Bez greške ! Ovo bi trebalo umnožiti i deliti po sandučićima . Nemaju svi naviku da posećuju sajtove i upoznaju se sa "stvarnošću" , ali bi im jedan ovakav tekst bar malo razmrdao mozak. Ma ko bio i ma kojoj političkoj opciji robovao . Pa neka "probudi" njih hiljadu , eto vajde !
Preporuke:
0
0
2
utorak, 15 mart 2011 22:44
Deda Pera
Očigledno su izbori blizu kada izvlače "političku pozadinu ubistva Đinđića".
Ali su se malo preračunali jer možemo postaviti pitanje saslušanja g. Tadića, g. Šutanovca,, g. Đilasa, g. Dačića, g. Dinkića, ...
I mnogih drugih ne samo za političku pozadinu ubistva Đinđića već za političku i zločinačku pozadinu uništavanja Srbije.
Dokaza je mnogo a potrebno je samo malo petlje i "spontana gibanja".
Zato postavimo pitanje uvek i svugde
KOJA JE POLITIČKA I ZLOČINAČKA POZADINA UNIŠTAVANjA SRBIJE.
Preporuke:
0
0
3
utorak, 15 mart 2011 22:48
DM
Najzad jedan tekst koji opisuje sustinu stanja u Srbiji, a sto se moglo naslutiti jos nakon proslih izbora kada je Tadic izjavio da nece dozvoliti da opozicija preuzme vlast. Ne da klizimo ka "mekoj" diktaturi nego smo u njoj vec poodavno. Mnogi izgleda to ne shvataju pa zato i nema artikulilsanog otpora.
Preporuke:
0
0
4
utorak, 15 mart 2011 23:06
Senka
Sok terapija ( barem je meni ovo sok).
I ja isto mislim da gradjani Srbije trebaju dobiti ovo znanje iz teksta na uvid i samo kad svi budu dovoljno obavjesteni - moze se ocekivati da donesu informisanu odluku, sto se tice izbora ali i sto se tice odluka iz svakodnevnog zivota.
Preporuke:
0
0
5
utorak, 15 mart 2011 23:38
iz NS
Zamislite kako je tek bilo Slobodanu Miloševiću!
Preporuke:
0
0
6
utorak, 15 mart 2011 23:38
Plodovi gneva
Nije problem uhapsiti Koštunicu. Problem je u tome što može doći vreme kada će oni koji budu odgovorni za to visiti na terazijskim banderama.
Preporuke:
0
0
7
utorak, 15 mart 2011 23:48
crni
Što gore, to bolje!
Ni Karađorđe se ne bi digao na ustanak da su dahije bile imalo bolje.
Mnogima je ova vlast nepodnošljiva,potrebna je samo varnica.
Preporuke:
0
0
8
sreda, 16 mart 2011 00:25
Mišljenja jednog klovna
Svemu tome dao je Koštunica nesebičan doprinos, ali podržavamo ga jer nemamo druge. Ne zato što verujemo u njegove sposobnosti - on je nesposoban, no zato što ne verujemo u optužbe, i smatramo ga skrupuloznim, i intelektualcem, za razliku od njegovih oktobarskih saboraca, za koje držimo da su ološ.
Preporuke:
0
0
9
sreda, 16 mart 2011 00:32
Ružičasti panter
Preuzimam na sebe da ovo ubacim u 50 sandučića.
Preporuke:
0
0
10
sreda, 16 mart 2011 00:52
Dimitrije Sine Mitre
Odlična analiza. Neko već reče da je Koštunica srušio jedan režim pa će srušiti i drugi.
Preporuke:
0
0
11
sreda, 16 mart 2011 01:13
dr Sokrates
Savrsen tekst koji pogadja direktno u centar! samo se nadamo da ce zbog svih iznetih,neoborivih dokaza uskoro ova zuto crvena ekipa odgovarati krivicno!
Preporuke:
0
0
12
sreda, 16 mart 2011 01:19
Srpski gerilac
Evo i ja ću umnožiti jedno stotinak letaka i koliko noćas podeliću po poštanskim sandučićima.
Da vidim reakcije sutra.
Lepo neko reče
KOJA JE POLITIČKA I ZLOČINAČKA POZADINA UNIŠTAVANjA SRBIJE?
To treba umnožiti, napraviti nalepnice i izlepšiti Beograd i druge gradove.
Možda će se zločinci u udruženi u zajedničkom zločinačkom poduhvatu prepoznati.
Preporuke:
0
0
13
sreda, 16 mart 2011 04:38
Srboljub Savic
Dobro napisano.
"Sablja" nije ni demontirana. U toku je "legitimizacija".
Ne zaboravimio da su sve odluke, donete u Skupstini
Srbije-"zakon". Sve sto SAD traze (a EZ aplaudira)
aminuje se i prertvara u "odluke", koje se smatraju
nepromenjivim (deklaracija o Srebrnici, sutra o
ulasku u NATO, ...).
Zivimo u diktaturi (iako mnogi ne priznaju) bez
presedana.
Zivimo u sistemu "leaglizovane" pljacke.
Pretnja Kostunici je gusenje svesti i otpora i
zamaglivanje.
Ako je ubijeni Premijer (a ubijen je u trecem pokusaju)
bio vizionar (koji nije video "sicu"
od Rusije i Kine) i vodja u buducnost Srbije,
njegovi "naslednici"-sada na vlasti, izdali su ga
i unistili i viziju i put u buducnost.
Zasto gospodjica-ministar, veruje da ima posla
sa gradjanima Srbije (i dobrog dela sveta)-totalno
ispranih mozgova? Cak i laici znaju da (osim
iz nehata) je motiv ubistva korist. Da se Kostunica
"okoristio", to ni DS ne tvrdi. Korist od politickog ubistva Kostunice? Nije tajna.
S. Savic
Preporuke:
0
0
14
sreda, 16 mart 2011 09:08
Meurglys
Nisam procitao tekst i ovo sto pisem sigurno nema veze sa "zadatom" temom (najnoviji je tekst pa mislim da ce apel da uroi plodom). Zamolio bih NSPM i sve kolumniste koji pisu ili su pisali za isti, da pokusaju da odvoje vreme za tekst koji ce obraditi problem GLADNE DECE u Srbiji! Mozemo kao zemlja biti nerazvijeniji od ostatka Evrope, mozemo nemati poslednji model tv-a, ALI NE SMEMO DOPUSTITI DA DECA IDU U KREVET GLADNA! Ko ne zna o cemu pisem, evo link ( a mozete "proguglati" dragana milenkovic glad - reportaza na rts-u od 12. marta 2011.
Zasto ovo pisem? Danas citam po srpskim novinama kako Beograd, Prokuplje i drugi srpski gradovi salju pomoc Japanu. Zaista nemam nista protiv solidarnosti, ali LJUDI, SRPSKA DECA GLADUJU! Cije pare ti gradovi salju u Japan? Zaradili su ih? Taj novac je od poreza i sve dok se u Srbiji NE ISKORENI GLAD, NEMAMO PRAVO DA IZIGRAVAMO LUDILO!
Preporuke:
0
0
15
sreda, 16 mart 2011 10:06
Jelena
Pridruzujem se u celosti komentaru Deda Pere i postavljam pitanje vladajucoj kamarili KOJA JE POLITICKA POZADINA UNISTAVANJU SRBIJE?
Preporuke:
0
0
16
sreda, 16 mart 2011 10:38
Slobodan
Popuno se slažem sa stavovima iznetim u tekstu, pa dakle i sa stavovima komentatora koji su saglasni sa tekstom. Ističem, odnosno redukovano izdvajam:
1) Posledice „reforme pravosuđa“, koju izvede postojeća Tadićeva vlast, su katastrofalne. Sudski predmeti se ne rešavaju ili se sporo razmatraju što stvara haosu u narodu, što u narodu stvara stanje beznađa da će morati „uzimati pravdu u svoje ruke“, a to je stanje u kome vlast lakše može manipulisati narodom. Sudije imaju „opravdanje“ za nerešavanje predmeta, time što putuju u više mesta, a narod očajava.
2) Ovo stanje nazvano kao stanje „sablje“ podržava Zapad, iz prostog razloga što su na vlasti NjIHOVI DIKTATORI A NE NAŠI PREDSTAVNICI. Kada je sa Zapada stizalo dobro na ove prostore, posebno kada je dobro stizalo za Srbe??? NIKADA, I DANAS JE TAKO. Može li se stanje „sablje“, u kojem se Srbija konstantno nalazi, nazvati fašizmom??? Odgovoru na ovo pitanje mogao bi NSPM posvetiti jednu temu, pa i naučnu konferenciju.
Preporuke:
0
0
17
sreda, 16 mart 2011 11:24
Kucnuo je cas!
Auu, hvala ti Boze, malo da glavu odmorim od virtualnih muzeja, rekonstruisane vlade, poruke ministrima, jugoslava cosica, b92, rts, politike... Biju sa svih strana.
Ja ne znam sta jos cekamo da izadjemo na ulice. Neko mora da preuzme akciju. DSS ocigledno ne sme, sto im vec postaje manir. Nemaju sta da izgube. Na ivici su cenzusa, bilo bi vise ljudi nego sto ih se deklarise kao njihovi glasaci, mogu samo da privuku one koji vide gde su otisli naprednjaci, bili bi cisti pred istorijom da su ustali protiv, stavili bi nase "vizionare" u situaciju u kakvoj je sloba bio deceniju sa demonstracijama, koje su oni isti vodili (mada je sam narod vodila ideja koja sa njima nije imala veze), pa da vidimo kako bi se snasli, sta bi pricali, da li bi i koga tukli, vredjali, hapsili,... Alo, je l' tamo ima neko ko ima petlju za nesto vise od peticija, vlade u senci i ostalih "otpora"? A da, oni su posteni. Diz'te se, bre!!!
Preporuke:
0
0
18
sreda, 16 mart 2011 11:43
Vladimir
Ovaj tekst treba da bude proglas delu srpskog naroda koji se jos nije osvestio.Cestitam autoru.
Preporuke:
0
0
19
sreda, 16 mart 2011 12:42
Rada Novi Sad
Ovo što se radi gospodinu Koštunici je strašno!
Radujem se da postojimo i mi drugi koji vidimo šta se radi i koji smo spremni dići svoj glas protiv prgona i šikaniranja bez ikakve osnove.
Verujem u njega kao što sam uvek verovala,da je čestit i veliki čovek,da će naći načina uz našu podršku da se odbrani jer već ima iskustva sa progonima.
Namnozilo se evropejaca,ne valja...
Preporuke:
0
0
20
sreda, 16 mart 2011 12:54
Koštunica i pregovori o Kosovu i Metohiji,
Dok mi na "velika vrata" razgovaramo o napadu na Koštunicu, ONI na "mala vrata" PRIZNAJU KOSOVO. I to je pozadina napada na Koštunicu. Cilj je da umesto da ON NJIH napada u vezi pregovora o Kosovu i Metohiji, staviti ga u situaciju da MORA da se brani. Okriviti Koštunicu, umesto da on okrivljava njih.
Preporuke:
0
0
21
sreda, 16 mart 2011 13:30
iz Srpske
Dragi prijatelji, nemojte biti tako strogi. Mentori
su zadovoljni učinjenim, ali prof. dr Vojislav
Koštunica nije denacionalizovan. Šta ako onaj dio
srpskog naroda koji se uporno odupire vlastitoj
denacionalizaciji glasa upravo za Koštinucu, pa sav
dosadašnji trud bude uzalud? Zato čovjeka treba
optužiti i pritvoriti dok ne prodju izbori, pa neka
narod bira izmedju Borisa i Tome! Onda Srbija može
postati lider ne regiona, nego svijeta. Po udvorištvu.
Preporuke:
0
0
22
sreda, 16 mart 2011 13:34
Pobesneli max
A u cemu je problem ako g. Kostunica da odgovore na neka pitanja koja se ticu politicke pozadine ubistva premijera? Ne zeleci ni da branim ni da optuzujem doticnog zaista dobronamerno pitam u cemu je problem? Je li on gradjanin ove zemlje? Ili je "malo veci gradjanin", pa svaka mogucnost da radi nesto sto mu je neprijatno mora da bude izvikano kao atak na Srbiju, srpstvo, veleizdaju...pitam se odakle sve izvlacite te nebulozne zakljucke.
Losim djacima je uvek neko drugi kriv za keceve. Uglavnom profesori koji ih "mrze". E, na to se svela nasa "patriotska" prica. na to da nas neko mrzi, na to da neko nebulozno pita koliko kosta "unistavanje" Srbije, umesto da se zapitamo sta da uradimo sami za sebe da ne budemo ovako neuspesni u svemu cega se dotaknemo. Da se razumemo, ovo nase samounistavanje ne pocinje ni sa ovom vlascu, ni sa predhodnom, ni sa Slobinom....ovo konstantno propadanje pocinje mnogo pre njih. A nismo svo to vreme bili na meti velikih sila kao sada. Losi djaci...ucite!!!
Preporuke:
0
0
23
sreda, 16 mart 2011 14:34
Uzeste mi rec iz usta....
Dok mi na "velika vrata" razgovaramo o napadu na Koštunicu, ONI na "mala vrata" PRIZNAJU KOSOVO. I to je pozadina napada na Koštunicu. Cilj je da umesto da ON NJIH napada u vezi pregovora o Kosovu i Metohiji, staviti ga u situaciju da MORA da se brani. Okriviti Koštunicu, umesto da on okrivljava njih.
Preporuke:
0
0
24
sreda, 16 mart 2011 14:36
I ja
Jelena
Pridruzujem se u celosti komentaru Deda Pere i postavljam pitanje vladajucoj kamarili KOJA JE POLITICKA POZADINA UNISTAVANJU SRBIJE?
Preporuke:
0
0
25
sreda, 16 mart 2011 15:20
Ala@Ukroceni MaX
Nije problem u nama i nasem formalno i prakticno dokazanom znanju,na sta nas podsecate,vec u vasem eklatantnom neznanju,na sta vas podsecamo.
nema materijalnih dokaza niti cak insinuacija koje vode DSS I Kostunici.
Sve ukazuje na LDP,DS I strane nalogodavce/misteriozno ubistvo Ane Lind.
Istragu su vodili mahom ljudi iz DS.Svoju nesposobnost pokusavaju svake godine,u isto vreme,da speru.Sramota je kako zloupotrebljavaju mrtvog DJindjica.
Analizom blogova i sajtova koji pisu o ovoj temi preovladava misljenje da treba ispitati one koji najvise galame tj.SILEROVCE....
Preporuke:
0
0
26
sreda, 16 mart 2011 15:26
Slobodan
Alo, "Pobesneli max"-e, zašto preskačeš da ispitamo Tadića i kompaniju i za političku pozadinu Đinđićevog ubistva i za POLITIČKU POZADINU UBISTVA SRBIJE I SVOG SRPSKOG RODA.
ALO, "ŠEFE, KOJI TI JE ĐAVO", ZAŠTO NE OVO ???????
ZAŠTO, NE OVI TVOJI ?????
Preporuke:
0
0
27
sreda, 16 mart 2011 15:36
Nada
Odgovor za Maxa Pobesnelog,
Gospodine Max treba saslusati ali sve, posebno one iz njegovog najblizeg okruzenja, Cedo, Zoran sada ministar i ostali koji su bili sradnici pokojnog premijera kao i njegovu pratnju i obezbedjene. Zna se ko je isao u Silerovu i zasto je ta zgrada do temelja srusena, zna se ko je posecivao zatvor i kriminalce sve se zna. Zarad istine i pravde kompletno politicko tadasnje rukovodstvo treba saslusati kao i strane ambasadore. Zna se koju ulogu su imale i imaju strane obavestajne sluzbe i one bi trebalo da se izjasne jer i te kako imaju udjela u tome ako se ima u vidu intervju pok. premijera i reakcije stranih sila. Zar samo Kostunica zna i ima udjela u tome, smijesno, to je parada koja je pripremljena da se optuzi ocrni i popljuje prije izbora jasno ko dan. Dobili su nalog i izvrsavaju ga zuti to zlo sto vlada Srbijom,ali vratice se njima sve ono sto su drugima uradilinadam se iskreno.
Preporuke:
0
0
28
sreda, 16 mart 2011 16:25
Ljakse Bre
Zaista ne mogu da budem oduševljen nekim ko je resetovao 6. oktobra 2000. naš nacionalni kontinuitet u UN, ko je generalno neinformisan, i ko je pustio Crnu Goru niz vodu, ali baš zbog navedenog zaista sumnjam da takav 'lider' može da osmisli bilo šta, a kamo li atentat.
Gre`ota za mnoge sjajne članove DSS-a.
Da smo načisto: ne prezivam se Šormaz. :-)
Preporuke:
0
0
29
sreda, 16 mart 2011 16:36
I cekamo jos odgovor:
KOJA JE POLITICKA POZADINA UNISTAVANJU SRBIJE?
Preporuke:
0
0
30
sreda, 16 mart 2011 16:45
Slobodan
Ukazuje se potreba da preciziram naslov teksta. Tačno je da „Sablja“ vitla Srbijom, ali to je samo DEO ISTINE, koji donekle ublažava krivicu onih koji sablju drže u rukama, a znamo ko su oni, i kada su započeli vitlanje sabljom.
Potpuna je istina da „Sablja“ vitla ISKLjUČIVO NAD GLAVAMA SRBA U SRBIJI.
Zato je pravi naslov:
„Sablja“ neprestano vitla nad glavama Srba u Srbiji.
Preporuke:
0
0
31
sreda, 16 mart 2011 17:02
Pera iz solitera
koja bre sablja? jatagan!
Preporuke:
0
0
32
sreda, 16 mart 2011 17:38
Jasna Simonović
Meurglys ...Bravo!
Da, potpuno je nelogično da obeznovčeni narod Srbije šalje novac Japanu koji ima novac u suficitu za pola planete! Čak je i zvaničnica japanske ambasade izjavila da im je najpreča lepa reč...
Ljudima treba voda i hleb koliko sam uspela da čujem...
Zaista ne znam šta nas sprečava da prioritet u izvozu vode i možda i hleba damo Japanu...
To bi baš bila ljudska podrška Japanu..
Onda bi i deca u Srbiji (i šire) imala šta da jedu...
Tekst ne mogu pravilno da razumem jer nisam znala da je Voja Koštunica na optuženičkoj klupi...
Mislila sam da je pozvan samo kao svedok...
Preporuke:
0
0
33
sreda, 16 mart 2011 17:58
Stradija
Providna strategija "napad je najbolja odbrana" ili "držite lopova".
Preporuke:
0
0
34
sreda, 16 mart 2011 19:41
Kiza
Ja sam onima koji su lupali u serpe 2000-te pricao da ce ovi njihovi biti gori od Staljina a ne od Milose vica. Neki su mi odgovarali kako Kostunica nije takav. Tima sam pricao da je Kostunjica dobar covek ali los politicar. Tuzno je sto su Srbiji sada jedan politicki robijas i jedna politicka ovca poslednja nada za nacionalni oporavak.
Preporuke:
0
0
35
sreda, 16 mart 2011 20:31
Odbrana i poslednji dani
Politička pozadina ubistva? Tu može svašta da se utrpa. I da se konstruiše do mile volje. I da se manipuliše do besvesti. I zbog čega baš i samo Koštunica? Da li je on bio jedini političar u to vreme? Obzirom da je jedini targetiran, ispade da jeste. Na osnovu čega je zaključeno da je Koštunica svedok nečega? Kako to da su se kamere B-92 našle u momentu ubistva na licu mesta? Kamera nije bila pokretna, nego statična i prilično udaljena snimala je iz gornjeg rakursa. A šta ako je pozadina ubistva kriminalna? Čelnici DOS-a su često navraćali u Šilerovu. I najobičniji diletant može da zaključi da do ubistva Šiptara i Kuma nije došlo ni u kakvoj akciji, nego su ubijeni negde drugo, pa doneseni na "lice mesta". Biće da su ih predhodno ispitivali,o parama verovatno, pa ih ubili da ne bi pričali.
Preporuke:
0
0
36
sreda, 16 mart 2011 21:40
Stanimir Trifunović
Podrška Koštunici nije pravno pitanje, pa čak ni moralno. To je pitanje slobode.
Preporuke:
0
0
37
sreda, 16 mart 2011 23:32
Pobesneli max
Zelim samo da podrzim i misljenja da SVI koji imaju ikakve veze sa ubisatvom premijera treba da daju odredjene odgovore, pa i Tadic, i Ceda, pa i KOstunica. Ako nema nista protiv njega, eto mu idealne prilike da demontira tu konstrukciju. I da, ako ima saznanja, optuzi i uputi istragu na one koji imaju veze sa tim. Eto, vi optuzujete neke ljude iz DS, odlicno. Neka kaze onda sta ima. Pa, nece ovi vladati do veka niti ce moci da ih brani vlast ako to cini, sada, da ih stiti zauvek...Moram priznati da nisam reagovao kao "mrzitelj KOstunice" ni kao "obozavalac Tadica". Stvar je u principu. Svi su jednaki pred zakonom.
Preporuke:
0
0
38
četvrtak, 17 mart 2011 00:03
Slobodan
„Pobesneli max“ –e, u tvome izlaganju i „objašnjavanju“ NEDOSTAJE SAMO JEDNA SITNICA:
Tužioci i sudije su Tadićeve kadije, i sve je farsa i cinizam. Sve liči na "objektivnost Haškog tribunala" prema Srbima
Preporuke:
0
0
39
četvrtak, 17 mart 2011 01:19
izvanredno
Na prvom mestu pitanje....Koja je politička i zločinačka pozadina uništavanja Srbije i srpskog naroda? Tek posle toga sve ostalo, Moram priznati da sam više nego oduševljen izvanrednom reakcijom ljudi na ovom sajtu kada je u pitanju "slučaj Koštunica". Jer taj slučaj zrači političkom scenom Srbije tako da sve upućuje na usijano radioaktivno jezgro zavere iz najvišeg štaba, detaširanog u inostranstvu. Ja mu, međutim, nikada ne mogu oprostiti svojevremeno bezmerno hvaljenje zapadne demokratije i potonji angažman na mestu predsednika pa premijera. Učinio je mnogo lošeg i gorkog za Srbe. Došli smo, međutim, sada u situaciju da ga zbog same Srbije i nas samih moramo spasavati. Kakav paradoks! Srbi su poverovali u kapitalizam ne iz naivne vere već iz naivne svesti/koja je vrlo proračunata u datom trenutku/ da je izolovana i, navodno, nesputana individua jača od društva. Sada za to svi plaćamo cenu! Takvu naivnu svest rađa besposličenje kojoj je ovaj narod u izvesnoj meri sklon.
Preporuke:
0
0
40
četvrtak, 17 mart 2011 09:43
Vladan Nenadić
@ Pobesneli max
Krivično pravo i naš pravni poredak ne poznaju nikakvo krivično delo koje bi se zvalo „politička pozadina“. Ako je neko organizator, podstrekač ili uopšte saučesnik u nekom krivičnom delu, onda mu se sudi kao i onome koji je delo izvršio.
Poziv na saslušanje zbog nekakve „političke pozadine“ može da znači samo dve stvari:
ili se pozvano lice politički progoni, pa se organi represije stavljaju po nečijem nalogu u funkciju diskreditacije ličnosti
ili je to lice pozvano na saslušanje kao svedok ili osumnjičeni u krivičnom postupku
Šta je po vašem mišljenju u ovoj situaciji sa Koptunicom posredi?
Preporuke:
0
0
41
četvrtak, 17 mart 2011 11:52
Vladimir
@Pobesneli max.
Postoje DVA problema, velika, i vise sitnijih, da bi se gospodin Vojislav Kostunica javio na nekakvo kvazizamajavanje i izigravanje drzave, razgovaranjem o nekakvim zamisljeno fokusiranim temama, kao sto je politicka pozadina ubistva premijera.
Taj uzasan cin ubistva je sramota za civilizovanu Srbiju, pa i da nema politicke pozadine, traba je izmisliti.
Ali ne i poturiti, kome je zgodno i politicki isplatljivo.
Drugi problem je sto Kostunica nije bas "obican" gradjanin, nazalost, steta da bar 5 miliona gradjana nema neke morlne osobine kakve on ima.
Uz licnu visoku obrazovanost i kulturu, Vojislav Kostunica je bio i istorijski predsednik jedne drzave, istorijski predsednik i partner pokojnom premijeru Zoranu Djindjicu, uz sve razlike i dopunjavanja koja su medjusobno imali. I zajedno, jedan bez drugoga ne bi mogli, promenili tok istorije Srbije.
Ukratko, doticni gospodin je sve drugo samo ne "obicni gradjanin".
Preporuke:
0
0
42
četvrtak, 17 mart 2011 12:01
Vladimir, drugi deo
U ovom trenu, kada rejting DSS-a nezadrzivo raste,pojavljuju se "rvaci u blatu" koji sracunato uklapaju blacenje sa povoljnoscu situacije, da trenutnom rezimu jedino to preostaje u politickoj borbi.
Posto je steta koju su napravili neizmerna, Srbija je stala na svim frontovima, jedino moz da prozvodi marketing i isprazne propise.
I rezim prihvata priliku, da se politicki razracuna, za neko otkrivanje nekakve istine nema nikakvog realnog interesovanja, ali zvanicnog i populistickog ima na pretek.
I sta sada sa Srbijom, zaduzenom i propalom, preostaje politicki rijaliti, izreziran i tempiran, detaljno najavljivan, doziran i razvucen u vremenu.
Da su profesionalci zeleli nekakvu izjavu od Kostunice, to bi do sada bilo uradjeno na jedan od bar pet nacina, a javnost bi samo bila upoznata.
Ali je valjda jasno ono sto je jasno. Kako (jos jednom) opstati u politickoj trci, dok opada rejting i licno bogatstvo, hvatajuci se za nekrofilsku slamku spasa.
Preporuke:
0
0
43
četvrtak, 17 mart 2011 14:41
Pva: Spas kao pejsmejker
Brzim odgovorom brojnih i mudrih na pitanje KOJA JE POLITIČKA I ZLOČINAČKA POZADINA UNIŠTAVANjA SRBIJE "Sablja" će kraće da vitla a smanjiće se i vika koja zapoveda kao ludima.
Preporuke:
0
0
44
četvrtak, 17 mart 2011 18:04
ana
Jasno je svakom ѕdravomislećem čoveku šta ovi rade...ubijaju svaku pomisao na otpor okupaciji, razbijaju ne samo državu nego i mentalni sklop ovog naroda.A kad se samo setim da je OVE i OVOG podržavao taj isti Koštunica....kad se samo setim da je Koštunica OD NARODA DOBIO MANDAT A ONDA TAJ MANDAT VRATIO U KRITIČNOM TRENUTKU DA BI OVI ZASELI, e tek mi je muka!!!!Samo me ѕanima, da li Koštunica posle svega ovog shvata s kim je tikve sadio???Da li Koštunica shvata da je sam sebe ukopao, da li je svestan kakvi su kadrovi koje je birao i postavljao na važna mesta??? Pitam se, kako je Koštunica sve ovo dozvolio???Kad je najnormalnije bilo da sa radikalima koaliciju napravi i državu sačuva, on se igrao demokratije....ah KOŠTUNICE, kOŠTUNICE!!!A SAD ĆE DA GA OPTUŽE, I OVO NIJE ŠALA!
Preporuke:
0
0
45
četvrtak, 17 mart 2011 21:40
Jasna
I ja krivim Kostunicu za mnogo toga sto nam je ucinio svojim politickim delovanjem,pre svega ucescem u petooktobarskom prevratu i svim "vizijama", reformama,privatizacijama,koje su usledile posle toga, sa ovim njegovim bivsim saborcima koji ga sada optuzuju ni manje ,ni vise nego za ucesce u politickoj pozadini ubistva...,(ma sta god to znacilo,buduci da takav institut nije predvidjen nasim krivicnim pravom,ali ajde sad ne treba se baviti sitnicama,ispeglace to ref.pravosudje).
Medjutim Kostunica koliko god bio los politicar ,ipak je nacionalno orijentisan(sto zna vrlo dobro Veliki brat) ,zato mora da bude "lincovan",satanizovan,popljuvan,ocrnjen i uprljan,kao sto su svojevremeno bili Milosevic i Seselj.Buduci da su ova dvojica "opravdano odsutni" nadjose im zamenu.
@Misljenje jednog klovna
@izvanredno
pridruzujem se vasim komentarima
Preporuke:
0
0
46
četvrtak, 17 mart 2011 22:14
mandat naroda,
Draga Ana, Vi ste baš žedni Koštuničine krvi. Recimo da Koštunica nije vratio mandat narodu, kako Vi kažete, i recimo da je ostao na vlasti sprovodeći politiku za koju se zalaže. Šta mislite, gde bi sada bio? U Aleji zaslužnih građana. Da li bi Vas to zadovoljilo? Dakle, nije pitanje zašto je Koštunica vratio mandat narodu, nego zašto ovi posle njega nisu vratili mandat narodu? Mislite da su ovi posle njega hrabriji ili da su učinili uslugu Srbiji pristajanjem na vlast? I šta bi bilo kada bi SVI SRPSKI POLITIČARI VRATILI MANDAT NARODU? Da li bi onda okupator morao da pokaže svoje pravo lice jer ne bi imao iza koga da se skriva?
Preporuke:
0
0
47
petak, 18 mart 2011 14:00
Tanja
Danas svako ko se oseća Srbinom i čovekom a zarad svoga mira treba da ode u sedište DSS i potpiše peticiju protiv progona dr Vojislava Koštunice!!!!
Preporuke:
0
0
48
petak, 18 mart 2011 19:35
Svetlana
Zašto toliko zalaganje oko podrške Koštunici? Pa on je samog sebe stavio u tu poziciju! Koga je on podržavao kada su linčovali druge: Šešelja npr. Prstom nije mrdnuo. Pored toga, taj "patriota" je isporučio HA(D)G-u sve srpske patriote; pustio iz zatvora pravosnažno osuđene (2000!) šiptarske teroriste; da ne govorim o pljačkaškoj privatizaciji za vreme njegove osmogodišnje vladavine.
Ne treba kukati nad tuđim grobom! On je dobro odigrao ulogu trojanskog konja da bi "žuti" došli na vlast i večno vladali ( setimo se samo da su bili na pragu nestajanja kada su izašli iz Skupšine). On ih je uzdigao. I ko mu je kriv? Zapad odbaci svoje pione kada mu više ne trebaju.
Preporuke:
0
0
49
nedelja, 20 mart 2011 11:37
b.s.m.
Tuzilac, koji bi trebalo da pomalo poznaje i pravo, znao bi da ne postoji pravna formulacija o 'politickoj pozadini' po kojoj bi se neko pozivao na krivicnu odgovornost. Drugo, tuzilac da je to a ne pion cije konce vuce Tadic i njegovi Decaci iz Kabineta, znao bi da ne poziva on nikog na svedocenje, davanje iskaza ili informativan razgovor, a da nije kao sto jeste taj poziv bi uputio preko Policije, a ne velikim naslovom u svim 'nemackim' (nase mi jedva da imamo) novinama. Po komandnoj odgovornosti, kako to njihovi u Hagu vole da formulisu, predsednik Partije i predsednik Drzave (a, protivno Ustavu) morao bi da odgovara za raspad institucija, sistema, funkcija, za haos u pravnom, ekonomskom i mnogim drugim pogledima. E, kad bi Miljko samo smeo da radi svoj posao....
Preporuke:
0
0
50
nedelja, 20 mart 2011 11:50
b.s.m.
@Svetlana: Seselja je on, draga neobavestena Svetlana, branio jos u Titino vreme kad je za to trebalo imati i cojones i moralnu cvrstinu tada - a i sada - vrlo retkih i malobrojnih. Ne skacite samoj sebi u usta dok nesto malo ne procitate, taspitate se, obavestite i - probudite.Vama su DS Decaci isprali mozak ubedjujuci vas da je VK 'uspavan', 'spor', 'neobavesten' i time vas hipnotisali i vas uspavali, usporili i ostavljaju vas svakodnevno neobavestene. Jos je Goebels rekao da 100 puta ponovljena laz postaje fakat. Jos je dodao, sto veca ta laz bila pre ce vam stado poverovati. E bas tako meni zvuci ubedjivanje da 'nije Ceda nista kriv, Kostunica stoji iza svega'. Mozda je Voja ispalio treci metak (o kojem Miljo i Tadic cute k'o zaliveni), a?
Preporuke:
0
0
51
nedelja, 20 mart 2011 16:10
Vladimir
Tako je b.s.m. upravo tako.
Politicki spinovani se usudjuju da daju finalnu ocenu. Da se bar ogranice na "licno", IMHO misljenje, nego se ispaljuju finalni zakljucci neobavestenih i zavedenih gradjana.
Sloboda misli ne obavezuje na slobodu lupetanja, nekada pri formiranju i zakljucka, a posebno ocene necijeg karaktera, treba malo prouciti zrtvu prideva.
Ako je VK podizao glas pre 40 godina, sa malom grupom intelektualaca, znacajno pre svih aparatcika i parazita, komunistickih autorki Pescanika, koje su uzivale blagodeti clanstva u Savezu komunista, malo je tesko takvoj osobi poturiti sporost i neobavestenost, koja je veoma popularna u savremenoj dnevnopolitickoj "borbi".
Nije u pitanju SAMO Vojislav Kostnica, u pitanju je montiranje procesa SRBIJI, iznutra, uz prihvatanje ostvarenih montiranih procesa i presuda.
Kojim komunistickim putem ide Srbija, ocigledno zalutala na "europskom putu bez alternative".
Srbija na putu kompartijskog gulaga
Preporuke:
0
0
52
utorak, 22 mart 2011 08:08
-
Ljubitelj dr. Kostunice nisam, ali ljubitelj ovih koji stoje protiv njega, i njihovih nadzornika, sam jos manje. Ovo je nastavak zlodela onih koji nam unistavaju zemlju. Ocigledno nas mili predsednik pohodi Decane i druga sveta mesta cisto onako, reda radi, jer da je drugacije, malo bi manje rado, kako kazete 'trcao', putem kojim trci.
Preporuke:
0
0
53
petak, 25 mart 2011 23:08
ana
Ne, nisam "žedna njegove krvi", samo smatram da je sam mnogo, čak ključno doprineo ovakvom razvoju događaja. A to što mislite, mandat naroda, da bi on sad počivao u Aleji velikana, to ѕnači da se uplašio da se uhvati u koštac sa svim dušmanima ovog naroda. Ne kažem da ne bi bio u opasnosti, ali to je rizik koji državnik mora da prihvati, ne sme da se skriva iza "demokratije" plašeći se za svoj život. Jedina "korist" ood njegovog povlačenja može biti da sada više ljudi shvata pravu prirode ove okupatorske vlasti, ali slaba je to uteha kad se stavi naspram gubitka koji je država pretrpela od tad do danas.Ipk, moja ključna zamerka Koštunici je katastrofalan odabir kadrova koji su ga žestoko kompromitovali. Ne zaboravite, sposobnost političara i državnika se meri njegovom sposobnošću da se okruži pravim ljudima.Njegovi su ljudi otvoreno šurovali sa žutim preduzećem, on je podržavao ovog sadašnjeg predsednika, on ima lepog udela u sadašnjem trenutku. Nadam se da je bar izvukao neku pouku,zbog Srbije
Ali su se malo preračunali jer možemo postaviti pitanje saslušanja g. Tadića, g. Šutanovca,, g. Đilasa, g. Dačića, g. Dinkića, ...
I mnogih drugih ne samo za političku pozadinu ubistva Đinđića već za političku i zločinačku pozadinu uništavanja Srbije.
Dokaza je mnogo a potrebno je samo malo petlje i "spontana gibanja".
Zato postavimo pitanje uvek i svugde
I ja isto mislim da gradjani Srbije trebaju dobiti ovo znanje iz teksta na uvid i samo kad svi budu dovoljno obavjesteni - moze se ocekivati da donesu informisanu odluku, sto se tice izbora ali i sto se tice odluka iz svakodnevnog zivota.
Ni Karađorđe se ne bi digao na ustanak da su dahije bile imalo bolje.
Mnogima je ova vlast nepodnošljiva,potrebna je samo varnica.
Da vidim reakcije sutra.
Lepo neko reče
To treba umnožiti, napraviti nalepnice i izlepšiti Beograd i druge gradove.
Možda će se zločinci u udruženi u zajedničkom zločinačkom poduhvatu prepoznati.
"Sablja" nije ni demontirana. U toku je "legitimizacija".
Ne zaboravimio da su sve odluke, donete u Skupstini
Srbije-"zakon". Sve sto SAD traze (a EZ aplaudira)
aminuje se i prertvara u "odluke", koje se smatraju
nepromenjivim (deklaracija o Srebrnici, sutra o
ulasku u NATO, ...).
Zivimo u diktaturi (iako mnogi ne priznaju) bez
presedana.
Zivimo u sistemu "leaglizovane" pljacke.
Pretnja Kostunici je gusenje svesti i otpora i
zamaglivanje.
Ako je ubijeni Premijer (a ubijen je u trecem pokusaju)
bio vizionar (koji nije video "sicu"
od Rusije i Kine) i vodja u buducnost Srbije,
njegovi "naslednici"-sada na vlasti, izdali su ga
i unistili i viziju i put u buducnost.
Zasto gospodjica-ministar, veruje da ima posla
sa gradjanima Srbije (i dobrog dela sveta)-totalno
ispranih mozgova? Cak i laici znaju da (osim
iz nehata) je motiv ubistva korist. Da se Kostunica
"okoristio", to ni DS ne tvrdi. Korist od politickog ubistva Kostunice? Nije tajna.
S. Savic
Zasto ovo pisem? Danas citam po srpskim novinama kako Beograd, Prokuplje i drugi srpski gradovi salju pomoc Japanu. Zaista nemam nista protiv solidarnosti, ali LJUDI, SRPSKA DECA GLADUJU! Cije pare ti gradovi salju u Japan? Zaradili su ih? Taj novac je od poreza i sve dok se u Srbiji NE ISKORENI GLAD, NEMAMO PRAVO DA IZIGRAVAMO LUDILO!
1) Posledice „reforme pravosuđa“, koju izvede postojeća Tadićeva vlast, su katastrofalne. Sudski predmeti se ne rešavaju ili se sporo razmatraju što stvara haosu u narodu, što u narodu stvara stanje beznađa da će morati „uzimati pravdu u svoje ruke“, a to je stanje u kome vlast lakše može manipulisati narodom. Sudije imaju „opravdanje“ za nerešavanje predmeta, time što putuju u više mesta, a narod očajava.
2) Ovo stanje nazvano kao stanje „sablje“ podržava Zapad, iz prostog razloga što su na vlasti NjIHOVI DIKTATORI A NE NAŠI PREDSTAVNICI. Kada je sa Zapada stizalo dobro na ove prostore, posebno kada je dobro stizalo za Srbe??? NIKADA, I DANAS JE TAKO. Može li se stanje „sablje“, u kojem se Srbija konstantno nalazi, nazvati fašizmom??? Odgovoru na ovo pitanje mogao bi NSPM posvetiti jednu temu, pa i naučnu konferenciju.
Ja ne znam sta jos cekamo da izadjemo na ulice. Neko mora da preuzme akciju. DSS ocigledno ne sme, sto im vec postaje manir. Nemaju sta da izgube. Na ivici su cenzusa, bilo bi vise ljudi nego sto ih se deklarise kao njihovi glasaci, mogu samo da privuku one koji vide gde su otisli naprednjaci, bili bi cisti pred istorijom da su ustali protiv, stavili bi nase "vizionare" u situaciju u kakvoj je sloba bio deceniju sa demonstracijama, koje su oni isti vodili (mada je sam narod vodila ideja koja sa njima nije imala veze), pa da vidimo kako bi se snasli, sta bi pricali, da li bi i koga tukli, vredjali, hapsili,... Alo, je l' tamo ima neko ko ima petlju za nesto vise od peticija, vlade u senci i ostalih "otpora"? A da, oni su posteni. Diz'te se, bre!!!
Radujem se da postojimo i mi drugi koji vidimo šta se radi i koji smo spremni dići svoj glas protiv prgona i šikaniranja bez ikakve osnove.
Verujem u njega kao što sam uvek verovala,da je čestit i veliki čovek,da će naći načina uz našu podršku da se odbrani jer već ima iskustva sa progonima.
Namnozilo se evropejaca,ne valja...
su zadovoljni učinjenim, ali prof. dr Vojislav
Koštunica nije denacionalizovan. Šta ako onaj dio
srpskog naroda koji se uporno odupire vlastitoj
denacionalizaciji glasa upravo za Koštinucu, pa sav
dosadašnji trud bude uzalud? Zato čovjeka treba
optužiti i pritvoriti dok ne prodju izbori, pa neka
narod bira izmedju Borisa i Tome! Onda Srbija može
postati lider ne regiona, nego svijeta. Po udvorištvu.
Losim djacima je uvek neko drugi kriv za keceve. Uglavnom profesori koji ih "mrze". E, na to se svela nasa "patriotska" prica. na to da nas neko mrzi, na to da neko nebulozno pita koliko kosta "unistavanje" Srbije, umesto da se zapitamo sta da uradimo sami za sebe da ne budemo ovako neuspesni u svemu cega se dotaknemo. Da se razumemo, ovo nase samounistavanje ne pocinje ni sa ovom vlascu, ni sa predhodnom, ni sa Slobinom....ovo konstantno propadanje pocinje mnogo pre njih. A nismo svo to vreme bili na meti velikih sila kao sada. Losi djaci...ucite!!!
Pridruzujem se u celosti komentaru Deda Pere i postavljam pitanje vladajucoj kamarili KOJA JE POLITICKA POZADINA UNISTAVANJU SRBIJE?
nema materijalnih dokaza niti cak insinuacija koje vode DSS I Kostunici.
Sve ukazuje na LDP,DS I strane nalogodavce/misteriozno ubistvo Ane Lind.
Istragu su vodili mahom ljudi iz DS.Svoju nesposobnost pokusavaju svake godine,u isto vreme,da speru.Sramota je kako zloupotrebljavaju mrtvog DJindjica.
Analizom blogova i sajtova koji pisu o ovoj temi preovladava misljenje da treba ispitati one koji najvise galame tj.SILEROVCE....
ALO, "ŠEFE, KOJI TI JE ĐAVO", ZAŠTO NE OVO ???????
ZAŠTO, NE OVI TVOJI ?????
Gospodine Max treba saslusati ali sve, posebno one iz njegovog najblizeg okruzenja, Cedo, Zoran sada ministar i ostali koji su bili sradnici pokojnog premijera kao i njegovu pratnju i obezbedjene. Zna se ko je isao u Silerovu i zasto je ta zgrada do temelja srusena, zna se ko je posecivao zatvor i kriminalce sve se zna. Zarad istine i pravde kompletno politicko tadasnje rukovodstvo treba saslusati kao i strane ambasadore. Zna se koju ulogu su imale i imaju strane obavestajne sluzbe i one bi trebalo da se izjasne jer i te kako imaju udjela u tome ako se ima u vidu intervju pok. premijera i reakcije stranih sila. Zar samo Kostunica zna i ima udjela u tome, smijesno, to je parada koja je pripremljena da se optuzi ocrni i popljuje prije izbora jasno ko dan. Dobili su nalog i izvrsavaju ga zuti to zlo sto vlada Srbijom,ali vratice se njima sve ono sto su drugima uradilinadam se iskreno.
Gre`ota za mnoge sjajne članove DSS-a.
Da smo načisto: ne prezivam se Šormaz. :-)
Potpuna je istina da „Sablja“ vitla ISKLjUČIVO NAD GLAVAMA SRBA U SRBIJI.
Zato je pravi naslov:
„Sablja“ neprestano vitla nad glavama Srba u Srbiji.
Da, potpuno je nelogično da obeznovčeni narod Srbije šalje novac Japanu koji ima novac u suficitu za pola planete! Čak je i zvaničnica japanske ambasade izjavila da im je najpreča lepa reč...
Ljudima treba voda i hleb koliko sam uspela da čujem...
Zaista ne znam šta nas sprečava da prioritet u izvozu vode i možda i hleba damo Japanu...
To bi baš bila ljudska podrška Japanu..
Onda bi i deca u Srbiji (i šire) imala šta da jedu...
Tekst ne mogu pravilno da razumem jer nisam znala da je Voja Koštunica na optuženičkoj klupi...
Mislila sam da je pozvan samo kao svedok...
Tužioci i sudije su Tadićeve kadije, i sve je farsa i cinizam. Sve liči na "objektivnost Haškog tribunala" prema Srbima
Krivično pravo i naš pravni poredak ne poznaju nikakvo krivično delo koje bi se zvalo „politička pozadina“. Ako je neko organizator, podstrekač ili uopšte saučesnik u nekom krivičnom delu, onda mu se sudi kao i onome koji je delo izvršio.
Poziv na saslušanje zbog nekakve „političke pozadine“ može da znači samo dve stvari:
ili se pozvano lice politički progoni, pa se organi represije stavljaju po nečijem nalogu u funkciju diskreditacije ličnosti
ili je to lice pozvano na saslušanje kao svedok ili osumnjičeni u krivičnom postupku
Šta je po vašem mišljenju u ovoj situaciji sa Koptunicom posredi?
Postoje DVA problema, velika, i vise sitnijih, da bi se gospodin Vojislav Kostunica javio na nekakvo kvazizamajavanje i izigravanje drzave, razgovaranjem o nekakvim zamisljeno fokusiranim temama, kao sto je politicka pozadina ubistva premijera.
Taj uzasan cin ubistva je sramota za civilizovanu Srbiju, pa i da nema politicke pozadine, traba je izmisliti.
Ali ne i poturiti, kome je zgodno i politicki isplatljivo.
Drugi problem je sto Kostunica nije bas "obican" gradjanin, nazalost, steta da bar 5 miliona gradjana nema neke morlne osobine kakve on ima.
Uz licnu visoku obrazovanost i kulturu, Vojislav Kostunica je bio i istorijski predsednik jedne drzave, istorijski predsednik i partner pokojnom premijeru Zoranu Djindjicu, uz sve razlike i dopunjavanja koja su medjusobno imali. I zajedno, jedan bez drugoga ne bi mogli, promenili tok istorije Srbije.
Ukratko, doticni gospodin je sve drugo samo ne "obicni gradjanin".
Posto je steta koju su napravili neizmerna, Srbija je stala na svim frontovima, jedino moz da prozvodi marketing i isprazne propise.
I rezim prihvata priliku, da se politicki razracuna, za neko otkrivanje nekakve istine nema nikakvog realnog interesovanja, ali zvanicnog i populistickog ima na pretek.
I sta sada sa Srbijom, zaduzenom i propalom, preostaje politicki rijaliti, izreziran i tempiran, detaljno najavljivan, doziran i razvucen u vremenu.
Da su profesionalci zeleli nekakvu izjavu od Kostunice, to bi do sada bilo uradjeno na jedan od bar pet nacina, a javnost bi samo bila upoznata.
Ali je valjda jasno ono sto je jasno. Kako (jos jednom) opstati u politickoj trci, dok opada rejting i licno bogatstvo, hvatajuci se za nekrofilsku slamku spasa.
Medjutim Kostunica koliko god bio los politicar ,ipak je nacionalno orijentisan(sto zna vrlo dobro Veliki brat) ,zato mora da bude "lincovan",satanizovan,popljuvan,ocrnjen i uprljan,kao sto su svojevremeno bili Milosevic i Seselj.Buduci da su ova dvojica "opravdano odsutni" nadjose im zamenu.
@Misljenje jednog klovna
@izvanredno
pridruzujem se vasim komentarima
Ne treba kukati nad tuđim grobom! On je dobro odigrao ulogu trojanskog konja da bi "žuti" došli na vlast i večno vladali ( setimo se samo da su bili na pragu nestajanja kada su izašli iz Skupšine). On ih je uzdigao. I ko mu je kriv? Zapad odbaci svoje pione kada mu više ne trebaju.
Politicki spinovani se usudjuju da daju finalnu ocenu. Da se bar ogranice na "licno", IMHO misljenje, nego se ispaljuju finalni zakljucci neobavestenih i zavedenih gradjana.
Sloboda misli ne obavezuje na slobodu lupetanja, nekada pri formiranju i zakljucka, a posebno ocene necijeg karaktera, treba malo prouciti zrtvu prideva.
Ako je VK podizao glas pre 40 godina, sa malom grupom intelektualaca, znacajno pre svih aparatcika i parazita, komunistickih autorki Pescanika, koje su uzivale blagodeti clanstva u Savezu komunista, malo je tesko takvoj osobi poturiti sporost i neobavestenost, koja je veoma popularna u savremenoj dnevnopolitickoj "borbi".
Nije u pitanju SAMO Vojislav Kostnica, u pitanju je montiranje procesa SRBIJI, iznutra, uz prihvatanje ostvarenih montiranih procesa i presuda.
Kojim komunistickim putem ide Srbija, ocigledno zalutala na "europskom putu bez alternative".
Srbija na putu kompartijskog gulaga