Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Istraživanje NSPM: Evroentuzijazam u padu, SNS vodi ispred DS, ključ vlade u rukama trećeplasiranog

Komentari (87) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 11 novembar 2011 16:38
Milan
I posle meni neko kaže da ovi neće i dalje ostati.

Da ponovim jedan komentar sa ovog veb mesta koji ja potpisujem:

Ako na sledećim izborima Nikolić, Tadić i ostali sateliti kojima Evropa nema alternativu, osvoje dovoljan broj glasova da sastave proevropsku/antisrpsku izdajničku vladu, onda ovaj narod i ova zemlja stvarno ne zaslužuju da postoje!
Preporuke:
207
7
2 petak, 11 novembar 2011 17:03
Petar Veliki
Pa zar je moguće da u državi ima još 27% ludaka. Alal vera.
Preporuke:
155
8
3 petak, 11 novembar 2011 17:04
Branislav
Da evroskepticizam ovde nije toliko satanizovan i sateran u andergraund i da ljudi mogu da čuju pravu argumentovanu raspravu za i protiv eu, odnos evrofanatika i evroskeptika bi bio obrnut.
Preporuke:
90
2
4 petak, 11 novembar 2011 17:10
Ružičasti panter
Sve u svemu, Srbima su isprani mozgovi.
Preporuke:
162
1
5 petak, 11 novembar 2011 17:17
Dragan
Sudeći po ovome Srbiji se još zaduuuuuugo ne piše dobro.
Preporuke:
138
1
6 petak, 11 novembar 2011 17:34
Vojin
Zaista cudno,da nigde nema Dveri srpskih? Gotovo svi ljudi sa kojima sam u kontaktu izuzetno su razocarani sa SVIM strankama i sa vladajacim ali sa opoziconim...i vecina njih bi glasala za Dveri...ako,bude ovako kao sto pokazuju ankete i ova koju je radio NSPM,onda kao narod i ne zasluzejom nista bolje i samo se potvrdjuje stara izreka: ,,Kakav narod,takva i vlast"
Preporuke:
119
12
7 petak, 11 novembar 2011 17:37
šumadija
Nema dovoljno informacija o načinu sprovođenja ispitivanja. Rural? Urban? Velike su oscilacije tu, a uzorak tada nije reprezentativan....
Preporuke:
64
8
8 petak, 11 novembar 2011 17:39
Ludi Vanko
Prema sajtu na kome se ovde iskazujemo Eu nema ni 3% glasova.Nijedna stranka ne bi prešla cenzus.Narod bi ostao bez vlasti dokle god se ne pojavi onaj kome se može da veruje, ko ubija za krađu. besi za korupciju i garantuje da će nam standard rasti 5% godišnje.Da se radi kao u Nemačkoj i živi kao u zemlji dembeliji.Što se mene tiče ja bih vladavinu poverio ekspertima koji ne pripadaju nijednoj partiji ili ih se, ako se kao eksperti pokažu, odriču, koji podnose svoj program,i svaka dva , tri meseca dokazuju,ili ocenama drugog stručnog tela pokazuju da svoj program ispunjavaju.Ukoliko za ta dva, tri meseca zemlju i narod dovedu za 1% posto ispod idu na sud i za svaki novi procenat im se kazna povećava .Kazna bi bila takva da nikome ne bi palo na pamet da se kandiduje za vladavinu ako nije siguran da će uspeti.Za krađe, korupcijum,štetne ugovore, namerne grešeke, teške prekršaje i laži kazne bi bile drakonske.Demokratiju smo mi izigrali.Za ovaj narod je to luksuz i vašarište.
Preporuke:
62
2
9 petak, 11 novembar 2011 17:40
Saša
Ovi rezultati mi uopšte ne deluju ubedljivo, jer ispada da: sadašnja vladajuća koalicija - stranke manjina + LDP = 50%, tj sa strankama manjina glatka većina. Pa to su skoro isti rezultati kao i 2008., a ja znam gomilu ljudi koji su tada glasali za sadašnju vlast, a sada ne žele ni da čuju za njih. Nemoguće je da je tako mala razlika između SNS i DS. Razlog jednostavan: svi oni koji žele da ova vlast ode, a nisu članovi DSS i SRS pa ih je baš briga što im SNS otima glasove, glasaće za SNS, ne zato što im se dive i vole ih itd, već zato što jedino oni mogu da skinu DS sa vlasti. A što se mene tiče, ako DS ostane na vlasti, selim se u inostranstvo, pa makar i u Republiku Srpsku, samo što dalje odavde. Meni je jedino bitno da DS ode sa vlasti, a da li će DSS i SRS i LDP preći cenzus me baš briga, i to je sigurno mišljenje bar polovine birača.
Preporuke:
79
15
10 petak, 11 novembar 2011 17:40
Starac Fočo
Nagrabusili smo.
Preporuke:
89
2
11 petak, 11 novembar 2011 17:41
Milan
Pa zar je moguće da u državi ima još 27% ludaka. Alal vera.


Nema samo 27%.

SNS - 28,4%
DS - 27%
SPS - 8,4%
LDP - 6,6%
URS - 3,2%
JS - 2,6%
SDPS - 2,3%
LSV - 2,2%
——————————————
Ukupno - 81,7%

Dakle, skoro 82% građana Srbije podržava aktuelnu politiku. Čak i ako isključimo SNS (a nemamo razloga za to), imaju 53,3%.

I to sve bez Mađara, muslimana, Albanaca...
Preporuke:
128
2
12 petak, 11 novembar 2011 17:43
Ludi Vanko
Čitajući komentare moram još neštio da kažem.Takve razlike prema onome što mi ovde osećamo, prosto nisu moguće ,ili smo mi oni kojima je svraka popila mozak.
Preporuke:
79
2
13 petak, 11 novembar 2011 17:47
Fristajlo
Bukvalno sam šokiran...
Pa, šta treba da nam se desi da ova žuta banda nestane sa scene? Zar je ovaj narod izgubio svako samopoštovanje?
Zgranut sam.
Preporuke:
101
1
14 petak, 11 novembar 2011 17:51
drago.ca
@Ludi Vanko
Prema sajtu na kome se ovde iskazujemo Eu nema ni 3% glasova.

A na e-novinama nema ni 1% protiv.
Preporuke:
77
1
15 petak, 11 novembar 2011 17:53
Moskwich
Kao i Gospodin Vojin,u razgovoru sa mnogim ljudima imam neku licnu pretpostavku da DVERI SRPSKE mogu preci cenzus...I dalje mi nije jasno,kako DS ima ovoliku podrsku...Po meni licno,uspeh za srpski narod i sve gradjane ove drzave ce biti,ako DS i LDP ne udju u vladu posle izbora..P.S. Sto ne znaci da podrzavam Nikolica i Vucica,ali samo da zuti padnu i verovacu u buducnost nase drzave..
Preporuke:
79
3
16 petak, 11 novembar 2011 17:57
SRS
SRS
Preporuke:
71
3
17 petak, 11 novembar 2011 17:58
Uskokovic Sasa
Nemam razloga da sumnjam u istrazivacki tim, ali mi se rezultati cine neralnim. Pogotovo rejtinzi demokrata i socijalista. Na listi nema ni Dveri, a ja imam utisak da njihova popularnost raste, barem u krugu ljudi koje ja poznajem.
Preporuke:
2
0
18 petak, 11 novembar 2011 18:04
Jasna*
Nisam uopste iznenadjena nivoom nacionalne "osvescenosti" kod Srba.Ogroman broj njih i posle decenijskog unistavanja zemlje i privrede,smatra da je zutokratija najbolja opcija za Srbiju.Sto je jos gore, u najvecem broju slucajeva radi se o glasacima iz gradova i o obrazovanijem delu stanovnistva,neodgovornim,plitkoumnim i manipulaciji pogodnim,takvi su bili 5. oktobra,takvi ostali do danas.
Preporuke:
78
3
19 petak, 11 novembar 2011 18:09
Vladimir
Ovako je bilo u januaru 2008-e..:)
Preporuke:
56
1
20 petak, 11 novembar 2011 18:10
Dušan
Moguće je da stranke na vlasti imaju toliku podršku jer se oni silni ljudi koji se zaposliše preko veza i vezica boje da će promenom ovog režima na čelu sa DS izgubiti svoja radna mesta. Nažalost, poznajem neke ljude koji imaju upravo takav stav...a tu je i čitava mala armija onih koji su se priklonili naizgled suprotnom taboru, opoziciji, u nadi da će dobiti posao ukoliko SNS dobije na izborima, a kao što vidimo kroz anketu, ta stranka ima dobre izglede da tako i bude.
Da stvar bude još gora, u pitanju su mladi ljudi koji ne vide alternativu.
Dakle, jedino što u ovoj zemlji zaista nema alternativu jeste doći na vlast i opstati što duže po svaku cenu.
U takvim uslovima nije moguće suzbijanje korupcije, nije moguć oporavak i razvoj privrede, a samim tim ni novih radnih mesta i povećanja nataliteta; i dalje ćemo imati problem sa odlivom mozgova, kao i do sada, a gde je pride i borba za Kosovo i Metohiju, u takvom haotičnom stanju ovoga što danas nazivamo državom Srbijom?
Preporuke:
57
0
21 petak, 11 novembar 2011 18:12
Ticijan
Kad se saberu svi glasovi rezimskih stranaka ipsada da imaju oko 46 posto bez LDP, sa njima oko 52. Pa toliko glasova rezim nije imao ni 2008.
Preporuke:
73
0
22 petak, 11 novembar 2011 18:19
Gola istina
Narod je nepismen, zbunjen, gladan, zadovoljan, lud. Narod voli da ga lažu, kradu, obmanjuju, ponižavaju.

Narod je stoka jedna grdna.
Preporuke:
76
1
23 petak, 11 novembar 2011 18:22
Jasna*
Dacic i pored "preokreta"sije Radikale i DSS,Euro i Nato fanatik Ceda uziva fantasticnih 6,6%.
Dok su i u visoko razvijenim zemljama protesti, u Srbiji svi zadovoljni,(a ni CIA vise nema interesa da ih finansira),cak i najmanji studenski protest nema ko da podrzi,vec se javljaju kriticari,organizatori im nisu po volji(a 5.okt.im nisu smetali),sta reci tuzna zemlja.
Ipak volela bi da znam kako stoje "dveri srpske"?
Preporuke:
71
3
24 petak, 11 novembar 2011 18:30
A.Đ.
Ovo istraživanje dokazuje da Srbi ne znaju uopšte šta je to EU ako se većina opredeli za najtešnje odnose sa Rusijom ali i veći broj ljudi želi da uđe u Eu, to je kontradikcija. Takođe većina ne želi u NATO, ali nijedna zemlja Istočne Evrope nije ušla u EU bez da je ušla u NATO i to je činjenica, a budući da za NATO nije predviđen referendum ako ikada budemo na pragu EU tada ćemo ući i u NATO tako da su to spojeni sudovi. Takođe možemo zaključiti da su na ceni lideri, a ne njihove politike, jer 37 odsto ljudi je protiv EU, a DSS i SRS, jedine dve stranke protiv ulaska u EU, imaju zajedno 14 posto, ovo je veoma bitno jer dokazuje da se medijskom manipulacijom može bito uticati na biračko telo kod nas. Mediji utvrđuju imidž lidera, a kao što rekoh lideri su važniji od politike. Naravno ovo su podaci pre predizborne kampanje kada se pridobijaju neutralci, ali je i pre nego što se sprema predaja severa Kosova od strane Beograda, to će uzdrmati našu političku scenu.
Preporuke:
45
0
25 petak, 11 novembar 2011 18:43
Slaviša
Molim NSPM da objavi da li su stavili Dveri na listu i ako jesu koliki procenat su dobili.
Preporuke:
1
0
26 petak, 11 novembar 2011 18:43
Srdjan K
Mislim da ste promasili u procenama...DSS je presao 10% sigurno a SPS nema toliku podrsku!A sto se tice Dveri,garantujem da nece 2% dostici!
Preporuke:
1
0
27 petak, 11 novembar 2011 18:44
Ticijan
A gde su Dveri u anketi?
Preporuke:
1
0
28 petak, 11 novembar 2011 18:59
Milodan
Čudi me (uz napomenu da nisam video zapis, možda je nešto rečeno) da u setu pitanja nije bio i stav povodom krize na Kosovu i kakvo je mišljenje nas, tzv "malih ljudi" u pogledu rešenja ovog, najvećeg srpskog, problema. Većeg od EU i Rusije, zajedno.
Za one "velike" već znamo.
Iz pouzdanih izvora, koji ne žele da im navodim imena već je dogovorena vladajuća koalicija koju će činiti predizborne koalicije:
Oko DS-a, SPS-a i LDP-a.
Meni jedino preostaje da sačekam izbore i uzvrdim koliko su ovi moji izvori kredibilni.
Napomena: Isti izvori su mi najavili "Dekleraciju za preokret" koja je potpisana prošle subote, najava je bila tačna, sastav potpisnka takođe osim što su umesto SDU najavili Ljajićev SDPS.
Preporuke:
34
1
29 petak, 11 novembar 2011 19:23
jezivi
Spašavaj se ko može!
Preporuke:
45
0
30 petak, 11 novembar 2011 19:28
peric vladimir
Veoma je pohvalno da neko stane iza objavljenih rezultata istrazivanja. Rezultati izgledaju prilicno uverljivo bez pomalo preusiljenih zakljucaka i konotacija. Zahvaljujem Vam na ulozenom trudu, radu,i zamolio bih Vas da objavite velicinu uzorka kao i teriotalnu, starosnu i socijalnu strukturu, kako bi zainteresovani mogli da pristupe temeljnijoj analizi podataka.
Preporuke:
34
2
31 petak, 11 novembar 2011 19:29
Marko Radovanović
Po ovome, SNS, SRS i DSS bi mogli da oforme vladu (izračunao sam. Samo je pitanje koliko je moguća post-izborna koalicija SNS-a i SRS-a, a bogami i SNS-a i DSS-a. Ali ako je ovo tačno, i ako tako ostane, može.
Preporuke:
28
7
32 petak, 11 novembar 2011 19:45
old fashion Srbin
Možda ljude koji posećuju ovaj sajt čude ovi rezultati, jer je većina njih, pretpostavljam, naklonjena nekoj manje ili više patriotskoj opciji, ali na žalost, većinu glasača ipak čine ljudi koji su pasivni u razmišljanju o svetu u kojem žive, koji imaju averziju ili čak i nemogućnost shvatanja komplikovanih društvenih pitanja. Na žalost, to je tako, i koliko god mi pisali komentare i "agitovali" među prijateljima i poznanicima da se "osveste" i "razmisle", ostaje činjenica da je onome ko je lenj duhom ipak lakše da uѕme robu koja je na najnižoj polici, a u ovom slučaju to su političke opcije u i oko vlasti. Šta da se radi? Da se ne poništava listić, da se glasa makar po savesti, ako već ne može po željama, i da se nadamo da procenti na kraju neće baš biti potpuno protiv naroda.
Preporuke:
46
3
33 petak, 11 novembar 2011 19:47
Marko Darković
''Ljudi slabo pamte to je ovde glavni problem'' reči su pesme Beogradskog Sindikata. Ako posle narednih izbora ponovo vidimo u vladi istu ekipu stvarno ne zaslužujemo da imamo državu.
Preporuke:
50
0
34 petak, 11 novembar 2011 19:51
Ivan Kosančić
Ljudi, o čemu mi ovde pričamo? Mi smo gomila magaraca koji traće vreme živeći u nekom svom virtuelnom svetu! Koga je, van ovoga i sličnih portala, briga za bilo šta, osim za sopstvenu g....? 27% glasova žutaćima! Pa neće morati čak ni da se trude i prave tzv. "veliku koaliciju"! 47% za ulazak u EU, koja se na naše oči raspada! Tadić ima najveći rejting! Pa zaslužili smo da nas vuku za uši dok nas jašu, i tako sve do kraja vremena!
Preporuke:
62
0
35 petak, 11 novembar 2011 20:12
Milena
Iskreno, veoma sam iznenadjena rezultatima a vidim i najveci broj dosadasnjih komenatora. Jos kada vidim odnos + i - na komentare, onda se stvarno zapitam otkud tolika razlika? Nemam drugo objasnjenje osim da jedino ljudi koji idu na net nisu ispranih mozgova.
Preporuke:
37
0
36 petak, 11 novembar 2011 20:17
Milan
Preporuke:
14
1
37 petak, 11 novembar 2011 20:19
Predrag Ostojić
Istraživanje je rađeno na uzorku od 1200 građana Srbije, ali da li je proporcijalno zastupljen broj građana iz drugih sredina osim Beograda i Novog Sada? Pa i da jeste, to nije relevantno za procenu stanja u kome će se Srbija naći za 6 meseci, što je vrlo važno. Što se tiče ovog istraživanja, neophodno je imati u vidu tumoroidni sistem metastaze Beograda u sferi populacije, i MMF novca koji se čuva socijalni mir u glavnom gradu, a takve osobine dobija i Novi Sad, kao i problem apsolutne medijske blokade koji sigurno umanjuje mogućnost relevantne primene rezultata za projekcije stanja nacije i države u narednih 6 meseci. Za dalje, videćemo na proleće jer će se, izvesno, situacija promeniti za najmanje 120'.
Preporuke:
1
0
38 petak, 11 novembar 2011 20:24
Predrag Ostojić
@Fristajlo

Potrebno je da se Beograd i Novi Sad osveste, ili će nestati i oni i Srbija! Tamo se plaćaju MMF-ovim kreditima oni koji vladaju i oni koji su slepi jer ih plaćeni mediji zaslepljuju! Biće strašno ako se tamo ljudi ne osveste, jer će i za njih milost kredita iz MMF presušiti. Nismo ni svesni da mi na tlu Srbije osim KiM možda još postojimo samo zahvaljujući mučenicima koji na barikadama brane celu Srbiju (fizički i metafizički)!
Preporuke:
40
0
39 petak, 11 novembar 2011 20:27
Dr
Nažalost poprilično realna anketa. 85% biračkog tela glasa za partije koje su u manjoj ili većoj meri pod kontrolom Amerike, dok su jedine dve istinski opozicione partije SRS i DSS toliko omražene i ocrnjene u medijima (pri tom pocepane iznutra)da ne uspevaju da uzmu čak ni sve glasove ljudi koji se protive ulasku u EU.
Preporuke:
35
4
40 petak, 11 novembar 2011 20:34
@Jasna
POštovana koleginice pa šta Vam tu nije jasno.Čudite se zašto ova lopovska vlast ima ovoliko pristalica.Zar ne vidite da su tu takozvanu tranziciju platili ljudi iz privrede a da ostali segmenti društva(školstvo,zdravstvo.policija,vojska,javani i društveni monopoli nisu ni taknuti-"usmislu racionalizacije".Lekar i kod Slobe je lekar i kod Tadića.SVE što su napred pobrojani segmenti uživali u ovom društvu od Tita pa naovamo se promenilo u njihovu korist a na štetu ostalog naroda .Zar stvarno mislite da će ovi segmenti društva hteti promene. Elita pod znacima navoda "KOJA VEĆ U DRUGOM KOLENU VIRI NEŠTO IZ ......",se stidi svog seljačkog porekla a uglavnom se samoreprodukovala i kao takva uvek je uživala blagodeti ovog društva a kada ovom spisku dodate i tzv."DOBITNIKE TRANZICIJE"-tj .gomilu sitnih hohštaplera čiji je glavni moto prevariti ovu državu za porezi omladinu Čiju svest formira "PINK" i slični sadržaji shvatićete da smo propali.
Preporuke:
32
1
41 petak, 11 novembar 2011 20:42
Soka
@ Vojin
Potpisujem Vaš komentar.
Preporuke:
21
0
42 petak, 11 novembar 2011 20:50
Coca
Neće biti baš sve ovako crno na izborima.
Nada, i to realna postoji.
Ovo je ipak dobra opomena za SRS, DSS Dveri ...
Preporuke:
36
1
43 petak, 11 novembar 2011 20:54
.....
Voleli mi ili ne ali ovo je STANjE STAVRI
Preporuke:
26
3
44 petak, 11 novembar 2011 20:54
Mikula Mali
Odavno nisam na nasem prostoru video posteno uradjenu anketu.Svaka Vam cas.Medjutim steta je sto B92 selektivno objavljuje njene rezultate.Da mi lopovi od sudija ne prave stetu napravio bih Vam veliku donaciju.No bez obzira na to posveticu deo vremena da Vam obezbedim druge donatore.
Morate vise paznje posvetiti da se nase stranke bore koja ce od njih da sprovede prave reforme u poljoprivredi i da ustroji pravnu drzavu a ne da odredjeni deo sudstva sudi gore nego zloglasni sudija Roj Bin.
Preporuke:
19
3
45 petak, 11 novembar 2011 21:15
Slavomir Srpski
Po vecini komentatora ovi rezultati su "nerazumni", iako je istrazivanje objektivno od strane NSPM. Izgleda da vecina komentatora ili ne zivi u Srbiji, ili nemaju kontakte sa ljudima. Ko god da proseta i malo po Beogradu ne bi se cudio ovakvim rezultatima, i pre svega nezainteresovanoscu vecine ljudi za politiku uopste.
Neposredno sledi da jedino moguce resenje promene ove vlasti je moguce uz saradnju SNS, DSS, SRS i SPS. Takva koalicija jedino dovodi bitne promene u Srbiji i rusenje sadasnjeg rezima.
Preporuke:
26
11
46 petak, 11 novembar 2011 21:20
Jasna*@Jasna*
Ne cudim se,naprotiv potpuno mi je jasno da ti drustveni slojevi, elita pod navodnicima i hohstapleri tzv tranzicijski dobitnici ne zele promene,samo se cudim plitkoumnosti iste"elite" kako se ne zapitaju dokle ce njihove plate moci da se finansiraju iz kredita i zaduzivanja,sta ce onda kad skrckaju sve prihode od rasprodaje(privatizacije)i kredite,iz cega ce onda njihove plate da se finansiraju?Za koga ce onda glasati?
Preporuke:
22
0
47 petak, 11 novembar 2011 21:22
Uros
Moze li neko od nadleznih u NSPM da mi objasni nesalganje u tekstu i samog istrazivanja u prilogu kada su u pitanju rejtinzi politicara? Ovo kaze clanak: Tadić je ujedno i političar koji uživa najveće poverenje građana i u tom smislu ima podršku 11,2 odsto ispitanih, na drugom mestu je Tomislav Nikolić sa 10,9 odsto. Slede Dragan Đilas sa 5 odsto, Ivica Dačić sa 4,7, Dragan Marković Palma sa 4,6, Vuk Jeremić sa 4,4 i Čedomir Jovanović sa 3,2 odsto podrške.

A u istrazivanju stoji da Vojislav Kostunica ima 4,4 (koji se u tekstu uopste ne pominje), ali zato stoji Vuk Jeremic sa 4,4 koji po istrazivanju ima 2,6 i Ceda Jovanovic sa 3,2%?????
Preporuke:
0
0
48 petak, 11 novembar 2011 21:25
Marko Radovanović
Ali ljudi, stanje nije loše. U principu sve zavisi od SNS odnosno šta oni zaista misle da urade kad dođu na vlast. Ja se nadam da misle dobro, valjda Konuzin zna zašto im je bio na skupu.

Suština je da ne mora da bude loše, to je sve.
Preporuke:
7
24
49 petak, 11 novembar 2011 21:38
N.N.
Samo mi nije jasno kako je moguće da SPS ima rejting 8%.
A što se tiče formiranja vlade duboko sam ubeđen da ako URS ne pređe cenzus novu vladu će formirati SNS i DS.
Preporuke:
24
1
50 petak, 11 novembar 2011 22:08
ben
Ovo ce biti poslednji ne demokratski izbori i poslednja vlada sklepana u zapadnim kuhinjama ispiranja mozga.SNS,SPS,SVM,PUPS,DS,Palma,URS, su u obavezi prema njihovim mecenama da naprave "vladu" koja ce probati da zavrsi posao,KOSMETA,STATUTA,RASKE,TELEKOMA,EPS,JUZNOG TOKA,REPUBLIKE SRPSKE,itd.Ta interesna grupa koja sebe naziva "politicke stranke" nema ni plan ni program spasavanja Srbije i njenih gradjana u vrijeme najvece ekonomske krize od kada postoji kapitalizam.Jedina dobra strana te i takve "vlade" je sto ce svi zajedno otici na smetljiste istorije kao "ljudi" koji su od slobodne Srbije probali napraviti koloniju.
Preporuke:
28
1
51 petak, 11 novembar 2011 22:39
peric vladimir
Nemojte da zaboravite da zaboravite da DS sigurno nece ici sam na listi, ako im se dodaju SDP i LSV izlaze na 31,5 % sto ih stavlja na prvo mesto, sa 11 % posto SPS-a i JS-a i 6,6 % LDP-a imaju 49,1 %, sto uvazecem izbornom sistemu produkuje komotnu vecinu. Nazalost i ako Regioni ne predju cenzus imaju lagano vecinu, imajuci u vidu da ove stranke poseduju zavidne novcane resurse bice potrebno puno napora u izbornoj kampanji, ako opzicione stranke zele da preokrenu rezultate.Ovo je surova istina ako su ovi podaci tacni u sta nesumnjam, pogotovo ako se ima u vidu da ce se i LDP-u prikljuciti neke stranke koje su ispod 2 % i oni ce sigurno napredovati ispred SRS-a i DSS-a. Matematika je jasna ili ce opozicija praviti jedinstvenu listu ili ce tesko ista moci da promene. Ovo pitanje se pre svega postavlja ispred SNS-a a koliko su oni opozicija najbolje ce se videti po ovome. Zelje su jedno a stvarnost drugo.
Preporuke:
21
1
52 petak, 11 novembar 2011 22:54
Jos jedan "tribalac"
Naravno da Konuzin zna zasto je bio SNS-u na skupu kao sto je svojevremeno i Putin znao zasto je u jeku izborne kampanje poslao rodjendansku cestitku Borisu Tadicu i nikad vise posle toga.

Analiza je nazalost realna. NSPM uvr' glave aktivno cita i(li) komentarise 150 ljudi. Od tih 150 ljudi koji su sami po sebi beznacajni procenat birackog tela, slican procenat su simpatizeri DSS, SRS, SNS i Dveri. Samim tim ovaj sajt nije merilo bilo kakvog raspolozenja u Srbiji.

Ukoliko se ne radi o necemu sto organski i genetski odbijamo kao sto je gej parada patriotski pokreti ili stranke ne mogu da nacine nikakav poseceniji protest jer je za shvatanje bilo cega komplikovanijeg od gej parade potrebna nadgradnja koju srpski narod u celini ili makar patriotski deo ne poseduje.

Boris Tadic kao osoba koja se nikad nizasta nije borila ili rizikovala jeste pravi predstavnik Srbije i Srba kao gomile unezverenih kapitulanata spremnih da se zadovolje s onim sto im drugi ostave.
Preporuke:
43
5
53 petak, 11 novembar 2011 23:13
Iskrenko
37% birača ne podržava ulazak Srbije u EU.Dve stranke(SRS i DSS) koje se jedino otvoreno zalažu protiv ulaska Srbije u EU imaju samo 14% podrške.Pa ko je ovde lud????
Koliko su zbunjujući ovi rezultati,počinjem da verujem da je NATO upotrebio psihotronsko oružje protiv Srba, i ovom narodu izmenio svest i ukinuo zdrav razum.
Preporuke:
37
0
54 petak, 11 novembar 2011 23:39
Danilo
Vidim,komentatori su,uglavnom,razocarani,ali,moram reci da je ovo stvarnost srpske politicke scene.

Pisao sam da DSS i SRS nece,zajedno,dobiti vise od 14 % glasova i pogodio sam.

Narod Srbije,kao i svi narodi,je po prirodi materijalisticki nastrojen,zeli u EU,zeli obecanja o lepom zivotu,veliku vecinu ne interesuje duhovna strana zivota,patriotizam,otadzbina,KosMet i ostale moralne norme koje se gaje medju nama,citaocima NSPM-a.

Eto zasto je Nikolic formirao SNS i sada ima duplo vise glasova od SRS i DSS zajedno.Da je ostao u SRS imao bi nesto vise glasova,ali Tadic bi ga opet pobijedio zato sto narod plasi sankcijama,ratovima,neimastinom.

Zato,ponovo tvrdim,Nikolic ce biti na celu patriotskih partija,odlicno igra igru,vjerovatno vodjenu iz Moskve i sigurno dobija oko 35 % glasova i sa 15 % ostalih patriotkih snaga,sigurno,dobija naredne izbore.

Zapad zna da je Nikolic ruski covjek.

Mozete me ponovo napuniti minusima,nece mi smetati zato sto znam da sam u pravu.
Preporuke:
24
19
55 petak, 11 novembar 2011 23:44
Jasna*@Jos jedan tribalac
Bravo za komentar, to je prava slika danasnjih "Srbalja".
Preporuke:
20
0
56 subota, 12 novembar 2011 00:53
Vračarac
Mislim da treba pažljivo pročitati ovo što Danilo piše jer čovek zna o čemu priča
Preporuke:
9
6
57 subota, 12 novembar 2011 01:30
Ružičasti panter @ "tribalac"
Deset godina sam živeo, studirao i radio u Z. Evropi. Iz ličnog iskustva tvrdim da je prosečan srpski seljak, majstor, radnik, zanatlija, domaćica - politički pismeniji nego mnogi školovani zapadnjaci - o njihovim seljacima i radnicima da ne govorim. Rezultati ovog istraživanja jesu poražavajući ali ne radi se o (ne)sposobnosti naših ljudi da shvate nešto komplikovanije od gej parade. Ne. Radi se o tome da više od 20 godina nas mrcvare sankcijama, bombama, pretnjama. Mladi ljudi koji su 90-ih osnivali porodice, sada su uplašeni očevi i majke nesigurnih egzistencija sa decom bez perspektive. Takvi ljudi su podložni manipulaciji i nije im za zameriti. Napisao sam komentar da su nam isprani mozgovi ali to je izraz mog jada i tuge šta su napravili od nas. I još nešto. Konuzin svakako zna zašto je bio na skupu SNS-a. I komentatori NSPM-a o tome imaju svoje pretpostavke. Ja se ravnam prema činjenicama: čovek koji je izdao zatočenog saborca za mene je mrtav čovek.
Preporuke:
18
5
58 subota, 12 novembar 2011 03:02
Marko Radovanović
@Danilo

Ja se upravo slažem sa vama, ali iz nekog razloga većina ljudi na ovom sajtu negativno gleda na Nikolića, što ih sprečava da dublje sagledaju sve ostalo.
Preporuke:
10
8
59 subota, 12 novembar 2011 03:39
Žalosno je da posle bombi, osiromasenog uranijuma, decenijske blokade, visedecenijskog kaljanja imena, još uvek ima 'ispod 50%' i '13.6%'
Žalosno, i jadno, i dobra slika napeg društva.
Preporuke:
15
0
60 subota, 12 novembar 2011 08:11
BanjalukaKrajina
Prosto ne mogu da vjerujem, da poslije svega Srbi iz Srbije podržavaju ulazak u EU. Koliko vidim Tadić će da dobije i sledeće izbore, na kraju krajeva svako dobije ono što zaslužuje!
Preporuke:
22
0
61 subota, 12 novembar 2011 09:54
Ea
Sme li iko da se sada sa mnom opkladi da na vlasti ostaje DS? Ako oni ne ostanu na vlasti imaćete scenario sličan libijskom. To je sve već davno isplanirano.

Sve vas vrte, sve vas mota,
Sigurnim vas putem vode do bankrota.

Od Srbije nahije će da sačine,
U temelje njene već su ugrađene mine.

Srbi moji, uplašeni janjci,
u ovčijem krznu sad vas trebe vuci!
Preporuke:
12
1
62 subota, 12 novembar 2011 09:57
Vladimir Đilas
Ljudi, pa nama nema spasa...
Preporuke:
19
2
63 subota, 12 novembar 2011 10:01
Dragan
Meni su ovi rezultati sumnjivi. Možda odgovaraju tom uzorku ali nekako nemam utisak da odgovaraju stvarnosti.

U svakomslučaju valja ih primiti k znaju i uporediti sa rezultatima nakon glasanja.Masu puta se dešavalo da ankete ne budu u skladu sa širom realnošću.
Preporuke:
10
5
64 subota, 12 novembar 2011 10:34
Dejan
Rezultati potvrđuju tri stvari:


1. Dveri nemaju širu podršku naroda, i mogu da uzmu 2% maksimum. To što znate puno poznanika koji su "razočarani u sve" pa će da glasaju za Dveri znači da se krećete u uskom krugu istomoišljenika (kao i većina ljudi).

2. Napadanje SNS-a više i od vladajućih stranaka nije popravilo rejting DSS, ni SRS, nego truje odnose za eventualni postizborni dogovor.

3. SRS neće sa SNS, neće ih stranke vladajuće koalicije, DSS je rezervisan...to je u suštini bačen glas koji neće da utiče na događaje.
Preporuke:
16
11
65 subota, 12 novembar 2011 10:36
Velizar M.
Pogledajte malo pažljivije kako o ovom istraživanju izveštavaju domaći mediji. RTS i Blic - ni reči. B92, Kurir i Pres - simptomatično slični i nepotpisani tekstovi u kojima se u delu o poverenju političarima misteriozno ne pojavljuju Koštunica, Ljajić i još neki ali se ne propušta "preokretni" Drašković. Politika čak i na ilustraciji izostavlja Koštunicu e da ne bi bilo očigledno da ima veći ugled od Č. Jovanovića. Šešelj se u istraživanju pominje ali u novinama ne. Kako uopšte očekivati drugačije rezultate sa ovakvim "novinarstvom"? Stvara se utisak da ne postoje drugi "igrači" osim podobnih za nameštaljku. Tako se biračkom telu kao pitanje nad pitanjima nameće lažna dilema ili "bezkompromisno u Evropu" ili "oprezno u Evropu".
Preporuke:
25
1
66 subota, 12 novembar 2011 10:53
Miloje
1)Ipak ne verujem ovoj anketi.
2) Ova anketa je posledica potpune pomračenosti Srbije, nad kojom je mrak postavio namesnik Boris Tadić, pa onda, donekle, i ne čude rezultati.
MEĐUTIM, U IZBORNOJ KAMPANjI SE MRAK PROBIJA TAKO ŠTO ĆE AKTIVISTI STRANAKA SRS, DSS, DVERI... USMENO, HODOM IZ MESTA U MESTO, OTKRIVATI NARODU ISTINU, OBJAŠNjAVATI I RAZOTKRIVATI LAŽI I ANTISRPSKE AKCIJE VLASTI.
TADA ĆE REZULTATI BITI DRUGAČIJI.
Preporuke:
22
6
67 subota, 12 novembar 2011 14:35
infosrbija
Nema šanse da su rezultati ankete tačni. Mislim da je u pitanju pokušaj da se opozicija zaplaši i tako ujedini protiv zajedničkog nam žutog neprijatelja.
Preporuke:
15
7
68 subota, 12 novembar 2011 14:49
Čas anatomije
@ Jos jedan "tribalac"

Analiza je nazalost realna. NSPM uvr' glave aktivno cita i(li) komentarise 150 ljudi.


Jeste li do broja onih koji čitaju i/ili komentarišu došli tako što ste sabrali broj komentara i broj preporuka na ovoj hronici? :)) U ovom trenu kad ja ostavljam svoj komentar ima oko 80 komentara i oko 70 preporuka, 80+70 (uvr' jednako) 150 ;)

Bez sve šale, ako su tačni oni podaci koje redakcija objavljuje u onom prozorčetu Info i po kojima imaju 300 'iljada mesečno, znači da imaju 10 'iljada dnevno. Više je to mnogo od tih vaših 150. (Uostalom mislim da NSPM može uvek da dostavi podatke sa brojača na uvid, zbog takvih nevernih "tribalaca" pozivam ih da i urade). Mogu da se složim da je malo i deset hiljada dnevno, ali taki smo narod. Volimo šareno, ne volimo gde ima mnogo teksta, malo slika i gde mora da se uključi
mozak i često donese neprijatan zaključak.

A sećam se i one ankete o da NSPM čitaju zapravo oni koji kreiraju javno mnjenje (opinion makers).
Preporuke:
11
2
69 subota, 12 novembar 2011 16:11
Jos jedan "tribalac"
Cifru naravno nisam izrekao kao broj posetilaca sajta vec kao broj onih koji bez preskakanja citaju neki tekst, onda malo zastanu da razmisle o procitanom pa se cak i nategnu da ostave komentar. Zapanjio bi se koliko bi ljudi danas posle toga dobilo jaku glavobolju ili uopste ne bi bilo sposobno za takav poduhvat jer "su se smorili".

Iz licnog iskustva govoreci krecuci se na relaciji kuca posao/prodavnice itd samo sam jednom video plakat "Dveri" i to onaj koji poziva na peticiju za smenu Borisa Tadica. Uveren sam da preko 75% stanovnistva s pravom glasa ni ne zna da ce se na izborima moci glasati za "Dveri" i sta to oni nude. Ako se koncipiras kao "elitisticka" stranka i rezultat ce ti biti elitisticki - mala grupa odabranih.

Kad je Putin u sred izbora poslao cestitku BT sto je odmah stavljeno na plakate komentar je bio da je Putin to ucinio jer Rusija ne zeli u Srbiji politiku koju ne moze da isprati (alternativa je bio SRS). Konuzin je nastupio sa identicnim motivima.
Preporuke:
9
0
70 subota, 12 novembar 2011 16:14
lutajući holanđanin
Podrška evrointegracionim procesima nikada nije prelazila 50%. U vreme kada je podrška evrointegracijama bila najjača 2008 godine ona je iznosila nekih 45% maksimalno 48% što je porazno za semafor koaliciju koja 2008 godine nad srpskim narodom sprovodi operaciju kretenizacije i pranje mozga narodu da prihvati tzv *realnost* i da trampi kosmet za neizvestan ulazak u EU koja se ekonomski urušava. Mislim da je trenutna podrška EU integracijama iznosi onoliko koliko iznosi podrška DS a to je oko 30%. Što se SNS-a tiče mislim da je njihova EU privrženost onolika koliko je potrebno da dođu na vlast u Srbiji.
Preporuke:
13
4
71 subota, 12 novembar 2011 16:24
Nikolaй
Evo, ja kažem da će DS, i partije koje bude okupila oko sebe, na kraju imati više glasova od SNS i da će ponovo formirati vladu. Ko sme da se kladi?
Preporuke:
6
4
72 subota, 12 novembar 2011 16:57
Dejan
Rešenje je podizanje cenzusa kao u Turskoj na 10%.

Oni su imali probleme sa tom fragmentacijom, pa su na taj način izbacili sitne ucenjivače iz igre.

Za koaliciju bi cenzus trebao da bude 15%.

U nekim zemljama je upravo takva praksa - jedan cenzus za jednu stranku, veći za koalicije.

Ovako svi razmišljaju ako a + b + v, onda je to 51%, a ako g+d+đ onda 49%.

Znam da to mikrokosmosu čitalaca NSPM, u koje spadaju i ljudi u inostranstvu i naši ljudi iz Republike Srpske, ne prija, ali računajte sigurno na jednu stvar -

SNS uz Novu Srbiju ima približno tri puta više simpatizera od DSS i SNS zajedno.

Ovde ima ekstrema, ljudi koji misle da su "mali Rusi", koji veruju da nas Rusija čeka u savezu, da možemo u ovakvom današnjem svetu (gde su Gadafija iz čista mira ubili kao psa) da otvoreno pljujemo Amerikance, da vičemo američkoj ambasadorki "Bladi Meri" (duhovita igra reči).

Postoje nacionalni orijentisani birači koji su ipak "mejnstrim", zato SNS ima najviše glasača
Preporuke:
8
9
73 subota, 12 novembar 2011 17:49
ludi skretničar
#Milan#

Ukoliko je ovo istraživanje tačno, Vi ili ja među svojim prijateljima ili poznanicima, ne bi mogli naći nikoga ko ne glasa za režim.

Mislite li da je zaista tako?
Preporuke:
6
0
74 subota, 12 novembar 2011 19:15
Mirko
Ako LDP stvarno ima 6,6% onda mi stvarno nije žao da nestanemo.
Preporuke:
11
1
75 subota, 12 novembar 2011 19:56
Milan
@ludi skretničar

Jeste tako. Mnogi koji se naglas izjašnjavaju kao da su protiv vlasti opet će na izborima glasati za njih.

Tako je bilo i na prošlim izborima. Bio sam iznenađen kada sam vremenom otkrivao (njihovim priznanjem) da su glasali za žutu kolonu iako su i tada njih pljuvali.

@Mirko

Kada bi imao samo toliko. Ovo istraživanje je rađeno pre „Preokreta“ koje im je donelo dodatne glasove među onim neopredeljenim tako da će oni na izborima imati još veći procenat.
Preporuke:
4
4
76 subota, 12 novembar 2011 20:25
ludi skretničar
#Milan#

Samo delimično ste u pravu i to u delu da je zaista u Srbiji u izvesnom smislu sramota hvaliti vlast, kako se izbori bliže, pa se stiče pogrešan utisak da niko za tu vlast i nije. To je i meni poznat fenomen. Međutim njegov domet je ograničen.

U Srbiji postoji i drugi fenomen, da veliki broj ljudi koji bi u suštini mogao biti zadovoljan statusom pod nekom vlasti (deo službenika, privrednika, subvencionisanih kategorija i sl.), obavezno glasa za opoziciju. Razlozi glasanja protiv vlasti mogu biti veoma raznoliki, a najčešće je u pitanju netrpeljivost prema šefu ili gazdi za koga glasač zna da je sklon režimu. To je takođe interesantan pokazatelj.
Preporuke:
7
0
77 subota, 12 novembar 2011 21:04
Danilo
Zaboravio sam reci jos nesto.

Ne volim ovaj defetizam citalaca NSPM-a,koje smatram najboljim sto Srbija ima,koje smatram pravim intelektualcima,patriotama,karakternim,nepotkupljivim,inteligentnim,hrabrim ljudima koji svojim postojanjem i angazmanom daju nadu da ce Srbija,u ovim teskim trenucima,opstati.

Nikolicu se ovdje ne vjeruje zato sto vi,dragi citaoci NSPM,niste ljudi koji mogu lako progutati neke zakulisne radnje,pricati jedno a raditi drugo,to vam,jednostavno,ne lezi,ali moramo znati da se protiv neprijatelja najefikasnije bori njegovim oruzjem,mora se biti lukav,i ako treba i dvolican.Klin se klinom izbija,a otrov i ubija i lijeci,zavisi u kojoj formi i kolicini.

Zato predlazem,da se svi angazujemo da sve oko sebe ubijedimo da se na narednim izborima glasa za patriotsku opciju,ako vam ne lezi Nikolic,ne grdite ga unapred,sacekajte,da ne bi zazalili,glasajte za DSS,za SRS i sve one partije koje su protiv aktuelnog rezima,a Nikolic ce se,vec,naci s njima poslije izbora.
Preporuke:
16
2
78 subota, 12 novembar 2011 22:07
Vladimir Dž
Pa dobro, šta mi možemo da uradimo da 47% smanjimo?

To je suštinsko pitanje.
Preporuke:
8
0
79 subota, 12 novembar 2011 22:26
stvaralački razvitak
petak, 11 novembar 2011 17:39
Ludi Vanko
Što se mene tiče ja bih vladavinu poverio ekspertima koji ne pripadaju nijednoj partiji


nešto slično je govorio već Platon, ali se nešto slabo pominje !
Preporuke:
5
0
80 nedelja, 13 novembar 2011 00:23
Rastko
Razočaravajuće!

Ima onog da - kakav narod takva i vlast,

Ali, budu li se zaista obistinile ove prognoze neću zaista imati niti jedan razlog da se deklarišem kao i "većina" "srpskog" naroda. Jednostavno-*ne delimo više nikakve vrednsoti.

uzgred, pristalica sam teorije da je Srbiju poraziila negativna selekcija.

Ćao tuti Srbi!
Preporuke:
5
1
81 nedelja, 13 novembar 2011 07:56
alkar
svi na ovom sajtu ste zgrozeni rezultatima ankete.stanje u srbiji nije kako bi vi tili i zelili.a vi ste sad kao iznenađeni i uvređeni.stalno je govorin da vi velikosrbi i svetosavski srbi ne vidite realnost oko sebe,krećete se u uskom krugu istomisljenika pa vam porasla krila od međusobnog podilazenja pa pomisliste da je sva srbija ka i vi.vi imate pravo na svoje stavove ali niste realni.vasi stavovi i ideje se ne mogu ostvarit mirnim putem a srbiji je dosta rata i izbjeglica.pa makar platili kosovom mladi i demokratski nastrojeni srbi nisu vasi sljedbenici.biće vas uvik i uvik će bit zelje za velikom srbijom ali sve manje kako vrime prolazi i donosi ekonomske i političke integracije.ja smatram da srbija moze bit i europska i proruska i svetosavska sve u jednom,samo pameti i mudrosti i suzivota.
Preporuke:
2
10
82 nedelja, 13 novembar 2011 11:33
Stari Vuk
Braco, crno nam se pise ako je ovo istina.
Preporuke:
1
0
83 nedelja, 13 novembar 2011 12:41
NSPM web
@ Slaviša, @ Ticijan i ostalima koji pitaju GDE SU DVERI

Molim NSPM da objavi da li su stavili Dveri na listu i ako jesu koliki procenat su dobili.


Dveri u anketi nisu u dovoljnom broju pominjali sami ispitanici. U anketi je postavljeno pitanje, bez unapred ponuđenih odgovora, za izjašnjavanje za koju bi se stranku glasalo. Za Dveri se nije izjasnilo dovoljno da bi ušli na listu, oni su u onom delu OSTALI.
Preporuke:
2
0
84 nedelja, 13 novembar 2011 12:41
NSPM web
@ Predrag Ostojić
Istraživanje je rađeno na uzorku od 1200 građana Srbije, ali da li je proporcijalno zastupljen broj građana iz drugih sredina osim Beograda i Novog Sada?


Istraživanje je rađeno na ČITAVOJ TERITORIJI SRBIJE (izuzimajući KiM), na reprezentativnom uzorku i po SVIM važećim standardima. To znači da naravno NIJE bilo ispitanika samo iz Beograda i Novog Sada.
Preporuke:
3
1
85 nedelja, 13 novembar 2011 12:42
NSPM web
@ Uros
Moze li neko od nadleznih u NSPM da mi objasni nesalganje u tekstu i samog istrazivanja u prilogu kada su u pitanju rejtinzi politicara? Ovo kaze clanak:


NSPM nije pisao taj članak, mislimo da nije teško videti da je članak agencije Beta, kako je i potpisano. Mi smo objavili CELO ISTRAŽIVANjE, bez komentara, na našem sajtu i na adresi http://www.nspm.rs/istrazivanja-javnog-mnjenja/srbija-jesen-2011.html. Nadamo se da razumete da to "neslaganje" (i ostala koja su moguća) ne ide "na dušu" NSPM-a.
Preporuke:
2
1
86 nedelja, 13 novembar 2011 13:00
Slavomir Srpski
Zao mi je kada vidim da je toliko ljudi posle ovog istrazivanja toliko razocarano, da cak sada odustaje od aktivne odbrane Srbije. Istrazivanje jeste realno, ali nismo mala deca da vise zelimo da vidimo sopstvene zelje od realnosti.
Pre svega MORAMO da delujemo u skladu sa realnoscu, boreci se za sopstvene interese. Dakle moramo shvatiti na koji nacin se moze srusiti sadasnji, krajnje nepovoljni rezim na vlasti. Pre svega dajuci glas nacionalno opredeljenim strankama u opoziciji, i ne forsirati neprijateljstvo prema SNS, ako se sa njima u potpunosti ne slazemo, jer samo uz njih opozicija ce biti u stanju da skine sa vlasti ovaj rezim.
Nadam se da je ovo jedan trezven i odgovoran nacin na koji mi, nacionalno opredeljeni Srbi, mozemo da postignemo cilj pre svega spasavanja sopstvene drzave od kradje njenih teritorija i njene istorije.
Sve najbolje.
Preporuke:
3
2
87 ponedeljak, 14 novembar 2011 09:59
alkar
bravo NSPM...dali ste podatke kakvi jesu bez politiziranja istih.dveri,naši,1389,obraz i drugi pokreti za etnički čistu,prorusku i svetosavsko-patrijahalnu veliku srbiju neće proći jer je to faši..m...demokratska srbija je u većini pa i nikolić se izjasnjava da je odusta od velike srbije i hoće u eu.politika velike srbije vam je donila mnogo jada kao i svima oko vas.srbi nacionalisti su u izgubljenoj poziciji..ali imaju pravo na svoj stav i borbu za te stavove.ali bez mrznje i pusaka
Preporuke:
1
2

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner