Znaci u buducnosti treba ocekivati sve cescu upotrebu sile od tzv medjunarodne zjednice oilicene u NATO-u i SAD prema onim narodima koje smatraju neposlusnim!Pa to je uvodjenje bezakonja u medjunarodnim odnosima i postavlja se pitanje cemu sluzeUN!Voleo bih da znam kako na Obaminu(NATO)strategiju gledaju RUSIJA iKINA!Licno smatram da posle Afrike na red moze doci JugoistocnaAzija gde Ameri imaju nerasciscene racune a i Juzna Amerika gde se nece dozvoliti dalja ekonomska i svaka druga ekspanzija Brazila!
Preporuke:
56
0
2
sreda, 21 septembar 2011 17:12
Mislim da je vecini potrebno razjasnjenje pojmova
-"Medjunarodna zajednica" - Amerika, i bilo koji vazal. Bilo da su u putanju dve zemlje ili dvadeset dve, isto je; Oni u svojoj bolesnoj glavi predstavljaju ceo svet, i jesu ceo svet, iako osim njih ima jos nekih 200 zemalja. A kad kazem "Amerika", naravno, to se odnosi na onu skupinu bogatih, mocnih i politicara, cija "nacionalna politika i interes" se svode na interes korporacija, licni interes, i samo delom PRAVI drzavni interes njihove zemlje.
Preporuke:
39
0
3
sreda, 21 septembar 2011 17:52
Dragoslav Pakić
Obama je avansno dobio Nobelovu nagradu za mir jer najefikasnije i najubojitije koristi Nobelov izum - barut.
Kada ćemo na našoj televiziji, kojoj debelo plaćamo naše pravo da znamo sve, videti i neke od smrtonosnih napada aviona ubica koji seju smrt kao seme budućeg srećnog i slobodnog života prezadovoljnih Libijaca?
Preporuke:
58
1
4
sreda, 21 septembar 2011 18:09
Jos jedan "tribalac"
Ja mislim da je kukavni dvojac iz Kremlja dao nedvosmisleno vidjenje Gadafija i onog sto se desavalo u Libiji. Neka im sluzi na cast.
Preporuke:
38
7
5
sreda, 21 septembar 2011 18:49
Aleksandar
Posle Drugog svetskog rata pobednici su Nirmbergu sudili nacistickim vodjama za zlocin protiv mira, odnosno agresiju sto je u presudi okarakterisano kao vrhunski zlocin u medjunarodnom pravu (jer agresija u sebi sadrzi zlo svih zlocina pocinjenih u ratu--jer da nije bilo agresije ne bi bilo ni rata).
Pravi naslednici nacista jesu SAD (i UK zajedno sa ostalim americkim NATO-vazalima) jer su SAD moderni agresori koji neprestano napadaju druge drzave i cine zlocin protiv mira. Nazalost, da bi vodje ovih agresorskih drzava dozivele sudbinu nacista prvo neko mora da ih vojno potuce. Nacisti i hitler su bili ubedjeni da su nepopedivi pa su zato isli iz agresije u agresiju. I ovi sada su isto tako ubedjeni. Nada ostaje da se ujedini deo sveta koji je naciljan americkim imperijalizmom tako da SAD ne budu u poziciji da po svom kalendaru napadaju jednu po jednu od drzava sa prirodnim bogatstvom. Najveca nesreca za covecanstvo je da se cini da se ovi zlocinci mogu ukloniti samo nuklearkama.
Preporuke:
43
2
6
sreda, 21 septembar 2011 20:18
@Dragoslav Pakić
Obama je avansno dobio Nobelovu nagradu za mir jer najefikasnije i najubojitije koristi Nobelov izum - barut.
Što je najtragikomičnije, Nobel ga nije izumeo. Kinezi znaju za njega vekovima. Samo što im nije palo na pamet da njime ruše i ubjaju, nego prave vatromet.
Preporuke:
40
1
7
sreda, 21 septembar 2011 20:36
Milan
Umerene procene govore da dosada imamo oko 50.000 mrtvih u Libiji...
Preporuke:
32
0
8
sreda, 21 septembar 2011 20:39
sima
Nije bitno ali Nobel nije smislio barut vec dinamit. Pravite razliku, gospodo.
Preporuke:
32
2
9
sreda, 21 septembar 2011 23:19
Marko Gay
@ Aleksandar
Pravi naslednici nacista jesu SAD (i UK zajedno sa ostalim americkim NATO-vazalima) jer su SAD moderni agresori koji neprestano napadaju druge drzave i cine zlocin protiv mira
Politika Engleske i SAD manje vise je konstantna.
To sto vecina Srba veruje da je ta politika nekad bila bolja nego danas, posledica je cinjenice da su Srbi ranije bili gluplji i vise su verovali u propagandu.
Zanimljivo je da, i pored toga sto su od tada mnogo naucilI jos , Srbi I DANAS veruju u pricu o Drugom svetskom ratu koju su nekada naucili i koju su im servirali mediji i skola.
I jos se pritom zale da su ljudi u zapadnim zemljama ispranih mozgova. :))
Preporuke:
12
20
10
sreda, 21 septembar 2011 23:42
@Marko Gay
Moram ovaj put u potpunosti da se složim sa Vama. (A, uzgred, mislim i da niste nikav "gej", mada to zapravo nije ni bitno, nego samo cinični srpski patriota koji se poigrava sa komentatorima i ironično raskrinkava zajedničke nam neprijatelje. Da li grešim?)
Preporuke:
9
3
11
četvrtak, 22 septembar 2011 00:11
David Novaković
@Marko Gay
Delimično ste upravo po pitanju Britanije, oni vekovima vode imperijalističku politiku ali grešite po pitanju Amerike. Iako je ta velika država nama neprijatelj treba biti objektivan po pitanju istorije.
SAD su promenile politiku nagore dolaskom kauboja Ronalda Regana na mesto predsednika, a rezultat toga je kulminirao raspadom SSSR kada je takva politika dobila šansu da utiče na ceo svet kroz američku hegemoniju, sobzirom da je njihov jedini rival nestao preko noći.Pre toga, pogotovo na početku 20-og veka Amerika jeste bila zemlja mogućnosti, bila je mnogo bolje mesto za život u odnosu na ostatak sveta.Kapitalizam tada nije bio prevaziđen, zdravo se razvijao u Americi i davao je ljudima sve do kasnih godina dvadesetog veka šansu da ostvare pristojan život kroz čuveni ''američki san''.Da nije tako ne bi hiljade imigranata došlo u njihovu zemlju.
Danas je slika drugačija.Velike klasne podele, sunovrat sitema vrednosti itd. su doveli da SAD budu najomraženija zemlja u svetu.
Preporuke:
15
4
12
četvrtak, 22 septembar 2011 01:04
boris
Muškarci u zatvoru Abu Graib su silovali iračke žene, naše muslimanske sestre, a zatim ubijali njihove porodice! Ma, slušajte! Ne idete vi u vojsku da biste gradili nacije. Idete u vojsku da vas obuče da ubijate. Vi postajete ubice. A kad odete u stranu zemlju, oni vas navedu da tretirate taj narod tamo kao neprijatelje tako da biste mogli da uživate u ubijanju.“
„Dobro, zašto je armijski major Nidal Malik Hasan, muslimanski psihijatar u Fort Hudu izveo serijsko ubistvo (5. novembra 2009) nakon što je imao zadatak da saslušava vojnike koji su se vraćali sa fronta i koji su mu govorili o onome šta su radili i što im je bilo na savesti? Taj muslimanski psihijatar ih je slušao kako pričaju o silovanju muslimanki, ubijanju i sodomiziranju celih porodica. On to više nije mogao da podnese. Pa je krenuo da ućutka te vojnike. A oni hoće da vi pomislite da je on terorista, međutim, on je saslušavao teroriste i, na žalost, izgubio je razum.“
L.Farakan
Preporuke:
23
0
13
četvrtak, 22 septembar 2011 01:14
Aleksandar
@Marko
Kao i obicno nepotreban, dosadan i neupucen komentar. Nije u pitanju "konstantnost" americke politike. Agresija postaje vrhunski zlocin u medjunarodnom pravu tek posle Nirmberga. To sto su SAD "konstantno" u svojoj istoriji bile agresivna drzava to ne znaci da su tada to bila kriminalna dela: Nullum crimen sine leges--bez zakona nema ni kriminalnog dela. Eto zato su SAD pravi naslednici nacisticke Nemacke iako su i ranije praktikovali napade na druge drzave (sto su zvali "intervencijama").
Drugo sto je u tvom komentaru potpuno bez veze je to da gornja teza nema veze sa Srbima ili sta i u kom trenutku oni shvate. Potreba da pljujes po srbima bez ikakve povezanosti sa sadrzajem onoga sto navodno zelis da prokomentarises je--ajde da to opet kazem--krajnje dosadna i nepotrena nama ovde.
Preporuke:
17
0
14
četvrtak, 22 septembar 2011 03:07
Marko Gay
@ Aleksandar
Agresija postaje vrhunski zlocin u medjunarodnom pravu tek posle Nirmberga. To sto su SAD "konstantno" u svojoj istoriji bile agresivna drzava to ne znaci da su tada to bila kriminalna dela: Nullum crimen sine leges--bez zakona nema ni kriminalnog dela. Eto zato su SAD pravi naslednici nacisticke Nemacke
Ispravno ste primetili da u vreme kad je nacisticka Nemacka napadala druge drzave – ti napadi uopste nisu bili pravno definisani kao zlocini. A sami ste rekli: “bez zakona nema ni kriminalnog dela”.
Slicno je bilo i sa Srbijom cara Dusana, ni njene agresije nisu bile definisane kao zlocini u vreme kad su vrsene.
Ne ulazim u raspravu da li su SAD danas zaista agresivne ili krive za zlocin protiv mira kao sto tvrdite.
Ali porediti s nacistickom Nemackom ili Dusanovom Srbijom bilo koju agresivnu drzavu danas, kada je agresija vec definisana kao zlocin protiv mira – bespotrebno umanjuje krivicnu odgovornost danasnjih agresora.
Preporuke:
0
16
15
četvrtak, 22 septembar 2011 07:12
LJubinica Istok
Da li neko zna da li velike sile kad pocnu da padaju cine sve vece i vece zlocine? Da li tu ima neke pravilnosti? Da li je neko proucavao ovu tematiku kao usporedjivao stase u pojedinim impereijama desavalo pre pada? Engleska kao super imperija se polagano uz proteste kolonija povlacila u svoje granice. Sta ce biti s Amerikom? Ja mislim dase vrh -establisment otkacio od baze tj naroda Amerike. Da taj jaz postaje sve dublji i ako se americki establisment ne pobrine oko sve veceg broja siromasnih u Americi se moze ocekivati socijalni bunt. Kao onaj u Londonu koji je u krvi ugusen od Camerona. Da li je neko u svetu postavio pitanje ljudskih prava tih 2000 ili vise uhapsenih?
Preporuke:
12
0
16
četvrtak, 22 septembar 2011 07:50
NN
gde ima sedište tzv. međunarodna zajednica?
Jesu li najmnogoljudnije zemlje - Kina, Indija, i najveća Rusija,...član međunarodne zajednice?
šta je to, uopšte?!
još jedan eufemizam?
Preporuke:
19
0
17
četvrtak, 22 septembar 2011 14:57
Siniša
Barak Obama - predvodnik neofašista.
Preporuke:
13
0
18
četvrtak, 22 septembar 2011 17:40
neposredno opažanje
nije u pitanju ni Engleska, ni SAD, ni ranije Nemačka, ili AustroUgarska-već oni koji ih koriste kao srredstvo (tzv. bankari.). Puno sam čitao o tome i u to sam uveren, a i činjenice se slažu.
Preporuke:
7
0
19
četvrtak, 22 septembar 2011 23:38
dulebg
Nikada se neće ni saznati broj ubijenih u Libiji.
Preporuke:
5
0
20
subota, 24 septembar 2011 18:59
nostromo
Nemačka je neposredno pred IIsv.rat napustila Društvo naroda,da bi izbegla(buduću)odgovornost po tada važećim Konvencijama za ratne zločine i slična nedela u ratnim uslovima.Nacisti su dobro znali šta spremaju,naročito Holokaust...Međunarodno pravo je postojalo i u Isv.ratu,i takođe je bilo raznih zlodela(bojni otrovi;masovni masakri civila isl.),tj.ono nije stvoreno tek u Nirnbergu.
Preporuke:
4
0
21
nedelja, 25 septembar 2011 10:09
volom srbiju
kome je stalo do Libije iliti od Srbije iliti do Afrike itd....Vlada je ta koja tera zemlje u propast
Preporuke:
3
0
22
ponedeljak, 26 septembar 2011 20:48
SERBON
Obama je Američki,Osama Bin Laden!!!S tom razlikom što je ovaj Američki predsednik-terorista dobio čak Nobelovu nagradu za mir!?
Preporuke:
0
0
23
subota, 01 oktobar 2011 01:31
ima li pravde?
Da li će SVET ikada osuditi jednog n o b e l o v c a za zločin protiv Č o v e č n o s t i?
Kada ćemo na našoj televiziji, kojoj debelo plaćamo naše pravo da znamo sve, videti i neke od smrtonosnih napada aviona ubica koji seju smrt kao seme budućeg srećnog i slobodnog života prezadovoljnih Libijaca?
Pravi naslednici nacista jesu SAD (i UK zajedno sa ostalim americkim NATO-vazalima) jer su SAD moderni agresori koji neprestano napadaju druge drzave i cine zlocin protiv mira. Nazalost, da bi vodje ovih agresorskih drzava dozivele sudbinu nacista prvo neko mora da ih vojno potuce. Nacisti i hitler su bili ubedjeni da su nepopedivi pa su zato isli iz agresije u agresiju. I ovi sada su isto tako ubedjeni. Nada ostaje da se ujedini deo sveta koji je naciljan americkim imperijalizmom tako da SAD ne budu u poziciji da po svom kalendaru napadaju jednu po jednu od drzava sa prirodnim bogatstvom. Najveca nesreca za covecanstvo je da se cini da se ovi zlocinci mogu ukloniti samo nuklearkama.
Obama je avansno dobio Nobelovu nagradu za mir jer najefikasnije i najubojitije koristi Nobelov izum - barut.
Što je najtragikomičnije, Nobel ga nije izumeo. Kinezi znaju za njega vekovima. Samo što im nije palo na pamet da njime ruše i ubjaju, nego prave vatromet.
Politika Engleske i SAD manje vise je konstantna.
To sto vecina Srba veruje da je ta politika nekad bila bolja nego danas, posledica je cinjenice da su Srbi ranije bili gluplji i vise su verovali u propagandu.
Zanimljivo je da, i pored toga sto su od tada mnogo naucilI jos , Srbi I DANAS veruju u pricu o Drugom svetskom ratu koju su nekada naucili i koju su im servirali mediji i skola.
I jos se pritom zale da su ljudi u zapadnim zemljama ispranih mozgova. :))
Delimično ste upravo po pitanju Britanije, oni vekovima vode imperijalističku politiku ali grešite po pitanju Amerike. Iako je ta velika država nama neprijatelj treba biti objektivan po pitanju istorije.
SAD su promenile politiku nagore dolaskom kauboja Ronalda Regana na mesto predsednika, a rezultat toga je kulminirao raspadom SSSR kada je takva politika dobila šansu da utiče na ceo svet kroz američku hegemoniju, sobzirom da je njihov jedini rival nestao preko noći.Pre toga, pogotovo na početku 20-og veka Amerika jeste bila zemlja mogućnosti, bila je mnogo bolje mesto za život u odnosu na ostatak sveta.Kapitalizam tada nije bio prevaziđen, zdravo se razvijao u Americi i davao je ljudima sve do kasnih godina dvadesetog veka šansu da ostvare pristojan život kroz čuveni ''američki san''.Da nije tako ne bi hiljade imigranata došlo u njihovu zemlju.
Danas je slika drugačija.Velike klasne podele, sunovrat sitema vrednosti itd. su doveli da SAD budu najomraženija zemlja u svetu.
„Dobro, zašto je armijski major Nidal Malik Hasan, muslimanski psihijatar u Fort Hudu izveo serijsko ubistvo (5. novembra 2009) nakon što je imao zadatak da saslušava vojnike koji su se vraćali sa fronta i koji su mu govorili o onome šta su radili i što im je bilo na savesti? Taj muslimanski psihijatar ih je slušao kako pričaju o silovanju muslimanki, ubijanju i sodomiziranju celih porodica. On to više nije mogao da podnese. Pa je krenuo da ućutka te vojnike. A oni hoće da vi pomislite da je on terorista, međutim, on je saslušavao teroriste i, na žalost, izgubio je razum.“
Kao i obicno nepotreban, dosadan i neupucen komentar. Nije u pitanju "konstantnost" americke politike. Agresija postaje vrhunski zlocin u medjunarodnom pravu tek posle Nirmberga. To sto su SAD "konstantno" u svojoj istoriji bile agresivna drzava to ne znaci da su tada to bila kriminalna dela: Nullum crimen sine leges--bez zakona nema ni kriminalnog dela. Eto zato su SAD pravi naslednici nacisticke Nemacke iako su i ranije praktikovali napade na druge drzave (sto su zvali "intervencijama").
Drugo sto je u tvom komentaru potpuno bez veze je to da gornja teza nema veze sa Srbima ili sta i u kom trenutku oni shvate. Potreba da pljujes po srbima bez ikakve povezanosti sa sadrzajem onoga sto navodno zelis da prokomentarises je--ajde da to opet kazem--krajnje dosadna i nepotrena nama ovde.
Ispravno ste primetili da u vreme kad je nacisticka Nemacka napadala druge drzave – ti napadi uopste nisu bili pravno definisani kao zlocini. A sami ste rekli: “bez zakona nema ni kriminalnog dela”.
Slicno je bilo i sa Srbijom cara Dusana, ni njene agresije nisu bile definisane kao zlocini u vreme kad su vrsene.
Ne ulazim u raspravu da li su SAD danas zaista agresivne ili krive za zlocin protiv mira kao sto tvrdite.
Ali porediti s nacistickom Nemackom ili Dusanovom Srbijom bilo koju agresivnu drzavu danas, kada je agresija vec definisana kao zlocin protiv mira – bespotrebno umanjuje krivicnu odgovornost danasnjih agresora.
Jesu li najmnogoljudnije zemlje - Kina, Indija, i najveća Rusija,...član međunarodne zajednice?
šta je to, uopšte?!
još jedan eufemizam?