vi ste drzali pleh,a ja sam slusao radio.sta dalje reci.onda je dosao sumar i sve zajedno nas izbacio iz sume.
ne zamajavajte vise sa ovim mapetovcima.srbija je u ozbiljnim problemima.
Preporuke:
14
12
2
ponedeljak, 04 jul 2011 10:25
thinking maize
Dobro je da se priča, jer, ako STVARI iz ONIH VREMENA NE RAŠČISTIMO i ne otkrijemo KO JE STVARNO BIO Josip Broz, zvani Tito, nećemo moći da DEMONTIRAMO ceo ovaj NA LAŽIMA i PREVARI ZASNOVAN SISTEM! Jer, ako otkrijemo KO JE Broz, znaćemo KO SU Titići i Titići uveoci, čitaj: "Boki nacionale", "Čeda zvani šmrk" i ostali "žutokratski" i "drugosrbijanski" ORIGINAL FALSIFIKATI! A zna se šta se radi sa "ROBOM" kojoj je prestala UPOTREBNA VREDNOST!? Kao i šta se radi sa BOFL "ROBOM"!?
Preporuke:
38
7
3
ponedeljak, 04 jul 2011 12:12
Deda Mrazov liferant
Upravo ovakve stvari i podele su kvinslinške vlasti htele da izazovu s navodnim otkrivanjem kostiju Dragoljuba Mihajlovića, da se pokrenu rasprave i svađe - i podela rodoljuba na leve i desne.
Preporuke:
28
3
4
ponedeljak, 04 jul 2011 13:01
Borut
Ovaj spor neće se rešiti diskusijom ni ubeđivanjem, već delovanjem, kako je pokazao građanski rat u BiH, gde je srpski narod bio jedinstven u odbrani svojih ognjišta bez obzira sa kojeg kraja ideološke lepeze dolazio. Istorija nije prestala niti će ikada prestati, biće, hvala bogu, još ratova. Eto i prilike da se zakopaju ratne sekire i jedni i drugi zajedno stanu u odbranu naroda i države. E, to će izlečiti ovaj sukob. Uostalom, evo i danas političke (ne ratne) prilike: Kosovo. Neka ga složno brane i jedni i drugi, i dokažu da im je otadžbina, narod i sloboda ispred svega.
Preporuke:
25
2
5
ponedeljak, 04 jul 2011 13:01
Jakov Vojak
Očito je da su bili surovi i jedni i drugi. Surovi, i još suroviji, bili su ostali učesnici u sukobu, nacisti, ustaše, balisti... surov je bio rat, surovo je bilo vreme. Koliko bi ljudi pobili četnici da su oni sa Englezima ušli u Beograd? Kao npr. što se desilo u Grčkoj...
Ne treba stoga prebrojavati svaku pojedinu nepravdu, svaki pojedini bol, jer ima ih na sve strane. Ono što je različito vidi se međutim karupnom planu, ta krupna slika razlikuje četnike i partizane. Jedni su bili rojalisti, drugi republikanci, jedni su bili konzervativni, drugi naprednjaci, jedni su bili nacionalisti, drugi internacionalisti, jedni za klasno društvo, drugi za besklasno. I jedni su imali nesumnjiv doprinos oružanoj borbi protiv okupatora, dok drugi nisu. Jer da jesu, Zapda bi pomogao njih, a ne partizane. Jer vreme je bilo i preteško, trebalo je saveznika, po svaku cenu, pa i političku...
Preporuke:
13
22
6
ponedeljak, 04 jul 2011 20:53
slobodan 50
NOVI POKUŠAJI ZA ČIPOVANE ROBOTE...EVO IZREČENE ISTINE:
"Pomirenje je davno izvršeno. Kralj Petar Drugi razrešio je Dražu Mihailovića dužnosti načelnika Vrhovne komande. Važnije je, međutim, što je mladi kralj u govoru 12. septembra 1944. godine preko Radio Londona pozvao Srbe, Hrvate, Slovence da se ujedine i pristupe narodnooslobodilačkoj vojsci pod maršalom Titom. On se obraća i četnicima i poručuje da svi oni koji se oslanjaju na neprijatelja, protiv interesa vlastitog naroda, koji se ne odazovu ovom pozivu, neće uspeti da se oslobode izdajničkog žiga. Kralj Petar poziva na pomirenje.U mom vodu u Krajiškoj brigadi, kada smo krenuli na Sremski front, polovinu smo činili mi omladinci, a polovina ljudi koji su bili u četničkim jedinicama i koji su na ovaj poziv stupili u partizane. To je bilo pomirenje, pomirenje u borbi, ja sam bio na Sremskom frontu sa čovekom koji je bio četnik".TO JE ISTINA.I NEMA VIŠE ŠTA DA SE PRIČA.
Preporuke:
14
24
7
ponedeljak, 04 jul 2011 22:07
antifašista
Ne može se mešati istina i laž, niti svetlo i mrak a bagami ni fašizam sa antifašizmom.
Četnici su bili fašisti i tu se nema šta puno reći!
Partizanski antifašistički otpor je nešto najvrednije što su Srbi zajedno sa ostalim Yu narodima izgradili i te tekovine treba baštiniti.
Kakav bre Draža.Pa to je civilizacijska sramota da su takvi ljudi uopšte postojali!
Ne mešajte kosti snaga svetla sa snagama tame!
Samo se setite četničke zastave sa mrtvačkom glavom na crnoj pozadini!
Preporuke:
11
36
8
utorak, 05 jul 2011 00:17
banedral
Narode, nisam siguran da li primećujete ali upravo u ovim trenucima se dešava revizija istorije i ponovo buđenje i naturanje jugoslovenstva i to veoma aktivno(ORA 2011. u Vrnj. Banji i još mnogo ,mnogo anketa što radio što Tv u kojima se ubacuje priča kako se u Jugoslaviji divno živelo).Sve se to radi samo ovaj put mnogo drugačija postavka te nove Jugoslavije će biti,nas će proglasiti genocidnim narodom , Hrvati i Slovenci nam pokupovaše ovo malo firmi što radi , drže glavne trgovinske lance i to nam je to.
Preporuke:
23
3
9
utorak, 05 jul 2011 01:37
Vojvoda Vojislav
@Jakov Vojak
Draža nije bio konzervativac već demokrata,nije bio nacionalista već Srbin,monarhista, jugoslovenskog opredeljenja.
Koliko su komunisti bili besklasni se vidi po načinu života Tita i dece vodećih komunista.
Imali su i četnici doprinos borbi dok Hitler nije naredio odmazdu- za svakog ubijenog Nemca streljati 100 Srba,za svakog ranjenog 50.
Čerčil i Staljin su deleći interesne zone podelili Jugu po principu 50-50,stim da je Tito prevario kralja i preuzeo kompletnu vlast,a trebao je po dogovoru da dobije mesto premijera.Ne bi bio na vlasti da Sovjeti nisu umarširali prvi zajedno sa Bugarima,ustašama i balistima.
@ antifašista
Četnici nisu bili fašisti,u njima je bilo i Jevreja,to dokazuje činjenica da je zabranio svaki eksces antisemitizma u ravnogorskoj vojsci.
Ne mešajte kosti snaga svetla sa snagama tame!-ovo je tako tipično za komuniste, sve što je bilo pre njih pripada "tamnoj prošlosti"-ćirilica,pravoslavlje...
Pa i petokraka se može tumačiti kao znak sotone.
Preporuke:
23
3
10
utorak, 05 jul 2011 03:18
Nenad Radulović
Gospodo,
Čiča Draža nije bio ministar u Vladu Milan Nedića nego ministar u legalnu Londonsku vladu...sve dok nije bio smenjen u 1944 radi Čerčilovu želju da uzpostavi NOV i Titu za vladare Jugoslaviju.
Preporuke:
14
1
11
utorak, 05 jul 2011 05:09
Tode
Kako nije stid tog Mirkovica da se pojavljuje? Bolje bi bilo da se pokrije i cuti.Kako ga nije sramota da uopste zivi noseci na dusi stotine hiljada pobijenih nevinih Srba za nista.U njemu je otelotvorenje te zlocinacke anti- srpske harange koja je vladala i ciji se rezultati danas vide u propasti srpske drzave.Preko njega se vidi koliko su on i oni oko njega bili zatucani do fanatizma jednom fatalnom "idejom" da ni danas ne mogu da se otrijezne od te gluposti.Jednostavno ispranih mozgova i zaludjeni.
Preporuke:
21
4
12
utorak, 05 jul 2011 07:14
istina bez senke
Svi vi koji slavite Dražu Mihajlovića dobro znate da su vam mogućnosti za takvu rabotu doneli isključivo oni koji su bombardovali našu Srbiju, zapadne sile i propali kapitalistički sistem eksploatacije običnog čoveka. Kao takvi nemate prava da se pozivate ni na kakvu Srbiju a ponajmanje onu koja je pre 2. svetskog rata bila nepravedna i socijalno pogubna za ogroman broj ovog naroda. Jednako tako i za one u čije ime navodno branite to sumnjivo srpstvo. U staroj Jugoslaviji je sprovođena politika nezameranja tadašnjim fašističkim silama a u kasnijoj fazi i politika otvorene saradnje. Šta je značilo očijukanje sa Musolinijem i samim Hitlerom, opakim srbomrscem, nego napad na srpstvo i njegove interese. Ko je položio temelj za nastanak ustaškog pokreta? Ko im je stvarao baze i logore i ko ih je naoružavao? A ko im je posle 2. sv. rata pružao utočište. Sve same buržoaske demokratije. Omiljeni režimi Zapada kojima su se četnici oduvek divili.
Preporuke:
4
19
13
utorak, 05 jul 2011 07:25
istina bez senke II
Nema nikakvog srpstva bez pravednog i socijalno odgovornog društva. Zar njega može biti gde se prizivaju prevaziđeni socijalni modeli, kraljevi a kao naši prijatelji oni koji nam potiru veru i samu mogućnost opstanka na ovim prostorima. Na kraju krajeva, četnički pokret iz 2. svetskog rata je bio jugoslovenskog karaktera ali pod znamenjem kapitulantske izdajničke vlade u Londonu. A na kraju je i ona pozvala svoju vojsku u otadžbini da se prikloni pobedniku. Tako su sami omalovažili svoju navodnu antifašističku borbu. Tačno, propalo je bratstvo i jedinstvo. Ali, njega nisu izdali srpski partizani već su ga srušili interesi Zapada putem svojih epigona na ovim prostorima. A među njima je bilo predstavnika svih fela, od ustaša, preko hhrvatskih partizana do četnika sa ovih prostora. U čemu je tu krivica srpskih partizana. Što su sledili Broza? Neki i jesu ali mnogi i nisu. O tome istorija više zna. Ali, generalno, negirati antifašistički doprinos partizana spram četničkog udela je sramno!
Preporuke:
4
11
14
utorak, 05 jul 2011 07:30
KOLE 1
Hteli ne hteli istina je jedna. Nema i ne može da se delimo da bi zadovoljli nečije hirove. Ako nije dovoljno šta je kralj poručio ''svojima'' i činjenice da pod svodovima Trijumfalne kapije u Parizu na nekadašnji Dan pobede (kako to lepo zvuči) četnici ili njihovi potomci - nikada, ama baš mnikada nisu pozvani - onda je džaba sve. Aksiomi se ne dokazuju zato ostavimo istoruičarima neka se bave faktima, a mi spoznajući realne odnose bavimo se opstankom, pragmatičnim stvarima vezanm za nas same i budućnost naše dece. Zvezda i kokarda to je nastojanje efemernih politikanata poput Vuka (Brankovića) s Daninim pedigreom da muti i zavađa, to mu je valjda u krvi.
Preporuke:
3
8
15
utorak, 05 jul 2011 09:33
Odbrana i poslednji dani
banedral@
U pravu ste. Potrebno je anestezirati javnost u Srbiji da što bezbolnije prihvati prisustvo slovenačke i hrvatske ekonomije i kulture što podrazumeva toleranciju prema politici DS i za njih predstavlja izborni dobitak,jer onaj koji ide na more u Hrvatsku i ne postavlja pitanje oko Jasenovca potencijalno je njihov glasač.Jugonostalgija se koristi u propagandno političke svrhe,a glavni cilj je Republika Srpska kako bi tamošnji Srbi prihvatili
zajedničku, unitarnu državu, jer, zaboga, nekad se lepo živelo.Paradoks je da Hrvati sipaju drvlje i kamenje na Josipa Broza i spominju ga samo u kontestu Blajburga, a da ga ne mali broj Srba slavi i čuva lepu uspomenu na njega.Paradoks je to, jer znamo šta je Tito dao Hrvatima, a Srbima oduzeo. Više je to od paradoksa.Totalna glupost,poremećaj. Za Tita je i jedan sprat muzeja u Srbiji previše. Naravno da to ne znači da se mi odričemo antifašističke borbe...nastavak
Preporuke:
10
0
16
utorak, 05 jul 2011 09:34
Odbrana i poslednji dani
Antifašizam se primio kod Srba zbog slobodarske prirode našeg naroda, a austrijski kaplar se tu našao sasvim slučajno, jer čudni su putevi gospodnji.
Preporuke:
12
2
17
utorak, 05 jul 2011 10:41
slobodan 50
ko god, danas, jula 2011.godine, poteže ove teške i ružne teme, NAJVEĆI JE NEPRIJATELJ SRBIJE I SRBA.ko god bio.iskrenim srbima, preostaje žal i ćutanje i da nam se nikad više ne ponovi!!!
Preporuke:
10
2
18
utorak, 05 jul 2011 11:32
Vojvoda Vojislav
@ istina bez senke
Srbija pre II s.r. je bila razorena zemlja bez 1/3 stanovništva,u tranziciji i nije imala dovoljno vremena da stane na noge.
To je bila ustavna,parlamentarna monarhija koja je ukinuta jer su manjinski narodi vukli na svoju stranu kao što su to isto radili od 1945.
Nepravedna je bila samo za Srbe,jer su ratnu odštetu ravnomerno delili sa ostalim narodima koji su mahom bili na strani Austro-Ugarske i nisu stradali koliko Srbi,odrekli su se svojih teritorija da bi umirili "susjede" kojima nikad nije bilo dosta.
U toj atmosferi nije bilo lako stvoriti pravedno društvo.Jugoslaviji je pretilo uništenje i sa Istoka i sa Zapada,jer su komunisti želeli da unište "imperijalističku" tvorevinu,pa su sklapali paktove sa nacistima(tokom rata) i ustašama(pre rata),a i jedni i drugi su posle rata u manjoj ili većoj meri radili za oba bloka.
Četnici su branili sve one koji su bili za monarhiju.
Večna slava i pokoj duši za sve Srbe koji su se borili u II sv.ratu bez obzira na pokret.
Preporuke:
12
1
19
utorak, 05 jul 2011 12:36
slobodan 50
kako neko, koje 120% srbin, srpskoga soja, može, da dovede srbe u takav položaj, koji su imali, navodno, pre drugog rata?hajdemo da rešavamo sadašnje probleme, jer su srbi, danas, dovedeni do biološkog uništenja.manite se više tih svađa.
Preporuke:
9
2
20
utorak, 05 jul 2011 13:04
Pantelija
Šta kaže na ovo naša moralna vertikala vladika Kačavenda?
Preporuke:
4
1
21
utorak, 05 jul 2011 13:11
Miskin
Gospodo i drugovi, generali i vojvode.
Budite realni i iskreni.
Istorija će to da izuči.
Mogli ste da konstatujete da
- nema Jugoslavije
- nema JNA
- nema četnika
- nema partizana
- nema Srbije
- nema bratstva i jedinstva
Ujedinimo se sa ili bez pomirenja, sa ili bez praštanja. Isto je.
Ujedinimo se oko svog naroda, oko Srbije, oko braće po veri, tradiciji.
Spasavajmo što se spasiti može.
Ako budemo zajedno može sve da se spase.
Napadaju nas, ucenjuju, sa svih strana.
Čerupaju.
Došlo je crnje vreme nego za vreme četnika i partizana.
Ko je srbe onda podelio, ne pričate o tome.
Koja sila je mogla da nas objedini?
Koja je to sila danas da se borimo protiv laži i kleveta.
Sada se više i obimnije laže i laži registruju u Skupštini kao istina.
Nema nam spasa dok ne stanemo u jedan stroj protiv svih koji
nas ucenjuju, rasparčavaju, otimaju.
Đukići vojvode i Mirkovići generali,
Podelite račun za taksi i u stroj za narod svoj.
Ovi novi nas raskomadaše, a vi ni aaaaaaa.
Preporuke:
13
3
22
utorak, 05 jul 2011 13:45
slobodan 50
samo sloga, istina, rad i poštenje srbiju spašava.sve ostalo je podmetačina i uništavanje najlepše zemlje na svetu.
Preporuke:
10
1
23
utorak, 05 jul 2011 15:23
kontradiktornosti....
@Vojvoda Vojislav
brzopoteznom logikom pokušavate zabašuriti istorijsku istinu. Kažete da je u pitanju bila ustavna, parlamentarna monarhija. Je li to, onda, nekome davalo za pravo da opovrgava rezultate posleratnih izbora kada je mnoštvo komunista ušlo u parlament da bi odmah potom, Zakonom o zaštiti države oni iz njega bili izbačeni. Pa, nisu oni sami na teroristički način ušli u parlament već su iz njega izbačeni. Oni su predstavljali tada deo srpskog nacionalnog interesa. Pa, kako je to kralj, onda, radio za nacionalni interes Srba. Pravdate čak i potom uvedenu diktaturu. To bi, u današnjem ambijentu, moglo značiti da bi, eventualno, mogli braniti sličan takav akt i sada. Da li ste, uopšte, svesni kakve besmislice ovde iznosite. Pričate o saradnji ustaša i komunista. Postoje neki tragovi o tome. Ali, ako je tako, postoje mnogo vidljiviji tragovi i o sradnji režimskih vlasti sa zvaničnim fašističkim režimima u Italiji i u Nemačkoj koji su otvoreno podržavali te iste ustaše.
Preporuke:
2
7
24
utorak, 05 jul 2011 15:58
milena ankic
Komunisti(ovo se odnosi samo na one koji su i u mirnodopskim uslovima ubijali masovno svoje neistomisljenike) bi trebali prestati da lazu pa bi nekako mozda i doslo do nekakvog "pomirenja".Ali oni nisu prestali ni nakon 60 godina.Samo porodice ravnogoraca znaju kako su "milosrdne"njihove metode.
Vidim da je Srbija imala velike koristi od toga sto su neki pozivani na defile u Pariz.Ti isti su nam jako pomogli oko Kosova tako sto hoce da nam uzmu svetinje.Toliko o nasim antifasistickim prijateljima.A da ne spominjemo sve prethodne istorijske zrtve koje je Srbija podnela zarad tih "PRIJATELJA".Kada sve to sagledamo ne vidim razlog zasto bi smo "defilovali" ispod Trijumfalne kappije.
Preporuke:
5
1
25
utorak, 05 jul 2011 16:08
rasomon
kole i ini.
da je istina samo jedna,lako bi se dogovorili oko nje.
Preporuke:
1
0
26
utorak, 05 jul 2011 16:18
Naopaka logika
@Milena Ankic
Pa, kako to, pobogu, ne vidite razloge da defilujete ispod Trijumfalne kapije? Ako je vojska u otadžbini bila deo velike savezničke armije koja je tukla sile osovine na svim frontovima valjda bi trebalo da se time ponosite i tim pre vam bude drago da tamo defilujete. Ali defile sa nacistima i fašistima u NOB-u nikako ne ide zajedno sa potonjim savezničkim manifestacijama. Po toj četničlkoj logici, izgleda, ni Sovjeti ne bi trebalo da se igde više pojavljuju u zajedničkom stroju sa bivšim saveznicima, SAD, Velikom Britanijom ili Francuskom. A, ipak, prošle godine na Crvenom trgu, videsmo i to.....Četničkim kolaborantima i ustaškim glavosečama nisu smetale demokratske vrednosti Zapada, sasvim naprotiv, da bi seirili nad padom socijalizma. Nisu oni bili protiv Tita toliko koliko protiv sistema koji im je dokinuo privilegije u predratnom periodu/pre 2. sv. rata/. U emigraciji su svi zajedno radili na propasti socijalizma. Recimo Stojadinović i Pavelić.....
Preporuke:
2
4
27
utorak, 05 jul 2011 16:30
Vojvoda Vojislav
@ kontradiktornosti...
Komunisti su radili na uništenju Jugoslavije,kao zemlje u kojoj su Srbi činili većinu.
Komunisti su internacionalisti,dakle radili su na stvaranju nadnacije,tako da tu ne postoji nikakav interes za Srbe i to su radili pod okriljem Kominterne,po čijem nalogu su i ušli u sukob sa Nemcima,koji nisu ispoštovali dogovor.
Komunisti su bili najbolje organizovani u Zagrebu.
Ko je uspostavio ovakve državne granice,ko je delio Srbiju tako što joj je oteo istorijski priznate teritorije?
Diktaturu "pravdam" iz razloga što je stanje bilo neodrživo,secesionistički pokreti Hrvata,Mađara,Bugara,Albanaca potpomognuti Mađarskom i Italijom su bili u povoju i situaciju u zemlji činili nestabilnom.
Nije bilo nikakve saradnje sa nacistima već kupovina vremena jer su evropske zemlje padale jedna za drugom i pravljena je odstupnica.A kolika je bila saradnja najbolje pokazuje činjenica da je Hitler krivio i kaznio Srbe tako što je 300.000 vojnika i 6.000 oficira Srba poslao u zarobljeništvo.
Preporuke:
5
3
28
utorak, 05 jul 2011 16:52
Obmanjivanje
@Vojvoda Vojislav
Šta kažete, nije bilo nikakve saradnje sa nacistima. Pa, šta su to, onda, bile "Zelene košulje" Milana Stojadinovića i prebijanja na zborovima opozicije, na primer, članova Zemljoradničke stranke, Demokratske stranke i ostalih, ovde u sred Srbije? A tek glasanje za Stojadinovićevu listu od strane folksdojčera, direktno po nalogu od Hitlera. Šta ga je na to inspirisalo? Ljubav prema srpskom narodu ili prema profašističkom režimu dotičnog predsednika vlade. Da ne pominjem nešto drugo. Ovo što vi tvrdite nije samo neznanje već obmanjivanje javnosti. E, to je arsenal kojim se služite kada optužujete komuniste. Kao i u vreme na koje se pozivate. Ne pomenuste Konkordat i proteste srpske javnosti pa i otvorene demonstracije naroda protiv izdajničkog akta. Pa čiji su to miljenici bile ustaše ako ne ovih zlotvora, Musolinija i Hitlera.
Preporuke:
3
6
29
utorak, 05 jul 2011 17:22
Peter RV
Pomirenje moze samo doci kad se priznaju zlocini na obadvije strane. Nikako trazeci neku moralnu superiornost, na jednoj od njih.
O cetnickim zlocinima se pisalo vec godinama, od strane njihovih pobjednika, da se covjek spravom pitao dali ovo odgovara istini ili ne. Partizanski zlocini su se, ili precutavali, ili pretvorili u slavnu i legalnu, likvidaciju 'fasista'.
Mirkovic bestidno laze kad tvrdi da ih nije bilo.
U Crnoj Gori, na primjer, Mosa Pijade je strijeljao na 'Pasjem Groblju' u Kolasinu, ne manje od pet stotina osoba (medju kojima jednu djevojku od 16 godina i jednog starca od 90), pored toga sto je bacio u jame oko Radovca, stotine ljudi. Ovo nijesu bili izuzetci 'borbe klasa' nego njena striktna primjena, Mirkovicu.
Cetnike je sad lako ismijavat (sto je vec uradio njihov sopstveni kralj, u svoje vrijeme) ali prvi iskreni potez za pomirenje, mora neophodno doci od partizana t.j. njihovih potomaka,da, sa sjahanjem sa njihovog visokog moralnog konja. Do tada- nista
Preporuke:
5
1
30
utorak, 05 jul 2011 18:26
Vojvoda Vojislav
@Obmanjivanje
I ja bih u istoj situaciji bio protiv Konkordata,jer je bila poznata uloga RKC u Velikom ratu, ali tadašnja Jugoslavija je morala da vodi računa o stabilnosti zemlje koju su nagrizali secesionistički pokreti različitih ideologija i religija,koji su pomagani i od Vatikana i od Italije i od Mađarske i od Nemačke i od Britanije-Ante Pavelić je bio njihov agent.
Trojni pakt(protiv koga su bili vojska,SPC i narod) je potpisan da bi se kupilo vreme,da bi se organizovala odbrana i eventualno povlačenje u Grčku,gde bi se organizovao protivnapad,ali je to propalo zbog početnih poraza saveznika i domaćih izdajnika.
Hitler je knezu Pavlu rekao da neće napasti Jugoslaviju zbog korektnog odnosa prema folksdojčerima.
Zašto branite Tita koji je likvidirao partijske drugove,koji su mu mogli ugroziti vlast,kao što je likvidirao posle rata,samo u Srbiji,20.000 ljudi(procenjuje se da prava brojka iznosi 250.000),sarađivao je sa ustašama,ustavom 1974 Srbima zapečatio sudbinu u SFRJ.
Preporuke:
6
0
31
utorak, 05 jul 2011 19:51
MILENA ANKIC
@Naopaka logika(ma sta to znacilo)znate i sami da Hitler nije bio konzervativac vec Socijal-nacionalista.Privilegije imaju uglavnom samo miljenici rezima ma koji bio.Ne znam o kom socijalizmu pricate ali ako smo ga nekada imali(kvazi socijalizam)onda on Srbiji nije doneo neki vajni prosperitet.Mozda nekim Jugoslov.republikama jeste.Verovatno sada to forsiraju Hrvati i Slovenci ali ocigledno opet na stetu Srbije.Srbija je ipak bila u svom "najboljem izdanju u vreme kraljevine ma koliko se to nekom nesvidalo.
Preporuke:
5
0
32
utorak, 05 jul 2011 21:07
Jadno
@Vojvoda Vojislav
Vi nastavljate starom praksom. Argumentišete samo tamo gde vam odgovara. Pominjanje Stojadinovića pa Hođere i drugih profašističkih organizacija u zemlji ni ne pominjete, zapravo, neprimetno zaobilazite. Pa, još mi podmećete da branim Broza. Jesu li to ti četnički argumenti kada ljudima sudite prema sopstvenoim predrasudama a ne prema rečenom i učinjenom. Ustaški učenici italijanskih fašista, potonjih saveznika četnika, nestadoše sa vašeg ideološkog monitora. Bilo bi smešno kada ne bi bilo jadno. Kraj.
Preporuke:
0
5
33
utorak, 05 jul 2011 21:41
Vojvoda Vojislav
Ja sam napomenuo domaće izdajnike,a pisao sam o stanju koje je vladalo u zemlji pre rata. Ako moram da biram između četnika i komunista izabraću četnike,ali ja sam prvo Srbin pa tek onda sve ostalo.
Da nije bilo dogovora sa Italijanima mnogo više Srba bi stradalo,da Italijani nisu okupirali primorje mnogo više Srba bi stradalo u Jadovnu i ne bi se znalo za mnoge zločine da nije bilo Italijana.
Četnici nisu fašisti.
Ja sam da ponovim pisao konkretno o upravljanju zemljom,a ne o profašističkim organizacijama koje su imale minornu ulogu u zemlji,vi uporno pokušavate da monarhiste predstavite kao saradnike okupatora.
Zna se da su se Nemci za sve pitali u Srbiji,to i sami Jevreji tvrde.
Preporuke:
4
0
34
sreda, 06 jul 2011 10:08
Beli Orao
@Vojvoda Vojislav. Ne možete Vi to njima da objasnite, zato što im je um pomračen. Ja ponosno kažem, moj deda je bio hrabri partizan-mitraljezac(Brno 7.9mm), i moj ujak takođe(Sremski front). Istinu o četničkom pokretu počeo sam da saznajem tek krajem osamdesetih godina i kasnije. Treba biti realan ujedinjenje u jesan Srpski front može samo čovek koji nema mrlje od krvi u familiji. Ovi koji su na vlasti to ne mogu i neće i ne znaju. Molim Vas nemojte da raspravljate sa likovima koji nemaju pojma o istoriji, odnosno još uvek čitaju Čitanku od Petra Gudelja(bila je super), ali treba pročitati još ponešto.
Preporuke:
3
0
35
sreda, 06 jul 2011 11:08
zabetonirani um
@Beli orao
Ne možete Vi to njima da objasnite zato što im je um pomračen. Kakva čudovišna kvalifikacija! Možda se Vi zaista borite za društvo u kome će te ovakve bljuvotine moći plasirati bez ikakve odgovornosti. Optuživati druge bez priziva. Pa, na šta liči ono "njima"? Ako to nije fašizam onda ne znam šta je. Pa, još molba da se ne raspravlja sa likovima koji nemaju pojma o istoriji! I to samo zato što im u lice predočavate puke fakte iz neslavne prošlosti njihovih miljenika. ne sumnjam da sam Vam stao na gangliju i da bi ste me zbog toga živog zakopali. No, to je problem vaše bolesne psihe i društva u kome se rađaju ovakve ideje. Štaviše, ambijenta koji je sastavni deo svesti malograđanske sredine. Pljuvanje do sopstvene umazanosti. Napisah jednom kraj ali ovakvom primerku ljudske vrste neoprostivo je ne odgovoriti.
Preporuke:
1
2
36
sreda, 06 jul 2011 13:28
Vojvoda Vojislav
@zabetonirani um
Komunisti su imali bar 35 g. da pričaju svoju verziju istine, a to što vi ne možete da prihvatite da su se i četnici borili protiv neprijatelja, domaćih i stranih,
to je vaš problem.
Ja nisam napisao ništa što nije istina.
Srbija je u Drugom svetskom ratu imala dva oslobodilačka pokreta-ravnogorski i partizanski.
Preporuke:
2
1
37
sreda, 06 jul 2011 13:34
Vojvoda Vojislav
@Beli orao
U pravu ste,Svi Srbi treba da stanu pod jedan barjak.
Slava Vašem dedi i ujaku.
Preporuke:
3
0
38
sreda, 06 jul 2011 15:24
Beli Orao
@zabetoniranium. Prijatelju ja tebi ne mogu da pomognem. Jedino mogu da te posavetujem,mada to nije dobro,da čitaš.
Znači ovako. Za početak biće ti dovoljna ona rečenica Vojvode Vojislava da je Srbija imala dva antifašistička pokreta, partizane i četnike. Ako to nisi shvatio onda tu nema pomoći, tvoj nik je upravo to.
Preporuke:
2
0
39
sreda, 06 jul 2011 17:51
Mulj
@Beli orao
Ja Vas ne mogu oslovljavati prijateljem jer to nikada nismo ni postali. Stavljate se u ulogu savetodavca a da to od Vas niko nikada nije tražio niti ima potrebe za tim. Jer za to niste ni kavlifikovani a sem toga, delujete vrlo necivilizovano. Vaše teze možete da podmećete maloumnim ili nezrelim osobama, ne odraslim i odgovornim. Kao što ste pokušavali u staroj Jugoslaviji ili u Kraljevini Srba, Hrvata i Slovenaca da diktirate svoje zaostale nazore o uređenju države to isto ste pokušali i u vreme rata i to je osnovni razlog zbog koga ste bili poraženi u 2. svetskom ratu. Čekali ste u 2. svetskom ratu da drugi proliju krv za vas, usput osujećujući napore saveznika, kako bi ste ugrabili mesto onih koji su podigli pušku protiv okupatora. Poražene odlikuje mentalitet manipulatora i lažova. Podmetanja i iskrivljavanja, laži i obmane. I smatrate da se tako može napred. Istorija pokazuje da ne može. Vaša snaga je u privremenosti i primitivnoj osvetoljubivosti. Vi ste isušena reka.
Preporuke:
2
5
40
sreda, 06 jul 2011 19:23
Vojvoda Vojislav
@Mulj
Kao što ste pokušavali u staroj Jugoslaviji ili u Kraljevini Srba, Hrvata i Slovenaca da diktirate svoje zaostale nazore o uređenju države
Dakle po vama zaostali nazori o uređenju države su bili sloboda veroipovesti,pravo na svoje pismo,pravo na političko organizovanje itd.dakle demokratija u rađanju, koju je prekinuo Drugi sv.r.
Čekali ste u 2. svetskom ratu da drugi proliju krv za vas, usput osujećujući napore saveznika
Čekali ste i vi da vam drug Staljin da nalog da krenete u rat.Da Hitler nije napao SSSR ne bi vi videli rata.
Četnici nisu čekali,već su se odmah organizovali od dobrovoljaca i preostalih vojnika i oficira koji nisu otišli u zarobljeništvo ili prihvatili kapitulaciju.
Saveznici su osujetili četnike tako što su u toku rata podelili interesne zone sa Staljinom,ali spremajući se sve vreme za napad preko Trsta i Ljubljane,tako da je ovo bilo ko pre Jugi,Juga njemu.
Nacionalizam sve nadvlada,a svetili su se i partizani,jer je posredi bio i građanski rat.
Preporuke:
4
0
41
četvrtak, 07 jul 2011 10:02
Beli Orao
@Mulj. Vi pre svega ne čitate, odnosno površni ste. Samo par komentara gore sam napisao da mi je deda bio partizan. Nisam hteo da širim priču, ali i njegova dva brata su bili partizani. Jedan je hteo da ide u četnike pa su mu moj pradeda i moj deda "objasnili" da pođe "za batu".
Takođe sam napisao da nije dobro deliti savete, ali kao svaki dobronamerni Srbin kažem Vam, PROČITAJTE NEŠTO - nemojte biti mulj.
Preporuke:
2
1
42
subota, 09 jul 2011 13:02
Vrapče
Moja duša krenu put visine
ostadoše četir pusta krsta
vidiš li to moj švedski sine
kad će Srbin reći:sad je dosta.
Preporuke:
2
0
43
subota, 16 jul 2011 11:20
anketa( po ideji m.friša)
I da zaključimo:
a)Da li je ubistvo žandarma bio 1.herojski ili 2.teroristički čin,bez obzira na motive(bes,ljubomora,pijanstvo..)i bez obzira na naručioca(Moskva,Berlin..).nepoterbno precrtati;
b)da li vam je neko u familiji bio1.Partizan 2.četnik (precrtati nepotrebno)
c)da li ste odgovor dali na bazi vaše 1.principijelnosti,2.ubeđenja vašeg roditelja.(precrtati)
ne zamajavajte vise sa ovim mapetovcima.srbija je u ozbiljnim problemima.
Ne treba stoga prebrojavati svaku pojedinu nepravdu, svaki pojedini bol, jer ima ih na sve strane. Ono što je različito vidi se međutim karupnom planu, ta krupna slika razlikuje četnike i partizane. Jedni su bili rojalisti, drugi republikanci, jedni su bili konzervativni, drugi naprednjaci, jedni su bili nacionalisti, drugi internacionalisti, jedni za klasno društvo, drugi za besklasno. I jedni su imali nesumnjiv doprinos oružanoj borbi protiv okupatora, dok drugi nisu. Jer da jesu, Zapda bi pomogao njih, a ne partizane. Jer vreme je bilo i preteško, trebalo je saveznika, po svaku cenu, pa i političku...
"Pomirenje je davno izvršeno. Kralj Petar Drugi razrešio je Dražu Mihailovića dužnosti načelnika Vrhovne komande. Važnije je, međutim, što je mladi kralj u govoru 12. septembra 1944. godine preko Radio Londona pozvao Srbe, Hrvate, Slovence da se ujedine i pristupe narodnooslobodilačkoj vojsci pod maršalom Titom. On se obraća i četnicima i poručuje da svi oni koji se oslanjaju na neprijatelja, protiv interesa vlastitog naroda, koji se ne odazovu ovom pozivu, neće uspeti da se oslobode izdajničkog žiga. Kralj Petar poziva na pomirenje.U mom vodu u Krajiškoj brigadi, kada smo krenuli na Sremski front, polovinu smo činili mi omladinci, a polovina ljudi koji su bili u četničkim jedinicama i koji su na ovaj poziv stupili u partizane. To je bilo pomirenje, pomirenje u borbi, ja sam bio na Sremskom frontu sa čovekom koji je bio četnik".TO JE ISTINA.I NEMA VIŠE ŠTA DA SE PRIČA.
Četnici su bili fašisti i tu se nema šta puno reći!
Partizanski antifašistički otpor je nešto najvrednije što su Srbi zajedno sa ostalim Yu narodima izgradili i te tekovine treba baštiniti.
Kakav bre Draža.Pa to je civilizacijska sramota da su takvi ljudi uopšte postojali!
Ne mešajte kosti snaga svetla sa snagama tame!
Samo se setite četničke zastave sa mrtvačkom glavom na crnoj pozadini!
Draža nije bio konzervativac već demokrata,nije bio nacionalista već Srbin,monarhista, jugoslovenskog opredeljenja.
Koliko su komunisti bili besklasni se vidi po načinu života Tita i dece vodećih komunista.
Imali su i četnici doprinos borbi dok Hitler nije naredio odmazdu- za svakog ubijenog Nemca streljati 100 Srba,za svakog ranjenog 50.
Čerčil i Staljin su deleći interesne zone podelili Jugu po principu 50-50,stim da je Tito prevario kralja i preuzeo kompletnu vlast,a trebao je po dogovoru da dobije mesto premijera.Ne bi bio na vlasti da Sovjeti nisu umarširali prvi zajedno sa Bugarima,ustašama i balistima.
@ antifašista
Četnici nisu bili fašisti,u njima je bilo i Jevreja,to dokazuje činjenica da je zabranio svaki eksces antisemitizma u ravnogorskoj vojsci.
Ne mešajte kosti snaga svetla sa snagama tame!-ovo je tako tipično za komuniste, sve što je bilo pre njih pripada "tamnoj prošlosti"-ćirilica,pravoslavlje...
Pa i petokraka se može tumačiti kao znak sotone.
Čiča Draža nije bio ministar u Vladu Milan Nedića nego ministar u legalnu Londonsku vladu...sve dok nije bio smenjen u 1944 radi Čerčilovu želju da uzpostavi NOV i Titu za vladare Jugoslaviju.
U pravu ste. Potrebno je anestezirati javnost u Srbiji da što bezbolnije prihvati prisustvo slovenačke i hrvatske ekonomije i kulture što podrazumeva toleranciju prema politici DS i za njih predstavlja izborni dobitak,jer onaj koji ide na more u Hrvatsku i ne postavlja pitanje oko Jasenovca potencijalno je njihov glasač.Jugonostalgija se koristi u propagandno političke svrhe,a glavni cilj je Republika Srpska kako bi tamošnji Srbi prihvatili
zajedničku, unitarnu državu, jer, zaboga, nekad se lepo živelo.Paradoks je da Hrvati sipaju drvlje i kamenje na Josipa Broza i spominju ga samo u kontestu Blajburga, a da ga ne mali broj Srba slavi i čuva lepu uspomenu na njega.Paradoks je to, jer znamo šta je Tito dao Hrvatima, a Srbima oduzeo. Više je to od paradoksa.Totalna glupost,poremećaj. Za Tita je i jedan sprat muzeja u Srbiji previše. Naravno da to ne znači da se mi odričemo antifašističke borbe...nastavak
Srbija pre II s.r. je bila razorena zemlja bez 1/3 stanovništva,u tranziciji i nije imala dovoljno vremena da stane na noge.
To je bila ustavna,parlamentarna monarhija koja je ukinuta jer su manjinski narodi vukli na svoju stranu kao što su to isto radili od 1945.
Nepravedna je bila samo za Srbe,jer su ratnu odštetu ravnomerno delili sa ostalim narodima koji su mahom bili na strani Austro-Ugarske i nisu stradali koliko Srbi,odrekli su se svojih teritorija da bi umirili "susjede" kojima nikad nije bilo dosta.
U toj atmosferi nije bilo lako stvoriti pravedno društvo.Jugoslaviji je pretilo uništenje i sa Istoka i sa Zapada,jer su komunisti želeli da unište "imperijalističku" tvorevinu,pa su sklapali paktove sa nacistima(tokom rata) i ustašama(pre rata),a i jedni i drugi su posle rata u manjoj ili većoj meri radili za oba bloka.
Četnici su branili sve one koji su bili za monarhiju.
Večna slava i pokoj duši za sve Srbe koji su se borili u II sv.ratu bez obzira na pokret.
Budite realni i iskreni.
Istorija će to da izuči.
Mogli ste da konstatujete da
- nema Jugoslavije
- nema JNA
- nema četnika
- nema partizana
- nema Srbije
- nema bratstva i jedinstva
Ujedinimo se sa ili bez pomirenja, sa ili bez praštanja. Isto je.
Ujedinimo se oko svog naroda, oko Srbije, oko braće po veri, tradiciji.
Spasavajmo što se spasiti može.
Ako budemo zajedno može sve da se spase.
Napadaju nas, ucenjuju, sa svih strana.
Čerupaju.
Došlo je crnje vreme nego za vreme četnika i partizana.
Ko je srbe onda podelio, ne pričate o tome.
Koja sila je mogla da nas objedini?
Koja je to sila danas da se borimo protiv laži i kleveta.
Sada se više i obimnije laže i laži registruju u Skupštini kao istina.
Nema nam spasa dok ne stanemo u jedan stroj protiv svih koji
nas ucenjuju, rasparčavaju, otimaju.
Đukići vojvode i Mirkovići generali,
Podelite račun za taksi i u stroj za narod svoj.
Ovi novi nas raskomadaše, a vi ni aaaaaaa.
brzopoteznom logikom pokušavate zabašuriti istorijsku istinu. Kažete da je u pitanju bila ustavna, parlamentarna monarhija. Je li to, onda, nekome davalo za pravo da opovrgava rezultate posleratnih izbora kada je mnoštvo komunista ušlo u parlament da bi odmah potom, Zakonom o zaštiti države oni iz njega bili izbačeni. Pa, nisu oni sami na teroristički način ušli u parlament već su iz njega izbačeni. Oni su predstavljali tada deo srpskog nacionalnog interesa. Pa, kako je to kralj, onda, radio za nacionalni interes Srba. Pravdate čak i potom uvedenu diktaturu. To bi, u današnjem ambijentu, moglo značiti da bi, eventualno, mogli braniti sličan takav akt i sada. Da li ste, uopšte, svesni kakve besmislice ovde iznosite. Pričate o saradnji ustaša i komunista. Postoje neki tragovi o tome. Ali, ako je tako, postoje mnogo vidljiviji tragovi i o sradnji režimskih vlasti sa zvaničnim fašističkim režimima u Italiji i u Nemačkoj koji su otvoreno podržavali te iste ustaše.
Vidim da je Srbija imala velike koristi od toga sto su neki pozivani na defile u Pariz.Ti isti su nam jako pomogli oko Kosova tako sto hoce da nam uzmu svetinje.Toliko o nasim antifasistickim prijateljima.A da ne spominjemo sve prethodne istorijske zrtve koje je Srbija podnela zarad tih "PRIJATELJA".Kada sve to sagledamo ne vidim razlog zasto bi smo "defilovali" ispod Trijumfalne kappije.
da je istina samo jedna,lako bi se dogovorili oko nje.
Pa, kako to, pobogu, ne vidite razloge da defilujete ispod Trijumfalne kapije? Ako je vojska u otadžbini bila deo velike savezničke armije koja je tukla sile osovine na svim frontovima valjda bi trebalo da se time ponosite i tim pre vam bude drago da tamo defilujete. Ali defile sa nacistima i fašistima u NOB-u nikako ne ide zajedno sa potonjim savezničkim manifestacijama. Po toj četničlkoj logici, izgleda, ni Sovjeti ne bi trebalo da se igde više pojavljuju u zajedničkom stroju sa bivšim saveznicima, SAD, Velikom Britanijom ili Francuskom. A, ipak, prošle godine na Crvenom trgu, videsmo i to.....Četničkim kolaborantima i ustaškim glavosečama nisu smetale demokratske vrednosti Zapada, sasvim naprotiv, da bi seirili nad padom socijalizma. Nisu oni bili protiv Tita toliko koliko protiv sistema koji im je dokinuo privilegije u predratnom periodu/pre 2. sv. rata/. U emigraciji su svi zajedno radili na propasti socijalizma. Recimo Stojadinović i Pavelić.....
Komunisti su radili na uništenju Jugoslavije,kao zemlje u kojoj su Srbi činili većinu.
Komunisti su internacionalisti,dakle radili su na stvaranju nadnacije,tako da tu ne postoji nikakav interes za Srbe i to su radili pod okriljem Kominterne,po čijem nalogu su i ušli u sukob sa Nemcima,koji nisu ispoštovali dogovor.
Komunisti su bili najbolje organizovani u Zagrebu.
Ko je uspostavio ovakve državne granice,ko je delio Srbiju tako što joj je oteo istorijski priznate teritorije?
Diktaturu "pravdam" iz razloga što je stanje bilo neodrživo,secesionistički pokreti Hrvata,Mađara,Bugara,Albanaca potpomognuti Mađarskom i Italijom su bili u povoju i situaciju u zemlji činili nestabilnom.
Nije bilo nikakve saradnje sa nacistima već kupovina vremena jer su evropske zemlje padale jedna za drugom i pravljena je odstupnica.A kolika je bila saradnja najbolje pokazuje činjenica da je Hitler krivio i kaznio Srbe tako što je 300.000 vojnika i 6.000 oficira Srba poslao u zarobljeništvo.
Šta kažete, nije bilo nikakve saradnje sa nacistima. Pa, šta su to, onda, bile "Zelene košulje" Milana Stojadinovića i prebijanja na zborovima opozicije, na primer, članova Zemljoradničke stranke, Demokratske stranke i ostalih, ovde u sred Srbije? A tek glasanje za Stojadinovićevu listu od strane folksdojčera, direktno po nalogu od Hitlera. Šta ga je na to inspirisalo? Ljubav prema srpskom narodu ili prema profašističkom režimu dotičnog predsednika vlade. Da ne pominjem nešto drugo. Ovo što vi tvrdite nije samo neznanje već obmanjivanje javnosti. E, to je arsenal kojim se služite kada optužujete komuniste. Kao i u vreme na koje se pozivate. Ne pomenuste Konkordat i proteste srpske javnosti pa i otvorene demonstracije naroda protiv izdajničkog akta. Pa čiji su to miljenici bile ustaše ako ne ovih zlotvora, Musolinija i Hitlera.
O cetnickim zlocinima se pisalo vec godinama, od strane njihovih pobjednika, da se covjek spravom pitao dali ovo odgovara istini ili ne. Partizanski zlocini su se, ili precutavali, ili pretvorili u slavnu i legalnu, likvidaciju 'fasista'.
Mirkovic bestidno laze kad tvrdi da ih nije bilo.
U Crnoj Gori, na primjer, Mosa Pijade je strijeljao na 'Pasjem Groblju' u Kolasinu, ne manje od pet stotina osoba (medju kojima jednu djevojku od 16 godina i jednog starca od 90), pored toga sto je bacio u jame oko Radovca, stotine ljudi. Ovo nijesu bili izuzetci 'borbe klasa' nego njena striktna primjena, Mirkovicu.
Cetnike je sad lako ismijavat (sto je vec uradio njihov sopstveni kralj, u svoje vrijeme) ali prvi iskreni potez za pomirenje, mora neophodno doci od partizana t.j. njihovih potomaka,da, sa sjahanjem sa njihovog visokog moralnog konja. Do tada- nista
I ja bih u istoj situaciji bio protiv Konkordata,jer je bila poznata uloga RKC u Velikom ratu, ali tadašnja Jugoslavija je morala da vodi računa o stabilnosti zemlje koju su nagrizali secesionistički pokreti različitih ideologija i religija,koji su pomagani i od Vatikana i od Italije i od Mađarske i od Nemačke i od Britanije-Ante Pavelić je bio njihov agent.
Trojni pakt(protiv koga su bili vojska,SPC i narod) je potpisan da bi se kupilo vreme,da bi se organizovala odbrana i eventualno povlačenje u Grčku,gde bi se organizovao protivnapad,ali je to propalo zbog početnih poraza saveznika i domaćih izdajnika.
Hitler je knezu Pavlu rekao da neće napasti Jugoslaviju zbog korektnog odnosa prema folksdojčerima.
Zašto branite Tita koji je likvidirao partijske drugove,koji su mu mogli ugroziti vlast,kao što je likvidirao posle rata,samo u Srbiji,20.000 ljudi(procenjuje se da prava brojka iznosi 250.000),sarađivao je sa ustašama,ustavom 1974 Srbima zapečatio sudbinu u SFRJ.
Vi nastavljate starom praksom. Argumentišete samo tamo gde vam odgovara. Pominjanje Stojadinovića pa Hođere i drugih profašističkih organizacija u zemlji ni ne pominjete, zapravo, neprimetno zaobilazite. Pa, još mi podmećete da branim Broza. Jesu li to ti četnički argumenti kada ljudima sudite prema sopstvenoim predrasudama a ne prema rečenom i učinjenom. Ustaški učenici italijanskih fašista, potonjih saveznika četnika, nestadoše sa vašeg ideološkog monitora. Bilo bi smešno kada ne bi bilo jadno. Kraj.
Da nije bilo dogovora sa Italijanima mnogo više Srba bi stradalo,da Italijani nisu okupirali primorje mnogo više Srba bi stradalo u Jadovnu i ne bi se znalo za mnoge zločine da nije bilo Italijana.
Četnici nisu fašisti.
Ja sam da ponovim pisao konkretno o upravljanju zemljom,a ne o profašističkim organizacijama koje su imale minornu ulogu u zemlji,vi uporno pokušavate da monarhiste predstavite kao saradnike okupatora.
Zna se da su se Nemci za sve pitali u Srbiji,to i sami Jevreji tvrde.
Ne možete Vi to njima da objasnite zato što im je um pomračen. Kakva čudovišna kvalifikacija! Možda se Vi zaista borite za društvo u kome će te ovakve bljuvotine moći plasirati bez ikakve odgovornosti. Optuživati druge bez priziva. Pa, na šta liči ono "njima"? Ako to nije fašizam onda ne znam šta je. Pa, još molba da se ne raspravlja sa likovima koji nemaju pojma o istoriji! I to samo zato što im u lice predočavate puke fakte iz neslavne prošlosti njihovih miljenika. ne sumnjam da sam Vam stao na gangliju i da bi ste me zbog toga živog zakopali. No, to je problem vaše bolesne psihe i društva u kome se rađaju ovakve ideje. Štaviše, ambijenta koji je sastavni deo svesti malograđanske sredine. Pljuvanje do sopstvene umazanosti. Napisah jednom kraj ali ovakvom primerku ljudske vrste neoprostivo je ne odgovoriti.
Komunisti su imali bar 35 g. da pričaju svoju verziju istine, a to što vi ne možete da prihvatite da su se i četnici borili protiv neprijatelja, domaćih i stranih,
to je vaš problem.
Ja nisam napisao ništa što nije istina.
Srbija je u Drugom svetskom ratu imala dva oslobodilačka pokreta-ravnogorski i partizanski.
U pravu ste,Svi Srbi treba da stanu pod jedan barjak.
Slava Vašem dedi i ujaku.
Znači ovako. Za početak biće ti dovoljna ona rečenica Vojvode Vojislava da je Srbija imala dva antifašistička pokreta, partizane i četnike. Ako to nisi shvatio onda tu nema pomoći, tvoj nik je upravo to.
Ja Vas ne mogu oslovljavati prijateljem jer to nikada nismo ni postali. Stavljate se u ulogu savetodavca a da to od Vas niko nikada nije tražio niti ima potrebe za tim. Jer za to niste ni kavlifikovani a sem toga, delujete vrlo necivilizovano. Vaše teze možete da podmećete maloumnim ili nezrelim osobama, ne odraslim i odgovornim. Kao što ste pokušavali u staroj Jugoslaviji ili u Kraljevini Srba, Hrvata i Slovenaca da diktirate svoje zaostale nazore o uređenju države to isto ste pokušali i u vreme rata i to je osnovni razlog zbog koga ste bili poraženi u 2. svetskom ratu. Čekali ste u 2. svetskom ratu da drugi proliju krv za vas, usput osujećujući napore saveznika, kako bi ste ugrabili mesto onih koji su podigli pušku protiv okupatora. Poražene odlikuje mentalitet manipulatora i lažova. Podmetanja i iskrivljavanja, laži i obmane. I smatrate da se tako može napred. Istorija pokazuje da ne može. Vaša snaga je u privremenosti i primitivnoj osvetoljubivosti. Vi ste isušena reka.
Kao što ste pokušavali u staroj Jugoslaviji ili u Kraljevini Srba, Hrvata i Slovenaca da diktirate svoje zaostale nazore o uređenju države
Dakle po vama zaostali nazori o uređenju države su bili sloboda veroipovesti,pravo na svoje pismo,pravo na političko organizovanje itd.dakle demokratija u rađanju, koju je prekinuo Drugi sv.r.
Čekali ste u 2. svetskom ratu da drugi proliju krv za vas, usput osujećujući napore saveznika
Čekali ste i vi da vam drug Staljin da nalog da krenete u rat.Da Hitler nije napao SSSR ne bi vi videli rata.
Četnici nisu čekali,već su se odmah organizovali od dobrovoljaca i preostalih vojnika i oficira koji nisu otišli u zarobljeništvo ili prihvatili kapitulaciju.
Saveznici su osujetili četnike tako što su u toku rata podelili interesne zone sa Staljinom,ali spremajući se sve vreme za napad preko Trsta i Ljubljane,tako da je ovo bilo ko pre Jugi,Juga njemu.
Nacionalizam sve nadvlada,a svetili su se i partizani,jer je posredi bio i građanski rat.
Takođe sam napisao da nije dobro deliti savete, ali kao svaki dobronamerni Srbin kažem Vam, PROČITAJTE NEŠTO - nemojte biti mulj.
ostadoše četir pusta krsta
vidiš li to moj švedski sine
kad će Srbin reći:sad je dosta.
a)Da li je ubistvo žandarma bio 1.herojski ili 2.teroristički čin,bez obzira na motive(bes,ljubomora,pijanstvo..)i bez obzira na naručioca(Moskva,Berlin..).nepoterbno precrtati;
b)da li vam je neko u familiji bio1.Partizan 2.četnik (precrtati nepotrebno)
c)da li ste odgovor dali na bazi vaše 1.principijelnosti,2.ubeđenja vašeg roditelja.(precrtati)