Мењајте локацију, Инђија је баксузна, још чекамо Мубадалу - Заје*ову фабрику чипова.
Препоруке:
13
0
2
субота, 14 мај 2022 05:15
Nista ne razumem
Odrvatno. Unistavanje najvrednijeg poljoprivrednog zemljista radi neke zapadne eksploatatorske fabrike, dok istovremeno dolazi ratno vreme kada ce hrana biti vrednija od zlata je ravno zlocinu!
Препоруке:
7
0
3
субота, 14 мај 2022 05:29
нада
Има ли краја овом лудилу. Становници света отимају свако парче земље од мора, шума...да производе храну , а наши набеђени стручњаци уништавају сваки дан наше највеће богаство. Нека им дају своју очевину, а не да отимају...Катастрофа.
Препоруке:
7
0
4
субота, 14 мај 2022 06:07
dr
Новац се баца и даје страним фирмама да доносе њихове технологије и праве огромне зараде на рачун јефтине радне снаге.
Како би било да се закони у држави и образовни систем измене и унапреди цео дражни апарат тако да у скоријој будућности Србија сама може да направи добар електрични аутомобил, трактор, багер, воз, авион, хилихоптер, тенк, микропроцесор, лекове, а који ће бити конкурентни на светском тржишту? Сигурно би на пример у развијеној српској индустрији производње лекова би могли имати велику зараду.
Овако је лакше, клика на власти живи лепо, а њима не треба писмен и образован народ који ће им само бити сметња.
Најдаље што се отишло у правцу отварања српских фабрика и развоја српских техноллогија је производња дроге.
Препоруке:
4
0
5
субота, 14 мај 2022 07:18
Хасбула Магомедов
Ко имало прати стање у индустрији аутомобила са електричним или хибридним погонима (New Energy Vehicle) зна да су кинески произвођачи 10-15 година испред европских и јапанских, како по технологији батерија и погона, тако и по квалитету, дизајну и опреми.
Кинеско тржиште NEV расте по незамисливим стопама: на пример, кинески "BYD" у марту 2022. је продао ~104.000 NEV, што је 433% у односу на март 2021.
За 2-3 године кинески NEV ауто цунами почистиће све традиционалне (legacy) ауто марке, тако да је свако улагање у европске или јапанске произвођаче потпуни промашај: њима је време истекло!
И најважније: крајем ове године крећу у продају натријумске батерије за аутомобиле, које ће временом потпуно да замене литијумске ("CATL", наравно Кинези). То ће потпуно да обесмисли шибицарење и муљање ове некомпетентне и бахате власти са разним рио-тинтима и другим лешинарима: и њима је време истекло!
Препоруке:
8
1
6
субота, 14 мај 2022 10:46
Alavost
E super! Jedite automobile!
Препоруке:
3
0
7
субота, 14 мај 2022 17:09
Branko Vidovic
Ajaooj samo ne to.Dokle te fantazije o auto industriji.
Како би било да се закони у држави и образовни систем измене и унапреди цео дражни апарат тако да у скоријој будућности Србија сама може да направи добар електрични аутомобил, трактор, багер, воз, авион, хилихоптер, тенк, микропроцесор, лекове, а који ће бити конкурентни на светском тржишту? Сигурно би на пример у развијеној српској индустрији производње лекова би могли имати велику зараду.
Овако је лакше, клика на власти живи лепо, а њима не треба писмен и образован народ који ће им само бити сметња.
Најдаље што се отишло у правцу отварања српских фабрика и развоја српских техноллогија је производња дроге.
Кинеско тржиште NEV расте по незамисливим стопама: на пример, кинески "BYD" у марту 2022. је продао ~104.000 NEV, што је 433% у односу на март 2021.
За 2-3 године кинески NEV ауто цунами почистиће све традиционалне (legacy) ауто марке, тако да је свако улагање у европске или јапанске произвођаче потпуни промашај: њима је време истекло!
И најважније: крајем ове године крећу у продају натријумске батерије за аутомобиле, које ће временом потпуно да замене литијумске ("CATL", наравно Кинези). То ће потпуно да обесмисли шибицарење и муљање ове некомпетентне и бахате власти са разним рио-тинтима и другим лешинарима: и њима је време истекло!