петак, 14. март 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Шта се крије иза претњи Приштине?

Kоментари (19) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 23 август 2010 14:27
Приштевац
Као Приштевац тврдим да никоме не претим, тако да ми наслов текста није јасан. Ако се мисли на претње Шиптара из Приштине, оне могу ићи дотле докле им то Србија дозвољава. То је тако увек било, јесте и биће. С обзиром да их и даље Србија ``крсти`` као Приштину, мислећи при том на државу Косова, и даље им много дозвољава.
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 23 август 2010 17:03
jututunac
"sta se krije iza pretnji Pristine?"...ceo svet zna da su iza uvek Amerika i slugeranjska EU. Nijedan potez Siptara pa tako i niti jedna izjava nije izgovorena ako nije ohrabrena od njih. Siptari su vrlo hrabri sa ovakvom podrskom, videcemo ih kada se nadju u ulozi Bin Ladena...
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 23 август 2010 18:18
Uroš
Šta god i ko god da se krije, ja ne bih bio sklon da potcenim te pretnje. Pogotovo opasnost od neke "kosovske oluje" za koju, bojim se, Srbija nema odgovora. Bar ne onakvog kakav bi jedino imao smisla.
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 23 август 2010 19:43
Станимир Трифуновић, раније, ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Осим што је, врло извесно, Декларација неверодостојна, важно је додатно спочитавати хушкање на рат, ДСС-у.
И, вероватно је то суштина.
Једину преосталу аутентуичну странку - склонити са политичке сцене Србије.
После ће већ све бити лако и једноставно.
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 23 август 2010 21:07
DHSS-ovac
Ne znam kakvo novo resenje za Kosovo treba, pa autor stavlja znak pitanja?? Amerika, Nemacka i Nato su rekli svoje povodom tog pitanja, mi ne mozemo da dalje razvijamo dobre odnose sa tim zemljama a idemo dalje sa ovom politikom oko Kosovo.

kad je bilo vremena da se Kosovo podeli i kad je ta opcija nudjena u pregovorima 2006.godine odbili smo. To je bila poslednja sansa, sada jedino sto se namece je prihvatanje realnosti i formulisanje nove politike za buducnost ove dece i narastaja!!!
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 23 август 2010 22:40
Шицер
Питање је да ли држава Србија и њени Срби имају војску? Господину ДеХаСеСе-овцу топло препоручујем да прихвата "реалност" до миле воље у топлини своје собе.
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 23 август 2010 22:59
Rainbow F Randolph
@DHSS-ovac

I dobro, sta bismo to mi bili dobili podjelom Kosova?
Pa, Siptari nisu bili ludi u to vrijeme. Ljudi su vidjeli da mogu da dobiju sve; te podjala nije dolazila u obzir, zato sto podjelu mi nismo htjeli onoliko koliko je nisu htjeli Siptari.

Teza podjele u ono doba je bila "takticka patka", da bi NATO, Amerika i siptari dobili na vremenu. Sada u Srbiji se desava suprotno. Tu istu tezu, podjele Kosova, rehabilituju politicki i intelektualni krugovi, samo da bi se vruc krompir prebacio sa jedne politicke garniture na drugu.

Srdacan pozdrav.
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 23 август 2010 23:42
Старо куче
Има Србија војску, има. Колико нас би одмах поскочило...
Каква је све сила ударала на нас, али смо увек опстајали. А све само због вере Православне. Због Православља су нас гонили и гоне нас. Због Православља смо опстали. Не заборавите то. А Косово и Метохија ће увек бити Србија, ко год гази том земљом. Јер не може жито са кукољем, не може добро са злом. Кад-тад ће опет зазвонити звона на нашим црквама на КиМ. Зазвонити и јавити слободу.
А овима што би да деле и поклаљају део Србије поручујем: учините најпре то са својом личном имовином-разделите је другима.
Препоруке:
0
0
9 уторак, 24 август 2010 02:36
DHSS-ovac
Господину ДеХаСеСе-овцу топло препоручујем да прихвата "реалност" до миле воље у топлини своје собе.


Postovani, Srbija je to uradila 2008.godine u dva navrata, ja jos 99-e.
Dakle, svakako nisam ja taj koji se bavi mastanjem nego Vi!!!

dobro, sta bismo to mi bili dobili podjelom Kosova?


Barem nesto, ovako smo izgubili sve. Uostalom Srbija je tokom istorije gubila i vracala svoje teritorije, medjutim sada nad sobom ima i problem koji nije imala nikad, a to je dobrovoljno biolosko izumiranje. Misli li iko sta u ovoj zemlji osim o Kosovu???

te podjala nije dolazila u obzir, zato sto podjelu mi nismo htjeli onoliko koliko je nisu htjeli Siptari.


Podela je mogla biti i dobro polazano resenje za pregovore, no nama se ocigledno suva improvizacija vise svidja.

Teza podjele u ono doba je bila "takticka patka", da bi NATO, Amerika i siptari dobili na vremenu. Sada u Srbiji se desava suprotno. Tu istu tezu, podjele Kosova, rehabilituju politicki i intelektualni krugovi, samo da bi se vruc krompir prebacio sa jedne politicke garniture na drugu.


Prica oko podele Kosova je gotova, to je vec prezaljena opcija i mi je vise necemo dobiti. Ahtisari je trenutno maksimum, daj Boze da sa ovakvom garniturom vlasti i to dobijemo.
Slazem se sa vama da ce naredna vlast imati tezak zadatak da se suoci sa realnoscu ili vrucim krompirom kako vec vi to nazivate.

Има Србија војску, има. Колико нас би одмах поскочило...


Uveren sam, vrlo malo.

А овима што би да деле и поклаљају део Србије поручујем: учините најпре то са својом личном имовином-разделите је другима.


Samo nemojte da vi i slicni vama dozvolite da kao u slucaju Kosova i ovo malo imovine sto je ostalo budemo morali poklanjati.

Ja sam svoju imovinu sacuvao, za vas ne znam!
Препоруке:
0
0
10 уторак, 24 август 2010 09:22
Старо куче
За: ДХСС-овца
Сумњам да Вам је знање историје толико оскудно да се не сећате страдања Србског народа само у последњих 100 година. Ипак ћу Вас подсетити на милионе пострадалих Срба. Милиони су побијени само зато што у Срби Православни. Милони мушкараца способних да имају децу... Јесте ли се икада запитали шта би било да су остали у животу Срби побијену у Јасеновцу? Њих 1.100.000.
Уверени сте да има врло мало оних који би се борили да сачувају КиМ, да Сачувају Србију. Можда је вас савладао страх, али мене и многе које познајем није. Ипак, Вама је битно да сте сачували своју имовину.
Колико је наших прадедова, дедова и очева пострадало да би сачували Србију? Они су пострадали да би ми живели. И Ви бисте сада да ту земљу тек тако предате у руке силницима?
На крају, све док нам припадност политичким партијама јесте битнија од припадности сопственом народу, све док у у први план истичемо да смо "другови чланови" а не Срби Православни, све док је тако-нама не може бити боље.
Препоруке:
0
0
11 уторак, 24 август 2010 09:48
Саша
@dhss-ovac
Ja sam svoju imovinu sacuvao, za vas ne znam!
Ма одувек си био мој идол, зато више и не полемишем с тобом. Видим да си некима још интересантан! ЈА ти се само клањам и не дозвољавам да ико квари твој лик!
Препоруке:
0
0
12 уторак, 24 август 2010 12:15
MM
@Staro kuče

Realnost 1: Srbi su malo religiozan narod. Pravoslavlje nema mnogo uticaja na život Srba.
Realnost 2: Mislite da će mnogo ljudi skočiti u eventualni rat na Kosovu? Grešite, neće.
Realnost 3: Mi smo samo jedno polje na šahovskoj tabli svetske igre moći. Malo se mi tu pitamo (ali ipak se nešto malo pitamo jer ne bi vršili tolike pritiske na nas).
Препоруке:
0
0
13 уторак, 24 август 2010 13:08
Старо куче
ЗА: ММ
Реалост 1
Православље, наша вера (религија је погрешан назив, јер један је Бог и једна је вера), је то што нас чини Србима. Пут Светог Саве. И баш због тог пута смо ми многострадални народ. Убијали су нас због Православља а не због нечег другог. Да смо примили католичку јерес, онда нас не би масовно убијали у светским ратовима, онда нас не би бомбардовали пре 11 година. Да не набрајам.
Тачно је да смо се ми одродили од Бога и цркве, али уопште није тачно да то не утиче на наш живот. Напротив, баш зато смо у оваквом положају. Док су наши преци живели и борили се с вером у Бога, Србија је била јака и поносна земља. Домаћинска. То лако можете утврдити простим поређењем.
Реалност 2
Хоћете да кажете да смо ми народ кукавица и покварених трговаца? Или вас једноставно није брига што тамо неког убијају, што му пале кућу, протерују га са његовог прага, само зато јер то није дошло да Вас, не дотиче Вас? Како ћете се понашати сутра када и Вама неки силеџија залупа на прозор? Хоћете и тад се ћутке сагласите са оним што хоће да Вам учини?
Реалност 3
Вама можда одговара да будете нечија фигура у некаквој партији, игри. Можда је тако лакше-мање одговорности, јер други одлучују шта, када и како. Мени то не одговара. Бог нас је створио слободне, и за ту слободу се морамо борити. А та борба није узалудна, иако Вам се тако чини. Није, јер је Богу све могуће, а ви то зборављате.
Препоруке:
0
0
14 уторак, 24 август 2010 13:23
Мирослав Ђукић
А ја се питам,шта ће на ово да уради министар војни Србије? Шта ће урадити онај коме у опису посла стоји одбрана Србије? Хоће ли он одлучно ударити шаком у сто и викнути: Доста!? Хоће ли припретити и својом респектибилном војном силом, ако мирољубива средства оману? Питам се...

... Али се бојим и да знам одговор...
Препоруке:
0
0
15 уторак, 24 август 2010 13:37
Шицер
Варате се господине, варате се. Али нека и вас, греота је.
Препоруке:
0
0
16 уторак, 24 август 2010 19:44
Molder
Za: Staro kuce

Slazem se sa Vama, ali tu postoji jedan problem. Ljudi koji razmisljaju kao Vi ( i ja ) je veoma malo. Bar u mom okruzenju. Iskreno, kada bi se kretalo vojnom na Kosovo, ne verujem da bi odziv bas bio neki. Pitate se da li smo mi kukavice? Da, jesmo. Velike. Cini mi se, a nadam se da gresim, da je poslednja trunka hrabrosti iscedjena 99-te godine. Ja sam pricao sa kolegama mog oca koje su sa njim bili u Hrvatskoj, Bosni i na Kosovu. Nijedan vise ni za zivu glavu ne bi otisao u rat. Mozda deluje kukavicki, ali treba ih razumeti, i ja im ne zameram. Ja zameram modernim generacijama. Onima koji na sve moguce nacine pokusavaju da izbegnu vojnu obavezu plaseci se da izgube udobnost kreveta, mamu da im sprema rucak i usiva pocepanu odecu. Drugo, da bi se islo u rat, mora da se ima vera i ideal. U sta danasnji covek veruje? U malo sta. Mozda jos zivi u EU iluziji nadajuci se da ce se sa njom vratiti ono sto su imali u SFRJ, zemlju dembeliju. Moleban za Kosovo? 100 ljudi, daj Boze da je toliko bilo. Koncert Cece, gaze ljudi jedni preko drugih k'o 90-tih za jogurt i ulje. O cemu mi pricamo onda? Sistem vrednosti razoren. Napadi na veru i tradiciju svaki dan. Zaostali korov komunizma jos truje bastu. Kao sto kaze Bora Corba "Sve kilavi Radovani i nejaki Urosi". Po meni bi bilo logicno da vojska Srbije odradi jednu vezbicu na granici sa Kosovom, kao sto Rusija pravi vojnu ( ne gej ) paradu kada zeli da posalje poruku. Mi nismo Rusija, ali dobro, svako prema svojim mogucnostima. Ako ne daj Boze siptari ostvare svoje pretnje, jedino sto mozemo ocekivati je izvinjenje sto se nismo sami proterali.
Препоруке:
0
0
17 уторак, 24 август 2010 22:16
Аскурђел
@Старо куче. Најмањи проблем је поћи у рат, али је проблем ко ће да га поведе. Ови то не знају, баш као ни они пре њих.
Препоруке:
0
0
18 среда, 25 август 2010 08:44
Бранко
Еееее...Кад би будућност овог народа зависила од ове стварности (каква год да је), не би је ни имали.

Срећа, па није тако. Никада није ни било. Ипак ће бити како Господ каже а не савремена политика, медији и изгубљено друштво.

Много је Срба чији се глас не чује и много је Срба који још вјерују. А да их је и мало-праведници ће земљу наслиједити. Било је великих царстава па их "ниђе" данас.
Препоруке:
0
0
19 среда, 25 август 2010 09:33
Старо куче
ЗА: Бранка
Амин.

Каква су све царства и силе постојале, а ниједна се не одржа. Једино Црква Господња опстаје, и то 2000 година. Молићемо се да што више њих то схвати.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер