петак, 14. март 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

”Дебели ружни расисти, заостали у времену”

Kоментари (54) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 07 јул 2010 11:32
@@
Амин
Препоруке:
0
0
2 среда, 07 јул 2010 13:17
thinking maize
Већ дуже време се залажем у приватним разговорима о "овој нашој ситуацији" и нашим "веселим" односима са Западом да ми Срби у контактима са Западом играмо ИСКЉУЧИВО ПО ЊИХОВИМ ПРАВИЛИМА! Сада, питаћете се, ЗАШТО ПО ЊИХОВИМ ПРАВИЛИМА? "Када", додаће неки, "нам ОНИ РАДЕ О ГЛАВИ!?" "БАШ ЗАТО", додајем ја! Јер, ГЛАВНИ ПОКРЕТАЧ тог истог ЗАПАДА је СЕБИЧНИ ИНТЕРЕС, а међусобне зађевице решавају по принципу реципроцитета!? "Еј човече, јеси ли ти нормалан", опет ће неки додати, помињући бомбардовање несразмер у снагама и сл. "Да, да (додао бих), можда ЈЕСУ ЈАЧИ, али ПАМЕТНИЈИ НИСУ!" "Добро јутро Колумбо", "ајде просветли ме" и сл., биле би помало циничне примедбе, као одговор на моју упорност. Тада бих "вадио из рукава" "кључни аргумент": "Да, не можемо да РАДИМО СВЕ ШТО И ОНИ, али можемо да ПРИЧАМО И ПИТАМО. Рецимо, ако ВЕЋ ИНСИСТИРАЈУ на "ПОЛИТИЧКИ КОРЕКТНОМ ГОВОРУ", ЗАШТО ИХ НЕ БИСМО ПИТАЛИ ЗАШТО ЗАПАДЊАЦИ КАО РЕЧ ЗА РОПСТВО И РОБА (SLAVERY, SLAVE) ГОТОВО ИСКЉУЧИВО КОРИСТЕ РЕЧИ ИЗВЕДЕНЕ ОД ИМЕНА НАШЕ, СЛОВЕНСКЕ РАСЕ?! Ако већ може "Afroamerican", а не "negro" или "darky", тим пре НЕ МОЖЕ SLAVE и SLAVERY", тријумфално бих завршавао сопствену аргументацију. "Стварно, има ту нечега", углавном би био одговор. Па да питам шире читатељство, овде на НСПМ-у, ЗАШТО НЕ БИСМО ПОКУШАЛИ са "ПОЛИТИЧКИ КОРЕКТНИМ ГОВОРОМ"?!
Препоруке:
0
0
3 среда, 07 јул 2010 13:22
Димитрије Логданов
Човек је написао цео чланак као реакцију на један мој ранији коментар, у којем сам искористио глупост дотичне певачице и још глупљу реакцију неког анонимног београђанина који је негде оставио свој коментар и омогућио понеком доконом читаоцу, какав сам ја, да сазна за његову детињу повредљивост.

Намера ми је тада била да покажем како појединац, не размишљајући о евентуалним последицама својих речи, може да оставе утисак супротан оном који је намеравао. Желео сам да, у бенигној расправи, укажем другом коментатору на мане његових ватрених ставова из којих сам извлачио закључке супротне од оних које је мој опонент имао на уму. Напросто, због ватреног стила који га је изводио из равнотеже, дотични је причао оно што можда није ни желео.

Али, нисам ни слутио да ће моје скромне мисли Тошића толико узрујати. Нисам ни слутио да неко може о томе да размишља седам дана и од комарца да направи магарца, а од мене "дежурне самомрзитеље и аутошовинисте" - у множини.

У сваком случају, из овога сам извукао закључак.

Острашћени читалац распознаје слова, али не разуме штиво.

Никада нећемо дознати број потенцијалних "наших" који су постали "њихови" само зато што су их "наши" прогласили непријатељима.

Све што смо сазнали из овог текста, показује аутора као веома раздражљиву особу која ће сигурно, под неким псеудонимом, опет доказати моје добро смишљене и организоване непријатељске намере.
Препоруке:
0
0
4 среда, 07 јул 2010 13:44
саша р.
Има доста истине у овом тексту, али ипак не бих толико генерализовао.
Ролинг Стоунси јесу временом постали институција, као што уосталом сиромашни слојеви револуцијом дођу на власт, а онда постану много гори од буржуја.
Стоунси јесу били бунтовничка екипа, све до догађаја на аутодрому Алтамонт 1969. Наиме, они су тада одржали бесплатни концерт, направивши врло велику грешку, јер нису желели професионално обезбеђење. Трагедија је била неминовна, а признаћете, неком је баш то одговарало. Нашли су се у "небраном грожђу", и морали да изаберу - крај каријере или од данас "сагињемо главу". Од тог дана више у бекстејџу није било Црних Пантера и Анђела Пакла, већ је ФБИ преузео пуну контролу над догађајима, као што од тада ни Кит Ричардс више није силазио на улицу ( због ризика да не дође у додир са дилерима дроге у европским метрополама, чиме би ризиковао хапшење, а посебно одржавање концерта, који несумњиво доноси енорман капитал ). И ту делатност од тада "регулише" ФБИ. Центри моћи су на Алтамонту убили две муве, успоставили су контролу над Стонсима, а истовремено разбили хипи покрет, који се после тога никад више није саставио.
Сад мало о концерту у Београду. Нико од странаца ( укључујући и Мика Џегера не долази у Србију равнодушан. Сви су под притиском, јер како нас приказују на западу, размишљају да ли ће извући живу главу. Међутим, када виде наше људе и осете њихову енергију, све се вртоглаво мења, усађена паника прелази у потпуну еуфорију, зато су по одласку из наше земље сви одушевљени и опчињени.
Тај позитиван шок најбоље се могао видети и осетити на самом концерту. Кит Ричардс је био насмејан као мало дете, свирао је бриљантно, Рони Вуд црвенео, вечито хладни Чарли био видно расположен, а Мик Џегер у најмању руку шокиран. Стонси су узвратили публици на најбољи могући начин, свирали су беспрекорно, а енергију узвратили у изобиљу.
Препоруке:
0
0
5 среда, 07 јул 2010 13:45
саша р.
II део

Што је најважније, исти тај Џегер, кога толико критикујете, показао је огромно поштовање према српској публици. Изговарао је на перфектном српском језику читаве реченице, чак се и нашалио на рачун свог пратећег вокала на српском језику. Могу слободно да кажем, неко ко је због једног концерта научио читаве реченице и пошалице, притом их изговоривши много правилније од неког ко полаже право на српски престо, заслужује свако поштовање.
Препоруке:
0
0
6 среда, 07 јул 2010 14:01
Млади Џедај
Можда јој је неко нешто добацио па је закључила да смо расисти. Можда јој нисмо лепи (друга раса :) - и то је дозвољено. Али ми је смешно и потпуно невероватно да неко ко је дошао из Америке било кога може да назове дебелим. Па управо у Америци су критеријуми дебљине потпуно померени, све је ненормално. Неко ко би у Европи био дебео овде је нормалан. Народ им је болестан од прекомерне килаже. Без претеривања, свака друга особа је гојазна. Деца у парку су им гојазна. По граду могу да се виде људи, брда меса, како се возикају на електричним моторчићима зато што не могу да ходају. Потпуно је нормално видети људе зарасле у сало, са огромним стомачинама које испадају, и жене и мушкарце са задњицама метар са метар, које једва стају у специјално сашивене панталноне, како се гегају унаоколо. Најтужније ми делују комплетне дебеле породице - муж и жена, обоје једва ходају. За неког ко дође са стране то изгледа стварно упечатљиво.
Препоруке:
0
0
7 среда, 07 јул 2010 14:16
Сања БЛ
Некако сам за сво ово вријеме критика, лажи, прозивки... научила да ми ама баш ништа не значи шта о мени мисли неко до кога ми није стало! Мене више муче ови "наши", нпр. критичари отказивања гостопримства несрећној Бјорк која не зна ни гдје је КиМ, мене муче ови "наши" који су хвалили Мејси Греј и давали јој за право, мене муче више ови "наши" код којих самодеструкцији, оцрњивању рођеног народа, сагињању, понижавању... нема краја! Има оних који то раде за паре, нпр. ова Соња Бисерко и њене другарице, која ће да свједочи у корист Ганићу, супер, снашла се, зарадиће нешто, може, нема никакав проблем са тим како да се сутра погледа у огледало, нема проблем са тим како се осјећа она мајка која је своје осамнаестогодишње дијете послала у редовну војску, а он јој се вратио у ковчегу, нема једноставно проблем да брани Ганића, иако није била ни близу Добровољачке, она га брани за паре јер може и свака јој част, добро је то, зарадиће нешто, а има и оних који то раде бесплатно који су можда и гори, али једноставно мање сналажљиви од Бисерко и сличних. Било како било, утицај ових "познатих" није нимало безначајан. U2 је одрадила посао у Сарајеву за муслимане 1993., иако је само пар стотина метара од мјеста гдје су одржавали концерт био логор за Србе и иако је баш у том тенутку ту неки Срби мучен, премлаћиван, убијан, они су одрађивали посао и добро су га одрадили. Промовисали су Сарајево као град жртву гдје су стигли и град жртва је и данас то иако у њему не живи већина предратних становника који су из града жртве протјерани или су побијени или се и данас исељавају јер их пале по хаусторима, убијају у градском превозу... А и ми смо криви јер је код нас постало готово идолопоклонство то када ће ко да нам дође... не цијенимо себе, а онда нас не цијене ни други!
Препоруке:
0
0
8 среда, 07 јул 2010 14:18
драгослав павков
Мејси Греј је расно оптерећена америчка црнкиња.Покрет против сегрегације изродио је као што то обично бива и неке нуспојаве.Једна од њих је и то да црнац не може бити расист-што је по мом скромном мишљењу потпуно погрешно.Можда и зна да пева,али то је све,је из имена града "оштроумно" закључила да у граду са таквим називом могу да живе само "дебели,ружни и заостали у времену" белци.А то су WASP из предрасуда "афро-американаца".То што становници Београда (као уосталом ни остали Срби)никада у својој историји нису имали расне законе,где су успешно наступали многи црни и бели музичари,где су уосталом са највишим државним почастима дочекивани најцрњи афрички диктатори попут Иди Амина,Мобутуа,и других ова персона не мора да зна,али би они који је ангажују између "два наступа у казинима" морали да поведу рачун.
Препоруке:
0
0
9 среда, 07 јул 2010 14:26
Una
Dakle, autor ovog teksta se bavi sa, zaista, čudnom izjavom Mejsi Grej. Prvo, pitanje je da li je ona to zaista rekla. Veoma dobro znamo, da novinari,i kod nas a i u drugim zemljama znaju da ubace svoje misli, da izvuku najkontroverzniji deo teksta, to jest intervjua, stave ga u naslov i na taj način utiču na recepciju teksta u kom god hoće smeru. E sad, pretpostavimo da je Mejsi Grej to zaista rekla. Prvo, da rečenica zvuči glupo- istina je. Opet sa druge strane, svako na kugli zemlajskoj ima pravo na svoj utisak o nečemu ili nekome. A reči imaju posledice. Paradoks ''slobodne štampe''. Uloga novinara... Uloga neobrazovanih novinara... Uloga tendencioznih naslova.... Uloga ko zna koga i čega... zašto ići do Mejsi Grej, kad imamo kod nas na stotine neozbiljnih, neogdovornih, neodbronamernih ljudi i u novinarstvu, pa čak i na Univerzitetu. Šta sve ljudi jedni drugima ovde rade... Zar to nije dokaz da neke stvari loše funkcionišu. E sad, što se tiče takozvanog rasizma. reći ću šta se meni desilo pre otprilike godinu dana. Srpkinja sam i po ocu i po majci. Poreklom sam iz BiH i Hrvatske. Moji su došli u Srbiju posle Drugog svetskog rata... Jedna osoba mi je rekla: Vratite se u svoj prostor. ... Ko su naši, ko su njihovi, ko smo Mi, ko poseduje koji prostor..... Kako je moguće da Srbija ode toliko daleko da ljudima koji su po pripadnosti Srbi u glavnom gradu njihove države šalju poruke da to nije njihov prostor. Kako onda stoji stvar s manjinama? Izvlačiti se na priču da je tu reč o ''Beograđanima'' i ''urbanom identitetu'' je priča za malu decu. Priča o ''izmešanim mentalitetima'' i ''sukobu mentaliteta'' je još jedna priča za malu decu. Priča o ''unutarsrpskom sukobu'' i autošovinizmu- priča za najmanju decu. Pa o čemu je onda reč? Eto, ako neko zna neka mi odgovori...Pozdrav.
Препоруке:
0
0
10 среда, 07 јул 2010 14:42
брм
овај текст својом инвентивношћу и аналитичносшћу засенио је чак и Дедићев
Препоруке:
0
0
11 среда, 07 јул 2010 14:49
Симић Манојло
Chubby , fleshy , rosy People .

Ни на једној тачки земљине кугле ,нема их толико
колико у Њујорку( много више него што Београд има
становника ).Котрљају се улицама ко "ријека без
повратка"(наравно, уколико су у стању да изађу из
кола). Оно " rosy ", има и додатну конотацију :
нису сви " rosy People "( румени, ружни ,жути ,
бљутави и пјегави )расисти , али су сви расисти
" rosy People ".
Та наша забленутост у " западне вриједности " ,
показује сву инфериорност и најцрњи ,снобовски
примитивизам наше другосрбијанске " елите ".
Па је онда важно и шта каже нека полуписмена
њујоршка пјевачица , која о Паризу напримјер ,
зна једино, ако је тамо била .
Иначе ,врло су ријетки амерички " целебритис ",
који ће дати неку изјаву, која се битно разликује
од ставова њихове Владе .
Они и постоје искључиво по Владиној вољи .
Није масовно произвођење " звијезда " у свим
областима , холивудски патент, него Владин .
Што више " целебритис ", то више новца у буџету.
( њих опорезују и са 40%).
Препоруке:
0
0
12 среда, 07 јул 2010 15:35
Дејан
Мејсу Греј је само изоловани инцидент. Од 100 музичара који дођу у Београд, један-два ће да буду прости и неотесани. Ово је и непрофесионално од особе која живи од публике, ма колико та публика била далеко и у њеним очима безначајна.

Више ми је мука либералног, кукавичког политичког активизма људи којима није посао да брину светску геополитику, већ да се баве музиком.

Оно мало мозга, претеклог од употребе дроге, ипак говори Бјорк да не треба чачнути по истински важним и ангажованим темама. Не сећам се да је рекла нешто против муслиманског тероризма, да је рецимо осудила убиство Теа Ван Гога, или да је подржала скандинавске карикатуристе који су својим цртежима увредили Ислам.

Ко је од тих политичких мислилаца осудио Израел, рекао нешто о израелско-палестинском сукобу или назвао америчку политику злочиначком.

Декадентни конформисти пажљиво бирају поводе да из њих покуља савест, тамо где оцене да није по њих опасно.

Тако ће бити све док не налете на мину. Излануће се негде, и неко ће, неочекивано по њих да им науди.
Препоруке:
0
0
13 среда, 07 јул 2010 16:36
Mićko
Ma, tako nam i treba kad se ložimo na te kojekakve belosvetske cirkusante. Doduše, ja se ne ložim. Teško mi je da zamislim izvođača na čiji koncert bih se naterao da odem. Da putujem do Beograda, da se krljam u gužvi, da stojim dok mi leđa ne otpadnu ili da sedim dok mi se pozadina ne udrveni, da za sve to platim crvenu ili nekoliko crvenih. Uh, pa to je strašno nešto. Ne bih pa taman da sviraju ovde kod mene, u provincijskom klubu i to da je ulaz za džabe.
Šta bih slušao? Slušao bih Azru, može i u Areni. Da, to bi bilo cool. I Zabranjeno pušenje, ali ponovo ujuedinjeno. Dobro kažu, Sejo Sekson zna pisati pesme a Nele Karajlić zna pevati. Ne valjaju jedan bez drugog. I Sejo peva i Nele piše, i dobro je to, ali opet - to nije to. Eto teme. To je meni mnogo zanimljivije od Mejsi Grej i njene šuplje priče.
A tekst je dobar, duhovit.
Препоруке:
0
0
14 среда, 07 јул 2010 17:04
Јовиша Видић
Одговор за @Unu
Имао сам комшију из Ваших крајева који је све време говорио, како је то тамо код њих, односно код Вас овако или онако и све је боље, како је све овде код нас глупо, од начина прославе рођендана до обичаја на слави, свадби и сл. Сиромах, као и многи слични њему, није схватио какве има предрасуде о средини у коју је дошао па је због тога од мене добио савет, кад Вам овде ништа не ваља, вратите се одакле сте дошли - конкретно у Славонију. Претенциозно је очекивати да средину прилагодите себи уместо обрнуто. Шведска пословица или максима каже: "Du måsste ta seden dit Du kommer", што значи: "Мораш узети обичаје средине у коју долазиш". За сада толико.
Јовиша Видић од Рудина.
Препоруке:
0
0
15 среда, 07 јул 2010 17:25
Mićko
@ Una

Stvarno, kakvu vam to poruku SRBIJA (ništa manje nego cela) šalje kroz usta JEDNE osobe?
Srbija čiji su rezervisti krvarili po Hrvatskoj, koja je crkavala pod sankcijama zbog rata u Bosni, koja je bombardovana zbog Kosova. I koja je primila silu izbeglica i za njih se kako - tako pobrinula. Bolje bi se pobrinula da je bogata kao Švedska ili Amerika, ali, zamislite, nije.
Srbija koja vam sigurno brani pristup javniim službama, i u pogledu zapošljavanja i u pogledu korišćenja njihovih usluga, i koja guši vaše privatno poslovanje.
Srbija u kojoj su tako česti incidenti na osnovu različitog geografskog porekla Srba koji u njoj žive.
I još nešto. Vi mislite da je "iz preka" došlo sve samo cveće? Kao, malo je stiglo ratnih profitera, varalica, razbojnika i mufjuza svake vrste. Sumnja se rađa kad čovek vidi određena naselja, da ne pominjem sad koja, i dvorce u njima.
I ja sam poreklom iz BiH, i moji su ovamo došli posle Drugog svetskog rata. Pre par meseci Lala kondukter kaže mom prijatelju iz Glamoča : "Ne razumem ja šta ti pričaš, razlikuju nam se dijalekti." Pa šta? Ništa. Zar da se jedim zbog tamo neke prznice koja samu sebe mrzi, jednog nedotupavka? 'Oću, ne pada mi na pamet. Nema brige dok je , na primer, Željka Tomića i Đorđa Vukadinovića. Sećaćemo se zajedno, na primer, Dositeja, Miletića, Đure Jakšića.
Препоруке:
0
0
16 среда, 07 јул 2010 17:44
Сокенекос
Браво Сања БЛ трипут за коментар!!!
@саша р. – може бити да «јерес» о добрим Србима није прошла у западним «демократским» медијима, али се одјек «одушевљења» Стонса нама није баш чуо ван.
Чудим се уствари како је ова уметница успела да скупи довољно публике за Арену пошто сам читао да је тамо држала концерт? Или је то опет био некакав аранжман (не)владиних агентура плаћен владиним, тј., народним парама?
У сваком случају феноменалан текст.
Препоруке:
0
0
17 среда, 07 јул 2010 18:20
Una
Poštovani Joviša Vidiću, izgleda da me niste razumeli, što i nije nako čudo. Odnosno nešto neobično. Na kraju mog komentara ste mogli da pročitate da ne verujem u priču o mešavini mentaliteta, o sukobu unutar istih, niti u priču o unutarsrpskom sukobu. Navešću vam razlog zbog kojeg ne verujem. Zato što godinama poznajem ljude koji tu priču vrte u medijskom prostoru već trideset godina. Od 1988. godine. Ne znam koja vam je struka, dobro nije ni bitno, ali morate naučiti da razlikujete obične ljude i sve njihove smislene i besmislene komentare u vezi politike, Zapada, sudbine, ljudi, kulture itd, i državu, institucije i pre svega operativni sistem. Kad se neka priča vrti u medijima, to znači da je nekome ona takva u toj formi i sadržaju potrebna. Dakle, kad se priča o prostoru, i kad karikaturista u Beogradu kaže;'' Ovo je moj grad''. ta rečenica se ne pojavljuje slučajno. Jer Beograd je glavni grad Republike Srbije, kao štu su svi gradovi unutar Republike Srbije gradovi svih nas. dakle, na primer, mada mislim da me nećete shvatiti, recimo ako neko kaže ovo je moj grad, otkud Vi znate ko je taj. Kako znate da li spada u ''naše'', to jest ''njihove'', u kojoj kategoriji se on stvarno nalazi. Uzgred, osoba koja mi je rekla onu rečenicu po nacionalnoj pripadnosti nije srpkinja.
Препоруке:
0
0
18 среда, 07 јул 2010 18:34
Раде
Нема места чуђењу. Ипак није ми јасно коме је потребно да у Београд и Србију довлачи читаве буљуке ислужених и истрошених белосветских звезда и звездица. Шта ми добијамо њиховим доласком овамо заиста ми није јасно.
Препоруке:
0
0
19 среда, 07 јул 2010 18:34
Una
Za Mićka.... Izvinjavam se, ali baš sam se nešto raspisala. Dakle, Mićko ja isto mislim što i Vi. Srbija je patila , bila pod sankcijama, propadala itd. Naravno. Pa ja sam i rekla i to podvlačim hiljadu puta da unutarsrpski sukob ne postoji. Mislim na sukob unutar srpskog naroda. Ali rečenice, informacije, tumačenja po medijima nemaju veze s narodom. Paradigme koje se vrte kod nas su u funkciji dezintegracije naroda. A narod, odnosno ljudi su na žalost jako podložni medijskim manipulacijama. Na primer neko izbaci tezu da postoji unutarsrpski sukob, i oni mu poveruju. Ili tezu da politička nestabilnost u Srbiji je posledica postojanja raznih mentaliteta na našem tlu. To je laž. Problem Dakle; rečenica: Vratite se u svoj prostor- ne dolazi iz odnosno od naroda. Ona dolazi s ozbiljnijih mesta. Zašto bi neko mislio da konstrukcija te rečenice ima veze sa bilo kojim delom srpskog naroda. Evo, ja ću vam reči. Nema nikakve veze.
Препоруке:
0
0
20 среда, 07 јул 2010 18:59
Светислав Скомрачник
Не може се рећи да не постоји спрега између политике и врхунских звезда.Макар колико они бежали од ње, улете јој у раље кад тад. Неко се мање-више одупире, неко попусти, а многи јој и добровољно служе да би добили улогу или ангажман.Зато је , рецимо, Ричард Гир активан поводом Тибета, а неки су се индиректно мешали својим изјавама и у прошле изборе у Србији. Тога нису поштеђене ни актуелне велике звезде. Тако се десило да одмах након усвајања Резолуције о Сребреници, Анђелина Џоли и Бред Пит дођу у посету избеглицама у Горажду.А да не говорим о томе како се може настрадати ако ниси "на линији". Најбољи пример је Витни Хјустон која је после изјаве у којој је једног белог радио-водитеља у Јоханезбургу назвала расистом, а његову емисију расистичком, пала у немилост западних медија што јој је упропастило каријеру.
Препоруке:
0
0
21 среда, 07 јул 2010 19:13
Светислав Скомрачник
Само да додам и ово. Зато Боно Вокс плива као риба у води.Зато он може да се купа у приватном базену са малолетницама, а да га нико не назове педофилом. Слика на којој му тај девојчурак седи на рамену представља се симпатичном, а испод ње пише нешто као.. Увек спремне тинејџерке.
Препоруке:
0
0
22 среда, 07 јул 2010 21:09
Ђоле
Треба их само игнорисати и не треба се одушевљавати сваким из белог света такозваним борцима за људска права. Некад сам волео U2. Сада када их чујем или видим Бона моментално мењам канал. Најжалосније је то да уколико би дошли у Србију вероватно би се тражила карта више. То што науче пар наших речи за концерт не значи апсолутно ништа, све је то само шоу. После пар дана и не знају где је Србија
Препоруке:
0
0
23 среда, 07 јул 2010 21:30
Milojica
Sve te sto vi nazivate zvezde nemaju bas nista sa zvezdama.To su sve polupismene prevedeno na srpski kafanske pevacice u cijim pesmama nema ni jednog ozbiljnog teksta vec samo prazno graktanje i ponavljanje nekoliko reci.Nama se cini da sto je iz vana da je to dobro ali u istinu to je jedna nasa zabluda i moramo se toga osloboditi.Ne razumem uopste sto nam trebaju ti nus proizvodi zapada.
Препоруке:
0
0
24 среда, 07 јул 2010 22:02
Милорад Ђошић
Поштовани пријатељи, ја се стварно извињавам, али за ту Грејеву нисам чуо, нисам чуо ни за Фирчија, ни за Мацу (лажем чуо сам пре неки месец).Што се ђуса тиче то је ваљда цеђено воће што га покондирене тикве наручују по кафићима, а до јуче су кривиле фаце кад им је мајка цедила вишње и јабуке за питу.
Ренмена, оснивача хип-хопа у Хрватској, знам лично. Шта кажете сад? Али признајем да не знам ниједну песму Секе Алексић. Камење ми се никад није свиђало (осим драгог и кремена).
Шта даље, волим Дим на води, волим Арету Френклин, Тину, Тијану, волим Пака, Гери Мура и наравно тетка Лепу, мада се она овде не уклапа, али нема везе.
Препоруке:
0
0
25 среда, 07 јул 2010 23:08
Раденко Тошић
Господине Логданов,

Стварно вам је добар коментар, али бићу слободан да кажем да гријешите у неким стварима. Тачно је да сам прочитао ваш коментар, али текст није реакција на тај коментар, него на изјаву поменуте пјевачице и још неке "неспоразуме" које смо имали са онима који су нас походили од како се отворисмо према свијету. Један мањи дио се односи и на ваш коментар, али, као што рекосте, не би требало од комарца правити магарца. Као што је вама намјера била да покажете како појединац, не размишљајући о евентуалним посљедицама својих ријечи, може да остави утисак супротан оном који је намјеравао, тако сам и ја на основу наведеног примјера желио да укажем на ментални склоп који је, признаћете, присутан у Србији данас и који је, уосталом, препознат и на овом сајту од људи који су и стручнији и мјеродавнији од мене. Дакле, можете ми предбацити само то да сам као лошији ђак преписивао од других. Наравно да не мислим да сте аутошовиниста и да сте овај примјер навели узгред, али не можете рећи да таквих нема и да нас свакодневно не оптужују да смо и расисти, и крволочни, и примитивни, и заостали. Сјетите се само лавине која се покренула када је убијен француски навијач. Данас читам како је неки Нијемац у, мислим, Хановеру убио два Италијана, а повод за свађу био је то чији је тим био успјешнији на свјетским првенствима у фудбалу. Вијест од само неколико ријечи сасвим у углу " Блица"..Вјерујте да нисам узрујан и острашћен. Захваљујем се и вама и осталим коментаторима чији коментари знају понекад бити бољи од самих текстова.

Свако добро.
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 08 јул 2010 06:20
Станимир Трифуновић, раније, ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
У психолошкој науци се на овакав начин описује ОДБРАМБЕНИ МЕХАНИЗАМ-ПРОЈЕКЦИЈА, односно када сопствена незадовољства, трауме и конфликте приписујете другима. Премда, слободан сам да констатујем да се могу наслутити и још по неки одбрамбени механизми, озбиљнији и сложенији, но...
Психоаналитичари би, који се иначе нуде као најпозванији да психотерапијски третирају овакву врстау клијената, радо да пораде са истима. Уме то да траје годинама, чак и деценијама...
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 08 јул 2010 07:54
брм
"видиш трун у туђем оку а не видиш балван у свом"

колико пута дневно - у просеку - ви цењени кометатори кажете "глупи дебели амери"...ја бар двапут

узгред - људи на улицам Београда ЈЕСУ углавном дежмекасти и запуштени јер се хране у СОс МАРКЕТУ ИЛИ посте уз РИБЕ СА СЕВЕРНОХ МОРА КОЈИМА ЈЕ ИСТЕКАО РОК - У ТЕМПУ, и ЗАИСТА се већина окрене кад види црнца јер је то реткост...

једној тупавој афроамерикен певачици је потпуна апстракција да постоје СОС маркети и да највећи ланац може континуирано да уваљујер покварену рибу, па не може ни да улази пуно у то ЗАШТО СУ ЉУДИ ДЕБЕЛИ А ЈЕСУ...

но да то буде разлог да се пола Срба прогласе за самомрзитеље и издајнике..дајте више

ајд мало да се побунимо против покварене рибе..СВИ СРБИ
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 08 јул 2010 07:59
брм
узгред овај део текста ме је заиста фасцинирао

"Вјечити Мик Џегер ... је ухваћен како својеручно снима америчке голове, а сутрадан како свим срцем пјева енглеску химну."

какав нитков

ПС ролинг стоунс значи котрљајуће камење?
е моји рокери
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 08 јул 2010 08:16
thinking maize
Драги пријатељи, поменута Мејси Греј, цео Запад, "наши" "другосрбијанци", "допишите шта желите" представљају само одраз једноставне људске жеље (самим тим и потребе) да се прошири изван граница своје просторно-временске ограничености. То је људско проклетство, откад је света и века! Сви философски системи, све религије хватале су се у коштац са тиме и ЈОШ ТО НИЈЕ РАЗРЕШЕНО! То је просто ИНХЕРЕНТНО ЉУДСКОМ БИЋУ! Па кад не можете са тиме да изађете на крај, а не можете као св. Павле да кажете: "Добри рат изратовах, веру сачувах!", онда ближње своје, ПОТПУНО ИСТОВЕТНЕ ВАМА, СПУШТАТЕ ИСПОД ЉУДСКОГ НИВОА, А СЕБЕ ИЗДИЖЕТЕ ИЗНАД ЉУДСКОГ НИВОА! Оћете доказа?! Па..., пирамиде, ратни походи, авантуре, замкови, кинески зид, лет на Месец, Лас Вегас, "додајте шта хоћете"... Ту помаже само један лек: СКРОМНОСТ и СВЕСТ О СОПСТВЕНОЈ ПРОЛАЗНОСТИ! MEMENTO MORI, рекли би стари Латини! Но исти Латини написаше и: Quod licet Iovi, non licet bovi! Што посрбљено значи: "Што је допуштено Јупитеру (Богу), није допуштено волу!" Према томе, драги моји Срби и грађани, ЈЕДИНИ ЛЕК ЗАПАДНОЈ НАДОБУДНОСТИ ЈЕСТЕ ДА ИХ ПОДСЕЋАМО ДА СУ САМО ЉУДИ, као и МИ, И ДА ЋЕ ОТИЋИ ТАМО ГДЕ СУ ОТИШЛИ СВИ ОСТАЛИ ЉУДИ! Уосталом, овде, на Балкан и Србију, долазили су и Турци и Немци и отишли су, па ће ХВАЛА ДРАГОМ И ВИШЊЕМ БОГУ и АМЕРИ ОТИЋИ!
Препоруке:
0
0
30 четвртак, 08 јул 2010 09:02
Милорад Ђошић
@брм. У праву сте за дебљину, али то нису дебели из СОС маркета него они из Мц Доналда. Да ли сте приметили да су деца сада дебља него она из 1999. године, односно да су деца рођена око те године данас дебља него она рођена око `90-те године. Не прави позадону СОС маркет и смрдљива риба него соја, хамбургер и разне модификације.
П.С. Зашто Срби највише воле "ослић"?
Јер се презива на "ић".
Препоруке:
0
0
31 четвртак, 08 јул 2010 11:23
Димитрије Логданов
@Раденко Тошић

Чврсто сам убеђен да не грешим када кажем да код нас има много идеолошки острашћених, на обе супротстављене стране.

Острашћеност се може препознати на више начина. По избору теме, по начину њене обраде, по квалификацијама неистомошљеника, по поједностављивању туђих ставова у зависности од етикете.

Не могу ни замислити да се ико од "патриота" сложи са неким ставом Теофила Панчића. Не могу ни да замислим да Петар Луковић покуша да нађе најмањи заједнички садржалац са Ђорђем Вукадиновићем.

Као по правилу, речи и ставови се код нас не вреднују у односу на њихово значење, него у односу на особу која их је изрекла. Зато и може да се деси да понекад Панчић и Вукадиновић, сваки за себе, имају исти став по неком питању, али да то никада нико неће нити приметити ни признати.

Све идеје и захтеве са запада некритички прихватамо (ако смо издајници) или некритички одбацујемо (ако смо патриоте). Све идеје са истока некритички хвалимо (ако смо русофили) или им се подсмевамо (ако смо евроентузијасти).

Истовремено, док ми, евроскептици и русофили прижељкујемо руске и кинеске инвестиције, имамо на уму, не руски и кинески, већ западњачки и европски животни стандард.

По мени, то је неуравнотежено.

Био бих веома срећан када бих приметио да се наш начин размишљања од екстремног помера према разумном, да циљ српског националног програма не буде демонтажа Србије, али ни уништење САД, ЕУ, Ватикана и ислама, уз обавезни излазак Русије на топла мора.

Морали бисмо да будемо скромнији у својим циљевима, одмеренији у ставовима и речима, јачи на делима. И свакако, да не мрзимо толико страсно наше непријатеље.

То је минимум.
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 08 јул 2010 13:24
брм
"Не прави позадону СОС маркет и смрдљива риба него соја, хамбургер и разне модификације. "
слажем се "гледе" СОС марккета, али мекдоноалдс је опште место па га нисам ни спомињао...међутим смрдљива риба већ прави проблеме..јер Срби више уопште не једу и оно мало рибе што су јели раније јер немају где да је купе од монопола и лихварства мишковића, а за свежу из јадрана немају пара (ја први)..ЗА МЕНЕ ЈЕ ТО ЗЛОЧИН ГЕНОЦИДА РАВАН НАТО БОМБАРДОВАЊУ, а с моралне стране још и гори..ајде да се побунимо СВИ СРБИ..и "друго" и "прво" и "нулто"..има толико ствари које ннас спајају ..ево почнимо од борбе против смрдљиве рибе...

узгред не верујем да већина родитеља деце из разреда моје деца има пара за хамбургере - већ само за СОС маркет... а деца су им ненормално дебела..од љуте сиротиње..ово схватите буквално без ироније
Препоруке:
0
0
33 четвртак, 08 јул 2010 13:28
Слобода
Ено "наш европски јавни" сервис прави рекламу за неки урадак те исте пјевачице. На насловној страни! Толико о нама.
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 08 јул 2010 14:27
Симић Манојло
за БРМ ;

ПС ролинг стоунс значи котрљајуће камење?
е моји рокери

Видим да сте схватили .Код нас се већ 45 година
" a rolling stone " преводи као котрљајући камен .
А то је, уствари само дио енглеског идиома који
гласи :" a rolling stone gathers no moss "-
закотрљани камен, не скупља маховине , са значењем
да вагабунд, луталица и бескућник , нема нигдје
ништа ,и не припада никоме .То сам схватио још
давне 1966. када је свјетском рок сценом завладала
грозница због " I can't get know satisfakcion ", и
када сам и ја ужагрених очију гледао на све што
долази са " запада ". Каква шарена лажа !!!
Ова пјевачица соула ,не зна да чита ни ноте .
О њеном неком другом образовању ,излишно је да се
каже било шта .То Вам је исто, као да одете у
неко босанско муслиманско село ,и пронађете некога
ко одлично пјева севдалинке , па му онда ,због
тога , затражите политичку изјаву .А ови наши
одушевљеници изјавом те пјевачице ,само показују
степен свог примитивизма .
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 08 јул 2010 18:59
tarislav
@ Димитрије Логданов
"........
Острашћеност се може препознати на више начина. По избору теме, по начину њене обраде, по квалификацијама неистомошљеника, по поједностављивању туђих ставова у зависности од етикете..................
Не могу ни да замислим да Петар Луковић покуша да нађе најмањи заједнички садржалац са Ђорђем Вукадиновићем...."

Gospodine Logdanov, ovo je bilo krajnje nepromišeno. Možda ostrašćeno? Staviti u istu ravan Petra Lukovića i Đorđa Vukadinovića, ma koliko se sa ovim drugim ne slagali, je apsurdno.
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 08 јул 2010 19:09
горштак
Невероватно је како неким коментаторима успева да омаловаже тему, избанализују поенту, па и да причу одведу у потпуно промашеном правцу.
Имамо на делу директну увреду сручену у лице читавом народу од стране неке америчке певаљке, тим већу што се надовезује на све бљувотине које је овај народ морао да слуша о себи од Бајдена, Холбрука, Олбрајтове и других њених сународника ( ваљда је и Курт Кобејн написао на неком омоту ''забрањено за Србе и псе'').
И уместо да њен испад буде повод да се САД најоштрије прозову због континуиране србофобије коју подмукло распаљују како у Србији тако и широм света ( између осталог и преко својих рок, поп, панк, реп, соул и којих све не вајних ''звезда'' ), наносећи нам непроцењиву штету, овде неки попут коментаторке Уне бране америчку певачицу као најрођенију својту, па нам индиректно сугеришу да је то нешто што, ето, и ми једни другима радимо на завичајној основи, па зашто да нам не раде и други, чак и из окупаторских земаља.
Поштована Уна, само ја могу за свог рођака да кажем да је нпр. ''будала'', баш зато што сам му рођак, али то у мом присуству не сме да каже нико други. Ја као Србин могу да кажем и да су Срби ''лош народ'' ( нису наравно, говорим хипотетички ), баш зато што сам Србин, али то у мом присуству не сме да каже ни Американац, ни Немац, па ни Рус. Правите разлику међу тим стварима.
Али ''брм'' се стварно показао као виртоуз завођења за Голеш-планину кад му је пошло за руком да причу о јавној увреди бачену у лице Србима од стране јавне личности замени причом о ''поквареним рибама у домаћим СОС-маркетима''. Да ли то чини свесно или нехотице, зна он. Невероватно је, међутим, и како су се остали лако ''примили'', те се убише доказујући неке бесмислене ситнице на замењену тему.
Дакле, браћо Срби, не будимо баш оволико расејани, а ни ситничави једни према другима.
А и мало оштрије и сложније против заједничких нам непријатеља ( што се односи и на поштен, али сувише дефанзиван текст аутора Тошића)
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 08 јул 2010 20:31
za Gorštaka
Prvo, ja nisam branila ovu pevačicu. Napisala sam da je rečenica izrazito glupava. Drugo, izrazila sam sumnju da je ona tako nešto izgovorila, poznavajuči običaj novinara i kod nas i u drugim zemljama da sopstvene stavove ubace u intervju. Treće, napisala sam da ovde ljudi rade jedni drugima, mislim na medije, svašta, i nigde nisam napisala da se taj bezobrazluk temelji na zavičajnoj osnovi. Četvro, čak sam napisala da unutarsrpski sukob uopšte ne postoji. Dakle da ''zavičajni sukobi'' ne postoje. I na kraju, napisala sam da osoba koja mi je rekla da se vratim odakle sam došla nije srpske pripadnosti.Toliko. UNA.
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 08 јул 2010 21:13
NB
Sve moze, ali jednu stvar nikako nisam spreman da prihvatim: Nemojte vise vredjati legendarnog Mika Dzegera! Dosta sa generaliziranjem, nije potrebno od "komarca praviti magarca". Ukoliko je jedna osoba navela neumesne generalizacije, ne znaci da su SAD generalno srbofobne, pobogu! Smirite se malo, gospodo, obuzdajte svoje napade besa uz "Almost Hear You Sigh" Rolling Stones-a na YouTube-u i prekinite vec jednom sa bezukusnim teorijama zavere!

Mick Jagger rules - Mick Jagger rocks! Rolling Stones forever!
Препоруке:
0
0
39 четвртак, 08 јул 2010 22:13
Rim, otvoren grad
Tako se zvao film koji govori o životu Rimljana u okupiranom Rimu, koji su Nemci proglasili "otvorenim gradom". Nesumnjivo da je Beograd danas okupiran grad i da je njegova otvorenost strogo kontrolisana.
Препоруке:
0
0
40 четвртак, 08 јул 2010 23:30
горштак
@NB

Sve moze, ali jednu stvar nikako nisam spreman da prihvatim: Nemojte vise vredjati legendarnog Mika Dzegera!

Значи од рок-светиња нема већих, је л? А по владици Николају Велимировићу, на пример, може да млати ко хоће и како хоће ( и да је ''клерофашиста'' и да је ''задрти поп'' и шта све не), док на Мика Џегера не сме ни трун да падне. А што би нама Србима већа светиња био Мик Џегер од Владике Николаја? Никада ми неће бити јасно толико идолопоклонство према вајним ''рок-иконама''?

Dosta sa generaliziranjem, nije potrebno od "komarca praviti magarca". Ukoliko je jedna osoba navela neumesne generalizacije, ne znaci da su SAD generalno srbofobne, pobogu! Smirite se malo, gospodo, obuzdajte svoje napade besa uz "Almost Hear You Sigh" Rolling Stones-a na YouTube-u i prekinite vec jednom sa bezukusnim teorijama zavere!

Теорије завере?
Ајде мало да се подсетимо:

''Срби су неписмени и дегенерисани...силоватељи, убице беба, касапи, агресори...''
Џозеф Бајден, Си-ен-ен, август 1993


''Ми би требало да Србију осудимо на карантин, све док се вирус који она носи, не избрише''
Дејвид Гомперт, 1994


''Срби су злочиначки дупеглавци''
Ричард Холбрук, Њујоркер, 1995

Један демонстрант испред зграде УН пита Медлин Олбрајт: ''Зашто сте тако одвратни према Србима?, а она одговара: ''Зато што су Срби одвратни!''

Агенцијска вест Асошиејтид прес, 1997


''Водићемо против Срба рат: дипломатски, економски, политички, пропагандни и психолошки.''
Џејмс Бејкер, 1992


''Животиње користе своје ресурсе знатно срећније него ови наопаки створови ( Срби ), чија је припадност људској раси у великом закашњењу.''
Питер Јустинов, глумац, 1993

Има тог пуно, али нема простора за набрајање. И наравно да је амерички естаблишмент ( сем ретких изузетака од малог утицаја ) генерално србофобан и искључиво заслужан што се србофобија раширила по свету као епидемија.
Препоруке:
0
0
41 петак, 09 јул 2010 00:12
горштак
@ Уна

Prvo, ja nisam branila ovu pevačicu. Napisala sam da je rečenica izrazito glupava. Drugo, izrazila sam sumnju da je ona tako nešto izgovorila, poznavajuči običaj novinara i kod nas i u drugim zemljama da sopstvene stavove ubace u intervju. Treće, napisala sam da ovde ljudi rade jedni drugima, mislim na medije, svašta, i nigde nisam napisala da se taj bezobrazluk temelji na zavičajnoj osnovi. Četvro, čak sam napisala da unutarsrpski sukob uopšte ne postoji. Dakle da ''zavičajni sukobi'' ne postoje.

Када сам поменуо ''завичајне сукобе'' хтео сам сажето да алудирам на овај ваш пасус:

E sad, što se tiče takozvanog rasizma. reći ću šta se meni desilo pre otprilike godinu dana. Srpkinja sam i po ocu i po majci. Poreklom sam iz BiH i Hrvatske. Moji su došli u Srbiju posle Drugog svetskog rata... Jedna osoba mi je rekla: Vratite se u svoj prostor. ... Ko su naši, ko su njihovi, ko smo Mi, ko poseduje koji prostor..... Kako je moguće da Srbija ode toliko daleko da ljudima koji su po pripadnosti Srbi u glavnom gradu njihove države šalju poruke da to nije njihov prostor.

Признаћете да у овоме има основа да се закључи што сам закључио. Но свеједно, и ако сте хтели да кажете како ''завичајних сукоба'' међу Србима уистину нема него су они импутирани ''одозго'' као плод медијског замешатељства саме власти, па је о нечем сличном реч и у вези са америчком певачицом, сложићу се с вама да се тај метод примењује и на локалном и на глобалном нивоу, али то опет не оправдава саму певачицу што је добровољно пристала да буде оруђе нечега таквог, а не верујем да су новинари измислили баш сваку њену реч. Не верујем тим пре што ширење фобије према одабраном народу-мети несумњиво постоји као део америчке спољнополитичке стратегије, зарад које се ангажују и ''звезде''. А њихов пристанак на то зарад личне користи знак је беде и конформизма, који су достојни највећег презира.
Стога га немојмо штедети, поготово што смо баш ми ''одабрана мета''.
Препоруке:
0
0
42 петак, 09 јул 2010 07:29
брм
горштак
поново
"видиш трун у туђем оку а не вудуш балван у свом"

"Никада ми неће бити јасно толико идолопоклонство према вајном рокеру..."
а толико идолопоклонство према православном свецу?..

човече ти прогласи једну полуписмену певаљку малтене за гласило америчке владе..
Препоруке:
0
0
43 петак, 09 јул 2010 07:38
Za Gorštaka
E to sam htela da kažem. Una.
Препоруке:
0
0
44 петак, 09 јул 2010 10:17
Milan
Hvala, Tošiću!

Kako sam pročitao tekst, tako sam se prosvetlio - od sutra slušam samo guslare.

A vama toplo savetujem da pokrenete neki časopis o popularnoj muzici. Ionako ih nema na tržištu, a uz tako dobro poznavanje scene - o mentalitetu muzičara i da ne pričam - uspeh vam je zuagarnatovan!
Препоруке:
0
0
45 петак, 09 јул 2010 10:19
Trubljub
Što se kaže, ko ne razume trubu, taj ne razume Srbiju! Živela Srbija!
Препоруке:
0
0
46 петак, 09 јул 2010 14:21
горштак
@брм

"Никада ми неће бити јасно толико идолопоклонство према вајном рокеру..."
а толико идолопоклонство према православном свецу?..

Па сад, ако су православни светац и такозвана ''рок-икона'' једно исто, онда смо ми као народ заиста на неповратној странпутици и није никакво чудо што нас непријатељи упропаштавају без по муке. Поштовањем свеца ми поштујемо пројаву Божијег лика у њему и то није никакво идолопоклонство, нарочито ако се ради о личности која је учинила обиље богоугодних дела и написала преко стотину феноменалних књига као што је учинио Владика Николај.
Али шта рећи за масе широм света када скидају мајице и чупају косу с главе зато што тип на бини дозива неку Енџи? Или када Џим Морисон запева како је сопственој мајци понудио секс, а кордон полиције не може да га одбрани од разголићених цура које хоће на бину да би дотакле ''бога'', док се неки тип баца с галерије и гине?

човече ти прогласи једну полуписмену певаљку малтене за гласило америчке владе..

То што је полуписмена није највећи проблем, има полуписмених па и неписмених а изузетно ваљаних људи ( као што има и врхунски образованих хуља и никоговића ). Проблем је што њене речи о Србима некако превише личе на оно што су годинама ( сада већ и деценијама ) уназад о Србима говорили чланови њене владе, а и колеге са естраде. Сигуран сам да такозване ''звезде'' то не чине случајно већ на миг некога ''одозго'', у склопу свеобухватне стратегије психолошког терора над народом чију вољу и понос треба сломити. Да за Србе каже да су ''дебели'' неко ко долази из државе најдебљих на свету, звучи толико бесмислено да је просто тешко поверовати како није наручено.
Ми не треба да будемо оволико попустљиви, него да чувамо сопствени образ и најоштрије реагујемо на свагу љагу која нам се баци у лице, ма одакле дошла, јер то нико неће чинити уместо нас. И да забранимо улазак у земљу свакоме ко је макар и пакосним изјавама доприносио нашој пропасти.
Препоруке:
0
0
47 субота, 10 јул 2010 18:06
NB
@Gorstak

Postovani, gresite, ne radi se o idolopoklonstvu prema Miku Dzegeru, vec o postovanju prema njegovom delu.

Izjave americkih i britanskih poznatih licnosti koje ste naveli jesu tacne. Ali pre nego sto za srbofobiju optuzite iskljucivo americku administraciju, upitajte se zasto nas je ceo Zapad u to vreme oznacavao kao primitivce i setite se cijom smo zaslugom mi Srbi kao narod unazadjeni - pretpostavljam da Vas ime Slobodana Milosevica asocira na to kolektivno ludilo naseg naroda devedesetih. Setite se i Srbebrenice i 11. jula. Onda ce Vam Ustinova gruba karakterizacija tadasnjeg srpskog drustva izgledati kao logican sled okolnosti. Pre nego sto se krivica za odredjene istorijske poraze Srba projektuje na eksterne cinioce, moraju se glavni krivci za propast jedne drustvene zajednice traziti u njoj samoj.

I jos nesto: suvise ste netolerantni u diskusiji, ulazite u razgovor samo sa ciljem da provocirate i zajedljivo podbadate sagovornika. Sve to ne spada u okvir diplomatske i konstruktivne debate. Vi svakome prodajete pamet i umisljate da se najbolje razumete u sve probleme ovog drustva. Ja, za razliku od Vas, necu da se spustam na taj nivo, iako mi ne bi bilo nimalo tesko da Vam odbrusim istom dozom cinizma, koji Vi tako istrajno kultivirate. Kada budete pokazali sposobnost da prihvatite ili barem uvazite kritiku drugoga, cak i da se ne slazete sa njom, moci cemo da diskutujemo mnogo racionalnije. U ovom trenutku mislim da nema vise svrhe da nastavimo bilo kakvu pismenu korespondenciju.
Препоруке:
0
0
48 недеља, 11 јул 2010 19:11
горштак
@NB

I jos nesto: suvise ste netolerantni u diskusiji, ulazite u razgovor samo sa ciljem da provocirate i zajedljivo podbadate sagovornika. Sve to ne spada u okvir diplomatske i konstruktivne debate. Vi svakome prodajete pamet i umisljate da se najbolje razumete u sve probleme ovog drustva. Ja, za razliku od Vas, necu da se spustam na taj nivo, iako mi ne bi bilo nimalo tesko da Vam odbrusim istom dozom cinizma, koji Vi tako istrajno kultivirate.

Мислим да се не може називати ''нетолеранцијом'' то што неко износи истину директно и без улепшавања, онако како је он види, или се отворено супротставља тврдњама својих неистомишљеника, не вређајући притом њихове личности. Ја се јесам супротстављао вашим ставовима и јесам рекао што сам рекао о ''звездама'' и њиховој евидентној улози у спровођењу америчке империјалне политике широм света, али ми се чини да вас лично нисам ни вређао ни етикетирао, као што то не чиним ни са другима. Но ви сте ипак нашли да сам ''нетолерантан'', да ''продајем памет'', да нешто ''умишљам'', да ''култивирам цинизам'' и слично. А зашто? Само зато што не можете да сварите моје речи о Мик Џегеру, о идолопоклонству маса и што вам је незамисливо да се о ''рок-иконама'' прича слободно и без предрасуда.
Шта на пример значи ова ваша реченица:

''Sve moze, ali jednu stvar nikako nisam spreman da prihvatim: Nemojte vise vredjati legendarnog Mika Dzegera!''

Не звучи ли ово готово заповеднички? И какво је то ''вређање'' ако је аутор Тошић написао оно што је свима видљиво - да су Ролингстонси ''мултинационална компанија са две хиљаде запослених''? Страшно иритира та рокерска надменост с којом се пантеон ''рок-божанстава'' свима жели наметнути као неприкосновен, а ономе ко не пристаје одмах се лепе етикете да је нпр. ''сељачина''. Е па ето, ја не волим и не слушам рокенрол нити ''рок-звезде'' сматрам за нешто посебно. И шта сад, хоћете ли у следећем коментару рећи да сам ''заостао'' и ''назадан'', можда чак и ''фашиста''?
Препоруке:
0
0
49 понедељак, 12 јул 2010 11:50
Milan 45
Izjava Mejsi Grej, odnosno pojava te vesti u Blicu, je "sahranila" mnogo bitniju i važniju vest prethodnog dana, te su se svi primili na (na kraju krajeva)sumnjivu uvredljivu izjavu. Mislim da je na delu klasično "spinovanje"!!! Često primećujem ovakve pojave, ako neko napiše kritičku misao o našem stanju i razlozima, propustima i slabostima moćnika i vlastodržaca, vest kreće da se plasira medju "najčitanije" ili "najviše komentara". Odmah kreće kontra akcija i stavlja se u prvi plan informacija koja garantovano pogadja emocije i izaziva reakcije čitaoca. Tako se prethodna, a za nas mnogo bitnija informacija koči, izbacuje iz žiže čitaoca i na kraju zaboravlja! Koska je bačena!
Препоруке:
0
0
50 среда, 14 јул 2010 14:24
Draguna - Uzice
Горштак,

Имате одличне коментаре и добро је што аргументовано одговарате,а проблеме називате правим именом.

Хвала за оно подсећање шта су деведесетих изјављивали о Србији и Србима. Увек би требало бити директан са одговорима и обавезно цитирати, што Ви често и чините.

Види се да коментаришете из љубави.
Препоруке:
0
0
51 четвртак, 15 јул 2010 08:41
Џон Шепард
Београд (а и остатак Србије, наравно!) је препун прелепих људи.

Недавно сам био у драгој ми Грчкој, где за десетак дана нисам видео малтене ниједно њихово згодно женско чељаде, осим шмизли на ТВ-у. Ако је нека и била "за око", била је "туристкиња" (јел' ово исправно?) словенског порекла (Српкиње, Чехиње, итд.). Ок, и пар Мађарица... ;)

Са моје терасе гледам на улицу и често за само један сат прође 5-6 прелепих и презгодних жена/девојака, што само говори колико ми "мушки" среће овде имамо са женама. :)


Мејси Греј је очигледно расиста, искомплексирана је и злобна. Можда је тада била пијана, можда "надувана", никада нећемо сазнати. Али је свеједно узела себи право да опали по нама, на основу пар "флешева" које је доживела међ' "шатовима" бурбона.

Не треба игнорисати НИКАДА овакве, увек им треба скресати у брк да су људска беда. Хвала на чланку, г.Тошићу.
Препоруке:
0
0
52 четвртак, 15 јул 2010 19:40
Аутор
Хвала и вама на лијепим описима и занимљивом коментару. Слажем се са вама по питању Гркиња. Сличне су и Шпањолке. Кратке су и заостају у ходу. Ми смо баш лијеп народ, наше дјевојке поготово, тако да могу само да нам завиде. Свако добро.
Препоруке:
0
0
53 субота, 17 јул 2010 20:05
Ivan
Stvar je u tome sto oni dolaze ovamo indoktrinirani agresivnim informacionim terorom Zapadnih medija i tesko se od toga odvikavaju. Sto se tice lepote i stasa, Anglosaksonci su veoma cuveni po lepim i vitkim ljudima, zenama narocito.
Препоруке:
0
0
54 недеља, 18 јул 2010 21:39
Pera
D0ticnoj treba oprostiti neobrazovanje ali nama nevaspitanje,nikako.Piter Justinovljeva izjava se mora razumeti jer deda je kao gej imao bolno iskustvo sa jednim srbinom pa je malo haj.Zato dragi moji zemljaci,razumeti pa onda suditi.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер