Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Trenutak istine

Komentari (97) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 19 jul 2010 21:13
Blagoje
Tako je, na primer, „nepopustljivi“ Koštunica, pored ostalog, neposredno nakon 5. oktobra pristao da zatraži prijem Ujedinjene nacije, prihvatio „preuređenje“ SRJ i Haškom tribunalu izručio bukvalno čitav državni i vojni vrh.


Hvala Bogu da neko ovako nešto napiše. I posle on treba da vodi nacionalističku Srbiju protiv žute vlasti. Ma to su sve prevrtljivci jedni i Nikolić i Šešelj i Koštunica, sve to su naivčine i nesposobnjakovići koji brukaju samu ideju srpskog nacionalizma, najbolje što mogu da urade svi oni u paketu jeste da se konačno sklone svima nama sa očiju pa da konačno lepo već jednom priznamo da prave opozicije žutoj medioktratiji i eutopiji u Srbiji prosto i jednostavno NEMA.
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 19 jul 2010 21:31
Milutin
Tako je, na primer, „nepopustljivi“ Koštunica, pored ostalog, neposredno nakon 5. oktobra pristao da zatraži prijem Ujedinjene nacije, prihvatio „preuređenje“ SRJ i Haškom tribunalu izručio bukvalno čitav državni i vojni vrh.

Ovde ja pronalazim nekoliko ključnih reči, a prva meću njima je - pored ostalog
I onda Vukadinoviću lepe etikete da je DSS-analitičar. Da izlazi iz Koštuničinog šinjela itd. Skoro neko nije napisao kraću rečenicu u kojoj je prikovao Koštunicu uza zid, i suočio ga sa njegovim (ne)delima. Ali to bi i trebalo da bude misija mislećeg intelektualca. Bravo za to. Ubojito. Ja bih samo još stvari nazvao drugim, ja kažem, pravim imenima. Eto toliko.
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 19 jul 2010 21:40
Zlosluti
Trenutak, ja bih rekao, svima nama već poodavno poznate istine! Jer, kakva god da bila ta "istorijska odluka", pa sve i da bude eksplicitno i nedvosmisleno u našu korist (a neće biti), Srbija ne može uraditi ništa što bi, konkretno i valjano, vratilo točak istorije i Kosovo u okrilje Srbije. A znamo i zašto! Sve dok Amerika podržava "nezavisnu nakazu", ne postoji realna šansa da se bilo šta promeni u našu korist, pa čak ni tih tričavih "par argumenata".
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 19 jul 2010 21:45
paja patak
Ovo nije ni prvi, a nažalost, ni poslednji “trenutak istine“. Otprilike svake decenije sledi novi. Na stvari gledam sa odstojanja, ali i sa tugom i simpatijom za Srbe, koji su imali veliku nesreću da na svom čelu tokom poslednjih preko 100 godina imaju blago rečeno: političke nepismenjake i zanesenjake. Cena za to je užasna; plaća se i plaćaće se. Dokle? Treba se nadati da će to jednom i Bogu dosaditi, pa će možda i prestati, i onda šta ostane – ostane.
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 19 jul 2010 21:48
Miloš
Profesore Vukadinoviću, ova analiza je najhladnija i najracionalnija koju sam čitao u poslednje 3 godine.

Potrebna nam je nova INTELEKTUALNA ELITA i to je čini mi se ključ!

P.s. Odlično!
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 19 jul 2010 22:03
Ilija
Mudri Latini.
Imaju igrače za svaku opciju. Za oštriju politiku tu je premijer, za blažu predsednik, ali vuku ka istom cilju. Ko ne veruje, neka pogleda (doba je interneta, sada je bar lako) s vremena na vreme hrvatske novine i državnu tv.
Uz to što je predsednik Hrvatske potpisnik tužbe za genocid protiv R.Srbije, pogledajte koliko je ratnih zločinaca dobilo smanjenje kazne, i (sa tim on lično nema veze, ali govori o stanju na terenu) kakve se farse od istraga i suđenja za ratne zločine vode u Hrvatskoj.
PS
Dok pred.Srbije obilazi Vukovar, mogao bi otići i do vukovarske kasarne i upitati svog kolegu zašto su sva izložbena oruđa okrenuta prema Srbiji.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 19 jul 2010 22:47
Gavrilo
Bravo na analizi.
U Srbiji i nema prave opozicije. Postoji samo oligarhija koja je podelila uloge po modelu "dobar i loš policajac" da bi u svakoj kombinaciji sačuvali svoje interese a svakoj situaciji oni pobeđuju.
Oligarhija je tu da zamajava narod i da čerupa što više bez straha od posledica.
Srbija je potrebna alternativa.
Srbiji je potreban treći put.
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 19 jul 2010 22:57
bez reci
ZA vise od dva veka koliko je ljudi dalo svoje zivote da bi ih sada pojedinci tako jevtino davali za mrvu vlasti i saku srebra?
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 19 jul 2010 23:27
Blagoji i Milutinu
Ni prof. Vukadinovic ne moze da da ne "udari" po Kostunici!! Steta, inace bi bio dobar tekst.

Ispade da je Kostunica imao neogranicenu vlast da radi sta hoce i upravlja Srbijom kako mu je volja. E, nije bas tako. Vreme je da se prozovu DS / Djindjic, pa sad Tadic i njihovi bespogovorni sledbenici iz DS i ostalih partija koji su i u KOstunicino vreme vladali Srbijo. Treba ih svaki dan prozivati zbog nedela koja su pocinili zamajavajuci Srbiju "ulaskom u EU", bezalternativnim , sramnim obecanjima.
A vi Blagoja i Milutine i dalje zivite u La,la-Eu-la,la land.
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 19 jul 2010 23:33
Istorija kao loša učiteljica!
I šta sad?!
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 19 jul 2010 23:45
Blagoje
Ja ne znam da li ste Vi uopšte pročitali moj komentar, niti otkuda ste zaključili da neko ovde živi u "EU-lalala" zemlji, pa bih Vas molio za svrsishodnost ove diskusije da prvo pročitate lepo komentare, pa onda pišete.

A ova objašnjenja te Koštunica nije imao ovo, nije imao ono, ma znate šta, Koštunica je zauzimao jednu od vodećih funkcija u državi, imao više od 2.5 miliona ljudi iza sebe, mogao je da uradi šta god hoće, a mesto toga obećavao je našim vojnicima i policajcima sve i svašta samo da bi otišli u Hag, on je taj koji je uveo parolu o "saradnji" s Hagom, i svi pokušaji da se to opere su jadni i bedni i patetični. Dosta je Srbiji takvih kvazi patriota koji se sete da srbuju tek kad nisu u vlasti, i Vukadinović ima sva prava ovog sveta da jasno i glasno kaže da nam takvi nisu potrebni. Vid` molim te, ceo vojni i policijski vrh poslao u Hag, a on jadan nije mogao ništa, ja samo ne znam kako apologete takve politike nije sramota da pravdaju tako što.
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 19 jul 2010 23:47
Miki
Latini su zaista mudri.Kada je naš predsednik poklonio knjigu Josipoviću,na snimku se jasno vidi da mu nije baš stalo da se slika sa "onakvom" knjigom u ruci.Štaviše,približio ju je Tadiću kada su počeli blicevi.A da ne govorimo o sadržini knjige koju je Josipović poklonio Tadiću.Izgleda da će Srbi još dugo biti zaljubljenici u "YU mitologiju".
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 19 jul 2010 23:52
troglavski
Ne bih da zloslutim, ali sve mi se nekako čini da će u četvrtak pobedu proglasiti obe strane, s tim što će posle „presude“ MSP pozicija Srbije verovatno biti ojačana sa par novih argumenata, a Kosova za desetak i kusur novih priznanja.
------------------------
Nisam siguran, meni se cini da se sad ovima u Briselu prevce stomak, jer bi da oni pisu rezoluciju zajedno sa Srbijom
Preporuke:
0
0
14 utorak, 20 jul 2010 00:00
Šta sad?
Neko je postavio pitanje "I šta sad?".
Trenutak istine je i trenutak prosvetljenja, trenutak kada su sve karte otvorene, trenutak kada su sve opcije pred nama, trenutak kada ...
Da ne dužim trenutak objavljivanja mišljenja MSP je pažljivo odabran da bi se manipulisalo percepcijom kako kod srba tako i kod albanaca. Reakcije će biti minimalne i u suštini pomešane.
Puno će se spinovati javno mnenje ali čisto reda radi. Prave stvari će se dešavati s jeseni ali tada će se emocije smiriti (tako je planirano) odnosno srbi će leći na rudu.
A možda se neko i prevario u računici.
Možda će se strategija pokazati nedovoljno uspešnom a približava se jesen, prazni novčanici, početak školske godine, besni roditelji a nezadovoljni prosvetni radnici, broj nezapošljenih će se povećati za par desetina hiljada, Dinkić je odlučio da raspiše izbore (ko pita Tadića ili Parlament kada o izborima odlučuje njegova svetost visokouvaženi, plemeniti, šifrirani Dinkić lično) ...
I šta sad?
Šerpe, lonci, pištaljke, šetnje, ...
Ua Tadić, Ua Jeremić, Ua SAD, Ua EU, Ua OUN, Ua Dinkić, Ua ...

Čisto da nam bude lakše. A i šetnja sa ventilacijom pluća prija. Bolje se osećamo. Provereno.
Preporuke:
0
0
15 utorak, 20 jul 2010 00:02
Boba
Recite nam , prof. Vukadinovicu, da li je Srbija ikada imala veceg neprijatelja od Tadica?

Intenzitetom kojim rusi sve sto je iole patriotsko i dobro u Srbiji, Tadic i njegovi sledbenici mogu samo da se porede sa americkom /EU imperijskim zlodelima pocinjenim protiv Srba i Srbije.
Preporuke:
0
0
16 utorak, 20 jul 2010 00:31
Istorija kao loša učiteljica!
Svako ovde, izgleda, poveruje da su prethodnici bili glupi i nesposobni i da će baš on uspeti da se sa strancima nagodi i pri tom očuva i svoju vlast i vitalne nacionalne interese. I da se u odnosu na to isplati prethodno progutati par žaba i prihvatiti nekoliko „manjih“ ustupaka. Tako je, na primer, „nepopustljivi“ Koštunica, pored ostalog, neposredno nakon 5. oktobra pristao da zatraži prijem Ujedinjene nacije, prihvatio „preuređenje“ SRJ i Haškom tribunalu izručio bukvalno čitav državni i vojni vrh.

Vidi vidi šta je taj Koštunica sve uradio?! Ma nije džaba sva ta povika na njega, nego šta?! Tranin li jedan! Ajde da ga se već jednom rešimo i da se već jednom okrenemo životnim problemima, uostalom, budućnost ne može da čeka, jel` da? Taj stalno koči (osim kad ne koči, nego toliko toga stigne da upropasti - k`o Nemci kad su odneli sve što nismo imali pre rata)!
Lako je ovako, zar ne?
A lako je i tako kako je napisano.
Uprošćavanje ničemu ne vodi osim, možda, estradi; trećem putu sigurno ne!
Preporuke:
0
0
17 utorak, 20 jul 2010 00:39
OKVIR
Ja na to gledam iz druge "perspektive".
To je NJIHOV trenutak istine, ma kakav da bude, nama moze malo ili pomoci ili odmoci, ovakvima kakvi smo ( u "ovom vremenu" ).
Narodi "igraju" kroz vekove.
Jos malo pa ce da protekne ceo VEK kako smo usli u "lonac za kuvanje zabe". Tragicnih sto godina.
Pored drugog, imamo i takve koji vole da hvale ( u delu ""srpskog"" NVO sektora ), medjutim oni su mali doprinos "lonca". Ali, npr. veliki doprinos "lonca" su navedenei politicari ( tacnije "politicari" ) sa njihovim "politikama" zadnjih dvadesetak godina. Po meni, svi sem jednog ili dvojice, su brinuli samo za "svoje" pojedinacne/stranacke interese ( a bogami i debelo licne/familijarne ). Princip negativne selekcije, posle 1945, pokazuje kakvi su se mogli pentrati navise ( ali da ne zaboravimo ni nase "prijatelje" spolja koji su u zadnjih deset/dvadeset godina nama podastirali "kandidate za nas izbor").
Cenjeni gospodine Vukadinovicu, Vi ste nam lepo analizirali njihove "domete".
Medjutim, doci ce neki novi mladi ljudi. Jednom prilikom sam ih gledao i slusao pre nekoliko godina kad su isli u talasima.
Preporuke:
0
0
18 utorak, 20 jul 2010 00:47
3S - Stidi Se, Srbijo! - @Istorija kao loša učiteljica!
Ma, znate i Vi da istorija ne moze biti ni dobra ni losa uciteljica, nego da mi mozemo biti dobri ili losi djaci! Tako je to i u pravoj skoli, secate se: neki djaci blistaju, neki nauce ponesto, drugi se muce, provlace ili "padaju" - a svi imaju istog ucitelja! A Srbi - posebno oni iz Srbije, izvinjavam se sto ih izdavajam - tesko da se mogu nazvati i djacima, jer oni po obicaju beze sa casova na kojima se upravo o njihovoj sudbini odlucuje! Pa prepustaju drugima da o njihovom zivotu odlucuju! Prepustaju Tadicu, da on to lepo "sredi" sa Zapadom, i pomazu Tadicu u sredjivanju Kostunice, koji je jedini cuvao bar minimum srpskog nacionalnog i drzavnog interesa! I, Tadic je to lepo "sredio" - uskoro ce cela Srbija pod onu Tarabicevu sljivu. Ako nam je kralja Aleksandra - coveka nesposobnog i prekog - nametnuo 1.svetski rat, ako nam je Tita - coveka sposobnog, ali nazalost antisrpski nastrojenog - nametnuo Cercil, ako nam je cak i Milosevica nametnuo tada uoceni problem Kosmeta, Tadica smo sami prihvatili, tj. poverovali smo bljutavom "marketingu" njegovih drugova sa zurki! Zarad tog smesnog manekencica Srbija se odrekla (ipak) dostojanstvenog i doslednog Kostunice - i evo rezultata! Tadic je Srbiju ubacio u orbitu poslusnosti, i odsad ce svi od Srba i njihovih "drzavnika" zahtevati da budu poslusni, bar koliko je Tadic bio! A bio je, i uzivao je mnogo u tome, znajuci da to ide na racun Srbije, kao i na njegov bankovni racun! Srbija ako propadne - a na dobrom je putu - mora i da se stidi sto je izabrala svoju propast! Hoce li tu propast zvati Tadicevim ili Nikolicevim imenom, manje je vazno. Ja verujem da cak ni jedna Natasa Kandic ne bi vukla takve "poteze" kako to cine prvo Tadic, sad i Nikolic!
Preporuke:
0
0
19 utorak, 20 jul 2010 01:38
Dejan
Ovakvo relaksiranje situacije po principu - "svi su oni isti", prosto kosi po grudima kada curi iz ovog pera.
Pa da su možda i skrivene namere u pitanju, tim oružjem se drugi koriste, mi smo goloruki, naoružani samo ISTINOM!!!
Preporuke:
0
0
20 utorak, 20 jul 2010 04:44
Deyan
Zalosno je,a valjda i Srpski da se u gore navedenim komentarima gotovo ni jedan ne"poklapa"i da gotovo svaki gradanin Srbije ima drugacije misljenje,ja bi to nazvao 8 i po = 8 i po.
Latini jesu stare varalice,tu misao sam cuo pre 23 g. od jedne katulicke casne sestre,nije mi bilo u tom trenu jasno ali sam nazalost naucio kroz sve ove godine.
Hrvati si izgradili svoju Maticu Hrvatsku koja im kao vlada u sijenci vlada drzavom,nacijom i crkvom ,i ma ko bio na vlsati mora da procita "govor" pre no sta podje na binu da prica u ime Hrvatske.Zbog takvog stava,nemojte da se cudite zasto vladari HR. imaji samo drugaciju boju glasa...a sustimna je ista braniti interese svoje,i samo svoje Hrvatske drzave.
Ne zelim da branim "vladare" drzave Srbije, bilo one pocetkom proslog stoljeca pa sve do danasnjeg dana ,svi oni imaju putera i to debelog na glavi.
Ali vratimo se vladama od pre 25god. na ovamo .
Svi oni su se debelo zalagali za vladavinu svojih ideala i fotelja,vladavinu licnih interesa tj. svacijih samo ne onih ciji jesU bili"zastupnici"
S.Milosevic je vladao u ime sebe i svoje partije , a ni to mu nije bilo dosta pa su osnovali "Jul"da bi pokupili glasove centra ...
Sa druge strane opozicija,sve se cinilo da se srusi ta koalicija,i ni pakt sa Djavolom nije bio sraman samo da se srusi prvi. Onog dana 5.Okt. kada je pao Sotona uzjahao je Srbiju Djavo,i opet jadni narod kao i u prvom slucaju pati i strada ...
Nitko,nikada nije uradio nista za narod ,za boljitak svojih pokoljenja , vec svi u sebi govore;"neka traje dok traje...u mutnoj vodi riba ne vidi."Zalosno je to koliko netko nece da vidi propast svega oko sebe , zalosno je to koliko nitko nece da pridje jednom drugom da pomogne , sta se desilo ljudima koji su nekoc bili tako drustveni ljubazni i sve ono sta je nekoc cinilo ponos covijeka ...
Svi ko pirane gledaju "meso" kako bi preziveli te podizu ruku u vodi za spas...samo da bi zabludili narod tj. NAS.
Latini kazu :
SRBIN SRBINU VUK!
Preporuke:
0
0
21 utorak, 20 jul 2010 05:37
saša r.
G-dine Vukadinoviću, ovo je bilo - ni po babu, ni po stričevima, već tačno u centar. Jedino se bojim da su oni, ipak, dobro proučili istoriju. Ako se ne varam, dok su stari kralj Petar, Vrhovna komanda i vojska preživljavali albansku golgotu i sav onaj košmar, tadašnja srpska "elita" se šetala po evropskim metropolama i ljuljuškala na jahtama, čekajući trenutak da se posle pet godina "teškog zlopaćenja" vrati u zemlju i nastavi svoj pohod. To se i desilo, na ogromno zgražavanje svih tada čestitih Srba i g-dina Arčibalda Rajsa.
Njihov božanski put sledili su i "naslednici", koji su aprila 1941, ne zaboravivši da pritom ponesu i svo zlato sa sobom, nastavili "mukotrpan posao" svojih predaka, s tom razlikom što je sa njima u London pošao i generalštab.
Sada, skoro sto godina posle prvog "pohoda srpske elite po zvezdama", s ponosom možemo reći, da će se u prvoj takvoj prilici, na takvu misiju po inostranstvu, odvažiti i režim i opozicija. Računi po inostranstvu su spremni, koferi se za čas spakuju, čeka se samo prva opasnost, i svi ćemo biti svedoci - TRENUTKA ISTINE.
Kao što možemo videti iz priloženog, jedina prava istina nije ni istorija, ni biblija, već priče Broja Jedan iz Alana Forda. Tužno, ali istinito!
Preporuke:
0
0
22 utorak, 20 jul 2010 05:41
Angel
Kosovo je na silu oteto, i ako se bude vraćalo, vratiće se opet silom, jel ga milom oni koji su ga silom otimali vratiti neće.
Preporuke:
0
0
23 utorak, 20 jul 2010 06:42
Ekrem
Činjenica da niko, ama baš niko, ništa fizički ne preduzima protiv ovih zlotvora, govori o stepenu papučarstva, kastriranosti, nedostatka pravih alfa mužjaka u Srbiji koji su pri tom genetski Srbi. Nema. Sterilitet. Jalovost. Impotentnost. Nesposobnost. Biološko istrebljenje. Ta i takva nacija i treba da propadne, što pre to bolje.
Preporuke:
0
0
24 utorak, 20 jul 2010 06:59
Ivan Dr
Donji komentar sam poslao pre pet minuta na sajtu Politika. Sve mi se čini da neće biti objavljen. Hajde da proverimo...

Gospodine Vukadinoviću,
Vaši članci su melem za dušu. Uvek apsolutno procenjujete stvari i ne libite se da ih jasno nazovete pravim imenom.
Kamo sreće da imamo više takvih jasnih i nedvosmislenih novinara i profesora kao što ste Vi, Slobodan Antonić, Miroslav Lazanski... Želim Vam PRAVDU u tužbi protiv Basare.
Zadovoljstvo je čitati članke na Vašem sajtu "Nova Srpska politička misao".
Samo napred jer, jednog dana mora doći do otrežnjenja svih gradjana Srbije.
Preporuke:
0
0
25 utorak, 20 jul 2010 07:34
Jasna Simonović
Prebacivanje sa "političkog na pravni teren" je svakako jako važno, ne samo u MSP i ne samo u vezi proglašenja Kosova, već i svugde...(Mene mišljenja asociraju na mišljenja Sav. Min.zdravlja i spoljne trgovine koja je Trgovinski sud u Beogradu, a i vrhovni, tretirao kao mrtvo slovo na jednom važ
nom trgovinskom postupku)..

Ali! Možda ne bi bilo loše tražiti pravno mišljenje i o celom našem pravnom sistemu (sa sve Ksovom!) u kome tužilaštvo ne reaguje na zloupotrebu ustavnih obaveza, zakona, Hipokratove zakletve, časti, itd, u kome strukovne organizacije, privredne i advokatke i sudske komore ne reaguju "ni na sebe"...a što je autor u malom delu tek donekle analizirao u svom nadahnutom tekstu...
Ne reaguje niti tužilaštvo, niti narod...Tek poneki "trenutak" teksta na nspm-sajtu...Šteta!

ps Samo da još ta Jugohemija reši te "Mileusnić sukobe interesa" pa da se svi "vakcinišemo" protiv "srpske berze u Londonu"...tako nekako...
Preporuke:
0
0
26 utorak, 20 jul 2010 08:40
Božo Bjelak
Gospodine Vukadinoviću, u četvrtak pobjeđuje samo jedna strana, ona koja je već pobijedila. Ne možete sebi pripisati da ste ranije osmislili šta je značilo i šta znači obraćanje MSP. Prije "velikog diplomatskog uspjeha" Jeremića i diplomatskih amatera, moja malenkost i još jedan bivši kolega diplomata, obratili smo se pismima i Prdsjedniku Srbije i predsjedniku Vlade i ministru inostranih da ne traže mišljenje suda i zašto. To je upravo bila namještaljka vladara iz sjenke (nagovor) da Srbija zatraži mišljenje, koje će biti pozitivno za šiptare, tj. da nisu prekršene norme međunarodnog prava proglašenjem države fantoma, a onda će doći do lančanog priznavanja. Objašnjavali smo u raznim listovima, mrežama, stručno šta je to MSP, ko su sudije i iz kojih zemalja ( 10 sudija iz zemalja koje su priznale tu državu) i, naravno, šta će se desiti. Svi koji su o tome odlučivali bili su gluvi. Naknadnu pamet ne priznajem sebi, naravno ni drugima.
Preporuke:
0
0
27 utorak, 20 jul 2010 08:45
Zoran
Ajd da probam da se prisetim.
Kako bi mi bilo drago da niste potpuno u pravu, g-dine Vukadinoviću.
Kako bi mi bilo drago da niste u pravu pola od ovoga.
Najdraže bi mi bilo da vlast u Srbiji vodi prosrpsku politiku, da misli o narodu i zemlji, pa da vi ne morate da pišete ovakve tekstove nego da budete običan, da ne kažem dosadan, univerzitetski profesor-filozof.
Ali, dok nas vlada vodi u ambis i propast, nastavite da budete taj koji će da upozorava, jer možda se neko spasi, pa iskoči iz kola koja suludo idu u propast, možda neko prikoči, naposletku, možda se svi spasemo.
Eto, šta je tu problematično administratoru Politikinog sajta, pa nije pustio komentar?
Istina?
Preporuke:
0
0
28 utorak, 20 jul 2010 09:04
b.s.
Nisam verovala da će stvarnost tako otvoreno da nam pljune u lice!
Bilo je mučno na TV posmatrati Natašu Kandići i njeno oduševljenje posetom Ive Josipovića. Ta žena nikad nije pokrenula pitanje srpskih žrtava iz 1945. i drugih, bliskih godina. Kada bi te žrtve bile popisane, imenovane, kosti podvrgnute DNK analizi, onda bismo videli koliki su bili zločini komunista u Srbiji.
Ovo poslednje je šamar Srbima od Tadića, eda bi pokazao da će i da bije ako se bunimo. Hrvatske zastave nisu smele da se pokače po gradu u kome tapiju na hrvatske zemljišne pretenzije cementira pokojnik na Dedinju.
Pokorno molim, SVI pročitajte knjigu akademika Vasilija Krestića "Genocidom do Velike Hrvatske", mala, brzo se čita-dugo pamti.
I još samo ovo: 1915, godine, kada je pao Beograd, Austrougarske vlasti su odmah na čelna gradska mesta postavile Hrvate. Mislite da će biti drugačije? Mislite da će Hrvati imati milosti prema nama? Neće. Oni hoće da se podboče pod Kalemegdan. I hoće da im granica sa Bugarskom bude na Moravi. Gde smo tu mi?
Polatiničeni, pojugoslovenjeni, pozapadnobalkanisani, pounijaćeni pod zvezdom petokrakom.
Pišite svetom ćirilicom. Ovo mora da pomenem nezavisno od teme, jer su ćirilicu stvorili Sveti ljudi, dva brata Ćirilo i Metodije. Navikavajte se ponovo da pišete ćirilicom,jer ako Hrvati naš jezik zovu hrvatskim a mi pišemo latinicom imena svojih gradova, reka, planina, lična imena...kakva je onda razlika između nas i njih? Ostala je još samo vera da se promeni, a oni na to i računaju. Jer im je Tito utro put obezboživanjem srpskog naroda. Znači, u svom drang nach Osten, Nemačka će uvek koristiti hrvatsku kao udarnu polugu.
Nemam je ništa protiv Hrvata, ali imaju oni protiv mene, a ja imam decu
Preporuke:
0
0
29 utorak, 20 jul 2010 09:34
X
Diskutantu koji, umesto da se potpiše, bilo imenom ili nekim pseudonimom, obraća Blagoju i Milutinu, da pitam u vezi reči:
Vreme je da se prozovu DS / Djindjic, pa sad Tadic i njihovi bespogovorni sledbenici iz DS i ostalih partija koji su i u KOstunicino vreme vladali Srbijo.


Ko je njima omogućio da vladaju SRbojom?
Ko je bio tada najpopuarniji u SRbiji, i dao svu vlast ZĐ?
Koštunica je učinio više za DS nego svi njnei članvi od osnivanja.

U poslednjoj valdi čiji je premijer bio, dao je većinu minstarstava DS i G17 i uvek bivao preglasan

Nisam radikal, ali sećamo li se šta su mu ba puta nudili radikali: Da sam formira manjinsku vladu, koju će oni podržati, i imati komotnu, apsolutnu većinu, a da ispoštuje samo minimum nacionalnih i državnih interesa.

Umesto toga, prvi put je formirao vladu, manjinsku, sa G17, uz podršku SPS, drugi put je pet sa G17 i DS, gde je ključna minsuarstva dao drugma, zadržao sam policiju.

Nisam ni Tomin "fan", ali ne znam kako uopšte zbri sa njim posle onog trodnevnog boravka ne čelu skupštne.

PO tadašnjem ustavu, guvernera NBJ je birao predsednik SRJ, to jest-Koštunica. Kako je izabran tadašei givenrer, Dinkić? Upadom uz krizni štab i kalašnjikove, bar se tako pisalo.I to je sve aminovao tadašnji predsednik SRJ.
U čije je vreme razoren bankarski sistem?
U čije je vreme uvoznički lobi zavladao?

Nemojmo reći da je ceo taj dug Srbije napravila ova vlada, za 2 godine.

Ova vlada je samo nastavila "svetli put" VK, ni po čemu nije napravila otklon, a on je sad kao kritikuje.
Dvoličnst bez premca.
Preporuke:
0
0
30 utorak, 20 jul 2010 10:17
brm
nije loše nije loše..mislim na reakcije na ovaj tekst..

jedno glupo pitanje za sve kometatore a i Vukadinovića
Šta mislite zašto SAD "podržava tu nakazu od države" u srcu Evrope?
ko još ima vojnih policijskih i administrativnih kapaciteta i volje da koliko topliko obuzda i kontroliše
a) leglo najmoćnije mafije na svetu
b) demografski najeksplozivniji deo Evrope - mlade očajno bez posla, obrazovanja, perspektive A JOŠ BELE PUTI - milion idealnih letača avionima u kule bliznakinje i nosača plastičnih eksploziva oko pasa..

DAČIĆEVA MILICIJA?

stari rimljani su kulturnim narodima priznavali status slobodnih građana ravnopravnih ostalim Rimljanima...među onim divljim su razmeštali vojne logore....

nacionalizam vodi među one pitome..kulturalizam je namenjen divljim..a predsednik nam se slika pre d ju leksikonom.. šjor Ivo beži od kamera ko đavood krsta.. a posle ameri krivi
Preporuke:
0
0
31 utorak, 20 jul 2010 11:32
Zoran Popović
Da, trenutak istine se bliži. Bliži se trenutak kada će se videti svrsishodnost puta koji je izabrala srpska diplomatija (2008. - 2010.).
Mišljenje suda je tražila Gen. skupština OUN, pa je kao takvo namenjeno OUN, a nemože biti razlog za bilo kakvo slavlje na obe strane. Ovo mišljenje bi približno bilo isto da su sve sudije u MSP Kinezi ili Rusi.
Mišljenje MSP je samo još jedan korak, mali ili manji. Nikako presudan.
Pravo Srbije na KiM je neotuđivo i bez obzira na navedene loše poteze "suđenih nam vođa". Borba za to pravo se uvek vodila u Srbiji i od nas Srba je samo zavisila.
Evo, 24. avgusta se navršava 1600 godina kako je jedan dug naplaćen. U tih 16 vekova smo se podizali-padali ali opstajali. Opstanak je uslov života.

P.S. Hrvati nikada nisu bili Latini. Vode poreklo od Srba i prilično glupo je pripisivati im mudrost ili lukavstvo.
Preporuke:
0
0
32 utorak, 20 jul 2010 12:15
Đorđe Vukadinović
Samo sam protrčao kroz komentare. Već više puta sam zapazio isti komentar pod različitim imenima, a koji se sastoji od samo jednog pitanja: "I šta sad"? Nisam uopšte stekao utisak da je to maliciozno, niti da se time želi potceniti tekst ili autor. Ali pitanje jeste pravo, teško i ozbiljno - ovo kažem samo zato da bude jasno da sam ga svestan i da ga imam na umu. Što se pak tiče komentara tipa da sam, eto, i ja "napao Koštunicu" i sl, moram reći da su ti komentatori (ne)svesno preuzeli deo stavova i "argumentacije" od mojih (i nspm-ovih) "drugosrbijanskih" autora. Naime, nema sumnje da je smo dss branili od neosnovanih drgosrbijanskih optužbi za "povratak na Miloševićevu politiku", "atentat na Zorana Đinđića", kao i od napada na, pre svega, Koštuničinu kosovsku politiku - iako smo i tu imali zamerki. I tu se ništa ne menja. Ali ako ste zaista pratili moje tekstove kao i sajt nspm onda znate da to nikada nije bila nekritička lakirovka "lika i dela". A druga je stvar što je u jednom velikom delu javnosti bilo kakvo razumevanje za bilo koji Koštuničin potez doživljavano kao skandal i užas. No, nemojmo, tj. nemojte sada da upadamo ni u drugu vrstu dogme - one o Koštuničinoj nepogrešivosti - kojoj su skloni neki komentatori. Ne, gospodo, grešilo se itekako i nije ovaj njihov sunovrat samo posledica "žute" zavere i mračnih spoljnih sila. Niti "glupog" i "nezahvalnog" naroda. Ali to je već tema za neku drugu i širu priču.
Preporuke:
0
0
33 utorak, 20 jul 2010 12:22
toliko o tome
Primetio sam u današnjim vestima da je predsednik Srbije g.Tadić juče latinicom napisao posvetu predsedniku Hrvatske g. Josipoviću u knjizi koja je njegov lični poklon gostu iz susedne države. Toliko o ličnom jezičkom i kulturnom integritetu, o poštovanju Ustava Srbije, o državotvornom osećaju i nacionalnom osećanju ...
Ljubiša V. Jovanović
Preporuke:
0
0
34 utorak, 20 jul 2010 12:22
komentar nije potrban
http://www.slobodnaevropa.org/content/press_klub_dimitrije_boarov/2101304.html
Preporuke:
0
0
35 utorak, 20 jul 2010 12:30
BB jedan
Kao legalista i kao častan čovek koji poštuje zadatu reč, Koštunica je bio dužan da reaguje na kidnapovanje i isporučivanje Slobodana Miloševića u Sheveningen jer je jugoslovenski ustav izričito zabranjivao ekstradiciju naših državljana. Pokušaji da se ovaj sramni čin opravda (Koštunica je navodno obavešten tek kad je britanski vojni transporter sa Miloševićem već aterirao u Hag) – ostavljaju mučan utisak. Koštunica je u to vreme bio predsednik SRJ i oni koji su rukovodili ovom operacijom imali su ustavnu i zakonsku obavezu da ga obaveste. Ili su oni to učinili, u tom slučaju Koštunica je saučesnik u jednom nelegalnom činu, ili oni to nisu učinili, u tom slučaju je bio dužan da podnese ostavku.
Preporuke:
0
0
36 utorak, 20 jul 2010 12:33
Milenko Glišić
Gospodin predsednik Tadić koji se tako lako odriče tužbi za genocid nad Srbima mogao bi našeg "tiohog susjeda" da zapita:
Dragi sSusjed, za prošlih sto godina gde nestade moj narod?
polazeći od austrougarskog popisa iz 1910.

Königreich Kroatien und Slawonien

Kroatisch: 1.638.354 (62,5 %)
Serbisch: 644.955 (24,5 %)
Deutsch: 133.418
Ungarisch: 105.047
Slowakisch: 20.884

navodim izvor:
http://de.wikipedia.org/wiki/Österreich-Ungarn
Preporuke:
0
0
37 utorak, 20 jul 2010 13:17
Zaverenik
Nakaza se silom održava, jer je to, ustvari, distributivni centar droge za Evropu! A koja stiže iz Avganistana, gde se proizvodi pod budnom paskom NATO-a, čitaj Pentagona. Sve je to više puta pokazano celom svetu, kroz razne "edukativne filmove", od kojih se jedan italijanske proizvodnje vrteo i na ovom sajtu, a nesporno je dokazano odbijanjem, od strane NATO pakta, ruske ponude za zajedničko spaljivanje avganistanskih dolina, zasađenih makom. Tobože, seljaci Avganistana su tako, tako siromašni, pa im NATO alijansa ne može oduzeti jedini izvor prihoda, nema srca! Uostalom, mi najbolje od svih znamo, da se radi o jednom pravom, milosrdnom anđelu! A i cvetovi maka su tako, tako crveni...
P.S.Onima što već oštre pera na ovaj moj komentar, spremajući se da još jednom napune usta svetskom zaverom protiv Srba, preporučujem prethodno proučavanje "mape puta" avganistanske dece, koja su se "iznenada, kad im vreme nije", pojavila u Srbiji. Jer, ta deca su stigla tim "nepostojećim" putem droge, direktno iz Avganistana, a preko "nezavisne Kosove".

Ako je droga pravi razlog za rat u Avganistanu, zašto to nebi bio jedan od razloga za uspostavljanje minijaturne, marionetske državice u srcu Evrope, pogotovo što se nalazi u pojasu zelene transverzale, zbog koje se i događa ovo iznenadno uskrsnuće odavno zgasle otomanske imperije, a što nas sve navodi da ode i Sandžak, ali to je druga tema, za drugu priliku... A i mnogo je zavere za samo jedan komentar.
Preporuke:
0
0
38 utorak, 20 jul 2010 13:54
@@
Gos`n Đorđe , tekst je pun pogodak . Komentari su pun pogodak.Božo Bjelak - komentar je pun pogodak.Izgleda počelo da nam puca pred očima.
Preporuke:
0
0
39 utorak, 20 jul 2010 14:31
Dejan
Kao što ništa drugo ne shvataju, tako ni Tadićeva družina izgleda ne shvata da Hrvatima služimo samo kao sredstvo da predstave sebe kao zemlju posvećenu dobrosusedskim odnosima i stabilnosti regiona.

Kad uđu u EU, ako uopšte dođemo u priliku da postanemo član, a nećemo, ponašaće se kao Slovenci oko Piranskog zaliva.

Stid posle odlaska petooktobarskog režima će da nas peče decenijama.

Što se presude MSP tiče, meni tu nije jasna suštinska stvar. Kosovska nezavisnost je ili zakonita i zasnovana na međunarodnom pravu ili nezakonita i protivna međunarodnom pravu.

15 sudija koji sede u MSP trebaju da imaju dovoljno profesionalnog i ličnog integriteta da na jasno sročen zahtev i pitanje, daju isto tako jasan i nedvosmislen odgovor.

U suprotnom nema smisla obraćanje tom sudu.

Jedna mala napomena za G-dina Vukadinovića.

Cenim svaku nepristrasnu kritiku naših političara. U ovom članku ste kritikovali sve. Senku na Vašu nepristrasnu ocenu bacila je činjenica da ste Tadića kritikovala zbog sadašnjih postupaka, Koštunicu za postupke iz prošlosti, dok ste tandem Nikolić-Vučić kritikovali zbog onoga što bi mogli da urade u budućnosti.

Iskreno, ni ja ne znam kakva bi bila vlada sa SNS, NS, PS i možda DSS.

Ne znam ni da li će ova opcija moći 2012. da osvoji većinu.

Pretpostavljam da, bez obzira što ste politički analitičar, to ne znate ni Vi.

Ova vlast je pokazala neizmerni kapacitet za manipulaciju i lažljivost. Zabrinjava i to što su u trenucima ugroženosti više puta najavili da neće tek tako otići, čak ni gubitkom izbora.

Sa takvima se borba ne vodi u rukavicama, već isto tako beskrupulozno. Ako u ovoj zemlji i posle svega na lokalnim izborima pobedi "Koalicija za EVROPSKI...", onda je jasno da sluđenima ne treba ići "uz dlaku".

Da takav plan uspeva, govore rezultati lokalnih izbora i odsustvo anketa javnog mnjenja u medijima.

Uostalom SRS je ispod cenzusa, dok je DSS u neprijatnoj "zoni neizvesnosti". Rezultati sve govore.
Preporuke:
0
0
40 utorak, 20 jul 2010 14:52
Mari
Šta da se radi?
Za početak, g. Vukadinoviću, osnujte stranku! ODMAH!
Imate dosta pristalica (uključujući i mene)!
Dosta je pisanja!
Dela na sunce!
Preporuke:
0
0
41 utorak, 20 jul 2010 15:54
Marko
Potpuno se slažem i potpisujem ispod komentara "BB jedan". (A naravno da se, već po običaju, slažem sa komentarom gospodina Vukadinovića.) Sve je tu rečeno i sve je jasno. Tu je, na "neobaveštenosti" prilikom Miloševićevog izručenja, počela da puca Koštuničina moralna vertikala, a bogami i njegov rejting. Pri tome, napominjem da za Miloševića nikada u životu nisam glasao, ali neke stvari su naprosto nedopustive, a mi Srbi smo ih učinili - i to više puta.
Preporuke:
0
0
42 utorak, 20 jul 2010 16:52
Jasna Simonović
Đorđe Vukadinović,

"I šta sad"? Dobro je da ste "protrčavanjem kroz komentare" uočili ovo pitanje i da ste "svesni i da ga imate na umu"...Lepo bi bilo da "i šta sad" stavite na "nspm drum"...

A ako biste izdvojili malo više vremena, barem za komentare pri vašim tekstovima (verujte, čak sam i ja - komentatorka - iz raznih komentara izvukla biserne pelcere za neke svoje druge delatnosti, hvala svima!) možda biste našli i poneki suvisli "pomoćni znak" za "šta sad" - sad...

Pa tako možda "i šta sad", baš kao i dilema "biti il ne biti" postane i odgovor...Odgovor normalnog života...

Sve najbolje...
Preporuke:
0
0
43 utorak, 20 jul 2010 16:53
@ X
Eh, "X" ne pratis. Na pitanja :

..."Ko je njima omogućio da vladaju SRbojom?
Ko je bio tada najpopuarniji u SRbiji, i dao svu vlast ZĐ?
Koštunica je učinio više za DS nego svi njnei članvi od osnivanja.
U poslednjoj valdi čiji je premijer bio, dao je većinu minstarstava DS i G17 i uvek bivao preglasan...."

Na sam dan 5. oktobra 2000. godine Djindjic @ Col. su molili i kumili Kostunicu da se prihvati da stane na celo DOS-a. Oklevao je , ne zbog toga da vise "ucarti" nego sto je znao jos 1992. godine kad je osnovao DSS skim ima posla.

U pravu si Kostunica je ucinio mnogo dobrog Srbiji, jer je jedini od vajnih "srpski" politicara i tzv politicke elite u Srbiji koji ima hrabrosti da kaze narodu da su Srbi da govore srpski jezik ( a ne nas kao drugovi iz DS i ostalih pro-zapadnih a vise anti srpskih parija u Srbiji); da je jedina "alternativa Srbije- EU strasna i kobna laz po Srbiju i Srbe; itd....
Nije Kostunica uhapsio Milosevica i sramno ga izrucio Inkviziciju u Hagu vec Djindjic i Ceda Jovanovic citaj DS - i Otporasi!!!

I da skratim... Kostunica jeste bio / i sad je kod razumnig glasaca/ popularan politicar 2000. godine ali nikada nije mogao da ima vecinsku vladu u Jugoslaviji pa posle u pro-zapadnom ostatku Srbije. Zasto zato sto je po kljucu mortao da titra i Crnogorcima i svim ostalim a najvise "pro-zapadnom DS i G17 plus, koji su od tada rasprodavali sve sto je vredno u Srbiji rasturali vojsku; izdavali drzavu i narod.

Mja jedina poruka DSS da ne ide u nikakvu koaliciju sa bilo kime na sledecim izborima i po cenu da neispune kvorum.

Jer kako stvari izgledaju DS nema nameru da prestane da rasprodaje, ponizava i izrucuje Srbiju svakom ko to zatrazi; dok i NIkolic/Vucic najavljuju isti kurs isto rastojanje kao sto je to zdusno ovih dve i kusur godina radio TAdic@Co.
Preporuke:
0
0
44 utorak, 20 jul 2010 17:12
aleksandar
Izvanredno Vukadinoviću.
Ne bih se bavio onim "kosovskim" delom Vašeg teksta.
U ovom trenutku me više preokupira "posjet" ovog "visokog i uvaženog" gosta iz onoga što se danas zove Hrvatskom.
Sramota, stid i osećanje pogruženosti, to je ono što me mori. Osećam duboko poniženje.
Taj i takav nam je došao kao apsolutni pobednik u Beograd, slavodobitno se smešeći. Naši "vrhovnici" se ubiše od poniznih osmejaka i postupaka, a šjor poklanja knjigu o "Vukovaru".
Srba u onome što se naziva Hrvatskom više nema, za uništenje, genocid i nestanak Srba tamo više niko i ne pomišlja da priupita, priznanje "kosove" više nije važno, nije važno ni što je taj vrli "uljudni, kulturni i obrazovani" vrhovnik pisao najodvratniju tužbu protiv naše zemlje (ima li išta ciničnije nego da ono što je nastalo na nestanku i uništenju Srba tuži za genocid Srbiju).
Nije važno ni to što su "pravnici" te države na raspravi u Hagu direktno pozivali i tzv. "vojvodinu" da krene u "nezavisnost" kao "kosova", jer je i ona kao "Titova pokrajina bila konstitutivni element federacije - SFRJ".
Ništa nema veze. Mi razvijamo "dobrosusedske odnose".
E pa, stvarno bi voleo da mi neko objasni, zbog čega moramo da "razvijamo dobrosusedske odnose" sa onim što se zove Hrvatska. Ako nam je ono što se naziva Hrvatskom "dobar sused" kako li izgledaju loši susedi.
Kakav je to neprirodni poriv.
Kakvu korist od tih "dobrosusedskih odnosa" bi mogla da ima moja zemlja.
Zbilja, čemu ti odnosi, kada Srba tamo više nema, a toliko koliko ih je ostalo, ne treba im zaštita Srbije, štitiće ih sam šjor Ivo kao ikebanu i kućne ljubimce da ih pokazuje "Europi" i da se hvali demokratičnošću.
Valjda da naši "građani" letuju tamo i ostavljaju sa mukom stečene parice, valjda da "njihovi" biznismeni pokupuju i ono malo što nisu pokupovali do sada. Ili da nam i dalje dolaze Severine, Stublići i ostali Dragojevići, da nam takođe uzimaju parice.
Niko ne može toliko da nas mrzi koliko mi sami možemo da se ponižavamo i puzimo.
Preporuke:
0
0
45 utorak, 20 jul 2010 17:20
Ekrem
Potpuno se slažem sa konstatacijom da je iznenadno i ničim izazvano "otopljavanje" odnosa između Srbije i Hrvatske u potpunoj funkciji formalnih priprema za ulazak Hrvatske u EU. Ciničnost i ponižavanje koje nam "predsednik" priređuje je potpuno na liniji svih bezbrojnih poniženja koje nam se serviraju sistematski već duže vreme. Nije to slučajno. To je apsolutno namerno. Tadić, šaljivdžija, poklanja neku plitkoumnu knjigu o SFRJ (šta god da je tema) Josipoviću, a Josipović Tadiću poklanja knjigu o Vukovaru (šta god da je tema). Poniženje je u ovom slučaju dvostruko, jer Srbi, bar ja to tako doživljavam, ispadaju s jedne strane jugonostalgične ovce (ima neke patetike u tome, ali i sprdačine sa srpskim nacionalnim identitetom ako to uopšte postoji), a a s druge strane krvnici koji su, je li, "sravnili sa zemljom" Vukovar. Ovaj čin Tadića je monstruozan, graniči se sa zločinom, bez postojanja bilo kakvog digniteta, elementarnog ponosa kog valjda i najprimitivniji oblici živih organiѕama imaju po biološkom difoltu. Ništa nije slučajno, odlazak u Rumuniju dok separatističko-terorističke snage u koordinaciji sa američko-evropskim okupatorima "proglašavaju nezavisnost", traženje mišljenja nekog kvazimeđunarodnog suda, rezolucija o Srebrenici, izvinjavanje Hrvatskoj, redom sve do jednog poteza. Ništa slučajno, sve namerno, s dubokim preumišljajem i planiranjem do tančina. E sad, reakcija Srba na sve to je apsolutno nikakva? Kako to razumeti? Ako zamislite ljudsko biće koje se besomučno može mrcvariti, pljuvati, vređati, na koga se može urinirati i na drugi ga način vulgarizovati, a da pri tome to biće apsolutno ne reaguje ni na koji način, onda se nameće samo jedan zaključak. To biće je mrtvo. Mrtva usta ne govore, mrtvo telo se ne pomera, mrtvo telo trpi sve oblike iživljavanja. Spski narod odaje utisak raščerupane lešine nad kojim se sprovode bizarne seanse.
Preporuke:
0
0
46 utorak, 20 jul 2010 17:40
Velimir Zamurovic
Komentar ? Sta bi moglo da se ovome doda ili skrati
sve je kristalno jasno, izuzev smucenosti ovog naroda i pojedinaca kojji sebe zamisljaju kao neke
intelektualce-mozak ovog napacenog naroda.Vecina
cuti a podrepasi cak i pljeskaju vlasti,osudjuju sve koji se drznu da podignu umorne kapke narodnog
vida i masu svojim "antifasistickim zastavama".
Preporuke:
0
0
47 utorak, 20 jul 2010 18:37
Novosađanka
http://www.nspm.rs/hronika/boris-tadic-odnosi-srbije-i-hrvatske-temelj-stabilnosti-jugoistocne-evrope.htm
"Uvek možete računati na mene…i u meni ćete uvek imati saveznike za interese, kulturni indentiet i posebnosti Hrvata u Vojvodini"…
Povodom tužbe i kontratužbe za genocid, podnetih pred Međunaordnim sudom pravde, Tadić je rekao da bi bilo dobro da se problem reši vansudskim poravnanjem, dok je Josipović naveo da su tužbe podnete zbog rešavanja određenih problema i ako se oni mogu rešiti van suda - "tim bolje".
Tako šta može reći, i uraditi, samo nerazuman ili podlac!
Preporuke:
0
0
48 utorak, 20 jul 2010 19:12
hiperborajac
Ekreme , Ekreme ...
Ta smrt mi se priviđa zadnjih tridesetak godina ,još od doba kada sam video reakciju Srba na smrt Druga Tita.
Samo ponekad mi se čini da je smrt "klinička".
Ovo što se radi ovde (NSPM) i na par drugih sajtova ( da me moderator ne grdi kao pre neki dan što ih "reklamiram") obezbeđuje da smrt ne bude bezglasna.
Đorđe Vukadinović odrađuje svoj deo posla.Muški.
Preporuke:
0
0
49 utorak, 20 jul 2010 19:15
Jasna Simonović
Novosađanka, vi ste u pravu ...Koliko mi je poznato, a verovatno će znati pravnici na ovom sajtu da nam tačno objasne, mislim da se krivična dela ne mogu vansudski pravno poravnjavati, bez procesuiranja, pogotovo ako su ta krivična dela ili delo genocidna ... mislim da bi to bio atak i na "povojni" globalni, a ne samo na "izmrcvareni" međunarodni pravni sistem...
Preporuke:
0
0
50 utorak, 20 jul 2010 21:34
Đorđe Ivković
Koštunica kriv ?!
Što se ne vratite originalu:
" NEKA VISI PEDRO!"
Kukavice i licemeri!
Šta je Koštunica objektivno mogao da uradi sa 15% podrške u narodu?
Da li je Koštunica, umesto "savetodavnog mišljenja" zahtevao da se tuži jedna zemlja (za primer) pa da se tzv. "međunarodni sud" primora da jasno presudi, ili bar da mu se maksimalno oteža `izvrdavanje`?
Zašto jasno ne kažemo: "savetodavno mišljenje" (sic!) - za koje smo znali u napred da će biti bljutavo dvosmisleno - Tadićevom režimu treba samo kao alibi za konaču predaju Kosova i Metohije?
Zašto okolišimo: Zašto jasno i glasno ne kažemo da je REŽIM BORISA TAADIĆA VELEIZDAJNIČKI?
Da li je Koštunica "vratio mandat narodu" zbog neslaganja da se prihvati "misija" "EULEKS"?
Šta je, u datim političkim okolnostima, mogao drugo?
Pa što ga nismo zbog takvog stava podržali na sledećim izborima?
Neka niko ne pravda svoj kukavičluk i licemerstvo "Koštunicom".
I, da dodamo: negdašnji "ekstremistički" komentari, često cenzurisani na NSPM zbog `oštrine`, sada se pokazuju samo kao realni, pošto cela situacija sa razumom nema veze, pa ih ne možemo krstiti sa `razumni`.
Još jednom se pokazalo da nisu "svi ekstremizmi isti". Ali, koga briga, ko se tih polemika još seća, dok ovako nagutani žaba postajemo dremljivi, uz malo žgaravice.
Preporuke:
0
0
51 utorak, 20 jul 2010 21:43
au mile
Pitam se ,zar u Srbiji osim Vukadinovića, Antonića, Vučelića i još nekolicine intelektualaca, nema nikog pametnog, hrabrog i moralnog da kaže istinu, o našem propadanju i degradaciji, na koje, kao ovce koje vode na klanje, nemo pristajemo.
Preporuke:
0
0
52 utorak, 20 jul 2010 22:27
Ekrem
Na žalost, iako to ne pravi neku veliku razliku, mislim da smrt nije klinička. To da ta smrt ne ostaje bez glasa zahvaljujući glasovima par ljudi (igle u plastu sena) tipa Vukadinović i Antonić takođe ne pravi nikakvu razliku. Kakva je korist od takvih vapaja? I ne treba tražiti vođu u ovakvim trenucima. Treba da se desi narod. To je ono što fali, i to je ono što tu smrt čini tako stvarnom. To kakvi su Tadić i bulumenta niti je za čuđenje, niti je neka mudrost. Imala je Srbija, ima, i imaće izdajnika za izvoz. Takav smo narod. Ko ne ceni i ne poštuje sebe, ne treba ništa dobro da očekuje.
Preporuke:
0
0
53 utorak, 20 jul 2010 22:43
hiperborejac
AUUUUU Mile... gde nađe Vučelu..AMAN !
Pa Srbima stvarno nema spasa kad su ovako trapavi.
Neshvatljivo je preko čega sve Srbi mogu da pređu , šta sve da zaborave ... koliku rupu da previde.
Preporuke:
0
0
54 utorak, 20 jul 2010 22:59
Peter RV
Djordje Vukadinovic korektno tvrdi da nasi politicari nijesu u stanju da izvuku pouku -ni iz nase najnovije istorije. Kako da se ovo razumije?
Dali su glupi (ili skroz pokvareni do srzi)?
Milosevic je trebao da im da lekciju sa njegovim
predajom Krajine i manipulacijom sa RS.( Njegov najveci 'uspjeh' je bio Dejton, gdje je on potpisao sve sto mu je Holbruk zahtijevao). Nagradili su ga Rambouille-om i 'milosrdnim andjelom'. Ovdje je bio primjer covjeka koji je radio sve da zadovolji Zapad (osim da mu odobri okupaciju drzave).
Dolazi onda Kostunica koji misli da ce odusevit demokratski Zapad, sa njegovim neprikosnovenim demokratskim akreditivom. Poceo nije lose, jer se sastao sa Milosevicem (Mene je ovdje zavrtio jer sam mislio da se tu radi o kontinuitetu otpora zapadnoj agresiji prema Srbima).Odtad, sve nizbrdo.
Setao se po Evropi kao neka demokratska kaciperka,bez da je shvatio da Zapad ne trazi 'demokrate' nego satrape i sluge. Napisao sam mu bio jedno pismo da ga upozorim da je Djindjic njihov covjek, a ne on. U Parizu su neki pokusali da ga upozore, ali on nije htjeo da ih cuje. Kad je on dozvolio da Djindjic izruci Milosevica Hagu, zabio je stim glogov kolac mojemu poverenju. Poslje je bilo jasno da mu anglo-americki ambasadori diktiraju ministre (Draskovic, Dinkic itd).
Njegov najveci frakas,medjutim, je bio onaj nakazni crnogorski referendum. Broj Crnogoraca koji zive u Srbiji , je barem jednak broju Crnogoraca u CG. Kostunica nista nije ucinio da im omoguci da se izraze po crnogorskom separatizmu.
Milosevic je imao opravdanja. Nije imao presedana da mu sluzi kao vodic, ostao je sam pred nadmocnim neprijateljima i njegov poraz je bio neminovan.
Kostunica nema nikakvoga. Sudbina mu je bila dala jedinstvenu priliku da pomogne Srbiji da se uzdigne. On ju je profuckao.
Preporuke:
0
0
55 utorak, 20 jul 2010 23:10
Dejan
-Koštunica-
Jedini koji je bar pokušao da nas oslobodi od više zala (u najboljem slučaju - dva) je sada na "stubu srama", kada bih mogao na taj isti stub bi se i lično popeo, jer je to danas moralan čin, s obzirom ko taj sram definiše (Toma, Dačić, Boris, Tači, Kosor, Kandić ...).
Smeta nam što je bio između dve vatre, što je hteo da nas pomiri, što je samo birao manje zlo, jer dobroga nema ni na vidiku ....smeta nam jer je savest, jer je svedok srpskog prokletstva, kojeg želimo hitno da se oslobodimo.
Jel mu to zameramo što je činio ustupke zapadu, jel mi to mislimo da je moglo i drugačije...??? Ko pokušava da izjednači ustupke (Milošević, SOFA.. ) sa ustupcima (Srebrenica, Vojvodina, Kosovo, Euleks ....) taj boga mi, ima lošu nameru (i te kako lošu)!!!
Preporuke:
0
0
56 utorak, 20 jul 2010 23:53
Ekrem
Problem politike Vojislava Koštunice je jalovost i nepotentnost. Bez obzira na "poštenje" koje se za njega poslovično vezuje, on je tip osobe koja je krajnje neproduktivna, čim god da se bavi. Đinđić je imao potrebnu potentnost, ali je imao pogrešne namere. Radikale i SNS pojeo je primitivizam. Oni su zapravo prvi počeli sa otvorenim ponižavanjem ovog naroda, pretvarajući Skupštinu, kao parlament Srbskog naroda, u haos. Seanse su direktno prenošene putem medija, a narod se zabavljao na račun sopstvene časti i ponosa. Drašković, ispodprosečni "pisac", u politici se muva od pamtiveka poznatijeg pod prezimenom Špiljak Mika. Ima još mnogo kockica u tom tragičnom kolažu, no i ovo gore navedeno sasvim je dovoljno.
Preporuke:
0
0
57 sreda, 21 jul 2010 00:25
Sokenekos
Prvo da potpišem komentar G. Ivkovića.
Pa onda da dodam da je DSS-ov rejting na granici cenzusa obrnuto srazmeran verovanju naroda iluziji (koju je od političara izgleda samo VK shvatao kao takvu): «Evropa nema alternativu.» Znači, kad god DSS i VK u svojim vrlo retkim javnim nastupima (nemaju uopšte pristup medijima) pomenu «lažnu državu Kosovo» i svoju «državotvornu politiku», zaluđeni narod uglavnom prokomentariše u sebi: «ma idi do đavola i ti i Kosovo. Mi hoćemo da živimo!» Ovo nisam doslovce čuo samo jedanput iz usta potencijalnih birača u Srbiji. I birali su kako su birali.
@Peter RV – možda vi znate više od mene, ali mi se čini u konstalaciji snaga VK u vreme svog aktivnog boravka na vlasti da nije mogao da uradi više ni pod razno. Od prvog dana (kada je bio samo iskorišten da dovede ološ na vlast jer narod ološu sa pravom nije verovao), VK-u se konstantno bacaju klipovi u točkove. Milo mafijaš je bio taj koji je uz pomoć EU uspeo da obespravi glasove crnogoraca iz Srbije, VK je u Brisel lično odneo spisak tih građana Srbije. Ipak, iza njega je ostao najveći pravni akt države, ustav, a bez tog temelja kojeg Srbija nije imala od 1945. nije bio moguć nikakav napredak. I to mu je pošlo za rukom na jedvite jade. Pogledajte ko je danas na vlasti: svi njegovi bivši tzv koalicioni partneri. Zar je sa ovakvima moglo više da se uradi? Svaka druga kombinacija značila je izolaciju. Realno, nije imao mnogo toga na raspolaganju, a meidiji su učinili svoje. Nije narodu kriv VK što veruje medijima. Svako ima glavu, neka misli njome. Ali, narod “hoće da živi na račun kosovskih velikomučenika”. E pa, eto neka živi. Što mu IMF preko Dinkića da kroz usta, uzme mu kroz nos. Nego, svi da se složimo sa člankom G. Vukadinovića, kada ćemo pročitati taj program partije nacionalnog spasa pa da se bacimo na posao podrškom i da spasimo šta se spasti može. Do onda, ja i dalje ostajem uz najboljeg od najgorih, ovog što ga ubi principijelnost.
Preporuke:
0
0
58 sreda, 21 jul 2010 02:46
Spasi Srbiju Kostunice!
Da nije Kostunice Srbija ne bi imala Ustav. Svuda kuda je isao , gde god je govorio, govorio je u korist i u ime Srbije. Jedini on na kraju svoga govora kaze: "Zivela Srbija!"
To i misli i svojim radom pokazuje.

Kad su Djindjic, Tadic, Cvetkovic, Draskovic, Djelic, Jovanovic, Korac, Nikolic, Seselj, Vucic,pa onaj iz G17 i ostali na bilo koji nacin, onako zdusno , stali u odbranu Srba i Srbije?

NIKAD! To se vidi po njihovim delima, Vojvodina, Kosovo, Raska, Hag, NATO, Srpska pravoslavna crkva....pa onda sve "alternative" od EU do novog osmanlijskog carstva; priznavanja "gencida", unistavanja jezika, kulture, privrede, vojske; strasna zaduzivanja....

Milosevic je trebalo da odgovara za svoja nedela, ali nikako kod jos vecih zlikovaca , u Hagu, vec kod kuce. U Srbiji....
Preporuke:
0
0
59 sreda, 21 jul 2010 07:25
Jovan
"...nasmejani i dobro raspoloženi predsednici u šetnji Kalemegdanom... ma, milina. Ne bunim se, samo konstatujem..." prijateljski odnosi predsednika i politicara dve susedne zemlje se prenosi i na gradjane tih zemalja koji ce u tom slucaju lakse komunicirati, putovati i prelaziti granicu. A ovo Vase buntovnicko "ma milina" nikako se ne uklapa u to da se ne bunite vec samo konstatujete.
Preporuke:
0
0
60 sreda, 21 jul 2010 08:33
XY
Pitanje „Šta sad?“ trebalo je postaviti pre oktobra 2000. godine. Jasno je bilo da Milošević i JUL nisu rešenje, ali su Đinđić, Koštunica, Drašković, Pešićka..... to bili još manje. Finansirani i instruirani spolja, bez ikakvog programa i ideje (osim mantre o „društvu tržišne ekonomije i parlamentarne demokratije“), sa jedinom željom da se dočepaju vlasti, međusobno suprotstavljeni a okupljeni u „zajednički rušilački poduhvat“ pod palicom Madlen Olbrajt – oni su, svako na svoj način, ovu zemlju doveli do tačke na kojoj se sada nalazi. Od njih i njihovih sponzora se drugo nije ni moglo očekivati. Pitanje „Šta sad?“ - trebalo je postaviti mnogo, mnogo ranije.
Preporuke:
0
0
61 sreda, 21 jul 2010 08:52
brm
@ @x
ovaj deo mi baš nije jasan:
"zato sto je po kljucu morao da titra i Crnogorcima"
po kom ključu?
kojim Crnogorcima? Jočiću, Nikitoviću, svojoj supruzi?
ili SNP Bulatovićevoj ekipi iz Savezne vlade koja se jedina bunila protiv izručenja Miloševića i izazavala skoro pad vlade?

željni smo ovako utemeljenih analiza
Preporuke:
0
0
62 sreda, 21 jul 2010 09:08
brm
@ Spasi Srbiju Kostunice!

"Da nije Kostunice Srbija ne bi imala Ustav"
takav Ustav kakav je on doneo imala je još od 74.

nije Koštunicin greh ni što je bio neobavešten, ni što ne zna da se smeje...

njegov greh je upravo taj Ustav..eeejjj bre DOKTOR PRAVA, član ekipe koja je stradala kritikjujući ustav iz 74. da donese Ustav koji predviđa autonomne pokrajine!!!???
Ustav po kom Srbija nije samo država srpskog naroda već i nnekakvih neimenovanih građana!!!

pa dao je na tacni ustavni osnov i Kosovu i Vojvodini da se otcepe, posle odluke koje već komisije da se SFRJ RASPALA (zar to nije tačno??)i da su njeni delovi - sada entiteti...

da je na tacni Srbiju nekakvim neimenovanim...
Boris samo razrađuje njegovu koncepciju sa ovim curkusom od desrbizacije i manjinizacije stanovništva

a imao je mandat i podršku naroda BAŠ KAO I MILOŠEVIĆ da ukine tu sovjetsku teritorijalnu organizaciju i uvede normaln kao u svim normalnim državama (Evrope, Amerike..gde god pogledate)....


@ zaverenik

hvala što si mi otvorio oči - stvarno ta droga se nije švercovala pre nezavisnosti Kosova nije se ranije (hiljadama godina) proizvodila u Avganistanu i nije išla preko Turske i SFRJ (pod kontrolom UDB-e) u Evropu... štaviše ovi silni umetinci 70-ih i 80-ih u SFRJot nisu umrli od droga... to zapad laže
Preporuke:
0
0
63 sreda, 21 jul 2010 09:50
Ljubiša Spasojević
Da, da, predsednici su prvo gazili po ulici kneza Mihajla, a potom se relaksirajući šetali po Kalemegdanu. Opaska o srpskim zastavama u Zagrebu je dragulj skoro jednakog sjaja onom o Šutanovčevoj patnji zbog izostanak sa parade u Moskvi.
Preporuke:
0
0
64 sreda, 21 jul 2010 10:12
DŽon Šepard
Ne razumem kako se sve Đorđeve kolumne ovog tipa uvek i očas pretvore u borbu komentatora za i protiv lika i dela V.Koštunice.

Šteta.
Preporuke:
0
0
65 sreda, 21 jul 2010 10:14
hiperborejac
Pogledajte komentatore na NSPM...polovina veruje da je propast počela baš 5 oktobra i baš Koštunicom
`Ajde malo da "branimo" tog Koštunicu.Pripadao je maloborojnima koji su shvatali ustavno samoubistvo Srba početkom sedamdesetih.Šta li su radile njegove današnje alternative?
Naravno pošto nemamo informacije iz "prve ruke" ostaje nam samo toliko omiljena "analitika" iliti možda nekakav "fenomenološki" pristup
Za početak Koštunica je vrlo traljav političar.
On nikada nije ni hteo da bude političar.On je hteo da bude državnik.Imao je tu klicu u sebi,to su znali i oni tamo na Zapadu i mi ovde.
Nikada nije imao podršku u narodu.I ona ,okupacijom iznuđena,podrška naroda važila je samo za taj dan , 5,oktobar 2000-te.I tada je bilo 51,2%.Srbi su se na nivou statističke greške odricali Miloševića i spašavali upropašćenu zemlju.Sledećeg jutra,6.oktobra,imao je protiv sebe mržnju 48,8% Srba koji su voleli Miloševića i latentnu mržnju još 40-ak procenata onih koji su voleli Đinđića, Šešelja,Vuka, onog Mihajlovića,Batića ...(da pojednostavim prikaz političkih opcija liderima, uštede prostora radi) Ostalo je bilo njegovo.Sa tim je trebalo da menja Srbiju.Svoju slabašnu poziciju ,bombardovanu teškom artiljerijom strane i domaće "mašine za prljanje", srozao je slabom dnevnopolitičkom veštinom.Setite se samo vajnih saradnika..Maršićanin,Lončar,Mihajlov,neki JUL-ovci, onaj iz Smedereva , nesretni Jočić.(vidi vrlo lucidan članak onog Tijanića o "plavom kitu i planktonu" u nekom NIN-u )Setite se izbora političkih saboraca..Palma,Velja.Njegovi "kadrovici" najurili su sve stare članove iz DSS-a.Time je odsekao i svoju drugu nogu.
Posle je statistika došla po svoje .Kompromisi, kompromisi , kompromisi..Prosto nije imao snage.Narod ga jednostavno nije hteo
Zamalo da bude "otac nacije"..zamalo.Naciji verovatno i nije trebao otac.Nemojte smetnuti sa uma srpsku pamet:danas,2010,još se za svaki Dnevnik RTSa čuje Miloševićeva špica.
Preporuke:
0
0
66 sreda, 21 jul 2010 11:34
Vladimir
Ne bih da se upustam u odbranu lika i dela Kostunice.

Jedino sto mogu da primetim, da je Kostunica lakmus zbivanja oko Srbije.

Kostunica je pravio greske, naravno, ali sta su te greske.

Da li jei greska bilo to sto je u Srbiji pokusao da funkcionise kao predsednik drzave sa jasnim ovlascenjima, u Srbiji gde je visoka funkcija automatski CARSKA, pa se petlja i u Kosovo i u bulevarske platane, i u povredjene kucice..

Kostunicina greska je i to sto nije obelodanio losu politiku svojih koalicionih partnera.

Kostunicina tragedija je sto ga je zapad prozreo u zelji da ojaca Srbiju, koja nikome jaka ne treba, sem gradjanima Srbije..

Da li je njegova greska sto nije BAHAT, pa je PROGLASEN impotentnim, politicki, da li je njegovo smenjivanje "svojih" ministara politicka impotencija, koju nemaju trenutni "prepotentni" i energicni...
Da li prepotentni Tadic moze da smeni par svojih ociglednih nesposobnjakovica, ili Dacic da smeni bahatog glavesinu Bajatovica?

Najveca Kostunicina greska je sto nije bio BAHAT, alav u svom sektoru, tada bi zaboravili, valjda, i na lose saradnike i lose blisko okruzenje....

Pa ako mu je TO najveca greska, i ne mesanje u stvari koje mu nisu u ingerenciji, bas me briga za Kostunicu, sta je sa Srbijom?

Znaci Srbiji su NEOPHODNI jos bahatiji, skoro pa diktatori, koji ce da kidaju, kradu, i da biju, ako treba..

Da li Srbija vapi za tim "trecim" putem

Neku novu "intelektualnu elitu" koja radi svoj posao, takodje bi proglasili za neobavestenu, za impotentnu i sporu...

Nema skoro leka za Srbiju
Preporuke:
0
0
67 sreda, 21 jul 2010 11:53
@brm
Koliko se secam 'Kostunicin" Ustav je jedva usvojen bas zato sto je ostatak tvrdokornih "pro-zapadnjaka" u tadasnjoj (citaj i sadasnjoj) vladi bio svestan da ce tesko biti ignorisati "Kostunicin" Ustav , onda kada oni sklone Kostunicu i pocnu razaranje Srbije.

To se vii danas kad i po cenu da Srbija "nema alternativu, i po cenu da Ameri govore kako je Kosovo "bespovratno izgubljen", u stvari zahvaljujutci tom Ustavu Kosovo (i Vojvodina) ce biti deo Srbije sve dok zuti ne potpisu kapitulaciju, prekrse Ustav i konaco uniste Srbiju.
Preporuke:
0
0
68 sreda, 21 jul 2010 12:48
300 + 1
G. DŽon Šepard,

Onda zaista ne uviđate koliko ovde ima ubačenih zlikovaca.
Preporuke:
0
0
69 sreda, 21 jul 2010 13:15
Zaverenik za brm
U pitanju je KONTROLA proizvodnje, prerade i puteva droge! Novi gospodari, novi i kontrolori, nova i šema i organizacija... Ali, to je samo za one koji ZAISTA žele da otvore oči i spoznaju ISTINU
Preporuke:
0
0
70 sreda, 21 jul 2010 13:23
ludi skretničar
#brm#

Potpisujem sve što ste naveli u vezi Ustava. Koštunica je njime otvorio pandorinu kutiju iz koje su izleteli: Statut, regioni, opšti izbor (čistka) sudija...videćemo šta je sledeće.
Preporuke:
0
0
71 sreda, 21 jul 2010 14:27
brm
za Zaverenik
a šta sam ja drugo napisao?
zar ne počinje kometar - ko MOŽE DA KONTROLIŠE..?
Milošević je uništio državu i sve institucije i nije više mogao da KONTROLIŠE.. e pa neko mora
Preporuke:
0
0
72 sreda, 21 jul 2010 14:48
Boba Borojevic
U pravu su oni koji vicu "Spasi Srbiju iz ludnice , Kostunice!".

Jer nema nikog drugog kome bi se Srbi obratili i ko bi istinski i svojski radio na zaustavljanju sunovrata Srbije, sem Kostunice i DSS-a.

Sro se tice "Kostunicinog" Ustava. Za one koji ga kude evo pitanja za razmisljanje. Zar Kostunica tim Ustavom nije bar donekle onemogucio i otezao rasturacima Srbije: Tadicu, Jovanovicu, Nikolicu,Dinkicu,Djelicu, Draskovicu, Palmi, Cvetkovicu, Seselju (imenujte ih dalje - puna ih je sadasnja politicka scena u Srbiji) da ladno, lazima i prevarama uniste Srbiju?

Cak i da je sklopio savez sa Radikalima, umesto da sto je rasisao opste izbore, ta vlada bi bila kratkog daha jer je tadasnja EU-foricna masina, zahuktana do izbezumljenosti i puna praznih obecanja vec odavno pokupila misli Srba zeljnih da im se laze o predivnom zivotu posle srmti (i.e. ulaska u EU).

Na sve smo kao narod (ber glasacka vecima)pristajali: da unistimo Kostunicu, da predao Kosmet, da se "otarasimo" Vojvodine i sad da "pregovaramo" sa EU o "Kosovu".

Tu nam, braco moja, niko no sami mi ne moze pomoci.
Preporuke:
0
0
73 sreda, 21 jul 2010 14:59
brm
"u stvari zahvaljujutci tom Ustavu Kosovo (i Vojvodina) ce biti deo Srbije"
nasmejaste me
Preporuke:
0
0
74 sreda, 21 jul 2010 16:00
Ljubitelj pokera
Ipak, Milošević je imao najmanje iluzija o Zapadu i zapadnoj demokratiji. Kad se sve sabere i oduzme, on je jedini pokušao da se odupre "novoj realnosti" koja se uspostavljala posle pada SSSR-a. Da li je to radio na pravi način, i da li je to uopšte bilo moguće u datim okolnostima 90-ih godina, to je drugo pitanje. Koštunica je živeo u nekom imaginarnom svetu idealne demokratije a Djindjić je uvidjao da je u toku nova podela karata u svetu i smatrao je da može da bude ravnopravan partner u toj igri. Jedno je prevideo - "stil" igre velikih igrača.
Preporuke:
0
0
75 sreda, 21 jul 2010 16:06
@ brm
brm
"u stvari zahvaljujutci tom Ustavu Kosovo (i Vojvodina) ce biti deo Srbije"
..."nasmejaste me..."

Pa "brm" ne citiraste do kraja napisanu recenicu kojoj se smejete.

Da sam u pravu kad rekoh da ce i Kosovo-Metohija i Vojvodina biti pravno/legalno deo Srbije sve dok "zuti' ne uzurpiraju USTAV i amadmanima ili prevarom prekrse postojeci "Kostunicin" Ustav RS Srbije , pokazuje i muke Amerike, EU, Tadica @Co da raznim "slatkim pilulama" razlude Srbiju i otmu od Srbije ono sto je uvek bilo njeno.

Smejte se, smejte.
Da sam na vasem mestu ja bih plakao - naricao!
Preporuke:
0
0
76 sreda, 21 jul 2010 16:30
Zaverenik za brm
Ne znam ja šta si ti napisao, znam samo ono što je objavljeno, ali tvoj komentar upućen meni lično ne počinje sa "ko može da kontroliše", već je ironično obojen i očigledno bez sluha za druge izvore osim sveznajućih BLICA, DANASA, B92 i sl. Nemam ništa protiv da nastaviš da se informišeš tamo gde ti prija, samo onda ne shvatam zašto se pojavljuješ i na NSPM, koji je svima omogućio uvid i u neke druge izvore informacija?!

Marionetsko Kosovo je stvoreno kao distributivni centar avganistanske droge za Evropu! U Bondstil sleću avioni koji direktno prenose drogu iz Avganistana. To se baš i ne krije previše, jer su američki vojnici koji opslužuju letačke ekipe o tome već ponešto i ispričali. A bilo je i "samoubistava" među njima. Žalosno je što o tome pišu strani novinari, dok naši "čiste sopstveno dvorište", po preporukama "NVO i LDP patriota", propagirane u režimskim medijima.
Preporuke:
0
0
77 sreda, 21 jul 2010 17:23
Božo Bjelak
Čestitam pojedinim komentatorima, koji su se u ovom kontekstu osvrnuli na posjetu predsjednika Srbima "bratske zemlje“ Hrvatske. Kao što su vladari Srbije nasjeli "nešto" jačim vladarima u vezi traženja mišljenja MSP, nagovora da sjednu sa šiptarima za sto i to u stranoj zemlji (što je automacki značilo da su šiptari postali ravnopravan subjekt u pregovorima), tako sada nasjedaju Hrvatima (Jospoviću). Poznato je da ta EU zahtijeva od svake buduće članice da uredi odnose sa susjedima. Zato Hrvati ne biraju sredstva da pred tom EU i svijetom pokažu kako su ima Srbi braća, ili -kako to zahtijevaju EU i Imperija zla - „da se prošlost zaboravi“. Zaboraviti prošlost za Hrvate je najveći uspjeh. Poslije toga niko više ni u Parlamentu Evrope ni bilo gdje, neće spomenuti krvave pirove Hrvata. Nekada smo se šalili, kada je neko bio naivan, govorili smo: „pravi si Generalić“. I umjesto da Hrvati budu Generalići, Srbi po ko zna koji put u istoriji pokazuju tragikomičnu naivnost. Ko god je gledao i slušao intervju Josipovića na Javnoj TV i čuvenog N. Stefanovića, ne može, a da ne bude ponižen i nesrećan. Josipović je obećao veliki pomak, a to je da će biti na putevima (tablama, putokazima) njihove lijepe i plave ispisano Srbija, ili Beograd. To je i najznačajniji dio intervjua. Kada Tadić ode u Vukovar i pokloni se Ovčari, sva zlodjela i genocidi Hrvata biće poništeni, oprošteni. Srbijo, da li se još dalje može srljati.
Preporuke:
0
0
78 sreda, 21 jul 2010 20:34
Neko iz Vojvodine
@brm
Prvo svi Vi koji govorite da je Kostunicin UStav razbija Srbiju i da je los... . Tada su protiv tog Ustava GLASNO vikali LDP, Canak, NVO i EU i SAD su bili protiv. Drugo, sada Dinkic da regioni ne mogu biti usvojeni JER TO NEDA USTAV. Isto Pajtic,i ostali Vojvodjanski separatisti traze da se Ustav promeni jer ne mogu dobiti ono sto oni hoce. Statut Vojvodine je u stvari je kvazi Ustav ali ako se secate 1 verzija je bila jos gora i JEDINO je taj Kostunicin UStav sprecio da se ta 1 verzija usvoji. A za KiM pre godinu dana neko iz Americke Administracije (zaboravio ko) je izjavio da su oni najvise zamerili Kostunici taj Ustav jer im dao jos dodatnih problema u razbijanju Srbije tj. sada je teze njihovim marionetama. A za one koji prozivaju Kostunicu sto nije ukinuo AP...opet covek NIKADA nije imao podrsku naroda kao sto su neki drugi nasi politicari. Nije imao podrsku naroda da je usvoji sam i trebali su mu jos Nikolic + Tadic i MORAO je da im da neke ustupke. Pa Sloba sa 50%+ vise glasova je probao da ukine AP i trpeo ozbiljne posledice zbog toga. Zbog tog cina i onda medijsko spinovanje i propagande, mnogi u Vojvodini primili onu pricu kako svi "kradu" od Vojvodini a neki su postali i separatisti. Da je Kostunica ukinuo AP narucito Vojvodinu em nebi dobio podrsku Tadic mozda i Nikolica tj. nebi prosao Ustav a i da bi prosao spinovanje i propaganda bi ucinili da Vojvodina "zapali" sa separatizmom. Kostunica jeste gresio u njegovim mandatima ali verujem da nije imao puno opcija i i dalje njemu najvise verujem. 18/02/2008 kada je CTV iz Kanade radio intervju sa Holbrukom pitali su ga kako da smire situaciju i da totalno uspostave "Kosova" kao drzavu tj. da li da udju u K. MItrovicu da odmah eliminisu otpor ili sta vec... a on se smeje i kaze da on a i u Americkoj Administraciji znaju i da ce raditi na to da uspostave novu Vladu sa Tadicem na celu a da se skloni Kostunica sa scene jer im on najvise smeta. Nas narod to ne vidi ili nece da vidi
Preporuke:
0
0
79 četvrtak, 22 jul 2010 03:21
Ultravisitor
Mnogo komentara koji nemaju smisla i koji se svode na optuzivanje onih koji su mozda najmanje krivi ako uopste mogu snositi bilo kakvu krvicu za trenutno stanje. Kada saberemo sve dogadjaje iz pretodnih razdoblja, od raspada SFRJ do raspada Srbije, mozemo primetiti da je narod jedini i iskljucivi krivac. Prvo, ratovi koji su vodjeni u bivsim republikama SFRJ-a su bili podmukli bez proglasenja ratnog stanja. Narodu Srbije je takvo stanje uveliko odgovarola jer se mogao kockati sa Jezdom i Dafinom i sanjati ono sto i danas sanja kockajuci se sa laznim obecanjima kojim ih pumpaju Tadic i ekipa. Razlika izmedju Milosevicevog i Tadicevog rezima je nikakva. Prvi je sve davao pruzajuci kvaziotpor dok drugi sve daje besplatno. I u jedno i u drugom slucaju radi se o politickim analfabetama koje pate od kompleksa nize vrednosti. Prvi je voleo da se slika sa casom viskija koju je ispijao sa srpskim krvopijama dok drugi glumi politicku velicinu i kao umisljeni lik trci okolo demonstrirajuci naivnost i lakomislenost. Narod je ijednog i drugog gledao i gleda. Jedina koji moze da promeni rezim u Srbiji je CIA i placenicima iz srpskog naroda a toga u Srbiji niej nikada falilo.
Preporuke:
0
0
80 četvrtak, 22 jul 2010 08:12
Vidoje
- Trebalo bi da ucimo od Hrvata elementarne stvari kako da se odnosimo prema svojoj drzavi i svom narodu. ponovo su nam dali lekciju. A, uskoro ulaze i u EU za razliku od nas.
- voleo bih takodje da nam neko objasni da li je uslov u Srbiji da se neko bavi javnim radom (politicka podobnost) distanciranje od Kostunice i DSS. Kostunica nije DSS, u njegovoj stranci ima vise ljudi ravnih njemu i iskusnih i mladih.
Prateci medije zadnjih godina stice se utisak da stranke i ne postoje. To samo oslikava nas mentalitet koji je navikao na vodju, diktatora. Pa Srbija je imala na vlasti samo jednog iole normalnog vodju, Kostunicu u zadnjih 100 godina. I Djindjic je proveo dve godine na vlasti sam sa par pajtasa, ignorisuci Milosevicev ustav a sprecavajuci donosenje novog. Da ga Kostunica nije tada izgurao jos be imali ustav SRJ. Poltronski mentalitet mnogo voli vodju. To i Boris kao psiholog zna.
Preporuke:
0
0
81 četvrtak, 22 jul 2010 08:40
brm
@Neko iz Vojvodine

kad je Milošević probao da ukine AP i KO mu nije dao? apsolutna SPS većina u parlamentu? radikali? tadašnji SPO? DS u kom su tada bili i Koštunica i Čavoški?

ko je deceniju pobeđivao na izborima glasovima šačice Srba sa Kosova?

argumentom - dobar je (Koštunicin Ustav) jer su drugi predlozi još gori - stvarno ste me poklopili

Zanima me samo i kakoo to Koštunica nikad nije imao podršku naroda za promene? pa zašto su ga uopšte doveli 5. oktobra? mislim na narod ne na strane službe

Koštunica je pobedio na izborima 2000. i imao je apsolutnu podršku naroda da promeni sistem..ko je minirao promenu on ili Đinđić? ko se oslonio na stare službe i tajkine? ko je uveo u saveznu vladu crnogorski SNP, na osnovu rezultat komičnih bojkotovanih izbora iz Miloševićevog doba?

uostalom boriti se 10 godina protiv neke vlasti za svoju, a nemati pripremljene svoje varijante Ustava i osnovnih zakona, nego kilaviti 3-4-godina čak i sa pormenom simbola i imena zemlje..TO IMA SAMO U UČMALOJ SRBIJI...ovo važi za sve ne samo za Koštunicu
Preporuke:
0
0
82 četvrtak, 22 jul 2010 09:53
Dejan
Bravo Đorđe !!!!!
Uspeo si da nas čak i ovde, razdeliš, podeliš, rastočiš, raspoloviš ....
Ovo nije zamerka, samo je konstatacija da među Srbima, podela nikada dosta. Ponašamo se kao razmaženi bračni par, koji se prepire oko prljavih tanjira, usisavanja, gledanja televizije ... a porodica nam propada. Nemam ja više iluzija da ćemo spasiti tu porodicu, jer nazad više nema, ali ne treba dolivati ulje na vatru, ne treba loše činiti još lošijim.
Danas je nekako postalo moderno, da ako malo popljujemo Koštunicu, možemo malo da se i okoristimo o nešto sitno, malo, možda i malo veće, svakom po zasluzi, ili bar obezbedimo kartu za dalje. Dovoljno je odreći se Koštunice, i sistem vas prihvata, kakvi god da ste. Malo ga podkačite, i poslodavac vas bar neće gledati popreko i automatski vas isključiti iz igre(posla), malkice kažete koju lošu i kupili ste bar sutrašnji dan, ali prekosutra je i dalje neizvesno....
....a šta kada njega više ne bude bilo, kada potrošimo i svaki mogući izgovor da nam je za sve kriv i da bi sve bilo drugačije. Da li ćemo se tada pogledati u ogledalo i reći sebi u brk ISTINU ...???
Preporuke:
0
0
83 četvrtak, 22 jul 2010 12:03
brm
@ Dejan
konačno sam shvatio - Koštunica je jedini čiji lik i delo ne smemo da osporavamo - argumentima naročito
po Miloševiću, Đinđiću, Nikoliću, Čedi može rafalnom paljbom
e pa moj probleme je što ja nisam glasao ni za jednog od gore navedenih - već za Koštunicu ZATO ŠTO SAM JEDINO OD NjEGA NEŠTO OČEKIVAO
Preporuke:
0
0
84 četvrtak, 22 jul 2010 12:15
Vladimir
@Dejan
Necemo nikada sebi reci istinu, ni u brk ni u bradu.
Kako da kolektivno priznamo ono sto nam se ne svidja.


@brm

Zasto uopste pokusavate sa jednostavnom logikom da ucestvujete u komentarima.Etiketiranje nam nije potrebno. Sta imamo od toga, opravdanje za neka dela-nedela?
Tooliko pojednostavljenje situacije je gotovo sramno.

Sta biste VI ucinili u okruzenju Milosevicevih i stranih tajkuna, dece generala, najstarije stare i manje stare udbe, stare i nove agencije za bezbednost i KOS-a, Sorosa i NVO, pritisaka nekoliko medjunarodnih sluzbi, uz obilato ucesce lokalnih i medjunarodnih kriminalaca, uz narod koji je zeleo promene, kojem je obecan evropski standard= bolji zivot, uz tezak poraz i kapitulaciju na Kosovu...?

Sta bi VI ucinili, a da jednostavno, kao vasi argumenti, ne odete iz zemlje?

Koji su potezi bili moguci, da se ocuva Srbija i nastavi razvoj. KO nije zeleo da se podigne standard gradjanima, vec samo eliti i birokratiji, ko je zeleo novac samo u svojoj kasi, KO nije uradio ni jedan most, ni JEDAN kilometar koridora 10?

Kostunica, ili mi svi smozadovoljni.

A ovi "potentni" i "informisani", eto, sve bi bilo kada bi bilo, da nije krize, verovatno bi se birokratija samougusila..

KO je smislio 24 ministarstva, 120 i vise Agencija, lokalnu SAMOupravu(a '60-e su davno prosle) koja ima vise novca od lokalne privrede? KOME je najveci "izvoznik" iz Srbije US steel?

JEDAN Kostunica je dovoljno opravdanje, valjda to treba da zgutamo, kao legendarnu zabu, meta za kritiku i sakrivanje od podmukle namere, i gradjana i biraca...
Kostunica ima 12 mil.$ akcija u banci, na Forbsovoj listi je, ima vinograde..

Pa nece bas proci takvo pojednostavljenje, pogotovo sto se kroz tih 10 godina provlaci VLAST dve bitne stranke, DS i G17, neprekidno, ili u Vladi ili u gradu Beogradu.
DSS im nije smetao u njihovim "uspesnim" politicki potentnim, EUforicno ubrzanim resorima.
Preporuke:
0
0
85 četvrtak, 22 jul 2010 13:24
Stefan za G. Vukadnovica i NSPM
Mi smo Srbi veoma poznati po tome sto uvek kasnimo i ne gledamo dugorocno. Ne mogu da izbegnem osecaj da se ova Vlada i Tadic spremaju da uskoro za "kompromis" tj. neku vrstu podelu ili mozda totalno priznavanje KiM kao drzavu (i to verovatno bez referenduma) sto je protivustavno.... Tako da bi zamolio, da od analiticara (Vi Gospodine Vukadinovicu, Antonic, i drugi), do politicke partije (prvenstveno mislim o Kostunici i DSS-u tj. poruka i njima i bilo koja druga partija koja je ISKRENO za KiM) i drugi intelektualci koji imaju i dalje malo nacionlne svesti u sebi da SE ORGANIZUJETE I DA BUDETE SPREMNI DA se sa svim legalnim i mirnim nacinima SPRECITE ili da se BORITE protiv takve strategije jer je to IZDAJA. Ovde se radi o nasoj drzavi, o 15% teritorije, o nasim gradjanima na KiM (a bogami i u Presevu kao sto je Blic pisao), o nasoj istoriji, o ekonomskog znacaja KiM koji ima prirodne rezurse, itd. Statut Vojvodine i Deklaracije o Srebrenici su klasicni primeri kako je ova Vlada uspela a otpor je bio manje vise patetican narucito od strane DSSa i ostatak tzv. "opozicije" i KiM je suvise vazna tema da pustite da se isti ishod desi. Mozda gresim ali ako ovo planiraju da rade ovi iz Vlade onda analiticarski tekstovi i clanci nece biti dovoljno... ovde morate da rizikujete malo
Hvala na prostor i G. Vukadinovicu bravo za tekst.
Preporuke:
0
0
86 četvrtak, 22 jul 2010 14:46
OKVIR
Dve su grupe faktora na gadan nacin isprepletene.
-Ovo zlo spolja koje ovde ostvaruje, na doslovno konkvistadorski nacin, svoj interes.
-Ovi "izabrani alavci" koji misle samo na sad i sebe. Oni su muka zato sto - brinu za tudji interes dok im oni spolja to dozvole. Dozvola istice kad se prelazi na sledecu fazu u politici prema Srbima. Tad se "istroseni" menjaju sa vec unapred pripremljenom ekipom koja - se SAMA ponudila.
Nasa muka je u tome sto se izvor tih novih poslusnika - NISTARIJA !!! samoobnavlja, svima ispred nosa i nikom nista tj. nizbrdo i dalje sa njima, dok ne napune svoje dzepove i dok ne dodje nova faza !!!

Medjutim praksa je pokazala da svi politicari nisu vodili losu politiku gledano iz perspektive interesa Srba kao naroda. Kostunica je svakako protiv tih alavaca i politicar koji je u datim okolnostima ucinio sta je mogao. Ucinio je znatno vise nego sto se moglo i ocekivati od politicara koji je imao samo petnaestak procenata podrske. Sto se tice njegovih gresaka, bilo ih je ( gledano iz nase perspektive " odozdo gledano " - ko mu vec sta stavlja na teret ). Medjutim imalo bi smisla lamentirati nad tim " njegovim greskama " tek u slucaju da je imao dva/tri puta vecu podrsku u narodu.
Zato gospodo, VI koji krivite Kostunicu za ovo i ono, budite razumni. Ako mislite da je pravac Kostunicine politike bio dobar a nije dovoljno daleko odmakao u tom pravcu onda kritikujte biracko telo. Ali pre toga " oderite " po ovim i tudjim slugama. Valjda su oni imali nadmocnu podrsku biraca u zadnjih deset godina. A onom zlu spolja mnogo i ne mozemo a posebno zato sto je svakakvih medju nama ( no njima se moze skinuti maska ).
Na kraju, slazem se sa g. Vukadinovicem da je i Kostunica gresio medjutim nije to moguce porediti ( ni u kom smislu niti je na istom stepenu tezine ) sa onim sto npr. cini ova ekipa sada.
Preporuke:
0
0
87 četvrtak, 22 jul 2010 17:05
Stanimir Trifunović, ranije PETI ELEMENT
Autor teksta manipuliše sa kvaziambivalentnim stavom prema Vojislavu Koštunici pokušavajući da stvori iluziju o jednakoj kritičkoj distanci i prema tzv. drugosrbijanskim stavovima i prema stavovima V.Koštunice i na taj način formalno uravnoteži svoje kritičke analize prema obema stranama.
Ako se međutim pogleda karakter kritika, lako se zaključuje da je reč o različitim kvalitetima istih.

A, ISTINA je uvek JEDNA!
Vera ILI nevera!
Preporuke:
0
0
88 četvrtak, 22 jul 2010 18:51
Boba Borojevic
@ Stefan za G. Vukadnovica i NSPM

Stefane, upravu ste. Ono sto treba cela Srbija a pogotovu opozicija da uradi da TRAZI NEOPOZIVU OSTAVKU dosadasnjeg predsednika Srbije B. Tadica; msp. V. Jeremica i predsednika vlade RS Cvetkovica.

Ova trojica "gospoda" su pokazali da su apsolutno nesposobni i nespremni da upravljaju Srbijom.

Da imaju casti i postenja vec sada bi bili pred mikrofonima ili u Pralamentu sa svojim ostavkama. Ovaj ce narod Srbije morati da ih moli da se sami predaju.
Preporuke:
0
0
89 četvrtak, 22 jul 2010 21:12
Konzervativac
@Stanimir Trifunović, ranije PETI ELEMENT

Ako hoćete reći da je g-din Đorđe Vukadinović počeo oportuno da manevriše u svojim analizama koje se odnose na Voju Koštunicu kako bi izbegao oštre osude aktuelnog režima i zadobio status objektivnog, kritički nastrojenog političkog analitičara, slažem se sa Vama. Koštunici se traži "dlaka u jajetu" u svim sferama društvenog i političkog života za koje je tobož odgovoran da bi se relativizovale katastrofalne greške režima po pitanju politike prema Kosmetu. Jer, koliko sam razumeo, ovaj tekst je dominantno bio motivisan očekivanom odlukom MSP.
Preporuke:
0
0
90 četvrtak, 22 jul 2010 21:36
Nikom ništa
MSP drobi Srbiju, a baba se češlja...

U Japanu, kada bi predsednik ili resorni ministar doživeo ovakav JAVNI KRAH proklamovane politike, izvršio bi harikiri!

U normalnim državama, političari posle ovako gromoglasnog neuspeha, koji usput nosi i nesagledive posledice po državu, podneli bi bar neopozivu OSTAVKU!

U Srbiji, KRIVCI ZA NACIONALNU KATASTROFU će, najverovatnije, otići na ODMOR u Crnu Goru... Da čorba bude gušća, otići će i opozicija... A ako zrelo razmislim, otići ćemo i mi...
Preporuke:
0
0
91 četvrtak, 22 jul 2010 22:02
Pamtilac
12.JUN 2008.
SAMO DA BI JEDAN ČOVEK OTIŠAO
Slobodan Antonić

"Izgleda da je taj čovek, ma šta o njemu mislili, ipak nekako nezgodan. Izgleda da je počeo da smeta. Nezgodan je, valjda, zato što mu se ne može prebaciti da je diktator, kao onom pre njega. Ne mogu mu se prebaciti ni ratni zločini. Ne može se ni kupiti, nekako je zadrt. Uhvatio se Kosova 2004, taman kad su na njega svi zaboravili. Uznemirio javnost, čak okupio stranke. Srbija je prvi put, posle 2000, pružila otpor. I pošto se Rusija umešala, od plana da Kosovo „padne šap'tom” nije bilo ništa. Na pitanju Kosova, uz najveću i najbogatiju zemlju sveta stalo je 40 zemalja, uz malu Srbiju 150. Nepojamno.

Taj čovek je postao smetnja. Zato na njegovom primeru treba pokazati kako prolazi svako ko pruži otpor. Zato će on od velikog demokrate, prevodioca „Federalističkih spisa”, tumača Tokvila, pobednika nad Miloševićem, pošto ga poslednji put provučemo kroz naše televizije i naše novine, postati sebični, mali političar iz Belanovice, bedni vlastoljubac za koga niko ne sme da kaže ni jednu lepu reč...

... Sve će konačno biti privatizovano, sve integrisano, Rusi će biti vraćeni na svoje mesto, Kosovo poslato u istoriju, Beograd će, kao što je i red, ponovo moliti za prijem u NATO, Brisel će se, kao što je i red, ponovo setiti nekog uslova, mediji će ponovo objašnjavati kako „EU nema alternativu”... I sve će biti kako treba. A i mi ćemo biti zadovoljni".
Preporuke:
0
0
92 petak, 23 jul 2010 00:41
Sedamnaesti novembar
Strašno je biti mali i nemoćan a na meti velikih i moćnih. Zašto smo na njihovoj meti? Najverovatnije zato što smo nekada bili buntovni, a veliki to ne podnose. Osim toga smo i nepredvidivi. I zato našim mukama verovatno nije došao kraj.
Preporuke:
0
0
93 petak, 23 jul 2010 08:41
Stanimir Trifunović, ranije, PETI ELEMENT
Po pravilu ne repliciram na komentare, ali ovog puta činim to da bih pojasnio svoje mišljenje:

@Konzervativac

Ne mislim da gospodin Vukadinović pokušava da relativizuje katastrofalnu politiku aktuelnog režima
prema Kosmetskom pitanju ( kao i prema ostalim aspektima društvenog, ekonomskog i političkog života ), šta više, jedan je od retkih preostalih autonomnih i suverenih kritički nastrojenih intelektualaca u Srbiji čija lična filozofija funkcioniše Kantovski ( ili Hegelovski, ispraviće me sam profesor):"Ono što mislim ne moram reći, ali ono što kažem sigurno mislim".
Komentarišući tekst želeo sam da implicitno potenciram važnost pravljenja značenjskih razlika u kvalitetu kritika koje upućuje Koštunici sa jedne strane, odnosno "drugosrbijancima" sa druge strane. Radi se o strukturalnim razlikama koje ne deformišu ni dnevnu ni istorijsku istinu o analiziranim akterima.
Naposletku, ISTINA je JEDNA, a profesor Vukadinović ne prodaje veru za večeru.

@Pamtilac

Veliki tekst profesora Antonića.
I velika istina.
Preporuke:
0
0
94 utorak, 27 jul 2010 15:13
Orlando Blum
Dosta vise kompradora! Nece oni podneti ostavku, sa kukom su dosli, motika ce ih oterati. Gde god se pojavi Tibor Varadi i mlađani japiji iz naseg MIP-a da brane Srbiju, to je propala stvar. Zasto nisu angazovali zenu zmaja Smilju Avramov, druge profesionalce iz sveta? Pokrenuli su postupak u Hagu koji nije imao sanse za uspeh, a zavrtali ruke vladici Aretmiju da odustane od privatnih tuzbi koje su imale sve sanse na uspeh? U trenutku priznanja Kosova od strane US, UK, Holandeza i drugih njihovih satrapa, trebalo je pokrenuti tuzbe pred Americkim okruznim sudovima, a zasto ne i sudom u Spaniji, Rusiji, Kini, svakim drugim sudom gde se moze voditi postupak protiv funkcionera trece zemlje zbog narusavanja ljudskih prava, otimanja imovine, mucenja, vadjenja organa Srba. Zasto nema tuzbe u Srbiji? Ne zaboravimo da su se sva ubistva, otmice i torture Srba desavale pod pokroviteljstvom zemlja koje su priznale Kosovo i nadgledale Albanske zlocince, dakle sponzora! U Americi je trebalo tuziti njihove lidere i Albanske narko vodje na osnovu Alien Tort Claims Akta (ATCA) za mucenje i pomaganje u mucenju Srba, njihovom progonu i otimanju imovine. Crkva je lepo trebala da tuzi da joj se vrati zemlja na Kosovu! Na osnovu Alien Torta Americki funkcioneri su mogli biti tuzeni od strane Srpske Drzave, crkve, firmi, pojedinaca pred Americkim okruznim sudovima, za stetu na Kosovu koju su Srbi pretrpeli i oni bi se tom sudu morali ODAZVATI. Bosanski Srbi su trebali da tuze na osnovu tog akta Holbruka, Klintona i to drustvo za stetu zbog gubitka 20 % teritorije u Bosni. Srbi u Hrvatskoj Klajna, Holbruka, Klintona i Vokera. Bosanski Muslimani su koristili Alient Tort alat protiv Karadzica, a Albanci protiv Milosevica i dobili. Vratimo im istom merom. Treba uzeti dobar tim prevejanih advokata u Americi kao sto je Artemije hteo, naci fin okruzni sudic, odvojiti par miliona dolarcica i udariti zmiju u glavu! Slicno uraditi i u Spaniji!
Preporuke:
0
0
95 utorak, 27 jul 2010 15:35
Orlando Blum
Da dodam... Taci, Ceku, Ahtisari, Riker i zvanicnici drugih zemalja sponzora nelegalne secesije, su mogli biti tuzeni pred Americkim sudovima i na osnovu "Foreign Sovereign Immunities Act" (FSIA) iz 1976. godine, a moguce i po drugim osnovama. Trebalo je traziti zaplenu njihove imovine u Americi, bez obzira imaju je ili ne, radi presedana, recimo zbog stete od nezakonite privatizacije na Kosovu. Trebalo je tuzuti i Man-ki-buna za pokroviteljstvo u narusavnju medjunarodog prava povodom secesije! Americki zvanicnici su morali biti tuzeni na osnovu Americkih zakona za pomaganje UCK i stetu koju su Srbi zbog toga pretrpeli, i za pomaganje Hrvatske u operaciji Oluja, bombardovanje Srbije i svako drugo krsenje medjunarodnog prava! Hvala Tiboru Varadiju, Predsjedniku, Ministru sto nisu pokrenuli sve te postupke koje smo mogli lako da dobijemo, nego su nam mazali oci njihovim jalovim, propalim i stetocinskim radnjama. Kao sto neko rece, bolje je imati PRIJATELJA medju NEPRIJATELJIMA, nego neprijatelje medju “prijateljima”. Mi imamo ovo drugo, zato smo tako i prosli! Dosta vise intelektualnog zuluma nase prodane kvazi elite.
Preporuke:
0
0
96 utorak, 27 jul 2010 20:44
glumac
Kao i uvek:konkretan i nepristrasan.Dakle niciji osim srpski.Ali oni koji se grabe da budu vodje ovog naroda niti citaju niti slusaju umlje ovog naroda,pa ispada da je sve dzabe i bez smisla.Ja nemislim tako,nego treba naci nacina da se izadje iz ove malodusnosti i ravnodusnosti,resenja uvek ima!!!
Preporuke:
0
0
97 utorak, 27 jul 2010 21:27
willie nelson
Obitelj srpskog predsjednika Borisa Tadića, supruga Tanja i dvije kćeri, 12-godišnja Maša i 9-godišnja Vanja, nedavno su tri dana provele na Brijunima, potvrđeno je iz Ureda hrvatskog predsjednika...Ženski dio obitelji Tadić odmarao se u rezidencijalnoj Vili Jadranka i, naravno, s obzirom na to da su bile gošće predsjednika, trošak njihova kratkog ljetovanja podmirila je hrvatska država...bile iznimno zadovoljne pažnjom domaćina i rekle su kako bi voljele doći i iduće ljeto...http://www.jutarnji.hr/boravak-supruge-i-djece-predsjednika-srbije-na-brijunima-potekao-je-u-najvecoj-tajnosti-/850298/
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner