Svetla stvar u svemu je što niko i ne čita "Danas" i da nije ovog teksta još manje ljudi bi bilo upoznato sa ovim dosadnim antisrpskim naklapanjima jednog glasila koje će se srećom samo ugasiti. Ovakve bljuvotine nek čitaju u Sarajevu, oni su još u toj fazi i nikad iz nje neće izaći.
Preporuke:
122
6
2
ponedeljak, 06 jun 2011 12:15
b.s.
"Danas", jel'to srpski list? Ko mu je glavni urednik? Jel'zna ćirilicu?
Preporuke:
103
4
3
ponedeljak, 06 jun 2011 14:19
Vladimir
b.s (2. ponedeljak, 06 jun 2011 12:15)
"Danas", jel'to srpski list? Ko mu je glavni urednik? Jel'zna ćirilicu?
Da li ti znaš pravopis?
Preporuke:
10
98
4
ponedeljak, 06 jun 2011 14:23
bajo
Naše "danas" je puklo, o sutra ne smem ni da razmišljam.
Preporuke:
47
3
5
ponedeljak, 06 jun 2011 16:15
Strava i užas
U pitanju je najcrnje dnevno glasilo u Srbiji. To govorim iz prve ruke jer sam svojevremeno, na sreću, vrlo kratko, bio u toj redakciji, upoznavši iznutra kako funkcionišu i kako se obaraju na svakoga ko i pomisli da im se suprotstavi. Pratite ih pažljivo i ustanovićete da "vrlo precizno ali i najbrže" izveštavaju o svemu što na primer stiže iz Haga i uopšte zapadnih izvora. Oni dobijaju informacije po povlašćenom režimu. U pitanju je antisrpski bilten najgoreg nivoa.
Preporuke:
84
3
6
ponedeljak, 06 jun 2011 16:24
Sajber Mileva
A je li Grujica još tamo glavni?
Preporuke:
44
1
7
ponedeljak, 06 jun 2011 16:44
Miloje
Gospodo iz „danas“-a, vi i mi, uključujući, dakle, mene, SMO NA SUPROTNIM STRANAMA, odavno, bar od ranih devedesetih godina, onih „mračnih“ ali svetlijih od ovih današnjih „svetlih“ i svetliji od svega što je vezano za „danas“.
Vi ste na strani vaših gazda, kao pilad ste se izlegli iz tog fašistički-antisrpskog zapadnog gnezda, i kao takvi mene ne iznenađujete, niti me plašite, niti me možete promeniti. To važi za sve nas, koji smo na ovoj, našoj strani, strani onih koje je Maršal Ratko Mladić branio.
Zapad, fašistički i izrazito i isključivo ANTISRPSKI, je , u skladu sa svojim ciljevima, ODMAH oduzeo Srbima pravo na odbranu.Fašistički NATO Zapad je sa bezbednih visina napadao Srbe, bombardovao Srbe, i učinio je sve da se bombardovanje Srba nastavi u novim oblicima.
Preporuke:
42
4
8
ponedeljak, 06 jun 2011 16:48
Miloje
Jedan od oblika je antisrpska inkvizicija što se zove „haški tribunal“, drugi od oblika je „visoki predstavnik za bosnu i hercegovinu“, treći od oblika jesu zaglušujući talambasi LAŽI o Srbima i uvreda Srba koje šire zapadni fašističko-antisrpski mediji. Nazvati srpskog heroja, junaka lavljeg srca, spasitelja Srba, Maršala Ratka Mladića, „psihopatom volovskog vrata“ MOŽE učiniti PSIHOPATA OGREZAO U SRPSKOJ KRVI, čiji tekst „danas“ objavljuje i raznosi.
Preporuke:
39
2
9
ponedeljak, 06 jun 2011 16:49
Marko
Ne, Grujica nije tamo, on je sada ambasador Srbije u Sarajevu!
Preporuke:
34
1
10
ponedeljak, 06 jun 2011 16:50
Miloje
Ovime tekstom, verovatno ne samo ovim („danas“ nikada nisam čitao niti ću čitati, njegova psihopatija mi je dobro poznata), „danas“ učestvuje u bombardovanju Srba sa bezbednih visina, a suština te bezbedne visine sastoji se u tome da može podlo širiti laži o Srbima a sakrivati istine, da može širiti mržnju protiv Srba, da može neograničeno vređati Srbe – i da ostane zaštićen odnosno nekažnjen. To može u porobljenoj Srbiji.
Mi znamo da su svi, koji šire ovakve uvrede Srbima, stigli iz antisrpskog zmijskog gnezda. Mi se vas ne plašimo, sanjamo slobodu i borimo se za slobodu, sledeći borbu LEGENDE – LjUDINE, Maršala Ratka Mladića.
Preporuke:
40
3
11
ponedeljak, 06 jun 2011 17:01
Beli Orao
@strava i užas. Ne mogu da zamislim da Srbi, a pogotovu Srbi koji važe za najbliže komšije, bosanskim Srbima, mogu tako nisko da se spuste. A deli ih samo Drina. Da li su te pare stvarno toliko bitne u životu?
Preporuke:
35
1
12
ponedeljak, 06 jun 2011 17:13
pitanje
Osim Ruže Ćirković (otkud ta pamena žena tamo?), da li ste čuli bar za nekog od likova iz uredništva??
Preporuke:
17
2
13
ponedeljak, 06 jun 2011 17:15
Profesor@Vladimir
Da, "b.s." zna pravopis. Njegov komentar je ispravno napisan.
Preporuke:
43
2
14
ponedeljak, 06 jun 2011 17:48
zacudjen
Po kakvoj to logici jedan list koji izlazi u Srbiji ustupa prostor strancu da iznosi svoj stav o jedno tako ozbiljnoj temi, unapred znajuci njegovu politicku orijentaciju. Ili, ako je ustupio njemu prostor, zasto to isto nije dozvolio i ruskom vojnom diplomati Leonidu Ivasovu ciji smo tekst citali na ovom sajtu i koji kaze da hapsenjem Mladica ,,NATO dokrajcuje ponos Srba". Jedan drugi ruski autor, takodje prenet na ovom sajtu, kaze kako je ,,Mladic izrucen Gestapou u Hag''. Zasto ,,Danas'' nije preneo i te tekstove? Postavljam i pitanje kako se moze oceniti pisanje ,,Dnevnog avaza''ako ne kao najcrnji govor mrznje? A nas RTS se sasvim nedavno izvinuo svima zbog nacina na koji je osvetljavao dogadjaje devdesetih. Pa jos da podsetim na izjavu gospodina Canka koji bi Dobricu Cosica poslao na vesala zbog navodnog srpskog nacionalizma. Nije onda cudo sto se srpski narod i srpska drzava nalaze u situaciji u kojoj se nalaze.
Preporuke:
31
3
15
ponedeljak, 06 jun 2011 18:10
aleksandar ,oslobodjen za malo
Ovaj sajt, i nije bog zna sta posecen, uostalom, u celoj Srbiji ima jako malo ljudi, koje zaista zanima politika, a da profesionalno nisu politicari. Jos manje je medija koji se seriozno bave, dnevnopolitickom ili globalpolitickom analizom. Onih koji samo okrznu politiku ima mnogo kao i onih koji sprovode politiku odredjene stranke. U ovu drugu grupu spada i list "Danas", kvalitet autora u svim nasim medijima je izuzetno nizak, tako da se gotovo svi stanpani i tv mediji mogu nazvati pezurativno zutom stanpom. Zbog ovoga komentarisati bilo kakav tekst iz zute stanpe je bezpredmetno.Ko to jos cita, osim pojedinih analiticara i onih po zadatku. Nemojte se sekirati i mislite i dalje svojom glavom....
Preporuke:
21
1
16
ponedeljak, 06 jun 2011 18:16
Jasna*
Zna se kakva im je "uredjivacka politika",te uopste ne cudi ovakvo klevetanje srpskog generala,medjutim kako uopste na trzistu opstaje takav list,kad ga niko ni ne cita? Trzisni principi kad su u pitanju antisrpska glasila uopste ne vaze.Dokle god postoji bogati sponzor...
Preporuke:
20
0
17
ponedeljak, 06 jun 2011 18:33
Visarion za b.s.a i Milovana
Neki ne znaju za pravdu, neki od pravopisa prave paradu.Svejedno šta je - B.Sovo,ono što se iza teksta krije, može da "zagrije".A onoga ko isteruje pravdu po svom reagovanju treba upamtiti, makar se zvao Milovan i pravopisno ne bi mogao da bude Mil-ovan.
Preporuke:
10
1
18
ponedeljak, 06 jun 2011 19:44
nataša
To što je Mladić namrgođen, plavih očiju i volovskog vrata uopšte nije važno. Važno je da je Jan Buruma, toplog golubijeg pogleda, vedrog čela i spreman da poslednji komad hleba podeli sa onima koji misle drugačije od njega. A tek Safeta Biševac, lagana i lepršava poput Maje Pliseckaje, i labuđeg vrata kao princeza Nefretiti. A o Vojinu Dimitrijeviću i njegovom stasu i da ne govorimao. On ne samo da je stasit sada, nego je to bio i kad je bio mlad, a o njegovoj dobronamernosti prema Srbima se pesme pevaju. To je važno.
Preporuke:
38
1
19
ponedeljak, 06 jun 2011 21:49
Guru
Daleko sam od Srbije, ali kad god nadjem vremena pogledam sta se tamo desava, shvatim da sam Srbiju poneo u sebi i da se nikad od nje nisam udaljio. Ovde (NSPM) vidim mnogo frustriranih oceva i majki koji ne mogu da podnesu cinjenicu da ostavljaju svojoj deci tugu, jad i bedu savremene Srbije. Moja deca su vec odrasla i mnogo mi pomogla da prebrodim tu frustraciju tako sto si mi trazili da im pricam o Srbiji umesto da trosim energiju na ljutim komentarima. Cesto sam fasciniran kad sretnem njihove (malobrojne)prijatelje i cujem koliko imaju postovanja za Srbe i Srbiju jer su i sami globalisticki robovi i vole slobodoumnost Srba. Pokusajte da provedete isto toliko vremena sa svojom decom koliko provedete na Internetu. Pre nego sto ostavite ljutiti komentar prodiskutujte ga sa svojom decom. Grujica je rezimski tockic ceo zivot, njega komentari nece ni dotaknuti, nasu decu hoce. Srbija deci ostaje, nikad ne smemo dozvoliti ni da pomisle da smo mi prestali da volimo i branimo nasu Srbiju.
Preporuke:
24
2
20
ponedeljak, 06 jun 2011 22:20
jututunac
@vladimir: eto vladimire culi ste i profesora koji je verovatno ekspert za jezik, ja nisam ekspert u tom domenu ali mi je bilo jasno da je "b.s" tacno napisao komentar, tacnim pravopisom. Sta cemo sad? Kada nemate argumente potezete pravopis, a i on je u redu!!
Da li je ovaj skromni komentar pravopisno u redu? Bicu vrlo ponosan ako potvrdite (ili precutite).
Preporuke:
15
1
21
ponedeljak, 06 jun 2011 23:07
Goran Stanković
Strašan je scenario kako je otpočeo rat u Bosni, kada Alija odbija potpis na plan, minut pre, uz konsultacije glavnog scenariste. Tragična pogibija sunarodnika na pijaci. Mogli bi Holanđani iz mirovne misije da nam pripovedaju kako je Srebrenica zloupotrebljena zarad današnje priče. Oko gdina Ćosića i kritičara njegovih: mogu li Srbi bar da žive u Srbiji... ?
Preporuke:
20
2
22
utorak, 07 jun 2011 00:43
Senka
A zasto mediji ne pisu vise o pomoci koju su muslimani iz Bosne primili u ljudstvu i parama od Al Kaide?
Bio je samo onaj jedan clanak iz austrijskih novina i posle toga nista.
Ja mislim da je to jako bitna odrednica u izvjestavanju dogadjaja iz Bosne u devedesetim?
Namece se pitanje da li bi taj Jan Burum isto tako negativno opisao Mladica da je morao u tekst staviti i informaciju da se Mladic borio protiv Al Kaide. Da li bi mu onda malo ljepse opisao fizicke osobine?
Preporuke:
12
1
23
utorak, 07 jun 2011 00:47
Zoran Đorđević
Ne bih se čudio ni kad bi "Danas", zarad povećanja tiraža, velikim slovima objavio naslov: PAPA PREŠAO U ISLAM.
Preporuke:
18
2
24
utorak, 07 jun 2011 01:49
Dragomir
Ne znam zbog cega bi Danas i bila relevantna novina kada imaju minoran tiraz, a ogromnu (i finansijsku) potporu tzv Druge Srbije.
Od svih medija u Srbiji, jedino je nedeljnik Svedok ostao u pravom smislu slobodan, kako od pritiska vlasti, tako i od ostalih nametnutih prica pod koje su potpale ostale srpske novine.
Uostalom, svoju samostalnost su potvrdili i time da, dok svi pricaju o broju pobijenih u Srebrenici, Svedok je imao smelosti i dovoljno svesti da objavi i spisak pobijenih Srba za koje niko nije odgovarao.
Preporuke:
14
1
25
utorak, 07 jun 2011 12:31
tanja
Poštovani,
Nije za čuđenje, od Danas-a je takav novinarski pristup i za očekivati. Pa ko još čita takve spinove,koji nemaju ni promil integriteta, etike...
To je za one jadnike koji ne misle svojom glavom
Preporuke:
15
1
26
utorak, 07 jun 2011 16:17
Beli Orao
@Zoran Đorđević. Na komentaru bi Vam pozavideo i Orson Vels. Osvežili ste mi dan. Super.
Preporuke:
6
1
27
utorak, 07 jun 2011 16:48
Aleksandar
Ian Buruma, neko holandsko piskaralo koji je svoje globalisticke bljuzgotine dobro unovcio profesurom na Bart koledzu kojiu placa Henri Lus fondacija (koju interesuje samo imperijalisticka, kapitalisticka propaganda i otimacina po svetu) nije napisao ovaj tekst za Danas, vec za Project Sindicate. Evo originala:
Danas laze ako kaze da je tekst pisan specijalno za taj "list". Samo su ga preuzeli i preveli. Tuzno!
Preporuke:
10
1
28
utorak, 07 jun 2011 16:49
iz zenskog ugla
Missljenja sam da iz recenica Jana Buruma kulja cista muska zavist!
Gledajuci neke ranije fotografije generala Ratka Mladica, ja, kao zena tvrdim( a mislim da u ovoj tvrdnji nisam bas usamljena)da crte njegovog lica, govore o jednom veoma osecajnom muskarcu.
Preporuke:
6
1
29
utorak, 07 jun 2011 18:52
@zoran đorđević
Tako smo se slatko ismejali, hvala vam!
Preporuke:
2
1
30
utorak, 07 jun 2011 21:10
Peter RV@ nataša @aleksandar
Ako bi vam rekao ko je Jan Buruma, nazvali bi me anti-semitom. Zato vam necu reci.
Preporuke:
9
1
31
utorak, 07 jun 2011 22:28
Aleksandar
@PeterRV
To sto je po necemu (majci Engleskinji izgleda) Jevrejin nije izvor njegove gluposti i mrznje prema nama. I da, cak i pomisao da je to relevantno u ovom kontekstu, dragi RV, jeste nepotrebni antisemitizam.
Preporuke:
1
2
32
sreda, 08 jun 2011 02:00
Peter RV@Aleksandar
Bernard Henry-Levy? opet irrelevantan anti-srbin u akciji?
Preporuke:
7
1
33
sreda, 08 jun 2011 17:11
nataša @ Petar RV
Anri Bernar Levi je za Svetozara Vujkovića Tozu srpski nacionalista.
Svetozar Vujković Toza je bio komandant logora Banjica pod Gestapoom i ( 1941-1945 ) i logora Kopački Rit ( 1947-1949) pod Brozovom komandom.
dakle taj "Srbin" je sigurno pojedinačno pobio najviše Srba na svetu, ako izuzmemo Friganovića i Majstorovića u Jasenovcu.
Kritikovati pojedinačnog Srbina ili Jevrejina nije isto što i biti nacista, jer suština nacizma je u antipravoslavlju i antisemitizmu koji pravoslavne i jevreje mrze kao takve. A kritikovati Vujkovića ili tog Levija je jedno bogougodno i humanističko delo.
Preporuke:
6
1
34
sreda, 08 jun 2011 21:57
Peter RV@nataša
Kakve veze ima taj vas Toza sa B.H.Levijem?
Dali je on taj koji je isao na hodocasce Aliji Izadbegovicu u Sarajevu i vodio bjesomucnu propagandu protiv Srba, kao BHL?
Vi izgleda imate ozbiljan problem sa vremenom i prostorom. Nijesam to od vas ocekivao.
Preporuke:
0
0
35
petak, 10 jun 2011 00:41
Milodan
Tamo negde krajem osamdesetih kada sam bio redeovan čitalac Ekspres Politike u vreme kada je u Srbiji zavladalo nacionalističko ludilo pročitah jedan komentar izvesnog kolumniste Ignjatovića koji me htede ubediti da ja treba da počnem da mrzim Hrvate, među kojima uzgred budi rečeno i dan danas imam dosta prijatelja. Tada sam počeo da čitam Borbu, potom Našu Borbu pa kada su i nju podržavili 1997. godine je počeo da izlazi Danas (juče izašao 5000.-ti broj). Redovan čitalac mada je malo podržavljen, nekako naginje ka vladajućoj koali A,da i Basaciji, previše je budžetskih oglašivača ali i pored toga ima tekstova koji su kritički usmereni prema svemu onome što nije dobro (a šta je dobro?) u Srbiji. Tekstovi koji se objavljuju na e-novinama u Danas-u se plasiraju samo kao agencijske vesti tako da je od izvornog Danas-a i njegovih prethodnika malo toga ostalo.
Uzgred da napomenem da se u rubriuci "dijalog" objavljuju i tekstovi koje piše autor ovog teksta, koji komentarišemo, Marinko M. Vučinić.
Preporuke:
1
0
36
nedelja, 12 jun 2011 00:00
ana
Taj burum je sigurno neka nakaza kad ga fascinira i ljubomoran je na pravu mušku figuru srpskog generala i junaka!!!!
Preporuke:
1
1
37
nedelja, 12 jun 2011 20:00
Beli Orao
@Milodan. EKSPRES(obratno SERPSKE), više ne postoje. Ipak cenim, ako ste počeli borbom da se osvešćujete na vreme.
"Danas", jel'to srpski list? Ko mu je glavni urednik? Jel'zna ćirilicu?
Da li ti znaš pravopis?
Vi ste na strani vaših gazda, kao pilad ste se izlegli iz tog fašistički-antisrpskog zapadnog gnezda, i kao takvi mene ne iznenađujete, niti me plašite, niti me možete promeniti. To važi za sve nas, koji smo na ovoj, našoj strani, strani onih koje je Maršal Ratko Mladić branio.
Zapad, fašistički i izrazito i isključivo ANTISRPSKI, je , u skladu sa svojim ciljevima, ODMAH oduzeo Srbima pravo na odbranu.Fašistički NATO Zapad je sa bezbednih visina napadao Srbe, bombardovao Srbe, i učinio je sve da se bombardovanje Srba nastavi u novim oblicima.
Mi znamo da su svi, koji šire ovakve uvrede Srbima, stigli iz antisrpskog zmijskog gnezda. Mi se vas ne plašimo, sanjamo slobodu i borimo se za slobodu, sledeći borbu LEGENDE – LjUDINE, Maršala Ratka Mladića.
Da li je ovaj skromni komentar pravopisno u redu? Bicu vrlo ponosan ako potvrdite (ili precutite).
Bio je samo onaj jedan clanak iz austrijskih novina i posle toga nista.
Ja mislim da je to jako bitna odrednica u izvjestavanju dogadjaja iz Bosne u devedesetim?
Namece se pitanje da li bi taj Jan Burum isto tako negativno opisao Mladica da je morao u tekst staviti i informaciju da se Mladic borio protiv Al Kaide. Da li bi mu onda malo ljepse opisao fizicke osobine?
Od svih medija u Srbiji, jedino je nedeljnik Svedok ostao u pravom smislu slobodan, kako od pritiska vlasti, tako i od ostalih nametnutih prica pod koje su potpale ostale srpske novine.
Uostalom, svoju samostalnost su potvrdili i time da, dok svi pricaju o broju pobijenih u Srebrenici, Svedok je imao smelosti i dovoljno svesti da objavi i spisak pobijenih Srba za koje niko nije odgovarao.
Nije za čuđenje, od Danas-a je takav novinarski pristup i za očekivati. Pa ko još čita takve spinove,koji nemaju ni promil integriteta, etike...
To je za one jadnike koji ne misle svojom glavom
http://www.project-syndicate.org/commentary/buruma51/English
Danas laze ako kaze da je tekst pisan specijalno za taj "list". Samo su ga preuzeli i preveli. Tuzno!
Gledajuci neke ranije fotografije generala Ratka Mladica, ja, kao zena tvrdim( a mislim da u ovoj tvrdnji nisam bas usamljena)da crte njegovog lica, govore o jednom veoma osecajnom muskarcu.
To sto je po necemu (majci Engleskinji izgleda) Jevrejin nije izvor njegove gluposti i mrznje prema nama. I da, cak i pomisao da je to relevantno u ovom kontekstu, dragi RV, jeste nepotrebni antisemitizam.
Svetozar Vujković Toza je bio komandant logora Banjica pod Gestapoom i ( 1941-1945 ) i logora Kopački Rit ( 1947-1949) pod Brozovom komandom.
dakle taj "Srbin" je sigurno pojedinačno pobio najviše Srba na svetu, ako izuzmemo Friganovića i Majstorovića u Jasenovcu.
Kritikovati pojedinačnog Srbina ili Jevrejina nije isto što i biti nacista, jer suština nacizma je u antipravoslavlju i antisemitizmu koji pravoslavne i jevreje mrze kao takve. A kritikovati Vujkovića ili tog Levija je jedno bogougodno i humanističko delo.
Dali je on taj koji je isao na hodocasce Aliji Izadbegovicu u Sarajevu i vodio bjesomucnu propagandu protiv Srba, kao BHL?
Vi izgleda imate ozbiljan problem sa vremenom i prostorom. Nijesam to od vas ocekivao.
Uzgred da napomenem da se u rubriuci "dijalog" objavljuju i tekstovi koje piše autor ovog teksta, koji komentarišemo, Marinko M. Vučinić.