Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

”Debeli ružni rasisti, zaostali u vremenu”

Komentari (54) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 07 jul 2010 11:32
@@
Amin
Preporuke:
0
0
2 sreda, 07 jul 2010 13:17
thinking maize
Već duže vreme se zalažem u privatnim razgovorima o "ovoj našoj situaciji" i našim "veselim" odnosima sa Zapadom da mi Srbi u kontaktima sa Zapadom igramo ISKLjUČIVO PO NjIHOVIM PRAVILIMA! Sada, pitaćete se, ZAŠTO PO NjIHOVIM PRAVILIMA? "Kada", dodaće neki, "nam ONI RADE O GLAVI!?" "BAŠ ZATO", dodajem ja! Jer, GLAVNI POKRETAČ tog istog ZAPADA je SEBIČNI INTERES, a međusobne zađevice rešavaju po principu reciprociteta!? "Ej čoveče, jesi li ti normalan", opet će neki dodati, pominjući bombardovanje nesrazmer u snagama i sl. "Da, da (dodao bih), možda JESU JAČI, ali PAMETNIJI NISU!" "Dobro jutro Kolumbo", "ajde prosvetli me" i sl., bile bi pomalo cinične primedbe, kao odgovor na moju upornost. Tada bih "vadio iz rukava" "ključni argument": "Da, ne možemo da RADIMO SVE ŠTO I ONI, ali možemo da PRIČAMO I PITAMO. Recimo, ako VEĆ INSISTIRAJU na "POLITIČKI KOREKTNOM GOVORU", ZAŠTO IH NE BISMO PITALI ZAŠTO ZAPADNjACI KAO REČ ZA ROPSTVO I ROBA (SLAVERY, SLAVE) GOTOVO ISKLjUČIVO KORISTE REČI IZVEDENE OD IMENA NAŠE, SLOVENSKE RASE?! Ako već može "Afroamerican", a ne "negro" ili "darky", tim pre NE MOŽE SLAVE i SLAVERY", trijumfalno bih završavao sopstvenu argumentaciju. "Stvarno, ima tu nečega", uglavnom bi bio odgovor. Pa da pitam šire čitateljstvo, ovde na NSPM-u, ZAŠTO NE BISMO POKUŠALI sa "POLITIČKI KOREKTNIM GOVOROM"?!
Preporuke:
0
0
3 sreda, 07 jul 2010 13:22
Dimitrije Logdanov
Čovek je napisao ceo članak kao reakciju na jedan moj raniji komentar, u kojem sam iskoristio glupost dotične pevačice i još gluplju reakciju nekog anonimnog beograđanina koji je negde ostavio svoj komentar i omogućio ponekom dokonom čitaocu, kakav sam ja, da sazna za njegovu detinju povredljivost.

Namera mi je tada bila da pokažem kako pojedinac, ne razmišljajući o eventualnim posledicama svojih reči, može da ostave utisak suprotan onom koji je nameravao. Želeo sam da, u benignoj raspravi, ukažem drugom komentatoru na mane njegovih vatrenih stavova iz kojih sam izvlačio zaključke suprotne od onih koje je moj oponent imao na umu. Naprosto, zbog vatrenog stila koji ga je izvodio iz ravnoteže, dotični je pričao ono što možda nije ni želeo.

Ali, nisam ni slutio da će moje skromne misli Tošića toliko uzrujati. Nisam ni slutio da neko može o tome da razmišlja sedam dana i od komarca da napravi magarca, a od mene "dežurne samomrzitelje i autošoviniste" - u množini.

U svakom slučaju, iz ovoga sam izvukao zaključak.

Ostrašćeni čitalac raspoznaje slova, ali ne razume štivo.

Nikada nećemo doznati broj potencijalnih "naših" koji su postali "njihovi" samo zato što su ih "naši" proglasili neprijateljima.

Sve što smo saznali iz ovog teksta, pokazuje autora kao veoma razdražljivu osobu koja će sigurno, pod nekim pseudonimom, opet dokazati moje dobro smišljene i organizovane neprijateljske namere.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 07 jul 2010 13:44
saša r.
Ima dosta istine u ovom tekstu, ali ipak ne bih toliko generalizovao.
Roling Stounsi jesu vremenom postali institucija, kao što uostalom siromašni slojevi revolucijom dođu na vlast, a onda postanu mnogo gori od buržuja.
Stounsi jesu bili buntovnička ekipa, sve do događaja na autodromu Altamont 1969. Naime, oni su tada održali besplatni koncert, napravivši vrlo veliku grešku, jer nisu želeli profesionalno obezbeđenje. Tragedija je bila neminovna, a priznaćete, nekom je baš to odgovaralo. Našli su se u "nebranom grožđu", i morali da izaberu - kraj karijere ili od danas "saginjemo glavu". Od tog dana više u bekstejdžu nije bilo Crnih Pantera i Anđela Pakla, već je FBI preuzeo punu kontrolu nad događajima, kao što od tada ni Kit Ričards više nije silazio na ulicu ( zbog rizika da ne dođe u dodir sa dilerima droge u evropskim metropolama, čime bi rizikovao hapšenje, a posebno održavanje koncerta, koji nesumnjivo donosi enorman kapital ). I tu delatnost od tada "reguliše" FBI. Centri moći su na Altamontu ubili dve muve, uspostavili su kontrolu nad Stonsima, a istovremeno razbili hipi pokret, koji se posle toga nikad više nije sastavio.
Sad malo o koncertu u Beogradu. Niko od stranaca ( uključujući i Mika DŽegera ne dolazi u Srbiju ravnodušan. Svi su pod pritiskom, jer kako nas prikazuju na zapadu, razmišljaju da li će izvući živu glavu. Međutim, kada vide naše ljude i osete njihovu energiju, sve se vrtoglavo menja, usađena panika prelazi u potpunu euforiju, zato su po odlasku iz naše zemlje svi oduševljeni i opčinjeni.
Taj pozitivan šok najbolje se mogao videti i osetiti na samom koncertu. Kit Ričards je bio nasmejan kao malo dete, svirao je briljantno, Roni Vud crveneo, večito hladni Čarli bio vidno raspoložen, a Mik DŽeger u najmanju ruku šokiran. Stonsi su uzvratili publici na najbolji mogući način, svirali su besprekorno, a energiju uzvratili u izobilju.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 07 jul 2010 13:45
saša r.
II deo

Što je najvažnije, isti taj DŽeger, koga toliko kritikujete, pokazao je ogromno poštovanje prema srpskoj publici. Izgovarao je na perfektnom srpskom jeziku čitave rečenice, čak se i našalio na račun svog pratećeg vokala na srpskom jeziku. Mogu slobodno da kažem, neko ko je zbog jednog koncerta naučio čitave rečenice i pošalice, pritom ih izgovorivši mnogo pravilnije od nekog ko polaže pravo na srpski presto, zaslužuje svako poštovanje.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 07 jul 2010 14:01
Mladi DŽedaj
Možda joj je neko nešto dobacio pa je zaključila da smo rasisti. Možda joj nismo lepi (druga rasa :) - i to je dozvoljeno. Ali mi je smešno i potpuno neverovatno da neko ko je došao iz Amerike bilo koga može da nazove debelim. Pa upravo u Americi su kriterijumi debljine potpuno pomereni, sve je nenormalno. Neko ko bi u Evropi bio debeo ovde je normalan. Narod im je bolestan od prekomerne kilaže. Bez preterivanja, svaka druga osoba je gojazna. Deca u parku su im gojazna. Po gradu mogu da se vide ljudi, brda mesa, kako se vozikaju na električnim motorčićima zato što ne mogu da hodaju. Potpuno je normalno videti ljude zarasle u salo, sa ogromnim stomačinama koje ispadaju, i žene i muškarce sa zadnjicama metar sa metar, koje jedva staju u specijalno sašivene pantalnone, kako se gegaju unaokolo. Najtužnije mi deluju kompletne debele porodice - muž i žena, oboje jedva hodaju. Za nekog ko dođe sa strane to izgleda stvarno upečatljivo.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 07 jul 2010 14:16
Sanja BL
Nekako sam za svo ovo vrijeme kritika, laži, prozivki... naučila da mi ama baš ništa ne znači šta o meni misli neko do koga mi nije stalo! Mene više muče ovi "naši", npr. kritičari otkazivanja gostoprimstva nesrećnoj Bjork koja ne zna ni gdje je KiM, mene muče ovi "naši" koji su hvalili Mejsi Grej i davali joj za pravo, mene muče više ovi "naši" kod kojih samodestrukciji, ocrnjivanju rođenog naroda, saginjanju, ponižavanju... nema kraja! Ima onih koji to rade za pare, npr. ova Sonja Biserko i njene drugarice, koja će da svjedoči u korist Ganiću, super, snašla se, zaradiće nešto, može, nema nikakav problem sa tim kako da se sutra pogleda u ogledalo, nema problem sa tim kako se osjeća ona majka koja je svoje osamnaestogodišnje dijete poslala u redovnu vojsku, a on joj se vratio u kovčegu, nema jednostavno problem da brani Ganića, iako nije bila ni blizu Dobrovoljačke, ona ga brani za pare jer može i svaka joj čast, dobro je to, zaradiće nešto, a ima i onih koji to rade besplatno koji su možda i gori, ali jednostavno manje snalažljivi od Biserko i sličnih. Bilo kako bilo, uticaj ovih "poznatih" nije nimalo beznačajan. U2 je odradila posao u Sarajevu za muslimane 1993., iako je samo par stotina metara od mjesta gdje su održavali koncert bio logor za Srbe i iako je baš u tom tenutku tu neki Srbi mučen, premlaćivan, ubijan, oni su odrađivali posao i dobro su ga odradili. Promovisali su Sarajevo kao grad žrtvu gdje su stigli i grad žrtva je i danas to iako u njemu ne živi većina predratnih stanovnika koji su iz grada žrtve protjerani ili su pobijeni ili se i danas iseljavaju jer ih pale po haustorima, ubijaju u gradskom prevozu... A i mi smo krivi jer je kod nas postalo gotovo idolopoklonstvo to kada će ko da nam dođe... ne cijenimo sebe, a onda nas ne cijene ni drugi!
Preporuke:
0
0
8 sreda, 07 jul 2010 14:18
dragoslav pavkov
Mejsi Grej je rasno opterećena američka crnkinja.Pokret protiv segregacije izrodio je kao što to obično biva i neke nuspojave.Jedna od njih je i to da crnac ne može biti rasist-što je po mom skromnom mišljenju potpuno pogrešno.Možda i zna da peva,ali to je sve,je iz imena grada "oštroumno" zaključila da u gradu sa takvim nazivom mogu da žive samo "debeli,ružni i zaostali u vremenu" belci.A to su WASP iz predrasuda "afro-amerikanaca".To što stanovnici Beograda (kao uostalom ni ostali Srbi)nikada u svojoj istoriji nisu imali rasne zakone,gde su uspešno nastupali mnogi crni i beli muzičari,gde su uostalom sa najvišim državnim počastima dočekivani najcrnji afrički diktatori poput Idi Amina,Mobutua,i drugih ova persona ne mora da zna,ali bi oni koji je angažuju između "dva nastupa u kazinima" morali da povedu račun.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 07 jul 2010 14:26
Una
Dakle, autor ovog teksta se bavi sa, zaista, čudnom izjavom Mejsi Grej. Prvo, pitanje je da li je ona to zaista rekla. Veoma dobro znamo, da novinari,i kod nas a i u drugim zemljama znaju da ubace svoje misli, da izvuku najkontroverzniji deo teksta, to jest intervjua, stave ga u naslov i na taj način utiču na recepciju teksta u kom god hoće smeru. E sad, pretpostavimo da je Mejsi Grej to zaista rekla. Prvo, da rečenica zvuči glupo- istina je. Opet sa druge strane, svako na kugli zemlajskoj ima pravo na svoj utisak o nečemu ili nekome. A reči imaju posledice. Paradoks ''slobodne štampe''. Uloga novinara... Uloga neobrazovanih novinara... Uloga tendencioznih naslova.... Uloga ko zna koga i čega... zašto ići do Mejsi Grej, kad imamo kod nas na stotine neozbiljnih, neogdovornih, neodbronamernih ljudi i u novinarstvu, pa čak i na Univerzitetu. Šta sve ljudi jedni drugima ovde rade... Zar to nije dokaz da neke stvari loše funkcionišu. E sad, što se tiče takozvanog rasizma. reći ću šta se meni desilo pre otprilike godinu dana. Srpkinja sam i po ocu i po majci. Poreklom sam iz BiH i Hrvatske. Moji su došli u Srbiju posle Drugog svetskog rata... Jedna osoba mi je rekla: Vratite se u svoj prostor. ... Ko su naši, ko su njihovi, ko smo Mi, ko poseduje koji prostor..... Kako je moguće da Srbija ode toliko daleko da ljudima koji su po pripadnosti Srbi u glavnom gradu njihove države šalju poruke da to nije njihov prostor. Kako onda stoji stvar s manjinama? Izvlačiti se na priču da je tu reč o ''Beograđanima'' i ''urbanom identitetu'' je priča za malu decu. Priča o ''izmešanim mentalitetima'' i ''sukobu mentaliteta'' je još jedna priča za malu decu. Priča o ''unutarsrpskom sukobu'' i autošovinizmu- priča za najmanju decu. Pa o čemu je onda reč? Eto, ako neko zna neka mi odgovori...Pozdrav.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 07 jul 2010 14:42
brm
ovaj tekst svojom inventivnošću i analitičnosšću zasenio je čak i Dedićev
Preporuke:
0
0
11 sreda, 07 jul 2010 14:49
Simić Manojlo
Chubby , fleshy , rosy People .

Ni na jednoj tački zemljine kugle ,nema ih toliko
koliko u Njujorku( mnogo više nego što Beograd ima
stanovnika ).Kotrljaju se ulicama ko "rijeka bez
povratka"(naravno, ukoliko su u stanju da izađu iz
kola). Ono " rosy ", ima i dodatnu konotaciju :
nisu svi " rosy People "( rumeni, ružni ,žuti ,
bljutavi i pjegavi )rasisti , ali su svi rasisti
" rosy People ".
Ta naša zablenutost u " zapadne vrijednosti " ,
pokazuje svu inferiornost i najcrnji ,snobovski
primitivizam naše drugosrbijanske " elite ".
Pa je onda važno i šta kaže neka polupismena
njujorška pjevačica , koja o Parizu naprimjer ,
zna jedino, ako je tamo bila .
Inače ,vrlo su rijetki američki " celebritis ",
koji će dati neku izjavu, koja se bitno razlikuje
od stavova njihove Vlade .
Oni i postoje isključivo po Vladinoj volji .
Nije masovno proizvođenje " zvijezda " u svim
oblastima , holivudski patent, nego Vladin .
Što više " celebritis ", to više novca u budžetu.
( njih oporezuju i sa 40%).
Preporuke:
0
0
12 sreda, 07 jul 2010 15:35
Dejan
Mejsu Grej je samo izolovani incident. Od 100 muzičara koji dođu u Beograd, jedan-dva će da budu prosti i neotesani. Ovo je i neprofesionalno od osobe koja živi od publike, ma koliko ta publika bila daleko i u njenim očima beznačajna.

Više mi je muka liberalnog, kukavičkog političkog aktivizma ljudi kojima nije posao da brinu svetsku geopolitiku, već da se bave muzikom.

Ono malo mozga, preteklog od upotrebe droge, ipak govori Bjork da ne treba čačnuti po istinski važnim i angažovanim temama. Ne sećam se da je rekla nešto protiv muslimanskog terorizma, da je recimo osudila ubistvo Tea Van Goga, ili da je podržala skandinavske karikaturiste koji su svojim crtežima uvredili Islam.

Ko je od tih političkih mislilaca osudio Izrael, rekao nešto o izraelsko-palestinskom sukobu ili nazvao američku politiku zločinačkom.

Dekadentni konformisti pažljivo biraju povode da iz njih pokulja savest, tamo gde ocene da nije po njih opasno.

Tako će biti sve dok ne nalete na minu. Izlanuće se negde, i neko će, neočekivano po njih da im naudi.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 07 jul 2010 16:36
Mićko
Ma, tako nam i treba kad se ložimo na te kojekakve belosvetske cirkusante. Doduše, ja se ne ložim. Teško mi je da zamislim izvođača na čiji koncert bih se naterao da odem. Da putujem do Beograda, da se krljam u gužvi, da stojim dok mi leđa ne otpadnu ili da sedim dok mi se pozadina ne udrveni, da za sve to platim crvenu ili nekoliko crvenih. Uh, pa to je strašno nešto. Ne bih pa taman da sviraju ovde kod mene, u provincijskom klubu i to da je ulaz za džabe.
Šta bih slušao? Slušao bih Azru, može i u Areni. Da, to bi bilo cool. I Zabranjeno pušenje, ali ponovo ujuedinjeno. Dobro kažu, Sejo Sekson zna pisati pesme a Nele Karajlić zna pevati. Ne valjaju jedan bez drugog. I Sejo peva i Nele piše, i dobro je to, ali opet - to nije to. Eto teme. To je meni mnogo zanimljivije od Mejsi Grej i njene šuplje priče.
A tekst je dobar, duhovit.
Preporuke:
0
0
14 sreda, 07 jul 2010 17:04
Joviša Vidić
Odgovor za @Unu
Imao sam komšiju iz Vaših krajeva koji je sve vreme govorio, kako je to tamo kod njih, odnosno kod Vas ovako ili onako i sve je bolje, kako je sve ovde kod nas glupo, od načina proslave rođendana do običaja na slavi, svadbi i sl. Siromah, kao i mnogi slični njemu, nije shvatio kakve ima predrasude o sredini u koju je došao pa je zbog toga od mene dobio savet, kad Vam ovde ništa ne valja, vratite se odakle ste došli - konkretno u Slavoniju. Pretenciozno je očekivati da sredinu prilagodite sebi umesto obrnuto. Švedska poslovica ili maksima kaže: "Du måsste ta seden dit Du kommer", što znači: "Moraš uzeti običaje sredine u koju dolaziš". Za sada toliko.
Joviša Vidić od Rudina.
Preporuke:
0
0
15 sreda, 07 jul 2010 17:25
Mićko
@ Una

Stvarno, kakvu vam to poruku SRBIJA (ništa manje nego cela) šalje kroz usta JEDNE osobe?
Srbija čiji su rezervisti krvarili po Hrvatskoj, koja je crkavala pod sankcijama zbog rata u Bosni, koja je bombardovana zbog Kosova. I koja je primila silu izbeglica i za njih se kako - tako pobrinula. Bolje bi se pobrinula da je bogata kao Švedska ili Amerika, ali, zamislite, nije.
Srbija koja vam sigurno brani pristup javniim službama, i u pogledu zapošljavanja i u pogledu korišćenja njihovih usluga, i koja guši vaše privatno poslovanje.
Srbija u kojoj su tako česti incidenti na osnovu različitog geografskog porekla Srba koji u njoj žive.
I još nešto. Vi mislite da je "iz preka" došlo sve samo cveće? Kao, malo je stiglo ratnih profitera, varalica, razbojnika i mufjuza svake vrste. Sumnja se rađa kad čovek vidi određena naselja, da ne pominjem sad koja, i dvorce u njima.
I ja sam poreklom iz BiH, i moji su ovamo došli posle Drugog svetskog rata. Pre par meseci Lala kondukter kaže mom prijatelju iz Glamoča : "Ne razumem ja šta ti pričaš, razlikuju nam se dijalekti." Pa šta? Ništa. Zar da se jedim zbog tamo neke prznice koja samu sebe mrzi, jednog nedotupavka? 'Oću, ne pada mi na pamet. Nema brige dok je , na primer, Željka Tomića i Đorđa Vukadinovića. Sećaćemo se zajedno, na primer, Dositeja, Miletića, Đure Jakšića.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 07 jul 2010 17:44
Sokenekos
Bravo Sanja BL triput za komentar!!!
@saša r. – može biti da «jeres» o dobrim Srbima nije prošla u zapadnim «demokratskim» medijima, ali se odjek «oduševljenja» Stonsa nama nije baš čuo van.
Čudim se ustvari kako je ova umetnica uspela da skupi dovoljno publike za Arenu pošto sam čitao da je tamo držala koncert? Ili je to opet bio nekakav aranžman (ne)vladinih agentura plaćen vladinim, tj., narodnim parama?
U svakom slučaju fenomenalan tekst.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 07 jul 2010 18:20
Una
Poštovani Joviša Vidiću, izgleda da me niste razumeli, što i nije nako čudo. Odnosno nešto neobično. Na kraju mog komentara ste mogli da pročitate da ne verujem u priču o mešavini mentaliteta, o sukobu unutar istih, niti u priču o unutarsrpskom sukobu. Navešću vam razlog zbog kojeg ne verujem. Zato što godinama poznajem ljude koji tu priču vrte u medijskom prostoru već trideset godina. Od 1988. godine. Ne znam koja vam je struka, dobro nije ni bitno, ali morate naučiti da razlikujete obične ljude i sve njihove smislene i besmislene komentare u vezi politike, Zapada, sudbine, ljudi, kulture itd, i državu, institucije i pre svega operativni sistem. Kad se neka priča vrti u medijima, to znači da je nekome ona takva u toj formi i sadržaju potrebna. Dakle, kad se priča o prostoru, i kad karikaturista u Beogradu kaže;'' Ovo je moj grad''. ta rečenica se ne pojavljuje slučajno. Jer Beograd je glavni grad Republike Srbije, kao štu su svi gradovi unutar Republike Srbije gradovi svih nas. dakle, na primer, mada mislim da me nećete shvatiti, recimo ako neko kaže ovo je moj grad, otkud Vi znate ko je taj. Kako znate da li spada u ''naše'', to jest ''njihove'', u kojoj kategoriji se on stvarno nalazi. Uzgred, osoba koja mi je rekla onu rečenicu po nacionalnoj pripadnosti nije srpkinja.
Preporuke:
0
0
18 sreda, 07 jul 2010 18:34
Rade
Nema mesta čuđenju. Ipak nije mi jasno kome je potrebno da u Beograd i Srbiju dovlači čitave buljuke isluženih i istrošenih belosvetskih zvezda i zvezdica. Šta mi dobijamo njihovim dolaskom ovamo zaista mi nije jasno.
Preporuke:
0
0
19 sreda, 07 jul 2010 18:34
Una
Za Mićka.... Izvinjavam se, ali baš sam se nešto raspisala. Dakle, Mićko ja isto mislim što i Vi. Srbija je patila , bila pod sankcijama, propadala itd. Naravno. Pa ja sam i rekla i to podvlačim hiljadu puta da unutarsrpski sukob ne postoji. Mislim na sukob unutar srpskog naroda. Ali rečenice, informacije, tumačenja po medijima nemaju veze s narodom. Paradigme koje se vrte kod nas su u funkciji dezintegracije naroda. A narod, odnosno ljudi su na žalost jako podložni medijskim manipulacijama. Na primer neko izbaci tezu da postoji unutarsrpski sukob, i oni mu poveruju. Ili tezu da politička nestabilnost u Srbiji je posledica postojanja raznih mentaliteta na našem tlu. To je laž. Problem Dakle; rečenica: Vratite se u svoj prostor- ne dolazi iz odnosno od naroda. Ona dolazi s ozbiljnijih mesta. Zašto bi neko mislio da konstrukcija te rečenice ima veze sa bilo kojim delom srpskog naroda. Evo, ja ću vam reči. Nema nikakve veze.
Preporuke:
0
0
20 sreda, 07 jul 2010 18:59
Svetislav Skomračnik
Ne može se reći da ne postoji sprega između politike i vrhunskih zvezda.Makar koliko oni bežali od nje, ulete joj u ralje kad tad. Neko se manje-više odupire, neko popusti, a mnogi joj i dobrovoljno služe da bi dobili ulogu ili angažman.Zato je , recimo, Ričard Gir aktivan povodom Tibeta, a neki su se indirektno mešali svojim izjavama i u prošle izbore u Srbiji. Toga nisu pošteđene ni aktuelne velike zvezde. Tako se desilo da odmah nakon usvajanja Rezolucije o Srebrenici, Anđelina DŽoli i Bred Pit dođu u posetu izbeglicama u Goraždu.A da ne govorim o tome kako se može nastradati ako nisi "na liniji". Najbolji primer je Vitni Hjuston koja je posle izjave u kojoj je jednog belog radio-voditelja u Johanezburgu nazvala rasistom, a njegovu emisiju rasističkom, pala u nemilost zapadnih medija što joj je upropastilo karijeru.
Preporuke:
0
0
21 sreda, 07 jul 2010 19:13
Svetislav Skomračnik
Samo da dodam i ovo. Zato Bono Voks pliva kao riba u vodi.Zato on može da se kupa u privatnom bazenu sa maloletnicama, a da ga niko ne nazove pedofilom. Slika na kojoj mu taj devojčurak sedi na ramenu predstavlja se simpatičnom, a ispod nje piše nešto kao.. Uvek spremne tinejdžerke.
Preporuke:
0
0
22 sreda, 07 jul 2010 21:09
Đole
Treba ih samo ignorisati i ne treba se oduševljavati svakim iz belog sveta takozvanim borcima za ljudska prava. Nekad sam voleo U2. Sada kada ih čujem ili vidim Bona momentalno menjam kanal. Najžalosnije je to da ukoliko bi došli u Srbiju verovatno bi se tražila karta više. To što nauče par naših reči za koncert ne znači apsolutno ništa, sve je to samo šou. Posle par dana i ne znaju gde je Srbija
Preporuke:
0
0
23 sreda, 07 jul 2010 21:30
Milojica
Sve te sto vi nazivate zvezde nemaju bas nista sa zvezdama.To su sve polupismene prevedeno na srpski kafanske pevacice u cijim pesmama nema ni jednog ozbiljnog teksta vec samo prazno graktanje i ponavljanje nekoliko reci.Nama se cini da sto je iz vana da je to dobro ali u istinu to je jedna nasa zabluda i moramo se toga osloboditi.Ne razumem uopste sto nam trebaju ti nus proizvodi zapada.
Preporuke:
0
0
24 sreda, 07 jul 2010 22:02
Milorad Đošić
Poštovani prijatelji, ja se stvarno izvinjavam, ali za tu Grejevu nisam čuo, nisam čuo ni za Firčija, ni za Macu (lažem čuo sam pre neki mesec).Što se đusa tiče to je valjda ceđeno voće što ga pokondirene tikve naručuju po kafićima, a do juče su krivile face kad im je majka cedila višnje i jabuke za pitu.
Renmena, osnivača hip-hopa u Hrvatskoj, znam lično. Šta kažete sad? Ali priznajem da ne znam nijednu pesmu Seke Aleksić. Kamenje mi se nikad nije sviđalo (osim dragog i kremena).
Šta dalje, volim Dim na vodi, volim Aretu Frenklin, Tinu, Tijanu, volim Paka, Geri Mura i naravno tetka Lepu, mada se ona ovde ne uklapa, ali nema veze.
Preporuke:
0
0
25 sreda, 07 jul 2010 23:08
Radenko Tošić
Gospodine Logdanov,

Stvarno vam je dobar komentar, ali biću slobodan da kažem da griješite u nekim stvarima. Tačno je da sam pročitao vaš komentar, ali tekst nije reakcija na taj komentar, nego na izjavu pomenute pjevačice i još neke "nesporazume" koje smo imali sa onima koji su nas pohodili od kako se otvorismo prema svijetu. Jedan manji dio se odnosi i na vaš komentar, ali, kao što rekoste, ne bi trebalo od komarca praviti magarca. Kao što je vama namjera bila da pokažete kako pojedinac, ne razmišljajući o eventualnim posljedicama svojih riječi, može da ostavi utisak suprotan onom koji je namjeravao, tako sam i ja na osnovu navedenog primjera želio da ukažem na mentalni sklop koji je, priznaćete, prisutan u Srbiji danas i koji je, uostalom, prepoznat i na ovom sajtu od ljudi koji su i stručniji i mjerodavniji od mene. Dakle, možete mi predbaciti samo to da sam kao lošiji đak prepisivao od drugih. Naravno da ne mislim da ste autošovinista i da ste ovaj primjer naveli uzgred, ali ne možete reći da takvih nema i da nas svakodnevno ne optužuju da smo i rasisti, i krvoločni, i primitivni, i zaostali. Sjetite se samo lavine koja se pokrenula kada je ubijen francuski navijač. Danas čitam kako je neki Nijemac u, mislim, Hanoveru ubio dva Italijana, a povod za svađu bio je to čiji je tim bio uspješniji na svjetskim prvenstvima u fudbalu. Vijest od samo nekoliko riječi sasvim u uglu " Blica"..Vjerujte da nisam uzrujan i ostrašćen. Zahvaljujem se i vama i ostalim komentatorima čiji komentari znaju ponekad biti bolji od samih tekstova.

Svako dobro.
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 08 jul 2010 06:20
Stanimir Trifunović, ranije, PETI ELEMENT
U psihološkoj nauci se na ovakav način opisuje ODBRAMBENI MEHANIZAM-PROJEKCIJA, odnosno kada sopstvena nezadovoljstva, traume i konflikte pripisujete drugima. Premda, slobodan sam da konstatujem da se mogu naslutiti i još po neki odbrambeni mehanizmi, ozbiljniji i složeniji, no...
Psihoanalitičari bi, koji se inače nude kao najpozvaniji da psihoterapijski tretiraju ovakvu vrstau klijenata, rado da porade sa istima. Ume to da traje godinama, čak i decenijama...
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 08 jul 2010 07:54
brm
"vidiš trun u tuđem oku a ne vidiš balvan u svom"

koliko puta dnevno - u proseku - vi cenjeni kometatori kažete "glupi debeli ameri"...ja bar dvaput

uzgred - ljudi na ulicam Beograda JESU uglavnom dežmekasti i zapušteni jer se hrane u SOs MARKETU ILI poste uz RIBE SA SEVERNOH MORA KOJIMA JE ISTEKAO ROK - U TEMPU, i ZAISTA se većina okrene kad vidi crnca jer je to retkost...

jednoj tupavoj afroameriken pevačici je potpuna apstrakcija da postoje SOS marketi i da najveći lanac može kontinuirano da uvaljujer pokvarenu ribu, pa ne može ni da ulazi puno u to ZAŠTO SU LjUDI DEBELI A JESU...

no da to bude razlog da se pola Srba proglase za samomrzitelje i izdajnike..dajte više

ajd malo da se pobunimo protiv pokvarene ribe..SVI SRBI
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 08 jul 2010 07:59
brm
uzgred ovaj deo teksta me je zaista fascinirao

"Vječiti Mik DŽeger ... je uhvaćen kako svojeručno snima američke golove, a sutradan kako svim srcem pjeva englesku himnu."

kakav nitkov

PS roling stouns znači kotrljajuće kamenje?
e moji rokeri
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 08 jul 2010 08:16
thinking maize
Dragi prijatelji, pomenuta Mejsi Grej, ceo Zapad, "naši" "drugosrbijanci", "dopišite šta želite" predstavljaju samo odraz jednostavne ljudske želje (samim tim i potrebe) da se proširi izvan granica svoje prostorno-vremenske ograničenosti. To je ljudsko prokletstvo, otkad je sveta i veka! Svi filosofski sistemi, sve religije hvatale su se u koštac sa time i JOŠ TO NIJE RAZREŠENO! To je prosto INHERENTNO LjUDSKOM BIĆU! Pa kad ne možete sa time da izađete na kraj, a ne možete kao sv. Pavle da kažete: "Dobri rat izratovah, veru sačuvah!", onda bližnje svoje, POTPUNO ISTOVETNE VAMA, SPUŠTATE ISPOD LjUDSKOG NIVOA, A SEBE IZDIŽETE IZNAD LjUDSKOG NIVOA! Oćete dokaza?! Pa..., piramide, ratni pohodi, avanture, zamkovi, kineski zid, let na Mesec, Las Vegas, "dodajte šta hoćete"... Tu pomaže samo jedan lek: SKROMNOST i SVEST O SOPSTVENOJ PROLAZNOSTI! MEMENTO MORI, rekli bi stari Latini! No isti Latini napisaše i: Quod licet Iovi, non licet bovi! Što posrbljeno znači: "Što je dopušteno Jupiteru (Bogu), nije dopušteno volu!" Prema tome, dragi moji Srbi i građani, JEDINI LEK ZAPADNOJ NADOBUDNOSTI JESTE DA IH PODSEĆAMO DA SU SAMO LjUDI, kao i MI, I DA ĆE OTIĆI TAMO GDE SU OTIŠLI SVI OSTALI LjUDI! Uostalom, ovde, na Balkan i Srbiju, dolazili su i Turci i Nemci i otišli su, pa će HVALA DRAGOM I VIŠNjEM BOGU i AMERI OTIĆI!
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 08 jul 2010 09:02
Milorad Đošić
@brm. U pravu ste za debljinu, ali to nisu debeli iz SOS marketa nego oni iz Mc Donalda. Da li ste primetili da su deca sada deblja nego ona iz 1999. godine, odnosno da su deca rođena oko te godine danas deblja nego ona rođena oko `90-te godine. Ne pravi pozadonu SOS market i smrdljiva riba nego soja, hamburger i razne modifikacije.
P.S. Zašto Srbi najviše vole "oslić"?
Jer se preziva na "ić".
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 08 jul 2010 11:23
Dimitrije Logdanov
@Radenko Tošić

Čvrsto sam ubeđen da ne grešim kada kažem da kod nas ima mnogo ideološki ostrašćenih, na obe suprotstavljene strane.

Ostrašćenost se može prepoznati na više načina. Po izboru teme, po načinu njene obrade, po kvalifikacijama neistomošljenika, po pojednostavljivanju tuđih stavova u zavisnosti od etikete.

Ne mogu ni zamisliti da se iko od "patriota" složi sa nekim stavom Teofila Pančića. Ne mogu ni da zamislim da Petar Luković pokuša da nađe najmanji zajednički sadržalac sa Đorđem Vukadinovićem.

Kao po pravilu, reči i stavovi se kod nas ne vrednuju u odnosu na njihovo značenje, nego u odnosu na osobu koja ih je izrekla. Zato i može da se desi da ponekad Pančić i Vukadinović, svaki za sebe, imaju isti stav po nekom pitanju, ali da to nikada niko neće niti primetiti ni priznati.

Sve ideje i zahteve sa zapada nekritički prihvatamo (ako smo izdajnici) ili nekritički odbacujemo (ako smo patriote). Sve ideje sa istoka nekritički hvalimo (ako smo rusofili) ili im se podsmevamo (ako smo evroentuzijasti).

Istovremeno, dok mi, evroskeptici i rusofili priželjkujemo ruske i kineske investicije, imamo na umu, ne ruski i kineski, već zapadnjački i evropski životni standard.

Po meni, to je neuravnoteženo.

Bio bih veoma srećan kada bih primetio da se naš način razmišljanja od ekstremnog pomera prema razumnom, da cilj srpskog nacionalnog programa ne bude demontaža Srbije, ali ni uništenje SAD, EU, Vatikana i islama, uz obavezni izlazak Rusije na topla mora.

Morali bismo da budemo skromniji u svojim ciljevima, odmereniji u stavovima i rečima, jači na delima. I svakako, da ne mrzimo toliko strasno naše neprijatelje.

To je minimum.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 08 jul 2010 13:24
brm
"Ne pravi pozadonu SOS market i smrdljiva riba nego soja, hamburger i razne modifikacije. "
slažem se "glede" SOS markketa, ali mekdonoalds je opšte mesto pa ga nisam ni spominjao...međutim smrdljiva riba već pravi probleme..jer Srbi više uopšte ne jedu i ono malo ribe što su jeli ranije jer nemaju gde da je kupe od monopola i lihvarstva miškovića, a za svežu iz jadrana nemaju para (ja prvi)..ZA MENE JE TO ZLOČIN GENOCIDA RAVAN NATO BOMBARDOVANjU, a s moralne strane još i gori..ajde da se pobunimo SVI SRBI..i "drugo" i "prvo" i "nulto"..ima toliko stvari koje nnas spajaju ..evo počnimo od borbe protiv smrdljive ribe...

uzgred ne verujem da većina roditelja dece iz razreda moje deca ima para za hamburgere - već samo za SOS market... a deca su im nenormalno debela..od ljute sirotinje..ovo shvatite bukvalno bez ironije
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 08 jul 2010 13:28
Sloboda
Eno "naš evropski javni" servis pravi reklamu za neki uradak te iste pjevačice. Na naslovnoj strani! Toliko o nama.
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 08 jul 2010 14:27
Simić Manojlo
za BRM ;

PS roling stouns znači kotrljajuće kamenje?
e moji rokeri

Vidim da ste shvatili .Kod nas se već 45 godina
" a rolling stone " prevodi kao kotrljajući kamen .
A to je, ustvari samo dio engleskog idioma koji
glasi :" a rolling stone gathers no moss "-
zakotrljani kamen, ne skuplja mahovine , sa značenjem
da vagabund, lutalica i beskućnik , nema nigdje
ništa ,i ne pripada nikome .To sam shvatio još
davne 1966. kada je svjetskom rok scenom zavladala
groznica zbog " I can't get know satisfakcion ", i
kada sam i ja užagrenih očiju gledao na sve što
dolazi sa " zapada ". Kakva šarena laža !!!
Ova pjevačica soula ,ne zna da čita ni note .
O njenom nekom drugom obrazovanju ,izlišno je da se
kaže bilo šta .To Vam je isto, kao da odete u
neko bosansko muslimansko selo ,i pronađete nekoga
ko odlično pjeva sevdalinke , pa mu onda ,zbog
toga , zatražite političku izjavu .A ovi naši
oduševljenici izjavom te pjevačice ,samo pokazuju
stepen svog primitivizma .
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 08 jul 2010 18:59
tarislav
@ Dimitrije Logdanov
"........
Ostrašćenost se može prepoznati na više načina. Po izboru teme, po načinu njene obrade, po kvalifikacijama neistomošljenika, po pojednostavljivanju tuđih stavova u zavisnosti od etikete..................
Ne mogu ni da zamislim da Petar Luković pokuša da nađe najmanji zajednički sadržalac sa Đorđem Vukadinovićem...."

Gospodine Logdanov, ovo je bilo krajnje nepromišeno. Možda ostrašćeno? Staviti u istu ravan Petra Lukovića i Đorđa Vukadinovića, ma koliko se sa ovim drugim ne slagali, je apsurdno.
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 08 jul 2010 19:09
gorštak
Neverovatno je kako nekim komentatorima uspeva da omalovaže temu, izbanalizuju poentu, pa i da priču odvedu u potpuno promašenom pravcu.
Imamo na delu direktnu uvredu sručenu u lice čitavom narodu od strane neke američke pevaljke, tim veću što se nadovezuje na sve bljuvotine koje je ovaj narod morao da sluša o sebi od Bajdena, Holbruka, Olbrajtove i drugih njenih sunarodnika ( valjda je i Kurt Kobejn napisao na nekom omotu ''zabranjeno za Srbe i pse'').
I umesto da njen ispad bude povod da se SAD najoštrije prozovu zbog kontinuirane srbofobije koju podmuklo raspaljuju kako u Srbiji tako i širom sveta ( između ostalog i preko svojih rok, pop, pank, rep, soul i kojih sve ne vajnih ''zvezda'' ), nanoseći nam neprocenjivu štetu, ovde neki poput komentatorke Une brane američku pevačicu kao najrođeniju svojtu, pa nam indirektno sugerišu da je to nešto što, eto, i mi jedni drugima radimo na zavičajnoj osnovi, pa zašto da nam ne rade i drugi, čak i iz okupatorskih zemalja.
Poštovana Una, samo ja mogu za svog rođaka da kažem da je npr. ''budala'', baš zato što sam mu rođak, ali to u mom prisustvu ne sme da kaže niko drugi. Ja kao Srbin mogu da kažem i da su Srbi ''loš narod'' ( nisu naravno, govorim hipotetički ), baš zato što sam Srbin, ali to u mom prisustvu ne sme da kaže ni Amerikanac, ni Nemac, pa ni Rus. Pravite razliku među tim stvarima.
Ali ''brm'' se stvarno pokazao kao virtouz zavođenja za Goleš-planinu kad mu je pošlo za rukom da priču o javnoj uvredi bačenu u lice Srbima od strane javne ličnosti zameni pričom o ''pokvarenim ribama u domaćim SOS-marketima''. Da li to čini svesno ili nehotice, zna on. Neverovatno je, međutim, i kako su se ostali lako ''primili'', te se ubiše dokazujući neke besmislene sitnice na zamenjenu temu.
Dakle, braćo Srbi, ne budimo baš ovoliko rasejani, a ni sitničavi jedni prema drugima.
A i malo oštrije i složnije protiv zajedničkih nam neprijatelja ( što se odnosi i na pošten, ali suviše defanzivan tekst autora Tošića)
Preporuke:
0
0
37 četvrtak, 08 jul 2010 20:31
za Gorštaka
Prvo, ja nisam branila ovu pevačicu. Napisala sam da je rečenica izrazito glupava. Drugo, izrazila sam sumnju da je ona tako nešto izgovorila, poznavajuči običaj novinara i kod nas i u drugim zemljama da sopstvene stavove ubace u intervju. Treće, napisala sam da ovde ljudi rade jedni drugima, mislim na medije, svašta, i nigde nisam napisala da se taj bezobrazluk temelji na zavičajnoj osnovi. Četvro, čak sam napisala da unutarsrpski sukob uopšte ne postoji. Dakle da ''zavičajni sukobi'' ne postoje. I na kraju, napisala sam da osoba koja mi je rekla da se vratim odakle sam došla nije srpske pripadnosti.Toliko. UNA.
Preporuke:
0
0
38 četvrtak, 08 jul 2010 21:13
NB
Sve moze, ali jednu stvar nikako nisam spreman da prihvatim: Nemojte vise vredjati legendarnog Mika Dzegera! Dosta sa generaliziranjem, nije potrebno od "komarca praviti magarca". Ukoliko je jedna osoba navela neumesne generalizacije, ne znaci da su SAD generalno srbofobne, pobogu! Smirite se malo, gospodo, obuzdajte svoje napade besa uz "Almost Hear You Sigh" Rolling Stones-a na YouTube-u i prekinite vec jednom sa bezukusnim teorijama zavere!

Mick Jagger rules - Mick Jagger rocks! Rolling Stones forever!
Preporuke:
0
0
39 četvrtak, 08 jul 2010 22:13
Rim, otvoren grad
Tako se zvao film koji govori o životu Rimljana u okupiranom Rimu, koji su Nemci proglasili "otvorenim gradom". Nesumnjivo da je Beograd danas okupiran grad i da je njegova otvorenost strogo kontrolisana.
Preporuke:
0
0
40 četvrtak, 08 jul 2010 23:30
gorštak
@NB

Sve moze, ali jednu stvar nikako nisam spreman da prihvatim: Nemojte vise vredjati legendarnog Mika Dzegera!

Znači od rok-svetinja nema većih, je l? A po vladici Nikolaju Velimiroviću, na primer, može da mlati ko hoće i kako hoće ( i da je ''klerofašista'' i da je ''zadrti pop'' i šta sve ne), dok na Mika DŽegera ne sme ni trun da padne. A što bi nama Srbima veća svetinja bio Mik DŽeger od Vladike Nikolaja? Nikada mi neće biti jasno toliko idolopoklonstvo prema vajnim ''rok-ikonama''?

Dosta sa generaliziranjem, nije potrebno od "komarca praviti magarca". Ukoliko je jedna osoba navela neumesne generalizacije, ne znaci da su SAD generalno srbofobne, pobogu! Smirite se malo, gospodo, obuzdajte svoje napade besa uz "Almost Hear You Sigh" Rolling Stones-a na YouTube-u i prekinite vec jednom sa bezukusnim teorijama zavere!

Teorije zavere?
Ajde malo da se podsetimo:

''Srbi su nepismeni i degenerisani...silovatelji, ubice beba, kasapi, agresori...''
DŽozef Bajden, Si-en-en, avgust 1993


''Mi bi trebalo da Srbiju osudimo na karantin, sve dok se virus koji ona nosi, ne izbriše''
Dejvid Gompert, 1994


''Srbi su zločinački dupeglavci''
Ričard Holbruk, Njujorker, 1995

Jedan demonstrant ispred zgrade UN pita Medlin Olbrajt: ''Zašto ste tako odvratni prema Srbima?, a ona odgovara: ''Zato što su Srbi odvratni!''

Agencijska vest Asošiejtid pres, 1997


''Vodićemo protiv Srba rat: diplomatski, ekonomski, politički, propagandni i psihološki.''
DŽejms Bejker, 1992


''Životinje koriste svoje resurse znatno srećnije nego ovi naopaki stvorovi ( Srbi ), čija je pripadnost ljudskoj rasi u velikom zakašnjenju.''
Piter Justinov, glumac, 1993

Ima tog puno, ali nema prostora za nabrajanje. I naravno da je američki establišment ( sem retkih izuzetaka od malog uticaja ) generalno srbofoban i isključivo zaslužan što se srbofobija raširila po svetu kao epidemija.
Preporuke:
0
0
41 petak, 09 jul 2010 00:12
gorštak
@ Una

Prvo, ja nisam branila ovu pevačicu. Napisala sam da je rečenica izrazito glupava. Drugo, izrazila sam sumnju da je ona tako nešto izgovorila, poznavajuči običaj novinara i kod nas i u drugim zemljama da sopstvene stavove ubace u intervju. Treće, napisala sam da ovde ljudi rade jedni drugima, mislim na medije, svašta, i nigde nisam napisala da se taj bezobrazluk temelji na zavičajnoj osnovi. Četvro, čak sam napisala da unutarsrpski sukob uopšte ne postoji. Dakle da ''zavičajni sukobi'' ne postoje.

Kada sam pomenuo ''zavičajne sukobe'' hteo sam sažeto da aludiram na ovaj vaš pasus:

E sad, što se tiče takozvanog rasizma. reći ću šta se meni desilo pre otprilike godinu dana. Srpkinja sam i po ocu i po majci. Poreklom sam iz BiH i Hrvatske. Moji su došli u Srbiju posle Drugog svetskog rata... Jedna osoba mi je rekla: Vratite se u svoj prostor. ... Ko su naši, ko su njihovi, ko smo Mi, ko poseduje koji prostor..... Kako je moguće da Srbija ode toliko daleko da ljudima koji su po pripadnosti Srbi u glavnom gradu njihove države šalju poruke da to nije njihov prostor.

Priznaćete da u ovome ima osnova da se zaključi što sam zaključio. No svejedno, i ako ste hteli da kažete kako ''zavičajnih sukoba'' među Srbima uistinu nema nego su oni imputirani ''odozgo'' kao plod medijskog zamešateljstva same vlasti, pa je o nečem sličnom reč i u vezi sa američkom pevačicom, složiću se s vama da se taj metod primenjuje i na lokalnom i na globalnom nivou, ali to opet ne opravdava samu pevačicu što je dobrovoljno pristala da bude oruđe nečega takvog, a ne verujem da su novinari izmislili baš svaku njenu reč. Ne verujem tim pre što širenje fobije prema odabranom narodu-meti nesumnjivo postoji kao deo američke spoljnopolitičke strategije, zarad koje se angažuju i ''zvezde''. A njihov pristanak na to zarad lične koristi znak je bede i konformizma, koji su dostojni najvećeg prezira.
Stoga ga nemojmo štedeti, pogotovo što smo baš mi ''odabrana meta''.
Preporuke:
0
0
42 petak, 09 jul 2010 07:29
brm
gorštak
ponovo
"vidiš trun u tuđem oku a ne vuduš balvan u svom"

"Nikada mi neće biti jasno toliko idolopoklonstvo prema vajnom rokeru..."
a toliko idolopoklonstvo prema pravoslavnom svecu?..

čoveče ti proglasi jednu polupismenu pevaljku maltene za glasilo američke vlade..
Preporuke:
0
0
43 petak, 09 jul 2010 07:38
Za Gorštaka
E to sam htela da kažem. Una.
Preporuke:
0
0
44 petak, 09 jul 2010 10:17
Milan
Hvala, Tošiću!

Kako sam pročitao tekst, tako sam se prosvetlio - od sutra slušam samo guslare.

A vama toplo savetujem da pokrenete neki časopis o popularnoj muzici. Ionako ih nema na tržištu, a uz tako dobro poznavanje scene - o mentalitetu muzičara i da ne pričam - uspeh vam je zuagarnatovan!
Preporuke:
0
0
45 petak, 09 jul 2010 10:19
Trubljub
Što se kaže, ko ne razume trubu, taj ne razume Srbiju! Živela Srbija!
Preporuke:
0
0
46 petak, 09 jul 2010 14:21
gorštak
@brm

"Nikada mi neće biti jasno toliko idolopoklonstvo prema vajnom rokeru..."
a toliko idolopoklonstvo prema pravoslavnom svecu?..

Pa sad, ako su pravoslavni svetac i takozvana ''rok-ikona'' jedno isto, onda smo mi kao narod zaista na nepovratnoj stranputici i nije nikakvo čudo što nas neprijatelji upropaštavaju bez po muke. Poštovanjem sveca mi poštujemo projavu Božijeg lika u njemu i to nije nikakvo idolopoklonstvo, naročito ako se radi o ličnosti koja je učinila obilje bogougodnih dela i napisala preko stotinu fenomenalnih knjiga kao što je učinio Vladika Nikolaj.
Ali šta reći za mase širom sveta kada skidaju majice i čupaju kosu s glave zato što tip na bini doziva neku Endži? Ili kada DŽim Morison zapeva kako je sopstvenoj majci ponudio seks, a kordon policije ne može da ga odbrani od razgolićenih cura koje hoće na binu da bi dotakle ''boga'', dok se neki tip baca s galerije i gine?

čoveče ti proglasi jednu polupismenu pevaljku maltene za glasilo američke vlade..

To što je polupismena nije najveći problem, ima polupismenih pa i nepismenih a izuzetno valjanih ljudi ( kao što ima i vrhunski obrazovanih hulja i nikogovića ). Problem je što njene reči o Srbima nekako previše liče na ono što su godinama ( sada već i decenijama ) unazad o Srbima govorili članovi njene vlade, a i kolege sa estrade. Siguran sam da takozvane ''zvezde'' to ne čine slučajno već na mig nekoga ''odozgo'', u sklopu sveobuhvatne strategije psihološkog terora nad narodom čiju volju i ponos treba slomiti. Da za Srbe kaže da su ''debeli'' neko ko dolazi iz države najdebljih na svetu, zvuči toliko besmisleno da je prosto teško poverovati kako nije naručeno.
Mi ne treba da budemo ovoliko popustljivi, nego da čuvamo sopstveni obraz i najoštrije reagujemo na svagu ljagu koja nam se baci u lice, ma odakle došla, jer to niko neće činiti umesto nas. I da zabranimo ulazak u zemlju svakome ko je makar i pakosnim izjavama doprinosio našoj propasti.
Preporuke:
0
0
47 subota, 10 jul 2010 18:06
NB
@Gorstak

Postovani, gresite, ne radi se o idolopoklonstvu prema Miku Dzegeru, vec o postovanju prema njegovom delu.

Izjave americkih i britanskih poznatih licnosti koje ste naveli jesu tacne. Ali pre nego sto za srbofobiju optuzite iskljucivo americku administraciju, upitajte se zasto nas je ceo Zapad u to vreme oznacavao kao primitivce i setite se cijom smo zaslugom mi Srbi kao narod unazadjeni - pretpostavljam da Vas ime Slobodana Milosevica asocira na to kolektivno ludilo naseg naroda devedesetih. Setite se i Srbebrenice i 11. jula. Onda ce Vam Ustinova gruba karakterizacija tadasnjeg srpskog drustva izgledati kao logican sled okolnosti. Pre nego sto se krivica za odredjene istorijske poraze Srba projektuje na eksterne cinioce, moraju se glavni krivci za propast jedne drustvene zajednice traziti u njoj samoj.

I jos nesto: suvise ste netolerantni u diskusiji, ulazite u razgovor samo sa ciljem da provocirate i zajedljivo podbadate sagovornika. Sve to ne spada u okvir diplomatske i konstruktivne debate. Vi svakome prodajete pamet i umisljate da se najbolje razumete u sve probleme ovog drustva. Ja, za razliku od Vas, necu da se spustam na taj nivo, iako mi ne bi bilo nimalo tesko da Vam odbrusim istom dozom cinizma, koji Vi tako istrajno kultivirate. Kada budete pokazali sposobnost da prihvatite ili barem uvazite kritiku drugoga, cak i da se ne slazete sa njom, moci cemo da diskutujemo mnogo racionalnije. U ovom trenutku mislim da nema vise svrhe da nastavimo bilo kakvu pismenu korespondenciju.
Preporuke:
0
0
48 nedelja, 11 jul 2010 19:11
gorštak
@NB

I jos nesto: suvise ste netolerantni u diskusiji, ulazite u razgovor samo sa ciljem da provocirate i zajedljivo podbadate sagovornika. Sve to ne spada u okvir diplomatske i konstruktivne debate. Vi svakome prodajete pamet i umisljate da se najbolje razumete u sve probleme ovog drustva. Ja, za razliku od Vas, necu da se spustam na taj nivo, iako mi ne bi bilo nimalo tesko da Vam odbrusim istom dozom cinizma, koji Vi tako istrajno kultivirate.

Mislim da se ne može nazivati ''netolerancijom'' to što neko iznosi istinu direktno i bez ulepšavanja, onako kako je on vidi, ili se otvoreno suprotstavlja tvrdnjama svojih neistomišljenika, ne vređajući pritom njihove ličnosti. Ja se jesam suprotstavljao vašim stavovima i jesam rekao što sam rekao o ''zvezdama'' i njihovoj evidentnoj ulozi u sprovođenju američke imperijalne politike širom sveta, ali mi se čini da vas lično nisam ni vređao ni etiketirao, kao što to ne činim ni sa drugima. No vi ste ipak našli da sam ''netolerantan'', da ''prodajem pamet'', da nešto ''umišljam'', da ''kultiviram cinizam'' i slično. A zašto? Samo zato što ne možete da svarite moje reči o Mik DŽegeru, o idolopoklonstvu masa i što vam je nezamislivo da se o ''rok-ikonama'' priča slobodno i bez predrasuda.
Šta na primer znači ova vaša rečenica:

''Sve moze, ali jednu stvar nikako nisam spreman da prihvatim: Nemojte vise vredjati legendarnog Mika Dzegera!''

Ne zvuči li ovo gotovo zapovednički? I kakvo je to ''vređanje'' ako je autor Tošić napisao ono što je svima vidljivo - da su Rolingstonsi ''multinacionalna kompanija sa dve hiljade zaposlenih''? Strašno iritira ta rokerska nadmenost s kojom se panteon ''rok-božanstava'' svima želi nametnuti kao neprikosnoven, a onome ko ne pristaje odmah se lepe etikete da je npr. ''seljačina''. E pa eto, ja ne volim i ne slušam rokenrol niti ''rok-zvezde'' smatram za nešto posebno. I šta sad, hoćete li u sledećem komentaru reći da sam ''zaostao'' i ''nazadan'', možda čak i ''fašista''?
Preporuke:
0
0
49 ponedeljak, 12 jul 2010 11:50
Milan 45
Izjava Mejsi Grej, odnosno pojava te vesti u Blicu, je "sahranila" mnogo bitniju i važniju vest prethodnog dana, te su se svi primili na (na kraju krajeva)sumnjivu uvredljivu izjavu. Mislim da je na delu klasično "spinovanje"!!! Često primećujem ovakve pojave, ako neko napiše kritičku misao o našem stanju i razlozima, propustima i slabostima moćnika i vlastodržaca, vest kreće da se plasira medju "najčitanije" ili "najviše komentara". Odmah kreće kontra akcija i stavlja se u prvi plan informacija koja garantovano pogadja emocije i izaziva reakcije čitaoca. Tako se prethodna, a za nas mnogo bitnija informacija koči, izbacuje iz žiže čitaoca i na kraju zaboravlja! Koska je bačena!
Preporuke:
0
0
50 sreda, 14 jul 2010 14:24
Draguna - Uzice
Gorštak,

Imate odlične komentare i dobro je što argumentovano odgovarate,a probleme nazivate pravim imenom.

Hvala za ono podsećanje šta su devedesetih izjavljivali o Srbiji i Srbima. Uvek bi trebalo biti direktan sa odgovorima i obavezno citirati, što Vi često i činite.

Vidi se da komentarišete iz ljubavi.
Preporuke:
0
0
51 četvrtak, 15 jul 2010 08:41
DŽon Šepard
Beograd (a i ostatak Srbije, naravno!) je prepun prelepih ljudi.

Nedavno sam bio u dragoj mi Grčkoj, gde za desetak dana nisam video maltene nijedno njihovo zgodno žensko čeljade, osim šmizli na TV-u. Ako je neka i bila "za oko", bila je "turistkinja" (jel' ovo ispravno?) slovenskog porekla (Srpkinje, Čehinje, itd.). Ok, i par Mađarica... ;)

Sa moje terase gledam na ulicu i često za samo jedan sat prođe 5-6 prelepih i prezgodnih žena/devojaka, što samo govori koliko mi "muški" sreće ovde imamo sa ženama. :)


Mejsi Grej je očigledno rasista, iskompleksirana je i zlobna. Možda je tada bila pijana, možda "naduvana", nikada nećemo saznati. Ali je svejedno uzela sebi pravo da opali po nama, na osnovu par "fleševa" koje je doživela međ' "šatovima" burbona.

Ne treba ignorisati NIKADA ovakve, uvek im treba skresati u brk da su ljudska beda. Hvala na članku, g.Tošiću.
Preporuke:
0
0
52 četvrtak, 15 jul 2010 19:40
Autor
Hvala i vama na lijepim opisima i zanimljivom komentaru. Slažem se sa vama po pitanju Grkinja. Slične su i Španjolke. Kratke su i zaostaju u hodu. Mi smo baš lijep narod, naše djevojke pogotovo, tako da mogu samo da nam zavide. Svako dobro.
Preporuke:
0
0
53 subota, 17 jul 2010 20:05
Ivan
Stvar je u tome sto oni dolaze ovamo indoktrinirani agresivnim informacionim terorom Zapadnih medija i tesko se od toga odvikavaju. Sto se tice lepote i stasa, Anglosaksonci su veoma cuveni po lepim i vitkim ljudima, zenama narocito.
Preporuke:
0
0
54 nedelja, 18 jul 2010 21:39
Pera
D0ticnoj treba oprostiti neobrazovanje ali nama nevaspitanje,nikako.Piter Justinovljeva izjava se mora razumeti jer deda je kao gej imao bolno iskustvo sa jednim srbinom pa je malo haj.Zato dragi moji zemljaci,razumeti pa onda suditi.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner