субота, 15. март 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Расизам Чедомира Јовановића

Kоментари (137) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 30 март 2011 14:07
МП
Да ли је овде реч о Чеди који је сам за себе рекао да има "прљаве руке"?Неке мрље са руку(или савести)не могу се уклонити никаквим евроатланским сапунима(парама).
Препоруке:
0
0
2 среда, 30 март 2011 14:10
сава т.
Сјајан текст.
Оно на шта бих скренуо пажњу је да управо Британци, Јовановићеви ментори, већ стотинама година су извор и узор расизма и поделе грађана првог и другог реда. Погледајте само њихово племство које нипкоју цену не дозвољава мешање Плаве крви са другим "нижим расама". Они се размножавају саму у оквиру свог релативно уског круга племства. Да не помињем да је и подела рада,новца,образовања и свега другог извршена на основу припадности Плавој крви.
Препоруке:
0
0
3 среда, 30 март 2011 14:13
Џонза
Јовановић џабалебари на грбачи српског народа, носи одела и прави штету. Време пролази, он живи савршено нормалним животом, не радећи ама баш ништа корисно за Србију. Све то плаћају Срби из својих џепова, док се одричу меса, које једу једном месечно, док се одричу одеће за своју децу, док се одричу будућности својих потомака. Све то одобрава српски народ, док се одриче потомства јер не жели да рађа сиромахе, док умире од карцинома проузрокованих стресовима за које је подлогу створио тај и такав Чедомир Јовановић, као и камарила осталих који управљају Србијом на њеном путу без повратка. Умиру Срби од карцинома у бесперспективној разоренојземљи као последица бомбардовања оних који дају хонораре Јовановићу и инима за скупа одела, вожње луксузним џиповима, живљење у скупим вилама, док народ грца. Спреман је Српски народ омогућити лагодан живот онима који су Богом дани да у луксузу и обести живе. Са сетом Српски народ гледа на Јовановића и мисли "ако, нек бар он ужива кад не можемо ми".
Препоруке:
0
0
4 среда, 30 март 2011 14:28
Brane2
Kako to da recimo o Šešelju na NSPM uopšte nema materiala o njegovim "problematičnim izjavama" a kod LDP-a koristi se svaka prilika ?

S tim da mi ovo deluje prilično nevino. Dobro, nazvao je neku tamo udaljenu grupu "kanibali", pa šta ?
Препоруке:
0
0
5 среда, 30 март 2011 14:31
Milan
Ljudi sa ovakvim izjavama i stavovoma Srbiju vraćaju u devedesete.Javni Tužilac pod hitno mora preduzeti krivično gonjenje jer u suprotnom Srbiji nije mesto u EU.Ispada da su samo pevačice i fudbaleri krivci što ovoj zemlji nikako da krene ,a sve nam je navodno na dohvat ruke.Čeda mora da ode u istoriju i na njegovo mesto da dođe neko sa boljim i savremenijim idejama.
Препоруке:
0
0
6 среда, 30 март 2011 14:42
Драгослав Пакић
Захват лоботомије је над овим ``човеком`` извршен још у време Отпора када је на челу ``корисних идиота`` (дефиниција отпораша од стране њихових налогодаваца из толико вољеног иностранства) предводио младе јуришнике да насилним путем преокрену стање ствари у корист сопствене штете. Од човека који има прљаве руке и чисту савест ништа се друго не би могло ни очекивати.
Нека њему, Другој Србији, свим НВО, и иним борцима за људска права канибализам служи на част.
Пријатно!
Ух, кад би само имали НАТО авионе и паметне ракете!
Препоруке:
0
0
7 среда, 30 март 2011 14:52
Селена
Проблем ипак није само у Чеди. Док се нису огласили афрички амбасадори, нико - ни председник Скупштине, ни посланици присутни у сали, ни новинари, ни странке, ни званичници - нико није реаговао на речи лидера ЛДП, незамисливе у цивилизованом свету. Зато је тај скандал и срамота целе Србије.
Препоруке:
0
0
8 среда, 30 март 2011 14:58
каја
он то искалкулисано ради..да удари клипове у точкове нашим односима са земљама Африке и Азије које нису признале Косово...он заправо нашу минира Косовску политику...
Препоруке:
0
0
9 среда, 30 март 2011 16:18
Nebojsa Matic
LDP je javno objasnio suštinu i sadržaj onoga što je predsednik stranke izneo u skupštinskoj raspravi. Izjava se nije odnosila na afričke narode, nego na pojedine diktatore koji su ukinuli demokratiju i ljudska prava i terorišu svoj narod, a koje ministar Jeremić uporno podržava ili štiti, kao što je odbio i da se izjasni o masovnim zločinima Gadafija nad sopstvenim narodom. Libija nije jedini primer sramotnog ćutanja Vuka Jeremića i guranja Srbije u društvo izrazito nedemokratskih država i tiranskih vladara.... Savet bezbednosti UN još u januaru 2003. godine osudio vođe tadašnjih pobunjenika u Kongu, koji danas čine vlast te zemlje, za masovne zločine, uključujući i kanibalizam.... Jeremić je, između ostalog, uz veliku pompu posetio Kongo u novembru 2009. godine i srdačno se susreo sa predsednikom Kabilom, liderom zemlje u kojoj je u proteklih deset godina stradalo više od 5 miliona ljudi.
Препоруке:
0
0
10 среда, 30 март 2011 16:25
Starac Milija
Ovakva izjava Č.Jovanovića je za svaku osudu i ako se ne oglase nadležne institucije u vezi ovoga, onda je ljaga i na njima i na celoj državi. Ipak treba imati u vidu da je Jovanović budući "duhovno" povezan sa svojim inostranim mentorima napravio verbalni"ispad" na jedan slovenski (emotivni) način i pokazao šta zapravo misli i on i njegovi nalogodavci. Ko god poznaje bolje to visoko evropsko društvo koje voli da deli lekcije drugima, zna da poseduju snažan osećaj rasizma i brojne predrasude o drugim narodima. Oni se razlikuju od nas (Srba i Slovena) po tome što o tome NIKADA NE GOVORE sa pripadnicima drugih nacija. Da je rasizam samo prikriven vidi se i u ekonomiji, jer oni dele tržišta na kategorije, pa tako sebe i centar evrope stavljaju u 1.ligu, a ostale klasificiraju redom. Samo "prvoligaši" dobijaju najbolji kvalitet industrijske robe, a ostali dobijaju bolje ili gore kopije, a da ne govorimo o nezdravim prehrambenim sastojcima i ostaloj hrani. To je njihova praksa žalosna.
Препоруке:
0
0
11 среда, 30 март 2011 16:47
Dusan
Predlazem da se ova izjava gosp. Jovanovica uporedi sa onom koju je Dobrica Cosic dao o Albancima pretprosle godine, pa da se onda izvedu zzakljucci.
Препоруке:
0
0
12 среда, 30 март 2011 18:15
Vladimir@brane2
S tim da mi ovo deluje prilično nevino a sta li je za vas rasizam, pobogu covece.
Препоруке:
0
0
13 среда, 30 март 2011 19:01
Klovn Vestervelea 1.
Sada je valjda svima jasno da Čeda nije eksponent angloameričkih nego isključivo nemačkih interesa. Ovaj manevar Vesne Pešić treba da prikrije ono što smo svi odavno znali - da je LDP samo satelit nemačkog FDP-a, tj. da je Čeda Jovanović, ako se poslužimo njegovom vlastitom metaforikom, ppoliticka lutka Gvida Vestervelea. Onima koji su upućeni u ideologiju LDP-a ova činjenica odavno je poznata. Naime, antisemitizam, islamofobija, istorijski revizionizam, negacionizam i evropski rasizam - ipak nisu tekovine angloameričkog sveta.
Препоруке:
0
0
14 среда, 30 март 2011 19:07
Klovn Vestervelea 2.
Poslednji incident Čede Jovanovića i reakcija Vesne Pešić neodoljivo podsećaju na skandal koji je svojevremeno potresao nemački FDP. Jürgen Möllemann, jedan od najviših funkcionera nemačke države i FDP-a, tada je raskrinkan kao monstruozni antisemita, a današnji šef iste partije, Guido Westerwelle, nevešto je pokušao da relativizuje zločinačku ideologiju svog partijskog kolege.

Naravno, niko tada nije poverovao Gvidu baš kao što danas niko ne veruje Vesni. A Jürgen Möllemann i Čedomir Jovanović ući će u istoriju kao najbrutalniji apologeti jedne monstruozne ideologije za koju smo naivno verovali da je definitivno poražena davne 1945. godine...
Препоруке:
0
0
15 среда, 30 март 2011 19:08
boban
Aman ljudi, ko je ovde lud? Sta je sporno kad je to sa kanibalizmom u Kongu notorna cinjenica, verifikovana od strane UN, u izvestaju koji ama bas svako moze naci i procitati na internetu? Mozda mi je promaklo postojanje nekog pravila po kome je zabranjeno ili nekorektno kanibale nazvati kanibalima? Pri tom Jovanovic nigde nije pomenuo nijedan narod Afrike, a nekmoli africke crnce skupno. Ovo mnogo lici na dobro organizovan udar po sistemu ‘jeste da je glupo i neodrzivo, ali ako uporno tupimo isplatice se’. Strasno je jedino to sto je i sam Jovanovic, izgleda, podlegao hajci koja se neopravdano protiv njega vodi.
Препоруке:
0
0
16 среда, 30 март 2011 19:10
Даг
То је та, на жалост још увек доминатна светска идеологија, која канибале проналази час овде, час онде, и бомбардује их. Сви они мисле као Чеда, али се лепше изражавају, скривајући се иза "најбољих намера". Због тога сада ћуте, затечени Чедином бруталном отвореношћу.

За њих су канибали, или лепше речено "бескорисне изелице", сви који се не покоравју светској тиранији - и Срби, и Ирачани, и Авганистанци, и Либијци. Сви слободни народи истока и југа.

Чедомир Јовановић је овом изјавом нехотице оголио фашистичку суштину неолиберализма.
Препоруке:
0
0
17 среда, 30 март 2011 19:32
Vesna nije znala!!!!
Ljudi, zaista nije u redu to što svi sada napadaju LDP. Eto, vidite da Vesna Pešić pojma nije imala da je godinama bila okružena notornim rasistima. Čim je to shvatila, ona je lepo podnela ostavku. Takođe, ja mislim da nije u redu to što svi već dugo kritikuju Biljanu Srbljanović jer je ona samo bila pod prevelikim uticajem Nikole Samardžića, a nije znala da je Nikola - antisemita. Kad to bude saznala, sigurna sam da će i ona podneti ostavku. A i Čeda će podneti ostavku kada bude saznao da je njegov dugogodišnji mentor bio sledbenik ideologije jednog naciste. I morala bih ovde još nešto da dodam: mnogi su kritikovali Zorana Đinđića zbog toga što je on bio apologeta Karla Šmita. Ali niko nije dokazao da je Zoran zaista znao da je Šmit - nacista. I dok se to ne dokaže, mislim da niko nema pravo da kritikuje Đinđića!
Препоруке:
0
0
18 среда, 30 март 2011 19:42
Hvala Biljani Srbljanović! - prvi deo
Nije u redu da zbog ovkvih Čedinih gafova jedna hrabra borkinja za istinu i ljudska prava, takođe žena i pisac, biva sve više marginalizovana. Ako je neko imao hrabrosti da se suprotstavi predrasudama, onda je to nesumnjivo bila Biljana Srbljanović! Na primer, godinama smo živeli u iluziji da su u II svetskom ratu nemački nacisti ubijali evropske Jevreje. Možda su neki znali da to nije istina ali niko se pre Biljane Srbljanović nije usudio da to otvoreno kaže! Biljana je otkrila istinu Srbiji i celom svetu – stravičan zločin holokausta počinili su ruski komunisti a ne nemački nacisti, kao što smo to do sada naivno verovali! Biljana se zbog toga suprotstavila obeležavanju antifašističkih praznika i predložila da novi državni praznik postane dan kada je srušen Berlinski zid. Jer, ta tzv. borba protiv fašizma bila je samo lozinka za boljševički imperijalizam. A Berlinski zid bio je simbol stradanja nemačke nacije! Navodim Biljanine hrabre reči:
Препоруке:
0
0
19 среда, 30 март 2011 19:49
Izjava
Izjava se odnosi na "diktatore koji terorisu svoj narod ..." Ceda, iako nije predsednik, terorise srpski narod do bola. Da je nekim slucajem (daleko bilo) na nekom vaznijem polozaju, bio bi najgori od najgorih diktatora koji je ikad postojao.
Препоруке:
0
0
20 среда, 30 март 2011 19:52
Hvala Biljani Srbljanović - drugi deo
1.“Rekla sam nemačkom ambasadoru, ovi mora da su pobili mnogo Nemaca kad su dobili svo ovo ordenje, na šta je on meni rekao, ili mnogo Jevreja. I to je zaista tačno. To je zaista istorija Sovjetskog saveza. To je bila jedna duboko antisemitistička tvorevina, kada su nacisti došli da poubijaju ono što je ostalo od Jevreja, nisu imali gde da ih zakopaju jer gde si zabo pijuk, ti si vadio leševe Jevreja ili drugih manjinskih grupa koje su boljševici pobili i zakopali u masovne grobnice.”
2.“Ja jednostavno to ne mogu da razumem. Mi ćemo sada u stvari da proslavljamo sovjetsku revoluciju, a nećemo da obeležimo pad berlinskog zida…”
3.“Da ti sad odlučuješ da vraćaš ulice ruskim vojskovođama, važi, ali da pobrojimo koliko je žena bilo silovano od ruskih vojnika”
4.“smatram da ruska vojska ovde nije došla ni iz kakvog altruističkog poriva, da nas oslobađa od bilo koga, nego je prosto imala imperijalističke namere.” http://www.pescanik.net/content/view/3847/207/
Препоруке:
0
0
21 среда, 30 март 2011 19:58
Одбрана и последњи дани
Ништа чудно. У Србији свако може да лупета свашта и да на највулгарнији начин износи своје болесне пројекције, а да за то не сноси никакве правне последице.
Препоруке:
0
0
22 среда, 30 март 2011 20:14
Peter RV
Ma nista, ni od fasizma ni od rasizma. Ceda pokusava da se uvuce pod rep Nato-u, dobija poene.
Препоруке:
0
0
23 среда, 30 март 2011 20:19
Пера Детлић
"Укуси су различити", рече Марко Караџић, "а ми ћемо да се боримо за признавање права канибала у Србији."
Препоруке:
0
0
24 среда, 30 март 2011 20:23
александар
За госн. Bobana.
Јелте, а где је то у својој изјави у скупштини госн. Čeda Jovanović поменуо Конго. Чак је говорио у множини, односно о "афричким канибалима". Дакле, не о једном "канибалу" него више њих, и то не "конгоанских" већ афричких.
Помно сам пратио, није поменуо ни Заир ни Конго.
Да ли смо нешто пропустили.
Могуће је да нисмо гледали исту изјаву.
Могуће је да је стварно неко луд.
Јеремић се састајао са пуно афричких државника, огромном већином црне боје коже, а Ви баш експлицитно протумачисте да је Чеда мислио на Конго.
Јелте, а држите и да је утврђено да је Лорен Кабила "канибал". Можда је утврђено у хашком Трибуналу.
Стварно.
Ваша способност читања између редова и антиципације је фасцинантна.
Препоруке:
0
0
25 среда, 30 март 2011 20:30
Патриота из Топлице
На жалост, зашто толико време и толико нерава трошимо око империјиног протежера који никада ништа у животу није створио, нити и једну пару зарадио својим радом и знојем. Он је само кварио и замајавао, тужакао, оговарао и лагао. И дружина му је заиста на нивоу! Зна ли неко, пријатељи, човека са тако мало резултата и вредности а са тако много неоправдане самоуверености и ружне, неподношљиве препотенције као што је господин Остојић, или господин Прокић или "историчар" Самарџић који се подсмева свом народу а по ходницима факултета пази да не налети на "примитивне националисте". Да ли се неко замислио над изјавом господина Путина: "не знам у Русији ни у думи ни ван думе ни једну политичку странку која не жели добро Србији". А имамо ли ми парламентарну странку која не воли ни Србију (српску) ни Русију?
На жалост да, то смо допустили и то стање морамо да променимо, хитно, или нас неће бити!...
Препоруке:
0
0
26 среда, 30 март 2011 20:32
Сајбер Милева
Brane2 и Небојша Матић
Мислио сам да је Чеда једини расиста у Србији.На жалост има их још.
*
За boban
Ако је у реду некога звати канибалом, зашто је педере забрањено називати педерима?
*
За Klovn Vestervelea 1

Нисам знао да је Чеда антисемита и исламофоб. Колико знам,воле га и у Сарајву и у Приштини.
*
И на крају: Нисам присталица лика и дела Веље Илића, али замислите каква би се лавина обрушила да је он рекао што и Чеда.
Инсајдер би се емитовао 25 сати дневно.
Са РТС би клицали „Србијом корача расизам!“.
Умешаност Коштунице би била научно доказана.
Амфилохије би фасовао затвор.
Наташа Гаће би пала у несвест.
Басара би јецао на Сарапином рамену.
Оља Бећковић би ту изјаву без гласања прогласила не за утисак тједна него десетељећа.
А тек страни амбасадори како би се узврпољили!

И наравно, Тадић би ишао од једне до друге афричке државе да се испричава.
Препоруке:
0
0
27 среда, 30 март 2011 20:59
Душан Ариљевић
Господин Младен Ђорђевић, аутор текста „Расизам Чедомира Јовановића“ побринуо се својски да једну изјаву Ч.Ј. интерпретира по својој потреби и вољи зарад политичке дисквалификације једне странке и грађана који у све већем броју подржавају њена программска начела и циљеве.
Почетак текста гласи: „Скандалозна расистичка изјава Чедомира Јовановића, који је становнике Африке назвао канибалима......“
Препоруке:
0
0
28 среда, 30 март 2011 21:00
Душан Ариљевић
/наставак/
М. Ђорђевић даје квалификацију изјаве али саму изјаву не цитира, не наводи је. Зашто? Па једноставно што Ч. Ј. није рекао оно што је написао М. Ђорђевић. Наиме Ч. Ј. није помињао ни становнике ни становнике Африке. Да се подсетимо, критикујући шефа дипломатије Вука Јеремића и спољну политику Србије, која се не оглашава поводом дешавања у Либији, за говорницом Скупштине Србије Јовановић је запитао: „Шта ради наш министар спољних послова, осим што има тако много разумевања за сусрете с канибалима по Африци?” Сваком је јасно да се Вук Јеремић није сусретао са „народима и становништвом Африке“ већ са појединцима, представницима режима и влада од којих неки имају „крваве трагове“.
Препоруке:
0
0
29 среда, 30 март 2011 21:00
Радосав Стевановић
Чедомир мора да одговори на питање: да ли је он то мислио на деку и баку Барака Обаме и Кофија Анана?
Препоруке:
0
0
30 среда, 30 март 2011 21:07
Митар
,,уништио би своју мукотрпно грађену репутацију модерног мулти-култи либерала, која, иако је изграђена на обмани, успела да нађе сигурне спонзоре и стекне одређени број фанатизованих следбеника".

Србија је експерименталини полигон за санкције, бомбардовање, осиромашени уранијум и експеримент на људима како следи.
Препоруке:
0
0
31 среда, 30 март 2011 21:26
Турас
"Хвала Биљани Србљановић"што ми отвори очи,јер грешан веровах да су у Јасеновцу клали Србе усташки фашисти,а оно руски комунисти.Такође хвала што сам веровао да су ослобађали Хитлерову Немачку,а они зарад империјалних побуда и због силовања.Такође што ми очи отвористе да пад Берлинског зида нема никакве везе са рушењем Југославије и Геншеревој јурњави за сецесијом Хрватске.Може бити да Биљана је правила аражман за тада чувени шлагер"Danke Deutsch"
Молим вас јавите се чешће на НСПМ можемо од вас свашта да научимо.Ви сте вероватно од оних"напредних"Сорошевих.
Препоруке:
0
0
32 среда, 30 март 2011 21:27
Deutschland über alles
Vesna veruje da će i ovog puta upaliti stari trik. Ali ni Ameri više nisu naivni. Već dvadeset godina, najveći deo nekadašnje demokratske opozicije a potom demokratske vlasti, igra istu igru. (Možda je jedini izuzetak predstavljao Zoran Đinđić; on se nije naročito trudio da ostavi utisak američkog prijatelja.) Međutim, sada su maske pale i očajnički pokušaj Vesne P. da se distancira od svojih partijskih kamarata može eventualno da zavara lakoverne Srbe, ali ne i one na čiju je adresu ova poruka upućena...
Препоруке:
0
0
33 среда, 30 март 2011 22:47
Aleksandar
@Matic
o masovnim zločinima Gadafija nad sopstvenim narodom.

Covece, prestani da citas NATO stampu i gluposti, nije povoljno po mentalno zdravlje.
Препоруке:
0
0
34 среда, 30 март 2011 22:50
Aleksandar
@boban

Aman ljudi, ko je ovde lud? Sta je sporno kad je to sa kanibalizmom u Kongu notorna cinjenica,

Pa ti si lud, kakva crna notorna cinjenica. Ne nasedajte na anglo-propagandu, pogledajte koliko su Englezi lagali o Nemcima za vreme Prvog svetskog rata, oni i dalje vladaju medijima i lazu li lazu.
Препоруке:
0
0
35 среда, 30 март 2011 23:29
саша р.
1. део

Срам вас било, све оне који пљују по Совјетском Савезу, и на тако бесраман начин мењају историју. Земља која је изгорела скоро до темеља у наступу “демократије” Хитлеровог болесног ума и његових европских сатрапа, земља која је изгубила 30.000.000 људи (по Солжењицину), бива оптуживана за нацизам?!? Колико треба да буде бахат, бестидан и болестан људски ум, да би оптужио СССР за помор Јевреја у Европи?!?
У Црвеној Армији било је 167 генерала Јевреја, сви су имали ордење Суворова и Кутузова за ратне заслуге. Да ли су људи свесни колика је храброст била потребна да би војник или официр добио орден од Стаљина? Седам генерала Јевреја (међу њима 1 маршал) добило је орден хероја Совјетског Савеза.
Један од највећих заговорника стварања Израела био је Совјетски Савез.
Препоруке:
0
0
36 среда, 30 март 2011 23:33
саша р.
2. део

Док је оно мало Јевреја што је преживело Холокауст пробијало поморску блокаду Британије у Средоземљу, журећи у своју Свету земљу да се супротстави нападу 8 арапских армија које су кидисале на њих, Стаљин је наредио фабрикама у Чехословачкој да даноноћно раде на производњи оружја за младу војску Израела. Држава која је нападнута од стране арапских армија имала је у том моменту свега 1 тенк и 5 топова. У рекордном времену Израел је наоружан и тријумфално је завршио свој први рат. У то време, Јевреји су у САД били стављени на маргину, ниподаштавани су и исмевани на сваком кораку. О лицемерном понашању “демократских људскоправаша” из САД према Јеврејима, у периоду од доласка Хитлера на власт, па све до касних педесетих година, најбоље говори сатира “F..k America”, коју је написао Edgar Hilsenrath, немачки Јеврејин који је преживео Холокауст. Преведена је и на српски, и било би јако лепо да је неупућени прочитају, посебно америчке, британске и немачке перјанице које пљују по СССР.
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 31 март 2011 00:33
Čeda ne posustaje...
http://www.youtube.com/watch?v=pIekylcS0mc&feature=player_embedded#at=370


Evo, Čeda više ne poteže kanibalizam ali nastavlja da podjednako rasističkim rečnikom opisuje afričke narode... Jednom rasista, zauvek rasista!
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 31 март 2011 01:15
Stop albanofobiji!
Svi se sjećamo kako su LDP i Druga Srbija svojevremeno prebrojavali albanske bebe i pokušavali da nas zastraše albanskim natalitetom. Strašno je to što živimo u društvu u kome jedna parlamentarna stranka može ne samo ljude nego i djecu da prebrojava na ovako monstruozan način, na rasnoj, vjerskoj i nacionalnoj osnovi! Kako su se tek osjećali naši sugrađani drugih nacionalnosti u trenutku dok je Vesna Pešić vređala jednog Kusturicu samo zbog toga što je ovaj bošnjačkog porijekla? Mi moramo da pokažemo da su rasisti u Srbiji manjina! Možda je dobro što su se svi okupili oko LDP-a jer sada barem znamo ko su, šta su i gdje su... Ja se ne slažem sa onim komentatorom koji LDP poredi sa njemačkim FDP-om; ja bih prije rekla da je LDP kopija njemačkog NPD-a, najekstremnije desničarske partije u današnjoj Evropi!
Препоруке:
0
0
39 четвртак, 31 март 2011 01:46
Arika, Amerika i Azija
Mnogi se pitaju da li Čedomiru Jovanoviću smeta samo Obamino afričko poreklo ili je pak u pitanju otpor prema SAD-u i celom američkom kontinentu? Ja mislim da je u pitanju i jedno i drugo. Sasvim je jasno da Jovanović i LDP veruju da su neevropski narodi i rase na neki način inferiorniji od Evropljana. Latinka Perović i druge perjanice Druge Srbije godinama panično prstom upiru u navodnu "azijatsku opasnost". Jasno je da su Afrika, Azija i Amerika objekti zazora svih evropskih rasista, pa i ovih naših okupljenih oko LDP-a. Jasno je da je priča o evropskim integracijama u Srbiji samo puki alibi za rasizam... Možda bi najbolje bilo ako bismo zarad političke korektnosti sa večim oprezom govorili o Evropi. Činjenica je da su u ime Evrope u istoriji počinjeni najveći zločini. Činjenica je da se i danas i ovde u ime iste Evrope krše elementarne civilizacijske norme, legalizuje se govor mržnje koji je, kao što znamo, samo prethodnica krvavih zločina.
Препоруке:
0
0
40 четвртак, 31 март 2011 01:48
Senka
Zaista je tuzno i ruzno citati komentare Dusana Ariljevica, Braneta 2, Bobana i Nebojse Matica- pokusavaju opravdati nesto sto se ne moze opravdati.
I ne samo sto pokusavaju opravdati nego traze paralele kod ostalih politicara ili javnih licnosti da bi nekako preokrenuli tezinu rasizma Cedomira Jovanovica.Ili umanjuju znacaj( Brane 2:: “Dobro, nazvao je neku tamo udaljenu grupu "kanibali", pa šta ?”
Cinjenica je da za govornicom Skupštine Srbije Jovanović zapitao: „Šta radi naš ministar spoljnih poslova, osim što ima tako mnogo razumevanja za susrete s kanibalima po Africi?”
Dakle, Jovanovic je u toj recenici govorio o kanibalima u Africi u jednom opstem smislu.Nije naveo jedan pojedinacni slucaj kanibalizma i imenovao tog kanibala u pitanju nego je proglasio narod u Africi- kanibalima.
I to zaista jeste skandalozna rasisticka izjava i moramo da zakljucimo da je M. Đorđević apsolutno u pravu kada takvu izjavu naziva pravim imenom.
Препоруке:
0
0
41 четвртак, 31 март 2011 01:50
Pera
Mene zanima sledeće: da li se ovaj Čedin govor mržnje odnosi samo na Afrikance u Africi ili i na Afrikance u Srbiji. Jer bilo je puno Afrikanaca koji su u Jugoslaviju dolazili u vreme Pokreta nesvrstanih, ovde studirali, a neki se bogami i oženili i trajno nastanili. Možda ne bi bilo loše da organizujemo kakav miting podrške našim sugrađanima afričkog porekla, jer možebiti da njima teško pada ovaj govor mržnje pa bi im valjalo dati kakvu podršku?
Препоруке:
0
0
42 четвртак, 31 март 2011 01:53
Senka
Da li je C.J. tom izjavom zelio da kritikuje Jeremica ili nekog drugog- uopste nije vazno u ovoj prici.
Da li su neki drugi srpski politicari davali nekada neke druge rasisticke izjave- isto nije vazno u ovoj prici.
Da li je to bilo izjavljeno povodom dogadjaja u Libiji ili povodom nekih drugih dogadjaja negde dalje u svijetu – isto nije vazno u ovoj prici.

Vazna je cinjenica da je aktivni politicar u vrhunskoj instituciji jedne drzave proglasio narod jednog kontinenta – kanibalima.
Dakle , ne u kafani ili TV reality show nego na vrlo treznom i ozbiljnom mjestu -Skupstini Srbije.
Nazalost, imamo situaciju da Jovanovic nece da se izvini narodu Afrike .
I imamo situaciju da javne licnosti koje bi trebale da reaguju na Jovanovicevu rasisticku izjavu( NVO koje se bore za ljudska prava)- ne reaguju.
Препоруке:
0
0
43 четвртак, 31 март 2011 01:53
Marija
Moja tetka je otišla u SAD pre više od 20 godina i tamo se udala za jednog Afro-amerikanca i mogu da kažem da sam ponosna na to što imam braću i sestre crne puti. Ja ne znam gde je rastao ovaj Čeda, mi smo u Beogradu uvek na Afrikance gledali sa simpatijma, svima su nam idoli bili košarkaši afričkog porekla... Da nije Čede, ja bih mislila da kod nas nema rasizma prema Afrikancima.
Препоруке:
0
0
44 четвртак, 31 март 2011 01:56
Citalac
@ sasa r.

Sjajno, Hilsenrath je genije. Citao sam ga kao klinac (taj prevod koji pominjete) i ostao zgrozen americkim licemerjem prema sudbini Jevreja kojima je Hitler vec TADA spremao smrt (tu se radi o ljudima koji su iz pakla nacisticke Nemacke pokusali da izadju jos pre WW2 i bili VRACANI nazad iz Sent Luisa). Ruzvelt je, doduse, hteo da pomogne, ali administracija je kocila. U pravu ste za SSSR. Cesto me boli sa kakvim smo podsmehom dozivljavali zemlju koja je ipak bila srcem na boljoj strani ljudskog roda uvek. A posle Hilsenratove knjige, uopste me nije cudio sadizam Zapada prema nama Srbima 1990ih.

@ Mladen Djordjevic

Vec se javio komentator koji je najvise ukazivao na rasizam drugosrbijasa, a pisao sam o tome i ja i jos neki ucesnici. Evo dobili ste i link. Ova Srbljanovickina izjava je ne samo cudovisna sa LJUDSKE, nego i zanimljiva sa PRAVNE strane. Zena negira nacisticku odgovornost za Holokaust jasno i glasno.

Zasto je to precutano u javnosti?
Препоруке:
0
0
45 четвртак, 31 март 2011 01:56
Senka
I zato se moramo pitati kakva je to kultura ( u smislu tako se to kod nas radi) kod pripadnika raznoraznih NVO koje tvrde da se bore za univerzalna ljudska prava( to vam je ono da su sto se tice ljudskih prava – svi jednaki i to bez obzira na boju koze , religiju , etnicku pripadnost, bolest , starosnu grupu , financijske mogucnosti itd) da ne reaguju na ovu ociglednu povredu osnovnih ljudskih prava stanovnika Afrike.

Da li to znaci da su stanovnici Afrike manje ljudi pa nisu dostojni paznje ovih NVO-a?

Ili to samo znaci da srpske NVO otvoreno diskriminiraju medju ljudima i bore se za prava odredjenih grupa ljudi a ne svih podjednako.

Ili to znaci da su srpske NVO otvoreno rasisticke kao sto se pokazalo u njihovom radu do sada.
Препоруке:
0
0
46 четвртак, 31 март 2011 02:00
Miloš Bojanić
Sreća je što kod nas nema mnogo ljudi koji razmišljaju kao Miloš Bojanić, Čeda Jovanović, Maja Nikolić ili Biljana Srbljanović. Mi smo ipak dugo bili lider Nesvrstanih pa smo nekako navikli da na ljude iz Afrike i Azije gledamo kao na svoju braću i sestre... Možda je i bilo nekog rasizma ali samo među salonskim fašistima, potomcima fašističkih kolaboracionista i sličnima koji su uvek bili u manjini.
Препоруке:
0
0
47 четвртак, 31 март 2011 02:02
Citalac
Kad kazem 'zanimljiva sa pravne strane', NE MISLIM NA TEORIJU, nego na TUZILASTVO i krivicni sadrzaj te cudovisne ocene koju je Srbljanovicka iznela u emisiji medijske kuce sa NACIONALNOM frekvencijom (Pescanik je deo programske seme B92). Nije ni cudo sto ta scena rutinski relativizuje zlocine NDH, i o srpskom narodu govori sa skandalozno agresivnim rasizmom (videtoi Antonicev clanak 'Od purger-spricerske nostalgije do malogradjanskog fasizma' i gomilu iskaza vidjenih NVO-jurisnika na granici hitlerovske eugenike), kad im je OVAKAV sramotni sadrzaj temelj
Препоруке:
0
0
48 четвртак, 31 март 2011 02:07
Senka
A kad se pokazao rasizam u srpskim NVO?

Onog trena kad jedna Biserko daje izjavu da je “ Jasenovac- srpski mit” a ne strasno mjesto stradanja srpskog naroda.

Onog trena kad Kandicka otvoreno ignorise srpske zrtve a pripadnike druge etnicke skupine proglasava zrtvama i kad to nisu a da pri tome ne zali sredstva( optuzbe o podmicivanju).

Onog trena kad se ta Biljana Srbljanovic suprotstavila obeležavanju antifašističkih praznika i predložila da novi državni praznik postane dan kada je srušen Berlinski zid i to sve otvoreno negirajuci Holokaust.

Onog trena kad Skupstina Srbije usvaja " Deklaraciju o Srebrenici" na zahtjev tih NVO-a.

I niko u drustvu nije javno podigao glas ( osim NPSM , Pecata i komentatora oba websajta i nekih FB grupa)protiv tih otvoreno rasistickih izjava.Znaci, cijelo drustvo se "naviklo" na takve pojave.
Komentator Selena je u pravu kada ukazuje na ovu strasnu kulturu rasizma i kad kaze da je “ taj skandal i sramota cele Srbije"
Препоруке:
0
0
49 четвртак, 31 март 2011 02:10
Marketing
Ne mora čovek da bude marketinški stručnjak da bi znao kako se manipuliše masama, a posebno mladim ljudima. Poznato je da u svakoj ekonomskoj krizi narasta broj pristalica desničarkih ekstremističkih organizacija. Ja imam utisak da se Čedomiru nije omakao lapsus nego da je on ovo svesno napravio kako bi osvojio simpatije ekstemista. On, uostalom, iz vlastitog mladalačkog iskustva veoma dobro zna kako razmišlja jedan skinhead.
Препоруке:
0
0
50 четвртак, 31 март 2011 02:43
Jörg Haider
Ja bih samo htela da kažem da je ovaj rasizam uvezen u Srbiju. Toga ovde nikada nije bilo. Bojim se da mi neoprezno puštamo da ovde prodire nemački i austrijski kapital, a poznato je da kapital nikada ne dolazi sam. Eto, sa nemačkim i austrijskim kapitalom, dobili smo nemačku i austrijsku ideologiju... pa onda nevladine organizacije... a onda i partiju....
Препоруке:
0
0
51 четвртак, 31 март 2011 04:52
Ultravisitor
Dusanu Ariljevicu su krivi svi osim glavnog krivca. Sta ti je partzam i obojena zadojenost. Doduse, vise sam sklon verovanju da se radi o platnom rezimu pojedinih diskutanata koji ordinirano posecuju mnoge elektronske strane. Dok Cedomir vredja, oni mu drze ledja i brane neodbranjivo. ako Cedomir nije uvredio africke narode zasto mu se onda obracaju iz diplomatskog predstavnistva Alzira? Objasnite njima da je u ptanju Jeremic i umesto da mu Ceda opsuje familiju po starom srpskom obicaju, on ga proziva za susrete po Africi. Koga vi farbate ovde? Branite nacisticke stavove. Cela partija eldepeovaca stoji iza njega. Za mene je to dokaz da se radi o nacistickoj WASP ideologiji. A vi kucajte i brojte prljave novce.
Препоруке:
0
0
52 четвртак, 31 март 2011 05:57
Млади Џедај
Јовановић је рекао тачно оно што је и мислио. Нема ту грешке и неспоразума, само тренутак искрености.
Препоруке:
0
0
53 четвртак, 31 март 2011 08:07
Небојша Матић
Мој претхдони пост је био цитат објашњења ЛДП-а које је до тог тренутка било "промакло" и аутору и коменаторима. Јучер је изјављено и жаљење због неспоразума, које целу ствар око расизма стваља ad acta - осим ако нисте за сваћу и цепидлачење.
Назвати Чеду расистом, и то светског формата, па то аналогијом проширити на политичке му истомишљенике, након свега овога, јесте натегнуто, џангризаво, зловољно,и параноично.
Препоруке:
0
0
54 четвртак, 31 март 2011 08:11
луди скретничар
Чеда и његови ментори су упали у сопствену рупу политичке коректности и "говора мржње".

А да су расисти - јесу, могу само замислити њихове привате разговоре о свим народима ван САД и ЕУ.
Препоруке:
0
0
55 четвртак, 31 март 2011 08:45
Лаповац
Oво што је рекао Чеда је ситница у односу на укупно зло, које нам он и друштво око њега чине. Овде је добар коментар Патриоте из Топлице у том смислу. Чак је и Весна Пешић, иако је из истог казана, искористила прилику да се дистанцира од њих. Наравно и овде се јављају истомишљеници да бране то друштво, па иако нико није поменуо Биљану Србљановић , покушавају да и њу бране. Па пошто сам испровоциран помињањем њеног имена, да нешто кажем и о њој. Колико сам пратио њене наступе, не могу да разумем неке хвалоспеве који јој се упућују, јер мој утисак је да та жена не живи на овој земљи и у овом свету. У прилог том мом утиску је и коментар хвала Биљани Србљановић дат овде. Баш је велика штета за Београђане што није успела на избору за градоначелника, јер би сигурно постали културна престоница света, а овај Ђилас их све упропасти (мислим на те тамо из неког н-тог света, које ми се нешто не уклапају ни у другосбијанце).
Препоруке:
0
0
56 четвртак, 31 март 2011 09:58
Обсервантес
Овде се у ствари ништа необично и није десило. Само је једна овдашња дугогодишња рутина говора мржње (вербална и невербална) сада неопрезно усмерена на погрешну страну. Две деценије се овде неки Срби посипају пепелом и додворавају антисрпским тенденцијама и пропагадним „нормама“ које су аминоване од споља (на дан сахране Председника Милошевића било је радости неких на Калемегдану и пуштање балона радости, прави канибали ваде органе Србима на КиМ уз очекивано ћутање оних канибалству склоних... итд.). Негован је тај и такав однос према реалности само је било „нормално“ користити га у антисрпске сврхе. Сада када је употербљен против неких других одједном је то као изненађење и „гром из ведрог неба“. Ма није, такав је то ментални склоп само што је до сада био прихватљив и толерисан када је пљување по Србима у питању.
Препоруке:
0
0
57 четвртак, 31 март 2011 10:29
Svetlana
Ako je Čeda rasista, šta je onda Dobrica Ćosić ili Biljana Plavšić?
Onda morama izmisliti neko novi termin za njih!
Препоруке:
0
0
58 четвртак, 31 март 2011 10:33
Sajber MIleva
Дакле, Србија је земља невиђених апсурда: Диксутант „маркетинг“ написа:
Poznato je da u svakoj ekonomskoj krizi narasta broj pristalica desničarkih ekstremističkih organizacija.


А највише жигосане „десничарксо екстремистичке“ организације су Двери, СНП итд.

И сада, испада да Чеда ради за „Двери“. Земљо, отври се!
*
Небојша Матић:
Јучер је изјављено и жаљење због неспоразума, које целу ствар око расизма стваља ad acta - осим ако нисте за сваћу и цепидлачење.

Дивно. Изврећаш некога и кажеш „извини“ и пуј-пике. Гсподине, за овакав расизам би у нoрмалној земљи добио барем пар година.
*
Препоруке:
0
0
59 четвртак, 31 март 2011 11:48
Idem ja, ide kaldrma
Pisac komentara "Hvala Biljani Srbljinovic" bi u Izraelu zavrsio u zatvoru, a ovde mozemo ocekivati protest Svetskog jevrejskog kongresa, ako ne i Izraelske vlade - vec i zbog toga sto nije bilo i nece biti reagovanja od nasih prvoborkinja za ljudska prava, istinu i pravdu, navedenih poimenicno u jednom od prethodnih komentara.
Bilo bi korisno da autor sad vec naknadno uzme u ruke knjigu "The Nazis, A Warning from History", priredjenu od L. Rees, u izdanju BBC, po emisijama koje su isle na BBC, ISBN 078-1-56584-551-0, cena $ 19,95. To je po svoj prilici jedan od najbolje dokumentovanih radova o genezi, ucinku i posledicama Holokausta. A gospodin Jovanovic Ceda je to sto jeste...
Препоруке:
0
0
60 четвртак, 31 март 2011 11:50
Дијаспорац
Светлана, морате измислити нови термин, па наравно ви сте креативни , маштовити у инсинуација и импутацијама е сада и фантазијама!!!
Препоруке:
0
0
61 четвртак, 31 март 2011 12:23
?
Б. Србљановић нас научи да нацисти нису ништа радили Јеврејима,него Руси,руски комунисти.
Дошли руски комунисти и у Јасеновац,Бањицу итд.
Испаде да су комунисти тешки националисти.
А ја мислио да су интернационалисти, анационални типови.
Мислио сам да су српски комунисти побили много СРба, Зидани Мост и сличне локације.
Значи,лагали су ме када су писали да је од црвеног терора страдало 30-ак милиона станвника СССР, највише Руса.БС каже да нису Руси страдали, него су само таманили остале.
Разумљиво,када се види колико је дуго владао чувени Јосиф Џугашвили,чистокрвни Рус. Озлоглашени Берија, Троцки итд, такође Руси..

А састав ЦК КШ Русије такође говори колико су Руси били "доминантни".Као и Срби у КП ЈУ, поред Тита,Кардеља, Бакарића итд.

По БС, испада да Срби-комунисти,који су ишли да се у Шпанији боре за сулуду идеју комунизма,нису то радили из идеолошких разлога, него из еспанофобије.Јер, ипак су они тамо ишли да убијају Шпанце, зар не, госпођо Србљановић?
Препоруке:
0
0
62 четвртак, 31 март 2011 12:33
The Boys from Brazil
Aman ljudi, kako ste tako naivni? Pa nije sve ovo slučajno. U pitanju je dobro režirana kampanja iza koje stoje neki moćni evropski krugovi! Kako je moguće da u isto vreme Sonja Biserko negira holokaust u NDH, Branka Prpa revidira istoriju "konačnog rešenja", Biljana Srbljanović relativizuje nemačku odgovornost za smrt 6 miliona Jevreja, a onda Čeda sve to dosoli ovim vulgarnim rasizmom? I da ne podsećam šta su još prićali mnogi "borci za evropsku stvar", ne samo iz LDP-a nego iz cele "druge Srbije"... Evropski desničari izabrali su Srbiju kao poligon za jedan morbidan eksperiment. Oni ispituju reakcije srpske i svetske javnosti na ovakve provokacije. Zato ne smemo dozvoliti da ova reanimacija fašističke ideologije ovde prođe. Jer ako ovde pobede, oni neće stati, nastaviće svoju mračnu misiju po celoj Evropi i svetu.
Препоруке:
0
0
63 четвртак, 31 март 2011 12:48
Biljana S.@Deutschland über alles
"U poslednje vreme najviše volim da pišem pisma na nemačkom. Moj glavni agent je u Nemačkoj, kao i najveći deo pozorišta sa kojima sarađujem, nekoliko bliskih prijatelja, čak i moja ‘najbolja bakuanska drugarica’, žena norveškog ambasadora Austrijanka je. Sa njima se dopisujem na nemačkom, mada mi to ponekad oduzme više sati čak i za prilično jednostavne mejlove. Ipak, baš volim tu vrstu mentalne gimnastike i od svih stranih jezika, sigurno najviše volim baš taj."

Biljana Srbljanović
http://www.b92.net/zivot/licni_prostor.php?yyyy=2010&mm=12&dd=27&nav_id=482160
Препоруке:
0
0
64 четвртак, 31 март 2011 12:54
Odessa
Nije na nama nego na stručnjacima i institucijama da utvrde odakle sve ovo dolazi! Kako je moguće da neofašisti budu ovako dobro organizovani, finansirani, sponzorisani i da im niko ništa ne može? Tu mora da postoji dobra organizacija i neki moćni strani pokrovitelji, iače sve ovo ne bi funkcionisalo. Ja sam ubeđena da je ovu seriju desničarskih provokacija organizovao neko spolja. U Srbiji toga nikada nije bilo još od 1945. A ni pre toga nije bilo autentičnog fašizma, i onog ludog Ljotića finansirali su Nemci u Italijani.
Препоруке:
0
0
65 четвртак, 31 март 2011 13:08
Aleksandar
Do sada ste u Srbiji na rasizam mogli uglavnom da naidjete kod onih mladih intelektualnih gromada obrijanih glava i ponekog primitivca koji za razliku od ovih ima malo vise kose na glavi i udobniju obucu.
Bese to slucaj do prekjuce.
Sada na rasizam npr. mozete da nabasate kod coveka koji je predsednik stranke koja slovi za bastion demokratije, filantropije i postovanja svih mogucih ljudski prava!?
Kako je moguce da se tako nesto omakne bas takvom coveku?
I kako je moguce da se posle takve omaske ne oglasi niti jedna od onih moralnih gromada iz raznoraznih NVO koje nam tako nesebicno pruzaju lekcije preuzete iz najsvetlijih tekovina zapadne civilizacije?
Препоруке:
0
0
66 четвртак, 31 март 2011 13:15
из Републике Српске
@Бране2
Кад Чедомир Јовановић буде на мјесту на каквом је
Шешељ (надам се, ускоро), Редакција НСПМ-а му,
вјероватно, неће поклањати пажњу. Ви нам наведите,
увјерена сам да ће бити објављено, бар једну изјаву
Војислава Шешеља која би била "на нивоу" Чедине
изјаве да су људи с којима се у Африци сусретао
министар Србије за спољне послове (значи, високи
руководиоци афричких земаља), људождери (више ми се свиђа српски израз људождер од страног канибал). О себи сте све рекли назвавши такав очит
увредљив и понижавајући израз невиним.
Препоруке:
0
0
67 четвртак, 31 март 2011 13:55
Angel
Najviše liči na ovog Ваше де Лoпужа.
Препоруке:
0
0
68 четвртак, 31 март 2011 14:26
Petar Luković je rasista!
"Nešto što sebe zove analitičarem teške kategorije i još teže dioptrije, a što se odaziva na ime „Obrad Kesić“, napisalo je u „Politici“ grku tužbalicu pod naslovom „Žrtve koje na taj status nemaju pravo“, gde ovo kentaursko biće – pola Obrad, pola Ljilja Smajlović – seiri nad tužbom Emira Kusturice, ispovedajući se nad svojim tužnim detinjstvom u Čikagu bez Kusturice i Koštunice ili već nekako tekstualno obojeno rasnim, seksualnim nabojem bez hepienda okončanog genocidom. Tko tekst Kesića pročita do kraja, može da se pohvali da je preživeo Holocaust!"
http://www.e-novine.com/entertainment/entertainment-licnosti/46226-Cant-take-eyes-off-you.html

Ovi Drugosrbijanci ne mogu bez rasizma. Pogledajte kako rasističkim rečnikom E-novine opisuju O. Kesića, omalovažavaju ćoveka zbog njegovog fizičkog izgleda i oštećenog čula vida... I još na kraju dolazi ova neukusna šala - kao da je Holokaust nešto sa čime treba da se šalimo?!
Препоруке:
0
0
69 четвртак, 31 март 2011 14:32
Nada
@Hvala Biljani Srbljanović!
Griješi Vaš uzor Biljana Srbljanović što se ograničava na javnost u Srbiji i na njemačkog
ambasadora (Bože, zašto baš njemačkog?). Svoja
epohalna otkrića trebalo bi da saopšti prije svega
svjetskim istoričarima, da isprave greške. Nećete
vjerovati da istoričari još tvrde da je, recimo,
Aušvic, logor u okupiranoj Poljskoj, bio njemački
i da je samo u njemu stradalo milion Jevreja, te da
ga je 27. januara 1945. godine oslobodila Sovjetska
armija. Očito je, po Biljaninom i Vašem kazivanju,
bilo obratno: Aušvic je bio sovjetski logor, koga
su u januaru 1945. godine oslobodili Nijemci. Neka
se to hitno ispravi!
Препоруке:
0
0
70 четвртак, 31 март 2011 14:41
thinking maize@ "Miloš Bojanić"
Рекосте: "Možda je i bilo nekog rasizma ali samo među salonskim fašistima, potomcima fašističkih kolaboracionista i sličnima koji su uvek bili u manjini.", па да Вас ИСПРАВИМ! Наиме, "шесетосмаши" "испалили" су тезу о "ЦРВЕНОЈ БУРЖОАЗИЈИ", варајући о њиховој ПРАВОЈ НАМЕРИ: "ДА БУДУ КАЛИФИ МЕСТО КАЛИФА"! На ТУ ТЕМУ, као што су "шесетосмаши" ТАЛАМБАСАЛИ јуна 1968, писали су БАР ДЕЦЕНИЈУ РАНИЈЕ Бранко Ћопић ("Одумирање међеда") и Милован Ђилас ("Нова класа" и сл.)! И показало се да су преименитељи Београдског Универзитета (ЦРВЕНИ УНИВЕРЗИТЕТ "Карл Маркс"!), СВИ ДО ЈЕДНОГ ЛЕВИЧАРСКИ ЕКСТРЕМИСТИ на линији "Народне воље" и Rotte Armee Fractie! ТИ "ЈУРИШНИЦИ НА НЕБО" су преко "немачке везе" постали "велики" "људско-праваши" и "другосрбијанци"! Ergo, Чеда, Пешићка, Србљановићка, Басара, Никола Самарџић, па ЗАШТО ДА НЕ и... ЂИНЂИЋ, су СВИ ДО ЈЕДНОГА КОМСАЛОНЦИ, тј. ДЕЦА ЦРВЕНЕ БУРЖОАЗИЈЕ, КОЈА ПРЕЗИРЕ СОПСТВЕНИ и ДРУГЕ НЕЗАПАДНЕ НАРОДЕ! Значи, МОДЕРНИ СРПСКИ РАСИЗАМ је ЛЕВОГ ПОРЕКЛА!
Препоруке:
0
0
71 четвртак, 31 март 2011 14:50
Milko Grbović
Учио сам у гимназији предмет "логика". Знате оно:
премиса1,Премиса2-Конфузија,како сам звао конклузију.

Па смо учили силогизме,логичке подвале,попут:
Премиса1:Сви Французи су Европљани.
Премиса2:Неки Европљани су Шпанци.
Конклузија:Неки Французи су Шпанци.

Одмах кажем:Чекај,подвала!Употребили сте једну индуктивну и једну дедуктивну премису,зато конклузија лоша.

Међутим, сада ме буни овај след:

1.Србљановић,Чеда итд. заправо не воле УСА него Немце.
2. Љотић је волео Немце.
Конклузија:Чеда,БС итд су љотићевци.

Сад та конкузија постаје премиса за следеће:
1. Чеда,БС итд су љотићевци
2. Коштуницу нападају да је љотићевац.
Конклузија: Чеда,БС итд су на истој страни као Коштуница.

Тако значи!Чеда оптужује ВК за политичке позадине,а на истој су страни.

Јесам давно изашао из гимназија,али тврдим да ми је овај логички низ 100% исправан.Као и закључци-конклузије.

Значи,нешто није у реду са премисама.Да ли Чеидним, да ли БС, да ли неких дискутаната овде...
Препоруке:
0
0
72 четвртак, 31 март 2011 15:02
Hercegovka
@Svetlana
Kad već dajete sebi za pravo da komentarišete
rasističku izjavu, prvo uzmite u ruke neki rječnik
stranih riječi ili pronadjite na internetu šta je
rasizam. I ne prljajte imena drugih ljudi uporedjuju ih (i to na njihovu štetu!) sa dokazanim
rasistom Čedomirom Jovanovićem, predsjednikom jedne
nažalost parlamentarne stranke i, takodje nažalost,
poslanikom u Skupštini Srbije. Biljana Plavšić
jeste osudjena od "pravednog" haškog suda i pošteno
odslužila svoju kaznu, ali otkud u Vašem komentaru
jedan pisac i humanista kao što je Dobrica Ćosić?
Čeda sa svojim prljavim rukama, i kad bi htio, ne
bi trebao da ima moralno pravo ni da dotakne neku
od Ćosićevih knjiga.
Препоруке:
0
0
73 четвртак, 31 март 2011 15:40
tvorac srpskog rasizma
Nije kriv Čeda, on je samo žrtva indoktrinacije i manipulacije Latinke Perovic. Svi znamo da je Tito smenio Latinku Perović iz partijskog vrha zbog toga što se Latinka i tada zalagala za čvrste veze sa evropskim narodima, a protivila se saradnji sa Azijatima i Afrikancima. Latinka je i tada verovala da su članovi Pokreta nesvrstanih inferiorni u odnosu na tadašnju EZ i u tome je imala podršku funkcionera hrvatskog neoustaškog pokreta "Maspok". Onda je Tito prepoznao da su u hrvatski i srpski partijski vrh prodrli neki neoustaški i neoljotićevski elementi i tako je Latinku udaljio iz partije. Međutim, Latinka je nastavila da deluje preko naučnih institucija, vrbovala je mlade ljude i tako smo dobili jednu grupu istoričara i istoričarki izrazito desne orijentacije.
Препоруке:
0
0
74 четвртак, 31 март 2011 17:58
Бранко Кандински
Треба се подсетити да је господин о коме је реч, Чедомир Јовановић, коме многи тепају "Чеда" - јер је Србија мала па се сви породично и суседски волимо или мрзимо - између осталог и носилац значајне сарајевске награде за толеранцију "Исхакоглу беј, други турски санџак бег освојене Босне (из 15. века)", о чему су су бројне српске новине са поносом известиле. Та референца улази у широк спектар његове личности и дела, а изјава о "афричким канибалима" само говори о дубокој укорењености овог господина у кантовски категорички императив.
Препоруке:
0
0
75 четвртак, 31 март 2011 18:25
?
Дискутант "Творад српског расизма":
Latinka je nastavila da deluje preko naučnih institucija, vrbovala je mlade ljude i tako smo dobili jednu grupu istoričara i istoričarki izrazito desne orijentacije.


Је ли то, леба ти, Чеда испаде:
научна институција

или пак

историчар?
Препоруке:
0
0
76 четвртак, 31 март 2011 19:20
Jürgen Möllemann
Sasvim je u redu to što naše partije na evropskom nivou sarađuju sa srodnim partijama, ali nije u redu to što su nemačke partije (FDP, NPD itd) ovde instalirale svoje satelite - partije, fondacije i nevladine organizacije. Ipak, postoji razlika između međunarodne partijske saradnje i upliva u unutrašnju politiku. Posebno je ovo pitanje osetljivo u srpskom slučaju jer mi imamo veoma loše istorijsko iskustvo sa Nemačkom, žrtve i potomci žrtava zločina nemačkih nacista ipak nisu spremni da zaborave ne tako davnu prošlost. Mislim da, na prvom mestu, mi moramo da zaštitimo žrtve nacističkih zločina. Nemačka okupacija ovih prostora ipak i dalje predstavlja veliku traumu u srpskoj kolektivnoj svesti.
Препоруке:
0
0
77 четвртак, 31 март 2011 20:22
Rasisti protiv Kube 1.
CZKD na čelu sa Borkom Pavićević - institucija koja se ponosi svojom rasističkom ideologijom kulturne dekontaminacije (Sic!) - zajedno sa LDP-om organizuje desničarski pir protiv naroda Kube:

subota, 2.april 2011.
17:00, CZKD

Komesarijat za ljudska prava LDP-a, Centar za kulturnu dekontaminaciju i UG ‚‚ Resurs Centar – Stari Grad``u subotu, 02.04. 2011. sa početkom u 17 časova u prostorijama Centra za kulturnu dekontaminaciju ( Birčaninova 21.) organizuju projekciju filma ‚‚ Unuci kubanske revolucije".

Sam film je dramatična ispovest ljudi koji žive na Kubi i koji pokušavaju da sagledaju svu nepravdu koja im se nanosi od strane vladajućeg režima, o tome govore iz više sociološko – ekonomskih uglova, kao i o njihovom načinu borbe protiv takvog stanja .
Препоруке:
0
0
78 четвртак, 31 март 2011 20:23
Rasisti protiv Kube 2.
O samom filmu, kao i o uticaju alternativnih umetničkih krugova na stanje ljudskih prava na Kubi govoriće : Lenart Nordfors, predsednik Švedskog međunarodnog liberalnog centra ( SILC), Marko Karadzić, Komesar LDP-a za ljudska prava, Borka Pavićević, direktorka CZKD-a, Dušan Gamser, internacionalni sekretar LDP-a
Препоруке:
0
0
79 четвртак, 31 март 2011 21:28
Дејан
Млади Џедај је тачно опазио. Нема ту нејасноћа, Јовановић је просто у "жару тренутка" открио шта заиста мисли.

Мени је пример психологије Друге Србије Теофил Панчић.

Не може нико да ме убеди да је особи која проспе тону жучи у сваком чланку, који не зна више које речи и квалификације да употреби за неистомишљенике, да је таквој особи тобоже стало до нечијих права.
Препоруке:
0
0
80 четвртак, 31 март 2011 21:58
Odessa
Možda Čedomir Jovanović nije baš među najsposobnijim i najobrazovanijim političarima u Srbiji, ali bez obzira na sve njegove nedostatke, ipak je on suviše dugo u politici da bi mogao slučajno da napravi ovakav gaf. Svi znamo da Jovanović več više od 10 godina samo ponavlja par unapred pripremljenih fraza, da nije u stanju da se snađe u TV duelima, da ima veoma skroman rečnik i još skromnije obrazovanje... I kako sad neko kome je očigledno potrebno puno priprema pred javne nastupe, može "spontano" da izgovori nešto što je više nego nedvosmislen atak na druge rase? Nemojmo se zavaravati, Čeda je operisan od svake spontanosti i svaki njegov nastup prethodno je odobren sa neke više instance!
Препоруке:
0
0
81 четвртак, 31 март 2011 23:07
Čeda je u pravu!
Ja mislim da je Čeda potpuno u pravu kad kaže da bi najlogičnije i njapoštenije bilo da Vesna napusti partiju i da se odrekne poslaničkog mesta. Meni nije jasno šta Vesna radi u partiji koja očigledno podržava Čedin odnos prema Afrikancima? Niko se iz LDP-a osim Vesne nije ogradio od ovog Čedinog ispada što znači da se svi oni sa Čedom slažu. Niko od članova Polit. saveta LDP-a nije osudio ovaj Čedin gest i niko od koalicionih partnera LDP-a nema problem sa Čedinim odnosom prema Afrikancima. Pa zašto onda Vesna ne ode iz takvog društva ako joj rasizam stvarno toliko smeta?
Препоруке:
0
0
82 четвртак, 31 март 2011 23:34
Citalac
Sto se Pancica tice, fasistoidnost njegovog vokabulara je posebna prica. doslovno ne mogu da ZAMISLIM zemlju u kojoj neko takav vazi za uglednog (pa jos liberalnog!) kolumnistu, "gradjanskog nedeljnika".


Neljudsko Nemesto, perverzna tvorevina bez istorijskog, geografskog, demografskog ili bilo kojeg drugog suvislog utemeljenja, jedna morbidna izmišljotina, ovaploćenje mašte Udruženih Idiota, zaumni Neverland kojeg se ne možeš ne stideti, koji ti ne može ne biti mučan, čije ti postojanje ne može biti drugo doli bol i sramota ako si relativno normalno ljudsko čeljade


Ne salim se, ovo NISU delovi govora Viktora Gutica u Banjaluci 1941, nego Pancic pise o Republici Srpskoj u Pescaniku 2007.
http://www.pescanik.net/content/view/254/74/

Dakle, RS je kriva za "milion zrtava" (otkud bas cifra koju inace vezujemo za NDH?), Srbi su - ovim tekstom - krdo monstruma bez trunke humanosti. Sarajevo se nezno naziva "Seher" a NI POMENA o proteranim i pobijenim Srbima.
Препоруке:
0
0
83 четвртак, 31 март 2011 23:42
Citalac
sve ono što ta bigotna Tvorevina dosledno negira samim svojim kriminalnim nastankom i svojim kukavnim trajanjem, sve ono po čemu se Tvorevina bebeći radosno posrala još u proleće 1992, i otada to čini danonoćno, i činiće sve dok joj se bude moglo. A može joj se, ta ide joj baš sjajno, kao kakvom »kontroverznom biznismenu« među zemljama, onom kojeg ne smeš pitati samo za prvi milion žrtava



glomazna crkotina razjapljena nasred puta kojim bi rado prolazio normalan i čestit svet, srpski i svaki drugi, ali mu je zazorno, i postidno, i mučno, ona je na koncu tek sramotni iscedak i posmrtni ostatak jedne kanibalske orgije ubijanja nedužnih


I citav tekst je pun tih umobolnosti. NITI ZAPETA o tome da je taj krvavi i strasni rat ucinio I SRBIMA nepojmljive zlocine (pod istim zastavama pod kojima ustase i nacisti pola veka ranije). Nego je RS ultimativno ZLO, a Sarajevo (iz kojeg je proterano 150.000 a ubijeno nekoliko hiljada Srba) je Simbol Dobra.
Препоруке:
0
0
84 четвртак, 31 март 2011 23:52
Senka
Jovanovic se jos nije izvinio ( bar koliko sam ja istrazivala) narodu Afrike koje je nazvao kanibalima.
Ovo zaljenje sto se dogodio verbalni incident nije izvinjenje (da je " njegova izjava o afričkim državama i narodima pogrešno protumačena i da mu je žao ukoliko se zbog toga neko osetio povređenim,)
Zbog lakseg razumjevanja dajem vam poredbu sa recimo slicnim incidentom u starijim demokratijama. Parlamentarni zastupnik kaze nesto u Skupstini ili Parlamentu sto nije drustveno prihvatljivo( nije po pisanom pravilniku te institucije)onda predsjedavajuci te institucije( ta osoba ne spava ako mozda drugi poslanici i spavaju) Znaci, predsjedavajuci izbaci iz rasprave i iz te sjednice na neko vreme onoga koji je prekrsio zakone pravilnika .Sve se unese u zapisnik. Nakon toga sledi istrazivanje incidenta od strane odredjenih nadleznih organa.Cesto a ovisno o tezini prekrsaja taj politicar odustane od politike (novine navedu porodicne razloge??) Tako se to radi ...
Препоруке:
0
0
85 четвртак, 31 март 2011 23:57
Citalac
Da ne zaboravim. Sreca pa nadjoh "ranijeg" Pancica. Evo kako je Veliki Civilizacijski Pregalac pre samo DESETAK godina nazivao coveka sa imenom i prezimenom:

je, dakle, "dražesno" lišen autorefleksije poput amebe ili puža


Rec je o izvesnom Zlatku Trpkovskom, ucesniku nekog nemackog Velikog brata (kada je taj format bio popularan u Evropi) inace detetu makedonskih gastarbajtera u Nemackoj. Veliki brat je djubre, i po mom misljenju. Ali tog Trpkovskog nisam u zivotu video (kladim se da nije ni Pancic). Svojim egzibicionizmom mi covek nikakvo zlo nije ucinio (kladim se da nije ni Pancicu). And yet.. on ga U KOLUMNI U GRADJANSKOM Vremenu, naziva - puzem i amebom. KO JE Pancic da neciji zivot tako kvalifikuje? U danasnjoj Nemackoj, Pancic bi za ovako nesto platio silnu globu i/ili lezao u zatvoru. U Nemackoj iz 1930ih i ranih 1940ih, bio bi 'novinarska' zvezda.

U danasnjoj Srbiji deli moralne packe.
Препоруке:
0
0
86 петак, 01 април 2011 00:31
Senka
Zabrinjavajuci su komentari kao "Ako je Čeda rasista, šta je onda Dobrica Ćosić ili Biljana Plavšić?"
Osim tog bisera, Svetlana je nedavno slicnom retorikom uporedila vehabije i ravno-gorske cetnike pokusavajuci da nosenje brade u obe grupe podigne na isti nivo problema u svijetu, iako je tako nesto apsolutno apsurdno.
A sad imamo da Cedino nazivanje naroda Afrike - kanibalima, uporedjuje sa kompleksnim patriotizmom Dobrice Cosica ili Biljane Plavsic.
Takvi infantilni komentari su samo "vidljivi dio ledenjaka koji je potopio Titanik" i ukazuje na daleko morbidniju politiku. I vidim da se cesto moze naci u radu raznih srpskih NVOa.
Kako je doslo do toga da borba za priznavanje stradanja jedne etnicke grupe bude prefarbana u nacizam , nacionalizam , sovinizam itd ?
Imamo situaciju da se i dan danas otkopavaju lesevi srpskih zrtava( cijela jedna familija u Medarima), imamo vjerodostojne podatke o srpskim zrtvama na cijelom Balkanu a opet su ignorisani ili prikazani kao nevazni.
Препоруке:
0
0
87 петак, 01 април 2011 00:56
Senka
(2)I svaki pokusaj da se govori o srpskim zrtvama se reciprocira sa navodnim idejama “o Velikoj Srbiji”.
Nigde se ne cuje glas razuma da ukaze na cinjenicu da je ta Srbija( mala )pruzila utociste stotinama i stotinama hiljada ugrozenih ljudi, da je po svjetskim standardima etnicki jako razlicita i tolerantna, da je bombardovana od strane NATOa zbog navodno ugrozene albanske manjine na Kosovu i politike jednog covjeka koji je prije toga bio demonisan po svim svjetskim medijima a kojom prilikom je stradalo civilno stanovnistvo.

Da li ima NVO u Srbiji koji se bori za glas ovih ugrozenih ljudi?
Nema.
Za sadasnje srpske NVO – ti ljudi- zrtve nisu dovoljno ljudi da bi ih te NVO predstavljale.Kao, uostalom, sto ni ljudi u Africi po njima nisu dovoljno ljudi.
Po njima je vise kerusa Mila- covjek nego sto je covjek iz Afrike –covjek.
Препоруке:
0
0
88 петак, 01 април 2011 11:17
Sajber Mileva
Сенка, шта те чуди?
Отиди у било коју западну земљу, и удари пса и удари човека. Па да видиш за шта ћеш добити већу казну.

Лично волим живтиње, али није љубав према животињама, него малтретирање, држати их на 20 спрату солитера. Није им Мајка Природа то наменила. Нити им је наменила фризере ни џемпериће.

Ако ти се у праку нечији пас врти око тебе, а ти га не помилујеш, бићеш оптужена за малтертирање "петс".
А ако ти се у бусу нека беба насмеши, па је помилујеш, онда си педофил. Запрвао, не смеш ни да јој се насмешиш.
Препоруке:
0
0
89 петак, 01 април 2011 15:17
Zastrašena građanka
Kao jedna obična građanka ove države, ja moram da priznam da sam ovu poruku Čedomira Jovanovića razumela ne samo kao poruku upućenu Afrikancima, nego kao puruku upućenu svima nama, običnim građanima koji ne ispunjavaju arijevske kriterijume LDP-a. Ja sam strašno potresena i uplašena ovih dana i stalno se pitam šta sve ovo znači, da li je ovo najava neke buduće rasne i politike segregacije? Nije u pitanju samo jedan ispad Č. Jovanovića, u pitanju je serija rasističkih poruka koje mi, obični građani, ne možemo da razumemo drugačije nego kao neku vrstu pretnje. Moram još nešto da kažem, a sigurna sam da ne govorim samo u svoje ime: sve ovo doživaljavam kao jednu kampanju - za sada samo verbalnog - terora. Sve ovo me podseća na teror sunitske manjine nad šiitskom većinom u Bahreinu. Kao što sunitska manjina teroriše šiitsku većinu u Bahreinu, tako smo mi, ogromna većina građana Srbije, pretvoreni u građana drugog reda! Svi smo mi šiiti!
Препоруке:
0
0
90 петак, 01 април 2011 15:32
"Es ist Deutschland hier ! "
http://www.youtube.com/watch?v=91mbT03oHYw&feature=related


Srpski germanofili, rasisti, islamofobi, antisemiti i anglofobi, ne bi mogli tako otvoreno da seju mržnju kada za ovakvu politiku ne bi imali podršku moćnih evropskih raističkih lobija. Ovaj gest lidera LDP-a možemo da razumemo samo ako ga dovedemo u vezu sa političkim porukama i instrukcijama koje stižu iz Evrope.
Препоруке:
0
0
91 петак, 01 април 2011 15:43
Svi smo mi Afrikanci i Arapi!
Cela Srbija duboko se poistovećuje sa našom afričkom i azijskom braćom u Tunisu, Egiptu, Bahreinu i Libiji. Ovakav rasistički govor mržnje LDP-a, nije došao slučajno baš u ovom trenutku. Ova poruka mržnje nije upućena samo Afrikancima i Arapima - to je atak na politiku egalitarizma, internacionalizma i solidarnosti koja je duboko ukorenjena u srpskom narodu.
Препоруке:
0
0
92 петак, 01 април 2011 16:04
Fašizam sa ljudskim licem
Nije u redu to što se tako često u našim medijima tako olako govori o "Đinđićevom nacizmu". Tačno je da je Đinđić bio sledbenik naci-teoretičara Karla Šmita. Ali u političkoj praksi Đinđić uopšte nije bio nacista. Period Đinđićeve diktature ima mnogo više dodirnih tačaka sa Pinočeovom, Frankovom ili, eventualno, Musolinijevom politikom, nego sa nemačkim nacizmom. Ovde bih morala da sugerišem kako bi bilo korektnije ako bismo se potrudili da budemo precizniji, tj. ako bismo govorili o Đinđićevom protofašizmu ili kriptofašizmu, a ne baš o "nacizmu"! Meni se čini da je najbolji opis Điniđićeve umerene desničarske diktature - fašizam sa ljudskim licem.
Препоруке:
0
0
93 петак, 01 април 2011 16:52
Žrtva nacizma
Pola moje porodice, i sa očeve i sa majčine strane, pobili su nemački nacisti tokom II svetskog rata. Zaista mi je teško da poverujem da živim u društvu u kome jednog partizanskog prvoborca, Dobricu Ćosića, optužuju za rasizam samo zbog toga što je skrenuo pažnju na istorijsku činjenicu da albanski narod nikada nije prošao kroz proces denacifikacije! U isto vreme, neonacisitčka ideologija rasizma, antisemitizma i revizije istorijskih činjenica o II svetskom ratu - čiji je predstavnik, kao što svi znamo, Liberalno-demokratska partija Čedomira Jovanovića - uživa podršku najmoćnijih evropskih mentora. Kao potomkinja porodice žrtava nacizma, mislim da imam puno pravo da kažem da ovaj teror neonacista više ne možemo da trpimo. Ovo što rade Čeda, LDP i neke nevladine organizacije, predstavlja ponovno ubijanje mojih mrtvih predaka, skrnavljenje uspomene na njih i obračun sa politikom antifašizma za koju su oni dali svoje živote. No pasaran!
Препоруке:
0
0
94 петак, 01 април 2011 18:12
Svi smo mi žrtve!
@Žrtva nacizma

Potpuno vas razumem i slažem se sa vama! Slušala sam poslednje izdanje emisije "Peščanik". Biljani Srbljanović najviše smeta to što ruska aviokompanija i dalje ima stari simbol - srp i čekić. Biljana kaže da joj je nepodnošljivo to što ruski avioni lete iznad Beograda jer to znači da se "iznad naših glava nalaze srp i čekić". Nije li ovo najbolji dokaz da je fašizam uvek spregnut sa paranoičnim antikomunizmom? Misija LDP-a nije samo raspirivanje rasne i nacionalne mržnje. LDP, takođe, svesno radi na zatiranju tekovina antifašizma i Narodnooslobodilačke borbe. Vi ste pripadnik porodice žrtava nacizma, ali ja moram da dodam da smo i svi mi, ceo narod, žrtve ovog povampirenog (neo)nacizma.
Препоруке:
0
0
95 субота, 02 април 2011 00:21
300 + 1
Политика ДС би да је Ћинђић наставио према утврђеном плану, вероватно у скорије време постала слична Салазаровој десничарској диктатури у Португалији, са повременим акцијама налик на аргентинску ’чврсту руку’.

Овако, постајемо сведоци ’либералног’ приступа који је сличнији Франковој Шпанији, а у скорије време би могао да личи и на период између минхенске пивнице и првих логора у Немачкој (многи се слажу како је тај период у Србији већ почео), пре свега захваљујући методолошким разликама између покојног премијера и следбеника Димитрија Љотића који доминирају српским либералним дискурсом.

Наравно, обзиром на индивидуалне разлике и психолошке профиле, Србија би могла да склизне у хаос типа ’Дувалије’, или салвадорско колумбијски сценарио, али нација бар за сада некако плива, трудећи се да преживи чилеанске методе, којима, бар што се оштрине тиче, признаћемо, ова власт није најзадовољнија.
Препоруке:
0
0
96 субота, 02 април 2011 03:29
Meurglys
Molim da neko od kolumnista prokomentarise izjavu Tome Zorica da u govoru Cedomira Jovanovica o kanibalima u Africi nema osnova za krivicno delo. To bi valjda sud trebalo da utvrdi a ne Zoric? Mislim da je ova vlast, ovom poslednjom provokacijom u nizu, probudila i one koji nikada ne bi izasli na ulice da protestuju. Gospodine Tomo Zoricu, posto je po Vama proglasavanje celih naroda za ljudozdere sasvim u redu i kulturan cin (jer ako nema krivice ni prekrsaja - govor mrznje, onda je zakljucak ocigledan), onda su nas dolaskom DS-a i njegovih satelita, stavili u lonac i kuvaju (nas) na laganoj vatri. Znaci da je sasvim u redu cascavati nekoga takvim epitetima, i nije u redu cenzurisati one koji takve reci upotrebljavaju za citave narode. E, vidite, to za mene nikad nece biti normalno, i zato sam uveren da Srbijom danas vladaju (sto na vlasti sto u NVO plus nekoliko medija - znate na koje mislim) ireverzibilno umno poremeceni bolesnici.
Препоруке:
0
0
97 субота, 02 април 2011 07:27
Sajber Mileva
следбеника Димитрија Љотића који доминирају српским либералним дискурсом.


НИсам превише поткован, али ми збиља није јасно ово често повезивање данашњих гарнитура наших политичара и Љотића.
Уз ограду да не знам превише детаља о њему...

Међутим, колико знам, био је традиционалиста,национално свестан, држао до вере.

Једини који је одговарао тој мојој слици о Љотићу био је покојни оснивач "Образа".

А међу нашим политичарима не видим ни једног који одговара том профилу.
Као радознала особа, повремено сам читао "Нову искру", која се обрушава на целу нашу полиитичку врхушку.
И сада испада да су многи од њих љотићевци. А псоебно Чеда...

Молим да ми то неко појасни...
Препоруке:
0
0
98 субота, 02 април 2011 09:50
profesor
Sav normalan i realan svet do sada je, valjda, shvatio da nikakvog rasizma ni uvrede nije bilo. Izjava je metafora za tirane i diktatore iz afričkih zemalja koji simbolično jedu svoju decu (narod). Radi se o produžavanju širenja netrpeljivosti i sukoba u Srbiji, što tim ljudima odgovara jer u normalnoj i razvijenoj zemlji u kojoj se ceni rad i koja je prihvaćena u svetu, oni nemaju šta da traže.
Препоруке:
0
0
99 субота, 02 април 2011 15:55
Citalac
Sajber Mileva

Међутим, колико знам, био је традиционалиста,национално свестан, држао до вере.


Ma, srce mi se cepa za finim Mitom :rolleyes:. Stvarno mi nije jasno da Vam nije NEPRIJATNO da pokusate da podvalite ovakvu podmetacinu. "Ne znate puno" o Ljoticu, ali znate da je bio tradicionalista i pravoslavac, pa jos i nacionalno svestan. Osim ako osnovno skolovanje niste proveli na Marsu, Sajber Milevo, trebalo bi da znate da je Ljoticeva "nacionalna svest" iskazivana kroz ucesce njegovih falangi u NACISTICKIM represalijama nad Srbima (od Sumarica pa do raznoraznih zlocina po partizanskim i cetnickim selima). I da su isli da BRANE NDH 1943, a 1944 bezali U ZAGREB. Inace, preziveli ljoticevci primaju penzije VERMAHTA.

Pravoslavljem se razmetao i Kodreanu, rumuski Mile Budak. I tome nije krivo pravoslavlje. Nego Kodreanu. Tako i sa Ljoticem: dokle ce se vise braniti SVAKI izdajnik samo zato sto je bio "vernik"?
Препоруке:
0
0
100 субота, 02 април 2011 16:05
Citalac
NASTAVAK:

Inace, Jovanovic je, kao mladi lider Studentskog protesta i potpredsednik DS, pisao te (evolijanskokstove u opskurnom ljoticevskom fanzinu 'Trag Istine', potpuno zasnovanom na opskurantsko-ezoterijskom poimanju nacije i kulture (evolijansko-musolinijevskog izraza). Ima i na Internetu. Dokumentovane su i raznorazne rasisticko-genocidne tirade Nikole Samardzica, Biljane Srbljanovic, Nenada Prokica (promotera nacistickog filozofa prava Karla Smita), Latinke Perovic, relativizacija Jasenovca sonje Biserko i Branke Prpe... I na ovim stranama se to navodi DUGO. Sa sve hiperlinkovima. Samo vi "ne znate".

@ profesor

Ceda, sta god ko mislio o njemu, nikad sa elokvencijom nije imao problema. Da je mislio to sto Vi sanjarite, onda bi rekao "diktatori koji tiranisu sopstveni narod" a ne "africki kanibali". I manje od toga se smatra ogavnim rasizmom u pristojnijem svetu.

Sve je zabavnije citati nervozne LDP-jugendovce i NVO-apologete Cedine KjuKluksKlan-retorike.
Препоруке:
0
0
101 субота, 02 април 2011 17:36
Čovek više dimenzija
Mislim da nije u redu to što tako preoštro i prebrzo sudimo o Čedomiru Jovanoviću. Jovanovićevu političku misiju nije moguće svesti na jednu ideološku ili potlitičku dimenziju. Jovanović je bio razapet između više ideoloških opcija. Naravno, ne treba da potcenjujemo uticaj nemačke škole, tj. šmitovaca Prokića i Đinđića, na ideološko-politički razvoj Č. Jovanovića. Međutim, na Jovanovića su snažno uticali i intelektualci drugačijeg opredeljenja - Dragoš Kalajić i Nebojša Pajkić. Dakle, nije u redu to što tako brzopleto smeštamo Jovanovićevu politiku u korpus nemačkog nacizma, kada je sasvim jasno da se Jovanović nalazio pod podjednako jakim uticajem ideologije italijanskog fašizma.
Препоруке:
0
0
102 субота, 02 април 2011 17:45
Marko Perković Thompson
A zašto hrvatski umetnik Marko Perković Thompson može slobodno da nastupa i u svojoj zemlji i u inostranstvu a kod nas se javnost alarmira čim Čeda Jovanović ili Biljana Srbljanović daju neku politićki nekorektnu izjavu? Pa nisu valjda naši Čeda i Bilja mnogo radikalniji od Thompsona? I desničari su ljuidi i građani i oni treba da imaju pravo da javno zastupaju svoje stavove, sviđalo se to nama ili ne. Dok god Thompson pali i žari Hrvatskom, ja mislim da i ovi naši desničari, Bilja i Čeda, imaju pravo da rade to isto.
Препоруке:
0
0
103 недеља, 03 април 2011 01:11
nena
Veliki je napredak ostvaren u javnom prostoru Srbije. Rasisticke izjave se identifikuj, osudjuju i o njima se diskutuje. E sad, u zavisnosti od politicke orjentacije opet upadamo u rasisticku zamku. Rasisticke izjave "nasih"istomisljenika
pokusacemo da ignorisemo, umanjimo im znacaj ili negiramo. Na rasisticke izjave nasih politickih "protivinka" cemo se obrusiti svim sredstvima. Neka se javi onaj koji nikada nije imao rasisticku misao. Ja ne verujem da postoji. Naravno moja rasisticka misao nije jednako opasna kao rasisticki govor i delovenje nekoga ko je u poziciji autoriteta i moci. Odgovor na pitanje da li je rasista Ceda Jovanovic, Dobrica Cosic ili Biljana Srbljanovic ne postoji. Diskutovati se moze samo o njihovim potencijalno rasistickim izjavama. Svi smo mi rasisti i protiv rasizma u sebi se moramo boriti sa istom predanoscu kao sa onim oko nas.
Препоруке:
0
0
104 недеља, 03 април 2011 07:29
Branimir
A kao "prijateljska" podrska rasizmu Jovanovica, kruzi pismo prijatelja za odbranu njegovog lika i dela, odaslato putem interneta, i sklepano kao u najgore titoisticko doba.
Cedi se moze da javno blati pola Afrike, ali se gdji Biljani Djorovic zato ne dozvoljava da govori o kulturi, na Drugom programu Radio Beograda.
Podrzite ukinutu emisiju Atlantis, za istinu, a protiv govora mrznje!
Препоруке:
0
0
105 недеља, 03 април 2011 09:24
Теофило Стивенсон
@ nena

Speak for yourself. И не релативизујте. Ако сте Ви имали мисао сличну Дејвиду Ирвингу, Јулијусу Еволи или некој од либералних перјаница, не морате да умирујете савест описујући тај тренутак као глобални феномен. Неки људи, једноставно, нису расисти. Неки јесу. Сад знамо и који.

Подсећа ме ова Ваша идеја на наслов старе, очајно лоше позоришне представе, ’Сви смо ми помало малограђани’. Сад ћемо да слушамо како сми сви ми помало расисти, а кад затреба и да смо сви издајници.

Ни два камена у калдрми нису иста. Говорите само у сопствено име.
Препоруке:
0
0
106 недеља, 03 април 2011 09:47
Knjige u sake
Sto je receno nije receno, sto sam cuo nisam cuo. Eticki relativizam u funkciji odbrane rasistickih nevrednosti. Mesto gde pocinje tolerancija na rasizam, je mesto odakle kulja tmina naci-proslosti.
Препоруке:
0
0
107 недеља, 03 април 2011 16:11
Citalac
@ nena

A ko to relativizuje "nas" rasizam, tojest rasizam koji stize sa "nama" bliske politicke strane? To radite SAMO Vi i ostatak LDP-kontigenta pristiglog ovde nakon Cedinog eugenickog out-ovanja. Ceda nije rasista nego je ustvari mislio sve najbolje Afrikancima a kanibalima nazvao diktatore, samo srBovi ne kapiraju, i ostatak mantre kojom nas zaspiate ovde danima.

Em je (hvala, Teofilo) nezahvalno kad se adresuju kolektivni "mi" (komentarijat NSPM nije homogen ni politicki ni ideoloski, osim u tumacenju po skaskama u Danasu, Pescaniku, Vremenu i e-novinama: ali tamo je ionako svako ko smatra da Naser Oric nije Deda Mraz proglasen za "srpskog fasistu"). Ali stvarno nisam naisao do sada da je IKO relativizovao svinjarije koje se pojave na "nacionalnoj" strani (obaska to da NIKO iz 'patriotskih' stranaka nije nikada izneo ovako blatantno rasisticki stav, obaska sto niko nikad nije pravdao nacisticke ubice od Jasenovca do Ausvica, poput Srbljanovicke i NVO-gracija).
Препоруке:
0
0
108 недеља, 03 април 2011 16:22
Citalac
I zasto razvodnjavate uzas Cedine i Srbljanovickine izjave, uporedjujuci ih sa Cosicevom? Cosicev stav o Albancima jeste donekle generalizatorski (nazalost, ni albanski kolektivizam i fanaticna homogenost poslednjih stotinak godina ne daju previse prostora da Dobricu faktografski kritikujemo).Da li je moglo blaze i politicki korektnije? Svakako. S tim sto je Cosic covek rodjen davno, stasao usred WW 2, i za ove nase danasnje detalje i nijanse nema previse interesovanja. Jeste li ikad citali IJEDNOG pisca/filozofa/istoricara rodjenog pre 1950? Dobricine kolege poput Sola Beloua, Dzona Apdajka, Filipa Rota i Toma Volfa cesto govore daleko OSTRIJE stvari. Ali niti su nacisti niti rasisti. Niti se njihove izjave dovode u red sa Cedinim "africkim kanibalima" i Srbljanovickinim "nisu nacisti nego Sovjeti krivi za Holokaust". Takve grozote na zapadu govori kanalizaciona, polulegalna margina. A ovde ljudi koji VLADAJU diskursom jedna zemlje, a to je LDP i prateci jurisnici.
Препоруке:
0
0
109 недеља, 03 април 2011 16:29
Sajber Mileva
Читалац:
Ne znate puno" o Ljoticu, ali znate da je bio tradicionalista i pravoslavac, pa jos i nacionalno svestan.


Рекох да знам понешто.
У то „понешто“ спада и један део онога што је Исидора Бјелица причала на ТВ. Између осталог, рекла је:„Ако је ДЉ био велики Србин,православац итд,зашто је оженио каотлкињу и није инсистирао да се венчају у цркви, тим чином би она аутоматски постала православка“.

Osim ako osnovno skolovanje niste proveli na Marsu,

Нисам него у школи. У којој су ем учили:„Клали су усташе, али су клали и четници.Четници су били сарадници Немаца“.
После сам сазнао да су четници мрзели Немце, први дигли устанак итд.

Međutim, na Jovanovića su snažno uticali i intelektualci drugačijeg opredeljenja - Dragoš Kalajić i Nebojša Pajkić.

Калајић се није скидао са ТВ приајући против ДОСа чији је Чеда био перјаник, шеф посланичке групе у скупштини.
Препоруке:
0
0
110 недеља, 03 април 2011 19:39
Citalac
@ Sajber Mileva

Tacno sam znao da ce Vam ovo biti easy way out, sa skolom. Or not :)).

OK, propaganda o 'cetnici jednako ustase' JESTE glupost (kao i danasnje nedicevsko-EU gluposti koje relativizuju nacisticke grozote idiotarijama onog 'partizani su ustvari saradjivali sa ustasama a ovi sa Englezima i za Jasenovac su krivi partizani kao i za nacisticke represalije'-tipa). Medjutim, PRIPADNOST Ljoticeve falange (pazite, ZVANICNA pripadnost, plata, hrana i dzebana) Hitlerovim trupama, nije izmislilo komunisticko skolstvo nego je istorijska CINJENICA. I tako bi se ucilo sve i da je posleratna Jugoslavija bila monarhija i da su u gradj. ratu nadvladali cetnici.

Otud mi je bilo cudno to Vase 'neznanje'. "Ne znate mnogo o Ljoticu" ali "znate" da je bio tradicionalista i nacionalno svestan. Vase reci. I to je pocetak opskurantizma kojim se skrivaju BITNE stvari. Kao kad biste za Hitlera rekli da je bio slikar a ostalo, eto, ne znate. Ne kazem da Vam je NAMERA, ali lose ispada.
Препоруке:
0
0
111 недеља, 03 април 2011 19:47
Citalac
Uostalom, ovde je tema Jovanovicev rasizam. O Ljoticu valjda svi sve znaju. Zasmetala mi je Vasa opaska koja je, cinilo mi se, za cilj imala da Ljotica reklamira i apologizuje (i dalje Vam ne verujem da o njemu "ne znate" nista osim krajnje sporednih stvari i to onih koje ga prikazuju u prihvatljivom svetlu i ni snop svetla ne bacaju na njegove zlocine i podanistvo okupatoru). I ne verujem da iko veruje kad proicita osvrt poput Vaseg.

Tako da, ako biste da branite Ljotica, postoje druge teme i sagovornici, a verovatno i prigodniji sajtovi. Smatram nepotrebnim dalju pricu o tome - na pamet mi ne pada da u godini 2011 ucestvujem u razgovorima u kojima se "ne zna" da je Ljotic bio kvisling i NACISTICKI cinovnik.

Oko Kalajica, skrenucemo s teme. Kontradiktoran i kontroverzan intelektualac. Secam ga se i kad je lepo govorio o antifasistickom otporu (sam je iz porodice do pola kraljevih oficira,od pola heroja NOB, dakle lep pedigre)
Препоруке:
0
0
112 недеља, 03 април 2011 19:54
Citalac
Ali je imao i neke zaista cudne izlete. Doduse, moguce da - kao slikar a pritom saucesnik raznih evropskih avangardno-hip strujanja - u ono SFRJ-doba nije imao drugu nameru nego da sa Genonom i Evolom zvuci avangardnije od ostatka beogradske scene (jer tu niko nista nije znao osim opstih znanja sa Akademije a u svetu SAMO ono sto se etabliralo). Ali smatram da je time, verovatno, dobio i mnoge nezeljene fanove i ostavio politicki kontradiktorniji utisak nego sto bi inace. Volim da ga pamtim kao coveka koji je lepo govorio o, recimo, evropskoj levici (onoj koja je ostala izvan sistemsko-rezimskih uniformisanja). Ali to sa Evolom i ekipom mi je bilo uvek strano. I ne mislim da koristi icemu u srpskom diskursu (mada je Basara daleko agresivniji i vulgarniji promoter tih evropskih desnicarenja sumjnivog tipa).

Pajkic je dobar filmolog ali i egzibicionista. Stata sto svojim javnim istupima ( u kojima voli da izigrava nacistu) nadglasava dobre stvari koje pise o klasicnom Holivudu
Препоруке:
0
0
113 понедељак, 04 април 2011 02:28
Dobrica Ćosić je antifašista!
Nije neobično to što se u Srbiji oštro govori o Nemcima, Italijanima, Albancima ili Bugarima jer je ovo zemlja koja je stradala pod fašizmom. U Izraelu vas niko neće optužiti za govor mržnje ako upotrebite neku težu reč na račun Nemaca. U SAD-u i dalje ne biraju reči kad se prisete japanske agresije iz 1941. Nije neobično to što Dobrica ili neki drugi Srbin oštro govori o narodima koji su se svrstali na stranu fašizma u II svetskom ratu. Da li treba da se izvinjavam ako kažem da su nemački monstrumi pobili pola moje porodice? Kome to ja treba da se izvinjavam? Nemcima? Gvidu Vesterveleu? Angeli Merkel?
Препоруке:
0
0
114 понедељак, 04 април 2011 09:42
nena
@ Citalac
"Cosicev stav o Albancima jeste donekle generalizatorski", kazete Vi. Samo da Vas podsetim.“Taj socijalni, politički i moralni talog tribalnog, varvarskog Balkana, uzima za saveznika Ameriku i Evropsku uniju u borbi proitv najdemokratskijeg, najcivilizovanijeg, najprosvećenijeg balkanskog naroda – srpskog naroda.” ili“Albanci, to balkansko pleme koje u svom postojanju nije ništa vredno stvorilo za svetsku kulturu i civilizaciju, koje se proslavilo veštinom u švercovanju droge, je najslavnija žrtva na planeti: proglašeni su srpskom žrtvom, žrtvom etničkog čišćenja.” Sto se tice moje podrske rasistickim stavovima C. Jovanovica, gresite. Moju podrsku za rasisticke izjave nema ni moje dete nekmoli Jovanovic ili Cosic. Ono za sta sam ja je navijanje na utakmici a odgovorno promisljanje u politici. I da, podsetiste me. Prvu lekciju o rasizmu naucila sam od Cehova. Grupa Rusa citavog dana sedi, pije i prica o Poljacima kao lenjim i sklonim alkoholizmu. Cehov je rodjen mnogo pre 50'
Препоруке:
0
0
115 понедељак, 04 април 2011 12:52
Dobrica Ćosić je antifašista!
Ne može da se povlači znak jednakosti između izjave jedne osobe koja ima besprekornu antifašističku biografiju, dakle Dobrice Ćosića, i sa druge strane izjava desničara Čede Jovanovića. Ako Ćosić upotrebi neku težu reč za Nemce ili Albance, onda to moramo da tumačimo u kontekstu njegove biografije. Srpski partizani su svojim očima gledali užasne prizore zločina nemačkih i albanskih nacista (balista) i nije neobično to što je Dobrica bio sklon da u nekim situacijama suviše emotivno reaguje. Međutim, kada osvedočeni desničar Čedomir Jovanović na ovako nedvosmisleno rasistički način govori o Afrikancima, sasvim je jasno da iz njega progovara tipičan sledbenik upravo one ideologije protiv koje se borio partizan Dobrica Ćosić. Napad na Dobricu Ćosiću nije samo napad na jednog čoveka, na delu je dobro organizovana kampanja protiv svih srpskih prvoboraca, partizana, antifašista... Napad na Ćosića je napad na tekovine srpskog NOB-a!
Препоруке:
0
0
116 понедељак, 04 април 2011 13:59
Миленко
Кратко и јасно! Браво за аутора текста!
Препоруке:
0
0
117 понедељак, 04 април 2011 17:17
nemačka škola islamofobije
http://www.ldp.rs/odgovor-na-saop%C5%A1tenje-sand%C5%BEa%C4%8Dke-demokratske-partije.84.html?newsId=3871


Posle ovog Čedinog napada na Sandžačku demokratsku partiju, mislim da je svima jasno koju igru igra LDP. U pitanju je tzv. nemačka škola islamofobije. Prvo, jasno je da Jovanović nije podržao Libiju nego je samo osudio Zapad zbog toga što uopšte interveniše u sporu između dve muslimanske frakcije. Nemačka škola islamofobije smatra da konflikte među muslimanima treba isprovocirati a onda ih ostaviti da se sami međusobno istrebljuju. Sada je jasnije i zbog čega je Jovanović prividno podržao muftiju Zukorlića: jedini motiv LDP-a bio je raspirivanje sukoba između muslimana (Bošnjaka) u Sandžaku! Posebno treba obratiti pažnju na ton ovog Čedinog saopštenja jer tu više nego jasno provejava rasistički stereotip o "nekulturnim, nepismenim i zaostalim" muslimanima!
Препоруке:
0
0
118 понедељак, 04 април 2011 19:30
Citalac
@ Nena

Hvala na podsecanju. I? Ja vec rekoh da moze to i lepse da se kaze nego Cosic (60ak godina sam mladji od njega i ja bih to SVAKAKO drugacije i nijansiranije rekao), ali ne mozemo svako CINJENICNO stanje etiketirati kao rasizam, jer nam se ne svidja doneti sud. Ako oduzmete pravo na VREDNOSNI sud, stvarate usamljeno drustvo uplasenih. Procitajte Kristofera Lasa ako niste. (Nije bio rasista nego vidjen levicar). Dakle:

“Taj socijalni, politički i moralni talog tribalnog, varvarskog Balkana, uzima za saveznika Ameriku i Evropsku uniju u borbi proitv najdemokratskijeg, najcivilizovanijeg, najprosvećenijeg balkanskog naroda – srpskog naroda.”


Da li je COSIC kriv sto albansko drustvo I DALJE zivi (nikakva tajna) po odredbama Kanona Leke Dukadjina? U kojima se svako (SVAKO) odstupanje od tribalne matrice kaznjava izopstavanjem ili smrcu? Ne kazem ni da smo mi liseni ruznog kolektivizma (nismo) ali kod Albanaca se I NE GOVORI o zlocinima albanske strane.Smatra se izdajom.
Препоруке:
0
0
119 понедељак, 04 април 2011 19:42
Citalac
Dakle, POSTOJI tribalno-varvarska etika u SVAKOM drustvu, ali u albanskom dominira. I to je problem sa kojim se (za sada tiho tek latentno) suocavaju upravo mladji i savremeniji Albanci, prosveceni nacionalisti ili anacionalni. Jer ne mozete ziveti u dvadeset prvom veku po merilu cetrnaestog. Pogledajte kako su prosli svedoci protiv Tacija i Haradinaja, ili 'neposlusni' Albanci. Da je Cosic rekao "Albanci ETNICKI nisu sposobni za drugaciji eticki kodeks", to BI bio rasizam. Ovako, jeste drasticno izneta ocena, ali ocena koju albanski socijalni kodeks SAM namece.

I zasto relativizujete sa "Cosic i Jovanovic"? Jovanovic je izneo sintagmu pobeglu iz mracne savesti evropskog rasizma (Afrika! crnci! ljudozderi!), a Cosic je (drasticno, slazem se) opisao tribalni kodeks albanskog drustva koji nema veze ni sa rasom ni sa nacijom ni sa DNK, vec sa prezivelim i anahronim oblicima drustvene organizacije. Mozemo 17 mart nazivati i cokoladom, ali ce opet biti stravicni tribalizam.
Препоруке:
0
0
120 уторак, 05 април 2011 00:03
Senka
Nenina "misao":"Svi smo mi rasisti i protiv rasizma u sebi se moramo boriti sa istom predanoscu kao sa onim oko nas"- je apsolutna glupost. Osim sto je glupost, uz to je i jako opasna glupost jer se njome negira i sama pojava rasizma.
Tom gluposti se izjednacava cinjenica da je parlamentarni zastupnik u jednoj drzavi nazvao narod Afrike kanibalima i eventualni lapsusi obicnih gradjana ako se i kada potcjenjuju drugi gradjani bilo kojim povodom.
Препоруке:
0
0
121 уторак, 05 април 2011 00:55
nena
@Citalac
I jos nesto. Da li biste se zabrinuli za moje psihicko zdravlje kada bih Vam rekla da sam ja najcivilizovanija, najdemokratskija i najprosvecenija u svojoj porodicnoj, profesinalnoj ili grupi mojih prijatelja. Ne biste li pomislili da mozda imam sumanutost velicine? Tolerancija velike grupe za iracionalno je ogromna i opasna. Iracionalno svakako nije samo izvor destrukcije ali to je vec neka druga tema.
Препоруке:
0
0
122 уторак, 05 април 2011 07:42
Artemije
Preslušajte telefonske razgovore Dobrice Ćosića sa Radovanom Karadžićem pa ćete videti o kakvom se "humanisti" radi!
Dobrica (više mu odgovara ime Zloćo) je jedan od arhitekata svih Miloševićevih projekata koji su naneli mnogo zla našim komšijama ali u konačnici najviše srpskom narodu!
Čeda Jovanović je nevinašce u odnosu na ovog starog Zloću!
Препоруке:
0
0
123 уторак, 05 април 2011 14:04
Citalac
@ Nena

Nigde nisam rekao da je Cosiceva izjava obrazac za objektivnost. Covek je te reci napisao dok su mu (i svima nama) nad glavom padale BOMBE, i topile sav oslonac na civilizaciju u kojoj smo rodjeni. A koja se (u tom trenutku) licemerno stavila na stranu jedne ideologije (albanske ekspanzije) koja je jedinim nacelom proglasila krv i tlo.


Cak je hrabro od Cosica sto je te reci ostavio KAO DOKUMENT jednog vremena umesto da ih politkorektno edituje. Ponavljam, moglo je to i pitkije, ali GDE je to pogresio u oceni srpskog naroda vs. ostatak ex-Yu? Pa JEDINI smo formirali svoju modernu XIXvekovnu nacionalnu misao na nacelima evropskog liberalizma (cak nam je tada mejnstrim ono sto se u Evropi smatra 'prevratnickom levicom;).

JEDINI se borimo (i u Prvom i u Drugom ratu) za nacela slobode i ljudskog dostojanstva. Komsije MASOVNO navlace SS-uniforme, prave konclogore,hvataju saveznicke pilote i jurisaju na Moskvu. Ja bih voleo da nisu tako cinili, ali jesu.
Препоруке:
0
0
124 уторак, 05 април 2011 14:27
Citalac
@ Artemije

Da, secam se. Pravi Zlobrica. Dok on vodi konverzaciju s Karadzicem, na susednoj liniji Tudjman i Izetbegovic evociraju uspomene na Monterej i Vudstok, razmenjuju akorde pesama Jefferson Airplane-a i The Byrds o miru, ljubavi i medjusobnom uvazavanju svih naroda, Ejup Ganic nadgleda jesu li vojnici iz Dobrovoljacke dobili i baklavu ili samo burek, a Haris Silajdzic se ocinski brine da srpskim civilima pod njegovom kontrolom slucajno neko ne uputi mrk pogled.

Kako vam nije neprijatno da budete ovako skaredno ostrasceni?
Препоруке:
0
0
125 среда, 06 април 2011 00:57
nena
@ Citalac
Razumljiva je Cosiceva emotivna reakcija u toku bombardovanja Srbije. Manje je razuljiv izostanak emotivne reakcije dok se granatiraju Vukovar i Sarajevo. Nije Cosic reagovao na stradanje civila i razaranja u Srbiji. Svoju neosetljivost na tragicne posledice rata demonstrirao nam je od 91-99. On ih je planirao, podrzavao. I zlo u drugima nikada nije opravdanje za zlo u nama. Emocija koju Cosis izrazava u svojim rasistickim izjavama je bes sto eto moze biti nademokratskiji, najprosveceniji…..ali nije i najjaci. I svet nece izgledati bas kao sto ga je on zamislio. Jednako i sa Jovanovicem. Jeremic je radio ono sto Jovanovic ne podrzava i sva je prilika nastavice da deluje van Cedine kontrole. To ga razbesni toliko da izgubi kontrolu i u rasistickoj izjavi se odrekne svojih bazicnih principa. Ljudski ali infantilno i neprihvatljivo.
Препоруке:
0
0
126 среда, 06 април 2011 17:18
Citalac
@ nena

Zasto se Ranko Marinkovic i Izet Sarajlic (hrvatski i bosnjacki generacijski i literarni pandani Cosicu) nisu oglasili povodom istog tog Sarajeva i Vukovara? U kojem su, da Vas podsetim, UBIJANI i Srbi. Srpski CIVILI. Prve zrtve Vukovara su bile srpske (crnokosuljasi HDZ su nocu upadali po kucama, PRE ratnih dejstava). O sarajevskim mucilistima za Srbe, nepristojno je i da pricam jer su POZNATI. Kao i imena zlocinaca. Od kojih se mnogi setaju nekaznjeno. Neki dolaze u Srbiju i drze panele.

Vi nikako ne shvatate da Vam ''granatiranje Sarajeva i Vukovara" vise NE MOGU biti hobbyhorse kojim se stavlja tacka na diskusiju. Oba grada su poprista stravicnih zrtava. Precutkuju se SAMO srpske.

Oko Jovanovicevih 'bazicnih principa', voleo bih da Vam verujem na rec ali avaj. Covek je (1990ih) pisao LJOTICEVSKE tirade. Danas, 2011 dakle, juri 'kanibale iz Afrike'. Konzistentnost. Ne eksces.

Simpaticno je koliko pokusavate da to zamaglite.
Препоруке:
0
0
127 среда, 06 април 2011 22:55
nena
@ CItalac
To morate pitati Sarajlica i Marinkovca. Svako ima svoju odgovornost. Jovanovica ni od cega ne branim niti mu je moja odbrana potrebna. Dobro se snalazi i bez nje. Nasa zastita i blagonaklonost i Cosica i Jovanovica lisava odgovornosti i stvara savrsene uslove da nas, navijace, manipulisu sto i rade. Odbijam da im u tome pomazem. Za mene u Vukovaru i na svim drugim mestima, gde su civili stradali, postoje zlocinci i zrtve. I samo to odredjuje moj odnos prema njima.
Препоруке:
0
0
128 среда, 06 април 2011 23:23
Citalac
@ nena

Sto rece pok. Tirnanic, dosadi vec ta prica o svom dvoristu - cistim ga dvadeset godina i vec sam se umorio.

Tako i Vi, prvo krecete sa nametanjem kolektivne krivice i precutkivanja STRAVICNIH zlocina ucinjenih 'krivoj' strani; Vas prethodni komentar je i Vukovar i Sarajevo tretirao u tom modu gradova koje su 'razorili Srbi". Kad Vas podsetim da su tamo I STRADALI Srbi, Vi TEK TADA pricate o "svim zrtvama". Budite malo objektivniji. Ove drugosrbijaske mantre ni odgovor ne zasluzuju.

Nisam ni rekao da treba Vi da budete odgovorni za Marinkovica/Sarajlica. Ali me malo cudi fanatizam sa kojim ocekujete da Cosica spalimo na lomaci u ime katarze, a o svemu ostalom prebacujete loptu na tudje odgovornosti. Pa nije ni Cosic ziveo na Marsu u to vreme, zasto mu odbijate legitimitet svrstavanja koji ovima dopustate?

Koliko se Ceda dobro 'brani', vidimo i ovih dana. Covek se izleteo i rekao sta misli. Ljubitelji se rastrcali sa disaster management-om po Internetu.
Препоруке:
0
0
129 четвртак, 07 април 2011 03:44
Теофило Стивенсон
Гђа Нено,

Да ли се Јовановић добро сналази? Ово Вам је заиста сјајно. Не знам да ли бих се сложио (конфузност израза одражава општи хаос мисли), али знам да су цивили страдали и у Госпићу и у Лори, и у Кравицама, па их не спомињете. Друга Србија их НИКАД не спомиње. Разумем и зашто. Чистите у свом дворишту. Многима су дворишта све већа од маничног, малограђанског чишћења. А Србија никако да добије Мана од силних медиокритета.

То није тема, наравно (Ви одрећујете о чему се сме говорити). Као што није тема ни срамотно ћутање босанских и хрватских, и албанских, него шта, интелектуалаца, који су уместо да следе своје српске пандане одлучили да послушају зов трибалне униформности. Тако да све четири групе, униформно, шовинистички дисциплиновано, нападају Србе. Oh, yeah.

О Чехову? Сећате се слуге који говори шта се догодило у доба велике несреће. Упитају га о каквој несрећи говори. Он одговара: О слободи.

Питајте Јовановића за име карактера и наслов текста. Читао је. Зна.
Препоруке:
0
0
130 четвртак, 07 април 2011 10:16
nena
@ Citalac
Ja sam razumela da razgovaramo o rasizmu.
Smatram da Jovanovic treba da snosi politicku i, ako sud utvrdi kao opravdano, i krvicnu odgovornost za svoju rasisticku izjavu. Cosic takodje.
Svi smo umorni od prica o 90' ali je to ogromna trauma koju delimo i bojim se necemo je se lako resiti. I ovaj nas dijalog je dokaz koliko nas sva ta pitanja i dalje muce.
Pozdrav
Препоруке:
0
0
131 четвртак, 07 април 2011 10:37
nena
@ Teofilo Stevenson

Na vase priloge ne bih da odgovaram. Ja razgovaram sa ljudima sa kojima je, po mojoj proceni, dijalog moguc. To su oni koji, kao i ja, imaju mnostvo pitanja, pokusavaju da kroz razgovor i nova saznanja prodube svoje misljenje, unaprede razumevanje slozenosti sveta u kome zivimo, dovedu u pitanje svoja uverenja.
Kada mi neko govori sta da radim “Speak for yourself. И не релативизујте.
не морате да умирујете савест…Говорите само у сопствено име…
Питајте Јовановића ili pokusava da obezvredi moju sposobnost da mislim (конфузност израза одражава општи хаос мисли )ja tu prostor za dijalog ne vidim. To je nekad monolog, nekad propoved. Uvek pokusaj da se zauzme pozicija autoriteta koji poducava neuke.

Pozdrav
Препоруке:
0
0
132 четвртак, 07 април 2011 17:37
Citalac
@ nena

Da, ali razlika je u tome sto Ceda ne snosi NIKAKVU odgovornost za ono sto on i njegovi GODINAMA emituju kao deo STANDARDNOG politickog vokabulara. Prokiceva fascinacija Karlom Smitom, "Srbija sa Srbima ili bez njih", Srbljanovickino prebrojavanje 'dziberskih beba', nazivanje devojcica koje na Trgu ispred gradske Skupstine ucestvuju u sportskim proslavama 'felacio-prostitutkama' (pazite, to su HILJADE necijih CERKI!)
zakljucno sa ovim monstruoznim tvrdnjama da su za Holokaust krivi - ruski komunisti. Emisija u kojoj LDP-ovci iznose te stavove, Pescanik, dobija DRZAVNE nagrade za objektivnost. I ti ljudi nisu tek neki eksces ove zemlje, nego njen SISTEM. Monopolisti prava na "moral" i "objektivnost", ziri koji odredjuje sadrzaj prihvatljivog.

Cedin ispad tu nije izuzetak, vec KONTINUITET jednog govora koji je njegova stranka ucinila dominantnim. A setite se kako je Tomo Zoric odmah istrcao da kaze da je Cedin istup cist poput planiske rose.
Препоруке:
0
0
133 четвртак, 07 април 2011 17:48
Citalac
S druge strane, Cosic je tuzen na MIG NVO-zreca pravednosti (i ne samo Cosic vec i novinar koji se usudio da ga brani).

Nemojte izjednacavati tako blatantno neravnopravne pozicije. Osim toga, ovo pravdanje izjave (SKUPSTINSKE izjave PREDSEDNIKA jedne VLADAJUCE stranke, aman!) o 'kanibalima' Dobricinim dnevnickim beleskama sa ljutitom opaskom o Albancima, i dosetka "rasizam Jovanovica i Cosica" ostaju na nivou pukog pokusaja da se stvari relativizuju. Sto je legitimna rabota za aktiviste LDP, ali ne ocekujte od nas ostalih to buy it. Potezanje rasistickog oznacavanja jednog kontinenta 'kanibalskim' NIJE isto sto i Dobricin (nacionalisticki) osvrt na tribalnu politicku etiku jednog susednog naroda, do koje i sam taj narod jako drzi. Rekoh vec, mozda zvuci heavy i mi ne bismo tako, ali Cosicev pasus NIJE rasna profilacija. Cedin govor jeste.

I zasto se ljutite na Teofila? Covek Vam je izneo CINJENICE. Istina je, CETIRI vojske intelektualaca NEGIRAJU srpske zrtve u ime 'pomirenja'.
Препоруке:
0
0
134 петак, 08 април 2011 00:21
nena
@ Citalac
Ponavljamo se. Vreme je da okoncamo razgovor. Vi mi zazvucaste kao Teofilov doppelganger. Nema ljutnje ali svako ima pravo da bira s kim zeli da razgovara. Za mene je osnovna pretpostavka dijaloga uvazavanje misljenja drugog ma kako razlicito bilo. Bez toga nema dijaloga. Ne mozemo ni sebe ni svet menjati tako sto cemo drugima govoriti sta da rade i kako da misle. Ljudi sa drugacijim politickim misljenjem od naseg nece nestati samo zato sto se nama ne dopadaju. A i svet bi bio jako dosadno mesto kada bismo svi isto mislili, zar ne?
Svako dobro
Препоруке:
0
0
135 петак, 08 април 2011 14:40
Citalac
Saglasan sam da je vreme da se pozdravljamo. 'PonavljaMO' se utoliko sto Vi (a ne ja), kad GOD Vam se ukaze na KONKRETNE cinjenice, pribegavate ponavljanju opstih mesta o 'zrtvama i zlocincima', 'pravu na misljenje' i slicno, a da evidentno izbegavate da se izjasnite o stavovima koje ste prethodno izneli, a koji se argumentovano pokazu kao jednostrani, poluistiniti i navijacki. Sto, ponavljam, nije nikakav zlocin. Ali ni pozicija sa koje mozete da lupsate moralne packe, a s TIM odnosom ste usli u raspravu.


Srdacan pozdrav
Препоруке:
0
0
136 петак, 08 април 2011 14:45
Citalac
PS

Ovo sa doppelgangerom je u potpunosti uncalled for, sto bi rekli. Citalac i Teofilo su dve razlicite osobe, razlicitih sintaksi, stavova i stilova. Kasd neistomisljenike proglasite za nekakav stoglavi entitet koji, eto, radi protiv Vas na Internetu, to nije bas najkorisnije za raspravu. Uostalom, ovde se komentari moderisu, kako ocekujete da bi DVA niknejma sa ISTOG kompjutera mogla da prodju?

Uopste ne zelim ni da pomislim da Vi (kao racionalna osoba) implicirate i to da se, eto, jedan diskutant rastracao na deset kompjutera i smislio gomilu nadimaka i stilskih osobenosti, e da bi opanjkao Nepogresivog Najdrazeg Lidera.
Препоруке:
0
0
137 петак, 08 април 2011 23:36
Теофило Стивенсон
Гђа Нено,

После лекције о Чехову, изгледа ми да сте кренули у ширину. Сада слушамо о Достојевском, Хичкоку, Де Палми (doppelganger). Питајте великог вођу за књижевна дела наведеног руског писца (Руског? Јел’ мора?!). Или за филмове двојице режисера. Гледао је. Зна.

Иначе, да није било параноидних конструкција које вређају и мене и коментатора под ником Читалац са којим сте полемисали (и о коме не знам ништа, осим да није ја), не бих се оглашавао. Овако, само кратка нота: Наставите са лектиром. На добром сте путу, али тумачења су Вам погрешна. Ако све пропадне, бар ово је нека врста отвореног универзитета.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер