Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ima li forenzičara u „srpskom avionu“?

Komentari (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 06 maj 2010 12:11
@autoru g-dinu Milanu Puriću
Poštovani g-dine, ima leka! Tu je DNK analiza, tu je PCR metoda! Ima toga i u ekonomiji! Samo pratite novac i sve će vam/nam se kasti! Ali dijagnoza je samo pola izlečenja! Potreban je rad, težak rad, ali i hleb nasušni! Potrebna je volja, koja bez poštenja ne ide. Ali, ne ide i bez KAZNE! Jer, nije džaba narod rekao: "NA LjUTU RANU LjUTA TRAVA!" Jer, došao je red da I NjIH ZAPEČE LjUTA TRAVA!
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 06 maj 2010 13:21
Goran Jevtović
Bravo!
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 06 maj 2010 15:20
Vozi Miško
Gospodine Puriću, čim se kriza iz Grčke "prelije" u Srbiju, nestaće svi dokazi! Štetočine će nastaviti rasturanje Srbije, a narod će imati novu zabavu... I tako do samog dna.
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 06 maj 2010 16:30
Mikailo
Slažem se da je sve u rukama reformisanog srpskog pravosuđa. I to me brine: mislim da će uništiti sve dokaze o komadanju Srbije. Najevropljanin je tu da im pomogne.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 06 maj 2010 19:07
Svetislav Kostić
A ko je sve te ljudske ekonomske i političke štetočine što u Srbiji žare i pale? Pa nisu ih birali valjda etnički Slovenci u Sloveniji ili neki drugi, a ne Srbi u Srbiji. Najpre se povući za vlastiti nos. Dakle, ko je i čijim biračkin glasovima su na vlast dovedeni ljudi i žene koji vode jednu takvu politiku štetnu po Srbiju i po one punoljetne građne koji na izborima za takve političke partije i takve njihove lidere glasali.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 06 maj 2010 22:09
Potrošač
Današnji "demokratski" sistem u Srbiji je kao koka-kola ili hamburgeri imaju dobru reklamu,ali duže konzumiranje u većim količinama izaziva zdravstvene probleme.
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 06 maj 2010 22:53
kosanka
Narod je hteo promene na bolje i normalan zivot posle
svih nemilih dogadjaja ,koji su se zbili na nasim
prostorima.Medjutim,ocigledno je da vladajuce stranke
za dva mandata su dovele zemlju do samog dna.Do sada
smo svedoci rasprodaje drzavne imovine,velikih firmi
od vitalnog interesa za nasu drzavu i nas narod.Nama
nista ne treba nase,jer bolje su strane banke,strani
investitori.Prodaju se i poljoprivredna imanja,jer
nama to ne treba.Sada ocekujemo poteze Dinkica i
vlade sa preostalim firmama.Kad vise nista nemamo,
sta ce nam i to malo sta je ostalo.Ja se cesto pitam
ili je nas narod lud pa ne vidi sve ovo,ili vlada
radi za necije tudje interese.Hvala autoru.Tekst
odlicno oslikava desavanja u Srbiji,a narod je jos
uvek nemocan za bilo koju reakciju.
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 06 maj 2010 23:11
nedten
Poštovani, okušao sam da se prisetim sih obećanja koja su data od 2000 do danas, a koja su za posledicu imala nastanak verovanja i nadanja mnogih nakon ratova naših i rata sa NATOM. Bilo bi dobro da se tekst koji ste napisali dostavi velikom broju vernika koji i dalje veruju da će se data obećanja ispuniti.... Treba građanima Srbije objasniti da zalud veruju da će se bez dobrog i teškog rada pojaviti "demokratsko blagostanje" samo na osnovu datih obećanja onih koji bi da prigrle sve vredno u Srbiji. Sve su privatizovali.. čak i pravo da mislimo drugačije od njih koji su na vlasti i kojima je sve omogućeno...Mnogi krive Dinkića, kao i Vi u tekstu. Ne nije on najveći krivac. Uvek je kriv onaj ko je najbrojniji i najmoćniji... Znači onaj kome su puna usta demokratije, zato rukom poseže za "mač" ili "sva sredstva"...Govorite o pravosuđu, nažalost u zabludi ste. Potrebno je da na čelo zemlje Srbije dođe Srbin, domaćin, pošten i razuman, koji će imati snage da narodu i Srbiji vrti oteto i to odmah a ne da se čeka 50 ili 100 godina,(kao što se do sada čekalo) pa da se zatru tragovi da ih ni forenzičari ne mogu otkriti, zato odmah sada da se svim onim tajkunima koji su svoj imetak stekli na štetu generacija koje su stvarale i njihovih naslednika koji će otplaćivati dugove uzme nezakonito stečeno. Nažalost do istine sada nije moguće i lako doći sve zbog nekih "koferčića" ili "nekog Šarića", te je teško da nam neko kaže ko to tamo neku starudiju "Zastave" prodaje na "kilo" i to u Sloveniju? Mnogo ste toga pokrenuli, ali nažalost mnogi od nas to ne shvatamo i ne podržavamo adekvatno, kao da se to nas ne tiče....Proteći će vreme, tek kada dođe napred opisani domaćin u Srbiji, tada će se moći upitati kuda je sve to otišlo i zašto? Tada će nada moći da bude stvarnost, ali ne zarad nekakve demokratije(čitaj demagogije) već zarad života i napretka u Srbiji.Ovaj Vaš tekst treba dalje razrađivati u segmentima, i na kraju Dačić je bio i ostaće samo instrument i model "virtualne stvarnosi".....
Preporuke:
0
0
9 petak, 07 maj 2010 08:14
Jasna Simonovic
Uzimati radničku klasu kao žrtveni aksiom u najmanju ruku je neozbiljno...pogotovo kada se radnička klasa svede samo na fizičke i do-fizičke radnike...Uzimanje privatizovane imovine kao ciljnog krivca što se nismo probudili u društvu u kome cveta privatni sektor takodje je neozbiljno, a ovaj članak pretenduje da bude jako ozbiljan i u njemu uglavnom sve "pije vodu"...

Da, možda ste gdine autor u pravu, treba imati certifikovane forenzičare...

Samo ne znam kako bi oni zavarali trag "reformisanom pravosudju"...odakle vam toliko poverenje da sudstvo izuzimate iz forenzičnog postupka?

ps Zašto da radnici kupuju mašine za euro, kad već imaju besplatni deo ugovora?
Zašto da Galenika grca pred nerespektabilnim kupcima..Ko je toliko lud da kupuje "mačku u džaku"?
Preporuke:
0
0
10 petak, 07 maj 2010 11:09
MP
@Jasna Simonović
Mislim da i autor i vi imate isti stav o "reformisanom pravosuđu".Da autor misli drugačije sigurno ne bi imao potrebu da taj izraz potencira na kraju teksta.
Preporuke:
0
0
11 petak, 07 maj 2010 11:11
Petat
Slazem se da je Dacic napravio najgoru prevaru svojih biraca time sto nije dozvolio da se jos pre dve godine otpocne sa preispitivanjem privatizacije.Navodno socijalno odgovorni su omogucili da se ne sazna ko je najveci krivac ovolike socijalne bede u Srbiji!!!Pitanje je zasto je to uradio?Naravno zbog vlasti i svega onoga sto ta vlast donosi sa sobom u ovakvoj Srbiji.
Preporuke:
0
0
12 petak, 07 maj 2010 11:24
Slavica
Hvala autoru za odlican tekst.Da, Kragujevac je
krajem osamdesetih godina proslog veka bio najperspektivniji grad u drzavi koje nema, a danas
gledamo kako se unistava sve ono sto nije unisteno visegodisnjim sankcijama i bombardovanjem."Srpski avion" mora da preuzme novi pilot, dok jos nije pao
ili sleteo u "Grcku".
Preporuke:
0
0
13 petak, 07 maj 2010 14:17
Deni
A sta je bilo sa Djelicem i Novakovicem?Jesu li ih radnici bili?
Preporuke:
0
0
14 petak, 07 maj 2010 14:25
Velja
Gospodin Purić nam je dao potpun i perfektan forenzički izveštaj. Hvala mu u ime nas, kojima je do poštenja u politici.

Ipak, plašim se da nikada neće ni stići do tužioca ili istražnog sudije, jer ni jedna relavantna grupa za pritisak nije čistih ruku i obraza. A naši gubitnici "tranzicije" su duže i temeljnije preparirani od grčkih.
Preporuke:
0
0
15 petak, 07 maj 2010 16:49
Jasna Simonović
MP, najlepse hvala...Volela bih da je tako...

Onda su potrebni cerifikovani forenzičari i za "reformisano sudstvo"! ...A suvise su slabi British "advokatsko komorni" instruktori i American advokatsko kancelarijski "policemen"... Jer!? Sa USA pravosodjem mislim da se nije više "zezati" iz Evrope, "unijaške" ili "srednjkovekovne"...tako nekako...
Preporuke:
0
0
16 petak, 07 maj 2010 21:44
Teodora
No comment!
Preporuke:
0
0
17 petak, 07 maj 2010 22:15
Paja
Koliko je mašina kao u Zastavi završilo na otpadu ili prodato po nerazumno niskim cenama jer kupci firmi nisu bili zainteresovani za nastavak proizvodnje nego za prodaju zemljišta ili nekretnina na kojima se nalaze fabrike.Moral najvećeg broja kupaca delova srpske industrije je neljudski jer su svojim ponašanjem ostavili stotine hiljada gladnih od kojih su najugroženiji i najbespomoćniji na kraju dizali ruku na sebe.Siguran sam da oni o tome ne razmišljaju i mirno spavaju.
Preporuke:
0
0
18 petak, 07 maj 2010 22:40
Nesa
Avion je leteo pod komandom Đinđića,Živkovića,Koštunice i sada Tadića.Oni su ga prvo prvo uveli u oblake i tamo u tami dozvolili ili naterali Dačića da navuče povez preko očiju radnicima da ne vide kako avion ili ti industrija Srbije ide u sunovrat.
Preporuke:
0
0
19 petak, 07 maj 2010 23:52
Darko Stanojević
Zašto uopšte gubimo vreme na NSPM? Zašto NSPM nikad ne objavljuje (ovde, a gde drugde?) kada, gde i teme javnih tribina koje organizuje ili na njima učestvuje?

Evo, tek danas (večeras) nam Uredništvo saopštava da je JUČE bila nekakva tribina:

U četvrtak, 6. maja, u Rimskoj dvorani Biblioteke grada Beograda, održana tribina NSPM-a na temu "Svetska ekonomska kriza i Srbija"


Mislim, zaista... ovde već "zabalavismo" (i) o ekonomiji, i o Srbiji, misleći da smo svi jednaki na NSPM, a Uredništvo kao kakvi skojevci zakazaše i održaše tribinu, pa eto, da nam dan kasnije kažu da su je održali... sramota!

Već sam kritikovao ovu, naizgled, neobjašnjivu kriptičnost (za koju uzrok, čini mi se, videh), ali sada preko ovoga već ne mogu jednako mirno da pređem.
Preporuke:
0
0
20 subota, 08 maj 2010 00:19
Verko
Autor se vec dokazao kao dobar analiticar svojim strucnim i prorockim tekstovima. Citajuci ovaj clanak, zakljucujem da ima istancan smisao za humor. Karakterisuci premijera, kao agilnog, je kao reci za kornjacu da je okretna i enegicna.
Preporuke:
0
0
21 subota, 08 maj 2010 01:22
Goran Jevtović
@ Darko Stanojević

Evo podrške, da ne verujete, sa moje strane za komentar oko "skojevskog" ponašanja NSPM u vezi tribine. Vrlo originalno i duhovito, zaista.

Pozdrav.
Preporuke:
0
0
22 subota, 08 maj 2010 07:43
Za Darka Stanojevića
Darko ne pratiš redovno sajt NSPM.Danima unapred najavljivana je pomenuta tribina na udarnom mestu uokvireno na početnoj strani sajta.Ostalo se slažem da bi trebalo da se pronađe način da se pojedini članci sa sajta masovnije pojave u javnosti.
Preporuke:
0
0
23 subota, 08 maj 2010 09:44
Bivsi Otporas
Srpski avion je star 20 godina i u njemu lete isti piloti od 90-ih pa do danas....samo se menjaju stjuardese da pricaju putnicima kako nema razloga za paniku iako se raspao i ostao bez motora. I naravno kad padne onda samo piloti i stjuardese imaju padobran a putnicima neka im je bog u pomoci...
Preporuke:
0
0
24 subota, 08 maj 2010 10:18
Darko Stanojević
Ma, gde? Izvinite, ali dajte mi link na tu rubriku, pa ću odsada biti pažljiviji, jer, očigledno, te događaje prečesto propuštam. Eto, nisam valjda jedini koji je to primetio (g.Jevtović)?

Svejedno se izvinjavam, ako je moja reakcija bila preterana, ali da ste nekakvi "skojevci", jeste. Istina, malo "elitniji skojevci", ali... :)

Pozdrav!
Preporuke:
0
0
25 subota, 08 maj 2010 15:34
Jasna Simonović
Darko Stanojević ...tačno tako...

Čudno...Toliki su padobranski i komentatorski pozivi stizali do "naše elite" do sada, a ovaj ne stiže...Dobar razlog da se urednici zamisle nad "uokvirenim" najavama...To me podseća na prazne tribine Serbia Opena..."Rimska dvorana" bez glavnih ekonomskih aktera sa stranica nspm-a, kao rajska ptica bez raja...
Preporuke:
0
0
26 subota, 08 maj 2010 20:50
Goran
Kinezi imaju zakon da se svaka mašina koja ne radi mora da izda onima koji mogu na njoj da rade.Cena najma je simbolična.Al to je sada najjača industriska zemlja na svetu.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 09 maj 2010 00:28
Violeta
Nesumnjivo dobro odslikana nasa tuzna stvarnost. Prosto je neverovatno, kako vlast sa lakocom sludi narod da tako brzo zaboravlja sve afere, lazi, neispunjena obecanja, pljacke, lakrdije u javnim poslovima pogotovo u pravosudju itd.
Nadam se da mnogi "Forenzicari" imaju dobro pamcenje i dosta kvalitetnog materijala, koji se ne moze izgubiti ili unistiti i da njihovo vreme dolazi.
Ono sto mi se ne uklapa u nasu jadnu svakodnevnicu, je smestanje srpske price u avion, koji je simbol civilizaciskih tekovina, visoke tehnologije, naprednog i bogatog drustva. Ako se sluzimo metaforama, onda je Srbija u razglavljenom i na izdisaju, autobusu, kakav smo videli u nasem kultnom filmu. Zar vam se ne cini da nas Misko voza u rikverc i to vezanih ociju i ruku.
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 09 maj 2010 10:23
Vredelo je
Za Deni
Tačno je da su Đelić i Novaković dobili batine u Kragujevcu od radnika Zastave,ali vredelo je.Dans su ta dvojica do jučerašnjih sirotana sa tetkinih kauča među najbogatijim ljudima u Srbiji koji su te pare stekli u Srbiji.Na koji način su ih stekli nadam se da će forenzičari iz ovog članka ustanoviti,a reformisano pravosuđe oceniti.
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 09 maj 2010 16:37
Jasna Simonović
Violeta, sjajno vidjenje, posebno ono u vezi "forenzičara"...Ima nas koji smo i pre ovog novoproklamovanog zvanja pohranili svoje dokaze i saznanja tamo gde treba...na dobrobit svih.

Jedino se sa vama, ipak, ne slažem za "srpski avion"...mislim da je autor u pravu...
Jer, "autobus koji vozi Miško" odavno je iskrcao putnike na jugo ledinu, a moderni autobusi (koje vozi jedan Mile-ha!) prevoze turiste npr. po gradu Beogradu...

Samo da još shvatimo da se progledati može i sa "lekovitim" blatom na očima, ako ih speremo čistom vodom...Sad bih ja povikala "Narode, počni da se umivaš!", ali ne znam gde pa neka "ode" kroz vaš suvisli i pametni komentar...

Hvala i sve najbolje...
Preporuke:
0
0
30 utorak, 11 maj 2010 00:30
Vladimir
Veoma su mi se dopali komentari dve dame, Jasne i Violete. Posle ovoga pomislim, da ipak za nas ima nade. Nisu uspeli sve mozgove da pretvore u pomije.
One koji pisu o batinama u Zastavi, podsecam da je Vlahovic losije prosao od Djelica i Novakovica.
Sta ce dalje biti?
Preporuke:
0
0
31 utorak, 11 maj 2010 07:52
Jasna Simonović
Vladimir, najlepše hvala na pohvalama...Lepo je na stranicama nspm-a osetiti tračak bez sujete i pakosti...

Što se Zastave tiče, ne znam kako su prošli niti Vlahović, niti Đelić i Novaković, ali pošto sam radila u Zastavi Yugomedica (projekat ICN-a i Zastave) skoro dve godine žao mi je što se sve završilo na "šarenoj laži" i što niko sada naučno i finansijski ne obradi sve te ugovore koji su se množili uglavnom bez "fizičkog i pravnog entitetnog pokrića"....

Pitaje "Sta ce dalje biti?" (baš kao u onoj lepoj dečjoj pesmi "Che sera, sera!")...What will be, will be...Svakako treba "biti" (glagol: to be)...

Možda je za početak najbolje ne otvarati "windows" na "srpskom avionu"...Jer!? Ipak to nije autobus! Pa lepo legalno pristupiti "kasici"...(ako niko ne zna, znam gde je!)...
Preporuke:
0
0
32 utorak, 11 maj 2010 08:02
Bane
Događaji ovih dana ispred kapija nekada velike Yastave potvrđuju teze iz ovog članka.Par stotina od nekadašnje armije od 40.000 radnika više nikog ne interesuje.Ulaganje od 500 milona eura se vlastodršcima isplatilo i radnička klasa u Srbiji više ne postoji kako je tačno primetio Cvetković.
Preporuke:
0
0
33 utorak, 11 maj 2010 13:37
Bane
Za Jasnu
...(ako niko ne zna, znam gde je!)...
Pa podelite to sa Zastavinim radnicima ispred kapije!!!!
Preporuke:
0
0
34 sreda, 12 maj 2010 09:43
Jasna Simonović
Bane, hvala...Cenim vašu dobronamernost, ali ona sama sebi nije cilj...
Sto se Zastave tice, vec sam jednom bila...Vrata su bila zakljucana, a u prostorijama Zastave Yugomedika haos i prasina...nigde nikoga u sred radnog dana...a putokaza nigde...Da covek ne poveruje na sta to lici...
Ne znam zašto mislite da sve treba da se deli ispred kapija, ne znam zašto baš ispred Zastavine a ne npr. kapije cele Srbije, ne znam zašto mislite da uopšte sve treba da se tek tako deli!?...Razmislite bolje...To nije ekonomska kategorija..."Kante sa vodom" smo već imali prilike da gledamo toliko puta...Pa onda tras! 36 miliona eura treba da plate gradjani Srbije...(koga li smo to špijunirali i zar uopšte postoje sateliti za špijuniranje?)....Ko su ti gradjani Srbije?
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 13 maj 2010 10:52
Jasna Simonović
"Ima li forenzičara u "srpskom avionu"?"...

Ima, Dragan Marić...(Vidi tekst "Na rubu pameti
Piše: Jasna Simonović, petak, 22 maj 2009 11:58, npsm Rubrika Komentar dana )
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner