Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Evolucija" lidera

Komentari (25) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 19 oktobar 2010 20:26
tatjana
Danas je Skupštini predstavljen predlog izmena i dopuna zakona o zdravstvenom osiguranju, organizaciji zdravstvenih službi itd, u kojima se kaže da homoseksualnost ostaje na listi poremećaja (seksualnosti/libida/identiteta) za koje
se u okviru ovog sistema može potražiti pomoć.

Tako ispada da je država o našem trošku organizovala paradu u slavu "drugosti" koju je inače spremna da (o istom trošku) i leči!

Pitanje za predsenika-psihologa: može li se šizofrenija (trajno) sakriti?
Preporuke:
0
0
2 utorak, 19 oktobar 2010 22:57
Dag
Očigledno je da je parada srama poslužila da skrene pažnju javnosti sa dogovora Ešton-Tadić i pitanja priznanja nezavisnosti otcepljenog dela srpske teritorije i da se istovremeno dobije opravdanje za udar na patriotske organizacije koje bi mogle da se suprotstave Briselskom sporazumu koji je donet mimo odluka Skupštine Srbije.
Preporuke:
0
0
3 utorak, 19 oktobar 2010 23:58
TOPOLj
"Ko zna,možda će jednog dana Predrag M.Azdejković biti PS,a Boris Tadić,kako stoji stvar sa regresijom njegovih stavova-PPS?"Baš žestoko nema šta.I nemojte to dva puta reći poštovani Nebojša.Đuro Čvorović bi rekao:"Aaa,sad je meni jasno."
Preporuke:
0
0
4 sreda, 20 oktobar 2010 00:44
Odbrana i poslednji dani
Pa, kad je Boris Tadić davao te izjave žaba se tek kuvala. Ali izgleda da,ipak, nije skuvana do kraja. Boris Tadić može da se bruka privatno, ali kao predsednik države ne bi trebao. Ovde su obrukani i ismejani važniji ljudi u državi i to od strane jednog Azdejkovića, koji ni sam ne zna koga predstavlja. Sve više tonemo u beznađe.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 20 oktobar 2010 08:15
Vidoje
Odlican clanak Nebojsa. Mnogi novinari (i ovih novina, a da ne pominjemo druge) bi trebali da se postide i mozda probude, pa pocnu hrabro i dokumentovano da pisu. Svi javni radnici bi trebali da imaju osecaj odgovornosti prema raji jer uticu na njihove stavove. Sto se mislilo, a nije receno mi uradjeno, nije ni postojalo.
@ odbrana i poslednji dani
Svi oni i predednik drzave i predsjednik homica znaju za koga rade, ali mi ne znamo ko radi za nas i da li iko uopste radi za nas (narod)
Preporuke:
0
0
6 sreda, 20 oktobar 2010 09:57
Pažnja
Da li ste primetili da je u jeku rasprava o paradi homoseksualaca i događajima u Đenovi raspisan tender za prodaju Telekoma?
Preporuke:
0
0
7 sreda, 20 oktobar 2010 10:58
brm
zar niko ne vidi podlu zamenu teza u ovo tekstu
ko je uopšte govorio o legalizaciji homoseksualnih brakova?
iz premise da je neko protiv tih brakova ne proizilazi da je nužno principijelno protiv gej parade, kao ispoljavanja elementarnog demokratskog standarda da SVAKO bez obzira koliko se nekom (i meni npr.) ne dopadao U GRANICAMA ZAKONskIH NORMI ima pravo da javno iskaže svoje stavove..ne vidim da je u tom smislu PS promenio stav...
kao što ne može da se zabrani miting nacista nazvan "za jednistvenu Srbiju", jer "znamo šta misle", tako ne može ni da se zabrani gej parada "jer znamo da će biti skaredna"...kad bude skaredna ili kad izraze rasnu ili drugu mržnju - na sud da U ZATVOR...prosto?!
umesto da ga napadate zbog dvostrukih standarda i nedemokratičnosti vi mu nabacujete na volej..
a ako vi pristajete na "bezbednosni rizik" kao razlog za odlaganje nekog mitinga sAMO ću da vas pitam KAKO MISLITE DA MI ODAVDE SA OVOG SAJTA NPR. IKADA ORGANIZUJEMO NEKE DEMONSTRACIJE..
Preporuke:
0
0
8 sreda, 20 oktobar 2010 11:04
brm jopet
još nešto glede PPS
pored tooliko jadnih likova LTBG scene, bezidejnih,koji očigledno čitaju tuđe sastave, vi se zalepiste za ovog Ajzekovića, koji se jedini ponaša u skladu sa demokratskim sistem i koristi legalno i legitimno mogućnostikoje pruža isti: otvoreno izražava svoje mišljenje, izražava ga na za to primerenom mestu (svojim srecijalizovanim portalima i blogovima)..
jel nešto loše i netačno rekao o prvim damama Srbije? da je to napisao neki od autora na nspm-u bila bi izjava godine...
Preporuke:
0
0
9 sreda, 20 oktobar 2010 14:01
M.I.T.
Ja nisam homofob, ali sam protiv svakog vida promovisanja homoseksualnosti. To ističem da se zna i da me ne bi za to optužili jer ću da kažem da se sa Bakarcem ne slažem uopšte jer radi za interese svoje stranke koju okrivljujem i smatram takođe odgovornom za ovo što se sada dešava. On drugima drži slovo o tome da ne povezuju dobro stvari, a on povezuje protivljenje Tadićevo za homo-brakove i održavanje parade. To nisu iste stvari iako se možemo složiti da parada može da prethodi tome. Kažem može, ali ne mora. To nisu ni izbliza iste stvari iako bi Bakarec to sve stavio u jedan koš po svom dobrom običaju da sve pojednostavi i prikaže onako kako to najviše odgovara njegovoj stranci, a ako je to u suprotnosti sa istinom i činjenicama, onda utoliko gore po istinu i činjenice.
Zatim, kakvo je to prozivanje da je Tadić zauzeo pogrešan stav, jer je protivan njegovoj struci i struci njegove majke. Bakarec bi trebalo da zna da se sve meri na izborima i kad Tadić bude išao na izbore tamo će se meriti da li je stav dobar ili nije. Nije Bakarec evde neka jedinica za ispravnost, mada bi on to voleo da bude, jer po svemu sudeći njegova stranka više na izborima neće moći da se izmeri jer će predstavljati statističku grešku. Još jednom poručujem, dobronamerno DSS - morate da platite cenu sosptvene odgovornosti za stanje u koje ste nas doveli. A sve ste nas predali Tadićevim demokratorima, čedistima, naprednjacima i nazadnjacima, a samo zato što se bojite odgovornosti, pa želite iz hladovine i opozicije da držite salonske pridike i govore. DŽaba. Niko vas više ne sluša i ne doživljava ozbiljno.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 20 oktobar 2010 14:37
Vukadin
Zašto je parada srama „civilizacijski iskorak"


To je veoma lako objasniti. Zato što tako traži Centralni Komitet iz Brisela, ko drukčije kaže kleveće i laže. Onda uopšte nije čudno kad sad druge strane dobiju muški odgovor. Namerno koristim formulaciju koja je bila kontraverzna i kada je prvi put upotrebljena, a sad može biti i kontraverzna i dvosmislena.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 20 oktobar 2010 14:42
Vukadin
brm,
kao što ne može da se zabrani miting nacista nazvan "za jednistvenu Srbiju", jer "znamo šta misle"


Da li? Koliko znam zabranjen je ne samo taj miting nego i onaj u Novom Pazaru, koji nisu organizovali nacisti i na isti dan 10.10.(znači u istom društveno-političkom momentu). Da li ti je poznato ono da je selektivna pravda negacija pravde?!
Jedno pitanje za tebe - ko je kupovao devize po zvaničnom kursu u vreme Miloševića, da li je kršio zakon? Da ti pomognem, nije, samo je bio privilegovan. Kao i neko sada, čiji skup čuva 5.000 policijaca, taj skup se ne otkazuje i pored bezbenosnih procena. A drugi skup se otkazuje.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 20 oktobar 2010 15:11
komentator pokajnik
Grešite gospodine "brm". U stvari, u pravu ste za to da je g. Azdejković (PPS) verovatno najoriginalniji i najsamosvojniji među aktivistima LGBT populacije, ali grešite da bi izjava slična njegovoj na NSPM bila dočekana sa oduševljenjem i bila proglašena za "izjavu godine". Naime, ja sam se lično uverio da takve izjave i aluzije ne prolaze, ni u tekstu ni u komentarima, i moderatori su me uvek i uglavnom sa razlogom "sekli" kada sam pravio aluzije na te teme na račun predsednika i njegove okoline. I sad kada pročitam ovo što je napisao "PPS" vidim da su bili u pravu, tj da je to neukusno i uvredljivo ne samo prema konkretnim ličnostima nego i insitucijama koje oni predstavljaju.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 20 oktobar 2010 15:21
Jasna
Tadiću se u mnogo tome može zameriti na nedoslednosti, ali na ovom primeru se to baš i ne vidi. Naime, ne vidim da se sada uopšte izjašnjavao po pitanju homoseksualnih brakova. Njegove izjave iz 2007. nisu ni u kakvoj kontradikciji sa stavom koji je zauzeo sada.
Preporuke:
0
0
14 sreda, 20 oktobar 2010 17:03
brm
Vukadin
pa ja upravo i govorim o selektivnj primeni pravde
ali ne shvatam kako da se borimo protiv iste tako što ćemo zahtevati - selektivnu primenu na gej paradu?
a ono u Novom Pazaru nije čak ni selektivna primena, to sa pravdom nema nikakve veze, ali daj da se o tome raspričamo i raspišemo umesto strašne gej parade za koju niko od nas ne bi ni znao niti bi se bunio da imamo normalne medije..
Preporuke:
0
0
15 sreda, 20 oktobar 2010 17:06
brm
komentator pokajnik
koje instutucije predstavljaju prve dame?
ko ih je tamo izabrao i postaviio?
uvreda za te instutucije je činjenica da su likovi kao što su prve dame u njima..
i dalje bih voleo na ovom sajtu više komentara poput ajzejkovićevog...a manje mrgodnog supermoderatora
Preporuke:
0
0
16 sreda, 20 oktobar 2010 20:00
Mrky
Jadna je to zemlja i demokratija u kojoj Jelena Karleusa komentarise o MORALU I ETICI.

ILUZORNO JE ULAZITI DUBLJE U KOMENTARE.
Hvala Bogu sto ne zivim u takvoj sredini koja je tako orjentisana.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 20 oktobar 2010 20:24
Vukadin
ali ne shvatam kako da se borimo protiv iste tako što ćemo zahtevati - selektivnu primenu na gej paradu?


Apstraktna borba za pravdu mi je neshvatljiva. Nasuprot tome, sasvim razumem konkretnu borbu za pravdu koja se pokazuje kao borba protiv privilegovanih. Naravno da prosečni gej u Srbiji nije privilegovan. On ima probleme sa prihvatanjem svoje seksualnosti - prvo od strane sebe samog, svoje porodice, pa i okruženja. Mada videsmo da nema neke spektakularno veće diskriminacije nego recimo u zemljama EU. Naravno, prosečan gej deli sudbinu građana Srbije, možda je nazaposlen, možda mu smeta ponižavanje Srbije... Ali prosečan gej nije bio na toj paradi.
Tamo je bila šačica, da baš tako šačica, par stotina, aktivista, gejeva i lezbejki po zanimanju. Oni matarijalno žive bolje od prosečnog građanina Srbije, a nisam siguran da imaju bolje kvalifikacije. Njihovo pravo brani 5.000 policajaca dok su prava građana, nacionalna i socijalna, veoma ugrožena. Takvo agresivno branjenje nečijeg prava uz argumentaciju "ajde da odradimo to pa idemo u EU" je bila kap koja je prelila čašu.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 21 oktobar 2010 00:26
Darko Stanojević
ko je uopšte govorio o legalizaciji homoseksualnih brakova?


Evo, ja. Ali, ne u ovoj temi.

Tekst g.Bakareca "naslućuje" to kao sledeći korak, kao "evoluciju zahteva", jer se ne može pretpostaviti da će GL(a)BT-pokret da stane na ovome od pre neki dan. Sumnjate?

As-deljković je samo mamac za muve. Po, ko se zalepi, zalepi. Zalepio sam se i ja ovde nedavno, kada je bio bezobrazan "kao stenica", pre svega NEVASPITAN.

-----

Brm, kako da budete demokrata među tim "demokratičnima"? Šta god da kažete, a da je jasno i precizno, može da se očas od njih zamaže, utopi u puku demagogiju i odbranu njihovih interesa. Izabrali ste pogrešne ljude naspram kojih bi da budete iskreni i pošteni, da se tako izrazim, bez ljutnje.

Na ljutu ranu, ljutu travu. Od principijelnog forsiranja poštenja i jednakosti, za šta Vam odajem puno poštovanje, ovde nema 'leba. Sa jezivima, jezivo.

Ovim se samo uklanjam sa vetrometine, jer ni ja ne želim da pogazim svoj moral i budem kao oni, ali KAKO uspeti to na "finjaka"? Izbori? :)

A od NSPM nema partije, idite dalje na Net pa tražite nemoderisane istoišljenike, ima nas.

Pozdrav!
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 21 oktobar 2010 10:57
BAČKA TOPOLA
PS-PPS, ima li ikakve razlike?
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 21 oktobar 2010 11:55
Dijasporac
Evolucija Tadića ?!? Nije bilo davno kad je rekao ,parafraziram ga, brzom prugom i vozom Beograd -Novi Sad stiže se za sedam minuta, govoreći u kontekstu statuta Vojvodine.Mesec dana kasnije je prihvatio autonomšaki-boljševički koncept Vojvodine.
Ozbiljno kažem, ne bi me čudilo da na sledećoj "paradi" bude i Tadić.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 21 oktobar 2010 11:56
ZoranSan
Iskreno smatram da je Parada mogla da se izbegne bar dok neuđemo u Evropu ,kako sam čuo od Premijera do 2014 godine,međutim neko je naredio da se mora održati Parada iako je BIA sigurno znala šta se sprema ali sad mora i ona da ćuti.
Nemiri su isprovocirani da se narodu skrene pažnja sa događanja oko Kosova i teške materijalne situacije kako u državi tako i mkod stanovništva.
Bankrot države je sve izvesniji jer penzioneri traže obećane pare njih 1600 000,nezaposleni oko
1 000 000 a radi samo oko milion ljudi i svakog dana sve više ostaje bez posla,sve se to nadoknađuje od kredita koje uzima država.
Što se tiče Kosova i Tu se Tadić izmakao pošto neće pregovarati ni on ni Premijer nego eksperti pa ko je pre par godina hteo da Vladu čine eksperti a ne lekari i psiholozi ,pa je bio ismejan.
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 21 oktobar 2010 13:35
Bora
Dobar tekst. I odlični komentari, uključujući i one pomalo kritičke prema autoru. Mada, koliko sam shvatio, to su više primedbe na njegovu partijsku pripadnost nego na sam sadržaj njegovih tekstova.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 21 oktobar 2010 14:27
Milan Šećerović
Nebojša Bakarec je odlična faca. I jedan od retkih koji saučestvuje sa tuđom nesrećom i spreman je da priskoči u pomoć. Dokaz? Dva puta je Bakarec na VMA bio dobrovoljni davalac kože za nastradale u požarima. Koliko ih svako od nas zna koji je ovako nešto uradio? Ja poznajem samo jednog: Bakareca. Ipak, ima jednu manu - bezgranično veruje u mantru zvanu Voja Koštunica. Međutim, kao što se to kaže na kraju filma "Neki to vole vruće": NIKO NIJE SAVRŠEN!
Preporuke:
0
0
24 petak, 22 oktobar 2010 01:24
011
Bakarec je super faca i bistra glava.
Preporuke:
0
0
25 petak, 22 oktobar 2010 04:46
300 + 1
"vi se zalepiste za ovog Ajzekovića, koji se jedini ponaša u skladu sa demokratskim sistem i koristi legalno i legitimno mogućnosti koje pruža isti..."

brm,

Da li ste čuli za akciju Vazelin za Uroša? Ako je to legalno i legitimno, onda je i Srbiji i (demokratski nastrojenim) Srbima zaista potrebno starateljstvo.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner