петак, 14. март 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Шта Хилари Клинтон заправо жели од Русије

Kоментари (54) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 09 децембар 2011 10:46
Петар
Можда би пре петнаест година на овај начин и био остварен неки утицај на Русију. Данас је то на дужи рок бесмислено. Клинтонова (САД) на овај начин остварује само неке ситне дневнополитичке циљеве. Индиректно Русији се пружа могућност да са своје политичке и друштвене сцене одстрани (на добробит Русије, а и осталог Слободног света) све организације, удружења и покрете које су прозападни и које дејствују против њених виталних националних интереса. Ипак , а то Русија зна и ради, само јака руска армија је гарант безбедности Слободног света.
Препоруке:
160
3
2 петак, 09 децембар 2011 11:00
Istok
Evo je opet. Nedavno se slikala sa odsecenom glavom Gadafija. A gde joj je sada mac? Sve ga teze dize. Reuma je hvata. Ostade joj jos samo jezik da s njim ko dosadna osa ubada.
Препоруке:
140
1
3 петак, 09 децембар 2011 11:20
Србин агностик
Поред свега што сте навели овде, као увек веома аналитично, проницљиво и писмено, не треба губити из вида, посебно када је о Хилари Клинтон реч - да се ради о крволочној особи, која је осим тога и патолошки лажов.
Интересантно је да нико из стручне јавности- утолико пре што постоји тенденција да се САД пореде са Римском империјом- није нашао за сходно да анализира типове попут рецимо Клинтона, Солане, Блера, Олбрајтове, те најпосле и ове ужасне особе која отворено подржава клање, и у крајњој линији трговање људским органима.
То би било више него занимљиво и корисно, а онда би се , на специфичан начин осветлиле личности Нерона, Калигуле и сличних.
Препоруке:
142
2
4 петак, 09 децембар 2011 11:34
jezivi
Samo Sibir.
Препоруке:
88
3
5 петак, 09 децембар 2011 11:35
slobodan 50
nekada, nisam verovao, da naoružavanje može da obezbedi slobodu i razvitak neke države, a pričali su mnogi...nekad, kad sam bio mlad, naivan i kada sam verovao zapadnim lažovima i kriminalcima...danas tvrdim, SS400, SS500 I SS700, donosi mir i prosperitet bilo koje zemlje na ovoj užasnoj planeti...dakle, može hilari da blebeće koliko god želi, jer nije rusija srbija, irak, libija...na kraju, da ponovim: jedini nam je izlaz, promena politike i totalno okretanje prema istoku, ako mislimo na našu decu i ako im želimo neki srećniji život.ko god drukčije kaže, kleveće i laže, jer nema nijedan argument za svoje tvrdnje.
Препоруке:
150
3
6 петак, 09 децембар 2011 11:41
Даг
Амерички државници још мисле да могу да деле лекције Русији. На срећу, по цео свет, то време је прошло. Боље им је да се позабаве својим изборима (број бирача без гласачког права, електорски гласови, две исте партије без треће различите, пребројавање гласова на Флориди, корупција која се назива лобирањем, медијски циркус у кампањама, цензуси за кандидате који се бирају и сл.).
Препоруке:
104
2
7 петак, 09 децембар 2011 11:44
Јелица Кргач
Јелцин је умро природном смрћу.Цара су убили Клинтонови крволоци.овој треба један руски бајкер...Овако, просипа тугу и жалост.
Препоруке:
65
2
8 петак, 09 децембар 2011 12:17
Милан
Ако се добро сјећам на првим изборима на којима је Џорџ Буш (млађи) побједио, побједио је захваљујући врло тјесној већини добијеној у Флориди, гдје је, гле чуда, његов рођени брат био гувернер, а кориштен је управо тај фамозни електронски начин гласања.
Препоруке:
87
2
9 петак, 09 децембар 2011 12:26
Srbija do Tokija - Rusija do Milvokija
Da su Rusi podržali Srbe u Kninu, sada bi se polemisalo o američkim izborima (elektorskim), a ne o ruskim (jedan građanin-jedan glas).
Препоруке:
91
4
10 петак, 09 децембар 2011 12:31
Сока
Питање из наслова је реторичко и свако разуман зна да се ту не ради о изборима већ о плану отимачине. Стандардни арсенал изговора за мешање у унутрашње ствари суверених држава је кршење људских права, недемократски избори и сл. Поробљивачима планете, након што су опљачкали све на овом свету, недостају још само енергетски ресурси Русије.
Препоруке:
68
2
11 петак, 09 децембар 2011 12:45
milica
Kad ne bi amerikanci zabili nos u tudje stvari oni bi crkli od muke. Samo nije mi jasno kako smeju na Ruse? izgleda da im manjka pameti doduse nikad je nisu ni imali za nesto dobro, a za ubijanje i ostalo uvek su prvi. Vidim da se Putin strasno uplasio haha...
Препоруке:
67
2
12 петак, 09 децембар 2011 12:50
Ljuba iz Kaira
Pa naravno da je klintonova sunljicava. Klintonovi i Busovi su promenili veru tokom svojih boravaka u Saudijskoj Arabiji. Zato je Obama pobedio iz cuga - da se ne muce sa saudijskim sheicima. Evo, ovde u Egiptu islamisti osvojili 66% glasova i klintonka zadovoljna! Arapsko demokratsko prolece u svim zemljama dovodi na vlast tvrde struje islama. Valjda je jasno sta je trenutno u modi.Tako da bi najbolje bilo da i Boris postane El Tadic i sve ce biti reseno
Препоруке:
61
3
13 петак, 09 децембар 2011 13:27
Веља
Зар сте ишта друго очекивали од Сатрапских
америчких држава и те јахачице апокалипсе? Та и своје су црнце ослободили тек кад су друге по свету поробили.

Њихови геноциди су поредиви једино са нацистичким. С том разликом што су нацисти то звали "коначним решењем", а они то сада цинично називају хуманитарним акцијама и борбом за људска права и демократске вредности.
Препоруке:
67
2
14 петак, 09 децембар 2011 13:55
Slavomir Srpski
Hilari bi htela ruzicastu revoluciju u centru Moskve, pa da izbegne velike materijalne troskove rusenja Rusije skupim sredstvima "stitova" po Poljskoj, Rumuniji. Pa da onda tamo udju njene finansijske lobi i pokupe sve budzasto: bila bi to pljacka stoleca, i odmah bi oporavilo razrusene finsnije na zapadu. Zar to nije svima jasno. U pitanu je veliki plen za koji jevrejski finansijski lobi u Americi, onaj koji drzi americke vlasti u ruci, nema strpljenja da ga dobije.
Препоруке:
63
1
15 петак, 09 децембар 2011 14:10
posmatrac
Slazem se da bi neko strucan trebalo da analizira na osnovu ponasanja izjava itd psihijatrisko stanje ove zene njenog supruga kao i poslusnika kod nas i na zapadu.Ovakvim izjavama vidi se da su izgubili osecaj za realnost a takve osobe ako vode mocne drzave mogu svet da gurnu u kataklizmu.
Препоруке:
50
2
16 петак, 09 децембар 2011 14:25
МП
Нешто ми Путин ни мало не личи на Јељцина.
Препоруке:
65
2
17 петак, 09 децембар 2011 15:43
Одбрана и последњи дани
Од силне бриге за руски народ Хилари Клинтон делује прилично исцеђено. Као да је изашла из самовара. Ако једном раскрсти са демократама може слободно да се придружи Чајанки или некој сличној лимунади.
Препоруке:
44
2
18 петак, 09 децембар 2011 16:36
Peter RV
Ovo otvoreno i neprijateljsko mijesanje u unutrasnje poslove Rusije, ima i jednu dobru stranu.
Omogucava Putinu jedan odlicni protiv-napad, koji bi se inace tumacio od Zapada kao ruska agresivnost. Klintonka je pala u sopstvenu klopku, nadajuci se da je Rusija isto sto i Srbija, koju je njen (vjerni) muz unistio. Poslije izbora dreka da su bile prevare, onda vika sa 'gotov je' da bi se onda pojavile 'demokratske' NGO- gomile sa spaljivanjem izbornih listica i skupstine. Putin je odlicno shvatio situaciju i uzeo je inicijativu.
Препоруке:
51
2
19 петак, 09 децембар 2011 17:13
Страдија
Клинтонка је у ствари заљубљена у Путина,гарант има ону његову слику са пецања.
Препоруке:
39
2
20 петак, 09 децембар 2011 17:40
МР
Изјаве Хилари Клинтон претстављају простачку дипломатију и најобичнији безобразлук. И малом детету треба да буде јасно шта Американци желе, било да су то демократи било републиканци. Уосталом, народи Југославије, нарочито Срби, су то осетили на својим леђима. Сматрају да су најпаметнији и да само они заслужују да владају светом.
Препоруке:
45
2
21 петак, 09 децембар 2011 17:59
Aleksandar
Ah, sta hoce od Rusije--pa hoce i Rusima da poturi Otpor i DOS da bi se vratili jelcinovskoj eri pljackanja Rusije. To SAD nece uspeti ni ratom ni NVO-osvskom okupacijom. Kukolj koji finansira CIA ce biti rasturen, a to zelim i Srbiji u novoj godini.
Препоруке:
55
2
22 петак, 09 децембар 2011 18:25
ел нињо
Клинтонова ханума и други Американци рачунају на ирационализам руског народа,да ће се покренути против својих власти без неког великог разлога, уз тривијалан повод
Препоруке:
35
4
23 петак, 09 децембар 2011 18:27
Светислав Костић 1. дио
Од Русије најављено стационирање ракета земља ваздух на подручју Калињинграда, што значи на граници чланица Натоа Литваније и Пољске, изазвала је код западних агресора како зловољу тако и панику. Читаоцима НСМП већ позната циничан „савјет“ Расмусена да Русија не расипа новац низашта.

Довољно себи представити глобус и закључити да би Турска била далеко прикладнија за одбрану од ракета из Ирана. Само што нису никакви исламисти у питању него подмукли пројект САД да себи обезбједи први атомски удар против Русије а истовремено паралише руски противудар. Православна Русија је Западу одувијек била декларисани непријатељ и након што дигла руке од социјалистичког друштвеног уређења
Препоруке:
53
2
24 петак, 09 децембар 2011 18:36
Светислав Костић 2. дио
НАТО се проширио све до граница Русије и настоји да се укотви на Кавказу и Средњој Азији а Русију потпуно изолује и држи у карантени од „здравог“ декадентног Запада. Док обнову једне самосвјесне руске државности под Путином definiüe se реинкарнацијом царства зла.

Подсјећам на масовне преваре на предсједничким изборима 2006. године када Јелцин уз помоћ административних материјалних и људских ресурса и милијардама рубаља дотираних о олигарха успјео да побједи konkurenta Сјуганова, тада се од Запада није чула ни једна loüa ријеч.

У међувремену је на Западу постало правило да се изборима у бившим совјетским републикама оспорава легимитет ако су побиједили кандидати који нису Западу по вољи. А кампању води управо Америакa, велемастор у изборним крађама. Сјетимо се како је Буш јуниор "побиједио".
Препоруке:
47
2
25 петак, 09 децембар 2011 19:22
Миле Бре
Хилари мора да реагује хистерично. И Путин се уздржава од броја лоше инвестираних долара у опозицију. Сценарио познат, а поткупљујућим опозиционарима у Русији, треба олакшати тегобе и упутити их у земље где не "краду" на изборима. У таквим приликама сам за санкционисање опозиције која се понела рушилачки према демократији извргавајући руглу цео народ који је гласао.
Препоруке:
31
1
26 петак, 09 децембар 2011 19:25
саша р.
Сматрам да је крајње време да Русија престане да игра "бункер" и да се задовољава понеким контранападом. Потомци Африканаца и Индијанаца у САД жуде да их неко поведе у борбу за најосновнија људска права. Ето посла за ФСБ и офанзиву Русије, сматрам да су више него способни да узврате ударац овој подмуклој госпођи и њеној булументи.
Препоруке:
43
1
27 петак, 09 децембар 2011 20:48
денга
Колико се ја сећам, када је на изборима победио Буш, пребројавање гласова је трајало неколико месеци, а разлика је била минимална, и то по неком систему "буди Бог с нама", тј. где број гласова зависи од сталежа онога ко је гласао.

Али, у Америци влада "демократија", тј. онај ко протестује, може остати без посла, имовине, па, и без главе.

Наравно, сцене о "демократском" поступању америчке "демократске" полиције на ТВ екранима трају читавих 0.50 секунди. А "грађани првог реда" се баве само певањем, глумом и свим другим облицима лудирања који забављају оне с испраним мозговима.
Препоруке:
41
1
28 петак, 09 децембар 2011 22:18
Danilo
Cuo sam da je Hylari trebala doci u Moskvu da pomogne demonstrantima......
Препоруке:
26
2
29 субота, 10 децембар 2011 05:56
СЕРБОН
Ма ко још може озбиљно да прихвати ову?!
Ма Руси су паметнији од тих америчких примитиваца,стаће им на реп...уосталом и ово што се тренутно дешава у Америци,мислим на акцију "Окупирајмо вол стрит" је добар начин да обавештајне службе са истока изврше притисак на америчке властодршце! Да би се држали подаље од Русије!
Заправо треба да запад почне мало да се бави својим проблемима,како би остатак света оставили на миру!!!
Препоруке:
24
1
30 субота, 10 децембар 2011 10:12
srbin
Kad čitam komentare pomislim da je ovo Rusija a ne Srbija.
Препоруке:
4
37
31 субота, 10 децембар 2011 15:13
Gordana
Niko da podseti da je sledeca stranka posle JR komunisticka partija. Pa sta to demonstranti (amerika) hoce? Da vise glasova pripadne komunistima? Neverujem! Nevidim da bi ispravljanje na pojedinim glasackim mestima neku od "demokratskih " partija primaklo vecini u Dumi.Smesni su ti podbunjeni "demonstranti". Umesto da su srecni sto ima ko da vrati dostojanstvo njihovoj zemlji, padaju na klintonkine udice.Gde bi nama kraj bio da nam je neki Putin, pa da se ponovo osecamo kao ljudi!
Препоруке:
23
1
32 субота, 10 децембар 2011 15:20
Mikula Mali
Izuzetno tacno.nadam se da ce ga procitati i odgovarajuce ruske sluzbe.Bilo bi dobro kad bi predsednik Putin inovirao ruski odnos prema njima koristeci Staljinove metode, mislim na one pozetivne.
Препоруке:
19
0
33 субота, 10 децембар 2011 15:30
Dak
A sta ako su stvarno namesteni izbori?
Препоруке:
3
27
34 субота, 10 децембар 2011 20:01
Bob
Ne znam, da su ih nameštali, ne bi imali tek 49,5%, namakli bi još malo za većinu. Ali ljudima NWO-a su isprani mozgovi, pa izjave ove imaju smisla.
Препоруке:
14
0
35 субота, 10 децембар 2011 21:10
Иван
Не могу да схватим да нико од коментатора не увиђа да је садашњи руски режим учинио више услуга западу него претходни Јељцинов.За владе Б. Јељцина у НАТО се проширио на Пољску, Чешку и Мађарску и починио две агресије: на Реп.Српску и СРЈ. За владе Путин-Медведев, НАТО је просто експлодирао:Румунија,Бугарска,Естонија,Летонија,Литва,Албанија,Хрватска.Америчке јединице су у Централној Азији, а САД/НАТО су напали:Авганистан,Ирак,Сомалију,Либију,Пакистан.Притом им Русија одржава пола логистике за Авганистан.Када је отпочела побуна у Либији, пре напада НАТО, Медведев је рекао да је Гадафи "политички мртвац", а вест о његовој смрти прокоментарисао са "дивно".До пре шест месеци, Медведев је претио Асаду, а онда су изненада "окренули ћурак наопако", не због Асада, већ због избора, на којима их је патриотско руско јавно мњење казнило падом са 70% на 49% подршке.Да су хтели да зауставе ширење НАТО, могли су да онемогуће логистику за Авганистан
Препоруке:
7
7
36 субота, 10 децембар 2011 21:25
Иван
Такође су могли да наоружају било кога од противника НАТО: Ирак, Либију или Иран. Они су међутим стриктно спроводили све ембаргое на наоружање, чиме су нанели велике губитке својој индустрији оружја, нарушили свој међународни углед, практично остали без иједног савезника.Да не заборавим притиске на Белорусију и претње упућене Лукашенку и да поновим да се и то променило неколико месеци уочи избора.За све то време на унутрашњем плану су покушавали да скрешу социјалне бенефиције, а то нису успели само захваљујући жестоким реакцијама пензионера. Погледајмо истини у очи:садашњи руски режим је у потпуности као и претходни пука марионета руских силоварха(силовики + олигарси), само је захваљујући вешто скројеном антизападном имиџу успео да спроведе неке глобалистичке циљеве много успешније него Јељцинов.Не треба имати никакву илузију да њихове газде силоварси у потпуности сарађују са западним банкстерима(банкар+гангстер).Изгледа да је патриотско руско јавно мњење то коначно схватило.
Препоруке:
9
4
37 недеља, 11 децембар 2011 00:45
саша р.
@Иван

1. део

Иване, мислим да грешите. Нисте Ви написали ниједну погрешну чињеницу, али ипак сматрам да су Вам закључци престроги.
Прво, не може Путин у овим условима да нагло јача морнарицу и оружане снаге. То није у мирнодопским условима могао чак ни Стаљин. Огромне паре су потребне за тако нешто, а руски тајкуни су патриоте колико су и српски, на жалост. Врло слично размишљају Руси и Срби, опамете се тек кад се дође до тачке самоуништења. Солидно познајем руски језик, тако да излазим на њихове сајтове.
Сећате ли се како се у Србији наметало размишљање да "не треба да гинемо у Слобиним ратовима". Показало се да је истина да се Србија бранила у Крајини и Српској. Слично размишљање се протура и Русима, опет од истог наручиоца, то већ знамо ко је. Појављују се коментатори који кажу да "Србији не треба помоћи", јер "никада није помогла Русији". Да ли Вам је позната реторика овакве "кухиње"? То је иста кухиња која овде протура да "Русија никад није помогла Србији".
Препоруке:
18
0
38 недеља, 11 децембар 2011 00:56
саша р.
2. део

Иста та "кухиња" сервира Русима да "Срби нису плави, већ изразито црни, те нису браћа", онда да је "Николај због српских терориста ушао у први светски рат, а Русија због тога страдала", као што сервира и Србима ону крилатицу "благо оном кога Рус брани, а Кинез храни" итд итд.
Осећам се изузетно пријатно када видим да се огроман број коментатора у Русији не прима на такве лажи, као што се и у Србији огроман број људи не прима на то.
Да закључим, сматрам да ће Путин моћи да максимално ојача Русију тек кад почне отаџбински рат, јер тада ступају на снагу ратни закони и ради се до изнемоглости сваког појединца. А Руси и Срби су током историје показали и доказали да најбоље функционишу када су сатерани у ћошак, и да тада на крилима колективне свести чине потпуно немогуће ствари.
Према томе, Путину није нимало лако са својим тајкунима и англоамеричким полтронима.
Препоруке:
16
0
39 недеља, 11 децембар 2011 02:04
Ђука
"Не чачкај мечку", а поготово не руску!
Препоруке:
13
0
40 недеља, 11 децембар 2011 08:03
Sraboljub Savic
Drzavni sekretar SAD-Hilari Klinton zeli iznutra razorenu Rusiju, rasparcanu (gore nego Jugu),
cijim bi delovima "vladale" sluge SAD. Cilj svega je osvajanje bogatstava Sibira, Krima, ...Rusima i ostalim Slovenima, namenjena je uloga zombija"-nizih bica, dok mogu da "rmbaju".
Najgore u Rusiji je neshvatanje tzv. oligarhije i "opozicije", kako "pomazu"-vode stado na klanicu.
Nikakve rakete, nedostizna aktrobatika (neka mi bude, kao vazduhoplovcu i Srbinu bliskom Rusima-slovenskoj braci,-cirkuska))aviona,... ne vrede bez svesti i jedinstva (vise puta smo iskusili).
Mocnici, koji vladaju SAD (pretenduju i svetom)biraju licnosti, kao Hilari K. (bez nje ni
predsednika-Bila). Krvolocna, bez morala,
pragmaticna ("do daske"), predstavlja SAD a mi-ovce
pruzamo joj sve, ukljucujuci, ni pomen tolikim ubistvima za koje je direktno odgovorna-od Gadafija
pa unazad do nase dece i toliko nevino pobijenih.
Rusija je veliki plen. Sredstva se ne biraju. Zivoti (tudji) ne zale.
S. Savic
Препоруке:
14
0
41 недеља, 11 децембар 2011 08:05
Milan Vidmar
Zivim u USA 50 godina. Angazovan sam u politici. Amerikancima koji prate spoljnu politiku USA jasno je da je i USA i Engleskoj (takozvnoj "Velikoj" Britaniji) konacan cilj da se UNISTI Rusija kao drzava i ogromna terirorija rasparca na latifundije medjunarodnih korporacija koje bi besomucno i nemilosrdno muzle sva bogatstva zemlje a za uzvrat naselile prakticno besplatnu radnu snagu iz Mongolije, Kine i Centralne Azije. To bi bio kraj ruskog naroda ali i kraj cele slovenske rase. Neslovenski narodi Evrope, slobodno mozemo da kazemo, vec su psiholoski i moralno DOKONCANI a sada sledi njihova ubrzana kretenizacija i mongrelizacija sa svim mogucim rasama ostalih kontinenata.
Препоруке:
15
0
42 недеља, 11 децембар 2011 19:07
Иван
@саша р. Нажалост, бојим се да не грешим, иако ми то не причињава никакво задовољство. Да је Путин-Медведев режим хтео да на било који начин омете НАТО, он то није морао ратом. Да поновим:прекид линија снабдевања НАТО које иду преко Русије би довео до брзог и буталног пораза НАТО снага и великог масакра НАТО војника од стране талибана. Овакав нови Вијетнам би потпуно преокренуо вољу западног јавног мњења за било каквим ратом. Кредибилитет НАТО би био озбиљно угрожен, и можда би то довело до његовог распада.НАТО је већ озбиљно уздрман ратом у Либији који и даље траје и у коме су копнене НАТО трупе претрпеле озбиљне губитке, али су светски медији(укључујући и руске) све то прећутали. Треба узети у обзир изјаве Доналда Рамсфелда, дате пред крај мандата, да је НАТО постао баласт за Америку која сама мора да води све ратове уз симболично присуство других.Такође, Пентагон се жестоко противио нападу на Либију и фактички допринео да се Гадафи толико дуго одржи. Са друге стране, Медведев није
Препоруке:
2
0
43 недеља, 11 децембар 2011 19:22
Иван
@саша р. Дакле да поновим: током конгресних саслушања, сви амерички генерали и обавештајци су углас понављали да Америка никако не би требала да учествује у рату против Либије, а ово је резултирало брзим повлачењем Американаца из агресије(свега десет дана од њеног почетка).Са друге стране, Медведев је показао мржњу према храбром пуковнику, која се ни по чему није разликовала од мржње Хилари Клинтон. Русија није против глобализма, она је њен део. Није то Русија светог Романова, већ Русија којом владају агенти међународног банкстерског олоша. Нада постоји, али се она крије у државама као што су Иран, Венецуела,Либија,С. Кореја...И да не заборавим храброг председника Асада, који је тренутно на првој линији фронта.
Препоруке:
4
1
44 уторак, 13 децембар 2011 01:48
The Jack
@Ivan
Tesko da bi talibani bas "razbucali" profesionalce, ali da bi bilo gutavo bez logistike, tu se slazem. Afganistan je organizovan na plemenskim principima, a talibani su "nadgradnja" jer oni ne bendaju te principe, nego "vise" ciljeve. Jedan od tih ciljeva je celodnevno "kontempliranje" koga i zasto treba ubiti. Dakle veoma opasana gomila ludaka. Kada se oni usmere, kao sto je ucinjeno u Libijskoj Dzamahiriji, naravno prema civilima, poseju mnogo straha i izazovu totalnu pometnju. Njihova krvolocnost se precesto pogresno poredi sa hrabroscu i spremnoscu da poginu na "putu" Uzvisenog Boga.
Sta htedoh reci? A, da!
Ako imas laptop, to je razlog moj Ivane. Ustvari baterija u njemu, u mobilnom telefonu i u drugim manjim i vecim cudima moderne mobilne tehnologije. Afganistan lezi na debelim naslagama tzv. retkih zemalja Mendeljejevog Periodnog sistema. Ti elementi daju ampercasove minijaturnim baterijama. Osim koza i ludaka, nad zemljom, tamo nema nista interesantno, ali ispod ...
Препоруке:
3
0
45 уторак, 13 децембар 2011 11:57
Sale
Hilari, pa što ih ne bombardujete.Zar vi to ne rešavate tako?
Препоруке:
1
0
46 уторак, 13 децембар 2011 13:22
Иван
@The Jack Талибани имају око 20 г. ратног искуства, а многи међу њима, који су учествовали у рату против С.С.С.Р-а и 30. Ово им даје онај ниво обучености који иде са искуством и који није формалан, али је убитачан.Уосталом они не воде фронтални, већ асиметрични герилски рат, у коме тешко наоружане снаге немогу да изађу на крај са противоклопним и пво лаким лансерима које користе талибани. Да је то тако видимо по томе да НАТО губи хеликоптере, и да је у само једном дану погинуло 66 америчких специјалаца.Дакле, талибанима је за један дан успело што Србима није за све време ратова у БИХ и на Косову.А што се тиче овог другог, мислим да то нема везе са лаптоповима, већ са хероином.Најзад не видим разлог да се талибани третирају лудацима због својих вредности које су спремни да бране до смрти.
Знамо које вредности брани НАТО:банкстерај, хомосексуализам и неолибералну експлоатацију.Уопште се не чудим талибанима што то желе да избегну по цену смрти
Препоруке:
2
1
47 среда, 14 децембар 2011 14:54
саша р.
Да је то тако видимо по томе да НАТО губи хеликоптере, и да је у само једном дану погинуло 66 америчких специјалаца.Дакле, талибанима је за један дан успело што Србима није за све време ратова у БИХ и на Косову.


Грешка Иване!
Прво, Србима је током 1999. било строго забрањено да објављују губитке НАТО пакта. И дан данас се мало зна о фантастичним акцијама српских пилота у нападима на америчке базе у Босни и Албанији, а посебно на амерички носач у Јадрану, који је неколико месеци био оправљан у Италији. Напоменућу и бриљантну акцију генерала Делића на Кошарама, када су наши разбуцали англо-америчке командосе.
Друго, податак који наводите, ја називам прљавштином Стејт Департмента. Ти специјалци који су изгинули били су у сумњивој акцији уништења Бин Ладена. Мртва уста не говоре, по мени је то разлог број 1 зашто су страдали. Хитлер је први владар који је уништавао сопствене командосе да би све остало под велом тајне. Амери су наследили његов пример.
Препоруке:
3
1
48 среда, 14 децембар 2011 20:58
Иван
@саша р. 99.године, као ни сад ми нисмо имали тех.средстава за гађање америчког носача авиона.Знам за нападе на хелиодроме у БИХ и Албанији, али не знамо резултате тих напада. Ја оперишем са чињеницама и логиком, а она каже да ако је Србима било забрањено да објављују губитке НАТО, онда су ти исти Срби радили за НАТО.Што тако талибанима не забране објављивање губитака? То се до сада ни у једном рату није десило.Не може се српски кукавичлук бранити сумњивим тезама.Ни ова прича о жртвовању командоса не пије воду.Нису само ти командоси страдали, већ и око седам хиљада НАТО војника укупно у авг.рату.Да их није све побио Стејт Департмент?Ми Срби када год неко успе да нанесе губитке НАТО и да се одржи у борби, то покушамо да маргинализујемо да би опрали велики кукавичлук и срамоту коју је показао Милошевићев режим, предајући Косово.Пошто су га у томе подржале све странке, сем радикала, из тога неизбежно следи да већина Срба није хтела да се бори за Косово.То су чињенице, а остало нагађања.
Препоруке:
2
1
49 четвртак, 15 децембар 2011 00:14
саша р.
@Иван

Не, г-дине Иване, сумњивих чињеница нема. Храбри српски пилот извршио је камиказе напад на амерички носач. Амери су већ били бесни што је Милошевић објавио на РТС-у обарање Ф-117, и запретили су да ће тепих бомбама развалити градове у Србији, уколико не ућути. Као што је и онај изасланик пијаног Јељцина, Черномирдин, исто запретио, када се правио кумановски споразум. Изврнуо је сво пиће на Слобином столу и рекао:"На ово ће ти личити Београд, уколико не потпишеш!"
Што се радикала тиче, нису се нешто показали кад је пао Книн. Те ноћи на улице Београда су изашли само Коста Чавошки и Коштуница.
Ово што сам написао за специјалне јединице је такође потпуно тачно, само Израелци и Руси поштују своје командосе и никад преко њих не перу руке. Сви остали их троше као сапун.
Препоруке:
4
0
50 четвртак, 15 децембар 2011 13:28
Иван
@саша р. Све те приче може потврдити само онај ко је био иза затворених врата, када су преговарали Слоба,Черномирдин и Ахтисари.Уколико сте то чули лично од неког од њих тројице, онда ћу вам веровати.Ипак мислим да нисте, већ да сте то прочитали у булеварској штампи, а те лажи о сравњивању Београда је пласирао Милошевић да би опрао своју издају и предао Косово Американцима.А што се тиче осталог, понављам питање:наведите ми бар један модеран рат у коме је једна страна другој забранила објављивање вести и вођење ратне пропаганде.Поновићу и друго питање:јел Стејт Департмент сам побио око седам хиљада НАТО војника, пошто тврдите да је убио(или омогућио да буду убијени)66 специјалаца.
Препоруке:
0
1
51 четвртак, 15 децембар 2011 17:39
саша р.
@Иван

Ја не спорим да су талибани добри ратници. Они су већ 30 година у рату, наравно да су се искалили у одличне борце, јер одрастају на таквом терену и у таквим условима. Смета ми што ниподаштавате наше војнике, за које сам сигуран да би жестоко загорчали живот америчким трупама да је дошло до копнених операција. А што се тиче оног првог, знате шта, где има дима има и ватре. Даћу Вам пример, бомбардовање кинеске амбасаде пратила је невиђена кампања Стејт Департмента, наши нису имали времена да се с том темом детаљно позабаве, али ево Вам линк на коме угледни професор из САД, јеврејског порекла, разобличава НАТО лажи врло темељно. На дну текста имате сајт самог аутора, који је велики пријатељ Срба. Ако имате времена, изађите и прочитајте, има много занимљивих тема.
http://www.angelfire.com/ne/komentar/2i.html
Препоруке:
1
0
52 четвртак, 15 децембар 2011 19:02
Иван
@Саша Р. Ја не ниподаштавам наше војнике.Нигде нисам употребио термин "српски војници".Ја говорим о Србима у целини.Војска Југославије је већ практично добила рат, када ју је са Косова повукао Слободан Милошевић, подржан од готово свих парламентарних и ванпарламентарних структура, а будући да се странке састоје од народа, у овом случају српског следе јасни закључци. Косово се морало бранити по сваку цену, а не предавати под бедним и измишљеним изговорима.Замислите да је Черчил због бомбардовања Лондона положио оружје.Подсетићу да је Лондон бомбардован све време трајања рата, прво авио-бомбама, потом диригованим пројектилима.Замислите да је Гадафи пристао да се преда због бомбардовања Сирта.Замислите да су се Немци предали због бомбардовања Монте Касина или Дрездена.Наведите ми бар један модеран рат који је добијен само из ваздуха.Ја тврдим да не постоји.Боље је преговарати 1000 година него ратовати један дан, али ако се крене у рат, мора се или победити или умрети
Препоруке:
3
0
53 четвртак, 15 децембар 2011 19:18
саша р.
@Иван

Онда неспоразума ипак нема. Слажем се са овим што сте написали.
Препоруке:
2
0
54 недеља, 18 децембар 2011 06:16
The Jack
@ ivan i sasa

Lepo se vi istipkaste. Kada bi svi ovako zborili, lako bi se dogovorili.

Ivan kaze da je heroin u pitanju. Tacno. Proizvodi se neometano. Da li su talibani toliko spremni da poginu za visi cilj? Jesu! Ali samo nekolicina. Vecinu stvari koje telibani upraznjavaju, a nisu pomenuta nekolicina, nego vecina - strogo su zabranjena cinjenja po Kuranu Casnom. Islamski ratnik, koji se drzi reci Uzvisenog Boga, je velicanstven. Ostali su nista drugo nego razbojnici.

Da se vratim na moju tvrdnju o rudnom bogatstvu Afganistana. Danas svako ima mobilni uredjaj, a malo ko se drogira. Danas su telefoni kao kutija sibica, a pre deset godina si mogao vola da ubijes sa itim. Procesorske jedinice u i-pod ili necemu slicnom nisu impresivne snage. Mozda su i koju generaciju iza najnovijih, ali ultra laka baterija, koja dugo drzi?? E, to je pogodak. Rude za to ima u Afganistanu, ali plemena nece tek tako dozvoliti da im se tamo neko muva, pa se "demokratizacija" namece kao resenje.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер