Možda bi pre petnaest godina na ovaj način i bio ostvaren neki uticaj na Rusiju. Danas je to na duži rok besmisleno. Klintonova (SAD) na ovaj način ostvaruje samo neke sitne dnevnopolitičke ciljeve. Indirektno Rusiji se pruža mogućnost da sa svoje političke i društvene scene odstrani (na dobrobit Rusije, a i ostalog Slobodnog sveta) sve organizacije, udruženja i pokrete koje su prozapadni i koje dejstvuju protiv njenih vitalnih nacionalnih interesa. Ipak , a to Rusija zna i radi, samo jaka ruska armija je garant bezbednosti Slobodnog sveta.
Preporuke:
160
3
2
petak, 09 decembar 2011 11:00
Istok
Evo je opet. Nedavno se slikala sa odsecenom glavom Gadafija. A gde joj je sada mac? Sve ga teze dize. Reuma je hvata. Ostade joj jos samo jezik da s njim ko dosadna osa ubada.
Preporuke:
140
1
3
petak, 09 decembar 2011 11:20
Srbin agnostik
Pored svega što ste naveli ovde, kao uvek veoma analitično, pronicljivo i pismeno, ne treba gubiti iz vida, posebno kada je o Hilari Klinton reč - da se radi o krvoločnoj osobi, koja je osim toga i patološki lažov.
Interesantno je da niko iz stručne javnosti- utoliko pre što postoji tendencija da se SAD porede sa Rimskom imperijom- nije našao za shodno da analizira tipove poput recimo Klintona, Solane, Blera, Olbrajtove, te najposle i ove užasne osobe koja otvoreno podržava klanje, i u krajnjoj liniji trgovanje ljudskim organima.
To bi bilo više nego zanimljivo i korisno, a onda bi se , na specifičan način osvetlile ličnosti Nerona, Kaligule i sličnih.
Preporuke:
142
2
4
petak, 09 decembar 2011 11:34
jezivi
Samo Sibir.
Preporuke:
88
3
5
petak, 09 decembar 2011 11:35
slobodan 50
nekada, nisam verovao, da naoružavanje može da obezbedi slobodu i razvitak neke države, a pričali su mnogi...nekad, kad sam bio mlad, naivan i kada sam verovao zapadnim lažovima i kriminalcima...danas tvrdim, SS400, SS500 I SS700, donosi mir i prosperitet bilo koje zemlje na ovoj užasnoj planeti...dakle, može hilari da blebeće koliko god želi, jer nije rusija srbija, irak, libija...na kraju, da ponovim: jedini nam je izlaz, promena politike i totalno okretanje prema istoku, ako mislimo na našu decu i ako im želimo neki srećniji život.ko god drukčije kaže, kleveće i laže, jer nema nijedan argument za svoje tvrdnje.
Preporuke:
150
3
6
petak, 09 decembar 2011 11:41
Dag
Američki državnici još misle da mogu da dele lekcije Rusiji. Na sreću, po ceo svet, to vreme je prošlo. Bolje im je da se pozabave svojim izborima (broj birača bez glasačkog prava, elektorski glasovi, dve iste partije bez treće različite, prebrojavanje glasova na Floridi, korupcija koja se naziva lobiranjem, medijski cirkus u kampanjama, cenzusi za kandidate koji se biraju i sl.).
Preporuke:
104
2
7
petak, 09 decembar 2011 11:44
Jelica Krgač
Jelcin je umro prirodnom smrću.Cara su ubili Klintonovi krvoloci.ovoj treba jedan ruski bajker...Ovako, prosipa tugu i žalost.
Preporuke:
65
2
8
petak, 09 decembar 2011 12:17
Milan
Ako se dobro sjećam na prvim izborima na kojima je DŽordž Buš (mlađi) pobjedio, pobjedio je zahvaljujući vrlo tjesnoj većini dobijenoj u Floridi, gdje je, gle čuda, njegov rođeni brat bio guverner, a korišten je upravo taj famozni elektronski način glasanja.
Preporuke:
87
2
9
petak, 09 decembar 2011 12:26
Srbija do Tokija - Rusija do Milvokija
Da su Rusi podržali Srbe u Kninu, sada bi se polemisalo o američkim izborima (elektorskim), a ne o ruskim (jedan građanin-jedan glas).
Preporuke:
91
4
10
petak, 09 decembar 2011 12:31
Soka
Pitanje iz naslova je retoričko i svako razuman zna da se tu ne radi o izborima već o planu otimačine. Standardni arsenal izgovora za mešanje u unutrašnje stvari suverenih država je kršenje ljudskih prava, nedemokratski izbori i sl. Porobljivačima planete, nakon što su opljačkali sve na ovom svetu, nedostaju još samo energetski resursi Rusije.
Preporuke:
68
2
11
petak, 09 decembar 2011 12:45
milica
Kad ne bi amerikanci zabili nos u tudje stvari oni bi crkli od muke. Samo nije mi jasno kako smeju na Ruse? izgleda da im manjka pameti doduse nikad je nisu ni imali za nesto dobro, a za ubijanje i ostalo uvek su prvi. Vidim da se Putin strasno uplasio haha...
Preporuke:
67
2
12
petak, 09 decembar 2011 12:50
Ljuba iz Kaira
Pa naravno da je klintonova sunljicava. Klintonovi i Busovi su promenili veru tokom svojih boravaka u Saudijskoj Arabiji. Zato je Obama pobedio iz cuga - da se ne muce sa saudijskim sheicima. Evo, ovde u Egiptu islamisti osvojili 66% glasova i klintonka zadovoljna! Arapsko demokratsko prolece u svim zemljama dovodi na vlast tvrde struje islama. Valjda je jasno sta je trenutno u modi.Tako da bi najbolje bilo da i Boris postane El Tadic i sve ce biti reseno
Preporuke:
61
3
13
petak, 09 decembar 2011 13:27
Velja
Zar ste išta drugo očekivali od Satrapskih
američkih država i te jahačice apokalipse? Ta i svoje su crnce oslobodili tek kad su druge po svetu porobili.
Njihovi genocidi su poredivi jedino sa nacističkim. S tom razlikom što su nacisti to zvali "konačnim rešenjem", a oni to sada cinično nazivaju humanitarnim akcijama i borbom za ljudska prava i demokratske vrednosti.
Preporuke:
67
2
14
petak, 09 decembar 2011 13:55
Slavomir Srpski
Hilari bi htela ruzicastu revoluciju u centru Moskve, pa da izbegne velike materijalne troskove rusenja Rusije skupim sredstvima "stitova" po Poljskoj, Rumuniji. Pa da onda tamo udju njene finansijske lobi i pokupe sve budzasto: bila bi to pljacka stoleca, i odmah bi oporavilo razrusene finsnije na zapadu. Zar to nije svima jasno. U pitanu je veliki plen za koji jevrejski finansijski lobi u Americi, onaj koji drzi americke vlasti u ruci, nema strpljenja da ga dobije.
Preporuke:
63
1
15
petak, 09 decembar 2011 14:10
posmatrac
Slazem se da bi neko strucan trebalo da analizira na osnovu ponasanja izjava itd psihijatrisko stanje ove zene njenog supruga kao i poslusnika kod nas i na zapadu.Ovakvim izjavama vidi se da su izgubili osecaj za realnost a takve osobe ako vode mocne drzave mogu svet da gurnu u kataklizmu.
Preporuke:
50
2
16
petak, 09 decembar 2011 14:25
MP
Nešto mi Putin ni malo ne liči na Jeljcina.
Preporuke:
65
2
17
petak, 09 decembar 2011 15:43
Odbrana i poslednji dani
Od silne brige za ruski narod Hilari Klinton deluje prilično isceđeno. Kao da je izašla iz samovara. Ako jednom raskrsti sa demokratama može slobodno da se pridruži Čajanki ili nekoj sličnoj limunadi.
Preporuke:
44
2
18
petak, 09 decembar 2011 16:36
Peter RV
Ovo otvoreno i neprijateljsko mijesanje u unutrasnje poslove Rusije, ima i jednu dobru stranu.
Omogucava Putinu jedan odlicni protiv-napad, koji bi se inace tumacio od Zapada kao ruska agresivnost. Klintonka je pala u sopstvenu klopku, nadajuci se da je Rusija isto sto i Srbija, koju je njen (vjerni) muz unistio. Poslije izbora dreka da su bile prevare, onda vika sa 'gotov je' da bi se onda pojavile 'demokratske' NGO- gomile sa spaljivanjem izbornih listica i skupstine. Putin je odlicno shvatio situaciju i uzeo je inicijativu.
Preporuke:
51
2
19
petak, 09 decembar 2011 17:13
Stradija
Klintonka je u stvari zaljubljena u Putina,garant ima onu njegovu sliku sa pecanja.
Preporuke:
39
2
20
petak, 09 decembar 2011 17:40
MR
Izjave Hilari Klinton pretstavljaju prostačku diplomatiju i najobičniji bezobrazluk. I malom detetu treba da bude jasno šta Amerikanci žele, bilo da su to demokrati bilo republikanci. Uostalom, narodi Jugoslavije, naročito Srbi, su to osetili na svojim leđima. Smatraju da su najpametniji i da samo oni zaslužuju da vladaju svetom.
Preporuke:
45
2
21
petak, 09 decembar 2011 17:59
Aleksandar
Ah, sta hoce od Rusije--pa hoce i Rusima da poturi Otpor i DOS da bi se vratili jelcinovskoj eri pljackanja Rusije. To SAD nece uspeti ni ratom ni NVO-osvskom okupacijom. Kukolj koji finansira CIA ce biti rasturen, a to zelim i Srbiji u novoj godini.
Preporuke:
55
2
22
petak, 09 decembar 2011 18:25
el ninjo
Klintonova hanuma i drugi Amerikanci računaju na iracionalizam ruskog naroda,da će se pokrenuti protiv svojih vlasti bez nekog velikog razloga, uz trivijalan povod
Preporuke:
35
4
23
petak, 09 decembar 2011 18:27
Svetislav Kostić 1. dio
Od Rusije najavljeno stacioniranje raketa zemlja vazduh na području Kalinjingrada, što znači na granici članica Natoa Litvanije i Poljske, izazvala je kod zapadnih agresora kako zlovolju tako i paniku. Čitaocima NSMP već poznata ciničan „savjet“ Rasmusena da Rusija ne rasipa novac nizašta.
Dovoljno sebi predstaviti globus i zaključiti da bi Turska bila daleko prikladnija za odbranu od raketa iz Irana. Samo što nisu nikakvi islamisti u pitanju nego podmukli projekt SAD da sebi obezbjedi prvi atomski udar protiv Rusije a istovremeno parališe ruski protivudar. Pravoslavna Rusija je Zapadu oduvijek bila deklarisani neprijatelj i nakon što digla ruke od socijalističkog društvenog uređenja
Preporuke:
53
2
24
petak, 09 decembar 2011 18:36
Svetislav Kostić 2. dio
NATO se proširio sve do granica Rusije i nastoji da se ukotvi na Kavkazu i Srednjoj Aziji a Rusiju potpuno izoluje i drži u karanteni od „zdravog“ dekadentnog Zapada. Dok obnovu jedne samosvjesne ruske državnosti pod Putinom definiüe se reinkarnacijom carstva zla.
Podsjećam na masovne prevare na predsjedničkim izborima 2006. godine kada Jelcin uz pomoć administrativnih materijalnih i ljudskih resursa i milijardama rubalja dotiranih o oligarha uspjeo da pobjedi konkurenta Sjuganova, tada se od Zapada nije čula ni jedna loüa riječ.
U međuvremenu je na Zapadu postalo pravilo da se izborima u bivšim sovjetskim republikama osporava legimitet ako su pobijedili kandidati koji nisu Zapadu po volji. A kampanju vodi upravo Ameriaka, velemastor u izbornim krađama. Sjetimo se kako je Buš junior "pobijedio".
Preporuke:
47
2
25
petak, 09 decembar 2011 19:22
Mile Bre
Hilari mora da reaguje histerično. I Putin se uzdržava od broja loše investiranih dolara u opoziciju. Scenario poznat, a potkupljujućim opozicionarima u Rusiji, treba olakšati tegobe i uputiti ih u zemlje gde ne "kradu" na izborima. U takvim prilikama sam za sankcionisanje opozicije koja se ponela rušilački prema demokratiji izvrgavajući ruglu ceo narod koji je glasao.
Preporuke:
31
1
26
petak, 09 decembar 2011 19:25
saša r.
Smatram da je krajnje vreme da Rusija prestane da igra "bunker" i da se zadovoljava ponekim kontranapadom. Potomci Afrikanaca i Indijanaca u SAD žude da ih neko povede u borbu za najosnovnija ljudska prava. Eto posla za FSB i ofanzivu Rusije, smatram da su više nego sposobni da uzvrate udarac ovoj podmukloj gospođi i njenoj bulumenti.
Preporuke:
43
1
27
petak, 09 decembar 2011 20:48
denga
Koliko se ja sećam, kada je na izborima pobedio Buš, prebrojavanje glasova je trajalo nekoliko meseci, a razlika je bila minimalna, i to po nekom sistemu "budi Bog s nama", tj. gde broj glasova zavisi od staleža onoga ko je glasao.
Ali, u Americi vlada "demokratija", tj. onaj ko protestuje, može ostati bez posla, imovine, pa, i bez glave.
Naravno, scene o "demokratskom" postupanju američke "demokratske" policije na TV ekranima traju čitavih 0.50 sekundi. A "građani prvog reda" se bave samo pevanjem, glumom i svim drugim oblicima ludiranja koji zabavljaju one s ispranim mozgovima.
Preporuke:
41
1
28
petak, 09 decembar 2011 22:18
Danilo
Cuo sam da je Hylari trebala doci u Moskvu da pomogne demonstrantima......
Preporuke:
26
2
29
subota, 10 decembar 2011 05:56
SERBON
Ma ko još može ozbiljno da prihvati ovu?!
Ma Rusi su pametniji od tih američkih primitivaca,staće im na rep...uostalom i ovo što se trenutno dešava u Americi,mislim na akciju "Okupirajmo vol strit" je dobar način da obaveštajne službe sa istoka izvrše pritisak na američke vlastodršce! Da bi se držali podalje od Rusije!
Zapravo treba da zapad počne malo da se bavi svojim problemima,kako bi ostatak sveta ostavili na miru!!!
Preporuke:
24
1
30
subota, 10 decembar 2011 10:12
srbin
Kad čitam komentare pomislim da je ovo Rusija a ne Srbija.
Preporuke:
4
37
31
subota, 10 decembar 2011 15:13
Gordana
Niko da podseti da je sledeca stranka posle JR komunisticka partija. Pa sta to demonstranti (amerika) hoce? Da vise glasova pripadne komunistima? Neverujem! Nevidim da bi ispravljanje na pojedinim glasackim mestima neku od "demokratskih " partija primaklo vecini u Dumi.Smesni su ti podbunjeni "demonstranti". Umesto da su srecni sto ima ko da vrati dostojanstvo njihovoj zemlji, padaju na klintonkine udice.Gde bi nama kraj bio da nam je neki Putin, pa da se ponovo osecamo kao ljudi!
Preporuke:
23
1
32
subota, 10 decembar 2011 15:20
Mikula Mali
Izuzetno tacno.nadam se da ce ga procitati i odgovarajuce ruske sluzbe.Bilo bi dobro kad bi predsednik Putin inovirao ruski odnos prema njima koristeci Staljinove metode, mislim na one pozetivne.
Preporuke:
19
0
33
subota, 10 decembar 2011 15:30
Dak
A sta ako su stvarno namesteni izbori?
Preporuke:
3
27
34
subota, 10 decembar 2011 20:01
Bob
Ne znam, da su ih nameštali, ne bi imali tek 49,5%, namakli bi još malo za većinu. Ali ljudima NWO-a su isprani mozgovi, pa izjave ove imaju smisla.
Preporuke:
14
0
35
subota, 10 decembar 2011 21:10
Ivan
Ne mogu da shvatim da niko od komentatora ne uviđa da je sadašnji ruski režim učinio više usluga zapadu nego prethodni Jeljcinov.Za vlade B. Jeljcina u NATO se proširio na Poljsku, Češku i Mađarsku i počinio dve agresije: na Rep.Srpsku i SRJ. Za vlade Putin-Medvedev, NATO je prosto eksplodirao:Rumunija,Bugarska,Estonija,Letonija,Litva,Albanija,Hrvatska.Američke jedinice su u Centralnoj Aziji, a SAD/NATO su napali:Avganistan,Irak,Somaliju,Libiju,Pakistan.Pritom im Rusija održava pola logistike za Avganistan.Kada je otpočela pobuna u Libiji, pre napada NATO, Medvedev je rekao da je Gadafi "politički mrtvac", a vest o njegovoj smrti prokomentarisao sa "divno".Do pre šest meseci, Medvedev je pretio Asadu, a onda su iznenada "okrenuli ćurak naopako", ne zbog Asada, već zbog izbora, na kojima ih je patriotsko rusko javno mnjenje kaznilo padom sa 70% na 49% podrške.Da su hteli da zaustave širenje NATO, mogli su da onemoguće logistiku za Avganistan
Preporuke:
7
7
36
subota, 10 decembar 2011 21:25
Ivan
Takođe su mogli da naoružaju bilo koga od protivnika NATO: Irak, Libiju ili Iran. Oni su međutim striktno sprovodili sve embargoe na naoružanje, čime su naneli velike gubitke svojoj industriji oružja, narušili svoj međunarodni ugled, praktično ostali bez ijednog saveznika.Da ne zaboravim pritiske na Belorusiju i pretnje upućene Lukašenku i da ponovim da se i to promenilo nekoliko meseci uoči izbora.Za sve to vreme na unutrašnjem planu su pokušavali da skrešu socijalne beneficije, a to nisu uspeli samo zahvaljujući žestokim reakcijama penzionera. Pogledajmo istini u oči:sadašnji ruski režim je u potpunosti kao i prethodni puka marioneta ruskih silovarha(siloviki + oligarsi), samo je zahvaljujući vešto skrojenom antizapadnom imidžu uspeo da sprovede neke globalističke ciljeve mnogo uspešnije nego Jeljcinov.Ne treba imati nikakvu iluziju da njihove gazde silovarsi u potpunosti sarađuju sa zapadnim banksterima(bankar+gangster).Izgleda da je patriotsko rusko javno mnjenje to konačno shvatilo.
Preporuke:
9
4
37
nedelja, 11 decembar 2011 00:45
saša r.
@Ivan
1. deo
Ivane, mislim da grešite. Niste Vi napisali nijednu pogrešnu činjenicu, ali ipak smatram da su Vam zaključci prestrogi.
Prvo, ne može Putin u ovim uslovima da naglo jača mornaricu i oružane snage. To nije u mirnodopskim uslovima mogao čak ni Staljin. Ogromne pare su potrebne za tako nešto, a ruski tajkuni su patriote koliko su i srpski, na žalost. Vrlo slično razmišljaju Rusi i Srbi, opamete se tek kad se dođe do tačke samouništenja. Solidno poznajem ruski jezik, tako da izlazim na njihove sajtove.
Sećate li se kako se u Srbiji nametalo razmišljanje da "ne treba da ginemo u Slobinim ratovima". Pokazalo se da je istina da se Srbija branila u Krajini i Srpskoj. Slično razmišljanje se protura i Rusima, opet od istog naručioca, to već znamo ko je. Pojavljuju se komentatori koji kažu da "Srbiji ne treba pomoći", jer "nikada nije pomogla Rusiji". Da li Vam je poznata retorika ovakve "kuhinje"? To je ista kuhinja koja ovde protura da "Rusija nikad nije pomogla Srbiji".
Preporuke:
18
0
38
nedelja, 11 decembar 2011 00:56
saša r.
2. deo
Ista ta "kuhinja" servira Rusima da "Srbi nisu plavi, već izrazito crni, te nisu braća", onda da je "Nikolaj zbog srpskih terorista ušao u prvi svetski rat, a Rusija zbog toga stradala", kao što servira i Srbima onu krilaticu "blago onom koga Rus brani, a Kinez hrani" itd itd.
Osećam se izuzetno prijatno kada vidim da se ogroman broj komentatora u Rusiji ne prima na takve laži, kao što se i u Srbiji ogroman broj ljudi ne prima na to.
Da zaključim, smatram da će Putin moći da maksimalno ojača Rusiju tek kad počne otadžbinski rat, jer tada stupaju na snagu ratni zakoni i radi se do iznemoglosti svakog pojedinca. A Rusi i Srbi su tokom istorije pokazali i dokazali da najbolje funkcionišu kada su saterani u ćošak, i da tada na krilima kolektivne svesti čine potpuno nemoguće stvari.
Prema tome, Putinu nije nimalo lako sa svojim tajkunima i angloameričkim poltronima.
Preporuke:
16
0
39
nedelja, 11 decembar 2011 02:04
Đuka
"Ne čačkaj mečku", a pogotovo ne rusku!
Preporuke:
13
0
40
nedelja, 11 decembar 2011 08:03
Sraboljub Savic
Drzavni sekretar SAD-Hilari Klinton zeli iznutra razorenu Rusiju, rasparcanu (gore nego Jugu),
cijim bi delovima "vladale" sluge SAD. Cilj svega je osvajanje bogatstava Sibira, Krima, ...Rusima i ostalim Slovenima, namenjena je uloga zombija"-nizih bica, dok mogu da "rmbaju".
Najgore u Rusiji je neshvatanje tzv. oligarhije i "opozicije", kako "pomazu"-vode stado na klanicu.
Nikakve rakete, nedostizna aktrobatika (neka mi bude, kao vazduhoplovcu i Srbinu bliskom Rusima-slovenskoj braci,-cirkuska))aviona,... ne vrede bez svesti i jedinstva (vise puta smo iskusili).
Mocnici, koji vladaju SAD (pretenduju i svetom)biraju licnosti, kao Hilari K. (bez nje ni
predsednika-Bila). Krvolocna, bez morala,
pragmaticna ("do daske"), predstavlja SAD a mi-ovce
pruzamo joj sve, ukljucujuci, ni pomen tolikim ubistvima za koje je direktno odgovorna-od Gadafija
pa unazad do nase dece i toliko nevino pobijenih.
Rusija je veliki plen. Sredstva se ne biraju. Zivoti (tudji) ne zale.
S. Savic
Preporuke:
14
0
41
nedelja, 11 decembar 2011 08:05
Milan Vidmar
Zivim u USA 50 godina. Angazovan sam u politici. Amerikancima koji prate spoljnu politiku USA jasno je da je i USA i Engleskoj (takozvnoj "Velikoj" Britaniji) konacan cilj da se UNISTI Rusija kao drzava i ogromna terirorija rasparca na latifundije medjunarodnih korporacija koje bi besomucno i nemilosrdno muzle sva bogatstva zemlje a za uzvrat naselile prakticno besplatnu radnu snagu iz Mongolije, Kine i Centralne Azije. To bi bio kraj ruskog naroda ali i kraj cele slovenske rase. Neslovenski narodi Evrope, slobodno mozemo da kazemo, vec su psiholoski i moralno DOKONCANI a sada sledi njihova ubrzana kretenizacija i mongrelizacija sa svim mogucim rasama ostalih kontinenata.
Preporuke:
15
0
42
nedelja, 11 decembar 2011 19:07
Ivan
@saša r. Nažalost, bojim se da ne grešim, iako mi to ne pričinjava nikakvo zadovoljstvo. Da je Putin-Medvedev režim hteo da na bilo koji način omete NATO, on to nije morao ratom. Da ponovim:prekid linija snabdevanja NATO koje idu preko Rusije bi doveo do brzog i butalnog poraza NATO snaga i velikog masakra NATO vojnika od strane talibana. Ovakav novi Vijetnam bi potpuno preokrenuo volju zapadnog javnog mnjenja za bilo kakvim ratom. Kredibilitet NATO bi bio ozbiljno ugrožen, i možda bi to dovelo do njegovog raspada.NATO je već ozbiljno uzdrman ratom u Libiji koji i dalje traje i u kome su kopnene NATO trupe pretrpele ozbiljne gubitke, ali su svetski mediji(uključujući i ruske) sve to prećutali. Treba uzeti u obzir izjave Donalda Ramsfelda, date pred kraj mandata, da je NATO postao balast za Ameriku koja sama mora da vodi sve ratove uz simbolično prisustvo drugih.Takođe, Pentagon se žestoko protivio napadu na Libiju i faktički doprineo da se Gadafi toliko dugo održi. Sa druge strane, Medvedev nije
Preporuke:
2
0
43
nedelja, 11 decembar 2011 19:22
Ivan
@saša r. Dakle da ponovim: tokom kongresnih saslušanja, svi američki generali i obaveštajci su uglas ponavljali da Amerika nikako ne bi trebala da učestvuje u ratu protiv Libije, a ovo je rezultiralo brzim povlačenjem Amerikanaca iz agresije(svega deset dana od njenog početka).Sa druge strane, Medvedev je pokazao mržnju prema hrabrom pukovniku, koja se ni po čemu nije razlikovala od mržnje Hilari Klinton. Rusija nije protiv globalizma, ona je njen deo. Nije to Rusija svetog Romanova, već Rusija kojom vladaju agenti međunarodnog banksterskog ološa. Nada postoji, ali se ona krije u državama kao što su Iran, Venecuela,Libija,S. Koreja...I da ne zaboravim hrabrog predsednika Asada, koji je trenutno na prvoj liniji fronta.
Preporuke:
4
1
44
utorak, 13 decembar 2011 01:48
The Jack
@Ivan
Tesko da bi talibani bas "razbucali" profesionalce, ali da bi bilo gutavo bez logistike, tu se slazem. Afganistan je organizovan na plemenskim principima, a talibani su "nadgradnja" jer oni ne bendaju te principe, nego "vise" ciljeve. Jedan od tih ciljeva je celodnevno "kontempliranje" koga i zasto treba ubiti. Dakle veoma opasana gomila ludaka. Kada se oni usmere, kao sto je ucinjeno u Libijskoj Dzamahiriji, naravno prema civilima, poseju mnogo straha i izazovu totalnu pometnju. Njihova krvolocnost se precesto pogresno poredi sa hrabroscu i spremnoscu da poginu na "putu" Uzvisenog Boga.
Sta htedoh reci? A, da!
Ako imas laptop, to je razlog moj Ivane. Ustvari baterija u njemu, u mobilnom telefonu i u drugim manjim i vecim cudima moderne mobilne tehnologije. Afganistan lezi na debelim naslagama tzv. retkih zemalja Mendeljejevog Periodnog sistema. Ti elementi daju ampercasove minijaturnim baterijama. Osim koza i ludaka, nad zemljom, tamo nema nista interesantno, ali ispod ...
Preporuke:
3
0
45
utorak, 13 decembar 2011 11:57
Sale
Hilari, pa što ih ne bombardujete.Zar vi to ne rešavate tako?
Preporuke:
1
0
46
utorak, 13 decembar 2011 13:22
Ivan
@The Jack Talibani imaju oko 20 g. ratnog iskustva, a mnogi među njima, koji su učestvovali u ratu protiv S.S.S.R-a i 30. Ovo im daje onaj nivo obučenosti koji ide sa iskustvom i koji nije formalan, ali je ubitačan.Uostalom oni ne vode frontalni, već asimetrični gerilski rat, u kome teško naoružane snage nemogu da izađu na kraj sa protivoklopnim i pvo lakim lanserima koje koriste talibani. Da je to tako vidimo po tome da NATO gubi helikoptere, i da je u samo jednom danu poginulo 66 američkih specijalaca.Dakle, talibanima je za jedan dan uspelo što Srbima nije za sve vreme ratova u BIH i na Kosovu.A što se tiče ovog drugog, mislim da to nema veze sa laptopovima, već sa heroinom.Najzad ne vidim razlog da se talibani tretiraju ludacima zbog svojih vrednosti koje su spremni da brane do smrti.
Znamo koje vrednosti brani NATO:banksteraj, homoseksualizam i neoliberalnu eksploataciju.Uopšte se ne čudim talibanima što to žele da izbegnu po cenu smrti
Preporuke:
2
1
47
sreda, 14 decembar 2011 14:54
saša r.
Da je to tako vidimo po tome da NATO gubi helikoptere, i da je u samo jednom danu poginulo 66 američkih specijalaca.Dakle, talibanima je za jedan dan uspelo što Srbima nije za sve vreme ratova u BIH i na Kosovu.
Greška Ivane!
Prvo, Srbima je tokom 1999. bilo strogo zabranjeno da objavljuju gubitke NATO pakta. I dan danas se malo zna o fantastičnim akcijama srpskih pilota u napadima na američke baze u Bosni i Albaniji, a posebno na američki nosač u Jadranu, koji je nekoliko meseci bio opravljan u Italiji. Napomenuću i briljantnu akciju generala Delića na Košarama, kada su naši razbucali anglo-američke komandose.
Drugo, podatak koji navodite, ja nazivam prljavštinom Stejt Departmenta. Ti specijalci koji su izginuli bili su u sumnjivoj akciji uništenja Bin Ladena. Mrtva usta ne govore, po meni je to razlog broj 1 zašto su stradali. Hitler je prvi vladar koji je uništavao sopstvene komandose da bi sve ostalo pod velom tajne. Ameri su nasledili njegov primer.
Preporuke:
3
1
48
sreda, 14 decembar 2011 20:58
Ivan
@saša r. 99.godine, kao ni sad mi nismo imali teh.sredstava za gađanje američkog nosača aviona.Znam za napade na heliodrome u BIH i Albaniji, ali ne znamo rezultate tih napada. Ja operišem sa činjenicama i logikom, a ona kaže da ako je Srbima bilo zabranjeno da objavljuju gubitke NATO, onda su ti isti Srbi radili za NATO.Što tako talibanima ne zabrane objavljivanje gubitaka? To se do sada ni u jednom ratu nije desilo.Ne može se srpski kukavičluk braniti sumnjivim tezama.Ni ova priča o žrtvovanju komandosa ne pije vodu.Nisu samo ti komandosi stradali, već i oko sedam hiljada NATO vojnika ukupno u avg.ratu.Da ih nije sve pobio Stejt Department?Mi Srbi kada god neko uspe da nanese gubitke NATO i da se održi u borbi, to pokušamo da marginalizujemo da bi oprali veliki kukavičluk i sramotu koju je pokazao Miloševićev režim, predajući Kosovo.Pošto su ga u tome podržale sve stranke, sem radikala, iz toga neizbežno sledi da većina Srba nije htela da se bori za Kosovo.To su činjenice, a ostalo nagađanja.
Preporuke:
2
1
49
četvrtak, 15 decembar 2011 00:14
saša r.
@Ivan
Ne, g-dine Ivane, sumnjivih činjenica nema. Hrabri srpski pilot izvršio je kamikaze napad na američki nosač. Ameri su već bili besni što je Milošević objavio na RTS-u obaranje F-117, i zapretili su da će tepih bombama razvaliti gradove u Srbiji, ukoliko ne ućuti. Kao što je i onaj izaslanik pijanog Jeljcina, Černomirdin, isto zapretio, kada se pravio kumanovski sporazum. Izvrnuo je svo piće na Slobinom stolu i rekao:"Na ovo će ti ličiti Beograd, ukoliko ne potpišeš!"
Što se radikala tiče, nisu se nešto pokazali kad je pao Knin. Te noći na ulice Beograda su izašli samo Kosta Čavoški i Koštunica.
Ovo što sam napisao za specijalne jedinice je takođe potpuno tačno, samo Izraelci i Rusi poštuju svoje komandose i nikad preko njih ne peru ruke. Svi ostali ih troše kao sapun.
Preporuke:
4
0
50
četvrtak, 15 decembar 2011 13:28
Ivan
@saša r. Sve te priče može potvrditi samo onaj ko je bio iza zatvorenih vrata, kada su pregovarali Sloba,Černomirdin i Ahtisari.Ukoliko ste to čuli lično od nekog od njih trojice, onda ću vam verovati.Ipak mislim da niste, već da ste to pročitali u bulevarskoj štampi, a te laži o sravnjivanju Beograda je plasirao Milošević da bi oprao svoju izdaju i predao Kosovo Amerikancima.A što se tiče ostalog, ponavljam pitanje:navedite mi bar jedan moderan rat u kome je jedna strana drugoj zabranila objavljivanje vesti i vođenje ratne propagande.Ponoviću i drugo pitanje:jel Stejt Department sam pobio oko sedam hiljada NATO vojnika, pošto tvrdite da je ubio(ili omogućio da budu ubijeni)66 specijalaca.
Preporuke:
0
1
51
četvrtak, 15 decembar 2011 17:39
saša r.
@Ivan
Ja ne sporim da su talibani dobri ratnici. Oni su već 30 godina u ratu, naravno da su se iskalili u odlične borce, jer odrastaju na takvom terenu i u takvim uslovima. Smeta mi što nipodaštavate naše vojnike, za koje sam siguran da bi žestoko zagorčali život američkim trupama da je došlo do kopnenih operacija. A što se tiče onog prvog, znate šta, gde ima dima ima i vatre. Daću Vam primer, bombardovanje kineske ambasade pratila je neviđena kampanja Stejt Departmenta, naši nisu imali vremena da se s tom temom detaljno pozabave, ali evo Vam link na kome ugledni profesor iz SAD, jevrejskog porekla, razobličava NATO laži vrlo temeljno. Na dnu teksta imate sajt samog autora, koji je veliki prijatelj Srba. Ako imate vremena, izađite i pročitajte, ima mnogo zanimljivih tema.
http://www.angelfire.com/ne/komentar/2i.html
Preporuke:
1
0
52
četvrtak, 15 decembar 2011 19:02
Ivan
@Saša R. Ja ne nipodaštavam naše vojnike.Nigde nisam upotrebio termin "srpski vojnici".Ja govorim o Srbima u celini.Vojska Jugoslavije je već praktično dobila rat, kada ju je sa Kosova povukao Slobodan Milošević, podržan od gotovo svih parlamentarnih i vanparlamentarnih struktura, a budući da se stranke sastoje od naroda, u ovom slučaju srpskog slede jasni zaključci. Kosovo se moralo braniti po svaku cenu, a ne predavati pod bednim i izmišljenim izgovorima.Zamislite da je Čerčil zbog bombardovanja Londona položio oružje.Podsetiću da je London bombardovan sve vreme trajanja rata, prvo avio-bombama, potom dirigovanim projektilima.Zamislite da je Gadafi pristao da se preda zbog bombardovanja Sirta.Zamislite da su se Nemci predali zbog bombardovanja Monte Kasina ili Drezdena.Navedite mi bar jedan moderan rat koji je dobijen samo iz vazduha.Ja tvrdim da ne postoji.Bolje je pregovarati 1000 godina nego ratovati jedan dan, ali ako se krene u rat, mora se ili pobediti ili umreti
Preporuke:
3
0
53
četvrtak, 15 decembar 2011 19:18
saša r.
@Ivan
Onda nesporazuma ipak nema. Slažem se sa ovim što ste napisali.
Preporuke:
2
0
54
nedelja, 18 decembar 2011 06:16
The Jack
@ ivan i sasa
Lepo se vi istipkaste. Kada bi svi ovako zborili, lako bi se dogovorili.
Ivan kaze da je heroin u pitanju. Tacno. Proizvodi se neometano. Da li su talibani toliko spremni da poginu za visi cilj? Jesu! Ali samo nekolicina. Vecinu stvari koje telibani upraznjavaju, a nisu pomenuta nekolicina, nego vecina - strogo su zabranjena cinjenja po Kuranu Casnom. Islamski ratnik, koji se drzi reci Uzvisenog Boga, je velicanstven. Ostali su nista drugo nego razbojnici.
Da se vratim na moju tvrdnju o rudnom bogatstvu Afganistana. Danas svako ima mobilni uredjaj, a malo ko se drogira. Danas su telefoni kao kutija sibica, a pre deset godina si mogao vola da ubijes sa itim. Procesorske jedinice u i-pod ili necemu slicnom nisu impresivne snage. Mozda su i koju generaciju iza najnovijih, ali ultra laka baterija, koja dugo drzi?? E, to je pogodak. Rude za to ima u Afganistanu, ali plemena nece tek tako dozvoliti da im se tamo neko muva, pa se "demokratizacija" namece kao resenje.
Interesantno je da niko iz stručne javnosti- utoliko pre što postoji tendencija da se SAD porede sa Rimskom imperijom- nije našao za shodno da analizira tipove poput recimo Klintona, Solane, Blera, Olbrajtove, te najposle i ove užasne osobe koja otvoreno podržava klanje, i u krajnjoj liniji trgovanje ljudskim organima.
To bi bilo više nego zanimljivo i korisno, a onda bi se , na specifičan način osvetlile ličnosti Nerona, Kaligule i sličnih.
američkih država i te jahačice apokalipse? Ta i svoje su crnce oslobodili tek kad su druge po svetu porobili.
Njihovi genocidi su poredivi jedino sa nacističkim. S tom razlikom što su nacisti to zvali "konačnim rešenjem", a oni to sada cinično nazivaju humanitarnim akcijama i borbom za ljudska prava i demokratske vrednosti.
Omogucava Putinu jedan odlicni protiv-napad, koji bi se inace tumacio od Zapada kao ruska agresivnost. Klintonka je pala u sopstvenu klopku, nadajuci se da je Rusija isto sto i Srbija, koju je njen (vjerni) muz unistio. Poslije izbora dreka da su bile prevare, onda vika sa 'gotov je' da bi se onda pojavile 'demokratske' NGO- gomile sa spaljivanjem izbornih listica i skupstine. Putin je odlicno shvatio situaciju i uzeo je inicijativu.
Dovoljno sebi predstaviti globus i zaključiti da bi Turska bila daleko prikladnija za odbranu od raketa iz Irana. Samo što nisu nikakvi islamisti u pitanju nego podmukli projekt SAD da sebi obezbjedi prvi atomski udar protiv Rusije a istovremeno parališe ruski protivudar. Pravoslavna Rusija je Zapadu oduvijek bila deklarisani neprijatelj i nakon što digla ruke od socijalističkog društvenog uređenja
Podsjećam na masovne prevare na predsjedničkim izborima 2006. godine kada Jelcin uz pomoć administrativnih materijalnih i ljudskih resursa i milijardama rubalja dotiranih o oligarha uspjeo da pobjedi konkurenta Sjuganova, tada se od Zapada nije čula ni jedna loüa riječ.
U međuvremenu je na Zapadu postalo pravilo da se izborima u bivšim sovjetskim republikama osporava legimitet ako su pobijedili kandidati koji nisu Zapadu po volji. A kampanju vodi upravo Ameriaka, velemastor u izbornim krađama. Sjetimo se kako je Buš junior "pobijedio".
Ali, u Americi vlada "demokratija", tj. onaj ko protestuje, može ostati bez posla, imovine, pa, i bez glave.
Naravno, scene o "demokratskom" postupanju američke "demokratske" policije na TV ekranima traju čitavih 0.50 sekundi. A "građani prvog reda" se bave samo pevanjem, glumom i svim drugim oblicima ludiranja koji zabavljaju one s ispranim mozgovima.
Ma Rusi su pametniji od tih američkih primitivaca,staće im na rep...uostalom i ovo što se trenutno dešava u Americi,mislim na akciju "Okupirajmo vol strit" je dobar način da obaveštajne službe sa istoka izvrše pritisak na američke vlastodršce! Da bi se držali podalje od Rusije!
Zapravo treba da zapad počne malo da se bavi svojim problemima,kako bi ostatak sveta ostavili na miru!!!
1. deo
Ivane, mislim da grešite. Niste Vi napisali nijednu pogrešnu činjenicu, ali ipak smatram da su Vam zaključci prestrogi.
Prvo, ne može Putin u ovim uslovima da naglo jača mornaricu i oružane snage. To nije u mirnodopskim uslovima mogao čak ni Staljin. Ogromne pare su potrebne za tako nešto, a ruski tajkuni su patriote koliko su i srpski, na žalost. Vrlo slično razmišljaju Rusi i Srbi, opamete se tek kad se dođe do tačke samouništenja. Solidno poznajem ruski jezik, tako da izlazim na njihove sajtove.
Sećate li se kako se u Srbiji nametalo razmišljanje da "ne treba da ginemo u Slobinim ratovima". Pokazalo se da je istina da se Srbija branila u Krajini i Srpskoj. Slično razmišljanje se protura i Rusima, opet od istog naručioca, to već znamo ko je. Pojavljuju se komentatori koji kažu da "Srbiji ne treba pomoći", jer "nikada nije pomogla Rusiji". Da li Vam je poznata retorika ovakve "kuhinje"? To je ista kuhinja koja ovde protura da "Rusija nikad nije pomogla Srbiji".
Ista ta "kuhinja" servira Rusima da "Srbi nisu plavi, već izrazito crni, te nisu braća", onda da je "Nikolaj zbog srpskih terorista ušao u prvi svetski rat, a Rusija zbog toga stradala", kao što servira i Srbima onu krilaticu "blago onom koga Rus brani, a Kinez hrani" itd itd.
Osećam se izuzetno prijatno kada vidim da se ogroman broj komentatora u Rusiji ne prima na takve laži, kao što se i u Srbiji ogroman broj ljudi ne prima na to.
Da zaključim, smatram da će Putin moći da maksimalno ojača Rusiju tek kad počne otadžbinski rat, jer tada stupaju na snagu ratni zakoni i radi se do iznemoglosti svakog pojedinca. A Rusi i Srbi su tokom istorije pokazali i dokazali da najbolje funkcionišu kada su saterani u ćošak, i da tada na krilima kolektivne svesti čine potpuno nemoguće stvari.
Prema tome, Putinu nije nimalo lako sa svojim tajkunima i angloameričkim poltronima.
cijim bi delovima "vladale" sluge SAD. Cilj svega je osvajanje bogatstava Sibira, Krima, ...Rusima i ostalim Slovenima, namenjena je uloga zombija"-nizih bica, dok mogu da "rmbaju".
Najgore u Rusiji je neshvatanje tzv. oligarhije i "opozicije", kako "pomazu"-vode stado na klanicu.
Nikakve rakete, nedostizna aktrobatika (neka mi bude, kao vazduhoplovcu i Srbinu bliskom Rusima-slovenskoj braci,-cirkuska))aviona,... ne vrede bez svesti i jedinstva (vise puta smo iskusili).
Mocnici, koji vladaju SAD (pretenduju i svetom)biraju licnosti, kao Hilari K. (bez nje ni
predsednika-Bila). Krvolocna, bez morala,
pragmaticna ("do daske"), predstavlja SAD a mi-ovce
pruzamo joj sve, ukljucujuci, ni pomen tolikim ubistvima za koje je direktno odgovorna-od Gadafija
pa unazad do nase dece i toliko nevino pobijenih.
Rusija je veliki plen. Sredstva se ne biraju. Zivoti (tudji) ne zale.
S. Savic
Tesko da bi talibani bas "razbucali" profesionalce, ali da bi bilo gutavo bez logistike, tu se slazem. Afganistan je organizovan na plemenskim principima, a talibani su "nadgradnja" jer oni ne bendaju te principe, nego "vise" ciljeve. Jedan od tih ciljeva je celodnevno "kontempliranje" koga i zasto treba ubiti. Dakle veoma opasana gomila ludaka. Kada se oni usmere, kao sto je ucinjeno u Libijskoj Dzamahiriji, naravno prema civilima, poseju mnogo straha i izazovu totalnu pometnju. Njihova krvolocnost se precesto pogresno poredi sa hrabroscu i spremnoscu da poginu na "putu" Uzvisenog Boga.
Sta htedoh reci? A, da!
Ako imas laptop, to je razlog moj Ivane. Ustvari baterija u njemu, u mobilnom telefonu i u drugim manjim i vecim cudima moderne mobilne tehnologije. Afganistan lezi na debelim naslagama tzv. retkih zemalja Mendeljejevog Periodnog sistema. Ti elementi daju ampercasove minijaturnim baterijama. Osim koza i ludaka, nad zemljom, tamo nema nista interesantno, ali ispod ...
Znamo koje vrednosti brani NATO:banksteraj, homoseksualizam i neoliberalnu eksploataciju.Uopšte se ne čudim talibanima što to žele da izbegnu po cenu smrti
Greška Ivane!
Prvo, Srbima je tokom 1999. bilo strogo zabranjeno da objavljuju gubitke NATO pakta. I dan danas se malo zna o fantastičnim akcijama srpskih pilota u napadima na američke baze u Bosni i Albaniji, a posebno na američki nosač u Jadranu, koji je nekoliko meseci bio opravljan u Italiji. Napomenuću i briljantnu akciju generala Delića na Košarama, kada su naši razbucali anglo-američke komandose.
Drugo, podatak koji navodite, ja nazivam prljavštinom Stejt Departmenta. Ti specijalci koji su izginuli bili su u sumnjivoj akciji uništenja Bin Ladena. Mrtva usta ne govore, po meni je to razlog broj 1 zašto su stradali. Hitler je prvi vladar koji je uništavao sopstvene komandose da bi sve ostalo pod velom tajne. Ameri su nasledili njegov primer.
Ne, g-dine Ivane, sumnjivih činjenica nema. Hrabri srpski pilot izvršio je kamikaze napad na američki nosač. Ameri su već bili besni što je Milošević objavio na RTS-u obaranje F-117, i zapretili su da će tepih bombama razvaliti gradove u Srbiji, ukoliko ne ućuti. Kao što je i onaj izaslanik pijanog Jeljcina, Černomirdin, isto zapretio, kada se pravio kumanovski sporazum. Izvrnuo je svo piće na Slobinom stolu i rekao:"Na ovo će ti ličiti Beograd, ukoliko ne potpišeš!"
Što se radikala tiče, nisu se nešto pokazali kad je pao Knin. Te noći na ulice Beograda su izašli samo Kosta Čavoški i Koštunica.
Ovo što sam napisao za specijalne jedinice je takođe potpuno tačno, samo Izraelci i Rusi poštuju svoje komandose i nikad preko njih ne peru ruke. Svi ostali ih troše kao sapun.
Ja ne sporim da su talibani dobri ratnici. Oni su već 30 godina u ratu, naravno da su se iskalili u odlične borce, jer odrastaju na takvom terenu i u takvim uslovima. Smeta mi što nipodaštavate naše vojnike, za koje sam siguran da bi žestoko zagorčali život američkim trupama da je došlo do kopnenih operacija. A što se tiče onog prvog, znate šta, gde ima dima ima i vatre. Daću Vam primer, bombardovanje kineske ambasade pratila je neviđena kampanja Stejt Departmenta, naši nisu imali vremena da se s tom temom detaljno pozabave, ali evo Vam link na kome ugledni profesor iz SAD, jevrejskog porekla, razobličava NATO laži vrlo temeljno. Na dnu teksta imate sajt samog autora, koji je veliki prijatelj Srba. Ako imate vremena, izađite i pročitajte, ima mnogo zanimljivih tema.
http://www.angelfire.com/ne/komentar/2i.html
Onda nesporazuma ipak nema. Slažem se sa ovim što ste napisali.
Lepo se vi istipkaste. Kada bi svi ovako zborili, lako bi se dogovorili.
Ivan kaze da je heroin u pitanju. Tacno. Proizvodi se neometano. Da li su talibani toliko spremni da poginu za visi cilj? Jesu! Ali samo nekolicina. Vecinu stvari koje telibani upraznjavaju, a nisu pomenuta nekolicina, nego vecina - strogo su zabranjena cinjenja po Kuranu Casnom. Islamski ratnik, koji se drzi reci Uzvisenog Boga, je velicanstven. Ostali su nista drugo nego razbojnici.
Da se vratim na moju tvrdnju o rudnom bogatstvu Afganistana. Danas svako ima mobilni uredjaj, a malo ko se drogira. Danas su telefoni kao kutija sibica, a pre deset godina si mogao vola da ubijes sa itim. Procesorske jedinice u i-pod ili necemu slicnom nisu impresivne snage. Mozda su i koju generaciju iza najnovijih, ali ultra laka baterija, koja dugo drzi?? E, to je pogodak. Rude za to ima u Afganistanu, ali plemena nece tek tako dozvoliti da im se tamo neko muva, pa se "demokratizacija" namece kao resenje.