Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dušan Bataković: Marti Ahtisari rekao da su Srbi krivi za sve

Komentari (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 05 decembar 2010 12:15
Boris
Ovo kaže isti onaj Bataković koji je član vladajuće Demokratske stranke?!
Preporuke:
0
0
2 nedelja, 05 decembar 2010 13:56
Vlada
Svaka čast g. Batakoviću za ovaj komentar. I nema veze iz koje je stranke. Kamo sreće da je to nešto što govore svi srpski političari i državni službenici, nezavisno od toga iz koje su stranke.
Preporuke:
0
0
3 nedelja, 05 decembar 2010 16:44
Mirela
Da,istog Batakovica Kostunica je poslao na ambasadorsko mesto u Atini.
Vuk Jeremic poslao ga je u Kanadu-tamo je bio samo par meseci.Kao "karijerni" diplomata otisao je u Pariz????
Koliki su troskovi takivih selidbi?
Udzbenik za VII razred pun je lepih fotografija u boji ,sto poskupljuje stampanje;vokabular i leksuka nisu prilagodjeni uzrastu od 13 godina.
Nastavne jedinice ,zamisljene kao opsti pregled stanja u nekim periodima,teske su za savladjivanje.
Zakljucak:Batakovic niti je ambasador,niti je dobar pisac udzbenika za mladji uzrast.
U sred Pariza traljavo mu radi Kulturni centar-i to preko puta Bobura.Sramota!
Bolje da se drzao istorije i instituta-tu je postigao rezultate.
Preporuke:
0
0
4 nedelja, 05 decembar 2010 16:47
Mirela
Sve mi se cini da Batakovic predoseca pad rejtinga demokratske stranke pa se brzo preusmerava na narodnjake!
Preporuke:
0
0
5 nedelja, 05 decembar 2010 16:53
Bataković kakvog ne poznajemo!
Još je strašnija činjenica da taj isti Bataković danas glumata velikog patriotu i bez trunke savesti pominje primere koji su bili tako karakteristični za stavove stranke onda kada je to donosilo sudbonosne ideološke i političke poene na međunarodnom planu. Pa, upravo uz pomoć takvog ponašanja sličnog navedenom novinarskom on i njegovi kompanjoni su se uz pomoć stranog faktora i popeli na vlast. A danas, kada je takvo ponašanje kontraproduktivno na domaćoj političkoj sceni taj navodni ambasador i klika iz Demokratske stranke pribegavaju staroj dobroj oportunističkoj scenografiji udvaranja domaćim glasačima. To im je još jedino i preostalo jer su kod stranog ideološkog kreditora izgubili svaku verodostojnost, naravno i politički kapital. asrpski narod ne sme ostati naivan i iskreno primati ovakve iznenadne "izlive iskrenosti i patriotizma", upravljene jedino na prevaru ojađenog i izdanog naroda. U pitanju je izrazito kameleonsko ponašanje zbog jednog jedinog cilja, ostajanja na vlasti po svaku cenu pa i po cenu druge uzastopne prevare sopstvenog naroda. Batakoviću, pre bi trebalo da razmišljaš o optužbama za dosadašnje ponašanje kao i tvoji drugari iz Demokratske i sličnih stranaka.
Preporuke:
0
0
6 nedelja, 05 decembar 2010 17:36
Svetislav Kostić
Da je Dušan Bataković član te antidemoktratske, navodne "demokratske" stranke - u to mogu da povjeruju samo na srbijanskom licu mjesta od tadićizma i njegovih režimskih medija srbijansko srpski izvrnuti mozgovi.

Čitajući izlaganja Dušana Batakovića povjerovao sam da je on po svoj prilici iz redova stranke ondašnjeg premijera Koštunice imenovan za ambasador u jednoj od centarlnih zapadnoevropskih prestonica. Ne mogu povjerovati da jedan takav čovjek već odavna nije makar toj "D"S, jednoumnoj i diktatorskoj partiji okrenuo leđa.

U svakom slučaju ako pokvarena i podla Francuska vladajuća kamarila ne zatraži opoziv Dušana Batakovića, to mu slijedi obavezno od Vuka Jeremića, a po nalogu njegovog neposrednog gazde Tadića. A ovom poslednjem nisu u takvim slučajevima potrebni nikakvi nalogodavci sa Zapada jer Tadićevi refleksi u tom smjeru reaguju sinhrono sa predstavama Vašingtona i Brisela.
Preporuke:
0
0
7 nedelja, 05 decembar 2010 17:39
Aleksandar Mojićević
Zbog ovakvih stavova,koji su preovlađujući i u članstvu Demokratske stranke, izbori u stranci i neće biti neposredni.
Organizovanje na lokalnom nivou takvih neposrednih izbora (pre dve godine)je pokazalo da se jasna vododelnica i pravi između onih koji imaju zdrav odnos prema nacionalnom pitanju i korupciji i kriminalu u društvu, i onih drugih pragmatičnih "makijavelista", kojima i ne treba nikakvo opravdanje za život u stilu " u se, na se i pod(a) se", i spremni su da trguju sa nacionalnim interesima! "Makijavelistima" tada nije bilo strano ni korišćenje pretnji, ucena i sitnog podmićivanja, pa je stranka iz tih sukoba koji su se pojavljivali u javnosti, izlazila kompromitovana i oslabljena. Ovaj put će biti sve dirigovano, čak i sa kolektivnim javnim glasanjem delegata iz opštinskih odbora.

"Demokratija" je proterana iz Demokratske stranke! Kao i iz ostalih stranaka i partija na našoj političkoj sceni.

Krajnje vreme je za novu elitu!!!
Preporuke:
0
0
8 nedelja, 05 decembar 2010 17:55
Ninoslav Randjelovic
Zastrasujuca je cinjenica kako je gospodin Batakovic propustao/odbijao da svedocanstva o stradanju Srba na KiM ucini dostupnim medijima u zemljama u kojima je bio (i jeste) ambasador.
Preporuke:
0
0
9 nedelja, 05 decembar 2010 18:05
El
Pa Vlado u tome i jeste problem što jedno pričaju a drugo rade. Biti član DS je odavno postalo sramota, pa i g. Bataković ne može tvrditi "da on nije kriv jer je, eto, lepo pričao".
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 05 decembar 2010 18:26
aleksandar
Koliko ja znam Bataković nije u žutom preduzeću.
Ako neko zna istinu, neka je podeli sa nama.
Na kraju krajeva, čisto sumnjam da bi sa ovakvim stavovima bio u toj stranci.
Da je sramota ovo što Bataković govori za naše nazovi "novinare", stvarno je sramota.
Da je LDP preuzeo kompletnu medijsku strukturu u Srbiji, preuzeo je.
Preporuke:
0
0
11 nedelja, 05 decembar 2010 18:39
nenad
Razumem ogorčenost i frustriranost većine komentatora. Ali to ne opravdava ovu mazohističku i autodestruktivnu crtu da sada pljujemo čoveka, jednog od malobrojnih u čitavoj ovoj "eliti" na vlasti (a bogme i u opoziciji) koji je izrekao jednu veliku i važnu istinu. To treba pozdraviti, a ne sektaški pljuvati.
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 05 decembar 2010 19:18
čitateljka iz Srpske
Izgleda da je srpski ambasador u Francuskoj baš
naljutio svojom izjavom neke od naših komentatora.
Nevjerovatno! Svaka čast, gospodine Batakoviću!
Već je neko napisao da bi ovako trebao da istupa
svaki srpski političar. Slažem se.
Preporuke:
0
0
13 nedelja, 05 decembar 2010 19:43
Milos Stankovic
Cudni stavovi nekog ko zastupa politiku "EU nema alternativu". Zaista, da li iko moze i da pomisli da je moguce da u istoj stranci sede Batakovic i Sutanovac. Zasto se nije zapitao kako je moguce da njegova stranka, odnosno njen sef na mesto nacelnika GS VJ postavi Zdravka Ponosa, koji vise lici na zenu u crnom nego na vojnika. Prica o Srbima kao najugrozenijem narodu u Evropi, sto je 100% tacno, a prelazi preko cinjenice da njegova stranka ukida vojsku. Dok je bio Tadicev savetnik ovaj je vec dobrano dotukao vojsku. Ovo pre neki dan je bio samo slag na torti. Da je iole iskren, dao bi ostavku i vratio se u zemlju, a ne bi izigravao patriotu. Sta li ce reci kada Tadic bude isao u tu istu Pristinu da se izvinjava Taciju?
Preporuke:
0
0
14 nedelja, 05 decembar 2010 19:45
Optimista
Nije dobro biti zlopamtilo i sitničav. Svaka čast gospodinu Batakoviću. Svaka čast našim teniserima. Dolazi patriotska plima.
Preporuke:
0
0
15 nedelja, 05 decembar 2010 20:57
Asterix - za Mirelu
"Traljavo mu radi Kulturni centar...."
Molim Vas lepo, na osnovu cega ova konstatacija?
Definitivno je budzet za kulturu skinut mnogo i smanjeno ljudstvo u svim dipl.predstavnistvima po svetu ali ipak....
Pogledajte malo sta se sve radi tamo, to je jos i jedno od retkih mesta gde neko nesto stvarno radi i trudi se. Mi koji u Parizu zivimo i posecujemo KC imamo malo bolji uvid u stanje stvari....pogledajte i nijhov sajt www.ccserbie.com pa onda izvodite zakljucke.Tamo je, hteli vi to da priznate ( a ne znam kolika je stvarna zasluga gdina.Batakovica a kolika ljudi koji tamo rade) situacija mnogo bolja nego pre....moze naravno jos i bolje ali komentar vam ne stoji.
Srdacno,

Srdjan Jankovic, Pariz
Preporuke:
0
0
16 nedelja, 05 decembar 2010 22:53
Miroslav Svirčević
Poštovani komentatori,

iz prve ruke vam govorim o Njegovoj Ekelenciji g. Dušanu T. Batakoviću, ambasadoru Srbije u Francuskoj. G. Bataković je šef naučnog projekta u Balkanološkom institutu SANU na kome radi i moja malenkost. G. Bataković je izvanredan istoričar, odličan pisac, dobar pedagog i ugledna ličnost u svetu. Uz Milana St. Protića on spada među retke Srbe iz otadžbine koji na svakom koraku iskreno, dušom, srcem, pameću i znanjem brane interese Srbije i srpskog naroda. Dok je bio ambasador u Grčkoj dobio je najviše odlikovanje koje strani diplomata može dobiti u toj zemlji. Dok je bio u Kanadi uspevao je koliko je to bilo moguće maksimalno odgoditi službeno priznanje Kosova od strane Kanade. Lobirao je i pisao svima. Svakodnevno se pojavljivao na kanadskim medijima tako da su ga obični ljudi prepoznavali na ulici. Sada je isti taj posao nastavio u Francuskoj. Ljudi, teško je danas braniti Srbiju i Srpstvo. Moramo čuvati, poštovati i podržati ljude kao što je Dušan Bataković, jer ih je u našoj otadžbini jako malo. Ja inače imam i lične razloge da ga poštujem pošto sam zahvaljujući njemu uspeo da plasiram neke svoje radove o Srbiji u Francuskoj. Ne grešite dušu Srbi!
Preporuke:
0
0
17 nedelja, 05 decembar 2010 23:20
b. s. m.
Gospodin Batakovic je izrekao ono sto bi svaki posten a obavesten covek potpisao. Laicki, koliko znam i pratim, g. Batakovic je jedan od veoma retkih koji nisu niti menjaju misljenja prema vetrokazu, jedan je od jos redjih koji se Kosmetom bavio kad smo bili u informativnom mraku sto se tice tih krajeva.
Nadam se da nije jedini kojeg Imperija Zla ili Zuto Preduzece ne mogu da korumpiraju.
Preporuke:
0
0
18 nedelja, 05 decembar 2010 23:55
Zenit
Da li je Bataković bio osoba koja je tajnonpregovarala sa austrijskim predsednikom i zbog čega je Leon Koen podnio ostavku?
Preporuke:
0
0
19 nedelja, 05 decembar 2010 23:58
Čika Jova Zmaj
@Miroslav Svirčević
"Uz Milana St. Protića on spada među retke Srbe iz otadžbine koji na svakom koraku iskreno, dušom, srcem, pameću i znanjem brane interese Srbije i srpskog naroda"
"G. Bataković je šef naučnog projekta u Balkanološkom institutu SANU na kome radi i moja malenkost."
Ako vi zaista radite na institutu SANU i imate petlju da sve ovo izjavite, napišete, onda je sasvim jasno zašto je Srbije tu gde jeste i da je uskoro neće biti... Da li vi imate imalo intelektualnog morala da radite na takvom institutu kad možete ovako nešto da napišete?

"Milan St. Protić, iskreno, dušom i srcem... za Srbiju..." - Miroslav Svirčević. Predlažem moderatorima da ovo učine istaknutim na sajtu.
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 06 decembar 2010 00:09
Nada
@Miroslav Svirčević
Hvala na informacijama, ali... pokvariste mi
zadovoljstvo zbog izjave gospodine Batakovića
njegovim stavljanjem u ravan sa Milanom St. Protićem.
Možda je gospodin Protić dobar istoričar, ali ne
vjerujem da može biti dobar diplomata i ambasador
svoje zemlje čovjek koji javno ogovara i opovrgava
ispravnost politike zemlje koju predstavlja, odnosno
njenog predsjednika. Postoje načini da se to, ako
treba, uradi dostojno diplomatskog predstavnika.
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 06 decembar 2010 00:41
Bora
Da li ugledni istoričari smeju da vitlaju ulicama, zvižde u pištaljke i ruše sopstvenu državu?
A posle toga ispadaju generali posle boja.
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 06 decembar 2010 00:58
začuđen
Taman sam bio spreman da potpišem i podržim u osnovi tačan komentar g. Svirčevića, kad videh da je on u isti koš sa Batakovićem stavio i Milana Protića, što j, mislim, ipak čista nepravda prema g. Batakoviću, ma šta mislili o njemu. Ne ulazim u to kakav je Protić istoričar, ali politički on je isto što i Čeda Jovanović i drugosrbijanci. A zapravo i gori od njih, jer je sa njima barem jasno na čemu si. No, to sve opet nema veze sa odličnom i hrabrom izjavom gospodina Batakovića.
Preporuke:
0
0
23 ponedeljak, 06 decembar 2010 01:04
Porta Remunda
"Ne mogu se pouzdati u tvoju plemenitost dragi Sančo, jer si tvrda srca, pa iako si prostak, ipak si mekušac" - iz Don Kihota.
Teško je pverovati u druge, osim karijerističkih pobuda Njegove ekselencje, gospodina Batakovića. On reaguje samo kada je u pitanju neposredna korist za Njegovu ekselenciju, i po tome je kao Sančo Pansa, koji je, uzgred budi rečeno, Sančo dakle, imao sličan ugledan položaj, doduše u nepostojećoj državi.
Postavlja se pitanje šta je čekao sve ove godine, i iz njega proizlazi sledeće - zašto se baš sada oglasio?
Šta je cilj? Napredovanje u službi - do vrhunca sopstvene inkompetencije.
Preporuke:
0
0
24 ponedeljak, 06 decembar 2010 01:06
Miroslav Svirčević
Ovom (ne mogu reći gospodinu jer on to nije) što mene optužuje da sam čovek bez morala a sam se hladnokrvno i bestidno potpisao pod tuđim imenom i prezimenom, zloupotrebljujući identitet siugrno najvećeg srpskog dečjeg pesnika, mogu reći samo jedno: da, čast mi je da radim u Balkanološkom institutu SANU, zajedno sa dr Dušanom T. Batakovićem i dr Milanom St. Protićem. Pojma nemate šta su sve oni učinili kao ambasadori za svoj narod i zato Vas molim da pokažete makar malo poštovanja prema njima i Srpskoj akademiji nauka i umetnosti. To što ne smete da se potpišete pod punim imenom i prezimenom to govori mnogo o Vama, o Vašem kukavičluku i nepoštenju. Ovim Vašim zlonamernim komentarom neće biti narušena niti reputacija mog instituta niti reputacija gospode Protića i Batakovića. Ovim je moja diskusija sa Vama završena i neću više odgovarati na Vaše anonimne, kukavičke i zlonamerne niske udarce. Da bih s nekim vodio dijalog morao bi da pokaže više kulture, gospodstva i hrabrosti.
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 06 decembar 2010 09:16
Živorad
Sjajno Batakoviću. Mislili smo da takvih kao vi više nema u Srbiji
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 06 decembar 2010 09:30
aleksandar
Dobri i prepošteni naš gospodin Svirčević (čije komentare sam oduvek čitao sa velikim oduševljenjem) ne treba da se čudi što mnogi komentatori na pomen Milana "St" Protića reaguju tako kako reaguju.
I sam sam ne malo začuđen ovakvim stavom gospodina Svirčevića, ali razumem da nekada lično prijateljstvo, odnosno poznanstvo može da utiče i na "političko" mišljenje o čoveku.
Tačno je da mnogi ovde zaista ne poznaju privatno "St" Protića, ali su nam se nepovratno u sećanje urezale njegove izjave da bi on bio taj koji bi prvi "potpisao nezavisnost "kosove"", kao i njegov angažman u tragikomičnoj "hrišćanskoj" stranci bez ikakve ideologije koja je na "listi" LDP-a ušla u srpski parlament.
Odbrana srpskih interesa i potpuno slaganje, kao i vođenje de fakto "zajedničke" istovetne politike sa Čedom Jovanovićem, Vesnom Pešić, Koraćem, Čankom i kompanijom, po mišljenju mnogih ovde, uključujući i mene, nikako ne može ići jedno sa drugim.
Zbilja sam ne malo iznenađen, poznavajući mišljenje gospodina Svirčevića o gore navedenima iz njegovih komentara.
Između Koštunice sa jedne strane, i Čede i žutih sa druge, "St" Protić je odabrao svoje društvo. Pa i to ponešto govori.
E sad gospodine Svirčeviću, Vi praštajte zbog drugačijeg mišljenja.
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 06 decembar 2010 10:42
thinking maize
Eeeh, DVA SRBINA, TRI PARTIJE!
Preporuke:
0
0
28 ponedeljak, 06 decembar 2010 10:54
neiznenađen
Da je Tuđman imao ovakve istoričare, nikad ne bi proterao Srbe iz Hrvatske niti bi stvorio državu!
Preporuke:
0
0
29 ponedeljak, 06 decembar 2010 11:42
Miroslav Svirčević
@Aleksandar

Milan St. Protić ima pravo na svoje mišljenje kao što imamo Vi i ja. Ja nisam njegov istomišljenik u potpunosti. Tačno znam gde nam se mišljenja podudaraju a gde se razilaze. Ono što želim da naglasim jeste činjenica da se Protić lavovski borio da bi zaštitio interese Srbije dok je bio ambasador u SAD a sada to čini i kao ambasador u Švajcarskoj. Lično sam bio prisutan kad je nedavno u Bazelu svojim argumentima razoružao nadmene Amerikance. Takođe, dok je bio ambasador u Vašingtonu zaustavio je nekoliko teških antisrpskih akcija u američkom Kongresu, ulažući nadljudske napore i boreći se sa dobro plaćenim albanskim lobistima, što priznaćete nije lako. O tome ja sve vreme govorim i zbog toga upozoravam da ne treba prebrzo donositi zaključke. Bez ozbira na sve, ne zameram komentatorima koji imaju drugačiji stav. Da sam ja na njihovom mestu verovatno bih i ja imao slično mišljenje. Moja je sreća što znam više informacija i zbog toga imam drugačiji stav o Protiću i Batakoviću. Istina nije uvek ono što se vidi samo golim okom. Ona je mnogo komplikovanija. I zato treba biti oprezan. Pozdrav!
Preporuke:
0
0
30 ponedeljak, 06 decembar 2010 12:01
Soldo
Bataković i Drinjaković( NIS) u isto vreme bili su savetnici Predsednika B.Tadića.
Ѕa sve ove godine ni jednom,ni kada je to bilo potrebno,nije ovako nešto izrekao.Sada kada brod tone,opet pušta muziku milu narodu.
Kao i u onoj skaski o čobančetu i vuku.Sada je kasno,pravo mesto bio je Beč,povlačenje iz pregovora ili neke druge diplomatske akcije.
DS ga je imenovala dva puta ѕa ambasadora-znači iz njihove je kvote i sledio je njihovu anti'srpsku politiku.Da li je dovoljno samo pomenuti ulogu DS u donošenju sramne Rezolucije o Srebrenici,dozvoli EU na KiM, a sada i Stefanoviću( ko je to!?) da otpočne pregovore s Prištinom?
Takvu politiku DS Batakovi mora da sledi i sledi je već godinama.
Samo naivni(neupućeni) mogu da poveruju njegovim rečima.
Računaju se samo dela.
P.S.Poštujem G.Svirčevićevo mišljenje.I ja mislim da su Protić i Bataković isti ,po mom mišljenju-antisrpski oportunisti.
Preporuke:
0
0
31 ponedeljak, 06 decembar 2010 14:51
thinking maize@ komentatorima
Poštovana Gospodo (i Dame!), jako me je začudilo da se dogne OVOLIKA "FRKA" oko izjave g-dina Svirčevića i njegovom MIŠLjENjU o Milanu St. Protiću. Priznajem da mi g-din Protić nije NAJOMILjENIJI "LIK", ali zar ćemo ljude PROCENjIVATI PO OMILjENOSTI ili neki DRUGIM KVALITETIMA?! Pokušao sam da malo SPUSTIM raspravu sa poznatom sintagmom "dva Srbina, tri partije", ali SLABO SRBI SLUŠAJU IKOGA, IZUZEV SAMIH SEBE (a i to slabo rade!). Pa kad je tako, A TAKO JE, red bi bilo SETITI se ŠTA SU RADILI NEKI DRUGI, USPEŠNI SRBI u prošlosti. Elem, Nikola Pašić NIJE PODNOSIO Jovana Cvijića, a BOGAMI I OVAJ NIJE NjEGA "MIRISAO". No, kad je trebalo na Versajskoj mirovnoj konferenciji ISCRTAVATI GRANICE NOVE DRŽAVE, Kraljevine Srba, Krvata i Slovenaca, ŠTA MISLITE, NA KOGA SE PAŠIĆ OSLONIO?! UPRAVO NA CVIJIĆA, jednog od najvećih svetskih geografa tog vremena, a tada (a i sada!) NAJBOLjEG POZNAVAOCA BALKANA! I BAŠ ZAHVALjUJUĆI CVIJIĆU, kao i jednom drugom NAUČNIKU SRPSKOG RODA, Mihailu Pupinu i njegovom LIČNOM POZNANTSTVU sa tadanjim američkim predsednikom Vudroom Vilsonom, urađeno je ono ŠTO JE IZGLEDALO NEMOGUĆE, STVORENA JE DRŽAVA VEĆA OD DUŠANOVOG CARSTVA! I to na RAZVALINAMA AUSTRIJSKOG I TURSKOG CARSTVA! Što smo tada stvarali Jugoslaviju, a ne VELIKU SRBIJU, drugo je pitanje, ali TADA, to je IZGLEDALO KAO NAJBOLjE REŠENjE ZA SRPSKI NACIONALNI INTERES! Prema tome POŠTOVANI KOMENTATORI, ISTINSKI stručni ljudi i naučnici su RETKE "ZVERKE" i treba imati I TO U VIDU! Jer, IAKO NEKI PUT NEKA HIROVITA "KRAVA" SE RITNE I PROSPE MLEKO, zar ćemo je zbog toga KLASTI?! Pametan DOMAĆIN zna kako sa TAKVIM "KRAVAMA"! Pod JEDAN, NE BIJE IH I NE RUŽI! ZNA DA MU TREBAJU! sada, što smo mi Srbi ZABORAVILI KAKAV JE PRAVI DOMAĆIN, druga je priča! Uostalom, zar "drugosrbijancima", BAŠ DOMAĆINI NISU na "ZUBU"?! I još nešto, Srbija JOŠ NIJE DOBILA PRAVOG DOMAĆINA! Koji će znati da CENI LjUDE, KOJI ZNAJU DA ZAVRŠE POSAO! Svako Vam dobro!
Preporuke:
0
0
32 ponedeljak, 06 decembar 2010 14:59
Milos Staknovic@Miroslav Svircevic
A nastupi St. Protica na HRT-u? To sigurno niste gledali. Navodno srpski nacionalista, a na listi LDP-a. Tamo nisam video ni jednog patriotu. Oni o Srbima govore u trecem licu. Kako jedan patriota moze da bude u politickom bloku Latinke Perovic? Ljudi koji se bore za dalju dezintegraciju Srbije, davanje autonomije Vojvodini iz 1974., nezavisnost Kosova i ukidanje Republike Srpske.
Preporuke:
0
0
33 ponedeljak, 06 decembar 2010 15:01
Angel
Lupajte sad u šerpe.
Preporuke:
0
0
34 ponedeljak, 06 decembar 2010 16:28
Dejan
@Mirela, a koja je razlika izmedju demokrata i narodnjaka? NIKAKVA
Preporuke:
0
0
35 ponedeljak, 06 decembar 2010 19:41
Čika Jova Zmaj
Ni ja nemam nameru da se nastavljam sa vama GOSPODINE Svirčeviću. Možda je moj komentar bio previše oštar, ali bojim se da me vašim odgovorom niste ubedili u suprotno. Mene kad neko gađa kamenjem prvo dobro preturim po sebi i svojim delima, pa tek razmislim o bacanju kamena nazad...
Neko je pomenuo da čovek zbog prijateljstava često ume da bude slep pored očiju, a nekad bogami ume i da se pravi slep. Lično nisam siguran koja je situacija gora... Prva se da oprostiti, druga je cenim obično materijalnog razloga. U ovoj situaciji ispada da smo svi mi slepi i gluvi, a bogami i glupi, jer nismo razumeli sve ono što je dotični veliki Srbin, intelektualni "šleper" za svoju Srbiju radio. A sve što je radio, dobro je naplatio. Nisam ja tražio da budem ambasador u SAD da bih je upoznao, već dotični, po sopstvenom priznanju. Izgleda da je tamo najviše učio da nema besplatnog ručka... A to je ono po čemu ja pametim ceo rad od 2000. ovog intelektualnog "šlepera". Pre toga je bio lik koji ume da napravi dobru pošalicu na račun "nenarodnog" režima... Nakon toga, sve što je radio, radio je za novac, ne za ljubav svoje zemlje. I to ne bi bio problem da pri tome obično nije umeo da zapljune svoju zemlju, one koji svoju zemlju ne vole na isti način na koji je on voli.
I mislim da je to glavna razlika između njega i Batakovića koga vi ovde izjednačiste sa njim. Za mene koliko toliko dovoljna, jer smo svi mi barem nekad naplatili svojoj zemlji nešto što nismo uradili za nju.
Obzirom da radim na jednom od fakulteta i da mi je poznata matrica razmišljanja naše naučne elite o običnim ljudima koji nisu redovni, vanredni, ovi-oni profesori, koji su ceo svoj život proveli u teoriji, prilično mi je jasno zašto je vaš odgovor ovakav kakav je.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner