Na kraju ostaje samo pitanje koliko bi Srbija trebalo da bude mala da bi iz pameti ovih “najboljih prijatelja” bio izbačen pojam velikosrpskih aspiracija.
Odlično pitanje, a odgovor bi bio da se naše krvi nikad neće "nadostiti"...
Preporuke:
35
1
2
četvrtak, 25 avgust 2011 02:24
Senka
Kad Kosorka kaze da su se Hrvati i Albanci “podupirali i u najtežim vremenima”.”
Moram da vam dam primjer tog “ podupiranja”:Milan Levar, “ zapovjednik izvidjacko- diverzantskog voda i prislusnog centra u Gospicu” bio je visestruki svjedok u Haskom tribunalu i otkrio je zlocine “mnogo vece no sto to iko misli…bilo je situacija kada su na prvom spratu zgrade ubijali Srbe a u prizemlju je bila delegacija EZ i UNPROFORa. Kako leseve nisu mogli nositi po stepenicama , konopcem su ih spustali kroz prozor a dolje je cekalo bolnicko vozilo…Gledao sam ljude kako nose leseve iz kojih ispadaju creva”
Milan Levar je ubrzo nakon povratka iz Haga ubijen a istina o kuci u Gospicu se gura pod tepih.
Preporuke:
30
2
3
četvrtak, 25 avgust 2011 02:26
Senka
(2)Ili zlocini u Bosanskom Brodu: Srbi i Romi su bili poubijani ali su im pre toga povadjeni organi koji su odvozeni preko hrvatske granice tzv bijelim helikopterima, sa fudbalskog stadiona u Brodu…U akciji vadjenja organa ucestvovala su dva hirurga iz Slavonskog Broda.Ekshumacija je izvrsena tek 2004 kada je pronadjeno 59 kostura , od cega 23 djecja kostura.Uslijed duzine proteklog vremena nije se mogao utvrditi nedostatak organa , jer su pronadjene samo kosti…
Posle ovih hrvatskih podviga imamo “ zutu kucu “ gdje su Albanci to isto radili ali ne tako ad-hoc kao Hrvati nego su hranili Srbe prije i ako su izvadili jedan bubreg drzali su Srbina dok nije trebao i drugi bubreg , pa su onda izvadili i ostale vitalne organe.
Eto , tako su se podupirali Hrvati i Albanci- tradicionalno , nema sta…
Preporuke:
28
1
4
četvrtak, 25 avgust 2011 04:09
Reakcija
Najzad prave i ozbiljne teme! Pozdravljam Vašu odluku da objavite ovaj i ovakav tekst. Ipak, nikako mi ne može biti jasno niti prihvatljivo kako je moguće, ako je naš politički "vrh" sve vreme svestan ovih šokantnih, navedenih činjenica, posebno sa osvrtom na saradnju navodnih suseda, da je "kamen postavljen iѕnad svega" u vidu potpunoga odsustva reakcije... Smatram da u ovome slučaju, ovde više nije reč o adekvatnoj ili neadekvatnoj reakciji vlasti, već o ključnom problemu, a to jeste stav prema sopstvenoj zemlji, odelito od bilo kakvih političkih pretenzija. To je ključni problem, a vlast je pre svega tu sa tim ciljem, te da je isti ispunjen, možda grešim, ali verujem, da bi apsolutno istoga momenta svi ostali problemi bili anulirani, jer bismo imali osnovu od koje da krenemo. Smatram da je za tako šta nastupilo zaista krajnje vreme, a sve rečeno odnosi se takođe i na katastrofalan odnos prema omladini (čitaj- budućnosti!) koja nije "loša" već nema od koga da uči, kao i prema kulturi.Sramota.
Preporuke:
14
0
5
četvrtak, 25 avgust 2011 08:06
Vojislav
Veliki prijatelji Srbije, predsednici SAD Klinton i Buš posetili su Srpsku pokrajinu Kosovu i Metohiju.
Veliki su to prijatelji Tadića i Šutanovca.
Predsednik Tadić ih nije sačekao niti ugostio. On njima ide na noge, da se izvine.
Mesić je bio u poseti da razmeni mišljenje sa Tačijem kako da pomognu Tadiću.
Tuđman nije uspeo, otišao preko Vatikana na više konsultacije.
Josipović je najavio posetu, samo Tači da odredi datum.
Prenose iskustva borbe za slobodu tipa - Oluja.
Kosorka je bila da zakaže sastanak.
Pripremaju proslavu Dana pobede za slobodu i demokratiju. Umesto 9. maja.
Biće to DAN pobede Hitlera u Drugom svetskom ratu.
Sastali se prijatelji fsšističke Nemačke da se dogovore da nastave krvavi pir.
Preporuke:
19
0
6
četvrtak, 25 avgust 2011 09:39
Kiza
Nesto mi ovo lici na vestu promociju 1941. Samo se vesto maskira da se odnosi na 1991. Slazem se da je pomenuta saradnja dugotrajna i dobro poznata. Samo su se i jedni i drugi dobro ucutali posle poraza iz 1945. i pridruzili se pobednicima uz pomoc "bravara". Sad nastavljaju tamo gde su stali.
1941. su saradjivali na eksterminaciji. A u sledecom ratu ce verovatno uspostaviti privrednu saradnju u vadjenju i plasmanu ljudskih organa na vrlo Zapadno trziste. Novo vreme donosi nove ideje. Zasto taj bioloski materijal u rastur da ide, zar ne!?
Hajde sada sva beogradska trulez u jedan glas: "Necemo vise Milosevicevih ratova!" Vikace oni tako sve dok se od kruga dvojke ne napravi farma organa.
Ako Srbima jos nije jasno, onda su mozda i zasluzili ...
Preporuke:
19
0
7
četvrtak, 25 avgust 2011 10:20
Dag
Hrvatska je (uz "malu" pomoć sa strane) proterala Srbe iz Hrvatske (što bi rekli njihovi prijatelji - genocidna namera). Srbija nije proterala Albance sa Kosova i Metohije. Srbiji su Kosovo i Metohiju oduzele zapadne sile i pretvorile je u "nezavisnu" narkodržavu, pred kojom sada drhte kao pred Frankeštajnom.
Po logici Kosorove, Srbija bi sada imale odlične odnose sa nezaisnom državom Srba na tlu Hrvatske.
Gospodin Tadić bi trebalo duboko da se zamisli nad ovom nejednačinom.
Tiranin Milošević je samo dimna zavesa za stare antisrpske frustracije (Hrvati, Albanci, Bugari, Nemci).
Ipak je istorija učiteljica života, a ne globalistička ideologija.
Preporuke:
19
0
8
četvrtak, 25 avgust 2011 10:47
s.p.Lajković
Pre par meseci u EU opšte zgražavanje Tačijem, posle izveštaja Dika Martija a sad par meseci kasnije, opet se sa njim ljube...Dobar diler je dobar diler. Pola evropskih vlada je na kokainu i ne isplati im se da menjaju isporučioca.Taman su napravili veliki i dobro čuvani magacin nazvan Kosovo.
Preporuke:
17
0
9
četvrtak, 25 avgust 2011 11:40
Zoran L.
Mudro rukovodstvo mudro ćuti,slaže se sa našim neprijateljima.Dok god imamo ovakvo rukovodstvo naši neprijatelji će se poigravati sa Srpskim narodom,pljuvati ga i ružiti.Na kraju verovatno smo takvo rukovodstvo i zaslužili.Dok su većina Hrvata i Šiptara spremni da se žrtvuju za svoju državu i svoj narod pitam se koliki broj Srba bi se žrtvovao za državu.Imam utisak da kada bi Šiptari i Šumadiju otcepili i svoju granicu namestili ispod reke Save, Beograđani se ne bi previše uznemirili .
Preporuke:
11
0
10
četvrtak, 25 avgust 2011 13:44
Ivica
nemojte da se lazemo, situacija je krajnje jednostavna. Kada se na prevaru docepala ogromnog arsenala oruzja, Srbija rasturala i tamanila sve susjede oko sebe. Sada kada je ta prednost izgubljena i situacija se okrenula, svi susjedi to rade njoj samo u puno blazem obliku, zasad.
Nema tu nikakvih nepoznanica, staro pravilo oko za oko i tek nakon toga moze da se normalno suradjuje.
Doduse Srbija niej proterala Albance sa Kosova, ali je to svim silama pokusavala. Cak je i pomocu srpske manjine u Hrvatskoj pokusala da protjera vecinske Hrvate iz njihove drzave. Priznacete, ipak preveliki zalogaj za relativno malu drzavu. Naravno da je polomila zube, a sada placa danak. I koliko mi se cini placace jos
Preporuke:
2
30
11
četvrtak, 25 avgust 2011 15:41
Fristajlo
Ipak, nikako mi ne može biti jasno niti prihvatljivo kako je moguće, ako je naš politički "vrh" sve vreme svestan ovih šokantnih, navedenih činjenica Problem je u tome što je naš politički vrh naše nacionalno dno; talog srpskog naroda, ljudi odrođeni od bilo čega i bilo koga što nije lični interes i korist. To ih je i kvalifikovalo za rukovodeće funkcije u aktuelnoj Srbiji, budući da smo pod mekom okupacijom od oktobra 2000-te. Kad to shvatimo kao polaznu tačku nekog novog puta, neke ideje za izlazak iz ovog nacionalnog i državnog ćorsokaka- možemo se nadati barem šansi da se izvučemo iz nekih zabluda, koje nas prate, evo- 12 godina.
Činjenica je da nas zapad naprosto mrzi, a da svi ovi, koji su uz pomoć zapada a na štetu Srbije ostvarili svoju "državnost", nemaju kud. Njihovi planovi i želje su vezani uz tu mržnju zapada, kome smo nekoliko puta stali na žulj svojom sposobnošću da preživimo i opstanemo; ovi mali, mrze nas iz straha da opet ne vaskrsnemo
Preporuke:
11
0
12
četvrtak, 25 avgust 2011 16:56
papiga
Gospodin Tadic nam naprica, kad su zuti usvajali deklaraciju o Srebrenici, kako ce to doprineti, da i drugi u regionu postupe slicno i izvine se za zlocine nad srpskim narodom. Evo odgovor je usledio iz regiona, a i sire. Prvo muftije, sada ovo dvoje. Pa ovaj nas predsednik ...... toliko nesagledavanje cinjenica i nepoznavanje stvari, a glumatate nekakvog lidera. Jadno.
Preporuke:
12
0
13
četvrtak, 25 avgust 2011 17:33
ZoranR
Dragi gospodine Ivice.To što ste u svom komentaru napisali je stvarno jednostavno za one čiji koeficijenat inteligencije IQ ne prelazi 70, ali pošto Vi sigurno niste taj slučaj onda budite realni pa sagledajte situaciju sa svih strana.Tačno je da ovde postoji jedno pravilo koje se u 20.veku potvrđuje treći put.Kad Nemačka ojača i sateliti počinju da kevću na sve strane.Samo da Vas podsetim prošla dva puta to baš nije bio pametan potez, a Vi bi ste da probate i treći put (kad već do sada iz istorije niste ništa naučili).Neka Vam je Bog u pomoći!!!
Preporuke:
17
1
14
četvrtak, 25 avgust 2011 20:03
vladimir jevtic
Dragi ivice da li i Jasenovac spada u tvoj princip oko za oko?
Preporuke:
12
1
15
četvrtak, 25 avgust 2011 22:57
ana
Poručujem da je pitanje vremena kada će Velika Srbija naplatiti sve dugove, sve žrtve, bestijalna iživljavanja, povađene organe, sve Jasenovce, Jadovna, žute kuće....neće pomoći ni švabe ni amerikanci.
Preporuke:
10
0
16
četvrtak, 25 avgust 2011 23:55
Senka
@ Ivica
Ta nesuvisla propaganda da je Srbija rasturala i tamanila sve susjede oko sebe je vjesto podmetnuta laz cijelom svijetu na uvid svojevremeno.
I ta je teorija drzala vodu i posluzila dok se nije razbila o istinu.
Nije se ni na pocetku price radilo o susjedima( drzave kao susjedi) , niti se radilo o Srbiji kao agresivnom susjedu, niti se radilo o Milosevicu kao sprovodniku velikosrpske agresije nad susjedima....Radilo se o Srbima -brojan i obican apolitican narod sa tih spornih teritorija koji su bili ugrozeni na svojim pragovima od hrvatskih i albanskih komsija separatista.
I da je svijet pravilno pristupio problemu – hrvatska i albanska agresija prema srpskom narodu u pravom komsiluku bi bila pravovremeno zaustavljena, srpska manjina zasticena i izbjeglo bi se etnicko ciscenje koje se odvijalo pred ocima svijeta kada je prosjecna srpska familija bila primorana da napusta rodnu grudu sa teritorije Hrvatske i Kosova da bi sacuvala goli zivot.
Preporuke:
12
1
17
petak, 26 avgust 2011 00:02
Senka
( nast) Jedina razlika izmedju hrvatskog i albanskog agresivnog separatizma je bila ta sto su Hrvati bili vjekovima na tom prostoru,odnosno, proces pokatolicavanja se identifikovao sa stvaranjem hrvatskog identiteta, postoje brojni istorijski dokazi i materijalni i empirijski da su cijela srpska sela – prelaskom na katolicizam –postajala hrvatska sela ili ovaj proces koji vidimo danas da Josipovic predlaze Srbima da postane prvo politicki Hrvati pa ce posle postati pravi Hrvati bez obzira na politiku. Dok su Albanci postali vecina masovnim prelaskom iz Albanije i abnormalnim natalitetom u zadnjih 50 tak godina. Kad kazes da je Srbija pokusala etnicki ocistiti Albance- govoris o predstavi pod rezijom CNN dok se u stvarnosti dogadjalo etnicko ciscenje Srba bez TV predstave.
Dakle , da su ovi procesi bili poznati svijetu a ne propaganda o velikosrpskom hegemonizmu koju ti isto sada pokusavas prodati – osnovna ljudska prava Srba na Balkanu ne bi bila tako ugrozena .
Preporuke:
12
0
18
petak, 26 avgust 2011 11:34
Ivica
@ZoranR blagodarim.
Ako realno sagledamo situaciju (kako kazete) tada vidimo slijedece. Srbija je po ko zna koji put pokusala da ispuni stari san o Velikoj Srbiji na racun drugih, zacrtan jos u Nacretanijama. Imala je sav moguci arsenal oruzja na raspolaganju i podrsku vecine svijeta (barem u prvim godinama rata) u smislu dokrajcite ih brzo i zazmiracemo. Postoje brojni dokazi npr ponasanje generala Majkla Rouza na terenu, embargo na uvoz oruzja nenaoruzanim Hrvatima i Bosnjacima i brojni drugi. Francuzi i Englezi su prednjacili, zeleci preko pomoci vama da umanje utjecaj Njemacke.
No zahvaljujuci neadekvatnoj sposobnosti rukovodstva, vojske, nedisciplini, pomanjkanju morala itd taj ste rat izgubili. Slicne toliko povoljne prilike za Veliku Srbiju tesko da ce biti u dugo vremena.
Preporuke:
3
10
19
petak, 26 avgust 2011 19:30
ZoranR
Poštovani gospodine Ivice.O pomoći Engleza i Francuza Srbiji i srpskom narodu u 20.veku ne treba trošiti reči.Ne dao Bog da Vas brane kao nas.Srbi i kad su imali priliku da stvore Veliku Srbiju oni su je nazvali Kraljevina Srba, HRVATA i SLOVENACA (kasnije Jugoslavija).Nadam se da Jugoslaviju ne smatrate Velikom Srbijom.Ja čak i ne znam kolika je to Srbija koja bi svojim dimenzijama zadovoljila sve želje i zahteve.Srbija je velika onoliko koliko je veliki srpski narod (ni manje ni više) i nemojte se bojati, ipak je to samo izlizani refren bez ikakvih opipljivih dokaza.Srpsku državu su stvarali sveti vladari pre više vekova i razumljivo je da se svi koji malo kasne sa stvaranjem svoje države plaše starih, nekada, moćnih kraljevina.Za razliku od Srbije postoje i mnoge države koje su nastale na genocidu, etničkom čišćenju i strašnim zločinima.E ako tako merimo Srbiju onda je ona već odavno Velika.Želim Vam sve najbolje.
Preporuke:
12
0
20
petak, 26 avgust 2011 22:29
DŠ
Nema zbora da je Kosovo oteto Srbiji, da je Kosorova pretjerala pozdravljajući Gotovinu i da je posjet Kosovu mogao biti odrađen s manje pompe. No ostaje činjenica da će Tadić sutra doći u Dubrovnik i praviti se kao da se ništa nije dogodilo.
A Ivica ima pravo. Srbija je bila najmoćnija, najnaoružanija, ali tu premoć nije znala pretvoriti u san o Velikoj Srbiji. Sada plaća ceh jer se sve plaća, sve se vraća.
A Senka opet vrti istu ploču. Srbi ugroženi u Hrvatskoj, a u SAO Krajini živjeli samo Srbi jer su nesrbi protjerani. I tko je onda tu bio ugrožen?
Preporuke:
1
6
21
subota, 27 avgust 2011 00:23
Senka
Evidentno je da bi komentator DS bio zadovoljan jedino onda kad bi mi svi vrtili plocu one iste propagande kojom su Hrvati zamazali svijetu oci i sakrili istinu o pocinjenom genocidu nad Srbima.
Ta propaganda se zasniva na mitu o Velikoj Srbiji koja navodno pocinje jos od Nacertanija,iako smo svi nedavno imali priliku da taj document procitamo i analiziramo u originalu i slozili smo se da nista u tom dokumentu ni ne mirisi na Veliku Srbiju,, osim toga to je bio savjetodavni materijal tadasnjem srpskom knezu u tadasnjem politickom trenutku ( Ivica se nije potrudio da taj dokument procita, nego i dalje misli kako smo tupavi i nepismeni pa ce nam on uspjesno prodavati maglu) Medjutim, Paveliceva ideja o izvornoj krivici Srba da su krivi sto zivi i dalje cvjeta medju nasljednicima njegove politike i njegove drzave.
Smatram da je ovaj pokusaj DS-a da uporedi etnicki sastav SAO Krajine( nekih 5 godina u ratu) i sadasnju etnicku cistocu Hrvatske- apsolutni promasaj u diskusiji.
Preporuke:
5
0
22
subota, 27 avgust 2011 11:49
DŠ
Senka je opet sve pobrkala.
Dakle, nesrba nije bilo u tzv. SAO Krajini jer je bio rat.
Istodobno su Srbi živjeli u ostatku Republike Hrvatske.
Iako je bio rat, iako bi po Senkinoj logici ondje trebali živjeti samo Hrvati.
I onda se čudi zašto sada živi daleko od vlastitog ognjišta...
Preporuke:
2
5
23
nedelja, 28 avgust 2011 00:56
Srdjan
Kosorova i Tači – ima neka javna veza.........
Nekog ovo čudi!?
Preporuke:
3
0
24
nedelja, 28 avgust 2011 02:06
Senka
@ DS
Nisam ja nista pobrkala. Ti si uporedio etnicku cistocu SAO Krajine u toku ratnih dogadjanja ( ne prije 1991 i ne posle 1996)sa pitanjem ugrozenosti opstanka Srba( cijelog jednog naroda ) na cijeloj teritoriji sadasnje nove drzave Hrvatske.
Po pitanju opstanka Srba na cijeloj teritoriji nove drzave Hrvatske postoji istorijska dokumentacija koja se proteze na vjekove i ni u kojem slucaju se ne moze uporediti sa nekih pet godina postojanja SAO Krajine. Taj pokusaj da nametnes pitanje opstanka nekih 150 000( ako je bilo i toliko) neSrba na jednom malom dijelu sadasnje nove drzave u toku pet godina rata- je diletentski i zloban.
Cinjenica je da su Hrvati kao narod pokazali u tri istorijska navrata – fizicko istrebljivanje ( NDH) , kulturno podredjivanje( socijalisticka republika Hrvatska) i etnicko ciscenje ( nova drzava Hrvatska) srbofobiju koja je rezultirala sa sadasnjom etnickom cistocom nove drzave Hrvatske.
A ja zivim daleko od vlastitog ognjista upravo zbog tog procesa.
Preporuke:
3
0
25
nedelja, 28 avgust 2011 02:25
crna sreca
Senka misli da cijeli svijet govori laž, a samo Srbi istinu. Zna se tko tako misli....Svi su ludi samo ja pametan
Preporuke:
1
6
26
nedelja, 28 avgust 2011 15:57
Matori
Crna sreco, mislim da je termin cijeli svijet malo siri od onoga kako ga ti shvatas, sto ocigledno znaci da nisi bas najbolja prilika za dijeliti savjete. Jos u prilog tom, elem da nisi dobra prilika za savjete, svjedoci i to sto nastupas protiv Senke a u prilog imperijalizmu, koji kroz istoriju nikada nije imao drugu namjeru sa balkanskim narodima sem njihovo porobljavanje. Ako ne ti, onda ce mozda vec tvoja djeca da kume i mole Senku da se vrati...
Preporuke:
6
0
27
nedelja, 28 avgust 2011 23:29
DŠ
Senka je osoba koja ne priznaje snagu argumenata jer robuje vlastitim traumama.
Jedanput smo raspravljali o broju Srba prije i poslije Drugoga svjetskoga rata, a ja sam tada demantirao Senkine besmislice citirajući jednu uglednu beogradsku znanstvenicu, UN-ovu suradnicu.
To Senki nije bilo dovoljno, nastupala je kao da samo ona ima uvid u demografska kretanja na području bivših južnoslavenskih država, što znači da nije prihvatila znanstvena djela stručnjaka.
Eto, taj «cijeli svijet» ne valja ni kada je iz Beograda…
Preporuke:
1
2
28
ponedeljak, 29 avgust 2011 03:43
Senka
@ DS
Prestani me nazivati ludom i ostecenom!!
Osnovna pravila ponasanja zahtjevaju od svakog od nas da ne etiketiramo ostale ucesnike u raspravi.
Moje “ licne traume” koje ti nameces uporno i vrlo nepristojno ,moram da dodam,ipak nisu izbrisale intelektualne mogucnosti pa tako npr nisam zaboravila slucaj te , kako ti kazes, “ ugledne beogradske znanstvenice, UN-ovu suradnice”. Nakon ondasnje rasprave ostala sam u ubjedjenju da smo uspjeli raskrinkati lazni kredibilitet na koji smo naisli u njenom slucaju, da smo zakljucili da je njen “rad na broju Srba prije i posle Drugog svjetskog rata “– cisti javasluk i da zaista nema mjesta u ozbiljnoj naucnoj literaturi bez obzira ko je platio njen rad.Sjecam se isto tako da sam u to vreme potrosila dosta vremena istrazujuci pitanje koje se odnosi na pitanje broja Srba.
Preporuke:
2
0
29
ponedeljak, 29 avgust 2011 03:47
Senka
(2)Naucna literature na koju sam naisla o tom pitanju svjedoci o nedosljednosti u sakupljanju podataka.
Sjeti se da su u popisu iz 1921 i 1931 bili zajedno popisivani i Srbi i Hrvati po etnickoj pripadnosti a da se pravi podaci mogu samo izvuci posrednom metodom i to putem religijske pripadnosti ili drugih odrednica
Pitanje dal’ je neko Srbin ili Hrvat je prvi puta pitano u popisu iz 1948 i onda dobijamo podatak je da broj Srba na toj teritoriji bio 543.795. Posrednom metodom , a zavisno o tome da li uzimamo da je prezivjela 1/2 ili 1/3 Srba( ili 1/4.?).. dobijamo 1 087 590 , odnosno 1 631 385 Srba prije 2.svj.rata ali naravno to je posredna metoda i ima istu tezinu kao i demokratski podaci te “ UN BG znanstvenice”.Npr iz kraja u kojem sam ja od 2000 ljudi koji su 11/8/1942 godine odvedeni u logor- prezivjelo je 350 , pa ti racunaj... U bilo kojem slucaju danas bode u oci stravicna etnicka cistoca Hrvatske, i slobodno se moze nazvati demografskim fenomenom u Evropi danas
Preporuke:
3
0
30
ponedeljak, 29 avgust 2011 13:08
Matori
Ja sam to tako shvatio, taj gospodin Vas je prognao, i dalje nastavlja da Vas progoni, jer tako povecava lazni utisak o svojoj vlastitoj moci. Lazni kazem, to zbog toga sto je gospodin bio samo marioneta u rukama vece moci koja je inicirala progon. E, sad, naravno, kada ta moc pokaze svoje pravo lice, a pokazala ga je vec vise puta na Balkanu, gospodin ce da shvati da je bio samo marioneta. Sto se tice tacne brojke, tu moze da se argumentuje, ali da je konstanta progon Srba otud, to je ociglednost, jer skoro da ih vise i nema.
Preporuke:
2
0
31
utorak, 30 avgust 2011 21:07
Ivica
tako to biva kada Srbi umisle da je 'ceo svet + Hrvatska' protiv njih. Ko da svi mi nemamo vaznijeg posla, ujutro na posao, placa uvijek kasni, dijete ima temperaturu. Boli mene uvo za politikom Srbije ili bilo koje drzave da budem iskren. Sve dok ne ugrozava mene i moje dijete.
A vidi vraga, ti sukobi koje spominjete uvijek su bili na tlu drugih drzava, nikad na tlu Srbije. Bas zanimljivo.
Srbija uvijek ratovala izvan granica Srbije, i uvijek ispada zrtva. A Hrvati ispadaju agresori na vlastitom tlu.
Ko vas razumije svaka mu cast
Preporuke:
0
1
32
sreda, 31 avgust 2011 02:25
Senka
@ Ivica
Ne radi se ovde o politici Srbije nego o genocidu koji je sproveden nad srpskim narodom sa teritorije danasnje nove drzave Hrvatske.
Normalno je da su ti sukobi bili na tlu drugih drzava tj. na tlu sadasnje Hrvatske.
Zasto ?
Zato sto je taj, kako vidimo danas, istrebljeni srpski etnicitet – nekad zivio na tlu danasnje nove drzave Hrvatske a ne Srbije.
I to jeste zanimljivost ,u pravu si, da budemo precizniji radi se o fenomenu u svijetu poznatom kao genocid.
Prije samo 70 godina na tlu danasnje drzave Hrvatske je uz hrvatski narod zivio jos jedan narod – srpski narod.
Danas vise ne zivi.
Istrebljen je.
Od nekadasnjeg naroda ostala je mala manjina ( jos uvijek nisu poznati podaci iz zadnjeg popisa na toj teritoriji) ) i vidimo da tece proces da se ta manjina jos vise smanji.
Pitanje da li ces proces istrebljenja drugog naroda sa odredjene teritorije nazvati agresijom ili samo genocidom – ostavljam tebi da se pozabavis njime kad ti svakodnevica dopusti.
Preporuke:
1
0
33
sreda, 31 avgust 2011 21:28
Ivica
@Senka
zalosno je kada odrasli pripadnici nekog naroda izvaljuju takve stvari da postaje skoro nemoguce sa njima raspravljati.
Spominjes genocid Srba u RH ko da smo svi mi retardirani pa nismo gledali sta se desava.
Draga Senka, od 1991 su Srbi iz Krajine i RS 'genocidisali' iliti protjerali stotine hiljada Hrvata civila, onako iz cista mira. Cilj: da se zaokruzi etnicki cista teritorija za Veliku Srbiju. Te iste 1991 u Banja Luci su bile masovne mobilizacije odakle se kretalo u ratne pohode i pljacku po Hrvatskoj. U 1991 su tvoji 'jadni i nezasticeni' sunarodnjaci su do temelja sravnili Vukovar. I sve to PRIJE one famozne odluke Sabora da izbrise Srbe iz Ustava, a koja vama sluzi kao glavni izgovor za nasilje.
Daklem Srbi su 4 godine istrebljivali Hrvate iz njihove domovine, a ne obratno. Na kraju su u dva dana svi podvili rep na komandu svojih vlastitih politicara. Valjda su bili svjesni pocinjenog zla
Preporuke:
0
0
34
sreda, 31 avgust 2011 21:37
Ivica
-nastavak-
A u isto vrijeme od preko 200.000 protjeranih hrvata iz RS samo 2% se vratilo i to je tebi normalno, jer to i ne spominjes. RS naravno nije genocidna kao sto nije bila ni RSK u tvojim ocima. Jer Hrvati nisu ljudi za tebe.
Ovakvo tumacenje historije je razlog da dobar dio vas niko vise ne uzima za ozbiljno. Izvinjavam se svim postenim Srbima ali ovakvih pripadnika ima nazalost i vrlo su glasni.
Ti Senka da sama padnes i slomis nogu bez problema bi za to okrivila svog komsiju. Kako ja vidim takva si ti osoba
Preporuke:
0
0
35
sreda, 31 avgust 2011 23:49
Senka
@Ivica
To sto ti i ja ne mozemo raspravljati o ovom problemu na stranama “Nove srpske politicke misli” nije toliko zalosno koliko je zalosno da premijerka drzave u kojoj ti zivis- siri istu propagandu kao i ti , samo sto ona to radi na drzavnom nivou.
I zato to ukazuje na daleko veci problem nego sto je problem nase rasprave.
Kad kazes da ste vi svi gledali sta se desava jos uvijek nisi rekao sta si vidio.
Jesi li vidio kako Srbi , tvoje dojucerasnje komsije na Tudjmanove pronacisticke govore pakuju kofere i gledaju kud ce i kako ce??? Ili si na to zatvorio oci?
To sto nas je izbacio iz Ustava je bilo samo slag na tortu- prije toga su se odvijali stotine diskriminatorskih procesa: npr. poceo je oslovljavati do tada ravnopravne gradjane vrlo selektivno sa “Gradjani Hrvati i ostali gradjani” Da li bi se ti osjecao dobro i sigurno da npr. Josipovic sutra pocne da naglasava grupu ljudi koju on odabere a grupu kojoj ti pripadas da broji i smatra u “ostale"?
Preporuke:
0
0
36
sreda, 31 avgust 2011 23:52
Senka
(2)Po gradovima se poceo odvijati proces da “ gradjani Hrvati “ u grupama krstare po ulicama ocekujuci reakciju iz BG.
Na radnim mjestima i skolstvu se pojavljuje fenomen da “ gradjani Hrvati “ koji su imali ustaske korjene , to vise ne kriju i slobodno pocinju propagirati ustasku filozofiju.
Na svakom koraku u tadasnjem drustvu se pocinje ispoljavati srbofobija.
Za gradjane Hrvate ustanovljavaju se jedna pravila zivota a za “ostale gradjane “ druga pravila.
Srbi koji su prezivili NDH i Maspok iz 70tih su vrlo brzo prepoznali te procese i shvatili opasnost koja im preti.
Dakle , ne radi se ovde o tumacenju istorije nego o iskustvu svakog onoga koji je bio predmet srbofobije u zadnjih 70 godina nasuprot hrvatskoj ratnoj propagandi koja nazalost izlazi na tvoja i Kosorkina usta.
Preporuke:
0
0
37
četvrtak, 01 septembar 2011 00:07
Senka
(3)Ja zaista nisam zivjela u RS , tako da ne mogu kao ti davati ocjene i misljenja o procesima koji su tamo tekli ...Mogu samo da govorim o licnom iskustvu sa pocetka stvaranja nove drzave Hrvatske na mojoj rodnoj grudi .
I sigurno ne mogu reci ono sto ti ocekujes od mene da kazem :da se u Hrv. odvijao oslobodilacki rat, kad je ocigledno da ste se samo oslobadjali od dojucerasnjih komsija i prijatelja Srba, obicnih ljudi koji su vjekovima zivjeli u tim krajevima.
Ocekujes da kazem da sam iz hira napustila teritoriju u kojoj su mi preci bili maltretirani i ubijani samo zato sto su Srbi , gdje sam mislila mirno zivjeti i gdje sam se nadala da ce moji unuci i praunuci mirno zivjeti.
Nisam iz hira nego iz potrebe da spasim vlastiti zivot a skupa sa mnom su otisli i vise od pola miliona ljudi koji imaju slicna iskustva kao i ja.
Tako je kako je a ako ti se ne svidjaju moja iskustva , nemoj da citas a zahvaljujem se nspm sto omogucava da se moj glas cuje.
Preporuke:
0
0
38
četvrtak, 01 septembar 2011 22:58
Turas
"ivica"još pre više od 2000g.jedan na krstu razapet čovek je rekao:Oče oprosti im,neznaju šta rade".To danas važi za takve koji su na "ivici"razuma.Takvi kao što ste Vi šjor Ivo su slepi kod očiju, kojima je zaludno fenjer paliti.
Preporuke:
0
0
39
subota, 03 septembar 2011 16:40
Ivica
Senka ti nazalost zivis u nekoj kombinaciji naucenog mita i historijskog magnovenja. Mislim da sama sebi krajnje otezavas zivot jer tesko je zivjeti sa uvjerenjem da je more crveno kada svi ostali znaju da je plavo.
Mogu samo misliti kakvi bi srpski komentari bili da su kojim slucajem Hrvati razarali i pljackali Nis, Kragujevac i Valjevo i protjerali stotine hiljada Srba sa njihovih ognjista i odvojili trecinu Srbije.
Nema toliko lose rijeci kojima bi se tada Hrvati opisivali. Ovako ostaje da patite nad sudbinom koja vas je zadesila a jos uvijek ne shvacate zasto.
Sto se mene tice meni je svejedno, moze ovako moze i onako
Preporuke:
0
1
40
nedelja, 04 septembar 2011 00:32
Senka
Hipoteticki govoreci da su Hrvati bili u Nisu , Kragujevcu i Valjevu ravnopravan narod od kad je svijeta i vijeka i da su bili ugrozeni u 90tim od strane Srbije- komentari bi bili isti , samo taj puta u korist Hrvata.
Ali mi svi dobro znamo da to nije bio slucaj.
Bio je slucaj da su Hrvati sproveli genocid nad srpskim narodom i da je cinjenica da je danasnja nova drzava Hrvatska abnormalno etnicki cista ( kad kazem abnormalno uzimam u obzir da je to prostor za koji je normalno sa istorijskog stanovista ocekivati da bude multietnicki).
A tebe kao i uostalom vecinu Hrvata bas to i svrbi. Tudjman vam je bio ponudio bolesnu filozofiju ( kao i Pavelic prije njega) da treba da budete sami na tom prostoru i sad kad se taj njihov san konacno ostvario- sad pokusavate premazati tu bolesnu filozofiju u ispravnu i oslobodilacku.
Samo sto to nikako da vam upali jer postoje istorijski dokazi i zivi ljudi kao svjedoci.
Preporuke:
0
0
41
nedelja, 04 septembar 2011 11:46
Ivica
pusti ti Tudjmana, on je jedna osoba ne bolja ili losija od npr vaseg Seselja. Tudjman je bio prava osoba na pravom mjestu koja je pomogla ostvarenje hrvatske drzave. Ali Tudjman nikad nije niti ce biti Hrvatska.
Ono sto je tuzno je nazalost tvoje razmisljanje koje je potpuno iskrivljeno. U Hrvatskoj zivi otprilike jednaki broj nehrvata kao i u Srbiji nesrba. Nema razlike.
Preporuke:
0
0
42
nedelja, 04 septembar 2011 23:57
Senka
Ja bih radije sacekala popis stanovnistva u Srbiji i da se konacno objave podaci o etnickom sastavu iz popisa u Hrv – pa bi tek onda komentarisala o tvojoj tvrdnji o nepostojanju razlike u etnickoj cistoci.
Jedno je sigurno :Srbija nije proterala cijeli jedan narod u drugu drzavu kao sto je to uradila Hrvatska.
I Tadic ne savjetuje drugoj etnickoj skupini da budu “ politicki Srbi “ kao sto Josipovic predlaze da Srbi budu “politicki Hrvati “i u Srbiji nije nikada postojao trend kao u Hrv.da se Srbi proglase hrvatskim pravoslavcima .
Koje bi etnicke skupine bili svi ti ljudi onog trena kad ne budu vise pravoslavci nego npr. postanu ateisti?Hrvati, je li? To ti je bio skolski primjer iz definicije genocida ono kad kaze : prevodjenje djece iz jednog etniciteta u drugi.
A Tudjman nikada ne moze biti uporedjivan sa npr. Seseljom jer se radi o cinjenici da je Tudjman imao zakonodavnu vlast u Hrv. A Seselj je bio u opoziciji Srbije i nije mogao bitnije utjecati na vlast u Srbiji.
Odlično pitanje, a odgovor bi bio da se naše krvi nikad neće "nadostiti"...
Moram da vam dam primjer tog “ podupiranja”:Milan Levar, “ zapovjednik izvidjacko- diverzantskog voda i prislusnog centra u Gospicu” bio je visestruki svjedok u Haskom tribunalu i otkrio je zlocine “mnogo vece no sto to iko misli…bilo je situacija kada su na prvom spratu zgrade ubijali Srbe a u prizemlju je bila delegacija EZ i UNPROFORa. Kako leseve nisu mogli nositi po stepenicama , konopcem su ih spustali kroz prozor a dolje je cekalo bolnicko vozilo…Gledao sam ljude kako nose leseve iz kojih ispadaju creva”
Milan Levar je ubrzo nakon povratka iz Haga ubijen a istina o kuci u Gospicu se gura pod tepih.
Posle ovih hrvatskih podviga imamo “ zutu kucu “ gdje su Albanci to isto radili ali ne tako ad-hoc kao Hrvati nego su hranili Srbe prije i ako su izvadili jedan bubreg drzali su Srbina dok nije trebao i drugi bubreg , pa su onda izvadili i ostale vitalne organe.
Eto , tako su se podupirali Hrvati i Albanci- tradicionalno , nema sta…
Veliki su to prijatelji Tadića i Šutanovca.
Predsednik Tadić ih nije sačekao niti ugostio. On njima ide na noge, da se izvine.
Mesić je bio u poseti da razmeni mišljenje sa Tačijem kako da pomognu Tadiću.
Tuđman nije uspeo, otišao preko Vatikana na više konsultacije.
Josipović je najavio posetu, samo Tači da odredi datum.
Prenose iskustva borbe za slobodu tipa - Oluja.
Kosorka je bila da zakaže sastanak.
Pripremaju proslavu Dana pobede za slobodu i demokratiju. Umesto 9. maja.
Biće to DAN pobede Hitlera u Drugom svetskom ratu.
Sastali se prijatelji fsšističke Nemačke da se dogovore da nastave krvavi pir.
1941. su saradjivali na eksterminaciji. A u sledecom ratu ce verovatno uspostaviti privrednu saradnju u vadjenju i plasmanu ljudskih organa na vrlo Zapadno trziste. Novo vreme donosi nove ideje. Zasto taj bioloski materijal u rastur da ide, zar ne!?
Hajde sada sva beogradska trulez u jedan glas: "Necemo vise Milosevicevih ratova!" Vikace oni tako sve dok se od kruga dvojke ne napravi farma organa.
Ako Srbima jos nije jasno, onda su mozda i zasluzili ...
Po logici Kosorove, Srbija bi sada imale odlične odnose sa nezaisnom državom Srba na tlu Hrvatske.
Gospodin Tadić bi trebalo duboko da se zamisli nad ovom nejednačinom.
Tiranin Milošević je samo dimna zavesa za stare antisrpske frustracije (Hrvati, Albanci, Bugari, Nemci).
Ipak je istorija učiteljica života, a ne globalistička ideologija.
Nema tu nikakvih nepoznanica, staro pravilo oko za oko i tek nakon toga moze da se normalno suradjuje.
Doduse Srbija niej proterala Albance sa Kosova, ali je to svim silama pokusavala. Cak je i pomocu srpske manjine u Hrvatskoj pokusala da protjera vecinske Hrvate iz njihove drzave. Priznacete, ipak preveliki zalogaj za relativno malu drzavu. Naravno da je polomila zube, a sada placa danak. I koliko mi se cini placace jos
Problem je u tome što je naš politički vrh naše nacionalno dno; talog srpskog naroda, ljudi odrođeni od bilo čega i bilo koga što nije lični interes i korist. To ih je i kvalifikovalo za rukovodeće funkcije u aktuelnoj Srbiji, budući da smo pod mekom okupacijom od oktobra 2000-te. Kad to shvatimo kao polaznu tačku nekog novog puta, neke ideje za izlazak iz ovog nacionalnog i državnog ćorsokaka- možemo se nadati barem šansi da se izvučemo iz nekih zabluda, koje nas prate, evo- 12 godina.
Činjenica je da nas zapad naprosto mrzi, a da svi ovi, koji su uz pomoć zapada a na štetu Srbije ostvarili svoju "državnost", nemaju kud. Njihovi planovi i želje su vezani uz tu mržnju zapada, kome smo nekoliko puta stali na žulj svojom sposobnošću da preživimo i opstanemo; ovi mali, mrze nas iz straha da opet ne vaskrsnemo
Ta nesuvisla propaganda da je Srbija rasturala i tamanila sve susjede oko sebe je vjesto podmetnuta laz cijelom svijetu na uvid svojevremeno.
I ta je teorija drzala vodu i posluzila dok se nije razbila o istinu.
Nije se ni na pocetku price radilo o susjedima( drzave kao susjedi) , niti se radilo o Srbiji kao agresivnom susjedu, niti se radilo o Milosevicu kao sprovodniku velikosrpske agresije nad susjedima....Radilo se o Srbima -brojan i obican apolitican narod sa tih spornih teritorija koji su bili ugrozeni na svojim pragovima od hrvatskih i albanskih komsija separatista.
I da je svijet pravilno pristupio problemu – hrvatska i albanska agresija prema srpskom narodu u pravom komsiluku bi bila pravovremeno zaustavljena, srpska manjina zasticena i izbjeglo bi se etnicko ciscenje koje se odvijalo pred ocima svijeta kada je prosjecna srpska familija bila primorana da napusta rodnu grudu sa teritorije Hrvatske i Kosova da bi sacuvala goli zivot.
Dakle , da su ovi procesi bili poznati svijetu a ne propaganda o velikosrpskom hegemonizmu koju ti isto sada pokusavas prodati – osnovna ljudska prava Srba na Balkanu ne bi bila tako ugrozena .
Ako realno sagledamo situaciju (kako kazete) tada vidimo slijedece. Srbija je po ko zna koji put pokusala da ispuni stari san o Velikoj Srbiji na racun drugih, zacrtan jos u Nacretanijama. Imala je sav moguci arsenal oruzja na raspolaganju i podrsku vecine svijeta (barem u prvim godinama rata) u smislu dokrajcite ih brzo i zazmiracemo. Postoje brojni dokazi npr ponasanje generala Majkla Rouza na terenu, embargo na uvoz oruzja nenaoruzanim Hrvatima i Bosnjacima i brojni drugi. Francuzi i Englezi su prednjacili, zeleci preko pomoci vama da umanje utjecaj Njemacke.
No zahvaljujuci neadekvatnoj sposobnosti rukovodstva, vojske, nedisciplini, pomanjkanju morala itd taj ste rat izgubili. Slicne toliko povoljne prilike za Veliku Srbiju tesko da ce biti u dugo vremena.
A Ivica ima pravo. Srbija je bila najmoćnija, najnaoružanija, ali tu premoć nije znala pretvoriti u san o Velikoj Srbiji. Sada plaća ceh jer se sve plaća, sve se vraća.
A Senka opet vrti istu ploču. Srbi ugroženi u Hrvatskoj, a u SAO Krajini živjeli samo Srbi jer su nesrbi protjerani. I tko je onda tu bio ugrožen?
Ta propaganda se zasniva na mitu o Velikoj Srbiji koja navodno pocinje jos od Nacertanija,iako smo svi nedavno imali priliku da taj document procitamo i analiziramo u originalu i slozili smo se da nista u tom dokumentu ni ne mirisi na Veliku Srbiju,, osim toga to je bio savjetodavni materijal tadasnjem srpskom knezu u tadasnjem politickom trenutku ( Ivica se nije potrudio da taj dokument procita, nego i dalje misli kako smo tupavi i nepismeni pa ce nam on uspjesno prodavati maglu) Medjutim, Paveliceva ideja o izvornoj krivici Srba da su krivi sto zivi i dalje cvjeta medju nasljednicima njegove politike i njegove drzave.
Smatram da je ovaj pokusaj DS-a da uporedi etnicki sastav SAO Krajine( nekih 5 godina u ratu) i sadasnju etnicku cistocu Hrvatske- apsolutni promasaj u diskusiji.
Dakle, nesrba nije bilo u tzv. SAO Krajini jer je bio rat.
Istodobno su Srbi živjeli u ostatku Republike Hrvatske.
Iako je bio rat, iako bi po Senkinoj logici ondje trebali živjeti samo Hrvati.
I onda se čudi zašto sada živi daleko od vlastitog ognjišta...
Nekog ovo čudi!?
Nisam ja nista pobrkala. Ti si uporedio etnicku cistocu SAO Krajine u toku ratnih dogadjanja ( ne prije 1991 i ne posle 1996)sa pitanjem ugrozenosti opstanka Srba( cijelog jednog naroda ) na cijeloj teritoriji sadasnje nove drzave Hrvatske.
Po pitanju opstanka Srba na cijeloj teritoriji nove drzave Hrvatske postoji istorijska dokumentacija koja se proteze na vjekove i ni u kojem slucaju se ne moze uporediti sa nekih pet godina postojanja SAO Krajine. Taj pokusaj da nametnes pitanje opstanka nekih 150 000( ako je bilo i toliko) neSrba na jednom malom dijelu sadasnje nove drzave u toku pet godina rata- je diletentski i zloban.
Cinjenica je da su Hrvati kao narod pokazali u tri istorijska navrata – fizicko istrebljivanje ( NDH) , kulturno podredjivanje( socijalisticka republika Hrvatska) i etnicko ciscenje ( nova drzava Hrvatska) srbofobiju koja je rezultirala sa sadasnjom etnickom cistocom nove drzave Hrvatske.
A ja zivim daleko od vlastitog ognjista upravo zbog tog procesa.
Jedanput smo raspravljali o broju Srba prije i poslije Drugoga svjetskoga rata, a ja sam tada demantirao Senkine besmislice citirajući jednu uglednu beogradsku znanstvenicu, UN-ovu suradnicu.
To Senki nije bilo dovoljno, nastupala je kao da samo ona ima uvid u demografska kretanja na području bivših južnoslavenskih država, što znači da nije prihvatila znanstvena djela stručnjaka.
Eto, taj «cijeli svijet» ne valja ni kada je iz Beograda…
Prestani me nazivati ludom i ostecenom!!
Osnovna pravila ponasanja zahtjevaju od svakog od nas da ne etiketiramo ostale ucesnike u raspravi.
Moje “ licne traume” koje ti nameces uporno i vrlo nepristojno ,moram da dodam,ipak nisu izbrisale intelektualne mogucnosti pa tako npr nisam zaboravila slucaj te , kako ti kazes, “ ugledne beogradske znanstvenice, UN-ovu suradnice”. Nakon ondasnje rasprave ostala sam u ubjedjenju da smo uspjeli raskrinkati lazni kredibilitet na koji smo naisli u njenom slucaju, da smo zakljucili da je njen “rad na broju Srba prije i posle Drugog svjetskog rata “– cisti javasluk i da zaista nema mjesta u ozbiljnoj naucnoj literaturi bez obzira ko je platio njen rad.Sjecam se isto tako da sam u to vreme potrosila dosta vremena istrazujuci pitanje koje se odnosi na pitanje broja Srba.
Sjeti se da su u popisu iz 1921 i 1931 bili zajedno popisivani i Srbi i Hrvati po etnickoj pripadnosti a da se pravi podaci mogu samo izvuci posrednom metodom i to putem religijske pripadnosti ili drugih odrednica
Pitanje dal’ je neko Srbin ili Hrvat je prvi puta pitano u popisu iz 1948 i onda dobijamo podatak je da broj Srba na toj teritoriji bio 543.795. Posrednom metodom , a zavisno o tome da li uzimamo da je prezivjela 1/2 ili 1/3 Srba( ili 1/4.?).. dobijamo 1 087 590 , odnosno 1 631 385 Srba prije 2.svj.rata ali naravno to je posredna metoda i ima istu tezinu kao i demokratski podaci te “ UN BG znanstvenice”.Npr iz kraja u kojem sam ja od 2000 ljudi koji su 11/8/1942 godine odvedeni u logor- prezivjelo je 350 , pa ti racunaj... U bilo kojem slucaju danas bode u oci stravicna etnicka cistoca Hrvatske, i slobodno se moze nazvati demografskim fenomenom u Evropi danas
A vidi vraga, ti sukobi koje spominjete uvijek su bili na tlu drugih drzava, nikad na tlu Srbije. Bas zanimljivo.
Srbija uvijek ratovala izvan granica Srbije, i uvijek ispada zrtva. A Hrvati ispadaju agresori na vlastitom tlu.
Ko vas razumije svaka mu cast
Ne radi se ovde o politici Srbije nego o genocidu koji je sproveden nad srpskim narodom sa teritorije danasnje nove drzave Hrvatske.
Normalno je da su ti sukobi bili na tlu drugih drzava tj. na tlu sadasnje Hrvatske.
Zasto ?
Zato sto je taj, kako vidimo danas, istrebljeni srpski etnicitet – nekad zivio na tlu danasnje nove drzave Hrvatske a ne Srbije.
I to jeste zanimljivost ,u pravu si, da budemo precizniji radi se o fenomenu u svijetu poznatom kao genocid.
Prije samo 70 godina na tlu danasnje drzave Hrvatske je uz hrvatski narod zivio jos jedan narod – srpski narod.
Danas vise ne zivi.
Istrebljen je.
Od nekadasnjeg naroda ostala je mala manjina ( jos uvijek nisu poznati podaci iz zadnjeg popisa na toj teritoriji) ) i vidimo da tece proces da se ta manjina jos vise smanji.
Pitanje da li ces proces istrebljenja drugog naroda sa odredjene teritorije nazvati agresijom ili samo genocidom – ostavljam tebi da se pozabavis njime kad ti svakodnevica dopusti.
zalosno je kada odrasli pripadnici nekog naroda izvaljuju takve stvari da postaje skoro nemoguce sa njima raspravljati.
Spominjes genocid Srba u RH ko da smo svi mi retardirani pa nismo gledali sta se desava.
Draga Senka, od 1991 su Srbi iz Krajine i RS 'genocidisali' iliti protjerali stotine hiljada Hrvata civila, onako iz cista mira. Cilj: da se zaokruzi etnicki cista teritorija za Veliku Srbiju. Te iste 1991 u Banja Luci su bile masovne mobilizacije odakle se kretalo u ratne pohode i pljacku po Hrvatskoj. U 1991 su tvoji 'jadni i nezasticeni' sunarodnjaci su do temelja sravnili Vukovar. I sve to PRIJE one famozne odluke Sabora da izbrise Srbe iz Ustava, a koja vama sluzi kao glavni izgovor za nasilje.
Daklem Srbi su 4 godine istrebljivali Hrvate iz njihove domovine, a ne obratno. Na kraju su u dva dana svi podvili rep na komandu svojih vlastitih politicara. Valjda su bili svjesni pocinjenog zla
A u isto vrijeme od preko 200.000 protjeranih hrvata iz RS samo 2% se vratilo i to je tebi normalno, jer to i ne spominjes. RS naravno nije genocidna kao sto nije bila ni RSK u tvojim ocima. Jer Hrvati nisu ljudi za tebe.
Ovakvo tumacenje historije je razlog da dobar dio vas niko vise ne uzima za ozbiljno. Izvinjavam se svim postenim Srbima ali ovakvih pripadnika ima nazalost i vrlo su glasni.
Ti Senka da sama padnes i slomis nogu bez problema bi za to okrivila svog komsiju. Kako ja vidim takva si ti osoba
To sto ti i ja ne mozemo raspravljati o ovom problemu na stranama “Nove srpske politicke misli” nije toliko zalosno koliko je zalosno da premijerka drzave u kojoj ti zivis- siri istu propagandu kao i ti , samo sto ona to radi na drzavnom nivou.
I zato to ukazuje na daleko veci problem nego sto je problem nase rasprave.
Kad kazes da ste vi svi gledali sta se desava jos uvijek nisi rekao sta si vidio.
Jesi li vidio kako Srbi , tvoje dojucerasnje komsije na Tudjmanove pronacisticke govore pakuju kofere i gledaju kud ce i kako ce??? Ili si na to zatvorio oci?
To sto nas je izbacio iz Ustava je bilo samo slag na tortu- prije toga su se odvijali stotine diskriminatorskih procesa: npr. poceo je oslovljavati do tada ravnopravne gradjane vrlo selektivno sa “Gradjani Hrvati i ostali gradjani” Da li bi se ti osjecao dobro i sigurno da npr. Josipovic sutra pocne da naglasava grupu ljudi koju on odabere a grupu kojoj ti pripadas da broji i smatra u “ostale"?
Na radnim mjestima i skolstvu se pojavljuje fenomen da “ gradjani Hrvati “ koji su imali ustaske korjene , to vise ne kriju i slobodno pocinju propagirati ustasku filozofiju.
Na svakom koraku u tadasnjem drustvu se pocinje ispoljavati srbofobija.
Za gradjane Hrvate ustanovljavaju se jedna pravila zivota a za “ostale gradjane “ druga pravila.
Srbi koji su prezivili NDH i Maspok iz 70tih su vrlo brzo prepoznali te procese i shvatili opasnost koja im preti.
Dakle , ne radi se ovde o tumacenju istorije nego o iskustvu svakog onoga koji je bio predmet srbofobije u zadnjih 70 godina nasuprot hrvatskoj ratnoj propagandi koja nazalost izlazi na tvoja i Kosorkina usta.
I sigurno ne mogu reci ono sto ti ocekujes od mene da kazem :da se u Hrv. odvijao oslobodilacki rat, kad je ocigledno da ste se samo oslobadjali od dojucerasnjih komsija i prijatelja Srba, obicnih ljudi koji su vjekovima zivjeli u tim krajevima.
Ocekujes da kazem da sam iz hira napustila teritoriju u kojoj su mi preci bili maltretirani i ubijani samo zato sto su Srbi , gdje sam mislila mirno zivjeti i gdje sam se nadala da ce moji unuci i praunuci mirno zivjeti.
Nisam iz hira nego iz potrebe da spasim vlastiti zivot a skupa sa mnom su otisli i vise od pola miliona ljudi koji imaju slicna iskustva kao i ja.
Tako je kako je a ako ti se ne svidjaju moja iskustva , nemoj da citas a zahvaljujem se nspm sto omogucava da se moj glas cuje.
Mogu samo misliti kakvi bi srpski komentari bili da su kojim slucajem Hrvati razarali i pljackali Nis, Kragujevac i Valjevo i protjerali stotine hiljada Srba sa njihovih ognjista i odvojili trecinu Srbije.
Nema toliko lose rijeci kojima bi se tada Hrvati opisivali. Ovako ostaje da patite nad sudbinom koja vas je zadesila a jos uvijek ne shvacate zasto.
Sto se mene tice meni je svejedno, moze ovako moze i onako
Ali mi svi dobro znamo da to nije bio slucaj.
Bio je slucaj da su Hrvati sproveli genocid nad srpskim narodom i da je cinjenica da je danasnja nova drzava Hrvatska abnormalno etnicki cista ( kad kazem abnormalno uzimam u obzir da je to prostor za koji je normalno sa istorijskog stanovista ocekivati da bude multietnicki).
A tebe kao i uostalom vecinu Hrvata bas to i svrbi. Tudjman vam je bio ponudio bolesnu filozofiju ( kao i Pavelic prije njega) da treba da budete sami na tom prostoru i sad kad se taj njihov san konacno ostvario- sad pokusavate premazati tu bolesnu filozofiju u ispravnu i oslobodilacku.
Samo sto to nikako da vam upali jer postoje istorijski dokazi i zivi ljudi kao svjedoci.
Ono sto je tuzno je nazalost tvoje razmisljanje koje je potpuno iskrivljeno. U Hrvatskoj zivi otprilike jednaki broj nehrvata kao i u Srbiji nesrba. Nema razlike.
Jedno je sigurno :Srbija nije proterala cijeli jedan narod u drugu drzavu kao sto je to uradila Hrvatska.
I Tadic ne savjetuje drugoj etnickoj skupini da budu “ politicki Srbi “ kao sto Josipovic predlaze da Srbi budu “politicki Hrvati “i u Srbiji nije nikada postojao trend kao u Hrv.da se Srbi proglase hrvatskim pravoslavcima .
Koje bi etnicke skupine bili svi ti ljudi onog trena kad ne budu vise pravoslavci nego npr. postanu ateisti?Hrvati, je li? To ti je bio skolski primjer iz definicije genocida ono kad kaze : prevodjenje djece iz jednog etniciteta u drugi.
A Tudjman nikada ne moze biti uporedjivan sa npr. Seseljom jer se radi o cinjenici da je Tudjman imao zakonodavnu vlast u Hrv. A Seselj je bio u opoziciji Srbije i nije mogao bitnije utjecati na vlast u Srbiji.