". Izraelski ministri su već upozorili na moguću osvetu, a za Srbiju je takođe vrlo značajno što Republika Srpska čvrsto stoji na strani Izraela"
Dali ovo znaci da ce nas Vesli Klark, na mig Natanjahu-a, opet bombardovat? Propagandna masina u Americi , vec spremna?
Za informaciju autora, Jevreji nijesu(!) prognani iz Arapskih zemalja. Oni su dobrovoljno otisli za Izrael, na poziv izraelske vlade, da bi umnozili tamo jevrejski zivalj.
Autor pretjerano 'balansira' situaciju, da bi ispao 'objektivan'.
U ovoj aferi, Srbi (oni iz Bosne, narocito!) treba da idu sa Rusima.
Preporuke:
21
22
2
nedelja, 02 oktobar 2011 12:51
siniša
Ja se ne slažem sa Petar RV. Politika Srbije, spoljna politika je definisana međunarodnim ugovorima koji su obavezujući i za Srbiju i za druge zeljmlje.
U vreme Broza, Jugoslavija je uvek istrčavalka sa svojim inicijativama koje su bile u funkciji, kad se sve sabere i oduzme, Nemačke i Vatikana, dakle radili smo, u stvari radio je Broz ono što je išlu u prilog Nemačkoj i Vatikanu.
Srbija ne treba da istrčava i nema ni jedan razlog sa aspekta srpskog državnog interesa da presuđuje u ovom slučaju. Ovaj izbalansirani stav je sasvim u redu.
Rusija i SAD mogu i da priznaju i da ne priznaju, Srbija ima svoj državni interes, a to je celovitost njene teritorije i sve na svetu u spoljnoj politici treba da vidi samo i isključivo u tom svetlu.
Ja od Kosova i Metohije, Republike Srpske i Srbije ne vidim dalje ništa i nije me briga.
Preporuke:
21
8
3
nedelja, 02 oktobar 2011 13:09
MilošRS
Srbija, kao i mi ovdje, bi možda trebali imati neutralan stav .
Ničim nismo zaduženi ni od jednih ,ni od drugih .
Preporuke:
17
6
4
nedelja, 02 oktobar 2011 14:06
miroslav
Peter RV
". Izraelski ministri su već upozorili na moguću osvetu, a za Srbiju je takođe vrlo značajno što Republika Srpska čvrsto stoji na strani Izraela"
Dali ovo znaci da ce nas Vesli Klark, na mig Natanjahu-a, opet bombardovat? Propagandna masina u Americi , vec spremna-Potpuno se slazem sa razmisljanjem cenjenog komentatora.Ako bi odlucivali na osnovu mogucnosti osvete pa makar i od strane Izraela pokazali bi da nismo samostalna drzava ako smo to uopste.Sutra bi dosla pretnja od neke druge strane da moramo PRIIZNATI KOSOVO! I tako unedogled.Tek iznudjene odluke pokazale su da Srbija nema nikakve koristi od tavih odluka.To je pokazala saradnja sa Hagom a i ranija desavanja '90 godina!Postupati po pravdi moralnim nacelima i medjunarodnom pravu je jedino ispravno.
Preporuke:
11
7
5
nedelja, 02 oktobar 2011 14:38
Peter RV@ siniša
Ostavite se Broza i koncentrirajte se na- od devedesetih ovamo. Sjetite se (ako nijeste maloljetan) ko nas je doveo, i kako, u ovu situaciju.
Preporuke:
9
9
6
nedelja, 02 oktobar 2011 15:17
Mi Srbbi smo TAKO humani i čovekoljubivi.
Pored SVOJE DRŽAVE koja propada i cepa se po šavovima, a i samom platnu, pored privrede koja je sve gora iz dana u dan, državne imovine koja se rasipa bud-zašta, kompletne okupacije na svim nivoima od strane žutih, nefuncionisanju institucija na svim nivoima, OTVORENIH zagovaranja deljih napada na naš narod, postepene propasti na svim nivoima, MI SMO SE NAŠLI DA BRINEMO O PALESTINI I IZRAELU?!!! NE, dragi moji, to NIJE humano, i NIJE čovekonjubivo! To je SAMO JEDNO, LUDILO!
Ako drugde nema dovoljno normalnih, valjda ima ovde! Hoćemo li DA OPSTAJEMO, ili NE? HAJDE umesto što PASIVNO GLEDAMO, da nešto učinimo. Ako nećemo da pomažemo, PA HAJDE ONDA da se razdelimo i da se sačuvamo ovih 'procesnih' muka. Da nema 'ќolateralne štete'...
Preporuke:
9
1
7
nedelja, 02 oktobar 2011 16:42
Vide Daničić
Ne ulazim u to šta je u ovom trenutku u političkom smislu uputno da uradi Srbija. Politika je umeće mogućeg (da ne potegnem i neke druge kvalifikacije), mada više ne znam šta je u političkom smislu za Srbiju moguće u vezi sa obe strane u tom sporu. Mada pouzdano znam da sve ono što rade ameri nije pravedno i nije bogougodno. I znam da su ameri instrumentalizovali mnoge arape protiv Srba i da je cionistički nadnacionalni kapital na strani srbskih neprijatelja. Ali sa čisto moralnog aspekta posmatrano, valja se prisetiti da je Izrael nastao voljom cionista i Engleza na palestinskoj nacionalnoj teritoriji, sa koje su Palestinci prethodno krvavo proterani. Amerika je takođe cionistički instrumentalizovana i zbog toga je protiv priključivanja Palestine UN. Ali je istovremeno za priključivanje natovske države Kosove u UN, pošto su je prethodno odsekli od Srbije, koju su prethodno anestezirali osiromašenim uranijumom...
Preporuke:
11
2
8
nedelja, 02 oktobar 2011 17:40
s.j.@Peter RV
Nijesu li, baš? A vidite, BAŠ jesu, i to prvo iz Bagdada, u kome su sačinjavali 1/4 stanovništva (ito su prognani JOŠ PRE STVARANjA IZRAELA!), pa nadalje.
Kakvo ubeđenje od strane nekoga ko OČITO nema pojma o čemu govori! Zapamtite da Izrael nisu Jevreji van njega, kao i to da I NAŠA SOPSTVENA VLADA progoni naš narod, i uništava našu državu. Kako onda možete kriviti Jevreje za akcije šakice AMERIKANACA, međju kojima je par Jevreja, i napadati nekog Izraelca sto govori ono sto je jedino poznato u svetu (a to je da smo mi krivi za sve). Ako NEKI MEĐU NAMA ne mogu da se potrude da doznaju istinu, zašto bi neki Izraelac?
S druge strane, Palestinci su nerazdvojim deo Arapsko-muslimanke sfere. Ti isti Arapi i muslimani su slali mudžahedine u BiH, Srbima odsecali glave, i finansirali vehabizaciju BiH i Sandžaka.
Zato, ako me pitate na čiju stranu bih pre stao, izbor je za mene lak, i to nije arapska strana.
Preporuke:
10
11
9
nedelja, 02 oktobar 2011 19:56
Nenad Pivaš
Antisemitizam ne postoji u srpskoj tradiciji, srpsko-jevrejski odnosi su uvek kroz istoriju bili ili neutralni ili dobri. Danas postoje dve vrste Srba kojima Izrael smeta. Prvi su oni koji veruju u multi-kulti bljuvotine i oni su protiv Izraela jer je to država koja drži do sebe i svoje tradicije a oni takve ne podnose. Drugu grupu čini deo nacionalista čiji se antiamerikanizam razvio u jedno kolektivno ludilo tako da su u stanju da podržavaju bilo kog protivnika Amerike čak i kada je to gnusno i protivno srpskim interesima. Tako se od njih mogu čuti pohvale jednom Ahmedinedžadu pa ČAK i novoj neoosmanskoj politici Turske (?!) samo zato što ona za razliku od stare pokazuje veću samostalnost u odnosu na Ameriku i na Bliski Istok gleda drugačije od nje.
Preporuke:
11
9
10
nedelja, 02 oktobar 2011 21:44
kralj-veštac
Za informaciju autora, Jevreji nijesu(!) prognani iz Arapskih zemalja. Oni su dobrovoljno otisli za Izrael, na poziv izraelske vlade, da bi umnozili tamo jevrejski zivalj.
Ovo je jednostavno najobičnija laž!
Preporuke:
8
9
11
nedelja, 02 oktobar 2011 22:01
Aleksandar
@Nenad Pivaš
Ne postoji ni jedna ni druga "vrsta Srba" o kima pricas. Takve simplifikacije su za obdanista.
Osim toga, ovde se ne radi o izboru za Srbe izmedju Arapa i Jevreja, a kada bi se takav ibor postavljao naravno da moramo birati i jedne druge. A to zato sto i jedne i druge kao i nas Srbe ista strana izrabljuje i iskoristava: angloamericki bankari. Pitanje je pravo kako da se svi ujedinimo protiv zajednickog neprijatelja, a ne da nasedamo neprijateljske kvazi-izbore koji nas jos vise razjedinjuju.
Preporuke:
9
4
12
nedelja, 02 oktobar 2011 23:50
Peter RV@kralj-veštac
Ponavljam. Ni jedan Jevrejin nije otjeran, iz arapskih zemalja, u Izrael. Svi su oni dobrovoljno posli na poziv njihovoga Cijona. Arapskim drzavama nije uopste bilo u interes da se oni nastanjuju tamo. Stovise, marokanski kralj je pozivao marokanske Jevreje u Izraelu, da se vrate u Maroko.
Jos jedna nezgodna vijest za vasu ideologiju. U Iranu zive nekih cetrdeset hiljada njih, koji ne zele da izadju.
Svaka cinjenica koja ne ide u prilog Izraelu, je za vas Cijoniste, 'naprosto' -laz. Zato ste se i nasli u vasem danasnjem corsokaku.
Preporuke:
9
7
13
ponedeljak, 03 oktobar 2011 00:08
Peter RV@s.j.@Peter RV
Vi nikakvog dokaza za to nemate, i znate vrlo dobro da samo pravite propagandu.
Dalje.
Americki Jevreji ,koji su dosli glave srpskoj drzavi, nijesu nikakva "sacica" nego njihova elita koja je odlicno organizovana u odbranu -Izraela.
Vi pojma nemate o cemu govorite, kad ignorisete mocne jevrejske organizacije u Americi, koje kontrolisu dobar djeo drzavnog i medijskog aparata.
Preporuke:
11
8
14
ponedeljak, 03 oktobar 2011 03:54
Danilo
Da,Dodik i Srpska cvrsto stoje na strani Izraela i mislim da to ispravna politika,a kako ce se postaviti Srbija,ne znam,ali ako podrze Palestince,bice im "zahvalni" Taci,Zukorlic i Ceric,a zamjerice se Izraelu.
Palestinci,za sada imaju 8 od 15 glasova u SB.UN i treba im deveti da im stvar prodje,ukoliko SAD ne stave veto.
Srpska blokira taj odlucujuci glas BiH,na cemu joj je Izrael VEOMA zahvalan,zato sto Izrael zeli pobjedu u SB. bez americkog veta.
Srpska i Izrael imaju zajednickog neprijatelja,a to je islamski terorizam i fundamentalizam,mnogi Palestinci i ostali Arapi su klali Srbe u proslom ratu,sto se ne moze zaboraviti.Ekstremni islamizam ne zeli nista dobro ni Srbima,niti Jevrejima i to je ono bitno sto nas ujedinjuje.
Neki komentatori optuzuju americke Jevreje za bombardovanje Srbije,sto je potpuno pogresno,ti Jevreji nemaju nista sa Izraelom,isto kao sto americki Srbi,DZ.Vojnovic,Panic,Blagojevic,koji su navijali za bombardovanje Srbije,nemaju nista sa Srbijom.
Preporuke:
4
6
15
ponedeljak, 03 oktobar 2011 04:06
Aleksandar
@Petar RV
Vi pojma nemate o cemu govorite, kad ignorisete mocne jevrejske organizacije u Americi, koje kontrolisu dobar djeo drzavnog i medijskog aparata.
Vi bljujeta svoja antisemitska bulaznjenja i usudjujute se da drugima imputirate da pojma nemaju. Ocito o Americi sami pojma nemate. Americki Jevreji su nebitni za stvaranje spoljne politike i nije politika SAD prema Izraelu takva zbog jevrejskog lobija, vec obrnuto Jevrejima je dozvoljeno da "lobiraju" navodno za "svoju" stvar jer je ta prica u skladu sa americkim imperijalistickim interesima koje stvaraju anglosaksonci (ne Jevreji). Ista poenta se moze napraviti sa suprotne strane na primeru Srba. Nebitno je kolike pare su Srbi mogli da skupe za lobisticke ciljeve, posto je americki imperijalizam anti-srpski usmeren pro-Srpski lobi je nemoguce bilo organizovati ni za kakve pare (tu je Milosevic bio pametan i ukapirao to te nije bacao drzavne pare na bezvredne PR-agancije). Ali i bez para bosanki muslimani imaju lobi.
Preporuke:
7
8
16
ponedeljak, 03 oktobar 2011 07:27
siniša @ Petar RV
Što se Broza tiče, ostavio bih ja njega, ali neće on mene. Njegiovi kadrovi ga i mrtvog slušaju i sprovode njegovu politiku "odumiranja i nestajanja srpske države i narodfa".
Evo sećam se devedesetih.
Jugoslaviju su rasturili, Nemačka i Vatikan, a kasnije su im se pridružili SAD i ostali.
Od ličnosti koje su predvodile antisrpsku kampanju su: Kurt Valdhajm, Oto fon Habzburg, Genšer, Vojtila, i konačno Klinton.
Čejni, iako nije jevrejin, ali je kadar Henrija Kisindžera, se suprostavljao i raspadu Jugoslavije, ali kad je došao drugi katolik u istoriji SAD za predsednika Klinton, kao uslov za podržku na izborima, Vojtilas je od njega tražio BOMBARDOVASNJE Srbije.
U toku bombardovanja bio sam u Americi i Kisindžer, Jevrejin, i lider jevrejskog lobija u SAD, je bio najaktivnija ličnost za zaštitu da se ne bombarduje Srbija i da se ne razara Srbija kao država.
Preporuke:
5
4
17
ponedeljak, 03 oktobar 2011 07:31
El Pibe
@ Nenad Pivaš
A meni se čini da vi pripadate jednoj zanimljivoj grupi ljudi koji toliko mrze muslimane da i u tako flagrantnom slučaju kao što je Izrael gde imate otvorenu politiku aparthejda vi se stavljate na stranu koja to radi. Ukoliko niste znali prema popisu iz 1921 godine u tadašnjoj Palestini je bilo oko 90% Arapa, 5% Jevreja i 5% Hrišćana a danas... Danas je slika totalno obrnuta jer je zapad nasilno napravio državu Izrael, Arapi tj Palestinci su proterani ili pobijeni a ono što je preostalo je ogradjeno ogromnim zidom, bodljikavim žicama i bombarduje se po potrebi.
Da stvar bude zaista tragikomična 90% današnjih Jevreja u Izraelu su Aškenazim Jevreji koji poreklom apsolutno nemaju nikakve veze sa prvobitnom Judejom već su konvertiti u hebrejsku veru ( VIII vek ) a poreklo im vodi sa obala Crnog mora, odnosno iz Srednje Azije gde su živeli pre seobe u Evropu.
Prema tome gospodine... Drag mi je Platon, ali mi je draža istina
Preporuke:
11
5
18
ponedeljak, 03 oktobar 2011 08:52
brm
@ s.j.@Peter RV
najveća muka srBskom i srpskom misiocu je da bude dosledan..
"Kako onda možete kriviti Jevreje za akcije šakice AMERIKANACA, međju kojima je par Jevreja, i napadati nekog Izraelca"
a u sledećoj rečenici: "Palestinci su nerazdvojim deo Arapsko-muslimanke sfere. Ti isti Arapi i muslimani su slali mudžahedine u BiH"
a šta ćemo sa "tim istim Arapima" koji nisu priznali Kosovo. koji su (od 5-35% stanovništva država hrišćani i uglavnom pravoslavni)čiji je jedan od lider recimo Gadafi (imaju li Srbi u čitavoj novijoj istoriji iskrenijeg prijatelja?)..
Jevreji su pojedinci a Arapi su rulja... baš demokratski i ne-rasistički diskurs..
Preporuke:
8
4
19
ponedeljak, 03 oktobar 2011 08:55
brm
Nenad Pivaš
"Antisemitizam ne postoji u srpskoj tradiciji"
naravno, ali i Arapi su semitski narod...potomci Semovi, za razliku do nas mešavine HAm0vih - Hem .- pravo ime Balkana (starosedelaca) i Jafetovih(arijevaca) naroda
Preporuke:
6
3
20
ponedeljak, 03 oktobar 2011 09:32
Laki
...Republika Srpska čvrsto stoji na strani Izraela.
R Srpska nije drzava sto se ovdje uporno protura ,niti medjunarodni faktor,mjesto u SB ima drzava Bosna i Hercegovina koja ce glasati ili ne u skladu sa interesima drzave BiH .
Preporuke:
4
12
21
ponedeljak, 03 oktobar 2011 10:15
kralj-veštac
PeterRV može da oponaša svog idola Gebelsa koliko god mu je volja ali njegove laži ni posle milion ponavljanja neće biti istina.
Preporuke:
5
9
22
ponedeljak, 03 oktobar 2011 12:01
Peter RV@Aleksandar
U nedostatku argumenata, bijes raste a kvalitet izraza opada. Sad citam
"Vi bljujeta svoja antisemitska bulaznjenja i usudjujute se da drugima imputirate da pojma nemaju."
Poslje 'bjuvanja' i 'anti-semitizma', vjerovatno ce slijedit 'nacizam' i kako da ne -Ausvic.
"Ocito o Americi sami pojma nemate"
Zalim da vam oduzmem ovakav argumenat. Vi razgovarate sa nekim koji je vec vise od pola vijeka americki drzavljanin i koji je zivjeo tamo najveci djeo svojega zivota.
"Americki Jevreji su nebitni za stvaranje spoljne politike.. "
Ova vam je stvarno za -smijeh. Americka spoljna politika je potpuno u rukama Jevreja, toliko, da su americki predsjednici postali njihove marionete (oni javno polazu zakletvu Izraelu!). Pronadjite samo na internetu zadnji govor americkog ambasadora u Izrael pred jevrejskim organizacijama u NjuYorku (zove se Danijel Shapiro), pa cete uvidjet da je za vas Amerika jedna 'terra incognita'.
Preporuke:
10
6
23
ponedeljak, 03 oktobar 2011 12:26
Nenad Pivaš
@El Pibe
Aškenazi nisu potomci Hazara. Znate li kako je nastala ta priča? U vreme kada su Jevreji bili progonjeni u mnogim evropskim zemljama jer su ih doživljavali kao potomke onih koji su razapeli Hrista grupa Jevreja je krenula da tvrdi kako oni sa biblijskim Jevrejima nemaju veze i kako su oni potomci Hazara. Nadali su se da će time amimozitet prema njima biti smanjen. A istina, za koju tvrdite da vam je toliko draga, je da Hazarija nikada nije bila judaizovana, deo vladajućeg sloja jeste prešao ja judaizam i to je to.
Taj popis iz 1921. ne znači ništa, mogu samo da kažem da mi je drago što stanje na terenu danas izgleda drugačije. Isto kao što bih voleo da Srbi nekada u budućnosti povrate Kosovo i da na njemu više ne bude 90% Albanaca kao danas.
@Petar RV
"Ni jedan Jevrejin nije otjeran, iz arapskih zemalja, u Izrael. Svi su oni dobrovoljno posli na poziv njihovoga Cijona."
Zaista? Jel onako kao što su Srbi svojom voljom napustili Krajinu dok ih je Tuđman pozivao da ostanu?
Preporuke:
5
9
24
ponedeljak, 03 oktobar 2011 12:42
Nenad Pivaš
@Petar RV
Ponoviću ovo pitanje po treći put u nadi da ćete ovaj put odgovoriti.
Po čemu su to Olbrajtova, Soroš, Holbruk i sl. Jevreji osim po imenu i prezimenu? Šta je ono što čini nekoga Jevrejinom...ili Srbinom? Da li bi ste npr. nekog Petra Petrovića ili Nenada Nenadovića koji živi u Njujorku, ne govori srpski jezik, ne oseća nikakvu povezanost sa Srbijom, njenom tradicijom i istorijom i izjašnjava se kao Amerikanac ili građanin sveta smatrali za Srbina? Ja ne bih. Nacionalnost nije genetika, to je pre svega osećanje pripadnosti.
Priča o jevrejskoj moći u Americi je preduvana. Prvo, Jevreji ne drže medije kao što mnogi misle, dve najuticajnije dnevne novine, Vašington Post i Vol Strit Žurnal, su u rukama ljudi koji čak ni etnički nisu Jevreji.Jedini američki Jevreji koji osećaju kakvu-takvu pozevanost za Izraelom su Kristolovi neokonzervativci koji su bili jaki u Bušovoj administraciji i čije je glasilo nedeljnik Vikli Standard. Mada su i oni prvo Amerikanci pa tek onda Jevreji.
Preporuke:
6
9
25
ponedeljak, 03 oktobar 2011 12:59
Nenad Pivaš
@Petar RV
A politika neokonzervativaca prema Bliskom Istoku je najviše kritikovana od najuticajnijeg američkog stratega, Zbignjeva Bžežinskog, čoveka koji uopšte nije naklonjen Izraelu. Detaljno o tome možete pronaći u njegovoj knjizi Druga šansa.
Za kraj, ne mislim da ste antisemita. Vaša negativna osećanja prema Jevrejima ne proizilaze iz rasizma (rekao bih da niste rasista) već iz vašeg antiamerikanizma. Mada je kranje čudno da neko ko je toliko dugo američki državljanin podržava sve neprijatelje Amerike, od Čaveza do Ahmedinedžada. Mogao bih da razumem da se kao Srbin u Americi ne slažete sa američkom politikom prema Srbima, kao što to čini Srđa Trifković. Ali ovako otvoreno neprijateljstvo prema zemlji u kojoj ste došli i u kojoj po sopstvenom izboru živite je malo nemoralno. Bez uvrede naravno.
Preporuke:
4
6
26
ponedeljak, 03 oktobar 2011 13:10
Nenad Pivaš
@brm
I Arapi su takođe Semiti ali reč antisemitizam označava isključivo mržnju prema Jevrejima. Znam da ima pravoslavnih Arapa, ali zbog čega je to bitno?! Arapin je Arapin, ma koje vere bio, isto kao i Albanac. Muslimanske zemlje koje nisu priznale Kosovo to rade iz čistog antiamerikanizma, dok se Izrael opredelio za saradnju sa Srbima iako njegov najveći zaštitnik Amerika vodi drugačiju politiku prema nama. Ovo drugo je mnogo iskrenije prijateljstvo. Da li smo imali većih prijatelja od Gadafija? Naravno da jesmo zato što je Gadafi na stranu Srba stao tek za vreme rata na Kosovu i NATO bombardovanja. Za vreme rata u Bosni bio je na strani Bošnjaka, kao i Pokret Nesvrstanih u najvećoj meri.
Preporuke:
3
5
27
ponedeljak, 03 oktobar 2011 13:55
miroslav
Olbrajt, Klark, Holbruk,Kusner..A Soros? Vidim iz komentara da su se mnogi obrusili na PetraRV.Iz njihovih komentara izbija bes totalno neargumentovanim cinjenicama.Acovek vam lepo rece da je ikoliko vremena ziveo u Americi.Sigurno bolje poznaje tamosnji odnos prema Srbiji.Ajde za promenu zigosite ovog sto se potpisuje kao palestinac.Nego da li pratite vesti?Sto jevreji zapalise palestincima dzamiju?Demokratska jevrejska drzava i siroti jevreji.Manemojte da pricate da ovi gore pomenuti jevreji nemaju nista sa maticom zemljom.I cinjenica je da finansije, imedije pa cak iHolivud(zbog propagande) drze jevreji.Kako objasnjvate da Izrael placa ogromne vojne troskove inabavke najmodernije vojne opreme iz SAD.Bice da im americki poreski obvznici sve to poklanjaju.Koliko kosta najsavremenija verzija aviona F-15I iF-16I sa ubojitim arsenalom koji se kace na njih.Da li znate cenu F-35 koji se Izrael sprema da kupi? Koliko traje vojna obaveza u Izraelu?
Preporuke:
8
4
28
ponedeljak, 03 oktobar 2011 14:30
Nenad Pivaš
miroslav
U mojim prethodnim komentarima su raskrinkane sve te gluposti o navodnoj jevrejskoj kontroli Amerike. Naročito ta za Soroša, koji inače kod nacionalnih Jevreja ima status kakav ima Sonja Biserko među Srbima. Pokušajte nešto od toga da demantujete...
Preporuke:
2
6
29
ponedeljak, 03 oktobar 2011 14:54
Peter RV@Nenad Pivas
".. ne mislim da ste antisemita"
Lijepo ,ali bas me briga sto ce me neko tako nazvat.
"Vaša negativna osećanja prema Jevrejima ne proizilaze iz rasizma (rekao bih da niste rasista)"
Opet lijepo, samo promasujete. Moja negativna osjecanja prema Jevrejima proizilaze od krajnje neprijataljskog stavu Jevreja prema Srbima, za koje se oni nikad nijesu ni izvinuli.Osmjesi nijesu dovoljni.
".. već iz vašeg antiamerikanizma".
Ovo je standard jevrejska propaganda da se izjednace anti-imperijalizam sa anti-amerikanizmom. Netacno, pristalica sam Rona Pola i Denisa Kucinica, koji su protiv judeo-americkog imperijalizma. Ovo nije anti-amerikanizam.
"Mada je kranje čudno da neko ko je toliko dugo američki državljanin podržava sve neprijatelje Amerike, od Čaveza do Ahmedinedžada".
Nista cudno za nekoga koji trazi istinu a ne propagandu.Ovo nijesu neprijatelji Amerike nego zrtve americkog imperijalizma -kao i mi Srbi.
Ima mnogo stvari o Americi koje vi ne razumijete.
Preporuke:
6
3
30
ponedeljak, 03 oktobar 2011 14:57
miroslav
Nenad Pivaš
miroslav
U mojim prethodnim komentarima su raskrinkane sve te gluposti o navodnoj jevrejskoj kontroli Amerike. Naročito ta za Soroša, koji inače kod nacionalnih Jevreja ima status kakav ima Sonja Biserko među Srbima. Pokušajte nešto od toga da demantujete-Nece biti da su gluposti,uostalom na komentare se ne odgovara tako.Ajde NENAD PIVAS odgovotite mi argumentovano na moja pitanja postavljena u drugom delu komentara.I jos jedno pitanje.Koliko procentualno aktivnog stanovnistva sluzi obavezan vojni rok,obavezan i za zene,koliko godina se sluzi vojni rok i koliko ima zaposlenih?Ko izdrzava toliku vojsku i tolika izdvajanja za vojnu tehniku i naucna istrazivanja iz oblasti vojne tehnike?Za pitanje o Sorosu.Normalno je da u Izraelu ima marginalan znacaj.Objekat interesovanja mu nije Izrael ne stvara tamo NVO vec sam dobro znas gde.A Sonja Biserko nema nikakav status medju Srbima ali ima dobar u sadasnem rezimu!
Preporuke:
7
1
31
ponedeljak, 03 oktobar 2011 15:45
Aleksandar
Americka spoljna politika je potpuno u rukama Jevreja, toliko, da su americki predsjednici postali njihove marionete
Nastavljate sa antisemitizmom i glupostima. I Hitler je smatrao da su Jevreji vladari iz senke koji kontrolisu i zapad i istok (u Americu su bankari a u SSSR su boljsevici) i da ce mu oni (dakle Jevreji) nametnuti jos jedan svetski rat te je zato resio u slucaju da rat izbije da pobije sve Jevreje. Nije potrebno objasnjavati o kakvom su ludilu tu radi kod Hitlera.
U SAD nijedan predsednik nije bio Jevrej, nijedan nije predvofio CIA, nijedan Stejt Department itd. Znaci nevidljivi vladari iz senke, a svi su ispred njih samo marionete. Etnicki postulirati neke vladare SAD iz senke je suludo i bezobrazno, a pogotovu nepotrebno nama Srbima koji smo i onako optuzeni kao genocidan narod, sad jost treba i da mislimo na hitlerovski nacin, a dokaz je govor necijeg ambasadora negde.
Prema tome, dajte prestanite sa tim, jer cesto vam komentari nisu losi.
Preporuke:
1
6
32
ponedeljak, 03 oktobar 2011 16:32
MilošRS
Laki..
Upravu si, Republika Srpska nije država ( još uvjek) ,ali se u BiH itekako pita . U SB (u kojem se BiH nekim čudom našla)može da blokira BiH da nepovoljno glasa za Izral.
Preporuke:
2
3
33
ponedeljak, 03 oktobar 2011 17:26
Peter RV@miroslav
Jevreji (oni tribalni, naravno) imaju vec potpunu kontrolu nad americkom spoljnom politikom. To vec traje skoro od Niksona.
U Americi to svako zna.
Ko jos nije vidjeo americke prezidente polazeci javno zakletvu Izraelu? Od Klintona (ukljucivsi) oni su svi postali marionete u rukama jevrejskih organizacija kao AIPAC-a, JINSE, ADL-a i ostalih.
Pogledajte samo nakaznu americku, samo-ubilacku spoljnu politiku kojoj je jedini cilj da uspostavi Izrael kao regionalnu silu. Ovo je vec potvrdio, zvanicno, americki ambasador u Izraelu- javnim govorom grupi jevrejskih organizacija, prije neki dan u NjuJorku. Zove se Daniel Shapiro, koji drzi obadva drzavljanstva - americko i izraelsko.
Chomski i Finkelstajn su potpuno izolovani cijonistickom propagandom. Kad bi oni imali samo djelic uticaja kod ovdasnje vlade, sto Sonja Biserko ima kod 'vase'.
Srbima je tesko da razumiju sto se ovamo dogadja.
Preporuke:
7
1
34
ponedeljak, 03 oktobar 2011 17:50
Peter RV@Aleksandar
Ne pisem moje komentare da bih se slozio sa vama, nego da kazem sto mislim -na bazi cinjenica. Imam iskustvo sa 'americkim nacinom zivljenja' koje bi
htjeo da iznesem Srbima da bi se oslobodili izvjesnih zabluda. Niko ne mora da me cita.
Samo polazim od predpostavke, da je ovo jedan srpski sajt. Ne, izraelski ni jevrejski.
Vi bi htjeli da me sprijecite?
Preporuke:
9
1
35
ponedeljak, 03 oktobar 2011 18:55
Aleksandar
@Petar RV
Ja vas ne sprecavam nista, osporavam vam stetne za Srbe price o jevrejskoj svetskoj zaveri. To nije nikakvo otvaranje ociju Srbima, kako vi mislite, jer imate iskustvo sa americkim nacinom zivota. To je cist antisemitizam i cudi me da ga NSPM cenzor sam ne sprecava. Srbija, kao vecno antifasisticka, zemlja je poslednje mesto na svetu gde treba da postoje komentatori o jevrejskoj svetskoj zaveri, ne vracajte NAS Srbe u Nemacku tridesetih proslog veka.
Kad vam kazem da prestanete to nije sprecavanje to je velika usluga svim komentatorima, ovom sajtu, a posebno vama.
Preporuke:
2
7
36
ponedeljak, 03 oktobar 2011 20:56
Peter RV@ Aleksandar
Ne govorim o "svjetskoj zavjeri Jevreja", nego o Americi koju poznajem prilicno. Da , interesuje me da obavijestim Srbe o opasnosti koja dolazi od tog nepoznavanja. Radi se o odnosima Srba i Jevreja sto za vas izgleda, predstavlja 'tabu'. Smatram da je daleko stetnije po Srbe ne znat odakle se neprijateljstvo moze ponovo pojavit.
Vi se sad povlacite u stari antifasisticki arsenal slogana ,koji se sastoji uglavnom od 'anti-semitizma', 'holokausta', 'hitlerove Njemacke' i naravno 'naci koncentracionih logora' (dali sam neke izpustio?). I pritom sugerirate cenzoru da me zaustavi.(Da budem iskren ja sam vec bio uvjeren da vi clan te cenzure).
Vi mene ne smetate, ja vama, izgleda-da.
Ponasate se kao pjani kauboj koji trazi svadju. Steta.
Preporuke:
6
1
37
utorak, 04 oktobar 2011 01:37
Nenad Pivaš
@Petar RV
Kako je moguće u isto vreme biti pristalica Rona Pola i Denisa Kuciniča? Razlika između njih dvojice je ogromna. Prvi je old school republikanac ili kako to danas neki kažu paleokonzervativac dok je drugi jedan ekstremni multikulturalista, doduše iskreni a ne licimerni kao Čeda Jovanović.
Preporuke:
2
4
38
utorak, 04 oktobar 2011 03:50
Aleksandar
Ne govorim o "svjetskoj zavjeri Jevreja", nego o Americi koju poznajem prilicno.
Ovo vam je distinkcija bez razlike jer Amerika vlada svetom, a po vama Jevreji Amerikom. I posto kao "poznajete Ameriku" imate u pogledu Jevreja nesto da upozorite Srbe. Vracamo se na isto rasisticko, antisemitsko tlo, a vi kao nesto tu imate da upozorite. Naravno da mi to smeta kao i svakom normalnom coveku. I naravno da u tom pogledu treba da ucutite!
Preporuke:
1
7
39
utorak, 04 oktobar 2011 08:34
brm
@Nenad Pivaš
@brm
ne grešite dušu..Gadafi je apelovao na bosanske muslimane da ostanu u zajedničkoj državi sa nama i ne počinju građanski rat... i da se sačuva Jugoslavija...dakle nije tačno da je uz nas tek od Kosova i bombardovanja...
toliko malo saveznika imamo a vi oklevetaste baš jednog od retkih (ja drugog državnika ne mogu da se setim)
zašto su Arapi Arapi a Jevreji nisu Jevreji (kad su Šoroš ili Olbrajt) ..upravo taj (prvi) diskurs kritikujem i rasizam po kom je besmisleni pojam antisemitizam ekslkluzivno mržnja samo prema Jevrejima... otkud vam ideja da Arapi nisu priznali Kosovo samo zbog antiamerikanizma ..zar je današnji režim u Srbiji (onaj što je među prvima priznao pobunjenike protiv Gadafija kao legitimne predstavnike) manje pro američki od Kosovskog?...
vaši argumenti nekako mirišu po rasizmu..
Preporuke:
8
0
40
utorak, 04 oktobar 2011 09:10
Nenad Pivaš
@Petar RV
Vezano za Jevreje i američku spoljnu politiku. Kako to Jevreji imaju kontrolu nad njom kada najuticajniji strateg, Zbignjev Bžežinski, niti je Jevrejin niti je naklonjen Izraelu? Drugi najuticajniji strateg, Henri Kisindžer jeste Jevrej ali opet nije naročito zainteresovan za Izrael i za Bliski Istok generalno jer smatra da Amerika ima važnijih spoljnopolitičkih izazova. Jedini koji su zaista naklonjeni Izraelu i većoj meri fokusirani na Bliski Istok su neokonzervativci, oni jesu jaki u okviru republikanske stranke, bili su vrlo uticajni u administraciji Buša mlađeg i u medijima kao što su Vikli Standard ali oni ne vladaju Amerikom. Uostalom dva stratega koje sam pomenuo nisu bliski sa njima, Kisindžer je još od 70ih u sukobu sa neokonzervativcima dok ih Bžežinski smatra štetočinama čija politika na Bliskom Istoku je oslabila Ameriku i za posledicu imala štetno širenje antiamerikanizma u islamskom svetu a i šire. Čekam odgovore.
Preporuke:
2
7
41
utorak, 04 oktobar 2011 09:45
@brm
Osnovna odlika nemorala u diskusiji je namerno podvaljivanje drugoj osobi onoga što nije rekao.
Niko nije rekao da su rulja. Šta sa Gadafijem i nepriznavanjem otcepljenja KiM? Pa ništa, jer je krajnje bitno ZAŠTO to neko radi. Svaka šast Gadafiju, koji mi je drag, ali šta sa njegovim sugrađanima? Znate li da oni trenutno streljaju Srbe i crnce samo zato što su Srbi/crnci? Da li znate zašto ne priznaju otcepljenje? Da li je iz prijateljskih pobuda, ili iz sopstvenih razloga?
Takođe je LAŽ da ih je '5-35% pravoslavaca'. Koga to, Palestinaca, ili Arapa? Da li znate šta se dešava sa pravoslavcima i hrišćanima uopšte u Arapskim i muslimanskim zemljama? Hrišćanske vođe ovih dana sve više upozoravaju na drastično opadanje broja Hrišćana. U Palestini i Iraku nam preti NESTANAK! A drugde se nesmemo ni izjasniti kao takvi!
To je razlika. Većina Jevreja nam nisu nikakavi neprijatelji. Sa muslimanima, pored ISKRENIH prijatelja ima i VRLO DOSTA PRAVIH NEPRIJATELjA. Zato više 'naginjem' prema Jevrejima.
Preporuke:
1
2
42
utorak, 04 oktobar 2011 09:48
Nenad Pivaš
@miroslav
O Jevrejima i njihovom uticaju u medijima sam objasnio u prethodnim komentarima, ako smatrate da nešto konkretno od toga nije tačno demantujte me. Soroš u Izraelu i među nacionalno opredeljenim Jevrejima širom sveta, kakav je npr. Dejvid Horovic ima status samomrzećeg Jevrejina. Soroš je hiperglobalista i njega je besmisleno posmatrati u kontekstu bilo koje nacije jer takvi kao on ne veruju u iste i žele kraj istih. Ljudi koji drže finansije u Americi su pre svega AMERIKANCI bez obzira na poreklo, zatim postoje u manjoj meri i ljudi kojima nije bitan čak ni interes Amerike već samo njihov uski lični interes, a tek na kraju dolaze razni poljski, jermenski, jevrejski, albanski i drugi lobisti. Pri tom, ja ne sporim da Jevreji imaju jak lobi u SAD, samo ističem da nije istina da vladaju njima. I još, iznenadili bi ste se ali mnogi za koje misle da su Jevreji to uopšte nisu. Npr. Rokfeleri nisu Jevreji već baptisti, a poreklom Nemci.
Preporuke:
0
7
43
utorak, 04 oktobar 2011 10:00
s.j.@Peter RV
A GDE SU VAŠI DOKAZI?!
Koja tvrdoglavost! Bi zaista nemate pojma o čemu govorite. Vi ste nalik na Hrvate, koji tvrde da nije ubijeno 800 000 Srba u Jasenovcu, samo zato što mi nemožemo prikupiti sva imena! KAKO DA IH PRIKUPIMO, kad ste ISTREBILI ČITAVA SELA i sve spalili! ODAKLE NAM IMENA? Ko da nam ih kaže! I tela ste im spalili i poslali niz Dunav!
Znate li da je Jerusalimski Imam bio saradnik Hitlera, i da je boravio u Berlinu, BLAGOSLOVIO NOVOFORMIRANU HANDŽAR DIVIZIJU muslimana iz BiH, koji su posle toga klali Srbe. Znate li da je on direkto napadao Jevreje i pozivao da se istrebe. ZATIM u Iraku je vlada bila uz Naciste, i 1941. su proterali veliki broj Jevreja. To se nastavilo i kasnije, i oduzeta im je imovina. U Libiji im je oduzeto državljanstvo. Isto u Alžiri 1962. U Egiptu 1948. Znači, nije da su odjednom prognani ili istrebljivani, ali nismo ni mi Srbi pod Turcima, ali to ne znači da nam je bilo 'doboro', i d asu naši ustanci bilo samo produkt neke naše sporedne želje!
Preporuke:
2
4
44
utorak, 04 oktobar 2011 10:09
Nenad Pivaš
@brm
Tačno je da je Gadafi apelovao na muslimane da ne izlaze iz Jugoslavije ali kada je rat već počeo podržavao je Bošnjake. Razlog zašto Soroš nije Jevrejin je zato što je on to samo poreklom, nacionalnost nije genetika već osećanje pripadnosti, hiperglobalisti takvo osećanje nemaju. Sa druge strane Arapi koji su dolazili u Bosnu da ratuju jesu autentični Arapi. Pri tom ja samo kažem da su nam Arapi u najboljem slučaju nepotrebi i nebitni.
Naravno da se režim Srbije i Kosova ne mogu porediti. Srbi vode mlakonje bez ideje kojima ovi zavrću ruke dok su Kosovo i Amerika saveznici.
Preporuke:
0
5
45
utorak, 04 oktobar 2011 11:37
Peter RV@Nenad Pivas
Vrlo moguce ,jer su obojica anti - imperijalisti i za striktno postovanje americkog ustava kojemu je napravljena ogromna steta pod izgovorom 'rata protiv terora'. Slicnosti izmedju Pola i Kucinica su mnogo jace nego razlike, da se govorilo o tiketu Pol-Kusinich za sledece izbore. U svakom slucaju glasacu za jednog od njih (ili upisat njihovo ime). Amerika se mora osvijestit i koncentrirat na njene ogromne unutrasnje probleme, umjesto da baca bombe po svijetu za racun Izraela.
Do guse zaduzena, u opasnosti je da postane uskoro nacija drugog ranga.
Preporuke:
6
2
46
utorak, 04 oktobar 2011 12:39
Nenad Pivaš
@Petar RV
Razlika je između njih dvojice je jako velika. A različite su prirode i njihova antiintervencionistička opredeljenja. Ron Pol se protivi intervencionizmu iz konsekvencijalističkih a Kucinič iz deontoloških razloga. Drugim rečima Kucinič smatra da je interevencionizam nešto što pogrešno samo po sebi, dok Ron Pol smatra da je on loš zbog svojih posledica tj. da previše košta i sl. što je legitimno tumačenje američkih interesa. Koliko se sećam vi ste Crnogorac, predpostavljam da ste patrijarhaln čovek i razumljive su mi vaše simpatije za Rona Pola. Međutim zaista mi nije jasno kako možete da podržavate nekoga ko je toliko ekstreman u priči o gej pravima, feminizmu i legalizaciji droge kao što je Kucinič. Pretpostaljam da imate potomke, zar zaista želite da oni žive u takvoj Americi kakvu bi da stvori Kucinič? To me zaista zanima.
Preporuke:
2
6
47
utorak, 04 oktobar 2011 13:49
Peter RV@Aleksandar
Sad Hitler sad anti-semitizam. Vidim da hocete da mi nametnete 'imidz' koji odgovara vasim pogledima.
Znate, Aleksandre ,'anti-semitizam' postaje jedan otrcani izraz i u Americi, jer su u njemu strpani Dzimi Karter, Norman Finkelstajn, Noam Chomsky,Mershajmer, Volt, Falk i mnogi drugi, u cijem drustvu bi se svako dobro osjecao. Kako vidite stim me ne mozete uplasit da zacutim.
Kad nagadjete moju 'ideologiju', dozvolite mi da ja stavim u sumnju vasu. Vi (sa Pivasem, kraljem- vjestacem itd) se deklarisete javno kao 'anti-fasisti'. Jedno pitanje za sve vas.-Kako je moguce onda da je vas predmet obozavanja, bas ovaj Izrael, koji je dokazao da je naj-fasistickija i naj-rasistickija drzava na svijetu?
Ne pucajte unaokolo kao pjani kauboj.
Razmislite.
Preporuke:
6
3
48
utorak, 04 oktobar 2011 14:23
miroslav
petarRV-Ocigledno je da ovi sto zestoko brane Izrael i sto mi selektivno odgovaraju na pitanja u diskusiji poticu iz profesionalne sluzbe (znamo koje) i da im je to posao.Ne bih voleo njih za prijatelje.Ako se samo pomisli na kritiku jevreja eto najgorih optuzbi a sve da bi sakrili da nemaju argumente.Pustite ih da se sami dopisuju.Mi smo rekli argumentovano sta mislimo o pitanju palestine odnosa unutar Amerike i uticaja Izraela u svetu.Dobronamerni ce shvatiti!
Preporuke:
5
2
49
utorak, 04 oktobar 2011 15:32
Nenad Pivaš
@Petar RV
Ovako, antifašista sam u smislu da mi je drago što su sile Osovine poražene u Drugom svetskom ratu, verujem da i ni vama nije žao zbog toga. Međutim smatram da je danas lupanje u grudi antifašizmom besmisleno zato što fašizma na svu sreću skoro da i nema u svetu. Što se tiče mog odnosa prema Jevrejima tu postoje dva momenta. Prvi je moje semitofilstvo tj. ljubav prema Jevrejima i prema njihovoj istoriji i kulturi, drugi i mnogo važniji je to što smatram da Srbi i Izrael imaju zajedničke interese jer će u budućnosti obe zemlje imati problema sa neoosmanizmom koji se povampiruje. Da kojim slučajem smatram da su interesi Srba i Izraela suprotstavljeni tada bih i ja govorio protiv njih (naravno čisto geopolitički, nikad rasistički) iako lično volim Jevreje. Dakle, ne mislim da je svaka reč protiv Izraela fašizam, već jednostavno smatram da za Srbe to nepotrebno. Čisti interesi, a moja ljubav prema Jevrejima je u drugom planu.
Preporuke:
3
5
50
utorak, 04 oktobar 2011 15:33
Aleksandar
Znate, Aleksandre ,'anti-semitizam' postaje jedan otrcani izraz i u Americi
Naravno da je otrcan u Americi, kao sto je i svaki drugi zdravorazumski pojam tamo otcan (ukljucujuci i kapitalizam), ali bitno je za nasu diskusiju sta se dogadja ovde na ovom portalu i to sto vi pricate je cist antisemitizam vrlo starog kova i u tome nema niceg otrcanog ili spornog (osim u vasoj tvdoglavoj pameti).
A i sto se tice same Amerike prica vam je tupava jer cionisti su samo jedna podgrupa americkih Jevreja koji su gurnuti u prvi plan od politickog establismenta i od krajnje desnog reliosznog krila (born again fanatici). To sto ste vi naseli na tu (rasisticku) patku da Jevreji vladaju Amerikom nije razlog da tu glupost nekaznjeno bez odbacivanja drugih komentatora sirite ovde.
Ako je potrebno (a bice) objasnicu vam sve ovo ponovo.
Preporuke:
2
5
51
utorak, 04 oktobar 2011 16:01
Peter RV@miroslav
Slazem se uglavnom, ali sadrzaj teksta je bio takav da se nije mogao izbjec okrsaj, inace im dajes utisak da niko ne osporava njihove budalastine i izmisljotine, neke od njih toliko nespretne i prozirne, da se namece utisak da su narucene od strane izvjesnih centara propagande (koje nije tesko nagodit). Izbjegavacu , naravno, prepirke sa njima- ako mi to tekst dozvoli. Moje karte su tu, otvorene na stolu, bazirane na neoborivim cinjenicama i nemam nikakvu potrebu za neke takticke lazi (sa prijetnjama),koje se mijenjaju prema potrebama- kad im diskusija dodje u corsokak. Pozdrav
Preporuke:
4
3
52
utorak, 04 oktobar 2011 17:31
miroslav
PetarRV-ja u potpunosti delim tvoj stav da im ne treba dati za pravo .Uostalom dosadasnjim komentarima su sami sebe raskrinkali.Ako jedan od komentatora voli jevreje ima verovatno jak motiv za to.Ali ga to ne opravdava da mrzi druge.Iz toga proizilazi da mu argumenti nisu validni.Cim se dodje to trenutka da njihov odgovor rusi njihovu koncepciju prelaze na etiketiranje.Evo istog pitanja na koje nema odgovora-Kako objasnjvate da Izrael placa ogromne vojne troskove inabavke najmodernije vojne opreme iz SAD.Bice da im americki poreski obvznici sve to poklanjaju.Koliko kosta najsavremenija verzija aviona F-15I iF-16I sa ubojitim arsenalom koji se kace na njih.Da li znate cenu F-35 koji se Izrael sprema da kupi? Koliko traje vojna obaveza u Izraelu?
Preporuke:
7
3
53
utorak, 04 oktobar 2011 18:11
Peter RV@Miroslav
Tacno. U Americi Jevreji to pokusavaju da prikriju legendama o Izraelskoj umjesnosti i snalazljivosti, da bi se odstranio pogled od ogromnog tovara takse koji Amerikanci placaju da bi odrzavali izraelsku ratnu masinu.(kolicina voljne pomoci je tajna ,dok Izrael zvanicno dobija preko tri milijona dolara godisnje). Ko ovo primijeti, naravno je 'anti-semita'.
U svim ratovima Izraela, nasi anti-fasisti se nikad nijesu pitali, gdje su palestinska avijacija, borna kola, tenkovi , mornarica ili helikopteri. Ovi ljudi obozavaju jednu najvulgarniju nacisticku soldatesku, ali zahtijevaju da ih se tretira kao slobodarske borce protiv fasizma. Jevreji imaju 'mot juste' za ovu priliku.
Zove se 'hutspa' sto znaci ( na 'jidisu') jedan bezobrazluk bez granica.
Preporuke:
8
2
54
utorak, 04 oktobar 2011 18:21
Aleksandar
@Pivas
grudi antifašizmom besmisleno zato što fašizma na svu sreću skoro da i nema u svetu.
SAD, bojim se po svemu zadovoljavaju klasicnu definiciju korporatnog fasizma kakav je promovisan upravo u Italiji.
Preporuke:
2
2
55
utorak, 04 oktobar 2011 19:58
Nenad Pivaš
@miroslav
Nijednom vas nisam etiketirao. Sa druge strane vi ste za mene rekli da radim za stranu službu što nije samo etiketiranje, to bi bila i ozbiljna optužba samo kada ne bi bila smešna. To ko mi je simpatičan a ko nije ne mora samo po sebi ništa da znači, stavove i podršku dajem na osnovu drugih kriterijuma što se jasno vidi u prethodnom komentaru. Ako su vama emocije ključne meni nisu. Dalje, tačno je da Izrael dobija pomoć od Amerike iz jednostavnog razloga zato što im je saveznik, veliku pomoć dobijaju i Tajvan i Južna Koreja pa njih niko ne optužuje da vladaju Sjedinjenim Državama. Naravno nešto manje nego Izrael zato što je Americi Bliski Istok značajniji od Pacifičkog regiona, bar za sada. Naravno, tu je i Jevrejski lobi u Americi, ali postoji velika razlika između lobija u nekoj zemlji i kontrolisanja te zemlje.
@Aleksandar
Za Ameriku se ne može reći da je fašistička. Ona zbog svoje moći vodi agresivnu spoljnu politiku ali fašizam je pre svega odnos unutrašnjeg uređenja.
Preporuke:
0
7
56
utorak, 04 oktobar 2011 23:08
Peter RV@Miroslav
Errata!
U zadnjem mojem komentaru stoji "Izrael dobija tri milijona dolara, godisnje" .Pogrijesio sam za 'hiljadu ' puta. Izrael dobija redovnu godisnju apanazu od Amerike od nesto preko tri milijarde dollara. Ovdje se ne racuna vojna pomoc cija se suma drzi u tajnosti.
Preporuke:
7
0
57
utorak, 04 oktobar 2011 23:17
Aleksandar
@Pivas
Pazljivije citajte, nema niceg u mom komentaru povezanog sa spoljnom politikom SAD, vec upravo unutrasnjem: KORPORATNI fasizam.
Evo vam eksplicitna definicija fasizma na koji sam aludirao:
"Drzava pokriva troskove prouzrokovane ogromnim greskama privatnih korporacija...Profit je privatan koji zadrzava pojedinac. Gubitak je javni odnosno drustven".
Prepoznajete li Ameriku u toj definiciju koju je jos 1936. dao Gajtano Salvemini?
Dali ovo znaci da ce nas Vesli Klark, na mig Natanjahu-a, opet bombardovat? Propagandna masina u Americi , vec spremna?
Za informaciju autora, Jevreji nijesu(!) prognani iz Arapskih zemalja. Oni su dobrovoljno otisli za Izrael, na poziv izraelske vlade, da bi umnozili tamo jevrejski zivalj.
Autor pretjerano 'balansira' situaciju, da bi ispao 'objektivan'.
U ovoj aferi, Srbi (oni iz Bosne, narocito!) treba da idu sa Rusima.
U vreme Broza, Jugoslavija je uvek istrčavalka sa svojim inicijativama koje su bile u funkciji, kad se sve sabere i oduzme, Nemačke i Vatikana, dakle radili smo, u stvari radio je Broz ono što je išlu u prilog Nemačkoj i Vatikanu.
Srbija ne treba da istrčava i nema ni jedan razlog sa aspekta srpskog državnog interesa da presuđuje u ovom slučaju. Ovaj izbalansirani stav je sasvim u redu.
Rusija i SAD mogu i da priznaju i da ne priznaju, Srbija ima svoj državni interes, a to je celovitost njene teritorije i sve na svetu u spoljnoj politici treba da vidi samo i isključivo u tom svetlu.
Ja od Kosova i Metohije, Republike Srpske i Srbije ne vidim dalje ništa i nije me briga.
Ničim nismo zaduženi ni od jednih ,ni od drugih .
". Izraelski ministri su već upozorili na moguću osvetu, a za Srbiju je takođe vrlo značajno što Republika Srpska čvrsto stoji na strani Izraela"
Dali ovo znaci da ce nas Vesli Klark, na mig Natanjahu-a, opet bombardovat? Propagandna masina u Americi , vec spremna-Potpuno se slazem sa razmisljanjem cenjenog komentatora.Ako bi odlucivali na osnovu mogucnosti osvete pa makar i od strane Izraela pokazali bi da nismo samostalna drzava ako smo to uopste.Sutra bi dosla pretnja od neke druge strane da moramo PRIIZNATI KOSOVO! I tako unedogled.Tek iznudjene odluke pokazale su da Srbija nema nikakve koristi od tavih odluka.To je pokazala saradnja sa Hagom a i ranija desavanja '90 godina!Postupati po pravdi moralnim nacelima i medjunarodnom pravu je jedino ispravno.
Ako drugde nema dovoljno normalnih, valjda ima ovde! Hoćemo li DA OPSTAJEMO, ili NE? HAJDE umesto što PASIVNO GLEDAMO, da nešto učinimo. Ako nećemo da pomažemo, PA HAJDE ONDA da se razdelimo i da se sačuvamo ovih 'procesnih' muka. Da nema 'ќolateralne štete'...
Kakvo ubeđenje od strane nekoga ko OČITO nema pojma o čemu govori! Zapamtite da Izrael nisu Jevreji van njega, kao i to da I NAŠA SOPSTVENA VLADA progoni naš narod, i uništava našu državu. Kako onda možete kriviti Jevreje za akcije šakice AMERIKANACA, međju kojima je par Jevreja, i napadati nekog Izraelca sto govori ono sto je jedino poznato u svetu (a to je da smo mi krivi za sve). Ako NEKI MEĐU NAMA ne mogu da se potrude da doznaju istinu, zašto bi neki Izraelac?
S druge strane, Palestinci su nerazdvojim deo Arapsko-muslimanke sfere. Ti isti Arapi i muslimani su slali mudžahedine u BiH, Srbima odsecali glave, i finansirali vehabizaciju BiH i Sandžaka.
Zato, ako me pitate na čiju stranu bih pre stao, izbor je za mene lak, i to nije arapska strana.
Ovo je jednostavno najobičnija laž!
Ne postoji ni jedna ni druga "vrsta Srba" o kima pricas. Takve simplifikacije su za obdanista.
Osim toga, ovde se ne radi o izboru za Srbe izmedju Arapa i Jevreja, a kada bi se takav ibor postavljao naravno da moramo birati i jedne druge. A to zato sto i jedne i druge kao i nas Srbe ista strana izrabljuje i iskoristava: angloamericki bankari. Pitanje je pravo kako da se svi ujedinimo protiv zajednickog neprijatelja, a ne da nasedamo neprijateljske kvazi-izbore koji nas jos vise razjedinjuju.
Jos jedna nezgodna vijest za vasu ideologiju. U Iranu zive nekih cetrdeset hiljada njih, koji ne zele da izadju.
Svaka cinjenica koja ne ide u prilog Izraelu, je za vas Cijoniste, 'naprosto' -laz. Zato ste se i nasli u vasem danasnjem corsokaku.
Dalje.
Americki Jevreji ,koji su dosli glave srpskoj drzavi, nijesu nikakva "sacica" nego njihova elita koja je odlicno organizovana u odbranu -Izraela.
Vi pojma nemate o cemu govorite, kad ignorisete mocne jevrejske organizacije u Americi, koje kontrolisu dobar djeo drzavnog i medijskog aparata.
Palestinci,za sada imaju 8 od 15 glasova u SB.UN i treba im deveti da im stvar prodje,ukoliko SAD ne stave veto.
Srpska blokira taj odlucujuci glas BiH,na cemu joj je Izrael VEOMA zahvalan,zato sto Izrael zeli pobjedu u SB. bez americkog veta.
Srpska i Izrael imaju zajednickog neprijatelja,a to je islamski terorizam i fundamentalizam,mnogi Palestinci i ostali Arapi su klali Srbe u proslom ratu,sto se ne moze zaboraviti.Ekstremni islamizam ne zeli nista dobro ni Srbima,niti Jevrejima i to je ono bitno sto nas ujedinjuje.
Neki komentatori optuzuju americke Jevreje za bombardovanje Srbije,sto je potpuno pogresno,ti Jevreji nemaju nista sa Izraelom,isto kao sto americki Srbi,DZ.Vojnovic,Panic,Blagojevic,koji su navijali za bombardovanje Srbije,nemaju nista sa Srbijom.
Vi pojma nemate o cemu govorite, kad ignorisete mocne jevrejske organizacije u Americi, koje kontrolisu dobar djeo drzavnog i medijskog aparata.
Vi bljujeta svoja antisemitska bulaznjenja i usudjujute se da drugima imputirate da pojma nemaju. Ocito o Americi sami pojma nemate. Americki Jevreji su nebitni za stvaranje spoljne politike i nije politika SAD prema Izraelu takva zbog jevrejskog lobija, vec obrnuto Jevrejima je dozvoljeno da "lobiraju" navodno za "svoju" stvar jer je ta prica u skladu sa americkim imperijalistickim interesima koje stvaraju anglosaksonci (ne Jevreji). Ista poenta se moze napraviti sa suprotne strane na primeru Srba. Nebitno je kolike pare su Srbi mogli da skupe za lobisticke ciljeve, posto je americki imperijalizam anti-srpski usmeren pro-Srpski lobi je nemoguce bilo organizovati ni za kakve pare (tu je Milosevic bio pametan i ukapirao to te nije bacao drzavne pare na bezvredne PR-agancije). Ali i bez para bosanki muslimani imaju lobi.
Evo sećam se devedesetih.
Jugoslaviju su rasturili, Nemačka i Vatikan, a kasnije su im se pridružili SAD i ostali.
Od ličnosti koje su predvodile antisrpsku kampanju su: Kurt Valdhajm, Oto fon Habzburg, Genšer, Vojtila, i konačno Klinton.
Čejni, iako nije jevrejin, ali je kadar Henrija Kisindžera, se suprostavljao i raspadu Jugoslavije, ali kad je došao drugi katolik u istoriji SAD za predsednika Klinton, kao uslov za podržku na izborima, Vojtilas je od njega tražio BOMBARDOVASNJE Srbije.
U toku bombardovanja bio sam u Americi i Kisindžer, Jevrejin, i lider jevrejskog lobija u SAD, je bio najaktivnija ličnost za zaštitu da se ne bombarduje Srbija i da se ne razara Srbija kao država.
A meni se čini da vi pripadate jednoj zanimljivoj grupi ljudi koji toliko mrze muslimane da i u tako flagrantnom slučaju kao što je Izrael gde imate otvorenu politiku aparthejda vi se stavljate na stranu koja to radi. Ukoliko niste znali prema popisu iz 1921 godine u tadašnjoj Palestini je bilo oko 90% Arapa, 5% Jevreja i 5% Hrišćana a danas... Danas je slika totalno obrnuta jer je zapad nasilno napravio državu Izrael, Arapi tj Palestinci su proterani ili pobijeni a ono što je preostalo je ogradjeno ogromnim zidom, bodljikavim žicama i bombarduje se po potrebi.
Da stvar bude zaista tragikomična 90% današnjih Jevreja u Izraelu su Aškenazim Jevreji koji poreklom apsolutno nemaju nikakve veze sa prvobitnom Judejom već su konvertiti u hebrejsku veru ( VIII vek ) a poreklo im vodi sa obala Crnog mora, odnosno iz Srednje Azije gde su živeli pre seobe u Evropu.
Prema tome gospodine... Drag mi je Platon, ali mi je draža istina
najveća muka srBskom i srpskom misiocu je da bude dosledan..
"Kako onda možete kriviti Jevreje za akcije šakice AMERIKANACA, međju kojima je par Jevreja, i napadati nekog Izraelca"
a u sledećoj rečenici: "Palestinci su nerazdvojim deo Arapsko-muslimanke sfere. Ti isti Arapi i muslimani su slali mudžahedine u BiH"
a šta ćemo sa "tim istim Arapima" koji nisu priznali Kosovo. koji su (od 5-35% stanovništva država hrišćani i uglavnom pravoslavni)čiji je jedan od lider recimo Gadafi (imaju li Srbi u čitavoj novijoj istoriji iskrenijeg prijatelja?)..
Jevreji su pojedinci a Arapi su rulja... baš demokratski i ne-rasistički diskurs..
"Antisemitizam ne postoji u srpskoj tradiciji"
naravno, ali i Arapi su semitski narod...potomci Semovi, za razliku do nas mešavine HAm0vih - Hem .- pravo ime Balkana (starosedelaca) i Jafetovih(arijevaca) naroda
R Srpska nije drzava sto se ovdje uporno protura ,niti medjunarodni faktor,mjesto u SB ima drzava Bosna i Hercegovina koja ce glasati ili ne u skladu sa interesima drzave BiH .
"Vi bljujeta svoja antisemitska bulaznjenja i usudjujute se da drugima imputirate da pojma nemaju."
Poslje 'bjuvanja' i 'anti-semitizma', vjerovatno ce slijedit 'nacizam' i kako da ne -Ausvic.
"Ocito o Americi sami pojma nemate"
Zalim da vam oduzmem ovakav argumenat. Vi razgovarate sa nekim koji je vec vise od pola vijeka americki drzavljanin i koji je zivjeo tamo najveci djeo svojega zivota.
"Americki Jevreji su nebitni za stvaranje spoljne politike.. "
Ova vam je stvarno za -smijeh. Americka spoljna politika je potpuno u rukama Jevreja, toliko, da su americki predsjednici postali njihove marionete (oni javno polazu zakletvu Izraelu!). Pronadjite samo na internetu zadnji govor americkog ambasadora u Izrael pred jevrejskim organizacijama u NjuYorku (zove se Danijel Shapiro), pa cete uvidjet da je za vas Amerika jedna 'terra incognita'.
Aškenazi nisu potomci Hazara. Znate li kako je nastala ta priča? U vreme kada su Jevreji bili progonjeni u mnogim evropskim zemljama jer su ih doživljavali kao potomke onih koji su razapeli Hrista grupa Jevreja je krenula da tvrdi kako oni sa biblijskim Jevrejima nemaju veze i kako su oni potomci Hazara. Nadali su se da će time amimozitet prema njima biti smanjen. A istina, za koju tvrdite da vam je toliko draga, je da Hazarija nikada nije bila judaizovana, deo vladajućeg sloja jeste prešao ja judaizam i to je to.
Taj popis iz 1921. ne znači ništa, mogu samo da kažem da mi je drago što stanje na terenu danas izgleda drugačije. Isto kao što bih voleo da Srbi nekada u budućnosti povrate Kosovo i da na njemu više ne bude 90% Albanaca kao danas.
@Petar RV
"Ni jedan Jevrejin nije otjeran, iz arapskih zemalja, u Izrael. Svi su oni dobrovoljno posli na poziv njihovoga Cijona."
Zaista? Jel onako kao što su Srbi svojom voljom napustili Krajinu dok ih je Tuđman pozivao da ostanu?
Ponoviću ovo pitanje po treći put u nadi da ćete ovaj put odgovoriti.
Po čemu su to Olbrajtova, Soroš, Holbruk i sl. Jevreji osim po imenu i prezimenu? Šta je ono što čini nekoga Jevrejinom...ili Srbinom? Da li bi ste npr. nekog Petra Petrovića ili Nenada Nenadovića koji živi u Njujorku, ne govori srpski jezik, ne oseća nikakvu povezanost sa Srbijom, njenom tradicijom i istorijom i izjašnjava se kao Amerikanac ili građanin sveta smatrali za Srbina? Ja ne bih. Nacionalnost nije genetika, to je pre svega osećanje pripadnosti.
Priča o jevrejskoj moći u Americi je preduvana. Prvo, Jevreji ne drže medije kao što mnogi misle, dve najuticajnije dnevne novine, Vašington Post i Vol Strit Žurnal, su u rukama ljudi koji čak ni etnički nisu Jevreji.Jedini američki Jevreji koji osećaju kakvu-takvu pozevanost za Izraelom su Kristolovi neokonzervativci koji su bili jaki u Bušovoj administraciji i čije je glasilo nedeljnik Vikli Standard. Mada su i oni prvo Amerikanci pa tek onda Jevreji.
A politika neokonzervativaca prema Bliskom Istoku je najviše kritikovana od najuticajnijeg američkog stratega, Zbignjeva Bžežinskog, čoveka koji uopšte nije naklonjen Izraelu. Detaljno o tome možete pronaći u njegovoj knjizi Druga šansa.
Za kraj, ne mislim da ste antisemita. Vaša negativna osećanja prema Jevrejima ne proizilaze iz rasizma (rekao bih da niste rasista) već iz vašeg antiamerikanizma. Mada je kranje čudno da neko ko je toliko dugo američki državljanin podržava sve neprijatelje Amerike, od Čaveza do Ahmedinedžada. Mogao bih da razumem da se kao Srbin u Americi ne slažete sa američkom politikom prema Srbima, kao što to čini Srđa Trifković. Ali ovako otvoreno neprijateljstvo prema zemlji u kojoj ste došli i u kojoj po sopstvenom izboru živite je malo nemoralno. Bez uvrede naravno.
I Arapi su takođe Semiti ali reč antisemitizam označava isključivo mržnju prema Jevrejima. Znam da ima pravoslavnih Arapa, ali zbog čega je to bitno?! Arapin je Arapin, ma koje vere bio, isto kao i Albanac. Muslimanske zemlje koje nisu priznale Kosovo to rade iz čistog antiamerikanizma, dok se Izrael opredelio za saradnju sa Srbima iako njegov najveći zaštitnik Amerika vodi drugačiju politiku prema nama. Ovo drugo je mnogo iskrenije prijateljstvo. Da li smo imali većih prijatelja od Gadafija? Naravno da jesmo zato što je Gadafi na stranu Srba stao tek za vreme rata na Kosovu i NATO bombardovanja. Za vreme rata u Bosni bio je na strani Bošnjaka, kao i Pokret Nesvrstanih u najvećoj meri.
U mojim prethodnim komentarima su raskrinkane sve te gluposti o navodnoj jevrejskoj kontroli Amerike. Naročito ta za Soroša, koji inače kod nacionalnih Jevreja ima status kakav ima Sonja Biserko među Srbima. Pokušajte nešto od toga da demantujete...
Lijepo ,ali bas me briga sto ce me neko tako nazvat.
"Vaša negativna osećanja prema Jevrejima ne proizilaze iz rasizma (rekao bih da niste rasista)"
Opet lijepo, samo promasujete. Moja negativna osjecanja prema Jevrejima proizilaze od krajnje neprijataljskog stavu Jevreja prema Srbima, za koje se oni nikad nijesu ni izvinuli.Osmjesi nijesu dovoljni.
".. već iz vašeg antiamerikanizma".
Ovo je standard jevrejska propaganda da se izjednace anti-imperijalizam sa anti-amerikanizmom. Netacno, pristalica sam Rona Pola i Denisa Kucinica, koji su protiv judeo-americkog imperijalizma. Ovo nije anti-amerikanizam.
"Mada je kranje čudno da neko ko je toliko dugo američki državljanin podržava sve neprijatelje Amerike, od Čaveza do Ahmedinedžada".
Nista cudno za nekoga koji trazi istinu a ne propagandu.Ovo nijesu neprijatelji Amerike nego zrtve americkog imperijalizma -kao i mi Srbi.
Ima mnogo stvari o Americi koje vi ne razumijete.
miroslav
U mojim prethodnim komentarima su raskrinkane sve te gluposti o navodnoj jevrejskoj kontroli Amerike. Naročito ta za Soroša, koji inače kod nacionalnih Jevreja ima status kakav ima Sonja Biserko među Srbima. Pokušajte nešto od toga da demantujete-Nece biti da su gluposti,uostalom na komentare se ne odgovara tako.Ajde NENAD PIVAS odgovotite mi argumentovano na moja pitanja postavljena u drugom delu komentara.I jos jedno pitanje.Koliko procentualno aktivnog stanovnistva sluzi obavezan vojni rok,obavezan i za zene,koliko godina se sluzi vojni rok i koliko ima zaposlenih?Ko izdrzava toliku vojsku i tolika izdvajanja za vojnu tehniku i naucna istrazivanja iz oblasti vojne tehnike?Za pitanje o Sorosu.Normalno je da u Izraelu ima marginalan znacaj.Objekat interesovanja mu nije Izrael ne stvara tamo NVO vec sam dobro znas gde.A Sonja Biserko nema nikakav status medju Srbima ali ima dobar u sadasnem rezimu!
Nastavljate sa antisemitizmom i glupostima. I Hitler je smatrao da su Jevreji vladari iz senke koji kontrolisu i zapad i istok (u Americu su bankari a u SSSR su boljsevici) i da ce mu oni (dakle Jevreji) nametnuti jos jedan svetski rat te je zato resio u slucaju da rat izbije da pobije sve Jevreje. Nije potrebno objasnjavati o kakvom su ludilu tu radi kod Hitlera.
U SAD nijedan predsednik nije bio Jevrej, nijedan nije predvofio CIA, nijedan Stejt Department itd. Znaci nevidljivi vladari iz senke, a svi su ispred njih samo marionete. Etnicki postulirati neke vladare SAD iz senke je suludo i bezobrazno, a pogotovu nepotrebno nama Srbima koji smo i onako optuzeni kao genocidan narod, sad jost treba i da mislimo na hitlerovski nacin, a dokaz je govor necijeg ambasadora negde.
Prema tome, dajte prestanite sa tim, jer cesto vam komentari nisu losi.
Upravu si, Republika Srpska nije država ( još uvjek) ,ali se u BiH itekako pita . U SB (u kojem se BiH nekim čudom našla)može da blokira BiH da nepovoljno glasa za Izral.
U Americi to svako zna.
Ko jos nije vidjeo americke prezidente polazeci javno zakletvu Izraelu? Od Klintona (ukljucivsi) oni su svi postali marionete u rukama jevrejskih organizacija kao AIPAC-a, JINSE, ADL-a i ostalih.
Pogledajte samo nakaznu americku, samo-ubilacku spoljnu politiku kojoj je jedini cilj da uspostavi Izrael kao regionalnu silu. Ovo je vec potvrdio, zvanicno, americki ambasador u Izraelu- javnim govorom grupi jevrejskih organizacija, prije neki dan u NjuJorku. Zove se Daniel Shapiro, koji drzi obadva drzavljanstva - americko i izraelsko.
Chomski i Finkelstajn su potpuno izolovani cijonistickom propagandom. Kad bi oni imali samo djelic uticaja kod ovdasnje vlade, sto Sonja Biserko ima kod 'vase'.
Srbima je tesko da razumiju sto se ovamo dogadja.
htjeo da iznesem Srbima da bi se oslobodili izvjesnih zabluda. Niko ne mora da me cita.
Samo polazim od predpostavke, da je ovo jedan srpski sajt. Ne, izraelski ni jevrejski.
Vi bi htjeli da me sprijecite?
Ja vas ne sprecavam nista, osporavam vam stetne za Srbe price o jevrejskoj svetskoj zaveri. To nije nikakvo otvaranje ociju Srbima, kako vi mislite, jer imate iskustvo sa americkim nacinom zivota. To je cist antisemitizam i cudi me da ga NSPM cenzor sam ne sprecava. Srbija, kao vecno antifasisticka, zemlja je poslednje mesto na svetu gde treba da postoje komentatori o jevrejskoj svetskoj zaveri, ne vracajte NAS Srbe u Nemacku tridesetih proslog veka.
Kad vam kazem da prestanete to nije sprecavanje to je velika usluga svim komentatorima, ovom sajtu, a posebno vama.
Vi se sad povlacite u stari antifasisticki arsenal slogana ,koji se sastoji uglavnom od 'anti-semitizma', 'holokausta', 'hitlerove Njemacke' i naravno 'naci koncentracionih logora' (dali sam neke izpustio?). I pritom sugerirate cenzoru da me zaustavi.(Da budem iskren ja sam vec bio uvjeren da vi clan te cenzure).
Vi mene ne smetate, ja vama, izgleda-da.
Ponasate se kao pjani kauboj koji trazi svadju. Steta.
Kako je moguće u isto vreme biti pristalica Rona Pola i Denisa Kuciniča? Razlika između njih dvojice je ogromna. Prvi je old school republikanac ili kako to danas neki kažu paleokonzervativac dok je drugi jedan ekstremni multikulturalista, doduše iskreni a ne licimerni kao Čeda Jovanović.
Ovo vam je distinkcija bez razlike jer Amerika vlada svetom, a po vama Jevreji Amerikom. I posto kao "poznajete Ameriku" imate u pogledu Jevreja nesto da upozorite Srbe. Vracamo se na isto rasisticko, antisemitsko tlo, a vi kao nesto tu imate da upozorite. Naravno da mi to smeta kao i svakom normalnom coveku. I naravno da u tom pogledu treba da ucutite!
@brm
ne grešite dušu..Gadafi je apelovao na bosanske muslimane da ostanu u zajedničkoj državi sa nama i ne počinju građanski rat... i da se sačuva Jugoslavija...dakle nije tačno da je uz nas tek od Kosova i bombardovanja...
toliko malo saveznika imamo a vi oklevetaste baš jednog od retkih (ja drugog državnika ne mogu da se setim)
zašto su Arapi Arapi a Jevreji nisu Jevreji (kad su Šoroš ili Olbrajt) ..upravo taj (prvi) diskurs kritikujem i rasizam po kom je besmisleni pojam antisemitizam ekslkluzivno mržnja samo prema Jevrejima... otkud vam ideja da Arapi nisu priznali Kosovo samo zbog antiamerikanizma ..zar je današnji režim u Srbiji (onaj što je među prvima priznao pobunjenike protiv Gadafija kao legitimne predstavnike) manje pro američki od Kosovskog?...
vaši argumenti nekako mirišu po rasizmu..
Vezano za Jevreje i američku spoljnu politiku. Kako to Jevreji imaju kontrolu nad njom kada najuticajniji strateg, Zbignjev Bžežinski, niti je Jevrejin niti je naklonjen Izraelu? Drugi najuticajniji strateg, Henri Kisindžer jeste Jevrej ali opet nije naročito zainteresovan za Izrael i za Bliski Istok generalno jer smatra da Amerika ima važnijih spoljnopolitičkih izazova. Jedini koji su zaista naklonjeni Izraelu i većoj meri fokusirani na Bliski Istok su neokonzervativci, oni jesu jaki u okviru republikanske stranke, bili su vrlo uticajni u administraciji Buša mlađeg i u medijima kao što su Vikli Standard ali oni ne vladaju Amerikom. Uostalom dva stratega koje sam pomenuo nisu bliski sa njima, Kisindžer je još od 70ih u sukobu sa neokonzervativcima dok ih Bžežinski smatra štetočinama čija politika na Bliskom Istoku je oslabila Ameriku i za posledicu imala štetno širenje antiamerikanizma u islamskom svetu a i šire. Čekam odgovore.
Niko nije rekao da su rulja. Šta sa Gadafijem i nepriznavanjem otcepljenja KiM? Pa ništa, jer je krajnje bitno ZAŠTO to neko radi. Svaka šast Gadafiju, koji mi je drag, ali šta sa njegovim sugrađanima? Znate li da oni trenutno streljaju Srbe i crnce samo zato što su Srbi/crnci? Da li znate zašto ne priznaju otcepljenje? Da li je iz prijateljskih pobuda, ili iz sopstvenih razloga?
Takođe je LAŽ da ih je '5-35% pravoslavaca'. Koga to, Palestinaca, ili Arapa? Da li znate šta se dešava sa pravoslavcima i hrišćanima uopšte u Arapskim i muslimanskim zemljama? Hrišćanske vođe ovih dana sve više upozoravaju na drastično opadanje broja Hrišćana. U Palestini i Iraku nam preti NESTANAK! A drugde se nesmemo ni izjasniti kao takvi!
To je razlika. Većina Jevreja nam nisu nikakavi neprijatelji. Sa muslimanima, pored ISKRENIH prijatelja ima i VRLO DOSTA PRAVIH NEPRIJATELjA. Zato više 'naginjem' prema Jevrejima.
O Jevrejima i njihovom uticaju u medijima sam objasnio u prethodnim komentarima, ako smatrate da nešto konkretno od toga nije tačno demantujte me. Soroš u Izraelu i među nacionalno opredeljenim Jevrejima širom sveta, kakav je npr. Dejvid Horovic ima status samomrzećeg Jevrejina. Soroš je hiperglobalista i njega je besmisleno posmatrati u kontekstu bilo koje nacije jer takvi kao on ne veruju u iste i žele kraj istih. Ljudi koji drže finansije u Americi su pre svega AMERIKANCI bez obzira na poreklo, zatim postoje u manjoj meri i ljudi kojima nije bitan čak ni interes Amerike već samo njihov uski lični interes, a tek na kraju dolaze razni poljski, jermenski, jevrejski, albanski i drugi lobisti. Pri tom, ja ne sporim da Jevreji imaju jak lobi u SAD, samo ističem da nije istina da vladaju njima. I još, iznenadili bi ste se ali mnogi za koje misle da su Jevreji to uopšte nisu. Npr. Rokfeleri nisu Jevreji već baptisti, a poreklom Nemci.
Koja tvrdoglavost! Bi zaista nemate pojma o čemu govorite. Vi ste nalik na Hrvate, koji tvrde da nije ubijeno 800 000 Srba u Jasenovcu, samo zato što mi nemožemo prikupiti sva imena! KAKO DA IH PRIKUPIMO, kad ste ISTREBILI ČITAVA SELA i sve spalili! ODAKLE NAM IMENA? Ko da nam ih kaže! I tela ste im spalili i poslali niz Dunav!
Znate li da je Jerusalimski Imam bio saradnik Hitlera, i da je boravio u Berlinu, BLAGOSLOVIO NOVOFORMIRANU HANDŽAR DIVIZIJU muslimana iz BiH, koji su posle toga klali Srbe. Znate li da je on direkto napadao Jevreje i pozivao da se istrebe. ZATIM u Iraku je vlada bila uz Naciste, i 1941. su proterali veliki broj Jevreja. To se nastavilo i kasnije, i oduzeta im je imovina. U Libiji im je oduzeto državljanstvo. Isto u Alžiri 1962. U Egiptu 1948. Znači, nije da su odjednom prognani ili istrebljivani, ali nismo ni mi Srbi pod Turcima, ali to ne znači da nam je bilo 'doboro', i d asu naši ustanci bilo samo produkt neke naše sporedne želje!
Tačno je da je Gadafi apelovao na muslimane da ne izlaze iz Jugoslavije ali kada je rat već počeo podržavao je Bošnjake. Razlog zašto Soroš nije Jevrejin je zato što je on to samo poreklom, nacionalnost nije genetika već osećanje pripadnosti, hiperglobalisti takvo osećanje nemaju. Sa druge strane Arapi koji su dolazili u Bosnu da ratuju jesu autentični Arapi. Pri tom ja samo kažem da su nam Arapi u najboljem slučaju nepotrebi i nebitni.
Naravno da se režim Srbije i Kosova ne mogu porediti. Srbi vode mlakonje bez ideje kojima ovi zavrću ruke dok su Kosovo i Amerika saveznici.
Do guse zaduzena, u opasnosti je da postane uskoro nacija drugog ranga.
Razlika je između njih dvojice je jako velika. A različite su prirode i njihova antiintervencionistička opredeljenja. Ron Pol se protivi intervencionizmu iz konsekvencijalističkih a Kucinič iz deontoloških razloga. Drugim rečima Kucinič smatra da je interevencionizam nešto što pogrešno samo po sebi, dok Ron Pol smatra da je on loš zbog svojih posledica tj. da previše košta i sl. što je legitimno tumačenje američkih interesa. Koliko se sećam vi ste Crnogorac, predpostavljam da ste patrijarhaln čovek i razumljive su mi vaše simpatije za Rona Pola. Međutim zaista mi nije jasno kako možete da podržavate nekoga ko je toliko ekstreman u priči o gej pravima, feminizmu i legalizaciji droge kao što je Kucinič. Pretpostaljam da imate potomke, zar zaista želite da oni žive u takvoj Americi kakvu bi da stvori Kucinič? To me zaista zanima.
Znate, Aleksandre ,'anti-semitizam' postaje jedan otrcani izraz i u Americi, jer su u njemu strpani Dzimi Karter, Norman Finkelstajn, Noam Chomsky,Mershajmer, Volt, Falk i mnogi drugi, u cijem drustvu bi se svako dobro osjecao. Kako vidite stim me ne mozete uplasit da zacutim.
Kad nagadjete moju 'ideologiju', dozvolite mi da ja stavim u sumnju vasu. Vi (sa Pivasem, kraljem- vjestacem itd) se deklarisete javno kao 'anti-fasisti'. Jedno pitanje za sve vas.-Kako je moguce onda da je vas predmet obozavanja, bas ovaj Izrael, koji je dokazao da je naj-fasistickija i naj-rasistickija drzava na svijetu?
Ne pucajte unaokolo kao pjani kauboj.
Razmislite.
Ovako, antifašista sam u smislu da mi je drago što su sile Osovine poražene u Drugom svetskom ratu, verujem da i ni vama nije žao zbog toga. Međutim smatram da je danas lupanje u grudi antifašizmom besmisleno zato što fašizma na svu sreću skoro da i nema u svetu. Što se tiče mog odnosa prema Jevrejima tu postoje dva momenta. Prvi je moje semitofilstvo tj. ljubav prema Jevrejima i prema njihovoj istoriji i kulturi, drugi i mnogo važniji je to što smatram da Srbi i Izrael imaju zajedničke interese jer će u budućnosti obe zemlje imati problema sa neoosmanizmom koji se povampiruje. Da kojim slučajem smatram da su interesi Srba i Izraela suprotstavljeni tada bih i ja govorio protiv njih (naravno čisto geopolitički, nikad rasistički) iako lično volim Jevreje. Dakle, ne mislim da je svaka reč protiv Izraela fašizam, već jednostavno smatram da za Srbe to nepotrebno. Čisti interesi, a moja ljubav prema Jevrejima je u drugom planu.
Naravno da je otrcan u Americi, kao sto je i svaki drugi zdravorazumski pojam tamo otcan (ukljucujuci i kapitalizam), ali bitno je za nasu diskusiju sta se dogadja ovde na ovom portalu i to sto vi pricate je cist antisemitizam vrlo starog kova i u tome nema niceg otrcanog ili spornog (osim u vasoj tvdoglavoj pameti).
A i sto se tice same Amerike prica vam je tupava jer cionisti su samo jedna podgrupa americkih Jevreja koji su gurnuti u prvi plan od politickog establismenta i od krajnje desnog reliosznog krila (born again fanatici). To sto ste vi naseli na tu (rasisticku) patku da Jevreji vladaju Amerikom nije razlog da tu glupost nekaznjeno bez odbacivanja drugih komentatora sirite ovde.
Ako je potrebno (a bice) objasnicu vam sve ovo ponovo.
U svim ratovima Izraela, nasi anti-fasisti se nikad nijesu pitali, gdje su palestinska avijacija, borna kola, tenkovi , mornarica ili helikopteri. Ovi ljudi obozavaju jednu najvulgarniju nacisticku soldatesku, ali zahtijevaju da ih se tretira kao slobodarske borce protiv fasizma. Jevreji imaju 'mot juste' za ovu priliku.
Zove se 'hutspa' sto znaci ( na 'jidisu') jedan bezobrazluk bez granica.
grudi antifašizmom besmisleno zato što fašizma na svu sreću skoro da i nema u svetu.
SAD, bojim se po svemu zadovoljavaju klasicnu definiciju korporatnog fasizma kakav je promovisan upravo u Italiji.
Nijednom vas nisam etiketirao. Sa druge strane vi ste za mene rekli da radim za stranu službu što nije samo etiketiranje, to bi bila i ozbiljna optužba samo kada ne bi bila smešna. To ko mi je simpatičan a ko nije ne mora samo po sebi ništa da znači, stavove i podršku dajem na osnovu drugih kriterijuma što se jasno vidi u prethodnom komentaru. Ako su vama emocije ključne meni nisu. Dalje, tačno je da Izrael dobija pomoć od Amerike iz jednostavnog razloga zato što im je saveznik, veliku pomoć dobijaju i Tajvan i Južna Koreja pa njih niko ne optužuje da vladaju Sjedinjenim Državama. Naravno nešto manje nego Izrael zato što je Americi Bliski Istok značajniji od Pacifičkog regiona, bar za sada. Naravno, tu je i Jevrejski lobi u Americi, ali postoji velika razlika između lobija u nekoj zemlji i kontrolisanja te zemlje.
@Aleksandar
Za Ameriku se ne može reći da je fašistička. Ona zbog svoje moći vodi agresivnu spoljnu politiku ali fašizam je pre svega odnos unutrašnjeg uređenja.
U zadnjem mojem komentaru stoji "Izrael dobija tri milijona dolara, godisnje" .Pogrijesio sam za 'hiljadu ' puta. Izrael dobija redovnu godisnju apanazu od Amerike od nesto preko tri milijarde dollara. Ovdje se ne racuna vojna pomoc cija se suma drzi u tajnosti.
Pazljivije citajte, nema niceg u mom komentaru povezanog sa spoljnom politikom SAD, vec upravo unutrasnjem: KORPORATNI fasizam.
Evo vam eksplicitna definicija fasizma na koji sam aludirao:
"Drzava pokriva troskove prouzrokovane ogromnim greskama privatnih korporacija...Profit je privatan koji zadrzava pojedinac. Gubitak je javni odnosno drustven".
Prepoznajete li Ameriku u toj definiciju koju je jos 1936. dao Gajtano Salvemini?