Ima jedna pećina kod Miljevine kod Foče i u njo mnogo kostiju To su zemni ostaci Sba koje su komunisti 1945-g pobili i bacili u taj bezban. Da li možda nekog boli srce. Možda će ovi današnji komunisti i to proglasiti da su to bili možda Srbi islamske veroispovesti koje su navodno Srbi pravoslavci pobili u ovom prethodnom ratu. Stari ljudi su pričali da je tu ubijeno oko 7 000 četnika i njihovih porodica.
Ta navodna grobnica, pa još na njoj napravljeno preduzeće a rekokše da je taj objekat kuća , samo je to zamajavanje napaćenog naroda. Ti koji to govore sigurno ne znaju da Srbin nikada na groblju ne bi napavio kuću. Sve je to samo farsa i satanizacija Pravoslavnih Srba.
Preporuke:
0
0
2
sreda, 26 maj 2010 07:59
Lajavi
Tandem iz tužilaštva Vekarić- Vukčević su sprdnja profesije, ali ta sprdnja bi trebalo da odgovara za uznemiravanje javnosti lažnim vestima. Izjava "ako ne nadjemo grobnicu, kopaćemo dalje" je za anale!
Preporuke:
0
0
3
sreda, 26 maj 2010 08:01
Ko je zrtva, ko dzelat?
Celi Kosmet postao je grobnica srpskog naroda, a oni koji su od srpskog Kosmeta napravili srpsku grobnicu sad hvale vladu Srbije sto otkriva - koga, pa, albanske, tj. siptarske zrtve! Ustvari, nagadja da postoje, nagadja da su Siptari, ali u svakom slucaju unapred proglasava zlocincima one kojima je celi Kosmet postao grobnicom! I, pazite, ne radi to siptarska Pristina, radi to antisrpski Beograd! Vekaric i Vukcevic gori su od Tacija i Haradinaja, a najgori je onaj sto je postavio Vekarica i Vukcevica, i koji im izdaje naloge sta da "otkriju" i u kojem trenutku! Tako da daju argumente "svetu" da pritisne Srbiju da uradi ono sto ta, zvanicna Srbija zarko zeli da ucini - da se odrekne sebe, da se odrekne Kosmeta, Vojvodine, Raske, Srba, i da se uvuce u straznjicu srpskih evro-dusmana!
Preporuke:
0
0
4
sreda, 26 maj 2010 09:16
b.s.
Ako se setimo da je preko 80.000 ljudi ubijeno u Jajincima, što od Nemaca, što od partizana, da svaki grad u Srbiji ima svoja stratišta, da su partizani betonirali grobnice u stadione, gimnazije, fabrike,onda je ovakvo finale te strašne priče logično: Oni koji su ubijali svoju braću, posle pedeset godina planski rasejavaju šiptarske kosti po Srbiji i grobnice drže u tajnosti dok im ne zatreba nova omča oko srpskog vrata.
Mediji nikad nisu javnosti predstavili na pravi način suštinski rodoljubivu i oslobodilačku borbu pokreta Draže Mihailovića. Umesto toga, imali smo juče polaganje štafeta na Idolov grob. Znači i mrtav idol ostaje idol. A njegovi ideološki potomci razjareno nastavljaju da čereče naš raspamećeni narod.
Preporuke:
0
0
5
sreda, 26 maj 2010 10:13
Sokenekos
"Kao da je jedino bilo važno to da se neproverene izjave proglase za činjenicu i da se slučaj zatvori kao da nije bitno da li grobnica zaista i postoji. ...
dok se o nestalim Srbima na Kosmetu gotovo i ne govori."
I ovo je nekom novost? Da me pitaju naši dušmani za dobar savet, rekao bi im da POD OBAVEZNO daju imena Zorana Đinđića, BT, i Biljane Plavšić svojim glavnim ulicama. I spomenike da im podignu pride. Zaslužili su! A mi ćemo i dalje čekati Godoa.
Preporuke:
0
0
6
sreda, 26 maj 2010 10:17
sta nam rade
ja sam posteno radio izlagosam se riziku da me uhvate i oteraju na robiju.Toliko o drzavi i njenim organima,iskopace vas Billy K.ja vam kazem.
Preporuke:
0
0
7
sreda, 26 maj 2010 11:06
DŽon Šepard
Ovaj dvojac konstantno drži Srbiju u stanju forsirane katarze. Ja mislim da oni perverzno uživaju u svojim potezima, jer ne verujem da ih neko toliko dobro plaća da budu ovakvi prema svojoj državi.
Najviše me je oduševio grešni Bruno, koji je najavio da kopati gde god bude trebalo, sve dok se ne nađu pobijeni šiptari (valjda samo oni, ne i Srbi?).
Već vidim prekopanu i razrovanu Srbiju, nalik "o-ruk" scenama sa autoputa koje nam priređuje drug Mrki. Jel' treba da stavljamo noćne straže pored imanja i grobalja, kako je neko duhovito primetio na jednom drugom sajtu?
Preporuke:
0
0
8
sreda, 26 maj 2010 11:49
M.i M.
Masovni mediji na srpskom jeziku su masovna grobnica istine.
Matija Bećković je zapisao:
"- Neka je prokleta zemlja u kojoj su
Paščad puštena,a kamenje svezano."
I šta i ko može da ospori ovaj najveličanstveniji naš trijumf? Ukinuta je tamnica,pa živu istinu pravo u ...
I
Preporuke:
0
0
9
sreda, 26 maj 2010 12:30
sprdnja
Procitah da porodica Ratka Mladica hoce da proglasi generala mrtvim a rasim kaze kakva je to sprdnja i z....... sa drzavom.I opet mi se vraca utisak da ovi sto nas vode znaju nesto sto mi neznamo ili mozda znamo ali nesmemo glasno da kazemo da je sve to sprdnja ih sto se ja ponavljam.
Preporuke:
0
0
10
sreda, 26 maj 2010 12:45
Goran Jevtović
Zarekoh se u jednom od tekstova da neću više da komentarišem, ali biće da sam prenaglio. Ovo je ipak veoma važna tema. Tiče se srpskog obraza, imena i čojstva.
Zašto je priča o grobnicima ponovo aktuelizovana i to ovako sirovo i medijski bučno? Vrlo prosto, bliži se (prema najavi P.Fejta možda već u julu o.g.)odluka, odnosno savetodavno mišljenje MSP o samoproglašenoj nezavisnosti, pa je potrebno i sa "naše strane" dati značajan doprinos onome što je odavno poznato. A to je, srpska strana je počinila zločine 90-tih u tzv. udruženom zločinačkom poduhvatu, pobila nedužne albankse civile i organizovano izvela etničko čišćenje, te je nezavisnost kao takva opravdana!
Naravno, mnogi će se ovde, kao i u široj javnosti, pitati, pa zašto im to (sa grobnicama) treba kada je u čuvenom procesu šestorici u Hagu, napred navedeno, dokazano (osuđeni su kao zlikovci)?!
E, pa, i pored presude, na žalost NATO satrapa i domaćih dušebrižnika, ništa nije dokazano! Naprotiv, odbrana je uspela da dokaže sve suprotno. Zato taj proces nije ni išao u TV prenosima, niti su rezultati presude, dakle dokazi, interpretirani svetskoj javnosti. Sve je pod velom tajne.
Priča o grobnicima je potegnuta još u vreme rata. Po dolasku KFORA-a na KiM, primarni zadatak je bio pronaći leševe ubijenih civila. I pred višegodišnjeg prekopavanja uspeli su da pronađu slovima i brojem 2.200 leševa, boraca UĆK! Nema civila.
Čak i leševi koji su pronađeni u Batajnici i u Petrovom selu (a preneti su tamo u sklopu obaeštajne operacije koja je pripremljena i izvedena u realnom vremenu!), su u velikoj većini tela boraca navedene terorističke organizacije.
O svim tim pitanjima vođena je žestoka "bitka" u Hagu (i sam sam učestvovao u tome) i verujte (bar vi dobronamerni), ponizili smo tužilaštvo i njihove istražitelje.
Zašto je sudsko veće presudilo kako je presudilo, valjda ne treba objašnjavati.
Da zaključim, nikakvo prljanje od strane tzv. MZ nije eifikasno kao ono koje izvodi navedeni srpski dvojac.
Preporuke:
0
0
11
sreda, 26 maj 2010 16:40
Svetislav Kostić
Ma kakav ste vi to narod? Temu atotorskog komentara kojom se razotkrivaju i osuđuju antisrpski postupci i manipulacije srbijanskog petooktobarskog diktatorskog režima kojeg vi sami već deset godina od jednog do slijedećeg izboba potvrđujete, ovdje se od jednog nemalog broja čitalačkih komentatora koristi ili bolje rećeno zloupotrebljava da bi se istinska tema o petooktobarskim podrepašima zaobišla, a na mjesto toga, da se šire priče o 7000 od partizana likvidiranih četnika u Istočnoj Bosni. To je jedna obična i drska laž. Činjenice su sasvim druge, naime, da se u prvoj i u drugoj godini ustaškog muslimanskog divljanja u Istočnoj Bosni u Drugom svjetskom ratu bosanski Srbi iz tih krajeva organizovali sami u odbrani svog srpskog stanovništva i da tamošnje muslimansko stanovništvo manje zbog straha od odmazde samoorganizovanih i naoružanih Srba, iskoristili priliku da masovno pottraže utočišće upravo u Sarajevu gdje su dobili smještaj i uživali sve privilegije i u kratkom vremenu izmijene spoljašnju sliku Sarajeva po čijim ulicama više bilo muslimanki sa dimijama nego ustaša ili njemačkih vojnika. U medjuvremenu Srbi iz Istočne Bosne organizovani u čete, Četnici, preiključili su se u potpunosti partizanima u čijim redovima Srbi bili ionako u ogromnom broju zastupljeni. Odakle upravo na ovom sajtu NSPM toliko broj antikomunista i negatora uloge partizanskog pokreta u oslobođenju i odbrani srpskog naroda zapadno od rijeke Drine, bilo bi vrijedno jedne opsežne analize. A u konačnoj ocjeni tog antikomunističkog i antipartizanskog fenomena u Srbiji, možda bi liferovao i objašnjenje, odkuda i zašto u Srbiji jedan nesrazmerno veliki broj glasača kojima antisrpski režim petooktobraša ima da zahvali da u medjuvremenu mogu po Srbiji da žare i pale kako im volja i da se iz redova srpskog naroda u Srbiji mogu da izrode takve antinarodne figure poput tog Vekarića ili Šutanovca iz Šumadije, koja inače puna čestitog srpskog svijeta. Ali najgori medju njima vladaju.
Preporuke:
0
0
12
sreda, 26 maj 2010 17:40
hroničar
Moja prva reakcija na vest koju sam prvo pročitao na BBC je bila "Sve lažu".
Zaista, vreme od gromoglasne vesti na BBC-u i našim trabantima od medija prolazi, a nikakve potvrde em nema, en nema ni demantija.
Jednostavno se podgreva bes javnosti protiv okrutnih ubica Srba, a i stid i obeshrabrivanje srpske javnosti da se skoro i lako može išta promeniti u medijima.
Za takve medije i za takvu propagandu se može reći kao prvo da ima genocidne namere prema našem narodu, ali ne samo našem, već i prema čitavim religijskim grupama kao što su na primer, muslimani ili Jevreji, prema čitavim rasam i td.
Vrlo opake sile zla vladaju svetom.
Možda je baš ova besmislena nova laž protiv Srba potvrda ne kakvi su Srbi već kakvi su oni.
A to je jedino važno.
Preporuke:
0
0
13
sreda, 26 maj 2010 20:53
kosanka
Svedoci smo svakog dana strahovite propagande u
medijima,da bi se i sam Gebels postideo.Zalim sve
zrtve,koje su stradale tokom rata,ali ovde se nigde
ne spominju Srbi kao zrtve.Imam utisak,kao da Srbi
nisu ni ziveli na Kosovu.Sto se tice Vukcevica i
Vekarica,oni su prica za sebe.Stice se utisak da
se vise interesuju za sve ostale zrtve pa onda reda
radi pomenu i neku srpsku zrtvu.Kad su vec tako azurni,sta se nisu zalozili da se otkrije prava
istina o Srebrenici.Najbolje je kad se saopstavaju
informacije,a ne daju se imena osoba od kojih se to
doznala informacija.
Preporuke:
0
0
14
sreda, 26 maj 2010 21:21
Sokenekos
Pomenuta dvojica su došli u Đniđinom paketu "reformi."
@hroničar - istinu božiju zboriš dobri čoveče.
Celokupna ova hajka na srpski narod je vec odavno poznata i sazvakana stvar. Pljuvanje srpskog naroda od istih onih koji su ga ubijali je shvatljivo u domenu pranja ruku od sopstvenih zlocina. Jedino mi je fascinantno, sto u mnogoj meri objasnjava dubinu nase propasti, kada je nas vajni EVROPSKI JAVNI SERVIS SRBIJE preuzeo primat od B-92 u dokazivanju srpskom narodu kako je po difoltu zlocinacki, i normalno samim tim kriv za sve sto se desilo i sto ce mu se desavati. Mada se sve vise nosim mislju da u stvari i jesmo krivi za sve sto nam se desava. Nije dzabe receno "NAROD IMA ONAKVU VLAST KAKVU ZASLUZUJE" NEK NAM JE SVIMA BOG U POMOC!!!
Preporuke:
0
0
17
sreda, 26 maj 2010 23:36
Sten
@Svetislav Kostic
Postovani gospodine Kosticu, ne pisite ono sto ne znate. Na podrucju opstine Foca je ubijeno oko 18000 hiljada cetnika pred kraj rata. Draza je izvrsio mobilizaciju u Srbiji oko 50000 mladica od kojih je veliki broj ostavio svoje kosti na obroncima Zelengore, Kalinoviku, a ocevici pricaju da se blizu Foce preko Drine moglo preci po cetnickim lesevima. Taj zlocin je napravljen od strane muslimana, dojucerasnjih ustasa, koji su se, videvsi da je ono za sta su se borili propalo, preko noci obukli u partizanske uniforme.
Inace u Foci nije bilo nikakvih partizanskih odreda, to je bio gotovo iskljucivo cetnicki kraj. Istina je da je prilikom boravka Vrhovnog Staba mobilisan manji broj omladinaca u focansku omladinsku cetu.
Muslimanske izbeglice koje spominjete su morale da beze od cetnicke osvete jer su izvrsile pokolj nad Srbima. Za taj pokolj se kasnije, delimicno, osvetio cetnicki komandant Sergije Mihajlovic kada je zarobljene muslimanske civile na drinskom mostu gadjao minobacacima.
Preporuke:
0
0
18
četvrtak, 27 maj 2010 06:07
dejan
Lazi, podmetacine protiv srpskog naroda, i to usred Beograda u specijanom sudu! I gde su ti lesevi, zasto ih nisu nasli? Bojim se da je narod u Srbiji toliko umrtvljen, zaglupljen i pasivan da svako moze da lupi nesto i to bude opste prihvaceno. Od hajke na Artemija do ove lazne grobnice! Pitam se sta je sledece??
Preporuke:
0
0
19
četvrtak, 27 maj 2010 06:11
Drago Sten
Vi ste gospodine Kostiću veoma ljuti .Razumem vas.Ali ovde je reč o nečem drugom.
Zar vam se posle ovoga ne čini da ni ona iskopavanja pre možda nisu istina nego farsa.
Svi znamo da je samo Srba na Kosovu manje nego pre.
Znam vreme u prošlom veku kad ih je bilo preko polovine stanovnika.Za vreme Prvog svetskog rata počeklo je masovno izgnanstvo.Za vreme titoizma nije se smelo da govori o tihoj ekonomskoj likvidaciji Srba,Najpre u Lapskom kraju.Iz Đakovice i okoline o trošku fonda za nerazvijene spska imanja su otkupljivana, u početku za velike pare a posle, kako su se vremena menjala sve jeftinije dok nisu stigli kvorovci i Šiptari sve poterali.Ograđivali su se stanovništvom od Srbije. Mi ništa nismo ni razumeli ni smeli.Tito je lukavo udarao nož u leđa Srbiji kao što je , sa istim ciljem,Austrugarska to činila početkom veka
kad je stvarala Albaniju.Srbi su proterivani i nisu smeli da pisnu.Sad je ostalo samo stotinak hiljada duša.Ništa gospodo , kad je Kosovo u pitanju, nije samo sad.Istorija krivica i krivaca je veoma duga.Milošević je pokušao ali mu nisu dali.Možda je bio suviše gnevan pa nije kako valja kalkulisao ali je on shvatgio šta se jedino može, ako se išta može, kad vam teraju narod, kad vam ne priznaju vlast i kad vas smatraju reokupatorom.Ovi izmišljaju krivice iz nekih možda vidljivih razloga.Šta ih košta a ne shvataju da se naša krivica sve više povećava.Svi drugi o svojim mudro čute.
Preporuke:
0
0
20
četvrtak, 27 maj 2010 06:44
Saša
Imam jedan odličan predlog. Neka Vekarić, Vukčević, Tadić, Jeremić, i svi oni koji ``sumnjaju`` da se ispod zgrade Kosmet puta nalaze leševi, ulože svoje položaje. Neka se javno zgrada sruši, i neka se javno vrše otkopavanja. Ako se ništa ne pronađe(kao i što neće)da odmah odu sa svojih položaja. Žrtvujmo jednu zgradu.Šta je jedna zgradica Kosmet puta u odnosu na olakšanje koje će Srbija doživeti. Možda je ovo malo u kladioničarskom stilu, ali je vreme da se za neodgovornost podnesu računi. Ovo je sigurno sračunato da jezičak na Justicijinoj vagi MSP ne prevagne na našu stranu. (``Iz keca u kec!``)
Preporuke:
0
0
21
četvrtak, 27 maj 2010 10:00
Morphius
@ Goran Jeftovic: Potpuno se slazem sa vasim komentarom. Ova najnovija medijska anti sprska propagandna kampanja dokazuje da se lazi ovakve vrste plasiraju u redovnim vremenskim razmacima pred vaznim dogadjanjima koja su usko vezana sa nedovrsenim interesima i ciljevima Trilaterale i Bilderbergovca u ovom delu Balkana.
Zadnja ovakva kampanja je bila pred sudjenje gospodinu Karadjicu ako se dobro secam, i nema sumnje da se sledece vec spremaju. Modus operandi je uvek bio isti: plasirati gnusnu laz u svim udarnim medijima i kasnije potpuno ili delimicno ignorisati njenu negaciju. Zalosna je cinjenica da su njihovi placenici u Beogradu revnosni izvrsioci ovakvih, po Srbiju izuzetno stetnih prljavih rabota.
Preporuke:
0
0
22
četvrtak, 27 maj 2010 10:26
Sava
@ Goran Jeftovic: svaka vam je na mestu gospodine. Vasi komentari su potrebni i uvazeni na ovom sajtu i verujem da je ogromna vecina komentatora cije se misljenje razlikuje od vaseg na nasoj strani ograde.
@ Amerikanac: gospodine, vama bih preporucio da redovno odete na www.democracynow.org sajt za sveze, ne-cenzurisane informacije o vasoj lokalnoj imperiji u propadanju i svetskim desavanjima.
Preporuke:
0
0
23
četvrtak, 27 maj 2010 11:32
mm
"Kome to ide u prilog?" pa,to svako zna i sta vise- oni sada i nekriju kosu i sta rade.jer,Tadic i Jerimic-veoma uspjesno igraju,"good cop, bad cop".
kao sto pise g.Jevtovic-"masovne grobnice"bas sada kad se blizi odluka o legalnosti oduzimajnja 15% teritorije.nekako me podsjeca na "markale masakar"-bas uoci glasajnja (u UN) o raspravi za sankcije.kao sto kazu Amerikanci "timing is everything"
Preporuke:
0
0
24
četvrtak, 27 maj 2010 18:03
Žika Milić
za Gorana Jevtovića:
potpuno ste u pravu!
Ne slažem se samo u jednom a to je -
ne radi se ni o kavom srpskom dvojcu;
pre će biti da je i ovde Ambasada umešala svoje prste.
Preporuke:
0
0
25
četvrtak, 27 maj 2010 18:40
Goran Jevtović
@ Morphius @ Sava @ mm
Zahvaljujem se na lepim komentarima i na podršci. Srdačan pozdrav svima.
Preporuke:
0
0
26
četvrtak, 27 maj 2010 21:12
Goran Jevtović
Gospodine Miliću, odlično zapažanje! Zaboravio sam da stavim znake navoda na "srpski dvojac". Jer, on to zaista nije iz više razloga! Vi ste naveli samo jedan.
Zaista je sramota to što rade, ali je još veća što tako providno to čine. Toliko da vređa prosečnu inteligenciju pravog srpskog čoveka.
Hvala i srdačan, srpski pozdrav.
Preporuke:
0
0
27
petak, 28 maj 2010 02:38
À propos Bruno Vekarić
Poštovani čitaoci i komentatori,
Ako vas ne mrzi, otvorite veb-stranicu telefonskog imenika Hrvatske ( http://imenik.tportal.hr/show ) i ukucajte prezime Vekarić. Dobićete 26 pogodaka, od kojih 21 u Županiji Dubrovačko-neretvanskoj. Vekarići su stara porodica iz Orebića (poluostrvo Pelješac), poznati pomorci i hrvatski rodoljubi. Ne znam da li ovim potonjima pripada i naš vrli g-din Bruno, no ništa me ne bi čudilo.
Za prezime Vukčević dobićete 94 pogotka. Vukčevići su mnogo više rasejani po raznim županijama, a po krsnim imenima dalo bi se zaključiti da su delom katolici, a delom pravoslavci.
Dakle, da li se ovde radi o tužiocima ili tužiteljima - zaključite sami.
Preporuke:
0
0
28
subota, 29 maj 2010 19:21
DŽeronimo
Pa ni za čuvenu batajničku grobnicu nije sprovedena istraga. Jasno je zašto - da se ne bi utvrdiloo ko je zaista premeštao leševe.
Preporuke:
0
0
29
subota, 29 maj 2010 22:19
vlad
...evo predloga za premijera Cvetkovica,onog koji izjavljuje da bi nas smatrali komunistickom zemljom ukoliko ne bi privatizovali telekom...Cvetkovicu,organizuj javne radove na iskopavanju...pokreni srpski new deal...budi srpski Ruzvelt...
Preporuke:
0
0
30
nedelja, 30 maj 2010 18:28
ŠestaZapovest
Nije li naša dužnost da osudimo svaku smrt nedužnih, bez obzira na nacionalnost? Nije li vas sramota da diskutujete o medijskom pažnji poklonjenoj masovnoj grobnici bez da osudite sam zločin? I kako onda možete pominjati srpske žrtve (i instrumentalizavati iste) a pritom osuđivati političku istrumentalizaciju žrtava ostalih na Balkanu? Zašto i autor i čitaoci sajta koji pledira da je moralan uvek dele žrtve po nacionalnoj pripadnosti, po obrascu negirajući i umanjujući tuđe, a ističući i preuveličavajaći srpske, kao da smo na nekoj pijaci smrti?
Preporuke:
0
0
31
nedelja, 30 maj 2010 21:47
Saša
@ŠestaZapovest
Zašto i autor i čitaoci sajta koji pledira da je moralan uvek dele žrtve po nacionalnoj pripadnosti, po obrascu negirajući i umanjujući tuđe, a ističući i preuveličavajaći srpske, kao da smo na nekoj pijaci smrti?
Zato dragi moj, jer mi i jesmo na pijaci smrti. Tragično ali istinito. Da mi Srbi nismo minimizirali zločine učinjene nad nama, ne bi nam se ponavljali. I Račak i MArkale (pijaca)su dokazano inscenirani, ali su poslužili da se Srbi satru. Nemci su 1941, streljli 100 Srba za jednog Nemca. Zašto nisu obrnuto, oni su barem civilizovani, ako nismo mi! Zato što znaju na kakvoj se pijaci nalazimo.
Preporuke:
0
0
32
ponedeljak, 31 maj 2010 08:36
DŽon Šepard
@ŠestaZapovest:
Da, ali SAMO ako imamo potpuni reciprocitet druge strane.
Pošto ga nemamo, jer nas oni smatraju gubitnicima, nedostojnima, te i nadalje "viđenima za odstrel", prelazimo na NIŽI NIVO moralnog ali VIŠI NIVO egzistencijalnog funkcionisanja - tj. spasavanja sopstvenog naroda, po SVAKU CENU, baš kao i oni.
Ta navodna grobnica, pa još na njoj napravljeno preduzeće a rekokše da je taj objekat kuća , samo je to zamajavanje napaćenog naroda. Ti koji to govore sigurno ne znaju da Srbin nikada na groblju ne bi napavio kuću. Sve je to samo farsa i satanizacija Pravoslavnih Srba.
Mediji nikad nisu javnosti predstavili na pravi način suštinski rodoljubivu i oslobodilačku borbu pokreta Draže Mihailovića. Umesto toga, imali smo juče polaganje štafeta na Idolov grob. Znači i mrtav idol ostaje idol. A njegovi ideološki potomci razjareno nastavljaju da čereče naš raspamećeni narod.
dok se o nestalim Srbima na Kosmetu gotovo i ne govori."
I ovo je nekom novost? Da me pitaju naši dušmani za dobar savet, rekao bi im da POD OBAVEZNO daju imena Zorana Đinđića, BT, i Biljane Plavšić svojim glavnim ulicama. I spomenike da im podignu pride. Zaslužili su! A mi ćemo i dalje čekati Godoa.
Najviše me je oduševio grešni Bruno, koji je najavio da kopati gde god bude trebalo, sve dok se ne nađu pobijeni šiptari (valjda samo oni, ne i Srbi?).
Već vidim prekopanu i razrovanu Srbiju, nalik "o-ruk" scenama sa autoputa koje nam priređuje drug Mrki. Jel' treba da stavljamo noćne straže pored imanja i grobalja, kako je neko duhovito primetio na jednom drugom sajtu?
Matija Bećković je zapisao:
"- Neka je prokleta zemlja u kojoj su
Paščad puštena,a kamenje svezano."
I šta i ko može da ospori ovaj najveličanstveniji naš trijumf? Ukinuta je tamnica,pa živu istinu pravo u ...
I
Zašto je priča o grobnicima ponovo aktuelizovana i to ovako sirovo i medijski bučno? Vrlo prosto, bliži se (prema najavi P.Fejta možda već u julu o.g.)odluka, odnosno savetodavno mišljenje MSP o samoproglašenoj nezavisnosti, pa je potrebno i sa "naše strane" dati značajan doprinos onome što je odavno poznato. A to je, srpska strana je počinila zločine 90-tih u tzv. udruženom zločinačkom poduhvatu, pobila nedužne albankse civile i organizovano izvela etničko čišćenje, te je nezavisnost kao takva opravdana!
Naravno, mnogi će se ovde, kao i u široj javnosti, pitati, pa zašto im to (sa grobnicama) treba kada je u čuvenom procesu šestorici u Hagu, napred navedeno, dokazano (osuđeni su kao zlikovci)?!
E, pa, i pored presude, na žalost NATO satrapa i domaćih dušebrižnika, ništa nije dokazano! Naprotiv, odbrana je uspela da dokaže sve suprotno. Zato taj proces nije ni išao u TV prenosima, niti su rezultati presude, dakle dokazi, interpretirani svetskoj javnosti. Sve je pod velom tajne.
Priča o grobnicima je potegnuta još u vreme rata. Po dolasku KFORA-a na KiM, primarni zadatak je bio pronaći leševe ubijenih civila. I pred višegodišnjeg prekopavanja uspeli su da pronađu slovima i brojem 2.200 leševa, boraca UĆK! Nema civila.
Čak i leševi koji su pronađeni u Batajnici i u Petrovom selu (a preneti su tamo u sklopu obaeštajne operacije koja je pripremljena i izvedena u realnom vremenu!), su u velikoj većini tela boraca navedene terorističke organizacije.
O svim tim pitanjima vođena je žestoka "bitka" u Hagu (i sam sam učestvovao u tome) i verujte (bar vi dobronamerni), ponizili smo tužilaštvo i njihove istražitelje.
Zašto je sudsko veće presudilo kako je presudilo, valjda ne treba objašnjavati.
Da zaključim, nikakvo prljanje od strane tzv. MZ nije eifikasno kao ono koje izvodi navedeni srpski dvojac.
Zaista, vreme od gromoglasne vesti na BBC-u i našim trabantima od medija prolazi, a nikakve potvrde em nema, en nema ni demantija.
Jednostavno se podgreva bes javnosti protiv okrutnih ubica Srba, a i stid i obeshrabrivanje srpske javnosti da se skoro i lako može išta promeniti u medijima.
Za takve medije i za takvu propagandu se može reći kao prvo da ima genocidne namere prema našem narodu, ali ne samo našem, već i prema čitavim religijskim grupama kao što su na primer, muslimani ili Jevreji, prema čitavim rasam i td.
Vrlo opake sile zla vladaju svetom.
Možda je baš ova besmislena nova laž protiv Srba potvrda ne kakvi su Srbi već kakvi su oni.
A to je jedino važno.
medijima,da bi se i sam Gebels postideo.Zalim sve
zrtve,koje su stradale tokom rata,ali ovde se nigde
ne spominju Srbi kao zrtve.Imam utisak,kao da Srbi
nisu ni ziveli na Kosovu.Sto se tice Vukcevica i
Vekarica,oni su prica za sebe.Stice se utisak da
se vise interesuju za sve ostale zrtve pa onda reda
radi pomenu i neku srpsku zrtvu.Kad su vec tako azurni,sta se nisu zalozili da se otkrije prava
istina o Srebrenici.Najbolje je kad se saopstavaju
informacije,a ne daju se imena osoba od kojih se to
doznala informacija.
@hroničar - istinu božiju zboriš dobri čoveče.
Postovani gospodine Kosticu, ne pisite ono sto ne znate. Na podrucju opstine Foca je ubijeno oko 18000 hiljada cetnika pred kraj rata. Draza je izvrsio mobilizaciju u Srbiji oko 50000 mladica od kojih je veliki broj ostavio svoje kosti na obroncima Zelengore, Kalinoviku, a ocevici pricaju da se blizu Foce preko Drine moglo preci po cetnickim lesevima. Taj zlocin je napravljen od strane muslimana, dojucerasnjih ustasa, koji su se, videvsi da je ono za sta su se borili propalo, preko noci obukli u partizanske uniforme.
Inace u Foci nije bilo nikakvih partizanskih odreda, to je bio gotovo iskljucivo cetnicki kraj. Istina je da je prilikom boravka Vrhovnog Staba mobilisan manji broj omladinaca u focansku omladinsku cetu.
Muslimanske izbeglice koje spominjete su morale da beze od cetnicke osvete jer su izvrsile pokolj nad Srbima. Za taj pokolj se kasnije, delimicno, osvetio cetnicki komandant Sergije Mihajlovic kada je zarobljene muslimanske civile na drinskom mostu gadjao minobacacima.
Zar vam se posle ovoga ne čini da ni ona iskopavanja pre možda nisu istina nego farsa.
Svi znamo da je samo Srba na Kosovu manje nego pre.
Znam vreme u prošlom veku kad ih je bilo preko polovine stanovnika.Za vreme Prvog svetskog rata počeklo je masovno izgnanstvo.Za vreme titoizma nije se smelo da govori o tihoj ekonomskoj likvidaciji Srba,Najpre u Lapskom kraju.Iz Đakovice i okoline o trošku fonda za nerazvijene spska imanja su otkupljivana, u početku za velike pare a posle, kako su se vremena menjala sve jeftinije dok nisu stigli kvorovci i Šiptari sve poterali.Ograđivali su se stanovništvom od Srbije. Mi ništa nismo ni razumeli ni smeli.Tito je lukavo udarao nož u leđa Srbiji kao što je , sa istim ciljem,Austrugarska to činila početkom veka
kad je stvarala Albaniju.Srbi su proterivani i nisu smeli da pisnu.Sad je ostalo samo stotinak hiljada duša.Ništa gospodo , kad je Kosovo u pitanju, nije samo sad.Istorija krivica i krivaca je veoma duga.Milošević je pokušao ali mu nisu dali.Možda je bio suviše gnevan pa nije kako valja kalkulisao ali je on shvatgio šta se jedino može, ako se išta može, kad vam teraju narod, kad vam ne priznaju vlast i kad vas smatraju reokupatorom.Ovi izmišljaju krivice iz nekih možda vidljivih razloga.Šta ih košta a ne shvataju da se naša krivica sve više povećava.Svi drugi o svojim mudro čute.
Zadnja ovakva kampanja je bila pred sudjenje gospodinu Karadjicu ako se dobro secam, i nema sumnje da se sledece vec spremaju. Modus operandi je uvek bio isti: plasirati gnusnu laz u svim udarnim medijima i kasnije potpuno ili delimicno ignorisati njenu negaciju. Zalosna je cinjenica da su njihovi placenici u Beogradu revnosni izvrsioci ovakvih, po Srbiju izuzetno stetnih prljavih rabota.
@ Amerikanac: gospodine, vama bih preporucio da redovno odete na www.democracynow.org sajt za sveze, ne-cenzurisane informacije o vasoj lokalnoj imperiji u propadanju i svetskim desavanjima.
kao sto pise g.Jevtovic-"masovne grobnice"bas sada kad se blizi odluka o legalnosti oduzimajnja 15% teritorije.nekako me podsjeca na "markale masakar"-bas uoci glasajnja (u UN) o raspravi za sankcije.kao sto kazu Amerikanci "timing is everything"
potpuno ste u pravu!
Ne slažem se samo u jednom a to je -
ne radi se ni o kavom srpskom dvojcu;
pre će biti da je i ovde Ambasada umešala svoje prste.
Zahvaljujem se na lepim komentarima i na podršci. Srdačan pozdrav svima.
Zaista je sramota to što rade, ali je još veća što tako providno to čine. Toliko da vređa prosečnu inteligenciju pravog srpskog čoveka.
Hvala i srdačan, srpski pozdrav.
Ako vas ne mrzi, otvorite veb-stranicu telefonskog imenika Hrvatske ( http://imenik.tportal.hr/show ) i ukucajte prezime Vekarić. Dobićete 26 pogodaka, od kojih 21 u Županiji Dubrovačko-neretvanskoj. Vekarići su stara porodica iz Orebića (poluostrvo Pelješac), poznati pomorci i hrvatski rodoljubi. Ne znam da li ovim potonjima pripada i naš vrli g-din Bruno, no ništa me ne bi čudilo.
Za prezime Vukčević dobićete 94 pogotka. Vukčevići su mnogo više rasejani po raznim županijama, a po krsnim imenima dalo bi se zaključiti da su delom katolici, a delom pravoslavci.
Dakle, da li se ovde radi o tužiocima ili tužiteljima - zaključite sami.
Da, ali SAMO ako imamo potpuni reciprocitet druge strane.
Pošto ga nemamo, jer nas oni smatraju gubitnicima, nedostojnima, te i nadalje "viđenima za odstrel", prelazimo na NIŽI NIVO moralnog ali VIŠI NIVO egzistencijalnog funkcionisanja - tj. spasavanja sopstvenog naroda, po SVAKU CENU, baš kao i oni.