prosjačkog štapa, već im ni nečija smrt od gladi ništa ne znači, samo da uživaju u blagodetima višedecenijske pljačke.

Dakle, da je u Srbiji KAPITALIZAM, JAT bi davno bankrotirao, te bi ga otkupio neko odavde, Rus, Turčin ili evropljanin, ili bi ta crna rupa nestala, ali se ne bi firma dotirala parama poreskih obveznika.
Preporuke:
14
15
5 ponedeljak, 23 januar 2012 17:05
saša r.
@Srđa

1. deo

Nisu u pitanju komunistički, već globalistički pljačkaši. U vreme komunizma JAT je bio dobra kompanija, a avioni su bili prepuni, posebno na interkontinentalnim linijama. Dolaze sankcije, zatim i zaplena JAT-ovih aviona na nekim aerodromima. Niko nije smeo da JAT-u prodaje delove, tako da je tehničko osoblje moralo da se snalazi, i to su radili dobro. Desetka je letela za Kinu, avioni su bili puni putnika i tereta. Posle 2000-e godine počinje završno razbijanje JAT-a koje traje i danas. Prvo su prizemljeni B727 i DC9, jer navodno imaju zastarele motore koji proizvode buku. Motori se šalju u inostranstvo da bi ih prekrojili po EU standardima. Kada je i to urađeno, opet im nisu dali da lete na međunarodnim linijama, iako su, primera radi, "duge devetke" Al Italije najslobodnije krstarile međunarodnim nebom. I tako su B727, DC9 i DC10 prodati (verovatno budzašto).
Preporuke:
29
2
6 ponedeljak, 23 januar 2012 17:07
saša r.
2. deo

Dalje, vrši se otimačina najrentabilnijih linija, preuzimaju ih druge kompanije.
Treće, u vreme komunizma, a i kasnije kod Miloševića, JAT je imao fantastičnu hranu u svojim avionima. Poslednjih par godina, JAT ima naredbu da daje obroke po EU standardima, a to su neke šugave kajzerice i slično.
Prema tome, neko vrlo temeljno radi da rasturi JAT na atome, a u tome mu nažalost svesrdno pomažu domaći izvršitelji.
I na kraju ono što je najvažnije, bezbednost aviona. JAT-Tehnika i danas, uz sve nedaće, vrhunski održava avione, tako da malo koja svetska kompanija može da stane rame uz rame sa JAT-om, o lou-kost kompanijama da ne govorim, jer ih smatram prilično nebezbednim.
Preporuke:
33
2
7 ponedeljak, 23 januar 2012 17:28
Srđa
Saša,
da li je JAT bio izložen konkurenciji ranije?
Može se reći da je konkurencija i danas limitirana, ali ako uzmemo u obzir eu propise (iako sam protivnik eu, ti propisi su bliži kapitalizmu od ovoga šta PARTIJE rade), ceo taj postupak je protivan praksi u većini zemalja. Da je JAT privatna firma, ne bi je PARTIJSKI APARATČICI tako razvlačili, i na kriminalan način punili svoje džepove i fondove svojih PARTIJA. Ideja da je JAT nekad bio uspešna i samostalna firma, dok su investicije bile uglavnom pokrivene iz javnih rashoda, naprosto je smešna. Jedan gore napisa da će ljudi ostati bez posla. ŠOKANTNO! Kol'ke su im plate?
Preporuke:
9
6
8 ponedeljak, 23 januar 2012 17:35
Regir eks Jat
za Ludi Vanko
Jat je uništavan deceniju pre "promena" - nakon njih se samo nastavilo.

Sada kakvo je, Jat je nepotrebno preduzeće u kojem je višedecenijska katastrofalna selekcija kadrova, menadžmenta i strateških odluka, dovela do toga da je nesposobno da bude konkurentno (čak i sada kada mu je još uvek delimično zaštićeno tržište).

Jat nikada nije bila kompanija za primer.Nikada!
Mešavina nepotizma, partijskih veza, neizmerne lenjosti, još veće nestručnosti i sve to uvek vođeno od strane države. Formula smrti.
Preporuke:
18
3
9 ponedeljak, 23 januar 2012 17:55
saša r.
@Srđa

Ne možemo da govorimo o konkurenciji, kad je nelojalna, zato sam Vam sve ovo i napisao. Kako ćete da budete kurentni na "slobodnom" tržištu, kad se neko svojski trudi da sve zagorča jednima, a zasladi drugima. Kakvi su to zajednički evropski standardi, kada se JAT-u nameće da daje putnicima sirotinjske obroke, dok u isto vreme ostale kompanije imaju obroke kakve je JAT imao nekada? E sad, druga je priča zašto je rukovodstvo JAT-a uvek pristajalo na takve ustupke. Verovatno zato što imaju domaći zadatak da to urade, ili ih možda ništa sem sopstvenog džepa ne interesuje. Privatizacija bi, kako i sami primećujete, bila odlična stvar, ali vidite i sami kako ide sa privatizacijama u Srbiji. Prvo se sve potpuno obezvredi, a onda kupi od džeparca.
Preporuke:
16
1
10 ponedeljak, 23 januar 2012 18:28
Srđa
Saša,
Vi lepo primećujete da su na vlasti okupatori i uzurpatori. Otkada su tu, i da li su u pitanju komunisti ili nacisti, rad sam da razgovaram :) Kao i o tome koji je najdelotvorniji način borbe protiv totalitaraca, bilo da su pod okriljem partije, medija ili nvo.
Što se JAT-a tiče, taj će proces trajati dok cela država ne bankrotira, jer se kao i u slučaju železnica i puteva pokazalo da su ta "preduzeća" idealna za ispumpavanje sredstava, te da je završetak procesa u vezi sa celim sistemom javnih finansija (skrivena zaduženja).
Preporuke:
6
2
11 ponedeljak, 23 januar 2012 19:10
Gasterbajterski bluz
Ja se puno u avio priverdu ne razumem, ali mogu da saberem 2 i 2: sa aerodroma u Torontu svakodnevno odlaze i stižu na desetine, pa u nekim periodima i po stotinak i više putnika za/iz Beograda. Mađarski Malev je postao "svestko ime" zahvaljujući našim nesretnim putnicima u vreme najstrožih sankcija. Emotivne Srbe koji giljaju cele godine da bi preko leta otišli kući da vide svoje hoće da usluže i Nemci, i Austrijanci i Mađari, i bore se za to tržište jer su im Srbi dobra mušterija. Da je pameti, Jat bi "žario i palio" sa redovnim direktnim letovima između Beograda i Toronta, Čikaga i Njujorka: sesti na avion u Torontu i izaći u Beogradu bez jurnjave u Minhenu ili maltretiranja sa mađarskim taksistima-kriminalcima, ili brige da li će ti se majka/otac snaći na nekom belosvetskom aerodromu gde treba da presednu, je gasterbajterski san! Plaćali bi te letove taman i da su skuplji od drugih sa presedanjem. Jedini razlog zašto to nije ostvareno je zato što narodni neprijatelji vode Jat.
Preporuke:
23
0
12 ponedeljak, 23 januar 2012 20:17
Srđa
Državne "firme" ne postoje niti zbog profita, niti zbog tržišta, korisnika, nego zbog minusa i partije.
Preporuke:
7
3
13 utorak, 24 januar 2012 00:50
fristajlo
JAT je Srbiji nepotreban.
Lou-kost kompanije su uništile i moćnije firme od JAT-a, a s obzirom koliko se kralo, dobro je da još nisu očerupali ove šklopocije od aviona...
Sa gledišta običnog sveta- ta kompanija je potpuno nepotrebna. Kome treba, neka krpi i finansira; narodu to nije potrebno.
Preporuke:
2
9
14 utorak, 24 januar 2012 13:39
Jasna Simonović
Da, sve narod tj. pravi privatnici finansirati..

Odakle pravo političarima da obećavaju besplatne komunalne usluge propalim i očerupanim fabrikama? Upravo su na Tv javili da se Beograd sprema da diže
9 fabrika na plećima najslabijih!

Umesto da traže "lešinare i krvopije"?
Preporuke:
3
0
15 sreda, 25 januar 2012 02:47
mp
Mi imamo mnogo besmislenih praksi koje su nas uz opste poznate politicke probleme odvele na dno Evropskih zemalja; gde smo u drustvu najsiromasnijih i najgorih Praksa oko jata i odnosa prema nasem avio prevozniku je deo takve lose i neodgovorne politike za koju treba prozvati ministarstvo ekonomije i infrastrukture --stoga nuzne su ostavke pa i krivicni postupci. Ako sve prodje neopazeno, ispaa da smo drzava u vlasnistvu novokomponovanih tajkuna i njihovih ljudi u vladi.
POtrebno je otvoriti raspravu u javnosti oko jat-a i njegove privatizacije. Srbija treba da ima svog avio prevoznika, zbog potrebe za avio prevozom u zemlji, zbog velikog rasejanja, zbog radnih mesta, tradicije; CUdno je da neko uopste misli da nam ne treba prevonzik; Za autora teksta ostaju pitanja, kako to da se drzavni revizor oglasio tek posle deset godina? Meni je tesko da poverujem da nema unutrasnje kontrole? sto niste pitali jatove racunovodje? Drugo pitanje je Deloitte; pre drzavnog revizora bio je Deloitte.
Preporuke:
5
0
16 sreda, 25 januar 2012 02:59
mp (nastavak)
Takodje je poznata praksa da gde se u Srbiji pojavi Deloitte kao revizor i savetnik, informacije koje Deloitte skupi se kasnije koriste za spustanje cene i vrednosti firme pa onda ljudi bliski Djunicu ili on sam tako dolaze do vlasnistva preduzeca jednom kriminalnom poslovnom praksom; Kako to da je pronadjeno resenje da se osnuje nova kompanija a da dugovi predju na staru? cija je to ideja? Deloittova tj Djuniceva? Deloitte je smao ime iza kojeg stoji citav niz skandala zloupotrebe informacija u srpskoj privatizaciji I otkud to da domaci tajkuni budu ti koji ce privatizovati jat, zar nije onda bolje izaci sa akcijama novog preduzeca na berzu nego dovlaciti "privrednike specijaliste za lov u mutnom? " Stoga ima tu mnogo nejasnih stvari koje niko ne istrazuje niti o tome pise, a prica o kradjama u jatu je samo manji deo jatovog gordijevog cvora;
Preporuke:
5
0
17 četvrtak, 26 januar 2012 01:53
vojvoda
Gospodin koji je ovde dao komentar(mislim da je u pitanju nas gastarbajer)je sasvim u pravu.Nas covek preko placa usluge letenja papreno(taksa na zakazivanje leta,osiguranje,aerodromska taksa,put do aerodroma,karta...)tako da takozvane JEFTINE-Aero-kompanije i neizadju bas puno jeftinije(koristim ih ponekad)a i cena karte nije ista iz Amsterdama kao i iz Beograda.Da ne govorim da moras da uzmes povratnu kartu i sl.ogranicenja kojima si automatski osakacen jer moj je problem kad cu se vracati i da li cu zavrsiti pre ili kasnije posetu zbog koje idem tamo!JAT moze lepo da radi pa makar i samo teret transportovao ali ovima ovde to nije cilj,a i brate niko nece puno da radi ovde kod nas.Svi su u nekim KOMBINACIJAMA!Treba to dzabe dati nekim nasim privrednicima nebili oni obrnuli te pare za 6 meseci i tako to funcionise vec 20 g.Pa koje lud da kupi nesto od cega nema koristi bas bi voleo da ga vidim...
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner