Gospodine,Vi mora da ste iz DSS-a.Vojin đak.
Svi su glupi,samo ste Vi pametni!
Preporuke:
0
0
2
utorak, 19 oktobar 2010 15:19
@@
Da
Preporuke:
0
0
3
utorak, 19 oktobar 2010 15:27
Vracarac
Ali, ali ... sve je to lepo, medjutim, sustina nije u tome koji je povod izabran, vec da je narod pokazao da nije potpuno umro, da je razbio sopstveni strah od rezima, i da je trgnut iz letargije. Svaki sledeci povod (a bice ga) dovesce do neminovnog pada rezima koji trenutno podrzava manje od 10% stanovnistva.
Preporuke:
0
0
4
utorak, 19 oktobar 2010 15:52
Dorcolac
Vracarac je u pravu.
Preporuke:
0
0
5
utorak, 19 oktobar 2010 16:02
brm
a ko kaže da niko nije upozoravao na vreme?
evo npr ovo je zaključak teksta objavljenog 15. septembra: "Zato treba u drugom svetlu da obratimo pažnju na ispravan stav da je „Suprotstavljanje raznim „paradama ponosa“ (...) neodvojivo od svakog pokušaja organizovanja takvih „parada“ , naime da su organizacija i suprotstavljanje po svoj prilici dve strane istog procesa. „Ekipa“ iz Labrisa i Kvirije jeste ljubimac režimskih (znači svih) medija ali tamo „kampuju“ i razni likovi koji, potpisani punim imenom i prezimenom pozivaju na linč i „govor mržnje“. ...
Razloga za izlazak na ulice u Srbiji ne manjka. Pridružite se prvoj skupini gladnih opljačkanih očajnika koji svakodnevno protestuju ispred raznih ministarstava, umesto što gunđate što morate peške na kaficu u knez Mihajlovu.
Jedini ulični protest protiv koga nemate prava da se bunite je – parada ponosa. Vi ste joj dali legitimitet svojim glasom na referendumu za ovakav Ustav. To što niste pročitali za šta glasate, već ste po ko zna koji put slepo verovali autoritetima, vas ne opravdava."
čitajte malo i druge ne samo sebe
Preporuke:
0
0
6
utorak, 19 oktobar 2010 16:04
Avangardni Marginalac
Da li je autor bio na porodicnoj setnji?
Da je bio i cuo govore organizatora, zatim ispratio njihove akcije posle 10.10 shvatio bi da je patriotski blok upravo i krenuo na rezim, a ne protiv gejeva.
Ali, mozda autor to nije hteo, a i to nesto znaci.
Preporuke:
0
0
7
utorak, 19 oktobar 2010 16:11
Anta
Pisac ovog teksta se postavlja u ulogu nekakvog nadpatriote koji ocenjuje ponašanja patriota.....
Gospodine , niko vas nije sprečavao da 11. organizujete proteste pametnih patriota u Nemanjinoj,da se suprotstavite onom o čemu pišete...
Pitanje o pederastiji je suštinsko... ne zbog pedera, već zbog elementarne pameti.... koja je starija čak i od Kosova....
Preporuke:
0
0
8
utorak, 19 oktobar 2010 16:52
vlks
Možda je javnost više bila mobilisana na gej paradu, jer ona udara u našu privatnu sferu. Srbi su po svemu sudeći osetljiviji na ono što se dešava u njihovim životima. Kad im neko kaže da treba da prihvate paradu nečega što većina njih smatra da je bolest, neminovno se javlja otpor. To je vlast naravno iskoristila kako bi skrenula pažnju sa nacionalnih i ekonomskih tema.
Samo 6000 ljudi na ulici je rezultat raznih novinara koji su nas savetovali da je najbolje da se sakrijemo po stanovima i čekamo da sve to prođe, a ja kažem da bi bilo najbolje da smo pozvali ceo Beograd da izađe i da stoji pored kordona i peva. Nenasilan protest velikog broja ljudi uvek šalje mnogo jaču poruku. Vlast bi tada mnogo manje mogla da ispira mozak ljudima preko svojih medija, a cela Srbija bi mogla da se posveti gorućim temama. Ovako je samo postalo jasno da će nereda pri bilo kakvom protestu u budućnosti biti, i da će vlast svake demonstrante protiv njihove politike(parada čega god spada u politiku vladajućih stranaka) prozvati huliganima.
Preporuke:
0
0
9
utorak, 19 oktobar 2010 16:53
laza
gospodine đorđeviću,
izvolite, priđite nekoj od patriotskih organizacija i predložite im plan akcije, umesto što govorite nama običnim građanima kako ne vidimo šta se dešava(da ne vidimo šta se dešava, ne bismo posećivali NSPM).
Preporuke:
0
0
10
utorak, 19 oktobar 2010 16:56
Peter RV
@Vracarac ima potpuno pravo. Kad su se intelektualci pokazali potpuno nesposobni da naprave jednu masivnu patriotsku demonstraciju,nije cudo da onda nasi 'huligani' preuzimaju srpsku politicku pozornicu. Oni osjecaju da neko mora nekad protestvovat za sve sto se desava sa ovom nesrecnom zemljom, pa to rade na nacin kako najbolje znaju. A ko kaze da oni nijesu patrioti?
Nasim intelektualcima je ispod ponosa da zasucu rukave i da izadju na ulicu. Stidjeli bi se jedan od drugoga zbog toga. Ovo je bila poruka da se neko ne stidi da brani Srpstvo.
Preporuke:
0
0
11
utorak, 19 oktobar 2010 17:39
Žika S. Tadić
najopasnija je vlast koja odlazi!
Preporuke:
0
0
12
utorak, 19 oktobar 2010 17:48
nataša
Ja mislim da režim ili vlast u Srbiji ima samojedan razlog za postojanje, a to je da spreči sedam miliona Srba da se koncentrišu i da na jedan ozbiljn način postave vrlo ozbiljna pitanja, od pitanja ratnih zločina nad Srbima pa nadanje.
Mene lično ne interesauje ni prodaja telekoma, ni gej parada, ni "huligani" ni budućnost u EU, ni bilo gde drugo.
Men interesuje, zašto režim ne dozvoljava i to aktivno da se postavljaju pitanja o zločinima protiv Srba i zašto se to sprečava ilegalnim kriminalnim metodama kao što su kriminalizacija onih koji postavljaju ta pitanja, trovanje istih što smrtonosnim otrovima, špto psihoaktivnim supstancijama, egzistencijalno ugrožabanje i uslovljavanje da se ne postavljaju pitanja o ratnim zločinima nad Srbima i u mom konktretnom slučaju direktnim pretnjanma smrću.
ZAŠTO REŽIM PRETI SMRĆU I ZATVOROM ONIMA KOJI POSTAVLjAJU PITANjA KONKRETNA PITANjA O RATNIM ZLOČINIMA KOJE SU POČINILI NjIHIOVI PAJTOSA IZ BOSNE I HRVATSKE. Nije reč ni o Klintonu ni bombardovanju iz daljine već direktnim nalozima i direktnoj egzekuciji izbliza.
Preporuke:
0
0
13
utorak, 19 oktobar 2010 17:50
pamet u glavu
Pametno napisano, korak napred. Korumpiranoj i antidržavnoj vlasti (zajedno s većim delom tzv. opozicije) odgovara da joj protivnici budu nasilni i razuzdani. Ovde je potreban miran, dugotrajan i pametan otpor, do kraja.
Preporuke:
0
0
14
utorak, 19 oktobar 2010 17:53
Vukasin
Mogu potpis da stavim na tekst. Gej parada je i bila podmetnuta kao seme razdora svima koji su protiv rezima. Pa se tako sada delimo na one koji se slazu da je to moralo nasiljem razbiti, preko onih koji ne odobravaju paradu, ali ni nasilje u sprecavanju, do onih koji nemaju nista protiv parade ali imaju i te kako protiv rezima.
A onome kome je "pederastija" bitnije pitanje od opstanka njegove drzave mogu da porucim da se ne nada da ce imati mnogo brace "po oruzju" kada smenimo ovaj rezim. Ja sebe smatram patriotom i anti-globalistom, ali to ne znaci da zelim da zivim u pravoslavnoj dzamahiriji, sa popovima i obrazovcima koji ce da mi namecu njihovu verziju morala. U toj novoj, slobodnoj Srbiji, koja ce biti pred velikim izazovima kada skrene sa ovog pogubnog puta, mora biti tolerancije i zajednistva, a ne podela i mrznje.
Preporuke:
0
0
15
utorak, 19 oktobar 2010 18:59
sottovoce
Vračarac,u metu.Gosn autor je,pak, artiljeriskom paljbom pokrio par kvadratnih kilometara a da nije pogodio cilj.A onda je,bez rešenja za ukopan režimski bunker,komandovao povlačenje.Kako je moguće da predmet manipulacije režima postane oruđe njegove propasti.
To ima samo u istorijskim čitankama.Ne i na televiziji.
Preporuke:
0
0
16
utorak, 19 oktobar 2010 19:02
krugodvojkaš
Slažem se sa autorom i postavljam pitanje na koji način ukazati na prave probleme a naročito kako aktivirati narod da na te probleme reaguje. Pederastija je upečatljiva i među ljudima postoji svest o njoj kao negativnoj pojavi i zato je suprostavljanje paradi bilo masovno. Što se tiče drugih, opasnijih događaja, o njima svest o dalekosežnoj štetnosti ne postoji. Kako do te svesti doći u ovakvim uslovima medijske zatvorenosti i apatije pravo je pitanje. Savremeni marketing neophodan za tu aktivnost dodatno problematizuje to pitanje zbog velikih sredstava koje zahteva kao i zbog moralnih problema koje nosi u sebi.
Preporuke:
0
0
17
utorak, 19 oktobar 2010 19:08
Jasna
Autor je potpuno u pravu,stvarno u Srbiji je bilo,(a i bice i ubuduce )daleko vaznijih razloga za proteste, nego sto je to gey parada,samo te proteste nema ko da organizuje i da povede,jer je narod u Srbiji u potpunoj apatiji ,a opozicija u dubokom snu,takoreci u komi.Medjutim autor zaboravlja ko je demonstrirao,protiv gey parade,samo mladi.
Jedino mladji deo srpske populacije ,pokazao je da je itekako budan i impulsivan,al to je i svojstveno mladosti.A oni reaguju na ono sto su u stanju da shvate,vrlo dobro znaju ko su "topla braca",ali teze im je da shvate zasto dolazi Klintonka,ili zasto je pusten neki Jurisic,ili zasto ovi prodaju Telekom.
Tesko se moze ocekivati da klinci od 15,16,17,18...god. pobesne zato sto vlast prodaje neko preduzece.E za takve razloge je potrebno da se digne narod i da ga povede opozicija,a "dogadjanja naroda"u Srbiji nema ,niti ce ga biti,kao sto nema ni opozicije.
Zato ovi i rade sta hoce,dok klinci ne pobesne i ne uzdrmaju malo srbijansku politicku zabokrecinu .
Preporuke:
0
0
18
utorak, 19 oktobar 2010 19:13
Joviša Vidić
Gospodin Đorđević je potpuno u pravu. Patriotske organizacije ili "patriotske", su od pederske organizacije, organizovane od strane vlasti, prevedeni "žedni" preko vode. To,da se nije čuo ni jedan glas ili da se nije videla ni jedna protestna parola, protiv supruge čoveka iz "ovalnog kabineta" a koji nas je zavio u crno, to je već zabrinjavajuće. Ubi nas neznanje. Sve što se manje zna, sve je manje svesti, koliko se ne zna.
Joviša Vidić od Rudina.
Preporuke:
0
0
19
utorak, 19 oktobar 2010 19:58
Dragoslav
Cini mi se da se ovde nesto uzima kao apriori postavka - NEKO JE ORGANIZOVAO PROTESTE PROTIV PARADE SRAMA. Pa se ide dalje, ako je to neko organizovao, zasto nije organizovao zbog neceg vaznijeg?
Sta mislite, da je to organizovano da bi na ulice bilo samo toliko omladine? To licno sumnjam.
A sta ako je ta parada bila dovoljna da se prelije casa, i da revolt izbije sam od sebe? Izgleda svi pokusavaju da nam nametnu da sve smisljeno radimo, i da sve spremamo trezveno.
Koliko ja znam svoj narod, vrlo ga je lako izazvati kad ga neko dirne u srz negove biti, pa nebi bilo nelogicno da su ga emocije isterale na ulice, radije nego smisljena kampanja protesta.
Preporuke:
0
0
20
sreda, 20 oktobar 2010 01:48
Jovan Stojković Babunski
Neistine u koje su neki od nas poverovali:
1. Protesti su bili dobro organizovani-potpuno netačno,plasirano kako bi se po fabrikovanim spiskovima "organizatora" moglo hapsiti-sami protesti bili su krajnje spontani
2.Učesnici su HULIGANI koji su primarno destruktivni-tek sredinom dana sve televizije prelaze na tu mantru,treba i pomenuti da su za B92 čečenski teroristi zapravo gerilci, dok se snimci nemira u Parizu nigde ne smeju emitovati, pogledajte na jutjubu
3.u pitanju su neka izgubljena deca od sad već čuvenih čuvenih 15 godina-time se valjda želi ukazati na delikventnu a ne političku prirodu otpora
4. Grad je demoliran
5.Đenova je logičan nastavak protesta-zapravo je predstava koja opravdava "jezivu" reakciju države
6. o mobilnom mamografu koji po mogućnosti može biti i stacionaran, policajcu koji šutira čoveka na zemlji nakon čega kamerman skreće kameru, ordenu za batinaše
Preporuke:
0
0
21
sreda, 20 oktobar 2010 02:50
Srbin iz Pristine
Odlican zakljucak u vezi sa porodicnom setnjom i cudnom pojavom da ljude rezigniraju vise parade nastranosti nego otvoreno ponizavanje nacije i drzave,realno, slusaoam par puta ovog Obradovica iz Obraza,nazalost neje on kadra da bude nesto vise od vodje patriotske organizacije bez mnogo uticaja,niti ovi iz Dveri srpskih, koji se zaklinju u nase svestenstvo a prave se gluvi na to kad nas patrijarh izjavi na ustolicenju u Vaznesenjkoj crkvi da je " Evro-atlanski kurs" kojim nas vodi predsednik i vlada dobar za nas narod cak ni kad SPC ove god nije javno izdala saopstenje da je protiv parade "ponosa" dobre su mu i casne namere al on nije kadra za to i ovaj Vacic takodje u emisiji cirilica ga je ovaj Azdejkovic nadpricao u svakom smislu , nas problem je toliko kompleksan da treba mnogo znati mnogo uciti iz proslosti da bi ga najpre shvatio i iz toga izvuko pouke kako delovati, ovaj sajt je jedino mesto gde sam naisao na ljude koji to umeju i to mnogi od ovih ljudi koji pisu, mi smo kao naraod samo za poslednjih 200 god po nekoliko puta ponovili iste greske pogresno odreagovali u istim situacijama da je to stvarno razocaravajuce i danas opet uporno pravimo iste greske i opet cemo pasti na istom,
I ona najbitnija crta naseg mentaliteta, srbin je slab preduzetnik,retko ko od nas ima smisao da sam nesto preduzme, mi bi mogli jos 100 god ovako da zivimo i niko ne bi izasao na ulice kao sto danas izlaze u francuskoj ili Grckoj,ali zato srbin ce uvek kada vidi jasno da ima vodju, bez straha da stane u svaki stroj i bude sa njim do kraja, da se bukvalno poistoveti sa njim, tako da to je ono sto nama 'fali, vodja , srbi cene autorite i moc bilo da se radi o Kralj, Caru, Vozdu , Knjazu ili onom bravaru da mu ime ne spominjem .
Preporuke:
0
0
22
sreda, 20 oktobar 2010 04:16
Vazno i nevazno
Gosn Djordjevic uzima sebi pravo da jedini ume da razlikuje vazno od nevaznog. Ne zeli da vidi nesumnjivo pozitivne strane demonstracija - jer je po prvi put srpski narod otvoreno iskazao svoje ogromno nezadovoljstvo delovanjem antisrpskog rezima. Djordjevic misli da to nije trebalo tad pokazivati, povodom "parade", nego povodom drugih, bitnijih stvari. I pokazuje time da uopste ne ume da razlikuje vazno od nevaznog! On ocito ne prepoznaje znacaj borbe protiv Srba i Srbije na simbolickom planu - jer, ako dopustimo da nas azdejkovici i tadici siluju, Srbija je definitivno gotova, i moralno i svakako drugacije. Narod je, medjutim, ma sta Djordjevic o tom narodu mislio, prepoznao vaznost opiranja tom simoblickom pokusaju podjarmljivanja i ponizavanja, silovanja Srbije! A ono sto nam on predlaze - u dobroj nameri, ne sumnjam - neka predlozi politickim liderima, koji vide dalekosezno, kao i on, i ne cine nista, osim sto procenjuju tudje delovanje! Srpskoj omladini hvala - vratili ste veru u ovaj narod. Ne verujem bas da je rezim hteo ovakve dmeonstracije!
Preporuke:
0
0
23
sreda, 20 oktobar 2010 09:09
Nebojša
Patriotizam nema veze sa huliganima. Problem je što se neki huligani kriju iza patriotizma. Ali je mnogo veci problem što je režim u Srbiji antisrpski, antipatriotski, a kriju se iza "šarene laže" zvane Evropa.
Glavni problem u Srbiji je ekonomska kriza, nezaposlenost, beda i socijalni problemi u Srbiji.
Kada bi svi malo više radili i bili jedinstveni, a ne da se stalno delimo, tučemo i svađamo svima bi bilo bolje.
Krajnje je vreme da se okrenemo sami sebi, a ne lažnim obećanjima o Evropi.
SAMO SLOGA SRBINA SPASAVA! ŽIVELA SRBIJA!
Preporuke:
0
0
24
sreda, 20 oktobar 2010 10:08
KPS
Autor teksta je apsolutno u pravu.
Poruka komentatorima.
Koliko srba toliko partija.
Nejedinstvo nas ubija.
Preporuke:
0
0
25
sreda, 20 oktobar 2010 11:09
brm
Žika S. Tadić
"najopasnija je vlast koja odlazi!"
ne najopasnija je vlast KOJA DOLAZI A NE ZNAMO NI KO SU NI ODAKLE SU ni kakvi su...kao posle 6. oktobra (jogurt revolucije) i 5. oktobra....
bojim se da je ovo TO....amo NEKO postavi NEKE poluanonimne likove
Preporuke:
0
0
26
sreda, 20 oktobar 2010 11:39
Viosarion
Da, da.Tako je to u zemlji Srbiji.Svi su u pravu i niko nije upravu.
A stvar je prosta. Jedni, koji opravdavaju autora i podržavaju njegov tekst, misle na proteste protivu gej oparade na sam dan njenog održavanja .Oni koji autoru ponešto ili koješta ili sve spočitavaju, brane porodičnu šetnju dan pre.I sad velika razlika.Nije tolika među njima.Mnogo je veća između svih nas i onih koji brane paradu i napadaju sve što protivu nje rečeno.
U pravu su svi koji u svim tim događajima ,sem prodičnog okupljanja, vide oblik manipulacije.Vlast je žrtvovala miliciju da bi joj podigla rejting.Sad joj daje zakonska ovlašećenja da nas maltretira i plaši.Tačno je da je gej parada napravljena da se skrene pažnja sa mnogio težih problema zbog kojih bi vlast mogla lalo da padne.Onda sve je, ceo naboj oko drušptvenih zala, izventioliran ovim našim pomalo naivnim sporenjima da li je trebalo ovo ili ono i šta sve smatramo da su ili nisu gejovi za nas.
U svakom slučaju podelili su nas.I to je neko, u svom komnetaru, zažalio i s pravom skrenuo pažnju na taj fenomen.Čovek je to pošteno napisao a to što je opaučio i one dan pre malo, onako da se vlasi ne sete, kao on je objektivan, nije toliko bitno.Bitno je da razumemo suštinu koju je neko podrobno nabrojao, šta nam se sve zbiva i šta je ono glavno.>Čitakjte pažljivo i ne nasedajte.U komentarima je sve što treba uglavnom dobro rečenio.Narod nije glup čak i kad je razjedinjen
Preporuke:
0
0
27
sreda, 20 oktobar 2010 14:02
andrija
Setao sam i borio se protiv rezima s.m.Posle deset godina postajem svestan cinjenice da se politikom u srbiji ne treba baviti jer cete uvek biti "vojnici" dok ce generali kaciti ordenje a vojska opet jesti konzerve.
U zemlji u kojoj upucaju premijera na ulazu u zgradu vlade,gde stranka koja se borila protiv sps sklopi vladu savez sa njom posle 5.6 godina..mislim da komentar nije potreban...
problemi demokratske vlasti
1.katastrofalna privatizacija i unistena privreda
2.zapoljavanje bezvrednih ljudi po p politickoj liniji.
3.prepotentnost i ne preuzimanje odgovornosti za razne afere
4.konstantan razgovor i davanje saopstenja o evropskoj uniji dok se o privredi zemlje ne prica nista.
5.Namestanje tendera,uzimanja provizija..
6.Pretvaranje zemlje u policijsku drzavu
7.Mesanje drzave u sport
8.Uzimanje novca od tajkuna koji su preko njih postali to sto jesu za reklamne kampanje
9.Enormno povecanje cena i nameta od strane drzave
Ima toga jos ali ako ovo nije dovoljno onda je demokratija gora od socijalizma ciji sam protivnik.
Zavrsicu citatom iz filma crni bombarded...."Pojesce te mrak..Ali ovo je demokratska zemlja ovde valjda nema mraka...Pa demokratski mrak"
Preporuke:
0
0
28
sreda, 20 oktobar 2010 15:10
Za Vračarca
Narodu jeste dogorelo do nokata ali od nekog bunta i menjanje vlasti nema ništa ,jer danas se donosi zakon kojim se svi koji demonstriraju nazivaju huliganima.Ko će sada odvojiti demonstrante od huligana ,nisu li isti bili i 5 oktobra 2000 i 10 oktobra 2010.
Dalje smatram da je gej parada namerno podmetnuta kao fitilj da bi se ova vlast održala.Jer nema posla ,recimo u Požarevcu rade samo škole i samo nastavnici dobijaju plate pored opštinara odnosno političara u Požarevcu.
Dalje spoljna politika je poražavajuća Kosovo je izgubljeno ,Sanđak na putu,Vojvodina se isto sprema i narodu treba zamazati oči.
Smešno je govoriti o huliganima a puštati Jurišića na slobodu,pa nisu valda ti huligani veći kriminalci od ratnog zločinca.
Preporuke:
0
0
29
sreda, 20 oktobar 2010 15:46
gavrilo
mislim da ste polovično u pravu! trebalo je to uraditi protiv parade ali isto tako napraviti i dobrodošlicu MILOSRDNOJ GOŠĆI! ali što bi bilo da se SRBI slože?
Preporuke:
0
0
30
sreda, 20 oktobar 2010 17:47
Ivana
Odličan tekst!
Preporuke:
0
0
31
sreda, 20 oktobar 2010 17:54
Miodrag Grubešić
Stativa!
Preporuke:
0
0
32
sreda, 20 oktobar 2010 19:58
dr
Pratim Vaše komentare i često se ne slažem sa njima, ali ovaj put moram da priznam da ste potpuno u pravu. Inače, tekst g. Đorđevića je odličan i pomalo programski, s tim što se sigurno neće dopasti nekima od naloženih komentatora i ovih mladih politikanata koji su, čim su ispred sebe videli par hiljada ljudi ogorčenih zbog gej parade, već umislili da su ""Čede" i "Homeni" novog 5. oktobra, a sebe već videli u foteljama i "ovalnim" kabinetima. Takođe, sramota i to naša zajednička je što niko nije ni pokušao da organizuje proteste zbog Hilari Klinton, nego se svi upecali na ovu paradu..
Preporuke:
0
0
33
sreda, 20 oktobar 2010 22:05
dragoslav pavkov
I naravno čeda:http://www.e-novine.com/srbija/vesti/41580-Karleua-meu-svojima.html
Preporuke:
0
0
34
sreda, 20 oktobar 2010 23:34
Trix
Ne bih zakerao, jer su svi dogadjaji samo niz koji ce biti placen zbirno na izborima. Znam samo da se mnogo toga promenilo u narodu od 10.10. A zna to i vlast, al' ne ume nista drugacije nego da i dalje servira intervjue predsednika, izvestaje sa putovanja po belome svetu i evrotrilere iz Brisela. Nece ova vlast pasti, nego propasti. Truljenje je veoma ubrzano od ovog oktobra.
Preporuke:
0
0
35
četvrtak, 21 oktobar 2010 01:40
Svetislav Kostić
Nisam valjda jedini koji iz daleka vidi više nego neki izbliza? Autor, ne samo da nije u pravu, on nije ni shvatio suštinu kada postavlja pitanje kako to da je pored toliko poniženja, i toliko razloga za sveopšti gnjev baš gej parada izazvala toliko žestine. Da! zašto se mladi svijet okomio upravo na geh paradu?
Jer u ignorantskom i drskom aktu gej parade i u samom centru prestonice, sadržana su sva zla kakva Srbiju snašla od kada petooktobarski pučisti i palikuće vlastite Narodne skupštine uzurpirali vlast u Srbiji. Od tog dana, uvedena je diktatura koju predstavljao moralni i politikantski talog srbijanskog društva.
Jedini od njih koji nije shvatio da se uvalio u glib iz kojeg uspjeo da se 2008. izvuće koliko toliko čista obraza. To je Vojislav Koštunica. Predložen sekretaru Stejts departmenta Madleni Olbrajt i MIP-u Njemačke Jošku Fišeru od Đinđića i Draškovića jer Koštunica od svih opozicionih političara jedini kojeg nije bilo moguće dovesti u Vezu sa zapadnim mentorima i finnsijerima državnog idara.
Pored toga što gej parada simbolisala sve podvale i prevare jedne prevarantske klike domaćih zapadnih podrepaša, plačenika i pljačkaša narodne imovine i rasturača srpskih zemalja - gej parada bila je jedan konkretan subjekt koji se našao naočigled tu pred nosom.
Svi drugi faktori, kako autor ispravno tvrdi, daleko važniji, nikada ne bi bili pogodni da mobilišu na hiljade gnjevnih momaka na jednom mjestu. Svi ti od autora citirani događaji, svaki od njih ponaosob vazda dodtojni gnjeva, prezira i nagomilane mržnje. Ali, nizali se u dozama i vremenskim razmacima i jer se odvijali van vidokruga javnosti, kod svakog pojedinca izazivali osjećaj nemoćnog bijesa, izolacije od mase istomišljenika i nametnute pasivnosti.
Pitao bih ja autora Đorđevića da se mjesecima ranije najavljivala posjeta Hilari Klinton za 12. Okkobar i šetnja sa Tadićem i njegovom kamarilom i omrznutom gošćom, nije potrebno mnogo fantazije za predstavu, šta bi sve moglo da dogodi.
Preporuke:
0
0
36
četvrtak, 21 oktobar 2010 09:55
Vid
Ima stvari u tekstu sa kojima se slažem i sa kojima se ne slažem. Slažem se da je organizacijom one jadne nazovi parade, vlast uspela da postigne klasičan autogol.
Neosporno je da je vreme da DS ode u opoziciju.Vlast iskvari i mnogo kvalitetnije kadrove, a kamoli ono što mi danas u Srbiji zovemo političarima. Brinu me alternative. Ako ovo što zovemo opozicija, uopšte i može da pobedi na izborima, šta u stvari dobijamo? Dobijamo vladu u kojoj su "prve violine" novopečeni evropejci Nikolić i Vučić,"burazera "Velju Ilića, možda bezidejnog koštunicu i još poneki privezak od kojih ćemo,kao i sada, imati više štete nego koristi. U svakom slučaju ton celoj vladi davaće naprednjaci, što znači da se bar prvih šest meseci neće raditi ništa osim što će se slaviti pobeda zbog ogromne isfrustriranosti pre svega T.Nikolića mnogobrojnim dosadašnjim porazima, a te rane treba zalečiti. Kada i počne da se radi, imaćemo u suštini sve ovo, samo još malo gore , zato što se i jedni i drugi zapravo zalažu za iste stvari, s tim što su ovi drugi još nesposobniji da ih sprovedu u delo. Opet kažem, ako uopšte pobede!
Ne vidim razlog da se radujemo novim izborima . Biće to uludo protraćeno vreme i novac. Ne trebaju nama novi izbori, već novi ljudi i drugačije političke stranke!
Preporuke:
0
0
37
četvrtak, 21 oktobar 2010 11:30
Roman
Problem je u nepostojanju jasnog ideološkog okvira, što rezultira nepostojanjem jasne političke platforme pod kojom bi se nezadovoljni okupili i artikulisali svoje vrlo konkretne zahteve. Bez svega ovoga, nezadovoljstvo se manifestuje kao slepo i bezidejno, što nužno znači i nasilno. Nije sporna kritika. Potrebna je idejno utemeljena platforma.
Preporuke:
0
0
38
četvrtak, 21 oktobar 2010 13:40
Borut
U članku pod naslovom 'Od globalne depresije do globalnog upravljanja', ko-urenik časopisa Global Riserč, Endrju Gavin Maršal, piše: 'Godine 1973. Dejvid Rokfeler, predsednik banke Čejs Menhetn i član grupe Bilderberg, oformio je sa Zbignjevom Bežežinskim Trilateralnu komisiju. Pet meseci pre nego što je naftna kriza stvorila ogromne viškove novca u zapadnim bankama, Bilderberg je razmatrao upravo ovo pitanje, i usmerio je taj novac u kredite zemljama u razvoju....nakon drugog naftong šoka, kamate na ove dugove podignute su sa 2% na 18%. Posledica je bila da su zemlje u razvoju morale da plaćaju enormne sume samo na servisiranje dugova... tada su MMF i SB priskočile u 'pomoć' dužnicima sa svojim 'progamima strukturnog prilagođavanja', koji su naterali dužnike da privatizuju sva državna preduzeća i dobra, devalviraju valute, otvore svoje ekonomije, rasformiraju zdravstvene, obrazovne i socijalne sisteme; što je na kraju dovelo do njihove re-kolonizacije, pošto su zapadna banke pokupovale sva njihova dobra i tako napravile uslove za socijali genocid, sa masovim širenjem siromaštva i pojavljivanjem korumpiranih elita koje su služile interesima zapadnih elita. Narodi u ovim državama su protestovali, pravili nemire, bunili se, a njihove države su se obrušavale na njih pomoću policije i vojske. Na Zapadu, (privatne) korporacije i banke su dobijele rekordne profite. To je bilo doba u kojem je termin 'globalizacija' i iskovan... '.
Preporuke:
0
0
39
petak, 22 oktobar 2010 10:07
Gavrilo
Možda je o tome trebalo razmišljati ranije, pa bi se na primer umesto porodične šetnje, mnogo jača poruka vlasti mogla uputiti tako što bi 10. oktobra ulice bile prazne, a zatim 11. oktobra organizovane velike demonstracije povodom posete Hilari Klinton, sa šetnjom kroz Nemanjinu i podsećanjem na žrtve NATO agresije pred razrušenom zgradom Generalštaba, prilikom čega bi trebalo potencirati sramnu Deklaraciju srpske skupštine o srpskim žrtvama koja amnestira NATO zločine nad Srbima.
Gde Vi živite, gospodine Đorđeviću? Pričate o šetnji Nemanjinom 11. oktobra? U okupiranom i blokiranom Beogradu? Zašto je Vi niste organizovali? Zašto niste Vi uradili plakate koje spominjete? Vi sedite, posmatrate, kritikujete iz sobe dešavanja na ulici, pratite medije...
Svi su glupi,samo ste Vi pametni!
evo npr ovo je zaključak teksta objavljenog 15. septembra: "Zato treba u drugom svetlu da obratimo pažnju na ispravan stav da je „Suprotstavljanje raznim „paradama ponosa“ (...) neodvojivo od svakog pokušaja organizovanja takvih „parada“ , naime da su organizacija i suprotstavljanje po svoj prilici dve strane istog procesa. „Ekipa“ iz Labrisa i Kvirije jeste ljubimac režimskih (znači svih) medija ali tamo „kampuju“ i razni likovi koji, potpisani punim imenom i prezimenom pozivaju na linč i „govor mržnje“. ...
Razloga za izlazak na ulice u Srbiji ne manjka. Pridružite se prvoj skupini gladnih opljačkanih očajnika koji svakodnevno protestuju ispred raznih ministarstava, umesto što gunđate što morate peške na kaficu u knez Mihajlovu.
Jedini ulični protest protiv koga nemate prava da se bunite je – parada ponosa. Vi ste joj dali legitimitet svojim glasom na referendumu za ovakav Ustav. To što niste pročitali za šta glasate, već ste po ko zna koji put slepo verovali autoritetima, vas ne opravdava."
čitajte malo i druge ne samo sebe
Da je bio i cuo govore organizatora, zatim ispratio njihove akcije posle 10.10 shvatio bi da je patriotski blok upravo i krenuo na rezim, a ne protiv gejeva.
Ali, mozda autor to nije hteo, a i to nesto znaci.
Gospodine , niko vas nije sprečavao da 11. organizujete proteste pametnih patriota u Nemanjinoj,da se suprotstavite onom o čemu pišete...
Pitanje o pederastiji je suštinsko... ne zbog pedera, već zbog elementarne pameti.... koja je starija čak i od Kosova....
Samo 6000 ljudi na ulici je rezultat raznih novinara koji su nas savetovali da je najbolje da se sakrijemo po stanovima i čekamo da sve to prođe, a ja kažem da bi bilo najbolje da smo pozvali ceo Beograd da izađe i da stoji pored kordona i peva. Nenasilan protest velikog broja ljudi uvek šalje mnogo jaču poruku. Vlast bi tada mnogo manje mogla da ispira mozak ljudima preko svojih medija, a cela Srbija bi mogla da se posveti gorućim temama. Ovako je samo postalo jasno da će nereda pri bilo kakvom protestu u budućnosti biti, i da će vlast svake demonstrante protiv njihove politike(parada čega god spada u politiku vladajućih stranaka) prozvati huliganima.
izvolite, priđite nekoj od patriotskih organizacija i predložite im plan akcije, umesto što govorite nama običnim građanima kako ne vidimo šta se dešava(da ne vidimo šta se dešava, ne bismo posećivali NSPM).
Nasim intelektualcima je ispod ponosa da zasucu rukave i da izadju na ulicu. Stidjeli bi se jedan od drugoga zbog toga. Ovo je bila poruka da se neko ne stidi da brani Srpstvo.
Mene lično ne interesauje ni prodaja telekoma, ni gej parada, ni "huligani" ni budućnost u EU, ni bilo gde drugo.
Men interesuje, zašto režim ne dozvoljava i to aktivno da se postavljaju pitanja o zločinima protiv Srba i zašto se to sprečava ilegalnim kriminalnim metodama kao što su kriminalizacija onih koji postavljaju ta pitanja, trovanje istih što smrtonosnim otrovima, špto psihoaktivnim supstancijama, egzistencijalno ugrožabanje i uslovljavanje da se ne postavljaju pitanja o ratnim zločinima nad Srbima i u mom konktretnom slučaju direktnim pretnjanma smrću.
ZAŠTO REŽIM PRETI SMRĆU I ZATVOROM ONIMA KOJI POSTAVLjAJU PITANjA KONKRETNA PITANjA O RATNIM ZLOČINIMA KOJE SU POČINILI NjIHIOVI PAJTOSA IZ BOSNE I HRVATSKE. Nije reč ni o Klintonu ni bombardovanju iz daljine već direktnim nalozima i direktnoj egzekuciji izbliza.
A onome kome je "pederastija" bitnije pitanje od opstanka njegove drzave mogu da porucim da se ne nada da ce imati mnogo brace "po oruzju" kada smenimo ovaj rezim. Ja sebe smatram patriotom i anti-globalistom, ali to ne znaci da zelim da zivim u pravoslavnoj dzamahiriji, sa popovima i obrazovcima koji ce da mi namecu njihovu verziju morala. U toj novoj, slobodnoj Srbiji, koja ce biti pred velikim izazovima kada skrene sa ovog pogubnog puta, mora biti tolerancije i zajednistva, a ne podela i mrznje.
To ima samo u istorijskim čitankama.Ne i na televiziji.
Jedino mladji deo srpske populacije ,pokazao je da je itekako budan i impulsivan,al to je i svojstveno mladosti.A oni reaguju na ono sto su u stanju da shvate,vrlo dobro znaju ko su "topla braca",ali teze im je da shvate zasto dolazi Klintonka,ili zasto je pusten neki Jurisic,ili zasto ovi prodaju Telekom.
Tesko se moze ocekivati da klinci od 15,16,17,18...god. pobesne zato sto vlast prodaje neko preduzece.E za takve razloge je potrebno da se digne narod i da ga povede opozicija,a "dogadjanja naroda"u Srbiji nema ,niti ce ga biti,kao sto nema ni opozicije.
Zato ovi i rade sta hoce,dok klinci ne pobesne i ne uzdrmaju malo srbijansku politicku zabokrecinu .
Joviša Vidić od Rudina.
Sta mislite, da je to organizovano da bi na ulice bilo samo toliko omladine? To licno sumnjam.
A sta ako je ta parada bila dovoljna da se prelije casa, i da revolt izbije sam od sebe? Izgleda svi pokusavaju da nam nametnu da sve smisljeno radimo, i da sve spremamo trezveno.
Koliko ja znam svoj narod, vrlo ga je lako izazvati kad ga neko dirne u srz negove biti, pa nebi bilo nelogicno da su ga emocije isterale na ulice, radije nego smisljena kampanja protesta.
1. Protesti su bili dobro organizovani-potpuno netačno,plasirano kako bi se po fabrikovanim spiskovima "organizatora" moglo hapsiti-sami protesti bili su krajnje spontani
2.Učesnici su HULIGANI koji su primarno destruktivni-tek sredinom dana sve televizije prelaze na tu mantru,treba i pomenuti da su za B92 čečenski teroristi zapravo gerilci, dok se snimci nemira u Parizu nigde ne smeju emitovati, pogledajte na jutjubu
3.u pitanju su neka izgubljena deca od sad već čuvenih čuvenih 15 godina-time se valjda želi ukazati na delikventnu a ne političku prirodu otpora
4. Grad je demoliran
5.Đenova je logičan nastavak protesta-zapravo je predstava koja opravdava "jezivu" reakciju države
6. o mobilnom mamografu koji po mogućnosti može biti i stacionaran, policajcu koji šutira čoveka na zemlji nakon čega kamerman skreće kameru, ordenu za batinaše
I ona najbitnija crta naseg mentaliteta, srbin je slab preduzetnik,retko ko od nas ima smisao da sam nesto preduzme, mi bi mogli jos 100 god ovako da zivimo i niko ne bi izasao na ulice kao sto danas izlaze u francuskoj ili Grckoj,ali zato srbin ce uvek kada vidi jasno da ima vodju, bez straha da stane u svaki stroj i bude sa njim do kraja, da se bukvalno poistoveti sa njim, tako da to je ono sto nama 'fali, vodja , srbi cene autorite i moc bilo da se radi o Kralj, Caru, Vozdu , Knjazu ili onom bravaru da mu ime ne spominjem .
Glavni problem u Srbiji je ekonomska kriza, nezaposlenost, beda i socijalni problemi u Srbiji.
Kada bi svi malo više radili i bili jedinstveni, a ne da se stalno delimo, tučemo i svađamo svima bi bilo bolje.
Krajnje je vreme da se okrenemo sami sebi, a ne lažnim obećanjima o Evropi.
SAMO SLOGA SRBINA SPASAVA! ŽIVELA SRBIJA!
Poruka komentatorima.
Koliko srba toliko partija.
Nejedinstvo nas ubija.
"najopasnija je vlast koja odlazi!"
ne najopasnija je vlast KOJA DOLAZI A NE ZNAMO NI KO SU NI ODAKLE SU ni kakvi su...kao posle 6. oktobra (jogurt revolucije) i 5. oktobra....
bojim se da je ovo TO....amo NEKO postavi NEKE poluanonimne likove
A stvar je prosta. Jedni, koji opravdavaju autora i podržavaju njegov tekst, misle na proteste protivu gej oparade na sam dan njenog održavanja .Oni koji autoru ponešto ili koješta ili sve spočitavaju, brane porodičnu šetnju dan pre.I sad velika razlika.Nije tolika među njima.Mnogo je veća između svih nas i onih koji brane paradu i napadaju sve što protivu nje rečeno.
U pravu su svi koji u svim tim događajima ,sem prodičnog okupljanja, vide oblik manipulacije.Vlast je žrtvovala miliciju da bi joj podigla rejting.Sad joj daje zakonska ovlašećenja da nas maltretira i plaši.Tačno je da je gej parada napravljena da se skrene pažnja sa mnogio težih problema zbog kojih bi vlast mogla lalo da padne.Onda sve je, ceo naboj oko drušptvenih zala, izventioliran ovim našim pomalo naivnim sporenjima da li je trebalo ovo ili ono i šta sve smatramo da su ili nisu gejovi za nas.
U svakom slučaju podelili su nas.I to je neko, u svom komnetaru, zažalio i s pravom skrenuo pažnju na taj fenomen.Čovek je to pošteno napisao a to što je opaučio i one dan pre malo, onako da se vlasi ne sete, kao on je objektivan, nije toliko bitno.Bitno je da razumemo suštinu koju je neko podrobno nabrojao, šta nam se sve zbiva i šta je ono glavno.>Čitakjte pažljivo i ne nasedajte.U komentarima je sve što treba uglavnom dobro rečenio.Narod nije glup čak i kad je razjedinjen
U zemlji u kojoj upucaju premijera na ulazu u zgradu vlade,gde stranka koja se borila protiv sps sklopi vladu savez sa njom posle 5.6 godina..mislim da komentar nije potreban...
problemi demokratske vlasti
1.katastrofalna privatizacija i unistena privreda
2.zapoljavanje bezvrednih ljudi po p politickoj liniji.
3.prepotentnost i ne preuzimanje odgovornosti za razne afere
4.konstantan razgovor i davanje saopstenja o evropskoj uniji dok se o privredi zemlje ne prica nista.
5.Namestanje tendera,uzimanja provizija..
6.Pretvaranje zemlje u policijsku drzavu
7.Mesanje drzave u sport
8.Uzimanje novca od tajkuna koji su preko njih postali to sto jesu za reklamne kampanje
9.Enormno povecanje cena i nameta od strane drzave
Ima toga jos ali ako ovo nije dovoljno onda je demokratija gora od socijalizma ciji sam protivnik.
Zavrsicu citatom iz filma crni bombarded...."Pojesce te mrak..Ali ovo je demokratska zemlja ovde valjda nema mraka...Pa demokratski mrak"
Dalje smatram da je gej parada namerno podmetnuta kao fitilj da bi se ova vlast održala.Jer nema posla ,recimo u Požarevcu rade samo škole i samo nastavnici dobijaju plate pored opštinara odnosno političara u Požarevcu.
Dalje spoljna politika je poražavajuća Kosovo je izgubljeno ,Sanđak na putu,Vojvodina se isto sprema i narodu treba zamazati oči.
Smešno je govoriti o huliganima a puštati Jurišića na slobodu,pa nisu valda ti huligani veći kriminalci od ratnog zločinca.
Jer u ignorantskom i drskom aktu gej parade i u samom centru prestonice, sadržana su sva zla kakva Srbiju snašla od kada petooktobarski pučisti i palikuće vlastite Narodne skupštine uzurpirali vlast u Srbiji. Od tog dana, uvedena je diktatura koju predstavljao moralni i politikantski talog srbijanskog društva.
Jedini od njih koji nije shvatio da se uvalio u glib iz kojeg uspjeo da se 2008. izvuće koliko toliko čista obraza. To je Vojislav Koštunica. Predložen sekretaru Stejts departmenta Madleni Olbrajt i MIP-u Njemačke Jošku Fišeru od Đinđića i Draškovića jer Koštunica od svih opozicionih političara jedini kojeg nije bilo moguće dovesti u Vezu sa zapadnim mentorima i finnsijerima državnog idara.
Pored toga što gej parada simbolisala sve podvale i prevare jedne prevarantske klike domaćih zapadnih podrepaša, plačenika i pljačkaša narodne imovine i rasturača srpskih zemalja - gej parada bila je jedan konkretan subjekt koji se našao naočigled tu pred nosom.
Svi drugi faktori, kako autor ispravno tvrdi, daleko važniji, nikada ne bi bili pogodni da mobilišu na hiljade gnjevnih momaka na jednom mjestu. Svi ti od autora citirani događaji, svaki od njih ponaosob vazda dodtojni gnjeva, prezira i nagomilane mržnje. Ali, nizali se u dozama i vremenskim razmacima i jer se odvijali van vidokruga javnosti, kod svakog pojedinca izazivali osjećaj nemoćnog bijesa, izolacije od mase istomišljenika i nametnute pasivnosti.
Pitao bih ja autora Đorđevića da se mjesecima ranije najavljivala posjeta Hilari Klinton za 12. Okkobar i šetnja sa Tadićem i njegovom kamarilom i omrznutom gošćom, nije potrebno mnogo fantazije za predstavu, šta bi sve moglo da dogodi.
Neosporno je da je vreme da DS ode u opoziciju.Vlast iskvari i mnogo kvalitetnije kadrove, a kamoli ono što mi danas u Srbiji zovemo političarima. Brinu me alternative. Ako ovo što zovemo opozicija, uopšte i može da pobedi na izborima, šta u stvari dobijamo? Dobijamo vladu u kojoj su "prve violine" novopečeni evropejci Nikolić i Vučić,"burazera "Velju Ilića, možda bezidejnog koštunicu i još poneki privezak od kojih ćemo,kao i sada, imati više štete nego koristi. U svakom slučaju ton celoj vladi davaće naprednjaci, što znači da se bar prvih šest meseci neće raditi ništa osim što će se slaviti pobeda zbog ogromne isfrustriranosti pre svega T.Nikolića mnogobrojnim dosadašnjim porazima, a te rane treba zalečiti. Kada i počne da se radi, imaćemo u suštini sve ovo, samo još malo gore , zato što se i jedni i drugi zapravo zalažu za iste stvari, s tim što su ovi drugi još nesposobniji da ih sprovedu u delo. Opet kažem, ako uopšte pobede!
Ne vidim razlog da se radujemo novim izborima . Biće to uludo protraćeno vreme i novac. Ne trebaju nama novi izbori, već novi ljudi i drugačije političke stranke!
Gde Vi živite, gospodine Đorđeviću? Pričate o šetnji Nemanjinom 11. oktobra? U okupiranom i blokiranom Beogradu? Zašto je Vi niste organizovali? Zašto niste Vi uradili plakate koje spominjete? Vi sedite, posmatrate, kritikujete iz sobe dešavanja na ulici, pratite medije...