Одличан апел за опстанак Србије. Са њим у народ, од врата до врата, штампајте летке и растурајте их од руке до руке по целој Србији, до најудаљенијих села и заселака, до најстаријих заборављених старина на Старој Планини. За то нису потребни медији. Само јака воља. Ово је борба за опстанак Србије. За опстанак свих Срба, где год да живе, на било ком континенту. И има за кога да се боримо. Млади Срби на свим континентима искрено воле своју и домовину својих родитеља. Наша Борба за Слободу неће бити лака. Нато власт у Србији неће лако и сама отићи са власти. Ми, Срби, им морамо помоћи у томе. Зато, Срби, сетите се својих славних предака и њихових жртава. Да није било њихове борбе и жртава не би било ни нас данас. Нико нас никада није поразио у борби за слободу. Неће ни ови. Али нас нико није понизио као ови. Зато, Срби, са Богом и Србијом у срцу, кренимо у борбу. За себе. За сву нашу децу рођену и нерођену. За Србију.
Живела Слободна Србија.
Препоруке:
0
0
2
недеља, 20 фебруар 2011 15:58
ПА
Е, ово не могу да прочитам до краја. Како може уопште да ишта каже? Па ко им је ову Србију на тацни дао: Ево, знам да Србију чекају тешки дани а Власт многи прљави послови! па, боље да те прљаве послове обавите ви а да ја останем "чиста образа". Има много паметних људи у сенци ДСС али не вреди им све то кад су само посматрачи.
Препоруке:
0
0
3
недеља, 20 фебруар 2011 16:21
Vilok
Posto se g. Kostunica predstavlja za demokratu i patriotu, voleo bih da znam da li oseca moralnu odgovornost sto smo tu gde jesmo? Ne zaboravimo da se kriza naslucivala jos 2002. kada su ekonomisti pout Dragasa, Dusanica, Mladjena Kovacevica, upozoravali dokle ce dovesti tzv. becarska ekonomija. A ona je vodjena jos za vlade V.Kostunice, niko ne zna gde je zavrsio novac od prodaje Telenora, Luke Beograd, C marketa, a ovih dana smo svedoci i afere Kolubara.
Narod je odavno ocenio politiku V.Kostunice, sa 43 posto podrske u birackom telu, danas se bori za cenzus. Narod je najbolji sudija dela nasih politicara.
Препоруке:
0
0
4
недеља, 20 фебруар 2011 16:21
Нн
Војо, ако ти је за утеху, ето имаш мој глас на следећим изборима па ради са њим шта ти воља. Све написано је одлично срочено и лако је разумети и обичном човеку који не познаје политичке процесе по дубини. Ако народ има очи да види и уши да чује, знаће како ће гласати на изборима који долазе.
Препоруке:
0
0
5
недеља, 20 фебруар 2011 16:39
Радосав Стевановић
Коштунице, ... Војо!
Подржао бих ја тебе, али нећеш ти мене! Појавиш се у јавности, изгледа, само на уштап, па те опет нема, и нема ... Прође нам живот у чекању.
Чини се да си и ово изговорио тек да отаљаш обавезу.
Препоруке:
0
0
6
недеља, 20 фебруар 2011 16:43
Alexander "X"
Profesore morate da nastupite mentorski. Vasi kandidati ce odluciti izbore. Niko se nikada nije vracao politicki tamo gde je vec jednom bio ali sa svezim snagama i vasom nesebicnom podrskom neki novi klinci pod okriljem nacionalne ali ne nacionalisticke stranke lako bi privukli narod i postavili zemlju na noge. Ako vasa stranka ne izbaci srpskog Putina onda je Srbija u komi i samo se ceka iskljucenje sa dijalize.
Jedno je neosporno, Vasoj danasnjoj analizi se ne moze nista prebaciti. Ovako kako upravlja postojecih 25 ministara Srpske Vlade upravljalo bi isto ako ne mnogo bolje bilo kojih 25 gradjana Srbije bez ikakvog politickog iskustva. Zemlju vode politicke analfabete osobe koje se na mandatu doucavaju sta je trebalo kad je trebalo. Samo sloga Srbiju spasava, uz pomoc razuma i blagoslov. Morate pomoci Srbiji.
Препоруке:
0
0
7
недеља, 20 фебруар 2011 17:05
Vukasin
Slazem se Vojo, sa svim skoro, ali nemam poverenja u partiju koja se, u takvoj situaciji o kojoj pricate, samo povremeno javi saopstenjima. Nit se tako budi narod, i osvaja vlast radi sprovodjenja te odgovorne politike. Niti cete sa takvin nacinom "rada" moci da izdrzite na vlasti, sve i da dodjete nekako u poziciju, protiv DS-a, LDP-a, NVO sektora, svih domacih medijskih lakeja, da ne pominjem strane politicke i medijske igre i pritiske koji bi bili vrseni na Srbiju sa vama na vlasti.
Ne shvatite me pogresno, ja sam vas glasac, ali dok se vi ovako budete ponasali i vodili borbu, dotle ce meni izbori biti irelevantni u pogledu mogucnosti za bilo kakvu promenu. Ovakvim ponasanjem, i uskracivanjem naroda za ozbiljnu alternativu, terate nas na ulicu. A kad izadjemo na ulicu, necete nam vise trebati ni vi, ni DSS.
Препоруке:
0
0
8
недеља, 20 фебруар 2011 17:11
наташа
Имате моју подршку као и све оне друштвене снаге и људи који су доказали да им је стало до Србије.
Препоруке:
0
0
9
недеља, 20 фебруар 2011 17:16
Патриота из Топлице
Дијагнозе су, драги Војо, потпуно тачне! Сада је потребна акција, што пре и што снажније! Ту је неопходно Твоје искуство, знање и поштење, и то што си тако искрено и тако одлучно раскрстио за западним лицемерима који желе мртву Србију, Србију Европљана без идентитета а не Србију са Историјом и традицијом... Али то није довољно, и ту акцију не можеш да изведеш сам, нити то може твој ДСС нити било која друга патриотска и по уверењу можда државнотворна партија. И зато, Војо, молим те као неког кога искрено поштујем, безмало вршњака, погледај око себе, ослушни, не губи време на разговоре са каријеристом Томом, послушај шта кажу млади и образовани који воле Србију и којих, на жалост Сотоне, још има доста, слава Богу! Придружи се, помози и помоћи ће ти се!... Последњи је час,и сам си то видео, Војо! И када за пар дана митомански, у инат безкореновићима, одем да се поклоним сећању на наш топлички Гвоздени пук, молићу се Богу да ове речи допру до тебе! Живела Србија!
Препоруке:
0
0
10
недеља, 20 фебруар 2011 17:31
мачак гарфилд
Добро, тако је.... али, онда није требало “во времја оно“ препустити државно кормило ДС-у његовим пришипетљама, јер тада се – без ванредних избора могла образовати парламентарна већина и остати на власти. Ту сада не помажу никаква правдања о “чистим рукама“, јер – у политици се руке морају понекада и мало запрљати ради доласка до оправданог и доброг циља. После тога се могу и како-тако опрати, ако је циљ: добробит по државу, постигнут.
Шта сада? Па, ванредни избори су садашњим властодршцима добродошли као куга. Не треба сумњати у моћ Боижју, али само Његово чудо може довести до њих, као и само Његова помоћ до њиховог колико-толико поштеног исхода. И, шта затим? Чистим рукама неће моћи. Господине Коштуница, навуците рукавице (боксерске) – или баците пешкир у ринг!
Препоруке:
0
0
11
недеља, 20 фебруар 2011 17:34
Обсервантес
Све за Србију, Србију ни за шта! Поздрављам овај говор.
Препоруке:
0
0
12
недеља, 20 фебруар 2011 17:44
Арчибалд Рајс
Сраћо Срби окупимо се и спасимо Отаджбину, ово нам је можда заднја шанса.
Препоруке:
0
0
13
недеља, 20 фебруар 2011 17:45
Арчибалд Рајс
Браћо Срби окупимо се и спасимо Отаджбину, ово нам је можда заднја шанса.
Препоруке:
0
0
14
недеља, 20 фебруар 2011 17:46
Жељко Јефић
Војо спаси Србију и кандидуј се за председника, јер од
овог
сав описани јад и долази.
Препоруке:
0
0
15
недеља, 20 фебруар 2011 17:46
clan od 99, ali samo par godina
predsednice, dok ste vi bili sef drzave, otpocela je reforma vojske, obrazovanja, ekonomije.. sumorne rezultate i plodove tih reformi osecamo danas, a verovatno tek cemo ih osecati. vi ste trcali u susret eu i docekivali (npr. solanu) kao najrodjenijeg iako nam iz iste te evrope nista dobro nije doslo u poslednjih 600 godina. kao da ste zaboravili istorijske cinjenice koje smo nekoliko puta SKUPO osetili na svojoj kozi. ta skupoca se placala visemilionskim zrtvama i gubitkom teritorija.
vi ste najmanje pozvani da kritikujete ovu stetocinsku vlast. jer da nije bilo vas, nikada se ne bi docepali vlasti. vi ste podrzali kandidata vladajuce stranke za predsednika drzave, vi niste hteli da sklopite vladu pre par godina sa najjacom opozicionom strankom i na taj nacin obezbedite nacionalnu vladu koja bi imala podrsku prijateljskih zemalja. vi ste razocarali srpske rodoljube svojom neharizmom i ne imanjem kontakta sa narodom.
bolje bi vam bilo da priznate greske, ovo vam kazem kao prijatelj.
Препоруке:
0
0
16
недеља, 20 фебруар 2011 17:55
Barvo!
Gosp. Kostunica, barvo!. Spasite Srbiju. Spasite jos to malo sto ima da se spase, ali bojim se da DS, uz pomoc Zapada sedi zacementiran u svojim foteljama. Plasim se, da ih se necemo osloboditi sve dok i jedan metar slobodne Srbije postoji. Neko mora da povede ovaj Narod.
Препоруке:
0
0
17
недеља, 20 фебруар 2011 18:01
хиперборејац
Никада није имао значајнију подршку од народа ... ни за речи ни за дела.Увек су га гласови остављали на цедилу утерујући га у компромисе да би уопште нешто урадио.
И има катастрофалан избор сарадника.... све да и тај избор промени ... народ не може.
Штета.
Препоруке:
0
0
18
недеља, 20 фебруар 2011 18:28
ent
Slazem se sa predsednikom DSS sa svim sto je napisao, ali se ne slazem sa time, da su na delu planovi da se u Srbiji uvede dvopartijski sistem. Ako misli na DS i SNS mislim da od toga nema nista jer na to nece pristati SNS. Srpsna napredna stranka samo prividno, dok ne dodje na vlast, podrzava evropske integracije jer ako ne vodi takvu politiku nikada nede doci na vlast. U prethodnim predsednickim izborima Nikolic nije pobedio Tadica samo zato sto ga je SSesselj, u zavrsnoj kampanji, zbog sujete sto to nije on, "minirao" izjavama o srpskim granicama Karlobag, Virovitica i plasio gradjane, samo da ne bi pobedio Nikolic jer on je "najbolji" i mora da bude kako on kaze. Najbolje bi bilo da su zajedno Kostunica i Nikolic, ali sta se moze kad je Kostunica isto tako sujetan. Secate li se kako je zavitlavao Nikolica sa postavljanjem da bude predsednik Narodne skupstine, pa se onda predomisli itd.
Препоруке:
0
0
19
недеља, 20 фебруар 2011 18:41
Vladimir
Odlican govor, jasan i realan.
Problem je u, bar polovini glavnog odbora, i tri cetvrtine clanstva sto ne deli takvo misljenje. Neki bi da prosto udju u vlast i nastave po starom. Da se uklope u formirane fotelje i da pokupe med i mleko novog turnusa vlasti.
Ozbiljne promene bi podrzao i izveo manji deo clanstva i verovatno druga polovina odbora.
Te promene podrazumevaju razvijanje Srbije kao drzave, dramaticno smanjenje administracije(sto ne bi podnela vecina partijskog clanstva), i pravljenje Srbije po meri normalnog, radnog i vrednog gradjanina, koji ne mora svaki dan da brine o svojoj egzistenciji.
Druga primedba je u poverenju prema Vojislavu Kostunici, da nece, sticajem okolnosti, spoljnih i unutrasnjih, ponovo vracati mandat, nekome, narod je obmanut, umesto da se upusti u opaku borbu za ono sto je dobrobit za drzavu Srbiju.
Znamo sta treba ciniti, i V. Kostunica zna sta treba da se cini, a da li postoji krajnja odlucnost i spremnost..e to ne znamo..
Препоруке:
0
0
20
недеља, 20 фебруар 2011 18:53
Nenad
Glasao sam za DSS, iskreno verujući u ideje koje ta stranka promoviše. Verujem još uvek, ali se plašim da je malo kasno, jer je sve otišlo predaleko. Sve što EU i SAD budu tražile moraćemo da ispunimo, počev od promene Ustava, laganog puštanja Vojvodine "niz vodu". Bojim se da naši problemi tek počinju i da nam niko ne može pomoći.
Koštunica je, ja još uvek verujem, dobar i pošten čovek, odličan političar, ali neodlučan državnik. Mora to čvršće, odlučnije. Mora agresivnije, više.
A što se tiče mog glasa na sledećim izborima, to zavisi jedino od toga koliko će se DSS uspešno obračunati sa lopovima u svojim redovima. Ja znam da su napadi na DSS ideološki obojeni, ali isto tako verujem da u tome ima istine. Mora se skinuti ljaga sa imena stranke, izbacite sve sumnjive, smenite i tužite ih vi sami ako treba. Nema povlašćenih, nema milosti za one koji su krali. Ukoliko se to ne učini, bojim se da će DSS ostati ispod cenzusa. Nije sramota priznati da ima lopova, sramota je ništa ne učiniti
Препоруке:
0
0
21
недеља, 20 фебруар 2011 18:55
SRBIN
Gde ti je puška Vojo ? Takvi kao ti su nas i doveli do ovog svega ?
Препоруке:
0
0
22
недеља, 20 фебруар 2011 20:03
John The Rebelator
Колико откуцаја Коштуничиног срца је данас довољно Србији!" (Ж. Цвијановић):
"Када први сељак у Србији закоље своју последњу краву, прода месо и за те паре купи джебану за пушку коју му је деда оставио закопану под шљивом, када се догоди и тај последни тренутак социјалног и националног понижења - а све нас води ка том тренутку - улице српских градова биће довољно натопљене бензином да ће се веома лако пронаћи инвеститор за мало пламена".
Војо, "мегафон" у руке, у Скупштину, на улице, у српске градове и српска села, међу Србе, грађане, сељаке, омладину! Време је за дела(ње). Време је за "Српски национални фронт". До победе!
Препоруке:
0
0
23
недеља, 20 фебруар 2011 20:58
H. Prokopijevich
Господин Коштуница је себе још једном потврдио као одличног легалисту, теоретичара, филозофа... Нажалост господине Коштуница нама данас треба више него икада практичар- Вожд!
Вођа који ће да се буквално стави на чело народа, а не да га наводи из академске ложе.
Ви сте господине Коштуница требали да будете тај који ће да изведе народ на улицу, а не Николић...
Ви сте требали да изведете на улицу гневни народ а (не као Тома Николић пензионерски у милошевићевском "Ушће" стилу)и останете са народом на улици, или док присилите ову издајничку власт на изборе, или док је не скинете силом!
Дошло је време акције и то радикалне, Србија нема више времена за намештене изборе и "шојићку" забаву из скупштинског циркуса!
Окрените се једином природном савезнику, ма колико он сада био ослабљен, али је поред ваше странке једина преостала патриотска- а то је Српска Радикална Странка! Уосталом видели сте из ових "процурелих" дипломатских депеша да једино вас сматрају претњом. Стиже и други Воја!
Препоруке:
0
0
24
недеља, 20 фебруар 2011 21:01
mila w.
Vlada Kanada. Nema vise najzabacenijih sela. Nestala su. Zarasla su u siblje.Kuce su napustene. Na vratima katanci. Samo jos po neki stari i nemocni, cekaju na sudnji cas. Kad se podje od Bubanj potoka prema Pozarevcu nema obradjenih polja.Sve je zapusteno i pitam se kako ce izgledati za desetak godina.Pored svega sto je preziveo narod u Srbiji je izgubio svaku nadu za neki boljitak.
Препоруке:
0
0
25
недеља, 20 фебруар 2011 21:19
Radmila
@John The Rebelator! Vojo je bljed, tamo negde iza debelih zidova porucuje srpskom narodu, koda Srbi ne znaju da su u kanalu.
Препоруке:
0
0
26
недеља, 20 фебруар 2011 21:22
Broj Racuna
Objavite broj racuna ili kako moze da se pomogne spasavanje Srbije, situacija je suvise ozbiljna da bi se energija rasipala po tribinama. Vrlo je mali procenat ostao ne podkupljiv i svaki glas srpskog intelektualca i rodoljuba voljnog da pomogne bez rezervno treba podrzati. Ili cemo spasti Srbiju ili cemo o Srbiji kao sto smo nekada o Jugoslaviji. Ovo nije vreme da se nadmudrujemo ovo je vreme za britke akcije. SAD-Neamcka koalicija hoce potpuno da nas zatvore i raspodele. Sve sto nisu mogli kroz ratove amputiraju u miru filigranski i precizno.
Препоруке:
0
0
27
недеља, 20 фебруар 2011 23:25
Биљана Николић
Ово су идеје око којих Србија треба да се окупи.
Све за Србију, Србију ни за шта!
Препоруке:
0
0
28
недеља, 20 фебруар 2011 23:30
Anđelić Ž. Zuerich
Zašto Vojo nisi izveo narod na ulicu pre ili posle Nikoliča i Vučića i pokazao da si prava opozicija.Ti bi da je narod uz tebe a da se ne zameriš Tadiću?Ili ti je ispod časti da se guraš po ulicama sa narodom.Ne sviđa ti se izgleda ovaj arapski metod?
Lakše ti je iz fotelje.
Препоруке:
0
0
29
понедељак, 21 фебруар 2011 00:00
Турас
Иста интонација као Слобини задњи говори.Парадоксално али стварно.Србија нема алтернативе.Не верујем,волео бих,да Коштуница може да спасе Србију а он то ни сада не обећава.Остаје нам само искежена нада.
Препоруке:
0
0
30
понедељак, 21 фебруар 2011 00:36
Бојан -Сурбел-
А да Војо обучеш вијетнамку па да кренеш причу "људи ми морамо....."
Оваквог национално-моралног горостаса Срби једноставно не заслужују!
Препоруке:
0
0
31
понедељак, 21 фебруар 2011 00:47
Биљана Николић @Турас
Србију не може да спаси Коштуница, Србију можемо да спасимо ми, свесни Срби окупљени око идеја које је изнео Коштуница.
У једном коментару је написана истина да је Коштуница увек остављен на цедилу са гласовима, да је увек морао уз болне компромисе( који му се сад пребацују) да се бори за Србију. Увек је могао бити надгласан у влади, увек му је требало десет потеза више да би изокола постигао оно што се очекивало од њега. Овде мислим на очекивања његових гласача.
Такав какав је, дато поверење Коштуница је користио за јачање Србије, а не за јачање своје странке и своје популарности.
Препоруке:
0
0
32
понедељак, 21 фебруар 2011 00:57
Senka
Vrlo dobra analiza stanja u Srbiji. Jedino sto fali u tom govoru je samokritika. Mogao je bar spomenuti da je on zapoceo taj put pada pa da je mozda makar spomenuo da nije tako mislio kad je radio.Ili nesto u tom smislu.
Препоруке:
0
0
33
понедељак, 21 фебруар 2011 02:01
Један пажљиви читалац
Не може сам, ни један једини Коштуница на целом Свету да помогне ниједном оном који сам себи не помаже! Колико и овде има оних који питају, што ниси Коштунице, ово, што ниси оно ... Мислите ли да је неки вожд прво постао вожд ваздуху, па онда народу. Дакле, увек је прво био народ, да би било вође. Данас народа нема - има конзумената!
Препоруке:
0
0
34
понедељак, 21 фебруар 2011 02:12
Marko P
"Када први сељак у Србији закоље своју последњу краву, прода месо и за те паре купи джебану за пушку коју му је деда оставио закопану под шљивом, када се догоди и тај последни тренутак социјалног и националног понижења[...]"
- seljak ce se ubiti i bice zaboravljen.
"Ако народ има очи да види и уши да чује"
- vi mora da se salite.
"али, онда није требало “во времја оно“ препустити државно кормило ДС-у"
Opste je poznato, a i lepo vam je Antonic objasnio pre neki dan, da je Voja to uradio jer je bio u strahu od gneva Washingtona. Sad vi ocekujete racionalnu analizu od coveka koji se trese od straha.
Препоруке:
0
0
35
понедељак, 21 фебруар 2011 03:20
s.p.Lajković
Čitajući ove komentare, ne mogu da se otmem utisku da je ovaj naš narod (uključujući i mene) obična - STOKA. Zašto ? Svi smo prave demokrate,prave patriote,želimo promene, skidanje ovih srpskih izdajnika sa vlasti, normalno,vidimo šta nam se dogadja ali eto nema pravog. Taj Voja,dok je bio na vlasti, nije radio ovo, te u njegovo vreme bilo je ono, te predao se kad nije trebao itd. A uistinu, Voja NIJE bio DIKTATOR željan vlasti po svaku cenu , to svima u podsvesti NAJVIŠE smeta. A On je samo hteo sve da uradi temeljno i legalistički po zakonu…e, a mi hoćemo sve i odmah, sad, ma juče .Siguran sam da je više od pola onih što sad najviše kuka na predhodnim izborima glasalo za DS I za brze promene a sad evo nam ga. Hoćemo sve odmah a to se samo STOCI omogućava zato što stoka ili nešto dobije odmah ili ugine. Zato nama treba ČOBANIN, a ne normalni PREDSEDNIK i normalni političar, koji će da sproVODI politiku, neko ko će odmah da obeća sve i odmah ili bolje da nepokušava .
Препоруке:
0
0
36
понедељак, 21 фебруар 2011 03:23
a gde je finale?
Mmmda... Now what?
Препоруке:
0
0
37
понедељак, 21 фебруар 2011 03:26
@ Anđelić Ž. Zuerich
Izvodio je Voja pola miliona na ulice mnogo pre Nikolica, neke od ambasada su tada gorele, zar vas secanje ne sluzi vise Milosrdni Andjelcicu?
Препоруке:
0
0
38
понедељак, 21 фебруар 2011 08:44
Аран Разоч
Војо, Војо! Прво, Србија више није на коленима, већ је потонула у блато и дави се полако. Друго, хајде, нек је Србија на коленима, ама ниси ли је баш ти саплео када си пустио Тадића за председника, а после дао еуроатланацистима власт на тацни. А тек онај устав, ужас да спопадне. Пет година председнички мандат, повећан са четири, еј, мало ли је било и то четири? Па има ли ту мозга, црни Војо, црни сестро? Па да скупштина може да мења устав, да не пита грађане, демократски ли је? Оно, јесу ови сада гори од тебе, није да нису, некако све се не могу отети утиску да си их ти на власт довео. А сад, џаба плакати, говоре држати, свецем се градити.
Препоруке:
0
0
39
понедељак, 21 фебруар 2011 08:46
nataša
Upravo sam pregledao jutarnju štampu. U POlitici i Blicu ništa, a u Večernjim ima članak sa istim naslovom.
Takvo ignorisanje je najbolja potvrda težine reči koju je izgovorio gospodin Koštunica.
Препоруке:
0
0
40
понедељак, 21 фебруар 2011 09:11
Angel
Istina, Vojo, sami i ti si dobrineo tome. I ti i petooktobarski "revolucionari", palitelji vlastite skupšitne... lupajte sad u šerpe... Rečeno vam je da će tako biti i sad kad se to ostvarilo ... kuku joj...
Препоруке:
0
0
41
понедељак, 21 фебруар 2011 10:10
Vilok
Koliko hvalospeva na racun VK, a veoma malo onih koji realno sagledavaju ulogu VK na srpskoj politikcoj sceni. Ljudi, pa DSS nije uspeo vise od 60.000 poptisa za akciju >Stop prodaji Telekoma> da prikupi,tamo je veoma malo sposobnih i agilnih ljudi a Kostunica nije nikakav mesija. Videli smo njegovo dleovanje u periodu 2000.-2008.
Препоруке:
0
0
42
понедељак, 21 фебруар 2011 10:22
Биљана Николић@Senka
Koštunica se svakim svojim potezom razlikovao od ostalih lidera DOSa. Možemo da počnemo od izlaska iz vlade 2001.preko optužbe da su izvšili državni udar hapšenjem Mloševića, hapšenja američkog špijuna, odnos prema pristalicama SPSa i prenos sahrane Miloševića na RTSu, američke depeša iz 2006 sa vikiliksa (In fact, Kostunica has literally brushed aside our recommendations)da je odbio sve predloge USA (usvajanje Deklaracij o Srebrenici između ostalog) pa sve do izlaska iz vlade 2008.
Nažalost, u Srbiji posipanje pepelom, prazna izvinjenja, obećanja i prijatna magla, imaju mnogo veći značaj kod birača, nego stvarno urađaeno.
Odluka je u Vama, izbor je samo Vaš, odbacite sve iz ovog govora ako smatrate da se Koštunica nije dokazao kao nacionalno orijentisan.
Препоруке:
0
0
43
понедељак, 21 фебруар 2011 10:47
Jelena
вратити политичку стабилност и национални консензус у земљи, као темељ на којем ће се постепено опорављати привреда и јачати правни поредак у држави.
Drzavotvorno nema sta.Ali gospodine Kostunica ovi ce na izbore ponovo sa nekom prevarom od1000evra ,ili 2oo.ooo novih radnih mesta jer se lako manipulise gladnima i nezaposlenima.Vodite agresivnu kampanju sa cimjenicama o lazi ,prevari izdaji,imate koliko god hocete.Imate moj glas ali treba vam vecina .
Препоруке:
0
0
44
понедељак, 21 фебруар 2011 11:05
@Аран Разоч , Marko P
@Marko P
Личи ми да сте из ЛДПа, и да сте овде како би по сваку цену у корену спалили могућност да се Србија освести јер ви живите од гнева Вашингтона према Коштуници.
Ако сте СНС или СПС, онда не преносите свој страх од Вашингтона и своје опште познато подаништво Вашингтону на друге.
Не верујем да сте из садашњег СРСа, јер све по чему пљујете и сваки трн у оку Вашингтона - Декларација о војној неутралности, Устав, митинг за КиМ, гасни споразум - забоден је уз помоћ СРСа.
@Аран Разоч
Замислите како би било лепо да Воја није донео Устав - председник Тадић би владао само 4 године, слатки брате!
А Воја донео Устав И ПРЕАМБУЛУ па Тадић, да влада и сто година, не може без дво - трећинске већине на референдуму да призна КиМ! Да се Устав мења у скупштини, већ би имали 125 посланика, а треба референдум и Ви то знате.
Продаја СПС европејцима је предаја власти на тацни,.
Ви се не правите паметна свезналица кад сте обичан манипулатор чињеницама.
Препоруке:
0
0
45
понедељак, 21 фебруар 2011 11:25
Биљана Николић@Vilok
Član ste DSS na papiru, verovatno,kao razočarani pristalica Šormaza, pa ste ostali da iznutra podrivate čvrst stav DSSa ili Vas niko drugi neće.
Da ste gospodine Vilok vi hrabar i otvoren patriota kakvim se predstvljate, a ne sitan partijski nezadovoljnik, mogli ste se sami popeti na kartosku kutiju ispred skupštine i održati ovakav govor. Са својим искуством и стажом, основали би своју партију и бомбардовали нас патриотским идејама са СВИХ МЕДИЈА ако је то тако лако!
Зашто то нисте урадили него подмећете ногу једином политичару који има и храбрости и снаге и смелости и воље да изађе пред народ са чистим и искључиво патриотским ставом
Из које рупе наступате господине Вилок?
Препоруке:
0
0
46
понедељак, 21 фебруар 2011 11:27
Оливера Петровић
Надајмо се да ће се Коштуница одазвати на ове веома конструктивне коментаре. Уствари, од њега се очекује мањи напор него раније јер су време и прилике учинили да већи број становника Србије схвати да морају да мобилишу сопствене снаге и изворе. Српски речено, "у се и у своје кљусе", јер је свака друга стратегија сада већ постала самоубилачка.
Препоруке:
0
0
47
понедељак, 21 фебруар 2011 11:30
Gordana
Avo! Najzad! Oglasio se i pokazao da ipak ima za koga da se glasa u Srbiji! E , sada draga braco ako nam nije jasno sta nam je ciniti, ako je uspela ova placenicka propaganda da nam toliko ispere mozak , ako smo poverovali da je Kostunica kriv i sto je ruzno vreme,a da njega i njegove vlade nije bilo odavno bi Beograd bio bar London, ako nam je merilo istine b92 i slicni "mudraci" sa zapada, onda nemamo ni prava a ni razloga da se kasnije zalimoi.
Jedino sto strasno malo ljudi cita ovaj sajt. Zato pricajte svima, objasnjavajte, dosdjujta, primoravajte ljude da pocnu da misle. Svako od nas mora da sprovodi kampanju kad vec zivimo u potpunoj informativnoj blokadi, kad smo u diktaturi za koju je Milosevic bio neuki pocetnik.
Razgrcite mrak i u akciju ako nije prekasno.
Препоруке:
0
0
48
понедељак, 21 фебруар 2011 11:52
Милутин
Демократска странка србије је једина озбиљна политичка странка, која може да спасе Србију од даљег пропадања. Говор председника Коштунице је одличан, са прецизно и тачно постављеном дијагнозом стања у коме се данас налази Србија. Потребна нам је истински родољубива и национално свесна влада да води нашу земљу.
Препоруке:
0
0
49
понедељак, 21 фебруар 2011 13:36
Цоца
Од световних лепота као од сна побегавши
духовне да ѕадобијеш ѕажелев ...
Дивни стихови, лепа песма ...
Увек се ње сетим када неко критикује преоштро
Коштуницу. Он се одрекао власти (новца, славе,
лепих жена) еда би народ раѕмислио ѕа шта је.
Не много храбро, али људски и пре свега демократски.
И рече народ, али не би тако. Ел тако браћо Срби ?
Покаѕа човек прави пут. Покаѕа да се може. Али мора
свако ѕа себе то исто или слично да уради.
Ако смо слободни љзди морамо сами !
Препоруке:
0
0
50
понедељак, 21 фебруар 2011 14:25
Serbon prvovencani
Jednim govorom ne mozes probuditi narod...ima ih puno koji imaju dubok san.Sve je u redu sa tvojim govorom...samo treba svaki dan i u svakom trenutku to iznositi...
Препоруке:
0
0
51
понедељак, 21 фебруар 2011 15:59
Vilok
Odgovor gdji Nikolic:
Nisam ja protiv DSS-a, samo zelim promene u vrhu te stranke, smatram da Kostunica snosi moralnu odgovornost za ono sto nam se desava i da je moralni cin da podnese ostavku kako bi stranka dozivela promene i sa novim ljudima pokusala da ostvari sovj program, koji je u skladu sa mojim nacelima.
Samo sma protiv kulta licnosti i "mesijanstva" pojedinih lidera.
Препоруке:
0
0
52
понедељак, 21 фебруар 2011 17:23
b. s. m.
Kad bi VK imao medijske agitpropovce a la Djilas/Saper/Krstic, da samo ima jurisnike kakvi su Sutanovac/Pajtic/Djelic, da ima onakvu volju za moc kao Ljubin prosrpsi Tadic, da mu svi mediji redom peze pred vratima, da ima onakvu podrsku Imperije i celog Zapada, da uzima kredite i sakom i kapom a ne da rastera MMF, da je svojima podelio ministarska, drzavno-sekretarska i savetnicka mesta, da je strucnjak i za telekomunikacije i za vojsku i za krsenje Ustava kao zuti i nas preshjednik, da ... onda ne bi bio Drzavnik. I, pre svega, gospodin. Ta rec za neke jos uvek ima puno znacenje.
Препоруке:
0
0
53
понедељак, 21 фебруар 2011 19:37
Станимир Трифуновић
"За добро се треба борити као војник, а који војник може САМ добиотио рат?"
Ж.П.сартр
Препоруке:
0
0
54
понедељак, 21 фебруар 2011 21:02
Биљана Николић @Vilok
Нико Вам, тако способном, не брани да засијате на политичком небу Србије - изволите изнесите своје ставове, бар овде на НСПМ (за почетак).
Није ваљда да Вам је смејање лидеру партије којој наводно припадате најбољи политички адут?
Препоруке:
0
0
55
понедељак, 21 фебруар 2011 23:54
Турас
Биљана Николић,буквално сте ме разумели.Видим да сте ДССовац,то је у реду.Верујете да су данас било чије идеје довољне за покретање народа у"позитиву".Сматрате да госп.Вилок баш нимало није у праву?
Живела Слободна Србија.
Narod je odavno ocenio politiku V.Kostunice, sa 43 posto podrske u birackom telu, danas se bori za cenzus. Narod je najbolji sudija dela nasih politicara.
Подржао бих ја тебе, али нећеш ти мене! Појавиш се у јавности, изгледа, само на уштап, па те опет нема, и нема ... Прође нам живот у чекању.
Чини се да си и ово изговорио тек да отаљаш обавезу.
Jedno je neosporno, Vasoj danasnjoj analizi se ne moze nista prebaciti. Ovako kako upravlja postojecih 25 ministara Srpske Vlade upravljalo bi isto ako ne mnogo bolje bilo kojih 25 gradjana Srbije bez ikakvog politickog iskustva. Zemlju vode politicke analfabete osobe koje se na mandatu doucavaju sta je trebalo kad je trebalo. Samo sloga Srbiju spasava, uz pomoc razuma i blagoslov. Morate pomoci Srbiji.
Ne shvatite me pogresno, ja sam vas glasac, ali dok se vi ovako budete ponasali i vodili borbu, dotle ce meni izbori biti irelevantni u pogledu mogucnosti za bilo kakvu promenu. Ovakvim ponasanjem, i uskracivanjem naroda za ozbiljnu alternativu, terate nas na ulicu. A kad izadjemo na ulicu, necete nam vise trebati ni vi, ni DSS.
Шта сада? Па, ванредни избори су садашњим властодршцима добродошли као куга. Не треба сумњати у моћ Боижју, али само Његово чудо може довести до њих, као и само Његова помоћ до њиховог колико-толико поштеног исхода. И, шта затим? Чистим рукама неће моћи. Господине Коштуница, навуците рукавице (боксерске) – или баците пешкир у ринг!
vi ste najmanje pozvani da kritikujete ovu stetocinsku vlast. jer da nije bilo vas, nikada se ne bi docepali vlasti. vi ste podrzali kandidata vladajuce stranke za predsednika drzave, vi niste hteli da sklopite vladu pre par godina sa najjacom opozicionom strankom i na taj nacin obezbedite nacionalnu vladu koja bi imala podrsku prijateljskih zemalja. vi ste razocarali srpske rodoljube svojom neharizmom i ne imanjem kontakta sa narodom.
bolje bi vam bilo da priznate greske, ovo vam kazem kao prijatelj.
И има катастрофалан избор сарадника.... све да и тај избор промени ... народ не може.
Штета.
Problem je u, bar polovini glavnog odbora, i tri cetvrtine clanstva sto ne deli takvo misljenje. Neki bi da prosto udju u vlast i nastave po starom. Da se uklope u formirane fotelje i da pokupe med i mleko novog turnusa vlasti.
Ozbiljne promene bi podrzao i izveo manji deo clanstva i verovatno druga polovina odbora.
Te promene podrazumevaju razvijanje Srbije kao drzave, dramaticno smanjenje administracije(sto ne bi podnela vecina partijskog clanstva), i pravljenje Srbije po meri normalnog, radnog i vrednog gradjanina, koji ne mora svaki dan da brine o svojoj egzistenciji.
Druga primedba je u poverenju prema Vojislavu Kostunici, da nece, sticajem okolnosti, spoljnih i unutrasnjih, ponovo vracati mandat, nekome, narod je obmanut, umesto da se upusti u opaku borbu za ono sto je dobrobit za drzavu Srbiju.
Znamo sta treba ciniti, i V. Kostunica zna sta treba da se cini, a da li postoji krajnja odlucnost i spremnost..e to ne znamo..
Koštunica je, ja još uvek verujem, dobar i pošten čovek, odličan političar, ali neodlučan državnik. Mora to čvršće, odlučnije. Mora agresivnije, više.
A što se tiče mog glasa na sledećim izborima, to zavisi jedino od toga koliko će se DSS uspešno obračunati sa lopovima u svojim redovima. Ja znam da su napadi na DSS ideološki obojeni, ali isto tako verujem da u tome ima istine. Mora se skinuti ljaga sa imena stranke, izbacite sve sumnjive, smenite i tužite ih vi sami ako treba. Nema povlašćenih, nema milosti za one koji su krali. Ukoliko se to ne učini, bojim se da će DSS ostati ispod cenzusa. Nije sramota priznati da ima lopova, sramota je ništa ne učiniti
"Када први сељак у Србији закоље своју последњу краву, прода месо и за те паре купи джебану за пушку коју му је деда оставио закопану под шљивом, када се догоди и тај последни тренутак социјалног и националног понижења - а све нас води ка том тренутку - улице српских градова биће довољно натопљене бензином да ће се веома лако пронаћи инвеститор за мало пламена".
Војо, "мегафон" у руке, у Скупштину, на улице, у српске градове и српска села, међу Србе, грађане, сељаке, омладину! Време је за дела(ње). Време је за "Српски национални фронт". До победе!
Вођа који ће да се буквално стави на чело народа, а не да га наводи из академске ложе.
Ви сте господине Коштуница требали да будете тај који ће да изведе народ на улицу, а не Николић...
Ви сте требали да изведете на улицу гневни народ а (не као Тома Николић пензионерски у милошевићевском "Ушће" стилу)и останете са народом на улици, или док присилите ову издајничку власт на изборе, или док је не скинете силом!
Дошло је време акције и то радикалне, Србија нема више времена за намештене изборе и "шојићку" забаву из скупштинског циркуса!
Окрените се једином природном савезнику, ма колико он сада био ослабљен, али је поред ваше странке једина преостала патриотска- а то је Српска Радикална Странка! Уосталом видели сте из ових "процурелих" дипломатских депеша да једино вас сматрају претњом. Стиже и други Воја!
Све за Србију, Србију ни за шта!
Lakše ti je iz fotelje.
Оваквог национално-моралног горостаса Срби једноставно не заслужују!
У једном коментару је написана истина да је Коштуница увек остављен на цедилу са гласовима, да је увек морао уз болне компромисе( који му се сад пребацују) да се бори за Србију. Увек је могао бити надгласан у влади, увек му је требало десет потеза више да би изокола постигао оно што се очекивало од њега. Овде мислим на очекивања његових гласача.
Такав какав је, дато поверење Коштуница је користио за јачање Србије, а не за јачање своје странке и своје популарности.
- seljak ce se ubiti i bice zaboravljen.
"Ако народ има очи да види и уши да чује"
- vi mora da se salite.
"али, онда није требало “во времја оно“ препустити државно кормило ДС-у"
Opste je poznato, a i lepo vam je Antonic objasnio pre neki dan, da je Voja to uradio jer je bio u strahu od gneva Washingtona. Sad vi ocekujete racionalnu analizu od coveka koji se trese od straha.
Takvo ignorisanje je najbolja potvrda težine reči koju je izgovorio gospodin Koštunica.
Nažalost, u Srbiji posipanje pepelom, prazna izvinjenja, obećanja i prijatna magla, imaju mnogo veći značaj kod birača, nego stvarno urađaeno.
Odluka je u Vama, izbor je samo Vaš, odbacite sve iz ovog govora ako smatrate da se Koštunica nije dokazao kao nacionalno orijentisan.
Drzavotvorno nema sta.Ali gospodine Kostunica ovi ce na izbore ponovo sa nekom prevarom od1000evra ,ili 2oo.ooo novih radnih mesta jer se lako manipulise gladnima i nezaposlenima.Vodite agresivnu kampanju sa cimjenicama o lazi ,prevari izdaji,imate koliko god hocete.Imate moj glas ali treba vam vecina .
Личи ми да сте из ЛДПа, и да сте овде како би по сваку цену у корену спалили могућност да се Србија освести јер ви живите од гнева Вашингтона према Коштуници.
Ако сте СНС или СПС, онда не преносите свој страх од Вашингтона и своје опште познато подаништво Вашингтону на друге.
Не верујем да сте из садашњег СРСа, јер све по чему пљујете и сваки трн у оку Вашингтона - Декларација о војној неутралности, Устав, митинг за КиМ, гасни споразум - забоден је уз помоћ СРСа.
@Аран Разоч
Замислите како би било лепо да Воја није донео Устав - председник Тадић би владао само 4 године, слатки брате!
А Воја донео Устав И ПРЕАМБУЛУ па Тадић, да влада и сто година, не може без дво - трећинске већине на референдуму да призна КиМ!
Да се Устав мења у скупштини, већ би имали 125 посланика, а треба референдум и Ви то знате.
Продаја СПС европејцима је предаја власти на тацни,.
Ви се не правите паметна свезналица кад сте обичан манипулатор чињеницама.
Da ste gospodine Vilok vi hrabar i otvoren patriota kakvim se predstvljate, a ne sitan partijski nezadovoljnik, mogli ste se sami popeti na kartosku kutiju ispred skupštine i održati ovakav govor.
Са својим искуством и стажом, основали би своју партију и бомбардовали нас патриотским идејама са СВИХ МЕДИЈА ако је то тако лако!
Зашто то нисте урадили него подмећете ногу једином политичару који има и храбрости и снаге и смелости и воље да изађе пред народ са чистим и искључиво патриотским ставом
Из које рупе наступате господине Вилок?
Jedino sto strasno malo ljudi cita ovaj sajt. Zato pricajte svima, objasnjavajte, dosdjujta, primoravajte ljude da pocnu da misle. Svako od nas mora da sprovodi kampanju kad vec zivimo u potpunoj informativnoj blokadi, kad smo u diktaturi za koju je Milosevic bio neuki pocetnik.
Razgrcite mrak i u akciju ako nije prekasno.
духовне да ѕадобијеш ѕажелев ...
Дивни стихови, лепа песма ...
Увек се ње сетим када неко критикује преоштро
Коштуницу. Он се одрекао власти (новца, славе,
лепих жена) еда би народ раѕмислио ѕа шта је.
Не много храбро, али људски и пре свега демократски.
И рече народ, али не би тако. Ел тако браћо Срби ?
Покаѕа човек прави пут. Покаѕа да се може. Али мора
свако ѕа себе то исто или слично да уради.
Ако смо слободни љзди морамо сами !
Nisam ja protiv DSS-a, samo zelim promene u vrhu te stranke, smatram da Kostunica snosi moralnu odgovornost za ono sto nam se desava i da je moralni cin da podnese ostavku kako bi stranka dozivela promene i sa novim ljudima pokusala da ostvari sovj program, koji je u skladu sa mojim nacelima.
Samo sma protiv kulta licnosti i "mesijanstva" pojedinih lidera.
Ж.П.сартр
Није ваљда да Вам је смејање лидеру партије којој наводно припадате најбољи политички адут?