Kao saodgovoran za Jasenovac i za ubijanje Jevreja na Sajmištu papi nije mesto u Srbiji nikada.
Preporuke:
144
1
3
sreda, 04 januar 2012 17:01
A.Đ.
Vi im odgovorite : Onda kada se Vatikan javno izvini za podsticanje zločina u NDH.
Preporuke:
134
2
4
sreda, 04 januar 2012 17:13
jj
Odgovori im : NIKADA .
Preporuke:
126
2
5
sreda, 04 januar 2012 17:13
dragoslavic
Gospodin je lose informisan - mozda poneko pita oce li il' nece ali vecinu uopste ne zanima tako da gospodin nema razloga da se jedi...
Preporuke:
94
1
6
sreda, 04 januar 2012 17:16
...
To te sigurno ne pitaju Srbi.
Preporuke:
122
1
7
sreda, 04 januar 2012 17:25
srba
ako lepo je sto pitaju ti koji ptaju, mada ako im je toliko stalo do njega neka odu do rima nije daleko pa neka se siti ispricaju.
Preporuke:
95
2
8
sreda, 04 januar 2012 17:28
Srbin agnostik
"...rekao je da mu to pitanje najčešće postavljaju novinari, ali i građani bez obzira na njihovu versku pripadnost."
Dakle, oni Vas pitaju:" Kad će Papa u Srbiju?", a onda Vi njih pitate:" Koje ste verske pripadnosti?", i oni Vam kažu koje su verske pripadnosti...
Ja Vas pitam planira li da održi misu za Pavelića, ako dođe u Srbiju, u skladu sa vrednostima koje zastupa Vaša crkva!?
Preporuke:
114
2
9
sreda, 04 januar 2012 17:39
Branislav
Patrijarh Pavle je rekao koji su uslovi i njih se treba držati, iako bi neki od naših vladika nažalost postupili znatno drugačije.
Oni koji su pape željni, mogu da ga vide u Mađarskoj ili Hrvatskoj, gde relativno često dolazi. Nije preko sveta...
Mislim da je jedino što je skandalozno oko podeljenosti hrišćanstva za velikodostojnike rimokatoličke crkve to što još uvek nisu uspeli da nas uvuku pod svoje skute i naplaćuju papski porez.
Ali radi se na tome. Neki istaknuti članovi ldp-a su već prešli u rimokatoličanstvo, a da to za divno čudo vesni pešić uopšte ne smeta.
Preporuke:
95
4
10
sreda, 04 januar 2012 17:58
MR
E baš bi trebalo. Sećam se jednog članka u časopisu Srpskog Kongresa Ujedinjenja u Americi da bi trebalo da srpska crkva zajednički sa katoličkom ide u Kinu da prevedu Kineze u hrišćanstvo. Ono što je bilo najintersantnije to je da je taj članak objavljen prvom polovinom devedesetih godina kad su besnele borbe Srba i Hrvata u bivšoj Jugoslaviji. Naravno, Hrvati su uživali papin blagoslov. Kad je katolička crkva učinila nešto da nije išlo na štetu Srba? Sad nam još treba da hitlerjunge vršlja po našoj domovini. Vreme je da bar nešto naučimo iz prošlosti.
Preporuke:
78
1
11
sreda, 04 januar 2012 18:01
Jovan Anastasijević
“….već da li postoji objektivnost u stvaranju identiteta neke nacije, a time i nacionalnog programa i vizije nacionalnog razvoja…” Kako da ove “uzvišene“ misli Njegove Eminencije prevedemo na naš prostački jezik? Nije lako – ali da probamo: pa, evo ovako: Njegova Eminencija (i r-k crkva) očigledno smatraju da u stvaranju identiteta srpske nacije nema objektivnosti, tj. da srpska nacija objektivno gledano i ne postoji, i kada ne bi bilo onog šizmatičkog pravoslavlja i bizantizma, od nje ne bi ništa ostalo (u ovom delu su u pravu). Što se vizije nacionalog programa i nacionalnog razvoja Srbije tiče, oni očigledno smatraju da bi prvi konstruktivni korak bio ponizan opštenarodni poziv njegovom šefu da dođe 2013 g. u Niš, zatim zaključenje Unije sa Rimom (priča se da se s tim slažu i neki srpski episkopi?) – a posle ćemo lako....? E, nećete!
Preporuke:
88
1
12
sreda, 04 januar 2012 18:04
Aksa
Dobro nam ne došao!!!
Preporuke:
89
2
13
sreda, 04 januar 2012 18:12
Socrat
Podeljeno hrišćanstvo je skandal
Jeste, slažem se. Zato predlažem da se papska funkcija ukine i da se svi hrišćani okupe oko Vaseljenskog patrijarha.
Preporuke:
83
8
14
sreda, 04 januar 2012 18:19
Stradija
Verujem da je Vatikan pedantno arhivirao dešavanja na Balkanu posebno u minulim ratovima(pošto je verovatno i sam inicirao mnoge događaje).
Preporuke:
74
1
15
sreda, 04 januar 2012 18:33
Vlada, Srbija
Beogradski nadbiskup je rekao da je "podeljeno hrišćanstvo pravi skandal u globalizovanom svetu"
Ovim je rekao i mnogo više nego što je želeo! Nezgodna je to stvar za globaliste, papu, na primer!
Preporuke:
71
1
16
sreda, 04 januar 2012 18:44
s.j. Uvek dolazio i veselio se, a nikad ne došao!
Ako se dobro sećam, Hočevar je jednom rekao kako su zločini komunista bili daleko veći od zločina, da li ustaša, ili katolika.. Ne sećam se, ali kako god. Nisu komunisti žive njude na ražnju pekli.
Preporuke:
74
1
17
sreda, 04 januar 2012 18:44
Damjan
Poručite mu da zaobiđe Srbiju, u što većem luku. Dosta zla su nam nanele kojekakve pape, tako da nam novo zlo nije potrebno.
Preporuke:
76
1
18
sreda, 04 januar 2012 18:44
Beli Grad
Nisko propagandističko politikanstvo i visoka vernost vatikanskoj kuriji.
Gde je tu identitet , objektivnost i vizija gospodina Hočevara?
Smanji malo.
Preporuke:
66
1
19
sreda, 04 januar 2012 18:53
Zoran
Ja sigurno nisam pitao, a i ne znam nikoga ko je to pitao G.Hočevara.
Preporuke:
62
1
20
sreda, 04 januar 2012 19:11
paja patak
“Stanislav Hočevar: Svi me pitaju kada će papa doći u Srbiju...“ Zanimljivo. Cela stvar je bila gurnuta u zapećak, a ovaj je sada ovako aktualizuje, ali sigurno - ne samoinicijativno. Zašto, kako, ko? Tri mogućnosti za poreklo tih “zapitkivanja“ (ukoliko ih je uopšte bilo):
1. Najverovatnije: Vatikanu je, izgleda, stalo da se njegovom poglavaru uputi poziv, pa je šef lokalne filijale dobio mig da na ovaj način pokrene kampanju i oživi mrtvorođenu inicijativu. Svakako smatraju da bi to bio zgodan prvi korak ka Uniji;
2. Ulizice - ekumenisti iz Patrijaršije SPC koje su tu ideju i lansirale, žele da je ožive, pa su inicirale to “zapitkivanje“. Zgodno za buduću karijeru;
3. Vlastodršci u Srbiji se nadaju da bi dogovor o toj poseti mogao da malo pripomogne na martovskom popravnom ispitu za EU kandidaturu.
Bilo kako bilo, nikome od njih se ne sme dati prilika da uspeju.
Preporuke:
80
1
21
sreda, 04 januar 2012 19:11
Antipapista
To samo znači da je gospodin Stanislav zabrinut što je ta tema zaboravljena, pa bi hteo ponovo da je aktualizuje. Papi potvrditi odlučno: NE U SRBIJU!
Preporuke:
67
1
22
sreda, 04 januar 2012 19:46
TsarPlaninac
Boris Tadic@co ce ga dovesti I OKOM NECE TREPNUTI NA SVE NASE KOMENTARE I NEGODOVANJA!Reci ce samo da je to u skladu sa "evropskim vrednostima"!A mi cemo galamiti par dana i toliko...Trpimo svakojake domace izdajnike koji nam otvoreno podrivaju i rasparcavaju drzavu uz pomoc svih mogucih nasih istorijom dokazanih dusmana pa nikom nista...Eto dotle smo dosli!
Preporuke:
66
1
23
sreda, 04 januar 2012 20:57
Peter RV
Ne vidim zasto Papa ne bi bio dobrodosao u Srbiju pod uslovom da trazi oprostaj za srpske zrtve katolicizma.
On je to vec uradio Grcima i Jevrejima, sad mu ostaju Srbi i Juzno-Amerikanci (dolazi uskoro u Kubu, pa cemo slusat sto kaze tamo)
Preporuke:
14
43
24
sreda, 04 januar 2012 21:22
s.p.Lajković
jesi li mu rekao - nikad ?
Preporuke:
45
2
25
sreda, 04 januar 2012 21:23
vrabac
Pročitah sve komentare i učini mi se samo mržnja iz srbina izbija. Nije ni čudo što smo dospeli tamo gde smo dospeli.
Preporuke:
9
101
26
sreda, 04 januar 2012 22:17
Zoran
u zimu 2008 Papa je posetio Vaseljenskog Partijarha Vartolomeja i sa njim sluzio sluzbu! Patrijarh Vartolomej ga je docekao kao Episkopa Starog Rima, sto rimski poglavar i danas jeste kao sto je to bio u momentu odvajanja 1054. Ono sto je sporno je njegov primat u odnosu na ostale pomesne pravoslavne poglavare: pravoslavne crkve njegov primat ne priznaju niti, koliko mi je poznato, to imaju nameru ikada da ucine. Mediji su predstavili Papinu posetu kao posetu Turskoj ali on je isao prvenstveno da se sretne sa Patrijarhom Vartolomejem, sto su Turske vlasti svim silama skrivale jer mu osporavaju status "prvog medju jednakima" u odnosu na ostale pomesne pravoslavne crkve. I sta se desilo? Da li je pola Turske preslo u katolicanstvo? Da li je i jedan Turcin nakon Papine posete presao u katolicanstvo? Da li je Papa potcinio Vartolomeja Rimu? Da li je nastao smak sveta? Papa nije Baba-roga kojom treba plasiti neposlusnu decu. Hvala mu sto tvrdi da su Kosovo i Metohija deo Srbije. Tacka.
Preporuke:
8
69
27
sreda, 04 januar 2012 22:20
Manojlo
Nekoliko malih koraka za Vatikan
Papa prvo mora u Vatikanu na trgu Sv. Petra da održi misu pokajnicu - zadušnicu za pobijene Srbe od Katoličke crkve i ustaša u Drugom svetskom ratu.
Zatim treba da se izvini srpskom rodu i narodu na tim neviđenim zločinima i na skrivanju ustaških zločinaca posle Drugog svetskog rata od strane katločke crkve i njihovih jezuita.
Kad to učini onda može da podnese molbu Srpskoj pravoslavnoj crkvi za oproštaj što su pobili stotine srpskih pravoslavnih sveštenika.
I poslednje, treba da stigne u Jasenovac i klekne i moli dugo, dugo...
Tek tada može da podnese molbu da kroči na tlo naše otadžbine!
Preporuke:
53
9
28
sreda, 04 januar 2012 22:25
Prokiso_Đuveč
@vrabac
Koliko sam te ja razumeo, Srbi bi trebali da se tope od ljubavi prema ovom?
Preporuke:
55
2
29
sreda, 04 januar 2012 22:36
r
vrabac@ Izbija? Ako ti ljudino zaboravljas svoje mrtve bogami mi srbi necemo! Nije ni cudo sto ti je u potpisu vrabac!
Preporuke:
57
1
30
sreda, 04 januar 2012 22:37
Mitar Karapandža
`"Nije toliko u pitanju kakav je zvaničan odnos Beograda ili Srbije prema Katoličkoj crkvi, već da li postoji objektivnost u stvaranju identiteta neke nacije, a time i nacionalnog programa i vizije nacionalnog razvoja", rekao je Hočevar.`
Za iole obrazovanog Srbina ovo je dovoljno. Kako stoji u Svetom Pismu `Ko tebe kamenom ti njega hlebom` zar Srbi baš uvek moraju da prihvate? Ja bih radije prihvatio malo izmenjenu preporuku, a to je `Ko tebe kamenom ti njega najdebljim Svetim Pismom po glavi`. Neko treba da se nauči redu ako nikako ne može, bar na ovaj način.
Preporuke:
51
1
31
sreda, 04 januar 2012 22:45
JMax
Koji svi?
Eto ja te ne pitam, niti bilo ko koga ja poznajem.
Preporuke:
50
1
32
sreda, 04 januar 2012 22:58
Danilo
Hajde brate Hocevaru,vodi Papu u Hrvatsku,tamo je dobrodosao,a medju Srbe nije,to znas i sam.
Preporuke:
44
1
33
sreda, 04 januar 2012 23:34
Igor
Verujem da vas pitaju gospodine Hočevar. Ali to samo govori da to zapravo nisu srpski novinari i mediji...
Preporuke:
47
1
34
sreda, 04 januar 2012 23:40
Danilo
Ubijati nevine civile na najkrvolocniji nacin,pa onda reci,izvini,eto desilo se,je najcinicnija i najbezocnija stvar na svijetu.
Nikakva izvinjenja ne priznajem,nikakva izvinjavanja nama ne trebaju od Vatikana,njihova izvinjavanja niti su iskrena,niti vracaju zrtve.
Sto dalje od nas,i to je sve.
Preporuke:
62
1
35
sreda, 04 januar 2012 23:45
Miloš Marić
Papa nema šta da traži u8 Srbiji i među Srbima dok snje ne izvini za Jasenovac, Jadovno, Prebilovce, Doboj, Kozaru, Gradinu i čuvanje od pravde ustaških koljača. Vidim ovih dana država Srbija nije reagovala na činjenicu da se u Splitu drži misa Paveliću i druga Francetiću. To je moralo da uradi barem Ministarstvo spoljnih poslova. Tako isto će kao vid udvaranja prihvatiti papu.- Bili su neki evropejci spremni za onog bivšeg, a ovi sada sa dobrim dijelom vladika spremni su da prihvate ovog .
Preporuke:
30
1
36
sreda, 04 januar 2012 23:55
Turas
Katolici u Srbiji mogu da pitaju o papinom dolasku.Ali kada bi gosn Hočevar šetao po Zagrebu tamo NEMA Srba da ga pitaju dali bi papa da navrati u Jasenovac kada bi putovao za Niš.
Preporuke:
30
1
37
četvrtak, 05 januar 2012 00:05
Harun al Rašid
Gospodine Hočevar,
Srbija i Srpska pravoslavna crkva će, uz Božiju pomoć, ostati neosvojivi bastion pravoslavlja, koji Papstvo nikada neće moći da nadvlada!
Preporuke:
31
7
38
četvrtak, 05 januar 2012 00:37
di džej Deki Vilovski
Pa neka dođe, ako ću zbog toga prestati da budem pravoslavan, onda dođavola.
Preporuke:
2
29
39
četvrtak, 05 januar 2012 00:46
Radgost
...već da li postoji objektivnost u stvaranju identiteta neke nacije, a time i nacionalnog programa i vizije nacionalnog razvoja", rekao je Hočevar..Što se tiče identiteta neke nacije, nacionalnog programa i vizije nacionalnog razvoja tako nešto hrišćanska ideologija ne poznaje.
Preporuke:
9
1
40
četvrtak, 05 januar 2012 00:53
Ivan
pitam se, ko ce da klekne i pomoli se za zrtve beogradskih koncentracionih logora, Topovske supe, Jajinci, Autokomanda i dr.
Nemoj smo da neko kaze da Srbi nemaju nista s time. Ili sa onolikim pobijenim folksdojcerima, ili
ma kome ja pricam kada niko ne cuje
Preporuke:
3
41
41
četvrtak, 05 januar 2012 01:15
E, kad je tako onda...
Pa, pa!
Preporuke:
16
1
42
četvrtak, 05 januar 2012 01:16
Globalizovani svet
Globalizovani svet i globalizacija su najveći skandal 21.veka.Globalizacija = uređenje sveta po meri najvećih svetskih terorista.Skup 2013. treba - ako treba- da se održi u Milanu. Niš nem s time nikakve veze.
Preporuke:
25
1
43
četvrtak, 05 januar 2012 02:39
nacionale
Moj deda je stradao u Jasenovcu!Meni nit papa nit hrvati trebaju nit ponovno bratstvo i jedinstvo!
Srbija nema alternativu!
Preporuke:
30
1
44
četvrtak, 05 januar 2012 04:07
The Jack
E, sada ce biti minusa, ali moram reci.
1. Papa je predsednik drzave sa kojom imamo diplomatske odnose i poglavar najvece hriscanske zajednice.
2. Stavljati znak jednakosti izmedju rimokatolika i zlocinaca nije ni ljudski, a ponajmanje matematicki ispravno.
Dakle ako predsednik Vatikana zeli da prisustvuje proslavi godisnjice Milanskog edikta, to mu se MORA omoguciti, kao i sledstvena poseta rimokatolickim vernicima u Srbiji.
Za tu se svrhu mora naci srednje resenje:
- BT prima papu kao predsednika,
- SPC daje zajednicko saopstenje za javnost,
- rimokatolici mogu da oraganizuju sve sto zele, ali u svojim hramovima i o svom trosku .....
Zajednicke Sluzbe nece biti, jer mi ne sluzimo sa jereticima, ali papa moze da prisustvuje, bez odavanja pocasti, koje se odaju pravoslavnom episkopu, dakle samo kao sef drzave.
Da se jasno stavi do znanja da smo mi protiv filoque jeresi i svakog izvedenog dogmatskog stajalisa koje proizlazi iz iste. Dakle papinskog primata nema.
Preporuke:
5
22
45
četvrtak, 05 januar 2012 05:50
Beli Grad
Gospon Hočevar,
Ono glede okruglih stolova, ja sam očekivao da poѕovete rimokatoličke novinare i njihov tisak da pače i vatikanski odjel ѕa tisak da iste organizuju.
Nama Srbima je teško shvatiti da rimokatoličke djelatelje javne riječi ne interesuje na kojim to osnovama i iz kojih pozicija ti Srbi ne žele sv. oca u Srbiju. Ne žele , pa ne žele i eto, to uopće ne zavređuje njihovu pažnju, da paće ni Vašu osobeno.
Nama, prašnjavim bizantincima i Malim rusima to šmeka na neki klerikalni totalitarizam.
Preporuke:
15
1
46
četvrtak, 05 januar 2012 06:12
peca
To pitaju oni koji bi oberućčke zagrlile Jožu,da ga kojim slučajem rogati gazda pusti na produženi vikend!!!
Preporuke:
28
1
47
četvrtak, 05 januar 2012 07:28
Pravoslavna hercegovka
@vrabac
gospodine neznam kako bi se vi osecali da vam je cela oceva ili majcina porodica poklana od strane ustasa. Ne nije to mrznja to je samo sklanjanje od zla!Jer sta moze imati zajednicko svetlo sa tamom, ili dobro sa zlom.
Njega u Srbiji mozda zeli samo da vidi nasa politicka elita i pojedini episkopi koji su finansirani od strane vatikana za upropascavanje nase vere!
Preporuke:
27
1
48
četvrtak, 05 januar 2012 08:32
S.D.
Za ZORANA,zovi papu tvojoj kuci za BOZIC da ti bude polozajnik.A ti gospodine Stanislave sto se pitas:"dali postoji objektivnost u stvaranju indetiteta neke nacije",pitam se ja ;dali si ti ikada procitao da se jos car DUSAN potpisivao kao car SRBALJA,GRKAi BUGARA,a i mnogo vekova pre njega SRBI su imali svoj indetitet.Sta je sa tobom mozda te uhvatila senilnost ili racunas na to sto vi SLOVENCI niste imali svoj nacionalni indetitet sve do 1918 a drzavu do1991.Covece ti za hiljade godina star narod postavljas ovakva neumesna pitanja-prepone,kome mi to treba u svetu da dokazujemo nacionalnim indetitet,jeli kvazi nacijama "Britanci,Amerikanci,Australijanci,Novo Zelandjani itd" ili vama Slovencima sto ste juce prvi put u svome postanju popisali se sa svoga praga,ili vasim komsijama sto su za drzavu imali palanku zvanu Zagreb i cetiri sela oko Zagreba.Kada zivite u ovolikoj istoriskoj zabludi sto se tice SRBALJA nije cudo sto ste versko-dogmatski na pogresnom putu zajedno sa Papom-Rimom
Preporuke:
29
2
49
četvrtak, 05 januar 2012 08:37
Dragan
Ko, tobož, postoji veliko interesovanje za dolazak pape, a pošto Stanislav zna da su šanse za zvaničan dolazak pape male, onda poziva nezvanične da se "organizuju" ne bi li kako preko njih i uz njihov pritisak papa došao nazad na mesto zločina, ali ne kao pokajnik, već kao pobednik.
Preporuke:
24
1
50
četvrtak, 05 januar 2012 09:42
b.s.
Beogradski logori su bili NEMAČKI, a ne srpski. To što su bili na beogradskom tlu ne znači da smo ih mi Srbi pravili. Staro sajmište je nemački logor na tlu nekadašnje NDH. Dosta više sa prevrtanjem istorije!!!!
Preporuke:
26
1
51
četvrtak, 05 januar 2012 10:21
Branislav
DŽekuProblem je u tome što papa NEĆE da dođe kao predstavnik države vatikan, već traži da ga pozove SPC ili bar da se složi sa tim. Da je samo do Vlade, on bi odavno ljubio srpski asfalt na surčinskom aerodromu.Činjenica je da njegov dolazak neće mene navesti da postanem rimokatolik, kao što ni parada pristalica ideologije homoseksualizma nije mene navela da poželim muškarca. Međutim, taj dolazak bi bio vetar u leđa ekumenskom lobiju, kojem vrlo malo fali da preuzme našu crkvu (kao što je parada osnažila homoseksualni lobi). Zato ne treba dozvoliti da dođe dok ne ispuni uslove koje mu je zadao Pavle. Ti uslovi nisu nerealni, ali svi znamo da ih rimokatolici NIKADA neće ispuniti. Zato, DOBRO NAM NE DOŠAO.
Preporuke:
22
1
52
četvrtak, 05 januar 2012 10:39
Rodoljub
Između Pravoslavnih i Rimo-katolika postoji pre svega dogmatski jaz, koji se ogleda u dogmi Filiokve, koja je rimo-katolička izmišljotina, tj. da Sveti Duh ishodi od Oca i od Sina, što je prava jeres. Da podsetim, u Simvolu vere koji mi Pravoslavni ispovedamo, Sveti Duh ishodi od Oca, ali se zajedno sa Ocem i Sinom slavi. Za Pravoslavne nema nikakve sumnje, svaka jeres je otpadništvo od Crkve Hristove i tu nema kompromisa. Postoji još nekoliko dogmi, koje su plod istorijsko-političkih okolnosti u kojima se Rimo-katolička crkva našla. A što se tiče odnosa Rimo-katoličke crkve prema Srbima kao narodu, to je jedno posebno pitanje koje treba sagledati u svetlu Rimo-katoličkih pretenzija na osvajanje svetovne vlasti. O tome nekom drugom prilikom. Još jedna stvar koja je bitna kod dolaska Pape jeste da svojim stupanjem na tle određene zemlje, kod Rimo-katolika postoji uverenje da ta zemlja simbolički postaje Papina.
Preporuke:
23
1
53
četvrtak, 05 januar 2012 10:52
Rodoljub
Neki od komentatora pominje Jasenovac kao nepremostivu prepreku, odnosno da se Papina poseta Srbiji uslovljava posetom i poklonjenjem žrtava u Jasenovcu. Da, to jeste jedan od uslova ali ne i najveći i najvažniji. Najvažniji koji jeste da se Rimo-katolici okanu jeresi, pokaju za svoje grehe bogoodstupništva i vrate pod okrilje Pravoslavlja (ne u smislu da sad oni treba da priznaju nečiju vlast ili tako nešto slično) već da ispovedaju Istinu i time budu u liturgijsko-sabornom jedinstvu sa ostalim pomesnim pravoslavnim crkvama. Ekumenizam tobož nekog lažnog jedinstva Hrišćana je samo odvlačenje od istine i padanje u jeres.
Preporuke:
21
1
54
četvrtak, 05 januar 2012 11:14
b.s.@jack
1.Ako je poglavar najveće hrišćanske zajednice na svetu, to ga ne čini ni boljim ni gorim, ni dostojnijim ni nedostojnijim, (eda bi bio pozvan na prestojeći skup)
2.između zločinaca i katolika postoji znak jednakosti u logoru Jasenovac
Zato vaš komentar zaista zaslužuje minuse.
Preporuke:
18
4
55
četvrtak, 05 januar 2012 12:09
Treba postaviti jedno drugo pitanje
The Jack: A zašto bi ga predsednik Srbije uopšte zvao?. I čak, ako bi ga i zvao, kao predsenika jedne države, kakve bi to veze imalo sa SPC.Ali, čak i kad bi predsednik države Vatikan došao u posetu Srbiji, opet bi morao da ode u Jasenovac, Pribilovce i druge jame u hercegovini,da se pokaje, i naročito da se poakaje za ulogu Vatikana u rasturanju Jugoslavije.I opet pitanje: zašto treba da dođe.Dovoljno je što je neko smislio proslavu Milanskog edita u Nišu.Neka ga obeležavaju u Milanu.Ovde treba postaviti jedno drugo pitanje: zašto neke naše vladike idu u posetu Vatikanu.
Preporuke:
17
2
56
četvrtak, 05 januar 2012 12:13
D.Despot
"Pitanje hoće li papa doći postavljaju mi svi novinari. Kada god krenem da šetam po Beogradu ili po bilo kojem drugom gradu u Srbiji, svuda me isto pitaju..."
Cista laz! Gospodin sam postavlja to pitanje, priprmajuci teren za nametanje tog pitanja Srbima. Kakav je interes Srba da pitaju za papu?
A evo sta u stvari hoce!
Moj odgovor svima je: organizujte okrugle stolove, pa da se dogovorimo kao braća i sestre", rekao je Hočevar
Preporuke:
16
2
57
četvrtak, 05 januar 2012 12:29
b.s.@jack
Toplo preporučujem čitanje žitija Dositeja mitropolita zagrebačkog, umrlog 1945. godine posle dvoipogodišnjeg bolovanja od posledica ustaške torture. Da li je ijedan katolički velikodostojnik ijednom rečju osudio divljanje ustaša i rulje nad pravoslavnim mitropolitom? Nije. Ovaj novi predsednik katolika je proglasio Stepinca blaženim, ove godine. Da li smo nekada čuli Stanislava Hočevara da je osudio zločine nad Srbima u ratu 1941-45. od strane katolika?Dakle samo im je naša sveta vera trn u oku.
Preporuke:
22
3
58
četvrtak, 05 januar 2012 14:02
Stjepan
Od slučaja "Dajla" (pokušaj - neuspjeli - vatikanskog miješanja u pravni sustav Hrvatske poništavanjem odluke hrvatskog suda o dodjeli stanovite nekretnine) papa ni u Hrvatskoj nije više toliko dobrodošao.
Preporuke:
13
2
59
četvrtak, 05 januar 2012 21:17
Peter RV
Izivljavat se na izjednacinju 'ustastva' i 'katolicizma', izgleda mi ne-inteligentno.
(koliko god minusa za ovo dobio)
Preporuke:
2
1
60
četvrtak, 05 januar 2012 23:08
Beli Orao
U jednom gradu na istoku Srbije postoje dva Vrapca i dva Kobca.
Šta mislite sa kime mi je bilo prijatnije?
Preporuke:
0
0
61
petak, 06 januar 2012 00:05
Zoran
Za S.D. Ljubav prema svojoj religiji ne treba iskazivati netrpeljivoscu i mrznjom prema drugoj. Ako to cinimo, nismo nista bolji od onih sto su prikazivali svestenika Srpske pravoslavne crkve kako blagosilja borce u ovom proslom ratu, koji su kasnije snimljeni kako ubijaju zarobljene bosanske muslimane. Taj snimak nase omiljene NVO i petoprocentna opoziciona stranka prilagali su to kao krunski dokaz zlocinacke sustine Srpske pravoslavne crkve.Zar zbilja nasi sugradjani i komsije katolicke veroispovesti nikada nece smeti da ugoste svog verskog poglavara onako kako kako pravoslavni Srbi u dijaspori docekuju svog Patrijarha gde god da ode: Nemacka, Amerika, Kanada, Australija...Sve same katolicko/protestantske hriscanske zajednice? Sme li neki muslimanski poglavar iz sveta da dodje u Sanzdak i poseti svoju pastvu ili se mora prethodno izvinuti za 500 godina nabijanja na kolac, danka u krvi, silovanja devica, brutalne okupacije i potom kleknuti pred Cele Kulom i moliti za oprostaj?
Preporuke:
2
4
62
petak, 06 januar 2012 00:22
Zoran
Za S.D., II deo: A nas Patrijarh, mora li da ode u Srebrenicu, da se izvini, da klekne i moli za oprostaj pre nego sto mu muslimanske vlasti u Bosni dozvole da predje granicu i poseti milion i dvesta hiljada svoje pastve koja tamo zivi? A Hrvati isto to da traze za Vukovar pre nego sto mu dozvole da predje granicu? Gnev, surevnjivost, totalna netrpeljivost, predrasude do apsurda u komentarima na ovu vest zabrinjavaju. Izgleda da je cudo sto zemunska crkva i crkva Sv. Petra u Beogradu jos stoje na svojim nogama. U njih idu nasi sugradjani kojima je Papa Benedikt ono sto je nama Patrijarh Irinej ali te nase komsije su po definiciji nelojalni, sumnjivi, nepatriotski orijentisani, nicim ne zasluzuju cast i privilegiju koju nasi gradjani pravoslavne vere imaju prakticno u svim drzavama sveta. A polozajnik ce mi biti prvi muskarac koji mi zakuca na vrata u subotu ujutro i necu ga pitati koje je veroispovesti vec cu ga domacinski pocastiti onako kako prilici u srpskoj domacinskoj kuci.
Preporuke:
2
5
63
petak, 06 januar 2012 02:58
Peter RV
@Zoran
Kad bi bila istina da su osam hiljada zarobljenih muslimanakih vojnika ("i djecaka")bili strijeljani, onda bih se slozio da nas Patrijarh bi trebao da se 'izvine', ali desava se da mi ne znamo sto je istina o 'Srebrenici', jer se sprecava jedna postena istraga o tome. Stefan Karganovic pokusava ,bez mnogo uspjeha (t.j. sa mnogo sabotaze) da povede istragu.
Vi ste izgleda prihvatili izmisljotine Bernarda Henri-Levija i Toma Lantosa -sto nas Patrijarh uopste nije obavezan da uradi. Propaganda demonizacije Srba je bila (i jos uvijek jeste) vrlo gusta i trebace jos neko vrijeme dok njen mulj ne padne na dno.
Divljastvo ustasa, medjutim, je dobro ustanovljeno. Cak i sa njemackim dokumentima iz toga doba.
Preporuke:
4
0
64
petak, 06 januar 2012 13:44
Mitar Karapandža
@ The Jack
Evo jednog koji pokušava da nas nauči lepom ponašanju, a sam je odavno pobegao od tog manira. Bilo bi mi draže da se ne krijete iza pseudonima i još ispisanog latiničnim pismom. Samo ovo bi bilo dovoljno da vam se niko ne obrati komentarom, ali ja nisam mogao da se tog zadovoljstva odreknem. Trebali bi kao stručnjak , tj obrazovani u temi koja je predmet ovih komentara, da znate da Srbi PRAVOSLAVNE veroispovesti imaju PRAVO i OBAVEZU da iskažu svoje mišljenje o predsedniku svake države, a POSEBNO o Predsedniku Države Vatikan. Istorija nam je pokazala da slobodno možemo da stavimo znak jednakosti između predstavnika navedene Države Vatikan i zločinaca koji su nas uzgred da kažem dobrano zadužili. I jedni i drugi, jer su jedni stvorili druge, a drugi su deo prvih u Hrišćanstvnu, kako i sami kažete.Sa nadom da vas neću susresti na nekom bogosluženju u Crkvi kojoj pripadam, završavam ovo moje slovo Mr. Jack.
Preporuke:
1
0
65
petak, 06 januar 2012 17:03
Zoran
Za Petra RV: Komisija Republike Srpske pre pet-sest godina ustanovila je da se radi o streljanju oko 1200 muslimanskih zarobljenika. Na taj izvestaj anatemu su bacili svi koji su mogli, i glavni svetski mediji i drugosrbijanci i sve nase omiljene NVO, no pod pretpostavkom da je istinit, da li je za Vas ubistvo 1200 zarobljenika zlocin ili ne? Ukoliko jeste, a pretpostavljam da jeste, mogu li muslimanske vlasti danas da uslovljavaju Patrijarhovu posetu Bosni njegovim klecanjem na stratistu zato sto su egzekutori zlocina bili srpske nacionalnosti? Kolika je odgovornost danasnjeg Pape za dogadjaje koji su se desili dok je on bio tinejdzer u nekom katolickom manastiru? U komentarima citamo samo pausalne osude osobe koju Srbi tako vole da mrze a stranice komentara sluze ljudima da tu svoju gotovo iracionalnu mrznju predstave javnosti. Pozivanje Pape u Srbiju ne znaci negiranje ustaskih monstruoznosti niti odsustvo pijeteta prema zrtvama zlocina, kao sto to implicira jedan komentator.
Preporuke:
0
0
66
petak, 06 januar 2012 21:15
Peter RV@Zoran
Sad vidim odakle crpite vase 'cinjenice' o Srebrenici.
Jedini ('krunski') svjedok je bio Drazen Erdemovic, koji je priznao ovo 'strijeljanje' u ime Srba. Uradio je to jer je dobio za to novac , 'oprostenje' i dozvolu da zivi anonimno negdje u Kanadi.
Erdemovic, koji je inace -Hrvat, 'priznao' je da je njegov vod pobio ove zarobljenike pod okolnostima za koje strucnjaci tvrde da su nemoguce (nekih desetak ljudi da strijeljaju 1200, za dva-tri dana).Nikad nije bilo dozvoljeno od suda da ga se unakrsno ispita. Dodjavola istina, covjek je napravio izvrstan biznes okrivljujuci Srbe za to.
Nasuprot toga sto vi tvrdite, strani informativni mediji su bili ocarani sa ovakvim 'konacnim dokazom' srpskih zlocina.
Sto se tice priznavanja ovih 'zlocina' od strane vlada RS-a ili Srbije, svakome bi trebalo bit jasno da ce one prihvatit svake lazi, da bi promocionirali svoju buducnost kao evropski cinovnici.
Ostavite se vi "drugo-srbijanaca" i daljeg foliranja, vasa ideologija postaje prozirna.
Dakle, oni Vas pitaju:" Kad će Papa u Srbiju?", a onda Vi njih pitate:" Koje ste verske pripadnosti?", i oni Vam kažu koje su verske pripadnosti...
Ja Vas pitam planira li da održi misu za Pavelića, ako dođe u Srbiju, u skladu sa vrednostima koje zastupa Vaša crkva!?
Oni koji su pape željni, mogu da ga vide u Mađarskoj ili Hrvatskoj, gde relativno često dolazi. Nije preko sveta...
Mislim da je jedino što je skandalozno oko podeljenosti hrišćanstva za velikodostojnike rimokatoličke crkve to što još uvek nisu uspeli da nas uvuku pod svoje skute i naplaćuju papski porez.
Ali radi se na tome. Neki istaknuti članovi ldp-a su već prešli u rimokatoličanstvo, a da to za divno čudo vesni pešić uopšte ne smeta.
Jeste, slažem se. Zato predlažem da se papska funkcija ukine i da se svi hrišćani okupe oko Vaseljenskog patrijarha.
Ovim je rekao i mnogo više nego što je želeo! Nezgodna je to stvar za globaliste, papu, na primer!
Gde je tu identitet , objektivnost i vizija gospodina Hočevara?
Smanji malo.
1. Najverovatnije: Vatikanu je, izgleda, stalo da se njegovom poglavaru uputi poziv, pa je šef lokalne filijale dobio mig da na ovaj način pokrene kampanju i oživi mrtvorođenu inicijativu. Svakako smatraju da bi to bio zgodan prvi korak ka Uniji;
2. Ulizice - ekumenisti iz Patrijaršije SPC koje su tu ideju i lansirale, žele da je ožive, pa su inicirale to “zapitkivanje“. Zgodno za buduću karijeru;
3. Vlastodršci u Srbiji se nadaju da bi dogovor o toj poseti mogao da malo pripomogne na martovskom popravnom ispitu za EU kandidaturu.
Bilo kako bilo, nikome od njih se ne sme dati prilika da uspeju.
On je to vec uradio Grcima i Jevrejima, sad mu ostaju Srbi i Juzno-Amerikanci (dolazi uskoro u Kubu, pa cemo slusat sto kaze tamo)
Papa prvo mora u Vatikanu na trgu Sv. Petra da održi misu pokajnicu - zadušnicu za pobijene Srbe od Katoličke crkve i ustaša u Drugom svetskom ratu.
Zatim treba da se izvini srpskom rodu i narodu na tim neviđenim zločinima i na skrivanju ustaških zločinaca posle Drugog svetskog rata od strane katločke crkve i njihovih jezuita.
Kad to učini onda može da podnese molbu Srpskoj pravoslavnoj crkvi za oproštaj što su pobili stotine srpskih pravoslavnih sveštenika.
I poslednje, treba da stigne u Jasenovac i klekne i moli dugo, dugo...
Tek tada može da podnese molbu da kroči na tlo naše otadžbine!
Koliko sam te ja razumeo, Srbi bi trebali da se tope od ljubavi prema ovom?
Za iole obrazovanog Srbina ovo je dovoljno. Kako stoji u Svetom Pismu `Ko tebe kamenom ti njega hlebom` zar Srbi baš uvek moraju da prihvate? Ja bih radije prihvatio malo izmenjenu preporuku, a to je `Ko tebe kamenom ti njega najdebljim Svetim Pismom po glavi`. Neko treba da se nauči redu ako nikako ne može, bar na ovaj način.
Eto ja te ne pitam, niti bilo ko koga ja poznajem.
Nikakva izvinjenja ne priznajem,nikakva izvinjavanja nama ne trebaju od Vatikana,njihova izvinjavanja niti su iskrena,niti vracaju zrtve.
Sto dalje od nas,i to je sve.
Srbija i Srpska pravoslavna crkva će, uz Božiju pomoć, ostati neosvojivi bastion pravoslavlja, koji Papstvo nikada neće moći da nadvlada!
Nemoj smo da neko kaze da Srbi nemaju nista s time. Ili sa onolikim pobijenim folksdojcerima, ili
ma kome ja pricam kada niko ne cuje
Srbija nema alternativu!
1. Papa je predsednik drzave sa kojom imamo diplomatske odnose i poglavar najvece hriscanske zajednice.
2. Stavljati znak jednakosti izmedju rimokatolika i zlocinaca nije ni ljudski, a ponajmanje matematicki ispravno.
Dakle ako predsednik Vatikana zeli da prisustvuje proslavi godisnjice Milanskog edikta, to mu se MORA omoguciti, kao i sledstvena poseta rimokatolickim vernicima u Srbiji.
Za tu se svrhu mora naci srednje resenje:
- BT prima papu kao predsednika,
- SPC daje zajednicko saopstenje za javnost,
- rimokatolici mogu da oraganizuju sve sto zele, ali u svojim hramovima i o svom trosku .....
Zajednicke Sluzbe nece biti, jer mi ne sluzimo sa jereticima, ali papa moze da prisustvuje, bez odavanja pocasti, koje se odaju pravoslavnom episkopu, dakle samo kao sef drzave.
Da se jasno stavi do znanja da smo mi protiv filoque jeresi i svakog izvedenog dogmatskog stajalisa koje proizlazi iz iste. Dakle papinskog primata nema.
Ono glede okruglih stolova, ja sam očekivao da poѕovete rimokatoličke novinare i njihov tisak da pače i vatikanski odjel ѕa tisak da iste organizuju.
Nama Srbima je teško shvatiti da rimokatoličke djelatelje javne riječi ne interesuje na kojim to osnovama i iz kojih pozicija ti Srbi ne žele sv. oca u Srbiju. Ne žele , pa ne žele i eto, to uopće ne zavređuje njihovu pažnju, da paće ni Vašu osobeno.
Nama, prašnjavim bizantincima i Malim rusima to šmeka na neki klerikalni totalitarizam.
gospodine neznam kako bi se vi osecali da vam je cela oceva ili majcina porodica poklana od strane ustasa. Ne nije to mrznja to je samo sklanjanje od zla!Jer sta moze imati zajednicko svetlo sa tamom, ili dobro sa zlom.
Njega u Srbiji mozda zeli samo da vidi nasa politicka elita i pojedini episkopi koji su finansirani od strane vatikana za upropascavanje nase vere!
2.između zločinaca i katolika postoji znak jednakosti u logoru Jasenovac
Zato vaš komentar zaista zaslužuje minuse.
Cista laz! Gospodin sam postavlja to pitanje, priprmajuci teren za nametanje tog pitanja Srbima. Kakav je interes Srba da pitaju za papu?
A evo sta u stvari hoce!
Moj odgovor svima je: organizujte okrugle stolove, pa da se dogovorimo kao braća i sestre", rekao je Hočevar
(koliko god minusa za ovo dobio)
Šta mislite sa kime mi je bilo prijatnije?
Kad bi bila istina da su osam hiljada zarobljenih muslimanakih vojnika ("i djecaka")bili strijeljani, onda bih se slozio da nas Patrijarh bi trebao da se 'izvine', ali desava se da mi ne znamo sto je istina o 'Srebrenici', jer se sprecava jedna postena istraga o tome. Stefan Karganovic pokusava ,bez mnogo uspjeha (t.j. sa mnogo sabotaze) da povede istragu.
Vi ste izgleda prihvatili izmisljotine Bernarda Henri-Levija i Toma Lantosa -sto nas Patrijarh uopste nije obavezan da uradi. Propaganda demonizacije Srba je bila (i jos uvijek jeste) vrlo gusta i trebace jos neko vrijeme dok njen mulj ne padne na dno.
Divljastvo ustasa, medjutim, je dobro ustanovljeno. Cak i sa njemackim dokumentima iz toga doba.
Evo jednog koji pokušava da nas nauči lepom ponašanju, a sam je odavno pobegao od tog manira. Bilo bi mi draže da se ne krijete iza pseudonima i još ispisanog latiničnim pismom. Samo ovo bi bilo dovoljno da vam se niko ne obrati komentarom, ali ja nisam mogao da se tog zadovoljstva odreknem. Trebali bi kao stručnjak , tj obrazovani u temi koja je predmet ovih komentara, da znate da Srbi PRAVOSLAVNE veroispovesti imaju PRAVO i OBAVEZU da iskažu svoje mišljenje o predsedniku svake države, a POSEBNO o Predsedniku Države Vatikan. Istorija nam je pokazala da slobodno možemo da stavimo znak jednakosti između predstavnika navedene Države Vatikan i zločinaca koji su nas uzgred da kažem dobrano zadužili. I jedni i drugi, jer su jedni stvorili druge, a drugi su deo prvih u Hrišćanstvnu, kako i sami kažete.Sa nadom da vas neću susresti na nekom bogosluženju u Crkvi kojoj pripadam, završavam ovo moje slovo Mr. Jack.
Jedini ('krunski') svjedok je bio Drazen Erdemovic, koji je priznao ovo 'strijeljanje' u ime Srba. Uradio je to jer je dobio za to novac , 'oprostenje' i dozvolu da zivi anonimno negdje u Kanadi.
Erdemovic, koji je inace -Hrvat, 'priznao' je da je njegov vod pobio ove zarobljenike pod okolnostima za koje strucnjaci tvrde da su nemoguce (nekih desetak ljudi da strijeljaju 1200, za dva-tri dana).Nikad nije bilo dozvoljeno od suda da ga se unakrsno ispita. Dodjavola istina, covjek je napravio izvrstan biznes okrivljujuci Srbe za to.
Nasuprot toga sto vi tvrdite, strani informativni mediji su bili ocarani sa ovakvim 'konacnim dokazom' srpskih zlocina.
Sto se tice priznavanja ovih 'zlocina' od strane vlada RS-a ili Srbije, svakome bi trebalo bit jasno da ce one prihvatit svake lazi, da bi promocionirali svoju buducnost kao evropski cinovnici.
Ostavite se vi "drugo-srbijanaca" i daljeg foliranja, vasa ideologija postaje prozirna.