Do sada nisam uspela da "stignem" do gdina Soroša u povodu nelegalnosti slobodnog tržišta na prostorima bivše SRJ, SCG a kojim su išli proizvodi navodno kompanija finansiranih od Soroševih kompanija, a nisam uspela da stignem niti u povodu Soroševe fondacije s kojom sam vodila prepisku, a koja nije imala očekivani autoritet da jednu izdavačku kuću čiji su finansijeri osnivanja, iz Sarajeva, prizemni do poštovanja autorskih prava....to mi je žao...
Ali mi je milo da, evo, iako nerazumevajući većinu iznesenih argumenata, iz svojih argumenata ipak podržim predlog gdina Soroša da Nemačka treba (ali samo privremeno!!!)da vrati dojčemarku i sredi pravni komercijalni haos koji je sa ovom monetom napravila u "evropskoj" ekonomiji stihijski omogućavajući ekonomski prolaz entitetima iz bivše SFRJ i SSSR ...To je svakako dobro i za Nemačku... Onda će čista srca moći da nauče pameti evropske učesnike da se ne može živeti na tuđ račun...a i evropske učenike da licence, autorizacije, zahvalnice itd ne znače ništa bez sadržaja...
Preporuke:
0
0
2
subota, 26 jun 2010 18:05
hazar
"No, no", upozorava dobrotvor Nemce. Ili se to zove pretnja?
Preporuke:
0
0
3
subota, 26 jun 2010 18:50
bojan
ovaj tekst zaparavo i govori kako je Nemackoj EU podvaljena ali sada kada je Nemacka uvidela odakle duva vetar i pokusava spasiti sta spasiti moze bice optuzena da je ona glavni krivac jer spasava sebe a ne druge!naravno tu je i ona najgora varijanta da se nemacka ne poveze sa Rusijom.u stvari cela zamisao Velikih Majstora je srusiti Nemacku i Rusiju!ili imati Nemacku na uzdu, poslusnu i radnu i ratobornu kada zatreba!
Preporuke:
0
0
4
subota, 26 jun 2010 22:41
Rado
Tako bi zarko g-din Soros zeleo da Evropu vidi na kolenima. Zato i intonacija njegovog teksta da Nemacka predje na dojcmarku, a to bi na odredjeni nacin znacio i kraj EU. To je velika zavera Volstrit i drugih lobija sirom SAD. EU i posebno Nemacka se okrecu Rusiji, a doci ce na red i Kina kada "ugusi" SAD podnoseci na naplatu milijarde dolara vredne odveznice. Umesto rusenja evra, urusice se dolar dogovorom Rusije, Kine i EU.
Preporuke:
0
0
5
subota, 26 jun 2010 23:07
hazar
Jasna Simonović ništa ne shvata.
Preporuke:
0
0
6
nedelja, 27 jun 2010 02:41
Sokenekos
Neće ovom predatoru uspeti da spasi dolar u koji će, kako se on pogrešno nada, pobeći svi kad padne evro. Dolar je u kud i kamo goroj situaciji – bez pokrića je – i bolje bi bilo ovom vampiru da traži rešenja za «dan posle» jerbo mu se može desiti da ga dehipnotisana gomila po pravdi boga linčuje kao što je i zaslužio. Prevara zvana «Američki san» uskoro ostaje samo san. Spasavaj se ko može! Viknuše Nemci u glas i zasukaše rukave.
Preporuke:
0
0
7
nedelja, 27 jun 2010 02:48
Aleksandar
ministri finansija EU tog oktobra u Parizu, na hitnom sastanku, odlučili da pruže praktičnu garanciju da se više neće dozvoliti da propadne još neka finansijska ustanova od sistemske važnosti
Ovakav sistem je (kolektivno) nepotreban i sulud. Ne moze se razumno dozvoliti da bilo koja PRIVATNA finasijska institucija (banka ili investiciono udruzenje) bude USTANOVA OD SISTEMSKE VAZNOSTI. Razumni sistem moze da se sastiji samo od institucija gde su SVE sistemski vazne ustanove samo DRZAVNE.
Preporuke:
0
0
8
nedelja, 27 jun 2010 11:40
Šarl de Gol
@bojan @Rado
Ideja ujedinjene Evrope je uvek bila okrenuta protiv Rusije.Politički otac EU je kancelar Meternik koji je odmah posle poraza Napoleona 1815, iza leđa tadašnjih saveznika Rusa – koji su, kao i 1945, bili ona vojnička sila koja je odlučujuće doprinela pobedi – predložio osnivanje Ujedinjene Evrope sa sedištem u Briselu kako bi se sprečila ruska dominacija. Ideja je naišla na hladan prijem kod Engleza ne zato što su bili protiv sprečavanja ruskog uticaja - daleko od toga - već zbog snažne katoličke dimenzije u organizaciji tog saveza. Ideja je spavala 150 godina da bi pod okriljem hladnog rata oživela. Tome su kumovali SAD, katolička crkva, Velika Britanija, donosioci odluka iz Pilgrim's Society, Council of Foreign Relations, Bilderberg grupe..... Neposredni operativci su bili tzv. očevi Evrope, Žan Mone i Robert Šuman. Uzgred, katolička crkva je pokrenula postupak proglašavanja R.Šumana za sveca. A Nemačka u celoj priči? Pa, ona je izazvala dva svetska rata i desetine miliona ljudskih žrtava da bi ostvarila svoj san o pokoravanju Istoka. Članstvo u EU je bila nužna cena koju je morala da plati da bi se zaboravila njena uloga u Drugom svetskom ratu. Sada smatra da je namirila račune i da je došao trenutak da opet krene na Istok. A što se tiče Evrope, ona je, sa ili bez Nemačke, u svakom slučaju i svakom pogledu, već na kolenima.
Preporuke:
0
0
9
nedelja, 27 jun 2010 17:12
Jasna Simonović
Hazar...tačno, gdine ili gospođo...(to sam i sama napisala u komentaru ("ne razumevajući")... hvala bez obzira...
U svakom slučaju dopada mi se predlog gdina Soroša...svakako iz mojih argumenata koje shvatam...A volela bih da shvatim i vaše argumente ako ih napišete...
Preporuke:
0
0
10
nedelja, 27 jun 2010 17:33
Da li je moguće!?
Soros-Kampagne: Krieg gegen Drogen gefährdet Weltfinanzsystem
ili prevedeno:
Soroš kampanja: Rat protiv droge ugrožava svetski finansijski sistem
Dakle, toliko o sponzoru mnogih NVO!
Preporuke:
0
0
11
nedelja, 27 jun 2010 17:35
Aleksandar
ministri finansija EU tog oktobra u Parizu, na hitnom sastanku, odlučili da pruže praktičnu garanciju da se više neće dozvoliti da propadne još neka finansijska ustanova od sistemske važnosti
Ovakav system je (kolektivno) nepotreban i sulud. Ne moze se razumno dozvoliti da bilo koja PRIVATNA finasijska institucija (banka ili investiciono udruzenje) bude USTANOVA OD SISTEMSKE VAZNOSTI. Razumni system moze da se sastiji samo od institucija gde su SVE sistemski vazne ustanove samo DRZAVNE.
Preporuke:
0
0
12
nedelja, 27 jun 2010 19:19
DEX
ma tom''dobrotvoru''(jezuiti)sorosu,nista ne verujem!!mislim da ga plasi to sto se Nemacka okrece Rusiji,a kad se to udruzivanje desi,bice pogubno za SAD i ostatak EU!!Rusija mora samo biti oprezna sa Nemackom,morace sa svih strana da zastiti svoj interes od str Nemacke,koja moze predstavljati u slucaju svog posrnuca trojanskog konja za Ruse!!
Preporuke:
0
0
13
nedelja, 27 jun 2010 22:45
Nikaragva
Soroš!Ko zna koju igru sad igra?Voleo bih da su u pravu oni koji veruju da je dolaru kraj ali Kina ima najviše dolara.Da li ga ona sada zbog toga spasava?Ili se Soros i Kina razilaze i ko će kome podvaliti?
Ne verujem u veliko prijateljtsvo (ekonomsko) između Rusije i Nemačke.Samo da Nemci zbog previda i komleksa koji su plaćali ne eksplodiraju.To bi iznosilo mnogo više žrtava nego u Drugom svetskom ratu.Ono što znam jeste da se broj žrtava sa tehničkim izumima u ovakvim sukobima ima radikalno da povećava.
A Nemci kad krenu, ako imaju petlje da opet krenu,po treći put u poslednja dva veka, neće to učiniti sa Rusijom nego pre sa Sorosom.Ili ja ništa ne vidim
Preporuke:
0
0
14
ponedeljak, 28 jun 2010 09:09
brm
zadivljujuće je koliko kometatora navija za Nemačku a protiv naroda južne Evrope (Grčke i ostalih "prasića") ne shvatajući gde se geografski i duhovno nalazi Srbija.. samo da kontriraju Šorošu.. o kome sve najgore, ali - u ovom tekstu je "nacrato" prirodu "grčke i južnjačke lenjostti"...i nemačkog rasizma
Preporuke:
0
0
15
ponedeljak, 28 jun 2010 09:56
Srboljub Savic
Naravno, ni reci o Velikj Britaniji-van euro zone,
drzavi iz cijeg se mraka mnogo toga kroji.
Nemacka u EZ je smisljena kao ponovna sila za nastup na istok - nepromenjenu anglosaksonsku strategiju, vis od dva veka.
Grcka je primljena,u EZ, po diktatu SAD (da se
otrgne od komunizma, zadovolji grcka populacija
u SAD, ...), koje nisu marile za njeno finasijsko
poslovanje i ekonomiju.
SAD - gazde EZ, obezbedile su prijem, potpuno
nespremnih zemalja ex delova SSSR sto clanica Varsavskog pakta (opet visestruku interesi SAD),
ne mareci za njihovu ekonomiju.
EZ, nije ni formiarna na celovitom i mogucem
konceptu, pa se desava sto vidimo (i ne vidimo).
S. Savic
Mad
Preporuke:
0
0
16
ponedeljak, 28 jun 2010 11:35
Toreador
Soroš je sve u pravu. Odličan članak.
Preporuke:
0
0
17
ponedeljak, 28 jun 2010 12:06
gavrilo
Normalno je da je EU za Nemce trojanski konj, stega koja bi ih držala na uzdi.Ali su nemci izgleda to prokužili i sada će biti prava borba kako Nemce obuzdati a Ruse držati daleko od bilo kakave moguće povezanosti sa Nemačkom.Plašim se jedino da će ponovo biti izigarni Poljaci!
Preporuke:
0
0
18
ponedeljak, 28 jun 2010 12:48
Svetozar Maksimović
EU - Svi protiv Rusa, a USA iz pozadine gura svog tajnog saveznika. Po treći put, ne računajući 1815. Prvo ga opljačka i dovede narod na nivo životinje, a onda ga tim parama naoruža i usmeri tamo gde im treba. Zašto ne žele samostalnu Nemačku sa markom u njihovom džepu i bogatim srednjim slojem? Zato što bogati ne idu rat. Isto kao i 1990. u SFRJ.
Preporuke:
0
0
19
ponedeljak, 28 jun 2010 15:39
Neofit77
Čika Soroš je malo nervozan, izgleda da ove godine neće biti regresa za njegove pulene u Srbiji i drugim zemljama po kojima rovare.
Preporuke:
0
0
20
utorak, 29 jun 2010 07:44
Cernisevski
U najcrnjem scenariju, EU bi bila paralisana ili razorena porastom ksenofobnog i nacionalističkog ekstremizma.
- Sta je tu tako crno, nije mi jasno ?
Preporuke:
0
0
21
utorak, 29 jun 2010 09:43
Borivoje Ilić
Očigledno je da se euro ljulja i da Nemačka nastoji da prvo spašava sebe. Koliko će istrajati u svom nastojanju zavisi će u mnogome od pritisaka evropske birokratije i multinacionalnog kapitala. Nemačka jeste moćna država ali je pitanje koliko je moćna da izdrži političke pritiske na sopstvenu štetu.
Preporuke:
0
0
22
četvrtak, 01 jul 2010 11:32
Pidikanac
Gospodin Soroš se nije ni malo promenio. Njegovi pogledi u vezi slabog Eura i nastale krize, posebno u Evropi, otkrivaju njegove neizgovorene želje. Nažalost, ili na sreću, već iz kojeg ugla gledano, njegova dobro skrivena maska je davno pala i svakom je jasno šta on želi. Tačno je da Nemačka daje najviše novca u zajedničku Briselsku kasu. Tačno je da Nemci rade, danonoćno po navici i svesti, da im je ekonomija najjača, da imaju izvanredan bilans u međunarodnoj trgovini, i da su u ime Evrope, već davno pogazili neke nacionalne principe koji su ih karakteristično činili "nacionaistima" Na drugoj strani se zaboravlja francuski i engleski protekcionizam, kod već prvih znakova bankarske krize, prelazi hladno kod nepravednih podela zajedničkog novca, kod prevarantskog ponašanja nekih članica koje su svoje "frizirane" bilanse, i dalje sa ponosom pokazivale.
Gospodo, nemački "Drang nah osten " je završen. Zavisnost Rumunije, Baltičkih zemalja, Češke, Slovačke i posebno Madžarske je u odnosu na Nemačku, jasno vidljiva. Slovenija i uskoro Hrvatska, su i tako germanizovane i duhovno za Nemačku nevidljivom pupčanom vrpcom vezane.
U očuvanju postojanja EZ, Nemačka nije više u stanju sve troškove kao i do sada snositi. To je svakom jasno, pa stoga treba tražiti sa razumom toliko potrebna rešenja.
U igri je i Rusija, to je i Gospodinu Sorošu jasno, i to je ono što ga i boli. Rusija postaje jaka, snažna i dovoljno samouverena u svoje mogućnosti. To je jasno i Vašingtonu i Sorošu koji svakako nastoje unošenjem nervoze u Evrozoni, po svaku cenu spasti Dolar, koji polako postaje bezvredan papir.
Preporuke:
0
0
23
petak, 02 jul 2010 09:40
Odbrana i poslednji dani
Prevarant koji je lopovskim mahinacijama na berzi obogaljio čitave narode deli savete. To je samo moguće u ovom našem svetu, najlepšem od svih svetova.
Preporuke:
0
0
24
petak, 02 jul 2010 14:16
Vukadin
Naravno, sve ovo je čisto hipotetičko, jer kada bi Nemačka izašla iz evra, političke konsekvence bi bile nezamislive.
Zaista koje?!
Retoričko pitanje, jer Angela je bila ljubazna da odgovori - pada evro, pada i Evropska Unija! Dakle, zamislimo nezamislivo.
I to kad još kaže glavni mag globalizma. Ali negde u sebi mi znamo da su sve njihove "vrednosti" privremene, dok daju odgovarajuću stopu profita. Ako toga nema, lako se odbacuju. I tu nema svetinja...
Ali mi je milo da, evo, iako nerazumevajući većinu iznesenih argumenata, iz svojih argumenata ipak podržim predlog gdina Soroša da Nemačka treba (ali samo privremeno!!!)da vrati dojčemarku i sredi pravni komercijalni haos koji je sa ovom monetom napravila u "evropskoj" ekonomiji stihijski omogućavajući ekonomski prolaz entitetima iz bivše SFRJ i SSSR ...To je svakako dobro i za Nemačku... Onda će čista srca moći da nauče pameti evropske učesnike da se ne može živeti na tuđ račun...a i evropske učenike da licence, autorizacije, zahvalnice itd ne znače ništa bez sadržaja...
Ovakav sistem je (kolektivno) nepotreban i sulud. Ne moze se razumno dozvoliti da bilo koja PRIVATNA finasijska institucija (banka ili investiciono udruzenje) bude USTANOVA OD SISTEMSKE VAZNOSTI. Razumni sistem moze da se sastiji samo od institucija gde su SVE sistemski vazne ustanove samo DRZAVNE.
Ideja ujedinjene Evrope je uvek bila okrenuta protiv Rusije.Politički otac EU je kancelar Meternik koji je odmah posle poraza Napoleona 1815, iza leđa tadašnjih saveznika Rusa – koji su, kao i 1945, bili ona vojnička sila koja je odlučujuće doprinela pobedi – predložio osnivanje Ujedinjene Evrope sa sedištem u Briselu kako bi se sprečila ruska dominacija. Ideja je naišla na hladan prijem kod Engleza ne zato što su bili protiv sprečavanja ruskog uticaja - daleko od toga - već zbog snažne katoličke dimenzije u organizaciji tog saveza. Ideja je spavala 150 godina da bi pod okriljem hladnog rata oživela. Tome su kumovali SAD, katolička crkva, Velika Britanija, donosioci odluka iz Pilgrim's Society, Council of Foreign Relations, Bilderberg grupe..... Neposredni operativci su bili tzv. očevi Evrope, Žan Mone i Robert Šuman. Uzgred, katolička crkva je pokrenula postupak proglašavanja R.Šumana za sveca. A Nemačka u celoj priči? Pa, ona je izazvala dva svetska rata i desetine miliona ljudskih žrtava da bi ostvarila svoj san o pokoravanju Istoka. Članstvo u EU je bila nužna cena koju je morala da plati da bi se zaboravila njena uloga u Drugom svetskom ratu. Sada smatra da je namirila račune i da je došao trenutak da opet krene na Istok. A što se tiče Evrope, ona je, sa ili bez Nemačke, u svakom slučaju i svakom pogledu, već na kolenima.
U svakom slučaju dopada mi se predlog gdina Soroša...svakako iz mojih argumenata koje shvatam...A volela bih da shvatim i vaše argumente ako ih napišete...
www.bueso.de/news/soros-kampagne-krieg-gegen-drogen-gefahrdet-weltfinanzsystem
ili prevedeno:
Soroš kampanja: Rat protiv droge ugrožava svetski finansijski sistem
Dakle, toliko o sponzoru mnogih NVO!
Ovakav system je (kolektivno) nepotreban i sulud. Ne moze se razumno dozvoliti da bilo koja PRIVATNA finasijska institucija (banka ili investiciono udruzenje) bude USTANOVA OD SISTEMSKE VAZNOSTI. Razumni system moze da se sastiji samo od institucija gde su SVE sistemski vazne ustanove samo DRZAVNE.
Ne verujem u veliko prijateljtsvo (ekonomsko) između Rusije i Nemačke.Samo da Nemci zbog previda i komleksa koji su plaćali ne eksplodiraju.To bi iznosilo mnogo više žrtava nego u Drugom svetskom ratu.Ono što znam jeste da se broj žrtava sa tehničkim izumima u ovakvim sukobima ima radikalno da povećava.
A Nemci kad krenu, ako imaju petlje da opet krenu,po treći put u poslednja dva veka, neće to učiniti sa Rusijom nego pre sa Sorosom.Ili ja ništa ne vidim
drzavi iz cijeg se mraka mnogo toga kroji.
Nemacka u EZ je smisljena kao ponovna sila za nastup na istok - nepromenjenu anglosaksonsku strategiju, vis od dva veka.
Grcka je primljena,u EZ, po diktatu SAD (da se
otrgne od komunizma, zadovolji grcka populacija
u SAD, ...), koje nisu marile za njeno finasijsko
poslovanje i ekonomiju.
SAD - gazde EZ, obezbedile su prijem, potpuno
nespremnih zemalja ex delova SSSR sto clanica Varsavskog pakta (opet visestruku interesi SAD),
ne mareci za njihovu ekonomiju.
EZ, nije ni formiarna na celovitom i mogucem
konceptu, pa se desava sto vidimo (i ne vidimo).
S. Savic
Mad
- Sta je tu tako crno, nije mi jasno ?
Gospodo, nemački "Drang nah osten " je završen. Zavisnost Rumunije, Baltičkih zemalja, Češke, Slovačke i posebno Madžarske je u odnosu na Nemačku, jasno vidljiva. Slovenija i uskoro Hrvatska, su i tako germanizovane i duhovno za Nemačku nevidljivom pupčanom vrpcom vezane.
U očuvanju postojanja EZ, Nemačka nije više u stanju sve troškove kao i do sada snositi. To je svakom jasno, pa stoga treba tražiti sa razumom toliko potrebna rešenja.
U igri je i Rusija, to je i Gospodinu Sorošu jasno, i to je ono što ga i boli. Rusija postaje jaka, snažna i dovoljno samouverena u svoje mogućnosti. To je jasno i Vašingtonu i Sorošu koji svakako nastoje unošenjem nervoze u Evrozoni, po svaku cenu spasti Dolar, koji polako postaje bezvredan papir.
Zaista koje?!
Retoričko pitanje, jer Angela je bila ljubazna da odgovori - pada evro, pada i Evropska Unija! Dakle, zamislimo nezamislivo.
I to kad još kaže glavni mag globalizma. Ali negde u sebi mi znamo da su sve njihove "vrednosti" privremene, dok daju odgovarajuću stopu profita. Ako toga nema, lako se odbacuju. I tu nema svetinja...