Zašto da se ne zavadimo sa Francuzima oko ovakvog stava njihovog ministra,znajući ko je i šta je sve radio.Setimo se slučaja nesrećnog Brisa Tatona kada smo se do zemlje izvinjavali zbog tog tragičnog događaja, jer smo takav narod, a oni bi sad morali mnogo više da se potrude oko njihovog ministra i njegovog učešća na Kosovu.Što se tiče morala u slučaju pokojnog Tatona,do danas mi nije jasno ko je dozvolio snimanje nesrećnog čoveka u stanju teškog šoka u bolničkoj sobi a to su valjda ekskluzivni snimci tv b92.
Preporuke:
0
0
2
ponedeljak, 08 mart 2010 14:13
Starac Fočo
Ima neka tajna veza, što bi rekao Goran Bregović.
Nije Goran Bregović nego Duško Trifunović, koji je veliki broj pesama (tekstova, naravno) napisao za Bijelo Dugme, pa dakle i ovu konkretnu pesmu.
Valjalo bi da se zna. Svakom zasluge za svoj rad ;)
Inače, šokantno mi je ovo sa sluvenačkim lekarom. Nisam znao. Zaključci izneti u ovom tekstu su na mestu, po meni.
Posebno ističem sledeću rečenicu, koja je po meni jako bitna:
...ali je nesumnjivo da svaka vlast, pa i ova evropska, na određena mjesta postavlja kompromitovane i korumpirane ljude, ljude slabog karaktera, koje može po potrebi ucjenjivati i koji za nju obavljaju prljave poslove...
A najgore je što se ovakvim ili onakvim putem (izborima ili nekako drugačije) vlast možda i smenjuje, ali ti ljudi ostaju, jer ako su takvi bili korisni staroj vlasti biće i novoj. Da se čovek baš duboko zapita...
Preporuke:
0
0
3
ponedeljak, 08 mart 2010 14:22
Starac Fočo
Pogledah malo na internetu, da se obavestim o smrti slovenačkog lekara. Članak u Politici je vrlo interesantan:
Primetite kako je akcenat stavljen na to da li su Bulmastifi opasna rasa ili nisu, a o detaljima o kojim nas obaveštava Radenko Tošić nema ni reči.
Jadni kučići.
Još jedan dokaz da je problem gotovo uvek u čoveku!
Preporuke:
0
0
4
ponedeljak, 08 mart 2010 16:06
Danski Srbin
Da se ne bi zamerio svojim Siptarskim prijateljima ,Kusner se ponasa bezobrazno i bahato.On hoce da kaze, da smo mi neko, gde on ,ministar inostranih poslova Francuske, nema razloga da bira reci.
To je uvreda za Srbiju i Srpski narod.
To je ozbiljan razlog za protestnu notu.Nasi politicari svojim servilnim ponasanjem nude ,fakticki, nasim neprijateljima (da su prijatelji drugacije bi se ponasali) da nas ponizavaju.
Oni su kao seoski dzukci: ako bezis jure za tobom - ako im se suprostavis ucute ili beze.
Vlast kvari ljude - najbrze se kvare ili nastavljaju proces oni koji su vec bili kvarni.
Ne treba se cuditi moralnom posrnucu ljudi na visokim polozajima ,oni su samo deo drustva koje je odavno zagazilo u vode posrnuca.Oni u stvari harmoniraju sa kolektivnim stanjem.
Nama treba jasan odabir prijatelja, ako nas ne vole ,ono bar da nas postuju.To da smo nekada bili prijatelji, to nista ne znaci.Neki drugi ljudi su se tada zvali Francuzi a takodje neki drugi Srbi su tada ziveli.Ta tradicija je romanticno lepa samo ako kontinuitet prijateljstva postoji.Ne moze se starim prijateljem zvati neko, ko ti je u medjuvremenu cinio zla.
Ne secam se ko je u Rimskom senatu svoje govore,bez obzira na temu ,zavrsavao sa :" Kartagu treba razoriti". I imao je pravo,mada su ostali senatori mislili da je dosadan.
Ja bih da u istom stilu zavrsim ovaj komentar: Rusija je nas prirodni oslonac. Ko misli drugacije, neka pokusa da zamisli Ruskog velikodostojnika koji se ovako ponasa prema nama.
Preporuke:
0
0
5
ponedeljak, 08 mart 2010 16:14
Vukadin
Šta reći, evropske vrednosti. Ne treba da se svađamo zbog reakcija, nego da posmatramo i izvlačimo zaključke... Recimo, videsmo da nemamo pravnu obavezu usvojanja rezolucije o Srebrenici, reče Vesna Rakić Vodinelić... a ko se poziva na moralnu obavezu, pa pokazaćemo mu ovaj gest Kušnera, i oslobađajuću presudu za Orića, i onu za Haradinaja, i... ma slisak je i bez žalosnog Kušnera dugačak. A onaj Slovenac... pa tipičan Evropljanin sadašnjice...
Preporuke:
0
0
6
ponedeljak, 08 mart 2010 16:29
Kiza
Radenko otkrio Ameriku: "ali je nesumnjivo da svaka vlast, pa i ova evropska, na određena mjesta postavlja kompromitovane i korumpirane ljude, ljude slabog karaktera, koje može po potrebi ucjenjivati i koji za nju obavljaju prljave poslove". Pa brale, ovo ti je lekcija iz osnovne skola Evropske (slavne po pokvarenosti) politike. Sustinsko filozofsko pitanje je pripremljenost ljudi da cute i trpe ovako trulu vlast.
Preporuke:
0
0
7
ponedeljak, 08 mart 2010 16:34
Cofi
Le Marquis de Sade; "s" se ne izgovara, znaci "marki de sade", ne "markiz de sade".
Moram i ja malo da sitnicarim...
Preporuke:
0
0
8
ponedeljak, 08 mart 2010 16:44
Rasomonijada
Starac Fočo@
Pogledah malo na internetu, da se obavestim o smrti slovenačkog lekara. Članak u Politici je vrlo interesantan:
Primetite kako je akcenat stavljen na to da li su Bulmastifi opasna rasa ili nisu, a o detaljima o kojim nas obaveštava Radenko Tošić nema ni reči.
Jadni kučići.
Još jedan dokaz da je problem gotovo uvek u čoveku!
Prosto neverovatno! Da je ziv Akiro Kurosava mirne duse bi mogao da snimi Rasomon II..Da li je ovo isti dogadjaj ili su u pitanju neki drugi psi i neki drugi doktor?
Preporuke:
0
0
9
ponedeljak, 08 mart 2010 17:48
Komina
Kiza@
Radenko otkrio Ameriku: "ali je nesumnjivo da svaka vlast, pa i ova evropska, na određena mjesta postavlja kompromitovane i korumpirane ljude, ljude slabog karaktera, koje može po potrebi ucjenjivati i koji za nju obavljaju prljave poslove". Pa brale, ovo ti je lekcija iz osnovne skola Evropske (slavne po pokvarenosti) politike. Sustinsko filozofsko pitanje je pripremljenost ljudi da cute i trpe ovako trulu vlast.
U pravu si Kizo. Jeste lekcija iz osnovne skole, ali je ocigledno da je nismo dobro naucili, jer stalno padamo na njoj. Zato je treba uvek ponavljati.
Preporuke:
0
0
10
ponedeljak, 08 mart 2010 18:04
gremlin
ova... vukadinova,
prva rečenica govori o međunarodnoj politici (srbije).
možda još: - ne treba se stideti odbrane interesa srbije, kad se radi o stavovima kakve bi zastupali i drugi (druge države). za druge bi bilo čudno da srbija pristaje da ćuti pred diplomatskim autoritetom kušnera, - da pristaje na bilo šta što je štetno po srbiju, pa i kad je reč o srebrenici, ili progonu ratnih zločinaca iz regiona. jer, tako bi i drugi postupili. i od srbije se to očekuje.
Preporuke:
0
0
11
ponedeljak, 08 mart 2010 19:15
Let it Be!
Kada bi naši novinari, političari i diplomate više postavljali ovakva, istinita pitanja stranim političarima poput Kušnera, tek onda bi se video njihov nivo. Arogantni licemeri, lažovi, prodane duše, zločinci veći nego oni na koje upiru prstom. To je cela istina. Bilo bi lakše s njima kad bi više novinara imalo hrabrosti da ih ovako razgoliti. A istina bi se čula dalje.
Preporuke:
0
0
12
ponedeljak, 08 mart 2010 19:25
Sizif
Ima naravno mnogih koji su nam naneli veća zla od samog Kušnera, ali na listi onih koje, moraću da budem otvoren, mrzim iz dna duše, oko prvog mesta tiskaju se Kušner i Holbruk, tik do Ante Pavelića.
Preporuke:
0
0
13
ponedeljak, 08 mart 2010 21:56
Peter RV
Kusner mozda nije onaj koji nam je napravio najcece zlo, ali je sigurno -najodvratniji.
Ovo receno, treba bit ponosan da su nam ovakvi karakteri neprijatelji. Srbi su okupili najgoru internacionalnu ekipu protiv sebe- sto znaci da
smo moralno superiorni.
Preporuke:
0
0
14
ponedeljak, 08 mart 2010 23:27
Pera Detlić
Neophodno je da se pitanje seksualnog zlostavljanja bulmastifa internacionalizuje. Smatram da bi naša Vlada, kao društveno odgovorna, trebala da ponudi smeštaj za traumatizirane životinje u "sigurnoj štenari", koja bi radila pod pokroviteljstvom Visokog predstavnika EU.
Pitanje Kopra i revizija Osimskih sporazuma bi mogle da se reaktiviraju u slučaju da Slovenija jasno ne zadovolji sve oštrije kriterijume u pogledu zaštite ljudskih prava životinja.
Auf Wiedersehen, Jelko!
Preporuke:
0
0
15
utorak, 09 mart 2010 01:55
Plodovi gneva
Ako je jedna institucija sa takvim autoritetom kakav je imala Svetska zdravstvena organizacija mogla da lažira pandemiju gripa, zašto bi trebalo sumnjati da moralna gromada kakav je Dr. B. K. ima svoj deo tala u ''Žutoj kući''?
Preporuke:
0
0
16
utorak, 09 mart 2010 16:48
@Cofi
ne izgovara se, ali se prilikom prevoda na srpski prevodi kao "markiz", i uvek se i prevodilo markiz de Sad. Ako ćemo po francuskom izgovoru, onda zaista jeste "marki" ali isto tako nije "de" nego se izgovara "d".
Prilično naivan tekst koji treba da pokaže kako je Jevropa puna "perverznjaka", dok smo mi oĐe domaćinski zdravi. Može to i bolje.
Preporuke:
0
0
17
utorak, 09 mart 2010 18:08
Marcus Porcius Cato
"Carthago delenda est"? Probih im ushi dok nisu shvatili!
Dogodine u Prizrenu!
Preporuke:
0
0
18
utorak, 09 mart 2010 18:48
Radenko Tošić
@Cofi!@
Hvala što ste riješili ovu jezičku neodumicu čime ste me poštedili toga da sam odgovaram i petljam se u lingvistiku.
Uvijek može bolje. Što se tiče ovoga ko je koliko perverzan, samo mi recite da li je neko od nas, ovde, sodomizovao pse ili vadio organe. Naša psihopatologija je malo drugačija. Do sada nisam čuo ni za jednog srpskog monstruma, sem za Slobodana Miloševića, kako ga nazivaju diljem "civilizovanog" svijeta.Ako je to jedini srpski monstrum, onda smo mi kao narod perverzni u granicama normale, za razliku od drugih naroda čiji su monstrumi napunili svjetske enciklopedije.
Srdačan pozdrav
Preporuke:
0
0
19
utorak, 09 mart 2010 19:41
Čitalac @Dragan Jagodina
Drago mi je da postoji još neko ko vidi bedu i amoralnost u snimanju čoveka u onako teškoj situaciji. Nigde ne pročitah komentar koji je to spomenuo.
Naravno da je b92 koristio svaku mogućnost da nam približi patnju ovog nesrećnog čoveka isto kao što izbegava svaku priliku da nam približi muke kosovskih srba.
Preporuke:
0
0
20
četvrtak, 11 mart 2010 05:53
Kiza
Dragi Radenko, sve je tacno sto ste napisali i u svom komentaru. Ali zar se mi jadni, porazeni i ponizeni, stvarno moramo da se borimo za svoj moralni spas poredeci se sa najgorim evro sljamom. Zar smo se napunili toliko kompleksa slusajuci anti-srpsku propagandu "razvijenog" sveta. Zar nam trebaju vesti o ekonomkoj trulezi ili vesti o ekstremnoj moralnoj deprivaciji Evropejaca da se uzdignemo u vlastitim ocima? Mene najvise brine sto se i u Srbiji vec stvara ovakva evropska "elita" sa slicnim naklonostima, i u ekonomiji a verovatno i u ljubavi prema zivotinjama.
Nije Goran Bregović nego Duško Trifunović, koji je veliki broj pesama (tekstova, naravno) napisao za Bijelo Dugme, pa dakle i ovu konkretnu pesmu.
Valjalo bi da se zna. Svakom zasluge za svoj rad ;)
Inače, šokantno mi je ovo sa sluvenačkim lekarom. Nisam znao. Zaključci izneti u ovom tekstu su na mestu, po meni.
Posebno ističem sledeću rečenicu, koja je po meni jako bitna:
A najgore je što se ovakvim ili onakvim putem (izborima ili nekako drugačije) vlast možda i smenjuje, ali ti ljudi ostaju, jer ako su takvi bili korisni staroj vlasti biće i novoj. Da se čovek baš duboko zapita...
http://www.politika.rs/rubrike/exyu/Tri-psa-rastrgla-vlasnika.sr.html
Primetite kako je akcenat stavljen na to da li su Bulmastifi opasna rasa ili nisu, a o detaljima o kojim nas obaveštava Radenko Tošić nema ni reči.
Jadni kučići.
Još jedan dokaz da je problem gotovo uvek u čoveku!
To je uvreda za Srbiju i Srpski narod.
To je ozbiljan razlog za protestnu notu.Nasi politicari svojim servilnim ponasanjem nude ,fakticki, nasim neprijateljima (da su prijatelji drugacije bi se ponasali) da nas ponizavaju.
Oni su kao seoski dzukci: ako bezis jure za tobom - ako im se suprostavis ucute ili beze.
Vlast kvari ljude - najbrze se kvare ili nastavljaju proces oni koji su vec bili kvarni.
Ne treba se cuditi moralnom posrnucu ljudi na visokim polozajima ,oni su samo deo drustva koje je odavno zagazilo u vode posrnuca.Oni u stvari harmoniraju sa kolektivnim stanjem.
Nama treba jasan odabir prijatelja, ako nas ne vole ,ono bar da nas postuju.To da smo nekada bili prijatelji, to nista ne znaci.Neki drugi ljudi su se tada zvali Francuzi a takodje neki drugi Srbi su tada ziveli.Ta tradicija je romanticno lepa samo ako kontinuitet prijateljstva postoji.Ne moze se starim prijateljem zvati neko, ko ti je u medjuvremenu cinio zla.
Ne secam se ko je u Rimskom senatu svoje govore,bez obzira na temu ,zavrsavao sa :" Kartagu treba razoriti". I imao je pravo,mada su ostali senatori mislili da je dosadan.
Ja bih da u istom stilu zavrsim ovaj komentar: Rusija je nas prirodni oslonac. Ko misli drugacije, neka pokusa da zamisli Ruskog velikodostojnika koji se ovako ponasa prema nama.
Moram i ja malo da sitnicarim...
Pogledah malo na internetu, da se obavestim o smrti slovenačkog lekara. Članak u Politici je vrlo interesantan:
http://www.politika.rs/rubrike/exyu/Tri-psa-rastrgla-vlasnika.sr.html
Primetite kako je akcenat stavljen na to da li su Bulmastifi opasna rasa ili nisu, a o detaljima o kojim nas obaveštava Radenko Tošić nema ni reči.
Jadni kučići.
Još jedan dokaz da je problem gotovo uvek u čoveku!
Prosto neverovatno! Da je ziv Akiro Kurosava mirne duse bi mogao da snimi Rasomon II..Da li je ovo isti dogadjaj ili su u pitanju neki drugi psi i neki drugi doktor?
Radenko otkrio Ameriku: "ali je nesumnjivo da svaka vlast, pa i ova evropska, na određena mjesta postavlja kompromitovane i korumpirane ljude, ljude slabog karaktera, koje može po potrebi ucjenjivati i koji za nju obavljaju prljave poslove". Pa brale, ovo ti je lekcija iz osnovne skola Evropske (slavne po pokvarenosti) politike. Sustinsko filozofsko pitanje je pripremljenost ljudi da cute i trpe ovako trulu vlast.
U pravu si Kizo. Jeste lekcija iz osnovne skole, ali je ocigledno da je nismo dobro naucili, jer stalno padamo na njoj. Zato je treba uvek ponavljati.
prva rečenica govori o međunarodnoj politici (srbije).
možda još: - ne treba se stideti odbrane interesa srbije, kad se radi o stavovima kakve bi zastupali i drugi (druge države). za druge bi bilo čudno da srbija pristaje da ćuti pred diplomatskim autoritetom kušnera, - da pristaje na bilo šta što je štetno po srbiju, pa i kad je reč o srebrenici, ili progonu ratnih zločinaca iz regiona. jer, tako bi i drugi postupili. i od srbije se to očekuje.
Ovo receno, treba bit ponosan da su nam ovakvi karakteri neprijatelji. Srbi su okupili najgoru internacionalnu ekipu protiv sebe- sto znaci da
smo moralno superiorni.
Pitanje Kopra i revizija Osimskih sporazuma bi mogle da se reaktiviraju u slučaju da Slovenija jasno ne zadovolji sve oštrije kriterijume u pogledu zaštite ljudskih prava životinja.
Auf Wiedersehen, Jelko!
Prilično naivan tekst koji treba da pokaže kako je Jevropa puna "perverznjaka", dok smo mi oĐe domaćinski zdravi. Može to i bolje.
Dogodine u Prizrenu!
Hvala što ste riješili ovu jezičku neodumicu čime ste me poštedili toga da sam odgovaram i petljam se u lingvistiku.
Uvijek može bolje. Što se tiče ovoga ko je koliko perverzan, samo mi recite da li je neko od nas, ovde, sodomizovao pse ili vadio organe. Naša psihopatologija je malo drugačija. Do sada nisam čuo ni za jednog srpskog monstruma, sem za Slobodana Miloševića, kako ga nazivaju diljem "civilizovanog" svijeta.Ako je to jedini srpski monstrum, onda smo mi kao narod perverzni u granicama normale, za razliku od drugih naroda čiji su monstrumi napunili svjetske enciklopedije.
Srdačan pozdrav
Naravno da je b92 koristio svaku mogućnost da nam približi patnju ovog nesrećnog čoveka isto kao što izbegava svaku priliku da nam približi muke kosovskih srba.