Nista ovom tekstu ne bi oduzeo ni dodao. Vrlo objektivno i analiticko rezonovanje.
Preporuke:
0
0
2
ponedeljak, 23 avgust 2010 16:35
takvi smo mi Srbi
Potpisujem. I da ne bude nesporazuma, ovde se najmanje radi o samom Antiću i fudbalu. Iako i ja mislim da je bio preplaćen i da je rezultat na SP bio loš. Ali to je sve manje važno. Problem je ono što autor pominje na kraju. Kako je moguće da tako velik broj ljudi padne na takvu demagogiju?
Preporuke:
0
0
3
ponedeljak, 23 avgust 2010 16:53
Sizif
Iskreno sam se nadao da će se, posle poraza u Africi, srpski fudbal raspasti,a reprezentacija rasformirati. To bi bio jedini način da se rešimo još jedne od "sporednih", ali opasnih zabluda, pomoću kojih s trivijalnostim (ne)uspesima (fudbal, tenis, košarka, streljaštvo, plivanje) pokušamo kompenzirati za inferiornost na svim drugim daleko bitnijim poljima za opstanak naroda i države.
Preporuke:
0
0
4
ponedeljak, 23 avgust 2010 17:57
RaisingCain
“Po ko zna koji put, uverili smo se kako se postaje idol i predmet obožavanja u Srbiji i da ta mešavina demagogije, simpatičnog lika, snishodljivosti pred kamerama i okrutne borba za lični interes iza zavese jeste ključ uspeha kojim zadobijate naklonost poluobaveštene i poluobrazovane mase.”
Ako zamenimo reč “Srbiji” sa bilo kojom drugom državom pretpostavljam da će sve drugo funkcionisati - potpuno isto. Dakle ne radi se o nekom latentnom srpskom sindromu i uopšte od kuda tolika želja autora da se čitava nacija psihološki isprofilira, uz to i - pogrešno, a sve na osnovu po zlu p(r)ošle sportske avanture?
Teško je zamisliti da “će se sledećih deset godina glasati za Čedu” jer možda smo kao nacija dovoljno veliki mazohisti da Antiću damo novu šansu ali dati državu na upravljanje Čedi graniči ipak sa - perverzijom.
Inače slažem se da je Antiću trebalo uskratiti nove avanture sa reprezentacijom nakon fijaska u Africi a naročito nakon tako obećavajućeg žreba.
P.S. Poluobrazovana i poluobaveštena masa je kritična masa (pa i glasačka mašina) u svakom društvu, u svakoj državi sveta, ergo opet ništa specifično za Srbiju.
Preporuke:
0
0
5
ponedeljak, 23 avgust 2010 17:59
Miloš
"Jednostavno, ovom narodu je dosta poraza. Toliko poraza u tako kratkom vremenskom roku retko da je koja država zabeležila. Od Oluje preko Dejtona, bombardovanja, Kumanova, crnogorskog referenduma, pa sve do kosovske nezavisnosti i poslednjih spoljnopolitičkih neuspeha u pokušaju osporavanja iste. Pa još kad bi tome dodali ranije neuspehe fudbalskih reprezentacija i sve „sitnije“ poraze u vidu privatizacija, krađa, izvinjavanja, poniženja... zaista je psihološki nemoguće sve to progutati i previše bolno i komplikovano sa svime tim se ponaosob suočiti, tražiti pravi uzrok, krivca, kardinalnu grešku. Zato smo naučili da lepo neuspeh izignorišemo, ili, još bolje, da ga predstavimo kao uspeh." Ovo je ključna stvar, i to radimo u svemu. Zato se ne bih složio sa jednim od prethodnih komentara, a bilo je sličnih i povodom nekih drugih tekstova na fudbalske teme, kako fudbal treba ukinuti, rasformirati, pare uložiti u neke druge sportove i delatnosti itd. Mislim da je fudbal ipak veoma dobar izraz i ogledalo nacionalnog mentaliteta, u njegovim dobrim i lošim aspektima, i to se, nažalost, vidi i ovome tekstu. Umesto da iz neuspeha izvlačimo pouke, mi ih proglašavamo za pobede. A o moralnom liku selektora Antića, ne bih ovom prilikom.
Preporuke:
0
0
6
ponedeljak, 23 avgust 2010 21:46
radomir
Slab tekst.
Narod zna zašto Radomir treba da ostane!
:)
Zato što je bolji od svih prethodnih selektora, zato što se igra bolji fudbal, zato što je i rezultat bolji nego pre. Sećamo se mi i Petka i šestka i onog nesrećnog preplaćenog španca koji se nije ni kvalifikovao.
Preporuke:
0
0
7
ponedeljak, 23 avgust 2010 23:44
Voja
Radomir treba da ostane zato što ne šljivi Tomislava ni 2%. Radomir nije imao nikakvu obavezu da pristane na smanjenje plate jer je imao potpisan ugovor koji mu garantuje 100 000 evra mesečne zarade. Njegova je dobra volja da sebi smanji prihode i na tome bismo trebali da mu budemo zahvalni. Ako je neko trebao da odgovara za loše sklopljen ugovor, onda je to rukovodstvo FSS-a,
Radomir je takođe s ovom prosečnom selekcijom dogurao do 13. selekcije sveta (jula 2008-e smo bili na 34. mestu). Od 1998-e godine smo učestvovali na samo dva prvenstva i na oba smo doživeli da se na nama postavljaju rekordi. Na EP 2000-e je igrao srpski deo one stare generacije koja se dva puta popela na tron sveta (čini mi se 1987-e i 1991-e) i izgubili smo 6-1. Hrvatski deo te generacije je dve godine ranije uzeo bronzanu medalju, dok smo mi te 1998-e neshvatljivo defanzivnom igrom ispali od holanđana, jedva pobedivši fudbalske velesile Iran i SAD i igrajući nerešeno protiv Nemačke u grupi.
Imajući ovo u vidu, za mene je Antić idealno rešenje. Ne moramo dalje od zadnjeg mesta u grupi, ali barem da nas ne pune kao jeftinu prostitutku (izvinjavam se na poređenju, ali sam se posle tih poraza bukvalno tako osećao). Na ovom prvenstvu su nemačku pobedile samo dve ekipe: Srbija i Španija. Ovo što je Antić učinio je odlična stvar. Čovek je počeo da planski radi s fudbalskom reprezentacijom i da postavlja temelje zdravog vođenja reprezentacije. Zato i Radomir i Antić moraju da ostanu.
Preporuke:
0
0
8
ponedeljak, 23 avgust 2010 23:58
Nemanja
Zašto je Karadžić bio u pravu?
Zato što je posle blamaža od Kazahstana i Azerbejdžana došao na čelo reprezentacije čovek kome je jedini cilj bio da odvede Srbiju na Mondijal. I taj je cilj ispunio. Sve preko toga je uspeh.
Zato što je napravio duh reprezentacije Srbije, napravio jedinstvo stručnog štaba, igrača i publike.
Zato što nije dozvolio da određeni igrači igraju u reprezentaciji Srbije i bio svoj.
Zato što je u kvalifikacijama imao neznatno veću platu od Klementea a napravio daleko bolji rezultat.
Zato što nije pristao da bude igračka u rukama ljudi koji godinama sahranjuju srpski fudbal.
Zato što Milan Lane Jovanović nikada nije igrao u reprezentaciji pre dolaska Antića.
Zato što 99% ljudi u Srbiji nije čulo za Ninkovića, Krasića, Kolarova.... pre Radomira.
Zato što je omiljen od komšija, običnog naroda, sirotinje a omražen od hohštaplera i manipulanata.
Zato što Radomir Antić ne košta 1 dinar preske obveznike ove zemlje!
Zato što i kada je vodio i Real i Barselonu nije zaboravio odakle je pošao.
Zato što sam ja jedan od nekoliko miliona Srba koji vole Radomira Antića uz Emira Kusturicu i Novaka Đokovića jednog od najpoznatijih Srba na svetu koji na pravi način predstavljaju svoju zemlju.
A oni koji priželjkuju Karadžiće, Ćurkoviće, Đoriće i ostale srećan i put.
Preporuke:
0
0
9
utorak, 24 avgust 2010 02:27
Turas
Radomir,nije u Spaniji zaboravio da je Srbin.Pisac teksta bi trebalo da se upita kakav je on Srbin.Izgleda da je svatio poruku,"moderno"je kritikovati sve sto je srbsko.
Preporuke:
0
0
10
utorak, 24 avgust 2010 05:47
Vlada
Naravno da je neuspeh.... ali...
Ako pisac tvrdi da smo uz "malu pomoc srece" otisli na Mundijal - zasto je onda problematicno kada Antic kaze da nas je izdala sreca da odemo dalje?
I naravno sve drugo na stranu.... Ali mi smo sa realno losim igracima (osim Stankovica i Vidica, nasa reprezentacija nema druge igrace visokog kvaliteta) uspeli da igramo lep fudbal i da se nadamo uspehu....
Idalje, neuspeh je neuspeh, ali pragmaticki gledano, nezavisno kako je Antic prosao, radije bih njemu pruzio jos jednu sansu nego cekao da ona Klika iz FSS dovede novo "genijalno" resenje poput Djorica, Muslina, Dostanica i ostalih trenera "velikog kalibra"....
Preporuke:
0
0
11
utorak, 24 avgust 2010 07:29
Marko, Toronto
Potpuno bezvezan tekst koji obiluje empirijski netačnim podacima koji su uz to plasirani veoma tendenciozno. Recimo onaj usputno spomenuti da je Antić bio jedan od najbolje plaćenih selektora na Svetskom prvenstvu... Potpuno netačno. Ne kažem da je gladan i žedan, ali nije bio ni u top 15 po plati.
Ispada da je jedini konkretan problem koji mu se spočitava taj što se nakon plasmana na Mundijalu nije samobičevao pred srpskom javnošću sve cvileći za oprost. I meni poprilično smeta njegov nadmen javni nastup, ali kad bolje razmislim čovek ima rezon. Iskren odgovor na novinarsko pitanje zašto smo na SP prošli kako smo prošli je: "zato što nemamo bolje igrače od ovih". Nije Antićeva krivica što Krasić ne ume da ćušne loptu u prazan gol, što Žiga petom dočekuje centaršut kad izađe sam pred golmana ili što Kuzmanović tera komarce rukom po šesnastercu pet minuta pre kraja najvažnije utakmice na prvenstvu pri rezultatu 0-0. Mi smo imali i igru i želju i kombinatoriku u sasvim dovoljnim količinama da odemo u drugi krug, ali nismo imali ono što anglsaksonci zovu execution.
I šta sad, Antić treba da izađe pred novinare i da ospe po svojim igračima sa kojima sutra opet treba da sarađuje za EP. Pa nije valjda lud da tako sabotira sam sebe i celu reprezentaciju. To je kao situacija kada ti dođe sin i pita te: "Tata, kako to da ja imam dvojku, a učio sam cele godine". Pravi istiniti, iskreni odgovor je: "Pa znaš sine jednostavno si glup", ali nisi valjda lud da mu to kao roditelj kažeš i time napraviš još mnogo veći problem i sebi i njemu tako što mu navučeš komplekse za sva vremena i ubiješ ga potpuno u pojam.
Antić je svetslosnim godinama ispred bilo kakvog rešenja koje FSS može da dovede na klupu reprezentacije i pokazao je sasvim dovoljno da ostane na selelktorskom poslu.
Preporuke:
0
0
12
utorak, 24 avgust 2010 11:55
miha
".... optimistički mediji uzdizali su „Orlove“ u nebesa, a od Antića polako počeli da prave bezgrešno, polubožansko „biće“, u šta je, izgleda, i sam selektor počeo da veruje, što se, pored ostalog, manifestovalo i tako što je o sebi počeo da govori u trećem licu"
Bravo!
Preporuke:
0
0
13
utorak, 24 avgust 2010 11:57
Uzice
Ovo je jedan od retkih tekstova na ovom sajtu koji je potpuno promasio temu.
Tekst obiluje poluinformacijama, neobavestenosti, nekompetentnosti.
Pozdrav za autora uz preporuku da se bavi drugim stvarima.
Preporuke:
0
0
14
utorak, 24 avgust 2010 13:16
pitam se, pitam
Pitam se šta je onda neuspeh, ako je ovo uspeh i ako niko ne treba da snosi nikakvu odgovornost za rezultat, pa čak i da se ne sme ni postaviti pitanje smanjenja plate? Neki komentari na ovaj tekst zapravo kao da potvrdjuju njegovu osnovnu tezu - mentalitet gubitnika i sklonost da poraze proglašavamo za pobede. Takodje, malo je neobično kako se desilo da posle prvih pet-šest vrlo različitih, ali uglavnom prema Antiću kritičnih komentara dođe zaredom gomila koja je skroz pro-antićevska?
Preporuke:
0
0
15
utorak, 24 avgust 2010 13:32
@ patriJota iz Toronta
Antić je sa 1200 000 mesečno nalazio na 9. mestu i bio plaćeniji od Maradone i Dunge, a pri tom je do te cifre došao ucenjujući savez: 100.000 mesečno ili ništa! A prosto je neverovatno da je neki komentator napisao da je Srbija otišla na svetsko prvenstvo sa lošim igračima (izuzev Stankovića i Vidića). Pa da, katastrofalna reprezentacija čiji igrači igraju u bednim Liverpulu, Mančester Sitiju, Čelsiju, Dortmundu i HSV-u, Štutgartu, sve sami nižerazredni klubovi i Antić je napravio čudo što je sa tim podprosečnim igračima otišao na SP. Šta sve nećeš čuti od ovih antaroforista.
Preporuke:
0
0
16
utorak, 24 avgust 2010 14:26
Jabučilo Rodrigez
Najveći Antićev greh je što je svojim nesumnjivim uspehom obezbedio "crnom magu" srpskog fudbala, Toletu Karaѕiću, opstanak na vlasti još najmanje četiri godine. Da je bar napravio ikakav rezultat na SP-u pa da mu i nađemo olakšavajuću okolnost, ovako će još jedan fijasko dobro doći samo velikom meštaru da se "nafatira" od sponzora. Ništa za dve godine vladavine "crno-(belog)" Toleta nije urađeno u Srbiji sem plasamana na SP. Liga je sve slabija, klubovi iz Evrope ispadaju u proleće, stadioni sve oronuliji, treneri su sve stariji, publike sve manje, suđenje sve lošije.. I da već deceniju neuspešni Antić nije napravio nesmunjivi uspeh možda bi se desila neka !atomska bomba" i u fudbal niotkuda došli svi oni pametni, vredni i nekorumpirani koji su temeljnom strategijom fudbalske klanove skrajnuti ka rekreaciji, deic i unucima, umesto da konačno od ovog legla primitivizma i lopovluka naprave ambijent dostojan najvažnije sporedne stvari na svetu. Ovako je kontradikotorni materijalista Antić doprineo nastavku sveopšte fudbalske agonije.
Preporuke:
0
0
17
utorak, 24 avgust 2010 16:11
Voja
Ja bih ovog "ˇpatriJota iz Toronta" da upitam, ima li nečega u Vašem komentaru što uopšte govori protiv Antića? Ucenio fudbalski zavez? Jel' stavio toletu pištolj na glavu i tražio mu pare? Ne. Čovek je samo iskoristio svoju pregovaračku poziciju da se izbori za bolju platu (od one koju je imao propali Klemente koji iste one godine kada smo pukli 6-1 od Holandije nije mogao da nas pobedi sa Španijom bez sudijskog nameštanja). Znači Vi ste ljubomorni na Antića što ima njuh za pregovore i što je uspeo sebi da digne platu? Pa da li to više govori o Vama ili o g. Antiću?
Drugo, u kojim su timovima igrali ti reprezentativci pre nego što ih je Antić preuzeo? U Liverpulu? Juventusu? Pa i da su igrali u svim tim timovima koje rezultate je reprezentacija pokazala pre Antića pa da mu sad zameramo i njegov rad nazivamo neuspehom?
Nažalost, naseli ste na propagandu onih u FSS-u koji nam uništavaju sport.
Preporuke:
0
0
18
utorak, 24 avgust 2010 17:58
DŽon Šepard
Slab sam fudbalski "stručnjak" u odnosu na većinu vas ovde (vidim), ali sigurno znam da fudbal ne zaslužuje državno finasiranje ni u kojoj meri.
Profesionalni sport treba da se snalazi sam za sebe, a ne da od poreza plaćamo iživljavanja gomile pijavica i manipulatora. Privatizacija, pa nek' bankrotiraju ako su loši. Naravno, uz strogu kontrolu poslovanja. I zakonsku klauzulu da poslanici u Skupštini ne smeju biti ni u kakvoj funkciji u bilo kom sportskom klubu.
Dok ovaj oholi baja (Antić) ucenjuje Srbiju oko plate, koja je, u najmanju ruku BEZOBRAZNO visoka za njegov učinak, za to vreme vaterpolisti zajme pare od banke da prežive, da, to su oni isti svetski prvaci. O plivačima da i ne govorim.
Kada srpski fudbal uđe u finale Mondijala, pristajem da izvedem ceo NSPM u kafanu na večeru. Dotada (cvrc!), ovakvi tekstovi samo ukazuju (ipak, nedovoljno otvoreno) na potpuno deformisane kriterijume sportskih radnika, političara i njihovih kriminalnih sponzora.
Preporuke:
0
0
19
utorak, 24 avgust 2010 18:45
Voja
Gospodine Šepard, Antić i reprezentacija su FSS-u doneli milione evra više nego što uzimaju. Imajte to u vidu.
Preporuke:
0
0
20
utorak, 24 avgust 2010 19:48
Branislav Aleksandar Julius
Turas; Radomir u Španiji nije zaboravio da je Srbin....".
Radomir se u Španiji odrekao srpskog državljanstva i postao podanik kralja Huana Karlosa I kao i svi stali Španci, poštuje španske zakone i u Španiji plaća porez na svoje zarade.
A da li je u Srbiju došao da radi zato što u Španiji već pet godina ne može da nađe posao, ne znam.
Preporuke:
0
0
21
sreda, 25 avgust 2010 14:43
dika
ja volim fudbal ali jednu stvar moram da dodam to vise nije sport nego biznis oko koga se obrcu milioni evra ako nemas rezultata letis sa funkcije i tu pocinje i zavrsava se cela prica nemozes da budes 9 po visini ugovora u evropi a da ti ekipa na prvenstvu sveta bude 23 inace slozio bih se sa jednim od komentara da fudbal sluzi za zamajavanje javnosti i skretanje teme sa zivotnih problema kako pojedinaca tako i cele nacije razlika izmedju toleta antica milosa bojanica farme granda velikog brata tijanicevih srednjevekovnih partizanskih serija nema svima je cilj isti otupljivanje i ispiranje mozgova ionako narkotizovanog naroda licno mene vise brine cinjenica da u sredini u kojoj zivim nezaposlenost dostize 40 odsto i znate sta je poraz srbije poraz je kada se u mesnoj zajednici u kojoj zivim do juce godisnje u proseku upisivalo 60 djaka a ove godine 24 kada se prosle godine rodilo 13 beba a umrlo 48 ljudi to je poraz a ne ispadanje sa svetskog prvenstva poraz zvezde od slovana ili tuca kosarkasa
Preporuke:
0
0
22
sreda, 25 avgust 2010 15:09
Velja
Prilažem još neke razloge, koji pored onih već pomenutih, svedoče u korist stava da Antić treba da ostane:
1) Na utakmici sa Poljskom u kvalifikacijama za EP 2008, na "Marakani" je bilo više poljskih nego srpskih navijača.
U kvalifikacijama za SP 2010 u kojima je Antić vodio reprezentaciju se nije tako lako mogla naći karta za neku utakmicu na "Marakani".
2) Pobedio je reprezentaciju Nemačke posle 34 godine.
3) Da li je ijedan selektor bio tako omiljen među igračima?
Za one koje interesuju neki drugi pogled preporučio bih tekstove Aleksandra Pavića i Slobodana Reljića.
Preporuke:
0
0
23
četvrtak, 26 avgust 2010 11:33
300 + 1
Ako komentarisete Anticev patriotizam i trzisnu vrednost, primite k znanju i sledece:
Jedan je od retkih trenera koji su trenirali sva tri spanska velikana. Danas vidimo ko radi kao trener u Spaniji, a koliko je Antic tamo cenjen mozete da proverite ako pitate neko strucno lice. Sto se tice pronasla posla u Spaniji, ne znam koji nas trener radi u toj zemlji. Djoric, Petkovic, Karasi. Ili funkcioner? Karadzic?
U nasoj grupi na SP je Antic smatran daleko najboljim trenerom. To sto je imao dva igraca koji su igrali rukom u sopstvenom sesnaestercu nije pitanje motivacije vec mentalnog sklopa. Takva nam je citava nacija.
Vidim da su neki za koje smo jedva znali, sada u Juventusu i Liverpulu, a to sto ih u Srbiji ne podnose je druga stvar. Mozda je Antic doprineo necemu sto se zove kvalitet. Uspeh ce, nadajmo se, doci. Samopouzdanje u Srbiji ne postoji.
Antic je imao i dugi sudski sport sa jednim spanskim novinarom. Proverite zasto.
Antic je za svoje protivnike koristio izraz kvislinzi. Proverite zasto.
Antic je zbog Partizanovog Petrovica istrpeo vise uvreda nego njegovi prethodnici za uvodjenje sinova u reprezentaciju. Preksinoc je Petrovic pokazao ko je bio u pravu: Antic ili protivnici.
Preporuke:
0
0
24
četvrtak, 26 avgust 2010 12:49
para vrti gde burgija neće
Pro-antićevski lobi očigledno dobro radi. Ali, nažalost, očigledno radi i onaj mehanizam zadovoljavanja malim i pretvaranja poraza u pobede, o čemu govori ovaj tekst. Kako neko moze porediti i pominjati utakmicu sa Poljskom, koja je već bila puka formalnost nakon ispadanja i iz toga zaključivati o tome kako je sada reprezentacija i atmosfera super.
Preporuke:
0
0
25
četvrtak, 02 septembar 2010 15:43
Aleksandar B.
Atic je veliki foras i sticajem okolnosti stigao na SP kao prvi u grupi,ali se vi gospodine Markovicu ne razumete u ovu igru!
Ako zamenimo reč “Srbiji” sa bilo kojom drugom državom pretpostavljam da će sve drugo funkcionisati - potpuno isto. Dakle ne radi se o nekom latentnom srpskom sindromu i uopšte od kuda tolika želja autora da se čitava nacija psihološki isprofilira, uz to i - pogrešno, a sve na osnovu po zlu p(r)ošle sportske avanture?
Teško je zamisliti da “će se sledećih deset godina glasati za Čedu” jer možda smo kao nacija dovoljno veliki mazohisti da Antiću damo novu šansu ali dati državu na upravljanje Čedi graniči ipak sa - perverzijom.
Inače slažem se da je Antiću trebalo uskratiti nove avanture sa reprezentacijom nakon fijaska u Africi a naročito nakon tako obećavajućeg žreba.
P.S. Poluobrazovana i poluobaveštena masa je kritična masa (pa i glasačka mašina) u svakom društvu, u svakoj državi sveta, ergo opet ništa specifično za Srbiju.
Ovo je ključna stvar, i to radimo u svemu. Zato se ne bih složio sa jednim od prethodnih komentara, a bilo je sličnih i povodom nekih drugih tekstova na fudbalske teme, kako fudbal treba ukinuti, rasformirati, pare uložiti u neke druge sportove i delatnosti itd. Mislim da je fudbal ipak veoma dobar izraz i ogledalo nacionalnog mentaliteta, u njegovim dobrim i lošim aspektima, i to se, nažalost, vidi i ovome tekstu. Umesto da iz neuspeha izvlačimo pouke, mi ih proglašavamo za pobede. A o moralnom liku selektora Antića, ne bih ovom prilikom.
Narod zna zašto Radomir treba da ostane!
:)
Zato što je bolji od svih prethodnih selektora, zato što se igra bolji fudbal, zato što je i rezultat bolji nego pre. Sećamo se mi i Petka i šestka i onog nesrećnog preplaćenog španca koji se nije ni kvalifikovao.
Radomir je takođe s ovom prosečnom selekcijom dogurao do 13. selekcije sveta (jula 2008-e smo bili na 34. mestu). Od 1998-e godine smo učestvovali na samo dva prvenstva i na oba smo doživeli da se na nama postavljaju rekordi. Na EP 2000-e je igrao srpski deo one stare generacije koja se dva puta popela na tron sveta (čini mi se 1987-e i 1991-e) i izgubili smo 6-1. Hrvatski deo te generacije je dve godine ranije uzeo bronzanu medalju, dok smo mi te 1998-e neshvatljivo defanzivnom igrom ispali od holanđana, jedva pobedivši fudbalske velesile Iran i SAD i igrajući nerešeno protiv Nemačke u grupi.
Imajući ovo u vidu, za mene je Antić idealno rešenje. Ne moramo dalje od zadnjeg mesta u grupi, ali barem da nas ne pune kao jeftinu prostitutku (izvinjavam se na poređenju, ali sam se posle tih poraza bukvalno tako osećao). Na ovom prvenstvu su nemačku pobedile samo dve ekipe: Srbija i Španija. Ovo što je Antić učinio je odlična stvar. Čovek je počeo da planski radi s fudbalskom reprezentacijom i da postavlja temelje zdravog vođenja reprezentacije. Zato i Radomir i Antić moraju da ostanu.
Zato što je posle blamaža od Kazahstana i Azerbejdžana došao na čelo reprezentacije čovek kome je jedini cilj bio da odvede Srbiju na Mondijal. I taj je cilj ispunio. Sve preko toga je uspeh.
Zato što je napravio duh reprezentacije Srbije, napravio jedinstvo stručnog štaba, igrača i publike.
Zato što nije dozvolio da određeni igrači igraju u reprezentaciji Srbije i bio svoj.
Zato što je u kvalifikacijama imao neznatno veću platu od Klementea a napravio daleko bolji rezultat.
Zato što nije pristao da bude igračka u rukama ljudi koji godinama sahranjuju srpski fudbal.
Zato što Milan Lane Jovanović nikada nije igrao u reprezentaciji pre dolaska Antića.
Zato što 99% ljudi u Srbiji nije čulo za Ninkovića, Krasića, Kolarova.... pre Radomira.
Zato što je omiljen od komšija, običnog naroda, sirotinje a omražen od hohštaplera i manipulanata.
Zato što Radomir Antić ne košta 1 dinar preske obveznike ove zemlje!
Zato što i kada je vodio i Real i Barselonu nije zaboravio odakle je pošao.
Zato što sam ja jedan od nekoliko miliona Srba koji vole Radomira Antića uz Emira Kusturicu i Novaka Đokovića jednog od najpoznatijih Srba na svetu koji na pravi način predstavljaju svoju zemlju.
A oni koji priželjkuju Karadžiće, Ćurkoviće, Đoriće i ostale srećan i put.
Ako pisac tvrdi da smo uz "malu pomoc srece" otisli na Mundijal - zasto je onda problematicno kada Antic kaze da nas je izdala sreca da odemo dalje?
I naravno sve drugo na stranu.... Ali mi smo sa realno losim igracima (osim Stankovica i Vidica, nasa reprezentacija nema druge igrace visokog kvaliteta) uspeli da igramo lep fudbal i da se nadamo uspehu....
Idalje, neuspeh je neuspeh, ali pragmaticki gledano, nezavisno kako je Antic prosao, radije bih njemu pruzio jos jednu sansu nego cekao da ona Klika iz FSS dovede novo "genijalno" resenje poput Djorica, Muslina, Dostanica i ostalih trenera "velikog kalibra"....
Ispada da je jedini konkretan problem koji mu se spočitava taj što se nakon plasmana na Mundijalu nije samobičevao pred srpskom javnošću sve cvileći za oprost. I meni poprilično smeta njegov nadmen javni nastup, ali kad bolje razmislim čovek ima rezon. Iskren odgovor na novinarsko pitanje zašto smo na SP prošli kako smo prošli je: "zato što nemamo bolje igrače od ovih". Nije Antićeva krivica što Krasić ne ume da ćušne loptu u prazan gol, što Žiga petom dočekuje centaršut kad izađe sam pred golmana ili što Kuzmanović tera komarce rukom po šesnastercu pet minuta pre kraja najvažnije utakmice na prvenstvu pri rezultatu 0-0. Mi smo imali i igru i želju i kombinatoriku u sasvim dovoljnim količinama da odemo u drugi krug, ali nismo imali ono što anglsaksonci zovu execution.
I šta sad, Antić treba da izađe pred novinare i da ospe po svojim igračima sa kojima sutra opet treba da sarađuje za EP. Pa nije valjda lud da tako sabotira sam sebe i celu reprezentaciju. To je kao situacija kada ti dođe sin i pita te: "Tata, kako to da ja imam dvojku, a učio sam cele godine". Pravi istiniti, iskreni odgovor je: "Pa znaš sine jednostavno si glup", ali nisi valjda lud da mu to kao roditelj kažeš i time napraviš još mnogo veći problem i sebi i njemu tako što mu navučeš komplekse za sva vremena i ubiješ ga potpuno u pojam.
Antić je svetslosnim godinama ispred bilo kakvog rešenja koje FSS može da dovede na klupu reprezentacije i pokazao je sasvim dovoljno da ostane na selelktorskom poslu.
Bravo!
Tekst obiluje poluinformacijama, neobavestenosti, nekompetentnosti.
Pozdrav za autora uz preporuku da se bavi drugim stvarima.
Drugo, u kojim su timovima igrali ti reprezentativci pre nego što ih je Antić preuzeo? U Liverpulu? Juventusu? Pa i da su igrali u svim tim timovima koje rezultate je reprezentacija pokazala pre Antića pa da mu sad zameramo i njegov rad nazivamo neuspehom?
Nažalost, naseli ste na propagandu onih u FSS-u koji nam uništavaju sport.
Profesionalni sport treba da se snalazi sam za sebe, a ne da od poreza plaćamo iživljavanja gomile pijavica i manipulatora. Privatizacija, pa nek' bankrotiraju ako su loši. Naravno, uz strogu kontrolu poslovanja. I zakonsku klauzulu da poslanici u Skupštini ne smeju biti ni u kakvoj funkciji u bilo kom sportskom klubu.
Dok ovaj oholi baja (Antić) ucenjuje Srbiju oko plate, koja je, u najmanju ruku BEZOBRAZNO visoka za njegov učinak, za to vreme vaterpolisti zajme pare od banke da prežive, da, to su oni isti svetski prvaci. O plivačima da i ne govorim.
Kada srpski fudbal uđe u finale Mondijala, pristajem da izvedem ceo NSPM u kafanu na večeru. Dotada (cvrc!), ovakvi tekstovi samo ukazuju (ipak, nedovoljno otvoreno) na potpuno deformisane kriterijume sportskih radnika, političara i njihovih kriminalnih sponzora.
Radomir se u Španiji odrekao srpskog državljanstva i postao podanik kralja Huana Karlosa I kao i svi stali Španci, poštuje španske zakone i u Španiji plaća porez na svoje zarade.
A da li je u Srbiju došao da radi zato što u Španiji već pet godina ne može da nađe posao, ne znam.
1) Na utakmici sa Poljskom u kvalifikacijama za EP 2008, na "Marakani" je bilo više poljskih nego srpskih navijača.
U kvalifikacijama za SP 2010 u kojima je Antić vodio reprezentaciju se nije tako lako mogla naći karta za neku utakmicu na "Marakani".
2) Pobedio je reprezentaciju Nemačke posle 34 godine.
3) Da li je ijedan selektor bio tako omiljen među igračima?
Za one koje interesuju neki drugi pogled preporučio bih tekstove Aleksandra Pavića i Slobodana Reljića.
Jedan je od retkih trenera koji su trenirali sva tri spanska velikana. Danas vidimo ko radi kao trener u Spaniji, a koliko je Antic tamo cenjen mozete da proverite ako pitate neko strucno lice. Sto se tice pronasla posla u Spaniji, ne znam koji nas trener radi u toj zemlji. Djoric, Petkovic, Karasi. Ili funkcioner? Karadzic?
U nasoj grupi na SP je Antic smatran daleko najboljim trenerom. To sto je imao dva igraca koji su igrali rukom u sopstvenom sesnaestercu nije pitanje motivacije vec mentalnog sklopa. Takva nam je citava nacija.
Vidim da su neki za koje smo jedva znali, sada u Juventusu i Liverpulu, a to sto ih u Srbiji ne podnose je druga stvar. Mozda je Antic doprineo necemu sto se zove kvalitet. Uspeh ce, nadajmo se, doci. Samopouzdanje u Srbiji ne postoji.
Antic je imao i dugi sudski sport sa jednim spanskim novinarom. Proverite zasto.
Antic je za svoje protivnike koristio izraz kvislinzi. Proverite zasto.
Antic je zbog Partizanovog Petrovica istrpeo vise uvreda nego njegovi prethodnici za uvodjenje sinova u reprezentaciju. Preksinoc je Petrovic pokazao ko je bio u pravu: Antic ili protivnici.