Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Jedna priča o sigurnim kućama, ne mnogo bitna

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 17 januar 2011 14:15
Jasna Simonović
Da, Ana..."To je nebitno", "to" na kraju teksta...
Baš dobar tekst...ali sa lošim naslovom...duplo lošim naslovom...Em "jedna", em "nije bitna"...

Najbolji sustanari treba da bude narod...

Nažalost preovlađujući "sirotinjski mentalitet" primećuje samo džipove (i to uglavnom žene za volanom) i ne primećuje dobra dela (i to uglavnom političkih "laktaša"..tako nekako)....

Najsigurnija sigurna kuća treba da bude država...
Kako uopšte to da bude kad je vrednosna lestvica okrenuta naopačke...

tako nekako...sve najbolje...
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 17 januar 2011 14:58
Arsa
Često se nešto pitam: Da li je bolje živeti u sigurnoj kući a nesigurnoj državi, ili u nesigurnoj kući a sigurnoj državi?
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 17 januar 2011 15:21
realista
Da se razumemo ,i da budemo realni,nikada zenama nije bilo lepo u braku.U svom zivotu zene najvece zlo pretrpe u porodici,odnosno od muza.Toga je uvek bilo, i bice,nazalost.Najbolje je resena situacija sto se toga tice u skandinavskim drzavama gde se samohrane majke posebno tretiraju i imaju dodatne povoljnosti.Tamo se svaki drugi brak razvodi ,ali su zene bar sacuvane od trauma koje bi pretrpele u braku.Natalitet u ovim drzavama je veci nego u ostatku Evrope,a muz ako hoce moze da zivi normalno u braku,ako nece da se ponasa normalno razvod je neizbezan,tamo nije kao kod nas.Zenama je veoma vazno da pre stupanja u brak nadju dobar posao, ili da zavrse fakultete da bi kasnije bile samostalnije.Kod nas takodje nije retkost da zena ima veca primanja od muza,ali ipak trpi zlostavljanje jer je takav obicaj,na muza gleda kao da je neko vise bice,a on to naravno nije.Zene na brak gledaju kao na neizbeznu dozivotnu robiju,sto je pogresno,jer samosvesna zena nikada nece trpeti teror muza.
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 17 januar 2011 16:14
Simić Manojlo
Ovo je pojava protiv koje se svi moramo energično
boriti.
Kombinacija naše dinarske, ultraviolentne preke
naravi(i ne samo kod Srba),sa alkoholizmom i
siromaštvom, što sve jedno drugo proizvodi,dovodi
do strašnih porodičnih drama.
Sudovi bi morali strogo kažnjavati, svaku pijanu
Srbendu, koja je digla ruku na ženu i djecu.
Na ovo bi trebale da se fokusiraju neke NVO,
naprimjer " žene u crnom ", a ne da političare i
prežvakavaju teme o kojima ništa ne znaju.
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 17 januar 2011 16:25
Odbrana i poslednji dani
Ne valja biti patetičan, ali..Ovaj tekst me je podsetio na film Roberta Bresona "Mušet" u kojem se govori o siromašnoj devojčici koja živi u bednim uslovima sa bolesnom majkom koju služi i ocem alkoholičarem kojeg baš briga za nju. Zatvorena u svoj svet,odbačena od društva,biva žrtva nasilja pijanog šumara i iskorištena u lokalnim intrigama.Umire joj majka. U poslednjoj sceni, pored reke, pored nje prolazi traktorista,a ona podigne ruku da bu mu mahnula, ali je spušta svesna da nema kome da se obrati i da nema gde da ode.Skotrlja se u reku i udavi se..Naravno da su potrebne te kuće.
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 17 januar 2011 18:40
Neofit77
Slažem se da su potrebne sigurne kuće za žene, mada su potrebne i muškarcima, da se sakriju od nasilja režima, prema svima koji se suprostavljaju održavanju gej parada. Mnogo srpskih mladića trpi to nasilje i leže u zatvorima čekajući unedogled početak suđenja.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 17 januar 2011 18:49
ana radmilović
slažem se - sigurne kuće su potrebne za veliki broj obespravljenih građana srbije i naravno - za te ljude koji ili nemaju pravnu zaštitu ili su toliko sustemu stali na žulj da ne može da ih zašititi ni najbolji tim stručnjaka.
ova je priča na prvom mestu bila priča o siromaštvu, a mogla bi da se proširi i na sve oblike nasilja i nezaštićenosti u državi koju ne zanimaju ljudi koji u njoj žive.
sasvim se slažem
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 17 januar 2011 20:49
Pantelejmon
A žene-makroi?

Nema potrebe za odgovorom, žena ovo piše - ženska strana ovde preteže, koliko god da je istina UVEK na sredini.
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 17 januar 2011 21:13
Anta
Najsigurnija kuca je porodica, u porodici ima najmanje nasilja... prica o sigurnim kucama je lansirana sa idejom da se porodica predstavi kao mesto gde pijani muzjaci tabaju zene i naskacu na maloletne cerke....Od sigurnih kuca korisi imaju samo likovi poput pomenute Vesne , za ciji dzip autorka teksta ima razumevanja.....
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 17 januar 2011 21:29
Saša
Što bi narod rekao: ``Sirotinjo i Bogu si teška``! Kako raste ekonomsko beznađe, tako rastu i razmirice, svađe u porodicama. Negativnost koju nakupljamo iskaljujemo na svoje najbliže. Ne rade to samo muškarci nego i žene, s tim što kad dođe do kulminacije fiički jači se bez razmišljanja okreće nasilju, a to su uglavnom muškarci. Kada bi bilo posla, školovanja, nade, velika energija bi se usmerila u nešto pozitivno. Ovako upadamo u začarani krug, sirotinja rađa beznađe, beznađe rađa sukobe, sukobi rađaju nasilje, nasilje rađa beznađe, i tako u krug.
Odličan tekst.
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 17 januar 2011 21:38
tv citalac
[quoteDoznadoh da je čestitka patrijarha Irineja izrečena uoči Gregorijanske nove godine, koju je emitovao takozvani Javni servis iliti Radio televizija Srbije, najobičnija montaža. ]
Nije samo tv to objavila ili montirala
http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/107427/Patrijarh-cestitao-Novu-godinu
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 17 januar 2011 21:45
dragoslav pavkov
Sasvim je sigurno da postoje žene koje maltretiraju svoje slabije muževe, braću i očeve.


Baš vam hvala na ovoj rečenici. Već sam se zabrinuo za dobrobit "slabijih" muževa, braće i očeva... A kako se određuje ko je slabiji u braku? Jel' brak neko takmičenje u kome supružnici bacaju kamena s'ramena,obaraju ruke ili se nedobog pesniče - pa onaj ko izgubi ima da sluša pobednika?
Ne bi li brak trebala da bude zajednica ravnopravnih bračnih drugova u kome vlada tolerancija, proklamovana za sve osim za osobe muškog pola!? Sama premisa da je žena pod obavezno žrtva samo zato što je (uglavnom) fizički slabija je duboko pogrešna. Možete li zamisliti mogućnost da čovek umre od srčanog udara do koga je došlo zbog naglog povišenja krvnog pritiska, do koga je opet došlo jer je pokojnik bio izložen teškom vređanju,omalovažavanju i provociranju u uslovima kada je zakonom sprečen da se brani? Možete li da zamislite koliko se takvih slučajeva godišnje desi?
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 17 januar 2011 21:47
dragoslav pavkov
I stvarno nema veze ko gradi sigurne kuće;Malo ih je hiljadu za velegrad poput Beograda... Dve hiljade bi bile optimalan broj prema nekim mojim proračunima. Tako da svaka cura koja je suviše lenja da ide u školu a suviše "emancipovana" da sluša roditrelje pa odluči da se uda za prvu barabu, (mislim, zna ona da je on baraba - ali naučiće ona njega pameti čim se venčaju) ima kud da zbriše kad je ta baraba nesklona prevaspitavanju oplavi... Naravno da to što je dobila batine nema nikakve veze s tim što je pogrešila u izboru partnera, jer žene na to imaju pravo.
Odlučite se draga Ana: Hoćete li da budete ravnopravni ali stvarno - sa pravima i ODGOVORNOSTIMA, ili ćemo nastaviti da se lažemo i furamo političku korektnost po svaku cenu, pa čak i na ovoj temi na kojoj ne bi trebalo da bude mesta za nadmudrivanje, budući da su mnoge žene svojom ili tuđom greškom stvarne žrtve nasilnih partnera.
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 17 januar 2011 22:30
milena matić
u nasilnom društvu, gde je sama država najveći nasilnik, nije čudo što se pojedinci obrušavaju na svoje slabije polovine. nasilje je, samo po sebi, znak slabosti i bolesti, te je procenat porodičnog nasilja u društvu, proporcionalna slika samog društva. naša srbija je društvo bolesnih, alkoholisanih, zatucanih, korumpiranih i izrabljenih ljudi i žena. dok se god ne bude reformisalo ovo društvo neće biti boljitka. a i posle toga će trebati sigurnih kuća, za sve one koji nemaju gde da se sakriju od nasilja. ono što bi meni dalo signal da se ovo društvo oporavlja, je, da primetim da sama država postaje rex pubblica umesto rex privata!
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 17 januar 2011 22:40
Eon
Izvinite, ali bitno je ko pruza ovako sofisticiranu uslugu zrtvama nasilja u porodici. Za pocetak, mora zadovoljiti profesionalne kriterijume, a samim tim i eticke. Pomenuta gospodja nikako ne imponuje kao profesionalac. Ako cemo vec da "argumentujemo" pozivajuci se na privatno poznanstvo i cuveno "znam jedan slucaj", poznato mi je da se pomenuta grubo ophodi prema zrtvama i da zastrasuje zaposlene.
Sustina problema je da drzava jos nije uspela da uspostavi standarde koji ce obezbediti kvalitet ove usluge, ali verujem da ce se i to u narednom periodu dogoditi.
ps
Tuzan je fenomen da ljudi bez kakraktera, ili sto bi mi psiholozi rekli - sa poremecajem licnosti, zloubotrebljavaju na raznorazne nacine nemocne i ugrozene.
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 17 januar 2011 23:25
Dušan Ariljević
Ovde se ne radi samo o strahu i izmučenosti – nego o siromaštvu, i nemogućnosti pravljenja izbora, radi se o spasavanju života, makar na to kratko vreme koliko tamo može da se provede.

SUŠTINA JESTE U TOJ ISTINI.

Što se mene tiče, neka je i crni đavo neimar, tih kuća treba da bude uvek i svuda i što je više moguće.

Potpuno se slažem ali mi nije jasno zašto autorka teksta polazi od "neimara-crnog đavola" osim ako ne želi da istakne nužnost (sklanjanja) na kojju je neka žena primorana. Ili ako sam dobro razumeo...i ja bih prihatio ruku "crnog đavola" ako me izbavlja iz utopljeničkog položaja, zašto da ne!?

I kad neko piše kako Vesna – jedna od graditeljica ovih kuća – vozi džip, .... meni to pisanje, ....... uopšte zvuči deplasirano.

Dva moguća "odgovora":
1. Jel treba da ide peške a da joj džip skuplja prašinu po dvorištu?
2. Svaka čast, žena je (dobar) vozač, vozi sma a ne kao onaj "drugi slučaj" iz RTS-a "koga vozaju".
Preporuke:
0
0
17 utorak, 18 januar 2011 02:41
ana radmilović
eop - u pravu ste vi kad pominjete da žrtvama bilo koje vrste streba da se bave profesionalci. u pravu ste da i lični utisak o nekoj osobi nije nikakav argumet, jer istina je da se nisam našla ni u ulozi zaposlene kdo pomenute vesne, ni u ulozi "štićenice" neke od tih kuća.

tačno je i da postoje žene makroi - postoje, naravno.

postoje i neke žene kreteni koje šikaniraju deci.

ovo nije muško - ženska priča već je pre svega priča o tome da li su sigurne kuće potrebne i da li je važnije pitanje ko ih i zbog čega zida ili je važnije ko u njih i zašto odlazi.

ja uvek mislim da je važnije ovo drugo.

dragoslave - ili mi persiraš ili mi se obraćaš u nekoj zamiljenoj množini, ovaj tekst nije pisalo kakvo predstavništvo - samo ja.
mnogo sudiš (o onoj zamišljenoj maloj koja nije htela u školu i da sluša roditelje pa završila kod barabe) a ne treba, kome sudiš? ovo je priča o tome da i ona koja je nakrivlja i sve je zaslužila i izazvala - treba da ima gde da zakuca
Preporuke:
0
0
18 utorak, 18 januar 2011 04:21
Seljačka logika
Po meni u sigurnoj državi bi nasilnici trebalo da idu u zatvor a ne žrtve nasilja u sigurne kuće. Ovako mi ta priča o sigurnim kućama liči na jeftino sticanje poena.
Preporuke:
0
0
19 utorak, 18 januar 2011 09:32
Beli Orao
U neko vreme moj zemljak Raka Radović je rekao: "Gospođo, u moje selo domaćica uveče služi domaćini, a ujutru mete po avlije i peva".
Seljak (ili seljanin, grad-građanin) Raka je rekao sve. Kod pravog domaćina, žena peva, čak iako nije muzikalna.
Domaćini vratite ženama pesmu, ako ste pravi.
Preporuke:
0
0
20 utorak, 18 januar 2011 09:41
Jasna Simonović
Instinktivni prelazak sa teme nasilja na generalnu temu žene u odnosu na muškarca je linija manjeg otpora i nije od pomoći niti žrtvama niti nasilnicima...
Preporuke:
0
0
21 utorak, 18 januar 2011 10:28
brm
ok ako je nebitno ko vozi džip i ako Tijanići nije "đubre" odgovorite mi samo na jedno pitanje: na kom sajtu mogu da vidim koliko našeg novca je prikupljeno i na koji način je potrošen?
smo to...
da se ne ponovi prikupljnje pomoći za gladne Kosova..Rebrača i sl.
kad je prošlu akciju sigurmne kuće vodio B92, bilo je jasno svakom ko je sam izgradio kuću da ONO ne košta toliko..
Preporuke:
0
0
22 utorak, 18 januar 2011 10:48
nemam ga
..jasno da je nebitno u kontekstu onoga o cemu pises (ako ga uopste ima-konteksta),a da nije bitno - bitno je .mnogo bitnije nego da li sme da se zapali cigareta u bioskopu ili ne
Preporuke:
0
0
23 utorak, 18 januar 2011 11:54
Anta
Sigurne kuce uredjenoj drzavi nisu potrebne!!!
Preporuke:
0
0
24 utorak, 18 januar 2011 12:40
Simić Manojlo
Na više mjesta sam pročitao da je Boris Tadić tukao
svoju prvu ženu!!!???
On ulaže mnogo truda u svojim nastupima, da ostavi
utisak smirenog, kultivisanog, promišljenog intelektualca,premazanog svim"europskim kremovima",
ali je moj utisak, da ispod svega viri balkanski
siledžija.
Može li da se provjeri? Njegova prva žena živi kao
monahinja u Pećkoj Patrijaršiji.
Preporuke:
0
0
25 utorak, 18 januar 2011 12:53
D$
Ovde se radi o mešavini bede, beznađa, nemaštine i tog nasilja – a ne o različitostima parova gde čovek i žena jedno drugome nanose bol. I kad neko piše kako Vesna – jedna od graditeljica ovih kuća – vozi džip, a kako je Tijanić "đubre koje nije nikoga pitalo da li sme da radi to od naših para" – meni to pisanje, to pitanje uopšte zvuči deplasirano.



zanimljiv podatak !
samo potvrđuje moju pretpostavku da je ovde reč o pranju para, ...

i jeftinoj promociji stranke DS, za NARODNE pare.
Preporuke:
0
0
26 utorak, 18 januar 2011 13:19
siguran zatvor
Koliko god argumenata da se iznosi, svidja mi se "seljacka logika" da nasilnike u porodici (bili to muzevi ili zene)po sili zakona treba slati u za to najsigurnije kuce -zatvore, a ne ostavljati im lepo ispraznjene stanove, a zenu i decu trpati u neke kolektivne smestaje. Valjda je najvaznije za dete da ono ostane u svom prirodnom ambijentu. "Sigurna kuca" trenutno jeste da pruza spas, ali je u sustini dodatna kazna za zrtve i nagrada za tlacitelje. I to stalno isticanje potrebe za sve vise novih "sigurnih kuca".... lici, nekako, na etabliranje drustveno prihvacenog stava da porodica i brak nisu vise dobra i sigurna mesta za zivot ljudi.I, da, ako su zaista nevladine, zasto te organizacije ne naprave sklonista za one koji trpe teror odnarodjenih vlastodrzaca. Ovako sve lici na propagandu drustva u kome ce siledjije svih fela biti zakonom zasticene, a zrtve prepustene milosti, svesti i dobronamernosti gradjanskih inicijativa.
Preporuke:
0
0
27 utorak, 18 januar 2011 14:14
Pera iz solitera
posteno je da se izgrade te kuce. muskarci vec imaju sigurnu kucu, a sto je kafana. najveca sigurna kuca u Srbiji je NSPM gdje smo se sklonili mi nacionalisti posle progona iz javnog zivota od strane mondijalisticke aveti. dobro je i to sto za skrivanje ovde ne treba licna karta, mozes biti anoniman i imati nekoliko nikova tako da NSPM deluje psihoterapeutski za one koji imaju nekoliko licnosti.
Preporuke:
0
0
28 utorak, 18 januar 2011 14:29
zensko ime
poremeceni odnosi u porodici postoje svuda i postojali su oduvek,te nemozemo to pripisati samo muskarcima sa balkana .Siromastva je bilo oduvek i bice ga, ali su se znale uloge. Od mnogo vece vaznosti postaviti pitanje zasto je doslo do toga da danas mnoge zene nose pantalone ,a mnogi muzevi umesto na utakmicu odlaze na depilaciju,dok za to vreme decu vaspitavaju velika braca.Nacin na koji su se problemi u braku resavali nekada ,pa i takvi kao nasilja ove ili one prirode su drugaciji.Kada bi zene htele malo da otrpe, I posvete se vise deci,a ne samo ocekivale I sudile u svoj svojoj gordosti ,kada bi manje osudjivale svoje muskarce,kada bi im pruzile malo vise razumevanja za njihove finansijske neuspehe,i upotrebile svoje bogom date vestine ,mnoge od njih ne bi imale potrebu da kucaju pa bi gospodja Vesna lepse spavala,a Vi ako Vam je stalo do dzipa mozda je vreme I za jednu ,makar jednu sigurnu musku kucu
Preporuke:
0
0
29 utorak, 18 januar 2011 14:52
Vukadin
Tekst je standardno dobar, samo bih dodao nešto što je zagrebano, a tražilo bi novi dodatni tekst. Ono da sve počinje od siromaštva. U mnogo čemu se ne slažem sa komunizmom (izvornim, doktrinarnim), ali se slažem da oslobađanje počinje od ekonomskog oslobođenja. Jedan od "velikih" boraca za ljudska prava mi je nehotice otvorio oči kada je na jednom svom blogu ne razmišljajući upotrebio frazu "pre pola veka". Pre pola veka, 1960. godine, žene su imale veća prava u radnoj sferi, nego sada. Manja je bila verovatnoća da će im tražiti seks za radno mesto, koje se lakše dobijalo, a praktično je bilo nemoguće da ih neko ucenjuje da nemaju decu. Ako čuveni 8. mart ima nekog smisla, to je onda da se setimo tragičnog položaja u koje radnice dospevaju, kao da nije bilo Klare Cetkin. Bez toga su sigurne kuće "borba protiv malarije prskanjem komaraca" da upotrebim metaforu Vuka Draškovića.
Preporuke:
0
0
30 utorak, 18 januar 2011 18:09
ludi skretničar
Ariljeviću, neka vozi Jugo ili ide GSP-om kao i većina nesrećnica koje moraju spas potražiti u sigurnim kućama. Sve drugo je klasično NVO-LDP licemerje.

Humanitarni rad i političko poštenje, dok je zadnjica uvaljena u kožno sedište.
Preporuke:
0
0
31 utorak, 18 januar 2011 23:06
Dušan Ariljević
Ludi skrtničar
Ariljeviću, neka vozi Jugo ili ide GSP-om kao i većina nesrećnica koje moraju spas potražiti u sigurnim kućama. Sve drugo je klasično NVO-LDP licemerje.

Skretničaru, može da ide i pešice, bosa naravno ako će to da usreći nekoga ali nisam siguran da to pomaže, jer nije povezano - bez veze je! Ono, oko NVO-LDP: kao da imate neki problem? To se rešava na izborima!
Preporuke:
0
0
32 sreda, 19 januar 2011 00:07
ludi skretničar
Na izborima? Greška Ariljeviću, NVO ne izlaze na izbore, a stranačka im filijala je manji deo problema.

Nije povezano...ali ona se ipak odlučila za džip.
Preporuke:
0
0
33 sreda, 19 januar 2011 00:40
Observantes
Novo, nesrećno doba izrodilo je potrebu za postojanjem sigurnih kuća. Te kuće ne mogu biti smisao sam za sebe već više predstavljaju palijativni odgovor realno savesne i solidarne svesti tj. akciju odmah i sada. Smrznutom i gladnom pomoć treba promptno (akcija koja direktno spasava život) a razlozi zbog čega je on u toj situaciji su strateške, sistemske, sporovozne prirode. Treba saslušati one zaposlene koji se dnevno u prihvatilištima suočavaju s ovakvim pojavama i problemima. Novi slučaj pristiže i sve ih je više a mesta, prostora i sredstava ponestaje! Svedoci smo novinskih crnih hronika tipa: „ubio ženu pa sebe“ i sl. Da je bilo neke sigurne kuće mnoge žrtve bi danas bile žive...
Preporuke:
0
0
34 sreda, 19 januar 2011 00:41
Observantes
...U ovoj teškoj priči (nasilje u porodici) bitna je prevencija. Ona primarna je nemoguća u situaciji kada se već desio pogrešan spoj između dve antipodne osobe (primarno - iracionalan ili sekundarno- onaj koji se izrodio zbog nemaštine, bolesti, opijatne ili alkoholne zavisnosti ili bilo kog novonastalog hendikepa koji ruši dati porodični ekvilibrijum) . Ali sekundarna prevencija (i sigurna kuća kao „štaka“) je prioritet baš iz razloga sprečavanja tragičnih posledica koje se kasnije ne mogu ispraviti. Sigurne kuće – da, prihvatilišta – da ali ne kao smisao kojim društvo beži od rešavanjea opštih i vitalnih problema. Njihov broj je istovremeno i mera (obrnuto proporcionalna) za to koliko društvo ukupno napreduje i razvija se. Umnožavanje sigurnih kuća i prihvatilišta je istovremeno i tragična slika i poraz za jedno (trebalo bi) organizovano, nesiromašno i zdravo društvo.
Preporuke:
0
0
35 sreda, 19 januar 2011 12:45
palanacka mudrost
Kada bi se tako zene pocele zaliti na muzeve, kakvi su, ovakvi, onakvi, hoce i da zalepe "vaspitnu" i njima i deci, g. Pavko bi im s razumevanjem i utesno objasnio: "Pa, sestro, sama si ga birala". I tim zenama ne bi bilo prijatno, pa bi se malo zamislile, ali ne bi uzvratile ni rec. Jer, vec godinama zene zbilja same sebi biraju muzeve, po zelji, bez prinude, udaju se u "zrelosti", imaju pravo i na razvod, i na abortus, dakle, zbilja, zene u ogromnoj vecini slucajeva imaju upravo onakve muzeve kakve su izabrale.

Kada bi se ta pomoc ugrozenim zenama davala samo zenama koje su stvarno, bez svoje krivice, izbora i uticaja, ugrozene, dosta je da se zakupe 3 sobe u nekom skromnijem hotelu, ni ne mora u Beogradu. Bilo bi jeftinije i lakse. Za sve ostale "ugrozene" dame, odgovor je vec dao g. Pavko: Sestro, sama si ga birala. Surovo, ali tako je.

Deca jesu drugo pitanje, i decu treba zastiti, ali te "sigurne" kuce tu ne doprinose ni mrvu.
Preporuke:
0
0
36 sreda, 19 januar 2011 13:48
Prof. dr JLm Marković
NASILNIKA NAPOLjE IZ KUĆE I ONDA ĆE ŽENA SA DECOM OSTATI U SVOJO KUĆI.
SVOJOJ SIGURNOJ KUĆI!!!
Preporuke:
0
0
37 sreda, 19 januar 2011 18:22
Simić Manojlo
Što kaže moj prijatelj Đorđo sa Romanije,žene su
ponekad pune nekog zla, ali ih ne treba zbog toga
tuči, nego im treba zlo išćerat, a dobro ućerat.
Preporuke:
0
0
38 četvrtak, 20 januar 2011 04:57
tićma
Kaže poslovica : kad siromaštvo uće na vrata, ljubav beži kroz prozor, a kad nema ljubavi, nema ni sreće (ne mislim na pojedine seksualne devijacije u smislu sadomazohizma). Gde je džip, tu ima para, a gde ima para, može se desiti i sreća.
Da li nije bitno ko gradi kuću? Bitno je. Mora da je gradi onaj ko ima para, drugačije ne ide. A para ima onaj ko ima džip, jel autorka se još nije obogatila, a kad se obogati, eto nje u džipu. Samo da onda ne vodi dete u obdanište, po povlašćenim cenama, protiv čega se bori gradonačelnik, od sutra sigurnog nam grada, Beograda, tako što tera tu istu sirotinju da par meseci obijaju razne šaltere kako bi dokazali da su sirotinja. A kad dokažu, možda više ne treba obdanište već kuća čiji graditelji voze džip. Taj džip je, izgleda jedino mesto, gde ne važi poslovica sa početka komentara. Tu siromaštvo ne prilazi.
Preporuke:
0
0
39 petak, 21 januar 2011 14:45
Nevena Todorovic
Meni samo nije jasno,zasto se nasilniku omogucava da ostane u stanu,a zena i deca su ti koji traze spas u nekakvim sigurnim kucama.Barabu treba izbaciti iz zajednickog prebivalista,staviti u pritvor,pa neka onda on dokazuje da nije kriv.Ovako,stvari se postavljaju naopako.Zene i deca kao krivci napustaju kucu (stan) i onda pokusavaju da se organizuju sta ce i kako ce.Zasto se drzava kroz zakone ne bavi ovim problemom,a ne neka nevladina organizacija.Pri tom, nista lose ne mislim o ovakvoj vrsti NVO.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner