Sto se tice morala u politici..lista je OK.
2010 po meni
:NSPM opstala i sacuvala cast i moral.
: Wikileaks...
: Pisci komentara na NSPM.
Srecna Srpska Nova Godina.
Preporuke:
0
0
2
četvrtak, 13 januar 2011 08:51
gavrilo
zaista tužna rekapitulacija naše nesreće!
Čedomir Jovanović, predsednik LDP-a, "Blic"
ovo me na kraju oraspoložilo samo se ja ne bih složio sa Čedom, a kako da se sa njim čovjek složi, ali me nasmijao a ja mislim da njegova premisa važi za cijelu godinu a Kluni eto nije htio da to bude baš TAJ DAN!A svakako da bi ga uveličao da se pojavio makar na prozoru kao naš papa jer bi bili svi tu...
Preporuke:
0
0
3
četvrtak, 13 januar 2011 10:55
brm
sve sve ali
"Urednik:- Nenad Stefanović (RTS)"
na čemu ste vi da hvalite ovakve mediokritete..
ne sećam se da je za mog poluvekovnog postojanja bilo lošijeg dez-informativnog programa od RTS-a
Preporuke:
0
0
4
četvrtak, 13 januar 2011 11:45
Jasna Simonović
A gde je NSPM?
Preporuke:
0
0
5
četvrtak, 13 januar 2011 11:52
mali dodatak
Stvarno nedostaje wikileaks, i eventualno - "...prvo nauci svih sest padeza..."
Preporuke:
0
0
6
četvrtak, 13 januar 2011 12:05
Petar Janketić
Sve navedeno je sagledano objektivno od strane NSPM, osim sledeće tvrdnje:
Bespoštedna borba „sinodijalaca“ i „artemijevaca“, u kojoj se ne biraju ni reči ni sredstva,
Prvo, ovde nije reč o borbi, već o bespoštednom PROGONU "artemijavaca" od strane "sinodalaca", jer "sinodalci" bespoštedno koriste svu moguću silu da unište protivnike njihovim ekumenističkim planovima (npr. najveće medije u Srbiji za konstantnu satanizaciju v.Artemija, državno tužilaštvo za pokretanje bezobzirnih sudskih procesa zasnovanim na "rekla-kazala", MUP Srbije, KPS, kao i uticaj na rukovodeće ljude u prosveti da bi isposlovali otkaze na poslu za "artemijevce").
Drugo, nikad niko nije mogao naći bilo kakvu ružnu reč u javnim saopštenjima v.Artemija ili njegovih monaha, za razliku od "sinodalaca" koji bukvalno nisu "birali reči" prilikom njihovog JAVNOG blaćenja "artemijavaca" (npr. nadrogirani, lažovi, zaposednuti, sektaši, lopovi, nemonasi, pobegulje, čuvari svinja, bespametni, poludeli,...).
Preporuke:
0
0
7
četvrtak, 13 januar 2011 12:57
Ljuba
"Najbolja politička radio-emisija:
1. Agora (Radio Beograd 2)
2. Novosti dana (Radio Beograd 1)"
Nekoliko puta u Novostima dana čulo se i ovo: ....Kako javlja Radio Slobodna Evropa.... ili ...Prema izveštaju Glasa Amerike...
Kako li Novosti dana zalutaše ovde ( 2. pozicija )?
Preporuke:
0
0
8
četvrtak, 13 januar 2011 13:26
@Ljuba
Vi ste sigurno u pravu povodom Novosti dana, a i nekih drugih "postavljenja". Ali plašim se da je to naša tužna realnost, to jest, da su čak i takve Novosti dana, kao uostalom i Večernje Novosti, Stefanović i sl. relativno najbliži kakvom-takvom profesionalizmu na našoj žalosnoj javnoj sceni. Hvale vredan trud ljudi iz NSPM, koji bi, da je pravde, ili da su bili malo neskromniji, verovatno trebali biti na vrhu većine ovih spiskova.
Preporuke:
0
0
9
četvrtak, 13 januar 2011 16:24
nesto nedostaje
Vikiliks svakako pridodajte vasoj listi...
Preporuke:
0
0
10
četvrtak, 13 januar 2011 17:34
Odbrana i poslednji dani
Najgora je Brankica i ova njena hajka na navijače. Takođe i neke NVO sa istom temom.Normalno je da treba osuditi primitivizam i vandalizam, ali zašto se zbog pojedinačnih ispada nekolicine siledžija proziva ceo narod? Svugde ima takvih ispada,ali se samo Srbima kače kao jedna od odlika nacionalnog mentaliteta i na tome neki predano rade. Tu se ne radi samo o autošovinizmu, već i opravdanju njihovih gazda za sve ono loše što su uradili Srbima. Hoće da kažu da smo to i zaslužili,jer smo nasilni i zato zaslužujemo batinu, bombardovanje i sve ostalo što nas je snašlo. Prema njima Srbi su bolesni zločinci koji zaslužuju kaznu,pa se tako opravdavaju i drakonske kazne suda u Hagu. Njihova razmišljanja,da li iskrena ili nameštena,najgori su treš u istoriji srpskog naroda.
Preporuke:
0
0
11
četvrtak, 13 januar 2011 18:32
Stanimir Trifunović
5. DSS i Vojislav Koštunica: Umesto da u uslovima teške ekonomske krize politički profitira kao principijelna opozicija lošoj vlasti, DSS je prepustio političku inicijativu Nikoliću i dugo lutao u svom odnosu prema naprednjacima, a na kraju ostao čak i bez dugogodišnjeg koalicionog partnera Velje Ilića, koji se priklonio SNS-u.
Iako stavljena u negativan kontekst ova procena je ZAPRAVO SUŠTINSKA DUGOROČNA PREDNOST ZA DSS I DOBIT ZA SRBIJU.
Preporuke:
0
0
12
četvrtak, 13 januar 2011 19:05
slobodan45
JEDINO, SIGURNO TAČNO IZ 2010.GDINE:
"- Ako predsednik Republike može da bude i premijer i poslanik i sudija i tužilac, onda je mogao danas da dođe, kao mi, i da jedan dan bude i peder".
Čedomir Jovanović, predsednik LDP-a, "Blic"
Preporuke:
0
0
13
četvrtak, 13 januar 2011 19:12
slobodan45
JEDINO, SIGURNO TAČNO IZ 2010.GDINE:
"- Ako predsednik Republike može da bude i premijer i poslanik i sudija i tužilac, onda je mogao danas da dođe, kao mi, i da jedan dan bude i peder".
Čedomir Jovanović, predsednik LDP-a, "Blic"
Preporuke:
0
0
14
četvrtak, 13 januar 2011 19:20
kosanka
Ovo je realnost,koja nas prati vec 10 godina sa
nasim politicarima.Sta se tice nekih izjava,moram
da se zadrzim na dve:Prvo,gospodine Tadicu mi Licani
nikad ne prihvatamo neke"cetvrtine"licke krvi,pa
da se Vi eksponirate kao Licanin,posto je ocigledno
da ne znate,gde da se opredelite.Drugo,izjava Cede
Jovanovica je odlicna,ali uz dopunu da politicarima
Srbije nije potreban jedan dan da budu pederi na
gej paradi,kada se oni tako ponasaju svaki dan u
godini.
Preporuke:
0
0
15
četvrtak, 13 januar 2011 19:59
Marko Mihajlov
Ne slažem se da je Nenad Stefanović urednik godine, jer RTS je najverniji sluga režima Borisa Tadića. Uporedite gostovanje nekog političara iz vladajuće koalicije na TV Prva kod Branke Nevistić u vestima, pa potom pogledajte kako izgledate gostovanje u Dnevniku RTS-a ili u emisiji svedok. Pored toga na RTS-u i u Politici i dalje nema prave nacionalne inteligencije nego i dalje gledamo mediokritete poput Miljenka Derete. Danica Vučenić i dalje ideološki agresivno vodi njenu emisiju, ona je blaža varijanta Brankice Stanković tako da ako već mora neko sa B92 neka to bude Ljubica Gojgić.
DSS jeste gubitnik, iako je početkom godine najavljivan njihov povratak na stare pozicije. DSS-ovih 10% u ovom trenutku i nije tako loše, ja očekujem da će oni na kraju profitirati ukoliko ostanu principijelni i nastave da ponižavaju SNS, kao što je to bilo kod pitanja Evrope i Kosova.
Preporuke:
0
0
16
četvrtak, 13 januar 2011 20:06
Jasna
Uglavnom se slazem sa vecim delom NSPM "Analize 2o10.",izuzev:Dogadjaj godine ,svakako izvestaj Dika Martija,ali ne bih se slozila da je time "konacno probijena medijska blokada",vec da su veliki iz nekog razloga odlucili da ga puste u ovom momentu.
Sto se tice politicara godine Djilasa ,ne znam kakav je kao gradonacelnik Bg,ali zapamtila sam njegov odgovor iz jedne ankete"Vuk Jeremic ,ili Vuk Draskovic",odgovorio je "Vuk Draskovic",pametnom dovoljno.
Dalje sto se tice "izlazenja Jeremica iz senke BT",isti ovih dana,ako se ne varam, izjavljuje da bi pregovarao i sa Tacijem i sa Dzekom Trbosekom ako...
Sto se tice skandala godine naseg"deda Mraza",ima ih poprilicno ,ali zaboravili ste i njegov razlog prodaje Telekoma"zato sto necemo da budemo socijalisticka zemlja,i zato sto su mu to savetovali neki ljudi".
Nenad Stefanovic ,kao urednik godine,salite se!
Preporuke:
0
0
17
četvrtak, 13 januar 2011 20:21
Mari
Najbolja radio emisija je "Atlantis", nedeljom u 17 časova na Drugom programu Radio Beograda!
Inače, RTS uopšte nema valjanih političkih programa, nema ih, koliko znam, nijedna TV stanica u Srbiji, osim novosadskog "Mosta" i "Palme", i to jednom nedeljno!
Nerado pominjem HRT, ali ta TV svaki dan ima ozbiljnu emisiju te vrste!
Ponekad pogledam, jer se teme mogu odnositi i na Srbiju.
Preporuke:
0
0
18
četvrtak, 13 januar 2011 21:30
Vladan Nenadić
Osim uspeha u unutarstranačkoj borbi , šta je tačno uspeh Dragana Đilasa u prošloj godini? Možda „drvocid“ na Bulevaru (autor naziva Nebojša Bakarec) ili preskupi most preko Ade, za koji niko živi ne zna koliko će na kraju koštati?
Šta je zaista učinio gradonačelnik, osim što smo neprekidno izloženi marketinškoj kampanji koja ga prikazuje kao uspešnog? Podaci, gospodo, a ne reklamni slogani.
O stepenu Đilasove arogancije kada istupa u javnosti dovoljno govori da je počeo na pitanja o ceni mosta da odgovara, onako što kažu klinci „smoreno“, sa „Nemam više snage da ponavljam da za cenu mosta preko Ade nije moguće napraviti tri mosta“
Ma neće niko više da vas smara gradonačelniče, samo dajte cifre! Jedna, druga, treća, deseta stavka, koliko god - podvučeno i cifra je ta i ta.
Sve ostalo je, ne marketing, već zaluđivanje naroda.
Preporuke:
0
0
19
četvrtak, 13 januar 2011 23:23
Boban
Je l’ ovo neka šala??
Kako Basarine kolumne, E-novine,Insajder i Beton mogu biti „treš godine“, a Milorad Vučelić među političkim novinarima godine. I po čemu je Press dobar kada je politička rubrika u pitanju?
Kakvi su to kriterijumi, zaboga??
Uzgred, fali vam vaša večna opsesija, Peščanik!
Preporuke:
0
0
20
petak, 14 januar 2011 00:30
Milodan
Ovu "radosnu vest" objavile su e-novine. Evo mog komentara povodom toga objavljenog "tamo" iz dva dela zbog dužine.
Pošto se tamo pojavljujem povremeno pod istim "nick"-om mnogi me "prepoznaju" kao e-novinaša, valjda i oni ovde provire tek da se vidi šta se radi.
Moj odgovor takvima je da sam na e-novinama, Insajderu, FHP i HO u Srbiji saznao više nego nego od svih ostalih medija pa i NSPM. Često, kada god imam priliku, koristim činjenicu da su jedino e-novine dobile opkladu ponuđenu od Vučića.
Uzgred, tamo se dosta polemisalo na temu krivične prijave potiv Koštunice i copm, onako na neviđeno podstaknuti polemikom Nebojše Bakareca i Srđe Popovića ali sadržaj same krivične prijave nije nikada objavljen.
Preporuke:
0
0
21
petak, 14 januar 2011 00:33
Milodan
..nastavak..
Pokušao sam u par slučajeva da im "proturim" kroz komentar. Izuzev prvog dana u rubrici "Hronika" koja ostaje na "sporednoj" naslovnici manje od jednog dana i sklanja se u arhivu svi ostali moji pokušaji su ostali bezuspešni, nisu mi objavljivali komentare.
Moji postovi su bili u obliku pitanja zasnovani na tezama krivične prijave, konkretno imenom i prezimenom počev od pripreme i podrške pobune JSO pa do odustajanja od istrage slučaja "Službena beleška".
Liderstvo e-novina na njihovoj trash listi za mene nije nikakvo iznenađenje.
Koristim priliku da svim pravoslavcima, koji Novu godinu obeležavaju po julijanskom kalendaru, čestitam NOVU GODINU!
Preporuke:
0
0
22
petak, 14 januar 2011 00:55
Božo Bjelak
Molim vas da mi odgovorite, s obzirom da nema podnaslova, da li su navedeni novinari najbolji novinari, navedeni kolumnisti najbolji kolumnisti, navedei listovi najbolji listovi, navedene TV emisije najbolje emisije, itd. Hvala unaprijed.
Preporuke:
0
0
23
petak, 14 januar 2011 01:54
Viktor
Ukusi su naravno različiti, ali je ovo prilično dobra i objektivna lista, odnosno presek našeg stanja i srpske nesreće, kakva se, uostalom, od NSPM i očekuje. A slažem se i sa većinom komentara i dopuna. Naročito u vezi Vikiliksa. Jedino moram primetiti da je mantra o "DSS-ovih sadašnjih deset procenata" koju ovde po sajtu uporno proturaju kolege DSS-ovci, kao i komentari tipa "baš je super što je Velja otišao, sad ćemo biti jači", naprosto otužna i smešna u isti mah. A komentari g. Trifunovića ne bi prošli čak ni na glavnom odboru DSS-a.
Preporuke:
0
0
24
petak, 14 januar 2011 01:58
Svetislav Kostić
„Četvrtina mene ima ličke krvi“- tvrdi Boris Tadić tokom posjete Gračcu, nedaleko od sela Krnjak u Hrvatskoj. Te nakon što tamo "probao vino od drenjine, prisetio se da mu je sok od drenjine svojevremeno pripremala baka". I to u selu Krnjak u kojem tada još živila baka današnjeg predsjednika Srbije Tadića.
Na gradskom Trgu u Gračcu Boris Tadić susreo se i sa jednom rodicom. Kako baka, po Tadićevoj majci Neveni, tako i rodica sa kojom se Tadić susreo na trgu u Gračcu, nose neka imena i prezime. Zašto se ne pominju?
Kada Boris Tadić posjetio rodno selo svoga oca Ljube u Crnoj Gori, ranije Staroj Hercegovini i razgovarao sa tamošnjim rođacima, njihova srpska zvučna imena mogla da se čitaju. Zašto onda ne i ona iz Hrvatske?
Možda zato što u Lici ni ranije nisu živili samo Srbi, nego i Hrvati, od kojih u 2. Svjetskom ratu bila obrazovana ustaška zloglasna Crna legija. Ko će to Srbima u Srbiji objašnjavati kada nas savremenika iz onih vremena više ne bude? Srbi u RS i BiH to pamte.
Preporuke:
0
0
25
petak, 14 januar 2011 09:22
Bogdan
A gde je NSPM?
Što se tiče NSPM, ostaju u 2010. ružne mrlje ničim izazvanih napada na uvažene analitičare Vukadinovića i Antonića od strane otpadnika od NSPM koje su ovi ljudi i ovaj medij stvorili. Toliko vulgarnosti, niskih udaraca i nesuvislih teza nije izrečeno ili napisano ni u toku začetka višestranačja u Srbiji kada su politički akteri sebi svašta dozvoljavali. Sigurno će nova godina postaviti svakog na svoje mesto, pa da se već jednom analiza i publicistika umnih i stručnih ljudi počne razlikovati od propagande, spinovanja i svih zloupotreba obesnih figura čija imena teško da pamti i ceo 1% građana Srbije, a o stručnosti, referencama i profesionalizmu da ne govorimo.
Preporuke:
0
0
26
petak, 14 januar 2011 12:42
Smoky
Milodane,
Znate li vi da E-n finansira NED, produžena ruka CIA, i islamski kapital što se može zaključiti po apsolutnom privilegovanom položaju Bošnjaka kojima je sve dozvoljeno - RS naѕivaju "Šumska" a Srbiju "Smrdska", NSPM im je NSF(fašistička)M.SPC je za njih izvor zla, Patrijarh je "bradati" i "šljam u šljaštećem odelu" itd.Član redakcije Milica Jovanović je išla dotle da je prepravila "Simvol vere" na najgori bogohulni način.
Zašto je treš? Zato što se 90% članaka sastoji od prepisivanja tuđih članaka a onda jeftinog podsmevanja ličnosti koje se pojavljuju u članku.
Komentatori koji im se ne sviđaju, dobijaju uput za lečenje:"Srpska pobeda? A da ti preduzmes neko lecenje, sta mislis o tome?
Mo
Hana1 Objavljeno: 26.12.2010 - 11:02 -8
Učinili biste me srećnim kada bi ste ovaj post stavili na "Treš godine".
Preporuke:
0
0
27
petak, 14 januar 2011 13:33
Jasna Simonović
Bogdan...Da, tako nekako...
Ali šta će NSPM u uglu tako dugo? (barem da se osloni na "trougao")...Kao da ne zna da zakuca na vrata "direktora"...(kucaj, otvoriće ti se!)...
1% građana kažete!? Pa to je neviđeno bogatstvo i za novu svetsku političku misao (bez politike!), a kamoli za srpsku "staru"...
Sve najbolje u Srpskoj Novoj 2011...
Preporuke:
0
0
28
petak, 14 januar 2011 14:21
Miloš Kikić
Sve što je napisao komentator Smoky danas u 11.42h o E-novinama sušta je istina. Jedino što je on napisao samo da E-novine one komentatore sa kojima se ne slažu upućuju na lečenje. No nije to najgore. One jednostavno onim komentatorima sa kojima se ne slažu u njihovim antisrpskim stavovima, po najkraćem mogućem postupku zabrane pristup na sajt. Tako pokušavaju da stvore najgoru vrstu jednoumlja, te vajne demokrate koje su istovremeno širom otvorile taj svoj sajt najgorim muslimanskim ekstremistima i srbomrscima. Ne dao nam Bog da doživimo njihovu demokratiju kada bi se nekim slučajem dokopali vlasti!
Preporuke:
0
0
29
petak, 14 januar 2011 18:37
Pera Panker,nažalost
Na spisku kolumnista nepravedno je zaobiđen dr Miša Đurković.
Preporuke:
0
0
30
petak, 14 januar 2011 21:51
Simić Manojlo
Sa većim dijelom ovog Izbora, nije teško složiti se
Malo je čudan izbor političke karikature, jer se
ona Jove Škomca, koja je osvojila 1.nagradu
Večernjih Novosti "Pjer"(žiri: Emir Kusturica, Dara
DŽokić,Ivan Ivanović,Milanko Kaličanin i Bojan
Ljubojević)nekako lako izdvaja svojom kompozicijom,
idejom i raspričanošću(govori više od 1.000 riječi).
Prikazuje obeshrabrene i dezorijentisane Srbe na
nekom splavu na kojem je istaknuta bijela zastava,
negdje na debelom moru, a u susret im dolazi veliki
brod sa znakom Evropske Unije, a na njemu piše
" TITANIK ".Karikatura ima naslov "To the Rescue".
Preporuke:
0
0
31
petak, 14 januar 2011 22:13
Svetislav Kostić
@ 26 Miloš Kikić! Raduje me da ste i vi potražili i našli "azil" u Novoj Srpskoj Političkoj Misli.
Vaš nivo, kod nekada ugledne Politike nacionale morao je da potraži utočište negdje drugdje gdje se osjeća među svojima i sebi ravnima.
Pa ipak, mi svi trebali bi da se i u Politici povremeno javljamo i ne prepuštamo teren neupučenim savremenicima ili onim dobronamjernim Politikinim konzumentima koji i ne primjećuju da su pogođeni procesom desetgodišnjeg pranja mozgova.
Slobodan Milošević bio dokazano "mila majka" u poređenju sa aktuelnom kamarilom na vlasti.
A u samoposluzi ispod "Cara" u Beogradu moglo se u najgorem dobu sankcija do guše da se za male pare najede pasulja sa hljebom koliko te volja.
I svi se nekako mogli da snalaze jer široki manevarski prostori stajali svima na raspolaganju, pa neka se snalazi svako ko zna i vonje ima. Ne samo jedan tanak sloj koji sve grabi.
Preporuke:
0
0
32
petak, 14 januar 2011 22:30
@Pera Panker
Mislite neopravdano zaobidjen na spisku tresa? Verovatno ste u pravu.
Preporuke:
0
0
33
petak, 14 januar 2011 22:54
Stanimir Trifunović
@Viktor
Jedino moram primetiti da je mantra o "DSS-ovih sadašnjih deset procenata" koju ovde po sajtu uporno proturaju kolege DSS-ovci, kao i komentari tipa "baš je super što je Velja otišao, sad ćemo biti jači", naprosto otužna i smešna u isti mah. A komentari g. Trifunovića ne bi prošli čak ni na glavnom odboru DSS-a.
Ostali ste nedorečeni, da li je Vama žao ili se radujete što je tako?
U oba slučaja, želim Vam da ostanete strpljivi do narednih izbora kada će Narod valorizovati minuli rad svih aktera na srpskoj političkoj sceni.
Svako dobro.
Preporuke:
0
0
34
petak, 14 januar 2011 22:57
Milodan
@Smoky!
Znate li vi da E-n finansira NED, produžena ruka CIA,
Znam, kako ne bih znao pa o tome je pisalo na e-novinama:
Uživamo u novembarskom suncu i poslednjim centima velikodušne donacije National Endowment for Democracy (NED) koja je istekla zaključno sa oktobrom. Zahvaljujući razumevanju NED-a u proteklih devet meseci smo pokrili devet minimalaca i osnovne režijske troškove.
islamski kapital
Za ovo mislim da je čista konstrukcija, da je tako, ne bi svako malo kukali za donacijama.
Na e-novinama "promovišem" svoj monarhizam, svoju pravoslavnu veru i insistiram na razotkrivanju zločina koje su počinili komunisti i nemam nikakav problem zbog toga. Lično nikada nisam koristio skrećenice o kojima govorite, za druge ne mogu da odgovoram.
Preporučio bih Vam da pažljivije pročitate moje prethodne postove i da na tu temu polemišemo, nisam drveni advokat ni e-novina niti NSPM-a.
Dakle, čitajte šta pišem kako ovde tako i tamo.
Poz!
Preporuke:
0
0
35
subota, 15 januar 2011 01:02
aleksandar
Za Milodana.
Možda da pokušate da "insistirate" u E-novinama na pitanjima razotkrivanja zločina nad Srbima u prethodnom veku, uključujući i čuvene "devedesete".
Ne komunističkih zločina, već onih drugih, mnogo većih.
Baš bi me zanimalo kako bi ste na tim "novinama" prošli sa tom "diskusijom" i sa tim "insistiranjem", odnosno da li bi ste imali "problema".
Pretpostavljam da bi Vas Pera Luković glavom i bradom podržao u otkrivanju istine o Jasenovcu recimo, ili o "opravdanim vojno-redarstvenim" akcijama Maslenica, Bljesak i Oluja.
Pera žudi da razotkrije baš tu istinu, samo neko mora da prvi da inicijativu.
A i ovaj junoša, ljubitelj i vatreni podržavalac "kosovske nezavisnosti" - izvesni Jelić. Pravi patriota.
Uf, i ja pitam bezveze.
Sada ćete Vi da odgovorite kao i više puta do sada, da ste upravo kod Nataše Kandić i Sonje Biserko naučili sve što znate o "zloĆinima nad Srbima", a da patriJotski sajtovi, uključujući i ovaj mlate praznu slamu i nisu ni prineti ovim istinskim patriotkinjama.
Preporuke:
0
0
36
subota, 15 januar 2011 02:02
Milodan
@aleksandar! Pa da ste koji put svratili na e-novine ne biste postavljali takva pitanja.
Uzgred, da vas pitam: Da li znate ko je Srđan Aleksić? Pripadnik VRS o kome e-novine veoma afirmativno pišu. Da li možete to da zamislite?
Ili, da li ste možda pratili feljton:
Priče o dobrim ljudima: Druga strana rata Mislim da se ovde, na ovom portalu e-novinama prilazi sa izvesnim predrasudama. Ja tu, na svu sreću (mislim na NSPM) nemam nikakav problem. I u tome je moja prednost.
Preporuke:
0
0
37
subota, 15 januar 2011 12:14
Smoky
nastavak
Moje najdublje žaljenje zbog napada na hrabre madžarske mladiće, ali da dodam - Madžari su sami krivi. Trebali su od 1992 odbiti služenje vojnog roka u četničkoj vojsci. A dosada su mogli već imati gradsku gerilu i napadati policijske stanice u noći, dizati mostove u zrak, i pripremati oslobođenje Vojvodine od srpske okupacije. Mađarska vojska treba zajedno sa hrvatskom i našom da pripremi plan oslobođenja i da se koliko sutra krene u napad.
Živjela Madžarska - smrt Srbiji. Član merc
http://www.e-novine.com/komentar.php?id=27258
Preporuke:
0
0
38
subota, 15 januar 2011 12:25
Smoki
Milodane,
Znate za donaciju NED-a i to vas ne brine.
Pročitajte na http://www.nspm.rs/prenosimo/zaduzbinarstvo-u-evropskoj-srbiji.html ko je i šta je NED, produžena ruka CIA.
Islamski kapital, svakako. A to što kukaju za pomoć, to je da se Vlasi ne sete, moj Milodane.
Osim toga toliko su otvoreno antisrpski orijentisani da ni ne očekuju pomoć od Srba.
A vama kao verniku ne smeta što pljuju po našem Patrijarhu, moj Milodane.Ćutite, ne reagujete.
Pozdrav
Preporuke:
0
0
39
subota, 15 januar 2011 12:31
Dr @Milodan
To što se pojavljujete na E novinama, ne predstavlja problem ni za jednog posetioca NSPM-a već samo za vas, jer osobe koje posećuju dotični portal uglavnom imaju teških mentalnih i duševnih problema. Možete vi biti liberal, zalagati se za priznanje nezavisnog Kosova, deliti stavove Čede Jovanovića... Ali E novine su jedna oaza teškog primitivizma, fašizma, srbofobije i svih najgorih osobina, koje njihovi autori redovno spajaju prilikom pisanja svojih "tekstova". SAma činjenica da tako nešto postoji, govori u kakvom je problemu ova zemlja. Posećivanje i deljenje stavova sa E novinama, nije ideološko pitanje, već duševno.
Preporuke:
0
0
40
subota, 15 januar 2011 12:53
Smoki
Milodan
Vrdate Milodane, niste odgovorili na Aleksandrovo pitanje.
I dobro je što vas moderatori NSPM puštaju na portal,neka se vidi kako izgleda jedan umereni predstavnik SEKUNDARNE Srbije i Lukovićeve male sekte koja hvala Bogu nema nikakvog uticaja na bilo šta.Nešto kao ona kvazi Baptistička crkva u SAD od 70 članova koja pravi skandale ne bi li je primetio ko.
Pozdrav
Preporuke:
0
0
41
subota, 15 januar 2011 13:49
Simić Manojlo
Na Aleksandrovo pitanje o zločinima nad Srbima
(posle Jevreja,Jermena i Rusa, najvećim u evropskoj
istoriji 20.veka), Milodan odgovara da e-novine
pišu afirmativno o Srđanu Aleksiću, što nije ništa
drugo do drsko "drugosrbijansko"podmetanje.
Gospodin svoje neznanje koristi kao argument, a
bezobrazluk, kao "proširene vidike" stečene uvidom
u stavove Sonje Biserko, Brankice Stanković i e-novina. Da je Sonja Biserko Predsednik Helsinškog
Odbora za Srbiju, upućuje na pomisao da bi ekvivalent bio, da je Vojislav Šešelj Predsednk HO
za Hrvatsku. Ne biva.Tako što moguće je jedino u
Srbiji.Ovoj, truloj, Borisovoj Srbiji.
Preporuke:
0
0
42
subota, 15 januar 2011 15:04
aleksandar
Za Milodana.
Dobri moj, ja zaista ponekad pomislim da Vi ne mislite ozbiljno to što pišete.
Ponekad pomislim da se Vi, kao i onaj koji se potpisuje kao DHSS samo šegačite sa nama, patriJotama i naciJonalistima na ovom sajtu.
Ja zaista ne svraćam na e-novine.
Da li ste zaista sigurni da je to neophodno da bi čovek shvatio o čemu se tu radi, pogotovo kada se zna da tamo glavnu reč vodi gosn. Pera Luković.
A kada se pride čovek upozna sa pisanijama izvesnog B. Jelića, veselju nema kraja.
Da, čudnovata je ta Vaša logika i percepcija stvarnosti.
Pera, Jelić, Kandićka i Biserko, prave patriote (bez J), koji proučavaju zloĆine nad Srbima, zalažu se za njihovo kažnjavanje, a posebno proučavaju uzroke tog epskog srpskog stradanja, koji su doveli do toga da Srba u NDH više nema, nema ih u Federaciji BiH, a ni na, što bi Jelić rekao, "susednoj državi "kosovo"".
Prosto su im se mozgovi usijali od silnog patriotskog angažmana.
Što bi rekli oni Vaši sa Peščanika, ako Vam je dobro onda ništa.
Preporuke:
0
0
43
subota, 15 januar 2011 16:54
ludi skretničar
Nedostaje Željko Cvijanović - kolumnista koji je prvi primetio da je "car" go.
Preporuke:
0
0
44
subota, 15 januar 2011 18:06
Dušan Ariljević
Medijsko-politički treš godine:
1. „E-novine“ (Petar Luković)
2. Kolumne Svetislava Basare (Danas, NIN)
3. „Insajder“ – Brankica Stanković (B92)
4. „Beton“ (Danas)
Ako bih ovakvo procenjivanje NSPM prihvatio zdravo za gotovo ili kao konačno mogao bih smatrati da su likovii o kojima govori gospođa Brankica Stanković sve sam neinašca, čedni i plemeniti momci, nacionalno nadahnuti. A cela Srbija zna da se u "Insajderu" ne govori o navijačima već o ološu i "dnu dna" koji nemaju veze ni sa navijanjem ni sa sportom. Činjenica da g. Stanković i njene emisije nisu prihvaćene uprav iz kruga onih "navijača" koji su duboko zagazili u kriminal, govori o staanju stvari. Ko nije ukapirao neka se ponosi onim što je viđeno u Đenovi ili je možda i to "namestila" B. S.
Preporuke:
0
0
45
subota, 15 januar 2011 18:35
Petar I
Točno mladi Srbi se redom u Hrvatskoj izjašnjavaju Hrvatima i ne samo to nego i katolicima , oni koji se još malo bore kažu da ne vjeruju u Boga samo da bi zaštitili sebe i da nebi morali stati na katoličku stranu . Pritisak je strašan od državnih institucija , vrtića , škola , policije preko prijatelja i prijateljica svi vrše pritisak i mladi čovjek jednostavno pukne ili popusti i počinje se sramiti svojih roditelja svojeg imena i prezimena . Pa brže bolje u katoličku crkvu na pokrštavanje a poslije toga od istih tih bivših Srba najveće pljuvanje po svojima kako bi se dodvorili prijateljima tužno i jadno a SRBIJA ŠUTI .Srbi u Hrvatskoj i Krajini žive bez vode , ceste i struje u 21 veku. U bivšoj Republici Srpskoj Krajini u kojoj je rođen svjetski naučnik Srbin sin pravoslavnog paroha, Nikola Tesla koji je struju podario čitavom svetu a zlikovci je zabraniše za njegov narod u Hrvatskoj u 21 veku .
Preporuke:
0
0
46
subota, 15 januar 2011 18:37
Petar I
Točno mladi Srbi se redom u Hrvatskoj izjašnjavaju Hrvatima i ne samo to nego i katolicima , oni koji se još malo bore kažu da ne vjeruju u Boga samo da bi zaštitili sebe i da nebi morali stati na katoličku stranu . Pritisak je strašan od državnih institucija , vrtića , škola , policije preko prijatelja i prijateljica svi vrše pritisak i mladi čovjek jednostavno pukne ili popusti i počinje se sramiti svojih roditelja svojeg imena i prezimena . Pa brže bolje u katoličku crkvu na pokrštavanje a poslije toga od istih tih bivših Srba najveće pljuvanje po svojima kako bi se dodvorili prijateljima tužno i jadno a SRBIJA ŠUTI .Srbi u Hrvatskoj i Krajini žive bez vode , ceste i struje u 21 veku. U bivšoj Republici Srpskoj Krajini u kojoj je rođen svjetski naučnik Srbin sin pravoslavnog paroha, Nikola Tesla koji je struju podario čitavom svetu a zlikovci je zabraniše za njegov narod u Hrvatskoj u 21 veku .
Preporuke:
0
0
47
subota, 15 januar 2011 21:06
Milodan
@Smoki!
Znate za donaciju NED-a i to vas ne brine.
Ne brinem, sestro mila, a zašto bih? Osim toga ovaj link mi je poznat i na njemu, za neobaveštene, nema e-novina. Koliko mi je poznato na ovom svetu niko nije imun na novac pa makar on i američki bio. Ali da ne širimo priču, ne izgledo to tako ni crno ni belo.
Islamski kapital, svakako. A to što kukaju za pomoć, to je da se Vlasi ne sete
A link? Ništa, a? Baš ste me ubedili.
A vama kao verniku ne smeta što pljuju po našem Patrijarhu, moj Milodane.
Verski poglavari pa i patrijarh ne treba da "drže" političke govore. Patrijarh Irinej, kome ne sporim dobre osobine, je u nedavnom obraćanju javnosti spomenuo slučaj trgovine organima ne spomenuvši uz to Ćušku, Podujevo.. To je politički govor i neću u tom delu da ga branim kao ni mitropolita Amfilohija koji proklinje ali zato sam skinuo kapu episkopu (Z-H) Grigoriju koji je, pazite sad, u privatnom razgovoru izrekao politički stav...
Preporuke:
0
0
48
subota, 15 januar 2011 22:07
Milodan
@Dr!
To što se pojavljujete na E novinama, ne predstavlja problem ni za jednog posetioca NSPM-a već samo za vas
Zašto, brate mili?
Kako ovde tako i na e-novinama iskazujem svoj stav. Ja nemam ništa protiv uređivačke politike NSPM-a a ni e-novina kao i ostalih medija. Meni je samo bitno da mi se omogući da iznesem svoje mišljenje na određenu temu zasnovano na činjenicama ili političkom stavu. Niti imam nešto protiv onih čiji se stavovi razlikuju od mog. Njihovo (Vaše) pravo. I ne vređam a da budem dijagnostičar tek mi pada na pamet. Uzgred, da ste pažljivije čitali moje postove videli bi da da mi ovde nisu objavljivani komentari, oni malo "škakljiviji". Uz to, imam bezbroj prijatelja čiji se politički stavovi dijametralno razlikuju od mojih i nemamo zbog toga nikakav problem. Kosovo? Ma šta mi ovde mislili ono je izgubljeno 1999. godine. Ko toga nije svestan nema veze sa realnošću. I ko tu ima problem, Vi ili ja? Dosadašnji događaji daju meni za pravo. Priznati ga? Ne!
Preporuke:
0
0
49
subota, 15 januar 2011 22:15
Miloš Kikić
@ Svetislav Kostić : Pozdravljam i ja Vas. Preteraste sa pohvalama koje ne zaslužujem. Moram i da Vas odmah dodatno korigujem. Nigde se ja ne javljam zato što se baš tu osećam među svojima, nego se javljam svugde tamo gde moje mišljenje smeju i hoće da objave, makar se ono ne slagalo sa većinskim koje preovlađuje na tom sajtu. Ja sam u "Politici" ranije vrlo oštro kritikovao Đorđija Vukadinovića i Slobodana Antonića što danas nikako ne bih više činio u toj meri, ali to ipak ne znači da se sada među njima i njihovim istomišljenicima osećam kao među svojima. Pozdrav još jednom.
Preporuke:
0
0
50
subota, 15 januar 2011 22:17
Svetislav Kostić, oda dana za Milodana
Dr@ Milodan! Od vas je opisani profil "Milodana" u potpunosti opravdan, sasvim umjesan i poklapa se sa mojim vlastitim utiscima i ocjenom.
Jedno vrijeme "mili dan" mi se sa NSPM zagubio i već sam započeo sa svojih distanca da cijelu Srbiju i Srbe u njoj identifikujem sa NSPM i uistinu izvrsnim i patriotskim čitalačkim komentatorima, među koje jedva da se moja ni malo rijetka oštrina podudara.
Dok sa druge strane kada se sve zajedno sabere što u Srbiji na medijskom planu pomena vrijedno, NSPM fascinira nivoom autorskih tekstova i prema nama konzumentima toplog i prijateljskog odnosa dvojice velikana srpskog pera - Đorđa Vukadinovića i Slobodana Antonića - ili Antonića Slobodana i Vukadinovića Đorđa, po abecedi i po azbuci.
meni je neophodno potrebno prisustvo pokojeg Milodana, da ne bih zaboravio da Srbija nije samo NSPM i njeni izvrsni autorski i čitalački prilozi.
Preporuke:
0
0
51
subota, 15 januar 2011 22:49
Milodan
Simić Manojlo!
Gospodin svoje neznanje koristi kao argument, a
bezobrazluk, kao "proširene vidike" stečene uvidom
u stavove Sonje Biserko, Brankice Stanković i e-novina.
Šta da se radi, sa 2000 "sveli" na 1000 "karaktera".
Za vašu informaciju od'89. čitam redovno "Borbu", potom "Našu borbu" i "Danas". Zahvaljujući mojim saznanjima iz tih novina znao sam za propast RSK nekoliko nedelja ranije od stvarnog događaja, nisam naseo na prevaru Jezde i Dafine niti sam čekao da se Erdemović "otvori" u Hagu da bih saznao za masakr u Srebrenici. O tajnim sastanicma Miloševića i Tuđmana pisalo je nekoliko dana iza toga. O genocidu nad Srbima u prošlom veku učio sam iz istorije. Ono što nam se desilo u Drugom svetskom ratu je "gurnuto" pod tepih tako da nam se dogodila repriza '90,-tih a da se nebi desila repriza reprize u kome bi stradali Vaši i moji potomci insistiram da se otkriju i kazne svi zločinci, bilo kojoj strani pripadali. Nadam se da se slažete sa ovim?
Preporuke:
0
0
52
subota, 15 januar 2011 23:23
Miloš Kikić
@ Milodan: Vi u svojim odgovorima ovdašnjim komentatorima branite svoje stavove, što je sasvim legitimno. Ali, tema nisu Vaši stavovi nego e-novine. Ja lično nemam ništa protiv toga šta te novine objavljuju, neka pišu šta hoće i neka to čita onaj ko god to hoće. Ali ako ih je pročitao neko ko se sa njima ne slaže i to im saopšti, one moraju da objave i taj stav koji je suprotan njihovom a ne da ga skidaju sa sajta i autora vređaju na najvulgarniji način, kako to redovno čine. Šta imate da napišete povodom ovoga?
Preporuke:
0
0
53
nedelja, 16 januar 2011 10:44
Jasna
@Dusan Ariljevic
Sve je to lepo i u redu ,ali onda nam objasnite zasto je B92,kuca za koju radi B.Stankovic, nagradjivala iste takve huligane koji "nisu imali veze ni sa navijanjem ni sa sportom" ,posle 5. oktobra.Da li postoje pozeljni i nepozeljni "huligani",ili su to onda bili dobri momci ,pa se u medjuvremenu iskvarise?Jednostavno ne moze se jedna pojava nagradjivati u jednom momentu ,kada je to pozeljno i odgovora nekome i necijim interesima ,da bi se kasnije ista ta pojava osudjivala,kad ona vise nekome ne ide na ruku i ne odgovara.Zato je i izvestavanje B.Stankovic neozbiljno, jednostrano i tres,i nema nikakav kredibilitet.
Preporuke:
0
0
54
nedelja, 16 januar 2011 12:16
Smoki
Milodan
Osim toga ovaj link mi je poznat i na njemu, za neobaveštene, nema e-novina.
Tačno nema,ali E-n same kažu da su donirani. Moguće je da primaju preko posrednika.
Koliko mi je poznato na ovom svetu niko nije imun na novac pa makar on i američki bio.
A da li vam je poznato da nema besplatnog ručka naročito ne u kafani zvanoj CIA?
A link? Ništa, a? Baš ste me ubedili.
Hoćete i nešto u gotovom? Ta lova se prima na ruke i nema javnih tragova.Zašto je Luković počasni građanin etnički čistog Sarajeva a ne Banja Luke?
Patrijarh Irinej, kome ne sporim dobre osobine, je u nedavnom obraćanju javnosti spomenuo slučaj trgovine organima ne spomenuvši uz to Ćušku, Podujevo.. To je politički govor
I zato mu treba reći "ološ u šljaštećem odelu". E moj verniče.
A i za ovo vas, verniče baš briga:"Član redakcije Milica Jovanović je išla dotle da je prepravila "Simvol vere" na najgori bogohulni način.
Preporuke:
0
0
55
nedelja, 16 januar 2011 13:03
Stanimir Trifunović
Predlažem NSPM-u da ustanovi nagradu "NajSrbin godine" kojeg će birati javnost u Srbiji a s obzirom na činjenicu da se već bira Najevropljanin ( Ivica Dačić) i Evroatlanta godine ( Čedomir Jovanović ).
Preporuke:
0
0
56
nedelja, 16 januar 2011 15:32
Simić Manojlo
za Milodan;
Grozim se novina koje ste naveli kao Vaš izvor
informacija.
Iz njih se, kao iz zagađene rane, širi srbožderski
smrad.
Puni titoističkih predrasuda, koje na pijedestal
postavljaju anacionalnost (samo kod Srba,naravno),
pa nam onda sa te pozicije, potpuno nepoznate u
čitavom demokratskom svijetu, moraliziraju i drže
lekcije o srpskom nacionalizmu.
Umesto "linkova", upućujem Vas na knjige,gospodine:
"Magnum Crimen" Viktora Novaka, čije je prvo izdanje
iz 1948.g.u Zagrebu, gotovo do poslednjeg primerka
spaljeno(a i tiraž je bio samo 4.ooo primeraka)a u
Beogradu se, koliko ja znam, pojavilo samo jedno
reprint izdanje iz 1986.god.(koje evo držim na krilu).Niste Vi gospodine u školi učili o genocidu
nad Srbima. Morali ste u istoj rečenici da spomenete i četnike, pa tako izjednačite zločine
četnika nad nekim uhvaćenim u šumi, sa sistemskim
genocidom Državne Uprave NDH.
A niste takođe učili o genocidu nad Srbima posle
1915.god.,koje su Hrvati, Muslimani i Šiptari
Preporuke:
0
0
57
nedelja, 16 januar 2011 15:53
Simić Manojlo
za "Milodan"; nastavak
u uniformi austrougarskih vojnika( kako kaže
R.G.D.Laffan, u svojoj knjizi " The Serbs ",Dorset
Press, New York 1989.,koju takođe držim na krilu)
počinili pravi genocid, veći čak i od onog u NDH
nekoliko godina kasnije. Stajali su, kaže autor,
učesnik događaja, za kojeg ne nalazim nijedan razlog da mu ne vjerujem, sa strane, Česi,Slovenci
pa i poneki Mađar, i s nevjericom gledali iživljavanje naše buduće "braće".Sve, do djeteta u
kolijevci.
Onaj Lukić sa Kozare, jedan od rijetko preživjele
srpske djece, navodi imena i prezimena i selo iz
kojega su, 27.000 djece od 1-12 godina,poklane od
hrvatskih i muslimanskih ustaša.
Kada mi navedete primjer da su Srbi to, bilo gdje
i bilo kada radili, nastavićemo diskusiju.
Preporuke:
0
0
58
nedelja, 16 januar 2011 21:51
Milodan!
@Miloš Kikić!
Vi u svojim odgovorima ovdašnjim komentatorima branite svoje stavove, što je sasvim legitimno. Ali, tema nisu Vaši stavovi nego e-novine.
Nisu e-novine prijatelju dragi. Tema je: NSPM: 2010. iz ugla NSPM, gde su u jednom, rekao bih manjem delu, pomenute e-novine. Ovaj tekst je objavljen na e-novinama i tamo sam ga komentarisao a ovde sam ga samo Kopi/Pejstovao uz samo jednu slovnu intervenciju. Sve ostalo su moji odgovori na reakcije komentatora uz nekakva moja dodatna objašnjenja. Osim toga, nisu mi objavljeni svi komentari, administrator ih nije odobrio. Sa ostalim delom Vašeg komentara se slažem u potpunosti. O brisanju i banovanju komentara na e-novinama tamo sam pisao kritički, konkretno povodom banovanja komentatora pod nickom "stankovic" i "Tarcan_Zigomar" pa i drugih. Tamo ponekad ispišem poneku nepristojnu reč ali, ako se dobro sećam, ni jednog komentatora nisam uvredio a "predmet" komentarisanja jesam ali vrlo retko.
Pozdrav!
Preporuke:
0
0
59
nedelja, 16 januar 2011 22:12
Milodan
@Smoki! O finansiranju e-novina ne bih, ono što sam znao napisao sam.
Zašto je Luković počasni građanin etnički čistog Sarajeva a ne Banja Luke?
Ako mene pitate, predpostavljam zbog toga što su Srbi bombardovali Sarajevo a ne Banja Luku čemu se Luković (a i ja) žestoko suprotstavljao.
U vezi patrijarha Irineja i drugih arhijereja SPC kao i verskih lidera drugih konfesija imam samo ovo da kažem: Oni nisu ti koji će držati političke govore, da izgovaraju kletve i činiti druga nepočinstva, njihovo je da svojim pastirima govore o Bogu, veri, miru, toleranciji, pravdi, međusobnom razumevanju, praštanju..
I zato mu treba reći "ološ u šljaštećem odelu".
Ja ovo nisam rekao niti napisao. Niti želim a i ne mogu ovo da opravdavam. Svako je odgovora za svoja (ne)dela.
Sledi "odgovor" na Jelićevom tekstu.
Svako dobro Vam želim!
Preporuke:
0
0
60
nedelja, 16 januar 2011 22:34
Milodan
@Simić Manojlo!
Grozim se novina koje ste naveli kao Vaš izvor
informacija.
Vaša stvar, nemam nameru da utičem na Vaša osećanja.
Niste Vi gospodine u školi učili o genocidu
nad Srbima. Morali ste u istoj rečenici da spomenete i četnike, pa tako izjednačite zločine
Ako Vas zanima, a koliko vidim ne zanima Vas jer prihvatate neistomišljenika sa previše ostrašćenosti tako da je svaka polemika sa Vama izlišna. Zbog nedostatka prostora nisam bio u mogućnosti da iznesem izvore svojih saznanja o sudbini Srba u prošlom veku.
granata koju su ispalile srpske vojne snage s Ozrena na tuzlanski korzo, glavno sastajalište mladih ubila je 71 osobu, a preko 200 ranila.
Ugašeni su mladi životi Tuzlaka. Djeca, djevojke i mladići ostali su zauvijek zaljubljeni, zaigrani i zbunjeni, kako i sam Balašević napisa u jednoj svojoj knjizi. Najmlađi među stradalima je bio i trogodišnji Sandro Kalesić.
Zločin nema nacionalnu pripadnost.
Preporuke:
0
0
61
ponedeljak, 17 januar 2011 10:41
aleksandar
Evo, dobri moj Milodane, da Vam postavim još jedno pitanje, ako želite da mi odgovorite.
Da li se dotični Pera Luković (a i Vi sa njim) protivio bombardovanju Srbije i agresiji koju smo doživeli od naših zapadnih prijatelja, kao što se nadasve humano, altruistički i tako zdušno protivio "bombardovanju Sarajeva".
Zašto Vas ovo pitam.
Za slučaj da ako smo nešto propustili (jer ja se zaista ne sećam da sam o tome čitao), te ako je Pera digao glas protiv agresije na svoju zemlju, da organizujemo peticiju da dotični Pera i u skupštini grada Beograda dobije odgovarajuće priznanje, orden, titulu počasnog građanina ili šta već.
Zašto samo Sarajevo da nagrađuje takvog humanistu.
Zašto samo Sarajevo da ima takvog počasnog građanina.
Zašto samo njima da bude lepo.
Preporuke:
0
0
62
ponedeljak, 17 januar 2011 20:52
Milodan
@aleksandar!
da Vam postavim još jedno pitanje, ako želite da mi odgovorite.
Hoću, zašto da ne.
Za Lukovića ne znam mada je kao osvedočeni pacifista (kao i ja) verovatno bio protiv bombardovanja SRJ, više Srbije. Moja životne daviza je da ni jedna ideologija nije vredna jednog ljudskog života, zatim, "bolje rob nego grob" u "bolje pakt nego rat". Zašto? Kao rob/ovi imam/o nekakve šanse dok u grobu nemam/o ama baš nikakve. Osim toga, oni koji nas uvode u ropstvo-rat (bez obzira ko to bio) je sebe obezbedio i pod plaštom borbe za nekakve više interese osigurava sebi postavljene ciljeve bez obzira na cenu. Konkretno, vodeći politiku inaćenja, znao sam da će mečka zakucati i na naša vrata. Posle Dejtona imali smo nekakve šanse da na jedan civilizovani način razrešimo sukob sa kosovskim Albancima ali nekome (ovde) nije bilo u interesu, kome, kako, zašto nikada mi neće biti jasno i prošli smo kako smo prošli, izlupali su nas i uzeli nam Kosovo. Mudrosti nam je falilo.
Poz!
Preporuke:
0
0
63
ponedeljak, 17 januar 2011 22:50
RaisingCain
Milodane…jasni su mi vaši stavovi ali čemu mimikrija. Izgleda da vas je baš povredio onaj komentar o endehazijskim sado-perverznim zločinima pa ste uvređeno “odgovorili” nekom smešnom poluistinom o “granati koje su ispalile srpske snage”…naravno samo zato jer “niste u mogućnosti da iznesete izvore svojih saznanja o sudbini Srba u prošlom veku”?!
Mislim da je jedan od komentatora bio u pravu kada je pomenuo da se vi samo šalite i igrate sa nama...ali evo da ostane sve u tom razigranom duhu predložiću vam, ne bez šale, da ta “saznanja i izvore” objavite u enovinama?
Iako mogu da shvatim i to da su ovi vaši “izvori” na enovinama svakako najstožije čuvana tajna...skoro pa urbana legenda.
Preporuke:
0
0
64
ponedeljak, 17 januar 2011 22:53
RaisingCain
Malo o Lukoviću i nečemu što se kolokvijalno naziva enovine a rudamentalno je vesela sveska za srbomrsce i ljude lošeg ukusa u r’n’r.
Šta reći o individui koja je sama izjavila da joj se gadi reč Srbin ili individui koja na svakoj sportskoj manifestaciji navija protiv Srbije? Lično bih rekao da ne može u zdravoj Srbiji da bude ozbiljno shvaćena ali čuva nas od dosade i takvih stvari.
Ove tzv enovine su epitom najgore vrste populističkog novinarstva koje je u svom rudamentu tabloid i “politički” (ovo politički je stilska bravura ergo znaci navoda) pandan Skandalu, znate ono red “politike”, red psovanja, red šarenila, red meke pornografije. Pitko štivo za sabmediokritet konzumenta kome se obraćaju. Zasluženo na prvom mestu mp treša godine iako mi je nekako draža ona naša reč - đubreta.
Preporuke:
0
0
65
utorak, 18 januar 2011 01:34
Turas
@Milodan.Procitati obavezno komentare Petar1 znacete koliko smete da budete Srbin u HR.Sve vase komentare ne mozemo da smatramo ozbiljnim jer su u suprotnosti sa jezivom stvarnoscu danas u HR.Verovatno ste mladi kada su vam strane cinjenice zlocina HR u drugom ratu,ovaj na Petrovackoj cesti nije genocid ,vec odbranbeni blesak ili oluja.Zato se ubuduce potpisujte sa Mladodan da vas prepoznamo i postedimo vaseg teksta.
Preporuke:
0
0
66
utorak, 18 januar 2011 12:13
aleksandar
Za Milodana.
Znači, dobri moj, Vi neznate da li se Luković, taj iskonski "pacifista", protivio agresiji na svoju zemlju.
Ma šta kažete.
Zbilja.
Prilično ste neobavešteni za nekoga ko "visi" na e-novinama.
I baš ne možete ni da naslutite kakvo je cenjeno mišljenje gosn. Lukovića a i Vas samih spram agresije na našu zajedničku zemlju, pardon, izvinjavam se, spram opravdane humanitarne intervencije demokratskih naprednih zapadnih zemalja u cilju sprečavanja više uzastopnih srpskih genocida i zaštite ljudskih prava i demokratije.
Kada čovek čita gosn. Perine tekstove, zaista se ne može ni naslutiti šta on misli o tome.
A ono da ste Vi radije za "bolje rob nego grob", jasno je dobri moj iz Vaših tekstova, niste ni morali da kažete.
Da su Vaši preci tako razmišljali, danas bi ste i Vi ovde u Beogradu, kao i Vama i Peri omiljeni pacifisti i mirotvorci u Alijinom šeher Sarajevu, klanjali u nekoj džamiji.
Šta reći, svako bira perspektivu iz koje gleda na svet.
Odoh, neću Vas više uznemiravati.
2010 po meni
:NSPM opstala i sacuvala cast i moral.
: Wikileaks...
: Pisci komentara na NSPM.
Srecna Srpska Nova Godina.
Čedomir Jovanović, predsednik LDP-a, "Blic"
ovo me na kraju oraspoložilo samo se ja ne bih složio sa Čedom, a kako da se sa njim čovjek složi, ali me nasmijao a ja mislim da njegova premisa važi za cijelu godinu a Kluni eto nije htio da to bude baš TAJ DAN!A svakako da bi ga uveličao da se pojavio makar na prozoru kao naš papa jer bi bili svi tu...
"Urednik:- Nenad Stefanović (RTS)"
na čemu ste vi da hvalite ovakve mediokritete..
ne sećam se da je za mog poluvekovnog postojanja bilo lošijeg dez-informativnog programa od RTS-a
Prvo, ovde nije reč o borbi, već o bespoštednom PROGONU "artemijavaca" od strane "sinodalaca", jer "sinodalci" bespoštedno koriste svu moguću silu da unište protivnike njihovim ekumenističkim planovima (npr. najveće medije u Srbiji za konstantnu satanizaciju v.Artemija, državno tužilaštvo za pokretanje bezobzirnih sudskih procesa zasnovanim na "rekla-kazala", MUP Srbije, KPS, kao i uticaj na rukovodeće ljude u prosveti da bi isposlovali otkaze na poslu za "artemijevce").
Drugo, nikad niko nije mogao naći bilo kakvu ružnu reč u javnim saopštenjima v.Artemija ili njegovih monaha, za razliku od "sinodalaca" koji bukvalno nisu "birali reči" prilikom njihovog JAVNOG blaćenja "artemijavaca" (npr. nadrogirani, lažovi, zaposednuti, sektaši, lopovi, nemonasi, pobegulje, čuvari svinja, bespametni, poludeli,...).
1. Agora (Radio Beograd 2)
2. Novosti dana (Radio Beograd 1)"
Nekoliko puta u Novostima dana čulo se i ovo: ....Kako javlja Radio Slobodna Evropa.... ili ...Prema izveštaju Glasa Amerike...
Kako li Novosti dana zalutaše ovde ( 2. pozicija )?
Iako stavljena u negativan kontekst ova procena je ZAPRAVO SUŠTINSKA DUGOROČNA PREDNOST ZA DSS I DOBIT ZA SRBIJU.
"- Ako predsednik Republike može da bude i premijer i poslanik i sudija i tužilac, onda je mogao danas da dođe, kao mi, i da jedan dan bude i peder".
Čedomir Jovanović, predsednik LDP-a, "Blic"
"- Ako predsednik Republike može da bude i premijer i poslanik i sudija i tužilac, onda je mogao danas da dođe, kao mi, i da jedan dan bude i peder".
Čedomir Jovanović, predsednik LDP-a, "Blic"
nasim politicarima.Sta se tice nekih izjava,moram
da se zadrzim na dve:Prvo,gospodine Tadicu mi Licani
nikad ne prihvatamo neke"cetvrtine"licke krvi,pa
da se Vi eksponirate kao Licanin,posto je ocigledno
da ne znate,gde da se opredelite.Drugo,izjava Cede
Jovanovica je odlicna,ali uz dopunu da politicarima
Srbije nije potreban jedan dan da budu pederi na
gej paradi,kada se oni tako ponasaju svaki dan u
godini.
DSS jeste gubitnik, iako je početkom godine najavljivan njihov povratak na stare pozicije. DSS-ovih 10% u ovom trenutku i nije tako loše, ja očekujem da će oni na kraju profitirati ukoliko ostanu principijelni i nastave da ponižavaju SNS, kao što je to bilo kod pitanja Evrope i Kosova.
Sto se tice politicara godine Djilasa ,ne znam kakav je kao gradonacelnik Bg,ali zapamtila sam njegov odgovor iz jedne ankete"Vuk Jeremic ,ili Vuk Draskovic",odgovorio je "Vuk Draskovic",pametnom dovoljno.
Dalje sto se tice "izlazenja Jeremica iz senke BT",isti ovih dana,ako se ne varam, izjavljuje da bi pregovarao i sa Tacijem i sa Dzekom Trbosekom ako...
Sto se tice skandala godine naseg"deda Mraza",ima ih poprilicno ,ali zaboravili ste i njegov razlog prodaje Telekoma"zato sto necemo da budemo socijalisticka zemlja,i zato sto su mu to savetovali neki ljudi".
Nenad Stefanovic ,kao urednik godine,salite se!
Inače, RTS uopšte nema valjanih političkih programa, nema ih, koliko znam, nijedna TV stanica u Srbiji, osim novosadskog "Mosta" i "Palme", i to jednom nedeljno!
Nerado pominjem HRT, ali ta TV svaki dan ima ozbiljnu emisiju te vrste!
Ponekad pogledam, jer se teme mogu odnositi i na Srbiju.
Šta je zaista učinio gradonačelnik, osim što smo neprekidno izloženi marketinškoj kampanji koja ga prikazuje kao uspešnog? Podaci, gospodo, a ne reklamni slogani.
O stepenu Đilasove arogancije kada istupa u javnosti dovoljno govori da je počeo na pitanja o ceni mosta da odgovara, onako što kažu klinci „smoreno“, sa „Nemam više snage da ponavljam da za cenu mosta preko Ade nije moguće napraviti tri mosta“
Ma neće niko više da vas smara gradonačelniče, samo dajte cifre! Jedna, druga, treća, deseta stavka, koliko god - podvučeno i cifra je ta i ta.
Sve ostalo je, ne marketing, već zaluđivanje naroda.
Kako Basarine kolumne, E-novine,Insajder i Beton mogu biti „treš godine“, a Milorad Vučelić među političkim novinarima godine. I po čemu je Press dobar kada je politička rubrika u pitanju?
Kakvi su to kriterijumi, zaboga??
Uzgred, fali vam vaša večna opsesija, Peščanik!
Pošto se tamo pojavljujem povremeno pod istim "nick"-om mnogi me "prepoznaju" kao e-novinaša, valjda i oni ovde provire tek da se vidi šta se radi.
Moj odgovor takvima je da sam na e-novinama, Insajderu, FHP i HO u Srbiji saznao više nego nego od svih ostalih medija pa i NSPM. Često, kada god imam priliku, koristim činjenicu da su jedino e-novine dobile opkladu ponuđenu od Vučića.
Uzgred, tamo se dosta polemisalo na temu krivične prijave potiv Koštunice i copm, onako na neviđeno podstaknuti polemikom Nebojše Bakareca i Srđe Popovića ali sadržaj same krivične prijave nije nikada objavljen.
Moji postovi su bili u obliku pitanja zasnovani na tezama krivične prijave, konkretno imenom i prezimenom počev od pripreme i podrške pobune JSO pa do odustajanja od istrage slučaja "Službena beleška".
Liderstvo e-novina na njihovoj trash listi za mene nije nikakvo iznenađenje.
Koristim priliku da svim pravoslavcima, koji Novu godinu obeležavaju po julijanskom kalendaru, čestitam NOVU GODINU!
Na gradskom Trgu u Gračcu Boris Tadić susreo se i sa jednom rodicom. Kako baka, po Tadićevoj majci Neveni, tako i rodica sa kojom se Tadić susreo na trgu u Gračcu, nose neka imena i prezime. Zašto se ne pominju?
Kada Boris Tadić posjetio rodno selo svoga oca Ljube u Crnoj Gori, ranije Staroj Hercegovini i razgovarao sa tamošnjim rođacima, njihova srpska zvučna imena mogla da se čitaju. Zašto onda ne i ona iz Hrvatske?
Možda zato što u Lici ni ranije nisu živili samo Srbi, nego i Hrvati, od kojih u 2. Svjetskom ratu bila obrazovana ustaška zloglasna Crna legija. Ko će to Srbima u Srbiji objašnjavati kada nas savremenika iz onih vremena više ne bude? Srbi u RS i BiH to pamte.
Što se tiče NSPM, ostaju u 2010. ružne mrlje ničim izazvanih napada na uvažene analitičare Vukadinovića i Antonića od strane otpadnika od NSPM koje su ovi ljudi i ovaj medij stvorili. Toliko vulgarnosti, niskih udaraca i nesuvislih teza nije izrečeno ili napisano ni u toku začetka višestranačja u Srbiji kada su politički akteri sebi svašta dozvoljavali. Sigurno će nova godina postaviti svakog na svoje mesto, pa da se već jednom analiza i publicistika umnih i stručnih ljudi počne razlikovati od propagande, spinovanja i svih zloupotreba obesnih figura čija imena teško da pamti i ceo 1% građana Srbije, a o stručnosti, referencama i profesionalizmu da ne govorimo.
Znate li vi da E-n finansira NED, produžena ruka CIA, i islamski kapital što se može zaključiti po apsolutnom privilegovanom položaju Bošnjaka kojima je sve dozvoljeno - RS naѕivaju "Šumska" a Srbiju "Smrdska", NSPM im je NSF(fašistička)M.SPC je za njih izvor zla, Patrijarh je "bradati" i "šljam u šljaštećem odelu" itd.Član redakcije Milica Jovanović je išla dotle da je prepravila "Simvol vere" na najgori bogohulni način.
Zašto je treš? Zato što se 90% članaka sastoji od prepisivanja tuđih članaka a onda jeftinog podsmevanja ličnosti koje se pojavljuju u članku.
Komentatori koji im se ne sviđaju, dobijaju uput za lečenje:"Srpska pobeda? A da ti preduzmes neko lecenje, sta mislis o tome?
Mo
Hana1 Objavljeno: 26.12.2010 - 11:02 -8
Učinili biste me srećnim kada bi ste ovaj post stavili na "Treš godine".
Ali šta će NSPM u uglu tako dugo? (barem da se osloni na "trougao")...Kao da ne zna da zakuca na vrata "direktora"...(kucaj, otvoriće ti se!)...
1% građana kažete!? Pa to je neviđeno bogatstvo i za novu svetsku političku misao (bez politike!), a kamoli za srpsku "staru"...
Sve najbolje u Srpskoj Novoj 2011...
Malo je čudan izbor političke karikature, jer se
ona Jove Škomca, koja je osvojila 1.nagradu
Večernjih Novosti "Pjer"(žiri: Emir Kusturica, Dara
DŽokić,Ivan Ivanović,Milanko Kaličanin i Bojan
Ljubojević)nekako lako izdvaja svojom kompozicijom,
idejom i raspričanošću(govori više od 1.000 riječi).
Prikazuje obeshrabrene i dezorijentisane Srbe na
nekom splavu na kojem je istaknuta bijela zastava,
negdje na debelom moru, a u susret im dolazi veliki
brod sa znakom Evropske Unije, a na njemu piše
" TITANIK ".Karikatura ima naslov "To the Rescue".
Vaš nivo, kod nekada ugledne Politike nacionale morao je da potraži utočište negdje drugdje gdje se osjeća među svojima i sebi ravnima.
Pa ipak, mi svi trebali bi da se i u Politici povremeno javljamo i ne prepuštamo teren neupučenim savremenicima ili onim dobronamjernim Politikinim konzumentima koji i ne primjećuju da su pogođeni procesom desetgodišnjeg pranja mozgova.
Slobodan Milošević bio dokazano "mila majka" u poređenju sa aktuelnom kamarilom na vlasti.
A u samoposluzi ispod "Cara" u Beogradu moglo se u najgorem dobu sankcija do guše da se za male pare najede pasulja sa hljebom koliko te volja.
I svi se nekako mogli da snalaze jer široki manevarski prostori stajali svima na raspolaganju, pa neka se snalazi svako ko zna i vonje ima. Ne samo jedan tanak sloj koji sve grabi.
Ostali ste nedorečeni, da li je Vama žao ili se radujete što je tako?
U oba slučaja, želim Vam da ostanete strpljivi do narednih izbora kada će Narod valorizovati minuli rad svih aktera na srpskoj političkoj sceni.
Svako dobro.
Znam, kako ne bih znao pa o tome je pisalo na e-novinama:
Za ovo mislim da je čista konstrukcija, da je tako, ne bi svako malo kukali za donacijama.
Na e-novinama "promovišem" svoj monarhizam, svoju pravoslavnu veru i insistiram na razotkrivanju zločina koje su počinili komunisti i nemam nikakav problem zbog toga. Lično nikada nisam koristio skrećenice o kojima govorite, za druge ne mogu da odgovoram.
Preporučio bih Vam da pažljivije pročitate moje prethodne postove i da na tu temu polemišemo, nisam drveni advokat ni e-novina niti NSPM-a.
Dakle, čitajte šta pišem kako ovde tako i tamo.
Poz!
Možda da pokušate da "insistirate" u E-novinama na pitanjima razotkrivanja zločina nad Srbima u prethodnom veku, uključujući i čuvene "devedesete".
Ne komunističkih zločina, već onih drugih, mnogo većih.
Baš bi me zanimalo kako bi ste na tim "novinama" prošli sa tom "diskusijom" i sa tim "insistiranjem", odnosno da li bi ste imali "problema".
Pretpostavljam da bi Vas Pera Luković glavom i bradom podržao u otkrivanju istine o Jasenovcu recimo, ili o "opravdanim vojno-redarstvenim" akcijama Maslenica, Bljesak i Oluja.
Pera žudi da razotkrije baš tu istinu, samo neko mora da prvi da inicijativu.
A i ovaj junoša, ljubitelj i vatreni podržavalac "kosovske nezavisnosti" - izvesni Jelić. Pravi patriota.
Uf, i ja pitam bezveze.
Sada ćete Vi da odgovorite kao i više puta do sada, da ste upravo kod Nataše Kandić i Sonje Biserko naučili sve što znate o "zloĆinima nad Srbima", a da patriJotski sajtovi, uključujući i ovaj mlate praznu slamu i nisu ni prineti ovim istinskim patriotkinjama.
Pa da ste koji put svratili na e-novine ne biste postavljali takva pitanja.
Uzgred, da vas pitam: Da li znate ko je Srđan Aleksić? Pripadnik VRS o kome e-novine veoma afirmativno pišu. Da li možete to da zamislite?
Ili, da li ste možda pratili feljton:
Priče o dobrim ljudima: Druga strana rata
Mislim da se ovde, na ovom portalu e-novinama prilazi sa izvesnim predrasudama. Ja tu, na svu sreću (mislim na NSPM) nemam nikakav problem. I u tome je moja prednost.
Moje najdublje žaljenje zbog napada na hrabre madžarske mladiće, ali da dodam - Madžari su sami krivi. Trebali su od 1992 odbiti služenje vojnog roka u četničkoj vojsci. A dosada su mogli već imati gradsku gerilu i napadati policijske stanice u noći, dizati mostove u zrak, i pripremati oslobođenje Vojvodine od srpske okupacije. Mađarska vojska treba zajedno sa hrvatskom i našom da pripremi plan oslobođenja i da se koliko sutra krene u napad.
Živjela Madžarska - smrt Srbiji.
Član merc
http://www.e-novine.com/komentar.php?id=27258
Znate za donaciju NED-a i to vas ne brine.
Pročitajte na http://www.nspm.rs/prenosimo/zaduzbinarstvo-u-evropskoj-srbiji.html ko je i šta je NED, produžena ruka CIA.
Islamski kapital, svakako. A to što kukaju za pomoć, to je da se Vlasi ne sete, moj Milodane.
Osim toga toliko su otvoreno antisrpski orijentisani da ni ne očekuju pomoć od Srba.
A vama kao verniku ne smeta što pljuju po našem Patrijarhu, moj Milodane.Ćutite, ne reagujete.
Pozdrav
Vrdate Milodane, niste odgovorili na Aleksandrovo pitanje.
I dobro je što vas moderatori NSPM puštaju na portal,neka se vidi kako izgleda jedan umereni predstavnik SEKUNDARNE Srbije i Lukovićeve male sekte koja hvala Bogu nema nikakvog uticaja na bilo šta.Nešto kao ona kvazi Baptistička crkva u SAD od 70 članova koja pravi skandale ne bi li je primetio ko.
Pozdrav
(posle Jevreja,Jermena i Rusa, najvećim u evropskoj
istoriji 20.veka), Milodan odgovara da e-novine
pišu afirmativno o Srđanu Aleksiću, što nije ništa
drugo do drsko "drugosrbijansko"podmetanje.
Gospodin svoje neznanje koristi kao argument, a
bezobrazluk, kao "proširene vidike" stečene uvidom
u stavove Sonje Biserko, Brankice Stanković i e-novina. Da je Sonja Biserko Predsednik Helsinškog
Odbora za Srbiju, upućuje na pomisao da bi ekvivalent bio, da je Vojislav Šešelj Predsednk HO
za Hrvatsku. Ne biva.Tako što moguće je jedino u
Srbiji.Ovoj, truloj, Borisovoj Srbiji.
Dobri moj, ja zaista ponekad pomislim da Vi ne mislite ozbiljno to što pišete.
Ponekad pomislim da se Vi, kao i onaj koji se potpisuje kao DHSS samo šegačite sa nama, patriJotama i naciJonalistima na ovom sajtu.
Ja zaista ne svraćam na e-novine.
Da li ste zaista sigurni da je to neophodno da bi čovek shvatio o čemu se tu radi, pogotovo kada se zna da tamo glavnu reč vodi gosn. Pera Luković.
A kada se pride čovek upozna sa pisanijama izvesnog B. Jelića, veselju nema kraja.
Da, čudnovata je ta Vaša logika i percepcija stvarnosti.
Pera, Jelić, Kandićka i Biserko, prave patriote (bez J), koji proučavaju zloĆine nad Srbima, zalažu se za njihovo kažnjavanje, a posebno proučavaju uzroke tog epskog srpskog stradanja, koji su doveli do toga da Srba u NDH više nema, nema ih u Federaciji BiH, a ni na, što bi Jelić rekao, "susednoj državi "kosovo"".
Prosto su im se mozgovi usijali od silnog patriotskog angažmana.
Što bi rekli oni Vaši sa Peščanika, ako Vam je dobro onda ništa.
1. „E-novine“ (Petar Luković)
2. Kolumne Svetislava Basare (Danas, NIN)
3. „Insajder“ – Brankica Stanković (B92)
4. „Beton“ (Danas)
Ako bih ovakvo procenjivanje NSPM prihvatio zdravo za gotovo ili kao konačno mogao bih smatrati da su likovii o kojima govori gospođa Brankica Stanković sve sam neinašca, čedni i plemeniti momci, nacionalno nadahnuti. A cela Srbija zna da se u "Insajderu" ne govori o navijačima već o ološu i "dnu dna" koji nemaju veze ni sa navijanjem ni sa sportom. Činjenica da g. Stanković i njene emisije nisu prihvaćene uprav iz kruga onih "navijača" koji su duboko zagazili u kriminal, govori o staanju stvari. Ko nije ukapirao neka se ponosi onim što je viđeno u Đenovi ili je možda i to "namestila" B. S.
Ne brinem, sestro mila, a zašto bih? Osim toga ovaj link mi je poznat i na njemu, za neobaveštene, nema e-novina. Koliko mi je poznato na ovom svetu niko nije imun na novac pa makar on i američki bio. Ali da ne širimo priču, ne izgledo to tako ni crno ni belo.
A link? Ništa, a? Baš ste me ubedili.
Verski poglavari pa i patrijarh ne treba da "drže" političke govore. Patrijarh Irinej, kome ne sporim dobre osobine, je u nedavnom obraćanju javnosti spomenuo slučaj trgovine organima ne spomenuvši uz to Ćušku, Podujevo.. To je politički govor i neću u tom delu da ga branim kao ni mitropolita Amfilohija koji proklinje ali zato sam skinuo kapu episkopu (Z-H) Grigoriju koji je, pazite sad, u privatnom razgovoru izrekao politički stav...
Zašto, brate mili?
Kako ovde tako i na e-novinama iskazujem svoj stav. Ja nemam ništa protiv uređivačke politike NSPM-a a ni e-novina kao i ostalih medija. Meni je samo bitno da mi se omogući da iznesem svoje mišljenje na određenu temu zasnovano na činjenicama ili političkom stavu. Niti imam nešto protiv onih čiji se stavovi razlikuju od mog. Njihovo (Vaše) pravo. I ne vređam a da budem dijagnostičar tek mi pada na pamet. Uzgred, da ste pažljivije čitali moje postove videli bi da da mi ovde nisu objavljivani komentari, oni malo "škakljiviji". Uz to, imam bezbroj prijatelja čiji se politički stavovi dijametralno razlikuju od mojih i nemamo zbog toga nikakav problem. Kosovo? Ma šta mi ovde mislili ono je izgubljeno 1999. godine. Ko toga nije svestan nema veze sa realnošću. I ko tu ima problem, Vi ili ja? Dosadašnji događaji daju meni za pravo. Priznati ga? Ne!
Jedno vrijeme "mili dan" mi se sa NSPM zagubio i već sam započeo sa svojih distanca da cijelu Srbiju i Srbe u njoj identifikujem sa NSPM i uistinu izvrsnim i patriotskim čitalačkim komentatorima, među koje jedva da se moja ni malo rijetka oštrina podudara.
Dok sa druge strane kada se sve zajedno sabere što u Srbiji na medijskom planu pomena vrijedno, NSPM fascinira nivoom autorskih tekstova i prema nama konzumentima toplog i prijateljskog odnosa dvojice velikana srpskog pera - Đorđa Vukadinovića i Slobodana Antonića - ili Antonića Slobodana i Vukadinovića Đorđa, po abecedi i po azbuci.
meni je neophodno potrebno prisustvo pokojeg Milodana, da ne bih zaboravio da Srbija nije samo NSPM i njeni izvrsni autorski i čitalački prilozi.
bezobrazluk, kao "proširene vidike" stečene uvidom
u stavove Sonje Biserko, Brankice Stanković i e-novina.
Šta da se radi, sa 2000 "sveli" na 1000 "karaktera".
Za vašu informaciju od'89. čitam redovno "Borbu", potom "Našu borbu" i "Danas". Zahvaljujući mojim saznanjima iz tih novina znao sam za propast RSK nekoliko nedelja ranije od stvarnog događaja, nisam naseo na prevaru Jezde i Dafine niti sam čekao da se Erdemović "otvori" u Hagu da bih saznao za masakr u Srebrenici. O tajnim sastanicma Miloševića i Tuđmana pisalo je nekoliko dana iza toga. O genocidu nad Srbima u prošlom veku učio sam iz istorije. Ono što nam se desilo u Drugom svetskom ratu je "gurnuto" pod tepih tako da nam se dogodila repriza '90,-tih a da se nebi desila repriza reprize u kome bi stradali Vaši i moji potomci insistiram da se otkriju i kazne svi zločinci, bilo kojoj strani pripadali. Nadam se da se slažete sa ovim?
Sve je to lepo i u redu ,ali onda nam objasnite zasto je B92,kuca za koju radi B.Stankovic, nagradjivala iste takve huligane koji "nisu imali veze ni sa navijanjem ni sa sportom" ,posle 5. oktobra.Da li postoje pozeljni i nepozeljni "huligani",ili su to onda bili dobri momci ,pa se u medjuvremenu iskvarise?Jednostavno ne moze se jedna pojava nagradjivati u jednom momentu ,kada je to pozeljno i odgovora nekome i necijim interesima ,da bi se kasnije ista ta pojava osudjivala,kad ona vise nekome ne ide na ruku i ne odgovara.Zato je i izvestavanje B.Stankovic neozbiljno, jednostrano i tres,i nema nikakav kredibilitet.
Osim toga ovaj link mi je poznat i na njemu, za neobaveštene, nema e-novina.
Tačno nema,ali E-n same kažu da su donirani. Moguće je da primaju preko posrednika.
Koliko mi je poznato na ovom svetu niko nije imun na novac pa makar on i američki bio.
A da li vam je poznato da nema besplatnog ručka naročito ne u kafani zvanoj CIA?
A link? Ništa, a? Baš ste me ubedili.
Hoćete i nešto u gotovom? Ta lova se prima na ruke i nema javnih tragova.Zašto je Luković počasni građanin etnički čistog Sarajeva a ne Banja Luke?
Patrijarh Irinej, kome ne sporim dobre osobine, je u nedavnom obraćanju javnosti spomenuo slučaj trgovine organima ne spomenuvši uz to Ćušku, Podujevo.. To je politički govor
I zato mu treba reći "ološ u šljaštećem odelu". E moj verniče.
A i za ovo vas, verniče baš briga:"Član redakcije Milica Jovanović je išla dotle da je prepravila "Simvol vere" na najgori bogohulni način.
Grozim se novina koje ste naveli kao Vaš izvor
informacija.
Iz njih se, kao iz zagađene rane, širi srbožderski
smrad.
Puni titoističkih predrasuda, koje na pijedestal
postavljaju anacionalnost (samo kod Srba,naravno),
pa nam onda sa te pozicije, potpuno nepoznate u
čitavom demokratskom svijetu, moraliziraju i drže
lekcije o srpskom nacionalizmu.
Umesto "linkova", upućujem Vas na knjige,gospodine:
"Magnum Crimen" Viktora Novaka, čije je prvo izdanje
iz 1948.g.u Zagrebu, gotovo do poslednjeg primerka
spaljeno(a i tiraž je bio samo 4.ooo primeraka)a u
Beogradu se, koliko ja znam, pojavilo samo jedno
reprint izdanje iz 1986.god.(koje evo držim na krilu).Niste Vi gospodine u školi učili o genocidu
nad Srbima. Morali ste u istoj rečenici da spomenete i četnike, pa tako izjednačite zločine
četnika nad nekim uhvaćenim u šumi, sa sistemskim
genocidom Državne Uprave NDH.
A niste takođe učili o genocidu nad Srbima posle
1915.god.,koje su Hrvati, Muslimani i Šiptari
u uniformi austrougarskih vojnika( kako kaže
R.G.D.Laffan, u svojoj knjizi " The Serbs ",Dorset
Press, New York 1989.,koju takođe držim na krilu)
počinili pravi genocid, veći čak i od onog u NDH
nekoliko godina kasnije. Stajali su, kaže autor,
učesnik događaja, za kojeg ne nalazim nijedan razlog da mu ne vjerujem, sa strane, Česi,Slovenci
pa i poneki Mađar, i s nevjericom gledali iživljavanje naše buduće "braće".Sve, do djeteta u
kolijevci.
Onaj Lukić sa Kozare, jedan od rijetko preživjele
srpske djece, navodi imena i prezimena i selo iz
kojega su, 27.000 djece od 1-12 godina,poklane od
hrvatskih i muslimanskih ustaša.
Kada mi navedete primjer da su Srbi to, bilo gdje
i bilo kada radili, nastavićemo diskusiju.
Nisu e-novine prijatelju dragi. Tema je: NSPM: 2010. iz ugla NSPM, gde su u jednom, rekao bih manjem delu, pomenute e-novine. Ovaj tekst je objavljen na e-novinama i tamo sam ga komentarisao a ovde sam ga samo Kopi/Pejstovao uz samo jednu slovnu intervenciju. Sve ostalo su moji odgovori na reakcije komentatora uz nekakva moja dodatna objašnjenja. Osim toga, nisu mi objavljeni svi komentari, administrator ih nije odobrio. Sa ostalim delom Vašeg komentara se slažem u potpunosti. O brisanju i banovanju komentara na e-novinama tamo sam pisao kritički, konkretno povodom banovanja komentatora pod nickom "stankovic" i "Tarcan_Zigomar" pa i drugih. Tamo ponekad ispišem poneku nepristojnu reč ali, ako se dobro sećam, ni jednog komentatora nisam uvredio a "predmet" komentarisanja jesam ali vrlo retko.
Pozdrav!
O finansiranju e-novina ne bih, ono što sam znao napisao sam.
Ako mene pitate, predpostavljam zbog toga što su Srbi bombardovali Sarajevo a ne Banja Luku čemu se Luković (a i ja) žestoko suprotstavljao.
U vezi patrijarha Irineja i drugih arhijereja SPC kao i verskih lidera drugih konfesija imam samo ovo da kažem: Oni nisu ti koji će držati političke govore, da izgovaraju kletve i činiti druga nepočinstva, njihovo je da svojim pastirima govore o Bogu, veri, miru, toleranciji, pravdi, međusobnom razumevanju, praštanju..
Ja ovo nisam rekao niti napisao. Niti želim a i ne mogu ovo da opravdavam. Svako je odgovora za svoja (ne)dela.
Sledi "odgovor" na Jelićevom tekstu.
Svako dobro Vam želim!
informacija.
Vaša stvar, nemam nameru da utičem na Vaša osećanja.
nad Srbima. Morali ste u istoj rečenici da spomenete i četnike, pa tako izjednačite zločine
Ako Vas zanima, a koliko vidim ne zanima Vas jer prihvatate neistomišljenika sa previše ostrašćenosti tako da je svaka polemika sa Vama izlišna. Zbog nedostatka prostora nisam bio u mogućnosti da iznesem izvore svojih saznanja o sudbini Srba u prošlom veku.
Ugašeni su mladi životi Tuzlaka. Djeca, djevojke i mladići ostali su zauvijek zaljubljeni, zaigrani i zbunjeni, kako i sam Balašević napisa u jednoj svojoj knjizi. Najmlađi među stradalima je bio i trogodišnji Sandro Kalesić.
Zločin nema nacionalnu pripadnost.
Da li se dotični Pera Luković (a i Vi sa njim) protivio bombardovanju Srbije i agresiji koju smo doživeli od naših zapadnih prijatelja, kao što se nadasve humano, altruistički i tako zdušno protivio "bombardovanju Sarajeva".
Zašto Vas ovo pitam.
Za slučaj da ako smo nešto propustili (jer ja se zaista ne sećam da sam o tome čitao), te ako je Pera digao glas protiv agresije na svoju zemlju, da organizujemo peticiju da dotični Pera i u skupštini grada Beograda dobije odgovarajuće priznanje, orden, titulu počasnog građanina ili šta već.
Zašto samo Sarajevo da nagrađuje takvog humanistu.
Zašto samo Sarajevo da ima takvog počasnog građanina.
Zašto samo njima da bude lepo.
Hoću, zašto da ne.
Za Lukovića ne znam mada je kao osvedočeni pacifista (kao i ja) verovatno bio protiv bombardovanja SRJ, više Srbije. Moja životne daviza je da ni jedna ideologija nije vredna jednog ljudskog života, zatim, "bolje rob nego grob" u "bolje pakt nego rat". Zašto? Kao rob/ovi imam/o nekakve šanse dok u grobu nemam/o ama baš nikakve. Osim toga, oni koji nas uvode u ropstvo-rat (bez obzira ko to bio) je sebe obezbedio i pod plaštom borbe za nekakve više interese osigurava sebi postavljene ciljeve bez obzira na cenu. Konkretno, vodeći politiku inaćenja, znao sam da će mečka zakucati i na naša vrata. Posle Dejtona imali smo nekakve šanse da na jedan civilizovani način razrešimo sukob sa kosovskim Albancima ali nekome (ovde) nije bilo u interesu, kome, kako, zašto nikada mi neće biti jasno i prošli smo kako smo prošli, izlupali su nas i uzeli nam Kosovo. Mudrosti nam je falilo.
Poz!
Mislim da je jedan od komentatora bio u pravu kada je pomenuo da se vi samo šalite i igrate sa nama...ali evo da ostane sve u tom razigranom duhu predložiću vam, ne bez šale, da ta “saznanja i izvore” objavite u enovinama?
Iako mogu da shvatim i to da su ovi vaši “izvori” na enovinama svakako najstožije čuvana tajna...skoro pa urbana legenda.
Šta reći o individui koja je sama izjavila da joj se gadi reč Srbin ili individui koja na svakoj sportskoj manifestaciji navija protiv Srbije? Lično bih rekao da ne može u zdravoj Srbiji da bude ozbiljno shvaćena ali čuva nas od dosade i takvih stvari.
Ove tzv enovine su epitom najgore vrste populističkog novinarstva koje je u svom rudamentu tabloid i “politički” (ovo politički je stilska bravura ergo znaci navoda) pandan Skandalu, znate ono red “politike”, red psovanja, red šarenila, red meke pornografije. Pitko štivo za sabmediokritet konzumenta kome se obraćaju. Zasluženo na prvom mestu mp treša godine iako mi je nekako draža ona naša reč - đubreta.
Znači, dobri moj, Vi neznate da li se Luković, taj iskonski "pacifista", protivio agresiji na svoju zemlju.
Ma šta kažete.
Zbilja.
Prilično ste neobavešteni za nekoga ko "visi" na e-novinama.
I baš ne možete ni da naslutite kakvo je cenjeno mišljenje gosn. Lukovića a i Vas samih spram agresije na našu zajedničku zemlju, pardon, izvinjavam se, spram opravdane humanitarne intervencije demokratskih naprednih zapadnih zemalja u cilju sprečavanja više uzastopnih srpskih genocida i zaštite ljudskih prava i demokratije.
Kada čovek čita gosn. Perine tekstove, zaista se ne može ni naslutiti šta on misli o tome.
A ono da ste Vi radije za "bolje rob nego grob", jasno je dobri moj iz Vaših tekstova, niste ni morali da kažete.
Da su Vaši preci tako razmišljali, danas bi ste i Vi ovde u Beogradu, kao i Vama i Peri omiljeni pacifisti i mirotvorci u Alijinom šeher Sarajevu, klanjali u nekoj džamiji.
Šta reći, svako bira perspektivu iz koje gleda na svet.
Odoh, neću Vas više uznemiravati.